HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 110.219 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Shinji schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 13:03:
Omg, ik haat ActiveSync, in de hoop twee hardnekkige SIM-contacten te verwijderen had ik alles van mijn telefoon gehaald. Daarna wou ik met outlook synchroniseren zodat ik weer al mijn nummers had. Heeft die ****** heel outlook leeg gehaald. Ben al mijn contact gegevens kwijt.
Inderdaad behoorlijk lullig. Maar volgens mij zit er in Active sync bij de instellingen een optie waarbij je in kan stellen hoe de items worden vervangen of bijgewerkt. Items op pc vervangen of items op je telefoon vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-07 08:55

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

SpiceWorm schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 12:49:
[...]

Sommige programma's download je als .cab, en die installeer je op het apparaat zelf, sommige moet je op je pc installeren, en dan zal bij het syncen via activesync het programma geïnstalleerd worden. Via het activesync menu Extra -> software kun je programma's weer verwijderen door het vinkje weg te halen, en later weer installeren door het vinkje opnieuw te plaatsen.
ik ben dus aan het kloten met die reg editor, maar ik krijg hem er toch echt niet op dmv active sync :x

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-07 03:15
Hoe kan ik mijn smsjes beveiligen tegen onbevoegden? Als het uberhaupt mogelijk is natuurlijk ...

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114361

Ik heb gister mijn Diamond binnen gekregen, supermooi ding en hardstikke handig, wel paar minpunten.

Ik heb nieuwste rom 1.93.en nog paar nummertjes
Maar hij loopt ontzettend vaak vast, en dat al bij gewoon opslaan van telefoonnummers
Rare menu indeling betreft foto, kan video's die ik erop heb geplaats niet terugvinden (ja met active sync)
HEEEEEEL TRAAG!!!
soms heb ik zware lagstoten.

Behalve dit alles is het een supermooi apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 15:57
Anoniem: 114361 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:47:
Ik heb gister mijn Diamond binnen gekregen, supermooi ding en hardstikke handig, wel paar minpunten.

Ik heb nieuwste rom 1.93.en nog paar nummertjes
Maar hij loopt ontzettend vaak vast, en dat al bij gewoon opslaan van telefoonnummers
Rare menu indeling betreft foto, kan video's die ik erop heb geplaats niet terugvinden (ja met active sync)
HEEEEEEL TRAAG!!!
soms heb ik zware lagstoten.

Behalve dit alles is het een supermooi apparaat.
Raad je ook aan om de optie als externe drive aan te zetten. Werkt veel beter. Maar hoe kijken jullie divx? TCPMP? Coreplayer? En in wat voor formaat en bitrate encoden jullie? Bij mij wilt hij haperen ongeacht de bitrate en formaat :( Mijn oude HTC was nog sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 13:44:
[...]

ik ben dus aan het kloten met die reg editor, maar ik krijg hem er toch echt niet op dmv active sync :x
Welke regeditor probeer je er op te zetten? Als het PHM is kan je deze versie eens proberen. Die installeert prima. [cab-bestand]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:54

wontcachme

You catch me? No you wont

Don3k schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 15:06:
[...]

Raad je ook aan om de optie als externe drive aan te zetten. Werkt veel beter. Maar hoe kijken jullie divx? TCPMP? Coreplayer? En in wat voor formaat en bitrate encoden jullie? Bij mij wilt hij haperen ongeacht de bitrate en formaat :( Mijn oude HTC was nog sneller.
Coreplayer. Formaat en bitrate geen idee, zo rechtstreeks van internet geplukt. Hier hapert hij niet met deze bestanden en dit programma. TCPMP wel.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239112

@ bounzer & gebruikershaes

bedankt coreplayer werkt perfect

kan ik eindelijk miami vice season 1 kijken tijdens het reizen.

nu het volgende:

vanaf 7 oktober gaat mijn onbeperkte internet lopen.

dingen als gebruik maken van tomtom mobile, het weer bekijken daar zou ik nu dan nog apart voor moeten betalen omdat je dan toch de internet connectie gebruikt om die informatie op te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Laatst online: 11-05 15:04
hoe krijg ik de toetsen ontgrendeling helemaal uitgeschakeld op de diamond?
In het menu Start > systeem > toetsenblokkering > heb ik dit uitgeschakeld maar schijnbaar werkt dit niet. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Don3k schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 15:06:
[...]

wat bedoel je enhoe doe jedit externe drive aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

argh ik snap niet dat die stomme gps niet werkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:07:
Ik snap niet dat ie bij mij wel werkt en bij jou niet.?!

Beetje vaag, maar gewoon een opmerking plaatsen dat iets niet werkt, zonder erbij te vertellen wat nu precies je probleem is en wat je al gedaan hebt om het op te lossen. Lokt dit soort opmerkingen wel uit natuurlijk
1475paul schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:07:
[...]

wat bedoel je enhoe doe jedit externe drive aanzetten?
Waarschijnlijk dat als je de diamand aansluit op de pc, kiezen voor disk-drive en niet active sync. Die opties heb je namelijk
1475paul schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:13:
waar kan ik het beste tomtom - phonealarm - enz.. instaleren op externe 4gb of op het apparaat en waarom ?
Zoveel mogelijk op je 4Gb. Des te meer ruimte hou je over op je device. Sommige proggies laten zich niet op de 4Gb installen, maar dat merk je snel genoeg.. 8)

[ Voor 46% gewijzigd door 210667 op 06-09-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
waar kan ik het beste tomtom - phonealarm - enz.. instaleren op externe 4gb of op het apparaat en waarom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanouk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:05
Weet iemand hoe je in sms gebruik kunt maken van de smilies in de map UAContens/emoticon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjansen
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 19:55
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:07:
Natuurlijk heb je quickgps al een keer gedraaid ?!?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Crusader

Arc Nature

Shinji schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 13:03:
Omg, ik haat ActiveSync, in de hoop twee hardnekkige SIM-contacten te verwijderen had ik alles van mijn telefoon gehaald. Daarna wou ik met outlook synchroniseren zodat ik weer al mijn nummers had. Heeft die ****** heel outlook leeg gehaald. Ben al mijn contact gegevens kwijt.
Doodnormaal wat er is gebeurd, niet leuk, maar als Activesync ziet dat jij alles hebt verwijderd van je telefoon, denkt ie dat je ook in Outlook al die contacten weg wilt hebben. Dat heet synchroniseren.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Crusader schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:47:
[...]

Doodnormaal wat er is gebeurd, niet leuk, maar als Activesync ziet dat jij alles hebt verwijderd van je telefoon, denkt ie dat je ook in Outlook al die contacten weg wilt hebben. Dat heet synchroniseren.
Dat is, wat ik al aangaf, op te lossen door de instelling in active sync aan te passen. Bij een discrepantie kan je dat zo instellen, dat of de gegevens op je device worden aangepast, of je gegevens op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net tmobile gebeld. Gebruik maken van gps (tomtom) betaal je 15 cent per 10kb, volgens mij behoorlijk duur.
iemand een idee hoeveel kb je download na 30 minuten rijden als dat uberhaupt te meten/schatten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Ziet er naar uit dat "embedded'' flash eindelijk beschikbaar is. Dit met flashligt 3.1 Meer info is te vinden op xda. Zal het zo eens gaan testen en laat mijn bevindingen dan wel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 239112 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 17:05:
Net tmobile gebeld. Gebruik maken van gps (tomtom) betaal je 15 cent per 10kb, volgens mij behoorlijk duur.
iemand een idee hoeveel kb je download na 30 minuten rijden als dat uberhaupt te meten/schatten is.
T-mobile rekent dataverkeer via gps door aan de verbruiker?! Ben bang dat T-mobile een beetje warrig is of blond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258838

Anoniem: 259059 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 11:14:
Goedemorgen mensen,

na bijna 2 maanden mijn MDA IV te hebben, ben ik nog steeds tevreden. Ik draai wel nog steeds de orginele T-Mobile Rom (zonder 3D Flow en al die T-Mobile troep). Werk naar mijn idee erg goed.

Nu wil ik wat extraatjes erop zetten, maar ik moet dan eerst .Net Framework 3.5 installeren (heb ik al gedownload).

De vraag: kan ik dit gewoon installeren, of moet ik dan eerst aan mijn ROM gaan klooien? Zou het zonde vinden als ik alles ineens kwijt ben.

Thanx
Nee, je hoeft niet me je ROM te gaan klooien.

Hier een korte Engelstalige handleiding:

.NET CF 3.5
===========
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=373721
Until now you could get NET CF3.5 as default only if you cooked it into a ROM. But I've found the registry setting that can disable the default net CF 2.0 and enable net CF 3.5 as default. There is a noticable increase in speed and it shows on the benchmarks as well. I used to get 1320 on mine now I'm getting 1499 with VBenchmark.

What you need to do:

1. Install NetCF3.5 on your ppc.
2. Open a registry editor, I use Reso Regsitry Editor
3. Goto HKLM\Software\Microsoft\.NETCompactFramework (this is usually the first entry
4. When you open this you'll see all the .NET installed version change the DWORD value of 2.0.7045.00 from 1 to 0
5. Chang ethe DWORD value of 3.5.7283.00 from 0 to 1.
6. Reboot
7.Viola! you have a faster PPC

Any questions please post up, hope this helps the few memebrs who stick to the OEM roms.

Update, found a cab that does this work for you at Modaco. Link is located http://www.modaco.com/content/Window...ing-your-ROM-/

and the file thanks to Paul(MVP) from Modaco
Attached Files
File Type: cab Microsoft_.Net_Configuration.CAB (25.2 KB, 1575

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 17:19:
[...]

T-mobile rekent dataverkeer via gps door aan de verbruiker?! Ben bang dat T-mobile een beetje warrig is of blond
ik vind het ook al raar waarom zou je daarvoor moeten betalen hoeven tomtom bezitters toch ook niet.

komt misschien als ik het goed heb, je de gegevens binnenhaalt via het gprs netwerk :?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 239112 op 06-09-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

sjansen schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:15:
[...]

Natuurlijk heb je quickgps al een keer gedraaid ?!?!?!?
al 3 x ,maar tomtom blijft maar klagend vragen of ik binnen zit :?
slechte gps ontvangst - bevind je je in een gebouw?

[ Voor 10% gewijzigd door CrankyGamerOG op 06-09-2008 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Iemand de nieuwe duttys 1.9 Rom al uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 17:32:
[...]

Probeer het eens met HTC-GPS-Tool. Heb er nog een post aan gespendeerd

210667 in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."

Doe een "coldstart" en zorg dat je ergens bent waar er zicht is op de hemel.. 8)
Check af en toe de tabladen. Op enig moment zal je zien dat ie sats vindt. Settings com4, baudrate 57600. [ het kan wel enige tijd duren, bij mij zo n 30 minuten.] Doe daarna een Quickgps. Werkt het dan nog niet..tja..dan weet ik het ook niet meer. Een harde reset misschien..
Anoniem: 239112 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 17:21:
[...]

ik vind het ook al raar waarom zou je daarvoor moeten betalen hoeven tomtom bezitters toch ook niet.

komt misschien als ik het goed heb, je de gegevens binnenhaalt via het gprs netwerk :?
Ben bang dat je verkeerd bent geïnformeerd. Maar garantie tot aan de voordeur.. :*)

[ Voor 20% gewijzigd door 210667 op 06-09-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50662

Ik draai SwiftBL 6.0 wanneer ik m'n beeldscherm draai in Opera gaat hij terug naar TFlo3d home tab. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben bang dat je verkeerd bent geïnformeerd. Maar garantie tot aan de voordeur.. :*)
Ik heb net een gprsmonitor installed, gevonden op de cd van de telefoon. Hiermee kan ik bijhouden hoeveel mijn data transfer is.

Zometeen eventjes in de buurt rondrijden en kijken wat de monitor aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:54
In het TF3D menu SMS blijft de SMS counter bij mij op 25 staan. Dit terwijl er veel meer berichten in de SMS inbox zitten. Is dit een bug of kan dit aangepast worden?

Iedere nieuwe SMS die binnenkomt blijft 1 van 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 50662 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 18:03:
Ik draai SwiftBL 6.0 wanneer ik m'n beeldscherm draai in Opera gaat hij terug naar TFlo3d home tab. Meer mensen last van?
Dit kan ik niet bevestigen. Heb het net even geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273486

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om een TD te nemen, eentje bij Debitel.
Hij heeft naar het schijnt KPN Debitel software erop zitten.
Kan ik deze nu wel of niet updaten met nieuwe HTC software? Ik hoorde
dat men met de MDA en de VF versie hier problemen mee ondervonden.
Kan iemand met een Kpn Debitel versie duidelijkheid verschaffen?
Ik wil niet een TD die niet update-baar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266840

bluecupra schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 18:30:
In het TF3D menu SMS blijft de SMS counter bij mij op 25 staan. Dit terwijl er veel meer berichten in de SMS inbox zitten. Is dit een bug of kan dit aangepast worden?

Klopt, de rest van je sms'jes kun je onder 'meer', linksonder vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 273486 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 18:55:
Alles is te updaten! Iets met hspl en zo. Zie faq en forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

bluecupra schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 18:30:

Je TF3D kan maar max 25 smsjes laten zien. Zou je ff op XDA moeten kijken of daar een oplossing voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273486

Ik quote dit van Telecomvergelijker betreffende de TD:

Ben ik bezit van dit toestel.
Deze blijkt nogal VF branded te zijn d.m.v. een specifieke VF ROM versie 1.37.

HTC heeft erkend dat er de nodige technische aanpassingen nodig waren en heeft een nieuwe ROM uitgebracht versie 1.93 met substantiele verbeteringen.

Echter de neutrale HTC upgrade werkt niet op deze VF branded ROM.

Heb al meerdere malen telefonisch en schriftelijk contact gehad met Vodafone maar er komt niet meer uit als " wellicht ", "misschien", "ooit ", "afwachten" en "weet het niet ".
Ook al feedback gekregen "dat kan in de shops" maar na er 4 gebeld te hebben o.a. Rdam Lijnbaan altijd weer te horen gekregen dat dit onzin is en dat ze het bij de klantenservice "niet goed weten".

Hiervan wil ik alle TV'ers op de hoogte brengen en een ieder aanraden geen HTC TD VF branded te kopen of nog beter geen VF te nemen.

Diegene die er al wel 1 hebben rope roep ik op zich schriftelijk tot VF te wenden. Wellicht helpt dit.

Raar genoeg heeft VK UK wel de ROM upgrade uitgebracht. Me dunkt laksheid van VF NL.

Dus...
Iemand met meer ervaring en dan graag meer over de Debitel versie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 273486 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 19:07:
[...knip] Dus...

Iemand met meer ervaring en dan graag meer over de Debitel versie???
Je vraag was dus eigenlijk; "is een Debitel-versie branded of niet"! En wat voor rom erop zit?

Helaas, daar kan ik niets over zeggen. Of ie updatable is? Ja, alles is te updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-07 16:02
Anoniem: 239112 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 17:21:
[...]

misschien bedoelen ze daar GPRS en niet GPS.
heb hem ook bij debitel besteld, (voor de prijs omhoog ging) met een kpn 25. zit gewoon standaard software van HTC op geen troep van KPN of debitel.. is gewoon unbranded. zo heb ik hem ten minste gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164388

hi beste diamond gebruikers,
ik heb een raar probleem met mijn diamond: ik kan alleen maar mijn msn massenger gebruiken als ik middels wifi op het internet zit. via mijn mobiel internet (vodafone) kan ik mij niet aanmelden.het lijkt wel of msn niet probeert om via gprs/3g/umts het internet op te gaan.
wie o wie kan mij helpen??
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 164388 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 20:03:
hi beste diamond gebruikers,
ik heb een raar probleem met mijn diamond: ik kan alleen maar mijn msn massenger gebruiken als ik middels wifi op het internet zit. via mijn mobiel internet (vodafone) kan ik mij niet aanmelden.het lijkt wel of msn niet probeert om via gprs/3g/umts het internet op te gaan.
wie o wie kan mij helpen??
alvast bedankt
Zet de proxy eens uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus de mensen hier hebben zo iets van "gebruik maken van navigatie software op de telefoon brengt geen extra kosten met zich mee".

omdat je dus gebruikt maakt van het gps signaal en je geen gprs gebruikt.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 239112 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 20:27:
dus de mensen hier hebben zo iets van "gebruik maken van navigatie software op de telefoon brengt geen extra kosten met zich mee".

omdat je dus gebruikt maakt van het gps signaal en je geen gprs gebruikt.?
Inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:25
Leon1969 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 21:06:
[...]

Tja, daar had ik natuurlijk ook zelf kunnen zoeken :$ :$ :$
Thanx, ik ga er 1 bestellen _/-\o_
Ik vind ze bij bol.com (met 1.95 verzendkosten) toch wel een stuk goedkoper:

voorbeeldje:
http://www.nl.bol.com/is-...0006012638&Section=PHONES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234194

Anoniem: 234194 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 22:35:
Sinds paar dagen geeft mijn TD steeds aan dat er geen SIM kaart inzit.
Nu zat er een Orange in dit VF branded toestel maar is met een officiële code ge-unlocked.
Vorige week werkte alles nog goed.

Nu even gewisseld naar een Vodafone SIM maar zelfde probleem.

Rom nog steeds officiële 1.37 versie van Vodafone (de 1.93 is nog altijd niet door Vodafone uitgebracht..)

Wat kan het probleem zijn ?
Een instelling ?
Of toestel stuk ?

Wie helpt?
Vodafone gebeld en toestel gaat terug voor reparatie.
Zoals jullie allemal weten heeft VF NL nog altijd geen ROM 1.93 versie uitgebracht.

Als ik nu VF vraag de Duitse ROM 1.93 erop te zetten kunnen de posters me dan adviseeen of het menu/taal e.d. dan aan te passen is voor gebruik in NL met VF en Orange netwerk ?

Tuurlijk blijft het de vraag of VF dat zou doen maar als het niet vraagt...maar ja moet ik wel zeker weten dat het aante passen is.

Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:06

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik heb mijn td met KPN abo gekocht. Dit was een normale TD zonder KPN software erop dus denk dat het bij debitel ook wel zo zal zijn. Mijne is dus unbranded.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Crusader

Arc Nature

210667 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:52:
[...]

Dat is, wat ik al aangaf, op te lossen door de instelling in active sync aan te passen. Bij een discrepantie kan je dat zo instellen, dat of de gegevens op je device worden aangepast, of je gegevens op de pc.
Als je eerst vrijwel alle contacten op de TD opzettelijk verwijderd en dan gaat synchroniseren, dan ziet AS dat toch niet als een discrepantie? Ik snap wat je bedoelt, maar in dit geval gaat dat volgens mij niet op omdat er geen sprake is van een conflictsituatie.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Crusader schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 22:27:
[...]

Als je eerst vrijwel alle contacten op de TD opzettelijk verwijderd en dan gaat synchroniseren, dan ziet AS dat toch niet als een discrepantie? Ik snap wat je bedoelt, maar in dit geval gaat dat volgens mij niet op omdat er geen sprake is van een conflictsituatie.
Het conflict is er dus wel als je contactlijst op je telefoon niet meer gelijk is aan die in outlook. Als je dan gaat syncen en het staat ingesteld als " items op de pc bijwerken" dan zullen je contacten op de pc bijgewerkt worden. En andersom uiteraard als je hebt ingesteld dat de "items op je telefoon bjwerken" hebt aangevinkt. Dat is wat ik bedoel.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Bleh ..... net een hard reset moeten doen , niet leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Mijn TD wil geen gebruik maken van Wifi. Als ik een wifi verbinding heb blijft de telefoon toch telkens gebruik maken van de 3G verbinding als ik bijv met Opera browse of mijn mail sync. Is er ergens een optie om de netwerkprioriteit op te geven zodat ie Wifi pakt als het beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Polster schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 23:02:
Mijn TD wil geen gebruik maken van Wifi. Als ik een wifi verbinding heb blijft de telefoon toch telkens gebruik maken van de 3G verbinding als ik bijv met Opera browse of mijn mail sync. Is er ergens een optie om de netwerkprioriteit op te geven zodat ie Wifi pakt als het beschikbaar is?
Je gegevens verbinding uitschakelen... doe ik ook :)

Hummzzz, erg jammer dat tomtom nu geen stemmen meer heeft :'(
weet iemand hoe ik die terug kan krijgen?

[ Voor 11% gewijzigd door CrankyGamerOG op 07-09-2008 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Polster schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 23:02:
Misschien als alternatief voor NOdata is GB-SOFT GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA Tweak een optie?
CrankyGamerOG schreef op zondag 07 september 2008 @ 00:15:
[...]

Heb je voices en tomtom in de root van je 4Gb gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

210667 schreef op zondag 07 september 2008 @ 02:30:
[...]

Misschien als alternatief voor NOdata is GB-SOFT GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA Tweak een optie?

[...]

Heb je voices en tomtom in de root van je 4Gb gezet?
Ik heb nergens niks neer gezet, waar haal ik die vanaf dan ?

http://www.laurusbuth.nl/tomtom/

hier staan er een aantal

Kan iemand mij vertellen waar ik moet beginnen, of mij een url geven richting een paar goeie tuts ?
Ik word niet wijs uit de roms/SPL/radio en weet ik veel wat voor dingen allemaal.

Heb ik het goed begrepen dat ik :

1. eerst HardSPL installeer
2. Nieuwe rom (Bijv SwiftBL(welke raden jullie aan?)
3. Nieuwe radio (Radio v1.00.25.05)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=416211

[ Voor 35% gewijzigd door CrankyGamerOG op 07-09-2008 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 16:55

jerry_a

doei

[

In TT-home kan je een hoop gratis stemmen downloaden. Een heleboel andere dingen ook. En mapshare gaat ook perfect.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:52
Heb sinds een aantal dagen ook dit leuke aparaat.
Hoop mogelijkheden en tot nu ben ik dik tevreden, alleen die batterij...
Maar daar zie ik zat berichten over, en heb de hoop dat die wat sterker wordt na een paar dagen.
Alleen onderin het scherm heb links agenda en rechts contacten staan en deze wil ik aanpassen.
Ben al een paar dagen aan het zoeken, in de manual en op het forum, iemand zo vriendelijk om mij te zeggen hoe ik die 2 kan veranderen?

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-07 16:02
210667 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 22:36:
[...]

Het conflict is er dus wel als je contactlijst op je telefoon niet meer gelijk is aan die in outlook. Als je dan gaat syncen en het staat ingesteld als " items op de pc bijwerken" dan zullen je contacten op de pc bijgewerkt worden. En andersom uiteraard als je hebt ingesteld dat de "items op je telefoon bjwerken" hebt aangevinkt. Dat is wat ik bedoel.. ;)
die instelling wordt dus alleen gebruikt in het geval dat er daadwerkelijk een conflict is. dus als jij instelt bijwerken op Mobiel.
en je hebt een conflict. zoals op een bepaalde datum van 9-10 een afspraak met henk maar opdezelfdfe tijd een afspraak met piet. dan is er een conflict. en dan zal de afspraak die op je mobiel staat bijgewerkt worden en die van je PC blijven staan.
maar als je gewoon nummers verwijdert enzo dan wordt dat gewoon meegenomen in outlook omdat outlook denkt dat je die contact niet meer nodig hebt.
[...]

Je gegevens verbinding uitschakelen... doe ik ook :)

geluid aanzetten in het menu van tomtom? of even aan je dial drijen daarmee kan je op de TD namelijk de volume van tomtom7 veranderen
jerry_a schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:39:
[...]

In TT-home kan je een hoop gratis stemmen downloaden. Een heleboel andere dingen ook. En mapshare gaat ook perfect.
werkt dat ook met tomtom7??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/34s5oc0.jpg

Ja hoor.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:11
Wat is nou de beste manier om te zorgen dat je telefoon in het buitenland geen datatraffic genereert? Een tooltje installeren? En welke is dan de beste: NoData of GB-SOFT GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA Tweak? Of kun je gewoon handmatig je telefoon op GSM zetten en gaat het dan ook goed? Kun je niet gewoon instellen dat hij in het geval van roaming automatisch geen data meer verstuurt en ontvangt?

En los van dat alles: blijft WiFi wel gewoon werken als ik gebruik maak van een van deze mogelijkheden? Ik ga binnenkort een paar dagen naar Turkije en volgend jaar een paar weken naar de VS, en ik heb niet zoveel zin in een onaangename verrassing achteraf, omdat een tooltje toch niet helemaal zijn werk bleek te doen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx heppie!!!
het werkt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

thnx man , wist niet eens van tomtom home af, dit is echt handig, enorm bedankt

Nu nog een kaart van nederland(benelux) :x

Wel enorm misleidend , ze laten je overal op de verpakkingen denken dat je een gratis map krijgt, en pas bij dlen kom je erachter dat het 'maar' een city map is :(

[ Voor 34% gewijzigd door CrankyGamerOG op 07-09-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273492

HELP

Sinds een paar maanden in bezit van de HTC TD, tot volle tevredenheid.

Gisteren na een autorit van 1,5 uur (met gebruik van navigatie iGo), TD was volledig opgeladen, nog een sms verzonden, een uur later wil ik de TD weer gebruiken.... zwart scherm, doet helemaal niets meer!!!
Opladen helpt niet, toestel lijkt DOOD.

Is er iemand die mij kan helpen met tips om mijn TD weer aan de praat te krijgen? Of om erachter te komen wat de oorzaak is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:36
Anoniem: 273492 schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:08:
HELP

Sinds een paar maanden in bezit van de HTC TD, tot volle tevredenheid.

Gisteren na een autorit van 1,5 uur (met gebruik van navigatie iGo), TD was volledig opgeladen, nog een sms verzonden, een uur later wil ik de TD weer gebruiken.... zwart scherm, doet helemaal niets meer!!!
Opladen helpt niet, toestel lijkt DOOD.

Is er iemand die mij kan helpen met tips om mijn TD weer aan de praat te krijgen? Of om erachter te komen wat de oorzaak is?
Mijn toestel heeft een keer nergens meer op gereageer.

Destijds heb ik de batterij er een uurtje uit gehaald, daarna weer erin gepropt en de phone weer aangezet, en prompt deed alles het weer. Probeer dat eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273492

Herstel:

Na verbinden met de PC is de TD weer ontwaakt!
Begon met herstart Windows Mobile, pincode etc.
Batterij is helemaal leeg.

Terwijl ik de TD nog 1,5 heb geprobeerd op te laden in de auto en daarna thuis nog een uur aan de oplader gehangen. Geen enkel effekt, dood.

En nu via de PC werkt hij weer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
Bizzarro schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:25:
[...]

Ik denk dat deze bedoeld wordt, backcover lijkt meer in orde.

[afbeelding]

http://cgi.benl.ebay.be/1...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Ik denk dat ik de gok ook maar ga wagen en hem ga bestellen. Ik zal mijn bevindingen (en maten) hier weergeven.

Edit: Voor diegenen die hem ook bestellen en betalen met Paypal, gebruik de kortingscode "CEBAY10C". Je krijgt dan €10,- korting, waardoor de batterij nog 7,08 pond kost incl. verzending, wat neerkomt op €8,97, leuke prijs dacht ik :)

Edit2: blijkbaar werkt de code alleen met bepaalde paypal accounts, wie niet waagt wie niet wint dan maar.
toon volledige bericht
Deze ook maar besteld voor 7,13 pond (incl kortingscode) een buitenkansje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:45
Nog even een batterij ervaring van mijn kant.

Ik heb vanochtend via comman. in de swift rom 3g uitgeschakeld en de accu gaat langer mee.
(ok ok geen internet aan gehad maar in vergelijking met gister waar ik dat ook niet had lijkt die langer mee te gaan)
wat ik me toen aan het bedenken was dat als ik aan het internetten ben ik hem vaak tussen G en H zie switchen en dat doet die natuurlijk normaal ook en ik denk dat, dat zoveel stroom kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 17:32:
[...]

a-gps aanstaan ?

zo niet probeer eens.

Geld die 10 euro korting alleen op de batterij om ook andere betaling via paypall ?

[ Voor 12% gewijzigd door wd200 op 07-09-2008 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
wd200 schreef op zondag 07 september 2008 @ 18:38:
[...]

a-gps aanstaan ?

zo niet probeer eens.

Geld die 10 euro korting alleen op de batterij om ook andere betaling via paypall ?
de 10 euro gaat van de totaalprijs af als je betaald via paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
pascalheister schreef op zondag 07 september 2008 @ 18:43:
[...]

de 10 euro gaat van de totaalprijs af als je betaald via paypal.
// stond typo in.

de korting is alleen op die batterij als je via paypal betaald of geld die korting ook op andere artikelen gekocht op ebay als je maar met paypal betaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 15:57
Video: MPEG-4 Videoo
Codec: CoreASP
Video Size: 640x360
Frame Rate: 29.970
Bit Rate: 850

Audio: MPEG Layer-3
Codec: CoreMP3
Audio Format: 44100 Hz 2 Ch
Data Bit Rate: 192kbit/s

Played Frames: 7064
Dropped: 1062
Played FPS: 26.053

Ik speel een DivX af met Coreplayer krijg ik een haperende film. Dat kan toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Nu online
210667 schreef op zondag 07 september 2008 @ 02:30:
[...]

[...]
Als ik het zo bekijk gaat dat programma mij niet helpen. Die cab zorgt alleen maar dat de verbinding verbroken wordt maar kan niet verhinderen dat het actief wordt. Ik heb ook geen zin om eerst via NoData eerst mijn G verbinding te disabelen elke keer als ik van wifi gebruik wil maken (heb data-abo dus wil het niet permanent uitschakelen). Er moet toch een manier zijn om wifi de voorkeursverbinding te laten zijn?

Edit: Oplossing gevonden. Zie mijn post Polster in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."
posttoast schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:49:
Wat is nou de beste manier om te zorgen dat je telefoon in het buitenland geen datatraffic genereert? Een tooltje installeren? En welke is dan de beste: NoData of GB-SOFT GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA Tweak? Of kun je gewoon handmatig je telefoon op GSM zetten en gaat het dan ook goed? Kun je niet gewoon instellen dat hij in het geval van roaming automatisch geen data meer verstuurt en ontvangt?

En los van dat alles: blijft WiFi wel gewoon werken als ik gebruik maak van een van deze mogelijkheden? Ik ga binnenkort een paar dagen naar Turkije en volgend jaar een paar weken naar de VS, en ik heb niet zoveel zin in een onaangename verrassing achteraf, omdat een tooltje toch niet helemaal zijn werk bleek te doen.
NoData is het beste om de data verbinding volledig te blokkeren. GB-Soft doet dat voorzover ik begrijp niet, die zorgt er alleen voor dat na een data-sessie de verbinding wordt verbroken. Dit kan overigens ook met Advanced Config. Alleen op GSM zetten is ook niet voldoende omdat je telefoon dan nog altijd zal proberen via gprs verbinding te maken.
Wifi blijft uiteraard gewoon werken met NoData geactiveerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Polster op 07-09-2008 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
wd200 schreef op zondag 07 september 2008 @ 18:45:
[...]

// stond typo in.

de korting is alleen op die batterij als je via paypal betaald of geld die korting ook op andere artikelen gekocht op ebay als je maar met paypal betaald ?
nee natuurlijk op alle artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met garantie via HTC zelf? Ik overweeg een tweedehands TD te kopen, maar de verkoper wil geen garantiebewijzen bijsluiten om privacy-redenen. Volgens de verkoper zou ik aanspraak kunnen maken op de tweejarige fabrieksgarantie van HTC zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
BoukeHaarsma schreef op zondag 07 september 2008 @ 22:00:
Heeft iemand ervaring met garantie via HTC zelf? Ik overweeg een tweedehands TD te kopen, maar de verkoper wil geen garantiebewijzen bijsluiten om privacy-redenen. Volgens de verkoper zou ik aanspraak kunnen maken op de tweejarige fabrieksgarantie van HTC zelf.
als iemand zoiets zegt zal ik al argwaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
BoukeHaarsma schreef op zondag 07 september 2008 @ 22:00:
hmm een donker zaakje, vast zeker van de vrachtwagen afgevallen ;)
miss een andere verkoper vinden? staan er genoeg op marktplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
rinusnl schreef op zondag 07 september 2008 @ 22:18:
[...]
hmm een donker zaakje, vast zeker van de vrachtwagen afgevallen ;)
miss een andere verkoper vinden? staan er genoeg op marktplaats
Nou precies, ik ga liever geen toestel helen! Dan maar verder zoeken :). Dank wd200 en rinusnl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Polster schreef op zondag 07 september 2008 @ 20:50:

[...]

NoData is het beste om de data verbinding volledig te blokkeren. GB-Soft doet dat voorzover ik begrijp niet, die zorgt er alleen voor dat na een data-sessie de verbinding wordt verbroken. Dit kan overigens ook met Advanced Config. Alleen op GSM zetten is ook niet voldoende omdat je telefoon dan nog altijd zal proberen via gprs verbinding te maken.
Wifi blijft uiteraard gewoon werken met NoData geactiveerd.
Dank voor je uitleg! Dan nog de hamvraag: wat is de nieuwste versie van NoData en waar vind ik die? Met Google vond ik allerlei links, maar ik heb geen idee welke de goede is.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Nu online
^ http://www.modaco.com/con.../246171/new-free-utility/
Eerst even registreren voordat je kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Nu online
En wat mijn eigen probleem betreft de wifi prioriteit over 3G...Nederlandse user op XDA heeft de oplossing gevonden, zie:
http://forum.xda-develope...hp?p=2615010&postcount=10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Polster, bedankt voor het linkje.

Wat betreft je WiFi-verhaal trouwens: gaat je accu niet een stuk korter mee als je hem continu laat kijken of er WiFi-mogelijkheden zijn? Of zet je hem op bepaalde plekken handmatig aan?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Wat ben ik blij dat ik geen S2U2 meer gebruik... Het was niet alleen stroomvretend, maar het lijkt ook naarmate de tijd verstrijkt meer resources te vreten. Ik gebruik nu al dik een halve week SensorLock en mijn resources blijven rond de 60%.
Met S2U2 steegt dat geleidelijk naar de 75%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273148

Ik ben overigens nog opzoek naar een makkelijke compacte desktop cradle voor m'n Touch Diamond. Maar de officiele versie vind ik eerlijk gezegd wat aan de grote kant en kan in de pricewatch niet echt wat vinden. Iemand een linkje wellicht?!

Buiten dat om krijg ik m'n toestel nog steeds niet goed gekoppeld aan m'n pc. Ook als ik kies voor ActivSync tijdens het aansluiten, ik kan m'n toestel gewoon niet in via de verkenner. Meer mensen last van dit probleem?! Ik lig nu alles via FTP over te dragen, maar tja, nogal een tijdsvergooiende bezigheid... Heeft er, buiten een antwoord op m'n vraag over ActiveSync, wel nog iemand een handig ftp programma voor op de TD?!

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 273148 op 08-09-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 19:08
210667 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:47:
[...]

Enig idee hoe je videocall weer terug krijgt?
Zit in het rechter menutje, contact selecteren, en Video callen maar :)
Anoniem: 50662 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 18:03:
Jeps, helaas. Had is met G-Sen te maken oid, maar da's niet actief bij mij. Ook maar weer eens achteraan gaan.
SwiftBlade zegt in zijn topic dat het ligt aan het disabelen van de SMS verzonden notificatie. Waarom weet-ie niet, maar als je dat weer aanzet, doet opera het wel.
All of you have this Opera rotation problems because you have enabled back the "SMSNoSendMsg" tweaks which I had built in the rom. I can't explain why but somehow it is in conflict with the tmail.exe. To resolve it, disable back the "SMSNoSendMsg" (means you will have notification when send SMS), do a soft reset and it will be fine.... Cheerz...

[ Voor 30% gewijzigd door DRvDijk op 08-09-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114910

Even een vraagje voor de Telfort gebruikers met een HTC diamond. Op welk netwerk meld jullie telefoon zich aan? Staat er bij jullie ook Nl Kpn Nl Telfort in beeld of alleen Nl Kpn? Als ik er een telfort prepaid kaartje in gooi meldt ie zicht netjes aan bij Nl Kpn, gooi ik mijn abo kaart erin staat er Nl Kpn Nl Telfort in beeld. Zelfs als ik handmatig het Kpn netwerk selecteer. Vind het nogal vreemd. Denk dat daar mijn sms probleem vandaan komt. Heb inmiddel al geprobeerd om htc en telfort te mailen, maar krijg er weinig reactie op terug :s Als ik iig weet dat het netwerk verkeerd is kan ik es bij de Telfort winkel langs en ze daar om de oren slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:10
Anoniem: 114910 schreef op maandag 08 september 2008 @ 10:52:
Even een vraagje voor de Telfort gebruikers met een HTC diamond. Op welk netwerk meld jullie telefoon zich aan? Staat er bij jullie ook Nl Kpn Nl Telfort in beeld of alleen Nl Kpn? Als ik er een telfort prepaid kaartje in gooi meldt ie zicht netjes aan bij Nl Kpn, gooi ik mijn abo kaart erin staat er Nl Kpn Nl Telfort in beeld. Zelfs als ik handmatig het Kpn netwerk selecteer. Vind het nogal vreemd. Denk dat daar mijn sms probleem vandaan komt. Heb inmiddel al geprobeerd om htc en telfort te mailen, maar krijg er weinig reactie op terug :s Als ik iig weet dat het netwerk verkeerd is kan ik es bij de Telfort winkel langs en ze daar om de oren slaan.
Heb zelf de Touch Pro maar hier staat NL KPN NL TELFORT... (Daardoor denkt ie dat ie aan het roamen is en heb ik dat icoontje ook staan, en krijg ik de roaming melding bij bijv updaten van het weer).

Wat voor sms-problemen heb je dan? Heb zelf namelijk geen enkel probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-07 09:55
is er een progsel om je memory leeg te gooien? Het "werkgeheugen" van de TD bedoel ik dan. Geen zin om te moeten booten als ik boven de 85% o.i.d. kom.

heb zelf memmaid gevonden maar die kost $20,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Neem een TaskManager zoals Task Manager v3.1
Dan kan je de nodige processen killen en zo ruimte vrijmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273148 schreef op maandag 08 september 2008 @ 10:14:
Ik ben overigens nog opzoek naar een makkelijke compacte desktop cradle voor m'n Touch Diamond. Maar de officiele versie vind ik eerlijk gezegd wat aan de grote kant en kan in de pricewatch niet echt wat vinden. Iemand een linkje wellicht?!

Buiten dat om krijg ik m'n toestel nog steeds niet goed gekoppeld aan m'n pc. Ook als ik kies voor ActivSync tijdens het aansluiten, ik kan m'n toestel gewoon niet in via de verkenner. Meer mensen last van dit probleem?! Ik lig nu alles via FTP over te dragen, maar tja, nogal een tijdsvergooiende bezigheid... Heeft er, buiten een antwoord op m'n vraag over ActiveSync, wel nog iemand een handig ftp programma voor op de TD?!
heb je al geprobeerd de "geavanceerd netwerk...."uit te vinken bij settings/verbindingen/usb to pc/activesync??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlsgerri
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03-2022
Een maat van mij heeft de laatste officiele HTC ROM gedownload van de HTC site mbv zijn serial.
Kan ik deze ROM ook op mijn MDA Compact 4 installeren (door deze aan te sluiten op de PC en de executable te starten)?
Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104397

Heeft iemand ervaring met de Brodit actieve carholder en de MDA vario IV?

Wat mij trouwens opviel is dat mijn MDA niet hetzelfde eruit ziet als de HTC P3702 (en ook niet als de MDA IV uit de startpost). Mijn scherm is onderaan niet afgerond.

Ik krijg ook geen Hard-SPL op mijn apparaat omdat er wordt aangegeven "invalid device ID"..Hard-SPL herkent de phone dus niet als een Touch Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Anoniem: 104397 schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:47:
Heeft iemand ervaring met de Brodit actieve carholder en de MDA vario IV?

Wat mij trouwens opviel is dat mijn MDA niet hetzelfde eruit ziet als de HTC P3702 (en ook niet als de MDA IV uit de startpost). Mijn scherm is onderaan niet afgerond.

Ik krijg ook geen Hard-SPL op mijn apparaat omdat er wordt aangegeven "invalid device ID"..Hard-SPL herkent de phone dus niet als een Touch Pro.
Kun je eens wat fotos posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlsgerri
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03-2022
Een maat van mij heeft de laatste officiele HTC ROM gedownload van de HTC site mbv zijn serial.
Kan ik deze ROM ook op mijn MDA Compact 4 installeren (door deze aan te sluiten op de PC en de executable te starten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114910

m0ridin schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:10:
[...]

Heb zelf de Touch Pro maar hier staat NL KPN NL TELFORT... (Daardoor denkt ie dat ie aan het roamen is en heb ik dat icoontje ook staan, en krijg ik de roaming melding bij bijv updaten van het weer).

Wat voor sms-problemen heb je dan? Heb zelf namelijk geen enkel probleem...
Ik kan geen sms versturen. Volgens Telfort ben ik niet geblokkeerd. Als ik mijn sim in mijn samsung e900 gooi kan ik wel sms versturen. Ik krijg bij de Htc diamond met rom 1.93 de melding dat ik het nummer van de sms centrale moet controleren, maar al ik die instellingen wil opvragen via het instellingen menu, dan telefoon en dan diensten krijg ik een melding dat het niet mogelijk is om de gegevens op te halen. Kan dus ook het nummer van de sms centrale niet nakijken omdat ik daar al een foutmelding krijg. Ik ga denk ik wel even langs de telfort winkel. Heb al 1 1/2 week last van dit probleem en de helpdesk gebeld en gemaild maar daar krijg ik weinig zinnige antwoorden op terug en per mail reageren ze niet net zoals HTC. Hopen dat de telfort winkel me misschien kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:47
Heb net sensorlock 0.2.3. geinstalleerd en die doet precies wat ik wil. Softkeys blokkeren en met de hardkeys gesprek opnemen. Samen met gsen (alleen met de verticale flip tst uitzetten) werkt het prima samen.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Iemand hier al een andere kaart dan de standaard city map aan de gang met wm6.1 en tt7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
stanleygerritse schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:57:
Doe eens niet dubbel posten? Probeer de ROM anders eens te installeren?
bing69 schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:03:
Heb net sensorlock 0.2.3. geinstalleerd en die doet precies wat ik wil. Softkeys blokkeren en met de hardkeys gesprek opnemen. Samen met gsen (alleen met de verticale flip tst uitzetten) werkt het prima samen.
Gaat het locken en unlocken nog steeds door middel van draaien?
CrankyGamerOG schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:08:
Iemand hier al een andere kaart dan de standaard city map aan de gang met wm6.1 en tt7 ?
Jup, alleen niet met de TomTom 7 versie die met mijn Vodafone branded TD meegeleverd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:10
CrankyGamerOG schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:08:
Ja, heb hier ook TT 7 met de west-europa kaarten draaien. Gekocht via de TomTom site en dan met TomTom Home er opgezet.

Werkt voor zover ik nu kan zien gewoon goed, geen problemen tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

stanleygerritse schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:57:
Krijgen we dit nu ieder kwartier? Lees eerst eens wat door. Begin eens bij de eerste pagina van dit topic.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

DRvDijk schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:20:
[...]

Jup, alleen niet met de TomTom 7 versie die met mijn Vodafone branded TD meegeleverd was.
Kun jij me eens uitleggen hoe je dit gedaan hebt ? , ik kom er echt niet uit (doe het eventueel via DM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
CrankyGamerOG schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:54:
[...]

Kun jij me eens uitleggen hoe je dit gedaan hebt ? , ik kom er echt niet uit (doe het eventueel via DM)
Zie Shinji in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St03mp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2022
Anoniem: 273492 schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:28:
Herstel:

Na verbinden met de PC is de TD weer ontwaakt!
Begon met herstart Windows Mobile, pincode etc.
Batterij is helemaal leeg.

Terwijl ik de TD nog 1,5 heb geprobeerd op te laden in de auto en daarna thuis nog een uur aan de oplader gehangen. Geen enkel effekt, dood.

En nu via de PC werkt hij weer??
Ik heb ergens gelezen dat het gebruik van tomtom meer stroom trekt, dan dat er opgeladen wordt. Maw: je TD houdt het niet bij met opladen en gebruikt dus eigenlijk gewoon de accu van de auto.

Ook wordt dat ding bloedheet tijdens het opladen en/of tomtom gebruik. Waarschijnlijk zal ie daardoor vastgelopen zijn, met als gevolg dat je hem thuis ook niet meer opgeladen kreeg.

Hoe hij weer ontwaakt na het aansluiten op je pc weet ik ook niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
DRvDijk schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:20:
Gaat het locken en unlocken nog steeds door middel van draaien?
Ja! Touchgedeelte is freezed, knoppen zijn allemaal te gebruiken als phone gelocked is.

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb net de MDA IV geflashed naar 1.93 wwe (aangepast door swiftBL) . Dit mbv de complete upgrade guide op xda developpers. Ik heb uitgezocht of de gebruikte software up to date is. Ik heb gebruik gemaakt van de unsigned-hard-spl- diamond - olinex v.14. Daarmee heb ik er een nieuwe radio op gezet (v1.00.25.05) (populair en aanbevolen), en als laatste (6.2) de door swiftBL aangepaste 1.93 wwe rom (populair). Tot nu toe nog geen problemen ;)

edit: een probleem: de gps ontvanger heeft slecht bereik. Volgens TomTom ben ik in een gebouw, en op de plek waar ik gisteren nog 8 à 9 satellieten had, heb ik er nu nog 3, en signaal is te zwak voor een fix. Quick gps fix bleef behouden, desondanks toch geupdate, maar mocht nog niet helpen.

(en is vanzelf weer opgelost :? )

umts verbinding werkt bijzonder genoeg zonder enige configuratie... :+

[ Voor 35% gewijzigd door SpiceWorm op 09-09-2008 18:59 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.