HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 110.221 views

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Spike1506 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:52:
Kan de link nergens vinden, en op bol zelf vind ik niet echt iets wat erop lijkt..
HTC Touch Diamond mini USB Data Cable DC U100 - Gebruik anders even google. Dit was de eerste hit! Je kan ook altijd de HTC Store proberen:

[ Voor 54% gewijzigd door nvidia op 04-09-2008 15:02 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-07 09:46
[...]

Kan de link nergens vinden, en op bol zelf vind ik niet echt iets wat erop lijkt..
Deze werkt gewoon
Afbeeldingslocatie: http://www.meditronik.com.pl/doc/mini/usb-kabel-mini=foto=canon.jpg

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-06 10:29
wontcachme schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:44:
[...]

Doet hij bij mij ook. Als ik mijn rekeningen goed snap komt er niks extra's bij. Ze kijken naar de dataverbuik volgens mij en niet naar de snelheid, aangezien die gecapped is op 128/64
Okay, dan hoef ik idd HSDPA niet uit te vinken... gaat nl een hele bak sneller dan via GPRS...

Nu nog eens kijken hoe ik alsnog Youtube kan kijken zonder die 0.25c /pm

210667

DRvDijk schreef op donderdag 04 september 2008 @ 08:54:
[...]

Ja mooi he, dat rollen :p Ik ga vandaag de vibrate API proberen, lijkt me fijner. Daarnnaast om de battery drain te beperken een andere manier maken om hem te locken. Nu pollt ie de G-sensor continu als het toestel aanstaat. Wat ik wil is dezelfde lock functionaliteit, maar slechts op het moment dat jij dat wil, i.e. als je het programmatje opstart. Dan lockt ie, en blijft ie pollen totdat er een van beide richtingen opgedraaid is, en sluit het programmatje weer. Hoe klinkt dat?
Alles klinkt goed.. 8) Maar het moet dus niet weer een oplossing zijn die door wensen van gebruikers zo lomp wordt dat het de basicfunctionaliteit weer verliest.[zie xda] Heb even naar het energieverbruik gekeken en het blijkt dat het stroomverbruik bijna nihil is. Allermooiste zou uiteraard zijn, als je deze praktische oplossing kan hangen aan een enkele simpele hardware button. Helaas ben ik geen developer, maar een end-user.. >:) Ik volg het topic op xda wel met erg veel interesse en als er nieuws is op dat terrein dan lees ik het daar of hier wel.

Verder nog even over de batterijen en de drain daarvan. In één van de andere delen werd er opgemerkt dat er verschillende series in omloop zijn die beter presteren dan andere series. Op dit moment is mijn s/n FRNA en het partnummer eindigd op 00M. bij GSMweb een nieuwe batterij op de gok gekocht en dat s/n begint met 131A en het partnummer eindigd op 09M. Zal eens kijken of deze laatste langer meegaat dan de origineel bijgeleverde. Misschien dat diegenen die ook klagen over de slechte batterij, eens kunnen kijken wat voor s/n en partnummer zij hebben.?

[ Voor 19% gewijzigd door 210667 op 04-09-2008 16:32 ]

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Als ik een sms wilt versturen, dan staat het bericht zelf bij Postvak IN en bij verzonden items
Nou is het probleem dat al het inkomende en verstuurde berichten in m'n Postvak staan.

Hoe kan ervoor zorgen dat m'n verstuurde berichten niet meer in m'n inbox staan ?

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
210667 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:20:
Heb even naar het energieverbruik gekeken en het blijkt dat het stroomverbruik bijna nihil is.
Hoe kijk jij naar het energieverbruik? Hoe meet je dat? Ben ik namelijk ook erg benieuwd naar! :)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
kwakkie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:38:
[...]

Hoe kijk jij naar het energieverbruik? Hoe meet je dat? Ben ik namelijk ook erg benieuwd naar! :)
je kan bijvoorbeeld "Chi-Tai Dang BatteryStatus TD-Plugin" installeren. Die kan het stroomverbruik laten zien

This message was sent on 100% recyclable electrons.

210667

kwakkie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:38:
[...]

Ik gebruik acbpowermeter in combinatie met taskmanager van FdcSoft . En verder gewoon me natte vinger.. :+ Want of het echt veelzeggend is kan ik niet onderschrijven. Het geeft in ieder geval wel een indicatie.
BasieP schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:47:
[...]

je kan bijvoorbeeld "Chi-Tai Dang BatteryStatus TD-Plugin" installeren. Die kan het stroomverbruik laten zien
Is ook een erg goede optie

[ Voor 18% gewijzigd door 210667 op 04-09-2008 16:56 ]

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
nvidia schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:52:
[...]
Het oeroude maar bij iedereen gekende "Kladblok" >:)
En ik maar kijken in ingewikkeldere programma's als Notetab Light (die dit dus niet kan).

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:35
AlexZuH schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:42:
[...]

Volgens mij werk gewoon elke usb naar mini usb kabel...
werkt wel maar schijnbaar heeft de td een net iets andere kabel. mn kabel van de touch werkt er ook op. alleen hij zit wel los en vergeleken met mn td kabel zie ik dat de vorm verschilt. maar hij doet het verder gewoon perfect.

• Crusader
  • Laatst online: 18:24

Crusader

Arc Nature

[...]

Ik maar denken dat je een geintje maakte, bestaat die plugin dus écht :+

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Krijg de *#%@$ van de TD.. in het buitenland viel ie de hele tijd uit, wanneer ie een netwerk ging registeren.. (handmatig en auto) hij ging dan rebooten of helemaal uit! nou ben ik terug in NL, ik d8 dat zal wel door die rare netwerken ofzo komen daar.. maar hier heb ik hetzelfde probleem. Ik kan de TD alleen (een beetje) gebruiken wanneer ik em aansluit aant net, en dan pas een netwerk (handmatig) ga zoeken!

wat kan het probleem zijn? ik wil toch eerst eens va jullie horen wat hiervan misschien de oorzaak kan zijn.. voordat ik hard-reset doe.

bvd

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 19:08
[...]

Has't een linkje? Thnx

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:46
[...]

Ik heb deze ook geinstalleerd, maar ik krijg hem niet te zien onder de klok in tochflo 3d...terwijl hij wel staat aangevinkt....dit lukt ook niet met TomTom. Is het niet mogelijk om dingen toe te voegen onder de klok in de tochflo 3d interface?

210667

Heet tegenwoordig anders..alhier
Michel242186 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:51:
[...]

Ik heb deze ook geinstalleerd, maar ik krijg hem niet te zien onder de klok in tochflo 3d...terwijl hij wel staat aangevinkt....dit lukt ook niet met TomTom. Is het niet mogelijk om dingen toe te voegen onder de klok in de tochflo 3d interface?
Klopt. Alleen als je touchflo3D uitzet.
ind0mi schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:35:
Krijg de *#%@$

wat kan het probleem zijn? ik wil toch eerst eens va jullie horen wat hiervan misschien de oorzaak kan zijn.. voordat ik hard-reset doe.
We hebben het er eerder over gehad. Ben bang dat je niet aan een harde reset ontkomt. Hoe was het verder in Spanje

[ Voor 67% gewijzigd door 210667 op 04-09-2008 19:05 ]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
te lui om te zoeken?
Michel242186 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:51:
[...]

ja de touchflo 3d zet alle andere today plugins automatisch uit. Erg vervelend.
Ikzelf heb SPB gedownload, en heb daarom wel today plugins. was even vergeten dat dit niet standaard op HTC TD zit

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• DRvDijk
Ja ik zat in de metro en zo uitgebreid zoeken op een TD is toch niet heel handig. Daarnaast blijkt het dus een andere naam te hebben tegenwoordig

• nvidia

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28
[...]

http://www.nl.bol.com/is-...06051066&Section=SOFTWARE

Die heb ik gekocht.

Flickr PSN ID= cheironnl

210667

DRvDijk schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:18:
[...]

Ja ik zat in de metro en zo uitgebreid zoeken op een TD is toch niet heel handig. Daarnaast blijkt het dus een andere naam te hebben tegenwoordig
Blijkbaar doet de officiele site het ook weer

http://www.chi-tai.info/c...tus_xda_neo_wm5_im_cs.htm
Zit weer een hoop overkill in. cabje van dr vDijk is tot nu de mooiste versie.. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door 210667 op 04-09-2008 19:28 ]

• ind0mi

ind0mi

@ Heppieboeddah
ja, twas egt lekker in chillen in spanje! morge alweer werke :(

naja dan maar hard-reset! nog tips welke rom ik erop moet gooie? die van panosha ziet er nice uit

• marco_balk
210667 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:26:
Zit weer een hoop overkill in. cabje van dr vDijk is tot nu de mooiste versie.. ;)
Maar volgens de maker verbruikt deze minder energie: http://forum.xda-develope...php?p=2595207&postcount=1

210667

ind0mi schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:28:
@ Heppieboeddah
ja, twas egt lekker in chillen in spanje! morge alweer werke :(

naja dan maar hard-reset! nog tips welke rom ik erop moet gooie? die van panosha ziet er nice uit
Moeilijk een tip te geven over welke rom. Dat moet je gewoon even proberen. Zelf gebruik ik die van swiftblade. Die bevalt goed..maar ja, dat is niet geheel objectief uiteraard. Maar ik zou toch echt eerst dan de rom nemen die er nu op zit, zodat je kan controleren of je netwerkverbinding dan wel goed is.
Tja..voorlopig hou ik het even op de versie die ik nu heb. Energieverbruik valt best mee zoals ik al eerder aangaf.

[ Voor 34% gewijzigd door 210667 op 04-09-2008 19:49 ]

• nvidia
210667 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:36:
Tja..voorlopig hou ik het even op de versie die ik nu heb. Energieverbruik valt best mee zoals ik al eerder aangaf.
Verbruik was al minimaal bij de eerste versie dus veel zal het niet steken...

Anoniem: 270487

Kreeg van de winkel waar ik mijn TD gekocht had het advies om de folie over de "hard keys" los te trekken omdat er een hoekje los was gegaan. Leek aanvankelijk allemaal goed te gaan en geen probleem te zijn (alleen de glossy look was iets minder).
Nu na een paar weken zitten de "hard keys" helemaal onder de krassen!
Heb er niks aparts mee gedaan en ben er zeer zuinig op geweest. Noiot met andere voorwerpen in mijn broekzak etc...
Als je er met je nagel lichtjes overheen gaat, komt er al een kras op!

Zie foto: de flits maakt het wel iets erger dan het is, maar het ziet er in werkelijkheid gewoon niet uit...
Heb contact opgenomen met de persoon die mij dit advies gaf, hopelijk komen ze met een oplossing.

Afbeeldingslocatie: http://img515.imageshack.us/img515/5233/p1010636gv2.jpg

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 270487 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:45:
Kreeg van de winkel waar ik mijn TD gekocht had het advies om de folie over de "hard keys" los te trekken omdat er een hoekje los was gegaan. Leek aanvankelijk allemaal goed te gaan en geen probleem te zijn (alleen de glossy look was iets minder).
Heb er niks aparts mee gedaan en ben er zeer zuinig op geweest. Noiot met andere voorwerpen in mijn broekzak etc...

Zie foto: de flits maakt het wel iets erger dan het is, maar het ziet er in werkelijkheid gewoon niet uit...
Heb contact opgenomen met de persoon die mij dit advies gaf, hopelijk komen ze met een oplossing.

[afbeelding]
Over welke folie heb je het dan precies? De folie die tijdelijk moet beschermen en die je er gewoon af hoort te halen zodra je 'm uit de doos haalt of heb jij een nieuwe laag folie daaronder ontdekt waarvan wij het bestaan niet weten?

• nvidia
Crusader schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:55:
Over welke folie heb je het dan precies? De folie die tijdelijk moet beschermen en die je er gewoon af hoort te halen zodra je 'm uit de doos haalt of heb jij een nieuwe laag folie daaronder ontdekt waarvan wij het bestaan niet weten?
Nee het gaat niet om de folie die je verwijderd bij aankoop. Het gaat om de laag eronder. Deze laag mocht niet verwijderen worden! Ik raad je dan ook aan om hem terug te brengen en om te ruilen voor een andere...

[ Voor 5% gewijzigd door nvidia op 04-09-2008 20:08 ]

• marco_balk
Fijne verkoper ben je dan...
"Er zit een plekje los van uw voorruit? Haal dan de hele voorruit er maar uit..." :+ 8)7

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:13
Heb een MDA Compact IV, werkt goed, maar bij alles wat ik wil installeren (bv nodata.cab) zegt ie 'installatie van <bestandsnaam>.cab mislukt'. Doe ik iets verkeerd?

Ik heb de cab rechtstreeks gekopieerd naar het interne geheugen, via USB.

Anoniem: 203771

nvidia schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:05:
[...]

Nee het gaat niet om de folie die je verwijderd bij aankoop. Het gaat om de laag eronder. Deze laag mocht niet verwijderen worden! Ik raad je dan ook aan om hem terug te brengen en om te ruilen voor een andere...
Deze laag hoort ook niet los te laten toch? Ik wist namelijk niet eens dat er bij mij een laagje overzat nog. Erg stom van de verkoper, maar neem aan dat dit garantietechnisch gewoon opgelost kan worden?

• TeChNo2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Op de (nederlandstalige) htc site is een (nieuwe) rom beschikbaar voor MTN-klanten... 't zal wel aan mij liggen, maar wat zijn nou weer MTN klanten ?

Anoniem: 214109

TeChNo2 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:12:
Op de (nederlandstalige) htc site is een (nieuwe) rom beschikbaar voor MTN-klanten... 't zal wel aan mij liggen, maar wat zijn nou weer MTN klanten ?
ja die zag ik vanmorge ook maar volgens mij is dat een japanse aanbieder net als wij hier KPN hebben dacht ik teminste..

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-07 18:10

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

sandeman schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:47:
[...]

Ik vind dit nou niet direct een fatsoenlijke backcover.
Ik denk dat deze bedoeld wordt, backcover lijkt meer in orde.

Afbeeldingslocatie: http://i6.ebayimg.com/01/i/001/07/25/1911_1_sbol.JPG

http://cgi.benl.ebay.be/1...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Ik denk dat ik de gok ook maar ga wagen en hem ga bestellen. Ik zal mijn bevindingen (en maten) hier weergeven.

Edit: Voor diegenen die hem ook bestellen en betalen met Paypal, gebruik de kortingscode "CEBAY10C". Je krijgt dan €10,- korting, waardoor de batterij nog 7,08 pond kost incl. verzending, wat neerkomt op €8,97, leuke prijs dacht ik :)

Edit2: blijkbaar werkt de code alleen met bepaalde paypal accounts, wie niet waagt wie niet wint dan maar.

[ Voor 41% gewijzigd door Bizzarro op 05-09-2008 11:41 ]

• DRvDijk
210667 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:26:
[...]

Blijkbaar doet de officiele site het ook weer

http://www.chi-tai.info/c...tus_xda_neo_wm5_im_cs.htm

[...]

Toch wel lekker, zo'n veer in je reet :9 :o Misschien zo nog even spelen met het eea, tril-functie en niet continu pollen voor G-sensor input oid. Ik zie wel ff :)
Anoniem: 270487 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:45:

[afbeelding]
Da's iets anders in je reet, en niet zo prettig.. D*mn! Teruggaan, met het verhaal dat die persoon je dat verteld heeft? Ik zou of een vervanging van de toetsen willen, of een nieuwe TD.

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:24

vr6-only

Blub Blub

sandeman schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:47:
[...]

Ik vind dit nou niet direct een fatsoenlijke backcover.
Dat is ook niet de een die ik besteld heb!

Link

Ik heb ook met de verkoper aan de lijn gezeten en hij heeft mij een foto gestuurd via ebay mail en de backcover ziet er precies hetzelfde uit als de originele, maar dan 50% dikker. Ik vind de TD echt dun en 50% dikker vind ik niet erg. Zeker omdat ik nu 2 reserve batterijen mee sleep (dat spul is ook zo goedkoop via ebay haha).
Bizzarro schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:25:
[...]

Ik denk dat deze bedoeld wordt, backcover lijkt meer in orde.

[afbeelding]

Edit: Voor diegenen die hem ook bestellen en betalen met Paypal, gebruik de kortingscode "CEBAY10C". Je krijgt dan €10,- korting, waardoor de batterij nog 7,08 pond kost incl. verzending, wat neerkomt op €8,97, leuke prijs dacht ik :)
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

[ Voor 56% gewijzigd door vr6-only op 05-09-2008 11:41 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

Crusader schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:55:
[...]

Nee hoor, heb ik het ook al over gehad in het vorige deel.
Bij mij liet ook een hoekje los, later zo veel dat ik het er af heb gehaald.
Gebeld met HTC of dit zo maar kan/mag gebeuren, of het kwaad kan etc..
Zij vertelde ook dat het geen kwaad kan etc..
Mijn Diamond is nu ook een zirconia geworden, maar boeit me niet zo, zonde is het natuurlijk wel.
Enige voordeel is dat de hardware knoppen nu makkelijker en soepeler klikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:14

Speedmaster

Make my day...

Denk dat ze het hebben aangepast, het is een update voor TMN gebruikers (T-Mobile Nederland?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-07 13:40
TMN is een Portugese telco?

http://www.tmn.pt/portal/site/tmn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 189953 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 00:03:
[...]

Nee hoor, heb ik het ook al over gehad in het vorige deel.
Bij mij liet ook een hoekje los, later zo veel dat ik het er af heb gehaald.
Gebeld met HTC of dit zo maar kan/mag gebeuren, of het kwaad kan etc..
Zij vertelde ook dat het geen kwaad kan etc..
Mijn Diamond is nu ook een zirconia geworden, maar boeit me niet zo, zonde is het natuurlijk wel.
Enige voordeel is dat de hardware knoppen nu makkelijker en soepeler klikken ;)
Ik heb zo'n vermoeden dat het "touch-gevoelige" gedeelte dan ook niet meer werkt (waarvan eerder een YouTube filmpje werd gepost). Maakt niet zo veel uit, want dat is in de huidige ROM niet geïmplementeerd, maar toch jammer. En lelijk natuurlijk, al die krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Nou....nadat mn TD bij het zoeken naar een netwerk/registreren steeds uitviel of reboote, heb ik gisteren mn telefoon geflashed naar een nieuwe rom. (panosha shine 1.7)
gisteravond werkte mn telefoon perfect! viel niet uit ofzo.. vannochtend werkte ie ook nog! wekker deed het en alles.
Nadat ik op werk ben aangekomen en mn TD uit me broekzak haal, zag ik dat mn tel. weer uit is gevallen!
Nu ben ik al een half uur bezig om de TD aan te zette en een netwerk te selecteren.. maar hij valt direct weer uit!

waar kan dit toch aan liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-07 23:03

BioHazard

*\o/*

ind0mi schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 08:07:
Nou....nadat mn TD bij het zoeken naar een netwerk/registreren steeds uitviel of reboote, heb ik gisteren mn telefoon geflashed naar een nieuwe rom. (panosha shine 1.7)
gisteravond werkte mn telefoon perfect! viel niet uit ofzo.. vannochtend werkte ie ook nog! wekker deed het en alles.
Nadat ik op werk ben aangekomen en mn TD uit me broekzak haal, zag ik dat mn tel. weer uit is gevallen!
Nu ben ik al een half uur bezig om de TD aan te zette en een netwerk te selecteren.. maar hij valt direct weer uit!

Mijn oude P4350 had dit ook. Bij mij was het de batterij die bij een bepaalde beweging even zijn contact verloor ofzo. Toen ik de batterij met wat tape stevig bevestigt had, deed die het weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

BioHazard schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:05:
[...]

Mijn oude P4350 had dit ook. Bij mij was het de batterij die bij een bepaalde beweging even zijn contact verloor ofzo. Toen ik de batterij met wat tape stevig bevestigt had, deed die het weer goed.
Jah maar het toestel heeft dit alleen bij het zoeken/registreren naar een netwerk.. en ik heb em gewoon op tafel liggen, dus geen bepaalde beweging.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

FunFactory

Vroeger.....waren ze nog samen

Ik heb een HowTo voor iedereen die het niet voor elkaar krijgt om ActiveSync 4.5 aan de praat te krijgen via BlueTooth met de Touch Diamond.

Stap 1:
Gooi alle eerder aangemaakt pairverbindingen en compoorten weg. (op je telefoon en op je PC), begin dus met een schone lei

Stap 2:
Delete je BT adapter uit device manager maar gooi de drivers niet weg, en laat je PC zoeken naar nieuwe hardware (daar issie weer!)

Stap 3:
Open je BT software op je PC en maak op het tabblad Com ports een incoming port aan met het nummer 5, als het mogelijk is; anders pak je gewoon een andere. Klik op Ok.

Stap 4:
Ga naar je ActiveSync progje op je PC, klik op file en selecteer Connection settings. Zet een vinkje voor "allow connections to one of the folowing: en in het drop-down menu selecteer je COM5

Stap 5:
Pak je TD en ga naar programma's en selecteer het progje ActiveSync. Rechts onderin staat "Menu" en kiers hieruit Connect via BlueTooth.
Doorloop de vragen van je PDA, voer een passkey in, je PC vraagt ook op de passkey, je moet aangeven wat je wil syncen en daar gaat ie dan, het progje werkt.

Je kan hier beter niets zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-04 20:56
Bizzarro schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:25:
[...]
http://cgi.benl.ebay.be/1...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Ik denk dat ik de gok ook maar ga wagen en hem ga bestellen. Ik zal mijn bevindingen (en maten) hier weergeven.

dat ziet er goed uit, en de kortingscode klinkt mooi, bedankt! lijkt me dat er met deze cover meer ruimte binnenin is; kan iemand voor mij bevestigen of het met deze cover mogelijk is een dual-sim te gebruiken zonder te knippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Anoniem: 203771 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:08:
Deze laag hoort ook niet los te laten toch? Ik wist namelijk niet eens dat er bij mij een laagje overzat nog. Erg stom van de verkoper, maar neem aan dat dit garantietechnisch gewoon opgelost kan worden?
Ja normaal mag het niet lossen maar er zijn veel toestellen die hier last van hebben, vaak omdat de user gebruik maakt van een carkit die iets te veel aanspant en hierdoor kan het bovenste laagje los komen in de bovenste hoekjes. Wat de garantie betreft weet ik niet zo zeker of je er nog aanspraak op kan maken. Je had het toestel moeten laten vervangen met zijn problemen in plaats van ze zelf proberen op te lossen of je moet er voor proberen te zorgen dat je het probleem kan aantonen doordat de verkoper dit jou aangeraden heeft. Maar ik vermoed dat het moeilijk zal worden om aanspraak te maken op de garantie. Hou ons hiervan op de hoogte ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:52
mercje schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:29:
[...]

dat ziet er goed uit, en de kortingscode klinkt mooi, bedankt! lijkt me dat er met deze cover meer ruimte binnenin is; kan iemand voor mij bevestigen of het met deze cover mogelijk is een dual-sim te gebruiken zonder te knippen?
Die code werkt niet! De codes zijn gekoppeld aan bepaalde PayPal acounts en kunnen niet worden gebruikt in combinatie met andere PayPal acounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273148

Ik zou overigens graag nog een tweede batterij kopen, echter wel in het zelfde formaat als de huidige (ik wil dus geen grotere back-cover. Iemand tips waar ik deze het beste kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Anoniem: 273148 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:46:
Ik zou overigens graag nog een tweede batterij kopen, echter wel in het zelfde formaat als de huidige (ik wil dus geen grotere back-cover. Iemand tips waar ik deze het beste kan bestellen?
Pricewatch - HTC Touch Diamond Battery 900 mAh

[ Voor 53% gewijzigd door nvidia op 05-09-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-07 18:10

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

vr6-only schreef op donderdag 04 september 2008 @ 23:24:
[...]
Ik heb ook met de verkoper aan de lijn gezeten en hij heeft mij een foto gestuurd via ebay mail en de backcover ziet er precies hetzelfde uit als de originele, maar dan 50% dikker. Ik vind de TD echt dun en 50% dikker vind ik niet erg. Zeker omdat ik nu 2 reserve batterijen mee sleep (dat spul is ook zo goedkoop via ebay haha).
Zou je die foto eens kunnen plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
SensorLock v0.2.2

Bug fix release:
  • Added a few calls to disable the vibrator, hopefully fixes the weird "vibrator is on after soft-reset" bug some people experience.
  • Fixed a bug where you couldn't unlock the phone immediatly after locking.
  • If phone is standing upright, gestures are ignored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136399

Ik heb sinds een week dat wanneer mijn TD een half uurtje in de stand-by heeft gestaan ik een pin moet invoeren om de telefoon te ontgrendelen. Ik wil dit graag weer uitzetten en dan zou moeten kunnen bij Start > Instellingen > Vergrendeling, maar daar staat vervolgens het vakje 'gefreezed'! Ik kan het daardoor niet uitvinken. Weet iemand een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cobex
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
nvidia schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:53:
Ik heb voor een aantal mensen, die niet echt bezig zijn met SDConfig een tutorial gemaakt om zo het flashen te vergemakkelijken. Hierbij zal uitgelegd worden hoe je een .cab file, tweaks en bepaalde bestanden kan verplaatsen. Maar eerst kort samengevat welke bestanden ik heb:

...
Dikke merci!! Goed overzicht van de mogelijkheden en duidelijk uitgelegd, dit is wat ik zocht!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Hmm, PDAVIET dialer bevalt ook wel! Niet moeilijk locken, gewoon gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
cobex schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:23:
Dikke merci!! Goed overzicht van de mogelijkheden en duidelijk uitgelegd, dit is wat ik zocht!! _/-\o_
Graag gedaan, indien er nog vragen zijn kan je het me altijd vragen hier op het board of op msn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:35
ik heb de eerste versie van sensorlock er even afgegooid. merkte dat als ik muziek aan eht luisteren was (wat het toestel overigens in een keer een stuk trager maakt) dat ik dan opeens mn toestel niet meer aan kon drukken met de powerknop. moest een reset doen. na het verwijderen van sensorlock was dit probleem verdwenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Aan iedereen die nu een extended batterij heeft besteld @ ebay, ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen mbt tot gebruiksduur en high-res foto's!

//edit:
Net sensorlock geprobeerd, en hoewel het niet de ideale oplossing is van het opnemen van je telefoon in je broekzak werkt het opzich prima. Voordeel is dat ook al lockt ie alle knoppen, je wel nog steeds je rc e100 kan gebruiken:
Afbeeldingslocatie: http://tbn0.google.com/images?q=tbn:AHg52DPVW71QyM:http://www.sanbo.de/out/oxbaseshop/html/0/dyn_images/1/htc_e100_rem_control_p1.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Neok_ op 05-09-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Anoniem: 273170 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:56:
Ik heb ook sinds kort dit htc ding. Op zich wel leuk apparaatje.
Maar ik zit met een vraagje. Misschien weet iemand van jullie hier een antwoord op of zitten jullie er ook mee. Gaat over de Bleutooth functie.
Voorheen had ik een hele simpele standaard Nokia gsm. De bleutooth stond altijd aan. In mijn auto zit een ingebouwde Parrot-bleutooth-handfree-apparaatje. Erg handig. Zodra ik de auto instapte, connecte mijn Parrot-apparaatje automatisch met mijn Nokia gsm die in mijn broekzak zat en bleef zitten. Als ik wilde bellen, browsde ik via mijn Parrot door het telefoonboek van mijn gsm, selecteerde een nummer en drukte op de dial-knop.
Nu ik deze htc heb, schakeld dat ding in de standby-stand de bleutooth uit!! Ik kan de optie niet vinden om hem altijd ingeschakeld te houden, zodat deze dezelfde functionaliteit heeft als mijn auto Nokia toestel. Als ik gebeld wordt, connect hij wel met mijn Parrot en gaat het wel allemaal goed. Maar andersom dus niet. Ik kan via mijn Parrot de htc niet "triggeren" om aan te springen. Logisch, want in de standby-stand staat de bleutooth dus uit. Hoe houd ik deze ingeschakeld. Alvast bedankt !
Ikzelf heb ook de Parrot CK3100. Deze heb ik al een aantal jaar.
Ik heb hem nog niet opnieuw geflashed, aangezien ik hier geen bluetooth dongle heb voor de laptop.

Ik draai dus nog op oude SW.

De 1e 2 keer ging t connecten goed. via t menu in de parrot advanced opties, en dan pairen met device. Dan de TD laten zoeken naar apparaten (ff de zichtbaarheid vd bluetooth aanzetten) en klaar is kees.

Maar... Bij mij is in een keer (wellicht de 1.93 waarnaar ik ben gegaan; had 1,37) het synchroniseren anders. Het duurt een eeuwigheid. geen probleem verder, aangezien hij binnen 10 seconden aangemeld is, automatisch.

Alleen is er nu iets geks. Mijn telefoonboek is gesplitst, in de nr's die op de simkaart staan, en de nr's die op de TD zelf staan. Als je nu via de carkit bijv. de 'a' selecteerd, pakt hij ALLEEN de simkaartnummers!?!? Aangezien 98% vd nr's in de TD staan, is heel de zoekfunctie vd parrot nu onbruikbaar, want ik moet met t knopje helemaal van achter naar voren scrollen voor iemand met een 'a'

Meerdere mensen dit probleem?

Tevens: de bluetooth schakelt hier echt niet uit als de TD in standby gaat.
ik heb de TD gewoon op standby ergens in de auto liggen, en dit werkt gewoon prima.
Ook tijdens navigeren werkt dit goed. Als ik een gesprek begin, dan is TomTom stil, en gaat t gesprek gewoon via de carkit.

Nog een ander probleem: ik heb bij berichten in t menu "2" staan. maar ik heb ze echt allemaal gelezen!??! Dit gaat niet weg, ook niet na een soft reset.

Tevens nog een probleem:
Hotmail synct hij 1x per uur, alleen overdag.
Soms krijg ik de melding dat dit fout gegaan is, omdat de klok wellicht verkeerd ingesteld is.
gaat nergens over. Maar wat erger is: hij slurpt de accu meteen leeg.
Eergisteren 's morgens vd lader gehaald. (Rond 9 uur) om half 12 was de accu nog maar 25% vol.
Heel erg vervelend want ik was in t ziekenhuis de hele dag, en kon de TD niet bijladen, maar moest wel bereikbaar zijn. Op zulke momenten is dit enorm irritant.
In de auto ligt een lader, op t werk ligt een kabel om te laden, en thuis dan de standaard lader.
Dit heb ik met mijn Samsung nooit gehoeven.
Accuduur vond ik prima heb ik eerder geschreven, maar dit is belachelijk.
Ik kan ook niet vinden wat zoveel energie kost wat em leeg slurpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 15:50

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Ik krijg bij het synchroniseren van mijn E-mail, Agenda, Tasks en Contacts met ActiveSync 4.5 nogal snel de melding 0x8007000E There is not enough free memory on your device to synchronize information. Close programs that are running to free up memmory, or restart the device.
Ik kan echt maar heel weinig items succesvol laten synchroniseren. Tijdens het syncrhoniseren draait op TouchFLO na niks anders op mijn Diamond Touch. Ik heb mijn telefoon aangesloten via de USB kabel op een Windows XP SP2 pc met daarop Outlook 2003. Outlook 2003 is weer verbonden met Exchange 2003.
Iemand die hulp kan bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
weet ieamd hoe ik het schermkan aanlaten als ik gebeld of zelf wil bellen want na enkele secondeen word het scherm zwart en zou graag dat deze niet uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 22:03
1475paul schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:26:
weet ieamd hoe ik het schermkan aanlaten als ik gebeld of zelf wil bellen want na enkele secondeen word het scherm zwart en zou graag dat deze niet uitgaat.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=413798

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

DRvDijk schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:48:
Hmm, PDAVIET dialer bevalt ook wel! Niet moeilijk locken, gewoon gaan :)
Enig idee hoe je videocall weer terug krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

ind0mi schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 08:07:

niemand die me kan helpen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

ind0mi schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:52:
[...]
Blijkbaar niet. Denk dat het een retourtje leverancier wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
ind0mi schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:52:
[...]

! binnen 10 uur je post bumpen! |:(
heb jezelf al onderzoek naar gedaan?
gewoon effe google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270487

erikven1978 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:29:
Nog een ander probleem: ik heb bij berichten in t menu "2" staan. maar ik heb ze echt allemaal gelezen!??! Dit gaat niet weg, ook niet na een soft reset.
Als je in je TouchFlo sms-omgeving naar meer gaat, kom je in de Windows sms-inbox. Daar zul je zien dat 2 berichten nog vetgedrukt zijn. Als je ze daar even aantikt, is die melding weg. Ik heb het ook wel eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Je kunt ergens bij instellingen-->verbindingen de optie wijzigen voor SMS:

Sms via:
- GPRS
- GSM
- voorkeur GPRS
- voorkeur GSM

Betekent dit als je kiest voor de optie GPRS dat je dan geen sms kosten hebt? Ik heb een Surf&mail onbeperkt abb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Laatst online: 23:11
Diamond AT schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:17:
Je kunt ergens bij instellingen-->verbindingen de optie wijzigen voor SMS:

Sms via:
- GPRS
- GSM
- voorkeur GPRS
- voorkeur GSM

Betekent dit als je kiest voor de optie GPRS dat je dan geen sms kosten hebt? Ik heb een Surf&mail onbeperkt abb.
Nee, er is geen verschil in kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
vr6-only schreef op donderdag 04 september 2008 @ 23:24:
Zeker omdat ik nu 2 reserve batterijen mee sleep (dat spul is ook zo goedkoop via ebay haha).
Ik zit ook op Ebay te kijken, daar kom je echt heel erg goedkope tegen ... Maar het zijn wel soort b-merk batterijen. Met welke (goedkope) heb jij goede ervaring ? Ik wil een 900 reserve batterij bestellen namelijk :9

[ Voor 13% gewijzigd door mattrob op 05-09-2008 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

rinusnl schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:28:
[...]

! binnen 10 uur je post bumpen! |:(
heb jezelf al onderzoek naar gedaan?
gewoon effe google?
hahaha grapje zeker?

zit al een week te googlen en op verschillende forums gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239112

ik heb een dvdrip (divx) op mijn mda gezet maar als ik het wil afspelen krijg ik de melding "kan het bestand niet afspelen"

het is een windows movie bestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:05
Heb mijn TD nu een week en een dag en het is echt een heerlijk speeltje. Lig nu bijna een week thuis ziek op bed dus heb mooi de tijd gehad om alles te tweaken en naar mijn wensen in te stellen :)

Sensorlock had ik met versie 0.2 nog problemen dat als ik hem een tijdje niet gebruikte hij automatisch in de lock ging maar er niet meer uit tenzij ik hem weer lockte en daarna weer unlockte. Maar volgens mij is dat nu met 0.2.2 verholpen in ieder geval _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Anoniem: 239112 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 19:03:
ik heb een dvdrip (divx) op mijn mda gezet maar als ik het wil afspelen krijg ik de melding "kan het bestand niet afspelen"

Werkt idd niet als je met windows media player opent. Corplayer of Divx mobile player zou het moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Anoniem: 239112 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 19:03:

Wanneer je een divx probeert af te spelen zul je dat ff met een progje als coreplayer moeten doen. De standaard ingebakken mediaplayer kan dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234194

Sinds paar dagen geeft mijn TD steeds aan dat er geen SIM kaart inzit.
Nu zat er een Orange in dit VF branded toestel maar is met een officiële code ge-unlocked.
Vorige week werkte alles nog goed.

Nu even gewisseld naar een Vodafone SIM maar zelfde probleem.

Rom nog steeds officiële 1.37 versie van Vodafone (de 1.93 is nog altijd niet door Vodafone uitgebracht..)

Wat kan het probleem zijn ?
Een instelling ?
Of toestel stuk ?

Wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258838

erikven1978 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:29:
[...]

Tevens nog een probleem:
Hotmail synct hij 1x per uur, alleen overdag.
Soms krijg ik de melding dat dit fout gegaan is, omdat de klok wellicht verkeerd ingesteld is.
gaat nergens over. Maar wat erger is: hij slurpt de accu meteen leeg.
Eergisteren 's morgens vd lader gehaald. (Rond 9 uur) om half 12 was de accu nog maar 25% vol.
Heel erg vervelend want ik was in t ziekenhuis de hele dag, en kon de TD niet bijladen, maar moest wel bereikbaar zijn. Op zulke momenten is dit enorm irritant.
In de auto ligt een lader, op t werk ligt een kabel om te laden, en thuis dan de standaard lader.
Dit heb ik met mijn Samsung nooit gehoeven.
Accuduur vond ik prima heb ik eerder geschreven, maar dit is belachelijk.
Ik kan ook niet vinden wat zoveel energie kost wat em leeg slurpt.
Mogelijk dat er een ActiveSync blijft runnen. Dit is hier al eens gepost:

DISABLE ACTIVESYNC NOTIFICATION
===============================
When I start up the Touch, ActiveSync is running. I stop it, but sooner or later it will show up in the Tasks running again.
I did the ActiveSync Fake server Trick(Fake IP, Set schedules to Manual, etc..), but that didn't help.

Here is the Fix:
In the windows/activesync directory there is a file called “CtrlLog” file, in the file I noticed that at certain times it would say “KeepAwake” so I knew there had to be something trying to keep ActiveSync running.

I download an app called “Task Manager by FdcSoft”, cool little app for Free, it showed me all the processes running in the background. The one that caught my eye is a process called “repllog.exe”, because it had an ActiveSync icon next to it.

So just messing around with “Task Manager” I went to “Notifications” and noticed there were three “repllog.exe” in the notifications list towards the bottom. After disabling and enabling “repllog.exe” one by one, I believe the one that is causing ActiveSync to keep restarting itself is the “repllog.exe” that has an Argument named AppRunAfterTimeChange(must scroll to the right to see it). So I disabled that particular “repllog.exe” and did a Soft Reset.

I no longer see ActiveSync in the Task Manager list unless I connect to the PC using a USB cable.
================================================================
Ik had ook wel eens dat ActiveSync ongewenst actief werd.
Met het programma "Task Manager by FdcSoft" kun je via het menu ook de Notificaties bekijken. Ik heb de "repllog.exe" met argument AppRunAfterTimeChange ook gedisabled en heb er geen last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-07 13:40
Heeft er iemand ervaring met het pakketje Bluemusic ? (http://www.teksoftco.com/index.php?section=bluemusic). Het stemgeluid van TomTom 7 is namelijk wat zacht tijdens het rijden en het leek me wel handig om de stemmen dan via mn carkit te laten afspelen (ck is aangesloten op speakers van mn radio).

Of heeft iemand een andere tip voor het TomTom geluid te verbeteren/versterken?

Een ander probleem wat ik heb is dat ik veel videostreams niet kan openen vanaf bijvoorbeeld www.streams4pda.com. Windows Mediaplayer lijkt de stream te willen openen, maar komt dan met een foutmelding dat het item niet afgespeeld kan worden. Heb ik hier een ander programma voor nodig ofzo?

[ Voor 27% gewijzigd door EdwinB op 05-09-2008 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
ind0mi schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:59:
[...]
hahaha grapje zeker?

zit al een week te googlen en op verschillende forums gepost
de mensen hier zijn geen robots. ik bedoel alleen dat bumpen erg vervelend is. als iedreen dat gaat doen hebbie straks 50 posts meer. wat dus niet de bedoeling is. mijn advies aan jou is, terug naar de winkel of een andere rom flashen...

geweldig die beer drinker! werkt prima haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Heeft iemand zich al eens gebogen over het volgende probleem?

Ik wil nog wel eens radio luisteren via de Diamond terwijl de batterij bijna leeg is. Waar ik dan tegen aan loop is dat er maar 1 connector aanwezig is. Daar kan ik dus de headset in doen, of de oplader. Beide tegelijk is niet mogelijk... Bestaat er iets van een verloopstekkertje waarmee ik de mini-usb connector van de Diamond als het ware 'verdubbel'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Heeft iemand dit geprobeert en is het gelukt? http://www.1800pocketpc.c...e-plus-more.html#more-831

Bij mij komt er namelijk niks te staan bij today scherm en ik krijg die .dll niet gekopierd naar windows map, want het bestand is beveiligd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:39
wat is de meest accuvriendelijke manier of de softkeys te disablen bij een incomming call ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 15:57
Gisteren mijn iphone voor de TD geruild. En ben niets anders dan tevreden. Zoveel moooier dan mijn P3470. Dus heb nu een T-Mobile I-150 abbonement met een TD. Voordelig denk ik zo :P

Alleen wat is die TD soms zo langzaam. Zal hem snel wel flashen voor een snellere firmware (als die er zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

wd200 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 00:33:
wat is de meest accuvriendelijke manier of de softkeys te disablen bij een incomming call ?
voor mij is SensorLock de beste oplossing, m'n batterijverbruik is hetzelfde gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-07 08:55

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Don3k schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 09:54:
Gisteren mijn iphone voor de TD geruild. En ben niets anders dan tevreden. Zoveel moooier dan mijn P3470. Dus heb nu een T-Mobile I-150 abbonement met een TD. Voordelig denk ik zo :P

Alleen wat is die TD soms zo langzaam. Zal hem snel wel flashen voor een snellere firmware (als die er zijn).
Ik heb dus sinds gister ook de touch diamond, ik vind hem alleen echt traag kwa menu, en wil dus de tweaks toepassen, maar hoe kom ik in regedit in de tel ? :)

enne...... rom flashen ? ik heb geen idee hoe dit werkt.. zie ook niks in de TS

[ Voor 60% gewijzigd door CrankyGamerOG op 06-09-2008 10:14 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 15:57
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 10:07:
[...]

Ik heb dus sinds gister ook de touch diamond, ik vind hem alleen echt traag kwa menu, en wil dus de tweaks toepassen, maar hoe kom ik in regedit in de tel ? :)

PHM RegEdit downloaden (even googlen). Het is gratis.

Rom flashen zie 2de startpost ;) Wie weet trouwens wat de beste rom is? Ik wacht even op Dutty 1.9 denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Don3k op 06-09-2008 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 10:07:
[...]

even de FAQ doorlezen.

staat een rom upgrade stappen plan maar deze is uitegebreider en werkte bij mij
http://modmydiamond.info/...task=view&id=12&Itemid=26

en het register is total commander en dan de map plugins en registry

staat netjes in FAQ post 2 dus dat je niks in de TS kan vinden klopt wel.. omdat alles in post 2 staat of in de search :)

gebrek aan inzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

wd200 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 10:17:
[...]

even de FAQ doorlezen.

staat een rom upgrade stappen plan maar deze is uitegebreider en werkte bij mij
http://modmydiamond.info/...task=view&id=12&Itemid=26

en het register is total commander en dan de map plugins en registry

staat netjes in FAQ post 2 dus dat je niks in de TS kan vinden klopt wel.. omdat alles in post 2 staat of in de search :)

gebrek aan inzet
dankje voor de info, alhoewel je laatste zin ook achterwege had kunnen blijven imho

Maar goed, ik ben dus een SonyEricson gewend waar ik me tel gewoon als removable drive in me windows verkenner had op me pc , en zo kon ik bestanden verplaatsen, echter bij de diamond snap ik er geen hol van hoe ik er bestanden op/af krijg

maar ik vind het wel een errug mooi toestel :)
Eigenlijk kon ik nog geen nieuwe tel krijgen met het verlengen (was te vroeg) ,maar de accountmanager van ons (thnx caroline ;) ) heeft ''een beetje geslijmd'' bij het hoofdkantoor, en toen kon het wel :)

[ Voor 13% gewijzigd door CrankyGamerOG op 06-09-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 10:27:
[...]

dankje voor de info, alhoewel je laatste zin ook achterwege had kunnen blijven imho

Maar goed, ik ben dus een SonyEricson gewend waar ik me tel gewoon als removable drive in me windows verkenner had op me pc , en zo kon ik bestanden verplaatsen, echter bij de diamond snap ik er geen hol van hoe ik er bestanden op/af krijg
Ook dat staat allemaal beschreven :'( :'( .

aansluiten met USB kabbel en dan kan je op je TD kiezen voor active sync of disk drive.
als je voor active sync kiest kan je in AS kiezen voor verkenner en dan opent die je telefoon.
als je voor diskdrive kiest zal hij direct je 4gb interal storage openenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

wd200 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 10:30:
[...]

Ook dat staat allemaal beschreven :'( :'( .

aansluiten met USB kabbel en dan kan je op je TD kiezen voor active sync of disk drive.
als je voor active sync kiest kan je in AS kiezen voor verkenner en dan opent die je telefoon.
als je voor diskdrive kiest zal hij direct je 4gb interal storage openenen.
ok serieus, je smilies maken zelfs mij verdrietig :'( :'( . excuses

@hieronder
welke faq refereer je dan nu precies aan

[ Voor 5% gewijzigd door CrankyGamerOG op 06-09-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 10:36:
[...]

ok serieus, je smilies maken zelfs mij verdrietig :'( :'( . excuses
offtopic:
no offence maar staat meer in de FAQ/TS/search
maar blij dat het gelukt is :)
veel plezier en succes met je diamond :)
rom 6.0 van swiftblade (op het xda forum) is een aanrader :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

wd200 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 10:49:
[...]

offtopic:
no offence maar staat meer in de FAQ/TS/search
maar blij dat het gelukt is :)
veel plezier en succes met je diamond :)
rom 6.0 van swiftblade (op het xda forum) is een aanrader :P
hummm ja, maar even serieus, er worden zoveel roms genoemd, en zoveel dingen dat ik persoonlijk even geen idee heb waar te beginnen met het updaten/tweaken van de tel.
Ik heb totaal GEEN ervaring met WM en/of een HTC en/of een smartphone(pda?) (tis me eerste)
hoe installeer ik programma's dmv activesync bijv ?

En hebben andere mensen hier ook last dat de GPS geen satalieten kan vinden ?

[ Voor 10% gewijzigd door CrankyGamerOG op 06-09-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259059

Goedemorgen mensen,

na bijna 2 maanden mijn MDA IV te hebben, ben ik nog steeds tevreden. Ik draai wel nog steeds de orginele T-Mobile Rom (zonder 3D Flow en al die T-Mobile troep). Werk naar mijn idee erg goed.

Nu wil ik wat extraatjes erop zetten, maar ik moet dan eerst .Net Framework 3.5 installeren (heb ik al gedownload).

De vraag: kan ik dit gewoon installeren, of moet ik dan eerst aan mijn ROM gaan klooien? Zou het zonde vinden als ik alles ineens kwijt ben.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik wil graag m'n rom flashen, maar graag heb ik nog even feedback of ik het nu allemaal goed begrijp.
Ik heb een mda IV. De nieuwe 1.93 (van HTC) kan erop, maar daarvoor moet ik eerst HardSPL (signed 1.4) installeren. Die geeft de super SID door, waardoor de HTC (engels, 1.93) versie de t-mobile versie overschrijft. Hierna kan ik niet meer een t-mobile rom flashen. Als ik wil (hoeft niet) kan ik een andere radio installeren, maar volgens mij staat er wel een redelijk goede op, en dit kan onafhankelijk van de rom. Hierna moet ik eventueel wat programma's opnieuw installeren (zoals google maps), maar dat is dan het enige nadeel. Omdat ik de officiële rom flash behoud ik de garantie van HTC (uiteraard enkel als de flash goed is uitgevoerd). Snap ik de gehele procedure goed zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
Anoniem: 259059 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 11:14:
De vraag: kan ik dit gewoon installeren, of moet ik dan eerst aan mijn ROM gaan klooien? Zou het zonde vinden als ik alles ineens kwijt ben.
Ik heb het zelf niet gedaan, maar het lijkt me sterk dat je het niet kan installeren of dat je spullen kwijt raakt.Heb wel behoorlijk wat windows mobile ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 10:59:
hummm ja, maar even serieus, er worden zoveel roms genoemd, en zoveel dingen dat ik persoonlijk even geen idee heb waar te beginnen met het updaten/tweaken van de tel.
Ik heb totaal GEEN ervaring met WM en/of een HTC en/of een smartphone(pda?) (tis me eerste)
hoe installeer ik programma's dmv activesync bijv ?

En hebben andere mensen hier ook last dat de GPS geen satalieten kan vinden ?
Sommige programma's download je als .cab, en die installeer je op het apparaat zelf, sommige moet je op je pc installeren, en dan zal bij het syncen via activesync het programma geïnstalleerd worden. Via het activesync menu Extra -> software kun je programma's weer verwijderen door het vinkje weg te halen, en later weer installeren door het vinkje opnieuw te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259059

SpiceWorm schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 12:46:
[...]

Ik heb het zelf niet gedaan, maar het lijkt me sterk dat je het niet kan installeren of dat je spullen kwijt raakt.Heb wel behoorlijk wat windows mobile ervaring.
Dank je, ik ga het eens proberen.

Weet iemand toevallig nog een goede link voor een walk-through voor het opzetten van Extern Bureaublad (Remote Desktop)? Ben de hele ochtend al aan het proberen maar kom er niet uit.

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:05
Omg, ik haat ActiveSync, in de hoop twee hardnekkige SIM-contacten te verwijderen had ik alles van mijn telefoon gehaald. Daarna wou ik met outlook synchroniseren zodat ik weer al mijn nummers had. Heeft die ****** heel outlook leeg gehaald. Ben al mijn contact gegevens kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879

Neok_ schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:26:
[...]

Nog even over de pouch: als je er twee per jaar gaat verbruiken dan gaat het een dure zaak worden ;) Via ebay heb ik de mijne gehaald, voor omgerekend een 10tje inc. verzending. Er staat dan wel 'Dopod' ipv 'HTC' op het hoesje, maar verder is ie identiek.

//edit:
Bovengelinkte veiling was een voorbeeld, zoek op de trefwoorden s390+htc+dopod om het laatste aanbod te vinden.
Hier kost ie omgerekend nog geen 6 euro.. :*)
(Dopod) Pouch on ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

SpiceWorm schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 12:43:
Ik wil graag m'n rom flashen, maar graag heb ik nog even feedback of ik het nu allemaal goed begrijp.
Ik heb een mda IV. De nieuwe 1.93 (van HTC) kan erop, maar daarvoor moet ik eerst HardSPL (signed 1.4) installeren. Die geeft de super SID door, waardoor de HTC (engels, 1.93) versie de t-mobile versie overschrijft. Hierna kan ik niet meer een t-mobile rom flashen. Als ik wil (hoeft niet) kan ik een andere radio installeren, maar volgens mij staat er wel een redelijk goede op, en dit kan onafhankelijk van de rom. Hierna moet ik eventueel wat programma's opnieuw installeren (zoals google maps), maar dat is dan het enige nadeel. Omdat ik de officiële rom flash behoud ik de garantie van HTC (uiteraard enkel als de flash goed is uitgevoerd). Snap ik de gehele procedure goed zo?
Klopt in grote lijnen geheel. Met een HardSpl [in dit geval de olinex 1.40] kan je op je TD flashen wat je wilt. Wat de garantie betreft valt er weinig zinnigs te zeggen. Heb hier nog niet gelezen van iemand met zo n ervaring.
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.