HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 110.115 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272667

Sensei_D schreef op maandag 01 september 2008 @ 09:12:
[...]
Je bedoelt vast de knop in het "todayscherm" van de TFlo3D. Daarvoor kun je SSMaPa gebruiken.
Is wel het goede programma denk ik, maar ssmapa kan het exe bestand niet vinden van de agenda die ik wil gebruiken.. dus het is nog even zoeken hoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:53
firefighter2 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 20:59:

als ik de telefoon in mijn broekzak heb en een inkomend gesprek krijg is het dan ook mogelijk om de 2 touch toetsen niet weer te laten geven.
dit voorkomt dat je met het vastpakken het gesprek al aanneemt.
is wel gevraagd al eerder maar geen antwoord.
Is veel gevraagd en er is nog geen antwoord op. Er zijn wel verschillende oplossingen maar ze hebben allemaal hun eigen problemen.

S2U2 slurpt energie
PDAVIET moet je je hele dialer vervangen
CSDEVCTRL veel rare probleempjes

Hou dit topic in de gate voor nieuwe oplossingen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=414731

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

dangerpaki schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:53:
(iets over Tomtom)
wat bedoel met gekloot
want wil het ook instaleren?????
graag hulp is altijd welkom

die hulp mag je hier helaas niet krijgen... dus het handigste is het om er ook niet om te vragen omdat die hulp niet mag verleend worden
Die hulp mag je hier gewoon vragen hoor, geen probleem.
(Mits je natuurlijk een gekochte Tomtom hebt)
"klooten" kan het zijn als je met illegale versies gaat werken en kaarten van vage site's plukt.
Daar kunnen we je dan weer niet mee helpen (hoewel de meeste hier die ervaring wel hebben ;) )

Mocht je problemen hebben met TT installeren kun je het beste in het topic daarvoor kijken.
Als het specifiek TT met de Diamond problemen zijn mag je ze hier stellen.
(denk aan A-GPS vragen (niet doen!), instellingen voor interne GPS etc..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 13:38
Anoniem: 272667 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:31:
[...]

Is wel het goede programma denk ik, maar ssmapa kan het exe bestand niet vinden van de agenda die ik wil gebruiken.. dus het is nog even zoeken hoe...
Hmm ja, dat had ik ook. Je moet het complete pad met het handje invoeren in dat textboxje. Ik had voor de zekerheid ook nog even het volledige workpath met de hand ingevoerd en een soft-reset gedaan. Toen deed ie het!

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235134

Mensen,

Ik zit toch nog steeds met een dilemma. Zelf ben ik een apple gebruiken en had uiteraard ook de Iphone overwogen.
Het feit dat je de accu kan wisselen bij de diamond, de diamond via usb kan opladen en er tomtom of andere navigatie op kan installeren, maakt het voor mij makkelijker om voor de diamond te gaan.

Ik vraag mij alleen af of de alternatieve sync programma's voor de diamond ook compatible zijn met microsoft entourage 2008 (outlook 2007 voor de mac) en of het mogelijk is om een rom ook te flashen van uit een mac.

Ik zou het jammer vinden als ik speciaal voor de diamond ook nog xp/vista op mijn mac zou moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-06 17:23
Ik heb nu S2U2 geinstalleerd, maar krijg het niet echt goed aan de praat.
Als ik op mijn home of een ander tab sta, dan locked hij niet, hij dimt wel het licht. Lock when light dimmed staat aan, waar kan het nog meer aan liggen?

[ Voor 3% gewijzigd door JohnStaakke op 03-09-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-06 20:02
Anoniem: 189953 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:08:
[...]

Die hulp mag je hier gewoon vragen hoor, geen probleem.
(Mits je natuurlijk een gekochte Tomtom hebt)
"klooten" kan het zijn als je met illegale versies gaat werken en kaarten van vage site's plukt.
Daar kunnen we je dan weer niet mee helpen (hoewel de meeste hier die ervaring wel hebben ;) )

Mocht je problemen hebben met TT installeren kun je het beste in het topic daarvoor kijken.
Als het specifiek TT met de Diamond problemen zijn mag je ze hier stellen.
(denk aan A-GPS vragen (niet doen!), instellingen voor interne GPS etc..)
even voor de duidelijkheid... ik ben niet degene die de vraag over de tomtom stelde. dat lijkt zo in de quote.

maar als je tomtom gekocht heb is het installeren daarvan straight forward lijkt me. en als je kijkt waar deze persoon op reageerde en waarop ik vervolgens reageerde. dan ging het om tomtom7, en die is echt niet in de winkel te koop en alleen als illegale download beschikbaar. vandaar dat ik het zei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:14
JohnStaakke schreef op woensdag 03 september 2008 @ 10:59:
Ik heb nu S2U2 geinstalleerd, maar krijg het niet echt goed aan de praat.
Als ik op mijn home of een ander tab sta, dan locked hij niet, hij dimt wel het licht. Lock when light dimmed staat aan, waar kan het nog meer aan liggen?
gaat je phone ook op standby of dimt ie alleen maar? Ik heb na 30sec dim en na 40sec standby. Als ik em dan weer terug haal staat slide to unlock aan. Heb haast niks verandert in standaard instellingen op slide to answer na geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06 11:05
jacky00 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:24:
[...]

Wil het daar nog ff over hebben.
Als ik het via de Disk Drive modus doe, dan kan ik intern geheugen niet vinden in PC.
Daar wil ik graag die bestanden hebben.
Intern geheugen bedoel je NIET de 4GB die erin zit, of juist wel? Bij mij komt als ik dat zo aansluit via een nieuwe externe drive de 4GB zichtbaar.
Als je hem toch op je niet-4GB-schijf wil hebben (why for f*cks sake? hierdoor krijg je alleen maar minder RAM ter beschikking, gedeeld namelijk als ik het goed begrijp), kun je het natuurlijk eerst naar de 4GB doen (snel) en dan op je TD zelf verplaatsen. Maar da's misschien weer niet zo snel...
Polster schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:47:
[...]

Is veel gevraagd en er is nog geen antwoord op. Er zijn wel verschillende oplossingen maar ze hebben allemaal hun eigen problemen.

S2U2 slurpt energie
PDAVIET moet je je hele dialer vervangen
CSDEVCTRL veel rare probleempjes

Hou dit topic in de gate voor nieuwe oplossingen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=414731
S2U2 batterij, check.
CSDEVCTRL is inderdaad buggy, gaat er hier zodadelijk ook weer af :'(
PDAVIET dialer maar eens proberen..

Andere optie: SensorLock. Videotje hoe dat werkt is hierrrr te vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door DRvDijk op 03-09-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
net een houder en autolader besteld bij bol.com
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/n/n159379.jpg

ben benieuwd hoe die werkt... met een no-name autolader vond ik em te warm worden en leek het wel alsof ie vast liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Rpol schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:12:
[...]

gaat je phone ook op standby of dimt ie alleen maar? Ik heb na 30sec dim en na 40sec standby. Als ik em dan weer terug haal staat slide to unlock aan. Heb haast niks verandert in standaard instellingen op slide to answer na geloof ik.
Standby is op zwart bedoel je? Die staat bij mij nu uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Fried schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:23:
net een houder en autolader besteld bij bol.com
[afbeelding]

ben benieuwd hoe die werkt... met een no-name autolader vond ik em te warm worden en leek het wel alsof ie vast liep.
Welke is dat dan? Brodit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273148

Hey hey,

Ben nieuw hier, dus sorry als ik m'n vragen op de verkeerde plek stel! Ik heb in ieder geval wat vragen de touch diamond. Heb hem gister binnen gekregen, maar een paar dingen zijn me echt niet duidelijk. Het antwoord zal wellicht allang voorbij zijn gevlogen, maar om nu 7 mega topics door te gaan spitten ;)

- Ik krijg m'n telefoon maar niet gesynct. Het meegeleverde programma ziet hem maar steeds niet en als ik in m'n verkenner op "Mobile ..?..? " klik (jullie weten denk ik wel wat ik bedoel), laat hij verder niets zien?! Ik zou het toch wel heeeeel erg prettig vinden als ik muziek e.d. op m'n telefoon zou kunnen krijgen.

- De telefoon gaat nu , als er geen draadloosnetwerk is, direct via Vodafone Live online. Wat nu als ik in het buitenland zit en hij gaat toch proberen te connecten, kan ik dat ergens uitschakelen want om nu een dikke rekening binnen te krijgen...

- Wat is nu de makkelijkste manier om je wekker uit te zetten binnen een tijdsbestek dat niet het hele huis al wakker is geworden ;)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
DRvDijk schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:15:
[...]

Intern geheugen bedoel je NIET de 4GB die erin zit, of juist wel? Bij mij komt als ik dat zo aansluit via een nieuwe externe drive de 4GB zichtbaar.
Als je hem toch op je niet-4GB-schijf wil hebben (why for f*cks sake? hierdoor krijg je alleen maar minder RAM ter beschikking, gedeeld namelijk als ik het goed begrijp), kun je het natuurlijk eerst naar de 4GB doen (snel) en dan op je TD zelf verplaatsen. Maar da's misschien weer niet zo snel...

[...]

S2U2 batterij, check.
CSDEVCTRL is inderdaad buggy, gaat er hier zodadelijk ook weer af :'(
PDAVIET dialer maar eens proberen..

Andere optie: SensorLock. Videotje hoe dat werkt is hierrrr te vinden.
cool sensor lock, dus ook even proberen. maar gaat je batterij niet sneller leeg omdat ie heel de tijd je sensor staat te pollen???? gebruik je hem al langer en kan je wat vertellen over de batterijduur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:37

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Bijna al deze vragen staan in de startpost en topics doorspitten hoef je niet, want je kan bovenin ook de zoekfunctie gebruiken om elke topic te doorzoeken.
Om je een beetje op weg te helpen met de laatste 2: nodata.cab en spb time

[ Voor 66% gewijzigd door AndereKoekoek op 03-09-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:33

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 273148 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:41:
Het antwoord zal wellicht allang voorbij zijn gevlogen, maar om nu 7 mega topics door te gaan spitten
Hoi, welkom hier :)
Je hoeft ook geen 7 topics door te spitten, we hebben speciaal daarvoor de startpost waarin de meest gestelde vragen en andere belangrijke informatie is terug te vinden.

edit: Floris-K was me net voor :P

[ Voor 4% gewijzigd door Crusader op 03-09-2008 11:52 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-04 09:53
dangerpaki schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:50:
[...]

cool sensor lock, dus ook even proberen. maar gaat je batterij niet sneller leeg omdat ie heel de tijd je sensor staat te pollen???? gebruik je hem al langer en kan je wat vertellen over de batterijduur
Inderdaad, SensorLock lijkt erg cool (wellicht ook goed om je handspieren te trainen :P), maar bij mij komt dezelfde vraag naar boven: wat doet dit met de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
eclipsejos schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 20:10:
ik zou zeer graag deze emulator installeren op de TD als dat kan: Scummvm
Maar welk installatiebestand moet ik hebben? Ik ben nieuw in dit soort dingen, dus hoop dat iemand wil helpen.

link:
http://scummvm.sourceforge.net/downloads.php
Niemand die hier even naar heeft gekeken? Toch leuk programmatje lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
dangerpaki schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:50:
[...]

kwakkie schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:58:
[...]

Inderdaad, SensorLock lijkt erg cool (wellicht ook goed om je handspieren te trainen :P), maar bij mij komt dezelfde vraag naar boven: wat doet dit met de batterij?
Deze vraag heb ik aan de ontwikkelaar gesteld, zijn antwoord:
It does check the G-Sensor continually. This seems to be a very fast operation and only costs very little CPU time. When the device is asleep, the check is suspended and costs nothing. It only draws power when the screen is on or dimmed.
Ik heb het zelf net een uurtje draaien, werkt op zich wel prima. Echt álles wordt geblokkeerd, dus na het draaien moet je wachten totdat hij op stand-by gaat, je kan m niet meer zelf met de uitknop op standby drukken. Dit heeft te maken met dat hij een bepaalde kernel-call doet dat alles blokkeert. Wat wel weer grappig is, is dat als ie standby staat, de aanknop hem wel weer aanzet. Beetje raar allemaal, maar wat de ontwikkelaar al zegt, eerste versie blabla.
Even een paar dagen testen. Het fijne is dat hij de source er GPL bij heeft gedaan, nu nog ergens even Visual Studio regelen, en misschien kan ik er zelf ook mee prutsen :)
eclipsejos schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:18:
[...]

Niemand die hier even naar heeft gekeken? Toch leuk programmatje lijkt me.
Ik zie geen Windows Mobile versie staan, volgens mij is die er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Wat ik mij afvroeg, zijn er inmiddels alweer geruchten over een mogelijke nieuwe officiele ROM?

Na de 1.93 versie is het angstig stil rondom de ROM's.... :9 !

Hopelijk komen er nog wel een aantal ROM's aan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
DRvDijk schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:28:
Het fijne is dat hij de source er GPL bij heeft gedaan, nu nog ergens even Visual Studio regelen, en misschien kan ik er zelf ook mee prutsen :)
Tip: Visual C++ 2008 Express Edition
Gelijk maar eens proberen deze nieuwe unlocker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Sleehond schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:45:
Wat ik mij afvroeg, zijn er inmiddels alweer geruchten over een mogelijke nieuwe officiele ROM?

Na de 1.93 versie is het angstig stil rondom de ROM's.... :9 !

Hopelijk komen er nog wel een aantal ROM's aan _/-\o_
pffff... hij is net uit, chill ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
kwakkie schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:58:
[...]

in het topic zelf wordt niet echt geklaagd over de batterij, maar topic is ook nog nite zo groot. lastige is wel dus dat ie alles blokkeert. dat betekent dus dat ook je power knop, en dus kan je je toestelscherm niet meer zelf uitzetten als je je toestel geblokkeerd hebt. gaat uiteindelijk vanzelf wel uit dat scherm, nog een lastige is dat bij het overgaan zowel je scherm als je toetsen geblokkeerd zijn. dus voor je opneemt moet je eerst unlocken. is niet zo'n probleem maar zou netjes zijn als de powerknop, en de aanneem en weiger knoppen geunlocked zijn terwijl de rest van het toestel gelocked is.. dan zou het perfect zijn.

[...]

Ik heb het zelf net een uurtje draaien, werkt op zich wel prima. Echt álles wordt geblokkeerd, dus na het draaien moet je wachten totdat hij op stand-by gaat, je kan m niet meer zelf met de uitknop op standby drukken. Dit heeft te maken met dat hij een bepaalde kernel-call doet dat alles blokkeert. Wat wel weer grappig is, is dat als ie standby staat, de aanknop hem wel weer aanzet. Beetje raar allemaal, maar wat de ontwikkelaar al zegt, eerste versie blabla.
Even een paar dagen testen. Het fijne is dat hij de source er GPL bij heeft gedaan, nu nog ergens even Visual Studio regelen, en misschien kan ik er zelf ook mee prutsen :)
ja ik las dat inderdaad van de undocumented kernel call... maar goed dat ie dat van de batterij zo geregeld heeft dat ie alleen polt tijdens het aanstaan van je scherm. betekent dus overigens wel dat je eerst te toestel aan moet drukken met de aanknop en dan pas unlocken maar dat lijkt me geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
kwakkie schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:53:
[...]

Tip: Visual C++ 2008 Express Edition
Gelijk maar eens proberen deze nieuwe unlocker...
MSDN-AA hier, maar thanx voor de tip :) Ik ga eens koekeloeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273170

Ik heb ook sinds kort dit htc ding. Op zich wel leuk apparaatje.
Maar ik zit met een vraagje. Misschien weet iemand van jullie hier een antwoord op of zitten jullie er ook mee. Gaat over de Bleutooth functie.
Voorheen had ik een hele simpele standaard Nokia gsm. De bleutooth stond altijd aan. In mijn auto zit een ingebouwde Parrot-bleutooth-handfree-apparaatje. Erg handig. Zodra ik de auto instapte, connecte mijn Parrot-apparaatje automatisch met mijn Nokia gsm die in mijn broekzak zat en bleef zitten. Als ik wilde bellen, browsde ik via mijn Parrot door het telefoonboek van mijn gsm, selecteerde een nummer en drukte op de dial-knop.
Nu ik deze htc heb, schakeld dat ding in de standby-stand de bleutooth uit!! Ik kan de optie niet vinden om hem altijd ingeschakeld te houden, zodat deze dezelfde functionaliteit heeft als mijn auto Nokia toestel. Als ik gebeld wordt, connect hij wel met mijn Parrot en gaat het wel allemaal goed. Maar andersom dus niet. Ik kan via mijn Parrot de htc niet "triggeren" om aan te springen. Logisch, want in de standby-stand staat de bleutooth dus uit. Hoe houd ik deze ingeschakeld. Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

[...]

[...]

[...]

Ik heb het zelf net een uurtje draaien, werkt op zich wel prima. Echt álles wordt geblokkeerd, dus na het draaien moet je wachten totdat hij op stand-by gaat, je kan m niet meer zelf met de uitknop op standby drukken.
Dit begint er op te lijken..Zou je ook eens willen testen wat er gebeurd als je dit proggie er weer afhaalt? Ik heb geen zin om het te installen en daarna er achter te komen dat ik weer een harde reset moet doen en alles opnieuw moet tunen.. 8)

Zoals al eerder opgemerkt is op het unlocken en de battery-drain na, mijn diamand nu echt een diamand.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Ik draai die Unlocker ook, merk ook wel wat batterij drainage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzzzzz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-06 17:07
ik heb nu de silicone case voor mijn diamond ontvangen via DX! Volgens mij zijn zij de eerste die er eentje verkopen en ik moet zeggen de kwaliteit en pasvorm is best acceptabel voor 2$ :D
Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_14951_1.jpg
Ik vind dit fijner werken dan de meegeleverde pouch en zeker met een screenprotector erbij is je telefoon prima beschermt! Nadeel is het te grote gat onderin naar mijn idee hadden ze alleen ff een gaatje moeten maken voor de usb stekker nu is de onderkant een beetje zwak volgens mij. Als iemand pics wil zien hoe het er op de touch zelf uitziet roep maar ff dan maak ik wel wat foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Vind het er persoonlijk niet uitzien, heb je zo'n mooi toestel en dan doe je zo'n gedrocht er omheen ;)
Het blijft een gebruiksvoorwerp, enige krasjes zit ik echt niet mee. Screenprotector vind ik voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
210667 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:56:
[...]

Dit begint er op te lijken..Zou je ook eens willen testen wat er gebeurd als je dit proggie er weer afhaalt? Ik heb geen zin om het te installen en daarna er achter te komen dat ik weer een harde reset moet doen en alles opnieuw moet tunen.. 8)

Zoals al eerder opgemerkt is op het unlocken en de battery-drain na, mijn diamand nu echt een diamand.. :Y
In het start menu zit gewoon een wit icoontje wat het programma afsluit. Vervolgens kan je via de instellingen het programma eraf halen. Duurt even, maar volgens mij is hij dan wel helemaal weg.
JohnStaakke schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:53:
Ik draai die Unlocker ook, merk ook wel wat batterij drainage...
Hoe merk je dat zo snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
DRvDijk schreef op woensdag 03 september 2008 @ 15:00:
[...]

In het start menu zit gewoon een wit icoontje wat het programma afsluit. Vervolgens kan je via de instellingen het programma eraf halen. Duurt even, maar volgens mij is hij dan wel helemaal weg.

[...]

Hoe merk je dat zo snel?
wou ik net zeggen... dan zou die wel hel hard moeten drainen en hadden andere gebruikers er ook wel wat van gemerkt. ik heb hem er nu trouwens ook opstaan. bijna mn telefoon laten vallen tijdens het draaien :X, ik zat nu te bedenken of een andere makkelijkere beweging met minder risico dat je toestel dondert het niet beter zou maken. maar kon er nog geen verzinnen.

maar ik heb ook al de suggestie geopperd dat om wel de opneem, weiger en power toets te laten werken. de laatste zeg maar al meteen na het blokkeren.
en ja uiteindelijk zou het mooi zijn als er een soort transparante scherm over je TFLO3D komt, zodat je wel je TFLO3D blijft zien, maar wel duidelijk is dat je toestel gelocked is. en eventueel een geluidje wanneer je locked en unlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
dangerpaki schreef op woensdag 03 september 2008 @ 15:44:
[...]

wou ik net zeggen... dan zou die wel hel hard moeten drainen en hadden andere gebruikers er ook wel wat van gemerkt. ik heb hem er nu trouwens ook opstaan. bijna mn telefoon laten vallen tijdens het draaien :X, ik zat nu te bedenken of een andere makkelijkere beweging met minder risico dat je toestel dondert het niet beter zou maken. maar kon er nog geen verzinnen.

maar ik heb ook al de suggestie geopperd dat om wel de opneem, weiger en power toets te laten werken. de laatste zeg maar al meteen na het blokkeren.
en ja uiteindelijk zou het mooi zijn als er een soort transparante scherm over je TFLO3D komt, zodat je wel je TFLO3D blijft zien, maar wel duidelijk is dat je toestel gelocked is. en eventueel een geluidje wanneer je locked en unlocked
Zijn allemaal best goede ideeën.. Ik ben alleen bang dat door de kernel-call die de ontwikkelaar van het programmatje doet het niet makkelijk mogelijk zal zijn bepaalde toetsen aan te laten.

Ik heb eindelijk VS geïnstalleerd met de benodigde WM6 SDK, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-12-2023
Crusader schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:07:
[...]

pffff... hij is net uit, chill ;)
1.35 1.37 en 1.93 werden ook een maand na elkaar gereleased...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

DRvDijk schreef op woensdag 03 september 2008 @ 15:00:
[...]

Even een nOOb vraag..hihihi O+ . Na het uitpakken van de zip, blijven er 3 bestandjes over. De .cab is slechts 10kb. De exe kopieren naar me startmenu en de rest gewoon in een folder zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239794

Ik heb ook de Parrot en bij mij werkt het uitstekend!!!
Instappen in de autoe en 20-30 seconden later "het piepje" dat er verbinding is..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:34
Ik ben die diamond af en toe echt zat.

ik heb swift 6.0 rom en radio 0.5

vandaag om 06.00 uit de lader

2-2.20 uur internet 3g
15 min wifi geprobeerd te connecten
5 min google maps met gps(trein verveling)
45 min actief gebruik met agenda etc (school)
10 smsjes
5min bellen
bt aan

16.15 LEEG
onacceptabel vind ik en gewoon waardeloos :( ik wil niet in de ochtend na denken of ik wel kan internetten in de trein want als ik dus tot laat les heb kan ik niet eens meer bellens als ik vertraging heb 8)7 waardeloos.

wat kan ik er aan doen om mijn accuduur te verlengen ?
wat kost meer stroom internet of 3g of wifi ?

zijn er al grotere accu's uit die in het gewone slot passen zonder extra achter cover zodat ik wel mijn pouch kan blijven gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
210667 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:14:
[...]

Even een nOOb vraag..hihihi O+ . Na het uitpakken van de zip, blijven er 3 bestandjes over. De .cab is slechts 10kb. De exe kopieren naar me startmenu en de rest gewoon in een folder zetten?
Even mijn post aldaar lezen, daar staat mijn net gebrouwde CAB-je mét notificatie dat-ie gelocked is. Die gewoon installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214109

wd200 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:41:zijn er al grotere accu's uit die in het gewone slot passen zonder extra achter cover zodat ik wel mijn pouch kan blijven gebruiken ?
weetje wat jij moet doen ;) koop een 2e accu van gewoon 900 dan blijft ie lekker slank en ben je voor 25 euries klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
DRvDijk schreef op woensdag 03 september 2008 @ 15:59:
[...]

Zijn allemaal best goede ideeën.. Ik ben alleen bang dat door de kernel-call die de ontwikkelaar van het programmatje doet het niet makkelijk mogelijk zal zijn bepaalde toetsen aan te laten.

Ik heb eindelijk VS geïnstalleerd met de benodigde WM6 SDK, ben benieuwd :)
ja dat zei hij inderdaad al dat het een ongedocumenteerde kernel call was en dat hij wel met wat parameters zou gaan spelen maar niets met zekerheid kon stellen. zou wel mooi zijn als hij het voor elkaar kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:59

wontcachme

You catch me? No you wont

wd200 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:41:
Ik ben die diamond af en toe echt zat.

ik heb swift 6.0 rom en radio 0.5

vandaag om 06.00 uit de lader

2-2.20 uur internet 3g
15 min wifi geprobeerd te connecten
5 min google maps met gps(trein verveling)
45 min actief gebruik met agenda etc (school)
10 smsjes
5min bellen
bt aan

16.15 LEEG
onacceptabel vind ik en gewoon waardeloos :( ik wil niet in de ochtend na denken of ik wel kan internetten in de trein want als ik dus tot laat les heb kan ik niet eens meer bellens als ik vertraging heb 8)7 waardeloos.

wat kan ik er aan doen om mijn accuduur te verlengen ?
wat kost meer stroom internet of 3g of wifi ?

zijn er al grotere accu's uit die in het gewone slot passen zonder extra achter cover zodat ik wel mijn pouch kan blijven gebruiken ?
toon volledige bericht
Wifi+GPS+3G+bluetooth zijn stroom slurpers. Zeker dat wifi zoeken en 2 uur internet zuipt. Koop gewoon een 2e batterij erbij als je geen grotere aparaat wil of een externe batterij.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
dangerpaki schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:06:
[...]

ja dat zei hij inderdaad al dat het een ongedocumenteerde kernel call was en dat hij wel met wat parameters zou gaan spelen maar niets met zekerheid kon stellen. zou wel mooi zijn als hij het voor elkaar kreeg
Ik heb de kernel call gezien ondertussen, maar snap er niet heel veel meer van dan dat het de volgende call is:
code:
1
2
    STouchPanel s = { 0, bEnable ? 1 : 0 };
    KernelIoControl(0x1012A28, &s, sizeof(s), NULL, 0, &nBytesReturned);

Veel meer aan die kernel call veranderen dan de eerste 0 zit er niet in ben ik bang. Als ik de 0 in een 1 verander, lockt ie niet meer. 2 werkt ook niet. De 1 van bEnable ? 1 : 0 veranderen in een 2 maakt niet uit, dan wordt ie wel gewoon gelocked. Dat gaat helaas niet werken dus :'(

[ Voor 12% gewijzigd door DRvDijk op 03-09-2008 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
DRvDijk schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:20:
[...]

Ik heb de kernel call gezien ondertussen, maar snap er niet heel veel meer van dan dat het de volgende call is:
code:
1
2
    STouchPanel s = { 0, bEnable ? 1 : 0 };
    KernelIoControl(0x1012A28, &s, sizeof(s), NULL, 0, &nBytesReturned);

Veel meer aan die kernel call veranderen dan de eerste 0 zit er niet in ben ik bang. Als ik de 0 in een 1 verander, lockt ie niet meer.
ik snap er verder de ballen niet van. wel eens wat qbasic gedaan.
maar lijkt me inderdaad dat er verder niet veel parameters zijn die veranderd kunnen worden

zou jammer zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
wontcachme schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:09:
[...]

Wifi+GPS+3G+bluetooth zijn stroom slurpers. Zeker dat wifi zoeken en 2 uur internet zuipt. Koop gewoon een 2e batterij erbij als je geen grotere aparaat wil of een externe batterij.
Anoniem: 214109 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:59:
[...]

weetje wat jij moet doen ;) koop een 2e accu van gewoon 900 dan blijft ie lekker slank en ben je voor 25 euries klaar :)
dat is ook niet je van het:(
ik zal het vrijdag (weer school) eens proberen zonder te internetten kijken of dat succes heeft.
en anders 3g maar uitschakelen als ik niet wil internetten.

anders maar aan de 1500 :( iemand een foto van toevallig de 1500 met backcover ter vergelijking ?
die van die 1800 is namelijk echt huge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Oeps Moest in HTC touch pro topic

[ Voor 95% gewijzigd door Spypiet op 03-09-2008 17:35 ]

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
@Skypiet: Di's niet het Touch Pro topic hè Right ;)
dangerpaki schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:28:
[...]

ik snap er verder de ballen niet van. wel eens wat qbasic gedaan.
maar lijkt me inderdaad dat er verder niet veel parameters zijn die veranderd kunnen worden

zou jammer zijn...
Net even nog meer getest, er is niet te variëren met die eerste kernel call parameter, dan geeft-ie gewoon een foutmelding (de aanroep naar de functie levert false op). Baluh! Misschien een andere kernel call vinden (iemand een lijstje? :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 258500 op 03-09-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
bazzzzzz schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:57:
ik heb nu de silicone case voor mijn diamond ontvangen via DX! Volgens mij zijn zij de eerste die er eentje verkopen en ik moet zeggen de kwaliteit en pasvorm is best acceptabel voor 2$ :D
[afbeelding]
Ik vind dit fijner werken dan de meegeleverde pouch en zeker met een screenprotector erbij is je telefoon prima beschermt! Nadeel is het te grote gat onderin naar mijn idee hadden ze alleen ff een gaatje moeten maken voor de usb stekker nu is de onderkant een beetje zwak volgens mij. Als iemand pics wil zien hoe het er op de touch zelf uitziet roep maar ff dan maak ik wel wat foto's
Ik heb hem ook binnen ja :) 1,40 euro inclusief verzendkosten uit hongkong per vliegtuig :X dat slaat toch nergens meer op joh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

Wel goed beschermd maar verschrikkelijk lelijk die silicon cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

is er een koppelstukje/verlengkabeltje beschikbaar voor de usb uitgang?

Heb een FM-transmittertje die net zo breed is als mijn telefoon en direct aan moet sluiten, maar past niet in de houder. Met fm-transmitter en al in de houder, dan wiebelt de diamond er bijna uit.
Ook al op zijn kop in de houder gedaan, dat werkt op zich wel, maar worden de volumeknoppen steeds ingedrukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
FF een update vwb de MDA IV: heb er net eentje ontvangen (rechtstreeks van t-mobile) en er zit _geen_ bluetooth headsetje bij, en de originele 1.37 rom staat er op. En hij is traag als de neten, contacten (met outlook express) willen niet syncen. Zometeen eerst maar eens de nieuwe rom installeren.

[ Voor 4% gewijzigd door SpiceWorm op 03-09-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214109

wd200 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:30:

dat is ook niet je van het:(
ik zal het vrijdag (weer school) eens proberen zonder te internetten kijken of dat succes heeft.
en anders 3g maar uitschakelen als ik niet wil internetten.

anders maar aan de 1500 :( iemand een foto van toevallig de 1500 met backcover ter vergelijking ?
die van die 1800 is namelijk echt huge.
weetje zeker dat het 1500 is want volgens mij heb HTC al1 de 900 en 1350..
maar ja en neppert werkt ook wel, maar denk dat orgineel tog wel iets prettiger is (ivm Hitte)
kweet niet hoe dat nu is maar vroeger (paar jaar terug :P) kon dat wel eens een gesmolten toestel opleveren en da lijkt me ook niet wat..

suc6 dr meej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Anoniem: 214109 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:03:
[...]

weetje zeker dat het 1500 is want volgens mij heb HTC al1 de 900 en 1350..
maar ja en neppert werkt ook wel, maar denk dat orgineel tog wel iets prettiger is (ivm Hitte)
kweet niet hoe dat nu is maar vroeger (paar jaar terug :P) kon dat wel eens een gesmolten toestel opleveren en da lijkt me ook niet wat..

suc6 dr meej
ja 1350 bedoelde ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104397

-- overbodig geworden --

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 104397 op 03-09-2008 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lmno31
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-06 15:44
DRvDijk schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:36:

[...]

Net even nog meer getest, er is niet te variëren met die eerste kernel call parameter, dan geeft-ie gewoon een foutmelding (de aanroep naar de functie levert false op). Baluh! Misschien een andere kernel call vinden (iemand een lijstje? :+)
Ik heb het programmaatje ook geinstalleerd en het werkt opzich perfect. wat ik me alleen afvraag is hoe je je telefoon nu weer unlockt. ik draai me een slag in de rondte maar hij blijft gelockt.

De telefoon is gelockt want dat heb ik net gedaan want hij gaat mijn broekzak in. Na bepaalde tijd is het scherm helemaal zwart. Nu wil ik hem unlocken maar dat gaat niet want er wordt alleen naar de Gsensoren gekeken wanneer het scherm niet helemaal zwart is. Maar ik krijg ook het scherm niet aan want hij is gelockt. De enige manier waarop m'n telefoon nog reageert is het pennetje eruit halen. Rara wat doe ik verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Vanmiddag een spontane reboot. Zo out of the blue begon hij te resetten... Daarna kreeg ik spontaan 2 smsjes en 3 emails binnen die ik 's ochtends eigenlijk al had moeten ontvangen.
Ik begin de TD wel een beetje zat te worden. Heb net een nieuwe originele ROM erop staan en geen wazige software.

Zo kom ik meer dingen tegen waarvan ik denk; wat slecht.

- Accu duur is knudde (en ja ik heb BT, WIFI etc uit staan)
- Spontane vastlopers als ik alleen maar een sms of mail wil lezen.
- Geluid bij notificaties weigeren sporadisch, zo kom ik er veel later achter dat ik wat binnen heb gekregen. Als ik de settings dan check staat alles aan.
- Je moet de wereld aan tweaks uitvoeren. Ik vind dat een toestel als dit out of the blue goed hoort te werken.
- Een paar keer per week heb ik een grijs/wit standby scherm als ik hem toevallig eens aan zet...

Tsja, ik heb mijn Nokia N95 maar weer uit het stof getrokken, en de TD er in gelegd.....

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 136100 op 03-09-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Anoniem: 136100 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:22:
Vanmiddag een spontane reboot. Zo out of the blue begon hij te resetten... Daarna kreeg ik spontaan 2 smsjes en 3 emails binnen die ik 's ochtends eigenlijk al had moeten ontvangen.
Ik begin de TD wel een beetje zat te worden. Heb net een nieuwe originele ROM erop staan en geen wazige software.

Zo kom ik meer dingen tegen waarvan ik denk; wat slecht.

- Accu duur is knudde (en ja ik heb BT, WIFI etc uit staan)
- Spontane vastlopers als ik alleen maar een sms of mail wil lezen.
- Geluid bij notificaties weigeren sporadisch, zo kom ik er veel later achter dat ik wat binnen heb gekregen. Als ik de settings dan check staat alles aan.
- Je moet de wereld aan tweaks uitvoeren. Ik vind dat een toestel als dit out of the blue goed hoort te werken.
- Een paar keer per week heb ik een grijs/wit standby scherm als ik hem toevallig eens aan zet...

Tsja, ik heb mijn Nokia N95 maar weer uit het stof getrokken, en de TD er in gelegd.....
misschien heb jij wel gewoon een kwestietje garantie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-06 01:28
SpiceWorm schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:56:
FF een update vwb de MDA IV: heb er net eentje ontvangen (rechtstreeks van t-mobile) en er zit _geen_ bluetooth headsetje bij, en de originele 1.37 rom staat er op. En hij is traag als de neten, contacten (met outlook express) willen niet syncen. Zometeen eerst maar eens de nieuwe rom installeren.
Dat vroeg ik me ook af... ik heb sinds vorige week deze phone en heb ook geen headsetje erbij gekregen. Ik heb 'm opgehaald @ T-Mobile Shop.

Wat betreft de snelheid.. pas alle tweaks eens toe. Dan wordt het toestel al direct een stuk sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

rick85 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:09:

Wat betreft de snelheid.. pas alle tweaks eens toe. Dan wordt het toestel al direct een stuk sneller!
Tsjah, er staan zoveel tweaks in dit topic, ik heb geen TD maar als ik zo'n ding zou hebben zou ik echt niet meer weten welke tweaks je nodig hebt, en welke instellingen het toestel nodig heeft om sneller te lopen.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272667

Sensei_D schreef op woensdag 03 september 2008 @ 08:54:
[...]

Hmm ja, dat had ik ook. Je moet het complete pad met het handje invoeren in dat textboxje. Ik had voor de zekerheid ook nog even het volledige workpath met de hand ingevoerd en een soft-reset gedaan. Toen deed ie het!
gelukt :) bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Slasher schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:21:
[...]

Tsjah, er staan zoveel tweaks in dit topic, ik heb geen TD maar als ik zo'n ding zou hebben zou ik echt niet meer weten welke tweaks je nodig hebt, en welke instellingen het toestel nodig heeft om sneller te lopen.
Op XDA is anders een standaard tweaklijst beschikbaar om je toestel sneller te laten lopen. Mijn tip aan jou: koop geen TD, je zal het leuk moeten vinden om deze dingen op te zoeken indien je het volledig naar eigen wens wilt laten draaien.

//edit: zat net even door het Touch Pro topic te bladeren, kom ik dit tegen:
JackPoint schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:25:
Kennen jullie de Easter Egg in de TF3D bij het weer?

Als je aan iemand een demo van het weer op je TP wil laten zien, kun je bovenin 2 keer op de balk drukken zoals op de afbeelding hier onder. Druk eerst op de plek met de 1 dan op 2. Hierna krijg je een (korte) demo met 4 soorten weer. Waar onder ook de regen met de ruitenwisser :*)
Het is even proberen waar je moet klikken maar als je hem hebt is het leuk!

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2008/08/touchfloeasteregg.jpg

Bron: http://wmpoweruser.com/?p=603
Wel grappig :P

//edit2:
Dit is ook wel cool, de TD blijkt te beschikken over multitouch over de gehele onderkant (waar de hardbuttons zitten):

[YouTube: http://www.youtube.com/v/f3Owgcos_KY]
Bron: wmpoweruser

[ Voor 47% gewijzigd door Neok_ op 03-09-2008 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
lmno31 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:02:
[...]

Ik heb het programmaatje ook geinstalleerd en het werkt opzich perfect. wat ik me alleen afvraag is hoe je je telefoon nu weer unlockt. ik draai me een slag in de rondte maar hij blijft gelockt.

De telefoon is gelockt want dat heb ik net gedaan want hij gaat mijn broekzak in. Na bepaalde tijd is het scherm helemaal zwart. Nu wil ik hem unlocken maar dat gaat niet want er wordt alleen naar de Gsensoren gekeken wanneer het scherm niet helemaal zwart is. Maar ik krijg ook het scherm niet aan want hij is gelockt. De enige manier waarop m'n telefoon nog reageert is het pennetje eruit halen. Rara wat doe ik verkeerd.
Eerst op de power knop drukken, dan komt hij als het goed is uit zijn standby. Dan tegen de klok in de Diamond draaien, dus precies de andere kant op als dat je doet om hem te locken (linksom draaien!) en dan zou hij weer aan moeten schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-06 18:24
Hey,
Weet iemand of het mogelijk is om meerdere agenda items op het startscherm te krijgen? Ik zie nu alleen het eerstvolgende agenda-item te zien maar als ik het klokje ingeklapt laat, zouden er 3 op moeten passen (meer afspraken heb ik doorgaans toch niet op 1 dag)

210667

DRvDijk schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:56:
[...]

Even mijn post aldaar lezen, daar staat mijn net gebrouwde CAB-je mét notificatie dat-ie gelocked is. Die gewoon installeren :)
Opgehaald en ge-installeerd. Keep it up.. _/-\o_

Werkt, als je backlight nog aan is kan je de home-button nog gebruiken. Ontgrendeld dan echter niet. Backlight uit, op de aan/uit button drukken, gaat alleen backlight aan. De andere knoppen blijven vergrendeld. Bij een inkomende call, komt het answer/reject gebeuren, is geblokkeerd. Geen enkele knop reageert. Na het draaien zijn de onscreenbuttons beschikbaar. Systeem geluidje werkt ook. Bij een binnenkomende es em es, werkt het ook. Het geluidssingaal wat ik ingesteld heb en het licht om de homebutton. Dan aan/uitbutton drukken en draaien. Dan is het scherm weer bereikbaar. Ergo, tot nu toe de beste oplossing. Gebruikt een te verwaarlozen geheugen. Heb m nu met een volle batterij aan staan en zal straks even checken wat de battery heeft gebruikt.

Uninstallen werkt ook.. 8)

Ik ga nu even roteren in mijn bed..kijken of die diamond dat leuk vindt.. :+

[ Voor 50% gewijzigd door 210667 op 04-09-2008 02:24 ]

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Mensen die een Brodit Pro-clip hebben?
Die van mij moet klemmen tussen mijn rooster van mijn ventilator, maar dit lukt niet.
Het stuk is onderhand een halve cm dik en mijn ventilator sluit perfect aan op mijn dashboard.
Denk dat als ik hem erin moet proppen, dat mijn roostertje afbreekt :/

• DRvDijk
210667 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 01:30:
[...]

Opgehaald en ge-installeerd. Keep it up.. _/-\o_

Werkt, als je backlight nog aan is kan je de home-button nog gebruiken. Ontgrendeld dan echter niet. Backlight uit, op de aan/uit button drukken, gaat alleen backlight aan. De andere knoppen blijven vergrendeld. Bij een inkomende call, komt het answer/reject gebeuren, is geblokkeerd. Geen enkele knop reageert. Na het draaien zijn de onscreenbuttons beschikbaar. Systeem geluidje werkt ook. Bij een binnenkomende es em es, werkt het ook. Het geluidssingaal wat ik ingesteld heb en het licht om de homebutton. Dan aan/uitbutton drukken en draaien. Dan is het scherm weer bereikbaar. Ergo, tot nu toe de beste oplossing. Gebruikt een te verwaarlozen geheugen. Heb m nu met een volle batterij aan staan en zal straks even checken wat de battery heeft gebruikt.

Uninstallen werkt ook.. 8)

Ik ga nu even roteren in mijn bed..kijken of die diamond dat leuk vindt.. :+
toon volledige bericht
Ja mooi he, dat rollen :p Ik ga vandaag de vibrate API proberen, lijkt me fijner. Daarnnaast om de battery drain te beperken een andere manier maken om hem te locken. Nu pollt ie de G-sensor continu als het toestel aanstaat. Wat ik wil is dezelfde lock functionaliteit, maar slechts op het moment dat jij dat wil, i.e. als je het programmatje opstart. Dan lockt ie, en blijft ie pollen totdat er een van beide richtingen opgedraaid is, en sluit het programmatje weer. Hoe klinkt dat?

• marco_balk
Wanneer je het programma start? Dus moet ik eerst het programma starten, draaien en dan pas in mijn broek stoppen?
Beetje omslachtig, of begrijp ik je verkeerd. :S

Heb 'm nu ook geinstalleerd en werkt als een zonnetje :)

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 10:47

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik heb het al eens gevraagd, maar ondertussen ben ik nog geen oplossing tegengekomen.

Weet iemand hoe ik dat tekst van het menu (niet het startmenu, maar dat menu van de softkeys) kan verkleinen. Bij mij is deze een beetje te groot...

Edit:
Hey Kwakkie! Zag net je berichtje. Hier alles prima, behalve die tekstgrootte in het menu dan... irritant. Hoe is het daar?

[ Voor 23% gewijzigd door Rhapsody op 04-09-2008 09:25 ]

🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!

• marco_balk
Het enige dat ik kan melden, is dat ik het ook niet kan vinden.
Er is een instelling in de telefoon die iets met tekstgrootte doet, maar dat had geen effect op mijn softkeys.

• DRvDijk
kwakkie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 09:03:
Wanneer je het programma start? Dus moet ik eerst het programma starten, draaien en dan pas in mijn broek stoppen?
Beetje omslachtig, of begrijp ik je verkeerd. :S

Heb 'm nu ook geinstalleerd en werkt als een zonnetje :)
Nee, juist het draaien om hem op slot te doen vreet batterij volgens mij. Het huidige programmatje draait continu in de achtergrond, kijkend naar de G-sensor of er al gedraaid is om hem op slot te doen. Dát wou ik er simpelweg compleet uitslopen :) Dus dan zou die bij het opstarten van het programmatje gelijk op slot gaan, en weer van het slot af door te draaien.

• JohnStaakke
DRvDijk schreef op donderdag 04 september 2008 @ 08:54:
[...]

Ja mooi he, dat rollen :p Ik ga vandaag de vibrate API proberen, lijkt me fijner. Daarnnaast om de battery drain te beperken een andere manier maken om hem te locken. Nu pollt ie de G-sensor continu als het toestel aanstaat. Wat ik wil is dezelfde lock functionaliteit, maar slechts op het moment dat jij dat wil, i.e. als je het programmatje opstart. Dan lockt ie, en blijft ie pollen totdat er een van beide richtingen opgedraaid is, en sluit het programmatje weer. Hoe klinkt dat?
Ik wil graag een lock functie zien die niet met het rollen werkt, maar met shaken......is dat misschien beter?

• JohnStaakke
DaneV schreef op woensdag 03 september 2008 @ 23:42:
Hey,
Weet iemand of het mogelijk is om meerdere agenda items op het startscherm te krijgen? Ik zie nu alleen het eerstvolgende agenda-item te zien maar als ik het klokje ingeklapt laat, zouden er 3 op moeten passen (meer afspraken heb ik doorgaans toch niet op 1 dag)
Nog niet mogelijk, zou het ook graag willen zien!

• JohnStaakke
DRvDijk schreef op donderdag 04 september 2008 @ 09:46:
[...]

Nee, juist het draaien om hem op slot te doen vreet batterij volgens mij. Het huidige programmatje draait continu in de achtergrond, kijkend naar de G-sensor of er al gedraaid is om hem op slot te doen. Dát wou ik er simpelweg compleet uitslopen :) Dus dan zou die bij het opstarten van het programmatje gelijk op slot gaan, en weer van het slot af door te draaien.
Mja, om iedere keer een programma te runnen om mijn telefoon te locken zie ik niet zitten. Ik wil met 1 beweging hem kunnen locken of unlocken. Kan je de G-sensor niet gebruiken om een programma aan te schoppen indien er een beweging is? Dan pollt je proggie hem ook niet de hele tijd.

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-06 10:47

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik heb de eerste helft van de oplossing gevonden voor het verkleinen van de tekst van het softkey menu:
Registry Key

To change system font, you’ll want to change the entries in this key:

HKLM\SYSTEM\GWE\Menu\PopFnt

There are several entries here and for those unfamiliar with it, I’ll explain what each does and what you can do to it.

Ht - Font height
It - Italics (set 0 for default and 1 for italic)
Nm -Name of font
Wt - Boldness of font
These are the keys that you can tweak that will cause a change in your Popup Menu font. You might see other keys such as CS which I recommend you to leave untouch unless you know what you are doing.

Additional Fonts

With regards to the type of font, you only have 2 choices: Tahoma and Courier. Not exactly great but if would like more, you can always copy the fonts over from your desktop to your Pocket PC. Be sure to spell the font name exactly as it is to prevent any corrupted registry.

Default Values

For those of you who have done your fair share of tweaking and are looking for the default values, here they are:

CS - 0
Ht - 800
HtInPts - 1
It - 0
Nm - Tahoma
Wt - 700
toon volledige bericht
Bron: http://www.etenblog.com/2...nge-your-popup-menu-font/

Het enige wat ik nu nog heb is dat de vinkjes in dat menu nog te groot zijn...

🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!

• Rudolf
vraagje betreffende de diamond i.c.m. tomtom7.

Als ik TomTom 7 gebruik tijdens het rijden en ik wordt gebeld dan wordt tt7 geminimaliseerd en krijg ik het het scherm met opnemen en niet opnemen. Als ik dan opneem en een gesprek voor en daarna het gesprek beeindig dan gaat het scherm niet automatisch terug naar tt7. Kan ik dit op een of andere manier instellen dat ie wel terug springt naar tt?

of moet ik dit in het TT nav. 6 & 7 topic vragen? lijkt me meer een diamond probleempje

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik ga dan via taakbeheer bovenin het scherm gewoon terug

[ Voor 20% gewijzigd door AndereKoekoek op 04-09-2008 10:32 ]

• Rudolf
ja tuurlijk doe ik dat maar dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn?

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
Je kunt het programma ook aan een toets assignen, als je dan klaar bent met het gesprek kun je hem weer oproepen met die knop. Maar je hebt gelijk normaliter gaat dat automatisch.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

• JohnStaakke
Even een vraag over de Diamond Pouch die in de OP staat, die waarbij je hem eruit moet drukken.
Is die ook gewoon te koop in een winkel? Zo ja, waar?

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
JohnStaakke schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:04:
Even een vraag over de Diamond Pouch die in de OP staat, die waarbij je hem eruit moet drukken.
Is die ook gewoon te koop in een winkel? Zo ja, waar?
Google: HTC Touch Diamond Pouch

[ Voor 56% gewijzigd door nvidia op 04-09-2008 12:08 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• dangerpaki
DRvDijk schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:36:

[...]

ja ik ga niet teveel zeuren verder als het niet kan. bedoel als ie een mooi geluidjes bij propt voor locken en unlocken en een soort transparante overlay bij maakt als je toestel gelocked is, dan ben ik al erg blij. bedoel eindelijk iets wat ervoor zorgt dat je toestel niet opgenomen wordt in je zak als ie afgaat.

vind alleen wel lastig soms een paar keer de beweging maken voor die gelocked op unlocked is
lmno31 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:02:
[...]

meteen na het locken doet je aan uit knop het even niet. maar daarna kan je gewoon met je aan uit knop eerst het scherm aanzetten en dan tegen de klok in draaien en dan unlockt ie...

als je gebeld wordt eerst tegen de klok in draaien en dan opnemen. met de klok mee is locken en tegen is unlocken
Neok_ schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:35:
[...]

Op XDA is anders een standaard tweaklijst beschikbaar om je toestel sneller te laten lopen. Mijn tip aan jou: koop geen TD, je zal het leuk moeten vinden om deze dingen op te zoeken indien je het volledig naar eigen wens wilt laten draaien.

//edit: zat net even door het Touch Pro topic te bladeren, kom ik dit tegen:

[...]

Wel grappig :P

//edit2:
Dit is ook wel cool, de TD blijkt te beschikken over multitouch over de gehele onderkant (waar de hardbuttons zitten):

[video]
Bron: wmpoweruser
toon volledige bericht
cool die easter egg, dat laaste had ik ook al gezien inderdaad. alleen ja, de vraag is hoeveel batterij ben je kwijt als je dat daadwerkelijk aanzet. de vraag is staat ie al aan of niet. want als ie aanstaat en je zet hem uit dan zou het nog wel eens wat aan batterij kunnen schelen
DRvDijk schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:56:
[...]

is jouw cabje versie 0.2???

• nvidia
Ik heb voor een aantal mensen, die niet echt bezig zijn met SDConfig een tutorial gemaakt om zo het flashen te vergemakkelijken. Hierbij zal uitgelegd worden hoe je een .cab file kan installeren, tweaks kan instellen en bepaalde bestanden kan verplaatsen. Maar eerst kort samengevat welke bestanden ik heb:

SDconfig.txtDit is de hoofdfile. Deze wordt steeds na elke flash uitgevoerd. Hoe meer commands hierin worden opgenomen, hoe makkelijker het voor jou als user wordt om je device zo snel mogelijk in te stellen na het flashen. Hierbij mijn voorbeeld: vroeger zo'n 20-25 minuten - nu 7-8 min werk.
_bepe.txtIk gebruik zelf de roms van bepe. Reden is dat ik kies voor roms MET TF3D erop. Maar de rom is gebouwd naar zijn wensen natuurlijk, om deze te krijgen zoals ik wil heb ik zelf enkele wijzigingen doorgevoerd.
_boot.txtHet booten gaat ook niet zoals gewenst want bij het opstarten krijg je de HTC Animation te zien, deze heb ik eruit gesloopt.
_call.txtBellen of gebeld worden is nog steeds niet standaard goed ingesteld. Hierin zijn een aantal tweaks die dit oplossen.
_camera.txtEnkele tweaks om extra modussen te activeren + settings
_language.txtToevoeging van het Nederlandse woordenboek
_other.txtAndere instellingen die handig kunnen zijn
_personal.txtDit zijn mijn persoonlijke instellingen zoals homepage van je browsers, boosten van de rom, ...
_power.txtTweaks om te besparen van energie
_storage.txtHet opslaan van cache, cookies, historie en andere files.

Het belangrijkste is natuurlijk te weten wat er in deze file wel of net niet opgenomen is, de uitleg volgt erop:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
LOCK:Enabled
EXEC: \Windows\regimport.exe \Storage\Setups\Tweaks\_bepe.rgu
EXEC: \Windows\regimport.exe \Storage\Setups\Tweaks\_boot.rgu
EXEC: \Windows\regimport.exe \Storage\Setups\Tweaks\_call.rgu
EXEC: \Windows\regimport.exe \Storage\Setups\Tweaks\_camera.rgu
EXEC: \Windows\regimport.exe \Storage\Setups\Tweaks\_language.rgu
EXEC: \Windows\regimport.exe \Storage\Setups\Tweaks\_other.rgu
EXEC: \Windows\regimport.exe \Storage\Setups\Tweaks\_personal.rgu
EXEC: \Windows\regimport.exe \Storage\Setups\Tweaks\_power.rgu
EXEC: \Windows\regimport.exe \Storage\Setups\Tweaks\_storage.rgu
CAB: \Storage\Setups\tcmdpocketarm.cab
CAB: \Storage\Setups\ttn7.cab
CAB: \Storage\Setups\Opera_9_50_1938_WWE_bElite.cab
CAB: \Storage\Setups\NoData.cab
CPY1:\Storage\Ringtones\Sms\Check_Your_Message.mp3
CPY2:\Application Data\Sounds\Check_Your_Message.mp3
CPY1:\Storage\Ringtones\Sms\Excuse_Me_Boss_Nokia.mp3
CPY2:\Application Data\Sounds\Excuse_Me_Boss_Nokia.mp3
CPY1:\Storage\Ringtones\Sms\I_Kill_U.mp3
CPY2:\Application Data\Sounds\I_Kill_U.mp3
CPY1:\Storage\Ringtones\Sms\Message_Tone.mp3
CPY2:\Application Data\Sounds\Message_Tone.mp3
CPY1:\Storage\Ringtones\Sms\Sms.mp3
CPY2:\Application Data\Sounds\Sms.mp3
CPY1:\Storage\Ringtones\Sms\Sms_Universal.mp3
CPY2:\Application Data\Sounds\Sms_Universal.mp3
CPY1:\Storage\Ringtones\Sms\Wah_Wah_Wah_Wah.mp3
CPY2:\Application Data\Sounds\Wah_Wah_Wah_Wah.mp3
CPY1:\Storage\Ringtones\Sms\Windows_Vista_Sms.mp3
CPY2:\Application Data\Sounds\Windows_Vista_Sms.mp3
LOCK: Disabled
RST: Reset

Er zijn enkele opmerkingen die moeten gemaakt worden bij het maken van deze file. Zo moet deze file bij het opslaan in "Unicode" opgeslaan worden. Dit is een belangrijk gegeven.

Nu wat uitleg over de commandlines zelf. Zoals te zien is bestaat mijn file uit 3 grote delen (EXEC, CAB, CPY1/CPY2). Het is natuurlijk voor jullie van belang te weten wat dit wil zeggen:

EXECDeze files zal hij executen, dit zullen de files zien die hierboven vermeld staan. Zoals hierboven vermeld zie je dat elke file eindigd op .rgu. Als je de tekstfile hebt opgeslaan, kopieer je deze en converteer je deze naar .rgu! Dit doe je door simpelweg de extensie aan te passen.
CABDit zullen de programma's, ...zijn die een extensie ".cab" hebben. Opmerking: zorg ervoor dat de .cab file de eigenschap heeft "alleen-lezen" want ik heb gemerkt dat bij het uitvoeren van de SDConfig, hij de .cab dan durft verwijderen na installatie. Met deze instelling zal hij dit niet doen!
CPY1/CPY2Dit wordt gebruikt om bepaalde bestanden te verplaatsen na het flashen. Dit is handig voor ringtones, ... Kort gezegd: CPY1 geeft de locatie weer waar de files staan - CPY2 geeft aan waar de files moeten komen. Opmerking: er mag geen spatie tussen : en \ staan, anders bestaat de kans dat deze niet uitgevoerd wordt!

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\bepe\gnes]
"Enable"=dword:00000001
"Global"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\bepe\gnes\exclude]
"HTCAlbum.exe"=dword:00000000
"Camera.exe"=dword:00000003
"Opera9.exe"=dword:00000003
"Manila.exe"=dword:00000001
"Labyrinth.exe"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\bepe\AutoShortcut\CSIDL]
"CSIDL_Applications"="%CSIDL_PROGRAMS%"
"CSIDL_Connections"="%CSIDL_PROGRAMS%"
"CSIDL_Multimedia"="%CSIDL_PROGRAMS%"
"CSIDL_System"="%CSIDL_PROGRAMS%"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\bepe\AutoShortcut]
"%CSIDL_Applications%\\icon.lnk"=-
"%CSIDL_Connections%\\icon.lnk"=-
"%CSIDL_Multimedia%\\icon.lnk"=-
"%CSIDL_System%\\icon.lnk"=-

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\HTCAnimation]
"StartupGif"="\\Windows\\animated_OUT.gif"
"StartupWav"="\\Windows\\BootUpHTC_OUT.wav"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Poweroff]
"PlayShutdownAnimation"=dword:0

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\BuiltIn\RIL]
"DisableSMSWakeUpEvent"=dword:0
"EnableFastDormantDisplayDuringCall"=dword:0
"BatteryTimeoutInCall"=dword:0
"BattSuspendTimeoutInCall"=dword:0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Phone\PhoneExtendSetting]
"EndCallTime"=dword:3E8

[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds\RingTone0]
"Script"="apv0r"

[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Phone]
"Sleep"=dword:0

[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\Default]
"Duraction"=dword:A

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Camera\P10]
"Enable"=dword:1

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Camera\P9]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Camera\P8]
"MainCamCaptSize"=dword:400
"MainCamSupportCaptSize"=dword:6D0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Camera\P6]
"MainCamCaptSize"=dword:400
"MainCamSupportCaptSize"=dword:6D0

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9]
"AvailableLanguages"="0113,0109,010C,0107,0110,010A"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\Sip\KdbFiles]
"0A13"="spd.4x4.Dutch.kdb"
"0B13"="spd.5x4.Dutch.kdb"
"0C13"="spd.Lqwerty.Dutch.kdb"
"0D13"="spd.Pqwerty.Dutch.kdb"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\Sip\LanguageKeyboardIDMapping]
"0113"="0913"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\LdbFiles]
"0113"="NLlsUN_xt9.ldb"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\IME\KDbFiles]
"0613"="hpd.5x4.Dutch.kdb"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\ezsip]
"LibraryCount"=dword:6
"Library5"=dword:8

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\TouchPanel]
"PressureThreshold"=dword:F0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\HTCAlbum]
"ok_minimize"=dword:0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\AdvancedNetwork]
"SupportHSUPA"=dword:1

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\GWE\Menu\Popfnt]
"Ht"=dword:3E8

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Audiogain]
"Eac_Gain_Embedded"=dword:4D

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\GDI\ClearTypeSettings]
"OffOnRotation"=dword:0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings]
"ClearTypeText"=dword:1

[HKEY_LOCAL_MACHINE\ControlPanel\Stylus\192DPI]
"CurFont"=dword:258

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\AudioManager_Eng\Config]
"music_player_volumn"=dword:64

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\AudioBooster]
"Prim_Bass"=dword:2
"Prim_Treble"=dword:2 
"Prim_3DSound"=dword:2

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\SMSText]
"MaxDeletedMsgs"=dword:32

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings\OEM]
"SMSEnablePriority"=dword:1

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Opera\Defaults]
"HomePageURI"="http://tweakers.net"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Ident]
"Name"="HTC"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\TNETW12511\Parms]
"dot11SupportedRateMask"=dword:1
"dot11SupportedRateMaskG"=dword:8

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://tweakers.net"
"Search Page"="http://google.be"

[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sip]
"DefaultIm"={42429667-ae04-11d0-a4f8-00aa00a749b9}

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\IconConfig]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\StorageManager\FATFS]
"CacheSize"=dword:00008000
"EnableCache"=dword:1

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\StorageManager\Filters\fsreplxfilt]
"ReplStoreCacheSize"=dword:0x1000

[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Keybd]
"Locale"="040c"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\nls]
"LegacyLocaleMode"=dword:1
"DefaultLCID"=dword:813
"SystemLCID"=dword:409

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\OEM\TFLOSettings]
"SpeedHigh"=dword:5
"SpeedLow"=dword:E

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\SDCARD\ClientDrivers\Class\MMC_Class]
"DisablePowerManagement"=dword:0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\SDCARD\ClientDrivers\Class\SIM_Class]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\SDCARD\ClientDrivers\Class\NAND_Class]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\SDCARD\ClientDrivers\Class\SDMemory_Class]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Planner\Settings]
"CacheTime"=dword:3C

[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\BackLight]
"AutoDeviceLockTimeout"=dword:1E
"dimBKLinUnlockScreen"=dword:0
"LightSensorPollingEnable"=dword:0

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders]
"Cache"="\\Internal Storage\\Temporary Internet Files"
"Cookies"="\\Internal Storage\\Cookies"
"History"="\\Internal Storage\\History"

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Default storage location]
"All Files"="\\Intern geheugen\\Mijn Downloads"

[HKCR\SystemFileAssociations\image\shell\save\Save Location]
"Default"="\\Internal Storage\\My Pictures"

[HKCR\SystemFileAssociations\audio\shell\save\Save Location]
"Default"="\\Internal Storage\\My Music"

[HKCR\SystemFileAssociations\video\shell\save\Save Location]
"Default"="\\Internal Storage\\My Videos"

Opmerking voor decimale getallen: Deze moeten in hex in de file worden gezet. Bij installatie worden deze in het register in dec. geplaatst! Indien er nog vragen zouden zijn over bepaalde register tweaks / aanpassingen dan hoor ik het graag.

Mirror: Tweaken.rar

[ Voor 255% gewijzigd door nvidia op 16-09-2008 17:19 ]

• Fried
  • Laatst online: 25-03 08:42
misschien een beetje overbodige vraag, maar hoe installeer ik een .exe op de TD?

op mn Mio pda met xp ging dat gewoon via active sync, nu heb ik vista.. kopieren naar de TD en lokaal runnen werkt niet..
er zou ergens a-s in vista moeten zitten toch?

• JohnStaakke
Mooi verhaaltje nvidia!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Fried schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:55:
misschien een beetje overbodige vraag, maar hoe installeer ik een .exe op de TD?

op mn Mio pda met xp ging dat gewoon via active sync, nu heb ik vista.. kopieren naar de TD en lokaal runnen werkt niet..
er zou ergens a-s in vista moeten zitten toch?
Een exe voer je uit op je pc, niet op een Windows Mobile apparaat. Op je TD moet je .cab bestanden uitvoeren (om programma's te installeren, that is).

[ Voor 4% gewijzigd door Crusader op 04-09-2008 13:00 ]

• nvidia
Fried schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:55:
Simpel: je Touch Diamond synchen met je notebook / computer en op je computer deze opstarten. Hij zal dan zo het programma op je device zetten!

Edit: Crusader was me tikkeltje voor!
Het is niet als verhaaltje bedoeld maar wel om mensen te helpen die niet weten hoe ze eraan moeten beginnen!

[ Voor 3% gewijzigd door nvidia op 04-09-2008 13:02 ]

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:55

vr6-only

Blub Blub

Eindelijk is er een 1800 mAh batterij met een fatsoenlijke backcover.

Ik heb het gevonden via eBay en direct besteld. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ipv op HTC wachten en 3x zoveel betalen voor een 1350 mAh variant.

It ain't stupid if it works!

• wd200
vr6-only schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:33:
Eindelijk is er een 1800 mAh batterij met een fatsoenlijke backcover.

Ik heb het gevonden via eBay en direct besteld. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ipv op HTC wachten en 3x zoveel betalen voor een 1350 mAh variant.
linkje ?

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Neok_ schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:35:
[...]

Nou om nou meteen te zeggen: Koop geen TD vind ik ietswat overtrokken. Ik vind het zo apart dat je eerst allerlei tweaks moet doen om het beter te laten lopen.

En natuurlijk is dit een tweakersforum, maar ik heb het idee dat 90% van de TD bezitters gewoon standaard draait

Elect a clown, expect a circus.

• nvidia
Ebay: HTC TOUCH diamond 1800 mAh - Zelf een beetje zoeken kan natuurlijk ook geen kwaad

• sandeman
  • Laatst online: 22-02 20:10
nvidia schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:53:
Er zijn enkele opmerkingen die moeten gemaakt worden bij het maken van deze file. Zo moet deze file bij het opslaan in "Unicode" opgeslaan worden. Dit is een belangrijk gegeven.
Bedankt voor deze prachtige handleiding!

Verder nog een vraagje: hoe regel jij dat een bestand in Unicode wordt opgeslagen? Met welke text-editor doe je dat simpel?

• sandeman
  • Laatst online: 22-02 20:10
nvidia schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:41:
Ebay: HTC TOUCH diamond 1800 mAh - Zelf een beetje zoeken kan natuurlijk ook geen kwaad
Ik vind dit nou niet direct een fatsoenlijke backcover.

• nvidia
sandeman schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:45:
Bedankt voor deze prachtige handleiding!

Verder nog een vraagje: hoe regel jij dat een bestand in Unicode wordt opgeslagen? Met welke text-editor doe je dat simpel?
Het oeroude maar bij iedereen gekende "Kladblok" >:)

[ Voor 4% gewijzigd door nvidia op 04-09-2008 13:54 ]

• DRvDijk
JohnStaakke schreef op donderdag 04 september 2008 @ 09:53:
[...]

Mja, om iedere keer een programma te runnen om mijn telefoon te locken zie ik niet zitten. Ik wil met 1 beweging hem kunnen locken of unlocken. Kan je de G-sensor niet gebruiken om een programma aan te schoppen indien er een beweging is? Dan pollt je proggie hem ook niet de hele tijd.
G-sensor gebruiken = G-sensor pollen = batterij verbruik. Ik ben het er wel mee eens dat een programmatje runnen om hem te locken irritant is. Maar tsja, ik zie nu ook dat er een nieuwe versie is van de originele ontwikkelaar, daar maar eens even ik koekeloeren :)

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-06 10:29
Hmm ik heb sinds gisteravond ook de TD in mn bezit maar kwam het volgende tegen;

ik heb een sim only abbo + eindeloos online van Hi... Nu heb ik al een paar keer gehad dat tijdens surfen/dataverkeer het 3g logo veranderde in een H van HSDPA... nu vraag ik me af of dit ook onder die standaard bundel valt, of dat ik nu een extra aanslag voor dataverbruik kan verwachten bij mn volgende telefoonrekening?

Andere mensen met een HI abbo en eindeloos online die hier al ervaring mee hebben?

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:47
DaneV schreef op woensdag 03 september 2008 @ 23:42:
Hey,
Ik zit hier voor mij met een Vodafone branded, maar ik heb met de klok in het klein (ingeklapt dus) 2 agenda items op het scherm. Ik heb niets aangepast verder.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Joshua
  • Laatst online: 12-06 22:54
Ik ben de USB kabel verloren..
Is het mogelijk om gewoon in de winkel een miniUSB kabel te kopen en deze te gebruiken voor de Diamond of moet ik echt die van HTC zelf kopen?

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-06 10:29
Spike1506 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:41:
Ik ben de USB kabel verloren..
Is het mogelijk om gewoon in de winkel een miniUSB kabel te kopen en deze te gebruiken voor de Diamond of moet ik echt die van HTC zelf kopen?
Volgens mij werk gewoon elke usb naar mini usb kabel...

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:59

wontcachme

You catch me? No you wont

AlexZuH schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:32:
Hmm ik heb sinds gisteravond ook de TD in mn bezit maar kwam het volgende tegen;

ik heb een sim only abbo + eindeloos online van Hi... Nu heb ik al een paar keer gehad dat tijdens surfen/dataverkeer het 3g logo veranderde in een H van HSDPA... nu vraag ik me af of dit ook onder die standaard bundel valt, of dat ik nu een extra aanslag voor dataverbruik kan verwachten bij mn volgende telefoonrekening?

Andere mensen met een HI abbo en eindeloos online die hier al ervaring mee hebben?
Doet hij bij mij ook. Als ik mijn rekeningen goed snap komt er niks extra's bij. Ze kijken naar de dataverbuik volgens mij en niet naar de snelheid, aangezien die gecapped is op 128/64

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:47
AlexZuH schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:42:
[...]

Volgens mij werk gewoon elke usb naar mini usb kabel...
Ik zou wel even naar het plaatje kijken, sommige mini-usb's hebben een andere vorm. In het vorige topic stond een link naar bol.com, die heb ik besteld en werkt uitstekend.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Joshua
  • Laatst online: 12-06 22:54
cheiron schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:45:
[...]
Ik zou wel even naar het plaatje kijken, sommige mini-usb's hebben een andere vorm. In het vorige topic stond een link naar bol.com, die heb ik besteld en werkt uitstekend.
Kan de link nergens vinden, en op bol zelf vind ik niet echt iets wat erop lijkt..
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.