HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 109.972 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:42
Neok_ schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:04:
[afbeelding]
De S390 pouch, kan iemand bevestigen dat deze een of andere wicked uitschuifsysteem heeft waardoor je alleen in je hoesje hoeft te drukken oid en dat de telefoon er dan deels uit schuift? Heb het ding via ebay gekocht, alleen dan 'dopod' branded, maar daar is het een kwestie van je telefoon eruit duwen via een van de open zijkanten wat lang niet zo niet relaxed is.
Geen wicked uitschuifsysteem. Dat uitduwen heeft ook mijn HTC branded pouch die bij Vodafone geleverd werd. Dat ding heeft menig krassen op mn TD voorkomen, maar begint nu zelf wel een stukkie sneller te slijten. Ik denk dat ik er 2 per jaar nodig ga hebben..
Floris-K schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:24:
Even een vraag over Igo8
Ik heb de autorun gedraaid op mijn toestel, maar als ik hem opstart dan zie ik dat gekleurde balletje even draaien, maar daarna is het weg. Igo start dus niet op... Kom het omdat tt7 al op de gsm staat of kunnen die 2 gewoon naast elkaar draaien?
TomTom 7 draait hier perfect naast iGO 8. Daar ligt het niet aan dus.
Ik ga over een aantal minuten eens CSDEVCTRL proberen om dit probleem op te lossen...
Hmm, lijkt half te werken.. Het apparaat lockt inderdaad als je een telefoontje binnen krijgt, maar ook als je gaat bellen. Even wat andere instellingen testen.

HET WERKT!!! _/-\o_
De instellingen voor het programmatje CSDEVCTRL:
Alles uitvinken tot "Lock During Call"
"Lock During Call" aanvinken
"Locl Fully The Device During Call" uitvinken
Lock if Idle in Call For Sec. : 60 (of iets anders, NIET 0 anders blijft ie locken als je hem net unlockt)
"Unlock After Call is Over" uitvinken (anders kun je knoppen indrukken als je hem niet opgenomen hebt, de TD gaat niet naar stand-by maar zou wel unlocken).
Hiermee blokkeert de telefoon dus bij inkomende telefoongesprekken (en ook uitgaande). Unlocken kan helaas niet bij binnenkomende gesprekken (wel uitgaande), maar opnemen/wijgeren kan weer wel via de hardware toetsen.

:w S2UL!

Edit: hmmm, mn volumeknoppen werken niet meer alleen :(

[ Voor 82% gewijzigd door DRvDijk op 01-09-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik heb nu de rom van Dutty 1.8 draaien met radio .08, maar ik vind de accu nu toch wel erg snel leeggaan. Na het opladen van de Diamond de adapter eruit gehaald. 5 Minuten later is ie nog maar 95% vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-05 22:08
Anoniem: 258500 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 18:02:
Je hebt vr de voor en achterkant de "invisible shield". Deze is moeilijk aan te brengen als je de reviews daar over leest. Je kunt ook gewoon de pouch op de foto hieronder kopen. Lekker dun en je Diamond past normaal in je broekzak zonder een riemclip die dan in de weg zit.

[afbeelding]

De case alleen vr bescherming vd achterkant.

Denk niet dat ze je diamond terug nemen omdat jij vind dat er te snel krasen op komen.
ik zou inderdaad de pouch nemen en neit de shield. die heb ik gehad, is gewoon een ramp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65802

bing69 schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:12:
[...]

Hier werken ze wel terwijl ik gewoon met TF en secondtoday werk. :*)
De standaard SPB progjes zoals Mobile shell, Weather en Diary doen het ook wel maar als ik progjes voor geluiden ed zoals PhoneAlarm installeer nemen die de instelling van die events over zodat als geluid bij bv. Herinneringen "PhoneAlarm"komt te staan, maar als ik dan een afspraak heb hoor ik vervolgens niks. als ik in PhoneAlarm instel dat bij alarmen of SMS'jes om de 10 seconden de haan moet kraaien, doet ie dat alleen als secondtoday actief is. Als TF3D actief is blijft het akelig stil en kom ik dus te laat of vergeet mijn pillen in te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104397

Mij valt op dat bij veel toepassingen (contacten bewerken, explorer/opera, total commander) de weergave van tekst 'door elkaar gaat' als je het toetsenbord eruit schuift (en dus landscape mode gebruikt). Teksten gaan door elkaar/worden onleesbaar (het lijkt alsof alle tekens op 1 positie worden weergegeven) en getypte tekst is onzichtbaar (maar wordt wel ingevoerd). Bij terugkeer naar "normaal scherm" (dus toetsenbord in) wordt alles weer normaal.

Is dit herkenbaar voor iemand, en is er een oplossing voor? (MDA overigens)

//semi-offtopic
Een verzoek: zou een mede MDA-eigenaar die succesvol een ROM óf een nieuwe radioversie heeft geflasht (en het niet vervelend vind om hier wat vragen over te beantwoorden) zo aardig willen zijn om zich met een PM bij mij te melden?

Het probleem: flashen lukt niet omdat ik geen nieuwe SPL op het apparaat krijg, vanwege "foutieve aparaat ID" (m.a.w. toestel wordt niet herkent als een TDpro). Op XDA wordt ik niet veel wijzer, en zou daarom graag het advies van een ervaringsdeskundige willen hebben. Om topicvervuiling tegen te gaan dus graag per PM

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 104397 op 01-09-2008 14:05 . Reden: verduidelijking probleem ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-05 20:42
Anoniem: 65802 schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:43:
[...]

Kijk, daar heb ik wat aan, bedankt. Aleen, waar kan je dat dan instellen? geen opties als ik een plaatje kies
Zorg dat je TF3D uit is (instellingen --> persoonlijk --> Vandaag --> Items-->Touchflow 3D uitvinken.)
Dan naar programma's--> Afbeeldingen en video's --> Browse naar de folder waar je wallpaper in staat--> selecteer plaatje--> linker soft key menu--> 3e optie = instellen als achtergrond.--> transpirantieniveau op 0% zetten.
Dit is alleen de wallpaper voor WM6 zonder TF3D. Als je TF3D weer aanzet zie je je wallpaper niet.
Om dit te doen zou je hem moeten instellen via instelling in je TF3D.
Anoniem: 65802 schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:58:
[...]

De standaard SPB progjes zoals Mobile shell, Weather en Diary doen het ook wel maar als ik progjes voor geluiden ed zoals PhoneAlarm installeer nemen die de instelling van die events over zodat als geluid bij bv. Herinneringen "PhoneAlarm"komt te staan, maar als ik dan een afspraak heb hoor ik vervolgens niks. als ik in PhoneAlarm instel dat bij alarmen of SMS'jes om de 10 seconden de haan moet kraaien, doet ie dat alleen als secondtoday actief is. Als TF3D actief is blijft het akelig stil en kom ik dus te laat of vergeet mijn pillen in te nemen
Je krijgt geen geluid bij inkomende SMS omdat je waarschijnlijk threaded SMS hebt uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

DRvDijk schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:31:
[...]
[...]
[...]

HET WERKT!!! _/-\o_
De instellingen voor het programmatje CSDEVCTRL:

[...]

Hiermee blokkeert de telefoon dus bij inkomende telefoongesprekken (en ook uitgaande). Unlocken kan helaas niet bij binnenkomende gesprekken (wel uitgaande), maar opnemen/wijgeren kan weer wel via de hardware toetsen.

:w S2UL!

Edit: hmmm, mn volumeknoppen werken niet meer alleen :(
Uiteraard was ik dat topic met buitengewone interesse aan het volgen. Maar gezien je edit blijft het maar aanprutsen.. :+ Ik wacht wel even tot er iemand met een pasklare oplossing komt..HTC misschien in een volgende rom? Thnaks anyway.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 16:44
hoe is het mogelijk om in tf3d alle agendapunten voor die dag weer te geven en niet alleen de eerste of huidige ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
210667 schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:25:
[...]

Uiteraard was ik dat topic met buitengewone interesse aan het volgen. Maar gezien je edit blijft het maar aanprutsen.. :+ Ik wacht wel even tot er iemand met een pasklare oplossing komt..HTC misschien in een volgende rom? Thnaks anyway.. :P
Je hebt gelijk. Het programmatje is waarschijnlijk iets beter dan S2U2, waarschijnlijk omdat het minder batterij zuipt (doet S2U2 dat echt?). Alleen worden inderdaad de geluidsknoppen geblokkeerd, en blokkeert de telefoon pas na een aantal seconden terwijl het display al aanstaat. Nog steeds niet een goede oplossing dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-05 12:33
[...]

Geen wicked uitschuifsysteem. Dat uitduwen heeft ook mijn HTC branded pouch die bij Vodafone geleverd werd. Dat ding heeft menig krassen op mn TD voorkomen, maar begint nu zelf wel een stukkie sneller te slijten. Ik denk dat ik er 2 per jaar nodig ga hebben..

[...]
Ik ben dus niet de enige waar de pouch snel van slijt. Ik heb hem nu ander halve maand en de hoeken gaan nu al kapot. Het leer is maar een oppervlakkig laagje, wat snel los laat en je het karton kan zien.

Ik ga er netjes mee overweg, mar had verwacht dat een hoesje van 20 euro van betere kwaliteit zou zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104397

Serotonine

Je krijgt geen geluid bij inkomende SMS omdat je waarschijnlijk threaded SMS hebt uitgezet.
Ik heb threaded SMS ook uitstaan, maar krijg gewoon het ingestelde SMS geluid dus dat zou niet uit hoeven maken

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 104397 op 01-09-2008 14:04 . Reden: eerder bericht was wel geplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214109

hoi

uhm als ik een cab wil installeren doej je da gewoon op het hoofdgeheugen tog??

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-04 09:53
Anoniem: 214109 schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:15:
hoi

uhm als ik een cab wil installeren doej je da gewoon op het hoofdgeheugen tog??

thnx
Voor de meeste cabjes geldt: je telefoon is een computer; installeer de dingen waar jij ze wilt hebben, de lokatie van jouw voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214109

Zou iemand ff simpel kunne zegge hoe je een cab installeert..

moet je die in zipfile op je TD zette op eerst zippe..

ik kom er niet uit maar wil het tog wel gaan probere en 1 x moet er een 1e x zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
Anoniem: 214109 schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:23:

ik kom er niet uit maar wil het tog wel gaan probere en 1 x moet er een 1e x zijn ;)
Google (1e link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Anoniem: 214109 schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:23:

Zoeken met Google doet echt nietmand kwaad. Deze thread is voor de Touch Diamond, dit is echt niet een TD-specifieke vraag.
Gamma :)

[ Voor 22% gewijzigd door DRvDijk op 01-09-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwsmid
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-06-2024
Hallo allemaal

Ik heb de volgende vraag

Ik wil een TD kopen en deze gebruiken als modem aan mijn laptop’s

Ik heb een Vodafone data abonnement met een max. snelheid tot 3,6 mb maar met mijn n95 kom ik niet hoger dan 1,1 mb bij een vol bereik 3,5G (ivm een slechte softwaredriver van Nokia tussen n95 en de laptop)

Nu heeft de TD volgens de spec een hsdpa van 7,2 mb, is er een iemand die hier ervaring mee heeft.

Men zal wel zeggen waarom geen usb modem kopen om de volgende twee redenen
1. Bij een usb modem neemt de accu tijd snel af en gebruik je de telefoon als modem heeft deze een eigen accu.
2. Bij een telefoon (n95) kun je bij houden in het logbook hoeveel data je heb verbruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140919

Raar. Ik heb sinds een paar dagen er zo nu en dan last van dat om de paar seconden het "zandlopertje" eventjes in beeld verschijnt. Ik kan er nog geen patroon in herkennen. Alle programma's in de taskmanager afsluiten helpt niet; een soft reset wel. Dat doe ik dan maar, omdat a) de batterij van m'n MDA dan volgens mij sneller leegloopt, en b) het me irriteert! |:(

Iemand een idee/oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

DRvDijk schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:35:
[...]

.... Het programmatje is waarschijnlijk iets beter dan S2U2, waarschijnlijk omdat het minder batterij zuipt (doet S2U2 dat echt?).
Voor zover ik heb ondervonden is S2U2 echt een energievreter. Na v1.05 is dit programmaatje alleen maar aangepast met meer en extra en is het principe uit het oog verloren. Een optie om je telefoon te unlocken met "sliden". Niet meer en niet minder. Voor veel toestellen werkt die basic S2U2 nog steeds, echter de diamand is een apart verhaal... :) Ik leer er wel mee leven en lees wel een keer wanneer deze blunder van HTC is getackled.. >:)

Dan nog even voor een ieder een update over de radio's. Gisteren v08 er op gezet [swiftblade-rom] En ja, het is toch een voorspelbaar verhaal. Prestaties verbeteren==>Energieverbruik verhogend.

Zowel op mijn KPN-sim als mijn Vodafone-sim is de G-verbinding, stabiel en volle bak. De 3g, stabiel en volle bak. [behalve in de metrobuis en in gebouwen met veel staal en beton.] Bij dataverkeer H-volle bak. Dit was bij radio v07 ook zo, maar die had ik er juist afgegooid, omdat die energieverslindend was. Ergo, v08 gaat er om dezelfde reden af en ik ga weer terug naar v05. Minder goede verbindingen maar wel energiezuiniger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-05 13:53
Waarom gaat het scrollen door de favorieten in Opera zo schokkerig? In het TF3D internet-scherm gaat het wel lekker soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
RoccoS schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:50:
Waarom gaat het scrollen door de favorieten in Opera zo schokkerig? In het TF3D internet-scherm gaat het wel lekker soepel.
al een keer je geschiedenis en je cookies op geschoont?
misschien helpt het O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
[...]

Nog even over de pouch: als je er twee per jaar gaat verbruiken dan gaat het een dure zaak worden ;) Via ebay heb ik de mijne gehaald, voor omgerekend een 10tje inc. verzending. Er staat dan wel 'Dopod' ipv 'HTC' op het hoesje, maar verder is ie identiek.

//edit:
Bovengelinkte veiling was een voorbeeld, zoek op de trefwoorden s390+htc+dopod om het laatste aanbod te vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door Neok_ op 02-09-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

Neok_ schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:26:
[...]

Nog even over de pouch: als je er twee per jaar gaat verbruiken dan gaat het een dure zaak worden ;) Via ebay heb ik de mijne gehaald, voor omgerekend een 10tje inc. verzending. Er staat dan wel 'Dopod' ipv 'HTC' op het hoesje, maar verder is ie identiek.
imho wel een tip om in de startpost te zetten, mocht dat nog niet het geval zijn :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Crusader schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:37:
[...]

imho wel een tip om in de startpost te zetten, mocht dat nog niet het geval zijn :)
Bij deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:46

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik heb het probleem nog niet eerder gezien in deze thread, dus maar even een vraagje.

Ik heb een paar tooltjes geinstalleerd en bij PHM RegEdit als mede een eigen tooltje zijn de icoontjes bij 'Programma's' 'kapot'. Dit heb ik nog nooit eerder gezien.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

En een tweede vraag, kan ik IE als standaard instellen bij de TF3D?

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
@Rhapsody:
Om de icoontjes te herstellen: je kan proberen de link naar het programmatje opnieuw aan te maken:
1. Start > Programs > File Explorer
2. Druk lang op het programmatje, context menu, klik "Kopiëren"
3. Ga in dat programma naar \Windows\Start Menu\Programs
4. Lang je stylus indrukken op een plek waar geen icoontje staat, context menu
5. Kies de optie om een snelkoppeling te maken.

IE standaard instellen, um, zoiets is mij ooit gelukt dacht ik met Advanced Config icm de Boinger66 uitbreidingsset van tweaks (even zoeken op XDA). Ik heb het snel weer teruggedraaid alleen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Laatst online: 28-05-2023
Er zijn een paar heren bezig (geweest) met het maken van een .cab zodat de SMS beter weergegeven wordt tijdens het typen hiervan.

Dus een kleiner karakter, en 3 regels in het veld waarin je typt.

Is hier al iets concreets uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

DRvDijk schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:18:
@Rhapsody:
Om de icoontjes te herstellen: je kan proberen de link naar het programmatje opnieuw aan te maken:
1. Start > Programs > File Explorer
2. Druk lang op het programmatje, context menu, klik "Kopiëren"
3. Ga in dat programma naar \Windows\Start Menu\Programs
4. Lang je stylus indrukken op een plek waar geen icoontje staat, context menu
5. Kies de optie om een snelkoppeling te maken.

IE standaard instellen, um, zoiets is mij ooit gelukt dacht ik met Advanced Config icm de Boinger66 uitbreidingsset van tweaks (even zoeken op XDA). Ik heb het snel weer teruggedraaid alleen ;)
Helaas, het opnieuw maken van een snelkoppeling werkt helaas niet... in 'details' view zien ze er wel goed uit maar in 32x32 niet... erg vaag... programma doet het wel namelijk.

Ik ga ff zoeken naar die advanced config.

Edit: Die advanced config tool heb ik nu ook gevonden en geinstalleerd. Ook daarvan is het icoontje vaag. (grijs gestreept..)

Edit 2:
De Diamond TF3D config staat wel weer juist weergegeven....
het lijkt dus op een icoontjes probleem...

[ Voor 11% gewijzigd door Rhapsody op 01-09-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:13

AndereKoekoek

Ping! Pong?

erikven1978 schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:25:
Er zijn een paar heren bezig (geweest) met het maken van een .cab zodat de SMS beter weergegeven wordt tijdens het typen hiervan.

Dus een kleiner karakter, en 3 regels in het veld waarin je typt.

Is hier al iets concreets uitgekomen?
ja ergens staat een sms4lines.cab

Echter werkte bij mij de smsjes niet meer, maar bij andere wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Floris-K schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:49:
[...]

Bij mij werkte de boel ook niet meer, als ik in TF3D op het smsje klikte gaf hij hem niet meer weer. nummer 1 op de lijst van 'korst geinstalleerde programma's' >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 02-05 16:57
Zie net de freaking folder van de MM, aanbieding, voor € 500 - 25%. Ik weet is geen goede post hier, baal alleen enorm. Voor de mensen die twijfelen, kope kope koopavond ;)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-01 10:09
Zag net het zelfde foldertje... Erg goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 02-05 16:57
ApOE schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:44:
Zag net het zelfde foldertje... Erg goedkoop!
helaas de omnia niet, mietjes ;)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Ik zit ook aan de Diamond Toch te denken als nieuwe foon. Hoe bevalt het touchscreen; is dat erg wennen als je overstapt van een gewonen toetstelefoon?
Martinus schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:21:
Zie net de freaking folder van de MM, aanbieding, voor € 500 - 25%. Ik weet is geen goede post hier, baal alleen enorm. Voor de mensen die twijfelen, kope kope koopavond ;)
Ken je de telecomvergelijker al?

[ Voor 3% gewijzigd door bombadil op 01-09-2008 22:18 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262068

Vandaag ook me nieuwe TD binnen. Toch wel aardig wat uurtjes al zitten kloten. Waarom doet HTC dat niet lekker zelf allemaal al als ze die fone uitbrengen :P Anyway heb alleen even een foutje gemaakt; wil iemand de standaard waarden in de volgende mappen even doorgeven |:( O-)

HKLM\SOFTWARE\HTC\Camera\P9\MainCamCaptSize
HKLM\SOFTWARE\HTC\Camera\P9\MainCamSupportCaptSize

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-05 01:06

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Okasha schreef op maandag 01 september 2008 @ 20:24:
[...]

Bij mij werkte de boel ook niet meer, als ik in TF3D op het smsje klikte gaf hij hem niet meer weer. nummer 1 op de lijst van 'korst geinstalleerde programma's' >:)
Over die sms4lines.cab. Die werkt wel, alleen moet je na het installeren het bestand thread_sms.htm waar aanvinken als system file. Dus effe met je total commander een vinkje zetten in de properties van het bestand bij SYSTEM. Dat is het enige wat ik niet geautomatiseerd kreeg bij het maken van het cab bestand. Staat ook in de openings post vermeld. Wel goed lezen, waar het nogal eens aan schort bij sommigen hier.....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-04 09:51
Hoe lang duurt het ongeveer als je een film van 700MB probeert te kopieren naar je tel.
heeft iemand dat al een keer geprobeerd ?

Ben al een tijdje mee bezig en de telefoon begint aardig warm te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Probeer je het via ActiveSync, of via de Disk Drive modus? Die laatste gaat aanzienlijk sneller :) Start > Instellingen > Verbindingen > USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
DRvDijk schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 00:58:
Probeer je het via ActiveSync, of via de Disk Drive modus? Die laatste gaat aanzienlijk sneller :) Start > Instellingen > Verbindingen > USB.
Haha ik was bijna een uur mee bezig

Nu weet ik het voor de volgende keer :)

Maar ik kan die bestanden niet afspelen (op coreplayer en windows media player).
Op alle preferences gechecked, geen van alle doen het.

Heb wel geluid, maar geen beeld ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
Um, doet de Diamond ook een Java client hebben? JBlend heb ik hier met SwiftBlade's ROM.. Maar doet die ook aan BlueTooth ondersteuning? Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-05 15:15

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Rhapsody schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:33:
[...]

Helaas, het opnieuw maken van een snelkoppeling werkt helaas niet... in 'details' view zien ze er wel goed uit maar in 32x32 niet... erg vaag... programma doet het wel namelijk.

Ik ga ff zoeken naar die advanced config.

Edit: Die advanced config tool heb ik nu ook gevonden en geinstalleerd. Ook daarvan is het icoontje vaag. (grijs gestreept..)

Edit 2:
De Diamond TF3D config staat wel weer juist weergegeven....
het lijkt dus op een icoontjes probleem...
Doe maar eens een soft reset en kijk dan nog eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-04 23:04

djidee

Mr. Slungel

Hmm, eigenaardig, zat gister in de bus radio te luisteren, had trackr aan, en zat ondertussen te internetten, belt mijn vriendin op mijn andere gsm (van het werk), want mijn gewonen nummer sprong direct naar de voicemail. De touch diamond heeft geen kik gegeven, en zodra ik opera minimaliseerde kreeg ik beide berichtjes van de voicemail dat ze gebeld had... Net alsof de TD op het moment dat ie het druk heeft, de calls niet binnenkrijgt/kan verwerken.

Natuurlijk thuis direct de proef op de som genomen, zelfde programma's gestart, en internetten via gprs/3g en proberen te bellen, en inderdaad, direct naar de voicemail, en de TD geeft geen kick. Vervolgens in plaats van grps/3g, de data over mijn wifi thuis laten lopen, weer bellen, en hey, die pakt hij wel direct op. Nu vraag ik mij af, is dit exemplarisch? (en heeft hij het met wifi minder druk/anders druk). Of ligt het aan mijn provider (Vodafone)? En hebben andere soortgelijke ervaringen, of zouden die ook de proef op de som willen nemen?

Facts:
1.37.404.3 NLD rom / 06/20/08
Radio: 1.00.25.03
Netwerk: Vodafone
Programma's die op dat moment draaiden: Opera (2 tabs), Radio, Trackr (gps en datauplink per 60sec). Data liep over grps/3g (wisselend in die hoek)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlsgerri
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03-2022
Ik heb de MDA Compact IV. Ik vind het toestel errrrug traag!!!
Verder geen klachten!
Weet iemand wat ik kan doen om 'm sneller te maken? Voor zover ik weet zijn er geen nieuwe ROMs te krijgen voor de MDA?! Werkt een originele HTC-ROM ook?

Wie kan het mij vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:03
heeft er iemand trouwens een oplossing voor het irritante probleem dat oproepen slechts 1 op de 3 keer in de TF3D weergave binnenkomen?
Alle andere keren krijg ik onderin een klein schermpje met alleen tekstmelding van een oproep. Daarnaast krijg ik ook steeds eerst de standaard ringtone en dan pas de ingestelde ringtone...

prul

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-05 06:59
Vorige week mn Compact IV gekregen. Wat een prima toestel. In de startinfo van deze topic staat echter dat er in het pakket een bluetooth headset bij zou ziitten. Nou niet in het pakket wat ik van TMobile heb gekregen.

Kan iemand bevestigen dat er een bluetooth headset bij hoort te zitten??
Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlsgerri
Yep, die hoort erbij. Heb ik ook gehad, en stond ook ergens op de site (advertentie) vermeld.
Tenzij de actie inmiddels voorbij is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Weet er iemand hoe ik de tekstgrootte van de menu's (niet het startmenu, maar die bij de softkeys onderin) kan verkleinen. Bij mij staat dat standaard enorm groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 15:43
djidee schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 08:12:
Hmm, eigenaardig, zat gister in de bus radio te luisteren, had trackr aan, en zat ondertussen te internetten, belt mijn vriendin op mijn andere gsm (van het werk), want mijn gewonen nummer sprong direct naar de voicemail. De touch diamond heeft geen kik gegeven, en zodra ik opera minimaliseerde kreeg ik beide berichtjes van de voicemail dat ze gebeld had... Net alsof de TD op het moment dat ie het druk heeft, de calls niet binnenkrijgt/kan verwerken.

Natuurlijk thuis direct de proef op de som genomen, zelfde programma's gestart, en internetten via gprs/3g en proberen te bellen, en inderdaad, direct naar de voicemail, en de TD geeft geen kick. Vervolgens in plaats van grps/3g, de data over mijn wifi thuis laten lopen, weer bellen, en hey, die pakt hij wel direct op. Nu vraag ik mij af, is dit exemplarisch? (en heeft hij het met wifi minder druk/anders druk). Of ligt het aan mijn provider (Vodafone)? En hebben andere soortgelijke ervaringen, of zouden die ook de proef op de som willen nemen?

Facts:
Programma's die op dat moment draaiden: Opera (2 tabs), Radio, Trackr (gps en datauplink per 60sec). Data liep over grps/3g (wisselend in die hoek)
Ik heb die ervaring niet! Net even een test gedaan, waarbij ik opera, muziek en Igo opstartte. De telefoon ging gewoon over. Misschien zou je een Firmware upgrade kunnen proberen. Ik draai swiftblade 6.0 icm .07 radio rom, en ben daar erg tevreden over.

Ik vind de .07 Radiorom zijn erg goed. Ik hoor verschillende mensen over de korte standbytijd bij gebruik van deze rom, maar ik begon met 1.37 .05 & S2U2. En in vergelijking daarmee gaat de batterij veel langer mee (2 dagen nu). Al wordt de batterij sowieso na een aantal keer opladen veel beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-05 13:43

Empathy

Extreme Audio

Ik heb alleen maar problemen met m'n TD in combinatie met de af-fabriek bluetooth carkit van m'n Peugeot 207. Wanneer ik een telefoontje ontvang slaat de carkit vaak (dus niet altijd) op mute waardoor ik de tegenpartij niet meer kan horen en alleen kan bellen met de TD aan m'n oor.
Af en toe pikt de carkit een inkomend of uitgaand telefoontje niet eens op zodat ik wederom alleen kan bellen met de telefoon aan m'n oor. Met m'n SE k810i werkte het altijd probleemloos, dus ik ben er aardig van overtuigd dat het probleem bij m'n TD ligt..

Iemand anders die het bekend voorkomt en er misschien een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb even de het bestand threaded_sms aangepast naar system file met total commander en dat 4smslines.cabje werkt perfect.

Ik merk wel dat ik meteen weer meer aan het smsen ben. De regels zie je terug, dus je weet wat je tikt lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

jacky00 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 01:44:
[...]
Maar ik kan die bestanden niet afspelen (op coreplayer en windows media player).
Op alle preferences gechecked, geen van alle doen het.

Heb wel geluid, maar geen beeld ;(
Ik weet niet of je al geprobeerd hebt om Coreplayer ff af te sluiten en direct weer op te starten? Hielp bij mij wel bij het 'geen beeld probleem'. Heel soms heb ik er ook last van namelijk. Of ff op pauze en dan weer play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
Dat heeft bij mij niet werkt. Alle instellingen zo'n beetje geprobeerd, maar kreeg alleen geluid en geen beeld. Zou aan mijn oudere versie van CorePlayer kunnen liggen, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlsgerri
Verder geen klachten!
Weet iemand wat ik kan doen om 'm sneller te maken? Voor zover ik weet zijn er geen nieuwe ROMs te krijgen voor de MDA?! Werkt een originele HTC-ROM ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-05 13:43

Empathy

Extreme Audio

stanleygerritse schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:34:
Verder geen klachten!

De search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
Staat hier netjes in de FAQ: reactie van BackStage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

gyedema schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 07:56:
[...]

Doe maar eens een soft reset en kijk dan nog eens..
Verrek ja, je hebt gelijk.

Nu enkel nog Opera eraf halen (iemand een idee?)
en de menutext (softkey menus) kleiner zien te krijgen (iemand een idee?)
en dan ben ik uitermate tevreden!

Mooi apparaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
Rhapsody schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:38:
[...]

Verrek ja, je hebt gelijk.

Nu enkel nog Opera eraf halen (iemand een idee?)
en de menutext (softkey menus) kleiner zien te krijgen (iemand een idee?)
en dan ben ik uitermate tevreden!

Mooi apparaatje!
tjonge jonge, ze delen die dingen ook aan iedereen uit, zeg... Trouwens, alles OK? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
stanleygerritse schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 08:21:
Verder geen klachten!

Even de threads over de telefoon hier doorlezen. Ja, de ROMS werken op de MDA IV. Genoeg te vinden verder hier dus :)

Facts:
iGO8 doet bij mij de FM radio afsluiten. SwiftBlade 6.0 icm .05 radio hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Ik geloof dat op het moment dat er een actieve gprs sessie is dat je dan geen calls kan ontvangen. Als de data via UMTS of HSDPA loopt zou je wel bereikbaar moeten zijn. Probeer eens jezelf te bellen als er data loopt over 3G en daarna een keer over G (dus echt data over de lijn versturen en niet alleen open hebben staan). Je zou dan respectievelijk wel en niet bereikbaar moeten zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Polster op 02-09-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Zag hier net iets over in het mobiel internet topicje.
Daar stond een link naar een oude post robertwebbe in "Het algemene "Data Abonnement Discussie"..."

Of dit nog steeds klopt weet ik niet, want de post is wel al van augustus 2007.

er staat wel het volgende
Het is de bedoeling dat in december het voor iedereen wordt open gezet.

[ Voor 18% gewijzigd door AndereKoekoek op 02-09-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St03mp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2022
cheiron schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 19:28:
[...]

Verder nog steeds in grote afwachting tot Vodafone 1.93 gaat uitbrengen, ookal ben ik zeker niet ontevreden over 1.37.

[...]
Is het realistisch dat dit nog ooit zal gebeuren?
Ik heb zelf ook een Vodafone branded toestel en absoluut niet tevreden over de ontvangst en snelheid.
Het ergste vind ik nog wel de hitte die het ding produceert tijdens het gebruik van wifi. Rond de grote ronde hardware knop wordt het echt bloedheet. Ook de onderkant van het scherm wordt aardig warm... Ik vraag me af hoe goed dat is voor het scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:17
St03mp schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:31:
[...]

Is het realistisch dat dit nog ooit zal gebeuren?
Ik heb zelf ook een Vodafone branded toestel en absoluut niet tevreden over de ontvangst en snelheid.
Het ergste vind ik nog wel de hitte die het ding produceert tijdens het gebruik van wifi. Rond de grote ronde hardware knop wordt het echt bloedheet. Ook de onderkant van het scherm wordt aardig warm... Ik vraag me af hoe goed dat is voor het scherm!
Nou ja, realistisch... Als Vodafone GB het wel doet, waarom NL dan niet? Ik ga de helpdesk zo eens boos mailen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlsgerri
Dit is alleen een ander font/interface, geen volledig nieuwe ROM, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Niet online
Empathy schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:04:
Ik heb alleen maar problemen met m'n TD in combinatie met de af-fabriek bluetooth carkit van m'n Peugeot 207. Wanneer ik een telefoontje ontvang slaat de carkit vaak (dus niet altijd) op mute waardoor ik de tegenpartij niet meer kan horen en alleen kan bellen met de TD aan m'n oor.
Af en toe pikt de carkit een inkomend of uitgaand telefoontje niet eens op zodat ik wederom alleen kan bellen met de telefoon aan m'n oor. Met m'n SE k810i werkte het altijd probleemloos, dus ik ben er aardig van overtuigd dat het probleem bij m'n TD ligt..

Iemand anders die het bekend voorkomt en er misschien een oplossing voor heeft?
De enige ervaring welke ik hiermee heb, is dat de TD perfect samenwerkt met de standaard ingebouwde bluetooth in de 2005 BMW van mn vader. Ook kan er compleet door contacten heen worden gescrolled en alle gesprekken worden netjes omgeleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Laatst online: 12-03 21:19
Heeft iemand al een Adapt Handsfree Carkit HTC Touch Diamond?
Is deze makkelijk te bevestigen op een Pro Clip want ik heb geen zin om dat ding aan mijn raampje te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-05 20:14

geerttttt

Manisch positief

Ik heb vandaag met pdashop gemailed over HardSPL.

Volgens hun heb ik nog steeds garantie als ik een HardSPL toepas, dus dat is erg mooi. Vanmiddag maar is een leuke rom uitzoeken ;)

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
DRvDijk schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 00:58:
Wil het daar nog ff over hebben.
Als ik het via de Disk Drive modus doe, dan kan ik intern geheugen niet vinden in PC.
Daar wil ik graag die bestanden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St03mp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2022
cheiron schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:53:
[...]
Nou ja, realistisch... Als Vodafone GB het wel doet, waarom NL dan niet? Ik ga de helpdesk zo eens boos mailen.
Vodafone mailen/bellen met een technische klacht/vraag is totaal nutteloos gebleken. Het lijkt erop alsof daar alleen maar a-technisch personeel werkt. Ik heb al meerdere keren te horen gekregen: "U kunt naar een vodafone winkel gaan en uw toestel ter reparatie aanbieden." En dat haalt echt het bloed onder m'n nagels uit, als ik al meerdere malen, in heel duidelijke taal heb uit proberen te leggen dat het geen defect betreft maar een gebrekkige/verouderde firmware die specifiek door Vodafone wordt geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Laatst online: 28-05-2023
MRELynx schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:35:
[...]

Over die sms4lines.cab. Die werkt wel, alleen moet je na het installeren het bestand thread_sms.htm waar aanvinken als system file. Dus effe met je total commander een vinkje zetten in de properties van het bestand bij SYSTEM. Dat is het enige wat ik niet geautomatiseerd kreeg bij het maken van het cab bestand. Staat ook in de openings post vermeld. Wel goed lezen, waar het nogal eens aan schort bij sommigen hier.....
De vraag was ook niet hoe dit werkte, maar of jullie de .cab al volledig werkend hadden kunnen krijgen zonder deze workaround.
Dit is dus niet het geval, dus we moeten gewoon de .cab gebruiken i.c.m. de zojuist beschreven workaround.

Tevens kan ik ook niet terug vinden of het font nu verkleind is, aangezien dit ook een verzoek was om de duidelijkheid te vergroten met het sms-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Floris-K schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:49:
[...]

dat komt omdat je het betreffende bestand waar het om gaat thread_sms.htm weer met total commander als systeem bestand en hidden moet zetten. anders werkt je sms inderdaad niet meer
Martinus schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:21:
laten we zeggen dat ik en ten minste een andere medetweaker hem goedkoper hebben kunnen krijgen gewoon via de officiele weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Mensen met een brodithouder: deze klemt best strak, gaat hier de lak/verf niet van het toestel af?

Bestelling via ebay(etechcity): iemand onlangs iets uit hongkong besteld? Ik wacht namelijk al een maand op mijn bestelling :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272436

Beste mensen,

Ik heb de manila.cab geinstalleerd, maar hoe krijg ik deze werkend. Install. duurde wel wat lang, maar na reboot heb ik geen prog. oid kunnen vinden.
Iemand hierop antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 13:53

BioHazard

*\o/*

Floris-K schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:09:
Mensen met een brodithouder: deze klemt best strak, gaat hier de lak/verf niet van het toestel af?

Bestelling via ebay: iemand onlangs iets uit hongkong besteld? Ik wacht namelijk al een maand op mijn bestelling :/
Ik heb pas een cradle voor mijn diamond besteld. Was binnen 1,5 week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 272436 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:27:
Beste mensen,

Ik heb de manila.cab geinstalleerd, maar hoe krijg ik deze werkend. Install. duurde wel wat lang, maar na reboot heb ik geen prog. oid kunnen vinden.
Iemand hierop antwoord?
Op dezelfde manier touchflo3D weer aanzetten, zoals je m in eerste instantie hebt uitgezet voor dat je de manila ging installeren. En ja manila installeren kost inderdaad een redelijke tijd voordat het klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272436

Uit-en aanzetten van TFL3D heb ik gedaan, maar ik zie en merk geen verandering.
210667 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:47:
[...]

Op dezelfde manier touchflo3D weer aanzetten, zoals je m in eerste instantie hebt uitgezet voor dat je de manila ging installeren. En ja manila installeren kost inderdaad een redelijke tijd voordat het klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Laatst online: 12-03 21:19
BioHazard schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:34:
[...]

Ik heb pas een cradle voor mijn diamond besteld. Was binnen 1,5 week binnen.
Welke cradle heb je nu dan? Hoe heb je die bevestigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Anoniem: 272436 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:57:
Uit-en aanzetten van TFL3D heb ik gedaan, maar ik zie en merk geen verandering.

[...]
Zo dramatisch groot verschil is er ook nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
ben op zoek naar een progje dat trillen en bluetooth aan en uitzet op een tijdstip dat ik wil.
Maar heb phonealarm draaien maar deze werkt wanneer TFL3D aanstaat ?
weet iemand iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-12-2023
210667 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:47:
[...]

Ga idd maar uit van een uur. Verwijderen ervan kost ook 3 kwartier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-05 18:49
Heb een vraag, welke ik eerder heb gesteld, maar geen antwoord, dus bij deze nog eens proberen!

Ik heb zondag wat fimpjes opgenomen toen ik bij CityMoves in Deventer was. Het opnemen gebeurd gewoon full-screen, en wanneer ik door de filmpjes in TouchFlo "blader" zijn ze ook full-screen.

Nu het probleem; Als ik een film dan kies om af te spelen, is hij opeens erg klein.

Normaal gesproken dacht ik altijd dat mijn TD hem dan ook full-screen afspeelde op de TD. Nu speelt hij opeens maar op 50% (of nog niet eens) van het schermpje af...

GRAAG hulp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-05 20:14

geerttttt

Manisch positief

Sleehond schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 18:03:
Heb een vraag, welke ik eerder heb gesteld, maar geen antwoord, dus bij deze nog eens proberen!

Ik heb zondag wat fimpjes opgenomen toen ik bij CityMoves in Deventer was. Het opnemen gebeurd gewoon full-screen, en wanneer ik door de filmpjes in TouchFlo "blader" zijn ze ook full-screen.

Nu het probleem; Als ik een film dan kies om af te spelen, is hij opeens erg klein.

Normaal gesproken dacht ik altijd dat mijn TD hem dan ook full-screen afspeelde op de TD. Nu speelt hij opeens maar op 50% (of nog niet eens) van het schermpje af...

GRAAG hulp?
Kwaliteit niet goed ingesteld?

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Anoniem: 33810 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:23:
[...]

Wat is precies het nut hiervan? Zit je met een kabel (of bluetooth?) aan je PC vast...en dan ga je internetten op een klein prutschermpje terwijl je PC op 2 meter afstand staat?

Wat mij dan handiger lijkt...een access pointje neerzetten en zo internetten, quickgps en weer data via WiFi binnenhalen :).

(oh, en QuickGPS werkt zichzelf automatisch bij via ActiveSync (usb) als default instelling...bij mij wel iig :))
is mij ook gelukt met wifi
maar met activesync (usb) lukt het niet meer in het begin wel
waarom????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:28
1475paul schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:36:
ben op zoek naar een progje dat trillen en bluetooth aan en uitzet op een tijdstip dat ik wil.
Maar heb phonealarm draaien maar deze werkt wanneer TFL3D aanstaat ?
weet iemand iets
Heb hier spbphonesuite draaien die doet alles wat je wilt. Draai hem wel met second2today te vinden op xda

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

Videocamera > Menu > Geavanceerd > Resolutie : Small, Medium of Large.
Als je hem op Large hebt staan word bij mij igv het filmpje in Windows Media, TF3D speler en Coreplayer in grootformaat afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:19

Nakebod

Nope.

Bestelling via ebay(etechcity): iemand onlangs iets uit hongkong besteld? Ik wacht namelijk al een maand op mijn bestelling :/
HongKong, check.
2 maal, check.
Levertijd, 3 weken.

Niet via etechcity, maar via "joeweiderx", een hoesje en carholder/charger besteld.
Zat wel te kijken voor 2 craddles bij etechcity, alleen nog niets besteld.
Ben er ook nog niet helemaal achter hoe je makkelijk @ ebay 2x hetzelfde product kan bestellen via een shop, scheelt wel in verzendkosten gok ik :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

De "gouden letters" op de zijkant bladert wel af na verloop van tijd van je TD icm de Brodit. Met de houder van HR richter heb je dat probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-05 18:49
Anoniem: 258500 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 18:29:
Videocamera > Menu > Geavanceerd > Resolutie : Small, Medium of Large.
Als je hem op Large hebt staan word bij mij igv het filmpje in Windows Media, TF3D speler en Coreplayer in grootformaat afgespeeld.
Staat idd op Large. Echter, nog steeds speelt hij de filmpjes af op 50% van het scherm zo ongeveer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-05 10:52
Jeuh na heel wat gekloot doet tt7 het eindelijk. De TD heeft overigens behoorlijk snel een gpsfix vergeleken met de 2 jaar oude tomtom van me vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:44
Rpol schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 18:43:
Jeuh na heel wat gekloot doet tt7 het eindelijk. De TD heeft overigens behoorlijk snel een gpsfix vergeleken met de 2 jaar oude tomtom van me vriendin.
Viel mij inderdaad ook al op....heb hiervoor een TytnII gehad en die was altijd vrij traag in het vinden van een fix...maar mijn TD doet het in een paar seconden wel zo makkelijk als je ergens begint waar je de weg niet weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-05 14:46

Dr C

met C en CK

Mede eigenaren van de Vodafone branded Diamond: Is er behoefte aan een guide om de vodafone versie te upgraden naar de nieuwste ROM?

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Mijn pakketje uit Hongkiong is binnen.. Veel dingen zijn gewoon miniusb, dus iets anders pasvorm, maar werkt wel.

Ik heb ook een FM-transmitter gekocht, wat perfect werkt, maar deze past niet onder de foon als hij in de houder zit. Weet iemand of er een verlengkabeltje/stekkertje ofzo te regelen is? Het liefst een die zo kort mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Rpol schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 18:43:
wat bedoel met gekloot
want wil het ook instaleren?????
graag hulp is altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Sleehond schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 18:39:
[...]

Staat idd op Large. Echter, nog steeds speelt hij de filmpjes af op 50% van het scherm zo ongeveer :?
kantel je wel je telefoon??? als je namelijk tijdens het afspelen je telefoon op zn zij houdt dan doet ie automatisch fullscreen
1475paul schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:21:
[...]

wat bedoel met gekloot
want wil het ook instaleren?????
graag hulp is altijd welkom
die hulp mag je hier helaas niet krijgen... dus het handigste is het om er ook niet om te vragen omdat die hulp niet mag verleend worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
cramwinckel schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:07:
Mede eigenaren van de Vodafone branded Diamond: Is er behoefte aan een guide om de vodafone versie te upgraden naar de nieuwste ROM?
kan dat niet gewoon via de handleiding zoals te zien op
http://modmydiamond.info/...task=view&id=12&Itemid=26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Accu ervaring met s2u2 aan.

Ik heb een TD vodafone met 1.37
BT constant aan en ik internet met 3G

met s2u2 aan
1 uur internet
15 smsjes
15 min bellen
1.5 uur muziek

in 7uurtjes leeg.

vandaag zonder s2u2
20 smsjes
5 min bellen
2uur - 2.5 uur geinternet of verbinding aan.
20 min "gespeeld"
geen muziek

Leeg in 13 uurtjes.

/edit

20.45 nu diamond flashen

gvd naar een hard spl lijkt het wel of ik al mijn data van mijn 4gb internal storage kwijt ben, daar stonden al mijn back-ups on :S waardeloos.
hier baal ik echt van ik dacht gelezen te hebben dat, dat namelijk niet gebeurde :(

[ Voor 28% gewijzigd door wd200 op 02-09-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
ik zou zeer graag deze emulator installeren op de TD als dat kan: Scummvm
Maar welk installatiebestand moet ik hebben? Ik ben nieuw in dit soort dingen, dus hoop dat iemand wil helpen.

link:
http://scummvm.sourceforge.net/downloads.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
2 kleine vraagjes wat ik niet kan vinden,

als ik een afbeelding per mms wil versturen geeft de td aan dat de afbeelding te groot is om te versturen.
kan de telefoon deze ook automatisch converteren naar een kleiner formaat??

als ik de telefoon in mijn broekzak heb en een inkomend gesprek krijg is het dan ook mogelijk om de 2 touch toetsen niet weer te laten geven.
dit voorkomt dat je met het vastpakken het gesprek al aanneemt.
is wel gevraagd al eerder maar geen antwoord.

alvast bedankt voor de reacties. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-05 16:11
Ik probeer mijn rom te flashen, maar krijg een error 202. Kan wel activesync draaien. Iemand enig idee wat er aan de hand is, en wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Zojuist met succes de rom van swift van xda op mijn vodafone diamond geflashed :D
*nu weer alles installeren bij de eerste opstart maar ga er vanuit dat alles goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:17
cramwinckel schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:07:
Als er specifieke zaken zijn.. ja graag!

Flickr PSN ID= cheironnl

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.