Geen wicked uitschuifsysteem. Dat uitduwen heeft ook mijn HTC branded pouch die bij Vodafone geleverd werd. Dat ding heeft menig krassen op mn TD voorkomen, maar begint nu zelf wel een stukkie sneller te slijten. Ik denk dat ik er 2 per jaar nodig ga hebben..Neok_ schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:04:
[afbeelding]
De S390 pouch, kan iemand bevestigen dat deze een of andere wicked uitschuifsysteem heeft waardoor je alleen in je hoesje hoeft te drukken oid en dat de telefoon er dan deels uit schuift? Heb het ding via ebay gekocht, alleen dan 'dopod' branded, maar daar is het een kwestie van je telefoon eruit duwen via een van de open zijkanten wat lang niet zo niet relaxed is.
TomTom 7 draait hier perfect naast iGO 8. Daar ligt het niet aan dus.Floris-K schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:24:
Even een vraag over Igo8
Ik heb de autorun gedraaid op mijn toestel, maar als ik hem opstart dan zie ik dat gekleurde balletje even draaien, maar daarna is het weg. Igo start dus niet op... Kom het omdat tt7 al op de gsm staat of kunnen die 2 gewoon naast elkaar draaien?
Ik ga over een aantal minuten eens CSDEVCTRL proberen om dit probleem op te lossen...210667 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:33:
[...]
210667 in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."
wel een energievretertje dat S2U2..![]()
Hmm, lijkt half te werken.. Het apparaat lockt inderdaad als je een telefoontje binnen krijgt, maar ook als je gaat bellen. Even wat andere instellingen testen.
HET WERKT!!!
De instellingen voor het programmatje CSDEVCTRL:
Hiermee blokkeert de telefoon dus bij inkomende telefoongesprekken (en ook uitgaande). Unlocken kan helaas niet bij binnenkomende gesprekken (wel uitgaande), maar opnemen/wijgeren kan weer wel via de hardware toetsen.Alles uitvinken tot "Lock During Call"
"Lock During Call" aanvinken
"Locl Fully The Device During Call" uitvinken
Lock if Idle in Call For Sec. : 60 (of iets anders, NIET 0 anders blijft ie locken als je hem net unlockt)
"Unlock After Call is Over" uitvinken (anders kun je knoppen indrukken als je hem niet opgenomen hebt, de TD gaat niet naar stand-by maar zou wel unlocken).

Edit: hmmm, mn volumeknoppen werken niet meer alleen
[ Voor 82% gewijzigd door DRvDijk op 01-09-2008 13:19 ]