Toon posts:

HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 7 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 108.163 views

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 13:49
heb net geprobeerd om handmatig de 2 regels bij het schrijven van een sms naar 4 regels te veranderen zoals hierboven beschreven door een medetweaker. maar ook zo krijg ik het probleem dat ik mn smsjes niet meer kan openen vanuit TFLO3D. iemand anders een manier om die twee regels naar vier te krijgen om meer overzicht te hebben tijdens het schrijven van een sms

EDIT: ok nu is het wel gelukt. blijkbaar moet het bestand weer ingesteld worden als systeem bestand anders werkt het niet... nu heb ik vier regels als ik mijn smsjes schrijf. alleen nu lijkt de stuk waar je de oude smsjes kan lezen weer te klein :) misschien ergens tussenin gaan zitten.

[Voor 28% gewijzigd door dangerpaki op 29-08-2008 19:21]

• Anoniem: 33810
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
dangerpaki schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:13:
heb net geprobeerd om handmatig de 2 regels bij het schrijven van een sms naar 4 regels te veranderen zoals hierboven beschreven door een medetweaker. maar ook zo krijg ik het probleem dat ik mn smsjes niet meer kan openen vanuit TFLO3D. iemand anders een manier om die twee regels naar vier te krijgen om meer overzicht te hebben tijdens het schrijven van een sms

EDIT: ok nu is het wel gelukt. blijkbaar moet het bestand weer ingesteld worden als systeem bestand anders werkt het niet... nu heb ik vier regels als ik mijn smsjes schrijf. alleen nu lijkt de stuk waar je de oude smsjes kan lezen weer te klein :) misschien ergens tussenin gaan zitten.
Ja, 3 regels en de tekengrootte van je SMSJes (body) ook verkleinen :).

• erikven1978
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 00:02
Anoniem: 33810 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:51:
[...]

Inderdaad; dat zou de beste oplossing zijn!
Hopelijk lukt t jullie :*)

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-05 15:37

ind0mi

PSN: DexFaya

@Heppieboeddah

nope aan de lader..blijft die wel aan.. (nja reboot soms)

en aan de lader vindt ie vaak geen netwerk :S

Anoniem: 111132

Weet iemand een goeie oplossing voor het volgende probleem:

Als ik gebeld wordt, en hij zit in me broekzak.. tijdens het pakken van het toestel druk ik soms het inkomend gesprek weg of ik neem hem al op, doordat één van die 2 touchknoppen al worden ingedrukt tijdens het pakken van het toestel.

Nu heb ik al in de vorige delen van dit topic gelezen dat er een tooltje is genaamd "Slide2unlock2".
Deze heb ik geinstalleerd, en hij unlockt wel als toestel backlight uit valt, maar wanneer ik gebeld wordt krijg ik alsnog de twee touch knoppen inkomend gesprek opnemen of negeren.

Weet iemand hiervoor de juiste instelling dat deze twee touchknoppen niet komen bij een inkomend gesprek, of anders uit te schakelen en misschien dat het mogelijk is alleen met de indrukknoppen op te nemen of te negeren??

Hoop dat hiervoor een oplossing is, want ervaar dit toch als een heel groot frusterend probleem van dit toestel.

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:05

geerttttt

Manisch positief

Ik heb een verzoekje, ik had altijd een taskbar in de balk bovenin mijn htc touch cruise. deze had ik zelf geinstalleerd, maar ik ben de naam van dit product kwijt.
Dit geeft gewoon een zelfde idee taakbalk als dat je in windows hebt.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Oost west, 127.0.0.1 best!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 26-05 19:44

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

dangerpaki schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:13:

Hmm nu je het zegt....Ik moest idd een attrib -S -H doen om het bestand in een .cab te gieten. Na het installeren van de cab moet je dus met total commander idd de properties aanpassen en een vinkje zetten zodat het bestand thread_sms.htm weer een system file is. Ik heb dit net getest en zodra je het vinkje bij SYSTEM aan zet met Total Commander werkt je SMS ook weer.

@Ne0k, kun je dit bij de faq erbij zetten ?

Ga vanavond aan de slag met een Vista Icon only theme. Alleen nog effe uitvogelen welke manila file de achtergrond bepaald en hoe ik de klok transparant kan maken.

[Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 29-08-2008 20:52]

XBL: MRE Inc

• dangerpaki
Anoniem: 33810 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:51:
[...]

heb de tekengrootte van mn ontvangen smsjes al kleiner gezet... gewoon via de normale instellingen. alleen ik denk dat 4 regels wel goed zit. want als je aan het tikken bent valt de onderste regel elke keer weg omdat je daar de T9 regel krijgt voor woordkeuze. dus effectief hou je alleen maar 3 regels over om te kunnen lezen wat je net hebt geschreven. dan is het wel gelijk verdeeld dus ik laat het gewoon zo staan.
erikven1978 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:58:
[...]

Inderdaad; dat zou de beste oplossing zijn!
Hopelijk lukt t jullie :*)
in principe is dat makkelijk te doen maar lees mn reactie hierboven aan slideneau. effectief hou je toch maar drie regels over dus denk dat je het gewoon zo kan laten staan beter. (met vier regels dus)
MRELynx schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:39:
[...]

Hmm nu je het zegt....Ik moest idd een attrib -S -H doen om het bestand in een .cab te gieten. Na het installeren van de cab moet je dus met total commander idd de properties aanpassen en een vinkje zetten zodat het bestand thread_sms.htm weer een system file is. Ik heb dit net getest en zodra je het vinkje bij SYSTEM aan zet met Total Commander werkt je SMS ook weer.

yep dat is het dan inderdaad.

alleen heb zelf wel een ander probleem wat ik al had voor ik deze tweak uitvoerde: mijn verzonden smsjes komen om een of andere reden bij mijn inbox te staan ipv mijn verzonden berichten. dit gebeurt zeg maar als ik degene ben die de laatste sms van een thread stuur en nog geen antwoord heb gehad. op het moment dat ik antwoord heb gaat dat smsje van mn inbox naar mn verzonden items. heel raar.

dus stel ik stuur een eerste sms naar persoon a dan staat deze in mn inbox en niet verzonden items totdat de persoon mij terug antwoordt. als ik nu die persoon weer sms dan blijft deze ook weer in de inbox staan tot de persoon mij weer antwoordt.

daarnaast als ik iemand bel dan wil ik dat op het moment dat ik de bel knop indruk het scherm gelijk op zwart gaat. maar het scherm gaat dus pas op zwart op het moment dat iemand opneemt aan de andere kant. maar tegen die tijd zit mn toestel al tegen mn oor en heb ik al wat aan de touchscreen geraakt. kan hier nog wat aan getweakt worden???
als je gebeld wordt is het prima dat je pas na het opnemen op zwart gaat wat voordat je opneemt zul je je toestel toch niet tegen je oor aanhouden. maar als je zelf belt is het wel irritant. iemand een oplossing?

[Voor 40% gewijzigd door dangerpaki op 29-08-2008 20:51]

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:55
Heb vandaag iets erg handigs/leuks/moois gevonden:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=421802

Installeren op je apparaat zelf, NIET op interne geheugen, dan krijg je een error, en werkt het niet!
Ik vind het persoonlijk ERG handig en mooi :D !

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
ind0mi schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:00:

nope aan de lader..blijft die wel aan.. (nja reboot soms)

en aan de lader vindt ie vaak geen netwerk :S
Ben bang dat het dan weinig te maken heeft met de locatie waar je je bevindt [spanje] of het netwerk waar je op zit, en meer met energiebeheer en/of de telefoon zelf. Als je je persoonlijke gegevens kan back-uppen, zou je nog eens een harde reset kunnen proberen en kijken of het dan weer normaal wordt. Verder kan ik er echt weinig zinnigs over zeggen. Misschien een andere mee-lezer.?!

• Niet online
dangerpaki schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:46:
[...]

heb de tekengrootte van mn ontvangen smsjes al kleiner gezet... gewoon via de normale instellingen. alleen ik denk dat 4 regels wel goed zit. want als je aan het tikken bent valt de onderste regel elke keer weg omdat je daar de T9 regel krijgt voor woordkeuze. dus effectief hou je alleen maar 3 regels over om te kunnen lezen wat je net hebt geschreven. dan is het wel gelijk verdeeld dus ik laat het gewoon zo staan.
Mja, alleen heb ik altijd het "Toetsenbord" (niet volledig qwerty, maar een echt qwerty ;) ) als invoermethode (zonder T9 dus)...want al die andere toetsenborden nemen nog veel meer schermruimte in beslag bij mij :?

Verder heb ik gewoon dat HTML bestandje aangepast...hoogte van het invoerveld op 50 gezet, en de tekengrootte van 8 naar 4 (of 6, kan ik me niet helemaal herinneren) in het bijbehorende .css bestandje :).

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
[...]

[...]

Ga vanavond aan de slag met een Vista Icon only theme. Alleen nog effe uitvogelen welke manila file de achtergrond bepaald en hoe ik de klok transparant kan maken.
Done, ben benieuwd naar de Vista iconset!

• dangerpaki
Anoniem: 33810 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:41:
[...]

Mja, alleen heb ik altijd het "Toetsenbord" (niet volledig qwerty, maar een echt qwerty ;) ) als invoermethode (zonder T9 dus)...want al die andere toetsenborden nemen nog veel meer schermruimte in beslag bij mij :?

Verder heb ik gewoon dat HTML bestandje aangepast...hoogte van het invoerveld op 50 gezet, en de tekengrootte van 8 naar 4 (of 6, kan ik me niet helemaal herinneren) in het bijbehorende .css bestandje :).
:) volgens mij krijg je met dat tekengrootte hetzelfde effect als dat je dat gewoon in je normale settings verandert :P
ik gebruik wel de compact qwerty. vind hem wel handig zeker nu de touchscreen gewoon lekker reageert itt de normale touch.

waar ik overigens nog steeds van baal is dat ze bij zagg zo cheap zijn geweest om de invisible shield te klein te maken. dus na al die moeite en trekken eindelijk wel erop maar dus teveel vuil eronder door al die moeite. terwijl het gewoon op een stofvrije plek is gedaan. daarnaast nog twee strepen erop. ik ga dus contact met ze opnemen of ze nog een kunnen opsturen. ze hebben namelijk lifetime waranty

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-01 20:07
Ik heb een account gemaakt voor m'n e-mails, maar telkens vraagt ie geen wachtwoord.
Dus als iemand m'n telefoon heeft, dan kan ie door m'n mails kijken.

Kan ik ergens een wachtwoord zetten, wel handig voor m'n privacy

• Niet online
jacky00 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:13:
Ik heb een account gemaakt voor m'n e-mails, maar telkens vraagt ie geen wachtwoord.
Dus als iemand m'n telefoon heeft, dan kan ie door m'n mails kijken.

Kan ik ergens een wachtwoord zetten, wel handig voor m'n privacy
Je kan een wachtwoord op de telefoon in zn geheel zetten (uit standby/toetsenblokkering bijvoorbeeld)...

• jacky00
Ja dat heb ik sowieso al d'r op staan, maar wil ook graag specifiek op die mails.
Nadeel daarvan is ook dat je telefoon ook uitstaat bij ontgrendelen :/

Wil eigenlijk dat je van te voren moet inloggen ipv zoals nu, standaard ingelogd bent..

Want af en toe je telefoon uitlenen en je mails zijn zo openbaar.

[Voor 16% gewijzigd door jacky00 op 30-08-2008 00:54]

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-05 08:58
*blind

[Voor 99% gewijzigd door repsaj op 30-08-2008 01:01]

x

• Niet online
jacky00 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:51:
Ja dat heb ik sowieso al d'r op staan, maar wil ook graag specifiek op die mails.

Wil eigenlijk dat je van te voren moet inloggen ipv zoals nu, standaard ingelogd bent..

En wat als je geen wachtwoord invult bij het aanmaken van een email account, kan dat of gaat ie dan gewoon niet verder?

• dangerpaki
net mn invisibleshield eraf gegooid. wat een onzin ding zeg. die dingen zijn helemaal niet goed op maat gewoon bar slecht. na al dat getrek en alles, ondanks voorzorgsmaatregelen en steriele handschoenen toch stof eronder. daarnaast was het werken met de touchscreen gewoon te lastig, want je vinger wil bijna niet meer gleiden. en door al die troep eronder was het echt niet invisible.

nou ja daarna mn toestel gepoetst binnen 5 minuten de orginele HTC screenprotector erop. zonder troep zonder stress en precies goed op maat.

heb wel een klachtmail richting Zagg gedaan kijken wat ze ermee doen. het idee van de shield is fantastisch maar uitvoering is bizarre slecht

Anoniem: 189953

jacky00 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:51:

Als je zulke vertrouwelijke/belangrijke informatie op je telefoon hebt, leen hem toch niet uit 8)7
Voor mij is mijn telefoon bijna heilig, iedereen mag kijken, maar zeker niet verder dan 2 meter weglopen.

• jacky00
Anoniem: 33810 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 01:04:
[...]

En wat als je geen wachtwoord invult bij het aanmaken van een email account, kan dat of gaat ie dan gewoon niet verder?
Als het goed is het niet mogelijk, je moet een wachtwoord bij hebben
Anoniem: 189953 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 01:12:
[...]

Als je zulke vertrouwelijke/belangrijke informatie op je telefoon hebt, leen hem toch niet uit 8)7
Voor mij is mijn telefoon bijna heilig, iedereen mag kijken, maar zeker niet verder dan 2 meter weglopen.
Ja met uitlenen bedoel ik ook meer 'kijken' en ja ik blijf daar ook in de buurt ;)

Anoniem: 262019

yassine schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:36:
[...]

In grote lijnen ben ik het eens met de review, enkel moet ik er wel bij zeggen dat de knoppen lastig (zonder te kijken) in te drukken zijn. Ook het shirt klemmetje hadden ze beter roteer-baar kunnen maken ipv. fixed.

Ik heb zelf me eigen creative oordopjes erin, en het geluid is super. :)
De adapter bevalt mij goed. Alleen een groot nadeel vind ik het geluidsvolume. Bij afspelen
in de HTCDiamond-Touchflo speler, is het op de zachtste stand nog te hard voor mijn oren.
Vreemd is, dat afspelen in WindowsMediaplayer het volume wel goed is te regelen.
..Maar dit is al eerder in dit topic aan de orde geweest... maar nog geen ROM update
die dit probleem verhelpt. :*) ;(

• DirectZ
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-03 14:25
Ik denk dat ik toch nog een stomme vraag heb, maar ik heb het antwoord (nog) niet kunnen vinden. Ik heb voor het versnellen van de Wheatertag de databases: _2330fc3c_manila en 2330fc3c_manila lokaal op mijn PC gewijzigd. Nu wil ik de bestaande versie op de TD vervangen door mijn aangepaste versie. Maar dat wil dus niet he, want hij wil de originele niet overschrijven.

Iemand een oplossing..? Want ik wil toch heel graag mijn eigen Stadje op het Wheatertabje hebben... 8)

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 16:52
Sleehond schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:23:
Heb vandaag iets erg handigs/leuks/moois gevonden:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=421802

Installeren op je apparaat zelf, NIET op interne geheugen, dan krijg je een error, en werkt het niet!
Ik vind het persoonlijk ERG handig en mooi :D !
Is zeker een mooie toevoeging. Was alleen wel even zoeken, dacht deze onder applicaties te vinden zou zijn. Deze vervangt de linker softkey. Erg handig. Alleen merk ik op dat er nog geen versie 5.1 in NLD op de site staat. Zou wel makkelijker zijn om ook WIFI te kunnen schakelen ipv de phone button. Heb dit ook op het XDA forum gemeld

Anoniem: 108510

Ik ben op zoek naar een tooltje waarmee je snel de "toetsenblokkering/schermblokkering" kan wijzigen naar unlimited en weer terug. Bij een bepaald programma wil ik verkomen dat het toestel naar de standby springt en dus het scherm op zwart springt.

Verder heb ik zo'n beetje al de topics rondgepluist voor een tooltje om de slider van de iphone na te bootsen. Ik bedoel hiermee dat unlock balkje dat je naar recht moet duwen om de telefoon te unlocken. Weet iemand waar ik deze zo kan downloaden. Na een nieuwe firmware install ben ik deze nu kwijt,,, :(

Kan iemand mij hieraan helpen?

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-05 15:38
Anoniem: 108510 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 08:16:
Ik ben op zoek naar een tooltje waarmee je snel de "toetsenblokkering/schermblokkering" kan wijzigen naar unlimited en weer terug. Bij een bepaald programma wil ik verkomen dat het toestel naar de standby springt en dus het scherm op zwart springt.

Verder heb ik zo'n beetje al de topics rondgepluist voor een tooltje om de slider van de iphone na te bootsen. Ik bedoel hiermee dat unlock balkje dat je naar recht moet duwen om de telefoon te unlocken. Weet iemand waar ik deze zo kan downloaden. Na een nieuwe firmware install ben ik deze nu kwijt,,, :(

Kan iemand mij hieraan helpen?
S2U2, te vinde op xda

Bing

• bing69
geerttttt schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:39:
Ik heb een verzoekje, ik had altijd een taskbar in de balk bovenin mijn htc touch cruise. deze had ik zelf geinstalleerd, maar ik ben de naam van dit product kwijt.
Dit geeft gewoon een zelfde idee taakbalk als dat je in windows hebt.

Kan iemand mij hiermee helpen?
WKtask wellicht....

Bing

Anoniem: 104397

Bij binnenkomende SMS-jes (MDA IV, standaard ROM) wordt alleen het nummer van de afzender weergegeven (ook als dit nummer in de Contacts (en op de SIM) voorkomt. Is dit aan te passen? Ik krijg het niet voor elkaar.

Anoniem: 108510

Dank je die zocht ik...

Weet iemand nog een programma om te voorkomen dat je telefoon op standby gaat?

• MRE-Inc

MRE-Inc

DirectZ schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 02:46:
Ik denk dat ik toch nog een stomme vraag heb, maar ik heb het antwoord (nog) niet kunnen vinden. Ik heb voor het versnellen van de Wheatertag de databases: _2330fc3c_manila en 2330fc3c_manila lokaal op mijn PC gewijzigd. Nu wil ik de bestaande versie op de TD vervangen door mijn aangepaste versie. Maar dat wil dus niet he, want hij wil de originele niet overschrijven.

Iemand een oplossing..? Want ik wil toch heel graag mijn eigen Stadje op het Wheatertabje hebben... 8)
Naar je interne geheugen kopieren en met TOtal commander over schrijven. Dan werkt het wel....

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 11:15
Ik krijg maandag mijn Touch binnen en ben op zoek naar een autohouder, een beschermhoes en een screenprotector / case.

Ik zie door de bomen het boos niet meer :D Iemand enige ervaring met de in de OP vermelde accesoires?

• bluecupra
  • Laatst online: 27-05 16:52
Anoniem: 104397 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 09:15:
Bij binnenkomende SMS-jes (MDA IV, standaard ROM) wordt alleen het nummer van de afzender weergegeven (ook als dit nummer in de Contacts (en op de SIM) voorkomt. Is dit aan te passen? Ik krijg het niet voor elkaar.
Heb je misschien bepaalde personen twee keer met een verschillend nummer (+31 en één zonder)? Dat heb ik ook gehad, na het verwijderd hebben van een van de nummers wordt het wel juist weergegeven

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03:09

AndereKoekoek

Ping! Pong?

JohnStaakke schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:02:
Ik krijg maandag mijn Touch binnen en ben op zoek naar een autohouder, een beschermhoes en een screenprotector / case.

Ik zie door de bomen het boos niet meer :D Iemand enige ervaring met de in de OP vermelde accesoires?
Brando(ultra clear) protector, brodit houder met pro-clip en de hoes hebben de meeste de pouch

• JohnStaakke
  • Laatst online: 26-05 11:15
Floris-K schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:16:
[...]

Brando(ultra clear) protector, brodit houder met pro-clip en de hoes hebben de meeste de pouch
Kijk, daar heb ik wat aan! Ik ga ze bestellen!

bluecupra schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:04:
[...]

Heb je misschien bepaalde personen twee keer met een verschillend nummer (+31 en één zonder)? Dat heb ik ook gehad, na het verwijderd hebben van een van de nummers wordt het wel juist weergegeven
Nee, alle contacten slechts 1x (en altijd met +31).

HEeft het te maken met het feit dat ze zowel in de contacten als de sim staan (Simcontacten geef ik niet weer in de contactenlijst).

Erg irritant, ik kan al die telefoonnummers echt niet onthouden (welke hoort bij wie :?)

• dangerpaki
JohnStaakke schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:02:

de bijgeleverde screenprotector werkt echt prima geloof me. maar wat je ook doet. koop GEEN invisible shield. die dingen zijn echt kut ik praat uit eigen ervaring. aanbrengen is een ramp en bebruik daarna ook

• mike123
  • Laatst online: 01:30
Anoniem: 104397 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:06:
[...]

Nee, alle contacten slechts 1x (en altijd met +31).

HEeft het te maken met het feit dat ze zowel in de contacten als de sim staan (Simcontacten geef ik niet weer in de contactenlijst).

Erg irritant, ik kan al die telefoonnummers echt niet onthouden (welke hoort bij wie :?)
Bij mij word het wel goed weergegeven en ik heb de contactpersonen die ik veel bel ook op de simkaart staan.
Ze staan er dus ook dubbel in. Sommige met hetzelfde nummer zelfs 3 keer.
bv: persoon Ans B. Staat op de telefoon als Ans B. (met huisnummer en mobiel nummer) op de telefoon en simkaart als Ans B. /M (alleen mobiel nummer). Dat /M is gekomen nadat ik de contactpersonen via de simmanager heb gekopieerd naar de simkaart.

• erikven1978
Hallo,

ik ben mijn task-manager-icoon rechtsboven in het scherm kwijt?

Het enige (wat ik weet wat misschien de oorzaak kan zijn) is dat ik de uitgebreide task-manager geinstalleerd heb.

Iemand een idee hoe ik dit weer terug kan krijgen?
Thanx!

• dangerpaki
kom er trouwens net achter dat je maximaal maar 99 items in je fotos en video tab kunt zien. als je meer videos of fotos hebt moet je linksonder in de tab op album klikken en dan krijg je de rest te zien. wel jammer. bedoel dat ding hoeft niet alle fotos te cachen lijkt me, want daar is ie te langzaam voor tijdens het browsen :P maar goed jammer dan n iet zo;n groot probleem. dacht alleen ik meld het even

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Even een vraag over Igo8
Ik heb de autorun gedraaid op mijn toestel, maar als ik hem opstart dan zie ik dat gekleurde balletje even draaien, maar daarna is het weg. Igo start dus niet op... Kom het omdat tt7 al op de gsm staat of kunnen die 2 gewoon naast elkaar draaien?

Anoniem: 271354

erikven1978 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:35:
Hallo,

ik ben mijn task-manager-icoon rechtsboven in het scherm kwijt?

Het enige (wat ik weet wat misschien de oorzaak kan zijn) is dat ik de uitgebreide task-manager geinstalleerd heb.

Iemand een idee hoe ik dit weer terug kan krijgen?
Thanx!
Instellingen -> Systeem -> Taakbeheer -> Knop -> "Snelmenu op scherm vandaag inschakelen"

Anoniem: 212926

Kwam net dit tegen. Geen idee wat je er mee kunt hoor, nog niks uitgezocht, maar 't lijkt wel perspectief te bieden...

• Neok_
  • Niet online
http://i.expansys.com/i/l/l168360.jpg
De S390 pouch, kan iemand bevestigen dat deze een of andere wicked uitschuifsysteem heeft waardoor je alleen in je hoesje hoeft te drukken oid en dat de telefoon er dan deels uit schuift? Heb het ding via ebay gekocht, alleen dan 'dopod' branded, maar daar is het een kwestie van je telefoon eruit duwen via een van de open zijkanten wat lang niet zo niet relaxed is.

[Voor 4% gewijzigd door Neok_ op 30-08-2008 13:05]

• erikven1978
Anoniem: 212926 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:04:
Kwam net dit tegen. Geen idee wat je er mee kunt hoor, nog niks uitgezocht, maar 't lijkt wel perspectief te bieden...
Dat is toch wel bijzonder eigelijk!
het hele frontpaneel is dus capacitief..... zelfs met 2 vingers tegelijkertijd....
Ben benieuwd wat onze vrienden op XDA hier mee gaan kunnen 8)

@Adams08: Thanx!
[...]

en hoe ik de klok transparant kan maken.
Op XDA staat een hele tread met allerlei klokken voor de TD...
Waaronder ook de 'glass clock', welke dus transparant is

[Voor 21% gewijzigd door erikven1978 op 30-08-2008 14:13]

Anoniem: 264988

Neok_ schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:04:
[afbeelding]
De S390 pouch, kan iemand bevestigen dat deze een of andere wicked uitschuifsysteem heeft waardoor je alleen in je hoesje hoeft te drukken oid en dat de telefoon er dan deels uit schuift? Heb het ding via ebay gekocht, alleen dan 'dopod' branded, maar daar is het een kwestie van je telefoon eruit duwen via een van de open zijkanten wat lang niet zo niet relaxed is.
Ik heb de poutch maar er zit alleen aan de onderkant een soort van lint tussen de leren delen als je daar je vinger onderlegt komt de telefoon naar buiten...dus helaas geen hight tech gebeuren

Als ik gebeld wordt, en hij zit in me broekzak.. tijdens het pakken van het toestel druk ik soms het inkomend gesprek weg of ik neem hem al op, doordat één van die 2 touchknoppen al worden ingedrukt tijdens het pakken van het toestel.

Nu heb ik al in de vorige delen van dit topic gelezen dat er een tooltje is genaamd "Slide2unlock2".
Deze heb ik geinstalleerd, en hij unlockt wel als toestel backlight uit valt, maar wanneer ik gebeld wordt krijg ik alsnog de twee touch knoppen inkomend gesprek opnemen of negeren.

Weet iemand hiervoor de juiste instelling dat deze twee touchknoppen niet komen bij een inkomend gesprek, of anders uit te schakelen en misschien dat het mogelijk is alleen met de indrukknoppen op te nemen/negeren??

Hoop dat hiervoor een oplossing is, want ervaar dit toch als een heel groot frusterend probleem van dit toestel.

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05 16:55
Iemand toevallig al worms world party op de diamond geprobeerd?
Ik heb het nu werkend geinstalleerd, alleen lijkt het spel niet te reageren op mijn hardware buttons :(

Tips... iemand??

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen welke instellingen ik moet hebben zodat mijn MDA als voorkeursnetwerk gewoon mijn WLAN verbinding pakt in plaats van het T-mobile netwerk?
Alvast bedankt!

• Niet online
Kan iemand me bij het volgende probleem helpen wellicht:

http://www.automotivecent...tikelen/winmob6-wlan.html

Ik wil dus graag gebruik maken van het wireless wat de Fontys hun studenten aanbiedt...op mijn laptop werkt dit dus prima, maar als ik de stappen van bovenstaande handleiding opvolg krijg ik telkens de melding:

"Voor dit netwerk heeft u een persoonlijk certificaat nodig" (dat verisign.cer dus, maar die is geinstalleerd...) ook al een soft reset geprobeert, maar het probleem blijft.

Ik kan dus wel mijn username + password invullen, maar met 100% juiste gegevens blijft hij opnieuw vragen om inloggegevens...en na een tijdje dus die certificaat foutmelding.

Ik snap er niks meer van ;(

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 108510 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 09:16:
[...]

Weet iemand nog een programma om te voorkomen dat je telefoon op standby gaat?
Tijdelijk even je energiebeheer uitzetten?
start/settings/systeem/power/advanced==>bovenste twee uitvinken
Anoniem: 111132 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:08:

210667 in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..."

wel een energievretertje dat S2U2.. O-)

[Voor 50% gewijzigd door 210667 op 30-08-2008 15:49]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:44
Ik wordt werkelijk niet wijs uit die Touch Music Player. Sommige albums laat hij niet zien in het hoofscherm, sommige albums laat hij dubbel zien? Soms scrollt hij door nummers op een album heen, soms scrollt hij door de albumlijst (de gemankeerde albumlijst dus.. ) heen.
Dat samen met het feit dat je eerst Audiobooster uit moet zetten, dan de koptelefoon er weer uit en dan aan omdat ik anders blikkerig geluid heb brengt mij tot de conclusie dat ik de music player maar een vraag product vind

-edit-
waarschijnlijk een tag probleempje.. pff

[Voor 4% gewijzigd door cheiron op 30-08-2008 15:57]

Flickr PSN ID= cheironnl

Ah thnx, zal straks ff die instellingen proberen, maar het vreet idd veel erergie! Accu gaat maar een dag mee ofzo, zonder echt veel gebruik van het toestel.

Hoop dat HTC ooit een keer met een update komt dat het standaard in software zit, want iedere dag dat ding opladen is ook beetje te.

Edit- Heb instelling geprobeerd, zoals staat beschreven:

Caller ID: Thumbnail
Slide to answer: only locked
S2A Answer key: on
S2A end key: on

Advanced Section:

Direct Draw: on
Dont double check backlight: on

Maar bij Slide to answer kan ik alleen "on"/"off" selecteren
En bij advanced Section heb ik "Dont double check backlight" er niet eens bijstaan.

De andere beschreven instellingen heb ik wel zo kunnen aanpassen, maar tevergeefs werkt het nog steeds niet! Krijg nog steeds de 2 touchknoppen opnemen/negeren. Hoewel ik wel de 1e seconde het slide2unlock scherm krijgt gaat toch alsnog het andere scherm waarbij je opnemen/negeren krijgt eroverheen. |:( |:(

[Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 111132 op 30-08-2008 17:54]

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 111132 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 17:41:
[...]

Ah thnx, zal straks ff die instellingen proberen, maar het vreet idd veel erergie! Accu gaat maar een dag mee ofzo, zonder echt veel gebruik van het toestel.

Hoop dat HTC ooit een keer met een update komt dat het standaard in software zit, want iedere dag dat ding opladen is ook beetje te.

Edit- Heb instelling geprobeerd, zoals staat beschreven:

Caller ID: Thumbnail
Slide to answer: only locked
S2A Answer key: on
S2A end key: on

Advanced Section:

Direct Draw: on
Dont double check backlight: on

Maar bij Slide to answer kan ik alleen "on"/"off" selecteren
En bij advanced Section heb ik "Dont double check backlight" er niet eens bijstaan.

De andere beschreven instellingen heb ik wel zo kunnen aanpassen, maar tevergeefs werkt het nog steeds niet! Krijg nog steeds de 2 touchknoppen opnemen/negeren. Hoewel ik wel de 1e seconde het slide2unlock scherm krijgt gaat toch alsnog het andere scherm waarbij je opnemen/negeren krijgt eroverheen. |:( |:(
Waarschijnlijk heb je niet de juiste versie..weet niet precies welke je moet hebben, omdat ik m niet meer gebruik, maar ik dacht vanaf versie 1.13 of 1.16 dat die opties erin zitten. Zie net dat 1.21 er ook alweer is.. 8)

Volg deze draad maar op xda. Wordt je niet vrolijk van.. 8)

[Voor 4% gewijzigd door 210667 op 30-08-2008 18:12]

• DirectZ
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-03 14:25
MRELynx schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 09:55:
[...]

Naar je interne geheugen kopieren en met TOtal commander over schrijven. Dan werkt het wel....
Gelukt...!! Bedankt..!! 8)

• dangerpaki
DaneV schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:11:
Iemand toevallig al worms world party op de diamond geprobeerd?
Ik heb het nu werkend geinstalleerd, alleen lijkt het spel niet te reageren op mijn hardware buttons :(

Tips... iemand??
heb er wel eens iets over gelezen, je schijnt het wel aan het werk te kunnen krijgen, maar dan moet je met een hex editor wat veranderen in de settings van het spel

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-05 19:54
dangerpaki schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:13:
[...]

heb er wel eens iets over gelezen, je schijnt het wel aan het werk te kunnen krijgen, maar dan moet je met een hex editor wat veranderen in de settings van het spel
Er is op XDA forums een thread over te vinden en ik geloof ook een cab bestandje dat je kan installeren voor hardware buttons.

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 15:57
Is het trouwens ook mogelijk om taken uit de taakplanner te tonen in het agenda item in het today scherm van de TFlo3D? Ik kan nu wel dingen plannen, maar zou ook graag items af willen vinken wanneer ik ze gedaan heb...

sensei_d.fpv channel

• Anoniem: 272667
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Sleehond schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:04:
[...]

Gebruik een programma als Total Commander om in het register van je telefoon te komen!

Zoek allereerst "HKLM" op, dan "Security", dan "Phone" en uiteindelijk "Skin"

"Set value to "1" to ENABLE and "0" to DISABLE"

En VOILA! Even een soft-reset doen overigens :)

EDIT: Zie net dat Happieboedah al antwoord gegeven heeft ;) !
Bedankt beidde..

Anoniem: 104397 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 09:15:
Ik heb de oplossing gevonden (op microsoft forums)

In de registry:
HKCU\Control Panel\Phone\CalIidMatch moet value 8 hebben, bij mijn MDA stond deze standaard op 9

Is er iemand thuis in al die SPL's die je op XDA forum kunt krijgen, ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik wil voorlopig alleen de radio v05 flashen. Mijn MDA heeft SPL 1.69.0.0 ...moet ik dan eerst een andere SPL flashen?

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 104397 op 31-08-2008 12:43]

• jacky00
Dit is een stomme vraag, maar hoe krijg ik die batterij eruit, zodat ik m'n simkaart kan verwisselen
Ik dacht dat het je van de bovenkant af moet halen, maar het lukt niet echt :X

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 104397 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 11:33:
[...]

Is er iemand thuis in al die SPL's die je op XDA forum kunt krijgen, ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik wil voorlopig alleen de radio v05 flashen. Mijn MDA heeft SPL 1.69.0.0 ...moet ik dan eerst een andere SPL flashen?
Als je radio v05 er al op hebt zou ik die lekker laten zitten. Is tot nu toe de meest betrouwbare en standaard bij de meeste roms. Als je het toch wilt doen dan ontkom je niet aan een andere hspl. De meest gangbare hspl's zijn die van Olinex unsingened hspl of die van Jocky2001 v1.24. Hou er wel rekening mee, dat bij het flashen naar een nieuwe spl/hspl je een harde reset krijgt en je al je instellingen kwijt bent.
jacky00 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 14:24:
Dit is een stomme vraag, maar hoe krijg ik die batterij eruit, zodat ik m'n simkaart kan verwisselen
Ik dacht dat het je van de bovenkant af moet halen, maar het lukt niet echt :X
Met een pincet, of vragen of je vriendin haar nagels wil opofferen.. :+ Nee, dat lukt bijna echt niet zonder de batterij er even uit te halen. Maar waarom zou je de batterij er niet even uithalen? Of is dat misschien een domme vraag.. :P

[Voor 22% gewijzigd door 210667 op 31-08-2008 14:30]

• jerry_a
  • Laatst online: 22:10
210667 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 14:27:

Met een pincet, of vragen of je vriendin haar nagels wil opofferen.. :+ Nee, dat lukt bijna echt niet zonder de batterij er even uit te halen. Maar waarom zou je de batterij er niet even uithalen? Of is dat misschien een domme vraag.. :P
Dat wil hij dus.

De batterij verwijderen
  1. Zorg dat het toestel is
    uitgeschakeld.
  2. Verwijder de achterklep.
  3. De batterij heeft aan de linker
    bovenkant en de rechterkant
    opstaande delen. Til deze op om
    de batterij uit het batterijvak te
    verwijderen.
Blz. 30 uit de gebruiksaanwijzing.

hoi

• 210667
  • Niet online
jerry_a schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 16:31:
[...]

Dat wil hij dus.

De batterij verwijderen
Goed lezen is inderdaad een kunst ..* 210667 8)7

• jerry_a
  • Laatst online: 22:10
210667 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 16:39:
[...]

Goed lezen is inderdaad een kunst ..* jerry_a 8)7
De warmte. :)

hoi

Anoniem: 66124

heefd er iemand tips voor het beschermen van mn foon ?

heb een shield besteld voor de voorkant, de orginele was niet meegeleverd bij mij.
dat komt wel goed... (ook al zitten er div. krassen op)

maar de achterkant :

ik heb mijn linker zak ter allertijden leeg om mijn foon er in stoppen
ik heb een doekje langs mn pc liggen voor mn foon op te leggen

zijn er protectors voor de achterkant ? is er een soort van "was" voor of een chemishe verharder ??
heb wel eens een chinees filmpje gezien die z'n achterkant beschermd met een "protector", maar kan deze nergens vinden.
is het mogenlijk om hem interuilen omdat ik vind dat er teveel krassen komen ? :+

Anoniem: 258500

Je hebt vr de voor en achterkant de "invisible shield". Deze is moeilijk aan te brengen als je de reviews daar over leest. Je kunt ook gewoon de pouch op de foto hieronder kopen. Lekker dun en je Diamond past normaal in je broekzak zonder een riemclip die dan in de weg zit.

http://i.expansys.com/i/l/l168360.jpg

De case alleen vr bescherming vd achterkant.

Denk niet dat ze je diamond terug nemen omdat jij vind dat er te snel krasen op komen.

• tieske1988
  • Laatst online: 19-05 11:31
ik heb mijn htc diamond nu ongeveer 2 weken en ik zie overal in filmpjes dat wanneer je met je vinger naar links of rechts schuift je bijv het sms blad weg ziet glijden en dan het email blad te voorschijn ziet komen. maar als ik dat doe dan verdwijnt het sms blad gewoon en verschijnt het email gedeelte gewoon. dus geen mooie verschuiving ofzo. en ik kan ook geen geluid bij de vingerbeweging inschakelen. ik denk dat ik vrijdag terug ga naar de winkel en vraag of ze er iets aan kunnen doen of mij een nieuw toestel kunnen geven. want het toestel was me net even te duur om niet alles te laten werken. ook heb ik trouwens een probleem dat mijn vriendin niet altijd smsjes ontnagt als ik die verstuurd heb maar ik weet niet of dit aan haar nieuwe telefoon (lg viewty licht). ik heb al een hard reset gedaan en er is niks veranderd. ik heb ook dat advanced configurator al gehad en daar cube ge enabled maar toen veranderde er ook niks. ik hoop dat er een trucje voor is of iig andere mensen met hetzelfde probleem.

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 14:53
heb ik weer. Diamond (MDA IV) van een weekje oud en het pennetje trekt hij niet meer magnetisch naar binnen. Hij blijft op zich nog wel redelijk zitten, maar niet heel overtuigend. Valt hier nog wat aan te doen door zelf iets open te schroeven?
Hoe snel zou T-mobile repareren?

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-04 20:59
maxtrash schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 18:58:
heb ik weer. Diamond (MDA IV) van een weekje oud en het pennetje trekt hij niet meer magnetisch naar binnen. Hij blijft op zich nog wel redelijk zitten, maar niet heel overtuigend. Valt hier nog wat aan te doen door zelf iets open te schroeven?
Hoe snel zou T-mobile repareren?
al geprobeerd met de reserve pennetje? misschien zit er een vuiltje in ;)

• erikven1978
thijsbloks schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 18:46:
ik heb mijn htc diamond nu ongeveer 2 weken en ik zie overal in filmpjes dat wanneer je met je vinger naar links of rechts schuift je bijv het sms blad weg ziet glijden en dan het email blad te voorschijn ziet komen. maar als ik dat doe dan verdwijnt het sms blad gewoon en verschijnt het email gedeelte gewoon. dus geen mooie verschuiving ofzo. en ik kan ook geen geluid bij de vingerbeweging inschakelen. ik denk dat ik vrijdag terug ga naar de winkel en vraag of ze er iets aan kunnen doen of mij een nieuw toestel kunnen geven. want het toestel was me net even te duur om niet alles te laten werken. ook heb ik trouwens een probleem dat mijn vriendin niet altijd smsjes ontnagt als ik die verstuurd heb maar ik weet niet of dit aan haar nieuwe telefoon (lg viewty licht). ik heb al een hard reset gedaan en er is niks veranderd. ik heb ook dat advanced configurator al gehad en daar cube ge enabled maar toen veranderde er ook niks. ik hoop dat er een trucje voor is of iig andere mensen met hetzelfde probleem.
Je hebt waarschijnlijk gewoon ROM 1.93. Hier zijn de '3d' dingetjes uit gehaald, zodat t allemaal wat sneller werkt.

Geluid zit er nooit bij.

Op XDA staat geloof ik wel iets om de 3D animaties van versie 1.37 weer terug te krijgen, al zou ik persoonlijk het niet aanraden. Toestel is nu lekker snel.

Heb je al eens met een ander toestel een berichtje richting je vriendin gestuurd?
Of met je toestel naar andere mensen?
rinusnl schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 19:11:
[...]

al geprobeerd met de reserve pennetje? misschien zit er een vuiltje in ;)
In je stylus zit de magneet he. houd em maar eens tegen iets van metaal aan....
dus je TD trekt je stylus helemaal niet naar binnen, je magneet in je stylus neemt een stukje metaal in je TD.
Dus dit kan zeer waarschijnlijk alleen vuil of een kromme stylus of zoiets zijn.....

[Voor 13% gewijzigd door erikven1978 op 31-08-2008 19:21]

• Ik ben het!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-05 09:30
thijsbloks schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 18:46:
Beetje zoeken jongen:

Ik ben het! in "HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compa..." :*)

• tieske1988
verkeerde zoek woorden in getypt denk ik, heel erg bedankt!! super.

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 14:53
In je stylus zit de magneet he. houd em maar eens tegen iets van metaal aan....
dus je TD trekt je stylus helemaal niet naar binnen, je magneet in je stylus neemt een stukje metaal in je TD.
Dus dit kan zeer waarschijnlijk alleen vuil of een kromme stylus of zoiets zijn.....
ik voelde ook enige weerstand toen het fout ging, maar ik zou niet weten hoe er een vuiltje in beland zou kunnen zijn.
Reserve pennetje helpt niet

• tieske1988
ik heb al weer iets te vroeg gejuigd. ik krijg de melding ''Installatie is mislukt. Het programma kan niet worden geinstaleerd of de instelling kan niet worden doorgevoerd omdat de juiste systeemtoestemming niet beschikbaar is''

dat is dus balen, ik hoop dat je hier ook iets op weet. anders moet ik het nieuwe ''saaie'' uiterlijk maar accepteren.

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-05 10:22
zit er veel verschil in accuduur bij de originele NL 1.93 of de swift 6.0 full of die van dutty?
iemand dat toevallig getest

[Voor 6% gewijzigd door wd200 op 31-08-2008 20:20]

• 210667
  • Niet online
wd200 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 20:18:
zit er veel verschil in accuduur bij de originele NL 1.93 of de swift 6.0 full of die van dutty?
iemand dat toevallig getest
Zou alleen kunnen checken of de radio 08 kwa energieverbruik beter is dan de 05 op de rom van swiftblade. Als je daar wat mee kan?
thijsbloks schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 20:15:
ik heb al weer iets te vroeg gejuigd. ik krijg de melding ''Installatie is mislukt. Het programma kan niet worden geinstaleerd of de instelling kan niet worden doorgevoerd omdat de juiste systeemtoestemming niet beschikbaar is''

dat is dus balen, ik hoop dat je hier ook iets op weet. anders moet ik het nieuwe ''saaie'' uiterlijk maar accepteren.
Voor je die cab installeert, eerst in de today settings Touchflo 3D uitvinken!
start/settings/personal/today/items

• wd200
210667 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 20:41:
[...]

Zou alleen kunnen checken of de radio 08 kwa energieverbruik beter is dan de 05 op de rom van swiftblade. Als je daar wat mee kan?
voordat je naar swift flash had je de orginele fw ?
zat tussen die stap veel verschil ?

• 210667
  • Niet online
wd200 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 20:54:
[...]

voordat je naar swift flash had je de orginele fw ?
zat tussen die stap veel verschil ?
Zo n beetje allemaal wel.. Van 1.35NLD via 1.37NLD en 1.93NLD naar Duttys 1.6 en 1.7 WWE, uiteindelijk blijven hangen op swiftblade 6.0. tot nu toe wel degene die mij het beste bevalt, ook kwa snelheid. Vandaag alleen radio 08 erop gezet om te kijken hoe die zich gedraagt.

• mike123
  • Laatst online: 01:30
maxtrash schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 19:35:
[...]

ik voelde ook enige weerstand toen het fout ging, maar ik zou niet weten hoe er een vuiltje in beland zou kunnen zijn.
Reserve pennetje helpt niet
Als je de achterkant eraf schuift kan je zien of er misschien iets in het gedeelte zit waar je normaal de pen in schuift. Er zit een halve centimeter onder de batterij een schakelaartje, die word bediend door je pennetjezodat de TD aangaat als je hem eruit haalt. Misschien is die afgebroken en zit die er klem tussen.

• wd200
210667 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:16:
[...]

Zo n beetje allemaal wel.. Van 1.35NLD via 1.37NLD en 1.93NLD naar Duttys 1.6 en 1.7 WWE, uiteindelijk blijven hangen op swiftblade 6.0. tot nu toe wel degene die mij het beste bevalt, ook kwa snelheid. Vandaag alleen radio 08 erop gezet om te kijken hoe die zich gedraagt.
ik ben wel benieuwd naar het resultaat van 0.5 naar 0.8

Anoniem: 50662

wd200 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:43:
[...]

ik ben wel benieuwd naar het resultaat van 0.5 naar 0.8
Anders ik wel :)
heb nu .07, volgens mij is die niet zo veel anders dan .05

• roefje
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-05 23:23
roefje schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:25:
Weet iemand misschien hoe je tegelijk meerdere afbeeldingen kan invoegen in een mail.
Op dit moment moet het dus stuk voor stuk gebeuren, met een aantal mailtjes en een paar foto's per mail wordt het toch gauw vervelend om het op deze manier te doen.
Is er echt niemand die bovenstaand probleem ook heeft.
Doe ik wat fout of kan het gewoon simpelweg niet.

• Anoniem: 272667
  • Niet online
tweak vraagje..

Als je je klok of de agenda selecteerd in je home screen wordt de achtergrond grrrrroen.
Met UI tweaks en sk tools is me het nog niet gelukt deze kleur te wijzigen.

Nog een vraagje; ik gebruik agenda one. als je hierin in opties selecteerd dat dit je standaard programma voor je contacten moet zijn doet hij dat netjes. Als je dit je standaard agenda wil laten zijn doet hij dat.. niet.

Iemand suggesties voor mijn "probleemjes"

• Neok_
  • Niet online
[...]
[...]
Nog een update mbt tot het Vista Icon only theme?

Anoniem: 224189

Ik ben de headset van mijn HTC Touch Diamond kwijtgeraakt. Da's kut, want ik wil naar de radio luisteren. Ik overweeg de luxere versie van de headset aan te schaffen (http://www.nl.bol.com/is-...0006130308&Section=PHONES)

Kan iemand mij vertellen of de FM-ontvanger ingebouwd is in het toestel, en zo nee of er een FM ontvanger in deze headset zit?

Anoniem: 160490

[quote
Kan iemand mij vertellen of de FM-ontvanger ingebouwd is in het toestel, en zo nee of er een FM ontvanger in deze headset zit?
[/quote]

Die zit in het toestel. De headset die je wilt bestellen werkt prima ook voor FM ontvangst.

• wd200
kan ik hier mijn diamond mee opladen
http://cgi.ebay.nl/USB-So...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 19:44

djidee

Mr. Slungel

Anoniem: 160490 schreef op maandag 01 september 2008 @ 07:09:
[quote
[/quote]

Die zit in het toestel. De headset die je wilt bestellen werkt prima ook voor FM ontvangst.
Beter zelfs is mijn mening :) Heb nu ook die E100, bevalt goed, behalve de standaard meegeleverde doppen, daar ga ik nog een setje ineardoppies voor halen

"Mekker, blaat"

• tieske1988
hipiedaboeha bedankt dat touch flow uitzetten heeft gewerkt. thnx

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 15:57
Anoniem: 272667 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:30:
... Nog een vraagje; ik gebruik agenda one. als je hierin in opties selecteerd dat dit je standaard programma voor je contacten moet zijn doet hij dat netjes. Als je dit je standaard agenda wil laten zijn doet hij dat.. niet.

Iemand suggesties voor mijn "probleemjes"
Je bedoelt vast de knop in het "todayscherm" van de TFlo3D. Daarvoor kun je SSMaPa gebruiken.

sensei_d.fpv channel

• MRE-Inc

MRE-Inc

Neok_ schreef op maandag 01 september 2008 @ 00:26:
[...]

Nog een update mbt tot het Vista Icon only theme?
Heb een flink aantal Vista icons gedownload. Ga er binnenkort mee aan de slag. Gister lekker liggen bakken in de zon :Y

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Even een vraagje over Igo8

Er is geen TMC hardware in de diamond ingebouwd, dus de verkeerinformatie pakt hij niet op.
Is er hier iemand die al ergens een tooltje heeft gevonden om de verkeersinformatie op te vangen?
Een tooltje die bijv. flitspaal.nl automatisch inleest mbt de mobiele flitsteams zou ook errrrg handig zijn ;)

Anoniem: 65802

wie weet raad:

ik ben een bezitter van het eerste uur vind de TD nog altijd een plaatje om te zien maar in de praktijk begin ik langzamerhand enorm te balen van TF3D. ik heb s2u2 draaien en de diverse tweaks maar geluiden en meldingen blijven problemen geven. SMS'jes komen zonder geluid binnen, het herhalen- vinkje is grayed-out. weet iemand hoe je die kan activeren (reg-tweak?). Ik heb geprobeerd hiervoor andere progjes te installeren maar TF3D laat niet toe dat ze de zaak ook regelen. PhoneAlarm pro,
AlarmToday, SPB progjes, ze kosten een hoop maar werken niet onder TF3D.
Zonder TF3D heb ik ook geprobeerd maar dan kan je weer geen wallpaper installeren, (het kan wel maar je krijgt een melkachtige film over je plaatje. Ook ben je dan je MP3 functies kwijt die ik toch wel heel mooi vindt in combo met een BT Headset. Al met al loop ik te twijfelen of ie uiteindelijk het raam uitvliegt of dat ik blijf doormodderen. ik hoop dat iemand oplossingen heeft zodat het doormodderen ook ergens toe leidt

• bing69
Anoniem: 65802 schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:44:
wie weet raad:

ik ben een bezitter van het eerste uur vind de TD nog altijd een plaatje om te zien maar in de praktijk begin ik langzamerhand enorm te balen van TF3D. ik heb s2u2 draaien en de diverse tweaks maar geluiden en meldingen blijven problemen geven. SMS'jes komen zonder geluid binnen, het herhalen- vinkje is grayed-out. weet iemand hoe je die kan activeren (reg-tweak?). Ik heb geprobeerd hiervoor andere progjes te installeren maar TF3D laat niet toe dat ze de zaak ook regelen. PhoneAlarm pro,
Zonder TF3D heb ik ook geprobeerd maar dan kan je weer geen wallpaper installeren, (het kan wel maar je krijgt een melkachtige film over je plaatje. Ook ben je dan je MP3 functies kwijt die ik toch wel heel mooi vindt in combo met een BT Headset. Al met al loop ik te twijfelen of ie uiteindelijk het raam uitvliegt of dat ik blijf doormodderen. ik hoop dat iemand oplossingen heeft zodat het doormodderen ook ergens toe leidt
Als je secondtoday (op xda oa te vinden) draait kun je al je today plugins kwijt. De spb programma's (bv mobile shell) werken dan uit de kunst

Bing

Anoniem: 238576

wie weet raad:

Lees en gij zult vinden ;)
zijn allemaal simpele wm vragen en staan wel een miljoen keer uitgelegt
Succes !

• MRE-Inc

MRE-Inc

Floris-K schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:13:
Even een vraagje over Igo8

Er is geen TMC hardware in de diamond ingebouwd, dus de verkeerinformatie pakt hij niet op.
Is er hier iemand die al ergens een tooltje heeft gevonden om de verkeersinformatie op te vangen?
Een tooltje die bijv. flitspaal.nl automatisch inleest mbt de mobiele flitsteams zou ook errrrg handig zijn ;)
Op Flitsservice.nl kijken en dan zoeken naar het programma FlitsNav. Maakt verbinding met de FS Database en je kan instellen dat hij om de zoveel minuten de database checkt en de nieuwe mobile flitsers in je TomTom weergeeft als POI. Heb er zelf mee gewerkt en werkte destijds zeer goed.

http://www.flitsservice.n...&postorder=asc&highlight=

[Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 01-09-2008 11:24]

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:19
wie weet raad:

...
Zonder TF3D heb ik ook geprobeerd maar dan kan je weer geen wallpaper installeren, (het kan wel maar je krijgt een melkachtige film over je plaatje. ...
Bij de wallpaper die je zonder TF3D instelt kan je de transparantie instellen.
Bij jou zal ie waarschijnlijk rond de 65% staan, wat resulteert in een melkachtige achtergrond.
Je kan het instellen zodra je een plaatje kiest als achtergrond.

PSN: Kitty_Litter

bing69 schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:13:
[...]

Als je secondtoday (op xda oa te vinden) draait kun je al je today plugins kwijt. De spb programma's (bv mobile shell) werken dan uit de kunst
Dat is dus niet juist want die gebruik ik. progjes werken wel maar alleen als second today actief is, en dat is dus standaard niet het geval.

en (@ PetervanLis) overigens ben ik zoals gezegd gebuiker van het eerste uur en heb ik alle threads gevolgd evenals op XDA dus opmerkingen als zoek en gij zult vinden zijn wat misplaatst.

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 65802 op 01-09-2008 13:00]

Serotonine schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:41:
[...]

Bij de wallpaper die je zonder TF3D instelt kan je de transparantie instellen.
Bij jou zal ie waarschijnlijk rond de 65% staan, wat resulteert in een melkachtige achtergrond.
Je kan het instellen zodra je een plaatje kiest als achtergrond.
Kijk, daar heb ik wat aan, bedankt. Aleen, waar kan je dat dan instellen? geen opties als ik een plaatje kies

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 65802 op 01-09-2008 11:51]

• bing69
Anoniem: 65802 schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:42:
[...]

Dat is dus niet juist want die gebruik ik. progjes werken wel maar alleen als second today actief is, en dat is dus standaard niet het geval.

en (@ PetervanLis) overigens ben ik zoals gezegd gebuiker van het erste uur en heb ik alle threads gevolgd evenals op XDA dus opmerkingen als zoek en gij zult vinden zijn wat misplaatst.
Hier werken ze wel terwijl ik gewoon met TF en secondtoday werk. :*)

Bing

Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee