heb de tekengrootte van mn ontvangen smsjes al kleiner gezet... gewoon via de normale instellingen. alleen ik denk dat 4 regels wel goed zit. want als je aan het tikken bent valt de onderste regel elke keer weg omdat je daar de T9 regel krijgt voor woordkeuze. dus effectief hou je alleen maar 3 regels over om te kunnen lezen wat je net hebt geschreven. dan is het wel gelijk verdeeld dus ik laat het gewoon zo staan.
in principe is dat makkelijk te doen maar lees mn reactie hierboven aan slideneau. effectief hou je toch maar drie regels over dus denk dat je het gewoon zo kan laten staan beter. (met vier regels dus)
MRELynx schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:39:
[...]
Hmm nu je het zegt....Ik moest idd een attrib -S -H doen om het bestand in een .cab te gieten. Na het installeren van de cab moet je dus met total commander idd de properties aanpassen en een vinkje zetten zodat het bestand thread_sms.htm weer een system file is. Ik heb dit net getest en zodra je het vinkje bij SYSTEM aan zet met Total Commander werkt je SMS ook weer.
@Ne0k, kun je dit bij de faq erbij zetten ?
yep dat is het dan inderdaad.
alleen heb zelf wel een ander probleem wat ik al had voor ik deze tweak uitvoerde: mijn verzonden smsjes komen om een of andere reden bij mijn inbox te staan ipv mijn verzonden berichten. dit gebeurt zeg maar als ik degene ben die de laatste sms van een thread stuur en nog geen antwoord heb gehad. op het moment dat ik antwoord heb gaat dat smsje van mn inbox naar mn verzonden items. heel raar.
dus stel ik stuur een eerste sms naar persoon a dan staat deze in mn inbox en niet verzonden items totdat de persoon mij terug antwoordt. als ik nu die persoon weer sms dan blijft deze ook weer in de inbox staan tot de persoon mij weer antwoordt.
daarnaast als ik iemand bel dan wil ik dat op het moment dat ik de bel knop indruk het scherm gelijk op zwart gaat. maar het scherm gaat dus pas op zwart op het moment dat iemand opneemt aan de andere kant. maar tegen die tijd zit mn toestel al tegen mn oor en heb ik al wat aan de touchscreen geraakt. kan hier nog wat aan getweakt worden???
als je gebeld wordt is het prima dat je pas na het opnemen op zwart gaat wat voordat je opneemt zul je je toestel toch niet tegen je oor aanhouden. maar als je zelf belt is het wel irritant. iemand een oplossing?
[Voor 40% gewijzigd door dangerpaki op 29-08-2008 20:51]