Toon posts:

HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 7 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 108.163 views

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-05 17:40

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 33810 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:05:
[...]

Trackr doet dat inderdaad, maar let AUB op als je niet de nieuwste (nu 1.93) ROM hebt...want anders kan Trackr heel je GPS slopen ;).

Dus Trackr = prima tool om routes bij te houden, maar zorg er voor dat je de nieuwste ROM hebt.
Software sloopt hardware :?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Anoniem: 33810
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
210667 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:41:
[...]

Lijkt dit een beetje op wat je graag wilt? Op xda was er ook nog een topic over..zie hier En nog een uitgebreider topic met plaatjes.. 8)
Ik zeg toch juist dat ik al software heb die dat prima doet (Trackr.nl)... :?
Niet slopen, maar wel onbruikbaar maken ;). En niks behalve een herinstallatie van het OS (hard reset of rom update dus) verhelpt het :P.
Dit was blijkbaar een bug in de < 1.93 versie ofzo :?

[Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 28-08-2008 18:37]

• erikven1978
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 00:02
Anoniem: 247485 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:03:
Hoi, het zal vast in de topic staan

Maar me vriendin wil deze telefoon kopen

Ze wilt alleen weten hoe het smsen gaat, is het echt niks? , of gaat het na wennen best makkelijk?

Bestaat er een soort van touch screen programma,dat je dus je toetsenbord ziet , en die kan gebruiken dmv touch screen?

Alvast bedankt

Jeffrey
Ik snap zowieso niet waar sommige mensen over zeuren.
Ik vind bijv. de telefoonapplicatie enorm gemakkelijk en snel. Gewoon stom de naam beginnen te toesten, en de overeenkomsten komen meteen tevoorschijn.

Dit geldt ook voor de SMS waar de vraag over ging.
Ik kan met deze GSM gemakkelijk en snel een bericht typen. Hij vult de woorden snel aan. Dit kun je ook instellen, na hoeveel letters hij zelf met voorstellen moet komen. Ik heb het ingesteld staan op 3 karakters.

Nieuwe woorden zijn eenvoudig en snel toe te voegen.

Het enige waar ik nog een keer na moet kijken is dat ik in T9 mode geen smiley's kan tikken, wat ikzelf toch wel belangrijk vind om duidelijkheid in het bericht te creeeren.

Je typt dus inderdaad op het touchscreen. Je kunt zelf kiezen tussen verschillende layouts.
dus een normaal keyboard, je standaard gsm-layout (welke ik het liefst gebruik, aangezien ik die al jaren gewend ben), en compact QWERTY (2 letters per toets).

[Voor 9% gewijzigd door erikven1978 op 28-08-2008 18:48]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-05 19:44

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wat is jullie gebruik als het aankomt op CPU en memory ? Als ik die standaard taskmanager open die op het homescherm zit, dan heb ik ongeveer 73 tot 76 % staan. Daarbij heb ik Activsync en tmail.exe aan de exlusive lijst toegevoegd. Maar na een paar smsjes en telefoontjes en verder niks, stijgt mijn gebruik van een netten 59% na een soft reset naar ruim 76%.

Hoe zit dat bij jullie ?

XBL: MRE Inc

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:55
MRELynx schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:56:
Wat is jullie gebruik als het aankomt op CPU en memory ? Als ik die standaard taskmanager open die op het homescherm zit, dan heb ik ongeveer 73 tot 76 % staan. Daarbij heb ik Activsync en tmail.exe aan de exlusive lijst toegevoegd. Maar na een paar smsjes en telefoontjes en verder niks, stijgt mijn gebruik van een netten 59% na een soft reset naar ruim 76%.

Hoe zit dat bij jullie ?
Bij start-up zit ik op 45%, na verloop van tijd, na veel dingen doen, zit ik max op 65% ofzo.
Heb trouwens de standard phone-skin uitgeschakeld, die vergt zo'n 10 mb geheugen, scheelt ongeveer 10%! Voorheen starte ik namelijk met 55% ongeveer!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:54

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik draai panosha 1.3 versie en zonder telefoonskin. Ik start met 40% en na 3 dagen zit ik rond de 48%. Loopt lang niet zo snel meer oo als eerst

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
MRELynx schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:56:

Hoe zit dat bij jullie ?
Is uiteraard ook afhankelijk van welke rom je erop hebt zitten. CPU-gebruik is ook lastig te controleren. Bij het opstarten, kaal, kom ik op 52% geheugengebruik. Na het wat mailen, muziek, es em es, wat i-netten en nog meer onzinnige ongein, loopt ie vaak richting 60%. Hoger heb ik nog nooit gezeten. Als ik daarna de programma's weer afsluit kom ik weer rond de 52% te zitten.

Noot;

Na de Diamond nu zo n bijna 3 maanden in mijn bezit te hebben, en ontelbare harde resets, sofresets, andere roms geflashed te hebben, moet ik constateren dat het best een leuk speeltje is. Het kost wat tweak-werk om m echt helemaal naar je eigen voorkeur in te stellen, maar dan heb je ook wat om te laten zien.. 8)

Mijn enige echte grote irritaties aan de Daimond zijn het ontbreken van de mogelijkheid om een telefoontje gewoon met een hardwarebutten aan te nemen, en het punt van de accuduur.

En nee, ik ben geen HTC-marketier.. 8)7

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 33810 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:36:
[...]

Ik zeg toch juist dat ik al software heb die dat prima doet (Trackr.nl)... :?

[...]
Was ook meer bedoeld voor die gup waar je op reageerde.No offence ment.
Niet slopen, maar wel onbruikbaar maken ;). En niks behalve een herinstallatie van het OS (hard reset of rom update dus) verhelpt het :P.
Dit was blijkbaar een bug in de < 1.93 versie ofzo :?
trackr vern**kt je diamond zodat je opnieuw moet resetten en dan heeft het OS en de bug in de rom het gedaan?! Ik zou een klacht naar Bill sturen |:(

[Voor 38% gewijzigd door 210667 op 28-08-2008 19:26]

Anoniem: 66124

erikven1978 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:44:
[...]

Ik snap zowieso niet waar sommige mensen over zeuren.
Ik vind bijv. de telefoonapplicatie enorm gemakkelijk en snel. Gewoon stom de naam beginnen te toesten, en de overeenkomsten komen meteen tevoorschijn.

Dit geldt ook voor de SMS waar de vraag over ging.
Ik kan met deze GSM gemakkelijk en snel een bericht typen. Hij vult de woorden snel aan. Dit kun je ook instellen, na hoeveel letters hij zelf met voorstellen moet komen. Ik heb het ingesteld staan op 3 karakters.

Je typt dus inderdaad op het touchscreen. Je kunt zelf kiezen tussen verschillende layouts.
dus een normaal keyboard, je standaard gsm-layout (welke ik het liefst gebruik, aangezien ik die al jaren gewend ben), en compact QWERTY (2 letters per toets).
het typen zal geen probleem zijn idd.. werkt erg snel.
maar voor het instellen ervan is wel iemand nodig met een beetje "know how"

en heefd je vriendin nagels ?! maakt het erg fijn typen denk ik
210667 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:20:
[...]
Mijn enige echte grote irritaties aan de Daimond zijn het ontbreken van de mogelijkheid om een telefoontje gewoon met een hardwarebutten aan te nemen, en het punt van de accuduur.

En nee, ik ben geen HTC-marketier.. 8)7
zouden er in de toekomst nog betere accu's komen ? (momenteel eentje verkrijgbaar van 150% accuduur (met diamond cover))

[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 66124 op 28-08-2008 19:42]

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 14:45
Anoniem: 247485 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:03:
Hoi, het zal vast in de topic staan

Maar me vriendin wil deze telefoon kopen

Ze wilt alleen weten hoe het smsen gaat, is het echt niks? , of gaat het na wennen best makkelijk?

Bestaat er een soort van touch screen programma,dat je dus je toetsenbord ziet , en die kan gebruiken dmv touch screen?

Alvast bedankt

Jeffrey
Wennen, en dat gaat-ut wel. Toch is het op een telefoon met echte druktoetsen een heel stuk sneller tikken vind ik. Ik gebruik de telefoon met één hand, niet met twee. Met twee is het perfect, stylus en gaan! Maar als je op de fiets oid zit, is het een stuk minder handig vind ik.

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 66124 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:26:
[...]
[...]

zouden er in de toekomst nog betere accu's komen ? (momenteel eentje verkrijgbaar van 150% accuduur (met diamond cover))
Tja, er is al een 1350 beschikbaar, maar dat vind ik ethisch gezien een afknapper. Nu heb ik wel begrepen dat er verschillende series aan batterijen in omloop zijn bij de 900-serie. [al eerder aan de orde geweest in andere delen] Wat ik wel ga doen is eens een nieuwe 900 kopen en kijken of die dan wat langer mee gaat.

• DRvDijk
210667 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:42:
[...]

Tja, er is al een 1350 beschikbaar, maar dat vind ik ethisch gezien een afknapper. Nu heb ik wel begrepen dat er verschillende series aan batterijen in omloop zijn bij de 900-serie. [al eerder aan de orde geweest in andere delen] Wat ik wel ga doen is eens een nieuwe 900 kopen en kijken of die dan wat langer mee gaat.
offtopic:
Estetisch lijkt me, of mag t niet van boven? O-)

Die grote is voor mij ook geen optie, dan past-ie niet meer in de Pouch (die best begint uit te lubberen ondertussen trouwens)

Anoniem: 212926

Na lezen van al die opmerkingen over de accuduur ben ik wat nieuwsgierig geworden... Hoe lang gaat 'n beetje accu mee, normaal gesproken? Ikzelf vind 't heel acceptabel dat ik m'n td dagelijks aan de lader leg, soms 2 keer. Had hiervoor 'n N80, waarvoor hetzelfde geldt. Ook Samsungs D600, E760 en 770 gingen bij mij niet langer dan ong. 12 uur mee.
Met m'n td ben ik veel aan 't smsen, msnen, internetten, progs (de)installeren etc. Op zullke dagen gaat ie net 8 uur mee, maar vind dat eigenlijk niet vreemd...

Anoniem: 189953

Anoniem: 214109 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:54:
heeft er iemand een mooi handleidingkje voor hoe je dit op je TD installert
Installeren op de Diamond gaat precies hetzelfde als op ieder ander WM toestel.
Net als op je PC, als je een Compaq hebt, een IBM of een ASUS, installen van progs is hetzelfde.

Voor Windows Mobile bestaan er grofweg 2 manieren om programma's te installerten (zoals Tomtom).
Je hebt ofwel een .exe bestand of een .cab bestand.
De .exe installeer je via je computer als je je mobiel met ActiveSync verbonden hebt.
Mocht je gebruik maken van een Mac is het het makkelijkst even Windows op te starten in Parallels
(of natuurlijk VM ware, of misschien wel nog makkelijker booten met Windows via Bootcamp).
Als je Active Sync verbinding hebt install file op je PC aanklikken en hij gooit hem vanzelf naar je mobiel, staat allemaal in het scherm, kan niet fout gaan.
Op je Diamond verschijnt dan vervolgens de rest van de info, net als waar je het wilt installeren.
Als je een .cab file hebt installeer je rechtstreeks op je mobiel.
Je zet dat eerst het bestand op je mobiel (ik heb een mapje op het geheugen staan "install", erg handig)
Zoek vervolgens met je verkenner op je mobiel het .cab bestandje op en aanklikken.
Vervolgens installeerd het zich vanzelf (weer hetzelfde als bij de .exe, de vraag waar je het wilt etc.)

Volgens mij moet het zo lukken, maar met google vindt je nog uitgebreidere beschrijvingen :O

(tipje, voor dit soort vragen is google (= zoekmachine) erg handig, kun je heel veel op vinden, ik heb een bookmark ervan)

Anoniem: 212926 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:39:
Na lezen van al die opmerkingen over de accuduur ben ik wat nieuwsgierig geworden... Hoe lang gaat 'n beetje accu mee, normaal gesproken? Ikzelf vind 't heel acceptabel dat ik m'n td dagelijks aan de lader leg, soms 2 keer. Had hiervoor 'n N80, waarvoor hetzelfde geldt. Ook Samsungs D600, E760 en 770 gingen bij mij niet langer dan ong. 12 uur mee.
Met m'n td ben ik veel aan 't smsen, msnen, internetten, progs (de)installeren etc. Op zullke dagen gaat ie net 8 uur mee, maar vind dat eigenlijk niet vreemd...
Een goede docking station doet wonderen... watbetreft het opladen

Anoniem: 234194

Heb de TD van Vodafone maar inmiddels de zwarte skin van HTC erop gezet.

Nu snap ik niet precies wat ik in het interne geheugen moet zetten en wat op de (ingebouwde) geheugenkaart van 4 GB.

Als ik nu bij geheugen staat er het volgende

Opslag
85.31 mb
In gebruik 54.66
Vrij 30.65

Programma

Total 113.07
In gebruik 66.07
Vrij 47.00 mb

Als ik bij Programm's verwijderen kijk dan krijg ik de volgende lijst te zien :

Google maps
Tom Tom
Rotterdam nav map
Customization tools
Sushi diamond tf3d config

Wat kan ik anders/beter doen om weer werk geheugen te krijgen ?

Draai nog de 1.37 VF ROM simpelweg omdat er nog geen officiele upgrade van VF is.

Alvast dank.

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-05 19:54
Aye bedankt allemaal voor reacties en tips. Ik geloof dat het geen van die programma's is waar ik naar opzoek was, maar Trackr voldoet iig prima.

tnx!

• Niet online
210667 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:21:
[...]

Was ook meer bedoeld voor die gup waar je op reageerde.No offence ment.

[...]

trackr vern**kt je diamond zodat je opnieuw moet resetten en dan heeft het OS en de bug in de rom het gedaan?! Ik zou een klacht naar Bill sturen |:(
Ok, sorry, dan had ik je reactie verkeerd begrepen ;).

En ik weet zelf ook niet precies waar de fout in zit (Windows, HTC software of Trackr software)...maar dit schrijven ze er zelf over:
HTC Touch Diamond
Gebruik de GPS instelling 'Windows (Intermediate Driver)' om de interne GPS ontvanger te gebruiken.

Als trackr! vastloopt na het starten van een sessie en de melding 'device(s) gevonden', controleer dan of je de laatst beschikbare ROM versie voor de HTC Diamond Touch hebt. In de nieuwere versies zijn problemen met GPS toegang opgelost.

Anoniem: 114910

Ik ben sinds vandaag ook een bezitter van een HTC diamond. Er zijn alleen 2 problemen waar ik tegen aan loop:

1) Ik kan geen sms versturen. Ben netjes met het Telfort/Kpn netwerk verbonden, maar krijg een error met de servermeldingen voor sms. Ik heb de instellingen handmatig en via de server geprobeerd maar lost het probleem niet op. Blijf een melding krijgen dat ik de instellingen moet controleren. Bellen, internetten etc gaat perfect

2) Als ik mijn toestel uit en aan heb gezet na het wijzigen van instellingen en ik wil een nieuwe sms versturen krijg ik standaard de melding: Uw sim kaart is vol, verwijder berichten. Ik gooi dan alles op de sim leeg, maar als ik de foon herstart staat alles er weer op....Heel vreemd. Hij zou toch ook sms op de telefoon moeten kunnen opslaan?

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

• 210667
  • Niet online
DRvDijk schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:35:
[...]
offtopic:
Estetisch lijkt me, of mag t niet van boven? O-)
oeps..hihihihi.. O+
Anoniem: 234194 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:08:

Nu snap ik niet precies wat ik in het interne geheugen moet zetten en wat op de (ingebouwde) geheugenkaart van 4 GB.

Draai nog de 1.37 VF ROM simpelweg omdat er nog geen officiele upgrade van VF is.

Alvast dank.
In principe alles wat mogenlijk is op je 4Gb geheugen zetten. Sommige programmaatjes geven die optie niet eens dus moet je ze wel op je device zetten. Meestal wijst het zich vanzelf wel.

Als die VF-rom bevalt, lekker laten zitten tot ze met een update komen. Anders zijn de opties die dan nog resten [rom flashen] al besproken.

• Anoniem: 272667
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
dyna18 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:50:
Vraagje aan de mensen die het toestel al een paar maanden hebben en GEEN screenprotector gebruiken. Wat is de staat van je scherm nu? Zijn er krasjes of beschadigingen te zien?
Ik denk er namelijk over om mijn screenprotector er weer af te halen, hij is niet helemaal goed geplakt.
2 maanden in bezit.. en ja krassen ontstaan snel. zeker als je hem samen met iets anders in je broekzak stopt. Maar volgens mij is en telefoon een gebruiksvoorwerp met de daarbij horende gebruikssporen..

• Anoniem: 272667
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Sleehond schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:59:
[...]

Bij start-up zit ik op 45%, na verloop van tijd, na veel dingen doen, zit ik max op 65% ofzo.
Heb trouwens de standard phone-skin uitgeschakeld, die vergt zo'n 10 mb geheugen, scheelt ongeveer 10%! Voorheen starte ik namelijk met 55% ongeveer!
hoe schakel je die uit?

Bedankt!

Anoniem: 272670

hallo allemaal

mijn eerste post hier .
ik zit met een klein probleempje .
als ik mijn contacten wil bewerken kan ik onder in het scherm op menu drukken .
als ik dat doe krijg ik een windows foutmelding .
heeft iemand enig idee wat ik daaraan kan doen . soft reset had geen invloed .

groetjes pascal

• sandeman
  • Laatst online: 21-11-2022
gebruikershaes schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:20:
Aye bedankt allemaal voor reacties en tips. Ik geloof dat het geen van die programma's is waar ik naar opzoek was, maar Trackr voldoet iig prima.
Er zijn trouwens nog meer programma's die dit soort dingen doen: GPSTuner, Pathaway, Google Navigator (niet van Google zelf) en nog veel meer.
Anoniem: 234194 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:08:
Programma
Vrij 47.00 mb

Wat kan ik anders/beter doen om weer werk geheugen te krijgen ?
47MB werkgeheugen vrij is toch voldoende voor de meeste dingen zou ik zeggen? Maar als je per se meer vrij wil krijgen kan je bijvoorbeeld TF3D uitzetten, de Phoneskin uitzetten. Of nog meer: een lite-ROM installeren (zie XDA-dev).

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 272670 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:30:
hallo allemaal

mijn eerste post hier .
ik zit met een klein probleempje .
als ik mijn contacten wil bewerken kan ik onder in het scherm op menu drukken .
als ik dat doe krijg ik een windows foutmelding .
heeft iemand enig idee wat ik daaraan kan doen . soft reset had geen invloed .

groetjes pascal
wat is de foutmelding?

een foutmelding op poutlook.exe

weet niet hoe ik meer info uit de tel krijg en om hier neer te zetten

gr pascal

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 13:49
210667 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:34:
[...]

Wat betreft het beëindigen van een gesprek. In datzelfde advanced config wat je straks weer gaat installeren, daar zit onder de optie phone, "end call delay". Die staat standaard op 3000 [ms] Doe die eens op 1000ms of zoiets. Het eindigen van een call gaat dan sneller.
ok thanks ga dat zeker doen. volgens mij was dat inderdaad de tweak waar ik naar op zoek was.

heb gesteren na uren bezig te zijn de invisible shield erop gehad. nou is dat aanbrengen zelf niet zo problematisch, maar wat het zo lastig maakt is dat die cheapo's de stickers bijna elke keer iets te klein hebben gemaakt. dus ja je moet elke keer behoorlijk trekken om het goed passend te krijgen. nou hebben ze in hun instructie video makkelijk praten. maar probeer maar eens aan een 5mm uitstekend stukje sticker te trekken om het goed passend te krijgen. en dan vervolgens ervoor zorgen dat dat hoekje ook nog eens blijft plakken en niet weer losschiet.

heb handschoenen aangehad en alles netjes gedaan zonder stof in de buurt (in de badkamer) zie nu wel allemaal druppeltjes eronder en misschien wat stof. even kijken hoe dat afloopt als die druppels eruit zijn. ben benieuwd. maar al met al erg veel moeite en zit er toch wel aan te denken om het te verwijderen als het niet beter wordt. ik zou het dus niemand aanraden, ook ik dacht ooh dat lukt me wel goed. maar het is een drama.
Anoniem: 203771 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 19:47:
Om maar weer even op het accu verhaal te springen!

Vandaag is de tweede dag weer verlopen na het laden. Maandagavond opgeladen en nu nog 3 blokjes over. Ik heb het vandaag maar bijgehouden om het eens te posten. Ik heb 8x mail gecheckt, half uurtje op internet gezeten met wi-fi, 2 games gespeeld (totaal 20 minuutjes), een half uurtje gebeld en een stuk of 10 foto's gemaakt. Ik ben dus nog altijd goed te spreken over de batterij. Ik weet niet wat ik ermee doe, maar hij lijkt bij mij toch redelijk goed zijn werk te doen!

Hij gaat wel na 40 seconden op de "uit" stand, ik weet niet of dat bij jullie ook zo is, maar volgens mij helpt dat ook goed om de accu te besparen. Tevens is het algemeen bekend, dat bluetooth een grote boosdoener is voor de accu, ik zelf gebruik hem ook voor de carkit maar zet hem bij het uitstappen ook weer uit. Is nog geen 10 seconden werk en verder gebruik ik BT toch niet. Zelfde geld voor wi-fi, al heb ik het idee dat de energiemodus toch redelijk zuinig is.
heb hem nu al ruim 36 uur van de lader af, met name wat smsjes gestuurd, wat gebeld en af en toe even wifi aangehad. verder natuurlijk wel wat gespeeld want heb dat ding pas. heb nu nog 1/3e van de batterij over. vind het in principe netjes
HeyJIJdaar schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 13:05:
Ik heb sinds ik afgelopen zondag problemen om mijn quickgps informatie te downloaden. Hebben jullie dat ook?
bij mij deed ie het vanochtend gewoon via ActiveSync

wat me trouwens ook opvalt is dat als ik in mijn uitgebreide sms inbox kijk, dat ik dan in mijn inbox berichten zie staan die ik zelf naar anderen verstuurd heb. die horen gewoon in de verzsonden berichten te staan. wel raar... iemand anders dit ook????

----------------------OPLOSSING----------------------------
dit is een oplossing voor mensen die op hun touch diamond willen internetten via hun laptop of PC en dit niet voor elkaar krijgen. heb zelf last gehad hiervan en eindelijk de oplossing gevonden op het web.
dit is met name handig als je quickGPS instelt dat ie elke keer automatisch update als je via activesync staat verbonden. of om je weather up te daten als je geen internetbundel hebt...

ok open regedit en ga naar de volgende map:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows CE Services

rechtsklik en maak een nieuwe DWORD value in de map genaamd "AllowLSP". en stel deze in op "0" (nul). als deze al bestaat verander hem dan in nul.

connect nu je HTC TD, mogelijk krijg je de eerste keer een error. haal hem dan los en connect hem weer en je kan op je TD internetten via je internetverbinding van je PC.
--------------------------------------------------------------------------

Anoniem: 234194

sandeman schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:31:

[...]

47MB werkgeheugen vrij is toch voldoende voor de meeste dingen zou ik zeggen? Maar als je per se meer vrij wil krijgen kan je bijvoorbeeld TF3D uitzetten, de Phoneskin uitzetten. Of nog meer: een lite-ROM installeren (zie XDA-dev).
OK ik probeer de SUchi Diamond 3D er wel af te halen en dan er opnieuw op te zetten om te zien of dan de optie krijg deze op het 4 GB geheugen te zetten

Nog een vraag deze tewak gezien

Turn off startup aninmation and sound: HKEY_Local_Machine\Software\HTC\HTCAnimation\ -> rename both "StartupGif" and "StartupWav" to other names (van Xda)

Maar kan ik iedere tekst invoeren of moet het en ander (.gif) bestand zijn ?
Dit om te voorkomen dat de telefoon helemaal niet meer start.

Nog een handig progje gevonden
http://www.sparus-softwar...E-TOOL-FOR-HOTLINERS.html

Kan je ook mee in het register en bedienen op je PC of laptop.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:55
Gebruik een programma als Total Commander om in het register van je telefoon te komen!

Zoek allereerst "HKLM" op, dan "Security", dan "Phone" en uiteindelijk "Skin"

"Set value to "1" to ENABLE and "0" to DISABLE"

En VOILA! Even een soft-reset doen overigens :)

EDIT: Zie net dat Happieboedah al antwoord gegeven heeft ;) !

• Niet online
dangerpaki schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:46:
[...]

dit is een oplossing voor mensen die op hun touch diamond willen internetten via hun laptop of PC en dit niet voor elkaar krijgen. heb zelf last gehad hiervan en eindelijk de oplossing gevonden op het web.
dit is met name handig als je quickGPS instelt dat ie elke keer automatisch update als je via activesync staat verbonden. of om je weather up te daten als je geen internetbundel hebt...
Wat is precies het nut hiervan? Zit je met een kabel (of bluetooth?) aan je PC vast...en dan ga je internetten op een klein prutschermpje terwijl je PC op 2 meter afstand staat?

Wat mij dan handiger lijkt...een access pointje neerzetten en zo internetten, quickgps en weer data via WiFi binnenhalen :).

(oh, en QuickGPS werkt zichzelf automatisch bij via ActiveSync (usb) als default instelling...bij mij wel iig :))

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 28-08-2008 23:25]

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 272670 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:44:
een foutmelding op poutlook.exe

weet niet hoe ik meer info uit de tel krijg en om hier neer te zetten

gr pascal
Dan wordt het erg lastig om je te helpen. Maar..ik neem aan dat het wel normaal heeft gewerkt? Zo ja, wat heb je daarna gedaan? Iets geïnstalleerd misschien, iets veranderd? Ik roep even Igo8, weet van iemand die toen ook problemen had met zijn contacten. We horen het wel als je nog meer info kan verstrekken...

210667 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:28:
[...]

Dan wordt het erg lastig om je te helpen. Maar..ik neem aan dat het wel normaal heeft gewerkt? Zo ja, wat heb je daarna gedaan? Iets geïnstalleerd misschien, iets veranderd? Ik roep even Igo8, weet van iemand die toen ook problemen had met zijn contacten. We horen het wel als je nog meer info kan verstrekken...
er is een rom 1.93 en igo op gekomen .
verder heb ik er nog niks aan veranderd
dan ga ik maar eens proberen igo eraf te knikkeren kijken of dat helpt

edit: kom er nu achter dat hij het alleen doet met contacten op de simkaart .

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 272670 op 28-08-2008 23:37]

ik weet niet of dit filmpje al bekend was ? leek me wel handig....

http://video.google.nl/vi...q=htc+diamond&vt=lf&hl=nl

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 272670 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:33:
[...]

edit: kom er nu achter dat hij het alleen doet met contacten op de simkaart .
Dan kom je al aardig in de richting van een oplossing voor je probleem.. 8) Dat gaat dus gewoon lukken.
Anoniem: 66124 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:43:
ik weet niet of dit filmpje al bekend was ? leek me wel handig....
Dat waren de eerste twee tweaks die ik toen nog op de 1.35 rom deed, en dat had meteen effect op de snelheid. leuk om het weer terug te zien.. ;)

en nu is het weer tijd om te gaan werken..

[Voor 39% gewijzigd door 210667 op 29-08-2008 00:44]

Anoniem: 272540

Ik heb de mijn ROM geupdate naar dutty 1.8, en dit bevalt me heel erg goed. Mijn vraag was alleen is de radio dan gelijk ook geupdate? Als je de radio zou updaten zou je namelijk ook je battery life kunnen verbeteren, plus de verbindingen zouden verbeterd kunnen worden etc.

• wontcachme

wontcachme

Anoniem: 272540 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 00:41:
Ik heb de mijn ROM geupdate naar dutty 1.8, en dit bevalt me heel erg goed. Mijn vraag was alleen is de radio dan gelijk ook geupdate? Als je de radio zou updaten zou je namelijk ook je battery life kunnen verbeteren, plus de verbindingen zouden verbeterd kunnen worden etc.
Ligt eraan of de radio in dat paket zat. Vaak is dit niet. Op XDA is een thread over de radio's en het beste kun je .05 of .07 nemen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• 210667
  • Niet online
wontcachme schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 00:42:
[...]

Ligt eraan of de radio in dat paket zat. Vaak is dit niet. Op XDA is een thread over de radio's en het beste kun je .05 of .07 nemen.
Die radio's blijft een verhaal apart. Dutty die bakt elke keer een nieuwe versie mee in zijn rom. 05, 07, en nu geloof ik weer 08. Zelf verteld hij echter niet wat er nu beter of slechter aan is. Zelf hang ik nu voorlopig even op 05. Versie 07 trok met de rom van Swiftblade mijn batterij binnen 2 uur leeg. Moet wel zeggen dat ik een betere verbinding had.. :+ Maar zoals ik nu inschat lijkt mij de 05 voorlopig de standaard.

Hmm.. Ok dat is duidelijk:P, bedankt voor de informatie. Nu had ik nog een vraag, ja ik stop niet zo snel:D. Bij de instellingen, waar je de verbindingen aan en uit kunt zetten staat een optie genaamd Beam. Maar wat is Beam? En kan ik deze gewoon uitschakelen? Zodat ik een langere batterijduur heb:).

• wontcachme

wontcachme

Anoniem: 272540 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 01:30:
Hmm.. Ok dat is duidelijk:P, bedankt voor de informatie. Nu had ik nog een vraag, ja ik stop niet zo snel:D. Bij de instellingen, waar je de verbindingen aan en uit kunt zetten staat een optie genaamd Beam. Maar wat is Beam? En kan ik deze gewoon uitschakelen? Zodat ik een langere batterijduur heb:).
Als ik me goed herinner is beam dat je apparaat gevonden kan worden icm bluetooth zonder bluetooth daadwerkelijk aan te hebben. Als je bijvoorbeeld een bluetooth headset hebt hoef je alleen beam aan te doen en niet bluetooth. Alleen "gepairde (al eerder gevonden)" apparaten worden dan gebruikt en mee gecommuniceerd.

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:01
wontcachme schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 01:46:
[...]

Als ik me goed herinner is beam dat je apparaat gevonden kan worden icm bluetooth zonder bluetooth daadwerkelijk aan te hebben. Als je bijvoorbeeld een bluetooth headset hebt hoef je alleen beam aan te doen en niet bluetooth. Alleen "gepairde (al eerder gevonden)" apparaten worden dan gebruikt en mee gecommuniceerd.
Ik dacht altijd bij mn vorige smartphone dat dat 'beam' op het aan/uitzetten van de infraroodontvanger sloeg. Nou heeft de Diamond voor zover ik weet geen IR dus neem ik aan dat 'beam' en dode functie is, die niets doet. Maar het zou idd ook met de BT te maken kunnen hebben.

• Crusader
  • Laatst online: 20-05 17:40

Crusader

Arc Nature

Beam is de functie om bestanden etc. over te seinen naar een ander device, d.m.v. infrarood of bluetooth. Aangezien infrarood er niet in zit, doe je het verzenden van bestanden via bluetooth en die functie heet beam.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03:09

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ben ik de enige waar Windows Live steeds wil connecten, ondanks dat de sync op handmatig staat?

accuduur: die van mij was na 48 uur leeg, maar heb wel gisteravond 1,5uur met trackr en gps zitten spelen. Toen ging het wel rap met de accu.

edit: foutje, meerdere dingen tegelijk.. accu heeft het 48uur overleefd incl 1,5 uur trackr ;)

[Voor 18% gewijzigd door AndereKoekoek op 29-08-2008 09:30]

• Niet online
Floris-K schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:50:
Ben ik de enige waar Windows Live steeds wil connecten, ondanks dat de sync op handmatig staat?

accuduur: die van mij was na een half uur leeg, maar heb wel gisteravond 1,5uur met trackr en gps zitten spelen. Toen ging het wel rap met de accu.
Dat kan kloppen, ik had na 3 uur non stop trackr'en (motorritje) ook 0,0 accu meer over ;).

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-05 19:21
Anoniem: 33810 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:21:
[...]

Dat kan kloppen, ik had na 3 uur non stop trackr'en (motorritje) ook 0,0 accu meer over ;).
hoe zorg jij dat tijdens trackr'en de diamond niet in standby gaat? alle powersavings uit, en handmatig toetsblokkering aan zodat 't scherm wel aan blijft? Of is er een handigere manier? :) (zonder telkens als je gaat trackr'en je settings moet wijzigen...)

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:19
Kan ik een klein noob-vraagje stellen?

De TD draait toch op WM 6.1?
En daaroverheen zit toch de TF3D?

Op mijn TD heb ik dus:
WM 6.1
ROM: 1.93
TF3D: 1.1.34.......

Als ik nu mijn TD flash met een andere ROM, wat verandert er dan?
Het blijft toch WM met TF3D?

ALvast bedankt

PSN: Kitty_Litter

• sandeman
Serotonine schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:41:
Als ik nu mijn TD flash met een andere ROM, wat verandert er dan?
Het blijft toch WM met TF3D?
Zover ik weet zijn alle beschikbare Diamond ROMs gebaseerd op WM6.1 (er zal misschien ooit wel een Linux of WM7 ROM komen, maar dat kan nog lang duren).
De meeste gewone/premium/weetikveel ROMs bevatten ook TF3D, bij de lite-ROMs is dit er vaak uitgesloopt (maar dat staat er ook bij).

• DRvDijk
@Serotonine: yup, het zal allemaal alleen opnieuw geïnstalleerd worden.

• sjansen
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-05 14:48
Ik krijg met trackr steeds de melding dat er een server fout is.
Nu ben ik al op de site van trackr wezen kijken maar daar stond niks bijzonders dan:
pas de tracker file aan indien nodig. (Stond volgens mij geen fout in.)
Misschien blokkeerd de provider de verbinding. (Nee, want ook via een kabeltje met mijn pc krijg ik deze fout.)

Dus mijn vraag is: Wie heeft trackr werkend met de Swifbl 6.0 rom ? Want ik verwacht dat daar de fout zit.

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-03 09:02
Ik merk dat ik niet meer kan inloggen op MSN.
Nadat ik een paar weken terug m'n backup heb terug gezet, is de mogelijkheid om een account te configuren verdwenen. Accountinstellingen is ook niet beschikbaar.
Iemand enig idee hoe ik dit kan herstellen?

• roefje
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-05 23:23
Weet iemand misschien hoe je tegelijk meerdere afbeeldingen kan invoegen in een mail.
Op dit moment moet het dus stuk voor stuk gebeuren, met een aantal mailtjes en een paar foto's per mail wordt het toch gauw vervelend om het op deze manier te doen.

Anoniem: 78676

Ben nu nog in het bezit van een iphone maar zit er aan te denken om hem weg te doen en over te stappen naar een TD.
Waar ik benieuwd naar ben of iemand anders deze stap ook gemaakt heeft en dan ben ik vooral nieuwsgierig of het abonnement (I150) zonder problemen werkt in de TD.

• TCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-05 22:49

TCR

pfffffffff

even een vraagje over mijn compact. Bij mijn contacten staan zowel mijn outlook als sim contacten. Omdat veel hiervan dubbel zijn is dit een beetje vol. Hoe zorg ik ervoor dat alleen mijn outlook contacten worden weergegeven?

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 13:25

megaleo

Special member

TCR schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:52:
even een vraagje over mijn compact. Bij mijn contacten staan zowel mijn outlook als sim contacten. Omdat veel hiervan dubbel zijn is dit een beetje vol. Hoe zorg ik ervoor dat alleen mijn outlook contacten worden weergegeven?
Dude, dat staat al eeuwen in de FAQ HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 7

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:19
sandeman schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:48:
[...]

Zover ik weet zijn alle beschikbare Diamond ROMs gebaseerd op WM6.1 (er zal misschien ooit wel een Linux of WM7 ROM komen, maar dat kan nog lang duren).
De meeste gewone/premium/weetikveel ROMs bevatten ook TF3D, bij de lite-ROMs is dit er vaak uitgesloopt (maar dat staat er ook bij).
Maar als ik flash blijft het WM 6.1 en de TF3D versie blijft ook hetzelfde.
Wat verandert er dan als ik flash?

PSN: Kitty_Litter

• Niet online
bureno schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:29:
[...]

hoe zorg jij dat tijdens trackr'en de diamond niet in standby gaat? alle powersavings uit, en handmatig toetsblokkering aan zodat 't scherm wel aan blijft? Of is er een handigere manier? :) (zonder telkens als je gaat trackr'en je settings moet wijzigen...)
Hier heb ik helaas nog geen makkelijkere manier voor gevonden nee...doe het op deze manier.

• sandeman
Serotonine schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:10:
[...]
Maar als ik flash blijft het WM 6.1 en de TF3D versie blijft ook hetzelfde.
Wat verandert er dan als ik flash?
Je krijgt waarschijnlijk nieuwere builds van alle onderdelen (waaronder WM6.1 en TF3D), er zijn applicaties weggehaald en bijgekomen, er zijn dingen getweakt en nog veel meer. Door al deze wijzigingen kan je TD ineens een stuk sneller zijn en veel meer vrij opslag/werkgeheugen hebben.

• erikven1978
Hallo,

weer even een nieuwe status omtrent deze super GSM.

Hoe langer ik deze in het bezit heb, hoe beter hij bevalt!
De mogelijkheden zijn echt ongekend, en met een paar eenvoudige tweaks is de snelheid meer als ruim toereikend. Ik kan erg snel mijn weg vinden door de TF3D. Ik heb t idee dat mijn TD sneller reageert als die van die man in het filmpje van een aantal posts terug.

Maar... Je moet er inderdaad wel even je weg in vinden, en de tijd nemen om alles goed uit te zoeken en te tweaken. Maar dan heb je ook wat!! Als ik de Iphone met mijn TD vergelijk, is de IPhone niet echt noemenswaardig meer.....

+erg snel aangemeld op wireless lan, goed werkbaar in de powersave modus.
+ontvangst sattelieten perfect! Beter als veel "echte" navigatiesystemen.
+TT7 draait sneller op mijn TD als op de TomTom navigatie zelf... (vergeleken met die van een vriend)
+mogelijkheden te over qua programma's installeren, tweaken, enz enz.
+fijne telefoonapplicatie, gemakkelijk sms-en
+internet erg goed. Bijna net een normale pc, alleen flash sites heeft hij problemen mee, en ik kan niet alle filmpjes streamen. Inzoomen op text, met de daarbij behorende text-wrap werkt super.
+Het scherm. Erg mooi. Hoge resolutie, haarscherp, en een fijne helderheid.
+Het formaat: deze past (t.o.v. de Iphone) WEL in je broekzak
+werking als geheugenstick via USB2.0
+Ik internet met vodafone, en als ik op H(sdpa) zit, internet deze GSM razendsnel, ongeloofelijk zeg. Je merkt het goed met Google Maps op sattelietweergave, hij pompt de bytes erg snel naar binnen.

-de SMS treadweergave met 2 regels waarin je zelf typt als je het telefoonkeyboard gebruikt.
(Er is een .cab geschreven, maar ik weet niet of dit werkt... nog geen reactie gehad van iemand die dit getest heeft, of wilt testen)
-filmkwaliteit van mijn oude Samsung E900 was beduidend beter
- Foto's zijn ook niet geweldig, maar acceptabel. Gemis van een Flitser/lampje is wel erger.
-'out of the box' zou ik er (nu ik weet wat hij kan met wat eenvoudige tweaks) niet tevreden mee zijn.
-je moet hem dus eigelijk tweaken...
-memoryleak. Het geheugen loopt gewoon op gedurende de dag.
-De ontvangst van Vodafone is slechter als met de Nokia van mijn vriendin. KPN daarentegen kwam wel net zo goed binnen.... erg jammer, aangezien ik nu op Vodafone zit... (draai op radio 0.5: iemand ervaringen met vodafone en een nieuwere radio? (0.7 of 0.8??))
-Geen geheugenkaartslot. Voor mij geen groot probleem, maar ik kan me voorstellen dat mensen die er veel muziek op zetten, dit wel een probleem vinden.

De accuduur heb ik niet opgenomen in dit verhaal.
Ik ben er gewoon tevreden over. Moet elke dag aan de lader, maar ik speel er ook veel mee.
Men beseft volgens mij vaak niet dat ze een PDA in de broekzak hebben, die allerlei applicaties zit te runnen, wat gewoon meer energie kost, en wat dus totaal niet vergelijkbaar is met een 'oude' GSM. Men wil de GSM ook graag plat en klein houden, dus er zal ergens een keuze gemaakt moeten worden. Voor degenen die meer capaciteit willen, en er een iets dikkere GSM voor over hebben, kan dit gemakkelijk geupgrade worden naar een accu met 50% meer capaciteit (zie startpost). Ook weer een + t.o.v. de IPhone waar de accu ingebakken zit, en die je zelf niet eens kunt vervangen......

Anoniem: 271815

Goddamn........
Eerste kras net een maand in mijn bezit. Altijd in een pouch. Wordt dus pouch en screenprotector. Kan in ieder geval niks hebben dat scherm. Mischien een zeikerd maar ik hou hem graag netjes zodat het over een jaar nog handel is.

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-05 19:54
Anoniem: 78676 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:41:
Ben nu nog in het bezit van een iphone maar zit er aan te denken om hem weg te doen en over te stappen naar een TD.
Waar ik benieuwd naar ben of iemand anders deze stap ook gemaakt heeft en dan ben ik vooral nieuwsgierig of het abonnement (I150) zonder problemen werkt in de TD.
Ruilen? ^^

• MRE-Inc

MRE-Inc

erikven1978 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:51:
Hallo,

-de SMS treadweergave met 2 regels waarin je zelf typt als je het telefoonkeyboard gebruikt.
(Er is een .cab geschreven, maar ik weet niet of dit werkt... nog geen reactie gehad van iemand die dit getest heeft, of wilt testen)
Die cab komt volgens mij van mij. Ik heb gister mn TD opnieuw vanaf scratch af geinstalleerd en ook dat cabje geinstalleerd. Werkt perfect. Ik heb nu 4 regels tekst om te typen.

Staat overigens nog niet in de faq als ik het zo bekijk.......

http://www.megaupload.com/nl/?d=ZW1UFVJ6

Cabje om 4 regels te krijgen voor je sms. Voordeel is dat hij een backup maakt van je originele file die vervangen wordt, dus bij deinstallatie van de cab heb je weer gewoon 2 regels.

LET OP !!!! Nadat je het cab bestand geinstalleerd hebt, moet je met Total Commander het bestand thread_sms.htm opzoeken. Deze staat in de \Windows map. Daarna de properties van dit bestand openen en het vinkje aanzetten bij SYSTEM zodat thread_sms.htm weer een system file wordt !!!!!

[Voor 29% gewijzigd door MRE-Inc op 29-08-2008 20:44]

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-05 19:28

AlbertTCB

swing it baby

Anoniem: 272540 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 00:41:
Heb jij bij de nieuwe Dutty 1.8 ook dat wanneer je een mailaccount aanmaakt, dat je twee enveloppen ziet staan (en wanneer je 2 toevoegt, dus 3)? De eerste is altijd leeg, de tweede (en volgende) de 'echte' emailaccounts.

I'm just taking care of business

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-04 20:41

JeRa

Authentic

Ik heb m'n TD geflashed met de laatste officiële WWE ROM (heb de UK versie) en sindsdien is de TouchFlo3D interface nogal simpel geworden; naar links of rechts scrollen wordt meteen uitgevoerd zonder animatie (wat niet zo heel erg is, maar toch). Is hier nog een setting voor om dit weer in te schakelen? En heeft iedereen dit?

Verder erger ik me aan het feit dat de Calendar die je kunt starten vanaf het homegedeelte áltijd in de agendaview opent, ook al stel je in dat hij in de month view moet openen. Als je de Calendar opent vanuit Start werkt het prima, alleen in dat homegedeelte dus niet. Een genoemde truuk was het wijzigen van de shortcut naar de calendar zodat de '-vm' optie werd toegevoegd, maar na alle *.lnk's en het hele register doorgelopen en gewijzigd te hebben weet ik het niet meer. Iemand nog tips?

[Voor 6% gewijzigd door JeRa op 29-08-2008 13:56]

ifconfig eth0 down

• sandeman
JeRa schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:53:
Ik heb m'n TD geflashed met de laatste officiële WWE ROM (heb de UK versie) en sindsdien is de TouchFlo3D interface nogal simpel geworden; naar links of rechts scrollen wordt meteen uitgevoerd zonder animatie (wat niet zo heel erg is, maar toch). Is hier nog een setting voor om dit weer in te schakelen? En heeft iedereen dit?

Verder erger ik me aan het feit dat de Calendar die je kunt starten vanaf het homegedeelte áltijd in de agendaview opent, ook al stel je in dat hij in de month view moet openen. Als je de Calendar opent vanuit Start werkt het prima, alleen in dat homegedeelte dus niet. Een genoemde truuk was het wijzigen van de shortcut naar de calendar zodat de '-vm' optie werd toegevoegd, maar na alle *.lnk's en het hele register doorgelopen en gewijzigd te hebben weet ik het niet meer. Iemand nog tips?
  • Alle nieuwere ROMs hebben een TF3D met minder animaties (maar sneller). Het is wel mogelijk om een losse oudere manila (codenaam voor TF3D) te installeren met een nieuwe ROM. Kijk hiervoor op XDA dev.
  • Kijk eens in dit topic op XDA dev. Met dat programma kan je veel veranderen aan de links in TF3D en misschien ook wel dit.

mr. TCB schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:43:
[...]

Heb jij bij de nieuwe Dutty 1.8 ook dat wanneer je een mailaccount aanmaakt, dat je twee enveloppen ziet staan (en wanneer je 2 toevoegt, dus 3)? De eerste is altijd leeg, de tweede (en volgende) de 'echte' emailaccounts.
Ik heb maar 1 mail account toegevoegd, en dat is een gmail account. Deze werkt ook gewoon goed, geen problemen met enveloppen. Ik heb echter wel een andere probleem, als ik namelijk mijn hotmail account wil toevoegen wordt opera gestart en wordt ik verwezen naar http://mobile.live.com. Ik zou mijn hotmail account graag willen toevoegen als mail account zodat ik makkelijk kan zien of ik nieuwe mails heb ontvangen.

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 23:35
Wat is de goedkoopste manier om de TD in handen te krijgen? Werd net gebeld door Orange, en omdat ze overgenomen zijn door T-Mobile hadden ze een aanbieding voor mij; de TD bij een 15€ abbo, 24 mnd en 10 euro bijbetalen. Ik was niet van plan een nieuwe telefoon te halen, maar volgens mij is dit wel een superaanbieding (en het mooie is dat ik m'n orange beltegoed mee kan nemen). Klopt dat of trap ik in verkooppraatjes?? 't is wel een super ding natuurlijk

[Voor 4% gewijzigd door SpiceWorm op 29-08-2008 14:29]

• erikven1978
MRELynx schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:41:
[...]

Die cab komt volgens mij van mij. Ik heb gister mn TD opnieuw vanaf scratch af geinstalleerd en ook dat cabje geinstalleerd. Werkt perfect. Ik heb nu 4 regels tekst om te typen.

Cabje om 4 regels te krijgen voor je sms. Voordeel is dat hij een backup maakt van je originele file die vervangen wordt, dus bij deinstallatie van de cab heb je weer gewoon 2 regels.
Hallo,

ik heb t geinstalleerd, maar ik kan nu geen enkel bericht meer openen?
Ik zie ze nog wel staan in de TF weergave, maar als ik erop klik, opent hij ze niet.
Als ik dan op 'meer' klik, krijg ik wel de lijst met de berichten te zien, maar ook vanaf hier kan ik niks meer openen?

Als ik een nieuw bericht ga typen, dan heb ik in de 1e instantie een weergave van 1 regel, maar dit schuift wel netjes door als je doortypt naar 4 regels

ps. reeds 2x een soft reset uitgevoerd

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03:09

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb exact hetzelfde probleem... meteen uninstall gedaan

• MRE-Inc

MRE-Inc

Vreemd, bij mij doet hij het perfect. En als je thread_sms.htm lokaal naar je pc kopieert met en dit erin zet ?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
 <html XMLNS:Inbox>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"/>
  <object id="HTMLFormFactory" CLASSID="clsid:29d48cf7-ed6a-4a9d-a17a-ae9115c07a90" />
  <?IMPORT NAMESPACE="Inbox" IMPLEMENTATION="#HTMLFormFactory" />
  <link rel="stylesheet" href="file://\windows\thread_style.css" type="text/css" />
 </head>

<body>
  <Inbox:ThreadIFrame>
   <Inbox:content id="THREADIFRAME" links />
  </Inbox:ThreadIFrame>

<div id="threadbottom">
   <hr class="divider" size="1" />
   <Inbox:ComposeBodyCount>
    <Inbox:content ID="COMPOSEBODYCOUNT" format="%1!d!/%2!d!%4 (%3!d! berichten)" title />
   </Inbox:ComposeBodyCount>
   <Inbox:ComposeSubject class="sms">
    <Inbox:content id="COMPOSESUBJECT" width="98%" height=70 spell focus count links noclearonbackpresshold limit=0 autocap inserttab scroll />
   </Inbox:ComposeSubject>
  </div>

</body>

</html>

Daarna naar je storage card terug zetten en dan met total commander naar je \Windows dir kopieren ?

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-01 20:07
Ben nu ruim een uur in het bezit van een Touch Diamond, maar kan het nog steeds niet gebruiken i.v.m het uitlijnen. (Telkens op het kruisje tikken helpt niet)
Hoort dat zo of is er iets aan de hand met de telefoon...

Bij Phonehouse zeiden ze dat het ongeveer 20min. zal duren.

Anoniem: 214109

jacky00 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:58:
Ben nu ruim een uur in het bezit van een Touch Diamond, maar kan het nog steeds niet gebruiken i.v.m het uitlijnen. (Telkens op het kruisje tikken helpt niet)

kheb ff voor je gekeken je moet 5x uitlijnen en dan moet het klaar zijn ;) lukt dit niet zet je foon een x uit en aan misschien dat het dan wel wil.. maar als je na 20 minuten nog niet klaar bent dan klopt er iets niet probeer dan de reset bij je pennetje eens ;)

suc6

• 210667
  • Niet online

Niet tikken! Gewoon met je stylus licht of wat zwaarder op het kruisje "drukken", dan verspringt ie vanzelf. Echt tikken werkt niet. En bij phonehouse moeten ze niet liegen.. 8)

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-11-2019
mr. TCB schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:43:
[...]

Ik heb dat nu ook na update naar 1.93, ik wil die ene envelop weg, want daar zit geen account aan..
Hotmail werkt bij mij overigens perfect.

Anoniem: 95814

Na de officiële bekendmaking van de HTC Touch Diamond komen meer details over de hardwarespecificaties boven water: de navigatiesoftware zou zich voor het eerst op de rom bevinden.

Maandag lekten de specs voor HTC's nieuwste smartphone uit, die een dag later door HTC werden bevestigd. Een van features waarover de Diamond beschikt, is een gps met bijbehorende navigatiesoftware. Het feit dat die navigatiesoftware in de rom van de smartphone meegebakken wordt, was echter nog niet bekend. In ieder geval in de versie van de telefoon van O2, die Xda Diamond heet, zou het om de nieuwe versie van Tomtom, Navigator 7, gaan.

Volgens een Poolse pda-site is ervoor gekozen de navigatiesoftware in de rom mee te leveren, aangezien de voorgaande versies van Tomtom 'massaal' illegaal verspreid en gebruikt werden. De Diamond is nog niet verkrijgbaar, maar moet medio juni ongeveer vijfhonderd euro gaan kosten.

Update: HTC heeft inmiddels op een persconferentie bevestigd dat het Tomtom Navigator 7 in de rom van de Touch Diamond mee zal leveren.
Bron: Tweakers

Nu kan ik nergens terug vinden of dit klopt? zo ja..hoe is het mogelijk om deze op de HTC touch te krijgen, dit vanwege het feit dat ik niet in het bezit ben van dit software pakket!
(er staat in de beginpost ook wel wat dingen over TOMTOM op je TD...maar kan niet vinden of die er standaard op word meegeleverd)

Alvast bedankt

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 95814 op 29-08-2008 15:19]

• 210667
  • Niet online
MRELynx schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:55:
[...knip]

<Inbox:content id="COMPOSESUBJECT" width="98%" height=70 spell
Had je buiten Composesubject height van 35==> 70 verder nog iets veranderd?

Anoniem: 114910 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:50:

Ik kan geen sms versturen. Ben netjes met het Telfort/Kpn netwerk verbonden, maar krijg een error met de servermeldingen voor sms. Ik heb de instellingen handmatig en via de server geprobeerd maar lost het probleem niet op. Blijf een melding krijgen dat ik de instellingen moet controleren. Bellen, internetten etc gaat perfect
*update* na lang zoeken heb ik het probleem ook al in topic 6 gevonden (overigens staat daar alleen oplossing bij dat de firmware terug moet naar 1.37) . ook toevallig telfort en ook toevallig sinds rom versie 1.93. Is er iemand die hier ook last van heeft (of gehad) En al een oplossing heeft? Terug naar 1.37 zie ik zelf niet zitten.

• MRE-Inc

MRE-Inc

210667 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:17:
[...]

Had je buiten Composesubject height van 35==> 70 verder nog iets veranderd?
Nee, verder niks veranderd. Wel op je pc doen in notepad en niet met pocket word op je diamond. Dat werkt niet namelijk.....

@Ugluk, staat het nr van de sms centrale wel ingevuld en goed ingevuld ?

[Voor 10% gewijzigd door MRE-Inc op 29-08-2008 15:30]

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-03 13:50
MRELynx schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:30:
Nee, verder niks veranderd. Wel op je pc doen in notepad en niet met pocket word op je diamond. Dat werkt niet namelijk.....
Wanneer je zonder tussenkomst van je pc dit wil bewerkstelligen, kan je de file ook editten met Total Commander (en, nogmaals, dus niet met Pocket Word)

• marco899
  • Laatst online: 22-05 11:49

marco899

Know's what he wants.

Anoniem: 95814 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:14:
[...]

Bron: Tweakers

Nu kan ik nergens terug vinden of dit klopt? zo ja..hoe is het mogelijk om deze op de HTC touch te krijgen, dit vanwege het feit dat ik niet in het bezit ben van dit software pakket!
(er staat in de beginpost ook wel wat dingen over TOMTOM op je TD...maar kan niet vinden of die er standaard op word meegeleverd)

Alvast bedankt
Je krijgt geen tomtom bij de diamond en deze is ook niet los te koop. Tomtom wordt alleen bij de pro geleverd of op de Diamond bij O2.

[Voor 5% gewijzigd door marco899 op 29-08-2008 15:39]

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

marco899 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:39:
[...]

Je krijgt geen tomtom bij de diamond en deze is ook niet los te koop. Tomtom wordt alleen bij de pro geleverd of op de Diamond bij O2.
Ok vriendelijk bedankt voor je reactie.

[...]

@Ugluk, staat het nr van de sms centrale wel ingevuld en goed ingevuld ?
Mag jij me vertellen waar ik dit kan instellen ;) Wat ik begrepen heb kan je dit helemaal niet handmatig instellen. Ik heb met meerdere mensen zitten zoeken maar kan nergens vinden waar ik het nummer van de sms centrale in kan stellen.

• 210667
  • Niet online
[...]

Ah ok..Maar met totalcommander lukt het editten wel en hij onthoudt het ook nog..Trouwens heb nog steeds die icoontjes.cab van je..ze blijven mooi.. ;) Je had ze ook op xda gezet zag ik..

• MRE-Inc

MRE-Inc

Anoniem: 114910 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:44:
[...]

Mag jij me vertellen waar ik dit kan instellen ;) Wat ik begrepen heb kan je dit helemaal niet handmatig instellen. Ik heb met meerdere mensen zitten zoeken maar kan nergens vinden waar ik het nummer van de sms centrale in kan stellen.
Start / instellingen / Tabblad Persoonlijk /Telefoon

Dan op het tabblad Services de onderste optie kiezen. Daar staat bij mij namelijk Voicemail en SMS-berichten. Dan op Instellingen ophalen klikken en dan kan ik daar 2 dingen invullen:

Servicecentru SMS-Berichten: +31628500561
Voicemail: +31628500550

Ik zit bij orange, dus bovenstaande nummers gelden voor het Orange netwerk. Maar het staat er iig in de +316 notitie. Hoe staan ze bij jou dan ?

@Heppieboeddah: Thanx. Ik gebruik ze zelf ook natuurlijk. Staat net wat frisser dan die zwarte icoontjes. Via XDA was ik idd op het idee gekomen om er zelf eens wat mee te gaan kloten....

[Voor 10% gewijzigd door MRE-Inc op 29-08-2008 15:57]

• 210667
  • Niet online
edit..geen text

[Voor 94% gewijzigd door 210667 op 29-08-2008 15:57. Reden: overbodige text]

Dat werkt dus niet. Daar krijg ik ook een foutmelding bij:

Kan de instellingen bij het netwerk niet ophalen. Probeer het later nog een keer of probeer de gegevensverbinding te verbreken en probeer het opnieuw.

Telefoon op auto en gsm geprobeerd, maar blijf die foutmelding krijgen.

210667 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:47:
[...]

Ah ok..Maar met totalcommander lukt het editten wel en hij onthoudt het ook nog..Trouwens heb nog steeds die icoontjes.cab van je..ze blijven mooi.. ;) Je had ze ook op xda gezet zag ik..
Zijn die voor dit publiek ook te krijgen? :)

• 210667
  • Niet online

• MRE-Inc

MRE-Inc

Anoniem: 95814 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:05:
[...]

Zijn die voor dit publiek ook te krijgen? :)
Ik heb een draadje lopen op XDA daarvan. Staat ook de download link in. Enjoy...

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=420423

Nu was Heppieboedda mij voor... 1-1

[Voor 7% gewijzigd door MRE-Inc op 29-08-2008 16:12. Reden: niet snel genoeg :)]

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 114910 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:01:
Dat werkt dus niet. Daar krijg ik ook een foutmelding bij:

Kan de instellingen bij het netwerk niet ophalen. Probeer het later nog een keer of probeer de gegevensverbinding te verbreken en probeer het opnieuw.

Telefoon op auto en gsm geprobeerd, maar blijf die foutmelding krijgen.
heb je al eens op de sites van telfort en Kpn gekeken voor de handmatige instellingen?

http://qelp.kpn.com/qelp/...F381885D48D476D8C252C7694

MRELynx schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:11:
[...]

Ik heb een draadje lopen op XDA daarvan. Staat ook de download link in. Enjoy...

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=420423

Nu was Heppieboedda mij voor... 1-1
Mijn dank is groot, wij eren uw naam in stilte..ziet er goed uit :D

210667 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:24:
[...]

heb je al eens op de sites van telfort en Kpn gekeken voor de handmatige instellingen?

http://qelp.kpn.com/qelp/...F381885D48D476D8C252C7694
Dit heb ik ook al gedaan. Mms versturen gaat wel gewoon goed. Dat is het vreemde aan het verhaal. Het is puur en alleen sms versturen. Ontvangen gaat dus wel goed.

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 114910 op 29-08-2008 16:44]

• 210667
  • Niet online
Anoniem: 114910 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:43:
[...]

Dit heb ik ook al gedaan. Mms versturen gaat wel gewoon goed. Dat is het vreemde aan het verhaal. Het is puur en alleen sms versturen. Ontvangen gaat dus wel goed.
Misschien heb je wat aan de nummers van de sms-centrales van KPN en Telfort. Zou je misschien toch nog kunnen proberen deze handmatig in te stellen.

KPN +31653131313
Telfort +31626000230

Zelf heb ik net even mijn KPN-sim in mijn toestel gedaan en die haalt dus keurig alle instellingen op en ik kan dus sm essen, mm essen, i-netten enzovoort. Dit alles zonder foutmeldingen.

Hoopt dat het lukt, anders kan ik je niet verder helpen. Misschien een ander..

• erikven1978
MRELynx schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:55:
Vreemd, bij mij doet hij het perfect. En als je thread_sms.htm lokaal naar je pc kopieert met en dit erin zet ?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
 <html XMLNS:Inbox>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"/>
  <object id="HTMLFormFactory" CLASSID="clsid:29d48cf7-ed6a-4a9d-a17a-ae9115c07a90" />
  <?IMPORT NAMESPACE="Inbox" IMPLEMENTATION="#HTMLFormFactory" />
  <link rel="stylesheet" href="file://\windows\thread_style.css" type="text/css" />
 </head>

<body>
  <Inbox:ThreadIFrame>
   <Inbox:content id="THREADIFRAME" links />
  </Inbox:ThreadIFrame>

<div id="threadbottom">
   <hr class="divider" size="1" />
   <Inbox:ComposeBodyCount>
    <Inbox:content ID="COMPOSEBODYCOUNT" format="%1!d!/%2!d!%4 (%3!d! berichten)" title />
   </Inbox:ComposeBodyCount>
   <Inbox:ComposeSubject class="sms">
    <Inbox:content id="COMPOSESUBJECT" width="98%" height=70 spell focus count links noclearonbackpresshold limit=0 autocap inserttab scroll />
   </Inbox:ComposeSubject>
  </div>

</body>

</html>

Daarna naar je storage card terug zetten en dan met total commander naar je \Windows dir kopieren ?
pff dat gaat mij allemaal te ver hoor... vandaar ook dat ik toen vroeg of iemand een .cab kon maken zodat ik deze ellende allemaal niet hoefde te doorstaan 8)

Heb 'em inmiddels gedeinstalleerd, en ik kan weer normaal sms-en... alleen dan nog steeds op die onoverzichtelijke 2 regels :(

210667 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:14:
[...]

Misschien heb je wat aan de nummers van de sms-centrales van KPN en Telfort. Zou je misschien toch nog kunnen proberen deze handmatig in te stellen.

KPN +31653131313
Telfort +31626000230

Zelf heb ik net even mijn KPN-sim in mijn toestel gedaan en die haalt dus keurig alle instellingen op en ik kan dus sm essen, mm essen, i-netten enzovoort. Dit alles zonder foutmeldingen.

Hoopt dat het lukt, anders kan ik je niet verder helpen. Misschien een ander..
Bedankt iig, maar ik kan de sms centrale niet handmatig invullen. Het lijkt er bijna op alsof het een Telfort only probleempje is. Misschien omdat mijn telefoon ook vind dat ik aan het roamen ben omdat telfort over het kpn netwerk gaat

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
SpiceWorm schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:14:
Wat is de goedkoopste manier om de TD in handen te krijgen? Werd net gebeld door Orange, en omdat ze overgenomen zijn door T-Mobile hadden ze een aanbieding voor mij; de TD bij een 15€ abbo, 24 mnd en 10 euro bijbetalen. Ik was niet van plan een nieuwe telefoon te halen, maar volgens mij is dit wel een superaanbieding (en het mooie is dat ik m'n orange beltegoed mee kan nemen). Klopt dat of trap ik in verkooppraatjes?? 't is wel een super ding natuurlijk
Ja dat is goedkoop, maar daar gaan we het in dit topic NIET over hebben..

Bij mij was het in 3 minuutjes gefixed, zoals andere dus zeggen: probeer de kruisjes in het midden zachtjes aan te tikken telkens net wat harder tot ie het pakt.
210667 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:20:
[...]

Daar heb ik geen problemen mee, je kan toch gewoon met de knop linksonder opnemen?
RoccoS schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:30:
[HTC RC100 headset verhaal]

Enige nadeel dat ik heb kunnen vinden is dat het verhogen en verlagen van het volume in relatief grote stappen gaat, net als met de volumeknoppen op de TD zelf. In vijf stappen ga je van nul naar maximaal volume, dat werkt niet subtiel genoeg. Wellicht is dat via een tweak nog bij te stellen.
Ik deel je mening, als iemand nog een volumetweak heeft dan hoor ik het graag!
Sleehond schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:16:
Sleehond heeft zijn PO S390 Pouche binnen :D !

De Diamond past er perfect in, sluit precies goed. Voelt stevig aan, is ook DE reden voor het aanschaffen van dit ding!
Klopt het dat er een soort uitschuifsysteem in zit, dus dat je het hoesje in kan knijpen en dat je TD er dan een stukje uitschuift?
Anoniem: 33810 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:05:
[...]

Trackr doet dat inderdaad, maar let AUB op als je niet de nieuwste (nu 1.93) ROM hebt...want anders kan Trackr heel je GPS slopen ;).

Dus Trackr = prima tool om routes bij te houden, maar zorg er voor dat je de nieuwste ROM hebt.
Wat is het nou, ik neem aan dat je de nieuwste ROM moet hebben :?
[...]

Hoe vergroot ik het aantal textregels van het sms-bericht wat ik typ?
Hij stond er dus wel al in, ook omdat je mij daarover gePM'd had. Heb wel even een toevoeging gedaan naar je cab file).

[Voor 11% gewijzigd door Neok_ op 29-08-2008 18:09]

Anoniem: 114910 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:47:
[...]

Bedankt iig, maar ik kan de sms centrale niet handmatig invullen. Het lijkt er bijna op alsof het een Telfort only probleempje is. Misschien omdat mijn telefoon ook vind dat ik aan het roamen ben omdat telfort over het kpn netwerk gaat
Probleem lijkt aan de sim kaart te liggen. Met een Telfort prepaid simmetje doet ie het wel prima en kan ik gewoon een sms versturen. Gelijk maar eens even Telfort bellen dan.....Andere sim aanvragen dan maar

*edit* Krijg je weer zo'n nono aan de lijn die bij hoog en bij laag blijft beweren dat het aan de instellingen van het toestel ligt....*zucht*

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 114910 op 29-08-2008 18:31]

• sandeman
mr_niceguy schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:13:
[...]
Ik heb dat nu ook na update naar 1.93, ik wil die ene envelop weg, want daar zit geen account aan..
Hotmail werkt bij mij overigens perfect.
Ik neem aan dat jullie een backup teruggezet hebben na de upgrade? Sowieso niet al te handig want daarmee overschrijf je ook net nieuw geinstalleerde applicaties met de oude meuk uit je backup.

Kijk eens op XDA dev hier voor een oplossing. Is ook iets voor de FAQ denk ik.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 13:49
Anoniem: 33810 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:23:
[...]

Wat is precies het nut hiervan? Zit je met een kabel (of bluetooth?) aan je PC vast...en dan ga je internetten op een klein prutschermpje terwijl je PC op 2 meter afstand staat?

Wat mij dan handiger lijkt...een access pointje neerzetten en zo internetten, quickgps en weer data via WiFi binnenhalen :).

(oh, en QuickGPS werkt zichzelf automatisch bij via ActiveSync (usb) als default instelling...bij mij wel iig :))
ok dat laatste gebeurde bij mij dus niet automatisch. het stond wel in quickgps ingesteld maar ik kon dus niet internetten via activesync en dus ook niet updaten. in principe kan je dus of met een kabel of via de bluetooth verbonden zijn met activesync. was ook niet de bedoeling om te internetten met een klein prut schermpje terwijl een pc ernaast stond :)
[...]

thnx was ik dus naar op zoek. irritant alleen maar twee regels. ga hem zo erover heen gooien
Floris-K schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:45:
Ik heb exact hetzelfde probleem... meteen uninstall gedaan
ooh dan wacht ik nog even met installen
Anoniem: 214109 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:05:
[...]

kheb ff voor je gekeken je moet 5x uitlijnen en dan moet het klaar zijn ;) lukt dit niet zet je foon een x uit en aan misschien dat het dan wel wil.. maar als je na 20 minuten nog niet klaar bent dan klopt er iets niet probeer dan de reset bij je pennetje eens ;)

suc6
nou mijn scherm uitlijnen hoefde ik toch echt maar een keer te doen, en volgens mij moet je dan op niet meer dan 5 kruisjes klikken en is het gebeurd. 20 minuten lijkt me erg sterk. ik weet niet wat ze bij de phonehouse zitten te denken, maar als ik jou was zou ik ze toch echt uitleggen dat je je touchscreen aan het calibreren bent en niet een nucleaire installatie

• ind0mi
  • Laatst online: 19-05 15:37

ind0mi

PSN: DexFaya

@Heppieboeddah

mn telefoon reboot niet altijd na het instellen van nieuw netwerk.. maar hij gaat soms gewoon uit! :S
Af en toe blijft de TD na het instellen van nieuw netwerk (in spanje) 10 a 20 mins aan, en valt dan vanzelf weer uit :|

waar kan dit toch aan liggen? kan op deze manier amper gebruik maken van me TD op vakantie. als die toch steeds uitgaat.

:?

• 210667
  • Niet online
Neok_ schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:07:
[...]
[...]
[...]

Daar heb ik geen problemen mee, je kan toch gewoon met de knop linksonder opnemen?
Was het maar zo simpel.. :P Het punt is dat je meestal niet de kans krijgt om hem op die manier aan te nemen. O-) Telefoon blijft namelijk niet vergrendeld bij een oproep.
ind0mi schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:08:

mn telefoon reboot niet altijd na het instellen van nieuw netwerk.. maar hij gaat soms gewoon uit! :S
Af en toe blijft de TD na het instellen van nieuw netwerk (in spanje) 10 a 20 mins aan, en valt dan vanzelf weer uit :|

waar kan dit toch aan liggen? kan op deze manier amper gebruik maken van me TD op vakantie. als die toch steeds uitgaat.
Dat is een heel ander verhaal. Kan er vooralsnog geen zinnig woord over zeggen. Zelf denk ik niet echt dat het iets met het netwerk te maken heeft?! Maar gebeurd dat uitgaan [echt uitgaan dus] ook als je m aan de lader hebt hangen? Als dat niet zo is, komen we al een stuk verder.

[Voor 48% gewijzigd door 210667 op 29-08-2008 19:27]

Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee