Vanavond weer even 4player castle crashers hebben. Zitten nu al heel wat uurtjes in, en na uitspelen is er nog de insane mode.
Als je dit spel nog niet hebt, downloaden!
Verwijderd
199$ voor een xbox360 arcade.
Klaagt maar weer eens dat europa zo duur is zelfs als je de belastingen niet meerekent
Klaagt maar weer eens dat europa zo duur is zelfs als je de belastingen niet meerekent
Bij ons is die toch al tijden 199?Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:44:
199$ voor een xbox360 arcade.
Verwijderd
jup. maar wil je soms zeggen dat een dollar en een euro evenveel waard is?
1 Euro = 1.4536 U.S. dollars
199dollar = 137.5894 euro
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2008 18:52 ]
Hij is maanden goedkoper geweest in de EU, en nu is het een dag niet zo, en worden we genaaidVerwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:51:
[...]
jup. maar wil je soms zeggen dat een dollar en een euro evenveel waard is?om en nabij 1.5 dollar is 1 euro waard

Genaaid is het als het in Dollars minder is dan in Euro's
165,- incl BTW dusVerwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:51:
1 Euro = 1.4536 U.S. dollars
199dollar = 137.5894 euro
[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 04-09-2008 18:55 ]
199 dollar = 132 euro (1,5 dollar = 1 euro)
132 + 12% = 148 euro (12% douanerechten)
148 + 19% = 176 euro. (19% BTW)
Hier zitten de verzendkosten nog niet bij. Tis dus wel iets goedkoper, maar echt heeeeel veel scheelt het ook weer niet
Komt bij dat bij de amerikaanse prijzen de BTW van daar er vrijwel zeker niet bij zit. Tel je die wel mee (6%), dan kom je op 187 euro uit, dan is je verschil zowat helemaal weg 
[edit]
Ik was kennelijk niet de 1e die aan het rekenen ging
132 + 12% = 148 euro (12% douanerechten)
148 + 19% = 176 euro. (19% BTW)
Hier zitten de verzendkosten nog niet bij. Tis dus wel iets goedkoper, maar echt heeeeel veel scheelt het ook weer niet
[edit]
Ik was kennelijk niet de 1e die aan het rekenen ging
[ Voor 7% gewijzigd door BM op 04-09-2008 18:59 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zit al weer een paar uurtjes in mn xbox.NeoMe schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:51:
Iemand al mercenaries 2 gespeelt ?
Deel 1 vond ik al tof en deel 2 stelt me tot nu toe niet teleur.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Hoe lang ben je nu al bezig, en op hoeveel % zit je ongeveer?RedFox schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:09:
[...]
Zit al weer een paar uurtjes in mn xbox.
Deel 1 vond ik al tof en deel 2 stelt me tot nu toe niet teleur.
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 04-09-2008 19:10 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ben nu zo'n 6 uur bezig en zit op 40%.Angeloonie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:10:
[...]
Hoe lang ben je nu al bezig, en op hoeveel % zit je ongeveer?Hij lijkt me wel leuk, maar ik ben bang dat ik hem snel zat ben..
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Oeh, daar begeef je je op glad ijs.Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:51:
[...]
jup. maar wil je soms zeggen dat een dollar en een euro evenveel waard is?
In dit geval is de dollar dus meer waard als de euro, want je krijgt meer voor je munt.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Sinds vanmiddag in bezit van een Xbox 360 elite
Gelijk een extra controller erbij gekocht en Project Gotham Racing 3. Ik wil graag bij Xbox 360 met het internet verbinden via onze draadloze router/modem. Is er echt geen andere mogelijkheid dan die belachelijk dure adapter van 75 euro kopen?
Verder twijfel ik ook nog over het aanschaffen van welke spellen. Ik zoek voornamelijk naar goede singleplayer ervaringen, die een ook goede multiplayer hebben, hebben jullie goede ervaringen?
Verder twijfel ik ook nog over het aanschaffen van welke spellen. Ik zoek voornamelijk naar goede singleplayer ervaringen, die een ook goede multiplayer hebben, hebben jullie goede ervaringen?
Halo 3, Gears Of War, GTA4NvM schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:00:
[ Voor 3% gewijzigd door Kaasje123 op 04-09-2008 23:20 ]
Geen multiplayer, maar toch:
Mass Effect.
Aanrader qua SP én MP:
Call of Duty 4.
Mass Effect.
Aanrader qua SP én MP:
Call of Duty 4.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dit lijkt me erg persoonlijk, en dus ook niet handig om lijstjes over te blijven posten. Als je wilt weten welke games goed zijn (en dan nog eens in jouw smaak vallen ook) zijn er zat reviews op T.net of de rest van het www.
Heb wel een paar keer multiplayer via internet geprobeerd (arena), maar iedere keer als het spel moet beginnen vliegt hij er direct weer uitSCIxX schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:29:
Vanavond weer even 4player castle crashers hebben. Zitten nu al heel wat uurtjes in, en na uitspelen is er nog de insane mode.Als je dit spel nog niet hebt, downloaden!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Heeft iemand van jullie ervaring met niet officiele microsoft batery packs? Ik vond laatst onderstaande advertentie:
* 100% Brand New
* High-performance NiMH rechargeable battery cell
* Up to 24 hours of play per full battery charge
* 3600 mAh capacity
* Charge your XBOX 360 controller directly with a
controller charging cable
* Overcharge Protection
* Packing include : *3600mAh Rechargeable Battery Pack
for Xbox 360 Wireless Controllers x 1
* USB Controller Charging Cable x 1
* 100% Brand New
* 3600 mAh capacity
* Overcharge Protection
Je hebt gelijk, reviews kan ik zelf ook wel opzoeken. Ik heb het verkeerd geformuleerd. Vaak wordt er in een recensie weinig aandacht aan de multiplayer besteedt, en als er al aandacht wordt besteedt is het vaak de online variant. Ik ben voornamelijk op zoek naar goede offline varianten. Zo heb ik nu PGR 3. Ik weet van Gears of war dat die een een co-op versie van de single player heeft. Voetbal games staan ook altijd garant voor goede offline multiplayer. De meeste sportgames hebben dat. Maar zijn er ook games die ik over het hoofd zie met een goede offline multiplayer?TheZeroorez schreef op donderdag 04 september 2008 @ 23:53:
[mbr]Dit lijkt me erg persoonlijk, en dus ook niet handig om lijstjes over te blijven posten. Als je wilt weten welke games goed zijn (en dan nog eens in jouw smaak vallen ook) zijn er zat reviews op T.net of de rest van het www.[/]
Heb gister Tomb Raider: Legend opgepikt bij nedgame in amersfoort lag er 2e hands voor 12 euro
Vond dat wel leuke prijs en vermaak me er best wel mee. Ik heb anny ook en die vind ik wel beter maar dit is prima genoeg.
Denk dat ik vanmiddag even Burnout Paradise ga halen die ligt voor 30 euro bij Eplaza en Bully als ze die weer binnen hebben gekregen bij Nedgame
. Iemand ervaring met Burnout Paradise? Ik hoor er namelijk verschillende verhalen over de 1 vind hem helemaal geweldig de ander vind hem irritant.
Denk dat ik vanmiddag even Burnout Paradise ga halen die ligt voor 30 euro bij Eplaza en Bully als ze die weer binnen hebben gekregen bij Nedgame
Verwijderd
Ik gooi mijn probleem hier maar even neer.
Ik probeer ondertiteling mee te krijgen in mijn films die ik stream naar mijn xbox360.
Wat heb ik gedaan: ik heb tversity, transcode360, encode360, winamp remote getest. Ik kan met alle programma's mijn DVD TSVIDEO VOB bestanden prima streamen naar de xbox 360 alleen niet met ondertiteling. De meeste programma's maken gebruik van ffdshow. Hierin kun je de subtitles aanvinken. Ik heb van allerlei instellingen geprobeerd, alleen geen resultaat.
Het gaat om DVD bestanden (geen divx)
Wie kan mij helpen, bedankt.
Ik probeer ondertiteling mee te krijgen in mijn films die ik stream naar mijn xbox360.
Wat heb ik gedaan: ik heb tversity, transcode360, encode360, winamp remote getest. Ik kan met alle programma's mijn DVD TSVIDEO VOB bestanden prima streamen naar de xbox 360 alleen niet met ondertiteling. De meeste programma's maken gebruik van ffdshow. Hierin kun je de subtitles aanvinken. Ik heb van allerlei instellingen geprobeerd, alleen geen resultaat.
Het gaat om DVD bestanden (geen divx)
Wie kan mij helpen, bedankt.
Heb een tijdje terug een niet officiele vervangende accu gekocht en dat ding paste niet eens op de controller, afmetingen waren millimeters te groot leek het.knackje schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 07:12:
Heeft iemand van jullie ervaring met niet officiele microsoft batery packs? Ik vond laatst onderstaande advertentie:
* 100% Brand New
* 3600 mAh capacity
* Overcharge Protection
[afbeelding]
Dat was er natuurlijk maar eentje en het was een ander merk dat we toevallig zelf verkochten dus heel veel zegt het niet, maar pas ermee op.
Zou persoonlijk voor origineel gaan.
Verwijderd
Soul Calibur IV, Dead or Alive 4, Street Fighter 5, Earth Defense Force, SEGA Rally er zijn niet heel veel offline MP gamesNvM schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:09:
[...]
Je hebt gelijk, reviews kan ik zelf ook wel opzoeken. Ik heb het verkeerd geformuleerd. Vaak wordt er in een recensie weinig aandacht aan de multiplayer besteedt, en als er al aandacht wordt besteedt is het vaak de online variant. Ik ben voornamelijk op zoek naar goede offline varianten. Zo heb ik nu PGR 3. Ik weet van Gears of war dat die een een co-op versie van de single player heeft. Voetbal games staan ook altijd garant voor goede offline multiplayer. De meeste sportgames hebben dat. Maar zijn er ook games die ik over het hoofd zie met een goede offline multiplayer?
Ik zit ook te twijfelen over een ander merk of het eigen merk. De huidige raakt op zo lijkt het. Hij is steeds sneller leeg. En ik heb geen kabel om te rechargen tijdens gamen allen zo'n houder.Nasty Nate schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:32:
[...]
Heb een tijdje terug een niet officiele vervangende accu gekocht en dat ding paste niet eens op de controller, afmetingen waren millimeters te groot leek het.
Dat was er natuurlijk maar eentje en het was een ander merk dat we toevallig zelf verkochten dus heel veel zegt het niet, maar pas ermee op.
Zou persoonlijk voor origineel gaan.
Wat is de Pure demo tof, zeg! Ziet er super mooi uit met leuke gameplay en meer dan genoeg snelheid. Hopelijk heeft het eindproduct genoeg diepgang.... op dit moment heeft het echt een "nog een race" effect. Verslavend dus!Jobbie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:23:
Vandaag komt ook de Pure demo uit.... Spel van Disney... met ATVs scheuren door de jungle en truukjes doen... 16 player online!![]()
![]()
Ben ik erg benieuwd naar... iemand 'm al gespeeld?
Verder zeker weten dat ik Viva Pinata 2 een slinger ga geven... nooit verwacht dat het zulke goede reviews zou krijgen... echt totaal ongehypte game!Sleeper hit?!
Gister ook Viva Pinata 2 gehaald... het eerste spel heb ik nooit gespeeld, dus het was wel een shock toen ik t spel voor het eerst speelde... het ziet er ontzettend kinderachtig uit, zoveel kleuren, doet gewoon bijna pijn aan je ogen!
Op dit moment heb ik de "tutorial" bijna uitgespeeld en de eerste indruk is dat het een erg diep en complex spel is. In het begin komt er heel veel op je af... maar dat is met elk nieuw spel...
Ik hoop wel dat de fun-factor blijft... en dat het geen klus wordt om het spel te spelen (geef de poppi een klap met je schep, graaf een gat, gooi het zaadje van de poppi erin, geef een klein beetje water, enz, enz).
Op dit moment zeker een leuk spel... en een aanradar, als je maar niet teveel bewust bent van je leeftijd.
En voor kinderen zal het helemaal geweldig zijn!
Pure is inderdaad verassend leuk en ziet er erg goed uit.Jobbie schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:53:
[...]
Wat is de Pure demo tof, zeg! Ziet er super mooi uit met leuke gameplay en meer dan genoeg snelheid. Hopelijk heeft het eindproduct genoeg diepgang.... op dit moment heeft het echt een "nog een race" effect. Verslavend dus!
Je kan er ook 1500 kopen via je Xbox. Dan houd je er dus 300 "over".Dennahz schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 07:26:
Ik vind het wel jammer dat je niet gewoon zo'n spel kan kopen met je CC i.p.v. met die points. Je kan geen 1200 punten kopen dacht ik, dus moet je gelijk 2000 kopen en heb je 800 "over".
Zit nog even te denken of ik Viva Pinata ga halen. Heb me wel heel erg vermaakt met deel 1.Jobbie schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:53:
[...]
Wat is de Pure demo tof, zeg! Ziet er super mooi uit met leuke gameplay en meer dan genoeg snelheid. Hopelijk heeft het eindproduct genoeg diepgang.... op dit moment heeft het echt een "nog een race" effect. Verslavend dus!![]()
Gister ook Viva Pinata 2 gehaald... het eerste spel heb ik nooit gespeeld, dus het was wel een shock toen ik t spel voor het eerst speelde... het ziet er ontzettend kinderachtig uit, zoveel kleuren, doet gewoon bijna pijn aan je ogen!Dat is zeker wennen.
Op dit moment heb ik de "tutorial" bijna uitgespeeld en de eerste indruk is dat het een erg diep en complex spel is. In het begin komt er heel veel op je af... maar dat is met elk nieuw spel...
Ik hoop wel dat de fun-factor blijft... en dat het geen klus wordt om het spel te spelen (geef de poppi een klap met je schep, graaf een gat, gooi het zaadje van de poppi erin, geef een klein beetje water, enz, enz).
Op dit moment zeker een leuk spel... en een aanradar, als je maar niet teveel bewust bent van je leeftijd.![]()
En voor kinderen zal het helemaal geweldig zijn!
Van Pure had ik nog nooit gehoord, maar het speelde wel erg vermakelijk, alleen is het niet echt een spel dat me heel lang kan boeien.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Vraagje: Klopt het dat als je DVD's wilt upscalen naar 720p, je een VGA kabel moet hebben?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Of als je Xbox360 een HDMI aansluiting heeft, een HDMI kabel.jagermeister schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:38:
Vraagje: Klopt het dat als je DVD's wilt upscalen naar 720p, je een VGA kabel moet hebben?
http://majornelson.com/ar...ys-price-drop-on-dlc.aspx
For a limited time only (well, until the end of October) the Marketplace is running an ‘Extended Play Download Days’ promotion which is offering some pretty good savings on some of the more popular DLC.
Zie link voor goedkopere DLC...
For a limited time only (well, until the end of October) the Marketplace is running an ‘Extended Play Download Days’ promotion which is offering some pretty good savings on some of the more popular DLC.
Zie link voor goedkopere DLC...
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
ik heb mercenaries 2 nu ook binnen voor mijn 360
alleen maar problemen
soms laad het spel maar door zonder dat er iets gebeurd
soms is de spelwereld niet helemaal geladen en val ik in een oneindig gat
meer mensen met dit soort problemen?
alleen maar problemen
Ik ga dit spel ook zeker downloaden, gisteren de trial gespeeld en het beviel me, Golden Axe stijl maar dan uitgebreider met levelen enzo. Ook erg leuk om met 4en tegelijk te spelen dit soort gamesSCIxX schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:29:
Vanavond weer even 4player castle crashers hebben. Zitten nu al heel wat uurtjes in, en na uitspelen is er nog de insane mode.Als je dit spel nog niet hebt, downloaden!
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
Bij mij draait hij als een zonnetje (uurtje of 5 gespeeld), echter bij een maat heeft hij al 2x een disc read error gegeven (terwijl hij dat na bv 3uur non stop Sould Calibur 4 niet doet). Probeer je cache anders eens te legen.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:01:
ik heb mercenaries 2 nu ook binnen voor mijn 360
alleen maar problemen
Verwijderd
en hoe leeg ik die?Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:42:
[...]
Bij mij draait hij als een zonnetje (uurtje of 5 gespeeld), echter bij een maat heeft hij al 2x een disc read error gegeven (terwijl hij dat na bv 3uur non stop Sould Calibur 4 niet doet). Probeer je cache anders eens te legen.
Die heeft ie!jorisandkaylas schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:41:
[...]
Of als je Xbox360 een HDMI aansluiting heeft, een HDMI kabel.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb net bully gekocht 2e hands voor 20 euro en Burnout Paradise voor 30 euro bij eplaza. Heb laatst genoemde net 3 uur online zitten doen met een vriend van me en vond het erg leuk om te doen echt een relaxed spelletje gewoon muziekje op en gaan met die handel.
Ik ga zo maar eens bully doen daar hoor ik ook ontzettend goeie verhalen over
Ik vond de Pure demo trouwens ergggg leuk
ik wou hem al kopen naar aanleiding van de trailers en dergelijke maar nu ik hem gespeeld heb koop ik hem zoiezo wel.
Trouwens mochten mensen me willen toevoegen voor Burnout Paradise of wat anders online me GamersTag is Korumera. Ik sta volgens mij ook in de lijst die eens samengesteld is maar weet dat niet zeker meer.
Ik ga zo maar eens bully doen daar hoor ik ook ontzettend goeie verhalen over
Trouwens mochten mensen me willen toevoegen voor Burnout Paradise of wat anders online me GamersTag is Korumera. Ik sta volgens mij ook in de lijst die eens samengesteld is maar weet dat niet zeker meer.
Verwijderd
het legen van de cache helpt nietAngeloonie schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:18:
[...]
1 seconde googlen:
http://answers.yahoo.com/...qid=20060707162428AANKBLR
ik kan niet eens lekker spelen
dit op een 360 elite uit 08
lekker balen dit
Ik heb hem bij biz-com2 op ebay gekocht voor 23.12 EUR incl. verzending. Die winkel is vaak nog goedkoper dan Play-Asia of Gamehubs.Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:16:
Viva Pinata: Trouble in Paradise is regiovrij ~29.71 EUR incl. verzending
4760 Wp (14×340) Z 39º
Thanks voor de tip, heb gelijk Tiger Woods 09 besteldHarro1985 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:57:
[...]
Ik heb hem bij biz-com2 op ebay gekocht voor 23.12 EUR incl. verzending. Die winkel is vaak nog goedkoper dan Play-Asia of Gamehubs.
Ik heb nog nooit iets via ebay besteld maar die games zijn wel erggg goedkoop zeg, misschien moet ik dat ook maar eens proberen. De feedbacks zijn wel goed
Gewoon zorgen dat je een PAL account heb en dan kun je gaan
Ik heb al meerdere keren dingen uit USA, HongKong, Duitsland via Ebay besteld en tot nu toe alles netjes thuis geleverd gekregen zonder probleem.
Ik heb al meerdere keren dingen uit USA, HongKong, Duitsland via Ebay besteld en tot nu toe alles netjes thuis geleverd gekregen zonder probleem.
Castle Crashers heeft ninja pirates
.
Alle games waar ninja pirates in voorkomen zijn instant winnaars bij mij
Alle games waar ninja pirates in voorkomen zijn instant winnaars bij mij
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
RedFoxx NL, zit inmiddels op 60%.
Het begint nu wel wat repetitief te worden doordat je voor elke faction (in totaal zijn er 6 volgens mij ?) steeds de sloop-dit-object en breng-mij-deze-vent opdrachten moet doen (weet niet zeker of ze verplicht zijn, maar wel toch wel graag alles doen), maar de vette voertuigen en explosies maken veel goed.
Voor de mensen welke nog twijfelen om voor een third party accu te gaan: LINK
Heb er sinds 1 week twee in bezit en ben er heel tevreden mee, ze passen perfect en zijn nog niet leeg geweest, alleen jammer dat ze niet zwart zijn, dit staat iets minder mooi in mijn zwarte controller. daarnaast is het niet te zien wanneer ze vol zijn. Maarja wel betere capaciteit dan de standaard accus.
Mijn bestelling bestond uit 4 accupacks, (inclusief usb lader) en 1 hdmi cable gold plated. voor dit alles was ik 25 euro kwijt inclusief verzenden. Het verzenden duurt wel n week of twee.
Heb hier al twee keer wat besteld, is echt nette zaak.
vergeet ook de overige xbox 360 gadgets niet LINk
Het is echt geen geld en ze passen alle vier perfect, al zou de capaciteit minder zijn dan een orginele, dan zou ik ze nog aanschaffen, check die prijs.
Heb er sinds 1 week twee in bezit en ben er heel tevreden mee, ze passen perfect en zijn nog niet leeg geweest, alleen jammer dat ze niet zwart zijn, dit staat iets minder mooi in mijn zwarte controller. daarnaast is het niet te zien wanneer ze vol zijn. Maarja wel betere capaciteit dan de standaard accus.
Mijn bestelling bestond uit 4 accupacks, (inclusief usb lader) en 1 hdmi cable gold plated. voor dit alles was ik 25 euro kwijt inclusief verzenden. Het verzenden duurt wel n week of twee.
Heb hier al twee keer wat besteld, is echt nette zaak.
vergeet ook de overige xbox 360 gadgets niet LINk
Het is echt geen geld en ze passen alle vier perfect, al zou de capaciteit minder zijn dan een orginele, dan zou ik ze nog aanschaffen, check die prijs.
Dean Takahashi, schrijver van twee boeken over de ontstaansgeschiedenis van zowel de Xbox als de 360, heeft nu een zeer grondig artikel geschreven over de achtergronden van MSs RROD-debacle. Aanrader.
misschien is het handig om gamehubs, biz-com2 en bv play-asia in de startpost te zetten volgende keer, aangezien er altijd iemand is die hier niet van weet. Bespaart je meteen een hele hoop geld
of een verwijzing naar dit topic6pack15 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 12:13:
misschien is het handig om gamehubs, biz-com2 en bv play-asia in de startpost te zetten volgende keer, aangezien er altijd iemand is die hier niet van weet. Bespaart je meteen een hele hoop geld
Het Games Import topic
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Is er ook een alternatief te koop voor die standaard xbox headset. Ik vinnd het een waardeloos ding en het geluid vind ik ook niet best. Ik kan niks vinden op internet, hebben jullie nog wat?
In principe kan je er elke headset in prikken die je wilt. Hier heb je er een paar voor de 360:Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 14:52:
Is er ook een alternatief te koop voor die standaard xbox headset. Ik vinnd het een waardeloos ding en het geluid vind ik ook niet best. Ik kan niks vinden op internet, hebben jullie nog wat?
http://www.xboxhome.nl/pr...rdware/xbox-360-headsets/
Is dat ook te koop in de winkel of moet je zoiets echt online bestellen?PWM schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 15:57:
[...]
In principe kan je er elke headset in prikken die je wilt. Hier heb je er een paar voor de 360:
http://www.xboxhome.nl/pr...rdware/xbox-360-headsets/
Vind die met die aan het oor wel interessant, heb niet zo graag zo'n headset op m'n kop.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
Zou zelf voor de Datel Headset adapter gaan kan je bijna elke headset op aan sluiten zag deze laatst bij de media markt liggen.Christiano007 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:20:
[...]
Is dat ook te koop in de winkel of moet je zoiets echt online bestellen?
Vind die met die aan het oor wel interessant, heb niet zo graag zo'n headset op m'n kop.
Heb zelf de logitech gamers headset erop aangesloten werkt perfect.
Verwijderd
Pff, ik had bij het aanmaken van m'n Xbox Live account maar even een lullige tijdelijke Gamertag genomen. Blijkt nu dat het 800 Microsoft punten kost om het te wijzigen! Aangezien 2100 Microsoft punten zo'n 25 euro kosten betekent dit dat puur en alleen het wijzigen van je nickname zo'n 9,50 euro kost. Wat?!? Volgens mij zit er een steekje los bij Microsoft.
Dit zal vast vaker in dit topic voorbij zijn gekomen en de meesten hier zullen het al lang weten, maar ik was hier niet van op de hoogte en schrok er toch wel even van. De enige andere optie is het aanmaken van een nieuw account, maar echt handig is dit niet, want dan moet ik voor SP/MP spellen steeds switchen tussen profielen. Krijg ik wel een nieuw gratis maandje Live Gold, maar ik had toch liever gewoon m'n gamertag gewijzigd. Aan de gamerscore hecht ik verder geen waarde, of zijn er redenen waarom ik dit wel zou moeten doen?
Dit zal vast vaker in dit topic voorbij zijn gekomen en de meesten hier zullen het al lang weten, maar ik was hier niet van op de hoogte en schrok er toch wel even van. De enige andere optie is het aanmaken van een nieuw account, maar echt handig is dit niet, want dan moet ik voor SP/MP spellen steeds switchen tussen profielen. Krijg ik wel een nieuw gratis maandje Live Gold, maar ik had toch liever gewoon m'n gamertag gewijzigd. Aan de gamerscore hecht ik verder geen waarde, of zijn er redenen waarom ik dit wel zou moeten doen?
Opzich zit er wel een logische reden achter waarom MS daar geld voor vraagt.
En nee, dat is niet omdat MS de klanten geld afhandig wil maken, maar is puur om te voorkomen dat mensen om de haverklap een andere gamertag nemen.
Ben het wel met je eens dat 800 punten wat veel is, 400 had ook wel gewerkt denk ik.
En nee, dat is niet omdat MS de klanten geld afhandig wil maken, maar is puur om te voorkomen dat mensen om de haverklap een andere gamertag nemen.
Ben het wel met je eens dat 800 punten wat veel is, 400 had ook wel gewerkt denk ik.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Heeft iemand eigenlijk een idee wanneer de nieuwe update nou eigenlijk verwacht wordt.
Het feit dat je je spellen naar je HD kan copieeren bevalt me namelijk erg goed.Eindelijk een beetje rust tijdens het gamen
Het feit dat je je spellen naar je HD kan copieeren bevalt me namelijk erg goed.Eindelijk een beetje rust tijdens het gamen
Zou er niet van uit gaan dat die update op heel korte termijn beschikbaar komt 
Ik ga uit van ergens eind dit jaar (december), of misschien zelfs wel begin volgend jaar. Microsoft durft wel vaker dingen uit te stellen
Ik ga uit van ergens eind dit jaar (december), of misschien zelfs wel begin volgend jaar. Microsoft durft wel vaker dingen uit te stellen
Xbox
OK, dan kan de 120GB HD wel ff wachten
"Fall 2008" is nog niet begonnen, en loopt tot midden December, dus we hebben nog even.seninha schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 22:20:
Heeft iemand eigenlijk een idee wanneer de nieuwe update nou eigenlijk verwacht wordt.
Als ik een gok mag doen dan zeg ik eind oktober, even voordat Gears2 uit komt.
Gears zal waarschijnlijk goed gebruik kunnen maken van het nieuwe party systeem van de update. Maar Microsoft zal zo lang mogelijk willen wachten zodat ze nog even kunnen testen.
Uitstellen? Als je het over de Delaystation3 wil hebben moet je in een ander topic zijn.BM schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 22:42:Ik ga uit van ergens eind dit jaar (december), of misschien zelfs wel begin volgend jaar. Microsoft durft wel vaker dingen uit te stellen

MS is wat betreft de Xbox altijd op tijd geweest met zijn beloftes.
[ Voor 35% gewijzigd door yzf1kr op 06-09-2008 23:03 ]
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Over het algemeen komen die patches in mei en in november. De vorige (fall update) was (uit mijn hoofd) 23 november. Dus dat zal rond die tijd wel komen. Wel stom trouwens dat ze het niet gewoon de winter update noemen, maar dat zal wel weer met Amerikaanse jaargetijden logica te maken hebben ofzo.
Ik denk dat MS misschien third party harddisks gaat toestaan, om de mensen die al lang een 360 hebben tegemoet te komen zodat ze goedkoop kunnen upgraden als de fall update komt. Tot nu toe is een grote HD altijd een luxe artikel geweest, die de meeste mensen met een beetje filemanagement (toch al een goed idee) niet nodig hebben.
Of ze gaan die dingen veel goedkoper verkopen natuurlijk...
Dat laatste, was laatst nog een artikel over op tweakers...SeamusXanthus schreef op zondag 07 september 2008 @ 07:47:
Ik denk dat MS misschien third party harddisks gaat toestaan, om de mensen die al lang een 360 hebben tegemoet te komen zodat ze goedkoop kunnen upgraden als de fall update komt. Tot nu toe is een grote HD altijd een luxe artikel geweest, die de meeste mensen met een beetje filemanagement (toch al een goed idee) niet nodig hebben.
edit: tweakersbron kan ik niet zo snel vinden, maar wel deze: http://www.ownage.nl/news/26515/
Toch gevonden: nieuws: Microsoft komt in november met Xbox 360 Live Starter Pack
[ Voor 15% gewijzigd door MochiGohan op 07-09-2008 09:47 ]
Net Castle Crashers uitgespeeld op normale difficulty. Prachtig spel zeg! Ben nu op insane begonnen maar daar gaat ik tog wel erg vaak dood
.
Misschien een aparte topic voor Castle Crashers maken?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Weet iemand of het volgende mogelijk is. Kan er geen concrete info over vinden op i-net.
Kheb MS ook al gebeld maar daar kreeg ik het antwoord dat ik het moest proberen en ze mij geen zekerheid erover konden geven.
Ik heb nl 2 accounts allebei geregistreerd op Live -> AzNcRzY en cRzYHipHopAzN.
Die 1ste is me oude account. Daar staan MS live punten op, achievement punten e.d.
Ik heb gister cRzYHipHopAzN op Live aangemeld, maar was vergeten dat ik op AzNcRzY nog XBLA spellen had aangeschaft die ik niet volledig op me 2e account kan spelen.
Wat ik dus wil doen is het volgende:
1. Ik verander me 2e account van cRzYHipHopAzN naar cRzYHipHopAzN1.
2. Daarna verander ik AzNcRzY naar cRzYHipHopAzN.
Mijn vraag is dus gaat dit wel werken, als ik alleen stap 2 doe dan krijg ik de melding dat het al ingebruik is en dat klopt ook.
De 360 supportdesk kan mijn theorie niet verzekeren.
Anyone did this before?
Kheb MS ook al gebeld maar daar kreeg ik het antwoord dat ik het moest proberen en ze mij geen zekerheid erover konden geven.
Die 1ste is me oude account. Daar staan MS live punten op, achievement punten e.d.
Ik heb gister cRzYHipHopAzN op Live aangemeld, maar was vergeten dat ik op AzNcRzY nog XBLA spellen had aangeschaft die ik niet volledig op me 2e account kan spelen.
Mijn vraag is dus gaat dit wel werken, als ik alleen stap 2 doe dan krijg ik de melding dat het al ingebruik is en dat klopt ook.
Anyone did this before?
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Het eerste kan je absoluut op je buik schrijven. Ze gaan geen encryptie op de harddisks introduceren, zodat je daar dezelfde installatie krijgt als bij de PS3.SeamusXanthus schreef op zondag 07 september 2008 @ 07:47:
Het laatste zal in enige mate gebeuren , maar verwacht dat je door all behandelingen met de HDD een hoge prijs blijft betalen. Microsoft zal altijd beargumenteren dat de harddisk niet absoluut nodig is.
Het is dat ik zelf te weinig tijd heb momenteel om het spel eens degelijk door te spelen, anders had ik het al lang gedaanR420R schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:40:
Net Castle Crashers uitgespeeld op normale difficulty. Prachtig spel zeg! Ben nu op insane begonnen maar daar gaat ik tog wel erg vaak dood.
nvm, verkeerd gelezen

[ Voor 97% gewijzigd door Francois op 07-09-2008 18:47 ]
Insane is erg lastig, zeker als je gewoon niet geboost hebt met je level. Dus om insane te spelen zou ik zeker coop aanraden.R420R schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:40:
Net Castle Crashers uitgespeeld op normale difficulty. Prachtig spel zeg! Ben nu op insane begonnen maar daar gaat ik tog wel erg vaak dood.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik wil ook met insane beginnen maar het blijkt dat elk poppetje dat insane gaat spelen het spel uitgespeeld moet hebben, als je dan met zijn 4en co-op wil moet je het spel allevier uit hebben gespeeld.
All you can quaf wordt je trouwens helemaal spastisch van na een paar potjes.
Krijg er altijd een beetje spierpijn vanSCIxX schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:54:
Ik wil ook met insane beginnen maar het blijkt dat elk poppetje dat insane gaat spelen het spel uitgespeeld moet hebben, als je dan met zijn 4en co-op wil moet je het spel allevier uit hebben gespeeld.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Tijdens PAX bekend gemaakt: Magic the Gathering komt naar XBLA. En zo te zien wordt het een gewoon kaartspel
Hoewel het spel op zich wel leuk lijkt, is het hele vooruitzicht van booster packs en "oneerlijke" decks (net zoals bij het originele kaartspel) iets wat me zwaar afstoot.
Dit gaat gewoon werken, ik heb hetzelfde gedaan. Maar je oude account zit dan natuurlijk nog niet op Live. Je veranderd dus alleen je oude naam AzNcRzY naar cRzYHipHopAzN.crzyhiphopazn schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:57:
Weet iemand of het volgende mogelijk is. Kan er geen concrete info over vinden op i-net.
Anyone did this before?
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Geweldig! Heb het een lange tijd gespeeld, ook online. Is wel leuk als dit ook op XBLA komtSh0ckTr00per schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:24:
Tijdens PAX bekend gemaakt: Magic the Gathering komt naar XBLA. En zo te zien wordt het een gewoon kaartspel
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Nee bij punt 1 MOET ik me naam veranderen want anders is me ander tag cRzYHipHopAzN bezet.TheKillingBean schreef op zondag 07 september 2008 @ 18:30:
[...]
Dit gaat gewoon werken, ik heb hetzelfde gedaan. Maar je oude account zit dan natuurlijk nog niet op Live. Je veranderd dus alleen je oude naam AzNcRzY naar cRzYHipHopAzN.
Maar ze zitten allebei op Live aangesloten -> nl. Xbox Live Silver.
Maar ik ga dit dan maar proberen van de week Als ik punten heb gekocht
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Het hele weekend eigenlijk alleen maar Castle Crashers gespeeld (Afgewisseld door af en toe een wedstrijd Fifa 08), erg verslavend spel!
Ben met de groene Knight bezig, heb al een paar characters geunlockt, grijze knight, de barbarian en de thief (wat een bitch van een arena gevecht trouwens met die thieves, de pijlen vliegen je om de oren!).
Heb ook gelezen dat je die Industrial knights ook kunt unlocken, die vind ik erg cool, coole magic move ook
Ben met de groene Knight bezig, heb al een paar characters geunlockt, grijze knight, de barbarian en de thief (wat een bitch van een arena gevecht trouwens met die thieves, de pijlen vliegen je om de oren!).
Heb ook gelezen dat je die Industrial knights ook kunt unlocken, die vind ik erg cool, coole magic move ook
Een heel goed stuk, ik heb nooit meegekregen dat Microsoft in de eerste helft van 2007 helemaal geen 360's meer had geproduceerd. Hier merkte je minder van een verminderd reclameoffensief gedurende die tijd, aangezien er in Nederland uberhaupt weinig reclame gemaakt wordt.ymmv schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 09:37:
Dean Takahashi, schrijver van twee boeken over de ontstaansgeschiedenis van zowel de Xbox als de 360, heeft nu een zeer grondig artikel geschreven over de achtergronden van MSs RROD-debacle. Aanrader.
Vooral het toch doorgaan met defecten aan heatsinks, chips, DVD-drives, etc. en de failrate van de eerste batches is stuitend.
wat ik ook verrassend vond, was het feit dat ze een jaar later begonnen waren met het ontwikkelproces. Ik dacht altijd dat zij ook op de achtergrond al bezig waren, maar blijkbaar is deze generatie ook in eerste instantie te vroeg gekomen en wilden ze koste wat kost eerder zijn. Effectief twee jaar minder doorlooptijd is erg zwaar.
Hoi ik heb een elite gekocht. Heb nog geen hdtv maar ik moet zeggen dat het beeld minder is in vergelijking met de oude xbox met een logic3 scartkabel.
Dus, moet eerst ook maar een advanced scartkabel kopen. Die van Logic3, is dat wat?
Dikke tv komt volgend jaar wel.
Dus, moet eerst ook maar een advanced scartkabel kopen. Die van Logic3, is dat wat?
Ik zag de Orange box liggen voor 24,99. Spelen er mensen Team Fortress 2 nog online, of is het inmiddels uitgestorven?
Ik heb zelf de officiële SCART adapter van Microsoft voor 24,99. Werkt prima! Dikke TV komt inderdaad volgend jaar welscorelord schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:17:
Hoi ik heb een elite gekocht. Heb nog geen hdtv maar ik moet zeggen dat het beeld minder is in vergelijking met de oude xbox met een logic3 scartkabel.
Ik heb gisteren Texas Hold 'Em van de marketplace geplukt. Nu de trial variant gedownload, en kan dus alleen singplayer doen. Wordt het spel nog veel online gespeeld?
Verwijderd
Ik vind, nouja eigenlijk vond, poker ook wel leuk, maar ik ga daar echt niet voor betalen op Live arcade.NvM schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:43:
[...]
Ik heb zelf de officiële SCART adapter van Microsoft voor 24,99. Werkt prima! Dikke TV komt inderdaad volgend jaar wel
Ik heb gisteren Texas Hold 'Em van de marketplace geplukt. Nu de trial variant gedownload, en kan dus alleen singplayer doen. Wordt het spel nog veel online gespeeld?
Je hebt op de pc voldoende gratis clients waarbij je zowel voor echt geld als voor nepgeld kunt spelen. Voor nepgeld is de lol er wat sneller af omdat er eigenlijk geen spanning is en ik neem aan dat je op Live alleen maar voor virtuele MS-dollars kunt spelen. Tja, dan kun je net zo goed 1 van de 1000 gratis pokergames voor de pc van het internet plukken.
Ik speel het nog vrij regelmatig met een paar vrienden online.NvM schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:43:
[...]
En elke keer zijn er wel genoeg mensen te vinden waarbij je kunt joinen, of andersom.
Tafels zitten zo vol
EDIT: Oh ja.. Castle Crashers Co-op !!

[ Voor 6% gewijzigd door Ken. op 08-09-2008 12:23 ]
Logic 3 is ongeveer 15 euro inc verzenden. (heb ze al voor 9,95 gezien bij yagoda) Dus bij de Elite zit eigenlijk naast de HDMI kabel ook gewoon een hatsie-flatsie scartkabel? Voor de ouwe xbox was ik tevreden met de logic3. Hoe is ie op de 360?NvM schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:43:
[...]
Ik heb zelf de officiële SCART adapter van Microsoft voor 24,99. Werkt prima! Dikke TV komt inderdaad volgend jaar wel
[ Voor 23% gewijzigd door scorelord op 08-09-2008 12:43 ]
Fifa 2009 is op komst, dus ik heb net weer Fifa 2008 voor 24,99 op de kop kunnen tikken
Wie zegt dat gamen duur is?
Had hem per ongeluk wel op NL staan, krijg je Youri Mulder te horen. Leuke kerel, maar nu lijkt het wel of hij gewoon een boek aan het voorlezen is.
Had hem per ongeluk wel op NL staan, krijg je Youri Mulder te horen. Leuke kerel, maar nu lijkt het wel of hij gewoon een boek aan het voorlezen is.
[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 08-09-2008 15:26 ]
Gamen hoeft inderdaad niet duur te zijn als je weet waar je het moet zoeken.PWM schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:26:
Fifa 2009 is op komst, dus ik heb net weer Fifa 2008 voor 24,99 op de kop kunnen tikken
Wie zegt dat gamen duur is?
Heb je mijn link nog gezien van A-Train?
Elect a clown, expect a circus.
Ja, en hij staat in bestellingSlasher schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:26:
Heb je mijn link nog gezien van A-Train?
EDIT:
Zit het knoppenoverzicht van Fifa 2008 eens te bekijken. Ik dacht eerst dat ik de handleiding van een A380 of 747 had gepakt. Kolere wat een combinaties

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 08-09-2008 15:48 ]
Verwijderd
Ik heb A-Train HX ook besteld, hoewel iedereen hem overal publiekelijk afbrandt waar erover gesproken wordt. Vooral de graphics blijken belachelijk lelijk (ik vind het op de screenshots wel meevallen hoor voor een strategic sim).PWM schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:38:
[...]
Ja, en hij staat in bestellingHeb hem zelf niet besteld, maar een vriend van mij. Ff afwachten, hij krijgt hem deze week binnen.
Maar 1 review die toch wel positief was haalde mij over de streep. Het schijnt alleen een steile leercurve te hebben omdat er geen (nuttige) manual is en er in-game ook zo goed als niks wordt uitgelegd. Toch fijn om te weten dat ik niet als enige m'n geld hieraan besteed, ook al heb ik hem voor maar ong. 20 euro (bij Play.com)
Het is nog redelijk bevolkt online. En TOB mag je voor die prijs sowieso niet laten liggen!PWM schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:28:
Ik zag de Orange box liggen voor 24,99. Spelen er mensen Team Fortress 2 nog online, of is het inmiddels uitgestorven?
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Wen maar vast aan YouriPWM schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:26:
Fifa 2009 is op komst, dus ik heb net weer Fifa 2008 voor 24,99 op de kop kunnen tikkenWie zegt dat gamen duur is?
uhm...
Heb jij dan ook Engels ertussen staan? Ik alleen Nederlands, Zweeds en Spaans...sjah dan ga ik toch maar voor Nederlands, hoewel zweeds ook wel grappig klinktPWM schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:26:
Fifa 2009 is op komst, dus ik heb net weer Fifa 2008 voor 24,99 op de kop kunnen tikkenWie zegt dat gamen duur is?
Inderdaad, dat was eigenlijk ook een reden waarom ik enkele weken geleden fifa 08 in het winkelrek heb laten liggen. Wel jammer eigenlijk dat ze de (standaard) engelse commentaar eruit laten.
Ik vraag me toch af waarom er spaans in de benelux versie zit.
Ach ja, ik kan nog ff wachten op fifa 09.
Ik vraag me toch af waarom er spaans in de benelux versie zit.
Ach ja, ik kan nog ff wachten op fifa 09.
Je hebt gelijkSmoonshine schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:05:
[...]
Wen maar vast aan Youri. Engels zit er namelijk niet bij bij de benelux versie van Fifa 08. Precies de reden dat ik Fifa 09 straks mooi bij play.com ga bestellen. Engels commentaar is toch wel net wat mooier, al moet ik wel zeggen dat ik me bij Fifa 08 niet irriteer aan het nederlandstalige commentaar.
Toch vreemd. Ik heb Fifa 2008 voor het eerst bij een collega gespeeld. Die had 100% zeker NL en ENG op 1 disc staan (360 versie), of is dat dan de World Cup EK versie?
OMG dat meen je niet? dan ga ik NU mijn bestelling annuleren...Smoonshine schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:05:
[...]
Wen maar vast aan Youri. Engels zit er namelijk niet bij bij de benelux versie van Fifa 08. Precies de reden dat ik Fifa 09 straks mooi bij play.com ga bestellen. Engels commentaar is toch wel net wat mooier, al moet ik wel zeggen dat ik me bij Fifa 08 niet irriteer aan het nederlandstalige commentaar.
zou het bij de PS3 er wel opstaan? (ivm bluray) Dan ga ik wel voor die versie.
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2008 16:27 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dan zou ik maar gaan annuleren.Phusebox schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:18:
[...]
OMG dat meen je niet? dan ga ik NU mijn bestelling annuleren...
Ik heb om exact dezelfde reden mijn Fifa08 ook teruggebracht naar de winkel, en deze bij play.com besteld. Was iets duurder, maar ik was na 5 minuten al helemaal klaar met het nederlands commentaar. Het engelse is repetatief, maar niet storend, maar het nederlands commentaar is echt tenenkrommend slecht
Snap ook niet dat we hier wel zweeds

Xbox
Ik moest even iets testen in Excel (iets met automatisch cijfers ordenen e.d.). Als test heb ik voor de gein maar even alle Xbox 360 prijzen van GCshop.nl (toch niet de goedkoopste van Nederland dacht i) gepakt. Ook maar even een klein, en voor mij opvallend staatje gemaakt:
Totaal aantal titels binnen prijsklasse

Of in procenten:

Volgende project is 1 grafiek met daarin een samenvoeging van prijs en reviewcijfer
Totaal aantal titels binnen prijsklasse

Of in procenten:

Volgende project is 1 grafiek met daarin een samenvoeging van prijs en reviewcijfer
[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 08-09-2008 16:50 ]
Ja, op de PS3 versie staat wel de Engelse taal (Bij Fifa 08 tenminste, dus zal bij 2009 ook wel zo zijn).Phusebox schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:18:
[...]
OMG dat meen je niet? dan ga ik NU mijn bestelling annuleren...
zou het bij de PS3 er wel opstaan? (ivm bluray) Dan ga ik wel voor die versie.
Je moet hiervoor wel de taal van je PS3 op Engels zetten in de system settings, je kunt geen taal uitkiezen in het spel zelf.
Fifa 09 ga ik ook ergens anders bestellen waar ik er zeker van ben dat Engels erin zit, want dat nederlands is om gek van te worden. ("Wat een duik, een snoek is er niks bij!")
[ Voor 21% gewijzigd door ijskonijn op 08-09-2008 16:54 ]
Zo heb vandaag Naruto: Rise of a Ninja gekocht voor 15 euro
wou spel al langer hebben maar vond hem iets te prijzig, maar erg leuk al zeg ik het zelf
beetje kiddy maar goed dat maakt niet uit verder.
Moet wel zeggen dat het menu van Fifa 2008 net zo goed een DOS prompt had kunnen zijn. Ik heb zelfs het boekje erbij moeten pakken om te kijken hoe ik EXP punten kon verdelen. Onbegrijpelijk in elkaar gezet.
Ik en een vriend willen van Xbox360 wisselen, maar willen wel elk ons eigen profiel + downloaded content, arcade games,... behouden.
Is het dan voldoende om ieder zijn harde schijf bij te houden, of is het naief van mij om te denken dat Microsoft het zo eenvoudig zou maken?
Is het dan voldoende om ieder zijn harde schijf bij te houden, of is het naief van mij om te denken dat Microsoft het zo eenvoudig zou maken?
Dit topic is gesloten.