Hoe duur, full price ??PWM schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:58:
Ik loop gister door de MM in Adam, en zie stapels van:
[afbeelding]
Ik was al helemaal blij, slinger even mijn mobiel aan om toch even te checken hoe de reviews zijn, en droop teleurgesteld weer af.
Heeft iemand het spel gespeeld? Is het echt zo slecht/matig als je in de (beperkte) reviews leest?
Erg lang geleden heb ik er een keer een videootje van market place afgerukt van dit spel. Daarna nooit meer iets van gehoord, tot ik toevallig ergens vermeld zag.
Reviews zijn om te janken, maar voor een tientje (of twee) wil ik het wel proberen.
[ Voor 12% gewijzigd door Roely op 02-09-2008 11:46 ]
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
"Wake me, when you need me..."
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Op welke difficulty heb je het spel gespeeld? Het spel is namelijk veel beter als je het minimaal speelt op "Heroic" of "Legendary" De AI is dan echt goed. Verder moet je het spel echt online gaan spelen als je de single player hebt uitgespeeld. Halo 3 online is ijzersterk.Vanitas schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:25:
Gisteren Halo 3 uitgespeeld. Ik had het spel een tijd geleden van een vriend overgekocht, die vond em niet leuk. De vorige delen heb ik zelf ook dus het leek me wel leuk om deze ook te hebben. En het was best wel een aardig spel. Maar zo vreselijk overhyped.Imo is het gewoon een aardige shooter, wel goed mee vermaakt iig.
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
Ik heb em gewoon op Normal gespeeld. Doe ik met al mn games. Maar dat is misschien wel een goed idee, bij Gears of War was dat ook zo. Maar dat komt later nog wel een keer.Lud0v1c schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:40:
[...]
Op welke difficulty heb je het spel gespeeld? Het spel is namelijk veel beter als je het minimaal speelt op "Heroic" of "Legendary" De AI is dan echt goed. Verder moet je het spel echt online gaan spelen als je de single player hebt uitgespeeld. Halo 3 online is ijzersterk.
En online gaat niet, want ik heb geen XBL
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Slasher in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #51"Roely schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:42:
[...]
Hoe duur, full price ??
Erg lang geleden heb ik er een keer een videootje van market place afgerukt van dit spel. Daarna nooit meer iets van gehoord, tot ik toevallig ergens vermeld zag.
Reviews zijn om te janken, maar voor een tientje (of twee) wil ik het wel proberen.
Elect a clown, expect a circus.
Nu ik het ook op ebay zie voor 20eur of minder lijkt het mij ook wel een koopje. Het enige dat mij eraan stoort zijn helaas schokken in de beelden (cutscenes dan vooral, maar ik heb ook een paar penalties niet gezien omdat het beeld schokte). Kan iemand mij zeggen of dit in de full version opgelost is en enkel een issue van de demo is?
Verwijderd
Damn ik was vandaag met lonewolves lvl 26 en had even flink door gespeelt naar lvl 32.Lud0v1c schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:40:
[...]
Op welke difficulty heb je het spel gespeeld? Het spel is namelijk veel beter als je het minimaal speelt op "Heroic" of "Legendary" De AI is dan echt goed. Verder moet je het spel echt online gaan spelen als je de single player hebt uitgespeeld. Halo 3 online is ijzersterk.
Maar nu merk ik wel dat er aardig serieuze competitie is, want gelijk weer gezakt naar lvl 30. Online is super alleen die gasten zijn ziek goed.
Verwijderd
Ik heb Fifa 2008 zelf gekocht voor 30euro bij de Dixons. En ik heb geen schokken mee gemaakt hoor. Het spel draait gewoon goed? Het komt bij mij regelmatig aan op penalties en daar heb ik ook geen last gehad van schokken.Kiff schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:32:
In een nostalgische bui heb ik de Fifa2008 demo afgehaald om te zien of ik het nog even graag speelde als vroeger (zo'n 10j geleden), en idd het sprak me toch weer aan.
Nu ik het ook op ebay zie voor 20eur of minder lijkt het mij ook wel een koopje. Het enige dat mij eraan stoort zijn helaas schokken in de beelden (cutscenes dan vooral, maar ik heb ook een paar penalties niet gezien omdat het beeld schokte). Kan iemand mij zeggen of dit in de full version opgelost is en enkel een issue van de demo is?
Gefeliciteerd met je Major RankVerwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:33:
[...]
Damn ik was vandaag met lonewolves lvl 26 en had even flink door gespeelt naar lvl 32.
Maar nu merk ik wel dat er aardig serieuze competitie is, want gelijk weer gezakt naar lvl 30. Online is super alleen die gasten zijn ziek goed.
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
Verwijderd
Was dat een broodje aap?
Zouden die voorraden niet nu allang weggewerkt zijn?Belangrijk:
De Arcade en Pro hebben tegenwoordig ook allebei een HDMI-poort. Het is echter mogelijk dat er nog steeds oude voorraad in de winkel staat, om dit zeker te weten voor je er een aanschaft zul je even op de doos moeten kijken of er HDMI op staat (let op: dit hoeft niet bij de andere 'symbolen' te staan, maar kan apart vermeld zijn op de achterkant).
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
oeh oeh aah aahVerwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:40:
ik hoorde dat er nieuwe xbox360's zijn die uit de doos meteen gebrande spellen kunnen afspelen.
Was dat een broodje aap?

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 02-09-2008 14:42 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik zit met precies hetzelfde, geen HDMI vind ik zo shit, mn plasma heeft geen component in en om nou vga te pakken is ook niet echt "next-gen".NvM schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:22:
Ik twijfel om een Xbox 360 te kopen, zit al een tijdje te kijken naar het pakket voor 299,-. Een Xbox 360 premium incl 2 controllers, headset, kabel, en de spellen Gears of War en Project Gotham Racing 4.
Hoe kan ik zeker weten dat deze versie een HDMI aansluiting heeft?
En die Elite is net ff teveel geld voor me op het moment.
Bedankt voor de tip want dan kon d'r wel eens een xbox eigenaar bij komen (naast de PS3 natuurlijkburan schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:42:
[...]
Alle xbox 360's die nu gefabriceerd worden hebben een HDMI-aansluiting, je zou voor de zekerheid even op de verpakking kunnen kijken of er een sticker opzit met een HDMI afbeelding.
Dit is waarschijnlijk ook de reden dat ze online nergens HDMI vermelden omdat er verschillende "versies" in omloop zijn.
Of je moet ons voor de gek houden natuurlijk

[ Voor 10% gewijzigd door Gman op 02-09-2008 15:02 ]
Intertoys Deventer heeft nog steeds een Saint's Row pack staantdw schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 14:41:
[...]
Zouden die voorraden niet nu allang weggewerkt zijn?
Edit: Hmpfg! 't Is toch niet te geloven! Speel PGR4 op Easy, dat is iets te makkelijk. Denk ik in season 2: Laat ik normal gaan spelen, dat is meer van niveau. Maar jeuzes, wat een gat! Als je dan die eerste race rijdt kun je in 'easy' in 3:49.00 finishen, maar in 'normal' 3:10.50! Dat is 20 sec / rondje minder! (Je mag 2 rondjes rijden, hoezee). Dat is toch gewoon niet normaal meer
[ Voor 64% gewijzigd door tdw op 02-09-2008 19:41 ]
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ik heb zo goed al alles op het hoogste niveau gehaald, dus het is te doentdw schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:06:
Naja, hoe het ook zij, als je een 60GB model koopt (dat is makkelijker te vinden dan een HDMI-stikker) dan heb je sowieso HDMI.
Edit: Hmpfg! 't Is toch niet te geloven! Speel PGR4 op Easy, dat is iets te makkelijk. Denk ik in season 2: Laat ik normal gaan spelen, dat is meer van niveau. Maar jeuzes, wat een gat! Als je dan die eerste race rijdt kun je in 'easy' in 3:49.00 finishen, maar in 'normal' 3:10.50! Dat is 20 sec / rondje minder! (Je mag 2 rondjes rijden, hoezee). Dat is toch gewoon niet normaal meerDat er verschil in zit snap ik, maar dit is wel ernstig overdreven..
Nouja, het kan wellicht meespelen dat ik pas een week een xbox heb, en dat ik nog niet helemaal geswitched ben van pc-> xbox zegmaar, maar erg makkelijk vind ik het niet..PWM schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 21:14:
[...]
Ik heb zo goed al alles op het hoogste niveau gehaald, dus het is te doen
~ James May
haha idem hiertdw schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:50:
[...]
Nouja, het kan wellicht meespelen dat ik pas een week een xbox heb, en dat ik nog niet helemaal geswitched ben van pc-> xbox zegmaar, maar erg makkelijk vind ik het niet..
een FPS zoals bf:bad company is echt moeilijk voor mij
wel frustrerend als je aimdot elkekeer OVER de enemy schiet

Audi S3
Vond het wel een enorm goede game, een van de beste shooters imho. Ik ken geen andere shooter waar ik me zo mee heb vermaakt, met zulke grootste actiesequences in combo met een goede ai en enige diepgang. de hype boeit me niet zoveel, wel toffe reclames ervoor. believeVanitas schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:25:
Gisteren Halo 3 uitgespeeld. Ik had het spel een tijd geleden van een vriend overgekocht, die vond em niet leuk. De vorige delen heb ik zelf ook dus het leek me wel leuk om deze ook te hebben. En het was best wel een aardig spel. Maar zo vreselijk overhyped.Imo is het gewoon een aardige shooter, wel goed mee vermaakt iig.
spoiler:Het einde was wel erg een uitnodiging voor deel 4. Vraag me af wat ze er van weten te maken.
"Wake me, when you need me..."
Ik heb de laatste dagen GoW eens gespeeld maar uit frustratie vloog de controller bijna door de gehele kamer heen
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Ik deel die mening. Het spel opzich is vermakelijk. Maar ik vindt het onbegrijpelijk dat alles mee schaalt met jouw lvl. Je kunt dus gewoon met crappy gear het hele spel uitspelen. Verder is de uitleg te summier. Ik weet bijvoorbeeld nogsteeds niet hoe ik die spinnen dood krijg. Ze hebben een forcefield die ik pas na een hele tijd kapot krijg, terwijl je na een klap of 4 al aan die beesten dood gaat. Iedere keer als ik zo'n kreng zie denk ik arghh weer 10 keer dood gaan voor ik dat kreng dood krijg. Met de bekende saaie sterf animatie. Niet echt wat je van een god verwacht. En items kopen.. Ik zat maar te wachten tot ik weer eens in een stad terecht zou komen zodat ik wat kan kopen. Wat blijkt je kan op ieder moment terug naar de stad via het hoofdmenu. Daar kwam ik op 3/4 van het spel achterDarkShadow schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:42:
[...]
Ja, ik las de review en toen ging ik too human spelen. (had hem gepreordered). Samen met een vriend een flink eind gespeeld, veel op aan te merken, gefrustreerd over een aantal zaken. Maar de volgende dag hadden we er allebei weer veel meer zin in en kwamen we pas wat meer erachter hoe de combat werkt (met wat combos etc). Een game die een 4 krijgt kan het onmogelijk voor elkaar krijgen dat je er weer zin in krijgt. Die Dennis Dyack is een arrogante klootzak met een plaat voor zn kop en hij heeft het voor elkaar gekregen Too Human gedeeltelijk te verpesten met zn irritante keuzes (flikker toch op met je geen 4player coop of geen cutscenes tijdens coop en meer van dat soort bull, wie wil er nou elke keer een deathanimation zien als het toch geen ene flikker uitmaakt, en waarom respawn je vijanden niet als je doodgaat, dan wordt het nog een uitdaging), maar toch is de game uiteindelijk vrij vermakelijk (zal wel aan de rest van Silicon Knights hebben gelegen).

Naar wat ik er van begrijp is dit niet het geval. De tegenstanders schalen mee met de beste loot die dropt, niet met wat jij aan wilt trekken.Seth_Chaos schreef op woensdag 03 september 2008 @ 08:58:
[...]
Ik deel die mening. Het spel opzich is vermakelijk. Maar ik vindt het onbegrijpelijk dat alles mee schaalt met jouw lvl. Je kunt dus gewoon met crappy gear het hele spel uitspelen.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
niet dat ik er veel van weet maar volgens mij zijn nieuwe versies beduidend stiller. Nieuwe moederborden die minder warm worden en minder koeling nodig hebben. Verder was er een benq-dvd drive die ook stiller zou zijn.Armada schreef op woensdag 03 september 2008 @ 09:19:
Weet iemand trouwens waarom de 360 nou zoveel herrie maakt? Ik begrijp dat het voornamelijk van de DVD drive afkomt, maar ik heb nog nooit uitgelegd zien worden waarom dat dan zo is. We hebben nu diverse merken in verschillende versies van de 360 gehad, dus je zou verwachten dat de herrie van die kant er wel uit is. Of draaien die dingen standaard boven specificatie in een 360? Een ander deel van de herrie komt van de fans van de casing, maar als ik naar mijn PC kast kijk, dan zijn er al jarenlang stillere fans te krijgen. Dus ik begrijp eerlijk gezegd niet wat het nu precies veroorzaakt en waarom die oorzaak niet al effectief door MS aangepakt is.
Verder hoe mensen die ik ken het oplossen is volume harder zetten of koptelefoon op
Er zijn ook mensen die de firmware van de drive wel flashen, maar alleen om de drive langzamer te laten draaien zodat deze minder herrie produceert. Laat de fall update maar komen, installeer ik de spellen gewoon en ben ik er van af
- Xbox Live : Service van Microsoft om online te kunnen gamen, content downloaden, games dowloaden, themes en gamerpictures down te loaden
- Xbox Live Arcade : Onderdeel van Xbox Live waarop Arcade spellen te verkrijgen zijn
- Gamertag : Je profielnaam,
- GamerCard : Virtuee visite kaartje, met Gamertag, Status, Zone
- Live silver : Gratis abbonement waarmee je alles kan doen op Xbox Live, behalve online gamen (met uitzondering van Cross Platform Games)
- Live gold : Betaald abbonement waarmee je alles kan doen, incl. online games
- Xbox Live Vision : Webcam, speciaal voor de Xbox 360
[ Voor 4% gewijzigd door Roely op 03-09-2008 11:54 ]
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
We weten toch allemaal wel dat je gewoon vanaf je PC via Xbox.com alle codes kan gebruiken
Heb net een 12 maanden kaartje binnen, en 4200 MS points. Gewoon even invullen op mijn laptop
Hier trouwens een mooie site voor de mensen met paypal of credit card:
http://www.microsoftpointsxbox.com/mspoints-pp.php?cur=eur
Haal hier al gelange tijd mijn abbo's ( haal om de 3 maanden want ik ben vaak weg) je krijgt de code na betaling direkt in je mailbox!
Hier in NL kost een 3 maanden abbo 24,95 geloof ik, daar maar 13 euro
13 maanden voor 29,00 euro
Dollar koers
Let wel op dat de gamerpoints op die site alleen voor de amerikaanse store te gebruiken zijn, de live abbo's zijn wel gewoon te gebruiken in iedere store.
[ Voor 103% gewijzigd door dannzyx op 03-09-2008 12:13 ]
Grappig, ik herinner me een van de slechtste games als iemand Halo3 roept. Ik vond het niet soepel spelen, de graphics waren beneden maat en het verhaal was niet boeiend en niet boeiend verteld. De hele hype die om het spel was gemaakt vond ik daaraantegen wel super (daar is Microsoft altijd goed in geweest). Ik heb me echt er toe moeten dwingen om die game uit te spelen.DarkShadow schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 23:36:
[...]
Vond het wel een enorm goede game, een van de beste shooters imho. Ik ken geen andere shooter waar ik me zo mee heb vermaakt, met zulke grootste actiesequences in combo met een goede ai en enige diepgang. de hype boeit me niet zoveel, wel toffe reclames ervoor. believe
Waarom ik de game gekocht heb? Door de hype. Ja, het werkt.
Verwijderd
bron: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3169723Hot on the heels of Microsoft slashing Xbox 360 prices in Japan, the long rumored price cuts for the Xbox 360 in the U.S. look to be a reality. And yes, the Xbox 360 Arcade model will now be cheaper than the Nintendo Wii.
Based on Radio Shack and Walmart advertising pamphlets, as well as Best Buy and GameStop employee reports, Newsarama is reporting that the most substantial cut is being reserved for the "starter" Xbox 360 Arcade, which only ships with a 256 megabyte memory card. The Xbox 360 Arcade will drop from $279 to $199 starting September 7, pricing it below the current going rate for the Nintendo Wii.
And Microsoft isn't leaving the Pro or Elite models out of the party. The Pro and its new 60 gigabyte harddrive will drop from $349 to $299, while the 120 gb Elite model will drop from $449 to $399. No cuts have been announced for the 20 gb Pro models, and Microsoft has yet to confirm the other price drops. Of course, the evidence has been out there for quite a while now.
So for all you stubborn late adopters, will this be the news that finally pushes you over the top?
Verwijderd
thx dat wist ik nietPWM schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:46:
Ik hoorde gister iemand klagen dat het zo dom is, dat je een code van Gamehubs met je controller moet overtikken op je Xbox 360.
We weten toch allemaal wel dat je gewoon vanaf je PC via Xbox.com alle codes kan gebruikenSuper handig.
Heb net een 12 maanden kaartje binnen, en 4200 MS points. Gewoon even invullen op mijn laptop
Kan me alleen iets van Datel herinneren en dat was erg omslachtig.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Fifa08 is echt een aanrader inderdaad. Vooral als je 2-4 controllers hebt, 2tegen2 is echt geniaal. Let wel op dat je optijd stopt, voordat je elkaar de hersenen inslaat.Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:36:
[...]
Ik heb Fifa 2008 zelf gekocht voor 30euro bij de Dixons. En ik heb geen schokken mee gemaakt hoor. Het spel draait gewoon goed? Het komt bij mij regelmatig aan op penalties en daar heb ik ook geen last gehad van schokken.
Het spel sprak jou niet aan, dat is wat andersAvanCade schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:15:
[...]
Grappig, ik herinner me een van de slechtste games als iemand Halo3 roept.
Ik vind het zo raar dat mensen een spel slecht vinden, omdat ze het niet leuk vinden. 2 miljoen unieke Halo 3 spelers, spelen nog elke week Halo online, waaronder ik
Jij vind het blijkbaar geen interessante game, en dat is prima. Dat maakt de game echter niet slecht. Ik vind bijvoorbeeld Zelda echt helemaal geen ruk aan. Dat betekend echter niet dat het een slecht spel is.
Een 10. Die had ik niet aan zien komen
EDIT:
Vandaag overigens 3 nieuwe XBLA games waaronder:
Pirates VS Ninja Dodgeball

en
Shred Nabula:

Die Pirates vs Ninja lijkt me wel geestig
[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 03-09-2008 13:11 ]
Ik wil binnenkort een nieuwe gamertag aanmaken voor m'n zus en vroeg me af of zij dan ook die games kan spelen zonder ze opnieuw te kopen.
De Arcade games zijn Xbox gebonden, dus je zusje kan gewoon spelen. Er waren problemen bij het overzetten naar een nieuwe Xbox (waar de games via jouw account weer opnieuw gekoppeld moesten worden), maar die zijn inmiddels opgelost.thomasvdw schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:54:
Zijn de arcade games account gebonden?
Ik wil binnenkort een nieuwe gamertag aanmaken voor m'n zus en vroeg me af of zij dan ook die games kan spelen zonder ze opnieuw te kopen.
Wel als ze op de xbox speelt waarop ze gekocht zijn.thomasvdw schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:54:
Zijn de arcade games account gebonden?
Shred Nebula zag er wel aardig uit in de filmpjes, Dodgeball lijkt me niet echt super, maar daar zal ik de trial wel even van proberen. Er is ook nog een derde spel; Gin Rummy. Ik heb daar niks mee, maar zal voor sommigen wel leuk zijn
Ja dat is zo. Bedankt!Sh0ckTr00per schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:59:
[...]
Wel als ze op de xbox speelt waarop ze gekocht zijn.
A != 10PWM schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:06:
Ik vond Viva Pinata echt geweldig, en keek ook uit naar de opvolger. Dit had ik echter niet verwacht: De azijnpissers van 1UP hebben hun review geplaatst: http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3169703&p=4
Een 10. Die had ik niet aan zien komen
Een A in de VS is een 8-10. Een A+ is hetgeen wat het dichtst bij onze 10 in de buurt komt.
1UP doet niet aan A+ volgens mij Hebbusjohnnyv.nl schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:11:
[...]
A != 10
Een A in de VS is een 8-10. Een A+ is hetgeen wat het dichtst bij onze 10 in de buurt komt.
A+ = 10
A = 9.0-9.9
A- = 8.5
B+ = 8
Nouja, een 9.9 dus
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 03-09-2008 14:15 ]
De MM in Amsterdam had stapels en stapels (maandag geweest).Phusebox schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:25:
weet iemand nog een plek om de Wireless Entertainment pack uit te halen?
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 03-09-2008 14:33 ]
Is het nog de moeite waard om verder te zoeken (dynabyte had een vergelijkbare prijs) of zal ik maar gewoon deel 2 importeren voor die 30 euro (paar dagen geleden gepost).
10 second ninja DONE
too bad, beetje te ver weg... wilde iemand dit kado doen dit net met zijn xbox360 begint, maar hier in Limburg zijn ze in alle 3 de mediamarkten uitverkocht, en komen ook niet meer.PWM schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:32:
[...]
De MM in Amsterdam had stapels en stapels (maandag geweest).
Ik vond deel 1 echt top. Echter, als ik zo de reviews lees, kan je net zo goed met 2 beginnen. Je hoeft 1 niet gespeeld te hebben om het te begrijpen, en deel 2 is (nog) beter dan deel 1.Sagat schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:36:
ik wilde eigenlijk deel 1 van viva pinata halen voor 8 eur bij de saturn, maar die was al uitverkocht.
Is het nog de moeite waard om verder te zoeken (dynabyte had een vergelijkbare prijs) of zal ik maar gewoon deel 2 importeren voor die 30 euro (paar dagen geleden gepost).
* pagani moet wachten op het pakkejte van gamehubs, waarschijnlijk tot maandag
[ Voor 22% gewijzigd door pagani op 03-09-2008 15:11 ]
De Dixons had deze packs ook. misschien dat je daar nog eens kunt kijken?Phusebox schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:37:
[...]
too bad, beetje te ver weg... wilde iemand dit kado doen dit net met zijn xbox360 begint, maar hier in Limburg zijn ze in alle 3 de mediamarkten uitverkocht, en komen ook niet meer.
Archievements?johnnyv.nl schreef op woensdag 03 september 2008 @ 15:10:
Zover ik begrepen heb zitten alle piñata's uit deel 1 ook gewoon in deel 2, dus heeft deel 1 in feite geen toegevoegde waarde meer.
Gamerpoints heb ik (nog) niet zien staan bij GameHubs.MelFunktion schreef op woensdag 03 september 2008 @ 15:57:
Weet iemand of die code voor 2100 microsoft punten bij gamehubs ook per email wordt verstuurd? In de beschrijving van dit product staat daar namelijk niks over, terwijl dit bij die andere codes wel het geval is (instant delivery). Ik heb al 2 keer geprobeerd een mail te sturen naar die gasten via een formulier op de website, maar krijg steeds een dag later een mail dat ie niet doorgekomen is.
Xbox Live code wordt wel gewoon toegemaild.
Spuit11Lud0v1c schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:00:
[...]
Bij gamehubs worden geen MS points kaarten verkocht. Klik

[ Voor 69% gewijzigd door Semper Fight op 03-09-2008 16:02 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Waar ik me echter zo aan ergerde bij deel 1 zijn de loading times voor elk simpel winkelbezoekje. Ik kan nergens vinden of dit in deel 2 ook nog steeds zo is. Weet iemand dat?PWM schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:37:
[...]
Ik vond deel 1 echt top. Echter, als ik zo de reviews lees, kan je net zo goed met 2 beginnen. Je hoeft 1 niet gespeeld te hebben om het te begrijpen, en deel 2 is (nog) beter dan deel 1.
Bij gamehubs worden geen MS points kaarten verkocht. KlikMelFunktion schreef op woensdag 03 september 2008 @ 15:57:
Weet iemand of die code voor 2100 microsoft punten bij gamehubs ook per email wordt verstuurd?
€ 23.32 is niet echt een goede aanbieding. In Nederland worden die kaartjes voor 25 euro verkocht en dat is ook de advies prijs. €1.68 korting vind ik de moeite niet waard. Wat ik wel een keer heb gehad is een aanbieding van Zuiderpark-games, want die boden ze voor 20 euro aan, wat volgens mij tegen inkoop aan zit. Die aanbieding was ook van korte duur en had ik toevallig gezien op budgetgaming.nlMelFunktion schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:09:
Excuses, ik bedoelde boxeddeal.com. Die verkopen ook van die codes, maar bij die 2100 punten staat er niet bij of ze gemaild worden. link
Ugh thats the nail in the coffin van vp1. Vanavond maar is vp2 bestellen danKaasje123 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 15:56:
[...]
Waar ik me echter zo aan ergerde bij deel 1 zijn de loading times voor elk simpel winkelbezoekje. Ik kan nergens vinden of dit in deel 2 ook nog steeds zo is. Weet iemand dat?
10 second ninja DONE
Ik ga hem morgen in ieder geval spelen...kan niet wachten
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
En de kids van mn vriendin jaloers.. die kijken de tekenfilm regelmatig "is daar een spelletje van?
Word die tekenfilm in Nederland uitgezonden? Ik wist dat die er was, nooit gezien (nou heb ik ook geen kinderen, dus mis wat zendersRazorfist schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:25:
Vorige week Viva Pinata 1 gehaald bij Saturn voor 8,88 en heb er al vreselijk veel lol aan beleefd
En de kids van mn vriendin jaloers.. die kijken de tekenfilm regelmatig "is daar een spelletje van?![]()
"
Ik heb meer zoiets van... Is daar een tekenfilm van?Razorfist schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:25:
Vorige week Viva Pinata 1 gehaald bij Saturn voor 8,88 en heb er al vreselijk veel lol aan beleefd
En de kids van mn vriendin jaloers.. die kijken de tekenfilm regelmatig "is daar een spelletje van?![]()
"
Anyway Ik zit heel erg te twijfelen of ik deel 2 wel of nie wil. Er is een sandboxmode die lijkt me heel leuk maar aan de andere kant gaat het ook vervelen als je niks kan verdienen en nogal doelloos bezig bent. Zie GTA4. Vrijheid blijheid todat je geen missies meer hebt en je stierlijk verveelt.
*stop Viva pinata 1 nog eens in zijn xbox
Hele tijd terug naar aanleiding van het spel een aantal eps gedownload, en was best grappig, en dan val ik volgens mij toch niet he-le-maal in de doelgroep
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Een 8.5 en een 5.0 voor hetzelfde spel. Ik kan daar echt niet bij. Dit is maar een recent voorbeeld, en zijn ook reviews met grotere verschillen.
Dat reviews verschillen is gewoon, dat de persoonlijke voorkeur meetelt kan ook (hoewel zeker dat bij gamer.nl een beetje debiele hoogtes heeft gekregen). Dit soort verschillen komen er bij mij echt niet in. Heeft Eurogamer nou een Brain Training en niks anders fanaat het spel laten testen, of 1UP iemand die alles met geweren goed vind? De tijd zal het leren, maar de les is wel dat 1 review site niet genoeg is, om te weten of een spel goed is of niet.
ik doe het via gamecard.nu.MelFunktion schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:09:
Excuses, ik bedoelde boxeddeal.com. Die verkopen ook van die codes, maar bij die 2100 punten staat er niet bij of ze gemaild worden. link
Gaat best snel
niet de goedkoopste, maar wel makkelijk
Audi S3
Mercenaries 2 ligt vandaag hopelijk ook bij mij in de bus, leuk weer eens een sandbox game.
Ja maar je ziet toch dat Eurogamer als enige zo groot afwijkt? Dan weet je toch waar het fout zit?PWM schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:51:
In het kader van rare reviews:Dit zijn de cijfers van Mercenaries 2
[afbeelding]
Een 8.5 en een 5.0 voor hetzelfde spel. Ik kan daar echt niet bij. Dit is maar een recent voorbeeld, en zijn ook reviews met grotere verschillen.
Dat reviews verschillen is gewoon, dat de persoonlijke voorkeur meetelt kan ook (hoewel zeker dat bij gamer.nl een beetje debiele hoogtes heeft gekregen). Dit soort verschillen komen er bij mij echt niet in. Heeft Eurogamer nou een Brain Training en niks anders fanaat het spel laten testen, of 1UP iemand die alles met geweren goed vind? De tijd zal het leren, maar de les is wel dat 1 review site niet genoeg is, om te weten of een spel goed is of niet.
Ik kon alleen vinden :
Viva Pinata <Classic Edition>
Viva Pinata Party Animals
Viva Pinata Trouble in Paradise <Nog niet verschenen>
Ik denk dat je mag uitgaan dat je console toch minimum 4 jaar mee gaat, 2 jaar heb je garantie + 1 jaar voor RROD. 3 jaar is het zowiezo afgedekt en als je er niet mee gaat vechten en het gewoon zijn ding laat doen, dan zal het toch wat jaren mogen meegaanNvM schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:50:
Er is maar 1 aspect wat mij nog weghoudt van het kopen van een Xbox 360. Heeft de spelcomputer nog toekomst? Ik wil namelijk niet dat net als de Xbox de Xbox 360 maar een korte economische levensduur heeft, weten mensen hier meer over?
Vet is hetzelfde, en inmiddels zowel via de legale als de illegale weg te krijgen.Roely schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:42:
Heb ik iets gemist. Ik heb Viva Pintate, de originele , wat is dan Viva Pinata 2 ?
Ik kon alleen vinden :
Viva Pinata <Classic Edition>
Viva Pinata Party Animals
Viva Pinata Trouble in Paradise <Nog niet verschenen>
Voor de Brad liefhebbers, twijfelaars, haters :
De geniale zero punctionation over Braid :
http://www.escapistmagazi...ero-punctuation/203-Braid
Sorry, misschien was ik niet helemaal duidelijk. Wat je hier nu bespreekt is de technische levensduur van het apparaat, en ik ben meer nieuwsgierig naar de ecomische levensduur. Daarmee bedoel ik: hoe groot is de kans dat de Xbox 360 binnen nu en een paar jaar vervangen wordt door een opvolger?Mudi schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:59:
[...]
Ik denk dat je mag uitgaan dat je console toch minimum 4 jaar mee gaat, 2 jaar heb je garantie + 1 jaar voor RROD. 3 jaar is het zowiezo afgedekt en als je er niet mee gaat vechten en het gewoon zijn ding laat doen, dan zal het toch wat jaren mogen meegaan
Wat jij concreet bedoelt is : Tot wanneer wordt de Xbox360 ondersteund, of in Microsoft termen, wanneer komt de opvolger van de Xbox360,
Niemand die het precies weet, maar ik denk dat je nog lang genoeg plezier van je Xbox kan hebben als je hem dit jaar koopt. In 2009 verschijnt er in iedergeval geen opvolger.
m.a.w. de Xbox gaat nog wel een tijdje mee. Bovendien hoef je als de nieuwe Xbox uitkomt, niet meteen om te schakelen. Ik heb een jaartje gewacht, en eerst alle goede, en erg aantrekkelijk geprijsde spellen op de oude Xbox gespeeld
Een gameconsole gaat ongeveer 5 jaar mee, De Xbox 360 is eind 2005 gereleased, dus zal hij ongeveer eind 2010 vervangen worden. Das nog twee jaar. Bovendien denk ik dat de nieuwe Xbox pas in 2011/2012 komt, maar dit terzijde.
een aantal redenen om nu wel een Xbox te kopen :
- Veel goede games, voor leuke prijsjes
- Er komen nog vele goede games aan
- In de herfst een compleet nieuw dashboard
- Minstens nog twee jaar actueel / courant
- Prima aanschafprijs
- Kinderziektes zijn eruit, stabiele modellen met 60GB en HDMI
- Ruim aanbod Demo's, Arcade Games, Filmpjes etc etc etc
Om eerlijk te zijn, is dit het verstandigste moment (prijs / plezier factor) om een Xbox te kopen.
Als je gaat wachten op de opvolger, kan je daarna weer gaan wachten op diens opvolger etc. etc.
Een spel komt er bij jou niet in om dat een paar omgekochte reviewers het niet diggen? Ik speel een spel omdat IK dat leuk vind, als ik er niks aan vind gaat hij gewoon weer terug!PWM schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:51:
In het kader van rare reviews:Dit zijn de cijfers van Mercenaries 2
[afbeelding]
Ik dacht dat omgekochte reviewers een spel altijd juist wél 'diggen'.dannzyx schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:10:
[...]
Een spel komt er bij jou niet in om dat een paar omgekochte reviewers het niet diggen? Ik speel een spel omdat IK dat leuk vind, als ik er niks aan vind gaat hij gewoon weer terug!
Verwijderd
Hoe doe je dat? Ik heb een spel nog nooit terug kunnen sturen nadat ik het gespeeld heb.dannzyx schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:10:
Een spel komt er bij jou niet in om dat een paar omgekochte reviewers het niet diggen? Ik speel een spel omdat IK dat leuk vind, als ik er niks aan vind gaat hij gewoon weer terug!
Meestal kan je een spel wat je hebt gekocht in een winkel binnen 24 uur omruilen. Op internet is het zelfs zo dat je binnen 7 dagen het product kan terugsturen. Is er al betaald, dan moet de leverancier binnen 30 dagen het aankoopbedrag retourneren. Maar pas op, er zijn uitzonderingsgevallen waarbij dit herroepingsrecht niet geldt. Denk daarbij aan software, games en dvd's waarvan de verzegeling is verbrokenVerwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:23:
[...]
Hoe doe je dat? Ik heb een spel nog nooit terug kunnen sturen nadat ik het gespeeld heb.
[ Voor 14% gewijzigd door Lud0v1c op 04-09-2008 13:08 ]
Ik ga voor de Elite versie (zwart past beter bij mijn interieur) plus een extra zwarte controller en Project Gotham Racing 3. Waarom 3? Omdat die weinig verschilt van deeltje 4, en ik de toevoeging van motoren afschuwelijk vind. Misschien dat ik Viva Pinata er bij koop, of kan ik beter wachten op deel 2?
Verwijderd
Dat is een beetje het punt, ik heb nog nooit een winkel (online of gewoon van steen) gezien waarbij je een spel terug mocht brengen als de verzegeling is verbroken.Lud0v1c schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:06:
[...]
Meestal kan je een spel wat je hebt gekocht in een winkel binnen 24 uur omruilen. Op internet is het zelfs zo dat je binnen 7 dagen het product kan terugsturen. Is er al betaald, dan moet de leverancier binnen 30 dagen het aankoopbedrag retourneren. Maar pas op, er zijn uitzonderingsgevallen waarbij dit herroepingsrecht niet geldt. Denk daarbij aan software, games en dvd's waarvan de verzegeling is verbroken
Lekker ter zake doende:Lud0v1c schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:06:
[...]
quote: Hoe doe je dat? Ik heb een spel nog nooit terug kunnen sturen nadat ik het gespeeld heb.
Meestal kan je een spel wat je hebt gekocht in een winkel binnen 24 uur omruilen. Op internet is het zelfs zo dat je binnen 7 dagen het product kan terugsturen. Is er al betaald, dan moet de leverancier binnen 30 dagen het aankoopbedrag retourneren. Maar pas op, er zijn uitzonderingsgevallen waarbij dit herroepingsrecht niet geldt. Denk daarbij aan software, games en dvd's waarvan de verzegeling is verbroken
- hoe speel je en breng je dat terug?
- Ja, het kan, maar dan moet je de verzegeling intact laten.
Verwijderd
Free Record Shop, Dixons en de Intertoys hiero in Venray laten je gewoon je spel ruilen binnen 24 uur. Geen geld terug, maar wel een ander spel of een tegoedbon.Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 13:38:
[...]
Dat is een beetje het punt, ik heb nog nooit een winkel (online of gewoon van steen) gezien waarbij je een spel terug mocht brengen als de verzegeling is verbroken.
Deze bedrijven hebben overigens zelf het zegel al verbroken. Lege doosjes in de schappen ...
Iemand al mercenaries 2 gespeelt ?
[ Voor 59% gewijzigd door NeoMe op 04-09-2008 13:52 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik basseer me normaal gesproken op Demo's. Als er geen demo is, basseer ik mij dus inderdaad op reviews. Er zijn veel te veel 360 spellen die ik nog niet heb gespeeld, dus het is zonde om mijn tijd in een matige game te steken.dannzyx schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:10:
[...]
Ik ben vooral gecharmeerd van de Gametrailer reviews, omdat ik dan tenminste zie waar ze het over hebben
Zelf kijk ik altijd op insidegamer.nl daar staat echt elk spel, en er staat ook vaak 'gespeeld', 'recensie', 'preview' ect. Ze laten ook vaak filmpjes zien, en ze hebben zelfs presentatoren die het spel uitleggen en voorzien van commentaar. Zeer complete site en een goede bron van informatie. Als ik een spel ga kopen check ik eerst altijd budgetgaming.nl als prijsvergelijker.PWM schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:16:
[...]
Ik basseer me normaal gesproken op Demo's. Als er geen demo is, basseer ik mij dus inderdaad op reviews. Er zijn veel te veel 360 spellen die ik nog niet heb gespeeld, dus het is zonde om mijn tijd in een matige game te steken.
Ik ben vooral gecharmeerd van de Gametrailer reviews, omdat ik dan tenminste zie waar ze het over hebben
Wat mij betreft zijn er maar weinig sites die ik vertrouw:
1up.com
gametrailers.com
Maar eigenlijk kan je het beste kijken op metacritic.com en gamerankings.com. Staan vaak alle reviews en krijg je een mooi gemiddelde te zien...
Vandaag komt ook de Pure demo uit.... Spel van Disney... met ATVs scheuren door de jungle en truukjes doen... 16 player online!
Ben ik erg benieuwd naar... iemand 'm al gespeeld?
Verder zeker weten dat ik Viva Pinata 2 een slinger ga geven... nooit verwacht dat het zulke goede reviews zou krijgen... echt totaal ongehypte game!
[ Voor 40% gewijzigd door SqueakyClean op 04-09-2008 14:29 ]
Als je microsoft ervoor belt, sturen ze je zo een kit waarmee je de gegevens kunt overbrengen op een ander hdd. Dus bel gewoon daarvoor eens microsoft
Verder heb ik een vraag, allee jullie advies gaat bepalen wat ik ga doen.
Ik heb een xbox pro superpack besteld bij gcshop.nl. De betaling is in orde en ik dacht dat ik hem ergens volgende week binnen zou hebben. Nu blijkt dat het niet op voorraad is en 1 à 2 weken kan duren voor ze hem hebben en dan nog een 1 week dat ik hem kan hebben. Dus maximaal 3 weken zeggen ze en ik kan het nu nog annuleren, anders betaal ik nog kosten voor het annuleren.
We zijn met zijn 2en thuis, dus we spelen veel tegen elkaar en deze pack was ideaal voor ons en aangezien de prijs ook nog goed zat (295 incl verzend). Nu heb ik eens verder gezocht en kon geen enkel pack meer in deze buurt vinden die rond de 300 euro kost incl verzendkosten. Nu heb ik bij console.be deze pack gevonden http://www.consoleshop.be...-ultimate-gamer-pack.html. Alleen is het minder interessant aangezien ik nog een 2de controller moet kopen (weer 30 euro) en Crackdown niet ons ding is. Verder zijn de spellen ook nog eens veroudert en ben nu echt aan het twijfelen.
Aan de ene kant: 3 weken levertijd
Aan de andere kant: snelle levering, prijs is te veel voor wat je krijgt.
Welk zou ik kiezen, ik heb echt advies nodig en zo snel mogelijk. Kan ik Crackdown en Gears of War gemakkelijk verkopen voor rond de 30-40 zodat ik die pack kan kopen?
Ik zou gewoon nog even wachten, dat is het wel waard. Maar kun je niet beter gewoon een losse premium kopen en dan dat 55 euro pakket met extra controller/afstandsbediening en twee games ?
Die andere games zijn namelijk stuk goedkoper geworden in de loop der tijd, zitten nu rond de 30 euro zie budgetgaming.nl.
[ Voor 30% gewijzigd door NeoMe op 04-09-2008 15:14 ]
mijn gamertag: dannbla
add me !
Dat was viva pinata 1 ook al.Compleet ondergesneeuwd door al die andere spellen wat viva pinata absoluut niet verdiende.Jobbie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:23:
Verder zeker weten dat ik Viva Pinata 2 een slinger ga geven... nooit verwacht dat het zulke goede reviews zou krijgen... echt totaal ongehypte game!Sleeper hit?!
Xbox Premium 270 euro incl verzend en dan 60 euro voor het pakket, kom ik aan 330. Ik kan dan beter gewoon 2 à 3 weken wachten en kan ik voor die 35 euro nog eens Gears of War 2 bestellenNeoMe schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:07:
Gears of war raak je aan de straatstenen niet meer kwijt, die zat ook in dat pack van 55 euro met controller en afstandsbediening. Er staan al meer dan tientallen games tekoop op marktplaats/speurders.nl dus die mag je lekker houden
Ik zou gewoon nog even wachten, dat is het wel waard. Maar kun je niet beter gewoon een losse premium kopen en dan dat 55 euro pakket met extra controller/afstandsbediening en twee games ?
Die andere games zijn namelijk stuk goedkoper geworden in de loop der tijd, zitten nu rond de 30 euro zie budgetgaming.nl.
Er zijn genoeg review sites die betaald krijgen om een game af te zeikenNvM schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:20:
[...]
Ik dacht dat omgekochte reviewers een spel altijd juist wél 'diggen'.
Nou dat wist ik dus ook nietPWM schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:46:
Ik hoorde gister iemand klagen dat het zo dom is, dat je een code van Gamehubs met je controller moet overtikken op je Xbox 360.
We weten toch allemaal wel dat je gewoon vanaf je PC via Xbox.com alle codes kan gebruikenSuper handig.
Maar nu heb ik daar dus net een code ingevoerd en bevestigd gekregen op mijn email.
So far so good. Maar helaas
Wat mis ik

Ik heb hem ook gisteren ingevoerd zonder problemen. Zat dacht ik wel even iets tijd tussen het invoeren en het actief zijn.Beakzz schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:15:
[...]
Nou dat wist ik dus ook niet
Maar nu heb ik daar dus net een code ingevoerd en bevestigd gekregen op mijn email.
So far so good. Maar helaasOp de site ben ik nu goldmember maar als ik mijn xbox opstart en naar mijn profiel gaat heb ik een mooi zilver balkje en kan ik niet de nieuwste demo's downloaden.
Wat mis ik?
Dit topic is gesloten.