Het Xbox 360 ervaringen Topic #51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 57.228 views

Anoniem: 275034

Heb vandaag bij Dynabyte Oblivion aangeschaft, ik vrees dat het echt niks voor mij is net als geval bij Morrowwind. Ben van plan morgen terug te brengen voor Blue Dragon, Bioshock of Assasin Creed... welke het wordt weet ik nog niet, heb wel gehoord dat AC erg tegenvalt... Misschien toch maar Blue Dragon, omdat Japanse RPG me meer aantrekt O+ En zit er ook wat RPG elementen in Bioshock?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 275034 op 25-09-2008 21:45 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:25

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Anoniem: 275034 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:44:
Heb vandaag bij Dynabyte Oblivion aangeschaft, ik vrees dat het echt niks voor mij is net als geval bij Morrowwind. Ben van plan morgen terug te brengen voor Blue Dragon, Bioshock of Assasin Creed... welke het wordt weet ik nog niet, heb wel gehoord dat AC erg tegenvalt... Misschien toch maar Blue Dragon, omdat Japanse RPG me meer aantrekt O+ En zit er ook wat RPG elementen in Bioshock?
Nee, GEEN BD doen! Als er iets een fail verhaal heeft, is het BD wel. Het verhaal komt echt NOOIT opgang. Kan je beter BS of AC doen of wachtten met je geld op Final Fantasy XIII

Just my 2 cents

Xbox Live ID:Notna8310

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Even normaal, Blue Dragon was een zeer genietbaar spel (beter dan de recentste final fantasy crap in ieder geval). Het verhaal was een beetje cliché, maar bevatte genoeg verrassende elementen om dit goed te maken. Het bevatte een heel leuk skillsysteem en de powerlevelers (en de fans van de dragonquest games) konden ook hun vingers aflikken nadat ze het spel "gewoon" uitgespeeld hadden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Notna

Notna

Where are you?®

Boeboe schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:04:
Even normaal, Blue Dragon was een zeer genietbaar spel (beter dan de recentste final fantasy crap in ieder geval). Het verhaal was een beetje cliché, maar bevatte genoeg verrassende elementen om dit goed te maken. Het bevatte een heel leuk skillsysteem en de powerlevelers (en de fans van de dragonquest games) konden ook hun vingers aflikken nadat ze het spel "gewoon" uitgespeeld hadden.
I beg to differ, de laatste FF was anders. Maar het verhaal was iig een stuk boeiender dan dat van Blue Dragon. Daarnaast waren de voice overs ook niet echt spannend. Gelukkig had ik het spel van iemand geleent, gezien de demo niet echt representatief is voor het volledige spel.

Wellicht als je van de Dragonquest serie houd, dat het leuk is. Maar voor een doorsnee RPG fan vind ik dit geen aanrader. Uiteraard blijft het persoonlijke smaak.

Vandaar just my 2 cents

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
(jarig!)
Anoniem: 275034 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:44:
Rpg's zijn niks voor mij.
Bioschock heb ik wel ervaring mee. In het begin vond ik de vormgeving prachtig art deco, maar er verandert mijn inziens verder te weinig aan het spel en is niet intïutief. Als ik t maar ff niet meer heb gespeeld, moet ik de knoppen en functies weer zoeken.
Ook het zoeken waar je nu weer heen moet vind ik lastig, het pakt me gewoon niet.
Ik heb het spel nooit uitgespeeld.

Assasin's Creed heb ik een dubbel gevoel over. Als je een goede hdtv hebt en een beetje een grote, dan moet je de game echt kopen (nu maar €30).
De graphics vind ik werkelijk ongekend, zoiets heb ik nog nooit gezien. Dit was samen met Gears of War en Ace Combat 6, grafisch het meest indrukwekkende spel wat ik ken.
Er zijn 3 steden: Jeruzalem, Acre en Damascus zoals ze in 1191 waren en daar kan je doorheen lopen terwijl de bevolking daar ook zn gang gaat.
Je kan werkelijk overal opklimmen en de diepte is zichtbaar.

Het grote nadeel is dat de acties op een gegeven moment in herhaling vallen en het einde is abrupt en onlogisch (er komt zeker een deel 2, dat kan niet anders), maar het is een spel wat je gezien moet hebben.

Hebben jullie de nieuwe xbox prijzen al gezien?
€250 voor een Elite na €50 euro retour na aankoop is wel heel erg goedkoop. Aangezien je volgens mij nog blauw betaal aan een grotere harde schijf, die we na de update hard nodig zullen hebben als je games vanaf de harde schijf wilt laden, is de aankoop van een Elite een stuk verstandiger denk ik zo.
Een 120 GB harde schijf kost al €119, maar voor 130 meer heb je een Elite 8)7
Ik weet wel welke ik haal!

€149 voor de Arcade na €40 euro retour en €199 voor de premium...geen geld zeg!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-06 11:05
Knoop maar doorgehakt, zag vorige week die xbox prijzen, denk das cheap... Zat even aan een elite te denken met dat wireless pack los erbij
Toen zag ik dat valuepack, met de pro en dat pack voor weinig en nog cashback, eigenlijk gewoon te goedkoop, zeker als je kijkt wat bv een wii nog kost en wat erbij zit.

Net maar gekocht dus, wilde eerst nog een hdmi aansluiting erbij halen, maar dat component geeft al super beeld, hou et lekker zo en hou dat geld lekker in mn portomonnee...
Ook netjes surround geluid erbij :-)

Nu nog netwerkkabel fixen en kijken hoe dat xbox live ed allemaal werkt.

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:56
Hmm ben benieuwd of ik nog een t shirt krijgt bij me Saints Row 2 :P Altijd leuk natuurlijk.

Heeft er trouwens iemand ervaring met het overzetten van licenties van arcade spellen? Kun je daarmee ook gewoon 1 spel overzetten naar een andere console?

Me ouders hebben nu ook een eigen xbox in de woonkamer. Zodat ze films kunnen kijken en muziek luisteren en later misschien ook wat arcade spellen spelen. Nu heb ik een paar arcade spellen op mijn account waar zij misschien wel iets meer mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06 19:47
Notna schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:07:
[...]
I beg to differ, de laatste FF was anders. Maar het verhaal was iig een stuk boeiender dan dat van Blue Dragon. Daarnaast waren de voice overs ook niet echt spannend. Gelukkig had ik het spel van iemand geleent, gezien de demo niet echt representatief is voor het volledige spel.

Wellicht als je van de Dragonquest serie houd, dat het leuk is. Maar voor een doorsnee RPG fan vind ik dit geen aanrader. Uiteraard blijft het persoonlijke smaak.

Vandaar just my 2 cents
Het grootste probleem dat ik als RPG fan had met BD zijn de mini-games. Button bashers, actie scenes.. En aan de perfects daarvan hangen achievements. Het verhaal vond ik prima, zitten zeker een aantal leuke wendingen in. Ik heb hem met de Japanse stemmen gespeeld en die zijn ook goed. Engelse vond ik de moeite niet echt waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

PWM schreef op donderdag 25 september 2008 @ 17:01:
Vorige week vrijdag heb ik bij Gamehubs Viva Pinata besteld voor 25,-. Ik heb de gratis verzending gekozen. Hij ligt nu al in de bus _/-\o_

Met gratis poetsdoek t-shirt
Was dat een nieuwe actie met die shirts? Ik heb een tijdje geleden een game daar gekocht, en de eerste 500 kregen een shirt maar niets gehad.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 16:32
Ik ben in het bezit van een Xbox 360 Premium (van Maart 2007) maar ik ben van plan om dadelijk een Elite aan te gaan schaffen. Dit zal gebeuren omdat een maat van mij waarschijnlijk goedkoop mijn xbox over wil nemen, waardoor ik dan nog iets goedkoper een nieuwe aan kan schaffen.
Ik vroeg me echter af of er nog specifieke dingen zijn waarop ik moet letten? Natuurlijk is een HDMI poort fijn, maar die zit er bij de elite volgens mij altijd bij?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Daarbij nog meteen even een vraagje welke ik net vergeten was. Is het mogelijk om zonder Memory Card savegames over te zetten? Mijn point balance kan ik namelijk gewoon downloaden via mijn gamercard op mijn nieuwe xbox/harde schijf, alsmede mijn achievements neem ik aan. Kan iemand me hier iets meer over vertellen? Ook mijn themes and gamerpictures zou ik namelijk graag willen behouden. Als dit echter zou moeten via een memory card dan lijkt het me dat je uren bezig bent aangeizen het maar 64mb groot is...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-06 10:27
Grozno schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:52:
[...]

Volgens mij zijn er al veel meer games met 1080p ondersteuning op de 360... GTA IV, Bioshock, Assasins Creed om aar een paar voorbeelden te noemen.
Die zijn hoogstens op 720p gerenderd, dat deze dan upscaled worden naar 1080p is een ander verhaal, maar native zijn er maar 3 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Weltschmerz schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:39:
Daarbij nog meteen even een vraagje welke ik net vergeten was. Is het mogelijk om zonder Memory Card savegames over te zetten? Mijn point balance kan ik namelijk gewoon downloaden via mijn gamercard op mijn nieuwe xbox/harde schijf, alsmede mijn achievements neem ik aan. Kan iemand me hier iets meer over vertellen? Ook mijn themes and gamerpictures zou ik namelijk graag willen behouden. Als dit echter zou moeten via een memory card dan lijkt het me dat je uren bezig bent aangeizen het maar 64mb groot is...
Je kunt Microsft bellen, die sturen dan een datakabel op waarmee je de inhoud van de ene schijf naar de andere kunt overzetten. Duurt wel lang trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Haijo schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:58:
[...]

Je kunt Microsft bellen, die sturen dan een datakabel op waarmee je de inhoud van de ene schijf naar de andere kunt overzetten. Duurt wel lang trouwens.
Is deze datakabel gratis? Of in bruikleen?
En is er ook nog een mogelijkheid om zo'n soort kabel op een snellere manier te bemachtigen?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-06 22:38

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Anoniem: 169877 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:36:
[...]

Oké, thanks, maar toch nog even voor de zekerheid: het maakt dus ook niks uit als je een Full HD televisie hebt? :)
ff voor de duidelijkheid:

volgens mij geeft component maximaal 720P en haalt alleen HDMI 1080P.

En al zijn er weinig spellen die 1080P ondersteunen, HD beeldmateriaal op 1080P is er voldoende.
Dus een externe HD op HFS+ met 1080P materiaal werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Jobbie schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:04:
[...]

En al zijn er weinig spellen die 1080P ondersteunen, HD beeldmateriaal op 1080P is er voldoende.
Mijn Xbox heb ik ook via component aangesloten maar die kan ook 1080p/i doorgeven ;)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Een Xbox kopen is makkelijker gezegd dan gedaan 8)7 Ik ging een Pro kopen als kado, en na de Videoland, FRS, Music Store en Dixons was het de vijfde winkel, de Intertoys, die mij zijn laatste Pro kon aanbieden.

Arcades zijn er genoeg, maar de Pro is nu officieel uitverkocht in onze winkelstraat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275523

Leuk zoon 360.. heb er zelf ook eentje.
Maar toch wel raar dat die gpu zulke lage clock snelheden heeft :P
En een oc functie ontbreekt jammer genoeg ook :)

Voor de rest is het een leuk dingentje om te gebruiken als Media Extender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:56

BM

Moderator Spielerij
Anoniem: 275523 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:54:
Leuk zoon 360.. heb er zelf ook eentje.
Maar toch wel raar dat die gpu zulke lage clock snelheden heeft :P
En een oc functie ontbreekt jammer genoeg ook :)
Errr, je maakt een grapje neem ik aan?
Voor de rest is het een leuk dingentje om te gebruiken als Media Extender
Ja, tis inderdaad een onding om op te gamen :(

:?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02:18
Heb net me 360 pakket binnen gehad :) erg leuk ding heb het toch wel gemist.
ik vind het zo'n super aanbieding je krijgt echt alles erbij en je krijgt 40 euro terug hehe :P echt top

[ Voor 41% gewijzigd door stftweaker op 26-09-2008 14:23 ]

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156677

gielie schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:07:
Ok ik heb even een vraagje, ik heb al wat op de fora rond gekeken maar kan het antwoord niet echt vinden, als het er al instaat sorry voor de vraag dan maar misschien kan iemand mij toch het antwoord geven.

Ik heb een probleem met het streamen van 1080p van mijn pc naar mijn XboX.
Ik stream dit niet via MC maar via de video functie, het gaat om 1080wmv files.
De films haperen alsof hij om de zoveel minuten moet bufferen.
720 speelt ie prima af. Als ik mijn netwerk load kijk blijft ie op 25% steken (ik heb een 100mbit nic)
Er zit alleen een livebox van Online tussen (ik denk zelf dat dit de bottleneck is).

Wie weet wat het probleem is en wie heeft er een oplossing voor mij.

alvast bedankt M
100 mbit moet voldoende zijn. wmv files afspelen gaat bij mij prima, zonder happeringen of buffering. Wat heb je voor pc specs? Misschien dat daar de bottleneck zit?

Wat ik zelf raar vind, is dat hij wmv files met ondertiteling afspeeld, maar dvd (vobfiles) niet. Ik zowel tversity, winamp, trancode 360 gebruikt. Weet je daar iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind 500Mhz wel langzaam voor deze tijd, mja omdat alles speciaal voor het apperaat gemaakt word is het niet nodig het teverhogen :p maar een oc functie zou wel nice zijn geweest voor je cpu :$

// edit met leuk als media extender bedoel ik dat het wel makkelijk is, het niet meer hoeven branden van een film voor hem te kijken op de tv met de rest van de fam is leuk..
en ik zei niet dat het een onding is om op te gamen, ik vind het juist leuker dan de ps3.
aangezien met de controller die vind ik net wat nicer..

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 275523 op 26-09-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

500Mhz :?. De 360 heeft 3 CPU cores die op 3.2Ghz draaien...
Wat wil je trouwens in hemelsnaam bereiken met het overclocken van je processor in een console?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:15:
500Mhz :? De 360 heeft 3 CPU cores die op 3.2Ghz draaien...
Wat wil je trouwens in hemelsnaam bereiken met het overclocken van je processor in een console?
de gpu (videokaart) draait op 500Mhz als je microsoft wilt geloven. en met het overclocken van je proc haal je toch wel zoon eahm.. 0.50% winst? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-06 22:15

Armada

-Wat wil je weten?-

Weltschmerz schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:39:
Het enige waar je de memory card/datacable voor nodig hebt is de savegames. Alle andere items die je had kan je altijd downloaden via het dashboard, dan het account in en de download history, daar zie je alle dingen die je ooit op je account hebt gedownload.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-06 22:15

Armada

-Wat wil je weten?-

Anoniem: 275523 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:16:
[...]

de gpu (videokaart) draait op 500Mhz als je microsoft wilt geloven. en met het overclocken van je proc haal je toch wel zoon eahm.. 0.50% winst? :D
Wat een geleuter van de dronken aardbei. Zelfs als je hem kan overclocken, dan kan je er nog geen reet mee, omdat de spellen daar niet voor geprogrammeerd zijn.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pc games zijn toch ook niet gemaakt voor overclocked pc's je haalt daar toch ook een presentatie winst mee met laden etc.
als jij je cpu/memory overclocked krijg je een grotere b/w om alles door te streamen, een 360 is het zelfde als een pc, maar gewoon een andere os :) en nee dit is geen appels met peren vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 13-06 14:24

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Anoniem: 275523 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:32:
pc games zijn toch ook niet gemaakt voor overclocked pc's je haalt daar toch ook een presentatie winst mee met laden etc.
als jij je cpu/memory overclocked krijg je een grotere b/w om alles door te streamen, een 360 is het zelfde als een pc, maar gewoon een andere os :) en nee dit is geen appels met peren vergelijken
pc-games zijn gemaakt om op een enorme range aan hardware te kunnen draaien. Ze schalen mee met de rekenkracht omdat niet iedereen de nieuwste grafische kaart heeft. Hier heeft het dus wel degelijk nut om te gaan overclocken zodat je de game kunt laten draaien alsof je een snellere computer had.

Een console is anders. Elke console heeft dezelfde reken capaciteit en elke game is exact op maat gemaakt op die specifieke systeemeisen. De game kan dus helemaal niet een render optie extra aan zetten als er meer beschikbaar is.

Het 'sneller laden' heeft al helemaal niks met overclocken te maken. De laadtijd wordt beperkt door de snelheid van de DVD-drive, de HDD en/of de snelheid van het netwerk.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

theoretisch gezien moet het mogenlijk zijn.
ik had er ergens iets overgelezen, ik zal de link opzoeken als ik thuis ben :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 21:51
StealthyPeanut schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:42:
[...]

Die zijn hoogstens op 720p gerenderd, dat deze dan upscaled worden naar 1080p is een ander verhaal, maar native zijn er maar 3 games.
Als je het grote aantal Arcade games dat op 1080p draait meeteld zijn het er natuurlijk meer.
Jobbie schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:04:
[...]

Volgens de standaard kan is de maximale resolutie van component 1080i. Maar technisch is het mogelijk om 1080p te halen.
De 360 ondersteund 1080p over component, en een aantal TV's doet dit ook.

[ Voor 45% gewijzigd door yzf1kr op 26-09-2008 16:14 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Janoz schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:48:
[...]

pc-games zijn gemaakt om op een enorme range aan hardware te kunnen draaien. Ze schalen mee met de rekenkracht omdat niet iedereen de nieuwste grafische kaart heeft. Hier heeft het dus wel degelijk nut om te gaan overclocken zodat je de game kunt laten draaien alsof je een snellere computer had.

Een console is anders. Elke console heeft dezelfde reken capaciteit en elke game is exact op maat gemaakt op die specifieke systeemeisen. De game kan dus helemaal niet een render optie extra aan zetten als er meer beschikbaar is.

Het 'sneller laden' heeft al helemaal niks met overclocken te maken. De laadtijd wordt beperkt door de snelheid van de DVD-drive, de HDD en/of de snelheid van het netwerk.
Imo kan het wel zorg dragen bij het wel of niet inkakken van de framerate. Kijk maar eens naar een spel als Mass Effect of GTA IV. Als er even iets teveel grafische pracht op het scherm is, heb je last van framedrops. Ik kan er verder meeleven, geen probleem! Maarja wellicht dat het leuk is om een OC functie enabled te maken. Wordt hij alleen nog waremer van --> sneller draaien van fans --> meer geluid --> snellere slijtage van je hardware --> meer opsturen van je console :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 275523 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:53:
Er zegt niemand dat het niet mogelijk is om hem te overclocken. Je zal er echter niets van voordeel kunnen uithalen. Laadtijden staan -zoals hierboven vermeld- daar ook helemaal los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:15

Player1S

Probably out in the dark

Weet iemand of er ook nog een beetje recent MLB (honkbal) game beschikbaar is voor de 360? Ik meende dat 2k Sports er 1 had maar deze is nergens te vinden op de sites die ik ken.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

L1nt schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:31:
Weet iemand of er ook nog een beetje recent MLB (honkbal) game beschikbaar is voor de 360? Ik meende dat 2k Sports er 1 had maar deze is nergens te vinden op de sites die ik ken.
Misschien toch 's wat beter zoeken in het vervolg? Zo moeilijk is het echt niet te vinden:
Wikipedia: 2K Sports Major League Baseball series, waarvan MLB 2K8 in maart van dit jaar uitgebracht is.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:15

Player1S

Probably out in the dark

PromoX schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:36:
[...]

Misschien toch 's wat beter zoeken in het vervolg? Zo moeilijk is het echt niet te vinden:
Wikipedia: 2K Sports Major League Baseball series, waarvan MLB 2K8 in maart van dit jaar uitgebracht is.
had het beter moeten verwoorden. Waar kan ik het kopen? Bol.com, play.com en gamehubs.com geven mij geen resultaat.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Armada schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:26:
[...]

Het enige waar je de memory card/datacable voor nodig hebt is de savegames. Alle andere items die je had kan je altijd downloaden via het dashboard, dan het account in en de download history, daar zie je alle dingen die je ooit op je account hebt gedownload.
Bedankt voor je bericht. In principe vind ik het vrij zonde om 25 euro neer te leggen om alleen even mijn savegames over te zetten, maar kwijt wil ik ze natuurlijk ook niet. Is de datakabel alleen te verkrijgen via de Xbox helpdesk? Zo ja, zijn hier kosten aan verboven of bepaalde voorwaarden?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

L1nt schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:07:
[...]

had het beter moeten verwoorden. Waar kan ik het kopen? Bol.com, play.com en gamehubs.com geven mij geen resultaat.
offtopic:
Ook in dat geval is [google=major league baseball 2k8] een goede optie, wat onder andere de volgende shops oplevert:
http://www.amazon.com/Maj...K8-Xbox-360/dp/B00118T6G4
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-2mfz.html

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 275523 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:53:
behalve dat je er waarschijnlijk je xbox mee opblaast en microsoft dat niet wil. Maar goed dan nog. Voor die 0,5% die je niet eens merkt.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:51
Voor mensen in de buurt van Utrecht, de winkel 'Stargamer' op de Burg. Reigerstraat gaat zijn deuren sluiten en is nog open tot 1 oktober. Alles is voor de halve prijs, behalve consoles. Dus ook full priced games enzo. Het is niet zo dat ze alleen maar oud spul hebben liggen. Ik zag in de schappen toptitels als Halo 3, The Orange Box, Battlefield Bad Company, Rock Band, Mass Effect, PGR4, Civ Revolutions, CoD4, Devil May Cry, etc etc.
Zelf heb ik Rock Band meegenomen, normaal daar 65,- dus nu voor 32,50. Ook PC, PS2/3, Wii en DS games zijn voor de helft. Interessant als je in de buurt woont zou ik zeggen...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Grmpff heb ik zo'n mooie MS RGB kabel, kan ik nu weer terug naar de oude kabel omdat ik besloten heb om mijn home cinema niet meer te gebruiken. Dit omdat ik mijn gewone stereo een mooier geluid vind geven. Maar daar kan ik natuurlijk geen optische kabel insteken en de RGB kabel heeft geen tulpjes :(

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:32

S2S

Anoniem: 275523 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:13:
ik vind 500Mhz wel langzaam voor deze tijd, mja omdat alles speciaal voor het apperaat gemaakt word is het niet nodig het teverhogen :p maar een oc functie zou wel nice zijn geweest voor je cpu :$

// edit met leuk als media extender bedoel ik dat het wel makkelijk is, het niet meer hoeven branden van een film voor hem te kijken op de tv met de rest van de fam is leuk..
en ik zei niet dat het een onding is om op te gamen, ik vind het juist leuker dan de ps3.
aangezien met de controller die vind ik net wat nicer..
In 2005 was dit best snel ;) X360 is niet van deze tijd...

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Anoniem: 237985

Hallo allemaal,
Zit er verschil tussen de HD resolutie van de pro 60gb en de elite?
dacht namelijk gelezen te hebben dat de pro maar 1080i aan kan maar de elite 1080p.
maar kan dat nou niet meer vinden.

verder;
er zit een hdmi kabel bij de elite.
is dat dan een hdmi-hdmi kabel of zit er ook een dvi aansluiting op?

hoop dat iemand antwoord weet,

dankje

;)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 237985 op 27-09-2008 08:36 ]

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

De Arcade, Pro & Elite beschikken alle drie over een HDMI-poort, een HDMI-kabel wordt alleen bij de Elite geleverd, dat is een gewone male<->male HDMI-kabel

Alle modellen 360 kunnen dezelfde resoluties aan, met een maximum van 1080p (1920*1080 progressive). Of je TV deze resolutie daadwerkelijk aan kan is een ander verhaal. Nieuwe 1920*1080 modellen eigenlijk allemaal wel, maar kijk je handleiding hiervoor door.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Dankje voor je bericht,

ik ga voor de Microsoft - Xbox 360 Xbox 360 Pro Supersize Pack.

maar ik lees op andere sites dat je niet weet welke dvd drive je erin krijgt.
hoe weet je dat je de nieuwste krijgt?

mvg

;)

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:09

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 237985 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 16:00:
Dankje voor je bericht,

ik ga voor de Microsoft - Xbox 360 Xbox 360 Pro Supersize Pack.

maar ik lees op andere sites dat je niet weet welke dvd drive je erin krijgt.
hoe weet je dat je de nieuwste krijgt?

mvg

;)
Kopen, aansluiten, ejectknopje indrukken.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

ja dat weet ik wel, maar ik zou graag willen weten voordat ik m koop welke drive erin zit.

Anoniem: 155599

Iemand zei laatst tegen mij dat tussen de keuze of xbox360 of ps3 hij ps3 zou kiezen aangezien deze betere graphics heeft. Niet dat hij het zeker wist, maar de ps3 was zo duur en hij had blue-ray, dus hij ging er maar van uit de graphics ook beter zijn.
Is dit ook zo?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 20:14
Die beredenering is echt te achterlijk voor woorden, omdat ie duurder is en Blu-ray heeft zouden de graphics beter zijn?

Maar inderdaad, in theorie moet de PlayStation 3 in staat zijn betere graphics te produceren dan de Xbox 360, omdat de PS3 nou eenmaal over krachtigere hardware beschikt (maar de Xbox 360 is ook al een jaar ouder). In de praktijk valt dat reuze mee/tegen, het zit dicht bij elkaar, alhoewel de lichteffecten bij PS3-spellen soms wel wat beter zijn, maar ook dat is niet wereldschokkend.

The devil is in the details.

• Theebag
  • Laatst online: 09:27
Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:36:
Iemand zei laatst tegen mij dat tussen de keuze of xbox360 of ps3 hij ps3 zou kiezen aangezien deze betere graphics heeft. Niet dat hij het zeker wist, maar de ps3 was zo duur en hij had blue-ray, dus hij ging er maar van uit de graphics ook beter zijn.
Is dit ook zo?
Kort door de bocht, nee niet echt, ze zijn aan elkaar gewaagd.

Alleen spelen die specifiek gemaakt zijn voor de PS3 (Metal Gear Solid 4) kunnen er beter uit zien. De Cell heeft potentie maar dat begint men pas nu te benutten.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hahn schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:40:
Die beredenering is echt te achterlijk voor woorden, omdat ie duurder is en Blu-ray heeft zouden de graphics beter zijn?

Maar inderdaad, in theorie moet de PlayStation 3 in staat zijn betere graphics te produceren dan de Xbox 360, omdat de PS3 nou eenmaal over krachtigere hardware beschikt (maar de Xbox 360 is ook al een jaar ouder). In de praktijk valt dat reuze mee/tegen, het zit dicht bij elkaar, alhoewel de lichteffecten bij PS3-spellen soms wel wat beter zijn, maar ook dat is niet wereldschokkend.
Zelfs dat is niet altijd zo.. GTA IV vind ik stukken mooier op de X360. Scherper en minder waas er overheen. Star Wars: TFU is op de X360 mooier dan de PS3, de lichteffecten en reflecties zijn beter. Ook Assassin's Creed oogt op de X360 net wat beter door meer contrast.

Over het algemeen vind ik de graphics van de PS3 net wat minder contrastvol en wat waziger.

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 27-09-2008 18:47 ]

• Hahn
  • Laatst online: 10-06 20:14
Tja, dat jij het bij 3 spellen beter vindt op de Xbox 360 betekent nog niet dat het niet zo is ;) En het zal ook deels een kwestie van smaak zijn, voor het verschil in graphics hoef je de keuze tussen PS3 en X360 in ieder geval niet te maken.

The devil is in the details.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hahn schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:47:
Tja, dat jij het bij 3 spellen beter vindt op de Xbox 360 betekent nog niet dat het niet zo is ;) En het zal ook deels een kwestie van smaak zijn, voor het verschil in graphics hoef je de keuze tussen PS3 en X360 in ieder geval niet te maken.
Ik heb even linkjes toegevoegd om mijn standpunt te ondersteunen.

De X360 is over het algemeen net iets scherper dan de PS3. Maargoed het verschil is inderdaad minimaal, dus de keuze X360/PS3 is puur op gamesniveau.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Persoonlijk vind ik het vreemd dat consoles elkaar nooit veel ontlopen. Kijk naar de NES en MasterSystem, SNES en Megadrive, PS1 en Saturn, PS2 en Xbox/Dreamcast enz.

Wat zou er gebeuren als één console vele malen beter/sneller is dan de anderen? Houden ze op dit punt rekening met elkaar, zijn er afspraken?

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-06 16:02
Exorcist schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:32:
Persoonlijk vind ik het vreemd dat consoles elkaar nooit veel ontlopen. Kijk naar de NES en MasterSystem, SNES en Megadrive, PS1 en Saturn, PS2 en Xbox/Dreamcast enz.

Wat zou er gebeuren als één console vele malen beter/sneller is dan de anderen? Houden ze op dit punt rekening met elkaar, zijn er afspraken?
Als ik me niet vergis was de xbox toch echt veruit de krachtigste van de Gamecube PS2 en Xbox tijdperk. Alleen met kracht win je het echter niet. Je hebt goede games nodig die je console verkopen zoals Metal gear Solid voor de Plastation en Halo voor de Xbox en mario voor de Nintendo ect.

Daarnaast is de nintendo wii nou niet echt krachtig te noemen dus nee ze maken hier absoluut geen afspraken over. Ik zou ook niet weten waarom in hemelsnaam... 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Kaasje123 op 27-09-2008 19:43 ]

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Kaasje123 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:41:
[...]

Als ik me niet vergis was de xbox toch echt veruit de krachtigste van de Gamecube PS2 en Xbox tijdperk. Alleen met kracht win je het echter niet. Je hebt goede games nodig die je console verkopen zoals Metal gear Solid voor de Plastation en Halo voor de Xbox en mario voor de Nintendo ect.

Daarnaast is de nintendo wii nou niet echt krachtig te noemen dus nee ze maken hier absoluut geen afspraken over. Ik zou ook niet weten waarom in hemelsnaam... 8)7
De Xbox was op sommige punten inderdaad krachtiger. Toch waren de meeste games prima met elkaar te vergelijken her en der minieme verschillen. Alleen Nintendo is inderdaad afgehaakt ten tijde van de GC.

Vind het verwonderlijk dat er nooit echt 1 met kop en schouders boven de rest uitsteekt.

• Chevy454
  • Niet online
Vandaag heb ik het idee in mijn hoofd gehaald om een console te kopen. Mijn zus heeft haar PS2 al minimaal 5 jaar maar zelf heb ik er nog maar één keer op gespeeld. Op haar advies heb ik een Xbox gekocht, terwijl ik zelf liever een PS3 had gekocht ivm de BD speler. Bij de bart smit zag ik de Arcade en de Elite staan, ik heb dus maar voor de Elite gekozen. Het feit dat een PS3 150 euro duurder was heeft ook meegespeeld :P

Meteen een extra wireless controller aangeschaft en 2 games: Battlefield Bad Company en Soul Caliber 4. Nou dat is wel even wat anders al het gamen op een pc. Bij Battlefield moet ik nog wennen aan de bediening (waar is mijn tobo en muis? :( ) maar soul caliber was gewoonweg geweldig :Y

De Elite is aangesloten op de 42PX80 icm een Onkyo 505 en een 5.1 set en het is echt geweldig :Y Maar ik zoek nog een leuk race spel (geen super onzin arcade maar ook geen ultra realistische sim) en een deftige RPG ala FF VII. Iemand suggesties?

* Chevy454 gaat uitzoeken wat de mogelijkheden zijn van de Xbox.

[ Voor 3% gewijzigd door Chevy454 op 27-09-2008 19:47 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Kaasje123
Chevy454 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:45:
Vandaag heb ik het idee in mijn hoofd gehaald om een console te kopen. Mijn zus heeft haar PS2 al minimaal 5 jaar maar zelf heb ik er nog maar één keer op gespeeld. Op haar advies heb ik een Xbox gekocht, terwijl ik zelf liever een PS3 had gekocht ivm de BD speler. Bij de bart smit zag ik de Arcade en de Elite staan, ik heb dus maar voor de Elite gekozen. Het feit dat een PS3 150 euro duurder was heeft ook meegespeeld :P

Meteen een extra wireless controller aangeschaft en 2 games: Battlefield Bad Company en Soul Caliber 4. Nou dat is wel even wat anders al het gamen op een pc. Bij Battlefield moet ik nog wennen aan de bediening (waar is mijn tobo en muis? :( ) maar soul caliber was gewoonweg geweldig :Y

De Elite is aangesloten op de 42PX80 icm een Onkyo 505 en een 5.1 set en het is echt geweldig :Y Maar ik zoek nog een leuk race spel (geen super onzin arcade maar ook geen ultra realistische sim) en een deftige RPG ala FF VII. Iemand suggesties?

Geloof me controls wennen gauw genoeg ook voor first person shooters. helemaal met zo'n fijne controler als de xbox360 die nagenoeg perfect is op de d-pad na.

Rpg's ben ik overigens niet in thuis maar weet wel dan Final Fantasy 13 volgend jaar ook op de xbox360 uitkomt. Veel plezier met je nieuwe console! :)

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06 11:46
Ik vond forza 2 wel mooi spel. Het ligt wel wat aan de realische kant. Maar ik heb me er lang genoeg mee vermaakt itt tot andere games, die veel meer hebben gekost

• tdw

tdw

Amai seg!

6pack15 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:51:
Ik vond forza 2 wel mooi spel. Het ligt wel wat aan de realische kant. Maar ik heb me er lang genoeg mee vermaakt itt tot andere games, die veel meer hebben gekost
En anders kun je nog PGR 4 proberen.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-04 14:53
hevy454 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:45:
... een deftige RPG ala FF VII. Iemand suggesties?
Lost Odyssey is dan zeker een aanrader, Blue Dragon is ook wel leuk. Enchanted Arms kan je trouwens ook in de budget bak ergens vinden en dan is er nog Infinite Undiscovery. Hier ben je wel een tijdje zoet mee :P.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Exorcist schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:32:
Wat? De dreamcast bedoel je? :z

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Boeboe schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 21:01:
[...]

Wat? De dreamcast bedoel je? :z
Die was zijn tijd ver vooruit ja, toegegeven. Blijft mn lievelingsconsole :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Racedriver: GRiD en Lost Odyssey.

En: Mass Effect. De game waarvoor ik uiteindelijk een 360 heb gehaald.

[ Voor 7% gewijzigd door Willybubba op 28-09-2008 00:43 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Damn Firstlook was echt een aanfluiting zeg... het enige leuke was dat je Gears of War 3 minuten kon spelen na een half uur wachten. Voor de rest was het grote prut. En daar sta je dan meer dan een uur voor in de file en heb je heen en terug 7 uur in de auto gezeten....

enige voordeel was dat ik Guitar Hero World Tour heb kunnen bestellen voor 160 euro incl. een extra draadloze gitaar (de gibson).

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 28-09-2008 08:10 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hahn schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:40:
(maar de Xbox 360 is ook al een jaar ouder)
Dat is gewoon echt niet waar, je ziet het steeds weer terugkomen.

De PS3 en 360 zijn tegelijk ontworpen, en zouden ongeveer tegelijkertijd op de markt komen. De consoles zijn allebei precies even oud.

Sony kreeg problemen met de productie, en verschoof de release 2x. Er is aan de specs in de tussentijd helemaal niks meer gewijzigd. De 1 jaar latere launch betekend dus niet opeens dat de PS3 een "nieuwer" apparaat zou zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 28-09-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Die slimline lijkt me erg onwaarschijnlijk, waarschijnlijk gewoon iemand die een vette dummy heeft gemaakt. Snap niet hoe ze het daar in kwijt kunnen, laat staan het afhandelen van de warmte. Die tweede post, daar zie ik het verschil amper in dus in mijn ogen ook al nutteloos. Ze kunnen beter een betere fan erin zetten die wat stiller is, of wat geluidsdempend materiaal gebruiken. Niet dat ik er echt last van heb, lcd staat toch altijd luid genoeg als ik game.

Heb wel even een vraagje, want bij mijn xbox 360 zat een headset maar ik neem aan dat ik hiermee niet ingame geluid kan horen want krijg het niet voor elkaar. Is zeker alleen voor voicechat enzo ? Hoe moet je dan ingame op je headset krijgen, via de audio-out of kan het ook anders... ( ivm slapend ouders en hoop geknal :) )

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 21:25

Voor het FFVII gevoel moet je zeker for Lost Odyssey gaan. Door de muziek en vechtstijl komen echt weer FFVII momenten naar boven, naar mijn mening is FFVII alsnog stukken beter, maar lost odyssey is as close you can get op de xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Laatst online: 01:07

Grozno

acts without consequence!

Afbeeldingslocatie: http://www.split-screen.com/wp-content/uploads/2008/09/slim-xbox.jpg
(this image here is an artists impression only)
Check de bron ;)
Klik!

[ Voor 35% gewijzigd door Grozno op 28-09-2008 15:03 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06 11:46
mwaahh, kan nooit goed zijn :p. Doe mij maar een 'lompe' die het goed doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

Ik heb een vraag: als ik zo'n Soul Calibur Arcade Stick uit Amerika haal, werkt die dan op mijn Europese Xbox 360??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-06 16:38
de xbox360 slim gaat echtwel komen en ik weet zeker dat ik hem ook gelijk koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Laatst online: 16-02-2023
Zijn er meer die xbox live niet op kunnen?
Ik heb ineens het probleem dat de MTU niet goed is.
Ik heb de settings nog steeds goed staan (1500, dus groter dan 1364).
Router gereboot etc etc.

Volgens mij ligt het probleem bij Live

Wie heeft dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Iedeereen, live is down momenteel...

Zie ook deze link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Laatst online: 16-02-2023
brambest schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:08:
Iedeereen, live is down momenteel...

Zie ook deze link
Ok duidelijk, bedankt voor de link.
Normaal kreeg ik zulke berichten in een mail van MS maar deze keer niet....

[ Voor 1% gewijzigd door PromoX op 29-09-2008 11:35 . Reden: omdat het MS is ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

xbox live ligt er uit vandaag, tot middernacht

edit te laat :z

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 29-09-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

GranCanaria schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:00:
de xbox360 slim gaat echtwel komen en ik weet zeker dat ik hem ook gelijk koop :)
Zo zo, en waar heb jij die kristallenbol vandaan dan? Zo als het er nu voorstaat is die xbox 360 slim gewoon een dikke vette rumor, die op niks anders is gebaseerd dan wat beweringen uit een forum.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-06 16:38
ja maar wel iets gaafs om op te wachten en ik verwacht dat het echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

GranCanaria schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:14:
Euhh, wat is er gaaf aan? Het blijft een Xbox 360 toch? De functionalteit en specs blijven hetzelfde. ;)

En nog maar even: als ik zo'n Soul Calibur Arcade Stick uit Amerika haal, werkt die dan op mijn Europese Xbox 360??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

GranCanaria schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:14:
Volgens mij bedoel je gewoon dat je hoopt dat het echt is. Dat is toch echt wat anders dan zeker weten of dan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

NeoMe schreef op zondag 28 september 2008 @ 13:07:
Heb wel even een vraagje, want bij mijn xbox 360 zat een headset maar ik neem aan dat ik hiermee niet ingame geluid kan horen want krijg het niet voor elkaar. Is zeker alleen voor voicechat enzo ? Hoe moet je dan ingame op je headset krijgen, via de audio-out of kan het ook anders... ( ivm slapend ouders en hoop geknal :) )
Headsetje is idd alleen voor chat. Bij mijn weten is er geen optie om ingame geluid op dat headsetje te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Vind het er persoonlijk totaal niet uitzien die small versie, hoop overigens dat het 'slechts' een rumoer is. Er zijn naar mijn menig al genoeg versie's van de Xbox360. Laat ze het geld maar lekker in de ontwikkeling van de volgende generatie van de Xbox stoppen. Waarbij ze vooral letten op de stabiliteit en warmte van het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221252

Ik weet niet of meer mensen er last van hebben, maar als ik een vriend wil chatten via de headset en ik of hij accept de invite, dan stopt de chat er in een keer mee en kunnen we dus niet praten via de headset. Dit werkt bij mij bij 2 mensen niet. En bij andere doet hij het wel.

Ik heb gold en bij degene die het niet werkt heeft de ene silver en de ander gold. We wonen in dezelfde plaats.

Iemand zei dat het misschien iets met IP's was maar ik snap niet wat ik er aan zou kunnen doen, misschien iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyArt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:52
Dat de chat niet meer werkte door de headset heb ik ook gehad bij bepaalde mensen, als je ze verwijderd als vriend en weer opnieuw toevoegd werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 14:55
Anoniem: 251512 schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:05:
Vind het er persoonlijk totaal niet uitzien die small versie, hoop overigens dat het 'slechts' een rumoer is. Er zijn naar mijn menig al genoeg versie's van de Xbox360. Laat ze het geld maar lekker in de ontwikkeling van de volgende generatie van de Xbox stoppen. Waarbij ze vooral letten op de stabiliteit en warmte van het apparaat.
Wel grappig dat je over stabiliteit en warmte begint.... Op het moment dat ik de "Slim" foto zag, was mijn eerst gedachte dat de hardware hierdoor nog dichter op elkaar moet worden gepropt, wat de afvoer van hitte (vaak) niet ten goede komt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Het verbaast me dat er zoveel mensen overwegen dat die foto echt zou zijn, terwijl het overduidelijk een overgeverfde slim ps2 is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-06 12:13

Sagat

Is pappa x2!

Toch vind ik het geen vreemde gedachte dat er ooit een ander ontwerp uitkomt voor de 360. Denk dat de ps2 slimline het goede voorbeeld is.
Maar het lijkt me een gevalletje 'dont hold your breath'.

ps: dat chatten via headset niet werken verhaal, zou dat ook niet een gevolg van 'x-box live offline maandag' kunnen zijn?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:56

BM

Moderator Spielerij
Sagat schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:52:
ps: dat chatten via headset niet werken verhaal, zou dat ook niet een gevolg van 'x-box live offline maandag' kunnen zijn?
Volgens mij gaat het initieren van een chat ook via Live, dus dat zou heel goed kunnen. Verbaasd me dat je nog wel invites kunt sturen eigenlijk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

BM schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:21:
[...]

Volgens mij gaat het initieren van een chat ook via Live, dus dat zou heel goed kunnen. Verbaasd me dat je nog wel invites kunt sturen eigenlijk :)
Ik kom niet eens in mijn friendslist :P

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-06 14:07

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Anoniem: 218213 schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:11:
xbox live ligt er uit vandaag, tot middernacht
Zou dat iets te maken hebben met de fall update dat ze die aan het voorbereiden zijn ofzo? Of is dat later pas. Vergeef me als dat al eens gezegd is!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221252

Sagat schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:52:

Als je mijn headset niet werken verhaal bedoelt, dat is niet zo :( Maar ik kan DyArt zijn truc nu ook niet uitproberen.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 221252 op 29-09-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

R420R schreef op maandag 29 september 2008 @ 19:19:
[...]

Zou dat iets te maken hebben met de fall update dat ze die aan het voorbereiden zijn ofzo? Of is dat later pas. Vergeef me als dat al eens gezegd is!
Ja heeft er wel mee te maken alleen zal je daar nog niks van merken, het is meer dat ze alvast voorbereidingen doen onder de motorkap voor ze het daadwerkelijk uitrollen.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-06 21:09
Ik heb vandaag een xbox 360 aangeschaft :9~ Alleen bij de netwerktest geeft hij een mtu error (terwijl die gewoon 1500 is in mijn netwerk) heeft dit iets te maken met de xbox live downtime van vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 21:02

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ja!

Ja!

XBOX Live ligt er uit tot middernacht! Misschien heeft het er mee te maken! Ja! :P

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Anoniem: 169877 schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:19:
[...]

En nog maar even: als ik zo'n Soul Calibur Arcade Stick uit Amerika haal, werkt die dan op mijn Europese Xbox 360??? :)
Yep, die werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
1337aldi schreef op maandag 29 september 2008 @ 19:52:
Ik heb vandaag een xbox 360 aangeschaft :9~ Alleen bij de netwerktest geeft hij een mtu error (terwijl die gewoon 1500 is in mijn netwerk) heeft dit iets te maken met de xbox live downtime van vandaag?
ja maar na midernacht moet het weer opkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:41

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez