Anoniem: 275034 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:44:
Heb vandaag bij Dynabyte Oblivion aangeschaft, ik vrees dat het echt niks voor mij is net als geval bij Morrowwind. Ben van plan morgen terug te brengen voor Blue Dragon, Bioshock of Assasin Creed... welke het wordt weet ik nog niet, heb wel gehoord dat AC erg tegenvalt... Misschien toch maar Blue Dragon, omdat Japanse RPG me meer aantrekt

En zit er ook wat RPG elementen in Bioshock?
Rpg's zijn niks voor mij.
Bioschock heb ik wel ervaring mee. In het begin vond ik de vormgeving prachtig art deco, maar er verandert mijn inziens verder te weinig aan het spel en is niet intïutief. Als ik t maar ff niet meer heb gespeeld, moet ik de knoppen en functies weer zoeken.
Ook het zoeken waar je nu weer heen moet vind ik lastig, het pakt me gewoon niet.
Ik heb het spel nooit uitgespeeld.
Assasin's Creed heb ik een dubbel gevoel over. Als je een goede hdtv hebt en een beetje een grote, dan moet je de game echt kopen (nu maar €30).
De graphics vind ik werkelijk ongekend, zoiets heb ik nog nooit gezien. Dit was samen met Gears of War en Ace Combat 6, grafisch het meest indrukwekkende spel wat ik ken.
Er zijn 3 steden: Jeruzalem, Acre en Damascus zoals ze in 1191 waren en daar kan je doorheen lopen terwijl de bevolking daar ook zn gang gaat.
Je kan werkelijk overal opklimmen en de diepte is zichtbaar.
Het grote nadeel is dat de acties op een gegeven moment in herhaling vallen en het einde is abrupt en onlogisch (er komt zeker een deel 2, dat kan niet anders), maar het is een spel wat je gezien moet hebben.
Hebben jullie de nieuwe xbox prijzen al gezien?
€250 voor een Elite na €50 euro retour na aankoop is wel heel erg goedkoop. Aangezien je volgens mij nog blauw betaal aan een grotere harde schijf, die we na de update hard nodig zullen hebben als je games vanaf de harde schijf wilt laden, is de aankoop van een Elite een stuk verstandiger denk ik zo.
Een 120 GB harde schijf kost al €119, maar voor 130 meer heb je een Elite
Ik weet wel welke ik haal!
€149 voor de Arcade na €40 euro retour en €199 voor de premium...geen geld zeg!