Het Xbox 360 ervaringen Topic #51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 57.226 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hahn schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:40:
(maar de Xbox 360 is ook al een jaar ouder)
Dat is gewoon echt niet waar, je ziet het steeds weer terugkomen.

De PS3 en 360 zijn tegelijk ontworpen, en zouden ongeveer tegelijkertijd op de markt komen. De consoles zijn allebei precies even oud.

Sony kreeg problemen met de productie, en verschoof de release 2x. Er is aan de specs in de tussentijd helemaal niks meer gewijzigd. De 1 jaar latere launch betekend dus niet opeens dat de PS3 een "nieuwer" apparaat zou zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 28-09-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Die slimline lijkt me erg onwaarschijnlijk, waarschijnlijk gewoon iemand die een vette dummy heeft gemaakt. Snap niet hoe ze het daar in kwijt kunnen, laat staan het afhandelen van de warmte. Die tweede post, daar zie ik het verschil amper in dus in mijn ogen ook al nutteloos. Ze kunnen beter een betere fan erin zetten die wat stiller is, of wat geluidsdempend materiaal gebruiken. Niet dat ik er echt last van heb, lcd staat toch altijd luid genoeg als ik game.

Heb wel even een vraagje, want bij mijn xbox 360 zat een headset maar ik neem aan dat ik hiermee niet ingame geluid kan horen want krijg het niet voor elkaar. Is zeker alleen voor voicechat enzo ? Hoe moet je dan ingame op je headset krijgen, via de audio-out of kan het ook anders... ( ivm slapend ouders en hoop geknal :) )

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:25
Chevy454 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:45:
Vandaag heb ik het idee in mijn hoofd gehaald om een console te kopen. Mijn zus heeft haar PS2 al minimaal 5 jaar maar zelf heb ik er nog maar één keer op gespeeld. Op haar advies heb ik een Xbox gekocht, terwijl ik zelf liever een PS3 had gekocht ivm de BD speler. Bij de bart smit zag ik de Arcade en de Elite staan, ik heb dus maar voor de Elite gekozen. Het feit dat een PS3 150 euro duurder was heeft ook meegespeeld :P

Meteen een extra wireless controller aangeschaft en 2 games: Battlefield Bad Company en Soul Caliber 4. Nou dat is wel even wat anders al het gamen op een pc. Bij Battlefield moet ik nog wennen aan de bediening (waar is mijn tobo en muis? :( ) maar soul caliber was gewoonweg geweldig :Y

De Elite is aangesloten op de 42PX80 icm een Onkyo 505 en een 5.1 set en het is echt geweldig :Y Maar ik zoek nog een leuk race spel (geen super onzin arcade maar ook geen ultra realistische sim) en een deftige RPG ala FF VII. Iemand suggesties?

* Chevy454 gaat uitzoeken wat de mogelijkheden zijn van de Xbox.
Voor het FFVII gevoel moet je zeker for Lost Odyssey gaan. Door de muziek en vechtstijl komen echt weer FFVII momenten naar boven, naar mijn mening is FFVII alsnog stukken beter, maar lost odyssey is as close you can get op de xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01:07

Grozno

acts without consequence!

Afbeeldingslocatie: http://www.split-screen.com/wp-content/uploads/2008/09/slim-xbox.jpg
(this image here is an artists impression only)
Check de bron ;)
Klik!

[ Voor 35% gewijzigd door Grozno op 28-09-2008 15:03 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06 11:46
mwaahh, kan nooit goed zijn :p. Doe mij maar een 'lompe' die het goed doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

Ik heb een vraag: als ik zo'n Soul Calibur Arcade Stick uit Amerika haal, werkt die dan op mijn Europese Xbox 360??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-06 16:38
de xbox360 slim gaat echtwel komen en ik weet zeker dat ik hem ook gelijk koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Laatst online: 16-02-2023
Zijn er meer die xbox live niet op kunnen?
Ik heb ineens het probleem dat de MTU niet goed is.
Ik heb de settings nog steeds goed staan (1500, dus groter dan 1364).
Router gereboot etc etc.

Volgens mij ligt het probleem bij Live

Wie heeft dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Iedeereen, live is down momenteel...

Zie ook deze link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Laatst online: 16-02-2023
brambest schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:08:
Iedeereen, live is down momenteel...

Zie ook deze link
Ok duidelijk, bedankt voor de link.
Normaal kreeg ik zulke berichten in een mail van MS maar deze keer niet....

[ Voor 1% gewijzigd door PromoX op 29-09-2008 11:35 . Reden: omdat het MS is ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

xbox live ligt er uit vandaag, tot middernacht

edit te laat :z

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 29-09-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

GranCanaria schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:00:
de xbox360 slim gaat echtwel komen en ik weet zeker dat ik hem ook gelijk koop :)
Zo zo, en waar heb jij die kristallenbol vandaan dan? Zo als het er nu voorstaat is die xbox 360 slim gewoon een dikke vette rumor, die op niks anders is gebaseerd dan wat beweringen uit een forum.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-06 16:38
ja maar wel iets gaafs om op te wachten en ik verwacht dat het echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169877

GranCanaria schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:14:
Euhh, wat is er gaaf aan? Het blijft een Xbox 360 toch? De functionalteit en specs blijven hetzelfde. ;)

En nog maar even: als ik zo'n Soul Calibur Arcade Stick uit Amerika haal, werkt die dan op mijn Europese Xbox 360??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

GranCanaria schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:14:
Volgens mij bedoel je gewoon dat je hoopt dat het echt is. Dat is toch echt wat anders dan zeker weten of dan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

NeoMe schreef op zondag 28 september 2008 @ 13:07:
Heb wel even een vraagje, want bij mijn xbox 360 zat een headset maar ik neem aan dat ik hiermee niet ingame geluid kan horen want krijg het niet voor elkaar. Is zeker alleen voor voicechat enzo ? Hoe moet je dan ingame op je headset krijgen, via de audio-out of kan het ook anders... ( ivm slapend ouders en hoop geknal :) )
Headsetje is idd alleen voor chat. Bij mijn weten is er geen optie om ingame geluid op dat headsetje te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Vind het er persoonlijk totaal niet uitzien die small versie, hoop overigens dat het 'slechts' een rumoer is. Er zijn naar mijn menig al genoeg versie's van de Xbox360. Laat ze het geld maar lekker in de ontwikkeling van de volgende generatie van de Xbox stoppen. Waarbij ze vooral letten op de stabiliteit en warmte van het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221252

Ik weet niet of meer mensen er last van hebben, maar als ik een vriend wil chatten via de headset en ik of hij accept de invite, dan stopt de chat er in een keer mee en kunnen we dus niet praten via de headset. Dit werkt bij mij bij 2 mensen niet. En bij andere doet hij het wel.

Ik heb gold en bij degene die het niet werkt heeft de ene silver en de ander gold. We wonen in dezelfde plaats.

Iemand zei dat het misschien iets met IP's was maar ik snap niet wat ik er aan zou kunnen doen, misschien iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyArt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:52
Dat de chat niet meer werkte door de headset heb ik ook gehad bij bepaalde mensen, als je ze verwijderd als vriend en weer opnieuw toevoegd werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 14:55
Anoniem: 251512 schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:05:
Vind het er persoonlijk totaal niet uitzien die small versie, hoop overigens dat het 'slechts' een rumoer is. Er zijn naar mijn menig al genoeg versie's van de Xbox360. Laat ze het geld maar lekker in de ontwikkeling van de volgende generatie van de Xbox stoppen. Waarbij ze vooral letten op de stabiliteit en warmte van het apparaat.
Wel grappig dat je over stabiliteit en warmte begint.... Op het moment dat ik de "Slim" foto zag, was mijn eerst gedachte dat de hardware hierdoor nog dichter op elkaar moet worden gepropt, wat de afvoer van hitte (vaak) niet ten goede komt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Het verbaast me dat er zoveel mensen overwegen dat die foto echt zou zijn, terwijl het overduidelijk een overgeverfde slim ps2 is :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-06 12:13

Sagat

Is pappa x2!

Toch vind ik het geen vreemde gedachte dat er ooit een ander ontwerp uitkomt voor de 360. Denk dat de ps2 slimline het goede voorbeeld is.
Maar het lijkt me een gevalletje 'dont hold your breath'.

ps: dat chatten via headset niet werken verhaal, zou dat ook niet een gevolg van 'x-box live offline maandag' kunnen zijn?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:21

BM

Moderator Spielerij
Sagat schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:52:
ps: dat chatten via headset niet werken verhaal, zou dat ook niet een gevolg van 'x-box live offline maandag' kunnen zijn?
Volgens mij gaat het initieren van een chat ook via Live, dus dat zou heel goed kunnen. Verbaasd me dat je nog wel invites kunt sturen eigenlijk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

BM schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:21:
[...]

Volgens mij gaat het initieren van een chat ook via Live, dus dat zou heel goed kunnen. Verbaasd me dat je nog wel invites kunt sturen eigenlijk :)
Ik kom niet eens in mijn friendslist :P

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-06 14:07

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Anoniem: 218213 schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:11:
xbox live ligt er uit vandaag, tot middernacht
Zou dat iets te maken hebben met de fall update dat ze die aan het voorbereiden zijn ofzo? Of is dat later pas. Vergeef me als dat al eens gezegd is!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221252

Sagat schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:52:

Als je mijn headset niet werken verhaal bedoelt, dat is niet zo :( Maar ik kan DyArt zijn truc nu ook niet uitproberen.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 221252 op 29-09-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

R420R schreef op maandag 29 september 2008 @ 19:19:
[...]

Zou dat iets te maken hebben met de fall update dat ze die aan het voorbereiden zijn ofzo? Of is dat later pas. Vergeef me als dat al eens gezegd is!
Ja heeft er wel mee te maken alleen zal je daar nog niks van merken, het is meer dat ze alvast voorbereidingen doen onder de motorkap voor ze het daadwerkelijk uitrollen.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-06 21:09
Ik heb vandaag een xbox 360 aangeschaft :9~ Alleen bij de netwerktest geeft hij een mtu error (terwijl die gewoon 1500 is in mijn netwerk) heeft dit iets te maken met de xbox live downtime van vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 21:02

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ja!

Ja!

XBOX Live ligt er uit tot middernacht! Misschien heeft het er mee te maken! Ja! :P

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Anoniem: 169877 schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:19:
[...]

En nog maar even: als ik zo'n Soul Calibur Arcade Stick uit Amerika haal, werkt die dan op mijn Europese Xbox 360??? :)
Yep, die werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-06 16:02
1337aldi schreef op maandag 29 september 2008 @ 19:52:
Ik heb vandaag een xbox 360 aangeschaft :9~ Alleen bij de netwerktest geeft hij een mtu error (terwijl die gewoon 1500 is in mijn netwerk) heeft dit iets te maken met de xbox live downtime van vandaag?
ja maar na midernacht moet het weer opkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:41

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez