Het Xbox 360 ervaringen Topic #51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.364 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Dennahz schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 07:26:
Ik vind het wel jammer dat je niet gewoon zo'n spel kan kopen met je CC i.p.v. met die points. Je kan geen 1200 punten kopen dacht ik, dus moet je gelijk 2000 kopen en heb je 800 "over".
Nee hoor je kan via live verschillende aantallen punten kopen, ik koop nooit zo'n kaart maar via " add microsoft points" waardeer ik op met wat ik nodig heb voor een spel

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:44:
[...]

Braid lijkt me best aardig maar wat me ook heeft tegen gehouden is dat er een achievement is waarin je het spel binnen 45 minuten moet uitspelen. Dat houdt in dat ik 1200 punten ga uitgeven voor iets waar je in 45 minuten door heen moet kunnen zijn. Nou gaat dat de eerste keer uiteraard niet lukken en zul je de veel genoemde 3 uur wel nodig hebben, maar dat vind ik nog steeds erg mager en het is voor mij toch reden genoeg om het spel niet te kopen.
Als je het binnen 3 uur doet ben je echt een hele slimme vent of gebruik je guides. Meeste mensen doen er toch echt een uur of 4 , 5 over. En dan heb je niets eens de sterren verzameld of de speedruns gedaan.Dan heb je het over 3 euro per uur. Voor misschien wel de meest verrassende game van het jaar vind ik dat goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Phusebox schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 14:58:
was de prijs van Guitar Hero World Tour (de complete bundel) al ergens gepost? adviesprijs wordt €214,95 en releasedatum is 28 november...
http://www.amazon.co.uk/G...mes&qid=1219993894&sr=8-4

149 pond.
Een nederlandse pre-order heb ik nog niet kunnen vinden. Bij Amazon krijg je er wel een extra gratis basgitaar bij

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

Slasher schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:56:
[...]

Nee hoor je kan via live verschillende aantallen punten kopen, ik koop nooit zo'n kaart maar via " add microsoft points" waardeer ik op met wat ik nodig heb voor een spel
Inderdaad, je kan geloof ik per 500 punten opwaarderen. Het is relatief gezien geloof ik wel duurder.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nitai schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:20:
[...]

Inderdaad, je kan geloof ik per 500 punten opwaarderen. Het is relatief gezien geloof ik wel duurder.
Nope. De prijzen per punt zijn gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 15:35
SeamusXanthus schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:02:
[...]

Als je het binnen 3 uur doet ben je echt een hele slimme vent of gebruik je guides. Meeste mensen doen er toch echt een uur of 4 , 5 over. En dan heb je niets eens de sterren verzameld of de speedruns gedaan.Dan heb je het over 3 euro per uur. Voor misschien wel de meest verrassende game van het jaar vind ik dat goed te doen.
Nou ik heb er zeker wel langer over gedaan dan 5 uur. Blijkbaar is mijn inzicht op dat punt wat minder ontwikkeld dan bij anderen, de game is gewoon zeer moeilijk en eigelijk kan ik me bijna niet voorstellen dat mensen de game binnen 5 uur uitspelen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 07:17
SeamusXanthus schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:02:
[...]
En Blue Dragon die 5 euro meer kost doe je 80 uur over. In beide zit nauwelijks replay value, tenzij het helemaal je ding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Speedrun = 45 minuten, die is al heel moeilijk als je alle puzzels al kent.

Als je er 3 uur over doet betekent het dat je ongeveer 2 uur en 15 minuten hebt om 60 puzzelstukjes op te lossen. Dat is ongeveer 2 minuten per puzzel. Lijkt me echt bijna onmogelijk dat iemand dat lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:13:
[...]

En Blue Dragon die 5 euro meer kost doe je 80 uur over. In beide zit nauwelijks replay value, tenzij het helemaal je ding is.
Dit mag je echt niet met elkaar vergelijken vind ik.
In RPG en vele andere games zit een grinding element om het spel te rekken. In Braid zit 0,0 grinding. Niks is hetzelfde. Veel korte games zijn zo vet juist omdat ze kort zijn. De variatie kan dan vele malen groter zijn. Moet je eens kijken hoeveel herhaling er zit in 'lange' spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 17:18

Sagat

Is pappa x2!

my 2cents:
ik had al gezegd dat ik 1200 punten een slechte ontwikkeling vindt.
Aan de andere kant, het is dus nu 2x gedaan bij spellen welke zeer goed ontvangen zijn. Ik ben een groot voorstander van 'voor kwaliteit mag best betaald worden'.
25 euro =2100 punten en dan dus 1 euro = 84 punten en 1200 punten is dan roughly 14.29 (if my math is not failing me :z) .
Dat lijkt me niet te vergelijken met de 60 euro van een blue dragon (dat was immers de gangbare prijs toen die game net uit was.)

Ik ben het trouwens wel eens met het 'punten over na aankoop' verhaal. Voor mij niet echt een probleem omdat ze ( toch :?) niet kunnen verlopen/expiren. Maar het is irritant dat je niet alleen kan betalen voor wat je precies wil.

Heb trouwens erg zin in het weekend omdat ik dan castle crashers en tfu kan proberen.
Het valt me trouwens op dat ik hier niet veel over de TFU demo gelezen heb hier, valt ie toch een beetje tegen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

offtopic:
wat is TFU Sagat?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
Star Wars: The Force Unleashed

Neem aan dat ik ook wel antwoord mocht geven ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
GSshop heeft Guitar Hero World Tour in de pre order staan voor €172,50 geen slechte prijs
http://www.gcshop.nl/product.php?id=9528

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Sagat schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:50:
Dat lijkt me niet te vergelijken met de 60 euro van een blue dragon (dat was immers de gangbare prijs toen die game net uit was.)
Ga ik toch weer twee dingen tegenaan gooien.. :)

MS heeft inderdaad de Arcade Hits, en na 2 1/2 jaar service zitten daar wel 8 spellen in (waarvan er 3 nog niet eens voor de helft van het oorspronkelijke aantal punten worden aangeboden).

Als ik Blue Dragon zat ben kan ik die weer op marktplaats gooien wat me weer de helft oplevert. Dat kan ik met een Arcade game ook vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:44:
[...]Braid lijkt me best aardig maar wat me ook heeft tegen gehouden is dat er een achievement is waarin je het spel binnen 45 minuten moet uitspelen. Dat houdt in dat ik 1200 punten ga uitgeven voor iets waar je in 45 minuten door heen moet kunnen zijn. Nou gaat dat de eerste keer uiteraard niet lukken en zul je de veel genoemde 3 uur wel nodig hebben, maar dat vind ik nog steeds erg mager en het is voor mij toch reden genoeg om het spel niet te kopen.
En mario kan je in 6 minuten uitspelen via al de shortcuts en degelijke. Wat een rotspel zeg, een spel dat je in 6 minuten uitspeelt koop ik niet 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
BM schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:06:
[...]

Star Wars: The Force Unleashed

Neem aan dat ik ook wel antwoord mocht geven ;)
Ook wel STFU in de volksmond genoemd :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

SeamusXanthus schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 07:09:
Dat is me ook opgevallen ja: al die hele slechte remakes verkopen echt veel beter dan de goede nieuwe titels. Maar dat kwaliteit niet verkoopt wisten we al langer natuurlijk.
Maar laten we daar alsjeblieft niet Bionic Command Rearmed voor gebruiken als voorbeeld. Dit is nu juist een van de titels waar echt moeite in gestoken is en ik begrijp niet dat Boeboe dit dan als voorbeeld moet noemen als een overgehypt spel. De developer zelf pleit er ook voor om juist niet meer retro-games 1op 1 direct de XBLA op te mikken (here's looking at you Turtles...).

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Aaaargh! Mijn Elite is inmiddels slachtoffer van de RROD :(

Gelukkig heb ik nog een extra 360, dus kan ik gewoon verder. Stel je voor, een weekend zonder COD4.

Ik kijk momenteel uit naar Mercenaries 2. Sinds Gears Of War speel ik veel multiplayer, en dan voelen one-player storymodes nogal kaal aan. Dus straks lekker coöpen met Merc2. Vond deel 1 leuk, net als The Outfit (zwaar ondergewaardeerd spel trouwens).

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

mr. TCB schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:59:
Aaaargh! Mijn Elite is inmiddels slachtoffer van de RROD :(

Gelukkig heb ik nog een extra 360, dus kan ik gewoon verder. Stel je voor, een weekend zonder COD4.
Stel je voor dat is toch het einde van de wereld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Sagat schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:50:

Heb trouwens erg zin in het weekend omdat ik dan castle crashers en tfu kan proberen.
Het valt me trouwens op dat ik hier niet veel over de TFU demo gelezen heb hier, valt ie toch een beetje tegen?
Ik vind zelf TFU erg tegenvallen, zo baanbrekend, nieuw of speciaal is het niet (imho) ook loopt de lypsync compleet verkeerd in de demo. (stem loopt 3-4s voor). En zijn de speciale actienscenes (waar je die walker moet neerhalen) heel raar, ineens verschijnt er zo'n knop en dan maar drukken terwijl de volgende keer als je op dezelde manier bij de walker in de buurt komt je niet die actiescene krijgt. Sterker nog de eerste keer toen ik 5min bezig was met die walker en ik af ging heb ik geen scene gehad!

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roy-t schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:12:
[...]

Ik vind zelf TFU erg tegenvallen, zo baanbrekend, nieuw of speciaal is het niet (imho) ook loopt de lypsync compleet verkeerd in de demo. (stem loopt 3-4s voor). En zijn de speciale actienscenes (waar je die walker moet neerhalen) heel raar, ineens verschijnt er zo'n knop en dan maar drukken terwijl de volgende keer als je op dezelde manier bij de walker in de buurt komt je niet die actiescene krijgt. Sterker nog de eerste keer toen ik 5min bezig was met die walker en ik af ging heb ik geen scene gehad!
De 'actiescene' (ook wel bekend als quick time event) verschijnt als je de health van de walker omlaag hebt gekregen. Je zal 'm dus eerst aan moeten vallen (en als je allerlei rommel/sith lightning naar de stormtroopers hebt gegooid zal je de walker ook wel geraakt hebben) waarna het QTE verschijnt zodat je hem kan 'finishen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:02
Deze was al gepost door iemand anders in het vorige topic, maar is nog steeds up to date:
Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2008/20080808.jpg
Deze is voor Sh0ckTr00per.

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die de hype rondom Braid niet snapt. Als je alleen Mario Bros. ofzo hebt gespeeld en voor de rest Halo, Call of Duty en andere van dat soort games dan kan ik me best voorstellen dat Braid "teh shit!" is maar ik vind de game niet heel geweldig.

Tijd vertragen deed ik al in Viewtfiful Joe en sleutels zoeken in Donkey Kong vs. Mario.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:09:
Ben ik de enige die de hype rondom Braid niet snapt. Als je alleen Mario Bros. ofzo hebt gespeeld en voor de rest Halo, Call of Duty en andere van dat soort games dan kan ik me best voorstellen dat Braid "teh shit!" is maar ik vind de game niet heel geweldig.

Tijd vertragen deed ik al in Viewtfiful Joe en sleutels zoeken in Donkey Kong vs. Mario.
Wie Braid ook daadwerkelijk gespeeld heeft weet dat "tijd vertragen" helemaal niets met Braid te maken heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:09:

Nee hoor, je bent niet alleen. Ik heb de trial ook gespeeld, en vond het ook niks aan.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:35:
[...]

Wie Braid ook daadwerkelijk gespeeld heeft weet dat "tijd vertragen" helemaal niets met Braid te maken heeft. :)
Ik had een level gespeeld waarbij je zoiets kon doen. Daarnaast nog een Donkey Kong achtig level met stenen die alleen rolde als je liep. De game heeft wat leuke elementen maar het kan niet tippen aan andere hele goede platform klassiekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Het is dan ook geen platformer.... Naar wat ik lees heb je de game echt heel kort ff gechecked. Een puzzeltje gedaan en toen bedacht dat dat alles was? No offense, maar als je denkt dat deze game ook maar iets met Mario en Donkey Kong te maken heeft (behalve het eerbetoon eraan) kan ik niet geloven dat je het spel daarwerkelijk echt lang genoeg gespeeld hebt om tot een oordeel te komen.

Misschien achteraf toch geen slimme zet geweest om de mario homage er in te zetten, aangezien blijkbaar veel mensen dit spel gaan vergelijken met een spel uit een heel ander genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

roy-t schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:12:
[...]

:?

Die stemmen die achterlopen heb ik nul komma nul last van? Verder is het qua gameplay misschien niet het meest baanbrekende spel ooit (kort door de bocht: God of War in space) maar qua physics zit het wel echt goed in elkaar. Ik heb de demo nu al een keer of 10 ofzo uitgespeeld en ik ontdek nog steeds nieuwe manieren om de stormtroopers te pesten (bijvoorbeeld: gooi ze in het pad van een passerende Tie fighter >:) ) en ik vind dat het ze heel goed gelukt is om de speler zich een absolute badass te laten voelen (die deuren opengooien met Force Push! _/-\o_ ) Grafisch en sonisch zit het ook goed in elkaar, alleen jammer dat Darth Vader z'n stem net niet klopt.

Ik ben het overigens wel met je eens v.w.b. die QTE bij die AT-ST. Redelijk irritant dat je die moet beginnen met de X, dezelfde knop waarmee je sabert. Ik mis dan steevast de eerstvolgende A omdat ik op die X (of Y, voor de lightning-saber-combo) aan het hameren ben :P

Ik ga 'm wel halen. Maar goed, ik ben ook wel enigszins Star Wars fan.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:00:
Het is dan ook geen platformer.... Naar wat ik lees heb je de game echt heel kort ff gechecked. Een puzzeltje gedaan en toen bedacht dat dat alles was? No offense, maar als je denkt dat deze game ook maar iets met Mario en Donkey Kong te maken heeft (behalve het eerbetoon eraan) kan ik niet geloven dat je het spel daarwerkelijk echt lang genoeg gespeeld hebt om tot een oordeel te komen.

Misschien achteraf toch geen slimme zet geweest om de mario homage er in te zetten, aangezien blijkbaar veel mensen dit spel gaan vergelijken met een spel uit een heel ander genre.
Ik heb wat meer filmpjes zitten kijken op Youtube, maar ik zie nog steeds een mannetje door een 2D wereld lopen en over platformpjes heen springen. Ik zie nog steeds niet wat er behalve het stijltje zo speciaal is aan Braid en ik heb ook nog geen argumenten gehoord die me overhalen om de game toch te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Laatst online: 22-08 17:10
Je kan toch ook gewoon de demo van Braid downloaden? Dan ervaar je zelf wat mensen er zo speciaal over vinden. Het verzamelen van alle puzzelstukjes in de demo was al tricky en dat is best simpel vergeleken met de rest van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoundWave729 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:00:
Je kan toch ook gewoon de demo van Braid downloaden? Dan ervaar je zelf wat mensen er zo speciaal over vinden. Het verzamelen van alle puzzelstukjes in de demo was al tricky en dat is best simpel vergeleken met de rest van het spel.
Ik heb de trial gedownload en daar basseer ik me op. Vandaar dat ik wil weten waarom de game zo speciaal is aangezien ik dat aan de trial versie niet echt kan merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:40:
[...]

Ik heb wat meer filmpjes zitten kijken op Youtube, maar ik zie nog steeds een mannetje door een 2D wereld lopen en over platformpjes heen springen. Ik zie nog steeds niet wat er behalve het stijltje zo speciaal is aan Braid en ik heb ook nog geen argumenten gehoord die me overhalen om de game toch te halen.
Niemand hoeft je over te halen, vind je het niks, dan vind je het niks. Ja toch?
Maar ik dacht er exact hetzelfde over als jij, totdat ik alle goede reacties zag. Dus ik heb toch de demo nog een keer gedownload en gekeken of er toch niet meer achter zat behalve een beetje springen en niet dood kunnen gaan.
Het doel van het spel is om alle puzzelstukken te verzamelen en een aantal daar van zijn redelijk makkelijk en het gaat juist om degenen die niet makkelijk zijn, want die verraden wat van de diepte die het spel heeft en in de levels buiten de demo, is geen enkel puzzelstukje met een simpele sprong te behalen.

Ik kan je wel iets van de mechanics uitleggen, maar zal dat even in spoilers doen, om het niet voor iedereen te verpesten:

spoiler:
Bij een aantal levels zal je moeten inzien dat niet alle puzzelstukjes te krijgen zijn, voordat je in latere levels (van dezelfde wereld) andere puzzelstukjes hebt. Zo kan je in de demo een legpuzzel maken, maar 1 van de puzzelstukjes uit een later level is bijzonder. Deze heeft een balk op het deeltje zitten, waar je echt op kan lopen. Zo kom je naar een stukje dat verder gelegen is, maar waar je met gewone sprongen niet bij kan komen, zelfs niet met een boost van springen op tegenstanders. In dat level tegen het einde zit ook een lager gelegen stukje. Maar ja, je hebt daar geen tegenstander lopen. Hoe ga je dat doen? Schuif het puzzelstuk met de balk aan bij het oude stuk waar een tegenstander loopt en wanneer hij er overheen loopt, ga je die balk stuk voor stuk opschuiven, zodat de tegenstander op de grond loopt waar je hem nodig hebt.
Andere levels kennen andere, mechanics. In 1 wereld heb je een schaduw die je vorige acties nadoet. Die kan je dus ahw programmeren om een hendel voor je over te halen, terwijl jij iets anders gaat doen. Of een wereld waarin rechts bewegen vooruit is en elke beweging naar links terugdraaien van de tijd is. Of objecten of tegenstanders die zich niets aantrekken van het feit dat jij de tijd terugdraait.

Als dit je niet overgehaald heeft, om er toch nog eens een keer grondiger naar te kijken, dan is het gewoon niet aan je besteed. Als we allemaal dezelfde smaak hadden werd het saai, he? :P

BTW: Net ff wat Ninja Gaiden 2 gespeeld. Uitgezet en toch een kwartiertje later toch nog even die boss willen pakken van chapter 8. Ik dacht al bij de eerste speelbeurt hier en daar wat gestotter te bespeuren, maar helaas een RROD (mijn tweede). Zucht, maar even bellen met de servicelijn.

Positief aspect, de mijne had nog niet de aanpassingen gehad met de heatsinks en zo, terwijl de 3 jaars termijn er al aan zit te komen. Ach ja, wat je maar positief noemt... :+
Nu maar hopen dat ik geen rammelbak krijg... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Welke characters hebben jullie geunlocked bij castle crashers? Hier alleen de grey knight nog maar. Heb hem dan ook nog niet uitgespeeld, gisteravond voor het eerst met 4 spelers gedaan. Lachen!

Een ding snap ik nog niet helemaal, in versus ben je allemaal even sterk, ongeacht je level volgens mij, je hebt alle spelles maar je hebt niet max magic. Ingame heb ik met mijn staff namelijk 4ijs schichten uit de lucht, terwijl ik met hetzelfde poppetje met versus maar 3ijsschichten heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:40:
[...]

Tja, als je het spelelement dat Braid apart zet van Donkey Kong en Mario af blijft doen als "een beetje de tijd vertragen", dan wil je die argumenten gewoon niet horen. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat je echt serieus hebt zitten kijken, want dan had je direct gezien dat er wel wat meer was dan door een 2D wereld lopen en over platformpjes springen.

Tuurlijk, misschien is het echt niks voor jou, prima, smaken verschillen. Maar baseer je mening dan op feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:43
SCIxX schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:52:
Welke characters hebben jullie geunlocked bij castle crashers? Hier alleen de grey knight nog maar. Heb hem dan ook nog niet uitgespeeld, gisteravond voor het eerst met 4 spelers gedaan. Lachen!

Een ding snap ik nog niet helemaal, in versus ben je allemaal even sterk, ongeacht je level volgens mij, je hebt alle spelles maar je hebt niet max magic. Ingame heb ik met mijn staff namelijk 4ijs schichten uit de lucht, terwijl ik met hetzelfde poppetje met versus maar 3ijsschichten heb...
Het is inderdaad een leuk spel. Ik heb nu grey knight en de barbarian unlocked. Ik speel nu solo met de rode ridder met bijna alles in magic, echt sterke bliksem aanvallen. Vanavond eens proberen co-op te spelen, en dan neem ik de grey knight. Ik heb gelezen dat je de black knight unlocked wanneer je het spel met de grijze uitspeeld, en die lijkt me wel leuk.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:04:
[...]

Ik heb de trial gedownload en daar basseer ik me op. Vandaar dat ik wil weten waarom de game zo speciaal is aangezien ik dat aan de trial versie niet echt kan merken.
Het level uit de demo is juist het level waar het puzzelelement nauwelijks meedoet. Erg slecht gekozen als demo, want het komt inderdaad over als een platformer met een rewindknop. In de overige levels zul je echt na moeten denken wat je doet ipv door het level te rennen en als je dood gaat even te rewinden. In ieder geval vind ik het de 15 Euro meer dan waard.

Ik heb in Castle Crashers overigens nu alle "Arena-unlockables", de Grey Knight en een Skeleton (game uitspelen als Red Knight). 15 to go...

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:06:
Als dit je niet overgehaald heeft, om er toch nog eens een keer grondiger naar te kijken, dan is het gewoon niet aan je besteed. Als we allemaal dezelfde smaak hadden werd het saai, he? :P
Kijk naar zo'n reactie was ik dus op zoek, dat soort dingen zijn dus totaal niet op te maken uit Youtube filmpjes waarin iemand snel door levels rent of de demo die dat soort elementen totaal niet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Gametrailers heeft 5 nieuwe gameplay filmpjes van Fallout 3 geplaatst... Damn, als ik 'm niet ge-pre-ordered had zou ik dat alsnog doen :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Willybubba schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 01:07:
Gametrailers heeft 5 nieuwe gameplay filmpjes van Fallout 3 geplaatst... Damn, als ik 'm niet ge-pre-ordered had zou ik dat alsnog doen :P
wordt het niet gewoon zo'n saaie bedoening als Mass Effect? daar heb ik me met moeite door de eerste 2-3 uur geworsteld om het spel daarna eruit te halen en nooooooit meer terug te stoppen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:45:
[...]

Ik had een level gespeeld waarbij je zoiets kon doen. Daarnaast nog een Donkey Kong achtig level met stenen die alleen rolde als je liep. De game heeft wat leuke elementen maar het kan niet tippen aan andere hele goede platform klassiekers.
onzin, dan heb je de game niet genoeg gespeeld. Je kan terugspoelen, en de game kan best meekomen met enkele goede platform klassiekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik mag hopen dat het net als Mass Effect wordt, geweldige game! Geloof wel dat alleen de omgeving anders is dan Mass Effect, het upgraden ed. is allemaal hetzelfde (genre).

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Phusebox schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 09:17:
[...]

wordt het niet gewoon zo'n saaie bedoening als Mass Effect? daar heb ik me met moeite door de eerste 2-3 uur geworsteld om het spel daarna eruit te halen en nooooooit meer terug te stoppen
als het net zo saai wordt als Mass Effect koop ik hem zeker :+

Mijn favo game op de xbox360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Phusebox schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 09:17:
[...]

Dude! Dan heb je net de "tutorial" gehad!

De endgame van Mass Effect is een van de coolste stukken gaming qua verhaal, setting en combat die ik ooit gespeeld heb!

spoiler:
Een eindbaas zo omlullen dat 'ie zichzelf voor z'n kop schiet, geniaal!

Mass Effect hoort ook bij mijn favo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:04:
[...]

Dude! Dan heb je net de "tutorial" gehad!

De endgame van Mass Effect is een van de coolste stukken gaming qua verhaal, setting en combat die ik ooit gespeeld heb!

spoiler:
Een eindbaas zo omlullen dat 'ie zichzelf voor z'n kop schiet, geniaal!

Mass Effect hoort ook bij mijn favo's.
Don't feed the trolls ;) Ik hoop ook dat ie net zo saai wordt als Mass Effect! Geen pre-order nog.. (krijg je iets speciaals daarvoor?) Er ligt ook nog zo'n stapel spellen op me te wachten en die stapel wordt de komende tijd ook echt niet kleiner..

Wat een gruwelijke achievement bij Geo Wars 2, Treaty. Ik was door 29 ringen gevlogen en toen werd ik ingesloten om daarna me onwijs in te moeten houden om niet mijn controller weg te gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb onderstaande limited collector's edition besteld:

Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/banners/5483415l.jpg

Wel wat duurder maar goed, er zitten leuke goodies bij en een artbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:46:
Ik heb onderstaande limited collector's edition besteld:

[afbeelding]

Wel wat duurder maar goed, er zitten leuke goodies bij en een artbook.
Waar heb je hem besteld?? En voor hoeveel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Play.com, €69,99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:23

S2S

Mass Effect saai? LOL moet niet gekker worden hierzo.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:10
jaa ik doe ook mee!, Mass Effect de bom, ben nu voor de 2e keer bezig met uitspelen(ook deels voor achievements) en je moet zeker voorbij de eerste 2-3 uur spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm tja dan zal ik Mass Effect nog maar eens opstarten maar ik vond de controls erg omslachtig en het spel mega saai... de eerste 3 uur ofzo die ik gespeeld heb dan.

Fallout 3 ziet er wel beter uit moet ik zeggen, ik heb het namelijk niet zo op van die space shit (net resistance maar eens uitgespeeld, die vond ik ook minder vanwege de domme aliens die er in zaten... Zelfde geldt voor Halo eigenlijk.)

[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 30-08-2008 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 18:01
Hier nog zo een die Mass Effect het beste spel op de 360 vind. Ik mag hopen dat Fallout net zo "slecht" gaat worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:36:
[...]

Wat een gruwelijke achievement bij Geo Wars 2, Treaty. Ik was door 29 ringen gevlogen en toen werd ik ingesloten om daarna me onwijs in te moeten houden om niet mijn controller weg te gooien :)
--> vandaag al 7 keer overkomen. Ik krijg het niet voor elkaar om meer dan 29 te halen. Ik zal wel sucken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 22:40
Had donderdag Too Human in mijn bus liggen. Vrijdag voor het eerst gespeeld, niet geheel zonder problemen:
Toen ik het spel er voor het eerst instopte, versprong mn beeld naar 564(?)p en las hij het als een dvdspeler met de text: To play this, put it in a Xbox 360 console.

Meteen gezocht op google natuurlijk, kwam eruit, dat OF je dvd kapot is, of hij vies is, OF je xbox gaat kapot. Las ergens anders dat ie misschien in "dvd-mode" kon staan, en dat ie even moest rebooten ( kabels unpluggen en 10 minuten uit laten staan ). Al lijkt me dat een sterk verhaal. Maar toch, onder het mom van: Nooit geschoten is altijd mis, maar gedaan, et voila, hij deed het. Gister avond na het werk nog even gespeeld, midden in mijn sessie: Disc unreadable. Wel vaker gehad met Oblivion ook, maak ik me niet zo'n zorgen over. Enfin, schoongemaakt, disc erin: To play this, put it in a Xbox 360 Console. Zucht.. Even gewoon eruit en erin. En hij deed het weer.

Net even gekeken, er er stond op mn dashboard gewoon Too human, waar ie dus bij de foutmelding aangeeft: Play DVD.

Nou ben ik dus benieuwd of het aan m'n Too Human dvd ligt, of dat mn drive het gaat begeven. Vrees het 2e, alhoewel ik het niet met andere spellen heb gehad.

Al met al, best aardig spel, demo trok mij heel erg. Al heb ik het idee dat het niet echt lang is. Zit nou in "world 2" om het zo maar even te noemen, en kijkende naar de achievements zijn er maar 4?
Merk wel dat ik in world 2, 10x zo vaak doodga als ik world1. Gelukkig heeft dit verder geen nadelen, denk ik, alleen je equipment gaat eraan.

[/levensverhaal]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Meestal ligt het aan de dvd. Heb het zelfde ook meegemaakt met Road to Worldcup.

Had net als jouw ook geen last bij andere game's

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Dat is iig een opluchtig, heb niet zo'n zin om hem op te sturen, alhoewel hij dan wel meteen weer "zo goed als nieuw is". Maargoed, hopelijk kan ik er nog even mee vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwAf schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:46:
Dat is iig een opluchtig, heb niet zo'n zin om hem op te sturen, alhoewel hij dan wel meteen weer "zo goed als nieuw is". Maargoed, hopelijk kan ik er nog even mee vooruit.
Ik zou als ik jou was juist wel de Xbox 360 opsturen naar Microsoft. Er staan een hoop grote releases voor de deur en natuurlijk de feestdagen. Als je nu een Xbox opstuurd duurt het hooguit een week of misschien twee weken. Het kan in een drukke periode zo een maand duren en ik zie de intertoys/bartsmit etc. er wel voor aan om oude 20GB versies goedkoop aan te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Gisteren stond de postbode aan mijn deur met Too Human uit Maleisie.. en ik ben zonet pas thuisgekomen. Kan hem dus pas volgende week zaterdag bij het postkantoor ophalen :( eerder geen tijd tijdens openingstijden :'(

Achja.. is niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vandaag vanaf 17.00u tot net Too Human gespeeld. Ja, de game heeft z'n gebreken en had eigenlijk 2 jaar geleden uit moeten komen. Toch is het een erg leuke game om te spelen, een aantal dingen vind ik namelijk wel goed uitgewerkt. Het levelen is leuk, heel veel keuze in wapens, mooie soundtrack en soms erg mooi ontworpen levels. Heb nu net zeg maar de eindbaas van het 2e level verslagen maar heb geen idee hoever ik nu daadwerkelijk ben in het spel. Wel opvallend inderdaad hoe vaak je dood gaat en na je revival gewoon weer verder door gaat waar je gebleven was. Je kunt dus niet echt af gaan in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
nope, too human hangt aan elkaar van onbegrijpelijke keuzes:
de camera
het meescalen van je vijanden
het lang duren van de doodgaan animatie
het doodgaan ansich
de kleine variatie in vijanden
het gebrek aan interessante bosses
het ontbreken van 4 player coop
het kleine verschil tussen de classes
het schieten op lijken, terwijl je niet een andere vijand kan locken (leuk als je commando bent)
de saaie omgevingen (vooral vanaf lvl2)

Maar toch is het best leuk om te spelen :P, onbegrijpelijk, ik heb dit samen met een vriend eerst flink afgezeken, en de dag erop hadden we er allebei weer zin in. Dus men heeft toch iets goed gedaan, misschien hoop voor een beter deel 2 (kleine hoop, dat wel).

De positieve punten zijn, de combat (alhoewel het diepgaander had gekund), de cinematics, de graphics, de muziek(!!), noorse mythologie, de loot, je spider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Too Human heeft voor mij in ieder geval 1 ding duidelijk gemaakt: www.gamer.nl kan je niet meer gebruiken voor je reviews.

Too Human valt tegen, en is niet wat het had moeten zijn. Een magere 7 is een beetje het eindresultaat.

Gamer.nl geeft hem doodleuk een 4 8)7 Het laagste reviewcijfer in de wereld. Ik heb het idee dat ze daar erg van stoken houden.

Ieder zijn mening natuurlijk, maar wellicht is het beter om iemand een review te laten doen voor een spel waar hij een beetje gevoel mee heeft.

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 31-08-2008 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Zo, Ninja Gaiden II besteld. € 22.- inclusief verzendkosten.... dat is toch niks?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Dennahz schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 11:27:
Zo, Ninja Gaiden II besteld. € 22.- inclusief verzendkosten.... dat is toch niks?
Niet duur nee :P

Ik had hem voor 30 euro gehaald bij GameHubs...

Waar heb jij hem besteld?? Misschien is het daar goedkoper dan bij gamehubs :>

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:27:
[...]

Ik zou als ik jou was juist wel de Xbox 360 opsturen naar Microsoft. Er staan een hoop grote releases voor de deur en natuurlijk de feestdagen. Als je nu een Xbox opstuurd duurt het hooguit een week of misschien twee weken. Het kan in een drukke periode zo een maand duren en ik zie de intertoys/bartsmit etc. er wel voor aan om oude 20GB versies goedkoop aan te bieden.
Dat is dus de andere kant van het verhaal inderdaad, maar als het puur aan Too Human ligt, is er natuurlijk niks aan de hand. Dusver nog geen problemen gehad met andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

sekeroglan schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 12:13:
[...]

Niet duur nee :P

Ik had hem voor 30 euro gehaald bij GameHubs...

Waar heb jij hem besteld?? Misschien is het daar goedkoper dan bij gamehubs :>
http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=230286043958

Hier. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Laatst online: 00:54
En hoe weet je welke taal het is, want ik wil dan daar ook een spel kopen. Er staat niks in verband met de taal, het kan evengoed japan's of Chinees zijn? Dat laat me twijfelen, anders ga ik ook bij hem bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:
Als je met MSN online gaat met je xbox, hoe zien anderen dan precies je naam? Staat er bijvoorbeeld achter dat je via je xbox bent ingelogd op MSN en zie je altijd welke game je aan het spelen bent? Ik kan nergens vinden hoe je dit in kunt stellen e.d. Ik heb namelijk liever gewoon alleen m'n huidige MSN-naam die ik op mijn pc heb ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Laatst online: 29-06-2016
Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 14:24:
Vraagje:
Als je met MSN online gaat met je xbox, hoe zien anderen dan precies je naam? Staat er bijvoorbeeld achter dat je via je xbox bent ingelogd op MSN en zie je altijd welke game je aan het spelen bent? Ik kan nergens vinden hoe je dit in kunt stellen e.d. Ik heb namelijk liever gewoon alleen m'n huidige MSN-naam die ik op mijn pc heb ingesteld.
In je ondertitel staat altijd Xbox360: playing a game/dashboard/watching a video etc. Volgens mij kun je dat verder niet instellen, erg vervelend.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Vraagje:
Anderen op MSN zien jou als je ingestelde naam op MSN, die je dus niet op de xbox kunt instellen naar mijn weten, verder zien ze in je persoonlijke bericht: Xbox 360: 'Wat je aan het doen bent' (jouw nickname)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Mudi schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 13:31:
En hoe weet je welke taal het is, want ik wil dan daar ook een spel kopen. Er staat niks in verband met de taal, het kan evengoed japan's of Chinees zijn? Dat laat me twijfelen, anders ga ik ook bij hem bestellen ;)
Alle spellen die ik uit die winkel heb besteld zijn (stuk of 4/5) gewoon in het Engels. Ik heb een keer een spel van Play-Asia gekocht en alleen het boekje + doosje waren in het Japans. Het spel zelf is altijd gewoon in het Engels.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Wij zijn op dit moment 2 man coop online door Castle Crashers aan het gaan. Wat een goede game zeg! Die handgetekende graphics zijn echt fantastisch, de humor is werkelijk geweldig (we liggen soms dubbel van het lachen) maar bovenal staat de gameplay werkelijk als een huis. Na de demo denk je misschien dat dit spel saai wordt, maar niets is minder waar. Het is één grote trip en continu gebeurt er wel wat! Deze game is werkelijk alle 1200 punten waard. 800 zou bijna beledigend zijn geweest naar de makers imho.
(een paar uur gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Heeft iemand btw ervaring met zowel de pc als de xbox versie van mass effect. Ik wil één van beide aan gaan schaffen. Xbox heeft als voordeel lekker HD gamen met vol surround op de bank maar de pc versie schijnt weer wat mooier te zijn, beter te lopen en betere controls te hebben.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
SeamusXanthus schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:34:
Wij zijn op dit moment 2 man coop online door Castle Crashers aan het gaan. Wat een goede game zeg! Die handgetekende graphics zijn echt fantastisch, de humor is werkelijk geweldig (we liggen soms dubbel van het lachen) maar bovenal staat de gameplay werkelijk als een huis. Na de demo denk je misschien dat dit spel saai wordt, maar niets is minder waar. Het is één grote trip en continu gebeurt er wel wat! Deze game is werkelijk alle 1200 punten waard. 800 zou bijna beledigend zijn geweest naar de makers imho.
(een paar uur gespeeld)
Dit keer ben ik het wel met je eens.. ;) Ik hoop alleen wel dat ze de online modes wat soepeler kunnen krijgen. Het gebeurt te vaak dat er zoveel lag in zit dat het nauwelijks speelbaar is. In co-op is dit nog te overleven maar bij vs. wil je dat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Castle Chrashers met 3 man zitten spelen.. Vooral als je tegen elkaar moet als je een prinses hebt gered om te laten zien wie er met der mag zoenen is schitterend!

@SeamusXanthus
Ik gok op dat hertje dat niet moet lopen maar vooruit komt door z'n angst? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Laatst online: 09-05-2023
rajackar schreef op maandag 01 september 2008 @ 07:49:
Heeft iemand btw ervaring met zowel de pc als de xbox versie van mass effect. Ik wil één van beide aan gaan schaffen. Xbox heeft als voordeel lekker HD gamen met vol surround op de bank maar de pc versie schijnt weer wat mooier te zijn, beter te lopen en betere controls te hebben.
In een xbox topic krijg je waarschijnlijk te horen: xbox.. maar waar vind jij het het lekkerst op spelen? Dat is belangrijker dan graphics want dat zie je namelijk al niet meer na een paar uur spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Heb ze beide gezien, we hebben ook zitten vergelijken op hetzelfde HD ready tv scherm (Xbox & pc aangesloten).

Moet zeggen dat de PC textures wel mooier zijn als je het verschil ziet. Pc's hebben wat meer geheugen en dat zie je. Maar vind het een stuk fijner om met die controller te werken.

Als je pc goed genoeg is zou ik voor die versie gaan. Ligt er een beetje aan wat je voorkeur is en hoe graag je met het toetsenbord wilt spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Laatst online: 22-08 17:10
Je kan ook je 360 controller aan je pc aansluiten :P. Moet je wel een ontvanger voor kopen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalechinees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-04 15:02
Hier een klein probleempje... Misschien dat dit beter in het Xbox problemen & reparatie topic kon maar daar praten ze alleen maar over RROD's :)

Als ik m'n Xbox via HDMI heb aangesloten kan ik geen andere opties selecteren dan 480p... de andere mogelijkheden zijn greyed out. Verder doet ie alles prima.
Echter via component heb ik helemaal geen problemen en kan ik gewoon 1080i selecteren.

Xbox gebeld maar die zeggen dat het aan de televisie / hdmi poort ligt. Flinke larie aangezien meerdere HDMI apparaten gewoon werken op de TV...

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
@ Mork_van_ork, Elbarto, en Kn4kw0r5t

Het moet in te stellen zijn. Bij mij zie je het namelijk niet. Ik weet niet meer hoe, en ik ben momenteel nog steeds even aan het zoeken, maar het moet te doen zijn...

Wanneer iemand de oplossing vindt, kan hij/zij hem dan even hier posten? Ik ben nu ook wel weer nieuwsgierig.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik zit met een erg frustrerend moment bij Too Human:

spoiler:
Ik speel als Commando en ben nu volgens mij bij de eindbaas van het laatste level, die Hell mevrouw.. Alleen, dat mens schiet continu van die paarse lasers op je waardoor ik binnen soms 3 seconden alweer dood ga. Ze heeft nog ongeveer een kwart leven en ik zit nu in die ronde arena met haar en nog wat gespuis dat ze steeds tevoorschijn tovert maar hoe vaak ik haar ook raak, er gaat niets van af. Heb het idee dat ik iets over het hoofd zie of ik ben als Commando gewoon te zwak ofzo :? Ben intussen al wel 50 keer dood gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

SoundWave729 schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:01:
Je kan ook je 360 controller aan je pc aansluiten :P. Moet je wel een ontvanger voor kopen dacht ik.
Dat heb ik al even gedaan maar vreemd genoeg ondersteund mass effect de x360 controller niet in de pc versie.
Met de muis spelen werkt overigens perfect hoor. Ik vroeg me meer af of er mensen waren die beide versies gespeeld hebben en me kunnen vertellen of het grafische verschil en de makkelijkere bediening met de muis echt zo'n groot verschil maken.
Normaal gesproken zou ik voor de console versie gaan aangezien het op de bank met een controller lekkerder speelt dan op een burostoel ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

kalechinees schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:27:

Xbox gebeld maar die zeggen dat het aan de televisie / hdmi poort ligt. Flinke larie aangezien meerdere HDMI apparaten gewoon werken op de TV...
HDMI apparaten die meer dan 480p uitspugen?

Ik heb ook een tv die over HDMI alleen maar 480p accepteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalechinees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-04 15:02
PWM schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:56:
[...]
HDMI apparaten die meer dan 480p uitspugen?
Ik heb ook een tv die over HDMI alleen maar 480p accepteert.
Ja, heb een philips DVD speler welke kan upscalen naar 1080i. Het gaat er met name om dat de opties (720p, 1080i) niet te selecteren zijn in m'n dashboard.
Ik wist niet eens dat er een intelligentie in HDMI zat die automatisch de maximale resolutie teruggeeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
PWM schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 10:54:
Too Human heeft voor mij in ieder geval 1 ding duidelijk gemaakt: www.gamer.nl kan je niet meer gebruiken voor je reviews.

Too Human valt tegen, en is niet wat het had moeten zijn. Een magere 7 is een beetje het eindresultaat.

Gamer.nl geeft hem doodleuk een 4 8)7 Het laagste reviewcijfer in de wereld. Ik heb het idee dat ze daar erg van stoken houden.

Ieder zijn mening natuurlijk, maar wellicht is het beter om iemand een review te laten doen voor een spel waar hij een beetje gevoel mee heeft.
Ja, ik las de review en toen ging ik too human spelen. (had hem gepreordered). Samen met een vriend een flink eind gespeeld, veel op aan te merken, gefrustreerd over een aantal zaken. Maar de volgende dag hadden we er allebei weer veel meer zin in en kwamen we pas wat meer erachter hoe de combat werkt (met wat combos etc). Een game die een 4 krijgt kan het onmogelijk voor elkaar krijgen dat je er weer zin in krijgt. Die Dennis Dyack is een arrogante klootzak met een plaat voor zn kop en hij heeft het voor elkaar gekregen Too Human gedeeltelijk te verpesten met zn irritante keuzes (flikker toch op met je geen 4player coop of geen cutscenes tijdens coop en meer van dat soort bull, wie wil er nou elke keer een deathanimation zien als het toch geen ene flikker uitmaakt, en waarom respawn je vijanden niet als je doodgaat, dan wordt het nog een uitdaging), maar toch is de game uiteindelijk vrij vermakelijk (zal wel aan de rest van Silicon Knights hebben gelegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Hier een klein probleempje... Misschien dat dit beter in het Xbox problemen & reparatie topic kon maar daar praten ze alleen maar over RROD's :)

Als ik m'n Xbox via HDMI heb aangesloten kan ik geen andere opties selecteren dan 480p... de andere mogelijkheden zijn greyed out. Verder doet ie alles prima.
Echter via component heb ik helemaal geen problemen en kan ik gewoon 1080i selecteren.

Heeft iemand een idee?
Wat voor tv heb je dan? Heb je ook al een andere xbox kunnen proberen? Of een andere hdmi poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik loop gister door de MM in Adam, en zie stapels van:

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360achievements.org/images/achievements/172/cover.jpg

Ik was al helemaal blij, slinger even mijn mobiel aan om toch even te checken hoe de reviews zijn, en droop teleurgesteld weer af.

Heeft iemand het spel gespeeld? Is het echt zo slecht/matig als je in de (beperkte) reviews leest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurentbas
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-07 21:38

Heeft iemand een idee?
Hey,

Ik heb exact hetzelfde probleem gehad. Toen ik een andere HDMI kabel probeerde werkte het ineens wel. Misschien een andere kabel proberen?

[ Voor 17% gewijzigd door laurentbas op 01-09-2008 15:03 . Reden: Quote boven gezet ipv onder mijn bericht ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

PWM schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:58:

[afbeelding]

Ik was al helemaal blij, slinger even mijn mobiel aan om toch even te checken hoe de reviews zijn, en droop teleurgesteld weer af.

Heeft iemand het spel gespeeld? Is het echt zo slecht/matig als je in de (beperkte) reviews leest?
Ik heb hier ook eens naar gezocht omdat ik het spel op de Amiga heel erg leuk vond, maar volgens een review die ik heb gelezen was het een bittere teleurstelling, dus heb het maar links laten liggen, maar goed dat geeft je zelf ook al aan.

Hoe duur was het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Slasher schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:15:
[...]

Ik heb hier ook eens naar gezocht omdat ik het spel op de Amiga heel erg leuk vond, maar volgens een review die ik heb gelezen was het een bittere teleurstelling, dus heb het maar links laten liggen, maar goed dat geeft je zelf ook al aan.

Hoe duur was het spel?
64,99. Iets teveel om een gokje te wagen :)

Er zijn 2 hele negatieve reviews, en 2 matig positieve. Ik wacht nog even af of er wat meer bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

PWM schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:21:
[...]

64,99. Iets teveel om een gokje te wagen :)

Er zijn 2 hele negatieve reviews, en 2 matig positieve. Ik wacht nog even af of er wat meer bijkomen.
Hier is hij een stuk goedkoper

Wellicht nu wel een gokje waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

PWM schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:58:

[afbeelding]

Geen demo van dit spel? Het spreekt me wel aan, maar zou het eerst willen proberen. Toch maar wachten of woensdag ons niets brengt.

(en geen randapparatuur in de stijl van "densha de go"? ;( )

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 01-09-2008 15:38 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 11-09 17:18

Sagat

Is pappa x2!

Kaasje123 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:56:
[...]

--> vandaag al 7 keer overkomen. Ik krijg het niet voor elkaar om meer dan 29 te halen. Ik zal wel sucken ofzo.
Ik heb em wel :*) maar het heeft best me best veel moeite gekost. Volgens mij was de periode tussen de achievement halen en daarna doodgaan ook wel helemaal 0.012 seconden
Enige tip die ik kan geven die eigenlijk heel logisch is, is om af ent toe te schuilen achter de bubbles (for lack of a better word).

Oh en natuurlijk jezelf even aanmelden bij het geometry wars topic mocht je dat nog niet gedaan hebben.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Vraagje:
Zo ziet het eruit:
Afbeeldingslocatie: http://img390.imageshack.us/img390/2761/msnxboxcb8.jpg

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Ik weet niet of iemand geinteresseerd is, maar bij de Media Markt (in ieder geval in Deventer) Guitar Hero III met 2 gitaren voor 88 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-06 16:05
Zijn er nog mensen die Mercaneries 2 World in flames gaan* halen??

Komt donderdag uit

http://www.gametrailers.com/player/38899.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

dannzyx schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:46:
Zijn er nog mensen die Mercaneries 2 World in flames gaat halen??

Komt donderdag uit

http://www.gametrailers.com/player/38899.html
Jazeker! Ben met Too Human alweer bijna klaar dus kan in een flow door naar de volgende release :P Dit spel lijkt me geweldig om co-op te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik wilde iemand de Wireless Entertainment pack kado doen, maar hoorde net van een verkoper bij de MediaMarkt, dat ze niet meer leverbaar zijn?

klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-06 16:05
kazuka schreef op maandag 01 september 2008 @ 20:16:
[...]

Jazeker! Ben met Too Human alweer bijna klaar dus kan in een flow door naar de volgende release :P Dit spel lijkt me geweldig om co-op te spelen.
Nou voeg mij maar vast toe dan :)

GT: donerchef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Laatst online: 22:31

NvM

Ik twijfel om een Xbox 360 te kopen, zit al een tijdje te kijken naar het pakket voor 299,-. Een Xbox 360 premium incl 2 controllers, headset, kabel, en de spellen Gears of War en Project Gotham Racing 4.

Hoe kan ik zeker weten dat deze versie een HDMI aansluiting heeft? En is Project Gotham Racing 4 de moeite waard? Ik zoek een goed racespel met een goede balans tussen arcade en simulatie die splitscreen multiplayer heeft, iemand tips?

Is er een mogelijkheid dat je in de toekomst van de Xbox 360 een mediacenter kunt maken, net zoals de oude Xbox? Of lopen er al projecten voor? Ik wil mijn Xbox 360 er niet voor ombouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
NvM schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:22:
Ik twijfel om een Xbox 360 te kopen, zit al een tijdje te kijken naar het pakket voor 299,-. Een Xbox 360 premium incl 2 controllers, headset, kabel, en de spellen Gears of War en Project Gotham Racing 4.

Hoe kan ik zeker weten dat deze versie een HDMI aansluiting heeft?
Alle xbox 360's die nu gefabriceerd worden hebben een HDMI-aansluiting, je zou voor de zekerheid even op de verpakking kunnen kijken of er een sticker opzit met een HDMI afbeelding.
En is Project Gotham Racing 4 de moeite waard? Ik zoek een goed racespel met een goede balans tussen arcade en simulatie die splitscreen multiplayer heeft, iemand tips?
Ik vind PGR4 een zeer gaaf spel, met o.a. weersveranderingen, een aantal verschillende steden (meer dan in PGR3), veel auto's en ook motoren. Het is geen echte simulatie-game (daar heb je Forza Motorsport 2 voor :P ).
Is er een mogelijkheid dat je in de toekomst van de Xbox 360 een mediacenter kunt maken, net zoals de oude Xbox? Of lopen er al projecten voor? Ik wil mijn Xbox 360 er niet voor ombouwen.
Je kan je xbox 360 gebruiken als Media Center Extender, dus als je een Media Center hebt staan, of een Windows XP of Vista pc, dan kun je daarvan streamen naar je xbox 360.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik heb absoluut veel plezier gehad van Mass Effect op de 360. Maar als ik nog een keer zou mogen kiezen, dan zou ik het waarschijnlijk voor de PC gekocht hebben. Voornamelijk door de vertraging die in de texture loading zit. Dit was voor het grootste deel van het spel niet zo heel storend, maar wel bij het einde, waar diverse cutscenes redelijk snel na elkaar getoond werden en zodoende de scenes naar zijn grootje geholpen werden. Misschien dat dit verbetert als je het spel kan kopieren naar de HDD, maar dit kan niet de bedoeling geweest zijn...

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.