Het Xbox 360 ervaringen Topic #51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.367 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
VlaDiMiRoS schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:07:
Ik en een vriend willen van Xbox360 wisselen, maar willen wel elk ons eigen profiel + downloaded content, arcade games,... behouden.
Is het dan voldoende om ieder zijn harde schijf bij te houden, of is het naief van mij om te denken dat Microsoft het zo eenvoudig zou maken?
Dat zou gewoon moeten werken :)
Denk dat wel je gamercard gerecovered moet worden, maar dat zou geen probleem moeten zijn, alle content zou gewoon bewaard moeten blijven.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

BM schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:15:
[...]

Dat zou gewoon moeten werken :)
Denk dat wel je gamercard gerecovered moet worden, maar dat zou geen probleem moeten zijn, alle content zou gewoon bewaard moeten blijven.
Waarom zou je gamer tag gerecovered moeten worden? Voor zover de programmatuur weet, is er niets gemigreerd. Het enige waar je tegen aan zou kunnen lopen zijn stukken gekochte software die aan de console gelinkt zijn met een licensie (uitbreidingen en XBLA games).
Die kan je (eenmaal per jaar, tenzij je een gerepareerde/vervangingsbox hebt) via deze site migreren naar je nieuwe box:
http://www.xbox.com/nl-NL/support/drm/
Bij een gerepareerde/vervangingsbox is het alleen nodig om het spel/uitbreiding nog eens te downloaden (zorgt voor de herkoppeling), omdat het reparatiecentrum de licensies al vrijgeeft.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

VlaDiMiRoS schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:07:
Ik en een vriend willen van Xbox360 wisselen, maar willen wel elk ons eigen profiel + downloaded content, arcade games,... behouden.
Is het dan voldoende om ieder zijn harde schijf bij te houden, of is het naief van mij om te denken dat Microsoft het zo eenvoudig zou maken?
Dit werkt gewoon. Zonder rompslomp. MS heeft het je zeker makkelijk gemaakt. Alles wordt op je hardeschijf opgeslagen.
ff hdd's switchen en gamen maar.

update:
Armada heeft een goed punt hierboven. XBLA games die aan je console gelinkt zijn moet je recoveren. that's all.

[ Voor 10% gewijzigd door crzyhiphopazn op 09-09-2008 09:31 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VlaDiMiRoS
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:12
Het enige waar je tegen aan zou kunnen lopen zijn stukken gekochte software die aan de console gelinkt zijn met een licensie (uitbreidingen en XBLA games).
Die kan je (eenmaal per jaar, tenzij je een gerepareerde/vervangingsbox hebt) via deze site migreren naar je nieuwe box:
http://www.xbox.com/nl-NL/support/drm/
Op deze site staat:
Ten eerste moet je al je geautoriseerde licenties hier op de site overzetten.
Ten tweede moet je de overgezette licenties naar je nieuwe Xbox 360 downloaden.
Dat downloaden is dan toch overbodig, aangezien dat ik alles nog op mijn disk heb staan?
Dus in principe is enkel de eerste stap nodig...

[ Voor 3% gewijzigd door VlaDiMiRoS op 09-09-2008 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

VlaDiMiRoS schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:34:
Op deze site staat:

[Ten eerste moet je al je geautoriseerde licenties hier op de site overzetten.
Ten tweede moet je de overgezette licenties naar je nieuwe Xbox 360 downloaden.
]

Dat downloaden is dan toch overbodig, aangezien dat ik alles nog op mijn disk heb staan?
Dus in principe is enkel de eerste stap nodig...
Neen, het overzetten op de site, zorgt ervoor dat je 360 hem als eigen kan registreren, het downloaden zorgt ervoor dat de software opnieuw gedownload wordt inclusief het DRM-stukje dat de 360 vertelt dat het de rechtmatige eigenaar is (en dus voor alle gebruikers op die box gespeeld mag worden). Zonder dat opnieuw downloaden zit je met een oud stukje DRM op de harde schijf die het systeem vertelt dat een andere 360 de eigenaar is.

Wellicht nog ter verduidelijking, elk stukje met DRM beveiligde software op de 360, kent een tweetrapsraket.
1) De software is door iedere account op de eerste console waar het op gekocht is te spelen.
2) Daarnaast kan je naar een vriend gaan, het spel downloaden op zijn 360 en terwijl je daar onder je account ingelogd bent het volledige spel spelen.

Deze 'transfer' zorgt ervoor dat nu een andere 360 als 'eerste console' herkend wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door Armada op 09-09-2008 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:06
sinds ik een nieuwe 360 heb, lukt het me niet meer om online te komen. Gebeld met Ms en uitgelegd dat mijn wireless adapter mijn netwerk niet ziet. Allerlei standaard vragen passeerden de revue en uiteindelijk stuurden ze me een nieuwe adapter toe. Het waarom weet ik niet, maar dat sla ik natuurlijk niet af. Uiteindelijk werkte de nieuwe ook niet. Tot ik gisteren bij een vriend ging testen of het aan mijn xbox lag. Blijkt dus dat je bij de instellingen moet aangeven dat je een wireless verbinding zoekt. Nooit geweten en schijnbaar altijd over heen gelezen. In ieder geval kan ik weer online en heb ik de extra wireless adapter aan mijn maat gedoneerd. Moet zeggen dat het een goede service is van MS om zomaar een nieuwe adapter toe te sturen, maar als die gebrekkig Nederlands sprekende persoon van de helpdesk nu gewoon wat meer verstand van het installeren van de wifi-adapter had.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

steefje schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:10:
sinds ik een nieuwe 360 heb, lukt het me niet meer om online te komen. Gebeld met Ms en uitgelegd dat mijn wireless adapter mijn netwerk niet ziet. Allerlei standaard vragen passeerden de revue en uiteindelijk stuurden ze me een nieuwe adapter toe. Het waarom weet ik niet, maar dat sla ik natuurlijk niet af. Uiteindelijk werkte de nieuwe ook niet. Tot ik gisteren bij een vriend ging testen of het aan mijn xbox lag. Blijkt dus dat je bij de instellingen moet aangeven dat je een wireless verbinding zoekt. Nooit geweten en schijnbaar altijd over heen gelezen. In ieder geval kan ik weer online en heb ik de extra wireless adapter aan mijn maat gedoneerd. Moet zeggen dat het een goede service is van MS om zomaar een nieuwe adapter toe te sturen, maar als die gebrekkig Nederlands sprekende persoon van de helpdesk nu gewoon wat meer verstand van het installeren van de wifi-adapter had.
Hoefde je geen aankoopbewijzen of iets dergelijks te overleggen, was het puur telefonisch ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VlaDiMiRoS
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:12
Armada schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:48:
[...]

Neen, het overzetten op de site, zorgt ervoor dat je 360 hem als eigen kan registreren, het downloaden zorgt ervoor dat de software opnieuw gedownload wordt inclusief het DRM-stukje dat de 360 vertelt dat het de rechtmatige eigenaar is (en dus voor alle gebruikers op die box gespeeld mag worden). Zonder dat opnieuw downloaden zit je met een oud stukje DRM op de harde schijf die het systeem vertelt dat een andere 360 de eigenaar is.

Wellicht nog ter verduidelijking, elk stukje met DRM beveiligde software op de 360, kent een tweetrapsraket.
1) De software is door iedere account op de eerste console waar het op gekocht is te spelen.
2) Daarnaast kan je naar een vriend gaan, het spel downloaden op zijn 360 en terwijl je daar onder je account ingelogd bent het volledige spel spelen.

Deze 'transfer' zorgt ervoor dat nu een andere 360 als 'eerste console' herkend wordt.
Merci voor de duidelijke uitleg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb sinds kort een HDTV, en een Xbox met HDMI, maar nu begrijp ik dat ik de Xbox via een HDMI en via een Optical kabel kan aansluiten, welke geeft het beste resultaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is optisch alleen voor geluid maar dat weet ik niet zeker, heb het zelf nooit gehad.
Via HDMI krijg je zowel beeld als geluid. Sowieso is het antwoord op je vraag HDMI, omdat dat gewoon het makkelijkst is en je gewoon HD kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

shoombak schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:09:
Ik heb sinds kort een HDTV, en een Xbox met HDMI, maar nu begrijp ik dat ik de Xbox via een HDMI en via een Optical kabel kan aansluiten, welke geeft het beste resultaat?
HDMI is voor Video en audio. Optisch is ALLEEN voor geluid.

Als je optisch en hdmi aangesloten hebt kan je via je tv en je home cinema set geluid tegelijkertijd krijgen. 8)7

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
NeoMe schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:24:
[...]

Hoefde je geen aankoopbewijzen of iets dergelijks te overleggen, was het puur telefonisch ?
Van plan microsoft op te lichten voor een gratis wifi module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

milenko79 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:21:
[...]

Van plan microsoft op te lichten voor een gratis wifi module?
Jij zei het, ik dacht het. Ik hoop dat mensen er geen misbruik van gaan maken, want dan is het snel afgelopen met de goede service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Armada schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:35:
[...]

Jij zei het, ik dacht het. Ik hoop dat mensen er geen misbruik van gaan maken, want dan is het snel afgelopen met de goede service.
Is ook ontzettend dom van MS, zij zijn de professionals en moeten gewoon geod doorvragen en duidelijk alle stappen doorlopen. Ik heb mijn probleem helder verwoord en zij gaan er eigelijk verkeerd mee om. Voor mij pakt het gunstig uit, maar ik was al bijna in staat mijn nieuwe xbox terug te sturen. Dan was ik minder blij geweest als ik m een tijd kwijt was en vervolgens bleek een instelling over het hoofd te hebben gezien.

Of je MS wilt oplichten moet je zelf weten, maar daar zijn anderen dan weer de dupe van. Is ook niet echt leuk voor een onschuldige consument. Mijn intentie was het iig niet, maar ik ga m ook niet terugsturen.. Zo ben ik dan ook wel weer:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

steefje schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:14:
[...]
Of je MS wilt oplichten moet je zelf weten, maar daar zijn anderen dan weer de dupe van. Is ook niet echt leuk voor een onschuldige consument. Mijn intentie was het iig niet, maar ik ga m ook niet terugsturen.. Zo ben ik dan ook wel weer:)
Pssst: Ik denk dat hij op NeoMe reageerde... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Ja, ik reageerde op Neome die de schijn gaf te willen uitvinden of hij zonder al te veel moeite zo'n gratis apparaatje voor zichzelf kan scoren. Dat vind ik niet kunnen. Microsoft service is erg goed, dat blijft alleen zo werken als mensen er geen misbruik van maken. Dat microsoft zonder na te denken een nieuwe naar steefje heeft gestuurd is inderdaad hun keuze.

Maarja, ontopic weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Zo, net level 50 bereikt @ Dead Rising :D Met dat spel blijf ik me toch zeer goed vermaken. Je kan ook zoveel dingen doen. Elke keer kom je wel weer iets tegen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Vanmiddag Viva Pinata 1 gekocht voor 15 euro in de MM. Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Voor de Arcade topper N+ zijn er nieuwe levels beschikbaar :) 150 single player levels, en 75 multiplayer levels, voor 200 puntjes.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Aangezien dit het ervaringen topic is ;-)

Iemand ervaringen met het vinden van een GTA4 sticker die op een xbox360 past, had er 1 gevonden maar die is 35 bij 25 en dus te groot ;-(

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

PWM schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:11:
Voor de Arcade topper N+ zijn er nieuwe levels beschikbaar :) 150 single player levels, en 75 multiplayer levels, voor 200 puntjes.
*kreun* Ik heb alle achievements in N+, maar in ruil daarvoor heb ik een flink stuk van men sanity verloren. Ik herinner me nog altijd een welbepaalde level die ik op een lanparty s'nachts (in dronken roes weliswaar) 5 uur aan een stuk heb proberen uitspelen (dit is NIET overdreven) om er uiteindelijk toch in te slagen, nog net genoeg gezond verstand te hebben om het spel te saven om vervolgens met hoofd neer te vallen op mijn toetsenbord en gedurende een teveel aantal uur KO te liggen.

Grote N+ fan, maar ik denk dat ik deze expansion toch ga laten liggen, teneinde het beetje gezond verstand dat me nog rest te bewaren :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Gisteren voor het eerst Portal gespeeld. Echt weer eens wat anders. Graphics doen er niet toe, maar de gameplay was echt verfrissend.

Helaas wel erg kort en makkelijk, ben er in een avondje doorheen gefietst.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• steefje
Vanitas schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:31:
Zo, net level 50 bereikt @ Dead Rising :D Met dat spel blijf ik me toch zeer goed vermaken. Je kan ook zoveel dingen doen. Elke keer kom je wel weer iets tegen.
Dit is ook een van de spellen die ik het meest waardeer op de xbox. Heb ook net level 40 gehaald en probeer ook nog alle achievements te halen. Helaas tijdens mijn laatste poging van Frank de Pimp, ging het halverwege fout en lukte het niet meer om tijdig die laatste twee chicks te halen.

Moet zeggen dat ik het nu ook wel wweer ff gehad heb, maar over een half jaar pak ik het weer eens op. Ik hoop dat ze een keer willen beginnen met deel 2, ipv die neppe Wii-versie.

PSN ID Binloading_nl

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

steefje schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:07:
[...]

Dit is ook een van de spellen die ik het meest waardeer op de xbox. Heb ook net level 40 gehaald en probeer ook nog alle achievements te halen. Helaas tijdens mijn laatste poging van Frank de Pimp, ging het halverwege fout en lukte het niet meer om tijdig die laatste twee chicks te halen.

Moet zeggen dat ik het nu ook wel wweer ff gehad heb, maar over een half jaar pak ik het weer eens op. Ik hoop dat ze een keer willen beginnen met deel 2, ipv die neppe Wii-versie.
ik moet die ook weer eens gaan spelen, lang niet meer gedaan, heb hem 1 keer uitgespeeld (maar niet met de "true ending".) Ben nu ergens in level 30 geloof ik. Weet iemand toevallig bij welk level je die disembowel move krijgt (darmen eruit rukken), die is zo vet :D

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
PWM schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:43:
Ik moest even iets testen in Excel (iets met automatisch cijfers ordenen e.d.). Als test heb ik voor de gein maar even alle Xbox 360 prijzen van GCshop.nl (toch niet de goedkoopste van Nederland dacht i) gepakt.
ik vind zelf GCShop wel erg goedkoop... Weet niet een goedkopere?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:33

Christiano007

Ich bin der champion

Niet in Nederland, maar www.gamehubs.com is érg goedkoop en free shipping

Vanmorgen een Xbox360 Live Gold 12 months + 1 month extra afgerekend, om 10.00 uur al de code ontvangen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• NeoMe

NeoMe

#Addict

milenko79 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:41:
Ja, ik reageerde op Neome die de schijn gaf te willen uitvinden of hij zonder al te veel moeite zo'n gratis apparaatje voor zichzelf kan scoren. Dat vind ik niet kunnen. Microsoft service is erg goed, dat blijft alleen zo werken als mensen er geen misbruik van maken. Dat microsoft zonder na te denken een nieuwe naar steefje heeft gestuurd is inderdaad hun keuze.

Maarja, ontopic weer.
Wat denken jullie toch slecht over mij :P
Nee, wou gewoon even weten of ze daar zo makkelijk in zijn...vind het beetje apart zoals het stond beschreven.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51

Player1S

Probably out in the dark

Christiano007 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 10:15:

Vanmorgen een Xbox360 Live Gold 12 months + 1 month extra afgerekend, om 10.00 uur al de code ontvangen.
even offtopic. Is gamehub gerelateerd aan play.com? site lijkt er namelijk erg veel op.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Lud0v1c
  • Laatst online: 11-09 19:02
L1nt schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:35:
[...]

even offtopic. Is gamehub gerelateerd aan play.com? site lijkt er namelijk erg veel op.
Nee volgens mij niet. Gamehubs.com zit in Azië. Play.com zit in Jersey. Gamehubs.com verkoopt meestal Asia versies van games (ntsc-j) die gewoon regio vrij zijn. Play.com verkoopt altijd PAL games.

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

• shoombak
  • Niet online
Gebruiken meer mensen hier Transcode 360?

Ik gebruik het vooral met series en heb het probleem dat af en toe 1 seconde de framerate zakt. Dit wordt op den duur storen, iemand een idee waar dit aan ligt, en of het evt op te lossen is?

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Rock Band 2 feliciteert zijn (te) vroege kopers
De Xbox 360-versie van Rock Band 2 komt in Amerika pas uit op 14 september, maar zoals bij elke grote release zijn er altijd spelers die er een sport van maken om zo'n nieuw spel een paar dagen eerder te pakken krijgen. Niet alle uitgevers zijn daar blij mee, maar Harmonix maakt er duidelijk geen probleem van. Zoals je ziet worden vroege kopers op het titelscherm van Rock Band 2 juist gefeliciteerd met hun prestatie.

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2290/2844761173_beed4319d5.jpg?v=0

[ Voor 17% gewijzigd door Icelus op 10-09-2008 12:55 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

• Vanitas
Hahaha, kijk dat is nou leuk gedaan :D
ijskonijn schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:14:
[...]

ik moet die ook weer eens gaan spelen, lang niet meer gedaan, heb hem 1 keer uitgespeeld (maar niet met de "true ending".) Ben nu ergens in level 30 geloof ik. Weet iemand toevallig bij welk level je die disembowel move krijgt (darmen eruit rukken), die is zo vet :D
Ergens in de 40 iirc.

[ Voor 84% gewijzigd door Vanitas op 10-09-2008 13:08 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Ik heb sinds afgelopen week problemen met mn 2 zwarte controllers. ze laden de accu niet meer op via plugplay kabel..( led springt na paar sec. van rood naar groen)
Wanneer ik de zwarte accus in mn witte controller stop.. dan laad die de accu wel op met dezelfde kabel! Het kan toch niet zijn dat de 2 controllers gelijktijdig kapot zijn gegaan en de accus niet meer willen opladen!? :?
Het probleem klinkt zelfs een beetje racistisch!! 8)7 :X

wat kan het probleem zijn hier?

[ Voor 4% gewijzigd door ind0mi op 10-09-2008 13:43 ]

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00

&

• party42

meteen fable 2 en fallout 3 besteld... 65 euro in totaal. daar koop je in NL 1 game voor... :) thanks, goeie tip!

Verwijderd

ind0mi schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:42:
Ik heb sinds afgelopen week problemen met mn 2 zwarte controllers. ze laden de accu niet meer op via plugplay kabel..( led springt na paar sec. van rood naar groen)
Wanneer ik de zwarte accus in mn witte controller stop.. dan laad die de accu wel op met dezelfde kabel! Het kan toch niet zijn dat de 2 controllers gelijktijdig kapot zijn gegaan en de accus niet meer willen opladen!? :?
Het probleem klinkt zelfs een beetje racistisch!! 8)7 :X

wat kan het probleem zijn hier?
zoiets had ik laatst ook. Ik gebruik dan wel zon oplaadstation geen idee hoe dat precies heet. Maar wanneer ik toen zo een batterypack in dat station zette ging het ledje op rood, maar binnen enkele seconden weer op groen. Oftewel klaar met laden, wat dus niet zo was. Andere batterypack had nergens last van. Toen een tijdje laten liggen en nog maar eens een keer opgeladen, toen deed die het zomaar weer. Geen idee wat het probleem nu was. Ik denk zelf dat je het probleem in de battery pack moet zoeken.

• ind0mi

ind0mi

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:21:
[...]

zoiets had ik laatst ook. Ik gebruik dan wel zon oplaadstation geen idee hoe dat precies heet. Maar wanneer ik toen zo een batterypack in dat station zette ging het ledje op rood, maar binnen enkele seconden weer op groen. Oftewel klaar met laden, wat dus niet zo was. Andere batterypack had nergens last van. Toen een tijdje laten liggen en nog maar eens een keer opgeladen, toen deed die het zomaar weer. Geen idee wat het probleem nu was. Ik denk zelf dat je het probleem in de battery pack moet zoeken.
nope batteries (2 zwarte) zijn goed.. want die laden wel gewoon op in de witte controller. :S maar niet in mn 2 zwarte controllers.. :/

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016

Kan die site eens een keertje in de startpost? Hij komt elk topic wel een keer of 10 a 20 voorbij namelijk.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

• Lud0v1c
ElBarto schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:53:
[...]

Kan die site eens een keertje in de startpost? Hij komt elk topic wel een keer of 10 a 20 voorbij namelijk.
Kan je zien hoe sterk mond-tot-mondreclame eigenlijk is. Weg al die peperdure advertenties etc. Zorg dat je prettige prijzen hebt en iedereen doet moeite om dit bij alles en iedereen aan te kaarten. Vooral nederlanders zijn daar sterk in :P

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

party42 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:05:
[...]

meteen fable 2 en fallout 3 besteld... 65 euro in totaal. daar koop je in NL 1 game voor... :) thanks, goeie tip!
Tja 65,- euro is natuurlijk leuk en aardig, maareh moet je niet ook nog import toeslagen en andere belansting crap gaan betalen? Denk dat je na die heffingen niet erg veel goedkoper uit bent. Hoop dat ik het verkeerd heb want dan ga ik daar Brothers in Arms bestellen 8)

XBOX 360 Gamertag

• Phusebox
Voor diegene die net als ik op Fifa 09 wachten maar geen Nederlands commentaar willen, ik heb net gelezen op het EA forum dat er waarschijnlijk DLC komt met andere talen.

Op de PS3 disc staat standaard alles op.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33

Sagat

Is pappa x2!

Laatst gaf vrouwlief O+ opeens te kennen dat het haar wel leuk leek om racegames te spelen en vroeg ze of ik die had. Voor de mensen die mijn sig wel is gelezen hebben moet het bekend zijn dat ik die zeker heb.
Anyways om het rustig op te bouwen leek pgr3 mij wel een leuke titel. vrouw lekker laten spelen (diverse steel medals zijn binnen inmiddels, hoewel ze het tegen de muur aanrijden nog steeds prefereert boven de rem button........opmerkingen over vrouwen en autorijden ga ik NIET maken :P), daarna wilde ik toch wel zelf even spelen.
Dus profieltje uitgelogged, en mijn eigen profiel ingelogged......werd de 360 toch een partij traag he! Ik was zelf even bang dat ook mijn 360tigje (ouwe generatie zonder extra koel element) ten prooi zou vallen aan het RROD monster.
Maar na even uit/aan zetten werkte alles weer als het spreekwoordelijke zonnetje.

Klinkt dit bekend of staat RROD nog hongerig om de hoek te wachten?

10 second ninja DONE

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Als je nog geen RROD hebt gehad dan krijg je hem nog. Die van mij deed het normaal zette hem de volgende dag aan en RROD. Alle oudere 360's krijgen er mee te maken.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
D.R. schreef op woensdag 10 september 2008 @ 18:49:
Als je nog geen RROD hebt gehad dan krijg je hem nog. Die van mij deed het normaal zette hem de volgende dag aan en RROD. Alle oudere 360's krijgen er mee te maken.
Dat kun jij niet echt niet weten.

@ Sagat: Klinkt meer als een software matig iets IMHO. Probeer eens de cache te legen, hoe kun je wel vinden op Google.

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb 3 vrienden met oudere 360's, allemaal zonder enig probleem. Heb zelf wel 1 keer RROD gehad.

Ik zal ze vragen om om de week even te posten dat hun 360 het goed doet :+

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 10-09-2008 19:24 ]

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Bron van RROD is soldeer verbindingen, gebeurt wel vaker. Heb het zelf ook gezien bij laptops. Lullig maar jammer...

"The real reason for the 3 red lights of failure is a result of long term heat of the CPU and the GPU against the motherboard that caused it to “bow” or “warp”. This warping issue causes the lead-free solders that were used to mount the motherboard to have lots of tension on them. After it too having long exposure to elevated temperatures, the solders become brittle and develop hair-line cracks that are almost irreparable. It isn’t until the hair-line cracks form that you get the red ring of death. So is the system having heat issues where the parts are failing due to heat? No. The system is actually failing because of irregular behavior in the motherboard that was mounted."

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Xander84 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:17:
[...]

Tja 65,- euro is natuurlijk leuk en aardig, maareh moet je niet ook nog import toeslagen en andere belansting crap gaan betalen? Denk dat je na die heffingen niet erg veel goedkoper uit bent. Hoop dat ik het verkeerd heb want dan ga ik daar Brothers in Arms bestellen 8)
Laatst Racedriver: Grid besteld, en geen last gehad

Elect a clown, expect a circus.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:09

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mensen, gratis tip van de dag:

Koop Mercenaries 2 NIET. Tenminste nu niet. Echt een buggy spel en het ziet er niet uit (PC versie, dat wel). Ik zou lekker wachten tot hij <€30 is. Het is best een vermakelijk spel maar ook behoorlijk frustrerend door bepaalde dingen..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
Ik zou het graag willen ontkennen, en heb dat in dit topic ook lang gedaan, maar zaterdag heeft mijn launch console ook de geest gegeven. Ik was Blue Dragon aan het spelen. Gewoon uitgezet en toen ik hem daarnaa aanzette een RROD. Even gewacht, toen deed hij het weer. Nog een sessie van dik een uur kunnen spelen, maar daarna bleef de RROD. Voordeel is wel dat ik nog maar een paar maanden RROD garantie had, en nu als het goed is meteen de nieuwe heatsinks krijg.

Ach, zaterdag aangemeld, meteen sticker gehad, afspraak met ups gemaakt en hij is al in Duitsland. En ik heb boven mijn Elite nog staan, dus geen man over boord :)
Xander84 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:17:
[...]
Ik bestel spellen uit die regio altijd los. Kost meestal wel een paar euro verzendkosten meer, maar dat heb ik er wel voor over. En zodoende ook nog nooit een douanebrief gehad.

• Xander84

Xander84

Slasher schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:34:
[...]

Laatst Racedriver: Grid besteld, en geen last gehad
tis dus meer een kwestie van mazzel hebben?

XBOX 360 Gamertag

• Sh0ckTr00per
Xander84 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:01:
[...]

tis dus meer een kwestie van mazzel hebben?
Ik heb zo uit het blote hoofd besteld uit Azie: Lost odyssey, Mass Effect, Assassin's Creed, Hot Wheels, At World's End, Kingdom Under Fire, Splinter Cell, The Orange Box, Scene It (met die controllers), Grid en GTA IV, en nog nooit een douanetoeslag gehad. Ik vind dat geen mazzel.

Heel vroeger bestelde ik dvd's uit Australie, en dan vaak meerdere tegelijk. Daar heb ik wel eens een douanetoeslag op gehad. Maar dat komt dan in dozen en dat zal eerder bekeken worden gok ik. Sindsdien bestel ik gewoon 1 ding tegelijk.

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:14:
[...]

Ik heb zo uit het blote hoofd besteld uit Azie: Lost odyssey, Mass Effect, Assassin's Creed, Hot Wheels, At World's End, Kingdom Under Fire, Splinter Cell, The Orange Box, Scene It (met die controllers), Grid en GTA IV, en nog nooit een douanetoeslag gehad. Ik vind dat geen mazzel.

Heel vroeger bestelde ik dvd's uit Australie, en dan vaak meerdere tegelijk. Daar heb ik wel eens een douanetoeslag op gehad. Maar dat komt dan in dozen en dat zal eerder bekeken worden gok ik. Sindsdien bestel ik gewoon 1 ding tegelijk.
Vanaf 1 december gaat de drempel van 22 euro naar 150 euro. Dan maakt het niet meer zoveel uit :)

Maar zelf heb ik ook al 14 spellen uit Asia gehaald en 1x moest ik 8 euro betalen. Zo vaak worden ze er iig niet tussen uitgepikt.

Ben erg benieuwd naar de nieuwe voetbal spellen. Denk dat Fifa 09 toch wel een hele goede gaat worden.

• Phusebox
Zijn er trouwens nog mensen hier die naar Firstlook gaan?

[ Voor 26% gewijzigd door Phusebox op 11-09-2008 08:48 ]

• Smoonshine
  • Laatst online: 13:11

Smoonshine

Feyenoord!!

Phusebox schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:17:
Voor diegene die net als ik op Fifa 09 wachten maar geen Nederlands commentaar willen, ik heb net gelezen op het EA forum dat er waarschijnlijk DLC komt met andere talen.

Op de PS3 disc staat standaard alles op.
Ik kan me herinneren dat dit voor de PC versie al eens het geval is geweest. Ik verwacht niet dat dat voor de 360 gaat gebeuren. En mocht het gebeuren, dan denk ik dat je ervoor moet gaan betalen. Wil je echt veilig zijn wat betreft engels commentaar, dan zit er maar 1 ding op, bestellen in het buitenland.

Ik zit er trouwens over te denken om Fifa 09 maar over te slaan ten faveure van NHL 09. Ik heb pas geleden nog PES 2008 aangeschaft en ijshockey ligt me ook wel. Overigens verschijnt vandaag volgens mij ook de Fifa 09 demo op de Marketplace. Dan zal ik vanavond de demo's van NHL en Fifa eens naast elkaar leggen.

uhm...

• Phusebox
Smoonshine schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:48:
[...]

Ik kan me herinneren dat dit voor de PC versie al eens het geval is geweest. Ik verwacht niet dat dat voor de 360 gaat gebeuren. En mocht het gebeuren, dan denk ik dat je ervoor moet gaan betalen. Wil je echt veilig zijn wat betreft engels commentaar, dan zit er maar 1 ding op, bestellen in het buitenland.

Ik zit er trouwens over te denken om Fifa 09 maar over te slaan ten faveure van NHL 09. Ik heb pas geleden nog PES 2008 aangeschaft en ijshockey ligt me ook wel. Overigens verschijnt vandaag volgens mij ook de Fifa 09 demo op de Marketplace. Dan zal ik vanavond de demo's van NHL en Fifa eens naast elkaar leggen.
hmm dan ga ik de ps3 en 360 versie vergelijken van fifa 09

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 23:40:Ben erg benieuwd naar de nieuwe voetbal spellen. Denk dat Fifa 09 toch wel een hele goede gaat worden.
Heb zojuist even de demo geprobeerd op de PC maar ik ben er zwaar in teleurgesteld. Ik weet niet of het gewoon zo'n gare demo is met alles eruit getrokken maar ik ben echt ontevreden.

1. De spelers lopen maar in het wilde rond en gaan nooit goed vrij staan om aan te spelen
2. Het overspelen en schieten gaat niet soepel het gaat niet erg snel.
3. Op de hoogste instellingen ziet het er grafisch belachelijk uit nog minder dan 08 en 07.

Verder hoop ik dat ik er nog een Demo uitkomt voor de X360 of dat ik hem als die uitkomt kan lenen en testen. Ik was van plan hem direct te kopen, maar nu ik de PC demo heb gespeeld ben ik daar niet zo zeker meer van. Zeker omdat er nog een flink aantal andere spellen aankomen die ik nog wil aanschaffen waaronder:

Fable II
Gears of war II
Saints Row II
Tom Clancy's - End War
FarCry II

Aangezien dat ook al een flinke investering word twijfel ik om FIFA09 (voorlopig) aan mij voorbij te laten gaan.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 09:00 ]

• shoombak
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:56:
[...]

Heb zojuist even de demo geprobeerd op de PC maar ik ben er zwaar in teleurgesteld. Ik weet niet of het gewoon zo'n gare demo is met alles eruit getrokken maar ik ben echt ontevreden.

1. De spelers lopen maar in het wilde rond en gaan nooit goed vrij staan om aan te spelen
3. Op de hoogste instellingen ziet het er grafisch belachelijk uit nog minder dan 08 en 07.
De Demo op de pc is altijd een uitgeklede versie.

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:56:
[...]

Lijkt me raar, want op alle gamessites zeggen ze dat het er juist beter uitziet (heb ik wel alleen previews van de 360 gelezen).
Bovendien zou het 'vrijlopen' juist een van de verbeterpunten zijn.

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:58:
[...]

Lijkt me raar, want op alle gamessites zeggen ze dat het er juist beter uitziet (heb ik wel alleen previews van de 360 gelezen).
Bovendien zou het 'vrijlopen' juist een van de verbeterpunten zijn.
Precies wat ik ook had gelezen, ik las wel ergens dat je er eerst zelf profielen voor moest aanmaken en daar een spelersstyle moet kiezen. Echter valt er in de demo natuurlijk niets van terug te vinden.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
PC versie had sowieso vorig jaar nog dezelfde engine als die de PS2 versie gebruikte, en dus niet de 'next-gen' versie van de 360 en PS3. Als dat nog zo is zou dat wel verklaren waarom het er niet uit ziet. Heb er alle vertrouwen in dat het er iig weer prima uit ziet, en de veranderingen lijken me ook wel leuk.

Vandaag komt iig de demo op XBLM, dus dan kunnen we het mooi zelf testen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• ind0mi

ind0mi

:9~ O+ PES 09 daar kijk ik naar uit! :o

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Phusebox schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:42:
Zijn er trouwens nog mensen hier die naar Firstlook gaan?
Ik ga naar FirstLook Event.

Line-Up is VETTTTTTTTTT ouwe. CAPCOM, EA, UBISOFT, MS, SONY komen met een harde line-up.

Ik ben de hele dag zoet met gamen daaro en dat maar voor €17,50 _/-\o_

Verwijderd

De Fifa 2009 demo staat nu op Live :9~

• Smoonshine
  • Laatst online: 13:11

Smoonshine

Feyenoord!!

Goed nieuws! Ben erg benieuwd. Alle previews zijn erg positief over het spel. Maar dat is eigenlijk iets wat me wel vaak opvalt bij Fifa. In de previews is het één grote lofzang over het ultieme voetbalspel en vervolgens krijgt het spel gewoon een 7,5 of een 8 in de reviews. Niet slecht natuurlijk maar na al die lofzang verwacht je toch wat meer.

uhm...

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

het zou erg tof zijn als het online gedeelte nu wel goed zou werken.

Is er trouwens iets van een wolf patch voor de 360? of moet je 360 daarvoor gemod zijn?

10 second ninja DONE

• shoombak
  • Niet online
Nieuwe fifa is erg tof!

+ Metertje voor snelheid passen/through ball
+Trucjes aan elkaar linken
+ Animaties zien er zeer strak uit
+ Speelt iets sneller

- Irritante EA games flash bij herhaling
- Schokt wat bij herhaling

Dit is gebaseerd op 15 minuten spelen, maar ziet er veelbelovend uit!

• ind0mi

ind0mi

Sagat schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:49:
[...]

het zou erg tof zijn als het online gedeelte nu wel goed zou werken.

Is er trouwens iets van een wolf patch voor de 360? of moet je 360 daarvoor gemod zijn?
Nja slechter zou het online gedeelte niet kunnen werken! ik zie het maar zo; het kan alleen maar beter worden!! :D een wat voor patch?

• party42
shoombak schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:14:
Nieuwe fifa is erg tof!

+ Metertje voor snelheid passen/through ball
+Trucjes aan elkaar linken
+ Animaties zien er zeer strak uit
+ Speelt iets sneller

- Irritante EA games flash bij herhaling
- Schokt wat bij herhaling

Dit is gebaseerd op 15 minuten spelen, maar ziet er veelbelovend uit!
Agreed! Bij mij hangt het spel soms volledig alleen. Echt een crash... :/

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 23:31

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Wil iemand zo vriendelijk zijn om te kijken op zijn AC adapter van zijn X360 Wireless Racing Wheel wat de voltages zijn die die adapter accepteert? Dit omdat ik op websites geen enkele informatie erover kan vinden. Is het een universele, of één specifiek voor ons land (NL)?

DANK! 8)

... en oranje! :P

• Martinspire
  • Laatst online: 11:52
Heb ook ff de 360 versie gedaan van de Fifa Demo. Ziet er wel goed uit, mooie bewegingen e.d.

Al hoop ik dat je de snelheid van het spel nog wat kunt verhogen. Heb liever meer arcade snelheid (dus wat meer snelheid en meer goals) als ik tegen mn vrienden aan het spelen ben. Nu gaat het wel realistisch, maar is het mijns inziens minder plezierig om te spelen. Zeker als je niet zo heel goed bent.

Heb verder geen schokken of crash gehad, maar die EA flash (zoals hierboven beschreven) tussendoor is erg irri. Die moet gewoon veel meer aansluiten op het beeld (duurt ff nu voordat ie komt) en duurt ook iets te lang.

Wel is het leuk dat je nu tijdens het laden kunt voetballen en als ie klaar is in het stadion verder gaat.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• party42
Martinspire schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:57:
Heb ook ff de 360 versie gedaan van de Fifa Demo. Ziet er wel goed uit, mooie bewegingen e.d.

Heb verder geen schokken of crash gehad, maar die EA flash (zoals hierboven beschreven) tussendoor is erg irri. Die moet gewoon veel meer aansluiten op het beeld (duurt ff nu voordat ie komt) en duurt ook iets te lang.

Wel is het leuk dat je nu tijdens het laden kunt voetballen en als ie klaar is in het stadion verder gaat.
die crash:
als je nog een game aan het downloaden bent en je xbox live notifier komt er tussendoor, dan crasht die dus..

Voor de rest ben ik het met je eens... :)

• Vanitas
Angeloonie schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:40:
Mensen, gratis tip van de dag:

Koop Mercenaries 2 NIET. Tenminste nu niet. Echt een buggy spel en het ziet er niet uit (PC versie, dat wel). Ik zou lekker wachten tot hij >€30 is. Het is best een vermakelijk spel maar ook behoorlijk frustrerend door bepaalde dingen..
Meer dan €30 ? Nou dat is hij nu al :+ Kopen dus!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Denk dat ie bedoelt minder dan 30 duhhh...hij is nog zeker 52,95 op het moment van schrijven. Nog even wachten dus, maargoed...ik heb hem 30 minuutjes gespeelt. Vind het alleen jammer dat je niet normaal kunt schieten, teminste je hebt recoil dat heel normaal is maar verder is alles waarop je schiet a 5M en verder dikke spray met kogels links en rechts de grond in. Je moet dus echt een clip opschieten wil je iemand in de verte neermaaien...beetje jammer.

http://www.budgetgaming.n...ld+in+flames_Xbox360.html

• Vanitas
NeoMe schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:19:
Denk dat ie bedoelt minder dan 30 duhhh...
Goh, dat had ik nog niet door... :+

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:52

RedFox

Heb je een OV ofzo?

NeoMe schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:19:
Denk dat ie bedoelt minder dan 30 duhhh...hij is nog zeker 52,95 op het moment van schrijven. Nog even wachten dus, maargoed...ik heb hem 30 minuutjes gespeelt. Vind het alleen jammer dat je niet normaal kunt schieten, teminste je hebt recoil dat heel normaal is maar verder is alles waarop je schiet a 5M en verder dikke spray met kogels links en rechts de grond in. Je moet dus echt een clip opschieten wil je iemand in de verte neermaaien...beetje jammer.

http://www.budgetgaming.n...ld+in+flames_Xbox360.html
Ligt aan het wapen dat je gebruikt: sommige wapens werken alleen goed bij een korte afstand, met anderen kan je met een paar schoten iemand op een redelijke afstand omleggen (en anders werkt een tank/heli/MOAB ook heel goed ;) ).
Ik heb het spel van het weekend uitgespeeld en ben daarna bezig geweest om wat van de carparts te vinden, heb er nu een stuk of 60. Het klopt dat het spel om sommige punten wat buggy is, maar ik heb me er desalniettemin prima mee vermaakt.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb even een kleine selectie gemaakt van de games die zeer binnenkort uitkomen. Ik zit bijna op het punt om ze allemaal maar te bestellen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Xt4xNZRaNUPhddHVRGGxgQko/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/04JQSiuhnHFvtaoRJugu5ual/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TzgZajbHEqguqOc4XbjE5Nno/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gsn7WKahLuUDXC5HvK77DfOv/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vgphvvnzOlYRGFINXfqF3lzY/full.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cVIRUK9Ak9Fxom7Qv5OidEOG/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8lJVRoJ7R5y0JrNqU38DAfyg/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rc5CnlbN2QchStyBKL77ahIY/full.jpg

Maarja, als je bezig bent met spel nr. 5, komt de nieuwe lichting er al weer aan :+ Daarbij zijn de bovenstaande tien ook maar een selectie. GRID en Civilization ben ik ook nog niet aan te gekomen.

Toch maar eens heel goed gaan kiezen.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 11-09-2008 21:46 ]

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Midnight Club 4 lijkt me ook een leuk spel, daarom heb ik heb laatst maar Gears of War 2, Midnight Club 4 en Saints Row 2 besteld bij gamehubs voor 99 euro met gratis verzending.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ja, bizar hoeveel goede games er elk laatste kwartaal van het jaar uitkomen. Vorig jaar net zo.
Games die ik sowieso wil en ga halen zijn dan al Gears of War 2, Fable 2, Fallout 3, Mirror's Edge, Saints Row 2, Brothers in Arms, PES 2009, Guitar Hero World Tour, Tomb Raider: Underworld.

Pfff, kost me kapitalen joh :P Maar het zijn voor mij allemaal must-haves. Dat ze die games voortaan wat meer verspreiden over het jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

pes 2009 wil ik echt de reviews van afwachten, wellicht kwam het omdat het mijn eerste next gen pes was maar met 2008 heb ik me minder vermaakt dan met de ps2 versies.

De wolfpatch is een patch die pro evo zo echt mogelijk maakt, dus alle correcte transfer, maar ook shirts helemaal echt, tweaks op uiterlijk, spelers die meer worden aangepast naar de werkelijkheid, club logo's the works.
Op de ps2 kon je die echter alleen op een ongbouwde ps2 spelen (dacht ik, heb een ongemodde, dus het nooit getest)/

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Vond pes 2008 behoorlijk tegenvallen, grafisch matig en qua gameplay nauwelijks vooruitgang. Het was meer een update tov deel 6. Daar betaal ik geen volle pond voor. Maar alle reviews geven pro evo standaard een hoog cijfer omdat de gameplay gewoon goed is, maar er zijn genoeg zaken wat ze mogen aanpassen. Dus hopelijk gebeurt het dit jaar, helaas doen de eerste impressies dat nog niet geloven.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

kazuka schreef op donderdag 11 september 2008 @ 23:05:
Ja, bizar hoeveel goede games er elk laatste kwartaal van het jaar uitkomen. Vorig jaar net zo.
Games die ik sowieso wil en ga halen zijn dan al Gears of War 2, Fable 2, Fallout 3, Mirror's Edge, Saints Row 2, Brothers in Arms, PES 2009, Guitar Hero World Tour, Tomb Raider: Underworld.

Pfff, kost me kapitalen joh :P Maar het zijn voor mij allemaal must-haves. Dat ze die games voortaan wat meer verspreiden over het jaar...
Jullie vergeten de nieuwe MK : Mortal Kombat vs DC Universe. Deze wordt ook wel vet lijkt me zo, superman en batman in elkaar trimmen met MK Characters 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
Heeft iemand Infinite Undiscovery al gekocht? Op metacritics.com krijgt de game gemiddeld een 7. Hij lijkt mij persoonlijk wel heel erg leuk, maar niet voor de volle 60 euro. Ik denk wel dat deze game typisch na een korte tijd een budgetprijs krijgt, dat was ook al zo met Eternal Sonata. Het zijn geen slechte games, maar het is bedoeld voor een bepaald type gamer. (RPG Fan) De grote massa zal zich hier niet aan wagen. Mijn lijstje aan (RPG) games voor de komende maanden in 2008:

- Infinite-Undiscovery
- The Force Unleashed
- Golden Axe, Beast Rider
- Fable 2
- Fallout 3
- Rise of the Argonauts
- Legend of Spyro - Dawn of the Dragon
- The Lord of the Rings: Conquest
- X-Blades

[ Voor 24% gewijzigd door Lud0v1c op 12-09-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Sh0ckTr00per schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:14:
[...]

Oke, je hebt me overtuigd :*). Ga het gewoon es proberen!

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Xander84 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:07:
[...]

Oke, je hebt me overtuigd :*). Ga het gewoon es proberen!
Zal je net zien :P

Ik heb ook nog nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Lud0v1c schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:10:
Heeft iemand Infinite Undiscovery al gekocht? Op metacritics.com krijgt de game gemiddeld een 7. Hij lijkt mij persoonlijk wel heel erg leuk, maar niet voor de volle 60 euro. Ik denk wel dat deze game typisch na een korte tijd een budgetprijs krijgt, dat was ook al zo met Eternal Sonata. Het zijn geen slechte games, maar het is bedoeld voor een bepaald type gamer. (RPG Fan) De grote massa zal zich hier niet aan wagen. Mijn lijstje aan (RPG) games voor de komende maanden in 2008:

- Infinite-Undiscovery
- The Force Unleashed
- Golden Axe, Beast Rider
- Fable 2
- Fallout 3
- Rise of the Argonauts
- Legend of Spyro - Dawn of the Dragon
- The Lord of the Rings: Conquest
- X-Blades
ik zou die reviews eens lezen, want het is niet een matig spel omdat het een rpg is. Net als Force Unleashed trouwens. Beiden matige spellen.

Ik hoop maar dat Fable 2 en Fallout 3 wel aan de hype kunnen voldoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Handel is niet toegestaan op GoT.

[ Voor 61% gewijzigd door PromoX op 12-09-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Hey, psst!

Daar hebben we Vraag & Aanbod voor.

Naast alle games die al genoemd zijn zit ik ook erg te wachten op Guitar Hero: Wold Tour
Lekker drummen 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu de 120GB schijf in de VS omlaag gaat, en ik binnenkort naar de VS ga... zou het zin hebben om er daar een te kopen? Prijsverlaging + lage dollar klinkt gunstig... gaat dat werken op een Europese 360? Kan ik dan nog wel aan een datakabeltje komen om m'n zooi over te zetten, of zit dat er bij de losse HD's standaard bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Lud0v1c schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:10:
Heeft iemand Infinite Undiscovery al gekocht? Op metacritics.com krijgt de game gemiddeld een 7. Hij lijkt mij persoonlijk wel heel erg leuk, maar niet voor de volle 60 euro. Ik denk wel dat deze game typisch na een korte tijd een budgetprijs krijgt, dat was ook al zo met Eternal Sonata.
Nee, om dezelfde reden als jij. Hij is ook niet regiovrij dus zal helaas moeten wachten tot hij hier in de budgetbak gaat. Na ja, voorlopig nog zoet met Blue Dragon (laatste stukje), Mass Effect en Fallout 3 komt hier sowieso wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heb vandaag Fifa09 op de ps3 vergeleken met xbox360.
Voor mijn gevoel is de PS3 versie net iets mooier/scherper, alleen het gras ziet er minder uit.
Jammer op de 360 dus van het nederlandse commentaar, en het grootste nadeel van de ps3 versie blijft de controller. Wat een prul is dat toch IMHO, ok de D-Pad is geweldig, maar die gebruik ik maar in 1% van de games die ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Phusebox schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:01:
Heb vandaag Fifa09 op de ps3 vergeleken met xbox360.
Voor mijn gevoel is de PS3 versie net iets mooier/scherper, alleen het gras ziet er minder uit.
Jammer op de 360 dus van het nederlandse commentaar, en het grootste nadeel van de ps3 versie blijft de controller. Wat een prul is dat toch IMHO, ok de D-Pad is geweldig, maar die gebruik ik maar in 1% van de games die ik speel.
PS3 controller kan ik ook niet mee overweg, mijn duimen glijden altijd van die analoge sticks af, welk genie heeft die bedacht?

Verder absoluut niks mis met de PS3 hoor, alleen die controllers....

[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 12-09-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Laatst online: 13:51
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:49:
Nu de 120GB schijf in de VS omlaag gaat, en ik binnenkort naar de VS ga... zou het zin hebben om er daar een te kopen? Prijsverlaging + lage dollar klinkt gunstig... gaat dat werken op een Europese 360? Kan ik dan nog wel aan een datakabeltje komen om m'n zooi over te zetten, of zit dat er bij de losse HD's standaard bij?
In Nederland zit die transfer kabel in ieder geval in de verpakking. Ik meen me echter wel te herinneren ergens te hebben gelezen dat je een U.S. 120GB harddisk niet in Europa kunt gebruiken. Een bron heb ik helaas niet voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb een vraag, ik denk dat die wel hier kan.

Ik heb geen harde schijf. Maar ik zou graag de demo's van fifa en straks pes willen uit proberen.

Is er misschien een tijdschrift waar een cdtje zit met een demo?

Of kan ik dit ergens halen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
Ik heb nog een maand live gratis bij me nieuwe xbox. Als ik nu bij gamehubs een 12+1 abo haal kan ik die dan gelijk activeren of ben ik dan die gratis maand kwijt? Telt ie het er bij op? Je snapt wel wat ik wil. Wil hem halen voordat ie out of stock is. Maar ook gelijk gebruiken want als ie het na een maand niet zou doen ben ik de Sjaak. Kan ik niet aankloppen dat de code het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:09
Ik heb net Viva Pinata 2 binnen gekregen van Gamehubs (na 5 dagen met gratis verzending! ).
Vind het spel nu een beetje kinderachtig overkomen maar dat6 is misschien ff doorbijten ?

Heb het vooral gekocht voor de co-op die ik op de bank met mijn vriendin kan spelen maar waar ik me echt aan erger zijn de nederlandse stemmen.
Had gedacht daar geen last van te hebben aangezien Gamehubs uit Maleisie komt en dus niet de NL-versie kan hebben ?
Is er een optie om de Xbox te laten denken dat ik in Engeland zit ofzo ?

edit : Laat maar ..gewoon local naar Engeland gezet ...duh :+

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 12-09-2008 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Heeft de xbox360 versie van fifa09 weer NL commentaar? |:( Dat is toch zo om van te kotsen. Ik zet hem elke keer maar op zweeds of een andere vage taal om het maar niet aan te hoeven horen. De eerste paar keren is het simpelweg grappig, maar het wordt gauw irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Beakzz schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 20:33:
Ik heb net Viva Pinata 2 binnen gekregen van Gamehubs (na 5 dagen met gratis verzending! ).
Vind het spel nu een beetje kinderachtig overkomen maar dat6 is misschien ff doorbijten ?

Heb het vooral gekocht voor de co-op die ik op de bank met mijn vriendin kan spelen maar waar ik me echt aan erger zijn de nederlandse stemmen.
Had gedacht daar geen last van te hebben aangezien Gamehubs uit Maleisie komt en dus niet de NL-versie kan hebben ?
Is er een optie om de Xbox te laten denken dat ik in Engeland zit ofzo ?

edit : Laat maar ..gewoon local naar Engeland gezet ...duh :+
Waarom is het kinderachtig? Omdat het kleurrijk is en er geen geweld aan te pas komt? Verdiep je eens in het spel, het is ingewikkelder dan je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
scorelord schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 19:10:
Ik heb nog een maand live gratis bij me nieuwe xbox. Als ik nu bij gamehubs een 12+1 abo haal kan ik die dan gelijk activeren of ben ik dan die gratis maand kwijt? Telt ie het er bij op? Je snapt wel wat ik wil. Wil hem halen voordat ie out of stock is. Maar ook gelijk gebruiken want als ie het na een maand niet zou doen ben ik de Sjaak. Kan ik niet aankloppen dat de code het niet doet.
Dat wordt natuurlijk opgeteld. Alsof je pas extra maanden kan toevoegen als je oude maanden opzijn...

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:49:
En wat is het voordeel van een HDD tegen 149 dollar kopen tov hier via internet bestellen voor EUR 109?

http://www.gcshop.nl/product.php?id=7114

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:09
NvM schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 21:14:
[...]

Waarom is het kinderachtig? Omdat het kleurrijk is en er geen geweld aan te pas komt? Verdiep je eens in het spel, het is ingewikkelder dan je denkt.
Ik geef het ook niet zomaar op hoor ;)

Het was denk ik vooral de manier waarop de nederlandse stem tegen me aanlulde ...echt zoals je een kind wat uitlegt.
Dan die vrolijke kleurtjes en schattige beestjes erbij en het komt kinderachtig over :)
Ik wist ongeveer wat ik kon verwachten en heb het toch besteld dus het schrikt me niet af ofzo.
Zal over een paar dagen wel laten weten hoe ik er dan over denk.
Het heeft tot nu toe iig iets wat me door laat spelen 8)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.