Het Xbox 360 ervaringen Topic #51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.368 views

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
Armada schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 21:59:
[...]

En wat is het voordeel van een HDD tegen 149 dollar kopen tov hier via internet bestellen voor EUR 109?

http://www.gcshop.nl/product.php?id=7114
Een 120 GB HD met een advies prijs van €129,-?
Ergens klopt dat niet.

Denk dat ze een foutje gemaakt hebben, en de 60GB bedoelen. Snel bestellen dus. :P

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Verwijderd

Zo, dit is best een leuke aanbieding. Ik vond de demo van Quake Wars best aardig, maar wilde er geen 60 euro voor betalen.
Maar voor 14 euro heb ik hem wel gehaald:D

Enemy Territory: Quake Wars ~14.15 EUR

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

yzf1kr schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 10:43:
[...]

Ergens klopt dat niet.

Denk dat ze een foutje gemaakt hebben, en de 60GB bedoelen. Snel bestellen dus. :P
Volgends de Price watch ligt de prijs over het algemeen duidelijk onder die 129,-

pricewatch: [Xbox 360] Microsoft Xbox 360 Hard Drive 120GB

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:01

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

iNSaNe-oNe schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:44:
Wil iemand zo vriendelijk zijn om te kijken op zijn AC adapter van zijn X360 Wireless Racing Wheel wat de voltages zijn die die adapter accepteert? Dit omdat ik op websites geen enkele informatie erover kan vinden. Is het een universele, of één specifiek voor ons land (NL)?

DANK! 8)
Geen dank dus... voor de compleetheid post ik het hier zelf (wheel gisteren gekocht): het is een universele adapter. 100-240V, 50-60Hz. Degene die bij mijn wheel zit heeft een Europese plug. Als je er een verloopstekker op zet, kun je hem ook in andere landen gebruiken.

Saillant detail: de XBOX360-helpdesk kon mij deze informatie ook niet geven. Beetje jammer!

... en oranje! :P

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Beakzz schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 01:27:
[...]

Ik geef het ook niet zomaar op hoor ;)

Het was denk ik vooral de manier waarop de nederlandse stem tegen me aanlulde ...echt zoals je een kind wat uitlegt.
Dan die vrolijke kleurtjes en schattige beestjes erbij en het komt kinderachtig over :)
Ik wist ongeveer wat ik kon verwachten en heb het toch besteld dus het schrikt me niet af ofzo.
Zal over een paar dagen wel laten weten hoe ik er dan over denk.
Het heeft tot nu toe iig iets wat me door laat spelen 8)
Zelf heb ik deze week deel 1 gekocht, en ben er behoorlijk aan verslingerd geraakt. Wat is dat spel uitgebreid! En het past allemaal als een grote puzzel in elkaar. Speel het nu 3 dagen non-stop en nog steeds begint het me soms te duizelen. Die pinata eet weer die, maar moet daar dan weer een specifiek snoepje of zaadje voor hebben, maar die pinata moet dan wel groen zijn. Pfff, zoveel eisen, en dan heb ik nog maar 15 van de 60 pinata ontdekt volgens mij.

Zeer vermakelijk! :)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Dit wordt een druk najaar, heb zojuist alvast 4 games besteld, GoW2, Force Unleashed, Far Cry2 en Fable 2, de rest moet nog maar even wachten...

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

yzf1kr schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 10:43:
[...]

Ergens klopt dat niet.

Staat al een paar maanden tegen die prijs op de site, als het niet al meer dan een half jaar is.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

Is het met de mediacenter functie van de xbox eigenlijk mogelijk om divx/xvid video's af te spelen? M'n xbox geeft de melding dat de codec's niet ondersteund worden.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• PWM
  • Niet online

PWM

Hier een preview van Saints Row 2: http://www.gamer.nl/doc/47626/Saints-Row-2-hands-on (tjsa, het is www.zie-ons-eens-lage-cijfers-geven-en-"kritisch"-zijn-Gamer.nl, maar dat is beter dan niks).

Met Saints Row 1 heb ik mij prima vermaakt. Beter dan met GTA4 iig. Ik ben dus benieuwd naar deel 2.

[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 13-09-2008 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ik snap niet dat iedereen zo enorm kritisch is over GTA4, ik vond het voor mij de leukste GTA, maar ik heb dan ook een stuk minder op met alle gangster shizzle, geef mij maar gewoon een solide verhaallijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

DarkShadow schreef op zondag 14 september 2008 @ 10:07:
Ik snap niet dat iedereen zo enorm kritisch is over GTA4, ik vond het voor mij de leukste GTA, maar ik heb dan ook een stuk minder op met alle gangster shizzle, geef mij maar gewoon een solide verhaallijn...
Same here, op de pc bij de vorige versies ging ik altijd al snel doelloos rondrijden totaal geen interesse in de verhaallijn op de console is dat voor mij totaal veranderd.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Same here. Enige wat ik wel jammer vond is dat je je geld eigenlijk niet nodig had. Huizen kopen zou leuk zijn geweest. Maar die meuk als vliegtuiigen en jetpacks mis ik absoluut niet, past niet bij de realistische setting van deze GTA.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Hoe bedoel je kritisch? Mijn enige punt van kritiek was dat de missies na weet ik hoeveel GTA delen gewoon niet origineel meer aanvoelen. Ga naar punt A, schiet wat bad guys omver, achtervolg de laatste etc. Been there, done that. Gelukkig dat er online multiplayer inzit. _/-\o_

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElBarto schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:23:
Hoe bedoel je kritisch? Mijn enige punt van kritiek was dat de missies na weet ik hoeveel GTA delen gewoon niet origineel meer aanvoelen. Ga naar punt A, schiet wat bad guys omver, achtervolg de laatste etc. Been there, done that. Gelukkig dat er online multiplayer inzit. _/-\o_
Vond ik ook. Er waren erg veel missies die op elkaar leken, en het verhaal schoot voor geen meter op. Ik vond het verhaal uiteindelijk leuk, maar ik had het fijner gevonden als ik niet eerst 20 keer loopjongen moest spelen voor ik weer een klein stukje verhaal te horen kreeg. Hopelijk is dat in de DLC wat geconcentreerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:06

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 21:03:
[...]

Vond ik ook. Er waren erg veel missies die op elkaar leken, en het verhaal schoot voor geen meter op. Ik vond het verhaal uiteindelijk leuk, maar ik had het fijner gevonden als ik niet eerst 20 keer loopjongen moest spelen voor ik weer een klein stukje verhaal te horen kreeg. Hopelijk is dat in de DLC wat geconcentreerder.
Ben ik het ook mee eens. Het was uiteindelijk een leuk spel, maar vond dat je te weinig 'chaos' kon creeren, zoals bijvoorbeeld Crackdown. Ik weet het, ik weet het, het is een beetje een kromme vergelijking, maar door de realisme die in gta4 werd nagestreefd verdween ook een beetje de fun vond ik.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand op http://www.gamehubs.com/ xbox live gekocht ??

En werkte het
13 maanden €36 euro ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:44:

En werkte het
13 maanden €36 euro ofzo
Ja werkt :)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
T-8one schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 22:47:
Is het met de mediacenter functie van de xbox eigenlijk mogelijk om divx/xvid video's af te spelen? M'n xbox geeft de melding dat de codec's niet ondersteund worden.
Ja dit is mogelijk :)

Je xbox heeft namelijk een optionele media update nodig om divx af te kunnen spelen.
Deze download hij echter niet standaard op het moment dat je media center start.
Wat je moet doen is niet naar media center gaan maar gewoon naar videos op je console. (Daar waar ook je gedownloade trailers e.d. van xbox live marketplace komen te staan).

Door op x te drukken kun je hier je source veranderen. Als het goed is moet je hier je pc onder zien staan en anders moet je even kijken op www.xbox.com/PCsetup hoe je pc juist in te stellen.
Uiteindelijk kun je je films op je pc sharen via windows media player en moet je ze terug kunnen zien op je console. Vervolgens als je op je console een film aanklikt komt ie zelf met de melding dat er een optionele media update nodig is. Hierna werken je films gewoon :).

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:20
Ik heb een gebannede xbox360 gekocht om te gebruiken als mediacentertje. Maar nu zit de divx media-update er niet op. En ik kom uiteraard ook niet meer op XBL. Hoe kan ik deze update nog op de 360 krijgen. IK heb nog een andere 360 die niet gebanned is en een werkende xbl account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Ja, 3 weken geleden nog. Geniaal _/-\o_

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
DubbelU schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:13:
Ik heb een gebannede xbox360 gekocht om te gebruiken als mediacentertje. Maar nu zit de divx media-update er niet op. En ik kom uiteraard ook niet meer op XBL. Hoe kan ik deze update nog op de 360 krijgen. IK heb nog een andere 360 die niet gebanned is en een werkende xbl account.
Uhm niet denk ik, denk dat het toch streamen/transcoden via Tversity wordt. Dan lukt het wel ;-)
Ik had hetzelfde om support voor een xbxo1 te krijgen, lukte ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonicx
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Kun je niet gewoon de harddisk of memorystick van je gebannede 360 even aan je andere 360 hangen en dan de media update daarop downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Laatst online: 11:54
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:44:

En werkte het
13 maanden €36 euro ofzo
Als een trein d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

Yep, meerdere keren gekocht (mezelf, broertje, vriend), werkt perfect.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Ik heb toch weer een vraagje over Gamehubs. Hoe weet ik of een spel regio vrij is? Of kan ik alle spellen daar gewoon op mijn xbox spelen? Ik heb namelijk geen idee waar op moet letten......

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Force Unleashed krijgt een 6,9 van gametrailers, vind ik erg tegenvallen, ik heb de game al in preorder staan want de demo beviel me enorm. Ik vond de combat erg lekker, en tja het is star wars. Maar blijkbaar vind men daar de levels eentonig, combat saai en teveel bugs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:22
Die media-update is gekoppeld aan console en storage device. Onmogelijk om op een gebande console te krijgen op het moment dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Avenger 2.0 op 15-09-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Xander84 schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:57:
Ik heb toch weer een vraagje over Gamehubs. Hoe weet ik of een spel regio vrij is? Of kan ik alle spellen daar gewoon op mijn xbox spelen? Ik heb namelijk geen idee waar op moet letten......
Als zij hem aanbieden, is hij regiovrij. Als je een pre-order doet voor een spel wat uiteindelijk niet regio-vrij blijkt te zijn (ze weten het niet altijd van te voren), dan vervalt de order gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
PWM schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:54:
[...]

Als zij hem aanbieden, is hij regiovrij. Als je een pre-order doet voor een spel wat uiteindelijk niet regio-vrij blijkt te zijn (ze weten het niet altijd van te voren), dan vervalt de order gewoon.
Ik vind het met hun prijzen ook zeer interessant om daar wat games te pre-orderen. Maar je zegt dat de order gewoon vervalt. Laten ze het nog van te voren weten? Of kijken ze naar je delivery address?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
PeterPan schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:53:
[...]

In Nederland zit die transfer kabel in ieder geval in de verpakking. Ik meen me echter wel te herinneren ergens te hebben gelezen dat je een U.S. 120GB harddisk niet in Europa kunt gebruiken. Een bron heb ik helaas niet voor je.
Normaal moet deze voor xbox 360 games gewoon werken, daar ik al redelijk wat mensen ken die met succes een Amerikaanse harde schijf in de Europese console gebruikt hebben. Wat misschien niet kan werken is de backwards compatibility, daar de regiocodering misschien van op de harde schijf staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:21:
[...]

Ik vind het met hun prijzen ook zeer interessant om daar wat games te pre-orderen. Maar je zegt dat de order gewoon vervalt. Laten ze het nog van te voren weten? Of kijken ze naar je delivery address?
Dan krijg je een mailtje. Heb het wel eens eerder gehad. Verder zijn ze heel informeel, ze beginnen hun e-mails altijd met "Hey Mate!" oid, en zijn ze best makkelijk. Een groot nadeel vind ik de tijdsduur van de aflevering. Met het bestellen van Live Gold heb je hier natuurlijk geen last van, die komt in je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Review van The Force Unleashed op Gametrailers geeft het spel een 6.9, beetje een teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:44:
[...]

Dan krijg je een mailtje. Heb het wel eens eerder gehad. Verder zijn ze heel informeel, ze beginnen hun e-mails altijd met "Hey Mate!" oid, en zijn ze best makkelijk. Een groot nadeel vind ik de tijdsduur van de aflevering. Met het bestellen van Live Gold heb je hier natuurlijk geen last van, die komt in je mail.
Ach, tijdsduur van levering boeit me wat minder. Ik hoef games niet meteen op release date te spelen. (GTAIV heb ik bv. op release gekocht, maar kon 'm pas anderhalve week later spelen). Maar de prijzen voor zijn leuk genoeg om ze te bestellen en wat extra te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Laatst online: 11-09 19:02
[...]

Klopt, Gamehubs richt zich op klanten uit Europa met hun site.

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:18:
Review van The Force Unleashed op Gametrailers geeft het spel een 6.9, beetje een teleurstelling.
Over teleurstelling gesproken, Mercenaries 2 had een 8 op IGN. Als ze dat spel een 8 geven wil ik al helemaal niet weten wat voor spellen ze een 6 geven :X (gametrailers reviews heb ik nog nooit gelezen, eens kijken wat voor cijfers die lui geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden de codes dan gewoon gemailt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Laatst online: 08-09 09:33
(Digital Delivery) klinkt toch echt als email en om je het nog makkelijker te maken :
PWM schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:46:
Ik hoorde gister iemand klagen dat het zo dom is, dat je een code van Gamehubs met je controller moet overtikken op je Xbox 360.

We weten toch allemaal wel dat je gewoon vanaf je PC via Xbox.com alle codes kan gebruiken :) Super handig.

Heb net een 12 maanden kaartje binnen, en 4200 MS points. Gewoon even invullen op mijn laptop :)

[ Voor 8% gewijzigd door cybermans op 15-09-2008 15:38 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Je kunt wel offline system updates krijgen, maar of daar de media update ook onder valt?
http://www.xbox.com/en-us...console/systemupdates.htm

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

PWM schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:42:
Ik heb even een kleine selectie gemaakt van de games die zeer binnenkort uitkomen. Ik zit bijna op het punt om ze allemaal maar te bestellen:

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Maarja, als je bezig bent met spel nr. 5, komt de nieuwe lichting er al weer aan :+ Daarbij zijn de bovenstaande tien ook maar een selectie. GRID en Civilization ben ik ook nog niet aan te gekomen.

Toch maar eens heel goed gaan kiezen.
Twee vragen :)

1. Klinkt super, maar t is allemaal PAL (of is het met ALLE spellen zo dat ze alleen regio-vrije spellen aanbieden, zoals hierboven beschreven?). Komt PAL en NTSC ook op regiocode neer, of is dit nog een extra mogelijke drempel, naast de regiocode?
Fable 2 en Farcry 2 voor €32,99 klinkt namelijk wel erg tof :)
2. Heeft iemand ooit ergens een ZWARTE CHATPAD gezien? Echt, zo jammer, heb ik een Elite, maar ik ga dus NIET aan de witte chatpad. Kom op met die zwarte chatpads, MS :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Thrace Grumble schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:05:
[...]

Twee vragen :)

1. Klinkt super, maar t is allemaal PAL (of is het met ALLE spellen zo dat ze alleen regio-vrije spellen aanbieden, zoals hierboven beschreven?). Komt PAL en NTSC ook op regiocode neer, of is dit nog een extra mogelijke drempel, naast de regiocode?
Fable 2 en Farcry 2 voor €32,99 klinkt namelijk wel erg tof :)
2. Heeft iemand ooit ergens een ZWARTE CHATPAD gezien? Echt, zo jammer, heb ik een Elite, maar ik ga dus NIET aan de witte chatpad. Kom op met die zwarte chatpads, MS :)
He nOOb :w

Alles wat je bij gamehubs besteld is PAL en regiovrij :) Daar haal ik ook mijn spellen vandaan. Je kan natuurlijk ook kijken bij; play.com, play-asia.com, dvdcrave.com en nog paar andere....

En nee, zwarte chatpad is er nog niet, maar je kan hem wel zwart verven of spuiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

sekeroglan schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:25:
[...]

He nOOb :w

Alles wat je bij gamehubs besteld is PAL en regiovrij :) Daar haal ik ook mijn spellen vandaan. Je kan natuurlijk ook kijken bij; play.com, play-asia.com, dvdcrave.com en nog paar andere....

En nee, zwarte chatpad is er nog niet, maar je kan hem wel zwart verven of spuiten :P
He, pas een beetje op wie je een Noob noemt :P Play.com haal ik ook veel ,maar das toch nog een stukje duurder. Hoe lang moet jij ongeveer op je games wachten als:

1. Je ze preordert, krijg je ze dan op de dag van release of snel daarna binnen?
2. Als ze al gereleased zijn?

Btw, CoD4?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Thrace Grumble schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:27:
[...]

He, pas een beetje op wie je een Noob noemt :P Play.com haal ik ook veel ,maar das toch nog een stukje duurder. Hoe lang moet jij ongeveer op je games wachten als:

1. Je ze preordert, krijg je ze dan op de dag van release of snel daarna binnen?
2. Als ze al gereleased zijn?

Btw, CoD4?
1. Meestal worden ze op de dag van de release opgestuurd( tot nu toe kreeg het binnen 1 week binnen en geen douane kosten)
2. zie punt 1 :>

ik ben over 20 min. online, dan kunnen we lekker knallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

[...]

Top goed om te weten. Tot slot dan nog 1 vraag (ja ik blijf bezig). Beetje off-topic maar gezien het aantal gamehubsklanten vast wel iemand die het weet. Ik heb al jaren een paypal account die ik al lang niet meer heb gebruikt. Vroeg was het een kwestie van geld van je bankrekening over maken naar je paypal rekening en je kon betalen.

Zover ik zie gaat dit nu niet meer en moet je eerst je bankrekening koppelen aan je paypal rekening. Op zich geen probleem natuurlijk, maar betekend dit dat wanneer ik met paypal betaal er automatisch geld van bankrekening wordt afgeschreven? Ander nadeel is dat je limieten opgeheven worden. Is het niet meer mogelijk om zonder automatisch incasso gewoon geld op je paypal rekening te storten, dit te gebruiken tot het op is en vervolgens weer opnieuw geld te storten?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Xander84 schreef op maandag 15 september 2008 @ 20:45:
[...]

Top goed om te weten. Tot slot dan nog 1 vraag (ja ik blijf bezig). Beetje off-topic maar gezien het aantal gamehubsklanten vast wel iemand die het weet. Ik heb al jaren een paypal account die ik al lang niet meer heb gebruikt. Vroeg was het een kwestie van geld van je bankrekening over maken naar je paypal rekening en je kon betalen.

Zover ik zie gaat dit nu niet meer en moet je eerst je bankrekening koppelen aan je paypal rekening. Op zich geen probleem natuurlijk, maar betekend dit dat wanneer ik met paypal betaal er automatisch geld van bankrekening wordt afgeschreven? Ander nadeel is dat je limieten opgeheven worden. Is het niet meer mogelijk om zonder automatisch incasso gewoon geld op je paypal rekening te storten, dit te gebruiken tot het op is en vervolgens weer opnieuw geld te storten?
Voor zover ik het weet wordt je PayPal account aan je rekening gekoppeld, maar dit houd niet in dat er automatisch geld van afgeschreven wordt als jij dat niet wilt.

Dus je kan nog steeds gewoon geld op je PayPal account storten zonder dat je er een automatisch incasso van maakt. Dus als je geen geld op je account hebt wordt het niet van bank/giro afgeboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
Pas op Ebay Gears of War gekocht voor 7 euro.. Mooi en vet spel zeg. Grotendeels nu in split-screen gespeeld :)
Saints Row 2, Gears of War 2 en Xbox Live Gold besteld net bij gamehubs.com :) Scheelt lekker veel :P maargoed dan koop je ook meer -_-

Ik had trouwens een keer Bully besteld bij gamehubs.com hij bleek toen uiteindelijk niet Regio vrij te zijn. Heb toen bij het bestellen van een ander spel (RB Six V 2) gratis UPS levering gekregen :)
Weet niet of dat standaard is maar was wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Er komt nog een prijsdaling aan in Europa: de arcade-versie gaat nu 180 euro kosten. De Premium wordt 170 pond (225/230 euro). Blijkbaar wil het nog steeds niet lukken met de concurrentie tegen de Wii en PS3, want de vorige prijsdaling was pas een half jaar geleden.

[ Voor 24% gewijzigd door ymmv op 16-09-2008 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

http://www.insidegamer.nl...999-euro-beschikbaar.html

Nee, de arcade kost hier dit najaar 150 EUR.
En als ik het dus goed begrijp kan ik dus of voor 110 EUR een 120 GB harddisk kopen, of voor 199 EUR een compleet nieuwe 360 Pro inclusief 60 GB harddisk? Hmmmmm

Ik zie dit trouwens niet als een zwaktebod, maar eerder dat _eindelijk_ het doel bereikt wordt: mass penetration. Sony aspireert dit ook. Dit zijn de bedragen waarvoor ze over de toonbank vliegen. Nu pas kan de 360 zelfs de concurrentie met de PS2 aan. Tenminste, zo kan ik me het voorstellen over het gemiddelde geïnteresseerde gezin, dat niet al te veel geld er voor over heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Armada schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:40:

En als ik het dus goed begrijp kan ik dus of voor 110 EUR een 120 GB harddisk kopen, of voor 199 EUR een compleet nieuwe 360 Pro inclusief 60 GB harddisk? Hmmmmm

Ik zie dit trouwens niet als een zwaktebod, maar eerder dat _eindelijk_ het doel bereikt wordt: mass penetration. Sony aspireert dit ook. Dit zijn de bedragen waarvoor ze over de toonbank vliegen. Nu pas kan de 360 zelfs de concurrentie met de PS2 aan. Tenminste, zo kan ik me het voorstellen over het gemiddelde geïnteresseerde gezin, dat niet al te veel geld er voor over heeft...
Die 150 euro is een tijdelijke actie alleen in Nederland zie ik, maar loopt wel tot 31 dec.

Natuurlijk is de prijsdaling wel een zwaktebod omdat MS al onder de prijs van de Wii en al helemaal dik onder de prijs van de PS3 zat. Als de 360 goed zou lopen in Europa zou MS de prijzen nooit zoveel verlagen in slechts een jaar. Het is geen filantropische instelling die leuke dingen voor de mens wil doen, ze willen enkel geld verdienen. Als de 360 met de huidige prijsstelling de PS3 had vermorzeld qua verkopen waren ze wel op dat prijsniveau geleven. De Wii is na zijn introductie tenslotte ook geen cent goedkoper geworden terwijl de fabricagekosten van dat ding nu nog lager zijn dan de Gamecube die een paar jaar geleden voor 100 euro van eigenaar wisselde.

Het is een zwaktebod, maar het geeft de Europese verkopen wel een extra injectie in de arm (en zeker in NL). Ik denk dat Sony nu verplicht wordt toch ook aan de prijzen te morrelen, want de 360 is nu wel errug goedkoop. Het gat tussen de goedkoopste 360 en goedkoopste PS3 is nu 250 en da's wel veel, ook al krijg je er een Blu-Ray-speler, gratis gaming en de hele reutemeteut bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het is inderdaad die gekke PS2 waar ze zich nu op richten blijkbaar. Dat ding doet het wel zo ongeloofelijk goed, tot op de dag van vandaag. Erg knap gedaan.

Een 360 Arcade kost nu bijna hetzelfde als een PS2, die kost namelijk ook 129,-. Een vriend van mij werkt bij de Intertoys en die verkoopt ook nog altijd meer PS2's dan PS3's.

Het enige wat er nu moet gebeuren, en daar schort het meestal aan, is dit bekend maken bij het grote publiek. Van de Libelle, Margriet tot en met de Quest e.d.
Je zou ook kunnen zeggen dat MS handig gebruik maakt van de dollarkoers. Het is dan wel de tweede in korte tijd in de EU, in de VS is het de eerste in die periode.

Met de attachrate die de 360 heeft, de accessoires die erbij worden gekocht in combinatie met de dollarkoers, zorgt ervoor dat je je op deze manier kan positioneren.

Voor het prijsverschil tussen de PS3 en de 360, koop je nu bij Videoland een Blu-Ray speler met 10 (!) recente films op Blu-Ray. Bij de MM waar ik zondag was lagen er 3 Blu-Ray spelers voor tussen de 169,- en 189,-.

Het Blu-Ray argument word kleiner.

Los hiervan overigens, denk ik inderdaad dat de 360 het niet zo doet als MS had gehoopt in de EU. Deze verlaging onder het paniek vakje scharen is imho niet terecht.

[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 16-09-2008 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
Er gaat dus blijkbaar ook een prijsdaling in Europa komen na de prijsdaling in Amerika

Arcade €180
Premium €240
Elite €300

Nieuwe prijs is geldig vanaf 19 september. Goed nieuws dus voor diegene die een nieuwe xbox 360 willen aanschaffen!

Bron: http://www.gamesindustry....-new-euro-xbox-360-prices

[ Voor 6% gewijzigd door Avenger 2.0 op 16-09-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik begrijp hoe je er voor kiest om het te zien.
En ik kies ervoor om het zo te zien:
De PS3 en de 360 zijn allebei nog niet in de regionen waarin de echte massa het gaat kopen. Dat begint pas sub-200. Dan wordt het een impulsaankoop. Jij zegt dat het een zwaktebod tov de andere consoles is, ik zeg dat het altijd al het doel is geweest om naar dit soort prijzen te gaan. De 360 is eerder té langzaam in prijs gedaald over de levensduur. Dat wordt nu gecorrigeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:51:
[...]

Die 150 euro is een tijdelijke actie alleen in Nederland zie ik, maar loopt wel tot 31 dec.

Natuurlijk is de prijsdaling wel een zwaktebod omdat MS al onder de prijs van de Wii en al helemaal dik onder de prijs van de PS3 zat. Als de 360 goed zou lopen in Europa zou MS de prijzen nooit zoveel verlagen in slechts een jaar. Het is geen filantropische instelling die leuke dingen voor de mens wil doen, ze willen enkel geld verdienen. Als de 360 met de huidige prijsstelling de PS3 had vermorzeld qua verkopen waren ze wel op dat prijsniveau geleven. De Wii is na zijn introductie tenslotte ook geen cent goedkoper geworden terwijl de fabricagekosten van dat ding nu nog lager zijn dan de Gamecube die een paar jaar geleden voor 100 euro van eigenaar wisselde.

Het is een zwaktebod, maar het geeft de Europese verkopen wel een extra injectie in de arm (en zeker in NL). Ik denk dat Sony nu verplicht wordt toch ook aan de prijzen te morrelen, want de 360 is nu wel errug goedkoop. Het gat tussen de goedkoopste 360 en goedkoopste PS3 is nu 250 en da's wel veel, ook al krijg je er een Blu-Ray-speler, gratis gaming en de hele reutemeteut bij.
Ik geloof er niks van dat het een zwaktebod, oftewel een wanhoopsdaad is. Ze verkopen per console gewoon ongelofelijk veel spellen. Daar maken ze de echte winst op, plus de Live kosten en de Live Arcade points voor XBLA games. Volgens mij verdienen ze gewoon zoveel per console dat het hun meer winst oplevert om voor een relatief schijntje die dingen te verkopen. Ze zijn inderdaad geen liefdadigheidsinstelling, alles behalve dat, dus hebben ze hier echt wel over nagedacht. Het zal gewoon meer winst opleveren, zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Laatst online: 00:54
Wow, snel mijn bestelling annuleren en dan wachten tot de 19de. Voor 200 euro heb je al een Pro, ja hiervoor zal ik toch een xbox bestellen als je ziet dat de PS3 gewoon bijna 200 euro meer kost !!!!

Over een jaar of 2 schaf ik me dan ook een PS3 aan wanneer deze ook rond deze prijs komt, maar de komende jaren ga ik veel plezier beleven met mijn xbox dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
Volgens zdnet ook nog eens een extra korting (rebate) in de Benelux tot eind dit jaar waardoor de Arcade 150 kost, de Pro 200, en de Elite 250 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Avenger 2.0 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 10:57:
Volgens zdnet ook nog eens een extra korting (rebate) in de Benelux tot eind dit jaar waardoor de Arcade 150 kost, de Pro 200, en de Elite 250 :D

:+

Ik zat al te twijfelen of ik een 360 ging halen maar nu is het echt tijd om het ook echt te halen :o

[ Voor 4% gewijzigd door DeluxZ op 16-09-2008 11:07 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De 360 is nu 3 jaar op de markt. In die tijd is de prijs van de Pro van 399,- naar 239,- gegaan. Dat betekend dat er minder dan de helft van de prijs in 3 jaar tijd is gehaald.

Dat is minder dan de Xbox 1, de PS2 en de PS1 in dezelfde periode hebben gedaan. In dat licht bekeken, valt het dus mee met de prijsdalingen, en de paniek die er zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
PWM schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:25:
De 360 is nu 3 jaar op de markt. In die tijd is de prijs van de Pro van 399,- naar 239,- gegaan. Dat betekend dat er minder dan de helft van de prijs in 3 jaar tijd is gehaald.

Dat is minder dan de Xbox 1, de PS2 en de PS1 in dezelfde periode hebben gedaan. In dat licht bekeken, valt het dus mee met de prijsdalingen, en de paniek die er zou zijn.
Het is wel de 2e prijsdaling in zes maanden. Deze had ik nu niet meer verwacht. De vorige lag in de lijn der verwachtingen. De prijs was al te lang op hetzelfde (hoge) niveau gevbleven en de PS3 verkocht al maanden beter dan de 360. MS heeft toen met een prijsverlaging geprobeerd om de verkoop weer omhoog te krijgen. Deze nieuwe prijsverlaging zou daarmee eigenlijk overbodig zijn. Ik denk dat MS nog steeds ontevreden is over de Europese verkoop (met uitzondering van de UK) en dat ze het zich kunnen veroorloven door de nog steeds lage dollar.

Het maakt het wel interessant om mijn oude launch 360 te verkopen voor een nieuwer exemplaar met een grotere HD. Ik erger me dood aan het lawaai dat die maakt. Ik moet wel de zekerheid hebben dat nieuwe 360s ECHT STIL zijn, want anders is het zonde van mijn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:34:
[...]

Het maakt het wel interessant om mijn oude launch 360 te verkopen voor een nieuwer exemplaar met een grotere HD. Ik erger me dood aan het lawaai dat die maakt. Ik moet wel de zekerheid hebben dat nieuwe 360s ECHT STIL zijn, want anders is het zonde van mijn geld.
Dat was inderdaad een grote schok, ook voor mij....de eerste keer dat de DVD opspinde.
Het is gewoon ongelofelijk dat iemand dat heeft goedgekeurd om in de verkoop te gooien.

Ik heb trouwens weleens dat er een read-disc error aan zit te komen, en de DVD-drive een tandje terugschakelt. Soms kan hij de DVD ineens wel weer lezen, maar dan draait ie nogmaar op halve snelheid ofzo. Dat scheelt echt VEEL in lawaai en ik merk er geen haperingen door ofzo. Jammer dat je de snelheid niet kan kiezen, alleen als je de firmware hackt van je drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Laatst online: 13:51
[...]
Hetzelfde hier. Ik wacht nog even op de Jasper hardware en of deze ook echt stiller is. Maar met de komende Dashboard update en de mogelijkheid om games naar de harddisk te copieren is het lawaai probleem voor een groot deel opgelost.
Nog niet zeker of ik voor een Arcade + 120GB ga (dan heb ik en een memory card, en de kabel om mijn game saves over te zetten). Of voor de nieuwe Pro met 60GB disk (goedkoper maar game saves weg of een kabel zien te regelen / memory card erbij kopen).

[ Voor 5% gewijzigd door PeterPan op 16-09-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:22
Ik heb een launch console maar heb bij anderen diverse nieuwere consoles gezien en gehoord. Ik heb niet echt het idee dat de nieuwere xbox nou echt een stuk stiller is.

Het is nog maar even wachten op de autumn update. Hierdoor kan je je games kopieren naar je harde schijf. Hierdoor draait je disk dus niet meer. Dit scheelt bij mij 95% van de herrie
Voor iedereen dus de tip: Wil je een stille xbox? Koop hem dan met een grote harddisk en kopieer je games naar de schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ongeloofelijk, net een xbox360 gekocht en nu incl cashback ineens 50 euro goedkoper (had arcade). Misschien lukt het om alsnog een cashback te krijgen, we zullen zien. Dit zijn trouwens echt wel de prijzen, voor 150 euro een superconsole, waanzinnige aanbieding imho. Je kan wel eventjes alle vette nieuwe games spelen voor bijna niets... Bovendien is 150-200 euro voor veel mensen binnen de kerstman/sinterklaas/verjaardag grens, ik verwacht een hoop 13 jarigen op live ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Radko schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:19:
Ik heb een launch console maar heb bij anderen diverse nieuwere consoles gezien en gehoord. Ik heb niet echt het idee dat de nieuwere xbox nou echt een stuk stiller is.

Het is nog maar even wachten op de autumn update. Hierdoor kan je je games kopieren naar je harde schijf. Hierdoor draait je disk dus niet meer. Dit scheelt bij mij 95% van de herrie
Voor iedereen dus de tip: Wil je een stille xbox? Koop hem dan met een grote harddisk en kopieer je games naar de schijf.
Fijn dat die update eraan komt :)
Ik koop mooi die Elite nu met die prijsverlaging&cashback :D
HDMI kabel los erbij kopen kabel maakt het prijsverschil nog lager tov een Pro.

[ Voor 5% gewijzigd door Gman op 16-09-2008 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

De Elite wordt nu ook interessant met de prijsverlaging inderdaad. Nu zijn de voordelen van HDMI kabel/120GB HDD/WiFi wel fijn :). Alleen nadeel dat niet alle accessoires in het zwart zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
DarkShadow schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:25:
ongeloofelijk, net een xbox360 gekocht en nu incl cashback ineens 50 euro goedkoper (had arcade). Misschien lukt het om alsnog een cashback te krijgen, we zullen zien. Dit zijn trouwens echt wel de prijzen, voor 150 euro een superconsole, waanzinnige aanbieding imho. Je kan wel eventjes alle vette nieuwe games spelen voor bijna niets... Bovendien is 150-200 euro voor veel mensen binnen de kerstman/sinterklaas/verjaardag grens, ik verwacht een hoop 13 jarigen op live ineens.
Ik had bijna hetzelfde gedaan 2 weken terug, de 279,- pack is ook netjes geprijsd namelijk.
Maar wilde toch nog ff wachten ivm geld en toen ineens die prijsverlagingen in het buitenland.

Ik kijk helemaal uit naar Gears of War 2 8)
Ondertussen speel ik deel 1 nog even coop online opnieuw uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

DarkShadow schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:25:
ongeloofelijk, net een xbox360 gekocht en nu incl cashback ineens 50 euro goedkoper (had arcade).
Net gekocht? Ik dacht dat jij al wel een tijdje een 360 had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Laatst online: 00:54
DeluxZ schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:33:
De Elite wordt nu ook interessant met de prijsverlaging inderdaad. Nu zijn de voordelen van HDMI kabel/120GB HDD/WiFi wel fijn :). Alleen nadeel dat niet alle accessoires in het zwart zijn :(
WIFI ????

Ik dacht dat het enige verschil tussen Arcade en Elite gewoon kleur, hdd en hdmi kabel was. Sinds wanneer ondersteunt de elite WIFI zonder adapter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Ik zit er ook aan te denken om een Elite aan te schaffen en mijn Pro te verkopen ofzo, maar! is het mogelijk om games op je HDD te installen dan? Of is dat alleen bij toekomstige games? Zwarte elite staat wel een stuk mooier dan de witte pro trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

StealthyPeanut schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:56:
Ik zit er ook aan te denken om een Elite aan te schaffen en mijn Pro te verkopen ofzo, maar! is het mogelijk om games op je HDD te installen dan? Of is dat alleen bij toekomstige games? Zwarte elite staat wel een stuk mooier dan de witte pro trouwens
De bedoeling was dat alle (of iig bijna alle) games op HD te installeren waren. Ook de reeds bestaande titels dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

StealthyPeanut schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:56:
is het mogelijk om games op je HDD te installen dan? Of is dat alleen bij toekomstige games?
De update van het dashboard deze herfst geeft je de mogelijkheid om alle content van de disc op de harddisk te zetten, oud of nieuw. Hoe het OS van de 360 omgaat met de harddisk, memory card en DVDD-drive is dusdanig gevirtualiseerd, dat het spel niet eens doorheeft waar het vanaf aan het laden is. Als jij de content op de harddisk hebt geplaatst, dan zal het OS eerst regelen dat er van de disc geladen wordt (anti-piracy) en in die speelsessie vervolgens de drive waarvan geladen wordt verwisselen met de harddisk. Het spel heeft niet door dat de bron anders is, waardoor dit ook met oudere spellen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ik verwacht een hoop 13 jarigen op live ineens.
en wat is het verschil met nu dan juist? :+
Het spel heeft niet door dat de bron anders is, waardoor dit ook met oudere spellen werkt.
Dan heb ik al een aantal games die gegarandeerd niet gaan werken op die manier, waarvan Lost Odyssey misschien wel de meest populaire is. Kan je raden waarom? ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-02-2015

Zamalan

Whine Connaisseur

Bah ik heb er net gisteren een gekocht en nu die melding dat de prijs daalt. Hopelijk kan ik nog een tegoedbon los peuteren in de winkel of zo...

Is er trouwens een mogelijkheid om het dasboard te updaten zonder internet? Ik heb (op de plaats waar mijn xbox staat) namelijk geen internet maar ik vind die spellen kopieren naar hdd wel interessant...

MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Boeboe schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:10:
[...]

Dan heb ik al een aantal games die gegarandeerd niet gaan werken op die manier, waarvan Lost Odyssey misschien wel de meest populaire is. Kan je raden waarom? ;)
Ook multi-discs werken prima (al bevestigd in de podcast van major nelson diverse weken geleden), je mag zelfs kiezen welke je op de harddisk wilt installeren en welke niet. Maar misschien heb jij een andere reden waarom die titel niet zou werken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
Tijdens de kest periode krijgen we vast ook nog interessante bundels. Een GoW2 bundel ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zamalan schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:10:
Is er trouwens een mogelijkheid om het dasboard te updaten zonder internet? Ik heb (op de plaats waar mijn xbox staat) namelijk geen internet maar ik vind die spellen kopieren naar hdd wel interessant...
Dashboard update kan je downloaden en op DVD branden.

Ook staat op Gamediscs altijd de (dan) huidige versie van het dashboard. Koop je een game uit januari, dan zit hij er ook op.

Je kan alle discs erop zetten, en hebt alleen Gamedisc 1 nodig om het spel te starten. Geen wisselen meer dus.

[ Voor 41% gewijzigd door PWM op 16-09-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-02-2015

Zamalan

Whine Connaisseur

PWM schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:20:
[...]
Dashboard update kan je downloaden en op DVD branden.

Ook staat op Gamediscs altijd de (dan) huidige versie van het dashboard. Koop je een game uit januari, dan zit hij er ook op.
Ok bedankt :)

MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Mudi schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:54:
[...]

WIFI ????

Ik dacht dat het enige verschil tussen Arcade en Elite gewoon kleur, hdd en hdmi kabel was. Sinds wanneer ondersteunt de elite WIFI zonder adapter 8)7
My bad. Ik dacht dat de Elite wel WiFi build-in had. Wat een onzin dat de Elite dit niet heeft :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat het live netwerk de nieuwe users dit keer wat beter trekt dan rond de kerst het geval was. Toen ben ik eigenlijk min of meer gestopt met gamen via xbox live omdat het bij mij een maand lang er continue uit lag of zo traag als dikke stront was, en heb het sindsdien eigenlijk nog niet echt opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:20:
[...]

Je kan alle discs erop zetten, en hebt alleen Gamedisc 1 nodig om het spel te starten. Geen wisselen meer dus.
Nu heb ik geen LO, maar wel BD. En daar start je met de disc waar je bent. Zo gaat dat nog steeds, opstarten met die disc en daarna kan hij van de HDD laden als de gamedisc daar op gekopieerd is. Geen verschil met welk ander spel dan ook. Bij het switchen tussen discs, zal je toch echt even de goede disc er in moeten doen ter verificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mudi schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:54:
[...]

WIFI ????

Zit er ook niet in (waar dat gerucht toch vandaan komt?)

Wilde wachten met kopen omdat er nog een stapel RPGs ligt, maar moet zeggen dat €200 wel interessant wordt!

[ Voor 3% gewijzigd door Icelus op 16-09-2008 13:38 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Vraag me af of dit indirect ook een soort van DRM beveiliging kan zijn. Lijkt mij dat je niet gekopieerde spellen kan gaan installeren. Wellicht brengt de dashboard update nog een grote beveiligingsupdate mee. Prijs is nu de 360 zijn grootste voordeel in mijn ogen en dat doen ze goed. Ik twijfel er un zelfs over om er 1 te halen (heb PS3+Wii) maar het wordt anders zoveel.. stort me liever op 1 Next-Gen console.

Grootste nadeel naast de betrouwbaarheid voor de 360 is lijkt mij de beveiliging. EA kwam onlangs met cijfers dat de PS3 het meeste oplevert voor hun klik. Het lijkt mij dat dit zeker te maken heeft met t feit dat je zo makkelijk gekopieerde spellen kan spelen op de 360.

Hopelijk doen ze hier nog iets aan anders ben wellicht zelfs ik geneigd om een Pro te halen en er off-line spellen op te spelen... En dat is toch wel eigenlijk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Laatst online: 11-09 19:02
nudie schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:37:
Vraag me af of dit indirect ook een soort van DRM beveiliging kan zijn. Lijkt mij dat je niet gekopieerde spellen kan gaan installeren. Wellicht brengt de dashboard update nog een grote beveiligingsupdate mee. Prijs is nu de 360 zijn grootste voordeel in mijn ogen en dat doen ze goed. Ik twijfel er un zelfs over om er 1 te halen (heb PS3+Wii) maar het wordt anders zoveel.. stort me liever op 1 Next-Gen console.

Grootste nadeel naast de betrouwbaarheid voor de 360 is lijkt mij de beveiliging. EA kwam onlangs met cijfers dat de PS3 het meeste oplevert voor hun klik. Het lijkt mij dat dit zeker te maken heeft met t feit dat je zo makkelijk gekopieerde spellen kan spelen op de 360.

Hopelijk doen ze hier nog iets aan anders ben wellicht zelfs ik geneigd om een Pro te halen en er off-line spellen op te spelen... En dat is toch wel eigenlijk ;(
Sorry maar de 360 heeft de hoogste attach rate. Per console worden er 7 spellen verkocht. Dat is het dubbele van de PS3.

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

nFo

[...]

en wat is het verschil met nu dan juist? :+

[...]

4 DVD's, ja leuk ff 30GB op de hardeschijf gooien. 8)7

Hier de link naar de Ca$h back actie: http://www.xbox.com/nl-nl/community/news/geldterug.htm

[ Voor 10% gewijzigd door nFo op 16-09-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het hangt er ook een beetje vanaf wat er is vrij gegeven dat kwartaal door EA, maar ook door andere leveranciers. Je kan niet per kwartaal kijken, maar je moet een volledig jaar pakken. Dan doet de 360 het vooralsnog beter dan de PS3.

Wellicht gaat dat veranderen, maar dat weten we pas over een maand of 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

nFo schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:17:
[...]

4 DVD's, ja leuk ff 30GB op de hardeschijf gooien. 8)7
Neuh, 1 disc tegelijk er op, degene waar je mee speelt op dat moment. Het erop zetten kost ongeveer 10 minuten, dus valt erg mee.
*and remember kids, het hoeft niet*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Zamalan schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:10:
Bah ik heb er net gisteren een gekocht en nu die melding dat de prijs daalt. Hopelijk kan ik nog een tegoedbon los peuteren in de winkel of zo...
Helaas! in de voorwaarden staat het volgende:
Deze promotie is geldig vanaf 19 september t/m 31 december 2008 en geldt alleen voor consoles waarvan de verpakking is voorzien van de speciale actiesticker en die zijn aangekocht bij één van de deelnemende winkels.
Bron: http://www.xbox.com/nl-nl/community/news/geldterug.htm

Ik zou zeggen kijk of je 'm kan terugbrengen.

Nou wil ik zelf weten welke winkels meedoen maar ik ga uit van de bekende winkels en dat Mediamarkt ook meedoet.

[ Voor 8% gewijzigd door Gman op 16-09-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:47:
[...]

Helaas! in de voorwaarden staat het volgende:

[...]

Bron: http://www.xbox.com/nl-nl/community/news/geldterug.htm

Ik zou zeggen kijk of je 'm kan terugbrengen.

Nou wil ik zelf weten welke winkels meedoen maar ik ga uit van de bekende winkels en dat Mediamarkt ook meedoet.
verkoopt een mediamarkt em goedkoper als een andere winkel als eplaza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zal eerder met het doelpubliek te maken hebben denk ik. EA brengt nog altijd ongelofelijk veel bagger uit en je moet nog altijd mensen vinden die het willen kopen: de alledaagse jan met de pet die niet veel gamed, maar wel zo'n blinkende playstation 3 heeft staan omdat hij er reclame over zag op televisie :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die prijsverlaging is wel leuk, maar heb me xbox360 pro net bijna 4 weken voor 269 euro gekocht!
Is er een soort van manier dat ik alsnog recht heb op die korting?

Ik heb mijn 360 namelijk vanaf 22-08-08 bij Bart Smit gehaald.

Ik weet namelijk dat ik vroeger ooit eens een Sitecom router had gekocht bij Dixons en die een maand later flink afgeprijst was, hier was ik best pissed over en heb het toen uitgelegd aan de kassemedewerker van de Dixons bij ons in de buurt.. en die gaf zonder moeite extra geld terug op vertoon van mijn kassabon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:56

BM

Moderator Spielerij
Als je al geld terug krijgt lijkt het me pure coulance van de winkel, en ik zou er ook zeker niet op rekenen.
Jij hebt 4 weken terug 269 euro betaald voor je 360, en kennelijk vond je het dat waard. En ja, dan is het zuur als ie een paar weken later goedkoper word, maar dat is ook een beetje het risico van het vak.
Ik heb een week of... 6 (denk ik) een elite gekocht voor 360 euro (oid, weet niet exact). En ja, achteraf had ik beter kunnen wachten, en was ik 110 euro goedkoper uitgeweest, maar ach. Heb het ding nu staan, en hij doet het prima. Jammer dan :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

[...]
Loop zelf ook dit gedachte rond.
Ik gebruik mn Xbox zelf voornamelijk om HDWMV af te spelen (gamen doet mijn zoontje het meest)

Nou irriteerde mij het geluid die de fans maken (is erger geworden nadat er een nieuwe Moederbord ingegaan is ivm RROD.Denk dat ze ook gelijk de snelheid van de fans verhoogd hebben)
maar sinds gister is dat nog erger geworden.
We hebben namelijk een nieuwe TV kast en daar ligt dus de Xbox in.
Zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://tbn0.google.com/images?q=tbn:GuF8qrIUcYek2M:http://www.oostersemeubelen.nl/mandersmanoumeubelen/upload/2308-8-2007027.jpg

Tijdens het kijken van een film had ik de rechter kast deur open, maar blijkbaar bleef de warme lucht in de kast hangen waardoor de fan steeds harder ging draaien.
(morgen maar een paar gaten aan de achterkant maken)

Zou daarom graag willen weten of de nieuw types een beetje normaal klinken, want dit slaat nergens op.Helemaal als je alleen een film aan het kijken bent.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:52:
Die prijsverlaging is wel leuk, maar heb me xbox360 pro net bijna 4 weken voor 269 euro gekocht!
Is er een soort van manier dat ik alsnog recht heb op die korting?

Ik heb mijn 360 namelijk vanaf 22-08-08 bij Bart Smit gehaald.
Tsjah dat is bijna een maand geleden en lijkt me toch erg lang, Besides dat is het risico als je wat koopt toch?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
Er is een kans dat de nieuwe machines met de Jasper chipset was stiller zijn aangezien de GPU hiervan ook 65nm is (de CPU is al een tijdje 65nm). Maar of dat ook echt veel gaat schelen?
Maar die uitvoering is nog steeds niet in de winkels opgedoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Is het trouwens bekend hoe je de Jasper kan herkenen?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Er wachten mensen in dit topic al 2 jaar op de Jasper :N Als die komt, dan....

Hetzelfde zie je nu bij de PS3 gebeuren, daar wachten mensen ook tot alles op 1 NM word gebakken voordat ze tot aankoop over gaan.

Ik hoop niet dat mensen met andere beslissingen in hun leven zo wachten, want dan komt er weinig van terecht.

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 16-09-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Slasher schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:23:
[...]

Tsjah dat is bijna een maand geleden en lijkt me toch erg lang, Besides dat is het risico als je wat koopt toch?
Risico of niet, ik heb mijn Elite amper 2 weken geleden aangeschaft en het scheelt wel 110 euro. Denken jullie dat de Mediamarkt mijn reden accepteert? Ze zijn wel altijd coulant met ruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
NvM schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:44:
Risico of niet, ik heb mijn Elite amper 2 weken geleden aangeschaft en het scheelt wel 110 euro. Denken jullie dat de Mediamarkt mijn reden accepteert? Ze zijn wel altijd coulant met ruilen...
Altijd hetzelfde gezeur met prijzen en apperatuur, wen er maar aan want als je wat ouder bent en een stapeltje aandelen gekocht hebt 2 weken terug en ze zijn nu bijna niets meer waard, kan je ook niet aankomen met "kan ik ze terug brengen". NEE dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:57

Osxy

Holy crap on a cracker

NvM schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:44:
[...]

Wat dacht je van gewoon proberen? :o :+

Ik snap gezeur over prijzen ook niet. Je hebt hem voor de oude prijs gekocht omdat je vond dat hij die prijs waard was, omdat nu de prijzen zijn verlaagd is ie plots de oude prijs niet meer waard? :?

[ Voor 22% gewijzigd door Osxy op 16-09-2008 17:52 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:54:
[...]
Het is inderdaad die gekke PS2 waar ze zich nu op richten blijkbaar. Dat ding doet het wel zo ongeloofelijk goed, tot op de dag van vandaag. Erg knap gedaan.
En dat niet alleen, maar het kreng kost geen reet meer om te maken.
Met de attachrate die de 360 heeft, de accessoires die erbij worden gekocht in combinatie met de dollarkoers, zorgt ervoor dat je je op deze manier kan positioneren.
Hoezo? Die attachrate is IMHO niet zo bar hoog in de EU, als je kijkt hoeveel 360 games in de charts staan iedere week.
Voor het prijsverschil tussen de PS3 en de 360, koop je nu bij Videoland een Blu-Ray speler met 10 (!) recente films op Blu-Ray. Bij de MM waar ik zondag was lagen er 3 Blu-Ray spelers voor tussen de 169,- en 189,-.

Het Blu-Ray argument word kleiner.
Ik denk dat het bluray argument uberhaupt overtrokken is. Sony weet dat ook wel, ze leunen niet voor niks nog erg op de PS2 en daar komen dan ook nog steeds nieuwe games voor uit. Het zou me niets verbazen als de PS2 bij de kerst naar 99 euro gaat.
Los hiervan overigens, denk ik inderdaad dat de 360 het niet zo doet als MS had gehoopt in de EU. Deze verlaging onder het paniek vakje scharen is imho niet terecht.
Nou... deze verlagingen moeten wel betaald worden. Nu wil ik niet lullig doen, maar die divisie waar de 360 onder valt is al jaren een money-bleeder en met creatief boekhouden lukt het ze aardig, vooral door andere takken van sport onder diezelfde divisie te plaatsen, maar het houdt echt niet over. Ze gaan nu weer in de min, en met de verkeerde investering IMHO. Wat MS moet doen is:
1) andere behuizing maken: dit geeft de klant de indruk dat het een nieuwer, 'beter' model is
2) geld steken in het kopen van studios/teams. Sony's interne devstudio's komen nu op stoom, en MS heeft echt het nakijken de komende 2 jaar, wanneer de Sony exclusives er beter uit gaan zien dan de multiplatform games en MS het niet bij kan benen met hun eigen veel kleinere groep eigen studios.
Lud0v1c schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:15:
[...]
Sorry maar de 360 heeft de hoogste attach rate. Per console worden er 7 spellen verkocht. Dat is het dubbele van de PS3.
Bron? Want realiteit zegt dat de charts steevast bevolkt worden door DS/WII games en in de EU meer PS3 games dan 360 games.

[ Voor 7% gewijzigd door EfBe op 16-09-2008 17:59 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

osxy schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:51:
[...]

Wat dacht je van gewoon proberen? :o :+

Ik snap gezeur over prijzen ook niet. Je hebt hem voor de oude prijs gekocht omdat je vond dat hij die prijs waard was, omdat nu de prijzen zijn verlaagd is ie plots de oude prijs niet meer waard? :?
Ja, door een riante prijsverlaging vind ik de Xbox 360 zijn oude prijs niet meer waard. 110 euro is geen schijntje, niet zomaar wat euro's, maar een aanzienlijk bedrag voor veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

EfBe schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:53:Bron? Want realiteit zegt dat de charts steevast bevolkt worden door DS/WII games en in de EU meer PS3 games dan 360 games.
De top-10 zegt helemaal niks. Het enige wat een chart top-10 zegt, is dat er verdomd weinig goede games te krijgen zijn voor de Wii :+

Bij een console waar veel goede spellen voor zijn is, zijn de verkopen gewoon heel erg verdeeld, met heel af en toe een uitschieter.

Volgens de NDP is het dit (juli 2008):
Xbox 360: Software sales ratio: 7.5
Wii: Software sales ratio: 5.3
PS3: Software sales ratio: 4.6
DS: Software sales ratio: 4.7
PSP: Software sales ratio: 4.2
NvM schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:00:
[...]

Ja, door een riante prijsverlaging vind ik de Xbox 360 zijn oude prijs niet meer waard. 110 euro is geen schijntje, niet zomaar wat euro's, maar een aanzienlijk bedrag voor veel mensen.
Alleen de MM zou misschien wat moeten doen. MS, of elke andere electronica boer kan er weinig aan veranderen. Je kan nu bijvoorbeeld zeggen: "Iedereen na 1 september krijgt alsnog de korting", maar dan is heel augustus boos :+

[ Voor 43% gewijzigd door PWM op 16-09-2008 18:08 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.