Het Xbox 360 ervaringen Topic #51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.373 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:47

Osxy

Holy crap on a cracker

NvM schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:00:
[...]

Ja, door een riante prijsverlaging vind ik de Xbox 360 zijn oude prijs niet meer waard. 110 euro is geen schijntje, niet zomaar wat euro's, maar een aanzienlijk bedrag voor veel mensen.
Je praat jezelf hier echt mee tegen, als die 110 euro zoveel is had je hem in 1e instantie moeten kopen. Want dan was hij dus volgens jou die oude prijs nooit waard.
Je koopt iets omdat je vind dat het zijn prijs waard is, een prijs verlaging maakt het product niet slechter.

En btw, het verschil is geen 110 euro.
Bron: http://www.xbox.com/nl-nl/community/news/geldterug.htm
€ 299,99 - € 50 =
€ 249,99
Als het verschil wel 110 euro is ben je dus opgelicht :+

[ Voor 15% gewijzigd door Osxy op 16-09-2008 18:06 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:01:
[...]

De top-10 zegt helemaal niks. Het enige wat een chart top-10 zegt, is dat er verdomd weinig goede games te krijgen zijn voor de Wii :+

Bij een console waar veel goede spellen voor zijn is, zijn de verkopen gewoon heel erg verdeeld, met heel af en toe een uitschieter.
Toch is het me onduidelijk waar die '7' games attachrate + dat de rest het minder doet vandaan komt, behalve wellicht bij MS marketing... (en ja die hebben erg dikke roze jampotglazen voor hun harses ;))

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
osxy schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:04:
[...]

Je praat jezelf hier echt mee tegen, als die 110 euro zoveel is had je hem in 1e instantie moeten kopen. Want dan was hij dus volgens jou die oude prijs nooit waard.
Je koopt iets omdat je vind dat het zijn prijs waard is, een prijs verlaging maakt het product niet slechter.

[...]

Als het verschil wel 110 euro is ben je dus opgelicht :+
De adviesprijs voor de Elite is €370; de nieuwe actieprijs (na cash-back) is €250.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

NvM schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:44:
[...]

Risico of niet, ik heb mijn Elite amper 2 weken geleden aangeschaft en het scheelt wel 110 euro. Denken jullie dat de Mediamarkt mijn reden accepteert? Ze zijn wel altijd coulant met ruilen...
Als hij al open is geweest en je hebt er al op gespeeld denk ik niet.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

[quote]osxy schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:04:
[...]

[...]

Door een prijsverlaging binnen 14 dagen (datum van mijn aankoop is 4 september) van 360 euro naar 250 euro vind ik inderdaad de Xbox 360 Elite zijn oude prijs niet meer waard. Simpel toch? Als ik het eerder had gekocht, of de prijsverlaging was later gekomen had ik gewoon dikke pech gehad. Nu kan ik nog profiteren van de omruilgarantie van de Mediamarkt (binnen 2 weken ruilen, in nieuwe staat, met originele verpakking). Als het niet lukt dan is dat jammer voor me, maar ik vind 110 euro wel het proberen waard.

Ik zal trouwens eerlijk aangeven bij de Mediamarkt wat mijn reden van retourneren is, ik heb niets te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
NvM schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:40:
[...]

[...]

Door een prijsverlaging binnen 14 dagen (datum van mijn aankoop is 4 september) van 360 euro naar 250 euro vind ik inderdaad de Xbox 360 Elite zijn oude prijs niet meer waard. Simpel toch? Als ik het eerder had gekocht, of de prijsverlaging was later gekomen had ik gewoon dikke pech gehad. Nu kan ik nog profiteren van de omruilgarantie van de Mediamarkt (binnen 2 weken ruilen, in nieuwe staat, met originele verpakking). Als het niet lukt dan is dat jammer voor me, maar ik vind 110 euro wel het proberen waard.

Ik zal trouwens eerlijk aangeven bij de Mediamarkt wat mijn reden van retourneren is, ik heb niets te verbergen.
Bij de MM ligt het eraan welke retard er bij die balie staat. Mocht je het niet treffen dan gaat hij bitchen omdat de verpakking open is 8)7. In dat geval kun je het beste even de volgende dag proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

NvM schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:40:

Het gaat erom dat je het 14 dagen geleden blijkbaar wél een goede prijs vond want je hebt dat ding nu gekocht

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:23

T-8one

take it easy, take a sisi

hoe is jullie ervaring met de xbox als MCE extender?
M'n xbox of vista pc blijft op willekeurige momenten vastlopen. Of ik nou een mp3 af wil spelen of een film (wmv/wmvhd). Soms gaat een film een half uur goed, waarna m'n pc ineens hangt en soms kan ik films geeneens openen.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Nou 1 ding weet ik zeker de Elite komt er nu zeker :9 Voor 250 euro kan ik hem niet laten liggen. Vooral met de komst van de nieuwe dashboard, lijkt dit de ultieme moment om te upgraden en dan verkoop ik mijn Pro wel voor 150 euro met een extra controller en een spel :*)
Slasher schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 19:34:
[...]

Het gaat erom dat je het 14 dagen geleden blijkbaar wél een goede prijs vond want je hebt dat ding nu gekocht
Helaas hou je die dingen altijd, ik heb zo iets van 2 weken geleden vond je het waard en heb je het gekocht. Jammer van de prijsdaling, al is die best hoog :/

:w wanneer kom je nou weer online met COD4 >:)
T-8one schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:03:
M'n xbox of vista pc blijft op willekeurige momenten vastlopen. Of ik nou een mp3 af wil spelen of een film (wmv/wmvhd). Soms gaat een film een half uur goed, waarna m'n pc ineens hangt en soms kan ik films geeneens openen.
Ik gebruik het al vanaf het begin en het werkt perfect _/-\o_

Ik zou denken een probleem met je pc, maar aangezien ook je xbox vastloopt :? weet ik het niet. Heb je geprobeerd om Vista opnieuw te installeren en een nieuwe connectie met je xbox te laten maken...

[ Voor 36% gewijzigd door sekeroglan op 16-09-2008 20:27 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
nudie schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:37:
Grootste nadeel naast de betrouwbaarheid voor de 360 is lijkt mij de beveiliging. EA kwam onlangs met cijfers dat de PS3 het meeste oplevert voor hun klik. Het lijkt mij dat dit zeker te maken heeft met t feit dat je zo makkelijk gekopieerde spellen kan spelen op de 360.
De nieuwe consoles hebben allemaal een Lite-on drive en die is lang niet zo makkelijk te kraken.
Dus wat dat betreft heeft MS het nu wel goed afgedekt. Mensen die nu denken een 360 te kopen en er gecopieerde spellen op te spelen komen van een koude kermis thuis.

Daarnaast is er geen verklaring te vinden voor het verschil in winst bij EA. Zijn er zo weinig andere games dat men bij de PS3 wel naar EA bagger moet grijpen?

De betrouwbarheid van de nieuwe 360's is vergelijkbaar met die van de PS3, als je in het defecten topic kijkt zie je maar sporadisch nog nieuwe gevallen, en vaak ook nog van oudere 360's. Het aandeel kapotte PS3's in verschillende fora lijkt net zo groot.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
T-8one schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:03:
Loopt je Xbox vast of je pc? Als de film op de pc vastloopt is hij waarschijnlijk ook bevroren op de Xbox maar is de Xbox niet noodazkelijk vastgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
yzf1kr schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:08:
[...]

De nieuwe consoles hebben allemaal een Lite-on drive en die is lang niet zo makkelijk te kraken.
Dus wat dat betreft heeft MS het nu wel goed afgedekt. Mensen die nu denken een 360 te kopen en er gecopieerde spellen op te spelen komen van een koude kermis thuis.

Daarnaast is er geen verklaring te vinden voor het verschil in winst bij EA. Zijn er zo weinig andere games dat men bij de PS3 wel naar EA bagger moet grijpen?

De betrouwbarheid van de nieuwe 360's is vergelijkbaar met die van de PS3, als je in het defecten topic kijkt zie je maar sporadisch nog nieuwe gevallen, en vaak ook nog van oudere 360's. Het aandeel kapotte PS3's in verschillende fora lijkt net zo groot.
Met iXtreme werkt het prima hoor, ook online e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 19:08
shoombak schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:36:
[...]

Met iXtreme werkt het prima hoor, ook online e.d.
De ixtreme werkt enkel met samsung drives, niet met liteons ... wat yzf1kr ook zegt, dus wat probeer je duidelijk te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:32
als je een xbox 360 koopt dan vind je de prijs goed op dat moment. Wanneer deze een tijdje later verlaagd word moet je niet gaan klagen dat je die prijsdaling ook wilt hebben. Je hebt immers voor dat geld ook al langer er plezier van gehad.

De enigste reden om geld terug te vragen, vind ik, is wanneer je de xbox 360 een a twee dagen voor de officiële prijsdaling hebt gekocht. Maar dan alleen als er geen officiele bekendmaking hierover is gedaan.

Ikzelf heb een wii, maar ik heb altijd al interesse in de xbox al gehad. Misschien nu het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
Helemaal top deze prijsverlaging _/-\o_ Mijn broer is zaterdag jarig en die wou ik toch al een xbox voor zijn verjaardag geven.

Alleen nog even bedenken hoe ik dat ga doen

optie 1 : Ik koop een Elite en geef hem mijn pro (2 maanden oud)
optie 2 : Ik koop een nieuwe pro voor hem en neem zijn 60 gb schijf en hij krijgt mijn 20 (hij gaat er toch alleen maar op spelen en dvd kijken )

Ben wel benieuwd welke winkels meedoen en of het ook op die voordeelpacks komt met die spellen en controller (zal wel niet ? ) of dat ze stiekem nu ff alle oude 20 gb's eruit gooien met deze actie.
Want waarom anders alleen de dozen met een actiesticker ?

Ik wacht gespannen af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Hier werkt iXtreme bij mijn console van april 2008 ook gewoon prima. Maar aangezien dit volgens mij tegen de policy ingaat, laten we het weer hebben over normale zaken.

Iemand de nieuwe trailer van Brothers in Arms al gezien?
Ziet er wel erg tof uit. Zeker dat stukje waarbij die soldaat zijn benen verliest. Wow!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
Zeg kunnen jullie eens ophouden met deze posts en het even over legale onderwerpen houden? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
De vraag is nu, is de 50 euro verschil tussen de Pro en de Elite het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
enrico670 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:04:
De vraag is nu, is de 50 euro verschil tussen de Pro en de Elite het waard?
Als ik denk aan de hardeschijfruimte ja.... Als je zo'n 120 gig schijf los haalt dan ben je veel meer dan die 50€ kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Laatst online: 12-09 19:32
Martinspire schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:51:
Iemand de nieuwe trailer van Brothers in Arms al gezien?
Ziet er wel erg tof uit. Zeker dat stukje waarbij die soldaat zijn benen verliest. Wow!
Foei, je verkneukelen op geweld! Waar moet dat heen in deze wereld?

Maar het zag er wel retevet uit.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

damn..! kan nie w8e tot het spel uit komt! :D egt vette trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
EfBe schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:53:
[...]

En dat niet alleen, maar het kreng kost geen reet meer om te maken.

[...]

Hoezo? Die attachrate is IMHO niet zo bar hoog in de EU, als je kijkt hoeveel 360 games in de charts staan iedere week.

[...]

Ik denk dat het bluray argument uberhaupt overtrokken is. Sony weet dat ook wel, ze leunen niet voor niks nog erg op de PS2 en daar komen dan ook nog steeds nieuwe games voor uit. Het zou me niets verbazen als de PS2 bij de kerst naar 99 euro gaat.

[...]

Nou... deze verlagingen moeten wel betaald worden. Nu wil ik niet lullig doen, maar die divisie waar de 360 onder valt is al jaren een money-bleeder en met creatief boekhouden lukt het ze aardig, vooral door andere takken van sport onder diezelfde divisie te plaatsen, maar het houdt echt niet over. Ze gaan nu weer in de min, en met de verkeerde investering IMHO. Wat MS moet doen is:
1) andere behuizing maken: dit geeft de klant de indruk dat het een nieuwer, 'beter' model is
2) geld steken in het kopen van studios/teams. Sony's interne devstudio's komen nu op stoom, en MS heeft echt het nakijken de komende 2 jaar, wanneer de Sony exclusives er beter uit gaan zien dan de multiplatform games en MS het niet bij kan benen met hun eigen veel kleinere groep eigen studios.

[...]

Bron? Want realiteit zegt dat de charts steevast bevolkt worden door DS/WII games en in de EU meer PS3 games dan 360 games.
tegenwoordig is de attachrate in de EU misschien lager, in de USA is die zeker wel enorm hoog.

Een over de beloftes/interne dev studios etc. Dat is het altijd bij Sony, beloftes. Bij het uitkomen van de PS3 werd gezegd dat het een jaar zou duren voordat de echte toppers zouden komen, en nu hebben we MGS en GT prologue, yay :{

En welke toppers van interne dev studios zaten we ook alweer op te wachten?

Dat van creatief boekhouden zal je wel gelijk mee hebben, zonder rrod was hij vast wel winstgevend geweest, nu is dat allemaal netjes weggeschreven en is hij wel winstgevend als je dat niet meerekent (aka creatief boekhouden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

EfBe schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:06:
[...]

Toch is het me onduidelijk waar die '7' games attachrate + dat de rest het minder doet vandaan komt, behalve wellicht bij MS marketing... (en ja die hebben erg dikke roze jampotglazen voor hun harses ;))
Het zijn NDP cijfers. De laatste keer dat ik keek wat de NDP een gerespecteerde partij die o.a. de verkopen via alle retailers in de gaten hield. De meest betrouwbare bron op dit gebied.

• NvM

NvM

ninc schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:41:
[...]

als je een xbox 360 koopt dan vind je de prijs goed op dat moment. Wanneer deze een tijdje later verlaagd word moet je niet gaan klagen dat je die prijsdaling ook wilt hebben. Je hebt immers voor dat geld ook al langer er plezier van gehad.

De enigste reden om geld terug te vragen, vind ik, is wanneer je de xbox 360 een a twee dagen voor de officiële prijsdaling hebt gekocht. Maar dan alleen als er geen officiele bekendmaking hierover is gedaan.

Ikzelf heb een wii, maar ik heb altijd al interesse in de xbox al gehad. Misschien nu het moment?
Wat een drogredenering. Ik klaag niet over de prijsdaling, maar heb nog de mogelijkheid om gebruik te maken van mijn ruilgarantie bij de Mediamarkt, en die 110 euro verschil is aanzienlijk. Ik heb contact gehad met de Mediamarkt en correct mijn verhaal uitgelegd, morgen ga ik er heen om de situatie te bekijken en te bespreken.

Mocht dit inderdaad lukken dan ik heb net zoveel plezier met het apparaat, plus 110 euro. Win-win situatie, wie niet waagt die niet wint, nee heb je ja kun je krijgen etc.

Mocht het niet lukken, helaas, maar dat vermindert mijn plezier met de Xbox 360 niet. Dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.

• Mudi
  • Laatst online: 12-09 00:54
Ik heb gelukkig mijn bestelling kunnen annuleren. En nu zien dat ik ene met een sticker koop :P

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:27:
[...]

Het zijn NDP cijfers. De laatste keer dat ik keek wat de NDP een gerespecteerde partij die o.a. de verkopen via alle retailers in de gaten hield. De meest betrouwbare bron op dit gebied.
Ik heb een beetje een deja vu gevoel. Vorige keer trok onze PS3-liefhebbende vriend ook de NPD cijfers in twijfel, obv zijn gut-feeling... :P

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

*knip*

Hoop dat die dashboard ook verbeteringen brengt aan het IM gedeelte. Je ziet tijdens het spelen niet op je scherm of je een bericht hebt gehad helaas. En de helft van je scherm wordt voor berichten.
Het zou denk ik beter zijn als het IM gedeelte onderin komt als ware het ondertiteling betreft.

Of je nu een spoilertag gebruikt of niet; ik denk dat hier nu wel genoeg over gezegd is.

[ Voor 104% gewijzigd door PromoX op 17-09-2008 10:36 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:31
Ok ik heb even een vraagje, ik heb al wat op de fora rond gekeken maar kan het antwoord niet echt vinden, als het er al instaat sorry voor de vraag dan maar misschien kan iemand mij toch het antwoord geven.

Ik heb een probleem met het streamen van 1080p van mijn pc naar mijn XboX.
Ik stream dit niet via MC maar via de video functie, het gaat om 1080wmv files.
De films haperen alsof hij om de zoveel minuten moet bufferen.
720 speelt ie prima af. Als ik mijn netwerk load kijk blijft ie op 25% steken (ik heb een 100mbit nic)
Er zit alleen een livebox van Online tussen (ik denk zelf dat dit de bottleneck is).

Wie weet wat het probleem is en wie heeft er een oplossing voor mij.

alvast bedankt M

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

crzyhiphopazn schreef op woensdag 17 september 2008 @ 09:46:
[mbr]*knip*[/]

Hoop dat die dashboard ook verbeteringen brengt aan het IM gedeelte. Je ziet tijdens het spelen niet op je scherm of je een bericht hebt gehad helaas. En de helft van je scherm wordt voor berichten.
Het zou denk ik beter zijn als het IM gedeelte onderin komt als ware het ondertiteling betreft.

[mbr]Of je nu een spoilertag gebruikt of niet; ik denk dat hier nu wel genoeg over gezegd is.[/]
Excuses :X

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Lud0v1c
  • Laatst online: 11-09 19:02
EfBe schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:53:

[...]

Bron? Want realiteit zegt dat de charts steevast bevolkt worden door DS/WII games en in de EU meer PS3 games dan 360 games.
Bron voor jou

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik voel mezelf een beetje genaaid. Ik heb afgelopen zaterdag een Xbox Supersize pack gekocht voor 295 euro. Uiteraard alles uitgepakt en de omdoos weggegooid. Dus retour kan het niet. Maar de prijs is wel een flink stuk gedaald.

Nu zag ik dat er vanaf overmorgen een coupon te downloaden is, om nog eens 50 euro terug te krijgen. Ga ik die kunnen gebruiken?

• PWM
  • Niet online

PWM

sebastius schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:31:
Ik voel mezelf een beetje genaaid. Ik heb afgelopen zaterdag een Xbox Supersize pack gekocht voor 295 euro. Uiteraard alles uitgepakt en de omdoos weggegooid. Dus retour kan het niet. Maar de prijs is wel een flink stuk gedaald.
Maar het Supersize pack is nog steeds een goede prijs :)

Als je nu namelijk een Pro koopt, krijg je 1 controller, 1 AB en 2 spellen minder :) Er is natuurlijk wel een verschil, maar niet zo heel groot.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 17-09-2008 11:33 ]

• Lud0v1c
Waarom voel je je genaaid. Dat supersize pack is een goede deal. Als je alles los zou kopen, inclusief de goedkopere pro, dan ben je alsnog duurder uit.

Edit: Wat PWM zegt :P

[ Voor 7% gewijzigd door Lud0v1c op 17-09-2008 11:34 ]

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Mijn oude Xbox 360, een paar maanden na launch maakt echt veel herrie. Het is niet de DVD drive, nee, het geluid wordt overstemd door de fans, zelfs in dashboard mode. Met de prijs van 249Euro voor de Eltie, zie ik het wel zitten. Mijn oude Xbox naar de kinder kamer, leuk voor Wall-E en Cars, de elite bij mijn zwarte TV en HD ontvanger ......

Even rustig rondkijken, en als hij er staat, Happen !!!

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

• yzf1kr
Was hier niet nog iemand in het zuiden die een los expansionpack zocht? Ik zag er van de week nog een liggen bij de Intertoys in het Corio in Heerlen voor 59,-.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
sebastius schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:31:

Nu zag ik dat er vanaf overmorgen een coupon te downloaden is, om nog eens 50 euro terug te krijgen. Ga ik die kunnen gebruiken?
ach iedereen wordt genaaid, that's life. Ik heb een launch xbox360.

Voordelen:
- ik kan de CV een graadje lager zetten als ik ga gamen, kacheltje doet het goed (die functie hebben ze later verwijderd (bezuinigingen he :+))
- ik geniet al bijna 3 jaar van de in mijn ogen beste next-gen console (this-gen?)

Nadelen:
- het volume van mijn surround set moet flink harder om boven het geluid van de kachel... eh xbox360 uit te komen
- ik heb slechts een 20gb HDD
- geen HDMI aansluiting
yzf1kr schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:42:
Was hier niet nog iemand in het zuiden die een los expansionpack zocht? Ik zag er van de week nog een liggen bij de Intertoys in het Corio in Heerlen voor 59,-.
dat was ik; hoeft al niet meer, afzetters :D

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 17-09-2008 11:43 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• yzf1kr
PWM schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:27:
[...]

Let wel op dat die NPD cijfers alleen voor de US gelden.
In Europa gaan de PS3 en de 360 ongeveer gelijk op, voornamelijk door Spanje, Frankrijk en Italie waar de PS3 wel gewoon goed loopt.

• PWM
  • Niet online

PWM

yzf1kr schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:50:
[...]

Let wel op dat die NPD cijfers alleen voor de US gelden.
In Europa gaan de PS3 en de 360 ongeveer gelijk op, voornamelijk door Spanje, Frankrijk en Italie waar de PS3 wel gewoon goed loopt.
Klopt inderdaad. Helaas is er voor Europa nog steeds niet 1 organisatie die dat bijhoud.

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

zojuist m'n xbox live abo met 12 + 1 maan verlengd voor 38,- :9 ik zag op marktplaats een paar advertenties staan, maar de eerste 2 gasten die ik heb gemaild/gesproken kwamen een beetje louche over.

uiteindelijk toch iemand gevonden die niet zo moeilijk deed, en na het sturen van een screenshotje van m'n betaling kon ik 5 minuten later weer vrolijk verder gamen op xboxlive. scheelt me toch weer bijna 20,- :D

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb zojuist eens mijn spellen naast elkaar gezet _/-\o_ Al kopen er 5 man niks, dan zorg ik ervoor dat er nog een gemiddelde van 7 is.

Eigenlijk geen miskoop gehad gelukkig. Heb alleen Battlefield: Bad Company dubbel, als iemand heb wil voor 30,-,. pm me maar :)

Ik betaal bij Gamehubs trouwens altijd met CC. Heeft het nog zin om PayPal te gebruiken?

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 17-09-2008 12:13 ]

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

amahusu schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:58:
zojuist m'n xbox live abo met 12 + 1 maan verlengd voor 38,- :9 ik zag op marktplaats een paar advertenties staan, maar de eerste 2 gasten die ik heb gemaild/gesproken kwamen een beetje louche over.

uiteindelijk toch iemand gevonden die niet zo moeilijk deed, en na het sturen van een screenshotje van m'n betaling kon ik 5 minuten later weer vrolijk verder gamen op xboxlive. scheelt me toch weer bijna 20,- :D
38 euro? Ik heb 29 betaald bij http://www.microsoftpointsxbox.com/ voor 12+1 mnd xbox live.

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

ja, maar met die zgn wereldwijde codes die vanuit een ander land worden verstuurd heb ik in het verleden wel eens gezeik gehad (bleek dat ik een US abo had gekocht en dat werkte niet op mn EU profiel). Dus nu weet ik iig zeker dat het werkt plus na 5 minuten had ik mijn code al :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• PWM
  • Niet online

PWM

Overigens kost bij Gamehubs de nieuwe Viva Pinata nog maar 25,-, en:
I tried it, this version supports English, Dutch, German, French and Spanish voices in game and menu is localized.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Je kost me alleen maar geld zo PWM :) Thanks voor de tip.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• PWM
  • Niet online

PWM

De 360 was in Japan volledig uitverkocht een paar weken terug, doordat er een RPG op de markt was gekomen. MS had ook de prijzen verlaagd, maar dat was al toen er geen 360 meer te krijgen was (ook niet echt handig 8)7 ). Vorige week kwam het schip met nieuwe 360's aan, en:
Verkopen per week:
  • Xbox 360: 28.681 exemplaren
  • Nintendo Wii: 27.057 exemplaren
  • PlayStation 3: 8.050 exemplaren
Toen waren ze weer op :+ De PS3 en Wii cijfers zijn van een volledige week, de 360 cijfers zijn van 3 dagen (aangezien ze toen pas weer in stock waren).

Het zal ongetwijfeld van korte duur zijn, maar toch geestig wat een spel kan doen.

EDIT:

Bron: Kotaku

VGChartz heeft een onderzoek naar verbruik gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QiapwkoUUBq7zpzaZiLxDM1l/full.jpg

Da's een best verschil tussen een oudere Xbox en een nieuwe

[ Voor 36% gewijzigd door PWM op 17-09-2008 15:03 ]

• Lud0v1c
sebastius schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:13:
[...]

38 euro? Ik heb 29 betaald bij http://www.microsoftpointsxbox.com/ voor 12+1 mnd xbox live.
Bedankt voor de tip, ondertussen is het wel 31 euro geworden maar dit is wel de goedkoopste tot nu toe. Op Jasper1675.com is het 33 euro en op Gamehubs.com 37 euro.

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 08:27
Lud0v1c schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:57:
[...]

Bedankt voor de tip, ondertussen is het wel 31 euro geworden maar dit is wel de goedkoopste tot nu toe. Op Jasper1675.com is het 33 euro en op Gamehubs.com 37 euro.
31??? Ik zie 28.45 staan!

edit;

nope, je hebt gelijk, ze rekenen dollars aan

[ Voor 5% gewijzigd door Ekfad op 17-09-2008 13:12 ]

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
Lud0v1c schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:57:
[...]

Ik zie op de website van http://www.microsoftpointsxbox.com/ een link naar een site die europese points verkoopt voor € 54,--. Dit betreft een US verkooppunt te zijn. Ik begrijp uit jullie verhaal dat dit dus geen zak uitmaakt?

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Omdat ik me irriteerde aan het geluid van mn 2005 Xbox heb ik maar de OEM fan vervangen door een
Whisper:
Afbeeldingslocatie: http://www.chipspain.com/images/whispermax.jpg

Gelijk ook even de bovenkant van de heatsink onder de DVD speler afgedekt,waardoor nu de aangezogen lucht geforceerd door heen moet..

Kan ik vanavond eindelijk rusting een HDMWV film kijken zonder dat de TV voluit moet _/-\o_

Heb de voor ik de case uit elkaar gehaald heb de MS sticker met een fohn losgemaakt, je weet natuurlijk nooit of de RRDO terug komt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door seninha op 17-09-2008 15:38 ]

iRacing Profile Flickr

• NvM

NvM

PWM schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:32:
Overigens kost bij Gamehubs de nieuwe Viva Pinata nog maar 25,-, en:

[...]
Verleidelijk! Laatst deel één gekocht, en ik en mijn vriendin vermaken ons ontzettend met het spel. Na een aantal recensies gelezen te hebben over het tweede deel twijfel ik toch nog steeds. Kunnen bezitters van zowel deel één als deel twee mij vertellen of Viva Pinata: trouble in paradise echt de moeite waard is? En waarom?

Het enige wat mij ietwat stoort in deel één is het 'beperkt' aantal items/pinatas in je tuin, is dit veranderd?

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

DeluxZ schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:28:
[...]

My bad. Ik dacht dat de Elite wel WiFi build-in had. Wat een onzin dat de Elite dit niet heeft :'(
Nu begin ik toch wel weer te denken welke ik zal halen. Pro / Elite, als de Elite wi-fi had was het niet zo moeilijk maar nu moet ik weer een kabel trekken of een switch op mijn kamer om mijn pc en 360 van netwerk te voorzien.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:51
PWM schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:53:
VGChartz heeft een onderzoek naar verbruik gedaan:

[afbeelding]

Da's een best verschil tussen een oudere Xbox en een nieuwe
In jouw plaatje staat Jasper maar op de VGChartz staat inmiddels al Falcon.
Ik hoopte even dat ze inderdaad al een Jasper te pakken hadden.

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 19:08
Je koopt de Pro en het verschil in prijs met de Elite spendeer je aan de (te) dure wifi adapter :)

• Lud0v1c
DaRKie schreef op woensdag 17 september 2008 @ 14:33:
Je koopt de Pro en het verschil in prijs met de Elite spendeer je aan de (te) dure wifi adapter :)
Of je maakt een wireless bridge met 2 access points waardoor je de te dure wifi adapter niet hoeft aan te schaffen. Je kan het ook doen met een laptop en dan de ethernet poort bridgen met je wifi. Echter kan je dan niet internetten en moet je laptop ook continue aan staan wil je online gamen.

Edit: Op Gamehubs staat de wireless 360 adapter ook voor EUR 57.99 en ze hebben op 19 september weer voorraad.

[ Voor 15% gewijzigd door Lud0v1c op 17-09-2008 14:59 ]

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Op zich is een simpele switch ook niet eens zo duur (10-20€) en je krijgt toch een kabel erbij. En ik heb nog een een stuk kabel liggen waar ik een kleine kabel van kan maken voor naar mijn pc :P

Maar welke versie zal ik dan kiezen? Pro of Elite, opzicht is de Elite nu voor een goeie prijs met 120GB schijf i.p.v 60GB en dat kun je best wel gebruiken als je games kan "installeren" op je harde schijf met de volgende dashboard update + 20 euro voor een switch

[ Voor 40% gewijzigd door DeluxZ op 17-09-2008 15:12 ]

• Lud0v1c
DeluxZ schreef op woensdag 17 september 2008 @ 15:10:
Op zich is een simpele switch ook niet eens zo duur (10-20€) en je krijgt toch een kabel erbij. En ik heb nog een een stuk kabel liggen waar ik een kleine kabel van kan maken voor naar mijn pc :P

Maar welke versie zal ik dan kiezen? Pro of Elite, opzicht is de Elite nu voor een goeie prijs met 120GB schijf i.p.v 60GB en dat kun je best wel gebruiken als je games kan "installeren" op je harde schijf met de volgende dashboard update + 20 euro voor een switch
Als ik nu zou moeten kiezen, dan zou ik gewoon de Elite kopen. Voor 250 euro is dat een schijntje.
Je krijgt namelijk naast de extra HDD ruimte en zwarte kleur, ook een HDMI kabel en een audio kabel waarmee je je optical out netjes hebt.

Afbeeldingslocatie: http://regmedia.co.uk/2007/08/17/xbox_elite_box_contents.jpg

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Dat is waar. Ik heb op mijn pc scherm HDMI :D En een HDMI kabel is ook gauw €20 euro dus dan heb je het voordeel wat je hebt als je een Pro koopt eruit inclusief een switch.

En over een aantal weken komt er een Z-5500 zodat ik xbox 360 / laptop en pc kan aansluiten op 1 stereo.

[ Voor 30% gewijzigd door DeluxZ op 17-09-2008 15:28 ]

• DarkShadow
PWM schreef op woensdag 17 september 2008 @ 12:03:
Ik heb zojuist eens mijn spellen naast elkaar gezet _/-\o_ Al kopen er 5 man niks, dan zorg ik ervoor dat er nog een gemiddelde van 7 is.

Eigenlijk geen miskoop gehad gelukkig. Heb alleen Battlefield: Bad Company dubbel, als iemand heb wil voor 30,-,. pm me maar :)

Ik betaal bij Gamehubs trouwens altijd met CC. Heeft het nog zin om PayPal te gebruiken?
tja, werkt even goed. Ik doe het altijd met paypal, wordt direct van mn rekening afgeschreven. Maar net wat je fijn vind.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

seninha schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:31:
Omdat ik me irriteerde aan het geluid van mn 2005 Xbox heb ik maar de OEM fan vervangen door een
Whisper:
[afbeelding]

Gelijk ook even de bovenkant van de heatsink onder de DVD speler afgedekt,waardoor nu de aangezogen lucht geforceerd door heen moet..

Kan ik vanavond eindelijk rusting een HDMWV film kijken zonder dat de TV voluit moet _/-\o_

Heb de voor ik de case uit elkaar gehaald heb de MS sticker met een fohn losgemaakt, je weet natuurlijk nooit of de RRDO terug komt ;)
Maakt het nou echt veel verschil in geluid? :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Verwijderd

Een paar dagen geleden hadden een paar mensen het hier over A-Train HX. Ik had hem toen in de bestelling staan en nu een aantal dagen in mijn bezit. Hij wordt op internet echt bijna overal afgekraakt omdat de graphics niet bepaald geweldig zijn (en ze zelf in-game heel trots aangeven dat het in 720p is :+ ), maar als je iets verder kijkt, is het toch wel een leuke treinsim.
Ik plak hieronder even mijn comment die ik op het XBW forum heb gepost.
Hebben al meer mensen hier ervaringen met deze game?

Ik heb deze game bij play.com gekocht voor 20 euro. Moet er nog eens goed voor zitten, heb me eerst even gericht op een aantal achievements, omdat ik toch eerst heel wat geld wilde hebben om bekend te kunnen raken met de game. De manual is ruk. Er staat wel veel in over wat je kan doen, maar niet hoe je dingen moet doen. Daar moet je met behulp van internet en verschillende fora achter komen. En natuurlijk vooral blijven proberen. Na een tijdje is het allemaal wat duidelijker en wordt het ook leuker. Binnenkort dus even opnieuw beginnen met kennis die ik nu heb. Bottom-line is: Er is eigenlijk geen echt doel. Je moet niet failliet raken en proberen om 10 miljard te verdienen, dan is de game klaar, maar daarna kun je nog wel verder spelen natuurlijk. Het is inderdaad een game tussen Sim City en Transport Tycoon in. Graphics zijn inderdaad simpel maar dat is al snel niet storend meer en ZO erg is het nou ook weer niet. Voor 20 euro toch wel een aanradertje.

• PWM
  • Niet online

PWM

Gisteren WSOP 2007 gekocht :) Best leuk om even te pokeren, en dat voor 9,99 _/-\o_

Is het heel erg dat, toen ik hem zag staan voor die prijs, ik dacht: Mmmm, achievements :P

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
seninha schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:31:
Whisper:
[afbeelding]

Waar heb je dit kitje besteld? Hier zit veel meer bij dan bij mijn whisper fans!

• Lud0v1c
PWM schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:42:
Gisteren WSOP 2007 gekocht :) Best leuk om even te pokeren, en dat voor 9,99 _/-\o_

Is het heel erg dat, toen ik hem zag staan voor die prijs, ik dacht: Mmmm, achievements :P
Ja ja, het is niet zo heel erg om dat te denken, als je het spel maar leuk vindt. Het is wel grappig trouwens dat die achievements steeds belangrijker worden naarmate je meer speelt. Ik dacht eerst dat ik best immuun zou zijn voor die gamerpoints, maar ik merk dat ik steeds meer mn aandacht richt op het halen van achievements :P Wat wel mn grens is bij achievments, is dat als het maar enigzins gaat lijken op werken. Dus tegen je zin en urenlang hetzelfde doen. (zoals bv die duiven in GTA4) dan gooi ik de handdoek in de ring. Het moet wel leuk blijven.

P.S.Wat dacht je dan van sommige mensen die Avatar gaan kopen omdat ze dan binnen 5 minuten 1000G kunnen halen.

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

wimpie007 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:52:
[...]

Waar heb je dit kitje besteld? Hier zit veel meer bij dan bij mijn whisper fans!
Fan heb ik via Ebay in Engeland besteld voor €12 en gelijk ook even een tooltje genomen om de case makkelijk los te krijgen.Deze was €6.50

Afbeeldingslocatie: http://secure.llamma.com/catalog/images/openingtool%20008.jpg

Hier een link naar de shop:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=300255608511

Bij de fans zit niets anders bij.Alleen nog een verloop van 4 naar 3 poot stekker(geen idee waarvoor).
Je kan wel een nieuwere type nemen, die heeft een TURBO button.Als je deze indruk dan gaan de fans op 12V werken en dat maakt een takke herrie.
Dus besloten om die niet te nemen. Zie mezelf niet ff de fans sneller aan het werk zetten.
Als het goed is worden deze al door de Xbox zelf geregeld.

Je kan dit trouwens die ik genomen heb ook in nederland halen, ben je wat duurder uit maar niet veel meer.

R420R

IK kan merken dat het geluid zeker vele malen minder is geworden.
Nu is het zo dat toen ik de Xbox van iemand anders overnam deze minder herrie maakte.
Pas nadat de Xbox terug kwam van een RROD repair is het zo dat deze een ontzetend irritant aanwezig was :(
(Denk dat ze de fan snelheid wat aangepast hebben om meer koeling te krijgen.)

Maar wat natuurlijk ook meegenomen is met deze nieuwe fans , is het feit dat deze meer lucht verplaatsen dan de OEM's. En dat merk je ook als je je hand er achter zet. Terwijl de fans gewoon de zelfde snelheid draaien.

Ben er erg tevreden mee.

Moet nu alleen nog testen wat er gebeurt als ik een paar uur de Xbox aan heb.Zoals ik al aangaf ,zit deze in een kast en de warmte kan nog niet echt weg (moet nog extra gaten achter in de kast maken)
Ben benieuwd hoeveel geluid deze dan produceren.

[ Voor 14% gewijzigd door seninha op 17-09-2008 18:45 ]

iRacing Profile Flickr

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Weet iemand toevallig waar ik de originele face plate kan halen/bestellen voor de xbox??

Ik kom overal alleen de gekleurde of thema face plate's tegen... :/

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• Blaat
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik heb er misschien nog eentje voor je :) ik zal ff zoeken.
seninha schreef op woensdag 17 september 2008 @ 18:36:
[...]

[En nog eens ...]

R420R

IK kan merken dat het geluid zeker vele malen minder is geworden.
Nu is het zo dat toen ik de Xbox van iemand anders overnam deze minder herrie maakte.
Pas nadat de Xbox terug kwam van een RROD repair is het zo dat deze een ontzetend irritant aanwezig was :(
(Denk dat ze de fan snelheid wat aangepast hebben om meer koeling te krijgen.)

Maar wat natuurlijk ook meegenomen is met deze nieuwe fans , is het feit dat deze meer lucht verplaatsen dan de OEM's. En dat merk je ook als je je hand er achter zet. Terwijl de fans gewoon de zelfde snelheid draaien.

Ben er erg tevreden mee.

Moet nu alleen nog testen wat er gebeurt als ik een paar uur de Xbox aan heb.Zoals ik al aangaf ,zit deze in een kast en de warmte kan nog niet echt weg (moet nog extra gaten achter in de kast maken)
Ben benieuwd hoeveel geluid deze dan produceren.
Als het en verschil in geluid maakt en meer lucht verplaatst is het zeker de moeite waard om het eens te proberen. Houd ons op de hoogte!

[ Voor 90% gewijzigd door Blaat op 17-09-2008 20:41 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Verwijderd

Ik zag een mod voor de Xbox controller en vroeg me af welke onderdelen er in zitten, heeft iemand deze of iets soortgelijks al eens gemaakt, 25 euro vind ik een beetje veel voor een paar electronica onderdelen.
http://www.xbox-mod.net/

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 21:49:
Ik zag een mod voor de Xbox controller en vroeg me af welke onderdelen er in zitten, heeft iemand deze of iets soortgelijks al eens gemaakt, 25 euro vind ik een beetje veel voor een paar electronica onderdelen.
http://www.xbox-mod.net/
Als je die gebruikt in CoD4 of Halo 3 betekend dat een instant ban van Xbox Live.

Undetectable my ass. Voor offline is hij opzich wel te gebruiken.

Van de site:
Q: Can I get kicked off Xbox live for having it and is it detectable ?

A: No Our Xbox Mods are not detectable, and you cannot get kicked off Xbox live unless you break the rules, the rapid fire xbox modifications button does not break the rules.
Die jongens moeten de voorwaarden maar eens opnieuw lezen :+

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 17-09-2008 22:04 ]

Verwijderd

Beakzz schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:42:
Ben wel benieuwd welke winkels meedoen en of het ook op die voordeelpacks komt met die spellen en controller (zal wel niet ? )

Ik wacht gespannen af :)
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Nooit echt Echt van plan geweest om een xbox te halen, maar nu gaat het toch echt kriebelen.

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 17 september 2008 @ 22:02:
[...]
Als je die gebruikt in CoD4 of Halo 3 betekend dat een instant ban van Xbox Live.

Undetectable my ass. Voor offline is hij opzich wel te gebruiken.

Van de site:
[...]
Die jongens moeten de voorwaarden maar eens opnieuw lezen :+
Ik wil ook niet zo'n snelle maar ééntje die zo'n 4 schoten per seconde doet. Heb al zitten denken over hoe je dat een beetje random doet, mischien een microswitch tegen het rubble mechanisme. :)

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Ja maar dat plaatje waar je naar linkte zaten 2 heatsinks, losser ledjes met kleuren en een schakelaar, vandaar mijn vraag

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 00:54:
[...]

Ik wil ook niet zo'n snelle maar ééntje die zo'n 4 schoten per seconde doet. Heb al zitten denken over hoe je dat een beetje random doet, mischien een microswitch tegen het rubble mechanisme. :)
Sorry, maar het blijft ongelofelijk lame.
Als je 4 keer wilt schieten, dan haal je de trekker maar 4 keer over, net als alle anderen.

Imho verdien je het met dit soort idiote hacks (indien online gebruikt) om van live verbannen te worden. En dan ook gewoon direct, en voor altijd.

Sorry voor mijn niet geheel subtiele bewoording, maar vind dit echt niet kunnen

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Ik moet nog naar level 99 in Blue Dragon, daar zou zo'n controller wel ideaal voor zijn :)

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gisteren er eindelijk aan toegekomen om Pure te spelen na de positieve reacties hier. Het ziet er goed uit en speelt lekker weg. Is het trouwens mogelijk de taal te veranderen? Het was in het Nederlands en dat heeft wel een heel hoog Nickelodeon gehalte. Helaas komen er te veel andere leuke games uit de komende tijd om deze an te schaffen, maar misschien zal ik m later ooit nog eens aanschaffen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 00:54:
[...]

En waarom wil je dat? De enige reden die ik kan bedenken is om te cheaten en een oneerlijk voordeel te behalen tegenover de normale spelers zoals de meeste hier. De game is gewoon heel goed te spelen zonder en als ik zelfs de singleplayer op veteran (bijna helemaal) kan uitspelen, dan voldoet de standaard controller blijkbaar prima.

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Walkman schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:45:
Is het trouwens mogelijk de taal te veranderen? Het was in het Nederlands en dat heeft wel een heel hoog Nickelodeon gehalte.
Locale van je Xbox naar UK ofzo zetten, dan heb je gewoon Engelse taal, klinkt een stuk beter ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:52:
[...]

En waarom wil je dat? De enige reden die ik kan bedenken is om te cheaten en een oneerlijk voordeel te behalen tegenover de normale spelers zoals de meeste hier. De game is gewoon heel goed te spelen zonder en als ik zelfs de singleplayer op veteran (bijna helemaal) kan uitspelen, dan voldoet de standaard controller blijkbaar prima.
Turbo knoppen bestaan al zowiezo sinds de nes. zo erg zijn ze nu ook weer niet

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:31:
[...]

Turbo knoppen bestaan al zowiezo sinds de nes. zo erg zijn ze nu ook weer niet
Kon jij multiplayeren over internet met je NES?
Dat is nou juist het verschil. Als iemand wil cheaten in de single player gaat ie maar lekker zijn gang. Maar als ik op internet game, is het heel wat minder frustrerend als je op een eerlijke manier wordt afgeknald.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wat Mork zegt dus. Turboknoppen bestaan al voor zolang ik me kan herinneren. Als jij zo weinig vertrouwen hebt in je skills dat je dat wil misbruiken in singleplayer, dan doe je dat, zal niemand een worst schelen. Doe je het in multiplayer mag je van mij de virtuele schandpaal op: (temp)ban en extra icoon bij je nicknaam ofzo.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• cybermans
  • Laatst online: 08-09 09:33
alles wat niet standaard is gewoon not done in multiplayer....

het gaat toch om skills en niet om de boel te flashen omdat je wat misbruik maakt.

Wat een lol trouwens mensen die aimbots gebruiken en iedereen neer knallen..... gewoon schieten en altijd raak, wat is daar de lol van.... behalve de "lol" dat je het verziekt voor anderen

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• DarkShadow
idd zeer kansloos, snap sowieos niet waarom je zoiets zou willen, je weet toch dat je zuigt als je cheats nodig hebt.

Verwijderd

Wat heb je er eigenlijk aan? Hoe snel je kunt schieten in shooters hangt toch volledig af van hoe snel je kunt herladen? Althans, in bijvoorbeeld Battlefield zie ik niet in hoe je er voordeel uit zou kunnen halen.

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:09:
Wat heb je er eigenlijk aan? Hoe snel je kunt schieten in shooters hangt toch volledig af van hoe snel je kunt herladen? Althans, in bijvoorbeeld Battlefield zie ik niet in hoe je er voordeel uit zou kunnen halen.
Heb er wel eens filmpjes van gezien. In die situatie had je in CoD4 een Desert Eagle in een seconde leeg ofzo. Daarmee vergroot je de 'kans' dat je wat raakt zodanig, dat je eigenlijk gewoon kunt sprayen met dat ding, en eigenlijk altijd wel een kill hebt.
Zeer, zeer lame :)

Xbox

• Walkman
  • Niet online
Dixons is trouwens weer z'n 360 spellen aan het opruimen. Staan wel wat aardige games voor zo rond de 15 a 20 euro (Juiced, Lost:via Domus, Blue Dragon, Stunt driver ignition, Timeshift weet ik zo uit m'n hoofd). Heb zelf maar niets meegenomen, anders wordt m'n stapel nog te spelen game te groot :)

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Vandaag heeft ook mijn Xbox het begeven, nog net binnen de garantie. Geen RROD, maar gewoon geen beeld meer. Alles geprobeerd : Component, Composiet, Scart. Dit alles met drie verschillende kabels en twee teevee's, niet gaf maar een lichtpuntje.
On-line aangemeld bij MS en sticker gedowndload. Nu nog een doos vinden ....

Ik verschuif dus voor een week naar het grote Xbox defecten topic .....

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:09:
In Battlefield BC bijvoorbeeld wordt de spreiding van de kogels minder als je meerdere keren vuurt ipv in één keer je clip leegschiet.

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:25
Zijn er nog leuke spellen die ik moet hebben? De laatste 2 spellen die ik heb gehaald waren GTA IV en The Orange box..

• Lud0v1c
barzi schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:14:
Zijn er nog leuke spellen die ik moet hebben? De laatste 2 spellen die ik heb gehaald waren GTA IV en The Orange box..
Wat zijn de game-genres die je leuk vind?

• Perzikvrucht
Ik hou wel van alles, maar alleen niet echt van buitenaardige wezens etc. Half life was hier een uitzondering op.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 22:27

Sagat

Is pappa x2!

pong! ;)

(misschien een tip om erbij te zetten wat je verder al hebt aan games en wat voor genres je leuk vind)

10 second ninja DONE

• IkWilbert
  • Laatst online: 09:12

IkWilbert

Het is mij!

barzi schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:14:
Als je van flighsims houdt dan is ace combat een aanrader _/-\o_

I intend to live forever. So far, so good.

• Perzikvrucht
Spellen die ik heb:

Fifa 08
The Orange box
CoD 4
Skate
GTA IV
DMC 4

• UTwizard
  • Laatst online: 12-09 11:44
IkWilbert schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:35:
[...]

Als je van flighsims houdt dan is ace combat een aanrader _/-\o_
Ace Combat noem ik nou niet bepaald een flightsim :P

Maar er zijn inderdaad zoveel spellen, kijk eens op Gamespot, IGN of Gametrailers, die hebben ook allen wel een 'Top xxx list' van spellen.

• IkWilbert
  • Laatst online: 09:12

IkWilbert

Het is mij!

UTwizard schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:43:
[...]

Ace Combat noem ik nou niet bepaald een flightsim :P

Maar er zijn inderdaad zoveel spellen, kijk eens op Gamespot, IGN of Gametrailers, die hebben ook allen wel een 'Top xxx list' van spellen.
Ja ok.... je hebt gelijk. Maar als je flight combatsims houdt dan is dit de game voor je ;)

Ik wacht ook met smart op H.A.W.X.

[ Voor 4% gewijzigd door IkWilbert op 18-09-2008 15:57 ]

I intend to live forever. So far, so good.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

barzi schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:42:
Spellen die ik heb:

Fifa 08 - PES 2008
The Orange box - Halo 3
CoD 4 - Gears of War
Skate - Tony Hawk
GTA IV - Saints Row
DMC 4 - Ninja Gaiden
Zoiets :?

• PWM
  • Niet online

PWM

IkWilbert schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:56:
[...]

Ja ok.... je hebt gelijk. Maar als je flight combatsims houdt dan is dit de game voor je ;)

Ik wacht ook met smart op H.A.W.X.
Ik denk meer dat ie bedoeld dat het woord SIM wat overdreven is
:P

• Walkman
  • Niet online
barzi schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:42:

Fifa 08
The Orange box
CoD 4
Skate
GTA IV
DMC 4
Ik zie geen racegames, want op dat gebied is er genoeg moois uit (Test drive unlimited, Project Gotham, Burnout, Grid, Forza etc)
Als je Skate hebt zou ik gewoon op deeltje 2 wachten, Tony Hawk is toch heel anders vergeleken daarmee.
Als je Fifa hebt zou ik voorlopig ook geen andere voetbalgames halen als je je daar nog mee vermaakt. Virtua Tennis is leuk tegen vrienden en nu goedkoop te krijgen (bv. bij Dixons in de aanbieding)
Er staan een aantal schietspellen tussen, dus Bioshock en Gears of War zijn aanraders.
En als je van GTAIV houdt dan zijn Saint''s Row 1+2 en Crackdown goede spellen, mogelijk ook Mercenaries 2 (demo is geloof ik vandaag uitgekomen)

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Burnout paradise vind ik wel een aanrader, genoeg speeluren eer je alle wagens geunlockt hebt, en sinds vandaag is er een (gratis!) patch uit die ook motoren aan het spel toevoegt. Ook ligt dit snel nu voor gemiddeld 35 euro in de winkels

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 22:27

Sagat

Is pappa x2!

En ik mis guitar hero!

10 second ninja DONE

• Walkman
  • Niet online
ijskonijn schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:57:
Burnout paradise vind ik wel een aanrader, genoeg speeluren eer je alle wagens geunlockt hebt, en sinds vandaag is er een (gratis!) patch uit die ook motoren aan het spel toevoegt. Ook ligt dit snel nu voor gemiddeld 35 euro in de winkels
28 euro nu bij MM :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.