Fan heb ik via Ebay in Engeland besteld voor €12 en gelijk ook even een tooltje genomen om de case makkelijk los te krijgen.Deze was €6.50
Hier een link naar de shop:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=300255608511
Bij de fans zit niets anders bij.Alleen nog een verloop van 4 naar 3 poot stekker(geen idee waarvoor).
Je kan wel een nieuwere type nemen, die heeft een TURBO button.Als je deze indruk dan gaan de fans op 12V werken en dat maakt een takke herrie.
Dus besloten om die niet te nemen. Zie mezelf niet ff de fans sneller aan het werk zetten.
Als het goed is worden deze al door de Xbox zelf geregeld.
Je kan dit trouwens die ik genomen heb ook in nederland halen, ben je wat duurder uit maar niet veel meer.
R420R
IK kan merken dat het geluid zeker vele malen minder is geworden.
Nu is het zo dat toen ik de Xbox van iemand anders overnam deze minder herrie maakte.
Pas nadat de Xbox terug kwam van een RROD repair is het zo dat deze een ontzetend irritant aanwezig was
(Denk dat ze de fan snelheid wat aangepast hebben om meer koeling te krijgen.)
Maar wat natuurlijk ook meegenomen is met deze nieuwe fans , is het feit dat deze meer lucht verplaatsen dan de OEM's. En dat merk je ook als je je hand er achter zet. Terwijl de fans gewoon de zelfde snelheid draaien.
Ben er erg tevreden mee.
Moet nu alleen nog testen wat er gebeurt als ik een paar uur de Xbox aan heb.Zoals ik al aangaf ,zit deze in een kast en de warmte kan nog niet echt weg (moet nog extra gaten achter in de kast maken)
Ben benieuwd hoeveel geluid deze dan produceren.
[
Voor 14% gewijzigd door
seninha op 17-09-2008 18:45
]