Het Xbox 360 ervaringen Topic #51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 57.375 views

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
iemand al Infinite Undiscovery gespeeld?
hoe is de game?
de voice over is bagger dat heb ik wel gehoord op youtube.

maar de game zelf?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 19:02
Dutchzilla schreef op donderdag 18 september 2008 @ 21:26:
hoe is de game?

maar de game zelf?
Goede budgetbak titel als je een RPG fan bent. De game is zeker niet fullprice waard. Op gamerankings krijgt hij gemiddeld 71%

[ Voor 8% gewijzigd door Lud0v1c op 19-09-2008 10:13 ]

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchzilla schreef op donderdag 18 september 2008 @ 21:26:
hoe is de game?

maar de game zelf?
is zeker niet beschikbaar met orginele audio en subs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister Conan gekocht voor 4.99 :D

had er niet al te veel van verwacht, maar eigenlijk is het best een leuk spel. Hack and slash, veel bloed, borsten, meer bloed, leuk vechtsysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Waar ik eigenlijk een beetje over in zit, is dat de games van tegenwoordig steeds meer de scope krijgen op multiplayer. Ik zelf ben echt totaal geen fan hiervan omdat mij verhaallijnen boeien en echt een single player gamer ben. Voorbeeld: GTA4 non stop gespeeld, maar nadat het verhaal is afgelopen niet meer aangeraakt..

Nu wil ik COD4 aangschaffen maar die single player is binnen 8 uur uitgespeeld, Fable 2 schijnt ook een kortdurende single player te krijgen..

Zal er in de toekomst het single player verhaal lijn naar de achtergrond worden geschoven en al de dev. tijd in multiplayer gestoken worden of is dit gewoon een tijdelijke trend? en zie ik het gewoon verkeerd.

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOCO_cola schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:57:
Waar ik eigenlijk een beetje over in zit, is dat de games van tegenwoordig steeds meer de scope krijgen op multiplayer. Ik zelf ben echt totaal geen fan hiervan omdat mij verhaallijnen boeien en echt een single player gamer ben. Voorbeeld: GTA4 non stop gespeeld, maar nadat het verhaal is afgelopen niet meer aangeraakt..

Nu wil ik COD4 aangschaffen maar die single player is binnen 8 uur uitgespeeld, Fable 2 schijnt ook een kortdurende single player te krijgen..

Zal er in de toekomst het single player verhaal lijn naar de achtergrond worden geschoven en al de dev. tijd in multiplayer gestoken worden of is dit gewoon een tijdelijke trend? en zie ik het gewoon verkeerd.
Fable heeft toch helemaal geen multiplayer? En ja, waarschijnlijk wordt multiplayer steeds belangrijker, aangezien steeds meer mensen in de wereld toegang tot het internet hebben en er meer breedband is.
Maar als er een markt voor is, dan blijven ze natuurlijk ook singleplayerspellen maken. Een voordeel voor ontwikkelaars is met multiplayergames is dat je kunt controleren op keys en dus op aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

2 woorden @ CoD4: Veteran difficultylevel!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:08:
[...]

Fable heeft toch helemaal geen multiplayer? En ja, waarschijnlijk wordt multiplayer steeds belangrijker, aangezien steeds meer mensen in de wereld toegang tot het internet hebben en er meer breedband is.
Maar als er een markt voor is, dan blijven ze natuurlijk ook singleplayerspellen maken. Een voordeel voor ontwikkelaars is met multiplayergames is dat je kunt controleren op keys en dus op aanschaf.
@ Fable 2 Multiplayer: Klopt, zit e rniet in, maar wel een geweldige COOP game-ervaring! Vind het uber vet dat de wijzigingen die een coop-speler bij iemand anders in de wereld aanricht, blijvend zijn :) _/-\o_

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:52

Dit is erg duaal natuurlijk, de multiplayer verlengt juist de levensduur van een spel, ook als je reviews leest van bijvoorbeeld Bioshock, het spel is een kort leven beschoren door het missen van een multiplayer, nou klopt dit ook wel aardig met de statistieken hier, hoeveel topic delen zijn er van Bioshock, erg weinig kan ik je zeggen, en dit komt niet doordat het een slechte game is, integendeel. (lol heb t even opgezocht 2 delen 8)7 )

CoD 4 heeft juist weer een ijzersterke multiplayer, dit spel leent zich hier juist goed voor.
Maar kijkend naar spellen als Fall out 3 zal echt wel een ijzersterke singleplayer hebben.
Ik denk dat de grenzen steeds ruimer worden tussen singleplayer en multiplayer, al is dit process al paar jaar gaande, MMO's waar veel nadruk opligt, Online Coop komt steeds meer voor.

CoD games zijn altijd erg kort en linear, dit hoort gewoon bij dit type genre, en zorgt tevens voor de succesformule die CoD al vanaf het eerste deel heeft, wordt het te uitgebreid of te langdradig en zal dit waarschijnlijk een negatief effect hebben op de ervaring voor de meeste mensen.

Voor mij persoonlijk was elk level in CoD4 erg sterk en afwisselend kwa opzet, en spannend tot het einde aan toe, het ging niet vervelelen in ieder geval.
En het mooie van CoD is, dat er toch wel replay value in zit, ik ga m binnenkort nog s helemaal overdoen, maar dan op Elite difficulty.

Assasins Creed, leuk spel opzich, maar ik vond het veel te langdradig en gewoon niet afwisselend meer, gebeurde steeds maar hetzelfde eigenlijk en op een gegeven moment vond ik het geen uitdaging meer, heb het tot vervelends toe uitgespeeld, voor het verhaal te weten, maar anders wist ik t wel.

Je ziet ook dat developers duidelijk hun keuze moeten maken, of gaan we eerst alle aandacht in de singleplayer gooien of in de multiplayer, Assassins Creed is hier een goed voorbeeld van, hier zit een halfbakken multiplayer in, alleen door de tijdsgebrek hebben ze het niet op het laatste moment erin weten te krijgen, voor deel 2 is al belooft een multiplayer in te zitten.
Zoals Battlefield, is focus 1 de multiplayer ervaring, en is de singleplayer secundair

Far Cry 2 gaat bijvoorbeeld weer heel erg de focus leggen op de singleplayer ervaring, het verhaal zelf zal niet echt sterk zijn ansich, maar de interactiviteit met je omgeving wel en de keuzes die je maakt.
Ik zelf maak me dus niet zo'n zorgen om de singleplayer toekomst, al zit er ook wel crap bij, zoals the Force unleashed had ik veel meer van verwacht, maar zo slecht uitgewerkt zoals het nu is :'(

Tja en een goede multiplayer verkoopt gewoon, kijk naar games als counter-strike en WoW deze worden tot op de dag van vandaag nog steeds verkocht.
Multiplayer zorgt ook voor community building, en community's verkopen nou eenmaal goed, en zorgt ervoor dat steeds meer mensen het gaan spelen.

[ Voor 38% gewijzigd door Turismo op 19-09-2008 13:48 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Single Player modus is er in mijn ogen alleen maar om het verhaal te leren kennen en klaar gestoomt te worden voor de Multy Player modus. Sommige spellen richting zich op SP of op MP dat kun je altijd duidelijk merken. Een RPG kun je vaak veeeeeel langer SP spelen en als je wilt ook nog MP. Ik heb een xbox 360 met 40 spellen en speel eigenlijk nooit online. Speel altijd de SP, die keuze maak ik gewoon bewust. Speel liever de SP uit en dan volgende spel, i.p.v. SP daarna in de MP blijven hangen. Er zijn gewoon teveel titels om te blijven hangen, zeker als je ze allemaal wilt blijven spelen. Heb je maar een paar spellen kan ik best begrijpen dat je de MP wilt spelen en dat je op die manier meer speelduur uit je aankoop krijgt.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Turismo schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:15:
[...]

Dit is erg duaal natuurlijk, de multiplayer verlengt juist de levensduur van een spel, ook als je reviews leest van bijvoorbeeld Bioshock, het spel is een kort leven beschoren door het missen van een multiplayer, nou klopt dit ook wel aardig met de statistieken hier, hoeveel topic delen zijn er van Bioshock, erg weinig kan ik je zeggen, en dit komt niet doordat het een slechte game is, integendeel. (lol heb t even opgezocht 2 delen 8)7 )

CoD 4 heeft juist weer een ijzersterke multiplayer, dit spel leent zich hier juist goed voor.
Maar kijkend naar spellen als Fall out 3 zal echt wel een ijzersterke singleplayer hebben.
Ik denk dat de grenzen steeds ruimer worden tussen singleplayer en multiplayer, al is dit process al paar jaar gaande, MMO's waar veel nadruk opligt, Online Coop komt steeds meer voor.

CoD games zijn altijd erg kort en linear, dit hoort gewoon bij dit type genre, en zorgt tevens voor de succesformule die CoD al vanaf het eerste deel heeft, wordt het te uitgebreid of te langdradig en zal dit waarschijnlijk een negatief effect hebben op de ervaring voor de meeste mensen.

Voor mij persoonlijk was elk level in CoD4 erg sterk en afwisselend kwa opzet, en spannend tot het einde aan toe, het ging niet vervelelen in ieder geval.
En het mooie van CoD is, dat er toch wel replay value in zit, ik ga m binnenkort nog s helemaal overdoen, maar dan op Elite difficulty.

Assasins Creed, leuk spel opzich, maar ik vond het veel te langdradig en gewoon niet afwisselend meer, gebeurde steeds maar hetzelfde eigenlijk en op een gegeven moment vond ik het geen uitdaging meer, heb het tot vervelends toe uitgespeeld, voor het verhaal te weten, maar anders wist ik t wel.

Je ziet ook dat developers duidelijk hun keuze moeten maken, of gaan we eerst alle aandacht in de singleplayer gooien of in de multiplayer, Assassins Creed is hier een goed voorbeeld van, hier zit een halfbakken multiplayer in, alleen door de tijdsgebrek hebben ze het niet op het laatste moment erin weten te krijgen, voor deel 2 is al belooft een multiplayer in te zitten.
Zoals Battlefield, is focus 1 de multiplayer ervaring, en is de singleplayer secundair

Far Cry 2 gaat bijvoorbeeld weer heel erg de focus leggen op de singleplayer ervaring, het verhaal zelf zal niet echt sterk zijn ansich, maar de interactiviteit met je omgeving wel en de keuzes die je maakt.
Ik zelf maak me dus niet zo'n zorgen om de singleplayer toekomst, al zit er ook wel crap bij, zoals the Force unleashed had ik veel meer van verwacht, maar zo slecht uitgewerkt zoals het nu is :'(

Tja en een goede multiplayer verkoopt gewoon, kijk naar games als counter-strike en WoW deze worden tot op de dag van vandaag nog steeds verkocht.
Multiplayer zorgt ook voor community building, en community's verkopen nou eenmaal goed, en zorgt ervoor dat steeds meer mensen het gaan spelen.
Ik heb het ook niet over of het juist goed of slecht is, in tegendeel. Gaat mij er meer om dat er voor mij gevoel de nadruk steeds meer op multiplayer wordt gelegt. En dat vind ik jammer omdat ik nou eenmaal meer van verhalen en single player hou. Ik merkte dat voormijzelf op, en had een idee of jullie dat nou ook hebben..

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:52
SOCO_cola schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:53:
[...]

Ik heb het ook niet over of het juist goed of slecht is, in tegendeel. Gaat mij er meer om dat er voor mij gevoel de nadruk steeds meer op multiplayer wordt gelegt. En dat vind ik jammer omdat ik nou eenmaal meer van verhalen en single player hou. Ik merkte dat voormijzelf op, en had een idee of jullie dat nou ook hebben..
Ohja, maar dit merk ik al een paar jaar op, die hype is al een paar jaar gaande, begon beetje bij tijdperk Quake 3 Arena en Unreal Tournament dat de multiplayer steeds meer aanweziger werd en nog steeds, en singleplayer naar de achtergrond gedrukt wordt, en de laatste jaren met MMO's.
Warcraft 3 kon mij erg bekoren kwa verhaal en de singleplayer ervaring, WoW mja laat ik lekker aan me voorbij gaan.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Nu met de nieuwe prijsverlaging en de geld terug actie wordt het wel heel aantrekkelijk om alsnog een xbox360 te kopen. Hoe groot is het verschil tussen de Arcade en de Premium versie? Is een hd nodig om bepaalde spellen te spelen?

Ik denk dat ik vooral games als Fifa09 er zal gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 19:08
Ik dacht niet dat games een hd vereisten ... maar met hd kunnen ze wel aan caching doen en binnekort met de nieuwe dash kan je games compleet op de hd installeren -> data kan sneller geladen worden.

Met een hd is het natuurlijk ook handiger om demos te downloaden (die soms toch wel groot kunnen zijn). Ook de savegames kunnen soms groot worden (mijn bioshock saves games zitten boven de 30mb)

Uiteindelijk kost het je slechts 50 euro meer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Je krijgt bij de Premium een 60GB HD, Headset en Component kabel extra, voor 5 tientjes.

Ik zou niet er niet over na hoeven denken :+

Zo ziet de sticker er trouwens uit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Wl93qJpj1QbXXtobd34fLfZk/full.jpg

Volgens de consoleshop heeft de 360:
drie krachtige core procesoren
:z

[ Voor 45% gewijzigd door PWM op 19-09-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XoiN schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:26:
Nu met de nieuwe prijsverlaging en de geld terug actie wordt het wel heel aantrekkelijk om alsnog een xbox360 te kopen. Hoe groot is het verschil tussen de Arcade en de Premium versie? Is een hd nodig om bepaalde spellen te spelen?

Ik denk dat ik vooral games als Fifa09 er zal gaan spelen.
Niet nodig, maar zeker wel aan te raden. Ik zou het dan ook zeker doen. Geloof mij maar, doe maar met HD. Echt, doe maar.

Doen dus. Maar het hoeft niet.

maar doe maar wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
het is echt niet nodig, maar als je af en toe een demo gebruikt is het toch wel handig. En je kan er binnenkort voor kiezen om games te installeren, daarnaast is het handig als je af en toe wat arcade speelt. Er komen steeds vaker games die echt de moeite waard zijn uit op arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Over de meeste spellen kan je een stuk langer doen (lang leven de achievements), COD4 speel je echt wel een stuk langer op als 8 uur als je hem op "Veteran" speelt.

Speel al je games gewoon meteen op de hoogste moeilijkheidsgraad, en je zult zien dat je er opeens een stuk langer over doet, en ook veel meer lol/voldoening van hebt.

Zelf speel ik ook weinig multiplayer, alleen co-op met mijn vrienden. Laatst met 4 man GRAW2 voor €15 euro uit de bakken gevist, en daar vermaken we ons nu mee.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
yzf1kr schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:00:
[...]

Over de meeste spellen kan je een stuk langer doen (lang leven de achievements), COD4 speel je echt wel een stuk langer op als 8 uur als je hem op "Veteran" speelt.

Speel al je games gewoon meteen op de hoogste moeilijkheidsgraad, en je zult zien dat je er opeens een stuk langer over doet, en ook veel meer lol/voldoening van hebt.

Zelf speel ik ook weinig multiplayer, alleen co-op met mijn vrienden. Laatst met 4 man GRAW2 voor €15 euro uit de bakken gevist, en daar vermaken we ons nu mee.
idd, ik heb cod4 dan niet op veteran gespeeld, wel een na moeilijkste graad en ik deed er al direct een stukje langer over (13/14 uur). Dan de multiplayer nog, erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
Oke! Het is voor mij duidelijk, het is gewoon dom om die 50 euro te besparen terwijl je er zoveel moois voor terug krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

PWM schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:40:
Je krijgt bij de Premium een 60GB HD, Headset en Component kabel extra, voor 5 tientjes.

[afbeelding]

Volgens de consoleshop heeft de 360:

[...]

:z
Dat is niet de enigste fout zie ik
Consoleshop

... het bedrijf de prijs van de Xbox 360 Elite verlaagd van 269 naar 299 euro. De fabrikant stort ook nog eens 50....

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n ideale xbox controller ontworpen, nu nog maken :P

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v156/pinobot/xboxcontrollermetingebouwdschermfot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

*lol* - Dat noemen ze een PSP :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Weet iemand welke winkels nog supersize packs hebben van 269 incl die cashback ?
Bij xboxhome en wat andere sites zie ik ze wel maar mijn broer is morgen jarig.
Ik woon tussen rotterdam en dordrecht in dus in de buurt of een groot keten zou handig zijn.

Dat is samen met die 60 gb en cashback toch wel een hele mooie kwaliteit / prijsverhouding geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:40:

[afbeelding]
Nu alleen de dozen met een sticker voor de aanbieding in aanmerking komen, is het niet een manier om 'oude' magazijnvoorraad op te ruimen? Of zijn het hele recente consoles?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

EfBe schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 18:20:
[...]

Nu alleen de dozen met een sticker voor de aanbieding in aanmerking komen, is het niet een manier om 'oude' magazijnvoorraad op te ruimen? Of zijn het hele recente consoles?
De 60GB versies zijn sowieso de nieuwe versies. Volgens mij zijn die sinds juni in productie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Beakzz schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 18:00:
Weet iemand welke winkels nog supersize packs hebben van 269 incl die cashback ?
Bij xboxhome en wat andere sites zie ik ze wel maar mijn broer is morgen jarig.
Ik woon tussen rotterdam en dordrecht in dus in de buurt of een groot keten zou handig zijn.

Dat is samen met die 60 gb en cashback toch wel een hele mooie kwaliteit / prijsverhouding geworden
Waarschijnlijk geldt die actie niet met de cashback actie

Niet gezien dat ze die actie samen doen :o

[ Voor 4% gewijzigd door DeluxZ op 19-09-2008 19:00 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dus, dit pakketje:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MFQfglbyjqmbnrFG9pSWuTNY/full.jpg

Kost nu 229,-.

Misschien wil mijn Oma er nu ook 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 19:15:
Dus, dit pakketje:
[afbeelding]
Kost nu 229,-.
D'r zit geen voeding bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:12

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Die is verstopt achter de doos :P of hij paste niet meer op de foto O-)

[ Voor 9% gewijzigd door sekeroglan op 19-09-2008 20:42 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
PWM schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 19:15:
Dus, dit pakketje:

[afbeelding]

Kost nu 229,-.

Dat gaat je niet lukken want:
ACTIE VOORWAARDEN

Deze promotie is geldig vanaf 19 september t/m 31 december 2008 en geldt alleen voor consoles waarvan de verpakking is voorzien van de speciale actiesticker en die zijn aangekocht bij één van de deelnemende winkels. Alle aanvragen moeten uiterlijk vier weken na aankoop van de console zijn ontvangen. Deze promotie is alleen geldig in voor consumenten woonachtig België. Niet geldig in combinatie met andere acties. Aanvragen worden niet geretourneerd. Het versturen van je aanvraag geldt als volledige en onvoorwaardelijke erkenning van deze voorwaarden. Deze promotie is beperkt tot één teruggave per familie, huishouden of adres en Microsoft behoudt zich het recht om de identiteit te controleren. Maximaal één aanvraag per rekeningnummer. Deze promotie is ongeldig indien deze verboden is, belast wordt of anderszins wordt beperkt. Alleen volledig ingevulde en ondertekende inzendingen voorzien van een originele actie sticker en bijgesloten een kopie van het aankoopbewijs van de Xbox 360 console worden in behandeling genomen.
Punt 1:

De grote packs waren als aktie bedoeld om de oude voorraad kwijt te raken, ze waren ook maar beperkt verkrijgbaar en zijn nu op.

Punt 2:

Er zullen misschien webshops zijn die beweren mee te doen, en zo'n pack aanbieden, maar MS kennende zijn internetshops die via parallele import hun spullen krijgen uitgesloten.

Dus reken er maar niet op dat je zo'n pack voor die prijs kan scoren, of je moet al heel veel geluk hebben, en een domme verkoper tegenkomen die een nieuwe 360 icm met zo'n pack voor je in een doos stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Thrace Grumble schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:13:
[...]

2 woorden @ CoD4: Elite difficultylevel!
Turismo schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:15:
[...]
:'(

Ik heb een kapotte versie van COD4, want die van mij heeft geen Elite difficulty

spoiler:
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elite difficulty = controller ondersteboven houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

yzf1kr schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 20:51:
[...]

[...]

Punt 1:

De grote packs waren als aktie bedoeld om de oude voorraad kwijt te raken, ze waren ook maar beperkt verkrijgbaar en zijn nu op.

Punt 2:

Er zullen misschien webshops zijn die beweren mee te doen, en zo'n pack aanbieden, maar MS kennende zijn internetshops die via parallele import hun spullen krijgen uitgesloten.

Dus reken er maar niet op dat je zo'n pack voor die prijs kan scoren, of je moet al heel veel geluk hebben, en een domme verkoper tegenkomen die een nieuwe 360 icm met zo'n pack voor je in een doos stopt.
Daar denkt Xboxhome toch heel anders over:

http://www.xboxhome.nl/pr...-supersize-pack-60-gb.htm

Ik was vandaag in dde FRS om wat DVD's te kopen. Daar kregen ze net de actiestickers binnen om op de dozen te plakken. In het Supersize pack zit een gewone Xbox Pro doos. Volgens mij moet het lukken, hoewel je gelijk hebt dat het wat dubbel op zou zijn.

Overigens krijg je bij consoleshop voor 60,-: Forza 2, Gears of War, Halo 3 en Crackdown erbij.

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 19-09-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die actie bij Xboxhome klopt gewoon hoor, ik koop daar vrij vaak en ze staan zelfs op xbox.nl gelinkt bij de winkels, dus die zijn wel officieel met MS verbonden :)

en oude voorraad gaat niet echt op aangezien er 60 GB consoles in die supersize pack zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net nieuw dus ik zal wat info over mijn 360 posten. :)

Ben al ruim 2,5 jaar bezitter van een xbox 360
Heb zo'n 26 games gehad/heb 3 er van zijn arcade: Uno, Fable 2 PubGames en Castle Crashers.
Ben zeer tevreden met mijn xbox en de service.
1x kappot gegaan het duurde ongeveer 1/2 weken tot dat ik hem kreeg na het opsturen. Dus super snel. Speel op het moment Viva Pinata TIP.

En voor de rest heb ik:
20 GB hardisk
64 MB Memory
2x Headsets
1x wireless controller
1x controller met draad
1x Live vision camera
Heb op dit moment zilver.

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/community/xba/Super+NL+monkey.png
En ben nog bezitter van CommandoZer0 ( mijn oude account)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:12

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 22:09:
Ben net nieuw dus ik zal wat info over mijn 360 posten. :)

Ben al ruim 2,5 jaar bezitter van een xbox 360
Heb zo'n 26 games gehad/heb 3 er van zijn arcade: Uno, Fable 2 PubGames en Castle Crashers.
Ben zeer tevreden met mijn xbox en de service.
1x kappot gegaan het duurde ongeveer 1/2 weken tot dat ik hem kreeg na het opsturen. Dus super snel. Speel op het moment Viva Pinata TIP.

En voor de rest heb ik:
20 GB hardisk
64 MB Memory
2x Headsets
1x wireless controller
1x controller met draad
1x Live vision camera
Heb op dit moment zilver.

[afbeelding]
En ben nog bezitter van CommandoZer0 ( mijn oude account)
:w

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Vandaag Force Unleashed binnengehad. het is wel echt Star Wars, en erg vet om met de Force te klooien. Maar, zoals al zovelen hebben gezegd, toch is er ook heel wat mis met de game. Targetten werkt slecht bijvoorbeeld, heel veel screentearing vond ik... Maar ik ga me er wel mee vermaken denk ik zo :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

iemand PURE al gespeeld??? echt supervet spel!!

Verwijderd

yzf1kr schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 20:51:
[...]

[...]
Mijn vriend heeft voor 269 euro en dan nog 40 euro cashback gehad bij intertoys :) ze sloegen wel de xbox en het wireless game packet apart aan en niet de supersize pack in een keer. Dus geluk gehad denk ik :D

• PWM
  • Niet online

PWM

SYQ schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 00:40:
Ik vond Pure ook erg leuk. Ik vraag me met dat soort games wel altijd af of ze het volle pond waard zijn. Meer een game die ik voor 30,- weer ga halen :)

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
PWM schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 06:40:
[...]

Ik vond Pure ook erg leuk. Ik vraag me met dat soort games wel altijd af of ze het volle pond waard zijn. Meer een game die ik voor 30,- weer ga halen :)
Hmm ik had dus echt helemaal niets met de demo van Pure. Grafisch zag het er in orde uit, maar ik had er geen bijzonder gevoel bij en vond het zelfs na een paar rondjes al genoeg, laat staan dat ik vele races moet rijden...

&

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb me eigenlijk best vermaakt met de demo van Fracture :) Het is een beetje straight-forward maar wel leuk en zit goed in elkaar.

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

yzf1kr schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 20:58:
[...]

[...]

:'(

Ik heb een kapotte versie van COD4, want die van mij heeft geen Elite difficulty

spoiler:
lol
Hey, waar zie jij Elite staan? ;) Natuurlijk bedoelde ik Veteran :) Zit nog steeds met die klote Mile High achievement, niet te doen lijkt wel..Voor de rest is Veteran echt zooooo veel beter/leuker dan een andere moeilijkheidsgraad! _/-\o_

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• BM
  • Laatst online: 14:17

BM

Moderator Spielerij
SYQ schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 00:40:
Die is toch nog helemaal niet uit in Europa?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Pure heeft overigens een eigen topic: [Multi] Pure. Berichten over dat spel kun je dus beter daar plaatsen :).

And I'm the only one and I walk alone.

• beck
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 19:13
Na lang wikken en wegen heb ik besloten om ook een Xbox 360 aan te schaffen. Vooral vanwege het feit dat de prijzen van de console nu gedaald zijn en er naast de prijsverlaging ook nog eens een cashback wordt aangeboden is het nu extra interessant om er eentje aan te schaffen.

Ik zit echter te twijfelen tussen de volgende twee mogelijkheden:

Xbox 360 Supersize Pack - 60 GB € 268,00 (na € 40,- cashback dus € 228,-)

Kenmerken:

- 60 Gb harddisk
- Project Gotham Racing 4
- Gears of War
- 2 x draadloze controller
- Universele mediaafstandsbediening (voor DVD’s)
- Hoofdtelefoon
- Component HD AV kabel (met SCART adapter) - voor gewone én HDTV´s
- Ethernetkabel.

of

Xbox 360 Elite Console € 299,00 (na € 50,- cashback dus € 249,-)

Kenmerken:

- 120 GB Harde Schijf
- HDMI aansluiting
- HDMI Kabel bijgeleverd

Het Supersize Pack is erg scherp geprijsd. T.o.v. de elite krijg je er een extra draadloze controller bij, 2 games en een afstandsbediening. Dit alles voor € 21,- minder dan de elite. On the other hand... als ik kies voor de elite dan heb ik meer opslagruimte plus een HDMI kabel.

Ik heb nog een oude breedbeeld tv zonder HDMI, dus op dit moment is de HDMI kabel niet echt belangrijk. Mijn volgende tv wordt er natuurlijk wel eentje met HDMI, dus met het oog op de toekomst kan die kabel wel erg handig zijn.

Over de toekomst gesproken. Ik heb begrepen dat er waarschijnlijk in november een Fall Update aan zit te komen. Deze update zou het o.a. mogelijk maken om een game volledig vanaf de hdd te draaien (de gamedisc moet wel in de drive zitten). Dit maakt de grote hdd van de elite weer erg interessant.

Welke van deze 2 is de "betere" keuze?

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Als ik nu nog geen 360 zou hebben zou ik zéker voor de elite gaan. Al was het alleen al om de zwarte behuizing. Het oog wil ook wat hè :P

Gisteren op school hoorde ik een non-discussie tussen wat jongens :X
Een van hen wilde een 360 halen, maar een ander zei dat 'ie beter een PS3 kon halen omdat "de 360 gewoon een Playstation 1 was qua graphics en de spellen allemaal gaar waren." Heb maar even in mijn vuistje gelachen :+

• Sthony
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 13:54
Niet een al te goede indruk achtergelaten bij de lokale xbox boer.

Blijkbaar zijn die superpacks alleen leverbaar in Nederland (go figure)

Iemand weet van een winkel die ze toch zouden hebben in België(Brussel/Brabant), aangezien de garantie toch wel nodig blijkt te zijn?

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Begin inmiddels de indruk te krijgen dat ik gros te veel heb betaald voor mijn xbox 3 maanden geleden :'(. Ik heb toen van die aanbieding bij dimensionplus gebruikgemaakt: 360 premium met halo3 en gta4 voor 299,-.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
R420R schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 13:06:
Begin inmiddels de indruk te krijgen dat ik gros te veel heb betaald voor mijn xbox 3 maanden geleden :'(. Ik heb toen van die aanbieding bij dimensionplus gebruikgemaakt: 360 premium met halo3 en gta4 voor 299,-.
Maar je hebt er nu toch al 3 maanden plezier voor gehad.

Misschien dat er nu wel een 2de xbox360 in huis komt voor in de woonkamer.. Films er op kijken en muziek luisteren en als wil nog spelletjes spelen natuurlijk :)

• PWM
  • Niet online

PWM

R420R schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 13:06:
Halo 3 en GTA 4 kosten allebei nog 60,- per stuk. Lijkt me een prima deal.

• buran
  • Laatst online: 29-12-2024
beck schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 12:19:
Ik zit echter te twijfelen tussen de volgende twee mogelijkheden:

Xbox 360 Supersize Pack - 60 GB € 268,00 (na € 40,- cashback dus € 228,-)

Kenmerken:

- 60 Gb harddisk
- Project Gotham Racing 4
- Gears of War
- 2 x draadloze controller
- Universele mediaafstandsbediening (voor DVD’s)
- Hoofdtelefoon
- Component HD AV kabel (met SCART adapter) - voor gewone én HDTV´s
- Ethernetkabel.

of

Xbox 360 Elite Console € 299,00 (na € 50,- cashback dus € 249,-)

Kenmerken:

- 120 GB Harde Schijf
- HDMI aansluiting
- HDMI Kabel bijgeleverd

Het Supersize Pack is erg scherp geprijsd. T.o.v. de elite krijg je er een extra draadloze controller bij, 2 games en een afstandsbediening. Dit alles voor € 21,- minder dan de elite. On the other hand... als ik kies voor de elite dan heb ik meer opslagruimte plus een HDMI kabel.

Ik heb nog een oude breedbeeld tv zonder HDMI, dus op dit moment is de HDMI kabel niet echt belangrijk. Mijn volgende tv wordt er natuurlijk wel eentje met HDMI, dus met het oog op de toekomst kan die kabel wel erg handig zijn.

Over de toekomst gesproken. Ik heb begrepen dat er waarschijnlijk in november een Fall Update aan zit te komen. Deze update zou het o.a. mogelijk maken om een game volledig vanaf de hdd te draaien (de gamedisc moet wel in de drive zitten). Dit maakt de grote hdd van de elite weer erg interessant.

Welke van deze 2 is de "betere" keuze?
Je kan het beste de prijzen van de accessoires van beide Xbox 360 paketten bijelkaar optellen.
De Pro bevat:
60 Gb harddisk (prijs weet ik niet)
PGR4 = 30 euro,
Gears of War = 30 euro,
Draadloze controller = 42 euro,
Afstandsbediening = 29 euro,
Totaal zo'n 130 euro.

Elite heeft:
120 GB hardisk = 120 euro,
HBMI kabel = 37 euro,
Bijelkaar 157 euro.

Dus een Elite met de Pro accessoires kost 249 euro + 130 euro = 379 euro (zonder de 60 GB harddisk),
een Pro met de Elite accessoires kost 228 euro + 157 euro = 385 euro (maar bij deze combinatie heb je wel 2 harddisks 1 x 60 GB en 1 x 120 GB)
Als ik zou moeten kiezen dan zou ik de laatste combinatie kiezen, want als je 60 GB niet genoeg is kan je altijd een 120 GB harddisk kopen en je 60 GB verkopen op Ebay en dan kom je onder de prijs van 385 euro. Of je moet van zwart houden :D

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

• Mudi
  • Laatst online: 12-09 00:54
Vandaag de elite gaan halen. Ik heb hem gekocht omdat het ten eerste zwart is en ten tweede, je hebt immers 120 euro korting op de elite en 70 op de Pro. Ten derde is het heel erg interessant met de komende update. Ook moet je zo denken. De elite kost nog steeds in duitsland, engeland, ... 300 euro !!!!

Ik vind dat je met deze prijzen deze geweldige aanbod niet kan afslaan. Tenslotte wat is die 50 euro dat je meer betaald, 1 spel of een halve dag werken.

Verder heb ik onmiddelijk Saint row gekocht voor 10 euro !!!!!!
Wat een geweldig spel en wat een beeld zeg. Nu even wennen aan de controller, maar geen enkel moment spijt dat ik het heb gekocht.

*knip*. Hiervoor kun je een apart topic openen (Netwerken is waarschijnlijk de beste plaats), maar dan wordt er wel veel meer verwacht dan een paar regels tekst.

[ Voor 27% gewijzigd door PromoX op 20-09-2008 18:16 ]

Verwijderd

Mudi schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 16:20:
Vandaag de elite gaan halen. Ik heb hem gekocht omdat het ten eerste zwart is en ten tweede, je hebt immers 120 euro korting op de elite en 70 op de Pro. Ten derde is het heel erg interessant met de komende update. Ook moet je zo denken. De elite kost nog steeds in duitsland, engeland, ... 300 euro !!!!

Ik vind dat je met deze prijzen deze geweldige aanbod niet kan afslaan. Tenslotte wat is die 50 euro dat je meer betaald, 1 spel of een halve dag werken.

Verder heb ik onmiddelijk Saint row gekocht voor 10 euro !!!!!!
Wat een geweldig spel en wat een beeld zeg. Nu even wennen aan de controller, maar geen enkel moment spijt dat ik het heb gekocht.

EDIT:

Een vraagje, mijn router ligt boven en mijn xbox heb ik voor voorlopig onder gezet. Hoe kan ik nu online met mijn laptop als bridge. Ik krijg steeds ip failed :?
en toch betaal je 50 euro teveel imo :) tenzij je gebruik maakt van de hdmi kabel en je erg grote liefde voor de kleur zwart hebt. En bovendien geen behoefte hebt aan een extra controller, twee spellen en een afstandsbediening. In dat geval geef ik je groot gelijk om een elite te kopen. :+

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 17:46:
[...]

en toch betaal je 50 euro teveel imo :) tenzij je gebruik maakt van de hdmi kabel en je erg grote liefde voor de kleur zwart hebt. En bovendien geen behoefte hebt aan een extra controller, twee spellen en een afstandsbediening. In dat geval geef ik je groot gelijk om een elite te kopen. :+
De pack met een extra controller, GoW, PGR en de afstandbediening is ook los te koop voor 60 euro bij de mediamarkt. Dus alles los rekenen geeft misschien een vertekend beeld.

• Mudi
Zie hoe je het wilt zien. Voor mij is die 50 euro zijn geld waard aangezien de hdmi en 120 gb harde schijf. Ik kan ook de hdmi kabel verkopen voor 30 euro en heb ik een elite gekocht voor 220.

Nu nog een vraag. Ik heb een premium gekregen van een vriend die de RROD heeft. Hij wilt het niet meer gebruiken aangezien hij nu alles op de PS3 speelt en hij wilt geen moeite doen om even MS. Zijn xbox is al geregistreerd en ik mag het gebruiken als ik het kan laten maken. Nu valt het nog onder garantie van RROD. Welk methode kan ik best gebruiken als ik het wil laten maken. Het mag wel niet naar mijn kameraad verzonden worden, want dan krijg ik hem waarschijnlijk niet meer terug :P

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Mudi schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 19:15:
Zie hoe je het wilt zien. Voor mij is die 50 euro zijn geld waard aangezien de hdmi en 120 gb harde schijf. Ik kan ook de hdmi kabel verkopen voor 30 euro en heb ik een elite gekocht voor 220.

Nu nog een vraag. Ik heb een premium gekregen van een vriend die de RROD heeft. Hij wilt het niet meer gebruiken aangezien hij nu alles op de PS3 speelt en hij wilt geen moeite doen om even MS. Zijn xbox is al geregistreerd en ik mag het gebruiken als ik het kan laten maken. Nu valt het nog onder garantie van RROD. Welk methode kan ik best gebruiken als ik het wil laten maken. Het mag wel niet naar mijn kameraad verzonden worden, want dan krijg ik hem waarschijnlijk niet meer terug :P
HDMI kabels zijn er al vanaf €13 :|

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
CycloneX schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 19:21:
[...]

Voor de langere afstanden zit er wel wat verschil in de modellen van een tientje en die van 30 euro. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

TheZeroorez schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 19:22:
[...]

Voor de langere afstanden zit er wel wat verschil in de modellen van een tientje en die van 30 euro. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Ja i know maar die bij een Xbox is volgens mij gewoon een standaard van 1,5 meter, iedergeval goed genoeg voor die afstand ;)

[ Voor 5% gewijzigd door CycloneX op 20-09-2008 19:26 ]

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• yzf1kr
CycloneX schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 19:21:
[...]

Een HDMI kabel wel, maar de bijbehorende audio uitgang van MS niet. :Y)

• Mudi
Ik weet dat er erg goedkope hdmi kabels zijn die dezelfde werk doen. Alleen zijn er sommige mensen die denken dat dit alleen werkt bij xbox en dan kopen ze het wel 8)7

Maar goed, mijn ervaring tot nu toe

Mijn aankoop van het jaar. Al enkele demo's gedownload en wat een verschil tussen de PC versies.
Nog altijd aan het spelen en wat een plezier zeg. Nu speel ik nog maar op een crt, maar ik ga zeker de komende tijd een hdtv kopen.

Edit:
Nog een vraagje: Waar kan een zwarte oplaadbare batterijen vinden voor de xbox zoals deze

[ Voor 17% gewijzigd door Mudi op 20-09-2008 23:40 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

1 van de (imho) meer interessante PS3 exclusives L.A. Noir komt volgens IGN ook naar de 360. IGN lijkt me een redelijk betrouwbare bron in deze.

http://www.rockstargames.com/lanoire/splash.html

EDIT:

Er stond een PS3 logo op de site, dat is verdwenen. Kans is dus inderdaad wel aanwezig :P

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 20-09-2008 23:19 ]

• SalimRMAF
  • Laatst online: 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Hey,

Met de upcoming update.. ..heb je waarschijnlijk wel een grotere HDD nodig wil je de opslag-functie gebruiken.

Een XboX-DVD is van het type DVD-DL. Dual layer dus: 4,7GBx2=8.5 GB per spel..

Met geluk 2 games op een 20GB HDD,
Of 7 games op de 60GB HDD, of 15 Games op een 120GB-HDD. :/

En daar zit je dan met je 20-GB schijfje en 4 games die je vaak speelt. Ik wil best graag gamen, alleen doe ik het niet omdat ik steeds van CD/DVD moet veranderen. Zo een tijdverspilling vind ik. Ik speel vooral veel Forza2 en GTA IV op de 360, en GTA San Andreas, Vice City en Battlefield 2 op mijn PS2. Helaas game ik dus minder.

De winter-update zal eigenlijk geen grote voordelen brengen.. nog steeds zal ik heen en weer moeten lopen om de disc die in de XboX zit te verifieren. :O

Gulfstream G650

Verwijderd

mijn idee is meer dat ze het gedaan hebben om beschadigingen aan dvd te voorkomen , en om de HD verkopen omhoog te krikken ... maar dat is persoonlijk wat ik er van denk ... winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 23:46:
mijn idee is meer dat ze het gedaan hebben om beschadigingen aan dvd te voorkomen , en om de HD verkopen omhoog te krikken ... maar dat is persoonlijk wat ik er van denk ... winst :)
En het geluid natuurlijk :)
Mar je moet nog steeds je dvdtjes wisselen om te laten controleren dat je het spel echt hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Laatst online: 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Stollie schreef op zondag 21 september 2008 @ 00:07:
[...]

En het geluid natuurlijk :)
Mar je moet nog steeds je dvdtjes wisselen om te laten controleren dat je het spel echt hebt gekocht.
Ja, echt dat is k*t. Bijna geen nut dus.. een beetje minder lawaai, terwijl je wel veel GB's moet inleveren. Mijn eisen aan de XboX om perfect te worden:

-Interne WWW-Browser
-Alle MEDIA-formaten afspelen
-Games opslaan, zonder DVD-Check.

Dan pas ben ik blij. 8)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Geluid ????

Ik merk er niet veel aan, maar natuurlijk ook dat de laadtijden veel sneller gaan. Dat is ook een belangrijk factor.

En games afspelen zonder dvd-check = Iedereen schaft zich dan een xbox :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Denk dat je meer kans hebt om het wereldrecord "naar de maan zwemmen" haalt dan dat ze die check eruit halen

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel jaar garantie zit er eigenlijk op de harde schijf? Ook twee jaar of 1? (edit: laat maar heb net even gebeld. Je hebt gewoon 2 jaar garantie op de harde schijf)

wat ik me ook af vraag op deze site kan je vinden hoe lang je nog garantie hebt. Is de eind datum bij jullie daar standaard gelijk aan 3 jaar, of gewoon aan 2 jaar garantie?

https://service.xbox.com/servicehome.aspx

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 14:17

BM

Moderator Spielerij
Kan me niet voorstellen dat dat makkelijker werkt dan op de pc, maar goed.
Had handig geweest inderdaad.
Zou nog handiger zijn als MS dan ook gelijk de ISOs van hun games op usenet gooit na de release.
Oftewel.... nu niet, dan niet, nooit niet.
Dan pas ben ik blij. 8)
Jammer, zul je niet blij worden van de xbox.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Mudi schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 23:17:
Edit:
Nog een vraagje: Waar kan een zwarte oplaadbare batterijen vinden voor de xbox zoals deze
Dimension Plus / Bol.com?

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 09:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Met deze prijsverlaging ben ik ook maar overstag gegaan... Gisteren die grote doos gehaald met daarin de Pro, GoW en PGR4.

Allemaal leuk en aardig, maar op 1 of andere manier lijkt het me niet te lukken om me aan te melden voor XBox-live. Connectinos test gaan allemaal goed, mijn gamer tag is bezet, maar mijn tweede optie is in orde. Vervolgens moet ik een live ID er aan hangen en hierin vul ik mijn hotmail adres in... Maar dan houd het op. Dan krijg ik de melding 'xbox live is op dit moment niet beschikbaar'. Gisteren en vandaag. Ik heb net even met de hotline gebeld, maar daar komen ze niet verder dan het juist instellen van de MTU, maar daar was ik al lang achter. Dat was bij de eerdere connection tests al naar boven gekomen......

Hebben anderen dit ook of weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? Bij MS konden ze niet zeggen of live nu daadwerkelijk niet beschikbaar was oid....

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janoz schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:35:
Met deze prijsverlaging ben ik ook maar overstag gegaan... Gisteren die grote doos gehaald met daarin de Pro, GoW en PGR4.

Allemaal leuk en aardig, maar op 1 of andere manier lijkt het me niet te lukken om me aan te melden voor XBox-live. Connectinos test gaan allemaal goed, mijn gamer tag is bezet, maar mijn tweede optie is in orde. Vervolgens moet ik een live ID er aan hangen en hierin vul ik mijn hotmail adres in... Maar dan houd het op. Dan krijg ik de melding 'xbox live is op dit moment niet beschikbaar'. Gisteren en vandaag. Ik heb net even met de hotline gebeld, maar daar komen ze niet verder dan het juist instellen van de MTU, maar daar was ik al lang achter. Dat was bij de eerdere connection tests al naar boven gekomen......

Hebben anderen dit ook of weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen? Bij MS konden ze niet zeggen of live nu daadwerkelijk niet beschikbaar was oid....
Het kan natuurlijk echt zijn dat het momenteel niet beschikbaar is, maar hoe hangt de xbox aan het netwerk? Ik heb een keer een probleem gehad toen mijn xbox met een cross cable aan mijn pc hing dat mijn pc wat poorten afblokte die xbox live wel nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik ben er al achter. Ik bleek een hotmail-com ipv hotmail.com te hebben. Erg lastig zo'n niet HD tv en die kleine letters :). Wel een erg vreemde foutmelding voor een verkeerd ingetikt email adres....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

buran schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 14:29:
[...]

verhaal met leuk rekensommetje
Ja, alleen bij de Elite heb je dan geen games. Die komen nog op die '385 euro' die je hebt uitgerekend ;)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:31

Sagat

Is pappa x2!

Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar een hdmi kabel = een hdmi kabel. Bij de elite zit toch geen aangepaste variant met een extra geluids uitgang :?

Anyways, my 2 cents. Tenzij mijn bovengenoemde statement niet klopt is het dus een geval van kabel + hd van 2x zo groot. Of 2 goede games, controller extra en een remote. En dan zeg ik:
Gewoon voor het pack met de spellen en extra controller gaan (afstand bediening heb ik zelf ook maar die gebruik ik niet omdat ik vanwege het lawaai geen films op de 360 kijk, maar het is altijd mooi meegenomen als je het ooit wel gaat doen).

Een grote hd is zeker leuk, maar voordat je de 60 vol hebt ben je wel een stukkie verder. (even voor het gemak 5 gig per spel, is 12 minus wat cache etc, laten we zeggen 11 games). En mocht je ooit vollopen dan kan je altijd nog je 60 verpatsen en een 120 kopen die dan hopelijk iets goedkoper is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salimrmaf schreef op zondag 21 september 2008 @ 01:32:
[...]

Ja, echt dat is k*t. Bijna geen nut dus.. een beetje minder lawaai, terwijl je wel veel GB's moet inleveren. Mijn eisen aan de XboX om perfect te worden:

-Interne WWW-Browser

Dan pas ben ik blij. 8)
dan zal je toch richting een ps3 moeten kijken, elk voordeel heeft zijn nadeel en voor er weer wat gezegd wordt... het gaat om games... maar goed die heeft ook weer nadelen hoor.. zo is er overal wel wat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
ik haal volgende week een elite. met de naruto game er los bij.
dat houd me wel bezig tot de 14e van oktober wanneer de beste naruto game ooit uitkomt voor de ps3.

ook moeten ze eens opschieten met alan wake :(

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Janoz schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:35:

Had je het hele pakket voor 299 of voor 269 ?

Bij de intertoys en free hier hebben ze hem naar 299 gegooid maar op internet zie je ze nog steeds voor 269.
Misschien bij mediamarkt ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik heb hem gisteren bij Dimension Plus in Groningen gehaald. Gewoon voor 269,-.

-edit-
Ah, blijkbaar zijn ze daar ook al weer op :)
http://www.dimensionplus....?url=/link.asp?pid=780210

[ Voor 43% gewijzigd door Janoz op 21-09-2008 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Ik heb sinds vrijdag de mooie XBOX Elite, maar ik kan maar niet vinden in de handleiding en andere media hoe ik een multiplayer game kan spelen. Ik heb twee controllers die allebei connected zijn. Ik heb twee profiles, een voor mij, een voor mijn vrouw, tot daar geen problemen. Echter als ik nu PGR4 wil spelen, dan meldt de XBOX dat ik met twee profiles ingelogd moet zijn. Maar als ik ingelogd ben met 1 profile, zie ik nergens in het menu hoe ik de andere profile kan laten inloggen. Waar kijk ik nou overheen?

Ik heb geprobeerd te zoeken op Internet, maar waarschijnlijk zoek ik op de verkeerde woorden, want er komt weinig zinnigs terug.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Dan moet je met de 2e controller op de Xbox-guide button drukken, dan kan je daarmee inloggen met de 2e controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Laatst online: 29-12-2024
c70070540 schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:26:
Ik heb sinds vrijdag de mooie XBOX Elite, maar ik kan maar niet vinden in de handleiding en andere media hoe ik een multiplayer game kan spelen. Ik heb twee controllers die allebei connected zijn. Ik heb twee profiles, een voor mij, een voor mijn vrouw, tot daar geen problemen. Echter als ik nu PGR4 wil spelen, dan meldt de XBOX dat ik met twee profiles ingelogd moet zijn. Maar als ik ingelogd ben met 1 profile, zie ik nergens in het menu hoe ik de andere profile kan laten inloggen. Waar kijk ik nou overheen?

Ik heb geprobeerd te zoeken op Internet, maar waarschijnlijk zoek ik op de verkeerde woorden, want er komt weinig zinnigs terug.
Je start het spel met één profile en één controller aan op, als je dan in het main menu bent, zet je de tweede controller aan en druk je op de "Guide-Button" van de 2de controller en logt in met de andere account.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
c70070540 schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:26:

Jouw vrouw speelt mee met PGR4? :9~ Geef mij er ook zo één! :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Kaasje123 schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:37:
[...]

Jouw vrouw speelt mee met PGR4? :9~ Geef mij er ook zo één! :+ ;)
Geweldig he? Toppertje! En ik ben in dit geval redelijk egoistisch, je krijgt 'r niet! :)

Maar wat is de Guide button? (Ik voel me even vreselijk dom)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:05:
[...]

dan zal je toch richting een ps3 moeten kijken, elk voordeel heeft zijn nadeel en voor er weer wat gezegd wordt... het gaat om games... maar goed die heeft ook weer nadelen hoor.. zo is er overal wel wat :*)
Want?

De PS3 speelt minder Videoformaten af, en speelt games ook niet zonder discs af.
c70070540 schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:41:

De grote rond knop in het midden :+

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 21-09-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik zat gisteravond net zo te kloten met PGR4.. Ik moet het aleen met de buurman doen, mijn vrouw is ergens bij Toca 2 blijven hangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Thanks! Ik kan nu weer verder. Wel een geweldig apparaat hoor die XBOX 360! Ik heb alleen nog een CRT televisie. Toch maar eens mijn vrouw een beetje pushen naar een Full HD flatscreen... Gaat wel even duren denk ik :( Maar uiteindelijk zal ze zelf ook de spelletjes een beetje zat woden op de CRT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Sagat schreef op zondag 21 september 2008 @ 14:39:
Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar een hdmi kabel = een hdmi kabel. Bij de elite zit toch geen aangepaste variant met een extra geluids uitgang :?
De elite heeft deze adapter meegeleverd:

http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360hdmiavcable/

Zonder deze adapter heb je geen optische of analoge uitgang.
Bij de MM hangt dit setje voor €48,-.

(Een andere optie is natuurlijk om je component kabel te slopen)
Of je moet natuurlijk over de luxe van een versterker met HDMI ingang beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
c70070540 schreef op zondag 21 september 2008 @ 18:41:
[...]

Geweldig he? Toppertje! En ik ben in dit geval redelijk egoistisch, je krijgt 'r niet! :)

De guide button is de knop in het midden van je gamepad tussen de start en back knoppen in met de grote X die groen oplicht als je de controller aan doet.

Ik zou toch zweren dat ik het antwoord nog niet gegeven zag maar net nadat ik gepost had zag ik het toch al staan. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Kaasje123 op 21-09-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c70070540 schreef op zondag 21 september 2008 @ 19:28:
Thanks! Ik kan nu weer verder. Wel een geweldig apparaat hoor die XBOX 360! Ik heb alleen nog een CRT televisie. Toch maar eens mijn vrouw een beetje pushen naar een Full HD flatscreen... Gaat wel even duren denk ik :( Maar uiteindelijk zal ze zelf ook de spelletjes een beetje zat woden op de CRT :)
En ook omdat sommige spellen echt niet uitzien op gewone tv... zoals King Kong (te donker?) en ik kan amper de tekst lezen in Dead Rising }:|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Laatst online: 07:49
Ben van plan om volgende week zo een xbox pro pakket te halen, maar die cashback krijg je dan gewoon echt het geld of zit er een adder onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hamotje schreef op zondag 21 september 2008 @ 23:43:
Ben van plan om volgende week zo een xbox pro pakket te halen, maar die cashback krijg je dan gewoon echt het geld of zit er een adder onder het gras?
Je krijgt het geld teruggestort op je rekening van Microsoft.

[ Voor 1% gewijzigd door PromoX op 22-09-2008 00:26 . Reden: omdat het bedrijf Microsoft heet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door PromoX op 22-09-2008 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sthony
Ik heb via de search een paar posts doorlopen maar vind geen uitlsuitsel op mijn vraag nl. Werkt de Optische out (toslink, naar mijn Logitech 5400) als ik de premium aansluit via HDMI naar mijn hdtv.

Ik heb gelezen dat met de standaard kabel, er geen geluid meer uit de optical out komt, wanneer aangesloten op HDMI.

Alvast bedankt, voor de feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Laatst online: 02-09 19:08
Zo goed heb je dan toch niet gezocht :)
Kijk eens 6 posts hoger naar dit:
yzf1kr schreef op zondag 21 september 2008 @ 21:17:
[...]

De elite heeft deze adapter meegeleverd:

http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360hdmiavcable/

Zonder deze adapter heb je geen optische of analoge uitgang.
Bij de MM hangt dit setje voor €48,-.

(Een andere optie is natuurlijk om je component kabel te slopen)
Of je moet natuurlijk over de luxe van een versterker met HDMI ingang beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 23:34:
[...]

En ook omdat sommige spellen echt niet uitzien op gewone tv... zoals King Kong (te donker?) en ik kan amper de tekst lezen in Dead Rising }:|.
Dat van Dead Rising op een CRT is een bekend probleem, dit ligt aan het spel, er is volgens mij geen rekening gehouden met CRT schermen bij het ontwikkelen van het spel...
Heb zelf ook een hele tijd op een CRT gespeeld en ik moet zeggen dat het toch wel goed te doen was hoor, alleen dat Dead Rising probleem inderdaad...

[ Voor 14% gewijzigd door ijskonijn op 22-09-2008 09:07 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sthony
DaRKie schreef op maandag 22 september 2008 @ 08:15:
Zo goed heb je dan toch niet gezocht :)
Kijk eens 6 posts hoger naar dit:

[...]
Mmh ik had het gelezen maar kon het nauwelijks geloven, bedankt. T'wordt dus (voorlopig) gewoon met standaard geleverde kabel spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

* Janoz heeft een tijd terug de joytech 540c gekocht. Ideaal! Er zit een kabel bij waarmee je hem rechtstreeks op de 360 aan kunt sluiten en dan kan ik gewoon de optische out combineren met de s-video of component. Hier heb ik ook mijn XBox 1 en de digitale decoder op aangesloten zodat ze allemaal uiteindelijk via 1 optische uitgang aan mijn geluidsinstalatie zitten (wat in dit geval gewoon een logitech Z680 is ;) ).

Als extra bonus zit er ook nog een switch in zodat ik mijn beide xboxen ook van netwerk kan voorzien. Zeker als ik zie dat die kabel van MS al E50 is is dit kastje het overwegen waard. Het enige wat hij niet heeft is HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:18

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
Ik heb hier de meegeleverde component kabel gesloopt zodat er een HDMI aansluiting onder past. Dat wil zeggen: een HDMI -> DVI kabel zodat de 360 op een PC monitor zit aangesloten. Vervolgens via de audio aansluitingen van de gesloopte kabel het geluid doorgelust. Wel jammer dat de standaard meegeleverde kabel de uitstulping aan de onderkant heeft zitten waar de HDMI aansluiting zit i.p.v. aan de bovenkant.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.