Ik vroeg me af waarom er nog geen topic bestaat over deze ATV game van Disney Interactive. Komt het door de enorme overdaad aan matige offroad/atv games die we de laatste tijd over ons uit gestort hebben gekregen? Mijn inziens hoort Pure in ieder geval niet bij deze lawine van matigheid.
De demo (ik heb enkel de xbox versie gespeeld) laat een grafisch erg indrukwekkend spel zien waarin op enorm hoge snelheid op 4 wielen door modderige omgevingen wordt gescheurd. Het is een arcade crosser pur sang waarbij snelheids-boosts kunnen worden verdiend door allerlei gewaagde stunts uit te voeren op enorme schansen verdeeld over de verschillende parcours. Al met al klinkt dit allemaal als niets nieuws maar ik kan iedereen aanraden dit spel (of in ieder geval de demo) even een kans te geven. Het enige wat ik er persoonlijk jammer aan vind is dat het spel niet zo'n vrijheid biedt als bv. Motorcross Madness dat deed maar liefhebbers van die serie kunnen met dit spel hun lol mijn inziens wel op.
Features:
Screenshots (clickable):The action sports off-road racing game PURE has been developed by Disney Interactive Studios' award-winning development team, Black Rock Studio, in Brighton, England. PURE takes off-road racing to a new level. Featuring vertigo-inducing massive aerial jumps and spectacular airborne tricks in photo-realistic real-world locations all over the globe, PURE delivers heart-pounding action unique to the genre. Experience pure adrenaline and emotion as you execute incredible aerial tricks and death-defying massive jumps.
* Spectacular action: Perform wild aerial jumps and more than 80 amazing airborne tricks.
* Detailed environments: Drive in seven real-world locations including Wyoming, Italy, and New Mexico, with more than 30 different tracks.
* Customization: Build your ATV ride and modify it throughout the game.
* Multiplayer: Race online in multiplayer mode for up to 16 players.

[ Voor 51% gewijzigd door een moderator op 21-09-2008 14:45 ]