[Multi] Pure

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Afbeeldingslocatie: http://www.game-reviews.ca/ktml2/images/uploads/1737PURE_PS3_PEGI_2d.jpg

Ik vroeg me af waarom er nog geen topic bestaat over deze ATV game van Disney Interactive. Komt het door de enorme overdaad aan matige offroad/atv games die we de laatste tijd over ons uit gestort hebben gekregen? Mijn inziens hoort Pure in ieder geval niet bij deze lawine van matigheid.

De demo (ik heb enkel de xbox versie gespeeld) laat een grafisch erg indrukwekkend spel zien waarin op enorm hoge snelheid op 4 wielen door modderige omgevingen wordt gescheurd. Het is een arcade crosser pur sang waarbij snelheids-boosts kunnen worden verdiend door allerlei gewaagde stunts uit te voeren op enorme schansen verdeeld over de verschillende parcours. Al met al klinkt dit allemaal als niets nieuws maar ik kan iedereen aanraden dit spel (of in ieder geval de demo) even een kans te geven. Het enige wat ik er persoonlijk jammer aan vind is dat het spel niet zo'n vrijheid biedt als bv. Motorcross Madness dat deed maar liefhebbers van die serie kunnen met dit spel hun lol mijn inziens wel op.

Features:
The action sports off-road racing game PURE has been developed by Disney Interactive Studios' award-winning development team, Black Rock Studio, in Brighton, England. PURE takes off-road racing to a new level. Featuring vertigo-inducing massive aerial jumps and spectacular airborne tricks in photo-realistic real-world locations all over the globe, PURE delivers heart-pounding action unique to the genre. Experience pure adrenaline and emotion as you execute incredible aerial tricks and death-defying massive jumps.

* Spectacular action: Perform wild aerial jumps and more than 80 amazing airborne tricks.
* Detailed environments: Drive in seven real-world locations including Wyoming, Italy, and New Mexico, with more than 30 different tracks.
* Customization: Build your ATV ride and modify it throughout the game.
* Multiplayer: Race online in multiplayer mode for up to 16 players.
Screenshots (clickable):
Afbeeldingslocatie: http://img.bipolarjunction.com/pure/pure-screenshot-01-505x284.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.bipolarjunction.com/pure/pure-screenshot-02-505x284.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.bipolarjunction.com/pure/pure-screenshot-03-505x284.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.bipolarjunction.com/pure/pure-screenshot-04-505x284.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.bipolarjunction.com/pure/pure-screenshot-05-505x284.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.bipolarjunction.com/pure/pure-screenshot-06-505x284.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.bipolarjunction.com/pure/pure-screenshot-07-505x284.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.bipolarjunction.com/pure/pure-screenshot-08-505x284.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door een moderator op 21-09-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo ook gespeeld op de ps3. Was echt positief verrast hoe makkelijk het speelde!
Ik vraag me alleen af met hoeveel man je dit spel offline kan spelen. Als je hem met zijn vieren kan spelen ga ik hem zeker halen als hij uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Freek schreef op maandag 15 september 2008 @ 10:35:
Ik vroeg me af waarom er nog geen topic bestaat over deze ATV game van Disney Interactive. Komt het door de enorme overdaad aan matige offroad/atv games die we de laatste tijd over ons uit gestort hebben gekregen? Mijn inziens hoort Pure in ieder geval niet bij deze lawine van matigheid.
Zoals je aan de overige topics hier in SGD kunt zien wordt er over het algemeen een uitgebreidere starpost verwacht. Misschien kun je deze nog wat verder uitbreiden met meer info over het spel en wat screenshots? Dit kan ook meteen de interesse verhogen van anderen :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Iemand toevallig al gezien dat ie in de winkel ligt?
Komt welliswaar morgen pas uit, maar tis tegenwoordig meer regel dan uitzondering dat games voor de releasedate in de winkel liggen :)

[Edit]
Crap, zie nu pas dat ie een week later pas in Europa uitkomt...

[ Voor 16% gewijzigd door BM op 15-09-2008 16:30 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
PromoX schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:07:
[...]

Zoals je aan de overige topics hier in SGD kunt zien wordt er over het algemeen een uitgebreidere starpost verwacht. Misschien kun je deze nog wat verder uitbreiden met meer info over het spel en wat screenshots? Dit kan ook meteen de interesse verhogen van anderen :).
Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baptizt
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 14:15
Spel net ff geprobeerd.
Als ik alles op high zet, krijg ik helaas een blue screen.
Aan mijn hardware kan het niet liggen denk ik (8400 en 3870x2, 4 gig)
Laden duurt ook heeeel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik vind het een geweldig spel zeg :D.
Ik heb nu een uurtje gespeeld en vind het echt lachen.
Volgens mij draait deze game op een gelijkwaardige engine van Sega Rally. Want die had ook met die sporen in de modder enzo en dat je er zo mooi doorheen gleed.

Werkt overigens super met een XB360 controller op de pc zeg. Meteen herkent en alle settings stonden fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel vet spel, beetje onder de radar wat hype betreft. Lees er niet veel over, behalve dan een paar erg lovende reviews. Ziet er erg goed uit, bestuurt lekker en is erg verslavend. Zeker een aanrader als je van SSX-achtige games houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een vette game maar.......Laad tijden (pc) :X

Vista probleempje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:18

Infinchible

Woef!

Baptizt schreef op zondag 21 september 2008 @ 14:10:
Spel net ff geprobeerd.
Als ik alles op high zet, krijg ik helaas een blue screen.
Aan mijn hardware kan het niet liggen denk ik (8400 en 3870x2, 4 gig)
Laden duurt ook heeeel lang.
Misschien moet je hier even kijken:
BSOD probleem Ati Radeon HD.... en 4GB RAM

Ik ga het spel zo ook even proberen, straks komen mijn bevindingen wel, lijkt me in ieder geval heel leuk!

Edit: Net even gespeeld, speelt goed, inderdaad werkt het goed met de X360 (in mijn geval Logitech Chillstream) controller. Speelt leuk, maar inderdaad die laadtijden!!! :'( Moest wel 1.5 minuut wachten voordat hij in het hoofdmenu was ongeveer.
Het spel loopt hier verder perfect op High settings, geen AA en 1680x1050. Van de week maar eens wat meer proberen. :) (Specs pc zijn 3870, E8400 en 2x2GB OCZ Reaper)

[ Voor 26% gewijzigd door Infinchible op 21-09-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

PS3 demo gespeeld, rijd lekker weg; stukken beter dan motorstorm dat is echt niet speelbaar vergeleken met dit :) zal de pc versie binnenkort proberen. Iemand systeemeisen?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18

mokumouse

LOLstoel User

Leuke game inderdaad stijltje doet me ook aan motorstorm denken (qua muziek en banen (veel verschillende routes!!)). Laden duurt inderdaad erg lang op de PC. Controls zijn heerlijk arcade. Wat ook erg leuk is, is dat je verschillende quads kan/moet maken. Hebt er al een stuk of 5 en zit in de B klasse.

systeemeisen geen idee maar draait vloeiend op 1680x1050 op PC uit me sig. dus op jou workstation moet ie wel draaien lijkt me ;) Tricks zijn nog wel lastig met tobo. Strax me usb<->ps2 controller es proberen.

[ Voor 23% gewijzigd door mokumouse op 21-09-2008 19:26 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

Man, die laadtijden gaan echt nergens over. Ik zit nu al 5min te wachten op het menu!! :(

edit Naja, ben er nu al op afgeknapt. Haast 10min, en dan heb ik nog niks gezien.

[ Voor 32% gewijzigd door BioHazard op 21-09-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Nou ik heb er geen last van. Laden doet af en toe wel even 15sec tot 30 sec voor het menu, met dat ronddraaiend balletje maar het gaat voor de rest super.

Had iemand het nog meer in gedachte dat dit wellicht op een soort van sega rally engine draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

rCk schreef op zondag 21 september 2008 @ 20:06:
Nou ik heb er geen last van. Laden doet af en toe wel even 15sec tot 30 sec voor het menu, met dat ronddraaiend balletje maar het gaat voor de rest super.

Had iemand het nog meer in gedachte dat dit wellicht op een soort van sega rally engine draait?
Ik draai wel Vista, is dat de boosdoener? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lange laadtijden? Tip: Alt-Tab, paar sec naar je dekstop staren.... alt-tab. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

BioHazard, zou kunnen. Geen idee. Draai namelijk op XP64.
Ik heb nu 3 ATV's: Race, Stunt, Sprint. Wat is die Sprint versie van mij een kanon zeg. Alle jezus nog aan toe. Dat ding trekt flink.
Ik ben nu bezig met de C-klasse zeg maar. En gaat lekker hard, ben benieuwd hoe de A klasses rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnend
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-04-2022
rCk schreef op zondag 21 september 2008 @ 20:55:
BioHazard, zou kunnen. Geen idee. Draai namelijk op XP64.
Ik heb nu 3 ATV's: Race, Stunt, Sprint. Wat is die Sprint versie van mij een kanon zeg. Alle jezus nog aan toe. Dat ding trekt flink.
Ik ben nu bezig met de C-klasse zeg maar. En gaat lekker hard, ben benieuwd hoe de A klasses rijden.
Waar hebben jullie de demo vandaan voor PC ?
Ben al 10 minuten aan het zoeken, of ik ben blind, of mijn googleskills laten me in de steek :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burnend schreef op zondag 21 september 2008 @ 21:26:
[...]

Waar hebben jullie de demo vandaan voor PC ?
Ben al 10 minuten aan het zoeken, of ik ben blind, of mijn googleskills laten me in de steek :?
Demo is er niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 13:35
best tof spel met een xbox360 controller maar wat is ie idd tergend traag op vista :X
maar idd alt-tab werkt erg goed. was er achter gekomen toen ik op ctrl-alt-del drukte omdat ik het wachten s$@ziek was. met 2 X raptor in raid0 ben je sneller gewent zeg maar... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Laatst online: 25-01-2022
Mmmm toch maar eens de demo op live gaan checken. Dacht eerst omdat er Disney stond in de beschrijving op marketplace dat het een cars-achtige game zou zijn maar dit ziet er toch wel heel anders uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Doppert op 21-09-2008 22:33 ]

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Doppert schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:32:
Mmmm toch maar eens de demo op live gaan checken. Dacht eerst omdat er Disney stond in de beschrijving op marketplace dat het een cars-achtige game zou zijn maar dit ziet er toch wel heel anders uit.
Dat dacht ik dus ook eerst totdat ik toch maar besloot hem even als demo van marketplace te halen. De graphics zijn echt bovengemiddeld goed en het speelt heerlijk arcade. Een soort van SSX (jammer dat daar geen next-gen versie van is) maar dan in quadstyle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:56
Leuk spel, lekker arcade, goede besturing, makkelijk, weinig animo voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Heel vet spel, alleen is de besturing met toetsenbord crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
dr_dreey schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 17:51:
Leuk spel, lekker arcade, goede besturing, makkelijk, weinig animo voor?
Heb zeker interesse in dit spel, maar dan wel op de 360, en ik geloof dat ie daarvoor nog niet uit is (25e pas :'( )

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Ik heb het gisteravond even gespeeld. Het is erg leuk, en ziet er leuk uit. Ook draait hij erg lekker. Jammer is dat de besturing heel moeilijk is. Het lijkt wel Frets on Fire :S .

Ook leuk is de online optie: Account maken (gebruikersnaam + ww) en beginnen. Geen gare zooi als serials, mega registraties van 30 vakjes, gewoon clean en simpel!

Ook vind ik het lastig om de zogenaamde special tricks te doen (die na de professional tricks). Sterker nog, ik het geen idee hoe je dat doet....
Jammer dat er ook niet héél veel tricks zijn. Alleen met tweak trick heb je er wat meer, maar dan nog heb je geen tricks die met naar boven en naar links zijn te doen.

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:53

Tortelli

mixing gas and haulin ass

De tricks zijn een beetje slecht uitgelegd inderdaad. Ik gebruik mijn oude motocross madness 2 settings;
naar voren/achter hangen: d en c
simpele stunt: z
moeilijke stunt: x
prof stunt : shift
special trick: s

zo is het aardig goed te bedienen, ben te lui mijn xbox controller te pakken :D . Special tricks maak je met trick knop (z/x en shift in mijn geval) + de special trick knop (s) en dan naar links of rechts doen. Vind het wel vreemd dat dit niet goed uitgelegd staat in de game.

Game draait echt perfect hier met mijn 4200x2/ HD4870. De game lijkt erg op de videokaart te hangen en relatief weinig op de cpu, ik zit zo goed als constant op 75fps (@ 1280*1024, alles maxxed).
BioHazard schreef op zondag 21 september 2008 @ 20:17:
[...]

Ik draai wel Vista, is dat de boosdoener? |:(
Laad tijden in xp zijn ook lang, langer als alle andere games die ik speel (al is dat momenteel niet zoveel bijzonders). Ik denk zo af en toe een 30 tot 40 seconden, vooral met de grotere levels.

[ Voor 21% gewijzigd door Tortelli op 24-09-2008 10:49 ]

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Bij de special tricks moet je altijd de trick modifier gebruiken volgens mij. Ik heb alleen nog vaak moeite met tricks in combinatie met voor en achter, links en rechts gaat prima, maybe tekortkoming van de keyboard. Keyboard layout btw als volgt (vrij goed te doen met medium size handen ;) ):

a,z = voor/achter tilt.
pijltjes = gas/sturen
w = trick modifier
q = special trick
s = trickset 1
x = trickset 2
c = trickset 3
spatiebalk = turbo

[ Voor 26% gewijzigd door mokumouse op 24-09-2008 13:06 ]

Blaat...

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:50

switchboy

-ruimte te huur-

corné schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 17:56:
Heel vet spel, alleen is de besturing met toetsenbord crap.
Veranderen of ff een gamepad inprikken.

Hopelijk komt er nog een patch voor die belachelijk lange laadtijden. :(

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

• Tortelli

Tortelli

Ik ben er vanmiddag achtergekomen dat je die startricks kunt doen door de trick modifier + special trick in te drukken. Zo krijg je in 1x 5000-7500 punten, zo word het heel wat eenvoudiger te winnen :D.

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Tortelli schreef op woensdag 24 september 2008 @ 20:15:
Ik ben er vanmiddag achtergekomen dat je die startricks kunt doen door de trick modifier + special trick in te drukken. Zo krijg je in 1x 5000-7500 punten, zo word het heel wat eenvoudiger te winnen :D.
zie ook mijn post, erg leuk als je daarna nog wat tricks ken plakken op die manier een keer 90.000+ punten in een keer gescoord ;) Als je land heb je ff tijd voor dat je multiplier weggaat. Ofwel stuk uitzoeken met aantal jumps achter elkaar, beginnen met startrick en daarna 4 of 5 simpele op de andere jumps en hoppa.

Blaat...

• Freek
Cool om te zien dat er toch wat mensen zijn die deze game hebben opgepikt, erg vreemd dat dit zo weinig aandacht krijgt aangezien het echt een enorm gaaf arcade spel is.

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Mja ik vind het een erg kicken spel!! :*) Doet me qua stijl erg aan motorstorm denken maar aangezien ik geen ps3 hebt (en geen 360 for that matter) is dit wel ideaal. Lekker muziek, lekkere controls veel variatie door de meerdere wegen in elk level en daarnaast ook nog customize mogelijkheden te over.

enig minpuntje is de laadtijd op de PC hier onder XP SP3 duurt het gerust bijna 1 minuut om te laden. Maarja ff tijd om wat te drinken.

//edit:

nu ik er zo over denk is dit ook het eerste Quad/ATV spel wat me echt bevalt en goed uit de verf komt imho, misschien wel doordat het juist wat over the top is.

[ Voor 16% gewijzigd door mokumouse op 24-09-2008 21:05 ]

Blaat...

• TheZeroorez
  • Niet online
Het spel valt me eigenlijk nogal tegen... Even snel op een rijtje waarom:

[list]• Die laadtijden, waar is dat voor nodig? :o
• De controls. Ook als je ze zelf aanpast blijft het een geklooi. Gas geven, sturen, bukken, goed loslaten, en dan snel de knop van je trick opzoeken en indrukken samen met wat leunwerk. Op tijd weer loslaten anders lig je. Net een stapje teveel voor mij :P
• Als je maar twee meter de verkeerde kant op gaat krijg je al een reset voor je kiezen. Mag ik niet zelf draaien?

Ik vind het leuk bedacht, maar met name de controls die zo overdreven uitgewerkt zijn staan me een beetje tegen.

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:21

Polycom

Poes van goud

Deze game moet je gewoon spelen op de 360 of PS3. Toetsenbord besturing voor een racegame is echt verschrikkelijk.

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
PuDy schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:33:
Deze game moet je gewoon spelen op de 360 of PS3. Toetsenbord besturing voor een racegame is echt verschrikkelijk.
Of je zet een ps3 of xbox controller aan op de pc ;)

Geen console nodig

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Amd RuLuzzz schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:36:
[...]

Of je zet een ps3 of xbox controller aan op de pc ;)

Geen console nodig
Daarover gesproken, kan iemand misschien de layout voor Pure van de PS3 controller posten dan kan ik mijn PS2 controller voor de PC hier correct mappen ;)

Blaat...

• TheZeroorez
  • Niet online
PuDy schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:33:
Voor 'een racegame' is het nog prima te doen - als is een stuur vele malen beter -, maar een game waarin je moet gassen, sturen, bukken, springen, trucje doen, truckje uitvoeren en specials dan nog vergeet is het iets té.

In die oude cross-spellen had je gewoon twee knoppen voor truckjes, en met de pijltjes waarmee je reed kon je dan combo's maken. Simpel maar effectief :P

• TheJVH
Het is erg wennen, heel erg wennen.

Ik heb nu een vrij goede config:
Tricks:
Simpel: Q
Medium: E
Moeilijk: R
Special: F

Sturen ed:
Gas: W
Rem: S
Links: Pijltje links
Rechts: Pijltje rechts
Alt. links: A
Alt. rechts: D
Naar voren leunen: Pijltje omhoog
Naar achteren leunen: Pijltje naar beneden

Andere keys:
Preload: Spatie
Boost: Left Ctrl
Tweak: Left Shift

Maar zoals ik al zei, het is gigantisch wennen aan het tobo, maar op een gegeven moment gaat het wel.

En anders kan je altijd nog buttonbashen :+

[ Voor 17% gewijzigd door TheJVH op 24-09-2008 22:46 ]

• corné
switchboy schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:17:
[...]

Veranderen of ff een gamepad inprikken.

Hopelijk komt er nog een patch voor die belachelijk lange laadtijden. :(
Jes, heb uiteindelijk een xbox controller gekocht :) Speelt een stuk fijner. Nu inderdaad die laadtijden nog..

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Die laadtijden zijn makkelijk op te lossen door Vsync uit te zeten.

In je NV Control panel kan je gewoon een regel maken voor pure.exe en dan vsync op force off zetten.
Dat helpt in ieder geval bij mij.

Voor ati gebruikers weet ik het niet.

Verwijderd

TheZeroorez schreef op woensdag 24 september 2008 @ 22:23:
[...]

Voor 'een racegame' is het nog prima te doen - als is een stuur vele malen beter -, maar een game waarin je moet gassen, sturen, bukken, springen, trucje doen, truckje uitvoeren en specials dan nog vergeet is het iets té.

In die oude cross-spellen had je gewoon twee knoppen voor truckjes, en met de pijltjes waarmee je reed kon je dan combo's maken. Simpel maar effectief :P
Ik herken je frustratie, die heb ik (niet bij deze game maar gewoon in 't verleden) ook echt met je gedeeld. Toen toch maar een X360 controller voor me PC aangeschaft (ps3 controller heeft beide stickjes in het midden wtf :P) en met al die DX compatible blabla van de X360 is de buttonmapping bij ports dus meteen zoals op de Xbox.

Ik kan niet meer zonder.

Verwijderd

Ik vind het een erg goed ATV cross spel voor de pc en lijkt qua gameplay aardig op motorcross madness 2, het enige nadeel vind ik toch wel de lange laad tijden die kunnen oplopen tot 4 minuten bij mij.

Het zou een goeie opvolger kunnen zijn van motorcross madness 2 als er cross motoren in zaten en freeroam stunt in die gebieden alleen zonder dat je gelijk op de weg werd gezet.

• Tortelli

Tortelli

pauldegroot schreef op woensdag 24 september 2008 @ 23:31:
Die laadtijden zijn makkelijk op te lossen door Vsync uit te zeten.

In je NV Control panel kan je gewoon een regel maken voor pure.exe en dan vsync op force off zetten.
Dat helpt in ieder geval bij mij.

Voor ati gebruikers weet ik het niet.
Ik heb sinds een paar maand een ATI kaart maar kan die vsynce off functie niet vinden :'( .

edit:
wait for vertical refresh noemen ze het bij ati :P

[ Voor 6% gewijzigd door Tortelli op 25-09-2008 01:28 ]

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:56
Wat betredt de laadtijden:
Als je HD led uitgeknippert is (meestal na 20 a 30 sec's), en het loading wieltje blijft staan.
Even alt tabben naar desktop, paar sec's wachten en alt tabben naar game.
Klaar.

• inXs
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Weet iemand hier al (voor de PS3) met hoeveel je man je offline kan racen tegen elkaar?

superB

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Offline 0, geen splitscreen.

Online 16! ;)

Review: http://www.gametrailers.com/player/40397.html

[ Voor 38% gewijzigd door Simball op 25-09-2008 09:11 ]

• rCk

rCk

Mensen ik heb nu al een tijdje last van een tamelijk irritant probleem.
Het zit zo, als ik dus wil spelen dan is mijn geluid nogal vaag.
Het zit zo. Ik heb nu 90% van de tijd dat de geluiden van de stemmen aanzienlijk zachter zijn, en ook het geluid van de motor. De geluiden van de omgeving, zeg maar bij een landing enzo zijn weer wel harder. Dit is dus echt irritant om mee te rijden. Iemand hetzelfde in Pure of wellicht een andere game?
XP64, Creative X-fi Extreme Music en een Logitech G51 speakerset.

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

rCk schreef op donderdag 25 september 2008 @ 16:44:
Mensen ik heb nu al een tijdje last van een tamelijk irritant probleem.
Het zit zo, als ik dus wil spelen dan is mijn geluid nogal vaag.
Het zit zo. Ik heb nu 90% van de tijd dat de geluiden van de stemmen aanzienlijk zachter zijn, en ook het geluid van de motor. De geluiden van de omgeving, zeg maar bij een landing enzo zijn weer wel harder. Dit is dus echt irritant om mee te rijden. Iemand hetzelfde in Pure of wellicht een andere game?
XP64, Creative X-fi Extreme Music en een Logitech G51 speakerset.
hier nergens problemen mee, speel dan ook onder XP. Maar je kan proberen je hardware acceleratie in windows een stukje lager zetten dit wil nog weleens problemen verhelpen??

//edit:

net ff verder met carreer, 179k in een freestyle race, met tobo >:)

http://img81.imageshack.us/my.php?image=74492977nj9.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door mokumouse op 25-09-2008 17:57 ]

Blaat...

• rCk

rCk

Ik hebh et geprobeerd, van helemaal vol tot helemaal uit. Nergens deed hij het, en op uit crashte hij. Dat werkte dus niet.

Das nou jammer :(

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Is er hier dan niemand die het op de Xbox/PS3 speelt? :)

Ben er wel achter dat freestyle niet echt mijn ding is. Ben toch beter in 'gewone' races. Vind ik ook leuker ook eigenlijk :)

Xbox

Verwijderd

Voor de eigenaren van de pc versie....

Kijk een is de map UrbanDictionary en klik een op het DUTCH tekstbestandje.....

Vage shit......

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:36:
Voor de eigenaren van de pc versie....

Kijk een is de map UrbanDictionary en klik een op het DUTCH tekstbestandje.....

Vage shit......
Lijkt wel een soort blacklist wat je online niet mag zeggen ofzo?

• TheJVH
Ik denk dat die woorden worden gefilterd. Het is immers een game voor alle leeftijden :) . (en het feit dat het van Disney komt)

• TheZeroorez
  • Niet online
Modbreak:Voor problemen en vragen met games hebben we Spielerij - Problemen & Vragen, we verwachten echter wel een zekere vorm van inzet voordat je je probleem post. Neem de FAQ eerst eens door.

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Killzone schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:12:
Ik denk dat die woorden worden gefilterd. Het is immers een game voor alle leeftijden :) . (en het feit dat het van Disney komt)
zijn inderdaad filters voor namen die je niet mag gebruiken voor je naam online :) (gelezen op gamefaqs board). Stonden zelfs een aantal tussen die ik niet kende :+

Ben er wel achter dat freestyle niet echt mijn ding is. Ben toch beter in 'gewone' races. Vind ik ook leuker ook eigenlijk :)
Hier is het een haat / liefde verhouding met freestyle, bij mij heel erg afhankelijk van de track en of ik in the zone" ;) er voor ben, maar racen blijf ik toch wat leuker vinden, maybe omdat ik daar wat consistenter in ben.

[ Voor 34% gewijzigd door mokumouse op 25-09-2008 23:41 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik heb het trouwens gefixed, waarschijnlijk is het iets dat als ik X-fi op 5.1 modus zet dat de game niet helemaal werkt. Dus nu met 2.1 deed hij het gister ook, hopelijk dus vdnaag ook weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Heb nu een aantaal mode's gechecked bij de PC versie, wat me opvalt is:

+ souplesse besturing
+ mooie game (ongeloofelijk hoe dit spel draait 'out of the box')
+ game zit goed in elkaar (menu's, rankings etc.)
- besturing (PC) (voelt alsof je een boeing bestuurd die zo wendbaar is als een apache op 20 meter van de grond)
- lange laadtijden
- foute personages

Helaas draai ik Windows Vista 64bit dus werkt de Playstation 3 controller niet (Driver is alleen voor Windows XP en Vista 32bit). :(

Op één of andere manier doen de soort graphics in de game me aan Assasins Creed denken. Alleen hier rag je er met 100+ KM doorheen i.p.v. te voet. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 26-09-2008 17:44 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens waar de savegame opgeslagen wordt ? Kan hem maar niet vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Klopt, dat komt omdat ze hier net als in AC veel met lichtinval werken, en dan met stofdeeltjes erdoorheen. Zo krijg je van die goudkleurige zonnestralen door bomen heen :) . Ook de motion blur lijkt op die van AC.

@hierboven:
Vista:
C:\Gebruikers[gebruikersnaam]\AppData*\Roaming\Disney Interactive Studios\Pure\save_puresave.dat

De map AppData is standaard onzichtbaar ;) .

Op XP zal het waarschijnlijk dit zijn:
C:\Documents and Settings[gebruikersnaam]\Application Data*\Disney Interactive Studios\Pure\save_puresave.dat.

Ook hier is de map Application Data standaard onzichtbaar ;) .

XP weet ik niet zeker, maar dit is wat ik vermoed :)

[ Voor 51% gewijzigd door TheJVH op 26-09-2008 19:23 ]

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Ik zit met een probleem ik heb het spel ook maar ik krijg het ventje of vrouwtje niet in beeld dus eigenlijk heb ik geen bestuurder. Heb ook als admin geprobeert maar geen resultaat.

is hier een oplossing voor ik speel ook onder vista.

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
als je last heb van lange laadtijden,
moet je even alt tabben, en misschien iets opstarten (ik had firefox aan).
en dan weer terug gaan, nu zal je zien dat ie meteen klaar is met laden.
(als je een race begint, moet je ff op je je HD led letten totdat ie uitgaat, dan ^ )
Vage shit, maar het werkt wel elke keer dat ik het doe.

Hup ff alt tabben, en weer terug, klaar :Y

[ Voor 3% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 27-09-2008 04:57 ]

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

NoLiMiTSoLDieR schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 04:55:
als je last heb van lange laadtijden,
moet je even alt tabben, en misschien iets opstarten (ik had firefox aan).
en dan weer terug gaan, nu zal je zien dat ie meteen klaar is met laden.
(als je een race begint, moet je ff op je je HD led letten totdat ie uitgaat, dan ^ )
Vage shit, maar het werkt wel elke keer dat ik het doe.

Hup ff alt tabben, en weer terug, klaar :Y
hmm is dit onder vista of XP ?? heb hem hier op XP SP3 draaien (stabiel en alles) alleen als ik alt-tab tijdens het laden van een race/sprint/freestyle tijdens carreer (dus dat je ventje op z'n quad zit met die vlammen en rook op de achtergrond) dan crashed het spel zonder verder foutmedling oid. :( dan maar een minuut of 1 - 2 wachten , kan ik iig drinken/voer ondertussen pakken O-)

//edit: typo

Blaat...

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
BM schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:49:

Ja op de xbox360 hier en ben er erg tevreden mee. Ik miste nog een game zoals SSx Tricky. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
Jeuj, ik heb alle punten gehaald. Nu maar wachten op PURE2 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
corné schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:39:
Jeuj, ik heb alle punten gehaald. Nu maar wachten op PURE2 :9
Doe je goed. Heb nu 7 tours gespeeld, en alleen de 1e 2 tours alles gewonnen. Vind het erg lastig :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

BM schreef op zondag 28 september 2008 @ 13:22:
[...]

Doe je goed. Heb nu 7 tours gespeeld, en alleen de 1e 2 tours alles gewonnen. Vind het erg lastig :)
Zit in de 8ste tier nu, moet nog 8 puntjes hebben voor de 9de (en dus de A klasse???). maar de freestyles worden vooral pittig nu. race en sprints bijan alles 1ste. Nog ff doorbikkelen :) Soms wil het nog wel es helpen om later een race over te doen als je wat meer upgrades hebt. Kan net die 2 - 3 puntjes schelen

[ Voor 13% gewijzigd door mokumouse op 28-09-2008 13:28 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
mokumouse schreef op zondag 28 september 2008 @ 13:27:
[...]

Zit in de 8ste tier nu, moet nog 8 puntjes hebben voor de 9de (en dus de A klasse???). maar de freestyles worden vooral pittig nu. race en sprints bijan alles 1ste. Nog ff doorbikkelen :) Soms wil het nog wel es helpen om later een race over te doen als je wat meer upgrades hebt. Kan net die 2 - 3 puntjes schelen
Ik vond de races en vooral sprints juist moeilijker worden. Bij freestyle had ik meestal 2x zoveel punten als de nummer 2. Gewoon dikke combo's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

De laadtijden zijn niet zo'n probleem, wat ik heb is dat hij blijft hangen of simpelweg eruit knalt (Vista64).

Ze moeten snel een patch uit brengen want dit gaat zo niet.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Heb Pure (pc) ook even uitgeprobeerd.
Ik vind de besturing om tricks te doen nogal lastig.
Lijkt wel of je alleen 1 kunt gebruiken. 2,3 en A en Q doen bij mij helemaal niks? Of soms hoor ik een zoemer net of ik ze niet mag gebruiken.
Spel loopt ook niet al te soepel (8600GT, E8400) en de laadtijden zijn echt té lang. Jammer want volgens mij is het op de console wel een geslaagd spel waar je zo afentoe best wat stoom mee kan afblazen (daarom heb ik het spel dan ook geinstalled).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
sajoku schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:41:
Heb Pure (pc) ook even uitgeprobeerd.
Ik vind de besturing om tricks te doen nogal lastig.
Lijkt wel of je alleen 1 kunt gebruiken. 2,3 en A en Q doen bij mij helemaal niks? Of soms hoor ik een zoemer net of ik ze niet mag gebruiken.
Spel loopt ook niet al te soepel (8600GT, E8400) en de laadtijden zijn echt té lang. Jammer want volgens mij is het op de console wel een geslaagd spel waar je zo afentoe best wat stoom mee kan afblazen (daarom heb ik het spel dan ook geinstalled).
Na wat langer spelen:
Het is dus de bedoeling dat je eerst alleen tricks met 1 kan doen, vervolgens met 2 etc. Duidelijk :)
Laadtijden vind ik nog steeds vrij lang, level laden duurt ongeveer 40 seconden. Daarnaast is de performance (op Low en Medium geprobeerd) aardig slecht, afentoe schokt het er over ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:05
Ik heb hem ook op de pc gehaald en ff gespeeld. Ik wilde hem spelen met mn Logitech Cordless Rumblepad II. Hij detect hem, en hij werkt. Het probleem is dat er geen standaard knoppen instelling is voor dat ding. Ik heb al even zitten rotzooien, maar echt lekker speelbaar krijg ik hem niet. Iemand die mij kan vertellen wat een goede instelling is voor deze joypad?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je op de XBOX360 "Freeroamen" met deze game? Dus gewoon de hele map rondjumpen... Of word je net als ATV racer weer op de weg gezet? (reset).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:46:
Kun je op de XBOX360 "Freeroamen" met deze game? Dus gewoon de hele map rondjumpen... Of word je net als ATV racer weer op de weg gezet? (reset).
Met de pc versie wordt je gereset zodra je te ver uit de baan gaat. Ik neem aan dat dat ook het geval is met de xbox versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
sajoku schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:52:
[...]

Met de pc versie wordt je gereset zodra je te ver uit de baan gaat. Ik neem aan dat dat ook het geval is met de xbox versie.
Klopt.

Voor free roaming zul je Baja moeten hebben denk ik. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik daar verder absoluut niks van weet.
Pure is echt gesloten banen. Maakte mij niet zoveel uit, heb me prima vermaakt met het spel, maar na de world tour gehaald te hebben was ik er ook wel klaar mee eigenlijk :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
BM schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:06:
[...]

Klopt.

Voor free roaming zul je Baja moeten hebben denk ik. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik daar verder absoluut niks van weet.
Pure is echt gesloten banen. Maakte mij niet zoveel uit, heb me prima vermaakt met het spel, maar na de world tour gehaald te hebben was ik er ook wel klaar mee eigenlijk :)
Same here. Moest eerst de controls uitvogelen. Hoe je combo's maakt e.d.. Vervolgens de world tour gedaan (weekje mee zoet geweest ahlf uurtje op een dag). Daarna is de pret er wel snel af bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar dat zo weinig mensen deze game spelen. Heb hem voor 13,99 voor de Xbox gehaald en was in het begin een beetje kiritisch maar ondertussen zeer enthousiast. Heb nu de Worldtour gehaald en moet nog bij 4 races nummer 1 worden, de rest ben ik al 1. Dan is het wel klaar offline, misschien nog met wat achievements klooien.

Ik moet zeggen dat de -Race- het moeilijkste onderdeel is. Freestyle haal je altijd wel na een paar keer proberen en sprint is vaak ook te doen omdat het kleine maps zijn en je gewoon de kortste route moet nemen.

Ik had de World Tour uit (en dus A-motoren) en toen moest ik bij een aantal Tours nog enkele races winnen om die ook als nummer 1 te completen. Dat viel dus nog behoorlijk tegen, met weer een D motor. De races kunnen echt pittig zijn.

Als ik overal nr 1 ben, dan maar online gaan proberen. Nog mensen die deze game online spelen? En is dat tof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:50:
Heb hem voor 13,99 voor de Xbox gehaald
Waar dan? Lijkt me wel een gave game :)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TKing schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:55:
[...]

Waar dan? Lijkt me wel een gave game :)
Dat was bij Play.com ergens midden december. Was een actie, denk dus niet dat het nu nog zo goedkoop is.
Maar als je Play.com, Gamehubs.com, play-asia.com e.d. in de gaten houdt, dan is ie vast nog wel goedkoop te vinden ergens. De game is nooit 65 euro geweest volgens mij, het is een middenmoter wat prijs betreft.

Die actie was ook gewoon bizar voor zo'n relatief nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Middenmoot? Yea, right.... http://tweakers.net/price...priceMax=&land=NL&x=0&y=0 :P Maar ik was toch al van plan om play-asia en play.com goed in de gaten te gaan houden en nu weer een reden erbij :)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
ebay voor 17 pond te koop voor de ps3 inclusief verzending :)

ff ebay zoeken naar PURE PS3 is een UK seller.. (geen powerseller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Ik heb dat spel ook bij Play besteld toendertijd en nog 7 extra voor de handel :p wou hem eerst nog niet eens voor mijzelf hebben, maar na 1 x spelen bleef er toch een kopietje hangen ;)
en ondertussen spelen 4 vrienden van mij het nu ook dus heb ik er niet veel op verdiend.

Er staat bij 1 archievement dat je 110 sec hangtime moet hebben...is dat een foutje ? heb namelijk geen idee hoe je dat voor elkaar moet krijgen.

@Tking voor welke zoek je hem ? heb nog 1 Ps3-versie nieuw in het plastic liggen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpolo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:50:
Raar dat zo weinig mensen deze game spelen. Heb hem voor 13,99 voor de Xbox gehaald en was in het begin een beetje kiritisch maar ondertussen zeer enthousiast. Heb nu de Worldtour gehaald en moet nog bij 4 races nummer 1 worden, de rest ben ik al 1. Dan is het wel klaar offline, misschien nog met wat achievements klooien.

Ik moet zeggen dat de -Race- het moeilijkste onderdeel is. Freestyle haal je altijd wel na een paar keer proberen en sprint is vaak ook te doen omdat het kleine maps zijn en je gewoon de kortste route moet nemen.

Ik had de World Tour uit (en dus A-motoren) en toen moest ik bij een aantal Tours nog enkele races winnen om die ook als nummer 1 te completen. Dat viel dus nog behoorlijk tegen, met weer een D motor. De races kunnen echt pittig zijn.

Als ik overal nr 1 ben, dan maar online gaan proberen. Nog mensen die deze game online spelen? En is dat tof?
Ik heb m toen ook mee gepakt en heb me er echt zeer mee vermaakt, al wil ik eigenlijk wel alle achievements gaan halen en ook lekker op Live spelen als mijn abbo binnen is.
Beakzz schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 10:38:
Ik heb dat spel ook bij Play besteld toendertijd en nog 7 extra voor de handel :p wou hem eerst nog niet eens voor mijzelf hebben, maar na 1 x spelen bleef er toch een kopietje hangen ;)
en ondertussen spelen 4 vrienden van mij het nu ook dus heb ik er niet veel op verdiend.

Er staat bij 1 archievement dat je 110 sec hangtime moet hebben...is dat een foutje ? heb namelijk geen idee hoe je dat voor elkaar moet krijgen.

@Tking voor welke zoek je hem ? heb nog 1 Ps3-versie nieuw in het plastic liggen namelijk
Volgens mij is dit total hangtime in 1 race en niet in 1 keer ;). Ik had die achievement namelijk ineens gehaald op Ghost Creek volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hem uitgespeeld eergisteren, dus elke race op nr 1. Was soms best pittig, maar als je maar blijft proberen en de afsnij routes kent, dan lukt het uiteindelijk wel (soms na wat frustratie).

Online valt wel een beetje tegen trouwens! Niet wat betreft lag ofzo, want het juist loopt snel en soepel, maar iedereen daar kent echt alle routes al en sommige spelen het gewoon echt te lang! De lol is er dan wel snel af vind ik.

Ook met freestyle...... Jezus.... Iemand had een combo van 200.000 volgens mij, en hij bleef maar doorgaan, maar echt bij elk bultje een sprong. Tja, ook daar was de lol snel vanaf en ik snap ook niet wat die persoon daar zelf nog deed. Het zag er ook niet leuk uit om te doen. Misschien een andere keer nog maar eens proberen. Toen iedereen al klaar was (benzine op) kon hij nog 2 rondes door. Ben maar gequit toen.

Heb nu 595 GS. Ik heb trouwens die ene wel dat je 150 sec. in de lucht moet blijven hangen, maar dat zal in een hele race zijn ja. Kreeg 'm onverwacht tijdens een event.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb de game toevallig vorige week uitgespeeld. De hogere klasses waren redelijk makkelijk te winnen, daarna moest ik weer terug om nog wat D-class races te winnen....daar deed ik toch wel relatief lang over. Maar in ieder geval een heerlijk spel. Je hebt het redelijk snel uitgespeeld, maar dat vindt ik wel fijn. Hoef niet zo nodig 40 uur in een spel te stoppen (tenzij het iets is als GTA of Saint's row)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:35:
Heb de game toevallig vorige week uitgespeeld. De hogere klasses waren redelijk makkelijk te winnen, daarna moest ik weer terug om nog wat D-class races te winnen....daar deed ik toch wel relatief lang over. Maar in ieder geval een heerlijk spel.
Ik had precies hetzelfde. Ik vond de D- en C-klasse ook een stuk pittiger dan de A klasse.
Speel jij het nog online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:52:
[...]

Ik had precies hetzelfde. Ik vond de D- en C-klasse ook een stuk pittiger dan de A klasse.
Speel jij het nog online?
Nee, heb het niet echt online gespeeld. Een keer gedaan, maar als je kijkt naar die freestyle dan heb je geen kans om te winnen. Speel sowieso niet veel online (al dat gescheld heb ik geen zin), online achievements boeien me niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TKing schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:00:
Middenmoot? Yea, right.... http://tweakers.net/price...priceMax=&land=NL&x=0&y=0 :P Maar ik was toch al van plan om play-asia en play.com goed in de gaten te gaan houden en nu weer een reden erbij :)
Ik vond net dit op TheHut.com: Pure voor E 18,43 euro met gratis verzenden.
Zelf geen ervaringen mee met The Hut, maar ik weet dat een aantal Tweakersleden hier al besteld hebben:

Linkje: http://www.thehut.com/hut...hcurrency=EUR&buy=9992449

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Misschien een late bump, maar ik heb deze game voor een zachte prijs op de kop weten te tikken en het is echt een top game die door veel mensen (incl. mijzelf) over het hoofd is gezien.

Vreemd dat er voor game als Pure zo weinig animo is.

Voor wie nog zit te twijfelen: Gewoon kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
Ben hem ook net gaan halen. Gaaf spel trouwens!

Maar wel erg veel crashes (op pc, win7, 64bit).
Soms hapert ie plotseling in het midden van een race, en moet je ctrl-alt-deleten om hem af te sluiten.

Ook als hij normaal aan het laden is (wat al vrij lang duurt) dan zie je 'Loading' en een bewegend tandwieltje (?).
Maar soms heb ik voor dat je alleen je rijder ziet die wat show staat te verkopen met z'n quad, maar niet dat hij aan het laden is.

Alt-tab helpt niet, evenmin lang wachten...

Klik: .joeri. !

Pagina: 1