Naar aanleiding van het Algemeen Ati nieuwsdiscussie topic waarin een probleem over de nieuwste radeons vanaf de HD2900XT wil ik graag weten wie er nog meer problemen mee heeft?
Soms knippert het scherm 1x zwart en zegt daarna beeldschermstuurprogramma hersteld of zoiets (zit op werk nu) en soms knippert hij een paar keer achter elkaar en krijg dan een BSOD.
Er waren nog meer mensen met dit probleem maar heeft er ook iemand een oplossing voor? De nieuwste Catalyst drivers lossen het niet op in ieder geval.
Het heeft te maken met ATIKMDAG.SYS.
Ik ben namelijk ook één van de ongelukkigen met dit probleem. Ik heb ook een pc met 4x1GB en regelmatig dat ik een BSOD krijg. Ik had eerst een HD2900XT en eigenlijk extra voor dit probleem een HD3870 gekocht maar deze heeft er ook last van. Pc is non oc-ed en draait vista 64 bit.Astennu schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:35:
Tis geen nieuws het is een probleem. Niet iedereen heeft er last van die ook 4x1 GB of 2x2GB gebruiken. Dus hoort niet in een nieuws topic kwijt. Je mag er best een melding van maken en het in een ander topic verder bespreken maar het over en weer overleg over wat de oplossing kan zijn hoort hier niet thuis.
Soms knippert het scherm 1x zwart en zegt daarna beeldschermstuurprogramma hersteld of zoiets (zit op werk nu) en soms knippert hij een paar keer achter elkaar en krijg dan een BSOD.
Er waren nog meer mensen met dit probleem maar heeft er ook iemand een oplossing voor? De nieuwste Catalyst drivers lossen het niet op in ieder geval.
Het heeft te maken met ATIKMDAG.SYS.