Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
Wat ik nog niet helemaal begrijp is hoe ik emails uit andere folders van mijn hotmail kan zien op mijn telefoon. Als ik naar mijn inbox ga zie ik namelijk alleen mail uit de hoofdfolder (inbox). Ik kan kiezen voor folders, en dan zie ik ook mijn andere mappen staan, maar als ik deze open staan er geen mailtjes in. :/

Gelukt inmiddels.

En, ik wil een backup van mijn contacten maken op mijn simkaart (zodat ik ook op een andere tel kan werken), maar hij geeft aan dat een aantal contacten niet gekopierd kunnen worden omdat ze te lang zijn. Nu heb ik niet zo veel zin om al die contacten aan te passen. Is hier een andere oplossing voor? ;)

[ Voor 34% gewijzigd door -Japser- op 16-02-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Synchroniseer je nummers met Outlook en maak daarvan een backup. Met je volgende telefoon kan je vast ook wel weer met Outlook synchroniseren.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Marzman schreef op maandag 16 februari 2009 @ 13:51:
Synchroniseer je nummers met Outlook en maak daarvan een backup. Met je volgende telefoon kan je vast ook wel weer met Outlook synchroniseren.
Nee dat gaat niet, want ik wil ze op een oude nokia zetten.. ;)
Andere oplossing nog? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

-Japser- schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:25:
[...]

Nee dat gaat niet, want ik wil ze op een oude nokia zetten.. ;)
Andere oplossing nog? ;)
Hoe oud is die Nokia dan? Je kunt met de Nokia software makkelijk synchroniseren met Outlook, je moet dan wel Bluetooth of een datakabel hebben...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Als trouwe fan van HTC en dus ook de s740 heb, kamp ik met dit toestel van een slecht tot geen ontvangstkwaliteit. Zijn er meer bezitters van dit toestel die dit probleem hebben??.

Het toestel aangeschaft bij officecentre, waar ik inmiddels al contact mee heb gehad, die willen me toestel retourneren naar HTC ter reparatie, in dit geval ben ik me toestel ongeveer 3 weken kwijt.

Maar mijn vraag via dit forum is, zijn er meer mensen met dit probleem??
Verder goed toestel.

Groetjes, Ricardo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:39:
[...]

Hoe oud is die Nokia dan? Je kunt met de Nokia software makkelijk synchroniseren met Outlook, je moet dan wel Bluetooth of een datakabel hebben...
Het gaat om een oude nokia 8310. Maar het gaat er gewoon om dat ik nummers op mijn simkaart wil hebben, ook bijvoorbeeld als ooit mijn telefoon een keer uitvalt en ik een nummer nodig heb op dat moment.. dat ik dat op een andere willekeurige telefoon kan checken.

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik probeer mijn toetstel te laten connecten met mijn wireless netwerk. Nu heb ik een MAC filter op mijn access point zitten. Maar waar kan ik die vinden op dit toestel. Als ik onder WI-fi kijk bij info, dan staat voor alles "Niet beschikbaar". Dus ook achter MAC staat "Niet beschikbaar". Is er een andere plek wellicht waar ik het MAC adres kan achterhalen?

Signature van nature

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
Sircuri schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 12:23:
Ik probeer mijn toetstel te laten connecten met mijn wireless netwerk. Nu heb ik een MAC filter op mijn access point zitten. Maar waar kan ik die vinden op dit toestel. Als ik onder WI-fi kijk bij info, dan staat voor alles "Niet beschikbaar". Dus ook achter MAC staat "Niet beschikbaar". Is er een andere plek wellicht waar ik het MAC adres kan achterhalen?
Bij een Nokia kun je *#62209526# intikken en krijg je het MAC-adres te zien. Misschien werkt dat ook bij HTC?

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

hmm... dat werkt niet. Ik heb ook al onder de batterij gekeken, maar daar staat alleen het emei nummer en een serie nummer van het apparaat. Ook onder mijn sim-kaart zit niks (enkel het SD slot)... grrrrr

Signature van nature

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ok, gevonden. Blijkt dat het menu-item "Verbindinsstatus" enkel je MAC adres enzo toont als het bezig is te verbinden met een netwerk. Na een mislukte poging, wordt alle informatie gewist. Heb dus snel pen en papier gepakt en snel geschreven toen de telefoon pogin deed om te connecten.... en nu heb ik het MAC adres :)

Signature van nature

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Meestal staat het ook wel in je router bij de logs of de leases (moet je wel de beveiliging even uitzetten).

/▌

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

-Japser- schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 15:07:
[...]

Het gaat om een oude nokia 8310. Maar het gaat er gewoon om dat ik nummers op mijn simkaart wil hebben, ook bijvoorbeeld als ooit mijn telefoon een keer uitvalt en ik een nummer nodig heb op dat moment.. dat ik dat op een andere willekeurige telefoon kan checken.
Die heeft geen data-kabel mogelijkheid dan? Je zou het ook via infra-rood kunnen doen, je zet alle contacten in outlook en dan kun je (als je als actief geheugen niet het telefoongeheugen maar de sim kiest op je 8310) de contacts naar je telefoon sturen en dan vult hij de simkaart zelf waarbij hij volges mij de inlognamen afkort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het geen mogelijkheid om je contacten naar je sim te kopieeren en dan je simkaart in de 8310 en van daaruit van je sim naar je telefoon te kopieeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Ik krijg maar niet voor mekaar dat wanneer mijn profiel op geluidloos staat, ik WEL mijn wekker te horen krijg in de ochtend. echt een ander handig programmaatje vind ik daar ook niet voor.

en is er software voor een softreset?

Het kan altijd beter of meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 08:01
Software voor een reboot vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:20
Kleinebehuizing.nl schreef op zondag 01 maart 2009 @ 22:30:
Ik krijg maar niet voor mekaar dat wanneer mijn profiel op geluidloos staat, ik WEL mijn wekker te horen krijg in de ochtend. echt een ander handig programmaatje vind ik daar ook niet voor.
Dat gaat ook niet. Wat je dan moet doen is een niet-stil profiel maken waarin je alle geluiden, behalve je wekker, stil maakt.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenK schreef op maandag 02 maart 2009 @ 07:34:
[...]

Dat gaat ook niet. Wat je dan moet doen is een niet-stil profiel maken waarin je alle geluiden, behalve je wekker, stil maakt.
Heb je dit programma werkend op de S740 ?
Ik heb hem geinstalleerd en krijg een foutmelding dat het geschikt is voor een oudere versie windowsmobile.
Ik kan het programma na installatie niet vinden..

Edit:
Ik heb het gevonden.
Korte klik op de aan/uit knop is REBOOT in het menu opgenomen.
En het werkt perfect (ondanks de foutmelding bij installatie)

Helaas staat het op de plaats van Taakbeheer en is Taakbeheer hier in het menu verdwenen.
Ik heb Reboot verweiderd. ;(

tnx

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2009 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcv11
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-06 12:12
Kleinebehuizing.nl schreef op zondag 01 maart 2009 @ 22:30:
...en is er software voor een softreset?
Ik gebruik Spreset.
Met CHomeConfig heb ik vervolgens een snelkoppeling aan het "instellingen" panel toegevoegd om deze altijd snel toegankelijk te hebben.
In deze thread van xda-developers zijn trouwens nog meer van dit soort praktische tools en tips te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

mind_ schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:42:
welke SSH client gebruiken jullie?
Pocketputty werkt op mijn toestel niet.
Ik heb dit geinstalleerd: http://www.simplehelp.net...indows-mobile-smartphone/

Werkt als een trein, maar is wel geschreven in Java (een java midlet)

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Automatic Keylock van maniac geinstaleerd en alles werkt perfect
alleen als ik mcguider draai dan wordt mijn scherm zwart
is dit op te lossen
en hoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Waarom gebruik je die keylock-app? Je kunt dit ook in je telefoon zelf instellen via instellingen - toetsblokkering. Dan heb je ook geen probleem met mcguider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
nightcrow schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 18:01:
Waarom gebruik je die keylock-app? Je kunt dit ook in je telefoon zelf instellen via instellingen - toetsblokkering. Dan heb je ook geen probleem met mcguider.
ik gebruik hem alleen als screensaver en dan blijven alle toetsen geblokeerd je kan alleen met de hometoets je scherm terg activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje

Is het mogelijk om te surfen op internet en op Messenger te zitten door niet gebruik te maken van 3G enzo.. maar door gewoon gebruik te maken van Wi-Fi? Waar kan je dit instellen dan?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

WiFi aanzetten en programmaatje NoData downloaden. Zie zoekfunctie van dit topic bovenaan.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Impry schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 19:59:
WiFi aanzetten en programmaatje NoData downloaden. Zie zoekfunctie van dit topic bovenaan.
Ok bedankt al. Heb dit geinstaleerd alles gedisabled.. Wi-Fi aangezet en ik heb verbinding met mijn thuisnetwerk maar ik kan mij niet aanmelden op msn of internet .. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul

Heb gevonden dat je moet het adres waar mcguider is geinstaleerd moet intypen
maar ik weet niet juist hoe of wat
kan iemand mij helpen gebruik vooral de screen saver.
dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook het probleem dat de tril functie van de S740 zeer veel geluid maakt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 19:19:
Hebben jullie ook het probleem dat de tril functie van de S740 zeer veel geluid maakt? :)
Nee

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm dan moet ik er eens bij terug gaan, als het stil in de les is gaat het gewoon door heel het lokaal uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:28:
[...]

mm dan moet ik er eens bij terug gaan, als het stil in de les is gaat het gewoon door heel het lokaal uit..
Heb je het toestel dan op tafel liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:28:
[...]

Rammelt hij niet gewoon op de ondergrond waar je hem op legt?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Tijdje terug vroeg ik hier naar een goede GPS-tracker. Nou ik heb hem gevonden! :D
http://www.rungps.net/
Afbeeldingslocatie: http://www.rungps.net/templates/default/images/logo_rungps_blue.png
Afbeeldingslocatie: http://i.i.com.com/cnwk.1d/i/tim/20090114/cb922e9e0a0f8beb602a546c5bc008e9_collage1024x768_362x272.jpg

Wat een gaaf programmaatje is dat zeg, heel veel mogelijkheden en eenvoudig resultaten uit te halen om ze bijv. in Google Earth in te laden. Gegevens zijn namelijk te exporteren als CSV, KML of GPX.
Er is gratis een 14-dagen trial te downloaden, en met beetje goed zoeken is het ook te kraken naar hele versie.

[ Voor 5% gewijzigd door Impry op 29-03-2009 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn S740 trilt ook zeer luid. Is gewoon zo. Lijkt me een producteigenschap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:46:
[...]

Rammelt hij niet gewoon op de ondergrond waar je hem op legt?
Ja maar als je hem opneemt tril het toestel zelf ook wel fel..

@ Den Willem

bedankt, dan ben ik niet de enige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij gaat de batterij de laatste dagen wel erg snel leeg (binnen een dag). Ik heb wel wireless aan laten staan, maar dat deed ik voorheen ook, heb hem nu maar aan de officiële lader hangen ipv usb. Misschien laadt hij dan wat beter. Straks maar eens de instellingen voor energiebeheer nakijken, misschien heb ik per ongeluk wat veranderd.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb problemen met mijn GPS. Als ik in Google Maps GPS wil gebruiken blijft hij aangeven dat hij geen apparaat kan vinden. Ik heb een quickgps update gedaan. Ook heb ik de instellingen handmatig proberen in te stellen (com 4 en 9600baud), maar hij blijft volhouden dat hij geen GPS ziet. Iemand een idee?

En als ik windows zelfs de instellingen laat beheren zegt hij "GPS-signaal zoeken (0)..." En na 10 minuten vindt hij nog niets..

[ Voor 17% gewijzigd door Erazzzer op 20-03-2009 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 20:09:
Ik heb problemen met mijn GPS. Als ik in Google Maps GPS wil gebruiken blijft hij aangeven dat hij geen apparaat kan vinden. Ik heb een quickgps update gedaan. Ook heb ik de instellingen handmatig proberen in te stellen (com 4 en 9600baud), maar hij blijft volhouden dat hij geen GPS ziet. Iemand een idee?

En als ik windows zelfs de instellingen laat beheren zegt hij "GPS-signaal zoeken (0)..." En na 10 minuten vindt hij nog niets..
Ik veronderstel toch dat je buiten staat als je zoekt naar een sateliet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 00:07:
[...]

Ik veronderstel toch dat je buiten staat als je zoekt naar een sateliet?
Uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Ik zie dat iedereen hier de vergelijking maakt met een E71 van Nokia, maar hoe houdt de S740 zich tov een BlackBerry 8900 Curve (Javelin).

Ik ben nu in het bezit van een S730 en ben hier buiten de hangups redelijk tevreden over en ben bang dat ik de uitbreidbaarheid van WinMo ga missen alsmede vind ik de mogelijkheid tot TomTom erg interessant.

Zijn er mensen die met beide ervaring hebben en mij in kunnen lichten over voor en tegens van beide, zit erg in een dillema.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcv11
Weet iemand een mogelijkheid om telefoongesprekken op te nemen met de S740 ?
Ik moet urgent een ingesproken voicemail opnemen.
De 2 standaard opname programma's (Spraaknotitie en Spraakopname) nemen alleen de microfoon op en blokkeren bij telefoongesprekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dan zet je de telefoon toch op speakermodus dan pikt de microfoon het wel weer op :)

[ Voor 29% gewijzigd door Marzman op 22-03-2009 21:41 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
marcv11 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 21:38:
Weet iemand een mogelijkheid om telefoongesprekken op te nemen met de S740 ?
Ik moet urgent een ingesproken voicemail opnemen.
De 2 standaard opname programma's (Spraaknotitie en Spraakopname) nemen alleen de microfoon op en blokkeren bij telefoongesprekken.
Dan bel je toch via www.tapecall.net naar je voicemail om deze af te luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcv11
Gelukkig werd bij Pocketinfo wel een nuttig reactie gegeven :O

Twee opties voor telefoonopnames zijn:
- Resco Audiorecorder
- Vito Audio Notes

Heb beiden geprobeerd en beiden werken goed.
Geluidskwaliteit ook goed (tenminste, goed genoeg voor telefoon opnames).

Vito Audio Notes is wel de winnaar (bij slechts gebruik voor telefoonopnames) vanwege 2 redenen:
- in bestandsnaam wordt ook de contactpersoon meegenomen (alleen uitgaand getest) naar datum en tijdstip (Resco zou dat ook behoren te doen, maar mijn beperkte test gaf alleen datum en tijdstip)
- kost $ 7 (Resco kost $ 24,95)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cips2004
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 07:59
Ik heb een s740 met het volgende probleem. Ik woon in belgie, en als ik van nederland de grens over ga naar belgie moet ik iedere keer opnieuw mijn pincode intoetsen. Heel erg vervelend. Als ik de sim pincode uitzet, dan werkt het wel prima. Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan aanpakken?

alvast bedankt

gr

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

marcv11 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 02:57:
Gelukkig werd bij Pocketinfo wel een nuttig reactie gegeven :O
Zo slecht waren de reacties niet. De opties die je nu noemt zijn de eerste hits in Google, ik neem aan dat je zelf ook kan zoeken? Voor Resco Audiorecorder staat in een review dat het vooral goed werkt als de telefoon in de speakerstand staat. Aangezien je de microfoon al kon opnemen komt dat dus op hetzelfde neer als wat je al hebt want als je de telefoon op speaker zet dan neemt de microfoon dat geluid weer op.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcv11
Marzman schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:36:
Zo slecht waren de reacties niet...
Ga je nu jouw reactie verdedigen ?
Tapecall kan inderdaad een handige optie zijn (StevenK bij deze verontschuldiging: ik had kennelijk deze pagina niet meer ververst gisteravond en jouw reactie gemist).

Goed, ik zal even serieus reageren:
...Voor Resco Audiorecorder staat in een review dat het vooral goed werkt als de telefoon in de speakerstand staat. Aangezien je de microfoon al kon opnemen komt dat dus op hetzelfde neer als wat je al hebt want als je de telefoon op speaker zet dan neemt de microfoon dat geluid weer op.
Hier zijn 2 praktische problemen mee:
  • Simpelweg geluid van de speaker opnemen met de microfoon geeft abominabel slecht resultaat (slecht geluid van de speaker en ook nog bijgeluiden vanuit de omgeving);
  • De tip in het betreffende review (een link ernaar had ik overigens wel als zeer nuttig gewaardeerd) komt niet overeen met mijn eigen ervaringen. Geluid opgenomen met de S740 op speakerstand is overstuurd, overigens ook met uitschakelen van de microfoon. Dit geldt voor zowel Resco als Vito.
Het beste resultaat krijg je (tenminste mijn ervaring met de S740) op de normale bel-stand en bij Vito Audio Notes de microfoon ingesteld op "mic. autogain: middle" (heb ik bij Resco verder niet meer uitgezocht).

[ Voor 6% gewijzigd door marcv11 op 24-03-2009 20:25 . Reden: een reactie over het hoofd gezioen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft nog iemand problemen met deze foutmelding ?

HTCActivitylogexe.exe

Kan er niet veel informatie over terug vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Sinds 2 dagen heb ik een beroerd probleem met de telefoon. Het lijkt erop dat het spiekertje van mijn telefoon is opgeblazen ofzo. Elk gesprek (hoe zacht ik het geluid ook zet) lijkt alsof de telefoon veel te hard staat. Kent iemand dit en heeft iemand enig idee wat je er aan kan doen? (zal wel terugsturen worden naar de PDAShop.nl)

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcv11
Sircuri schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:05:
Sinds 2 dagen heb ik een beroerd probleem met de telefoon. Het lijkt erop dat het spiekertje van mijn telefoon is opgeblazen ofzo. Elk gesprek (hoe zacht ik het geluid ook zet) lijkt alsof de telefoon veel te hard staat. Kent iemand dit en heeft iemand enig idee wat je er aan kan doen? (zal wel terugsturen worden naar de PDAShop.nl)
Uit eerdere berichten (hier en in andere fora) begrijp ik, dat je bij terugbrengen naar de verkoper kan verwachten het toestel meerdere weken kwijt te zijn.
Dus je probleem op nog een aantal fora melden en een paar dagen wachten op mogelijke tips, is de moeite waard. Bijvoorbeeld een actief forum is xda-developers.

Als dat niets oplevert, kan je altijd eerst nog een hard-reset doen als ultieme maatregel.
Dan weet je zeker, als het niet opgelost is, dat het een hardware probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutofFocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-08 21:24
1475paul schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:54:
is dit op te lossen
en hoe
Je kun een uitgezonderd programma instellen waarmee hij automatisch ontgrendelt en ontgrendeld blijft.
Voor McGuider is dat 'drive.exe' en dat moet je invoeren in het veld 'Overige uitzonderingen'
Indien je meer programma's wilt invoeren moet je ze scheiden met '; '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Iemand toevallig ook problemen bij het gebruik van de S740 met de parrot CK3100? Ik heb de software van de parrot al geupdate (nu 4.18b in gebruik). Blijf het probleem houden dat als ik word gebeld en ik neem op, ik soms geen geluid heb op de speakers van de auto. Zie dan in het schermpje een muzieknootje met een streepje erdoorheen. Moet dan de telefoon alsnog met de hand pakken om een gesprek te kunnen voeren. Soms doet de parrot t wel gewoon. Geen idee waar het aan kan liggen.

Opgelost door alleen apparaat op dashboard te gebruiken en niet de telefoon zelf (wel update 4.18b gebruiken).

[ Voor 11% gewijzigd door nightcrow op 05-04-2009 07:43 . Reden: Opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

nightcrow schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 06:51:
Iemand toevallig ook problemen bij het gebruik van de S740 met de parrot CK3100? Ik heb de software van de parrot al geupdate (nu 4.18b in gebruik). Blijf het probleem houden dat als ik word gebeld en ik neem op, ik soms geen geluid heb op de speakers van de auto. Zie dan in het schermpje een muzieknootje met een streepje erdoorheen. Moet dan de telefoon alsnog met de hand pakken om een gesprek te kunnen voeren. Soms doet de parrot t wel gewoon. Geen idee waar het aan kan liggen.
Het enige wat ik weet is dat Parrot de s740 officieel nog niet ondersteund. M.A.W. de s740 staat nog niet op de compatibilitylist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Deze phone spreekt me tot op heden het meeste aan van alles dat er te krijgen is.
Ik zit nu met een K800i maar kan binnenkort een nieuwe krijgen.
Ik heb deze unit in een winkel bekeken, maar dit was zo'n showroommodel.
De slide functie voelde nogal brak aan bij deze telefoon en dat is nou net waar ik bang voor ben en me tevens tegenhoud om een slidephone te kopen.

De meeste berichten zijn wel postief over de bediening en de eerste reacties. Maar ik vraag me af hoe mensen hem vinden die hem al langer hebben. Is hij nog steeds heel? Schuift ie nog goed?
Dat vind ik eigenlijk het belangrijkste. Mijn telefoon word altijd goed behandeld en moet echt minimaal 2 jaar mee gaan. (verder de rede dat ik naar deze kijk; qwerty-tobo, mooi telefoon formaat imo, geen touchscreen! Normale telefoonknoppen!! Wel jammer dat de camera tegenvalt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Heb de S740 nu een aantal maanden in gebruik en afgezien van de problemen met de parrot (zie eerdere post) kan ik eigenlijk alleen maar positief zijn. Het schuifmechanisme voelt bij mij nog steeds erg solide aan. Kan zijn dat het per toestel verschilt, maar ik denk dat dat je er niet van hoeft te weerhouden de S740 aan te schaffen.

Pluspunten S740 (mijn mening):
- specs (hsdpa, gps, qwerty-tobo, veel ram, uitbreidbaar geheugen)
- geen touchscreen! dus met één hand te bedienen en winmo 6.1 standaard werkt prima
- hoog tweakgehalte van oa today-screen door winmo
- reageert snel
- design
- ligt lekker in de hand (ook tijdens het bellen: heeft nog de vorm van een telefoon)
- accu houdt het opvallend lang uit, valt zeker niet tegen

Minpunten:
- fingerprint magnet
- call/endcall toetsen te klein (op te lossen door 'opnemen met willekeurige toets' aan te zetten en 'automatisch vergrendelen': dan heb je ze eigenlijk niet meer nodig)
- het qwerty-tobo maakt hem relatief zwaar
- werkt niet goed met een parrot ck3100, maar dat ligt meer aan de parrot

Kortom: prima toestel, zijn geld meer dan waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Mooi om te horen!
Ik vind die touchscreen madness ook neit echt fantastisch.
Een vriend van mij heeft een Xperia maar kan niet zeggen dat ik die nou zo handig vind.
Het probleem is daarbij dat hij echt veel extra dingen moet installeren om de telefoon naar zn zin te maken.
(zo kon je geen eigen alarmgeluid instellen :?) Standaard schermblokkering werkte onhandig. enz enz.

Het moet voor mij een telefoon blijven. Qua vorm en qua gebruik.
Ik twijfel(de) ook tussen deze en een c902 of c905 (sony ericsson). Maar deze telefoons bieden teweinig innovatie.
De C902 is bijna exact het zelfde als mijn huidige K800i alleen met een 8MP camera en de C905 is opzich wel goed... maar als ie dan toch schuift, geef me dan maar een keyboard er bij wat eingelijk wel een must is. Aangezien ik sms'en echt verschrikkelijk vind.

Ook, zoals je al zegt bij je positieve punten: snelheid! Vaak vind ik die touch-smartphones nog te traag. Zeker als ze van die 'geweldige' 3d panels hebben. Doe dan maar lekker normaal dat ik niet hoef te wachten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EFL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-08 11:32

EFL

In hoeverre is het makkelijk om met deze telefoon, terwijl je aan het bellen bent, even in je agenda te bladeren om te kijken wanneer je een afspraak kunt maken? (je moet natuurlijk de telefoon van je oor nemen... 8)7, maar gaat het makkelijk zonder dat je moet ophangen?) Iemand hier ervaring mee?
Ik heb even met de s740 gespeeld in de MM, maar dit werd me niet meteen duidelijk...
Vermits ik nogal veel in m'n agenda moet kijken tijdens het bellen weegt dit wel door voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
EFL schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 12:03:
In hoeverre is het makkelijk om met deze telefoon, terwijl je aan het bellen bent, even in je agenda te bladeren om te kijken wanneer je een afspraak kunt maken? (je moet natuurlijk de telefoon van je oor nemen... 8)7, maar gaat het makkelijk zonder dat je moet ophangen?) Iemand hier ervaring mee?
Ik heb even met de s740 gespeeld in de MM, maar dit werd me niet meteen duidelijk...
Vermits ik nogal veel in m'n agenda moet kijken tijdens het bellen weegt dit wel door voor mij.
supermakkelijk, wanneer je belt is je linkertoets gelijk je agenda. En kan je gelijk bladeren..

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Al een tijdje irriteer ik me aan programmaatjes die gericht zijn op touchscreen toestellen waarbij de smartphones helemaal worden vergeten. Met name Opera 9.5 is alleen beschikbaar voor touchscreen toestellen.

Hierbij dus wat programmaatjes die ik tot nu toe gebruik met mn S740

- Google Maps (met latitude)
- Windows Live (met Messenger maar zat al ingebakken)
- Divx Player (om films te kijken op mn 8 GB SD)
- GMobileSync (voor het synchroniseren van mijn Google Calendar met mijn telefoon)
- Iris browser (goeie browser)
- Nav4all (gratis navigatie)
- R66 Mobile 7 (navigatie voor in het buitenland 2 GB)
- Skyfire (ook een browser, ondersteund flash etc)
- HTC Reboot.cab (snelkoppeling om je telefoon te restarten)

Andere programma's die werken maar die ik niet gebruik:

- Fring (voipbellen)
- Nodata.cab (mobiel internet uitschakelen in het buitenland)
- Nu.nl iconen (snelkoppelingen van NU.nl op je tel)
- Google (google search bar om je homescreen)
- VoipCall_SP.cab (zelfde makers als van VoipSMS maar dan bellen met je voipbuster account via het lokale nummer)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EFL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-08 11:32

EFL

vanpeltje schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 12:20:
[...]
supermakkelijk, wanneer je belt is je linkertoets gelijk je agenda. En kan je gelijk bladeren..
Fijn! Dan ga ik er binnenkort een halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

vanpeltje schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 12:27:
Al een tijdje irriteer ik me aan programmaatjes die gericht zijn op touchscreen toestellen waarbij de smartphones helemaal worden vergeten. Met name Opera 9.5 is alleen beschikbaar voor touchscreen toestellen.

Hierbij dus wat programmaatjes die ik tot nu toe gebruik met mn S740

- Google Maps (met latitude)
- Windows Live (met Messenger maar zat al ingebakken)
- Divx Player (om films te kijken op mn 8 GB SD)
- GMobileSync (voor het synchroniseren van mijn Google Calendar met mijn telefoon)
- Iris browser (goeie browser)
- Nav4all (gratis navigatie)
- R66 Mobile 7 (navigatie voor in het buitenland 2 GB)
- Skyfire (ook een browser, ondersteund flash etc)
- HTC Reboot.cab (snelkoppeling om je telefoon te restarten)

Andere programma's die werken maar die ik niet gebruik:

- Fring (voipbellen)
- Nodata.cab (mobiel internet uitschakelen in het buitenland)
- Nu.nl iconen (snelkoppelingen van NU.nl op je tel)
- Google (google search bar om je homescreen)
- VoipCall_SP.cab (zelfde makers als van VoipSMS maar dan bellen met je voipbuster account via het lokale nummer)
"GMobileSync (voor het synchroniseren van mijn Google Calendar met mijn telefoon)" kan ook via ActiveSync --> http://www.google.com/mobile/winmo/sync.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Ik gebruik naast de hierboven genoemde progjes ook nog:

- Total Commander (freeware) voor het tweaken van de homescreens en de profielen
- Sygic McGuider 2009: prima navigatiesoftware!
- TCPMP (freeware) voor het afspelen van divx-films etc.
- Bluetooth toggler (freeware)voor het aan- en uitzetten van bluetooth met een sneltoets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 14:26:
[...]

"GMobileSync (voor het synchroniseren van mijn Google Calendar met mijn telefoon)" kan ook via ActiveSync --> http://www.google.com/mobile/winmo/sync.html
Ja maar deze doet het over GPRS :) Heb via activesync nog niet geprobeerd (mijn pc ziet de S740 ook als usbstick dus activesync gebruik ik nooit meer.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

vanpeltje schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:50:
[...]

Ja maar deze doet het over GPRS :) Heb via activesync nog niet geprobeerd (mijn pc ziet de S740 ook als usbstick dus activesync gebruik ik nooit meer.
Deze doet het ook over GPRS/UMTS/HSDPA hoor :) ActiveSync zit gewoon op de telefoon en dan kun je gewoon over je telefoon-netwerk doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
-={Fred_Perry}=- schreef op woensdag 01 april 2009 @ 14:25:
[...]

Deze doet het ook over GPRS/UMTS/HSDPA hoor :) ActiveSync zit gewoon op de telefoon en dan kun je gewoon over je telefoon-netwerk doen...
Wow ideaal!

http://www.google.com/sup...answer=138636&topic=14299

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

http://www.smartphone-freeware.com/download-sms-bubbles.html
Afbeeldingslocatie: http://www.smartphone-freeware.com/img2/sms-bubbles.png

Gebruik ik nu al een tijdje, werkt super. SMS Bubbles
Krijg je een klein popupje waarin je meteen je bericht kunt lezen bij een nieuwe SMS en je hem ook meteen kunt markeren als gelezen. Echt ideaal!

Nadeel is alleen dat hij sinds kort altijd aangeeft dat ik 2 nieuwe berichten heb, dan laat hij ze dus niet meer direct zien. Dit terwijl ik maar één ongelezen bericht kan vinden, iemand zelfde probleem?
Het is niet vanaf het begin zo, maar kan ook niet meer terugvinden waardoor het fout is gegaan. Heb geen zin om al m'n berichten te verwijderen. (of kan dit gebackupt worden?)

Opgelost door m'n map concepten leeg te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Impry op 02-04-2009 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mind_
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

mind_

evil smile

Sircuri schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 20:27:
[...]

Ik heb dit geinstalleerd: http://www.simplehelp.net...indows-mobile-smartphone/

Werkt als een trein, maar is wel geschreven in Java (een java midlet)
Ah bedankt, als ik verbind staat er alleen wel een vage melding (in het Nederlands) dat ik geld moet gaan betalen.. (Ik heb een HI abo en mij was verteld dat ik alleen voor streaming video hoefde te betalen).

Kent iemand nog een goede irc client naast wmIRC (liefst gratis en/of open-source)

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
De problemen met de parrot CK3100 zijn simpel op te lossen: de laatste update 4.18b installeren (zoals ik al had gedaan) en daarna alleen nog maar gebruik maken van het apparaatje op het dashboard om te bellen en op te nemen. Dan werkt de parrot gewoon zoals het hoort. Blijkbaar wordt de bluetooth-verbinding bij winmo-toestellen verbroken als je de telefoon zelf gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
mind_ schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 00:11:
[...]Ik heb een HI abo en mij was verteld dat ik alleen voor streaming video hoefde te betalen
Lichtelijk offtopic maar sinds februari zit streaming erbij in, als je 'eindeloos online hebt' :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mind_
  • Niet online

mind_

evil smile

ah das fijn om te horen :)

Hoe zit het eigenlijk met de updates voor windows mobile ? Heb nog nooit een update gehad.

edit: en ik zat net op de site van NOD32 ( http://eset.com ) en ze bieden ook een anti-virus product aan voor telefoons. Iemand daar ervaring mee?

[ Voor 37% gewijzigd door mind_ op 09-04-2009 00:05 ]

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Laatst online: 21:08
Ik heb sinds vandaag een S740. Wanneer ik smsjes wil versturen worden ze af en toe niet verstuurd met als foutmelding dat het mislukt is. Tevens komen smsjes heel laat aan en verzend hij ze vreselijk traag. Heel apart... Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

vanWalsum schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:24:
Ik heb sinds vandaag een S740. Wanneer ik smsjes wil versturen worden ze af en toe niet verstuurd met als foutmelding dat het mislukt is. Tevens komen smsjes heel laat aan en verzend hij ze vreselijk traag. Heel apart... Hoe kan dit?
Ik had in het begin een probleem dat de gsm verbinding steeds verbroken werd (heb in de instellingen wat dingen veranderd en het is nadien nooit meer gebeurd, dacht eerst dat ik een defecte s740 had). Dan kon ik ook geen smsjes versturen, niet bellen tot ik mijn telefoon herstarte. Nu werkt het perfect.

Als je wel gewoon kan bellen kan het ook een storing bij je mobiele operator zijn natuurlijk.
Impry schreef op donderdag 02 april 2009 @ 16:42:
http://www.smartphone-freeware.com/download-sms-bubbles.html
[afbeelding]

Gebruik ik nu al een tijdje, werkt super. SMS Bubbles
Krijg je een klein popupje waarin je meteen je bericht kunt lezen bij een nieuwe SMS en je hem ook meteen kunt markeren als gelezen. Echt ideaal!

Nadeel is alleen dat hij sinds kort altijd aangeeft dat ik 2 nieuwe berichten heb, dan laat hij ze dus niet meer direct zien. Dit terwijl ik maar één ongelezen bericht kan vinden, iemand zelfde probleem?
Het is niet vanaf het begin zo, maar kan ook niet meer terugvinden waardoor het fout is gegaan. Heb geen zin om al m'n berichten te verwijderen. (of kan dit gebackupt worden?)

Opgelost door m'n map concepten leeg te maken.
Dat krijg je toch al in dat grijze homescherm? Of gebruik jij het homescherm zoals in dat screenshot?

[ Voor 40% gewijzigd door Marzman op 16-04-2009 22:42 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-

[ Voor 99% gewijzigd door Marzman op 16-04-2009 22:42 . Reden: twee posts achter elkaar was niet nodig ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Laatst online: 21:08
Marzman schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:38:
[...]

Ik had in het begin een probleem dat de gsm verbinding steeds verbroken werd (heb in de instellingen wat dingen veranderd en het is nadien nooit meer gebeurd, dacht eerst dat ik een defecte s740 had). Dan kon ik ook geen smsjes versturen, niet bellen tot ik mijn telefoon herstarte. Nu werkt het perfect.

Als je wel gewoon kan bellen kan het ook een storing bij je mobiele operator zijn natuurlijk.
Bellen kan wel gewoon ja, en af en toe verzend hij smsjes, maar er zit geen regelmaat in. Klopt het dat je nergens in je s740 het nummer van je sms centrale in kan stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

vanWalsum schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:43:
[...]

Bellen kan wel gewoon ja, en af en toe verzend hij smsjes, maar er zit geen regelmaat in. Klopt het dat je nergens in je s740 het nummer van je sms centrale in kan stellen?
Mijn telefoon is leeg, maar in een andere Windows mobile telefoon is het:
Start, Meer, Instellingen, Telefoon, Gespreksopties en dan naar beneden scrollen.

Het zal niet heel veel verschillen denk ik.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Welke screenshot / capture software gebruiken jullie op de HTC S740 om schermafdrukken te maken?

Ik wil namelijk e.e.a. vastleggen in een handleiding wat erg lastig wordt, omdat ik geen werkende screenshot-software kan vinden. (Veel programma's werken wel onder WM 5 en 6, maar niet onder WM 6.1)

Ik hoor het graag. :)

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Marzman schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:38:
[...]

Dat krijg je toch al in dat grijze homescherm? Of gebruik jij het homescherm zoals in dat screenshot?
Nee, gebruik grijze homescherm (wel met eigen kleuren, maar wel die opzet).
Voordeel hiervan is dat je het makkelijk kunt markeren als gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Impry schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:16:
[...]

Nee, gebruik grijze homescherm (wel met eigen kleuren, maar wel die opzet).
Voordeel hiervan is dat je het makkelijk kunt markeren als gelezen.
Dat werkt inderdaad heel slecht in het normale scherm.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcv11
Martino-s schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 14:15:
Welke screenshot / capture software gebruiken jullie op de HTC S740 om schermafdrukken te maken?...
SmartToolkit kan dit.
Versie RC08 intalleren (RC09 geeft problemen op de S740).

De capture opties zijn in het Task menu te vinden.

In dit bericht op het Rose-forum van XDA Developers zijn een paar instellingstips vermeld om SmartToolkit goed samen te laten werken met HTC Homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mind_
  • Niet online

mind_

evil smile

mind_ schreef op donderdag 09 april 2009 @ 00:01:
edit: en ik zat net op de site van NOD32 ( http://eset.com ) en ze bieden ook een anti-virus product aan voor telefoons. Iemand daar ervaring mee?
Om even op me eigen vraag terug te komen, niet echt nodig volgens http://www.security.nl/ar...es_is_marketingtruc".html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Mijn Windows Live Messenger kan sinds een tijdje gewoon geen verbinding meer krijgen. Ik krijg dan de melding "Je kunt niet worden aangemeld bij Messenger. Dit kan liggen aan de service of je telefoon heeft slechte ontvangst. Probeer het later nogmaals."

Ik heb het idee dat T-Mobile misschien wat poorten ofzo blokkeerd. Hebben meer mensen hier problemen mee of iemand die een oplossing heeft?

Ik heb messenger ook al geupdate naar de nieuwste versie, maar probleem blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coppa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-12-2021
Weet iemand misschien of de ingesproken notities die met de standaard spraakopnameoptie opgenomen zijn, ergens staan opgeslagen?

Als je na het inspreken het bestand niet verzendt, wordt er gevraagd "U hebt het opgenomen gesproken bestand niet verzonden. Wilt u echt afsluiten?"

Als ik Ja kies, is de opname dan weg of wordt deze toch ergens opgeslagen? Heb zitten zoeken maar kan het niet vinden. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardS
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Zijn er onder de S740-gebruikers/-forumlezers ook geocachers?
Zo ja, weet iemand of de wherigoplayer op de S740 draait?
Dank,
Gerard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Voor wie deze nog niet heeft:

Nieuwe versie Windows Live (10.6.0046.0800) voor Windows Mobile Pro en Standard:

http://mobile.microsoft.com/live/NL-NL/mobile/default.mspx

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
mmh ik heb de phone besteld met een 1 jarig abbo +internet (hi25). Hoefde maar 10 euro te betalen.
Goede deal dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Yeay, ik heb hem binnen.
Ben een paar dingen aan het testen en heb ook al het een en ander opgezocht.
Maar wat ik niet kan vinden is hoe ik de sms toon kan veranderen in een eigen ringtone...
Vreemd :?
De automatische toestenblokkering heb ik wel gevonden, ookal zeggen sommige dat die er niet op zit.
Nou bij mij wel.

Heb wel een vraag, want ik wil graag skype er op installeren, maar als ik die wil downloaden zegt ie dat het me geld gaat kosten, en er is een lite versie?
Ik wil het gewoon gebruiken om mn skype contacten te bellen/chatten, niks meer, niks minder. Iemand uitleg? :D
Verder ben ik er tot op heden blij mee, vind het alleen wel jammer dat er geen klok op het scherm komt als ie idle is (zo lijkt net of hij helemaal uit staat) en dat de home-screen niet aangepast kan worden!?!?!?!?
Ik wil helemaal geen agenda op de 2e plek! Nouja... sommige dingen moet ik maar voor lief nemen :D

(btw iemand ervaring met fringe? beter alternatief voor skype? aangezien skype daar ook in zit)

* ixl85 is happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ixl85 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 14:46:
Yeay, ik heb hem binnen.
Maar wat ik niet kan vinden is hoe ik de sms toon kan veranderen in een eigen ringtone...
De automatische toestenblokkering heb ik wel gevonden, ookal zeggen sommige dat die er niet op zit.
Nou bij mij wel.

Heb wel een vraag, want ik wil graag skype er op installeren, maar als ik die wil downloaden zegt ie dat het me geld gaat kosten, en er is een lite versie?
Ik wil het gewoon gebruiken om mn skype contacten te bellen/chatten, niks meer, niks minder. Iemand uitleg? :D
Verder ben ik er tot op heden blij mee, vind het alleen wel jammer dat er geen klok op het scherm komt als ie idle is (zo lijkt net of hij helemaal uit staat) en dat de home-screen niet aangepast kan worden!?!?!?!?
Ik wil helemaal geen agenda op de 2e plek! Nouja... sommige dingen moet ik maar voor lief nemen :D

(btw iemand ervaring met fringe? beter alternatief voor skype? aangezien skype daar ook in zit)

* ixl85 is happy!
Ik lock hem automatisch met een wachtwoord na een x-tal seconde. Dat werkt hetzelfde als de automatische toetsblokkering en zorgt er voor dat anderen niet in je agenda, smsjes gaan zitten neuzen.

Skype staat er bij mij ook op, volgens mij is dat gewoon gratis hoor. Misschien zat je op de verkeerde site?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Nee, wel de goede site:
http://www.skype.com/intl/en-gb/download/skype/mobile/
What is a lite version? You can use this version anywhere you have a mobile connection, however charges may apply to all calls made and received using Skype. Please read the following before downloading:
Call Skype contacts
The standard cost of a local or national call on your mobile (or via your inclusive minutes).
:?

Het enige probleem dat me (buiten het skype gebeuren) lastig valt is als ik mn shortcut keys gebruik er een hoge piep toon komt als je de toets net iets te lang in houd. Terwijl mn toetsen-toon wel uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb een versie van voor de laatste update. Toen was het nog gratis.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!

Sinds kort is de applicatie FM radio van mijn HTC S740 foetsie. :?
Ik vind dat altijd wel aardig, op de fiets en zo, noem me ouderwets, maar toch.

Ik heb gezocht of ik de applicatie weer ergens kan downloaden, maar kom allee maar uit op Last.fm clients en dan haal je het dus binnen via internet. :(

Ik wil gewoon radio luisteren op mijn telefoon, zonder data verkeer te genereren.

Wie helpt mij aan een FM-radio app, de originele of een andere, maakt niet uit? Als hij het maar doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
ixl85 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 14:46:
Yeay, ik heb hem binnen.
Nou bij mij wel.

* ixl85 is happy!
Een ringtone voor sms moet je in je map 'My documents' zetten van je telefoon. Dan kun je hem selecteren bij je profiel-instellingen.
Je homescreen kun je aanpassen met Total Commander (freeware). Daarmee kun je ook je profielen aanpassen zodat je niet meer zo'n irritante toon hoort als je iemand belt. Zie ook hier.
Op dit topic van XDA wordt uitgelegd hoe je met TC je homescreen kunt tweaken. Ik zou als ik jou was even een kopie maken van je HTCSlidingPanel.home.xml, dat een andere naam geven en daaraan gaan knutselen. Succes!

Hier mijn 6.1 & 6.0 (S730) homescreens en een pic van TC
Afbeeldingslocatie: http://www.imagedrop.nl/users/public/r52826home%2061j107.bmp Afbeeldingslocatie: http://www.imagedrop.nl/users/public/p42855home%2060f107.bmp

Afbeeldingslocatie: http://www.imagedrop.nl/users/public/w38969tca107.bmp

[ Voor 7% gewijzigd door nightcrow op 06-05-2009 21:27 . Reden: Pics toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kick?
Iemand?

geruststellende gedachte: kennelijk heeft niemand anders wel snel het antwoord gevonden en gaat het fijn inwrijven gelardeerd met Google-links.

Intussen is nog steeds mijn FM radio foetsie. :'(
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 10:56:
Help!

Sinds kort is de applicatie FM radio van mijn HTC S740 foetsie. :?
Ik vind dat altijd wel aardig, op de fiets en zo, noem me ouderwets, maar toch.

Ik heb gezocht of ik de applicatie weer ergens kan downloaden, maar kom allee maar uit op Last.fm clients en dan haal je het dus binnen via internet. :(

Ik wil gewoon radio luisteren op mijn telefoon, zonder data verkeer te genereren.

Wie helpt mij aan een FM-radio app, de originele of een andere, maakt niet uit? Als hij het maar doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb even wat gezocht voor je maar die applicatie zit in de Rom. Volgens HTC moet je die ook gewoon zien als de telefoon FM support heeft (wat hij heeft).

Onder multimedia staat het niet? Dan zou ik een harde reset proberen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé!

Nu staat ie er ineens wel onder Multimedia inderdaad. ik zou toch zweren dat íe er van de week niet stond.
Of hij is inderdaad teruggekeerd na een reset (ik zet de telefoon meestal 's nachts uit) of heb ik niet goed gekeken (in dat geval: shame on me! ) :$

In ieder geval bedankt, ik kan nu weer gewoon ouderwets radio luisteren. Nu Arrow Rock weer terug op de FM, maar da's off-topic.
Marzman schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:06:
Ik heb even wat gezocht voor je maar die applicatie zit in de Rom. Volgens HTC moet je die ook gewoon zien als de telefoon FM support heeft (wat hij heeft).

Onder multimedia staat het niet? Dan zou ik een harde reset proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel een Nokia E65 en een externe bluetooth GPS receiver. Ik wissel graag van GSM + ben het een beetje beu dat ik altijd de externe BT GPS receiver moet bij hebben om TomTom te gebruiken dus ben ik aan het overwegen om over te stappen op de HTC S740.

Eerst las ik meteen dat het geen goed toestel was en dat het scherm zeer rap barst. Heb dan dit topic open gedaan en daar lees ik meestal wel goede dingen. Morgen ga ik proberen om hem ergens te testen want ik ben wel benieuw naar zo'n gsm met apart keyboard, enkel heb ik schrik voor het qwerty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Wat wil je dan, een abc keyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
Gezien Tha Render's Vlaamse taalgebruik heeft hij/zij liever een AZERTY toetsenbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
etamboer schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:00:
Gezien Tha Render's Vlaamse taalgebruik heeft hij/zij liever een AZERTY toetsenbord...
Ja duidelijk een belg.... geen slecht woord over dit toestel! Werkt prima voor mij! (en met 8 GB SD kaart)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Weet iemand een MPD client die goed werkt op de HTC S740? Het lijkt me handig om muziek te kunnen selecteren en afspelen die op mijn Popcornhour staat (dan kan de tv en pc uitblijven) alleen alle clients die ik geprobeerd heb crashen of starten niet op.

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 21-05-2009 14:07 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
Mijn vrouw heeft sinds vrijdag een nieuwe auto (Ford Fiesta) met ingebouwde bluetooth carkit. Als ze het contact afzet begint haar HTC S740 een mp3'tje af te spelen! Er verschijnt niets op het scherm. Dit is alleen te stoppen door de telefoon uit te zetten. Hij speelt iedere keer een ander bestand af, niet steeds dezelfde. Wat is dit voor raars???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Laatst online: 03-12-2024
etamboer schreef op maandag 25 mei 2009 @ 09:07:
Mijn vrouw heeft sinds vrijdag een nieuwe auto (Ford Fiesta) met ingebouwde bluetooth carkit. Als ze het contact afzet begint haar HTC S740 een mp3'tje af te spelen! Er verschijnt niets op het scherm. Dit is alleen te stoppen door de telefoon uit te zetten. Hij speelt iedere keer een ander bestand af, niet steeds dezelfde. Wat is dit voor raars???
Weet je zeker dat de Bluetooth Carkit goed is aangesloten?
Want vaak moet je een constante 12V aansluiten, en een geschakelde 12V.
Als je deze verkeerd om aansluit, gaat de Carkit niet netjes uit.
Misschien geeft ie dan nog een vreemde opdracht.
Over het algemeen zijn dit een rode en een gele draad.
Vaak zijn deze al met stekkertjes uitgerust om ze om te wisselen.
(want er zijn veel apparaten/mensen die hier last van hebben.)
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste