Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

-Japser- schreef op zondag 11 januari 2009 @ 12:30:
Ben sinds afgelopen week ook eigenaar van de s740. Leuk dingetje!
Ik snap alleen niet waar hij de snelkoppeling naar opera mini heeft neergezet. Deze heb ik zojuist gedownload en geinstalleerd, maar hoe kan ik daar nu op komen?
Opera draait in Java, je kunt het starten door naar Start en Bureaublad Accessoires te gaan en daar voor Java te kiezen

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01-2024
-={Fred_Perry}=- schreef op zondag 11 januari 2009 @ 12:37:
[...]

Opera draait in Java, je kunt het starten door naar Start en Bureaublad Accessoires te gaan en daar voor Java te kiezen
Wauw gevonden, thanks! :)
Is er ook een manier om met ActiveSync mijn microsd geheugenkaartje te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

-Japser- schreef op zondag 11 januari 2009 @ 12:41:
[...]

Klikken tijdens het verkennen op "Mijn mobiele apparaat" Of iets in die richting. Dan blader je eigenlijk een mapje omhoog in je telefoon.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

-Japser- schreef op zondag 11 januari 2009 @ 12:41:
[...]

Hmmm.. Volgens mij moet jij nog wat meer verdiepen in Windows Mobile :) Als je met ActiveSync (onder XP) verbinding hebt met de S740, dan kun je via Explore in ActiveSync naar je geheugenkaart gaan. (Wel even bladeren in je telefoon naar je geheugenkaart, maar het is te vinden hoor :) ) In Vista kun je in de verkenner gewoon op de S740 klikken en kiezen uit telefoon of geheugenkaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Wederom gevonden en mijn dank!
Het is volgens mij alleen met outlook mogelijk om contacten te synchroniseren, en niet met bijv. Windows Live Mail, of wel? Kreeg het niet gevonden iig ;)

[ Voor 146% gewijzigd door -Japser- op 11-01-2009 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

-Japser- schreef op zondag 11 januari 2009 @ 12:56:
Wederom gevonden en mijn dank!
Het is volgens mij alleen met outlook mogelijk om contacten te synchroniseren, en niet met bijv. Windows Live Mail, of wel? Kreeg het niet gevonden iig ;)
Als je je aanmeld via Messenger krijg je volgens mij het aanbod om je Live-contacten te synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanwijnen
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-06 14:30
Weet iemand of iGo 8 op de HTC S740 kan draaien ?
(zie ook http://www.telecomwereld.nl/n0001774.htm)

AMD Ryzen 7 5800X | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | Corsair 32GB Dual 3GHz RAM | INNO3D GeForce RTX 4080 SUPER 16GB X3 OC | Samsung 980 1TB M.2 | Traktor S8 | Chord Mojo 2 | Genelec 8030 CW | Win 10 Pro | Samsung Galaxy S23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanwijnen
Weet iemand ook of de Camera-knop voor een ander doeleinde kan ingesteld worden?
(bijv. de Camera-knop indrukken, waardoor McGuider 2009 opstart...!)

[ Voor 6% gewijzigd door vanwijnen op 12-01-2009 04:46 ]

AMD Ryzen 7 5800X | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | Corsair 32GB Dual 3GHz RAM | INNO3D GeForce RTX 4080 SUPER 16GB X3 OC | Samsung 980 1TB M.2 | Traktor S8 | Chord Mojo 2 | Genelec 8030 CW | Win 10 Pro | Samsung Galaxy S23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanwijnen
Mijn 1ste bevindingen overigens (sinds 3 dagen in gebruik):
(gekocht bij de Phoneshop http://www.2call.nl/quick...s.php?AB_ID=0&PR_ID=10395 voor €341 !)

plus punten:
- Design toestel
- Snelle interface (tov. de SPV M3000 en de HTC Diamond/Pro)
- Ligt lekker in de hand
- Goede geluidsweergave via meegeleverde koptelefoon, oordopjes zitten ook prettig
- Navigatie met McGuider 2009 zeer goed (voorheen gebruikte ik TomTom 7 op SPV M3000: McGuider is net iets specifieker qua snelheid en aanwijzingen)

min punten:
- Voorzijde zeer vingerafdruk/vlek gevoelig
- Toetsenbord
1: je moet je nagels gebruiken -> bij mijn vorige SPV M3000 lukte het gewoon met vingertoppen
2: spatiebalk -> reageert niet lekker doordat er gebruik is gemaakt van 1 interne druktoets ipv. 2 onder de balk

N.B.: Ik heb via Bodyguardz (http://www.bodyguardz.com/HTC_Rose_S740_p/htcrose.htm) de Full Body protector aangeschaft en is onderweg naar Nederland. Ik zal mijn bevindingen posten, zodra ik het spul in huis heb.

[ Voor 5% gewijzigd door vanwijnen op 12-01-2009 05:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

vanwijnen schreef op maandag 12 januari 2009 @ 05:02:
min punten:
- Toetsenbord
1: je moet je nagels gebruiken -> bij mijn vorige SPV M3000 lukte het gewoon met vingertoppen
2: spatiebalk -> reageert niet lekker doordat er gebruik is gemaakt van 1 interne druktoets ipv. 2 onder de balk
Ik kan gewoon met m'n vingers tikken, dus hoef niet m'n nagels te gebruiken. Ligt er dus ook maar net aan hoe je je vingers erop zet denk ik.
Spatiebalk is inderdaad niet ideaal, maar was me nog niet opgevallen, denk dat ik gewoon goed op het midden druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanwijnen
Weet iemand ook waar ik een werkende Fake Cursor voor de HTC S740 kan downloaden?
Ik wil nl. iGo 8 gaan uittesten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 21:32
We hebben enkele problemen met de S740 bij ons op het werk.

Wanneer de USB kabel wordt los gekoppeld van de mobiel hangt de telefoon zich op en reageert dus nergens meer op. Enige oplossing is dan de accu eruit en erin stoppen.
Dit is dus na het synchroniseren met ActiveSync.

Op google en forums kan ik zo 1-2-3 niks over dit probleem vinden. Iemand een idee of iemand dit al eens eerder meegemaakt?

We hebben dit probleem op meerdere computers en met meerdere s740´s!
We hebben op de telefoons verder niks bijzonders geinstalleerd alleen route 66 staat er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

vanwijnen schreef op maandag 12 januari 2009 @ 04:42:
Weet iemand of iGo 8 op de HTC S740 kan draaien ?
(zie ook http://www.telecomwereld.nl/n0001774.htm)
Je kan hem in Windows Mobile wel onder een van de getallen als snelkeuze zetten. Ik zet altijd meteen onder de 2 de taakmanager en onder 3 de verkenner.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de HTC S740 MicroSD HC ondersteund?

Op pagina 1, zie ik het wel staan in een tabel, maar ik kan het nergens vinden op internet.
Ik heb vandaag namelijk een Transcend MicroSDHC 4GB kaartje gekocht, en die krijg ik niet aan de praat in mijn HTC S740.

De HTC klantenservice zegt dat de HTC S740, kaartjes van het merk Transcend niet kan lezen.
Wat hebben jullie voor merk en type SD kaart in jullie telefoon ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de s740 ondersteund de micro sd-hc wel ik heb er zelf een 8gb kaartje erin zitten van sandisk.
En deze werk prima d:)b

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2009 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardS
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb er een Sandisk 4Gb kaartje inzitten en die werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:10
Even een paar vragen:

Is het misschien mogelijk bij een instelling dat als ik naar berichten ga, dat hij dan in plaats van alleen me inbox de hele mappen structuur laat zien van berichten? zoals verzonden / verwijderde berichten etc? Vind dit echt zwaar irritant dat ik eerst naar menu en dan mappen moet om naar een andere map te " browsen " wil ze gewoon gelijk zien.

En bij verbindingen, ik ben niet zo heel erg goed met computers ben het nog aan het leren, maar klopt het niet dat een 3G verbinding niet echt nodig is? Ik wil alleen op internet als het kan via Wifi en verder de gsm modus eigenlijk liever op GSM only hebben, bij andere telefoons schijnt het zo te zijn dat het batterijen bespaard als je de 3G verbinding naar GSM only veranderd kan dat bij deze telefoon ook?

Tevens krijg ik de functie " sms verzenden na weigeren oproep " niet aan de praat, ik zie de optie wel " tekst verzenden " maar deze is grijs, hoe kan ik deze activeren? ( zodat als ik een oproep weiger men een smsje krijgt met ik bel zsm terug )

En is er een mogelijk dat internet ALLEEN maar mogelijk is via Wifi? Dus dat hij helemaal niet gebruik kan maken van mobiel internet? ( heb hier geen abbo voor )

Wat raden jullie me verder nog aan als tips voor dit toestel? Of programmas voor dit toestel? :)

Alvast bedankt!

[ Voor 59% gewijzigd door Timv37 op 17-01-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:39
Timv37 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 10:44:
Even een paar vragen:

Is het misschien mogelijk bij een instelling dat als ik naar berichten ga, dat hij dan in plaats van alleen me inbox de hele mappen structuur laat zien van berichten? zoals verzonden / verwijderde berichten etc? Vind dit echt zwaar irritant dat ik eerst naar menu en dan mappen moet om naar een andere map te " browsen " wil ze gewoon gelijk zien.
Nee, dat kan niet. Dat is één van de verschillen met de touchscreenversie.
En bij verbindingen, ik ben niet zo heel erg goed met computers ben het nog aan het leren, maar klopt het niet dat een 3G verbinding niet echt nodig is? Ik wil alleen op internet als het kan via Wifi en verder de gsm modus eigenlijk liever op GSM only hebben, bij andere telefoons schijnt het zo te zijn dat het batterijen bespaard als je de 3G verbinding naar GSM only veranderd kan dat bij deze telefoon ook?
Yep, ik gebruikte mijn S740 ook op GSM-only, omdat de dekking van T-mobile te beroerd is en daardoor batterijen vreet.
Tevens krijg ik de functie " sms verzenden na weigeren oproep " niet aan de praat, ik zie de optie wel " tekst verzenden " maar deze is grijs, hoe kan ik deze activeren? ( zodat als ik een oproep weiger men een smsje krijgt met ik bel zsm terug )

En is er een mogelijk dat internet ALLEEN maar mogelijk is via Wifi? Dus dat hij helemaal niet gebruik kan maken van mobiel internet? ( heb hier geen abbo voor )
Ja, zorgen dat je geen data-verbinding configureert.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

StevenK schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:25:
[...]
Je kan het ook in de communicatiemanager uitzetten.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

StevenK schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 15:25:
[...]

En dat kan d.m.v. het programmaatje No-Data, werkt erg goed! Kun je hem ook even snel aan/uitzetten als je misschien toch even via je normale verbinding wat op wil zoeken.
Even zoeken in dit topic naar linkje ervoor.
Want ook al zet je gegevensverbinding uit, sommige programma's zetten die toch automatisch aan (Google Maps bijv.)

[ Voor 12% gewijzigd door Impry op 17-01-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
Top dan ga ik dat allemaal maar is even uitzoeken! Ik heb de telefoon inmiddels van 3G modus naar GSM modus over gezet, nu blijf ik alleen wel een wit vierkantje met daar in een G zien helemaal boven aan, is dat nu dat er 3G netwerken beschikbaar zijn of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Timv37 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:50:
Top dan ga ik dat allemaal maar is even uitzoeken! Ik heb de telefoon inmiddels van 3G modus naar GSM modus over gezet, nu blijf ik alleen wel een wit vierkantje met daar in een G zien helemaal boven aan, is dat nu dat er 3G netwerken beschikbaar zijn of iets?

Dat is de G van gprs, bij 3g is het een 3 geloof ik.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
Marzman schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:54:
[...]

Dat is de G van gprs, bij 3g is het een 3 geloof ik.
Staat het dan aan of is het beschikbaar of iets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Kan iemand me nog even helpen please :)
Er was iets mis gegaan, waardoor ik per ongeluk mijn contacten weg had gegooid in mijn s740. Geen probleem dacht ik, ik zet ze gewoon terug met Outlook door deze te synchroniseren (contacten staan ook in m'n outlook). Nu heeft ie de contacten in mijn outlook ook leeg gegooid! (dus de verkeerde kant op gesynchroniseerd). Gelukkig heb ik nog een pc waar al deze contacten op staan, maar hoe kan ik er nu voor zorgen dat het nu wel goed gaat en hij dus de pc contacten op mijn tel zet?

ps. ik neem aan dat het niet meer mogelijk is om mijn contacten terug te halen in outlook op pc1? ik kan namelijk pas vanavond bij pc 2, waar ze nog op staan ;)

[ Voor 13% gewijzigd door -Japser- op 18-01-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

-Japser- schreef op zondag 18 januari 2009 @ 15:39:
Kan iemand me nog even helpen please :)
Er was iets mis gegaan, waardoor ik per ongeluk mijn contacten weg had gegooid in mijn s740. Geen probleem dacht ik, ik zet ze gewoon terug met Outlook door deze te synchroniseren (contacten staan ook in m'n outlook). Nu heeft ie de contacten in mijn outlook ook leeg gegooid! (dus de verkeerde kant op gesynchroniseerd). Gelukkig heb ik nog een pc waar al deze contacten op staan, maar hoe kan ik er nu voor zorgen dat het nu wel goed gaat en hij dus de pc contacten op mijn tel zet?

ps. ik neem aan dat het niet meer mogelijk is om mijn contacten terug te halen in outlook op pc1? ik kan namelijk pas vanavond bij pc 2, waar ze nog op staan ;)
- Doe een export van je contacts op pc 2 waar je ze nog wel hebt staan
- Importeer de export-file in Outlook op de pc waar nu niks meer op hebt staan
- Synchroniseer weer tussen Outlook en je S740
- Maak daarna vaker backups :) Dit kun je ook op je telefoon zelf doen, Google maar eens...

[ Voor 3% gewijzigd door Tags NL op 18-01-2009 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
-={Fred_Perry}=- schreef op zondag 18 januari 2009 @ 15:43:
[...]

- Doe een export van je contacts op pc 2 waar je ze nog wel hebt staan
- Importeer de export-file in Outlook op de pc waar nu niks meer op hebt staan
- Synchroniseer weer tussen Outlook en je S740
- Maak daarna vaker backups :) Dit kun je ook op je telefoon zelf doen, Google maar eens...
Maar zodra ik weer ga synchroniseren zijn me contacten dan toch weer weg, zoals me de eerste keer ook gebeurde waardoor ze nu weg zijn op pc1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

-Japser- schreef op zondag 18 januari 2009 @ 15:55:
[...]

Maar zodra ik weer ga synchroniseren zijn me contacten dan toch weer weg, zoals me de eerste keer ook gebeurde waardoor ze nu weg zijn op pc1?
Als de contacts bij pc 1 en in je telefoon weg zijn, dan zal hij elke nieuwe contact er weer in gaan zetten. Je doet een import van alle contacts die je vanaf pc 2 hebt gehaald in pc 1, daardoor zal hij alles als nieuw zien en gaan synchroniseren.

Je hebt waarschijnlijk al je contacts gewist en dan synchroniseert hij wijzigingen, van veel naar nul contacts, naar je outlook. Maar als je in je telefoon, of in je outlook, een nieuw contact maakt synchroniseert hij dat toch ook gelijk naar de andere kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
-={Fred_Perry}=- schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:02:
[...]

Als de contacts bij pc 1 en in je telefoon weg zijn, dan zal hij elke nieuwe contact er weer in gaan zetten. Je doet een import van alle contacts die je vanaf pc 2 hebt gehaald in pc 1, daardoor zal hij alles als nieuw zien en gaan synchroniseren.

Je hebt waarschijnlijk al je contacts gewist en dan synchroniseert hij wijziging, van veel naar nul contacts, naar je outlook. Maar als je in je telefoon, of in je outlook, een nieuw contact maakt synchroniseert hij dat toch ook gelijk naar de andere kant?
Ok bedankt! Ga het vanavond gelijk even proberen :)

Wat is nu eigelijk goede navigatiesoftware die goed werkt op de s740? Heb er verschillende gevonden maar er wordt bijna nergens nog vermeld of ze ook werken voor de s740, dus nu was ik wel benieuwd wat er hier gebruikt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

-Japser- schreef op zondag 18 januari 2009 @ 17:16:
[...]

Ok bedankt! Ga het vanavond gelijk even proberen :)

Wat is nu eigelijk goede navigatiesoftware die goed werkt op de s740? Heb er verschillende gevonden maar er wordt bijna nergens nog vermeld of ze ook werken voor de s740, dus nu was ik wel benieuwd wat er hier gebruikt wordt?
Garmin Mobile XT doet het perfect, sommige schijnen TomTom 7 aan de praat te hebben op de S740 met FakeCursor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richair
  • Laatst online: 11-08 19:03
-={Fred_Perry}=- schreef op zondag 18 januari 2009 @ 17:18:
[...]

Garmin Mobile XT doet het perfect, sommige schijnen TomTom 7 aan de praat te hebben op de S740 met FakeCursor...
Route 66 versie 7 doet het ook. Ben zelf ook wel benieuwd naar McGuider, maar dat heb ik nog niet weten te 'bemachtigen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richair
  • Laatst online: 11-08 19:03
Weet iemand een goed progje om het batterij gebruik mee te monitoren? Het liefst iets met een grafiekje. Ik heb bijv. al acbPowerMeter geprobeerd, maar die geeft geen goede meting als ie niet aan de lader hangt.

BatteryPack Pro was ik ook benieuwd naar, maar durf ik niet te installeren nadat iemand hier op het forum zijn s740 ermee gebricked heeft.

Suggesties zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
richair schreef op zondag 18 januari 2009 @ 20:14:
[...]

Route 66 versie 7 doet het ook. Ben zelf ook wel benieuwd naar McGuider, maar dat heb ik nog niet weten te 'bemachtigen'.
Ik gebruik zelf ook Route 66 versie 7 (doet het prima! handig voor in het buitenland ivm offline navigatie), anders Nav4all. Ik ben ook erg benieuwd naar McGuider. Helaas past dat niet meer op mn SD kaart (2gb)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Laatst online: 13:07

kraats

Ik rol

Ik heb op de telefoon van vrouwlief McGuider gezet. Werkt helemaal prima. Niet dat ze 'm veel gebruikt, maar ze wil wel de moegelijkheid hebben ;)

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Timv37 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:07:
[...]
Staat het dan aan of is het beschikbaar of iets? :)
Staat het (midden)boven in beeld dan is het beschikbaar cq. het op dat moment gebruikte netwerk. Bij mij staat daar meestal 3G (KPN), en veranderd dat af en toe naar de "G" van GPRS. (vooral als je wat meer buitenaf woont / ver van de zendmasten af)

Tijdens data overdracht (rechts boven in beeld) van bijv. mail of internet veranderd de 3G bij mij vaak naar het supersnelle "H" (HSDPA) :)

[ Voor 16% gewijzigd door StarWolfer op 19-01-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 08:01
-={Fred_Perry}=- schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:02:
[...]

Je hebt waarschijnlijk al je contacts gewist en dan synchroniseert hij wijzigingen, van veel naar nul contacts, naar je outlook. Maar als je in je telefoon, of in je outlook, een nieuw contact maakt synchroniseert hij dat toch ook gelijk naar de andere kant?
Aanvullend hierop is het misschien een idee om voordat je begint met syncen even te kijken naar de instelling waarmee je aan kunt geven op welk apparaat de gegevens vervangen moeten worden in geval van een conflict. Op je PC kun je dit (iig met Vista-WMAC) instellen nadat je een relatie hebt ingesteld. Op je S740 kun je dit instellen bij ActiveSync. Kan zijn dat je in de toekomst hiermee kunt voorkomen dat je weer alles laat wissen.

Sinds kort zelf ook de S740 in bezit en hij bevalt prima. Vooral de accuduur valt me reuze mee tov de S730 die ik hiervoor gebruikte. Wat ik alleen nog niet heb kunnen vinden is hoe de T9 automatisch ingeschakeld staat als je het qwerty-toetsenbord opent om bv een bericht op te stellen. Volgens mij is dat namelijk standaard niet zo. Iemand een idee hoe je dit niet iedere keer handmatig in hoeft te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:09
Kan iemand mij vertellen wat de opstarttijd van deze smartphone is.
Kortom, hoe lang duurt het als je de telefoon aanzet voordat je iets kan doen?
Het schijnt nogal te verschillen per smartphone.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Gabriel_Knight schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 08:55:
Kan iemand mij vertellen wat de opstarttijd van deze smartphone is.
Kortom, hoe lang duurt het als je de telefoon aanzet voordat je iets kan doen?
Het schijnt nogal te verschillen per smartphone.

Alvast bedankt
Niet veel langer dan een gemiddelde mobiele telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
Mijn huidige mobiel start op in 18 sec.
Dat is dus ongeveer de opstarttijd die ik van de s740 mag verwachten?
Of sta je een minuut uit je neus te eten voordat ie opgestart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

nightcrow schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 06:56:
[...]
Sinds kort zelf ook de S740 in bezit en hij bevalt prima. Vooral de accuduur valt me reuze mee tov de S730 die ik hiervoor gebruikte. Wat ik alleen nog niet heb kunnen vinden is hoe de T9 automatisch ingeschakeld staat als je het qwerty-toetsenbord opent om bv een bericht op te stellen. Volgens mij is dat namelijk standaard niet zo. Iemand een idee hoe je dit niet iedere keer handmatig in hoeft te stellen?
T9 op het qwerty toetsenbord? Hoe is dat handig als elke letter zijn eigen toets heeft?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gabriel_Knight schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:27:
Meten is weten.
35 sec. van aanzetten tot pincode kunnen invoeren
13 sec. van pincode tot klaar om te bellen

Toegegeven: mijn Nokia (6021) deed het sneller, maar op zich valt het wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Marzman schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:39:
[...]

T9 op het qwerty toetsenbord? Hoe is dat handig als elke letter zijn eigen toets heeft?
Dat is handig omdat dan automatisch woorden worden gevormd/voorgesteld die je al eens eerder hebt ingevoerd ipv dat je iedere letter van ieder woord opnieuw in moet voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

nightcrow schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 20:37:
[...]

Dat is handig omdat dan automatisch woorden worden gevormd/voorgesteld die je al eens eerder hebt ingevoerd ipv dat je iedere letter van ieder woord opnieuw in moet voeren.
Bedoel jij niet auto-aanvullen?
Want op je QWERTY (dus volledig toetsenbord) hoef je elke toets toch maar één keer in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Klopt, alleen die functie staat bij mij niet automatisch aan (ook al staat het wel aangevinkt bij de instellingen) als ik het querty open. Moet dan iedere keer via fn+spatie de XT9 selecteren. Daarom vroeg ik me af of je in kunt stellen dat XT9 automatisch aan staat als je het querty opent. Zal ook xda wel eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Bij mij zonder pincode is ie in 30 seconden opgestar(d) of (t) ?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
Weet iemand of je ook andere folders kan zien van je hotmail inbox dan alleen je hoofd-inbox folder?
En, ik wil een kopie van mijn contacten op mijn simkaart zetten, maar deze niet zien tussen mijn 'gewone' contacten. Iemand een idee hoe dat mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds een maan ook de s740
erg leuk toestel, weet iemand hoe je de sms op normale manier kan laten weergeven
nu laat het toestel smsjes zien als een soort van chatten, dus alles onder elkaar.

ik heb ook problemen met instaleren van navigatie, heeft er iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
-Japser- schreef op zondag 25 januari 2009 @ 12:34:
Weet iemand of je ook andere folders kan zien van je hotmail inbox dan alleen je hoofd-inbox folder?
En, ik wil een kopie van mijn contacten op mijn simkaart zetten, maar deze niet zien tussen mijn 'gewone' contacten. Iemand een idee hoe dat mogelijk is?
Dat kan via instellingen - telefoon - gespreksopties en dan 'toon sim-contacten' uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Japser-
nightcrow schreef op zondag 25 januari 2009 @ 16:36:
[...]

Dat kan via instellingen - telefoon - gespreksopties en dan 'toon sim-contacten' uitvinken.
Ah ja, inderdaad! Hij wil alleen niet al mn contacten kopieren omdat de naam te lang zou zijn. Kan je dat nog negeren op een of andere manier, waardoor die gewoon de naam afkapt zodat het wel past? Heb geen zin om namen af te korten ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Begrijp me niet verkeerd, maar wat heeft de opstarttijd van jouw oude mobiel met de opstarttijd van de S740 te maken? ;) Ook het gebruik van 'dus' kan ik niet helemaal plaatsen, wat heeft het een met het ander te maken? Tenzij je oude mobiel toevallig ook een WM Smartphone is natuurlijk.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
Ik heb nu eindelijk de S740 in bezit (besteld bij typhone) en ben zeer tevreden over het apparaat.

Ik heb alleen 1 klein puntje van kritiek.
Het klepje van de simkaart staat bol zodra je er een microsdkaart en simkaart in doet, waardoor het bolle gedeelte nu aan het "afschuren/afslijten" is.
Wanneer je geen simkaart plaats, staat het afdekklepje niet bol, maarja dan kan je het apparaat niet gebruiken.

Iemand soortgelijke ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Gabriel_Knight schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:44:
Ik heb nu eindelijk de S740 in bezit (besteld bij typhone) en ben zeer tevreden over het apparaat.

Het klepje van de simkaart staat bol zodra je er een microsdkaart en simkaart in doet, waardoor het bolle gedeelte nu aan het "afschuren/afslijten" is.
Wanneer je geen simkaart plaats, staat het afdekklepje niet bol, maarja dan kan je het apparaat niet gebruiken.

Nee; volgens mij heb je gewoon je simkaart of je SD er niet goed in zitten. De eerste keer had ik de SIM niet goed zitten en bleef 'ie ook bol staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij staat er niks bol. Ik zou de constructie nog eens goed bekijken (het is wel een gefriemel met deze telefoon, dat is zeker een nadeel maar hoeft gelukkig maar eenmalig. Nou ja, tot je de sim of het geheugenkaartje wil vervangen wat bij mij over twee maanden het geval is).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Zeker een fout zittend kaartje of anders een fabricagefoutje. Want ondanks dat het allemaal niet ideaal is klopt het uiteindelijk wel en gaat het soepel sluitend dicht. Jammer ook dat je het geheugenkaartje er niet makkelijk/snel uit kan halen. (de telefoon gaat dan helemaal uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Gabriel_Knight schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:44:

Toevalllig haalde ik laatst ook dat klepje open om de sd-kaart te vervangen en het viel mij ook op dat mn sim-kaart versleten is. Soortgelijke ervaring dus als wat jij hebt. Heb nog geen oplossing kunnen bedenken hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste keer zat het ook bij mij bol maar na het opnieuw plaatsen was het opgelost.

Ik las hier dat No-Data ook op de S740 draait maar ons lukt het niet.
Ik heb een paar versies via verschillende sites gedownload maar ik krijg steeds de melding dat de No-Data alleen geschikt is voor oudere versies.
Doe ik iets verkeerd ?

Ik heb een iMac van Apple en gebruik Missing Sync 4.
Dat werkt prima maar alleen 1 kant op.
Alle gegevens worden keurig van de computer overgestuurd naar mijn S740 maar andersom niet.
Dit had ik ook al met de HTC cruise..

Weet iemand hier een oplossing voor..

Verder ben ik meer dan tevreden met mijn nieuwe aanwinst... de S740.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:56:
Ik heb een paar versies via verschillende sites gedownload maar ik krijg steeds de melding dat de No-Data alleen geschikt is voor oudere versies.
Doe ik iets verkeerd ?
Doet hij het ook niet ondanks dat hij die melding geeft? Want volgens mij gaf hij hier die melding ook, maar als je dan door klikt doet hij het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem voor de zekerheid nogmaals geïnstalleerd maar helaas.
Installeren doet hij prima maar als ik hem dan ga starten, geeft hij FOUT en doet verder niets..
Ik heb steeds nieuwe versies gedownload maar dat helpt niet.

Geweldig dat het bij jou werkt maar waarom dan niet bij mij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MissingSync werkt bij mij nu ook prima.
Categorie gekozen op Smartphone en aangezet op de computer.

Het opbollen van het batterijdekseltje ben ik ook achter.
De Simkaart heeft achter de 2 nokjes in het opklapbare dekseltje te worden geschoven.
Als dat niet gebeurd wordt het geheel te dik en dus een opbollend dekseltje..

Het kan zijn dat die 2 nokjes wat verbogen zijn dus ietsje uitbuigen zodat de kaart past.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garmin mobile XT schijnt goed te werken op de S740.
Deze was (is) bij PdaShop uitverkocht en inplaats daarvan werd de TomTom 6 Europa voor de S740 aanbevolen. Stond groot aangeprijst op de pagina van S740.
Voor de actieprijs van €69,00 (België €59,00).

Om dat ik het e.a. hier in het draadje heb gelezen, heb ik eerst maar even naar PdaShop gebeld en werd bevestigd dat de TT6 geschikt is voor mijn S740.
Dus direct besteld en een luxe cradle in pianolak.

Gisteren kwam het binnen.
Jammer dat de cradle er smoezelig uitzag en niet in zijn blitserverpakking zat, de stekker is gerold in een boterhamzakje. Is duidelijk een retourtje of winkelexemplaar geweest en dus niet nieuw. >:)

Uiteraard direct TT6 geïnstalleerd.. maar dat ging niet.
Apparaat wordt niet herkend en staat ook niet in het rijtje. :?
Een grote drama en uiteindelijk de S740 opnieuw moeten (HARD)resetten.

Inmiddels heeft PdaShop deze actie bij de S740 weggehaald dus zijn zij er ook achter gekomen. Jammer dat ze niet even een mailtje stuurden dan had ik het geheel in de verpakking gelaten. Verpakking is open en niet verzegeld dus alles zit weer zoals ik hem kreeg.

Uiteraard heb ik contact opgenomen met de firma maar zij weten van niets..
Zij kregen de informatie van TomTom vertelde ze.
Vandaag wordt ik teruggebeld.

De Garmin mobile XT wordt vandaag bezorgd.. (door een andere firma.) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua navigatie op de s740 zie ik voorbijkomen:
- Garmin Mobile XT
- Sygic McGuider

Als ik deze twee naast elkaar zet: hoe ziet dat er dan uit? Wat zijn sterke punten en is er een voorkeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mind_
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

mind_

evil smile

welke SSH client gebruiken jullie?
Pocketputty werkt op mijn toestel niet.

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 10:50:
- Garmin Mobile XT
- Sygic McGuider

Als ik deze twee naast elkaar zet: hoe ziet dat er dan uit? Wat zijn sterke punten en is er een voorkeur?
Ik heb alleen McGuider geprobeerd. Om de reden dat de interface er prettig uitziet (lijkt een beetje op TomTom)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcv11
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-06 12:12
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:50:
Ik heb hem voor de zekerheid nogmaals geïnstalleerd maar helaas.
Installeren doet hij prima maar als ik hem dan ga starten, geeft hij FOUT en doet verder niets..
Ik heb steeds nieuwe versies gedownload maar dat helpt niet.

Geweldig dat het bij jou werkt maar waarom dan niet bij mij??
Bij mij werkt NoData ook. "Gewoon" vanaf MoDaCo gedownload.
Helaas kan ik niet vinden welke versie dit is, maar de website geeft aan dat de laatste update 29/3/08 is geweest en ik heb hem in november gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Marzman schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 17:38:
[...]

Ik heb alleen McGuider geprobeerd. Om de reden dat de interface er prettig uitziet (lijkt een beetje op TomTom)
Misschien moet ik die dan ook eens proberen, heb nu Garmin Mobile XT en die werkt eigenlijk best goed. Scherm is een beetje druk en ik heb nog niet alle shortcuts/opties goed staan misschien, maar het navigeren gaat goed en de stem is duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Heeft iemand ook al een goed werkend GPS-tracking programma gevonden? Dus voor bijv. tijdens het mountainbiken of autorijden, dat je hoogte/snelheid uit kunt lezen en evt. nog exporteren naar Google Maps?

Had ActiveTrace wel gevonden, maar die gegevens kon je niet exporteren naar je computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 10:50:
- Garmin Mobile XT
- Sygic McGuider

Ik gebruik ook Sygic McGuider en dat werkt perfect. Echt een aanrader. Eenvoudig te bedienen, strakke interface (vind ik) en alle functies aan boord die een normale navigatie ook heeft. Heb Garmin nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien een idee waarom ik de "gregory_HTCHomeN.cab" niet kan installeren ?
Afbeeldingslocatie: http://www.modaco.com/index.php?automodule=downloads&req=display&code=sst&id=2444
Zie hierrrr
Krijg bijna aan het eind van de installatie een melding:

"Installatie is mislukt. Het programma kan niet worden gïnstalleerd of de instelling kan niet worden doorgevoerd omdat de juiste systeemtoestemming niet beschikbaar is."

Toestel is "application unlocked", dus dat is het probleem ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

nightcrow schreef op zondag 01 februari 2009 @ 09:10:
[...]

Ik gebruik ook Sygic McGuider en dat werkt perfect. Echt een aanrader. Eenvoudig te bedienen, strakke interface (vind ik) en alle functies aan boord die een normale navigatie ook heeft. Heb Garmin nooit gebruikt.
Had Garmin Mobile XT dus als eerste navigatiesoftware gebruikt op mijn S740, na de verhalen over McGuider deze ook maar eens geinstalleerd. En... Ik gebruik dus nu McGuider i.p.v Garmin Mobile XT :) Vindt hem best makkelijk werken, TomTom makkelijk, en het ziet er allemaal goed uit en het is niet zo druk op mijn als Garmin. Dus inderdaad, aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 10:50:
Heeft iemand misschien een idee waarom ik de "gregory_HTCHomeN.cab" niet kan installeren ?
[afbeelding]
Zie hierrrr
Krijg bijna aan het eind van de installatie een melding:

"Installatie is mislukt. Het programma kan niet worden gïnstalleerd of de instelling kan niet worden doorgevoerd omdat de juiste systeemtoestemming niet beschikbaar is."

Toestel is "application unlocked", dus dat is het probleem ook niet.
Omdat dit voor een andere HTC gemaakt is. Die unlockslider linksonder lijkt me bijvoorbeeld al een probleem zonder touchscreen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Marzman schreef op zondag 01 februari 2009 @ 13:56:
[...]

Omdat dit voor een andere HTC gemaakt is. Die unlockslider linksonder lijkt me bijvoorbeeld al een probleem zonder touchscreen.
Het theme is juist voor een WM standard device, dus dat lijkt me niet de juiste verklaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 01 februari 2009 @ 13:56:
[...]

Die "unlockslider" linksonder komt via de SmartToolKit. ;)
En inderdaad, de betreffende skin is echt wel speciaal voor Windows Mobile 6.0 (6.1) Standaard Edition gemaakt, niks geen touch dus. De touch versie hiervan ken ik wel, had ik voorheen op mijn Wizard en TyTn ook. Mede daarom vind ik die skin zo interresant, baal er alleen van dat het niet wil installeren..
Overigens vermoed ik dat het iets te maken heeft met de huidige "HTC-Home" die op de S740 staat, ik kan het echter niet duidelijk krijgen waarom de andere niet wil installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:18:
[...]

Die "unlockslider" linksonder komt via de SmartToolKit. ;)
En inderdaad, de betreffende skin is echt wel speciaal voor Windows Mobile 6.0 (6.1) Standaard Edition gemaakt, niks geen touch dus. De touch versie hiervan ken ik wel, had ik voorheen op mijn Wizard en TyTn ook. Mede daarom vind ik die skin zo interresant, baal er alleen van dat het niet wil installeren..
Overigens vermoed ik dat het iets te maken heeft met de huidige "HTC-Home" die op de S740 staat, ik kan het echter niet duidelijk krijgen waarom de andere niet wil installeren.
Misschien moet je hem eerst op de klasieke windows mobile interface zetten dan?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 01 februari 2009 @ 22:21:
[...]

Misschien moet je hem eerst op de klasieke windows mobile interface zetten dan?
Uiteraard al geprobeerd, geen resultaat.

Weet iemand misschien of er een soort "DEBUG"-install optie / mogelijkheid is voor installatie van een .cab ?
Dan zou ik kunnen zien waar het precies op vastloopt.
Heb de cab al "uit-elkaar-gehaald", en er worden aantal files gekopieerd, paar .dll geregistreerd en aantal registry-settings gedaan.
Files heb ik al handmatig gekopieerd, registry-settings uit de .cab halen lukt me echter niet eenvoudig. Ook zou ik niet weten hoe ik handmatig .dll's moet registreren in WM 6.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 10:05
ik heb net een htc s740 gekocht. maar als ik me wlan wil instellen kan die mijn router niet vinden. iemand een idee hoe dit komt. op de mobiel van me zus vindt die mijn router namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Kungfukip schreef op maandag 02 februari 2009 @ 20:46:
ik heb net een htc s740 gekocht. maar als ik me wlan wil instellen kan die mijn router niet vinden. iemand een idee hoe dit komt. op de mobiel van me zus vindt die mijn router namelijk wel.
WLAN niet ingeschakeld of je wireless is hidden en er zit een mac-adres filter op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Of een ander kanaal proberen, hij is er nogal gevoelig voor als er meerdere wlans op hetzelfde kanaal zitten.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartack
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09-2024
Weet iemand of de S740 kan communiceren met de Blaupunkt Travelpilot FX? Ik heb namelijk een Ford Focus 2008 met het business pakket. Hierin zit een bluetooth carkit (fuctie van de Blaupunkt Travelpilot FX). Het zou wel handig zijn als ik die ook kan gebruiken.

In mijn huidige GSM (Nokia E61) heb ik een profiel genaamd: Ford audio moeten maken. Kan zoiets ook in de S740?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kies je niet voor de e71 inplaats vand e s740 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartack
Omdat ik eens iets anders wil dan een Nokia, het verschil tussen de E61 en E71 is ook te klein. Daarbij is hij ook te breed. Dat belt niet fijn. Maar dat is een persoonlijke smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaiseros
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:00
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:56:
De eerste keer zat het ook bij mij bol maar na het opnieuw plaatsen was het opgelost.

Doe ik iets verkeerd ?

Ik heb een iMac van Apple en gebruik Missing Sync 4.
Dat werkt prima maar alleen 1 kant op.
Alle gegevens worden keurig van de computer overgestuurd naar mijn S740 maar andersom niet.
Dit had ik ook al met de HTC cruise..

Weet iemand hier een oplossing voor..

Verder ben ik meer dan tevreden met mijn nieuwe aanwinst... de S740.
Ik heb momenteel no-data op mijn htc s740 draaien en ik heb verder geen problemen.
Deze versie gebruik ik: http://www.megaupload.com/nl/?d=M9FKF23Z
Heb hem even geupload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx kaiseros,

deze versie werkt bij mij ook prima!

Weet iemand of Route 66 op het bestaande kaartje kan worden geïnstalleerd?
Voor het wisselen van SD-kaartjes is de S740 niet zo geschikt dus wil ik navigatiesoftware bij mijn andere software op de SD plaatsen..

Ohja.. 8)7 ik heb een Adapt Excell cradles over voor de HTC S740 .. Nw. in verpakking.
(Veripart Cradle Deluxe HTC S740 in pianolak, laad extra accu en heeft audio Line-out.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier eerder al gelezen dat als het toetsenbord vergrendeld is, het lastig is om een inkomend gesprek aan te nemen daar het toetsje het meestal niet doet.

Misschien een Tip.
Ik druk 2 keer op de linker Softkey en dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb aannemen met elke toets aangezet, dat werkt ook goed :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Laatst online: 13:07

kraats

Ik rol

Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 16:16:
Ohja.. 8)7 ik heb een Adapt Excell cradles voor HTC S740 over.. Nw. in verpakking.
Als het 'voor weinig' is: Interesse. Je mag me wel DM'en of mailen op het adres in mijn profiel.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:23:
Ik heb aannemen met elke toets aangezet, dat werkt ook goed :)
Dat werkt ook goed.. ik had dit eerst ingesteld.
Ik draag de tel in mijn zak en gebeurt weleens voordat ik het eruit heb, de telefoon al aangenomen is.
Vandaar de andere oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kraats schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:35:
[...]
Als het 'voor weinig' is: Interesse. Je mag me wel DM'en of mailen op het adres in mijn profiel.
mail is onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Als ik moest kiezen tussen Route 66 en Sygic McGuider, welke zouden jullie aanraden en waarom?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op zondag 08 februari 2009 @ 21:50:
Als ik moest kiezen tussen Route 66 en Sygic McGuider, welke zouden jullie aanraden en waarom?
Dat heb ik dus op 29 januari ook gevraagd (blader maar even terug). Het lijkt erop dat de voorkeur naar McGuider uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartack
ik heb mijn S740 inmiddels binnen. Hij werkt prima met de Blaupunkt Travelpilot FX in mijn Ford, met nog meer functies tov mijn E61 (contacten worden beter weergegeven en zie nu de ontvangst van de telefoon in het scherm van de auto)

Ik ga nu eerst eens een goede versie van McGuider zoeken op het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op zondag 08 februari 2009 @ 21:50:
Ik heb gekozen voor de Route 66 omdat ik niet steeds de Micro-SD wil wisselen.
Want ik vind dat niet echt gemakkelijk bij de S740.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je notities syncen met Outlook? Ik vind op mijn S740 enkel het programma snelnotities terug maar dit communiceert niet met de Outlook notities. Bij Activesync kun je ook nergens notities syncen aanvinken...
Dank bij voorbaat.

gr,
Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:36:
[...]

Ik heb gekozen voor de Route 66 omdat ik niet steeds de Micro-SD wil wisselen.
Want ik vind dat niet echt gemakkelijk bij de S740.
Heb McGuider Europa erop staan en je kunt gewoon losse landen toevoegen, snap niet waarom je Micro-SD zou moeten wisselen?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

http://www.google.com/mobile/winmo/sync.html

Eindelijk synchroniseren van je Agenda en Contacts vanaf Gmail naar je S740 en andersom zonder tussenkomst van Nuevasync, Funambol of wat dan ook. Gelijk overgestapt van Nuevasync naar Gmail zijn eigen synchronisatiedienst en het werkt, sneller ook dan Nueavaync maar dat is logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 09 februari 2009 @ 23:02:
[...]

Heb McGuider Europa erop staan en je kunt gewoon losse landen toevoegen, snap niet waarom je Micro-SD zou moeten wisselen?!?!
Ik heb de Garmin XT gehad en daar kon het alleen op het bijgeleverde kaartje van 2 GB.
Dus had ik steeds te wisselen.

Ik had dus een keuze tussen McGuider en Route 66. Ik kon te weinig info vinden om te vergelijken en mijn dealer had Route 66 in voorraad ... dus.. dat werd mijn keuze..
Ik heb ook nog gezocht naar Copilot maar daar is weinig over te vinden.

Conclusie: .. Garmin XT is voor mij tot nu toe de enigste wat op eigen kaartje moet draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 09 februari 2009 @ 23:04:
http://www.google.com/mobile/winmo/sync.html

Eindelijk synchroniseren van je Agenda en Contacts vanaf Gmail naar je S740 en andersom zonder tussenkomst van Nuevasync, Funambol of wat dan ook. Gelijk overgestapt van Nuevasync naar Gmail zijn eigen synchronisatiedienst en het werkt, sneller ook dan Nueavaync maar dat is logisch :)
Dat is inderdaad iets waar veel mensen op zaten te wachten. Ik hoop dat ze ook de tasks nog gaan synchroniseren. Ik gebruik alleen nu die Outlook Synchronisatie van Google, zit het dat niet in weg? Active Sync met Outlook hoef je dan niet meer te gebruiken?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Marzman schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:05:
[...]

Dat is inderdaad iets waar veel mensen op zaten te wachten. Ik hoop dat ze ook de tasks nog gaan synchroniseren. Ik gebruik alleen nu die Outlook Synchronisatie van Google, zit het dat niet in weg? Active Sync met Outlook hoef je dan niet meer te gebruiken?
Je synced je telefoon via GPRS/UMTS/HSDPA met ActiveSync van Windows Mobile met Gmail (Wel een data-abonnement nemen :) ), je Outlook kan je synchroniseren met het programma wat Google daarvoor heeft. ActiveSync met Outlook via je pc ActiveSync is niet meer nodig, je kunt wel ActiveySync op je pc gebruiken zodat je synchroniseert via ActiveSync over je Wireless of netwerkkabel van je pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe de Route 66 te installeren op de S740 ?
Ik heb een Apple iMac met OSX 10.5 dus het installatieprogramma werkt niet.

Ik heb alles uit de map Memory Image gekopieerd naar mijn SD-kaart.
De S740 start automatisch op met installeren Route 66.
ik zie ook een balkje waar in niets gebeurd en er draait de bekende gekleurde bal dat de S740 bezig is..
Maar dit duurt nu al een uur..

Ik weet dat ik soms ongeduldig ben maar duurt dit niet wat erg lang??

Kan iemand helpen..? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben het nu aan het proberen, maar ik synchroniseer ook met een Exchangeserver. Het is zeker niet mogelijk om Google dan toe te voegen?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via een draadje elders ben ik er uit.
Route 66 werkt nu prima op mijn S740.
Het is een mooi programma.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Marzman schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:31:
Ik ben het nu aan het proberen, maar ik synchroniseer ook met een Exchangeserver. Het is zeker niet mogelijk om Google dan toe te voegen?
Via emoze moet dat toch wel lukken?

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste