Kan best zijn dat het met T-Mobile te maken heeft, maar ook daar kan ik geen instellingen voor vinden...-={Fred_Perry}=- schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 16:11:
[...]
Is het soms het T-Mobile speed/proxy gebeuren?
Je kon volgens mij via www.speed.t-mobile.nl switchen tussen snelheid en kwaliteit (Je hebt dus T-Mobile?), de vraag zou ook weer moeten komen als je de Cookies wist van je browserErazzzer schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 16:15:
[...]
Kan best zijn dat het met T-Mobile te maken heeft, maar ook daar kan ik geen instellingen voor vinden...
https://powershellisfun.com
Thnx, daar kun je het inderdaad instellen. Eindelijk fatsoenlijk youtuben op de mobiel-={Fred_Perry}=- schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:21:
[...]
Je kon volgens mij via www.speed.t-mobile.nl switchen tussen snelheid en kwaliteit (Je hebt dus T-Mobile?), de vraag zou ook weer moeten komen als je de Cookies wist van je browser
Verwijderd
goedemorgen!
even een vraag van mijn kant wat ik nog nergens heb kunnen vinden.
ik zit er dus zeer over na te denken om de s740 aan te schaffen. had de Touch Pro 2, maar dat touchscreen kan ik totaal niet mee overweg dus die heb ik verkocht.
nu ben ik gister aangenomen bij easy way als hiker, en dan is het wel verrekte handig om navigatie bij je te hebben. nu is mijn vraag dus:
is het qua batterijen te doen om de hele dag met je telefoon te navigeren?
Groeten
even een vraag van mijn kant wat ik nog nergens heb kunnen vinden.
ik zit er dus zeer over na te denken om de s740 aan te schaffen. had de Touch Pro 2, maar dat touchscreen kan ik totaal niet mee overweg dus die heb ik verkocht.
nu ben ik gister aangenomen bij easy way als hiker, en dan is het wel verrekte handig om navigatie bij je te hebben. nu is mijn vraag dus:
is het qua batterijen te doen om de hele dag met je telefoon te navigeren?
Groeten
Nee, dat lukt niet, maar je hebt voor een paar euro al een extra accu:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23968
Heb die ook twee besteld en werken allebei prima.
Op die manier heb ik een keer een GPS-log gemaakt van bijna 15 uur:
http://www.gps-sport.net/trainings/ieper09_123600
Pff, ik vertrouw zo'n 5$ accu voor geen ene cent. En DX staat nou ook niet echt bekend vanwege hun goede kwaliteitsproducten.Impry schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:18:
Nee, dat lukt niet, maar je hebt voor een paar euro al een extra accu:
[ Voor 7% gewijzigd door Erazzzer op 09-10-2009 12:21 ]
Ach, ik heb ze nou al meerdere keren gebruikt en werkt best hoor.
En ik verwacht ook niet dat ze elk moment kunnen ontploffen.
En ik verwacht ook niet dat ze elk moment kunnen ontploffen.
Verwijderd
donder, thnx voor de snelle reacties!
elke keer een accu wisselen vind ik ook weer zo nét niet:P
maar via google ben ik dr achter gekomen dat je ook een oplader via de sigarettenaansteker kunt kopen, en omdat ik toch in de auto zit als ik navi nodig ben, lijkt me dat een fijnere oplossing;)
maar via google ben ik dr achter gekomen dat je ook een oplader via de sigarettenaansteker kunt kopen, en omdat ik toch in de auto zit als ik navi nodig ben, lijkt me dat een fijnere oplossing;)
Ik doe veel aan hardlopen en ik ben op zoek naar een manier om mijn S740 mee te nemen tijdens het hardlopen voor muziek. Helaas is dat ding zwaar en schiet het alle kanten op in mijn broek dus loopt het niet fijn.
Ik zat te denken aan een soort clipje of elastiek om je arm speciaal voor de s740?
of heeft iemand een ander creatief idee.
Ik zat te denken aan een soort clipje of elastiek om je arm speciaal voor de s740?
of heeft iemand een ander creatief idee.
vanpeltje
Verwijderd
Ook mijn S740 laten vallen. Barsten in glasplaat en brokjes eraf.
Opgestuurd naar HTC (Eurotwice in België doet de service).
Reparatie kost € 260!!!!!
Nu moet ik hem laten terugsturen voor € 42.
Da's mooi klote. Maar dus voor iedereen die met hetzelfde euvel kampt: niet opsturen reparatie kost bijna evenveel als een nieuwe en € 42 ben je sowieso kwijt.
Doe er jullie voordeel mee
Reparatie kost € 260!!!!!
Da's mooi klote. Maar dus voor iedereen die met hetzelfde euvel kampt: niet opsturen reparatie kost bijna evenveel als een nieuwe en € 42 ben je sowieso kwijt.
Doe er jullie voordeel mee
Impry schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 18:43:
[...]
M'n vader en een vriend ook beiden een scheur in de glasplaat over het scherm. Eén vanuit linkse en één vanuit rechtse bovenhoek.
Allebei door een val van ± 1,5 m op harde ondergrond, dus niet geheel onterecht.
Impry schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 18:43:
[...]
M'n vader en een vriend ook beiden een scheur in de glasplaat over het scherm. Eén vanuit linkse en één vanuit rechtse bovenhoek.
Allebei door een val van ± 1,5 m op harde ondergrond, dus niet geheel onterecht.
Kan er geen werk van gemaakt worden? Als zo veel mensen last hebben van springende schermen, dan bewijst dit toch dat dit apparaat niet deugd?
De glasplaat is inderdaad een erg zwak punt. Op het werk heeft ook bijna iedereen er hoekjes af, of zelfs grote barsten over het scherm. Helaas is het wel altijd na het laten vallen van het toestel. En dat valt altijd buiten garantie
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Verwijderd
haha jo eric, jij ook al hier ^^ je kan idd voor een paar euro zon sigaretten ding van ebay halen, ik heb anders wel zon paypal account dus kan ik hem ook nog wel voor je bestellen mocht je geen zin in dat gezeik hebben.
zie je vrijdag, lateur! (peter)
zie je vrijdag, lateur! (peter)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:17:
donder, thnx voor de snelle reacties!
Verwijderd
iemand nog enig idee? ik heb nog steeds hetzelfde probleem..Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 20:23:
Dag mensen,
Ik heb de s740 nu ook al een tijdje, ik heb hem gewoon los gekocht en simlock vrij gemaakt zodat mijn oude simkaart er in kon. Nu deed de telefoon de eerste tijd het zonder problemen, alles werkte super en ik was er dik tevreden mee. Nu is hij eenmaal gevallen tijdens mijn werk, een val van ongeveer een meter op een steen. Hierna functioneerde de telefoon nog steeds perfect, dus ik was er van overtuigt dat dit niets heeft veroorzaakt.
Een paar weken na de val nam ik de telefoon mee op een vakantie van 10 dagen, en gedurende deze 10 dagen begon de telefoon steeds vaker kuren te geven. Af en toe viel het netwerk ineens weg, en na een herstart was het weer terug, daarna gebeurde het steeds vaker dat de telefoon een foutmelding gaf dat de simkaart niet in de telefoon zit, wat hij na de vakantie alleen nog maar aangeeft. Ik weet zeker dat de simkaart er goed in zit, alles precies volgens de handleiding, ookal zitten er wel wat krasjes op het simklepje, wat dus kan betekenen dat deze iets bol staat. Ik heb de contacten al schoon gepoetst met pure alcohol maar daar ligt het ook niet aan, ook is er niets mis met de simkaart wnat deze doet het wel in andere telefoons. Andere simkaarten doen het ook niet in mijn s740, altijd weer de melding die tijdens het opstarten vlak na het htc logo verschijnt:
De SIM-kaart ontbreekt of is ongeldig. U kunt nog wel met alarmnummers bellen, indien uw serviceprovider dit ondersteunt.
Ik heb geen idee waar het aan kan liggen, is het misschien de simlock? de batterij? of zou er een contactje los zitten op de printplaat?
Iemand enig idee wat voor stappen ik het best kan zetten nu?
Groet Peter
Een keer schoonspuiten met lucht? Er komt vrij veel stof "onder de klep". Ik heb het ook al een paar keer schoongemaakt.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Bij mij zijn de hoekjes er ook af en een klein krasje in het scherm. Heb het toestel nu wel een jaar maar het blijft een beetje een zwak punt idd.kraats schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:24:
De glasplaat is inderdaad een erg zwak punt. Op het werk heeft ook bijna iedereen er hoekjes af, of zelfs grote barsten over het scherm. Helaas is het wel altijd na het laten vallen van het toestel. En dat valt altijd buiten garantie
[ Voor 87% gewijzigd door vanpeltje op 29-11-2009 13:39 ]
vanpeltje
Opera Mobile 10 Beta is nu beschikbaar voor de S740! Opera beweert deze te ondersteunen, iemand hier ervaring mee? http://www.opera.com/mobile/
vanpeltje
Heeft iemand hem ook in Nederland opgestuurd? Valt het dan ook buiten de garantie?Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:11:
Ook mijn S740 laten vallen. Barsten in glasplaat en brokjes eraf.
Reparatie kost € 260!!!!!![]()
Verwijderd
GRRR,probeer deze telefoon te bestellen, haast nergens meer leverbaar. IS er een opvolger van de S740 bekend? Ik kan het niet vinden. Enkel van die toestellen met zo'n touchscreen....
Ik weet niet of het toestel een opvolger krijgt, ik, heb ze ook liever zo maar ik heb niet het idee dat het een heel populair toestel was. Dat het niet meer leverbaar is zal er ook mee te maken dat er Windows Mobile 6.1 op staat en dat willen de mensen nu niet meer.
/▌
Verwijderd
I.i.g. nog 2e hands:
http://redevice.nl/shop/d...-mda/s740/htc-s740---goed
http://redevice.nl/shop/d...-mda/s740/htc-s740---goed
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:52:
GRRR,probeer deze telefoon te bestellen, haast nergens meer leverbaar. IS er een opvolger van de S740 bekend? Ik kan het niet vinden. Enkel van die toestellen met zo'n touchscreen....
Ik ben erg tevreden over de service van HTCConjacq schreef op woensdag 02 december 2009 @ 23:18:
[...]
Heeft iemand hem ook in Nederland opgestuurd? Valt het dan ook buiten de garantie?
Mijn telefoon ging een week geladen na een reboot niet meer aan.
Hij reageerde nergens meer op, oplader ging ook al niet. Geen enkel lampje brandde.
Hij was echt dood.
HTC opgebeld, zij stuurde een koerier en nu wordt ie gemaakt bij Eurotwice en daarna netjes afgeleverd.
Dit allemaal binnen de garantie natuurlijk.
Als je geen garantie hebt zou ik er zelf aan knutselen.
of naar een gsm telecom winkel gaan waar ze onderdelen verkopen
vanpeltje
Verwijderd
Een paar vragen(heb echtgezocht:))
1. De telefoon heeft geen groen lampje wat om de X sec flikkert. Is dit wel te activeren? (handig om in het donker de tel te vinden ;-))
2. Het HTC Home screen vind ik erg druk. Is het mogelijk opties aan/uit te zetten?
Wil eigenlijk enkel het weer, alarm, en sms....
3. Dat threated SMS, is dat uit te zetten?
1. De telefoon heeft geen groen lampje wat om de X sec flikkert. Is dit wel te activeren? (handig om in het donker de tel te vinden ;-))
2. Het HTC Home screen vind ik erg druk. Is het mogelijk opties aan/uit te zetten?
Heb zelf geen S740, maar wel een Snap.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:28:
Een paar vragen(heb echtgezocht:))
1) Als je de bluetooth aanzet heb je sowieso een blauw knipperend lampje, misschien is dat iets?
2) Zijn tweak tooltjes voor, zoek eens op CHome Editor (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=506951)
3) http://www.mydigitallife....ode-in-windows-mobile-61/ , weet niet of het ook voor non-touchscreen werkt maar is het proberen waard.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Verwijderd
Thnx. Ik ga zoiezo dat threaded sms uitzetten.
Bluetooth laat ik meestal uit om de batterij te besparen
Echter zelfs dat geeft geen blauw licht op de HTC S740...
Bluetooth laat ik meestal uit om de batterij te besparen
Krijg hier net een S740 van een collega, heeft 'm ook laten vallen en 3x raden wat er met het scherm is gebeurd...Erazzzer schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:22:
Kan er geen werk van gemaakt worden? Als zo veel mensen last hebben van springende schermen, dan bewijst dit toch dat dit apparaat niet deugd?

Misschien dat wel dan toch wel zo'n actie op kunnen gaan zetten? Er zijn er zo te zien best wel wat bezitters van dit toestel die hier last van hebben.
En kost reparatie in NL nou echt €260?
Weet iemand of Internet Explorer Mobile 6 te downloaden is voor de S740?
Waar en werkt het?
Waar en werkt het?
vanpeltje
AFAIK kun je Internet Explorer niet upgraden op Smartphone, je zou kunnen kijken naar alternatieven zoals Opera?vanpeltje schreef op zondag 27 december 2009 @ 20:30:
Weet iemand of Internet Explorer Mobile 6 te downloaden is voor de S740?
Waar en werkt het?
https://powershellisfun.com
Jammer, andere browser zijn vaak trager in opstarten dan Internet Explorer.-={Fred_Perry}=- schreef op zondag 27 december 2009 @ 20:33:
[...]
AFAIK kun je Internet Explorer niet upgraden op Smartphone, je zou kunnen kijken naar alternatieven zoals Opera?
Opera Mini 5.2 beta vind ik op dit moment het best, alleen is deze lastig te benaderen omdat je hem helemaal moet openen in de java applet, daarnaast krijg je telkens de vraag of die toepassing verbinding mag maken.
Enorm irritant, iemand een oplossing hiervoor?
vanpeltje
Ik had er een Opera opstaan die normaal opstarte, maar die was voor touch screens denk ik want de knoppen werkten niet.
De IE die er op staat is toch al gebaseerd op IE 6?
[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 28-12-2009 10:00 ]
/▌
Ja volgensmij wel, alleen ik weet het niet zeker.Marzman schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:58:
Ik had er een Opera opstaan die normaal opstarte, maar die was voor touch screens denk ik want de knoppen werkten niet.
Standaard IE browser is niet echt fijn bij normale website's. Ik gebruik nu al een tijdje skyfire, werkt echt super vergeleken met IE!
Weet iemand trouwens een manier om het hoofdmenu te veranderen? CHome 1.6 beta werkte bij mij niet
[ Voor 9% gewijzigd door Bliz op 10-01-2010 23:00 ]
Skyfire, thanks. Die ga ik eens proberen
/▌
Weet iemand een leuke app waar je via bluetooth je pc kunt bedienen? Mn oude Sony Ericsson K750i kon dat zelfs
vanpeltje
Een remote desktop app? Die zijn er volgens mij wel, maar omdat de S740 geen touchscreen heeft vraag ik me af of je daar veel mee kan.vanpeltje schreef op zondag 24 januari 2010 @ 15:36:
Weet iemand een leuke app waar je via bluetooth je pc kunt bedienen? Mn oude Sony Ericsson K750i kon dat zelfs
Andersom kan iig: http://www.mymobiler.com/
/▌
Leuk dat er naar gevraagd word. Ik ben er ook naar op zoek. Gewoon dat je je mobiel als HID via bluethooth kunt gebruiken. Tot zover nog niks gevonden 
Ook wil ik er dan powerpoints mee bedienen, dat is wel zo handig bij presentaties op school
Ook wil ik er dan powerpoints mee bedienen, dat is wel zo handig bij presentaties op school
Heb al wat gevonden om windows mediaplayer te bedienen, powerpoint en foto slideshows 
http://www.jaylee.org/remotecontrol/
http://www.jaylee.org/remotecontrol/
vanpeltje
Heeft iemand ooit een exchange account verwijderd op de S740? Ik heb een gmailaccount er in staan via active sync als exchangeserver en dit moet een ander gmailaccount worden. Maar de username is niet te veranderen en het account is ook niet te verwijderen lijkt het.
[edit]Had er al 3 keer overheen gekeken, maar nadat ik de vraag op Tweakers zet zie ik het natuurlijk wel
Bij de opties bij Exchange staat ook de exchange partnership. Er stond alleen geen vinkje voor waardoor ik dacht dat het een kopregel was voor de opties die er onder stonden.
[edit]Had er al 3 keer overheen gekeken, maar nadat ik de vraag op Tweakers zet zie ik het natuurlijk wel
[ Voor 35% gewijzigd door Marzman op 31-01-2010 04:43 ]
/▌
Sinds enkele dagen werkt internet via 3g bij mij. Reuze handig, alleen ik heb geen data abbo. Nu heb ik bij de comm manager gegevens verbinding op uit staan, maar toch maakt hij verbinding via 3g! Hoe kan ik dit voorkomen? NoData van MoDeCO werkt om een of andere gekke reden niet..
Nodata werkt bij mij wel, de versie die hier ook in het topic ergens staat. Sommige programma's (Google Maps bijvoorbeeld) zetten de data verbinding weer aan en het is handig 3g te veranderen in gprs of gsm als je het toch niet gebruikt (scheelt veel in accutijd).Bliz schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:50:
Sinds enkele dagen werkt internet via 3g bij mij. Reuze handig, alleen ik heb geen data abbo. Nu heb ik bij de comm manager gegevens verbinding op uit staan, maar toch maakt hij verbinding via 3g! Hoe kan ik dit voorkomen? NoData van MoDeCO werkt om een of andere gekke reden niet..
/▌
Nu heb ik nodata aan de gang gekregen, maar zodra ik op toggle druk krijg ik de volgende fout:
Error writing to the registerykey
Heb inmiddels als het hele 3G internet van mijn telefoon gehaald. Was inmiddels al 8,25 armer
Error writing to the registerykey
Heb inmiddels als het hele 3G internet van mijn telefoon gehaald. Was inmiddels al 8,25 armer
[ Voor 27% gewijzigd door Bliz op 04-02-2010 22:35 ]
Damn, telefoonscherm gebarsten tijdens wintersport, wat kan ik hier aan doen? heeft iemand tips?

vanpeltje
Nou wat een toeval! Een vriend van mij kan het hele display repareren voor 50 euro.
(glasplaat zit namelijk vast aan lcd display en moet helemaal vervangen worden)
Had al contact opgenomen met HTC en zulke gevallen vallen nooit binnen de garantie!
En hun reparatie is best prijzig! Rond de 160 euro!
Nou ben ik blij dat ik met 50 euro weer vooruit kan.
(glasplaat zit namelijk vast aan lcd display en moet helemaal vervangen worden)
Had al contact opgenomen met HTC en zulke gevallen vallen nooit binnen de garantie!
En hun reparatie is best prijzig! Rond de 160 euro!
Nou ben ik blij dat ik met 50 euro weer vooruit kan.
vanpeltje
Volgens mij kan je hem nog gewoon bestellen:Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:52:
Zie bijvoorbeeld: http://www.pdashop.nl/product/57975/htc-s740.html
Als je een vodafone simlock niet erg vind is hij voor 214 euro ook bij vodafone te krijgen.
Hij is dan wel vodafone branded maar het is niet vervelend.
Trouwens, die van mij gaat weer verder met muziek spelen na het bellen terwijl hij op pauze stond! Is hier een oplossing voor? Ik vind de standaard htc muziekspeler namelijk wel fijn, maar dat stoort me wel een beetje.
Hij is dan wel vodafone branded maar het is niet vervelend.
Trouwens, die van mij gaat weer verder met muziek spelen na het bellen terwijl hij op pauze stond! Is hier een oplossing voor? Ik vind de standaard htc muziekspeler namelijk wel fijn, maar dat stoort me wel een beetje.
Je mag mijne wel overnemen nadat ie gemaakt isKaiseros schreef op zondag 14 februari 2010 @ 17:30:
[...]
Volgens mij kan je hem nog gewoon bestellen:
Zie bijvoorbeeld: http://www.pdashop.nl/product/57975/htc-s740.html
vanpeltje
Ik krijg mijn GPS niet meer aan op google maps, heb hem in de tussentijd wel een keer laten vallen, kan ik gps functie op een of andere manier checken/testen/resetten?
Heb telefoon gereset en satelliet locaties gedownload..
Heb telefoon gereset en satelliet locaties gedownload..
com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd
Wanneer ik mijn HTC S740 synchroniseer, wordt ook de muziek vanop de PC naar de HTC gecopieerd.
Daardoor raakt de HTC in de problemen door een gebrek aan vrij geheugen.
In ActiveSync is de optie "Media" uitgevinkt, maar desondanks worden de muziekbestanden toch gecopieerd.
Is dit normaal, heeft er iemand anders ok dit fenomeen? Is het te vermijden?
Bedankt.
In ActiveSync is de optie "Media" uitgevinkt, maar desondanks worden de muziekbestanden toch gecopieerd.
Bedankt.
Ik heb er Windows Mobile 6.5 opgezet. Dan heb je ook de marketplace en het ziet er weer wat moderner uit, maar heel veel stelt het niet voor. Ik hoop dat het met Windows 7 beter wordt, anders wordt dit toch mijn laatste Windows Mobile Smartphone.
Waarschijnlijk moet je bestanden ook uitvinken.optimat schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 14:16:
Wanneer ik mijn HTC S740 synchroniseer, wordt ook de muziek vanop de PC naar de HTC gecopieerd.
Bedankt.
/▌
Heeft iemand Fring werkend gekregen op de internal speaker?
[edit]Gelukt, external earpiece gebruikt nu de interne speaker
Het werkt trouwens best goed, ik snap wel waar de telefoonboeren bang voor zijn. Alleen dat het uit de externe speaker komt (die bij mij ook nog eens klinkt of hij opgeblazen is bij alles, niet alleen bij Fring) is iritant.
[edit]Gelukt, external earpiece gebruikt nu de interne speaker
Het werkt trouwens best goed, ik snap wel waar de telefoonboeren bang voor zijn. Alleen dat het uit de externe speaker komt (die bij mij ook nog eens klinkt of hij opgeblazen is bij alles, niet alleen bij Fring) is iritant.
[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 04-06-2010 13:42 ]
/▌
Ik zit er ook aan te denken om de 6.5 rom te installeren. Toch lees ik veel dingen over slecht werkende toetsenborden etc. heb jij hier last van gehad? En zijn er nog ander bugs of dingen die je opvielen?Marzman schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:17:
Ik heb er Windows Mobile 6.5 opgezet. Dan heb je ook de marketplace en het ziet er weer wat moderner uit, maar heel veel stelt het niet voor. Ik hoop dat het met Windows 7 beter wordt, anders wordt dit toch mijn laatste Windows Mobile Smartphone.
[...]
Waarschijnlijk moet je bestanden ook uitvinken.
Marketplace is trouwens ook gewoon voor windows 6.1, gewoon even downloaden en je kunt programma's als Myphone en Windows live eenvoudig installeren/updaten.
14-6-2010: De custom rom met WM6.5 staat er nu op, heb tot nu toe maar een bug kunnen ontdekken tijdens het opstarten. Dan is hij even de weg kwijt en komt hij gedeeltelijk in de inbox. (alleen de knoppenbalk)
Verder werkt het super, mijn telefoon voelt nu sneller, maar ook stabieler aan
[ Voor 15% gewijzigd door Bliz op 14-06-2010 09:57 . Reden: update ]
Ik zie inderdaad een knop delete bij het opstarten dus dan komt hij in de inbox terecht ja. Verder staat er nog 6.1 in het bootscherm en duurt het opstarten iets langer.Bliz schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:11:
[...]
Ik zit er ook aan te denken om de 6.5 rom te installeren. Toch lees ik veel dingen over slecht werkende toetsenborden etc. heb jij hier last van gehad? En zijn er nog ander bugs of dingen die je opvielen?
Marketplace is trouwens ook gewoon voor windows 6.1, gewoon even downloaden en je kunt programma's als Myphone en Windows live eenvoudig installeren/updaten.
14-6-2010: De custom rom met WM6.5 staat er nu op, heb tot nu toe maar een bug kunnen ontdekken tijdens het opstarten. Dan is hij even de weg kwijt en komt hij gedeeltelijk in de inbox. (alleen de knoppenbalk)
Verder werkt het super, mijn telefoon voelt nu sneller, maar ook stabieler aan
Je kan hem nu ook gewoon rebooten wat met 6.1 volgens mij niet kon en het afsluiten van programma's is wat beter uitgedacht in 6.5. En het ziet er gewoon wat moderner uit (andere icoontjes)
Die mensen die problemen met het toetsenbord hebben die zitten waarschijnlijk in een land waar ze geen qwerty-uitvoering leveren
[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 17-06-2010 09:38 ]
/▌
Zondag komt de mijne!
Iemand die weet hoe je er windows 6.5 op zet?
[ Voor 59% gewijzigd door Zwegertje op 10-07-2010 13:59 ]
We kunnen helaas niet alle details geven ivm copyright.Zwegertje schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:24:
Zondag komt de mijne!Iemand die weet hoe je er windows 6.5 op zet?
Je kunt het beste bij XDA-developers kijken, daar is een WM 6.5 rom topic, hierin staat wat je moet doen.
Kwestie van de HardSPL flashen en vervolgens de rom. Stelt eigenlijk niks voor, een beetje tweaker komt er wel uit
Ik werk nog steeds met de 6.5 ROM, hij heeft wel wat rare foutjes, vooral het hoofdscherm (HTC HOME) wil soms wel eens "zoek raken".. Ik heb nu een ander thema gekozen, en het werkt nu prima
De 6.5 rom is echt een verademing vergeleken met de standaard Vodafone branded 6.1 rom, deze liep constant vast, dat heb ik nu niet meer!
Ja er zit een foutje in dat je standaard in de berichten applicatie komt en soms hoor ik ook piepjes tijdens gesprekken.
Ik zou er trouwens niet meteen een andere rom in zetten, als er iets mis mee is en je hebt dat ding nieuw dan heb je toch een probleem met de garantie denk ik
Ik zou er trouwens niet meteen een andere rom in zetten, als er iets mis mee is en je hebt dat ding nieuw dan heb je toch een probleem met de garantie denk ik
/▌
Van die piepjes heb ik geen last, raar dat jij ze wel hebt!Marzman schreef op maandag 12 juli 2010 @ 17:04:
Ja er zit een foutje in dat je standaard in de berichten applicatie komt en soms hoor ik ook piepjes tijdens gesprekken.
en idd, als 6.1 je bevalt zou ik niet overstappen, de verschillen zijn niet heel groot..
De vodafone rom was gewoon crap, vandaar dat ik ben overgestapt
Ik hoor het soms om de minuut (ook niet bij elk gesprek). Een paar gesprekken geleden zei de andere partij dat het om de seconde was. Nu heb ik wel een tijdje software gehad om elk gesprek op te nemen en om alle gesprekken in de kalender te zetten zodat ik alles makkelijk terug kon vinden maar dat was volgens mij niet eens in deze rom. Het draait nu in ieder geval niet meer.Bliz schreef op maandag 12 juli 2010 @ 23:36:
[...]
Van die piepjes heb ik geen last, raar dat jij ze wel hebt!
en idd, als 6.1 je bevalt zou ik niet overstappen, de verschillen zijn niet heel groot..
De vodafone rom was gewoon crap, vandaar dat ik ben overgestapt
Als ik me er aan ga storen reset ik hem wel, mijn adresboek en dergelijke worden toch gesynced.
/▌
Ik heb inderdaad al wat gelezen op de XDA forums. Het ziet er allemaal nogal ingewikkeld uit. Ik ben altijd Symbian gewend geweest. Ik heb deze telefoon voor een mats prijsje kunnen kopen, en ik zag dat ze nog steeds rond de 300 euro kosten. Dus ik denk dat ik hem eerst ga proberen te verkopen. Ik ben blij dat ik nog geen tijd heb gehad om te spelen.
Anders was hij al lang aan geweest.
Mijn telefoon werkt nog steeds prima, de slider is nog goed, de accu is nog goed. Alleen foto's werden steeds waziger. Nu heb ik het plasticje uit de achterkant gedrukt en foto's zijn toch weer scherp ineens
Alleen jammer dat er geen bescherming meer voor de lens zit nu, wat eigenlijk aangeeft dat telefoons gewoon een afsluitbaar klepje voor de lens nodig hebben. Het display is nog geheel krasvrij, maar zelfs het losse plasticje voor je de lens kreeg ik niet meer schoon zodat het er helder uitzag. Ik denk dat het gewoon beschadigingen of oxidatie waren wat voor een waas in foto's zorgde.
Eigenlijk zit ik nu te wachten op een Androidtoestel in een leuke prijsrange (Desire en alles daarboven vind ik net te duur, maar er komen zo te zien ook wel leuke goedkopere toestellen)
Eigenlijk zit ik nu te wachten op een Androidtoestel in een leuke prijsrange (Desire en alles daarboven vind ik net te duur, maar er komen zo te zien ook wel leuke goedkopere toestellen)
/▌