Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Dat zou betekenen dat Ford de boel verkeerd zou hebben aangesloten :?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
CAP-Team schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:57:
Dat met die gele en rode draad gaat heel vaak fout, maar dat ligt niet per definitie aan de Ford.
Het zijn namelijk allemaal Eurostekkers, dus zo'n techneut klikt die in elkaar, en klaar is Kees.
Alleen kan het dus zijn dat jouw bluetooth carkit het net andersom wil hebben.

Zo heb ik dit al bij diverse auto's gehad icm een Parrot 3100CK.
Die heeft een display en daar kun je het zien: Hij moet "Tot Ziens" zeggen.
Gaat ie ineens uit, is ie niet goed aangesloten.

Ik weet niet welke BT carkit jij hebt?

[ Voor 10% gewijzigd door ronh op 25-05-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
CAP-Team schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:57:
Tja, hij komt zo van de fabriek; er is niet aan gesleuteld... Het is een geintegreerde carkit (gecombineerd met voice control, radio, CD en boordcomputer). Er zijn meer rare dingen zoals nummers in de lijst ontvangen oproepen van mensen die in geen jaren hebben gebeld..
De uitdaging is om uit te zoeken of dit aan de HTC ligt of aan de Ford....

[ Voor 9% gewijzigd door etamboer op 26-05-2009 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
Het is ingewikkeld. Als op de telefoon niet "stereo audio apparaat" of zo wordt aangevinkt bij de Ford Audio (bluetooth apparaat), maakt ie geen verbinding (alleen handsfree aanvinken werkt dus niet). Als je dat wel aanvinkt maakt ie wel verbinding maar denkt de telefoon dat er een hoofdtelefoon is aangesloten en start spontaan de mediaplayer (op pauze, maar hij begint te spelen als je het contact van de auto uitzet). 2 Nokia telefoons doen het wel gewoon, dus het lijkt aan de 740 (of aan WM6.1) te liggen. Ik heb nog nergens gezien dat iemand anders ook dit probleem heeft helaas....
Edit: Met Nokia E51 geen problemen.

[ Voor 3% gewijzigd door etamboer op 02-06-2009 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartack
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09-2024
@etamboer

Ik heb een Focus met het Travelpilot fx systeem van blaupunkt erin. (navigatiessteem "standaard" in de Focus/Mondeo) Mijn S740 heeft hier geen moeite mee. Mischien kun jij kijken of jou systeem ook van Blaupunkt is en daarop gaan zoeken. Je kunt ook nog hier kijken: http://www.ford-mobile-connectivity.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
Bedankt Bartack. De S740 staat niet in de lijst met geteste telefoons...
Ik heb zelf een Mondeo met Blaupunkt NX navigatie/bluetooth, en daarmee gaat het ook goed.

Het probleem zit erin dat de telefoon de carkit herkent als headset i.p.v. als carkit. Als je in de telefoon instelt dat het gekoppelde apparaat niet een hoofdtelefoon is maar alleen een carkit, verbindt hij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Marzman schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 14:07:
Weet iemand een MPD client die goed werkt op de HTC S740? Het lijkt me handig om muziek te kunnen selecteren en afspelen die op mijn Popcornhour staat (dan kan de tv en pc uitblijven) alleen alle clients die ik geprobeerd heb crashen of starten niet op.
Ik quote maar even mezelf, niemand die hiermee is bezig geweest?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 10:55
Iemand een idee hoe je het lettertype kleiner zet van je sms berichten ?
Ik ben er 100 % zeker van dat mijn lettertype kleiner was van mijn tekstberichten in een sms. Maar na windows mobile er opnieuw opgezet te hebben is het groter geworden : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het lettertype is hetzelfde als bij e-mails volgens mij. Is het daar wel normaal?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
Ja daar is het juist hetzelfde, het lettertype is niet groot maar normaal.
Maar vind het gewoon raar dat het ervoor kleiner was en persoonlijk vond ik dit beter maar ben nog nooit deze instelling tegengekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik zie verder ook geen opties om het lettertype in te stellen, misschien zit het in de theme of de htc-applicatie. Heb je wel threaded sms?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
Marzman schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 18:23:
Ik zie verder ook geen opties om het lettertype in te stellen, misschien zit het in de theme of de htc-applicatie. Heb je wel threaded sms?
Wat is een threaded sms ?
Zal eens proberen een andere theme op te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Obl1viA schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 18:31:
[...]

Wat is een threaded sms ?
Zal eens proberen een andere theme op te zetten
Dat alle sms-conversaties met dezelfde afzender/ontvanger in een scherm te lezen zijn.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
Marzman schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 18:54:
[...]

Dat alle sms-conversaties met dezelfde afzender/ontvanger in een scherm te lezen zijn.
A ok ja dat is ook zo.. Dus dan weet ik het ook niet echt meer hoe het de vorige keer zo klein is geworde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Als je een e-mail opent, zie je dan ongeveer 13 regels (als je de telefoon normaal vast hebt, dus niet op zijn kant met uitgeschoven toetsenbord, ik zeg e-mail omdat mijn smsjes korter zijn en niet het hele scherm vullen. Het lettertype is volgens mij even groot.). Dat is normaal, ik weet jij normaal vind en wat je eerst had. Misschien had je eerst wel een andere applicatie voor sms geinstalleerd en is het nu normaal ;)

[edit]Om lettertypes te veranderen zijn er cab-bestanden die je moet installeren. Dus het zal verder niet in te stellen zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 04-06-2009 19:14 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bHm
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-03 12:57

bHm

Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben als ik met de HTC s740
Wanneer ik muziek luister via de headset en vervolgens een smsje krijg gaat het geluid van de telefoon 2 a 3 seconde over de boxjes, zodat iedereen bijvoorbeeld in de bus lekker mee kan luisteren.
Alleen wanneer ik het profiel op trillen zet gebeurd dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ bHm: idem hier, beetje raar waarom ze zoiets op die manier programmeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik gebruik die headset nooit. Logischer zou inderdaad zijn dat het geluidje van de sms ook door de headset komt en dat er niet geschakeld wordt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bHm

bHm

Marzman schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 23:31:
Ik gebruik die headset nooit. Logischer zou inderdaad zijn dat het geluidje van de sms ook door de headset komt en dat er niet geschakeld wordt.
Ja en blijkbaar denken ze daar bij htc anders over.
Nu zet ik hem altijd maar op trillen en dan het geluid weer omhoog dan werkt het wel.
Hoop alleen dat er een fix voor komt, al verwacht ik het niet.
Ben in ieder geval allang blij dat ik de instelling kon vinden waarmee de positie van de programma's in het menu vast gezet kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Tot hoe veel GB mag de micro SD eigenlijk zijn? (er staat een aanbieding op 1dfly met een 16 GB kaartje, maar ik weet niet of dit ondersteund wordt).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qapla101
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 18:57
Ik heb nu 2 maanden de HTC740, maar ik heb er alleen maar ruzie mee.
Al vroeg werkte de sigaretten-oplader niet meer. Dat zou nog een brakke verbinding kunnen zijn maar vanaf hier ging het bergafwaarts.

Windows mobile 6.1 blijft regelmatig hangen. Telefoon in de broekzak, toetsblock. aan en de telefoon blijft hangen op een voicemail bericht. Resetten kan alleen door de ook al fragiele simkaart even los te maken.

de verbinding met de PC via USB-kabel doet het nu ook niet meer. ActiveSync ziet de aangekoppelde 740 niet verschijnen. Dit was tot gisteren geen probleem!

bluetooth werkt nu ook niet meer. Mijn telefoon wordt nog wel gezien door andere telefoons, maar een verbinding maken kan niet. Niet vanaf de andere telefoon, en zeker niet naar de andere telefoon. De hele optie om bestanden te verzenden met bluetooth werkt niet. Toch jammer, want Krezip was gisteren heel goed en ik wil de filmpjes en de foto's van de camera afhalen.

Sync'en kan dus niet meer. iemand een idee? Hoe doe ik een hard reset, en ben ik dan mijn filmpjes kwijt? mn agenda is bijna leeg, dus dat is t probleem niet zo.

HELP!

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:39
qapla101 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 16:39:
Hoe doe ik een hard reset, en ben ik dan mijn filmpjes kwijt? mn agenda is bijna leeg, dus dat is t probleem niet zo.
Kopiëren naar geheugenkaart en dan een hard reset. Zit ergens in het menu en heet 'opslag wissen'

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

qapla101 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 16:39:
Ik heb nu 2 maanden de HTC740, maar ik heb er alleen maar ruzie mee.
Al vroeg werkte de sigaretten-oplader niet meer. Dat zou nog een brakke verbinding kunnen zijn maar vanaf hier ging het bergafwaarts.

Windows mobile 6.1 blijft regelmatig hangen. Telefoon in de broekzak, toetsblock. aan en de telefoon blijft hangen op een voicemail bericht. Resetten kan alleen door de ook al fragiele simkaart even los te maken.

de verbinding met de PC via USB-kabel doet het nu ook niet meer. ActiveSync ziet de aangekoppelde 740 niet verschijnen. Dit was tot gisteren geen probleem!
Dit kan aan de kabel liggen. Ook heeft de telefoon een modus voor active sync en een modus voor file transfer. Als hij op file transfer staat werkt active sync niet.
bluetooth werkt nu ook niet meer. Mijn telefoon wordt nog wel gezien door andere telefoons, maar een verbinding maken kan niet. Niet vanaf de andere telefoon, en zeker niet naar de andere telefoon. De hele optie om bestanden te verzenden met bluetooth werkt niet. Toch jammer, want Krezip was gisteren heel goed en ik wil de filmpjes en de foto's van de camera afhalen.

Sync'en kan dus niet meer. iemand een idee? Hoe doe ik een hard reset, en ben ik dan mijn filmpjes kwijt? mn agenda is bijna leeg, dus dat is t probleem niet zo.

HELP!
Met al die problemen zou ik inderdaad een harde reset doen. Je bent dan je instellingen en programma's kwijt. Niet de dingen die op de microsd staan, maar het telefoongeheugen zelf wordt teruggebracht in de beginstatus dus alles wat daar op stond is weg. -

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bHm

bHm

De harde reset kan ook door middel van een toetsencombinatie.
Kan hem nu alleen zo snel niet vinden op mijn werk.
Heb ik laatst gedaan en de telefoon werkt weer heerlijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb nog een vraag. Als ik een nieuwe sms krijg, dan moet ik hem 2x openen voordat hij als gelezen gemarkeerd wordt. Hebben heir meer mensen last van en is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Erazzzer schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:20:
Ik heb nog een vraag. Als ik een nieuwe sms krijg, dan moet ik hem 2x openen voordat hij als gelezen gemarkeerd wordt. Hebben heir meer mensen last van en is hier een oplossing voor?
Heb ik ook, de eerste keer bekijk je hem vanuit de menu/pop-up en dan blijft hij ongelezen in je inbox. Als je hem in de inbox hebt bekeken, dan is hij pas echt gelezen... Niet zo handig en ben ook benieuwd naar een oplossing :)

[quote]Impry schreef op donderdag 02 april 2009 @ 16:42:
http://www.smartphone-freeware.com/download-sms-bubbles.html
[afbeelding]

Misschien handig?

[ Voor 20% gewijzigd door Tags NL op 20-07-2009 13:28 ]

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Marzman schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 14:07:
Weet iemand een MPD client die goed werkt op de HTC S740? Het lijkt me handig om muziek te kunnen selecteren en afspelen die op mijn Popcornhour staat (dan kan de tv en pc uitblijven) alleen alle clients die ik geprobeerd heb crashen of starten niet op.
Nog steeds niemand die hier mee bezig is geweest? Het lijkt me super om mijn telefoon als afstandbediening te kunnen gebruiken, nu moet ik steeds mijn netbook opstarten.

wmpc, winmcc, ongaku, mobilempd.net, mpd4ppc werken niet. Volgens mij is het meeste gemaakt voor Windows Mobile Professional. Alles crasht of al bij de installatie of bij het opstarten van het programma. Mijn volgende telefoon wordt toch geen Windows Mobile Standard meer omdat dit je toch vaak beperkt in de software (ook veel Navigatiesoftware werkt niet).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:27:
[...]

Heb ik ook, de eerste keer bekijk je hem vanuit de menu/pop-up en dan blijft hij ongelezen in je inbox. Als je hem in de inbox hebt bekeken, dan is hij pas echt gelezen... Niet zo handig en ben ook benieuwd naar een oplossing :)
Nee ik moet zelfs 2x mijn inbox in. openen, vanuit inbox bekijken. Inbox uit gaan, nogmaals lezen en hij is ongelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conjacq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-09 14:26
Het programma Nodata heb ik geïnstalleerd. Hij herkent drie verbindingen:

-GPRS Internet
-GPRS MMS
-GPRS WAP

Ik heb ze allemaal op DISABLED gezet, maar ik kan nog steeds internetten. Het werkt ook niet als ik ze op ENABLE zet, wat wel logisch is. Is dit een fake programma, of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conjacq
Erazzzer schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:57:
[...]

Nee ik moet zelfs 2x mijn inbox in. openen, vanuit inbox bekijken. Inbox uit gaan, nogmaals lezen en hij is ongelezen..
Dit heb ik ook als ik het bericht sluit door op de ophangknop te drukken. Echter, als ik op de knop eronder druk (pijl naar links/clearknop) dan markeert hij het bericht wel als gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Conjacq schreef op maandag 20 juli 2009 @ 16:13:
[...]

Dit heb ik ook als ik het bericht sluit door op de ophangknop te drukken. Echter, als ik op de knop eronder druk (pijl naar links/clearknop) dan markeert hij het bericht wel als gelezen.
Oke, dat ga ik proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Conjacq schreef op maandag 20 juli 2009 @ 16:10:
Het programma Nodata heb ik geïnstalleerd. Hij herkent drie verbindingen:

-GPRS Internet
-GPRS MMS
-GPRS WAP

Ik heb ze allemaal op DISABLED gezet, maar ik kan nog steeds internetten. Het werkt ook niet als ik ze op ENABLE zet, wat wel logisch is. Is dit een fake programma, of doe ik iets verkeerd?
Waarschijnlijk heb je de verkeerde versie (voor andere telefoons). Ergens in dit topic staat een werkende, ik moet hem ook nog opzoeken al vind ik het via de communication manager ook wel goed werken (alleen Google Maps past die instelling gewoon aan zonder waarschuwing, in andere programma's heb ik dat nog niet meegemaakt).

[edit]deze zou het moeten doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 20-07-2009 17:05 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conjacq
Marzman schreef op maandag 20 juli 2009 @ 17:02:
[...]
[edit]deze zou het moeten doen.
Dat is precies dezelfde link die ik gaf in mijn bericht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heren,

ik heb mijn HTC s740 nu al een jaar. ik heb echter nooit updates of roms gezien. Klopt dit?
Is dit gewoon al een half vergeten model of doe ik iets erg fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb al verschillende Windows Mobile toestellen gehad en heb sowieso nooit updates gezien. Ik denk dat ze dat alleen bij zware bugs bij populaire toestellen doen (de S740 is inderdaad niet een heel populair model, waarschijnlijk door Windows Mobile Standard).
Conjacq schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 17:18:
[...]

Dat is precies dezelfde link die ik gaf in mijn bericht...
Hmm, eerder in dit topic staat dat die versie het doet. Ik moet hem zelf nog proberen, zal vanavond eens kijken.

[ Voor 36% gewijzigd door Marzman op 23-07-2009 12:35 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartack
Help!!

Al mijn afspraken verspringen soms allemaal een uur vooruit. Heeft hier nog iemand last van? Wat kan ik eraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bartack schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:53:
Help!!

Al mijn afspraken verspringen soms allemaal een uur vooruit. Heeft hier nog iemand last van? Wat kan ik eraan doen?
Nee, maar misschien sync je met een kalender die in een andere tijdzone zit?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartack
Heb het idd gezien. Hij stond opeens op GMT +2. Wel zonder dat ik gesynct heb. Vreemd maar opgelost.

Thanx voor de reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Bartack schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:58:
Heb het idd gezien. Hij stond opeens op GMT +2. Wel zonder dat ik gesynct heb. Vreemd maar opgelost.

Thanx voor de reactie
Heb ik ook gehad.

Je moet bij Klok en Alarmsignalen > Datum en tijd > Automatische tijd/tijdzone: uitschakelen.

Want de oorzaak is dat ie bij Ingeschakeld automatisch de tijd aanpast aan de hand van de tijd van de GSM mast (o.i.d.) en soms staan deze niet goed.

Probleem heb ik ook gehad en toen gebeld met HTC helpdesk die me dit als antwoord gaven.

Werkt nu uitstekend.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:20:
heren,

ik heb mijn HTC s740 nu al een jaar. ik heb echter nooit updates of roms gezien. Klopt dit?
Is dit gewoon al een half vergeten model of doe ik iets erg fout?
Ik heb er ook nog niks over gehoord. Op xda-developers schijnt iemand wel bezig te zijn om Windows Mobile 6.5 voor de S740 te maken.Wie weet :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

http://www.microsoft.com/...-receive-phone-calls.mspx

Hier staat ook een verhaaltje over internetbellen. Deze optie zit ook in de S740 maar er staat nergens hoe je dan de sipgegevens moet invullen. Het werkt dus niet. Iemand die weet hoe dit zit? Of werkt dat alleen als je mobieleprovider voip ondersteund en er informatie op je sim staat?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Laatst online: 05-04-2022
Ik ben ook sinds een paar weken in het bezit van deze foon.
Mijn vraag is nu of er een programma is waarmee je je batterij icoon kunt veranderen. Ik weet dat het bij touch telefoons heel makkelijk kan en daar is een ruim aanbod.
Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lucky1965 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:14:
Ik ben ook sinds een paar weken in het bezit van deze foon.
Mijn vraag is nu of er een programma is waarmee je je batterij icoon kunt veranderen. Ik weet dat het bij touch telefoons heel makkelijk kan en daar is een ruim aanbod.
Bvd.
Wat heb je zelf al opgezocht? Met Google lijkt er best wel wat te vinden te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RoD schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:16:
[...]

Wat heb je zelf al opgezocht? Met Google lijkt er best wel wat te vinden te zijn.
Voor Windows Mobile Standard? Het meeste is echt voor Proffesional gemaakt (en werkt soms ook op Standard), voor mij toch iets om rekening mee te houden met mijn volgende telefoon. Ik hoef helemaal geen Windows Mobile Proffesional, maar als dat het OS is waar alle applicaties voor gemaakt worden dan is dat toch de beste keuze. Zowel met MPD als met VOIP heb ik nog geen goede oplossing gevonden voor deze telefoon terwijl er tientallen oplossingen te vinden zijn voor Windows Mobile Proffesional.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdwarfx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 15:24
Ook ik heb sinds kort de S740. Hij bevalt mij prima! Het enige waar ik tegenaan loop is dat ik SMS'jes die ik ontvangen en gelezen heb niet als 'ongelezen' kan markeren. Soms heb ik geen tijd om een sms meteen te beantwoorden en vindt het dan wel fijn als ik als herinnering de gelezen sms kan markeren als ongelezen.

Heeft iemand een oplossing?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

xdwarfx schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 12:24:
Ook ik heb sinds kort de S740. Hij bevalt mij prima! Het enige waar ik tegenaan loop is dat ik SMS'jes die ik ontvangen en gelezen heb niet als 'ongelezen' kan markeren. Soms heb ik geen tijd om een sms meteen te beantwoorden en vindt het dan wel fijn als ik als herinnering de gelezen sms kan markeren als ongelezen.

Heeft iemand een oplossing?

Bedankt alvast!
Dat werkt een beetje raar ja. Als je het smsje opent en dan een beetje naar beneden en naar boven beweegt zodat hij blauw wordt is het meestal als gelezen gemarkeerd.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdwarfx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 15:24
Ik bedoel dat ik de smsjes als ongelezen wil markeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 08:01
vanpeltje schreef op zondag 26 juli 2009 @ 19:00:
[...]

Ik heb er ook nog niks over gehoord. Op xda-developers schijnt iemand wel bezig te zijn om Windows Mobile 6.5 voor de S740 te maken.Wie weet :)
Is niet zo verwonderlijk. HTC heeft nu eenmaal meer aandacht voor kaskrakers als de de Diamond. Bovendien zie ik ook geen reden voor een update/bugfix. Persoonlijk ben ik meer van de non-touchscreen devices maar bij de S730 kwam er ook pas na 1,5 jaar een update die alleen betrekking had op een minor bugfix. Zal bij de S740 niet anders zijn. Het is dat ik hem zakelijk kreeg maar ik zou zelf geen HTC meer aanschaffen. Ook vanwege het zeer beperkte aanbod apps. Neemt niet weg dat de winmo-toestellen extreem tweakbaar zijn en ik moet zeggen dat de S740 an sich best goed bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-

[ Voor 100% gewijzigd door Marzman op 03-08-2009 18:19 . Reden: hier stond iets stoms :) ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 08:01
xdwarfx schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:25:
Ik bedoel dat ik de smsjes als ongelezen wil markeren :)
Als ik jou was zou ik je vraag hier eens uitzetten. Zag hem iig al eens voorbij komen in een 'tweaks & tips' draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madone
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-09-2022
Ik kan me ooit eens herinneren dat niet alle SD kaartjes werken. Ik heb een transcend micro SD HC kaartje van 4GB. Deze wordt dus niet herkend. Is er al iets bekend om deze toch draaiende te krijgen?

Verwijderd

Ik heb sinds Kerstmis vorig jaar een S740 en het valt mij op dat de accuduur in standby sterk verschilt van de ene op de andere keer.

Gisterenavond was hij volledig opgeladen, had ik alle actieve applicaties afgesloten en toen ik wakker werd had ik nog maar 40% accu meer over!!! Dit kan toch niet? Andere keren lijkt het dan wel weer dat hij quasi niets verbruikt standby. Heeft iemand hier een verklaring voor?

• Impry
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

Wellicht dat het te maken heeft met het netwerk, dat hij de hele tijd aan het zoeken is naar een goede verbinding.
Durf het ook niet te zeggen.
Had het pas ook, alleen toen bleek dat ik m'n GPS-applicatie open had laten staan, toen was hij natuurlijk dolleeg de volgende ochtend. ;)

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:40:
Ik heb sinds Kerstmis vorig jaar een S740 en het valt mij op dat de accuduur in standby sterk verschilt van de ene op de andere keer.

Gisterenavond was hij volledig opgeladen, had ik alle actieve applicaties afgesloten en toen ik wakker werd had ik nog maar 40% accu meer over!!! Dit kan toch niet? Andere keren lijkt het dan wel weer dat hij quasi niets verbruikt standby. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Dat ligt er aan wat er aan staat (gps, wifi, umts, bluetooth, andere applicaties). Soms blijft er ook wel eens een applicatie op de achtergrond hangen, je ziet hem dan wel bij de processen maar niet bij de programma's (1 keer gehad).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb net mini opera geinstalleerd. Na de installatie vroeg hij of je wilt browsen. Ik zeg, dat is best, zit een beetje te surfen en uiteindelijk sluit ik hem af. Maar nu kan ik met geen mogelijkheid meer Opera vinden op m'n mobiel?
Hij staat nergens in het startmenu en met verkenner kan ik de exe niet vinden. Wanneer in naar mini.opera.com ga zegt hij dat opera al geinstalleerd is. Waar vind ik nu een snelkoppeling dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Erazzzer schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:54:
Ik heb net mini opera geinstalleerd. Na de installatie vroeg hij of je wilt browsen. Ik zeg, dat is best, zit een beetje te surfen en uiteindelijk sluit ik hem af. Maar nu kan ik met geen mogelijkheid meer Opera vinden op m'n mobiel?
Hij staat nergens in het startmenu en met verkenner kan ik de exe niet vinden. Wanneer in naar mini.opera.com ga zegt hij dat opera al geinstalleerd is. Waar vind ik nu een snelkoppeling dan?
:D
Herkenbaar.

Staat onder Java :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Weet iemand iets meer over Windows Mobile 6.5 voor de HTC S740?

Wil dat nieuwe systeem echt op mn s740 hebben :P

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

En nog een andere vraag, iemand hier toevallig ervaring met het vervangen van de bovenste glasplaat van de HTC? Zowel m'n vader als een goede vriend hebben de telefoon een keer hard laten vallen (respectievelijk op een stenen vloer en de vluchtstrook :D ) waardoor er bij beide telefoons flinke barsten in de glaslaag zitten.
Ik weet niet of er hier iemand al is die iets dergelijks heeft meegemaakt en een mooie/goedkope oplossing heeft.
HTC repareert dat zelf ook allemaal wel, maar is wel aan de prijzige kant natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Weet iemand een goede app voor twitter op de S740?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

vanpeltje schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:03:
Weet iemand een goede app voor twitter op de S740?
Ik gebruik TinyTwitter, werkt prima, ook makkelijk om Twitpicjes toe te voegen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Impry schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:40:
En nog een andere vraag, iemand hier toevallig ervaring met het vervangen van de bovenste glasplaat van de HTC? Zowel m'n vader als een goede vriend hebben de telefoon een keer hard laten vallen (respectievelijk op een stenen vloer en de vluchtstrook :D ) waardoor er bij beide telefoons flinke barsten in de glaslaag zitten.
Ik weet niet of er hier iemand al is die iets dergelijks heeft meegemaakt en een mooie/goedkope oplossing heeft.
HTC repareert dat zelf ook allemaal wel, maar is wel aan de prijzige kant natuurlijk. ;)
Carglass ;) Maar serious, volgens mij zit dat scherm gelijmt en is het lastig te vervangen. Zit de barst wel in de bovenste glaslaag? Meestal breekt het scherm daaaronder bij telefoons.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Marzman schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:34:
[...]

Carglass ;) Maar serious, volgens mij zit dat scherm gelijmt en is het lastig te vervangen. Zit de barst wel in de bovenste glaslaag? Meestal breekt het scherm daaaronder bij telefoons.
Er zijn verder geen 'inkt-uitlopers' of hoe ik dat anders moet zeggen. Het scherm werkt nog perfect, alleen de barst zit volgens mij in de bovenste laag die je ook op de toetsjes ziet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Slecht nieuws wat betreft Windows Mobile 6.5 :(

"Gewaardeerde HTC klant,

Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum.
Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen.

U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC S740

Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het
volgende: dat U wilt weten of WM 6.5 beschikbaar zal zijn voor Uw toestel.

Wij verwachten Windows Mobile 6.5 tegen oktober van dit jaar op bepaalde modellen zoals de Touch 2. Op dit moment verwachten wij dit ook voor de Diamond 2 en de Pro 2. Wij verwachten niet dat dit voor de S740 beschikbaar zal zijn.

Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd."

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

vanpeltje schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:55:
Slecht nieuws wat betreft Windows Mobile 6.5 :(

"Gewaardeerde HTC klant,

Hartelijk dank voor het contact opnemen met ons Klanten Support Centrum.
Uw vragen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons en we doen er alles aan om u uitstekende service te verlenen.

U heeft ons onlangs geschreven over een situatie met uw HTC S740

Om de situatie met uw telefoon te verduidelijken vertelde u ons het
volgende: dat U wilt weten of WM 6.5 beschikbaar zal zijn voor Uw toestel.

Wij verwachten Windows Mobile 6.5 tegen oktober van dit jaar op bepaalde modellen zoals de Touch 2. Op dit moment verwachten wij dit ook voor de Diamond 2 en de Pro 2. Wij verwachten niet dat dit voor de S740 beschikbaar zal zijn.

Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd."
Er zal ongetwijfeld een Custom ROM worden gemaakt door iemand op bijvoorbeeld XDA-Developers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
-={Fred_Perry}=- schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:57:
[...]

Er zal ongetwijfeld een Custom ROM worden gemaakt door iemand op bijvoorbeeld XDA-Developers...
Ik betwijfel het...ik krijg weinig reacties (nog).

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De telefoon is niet zo populair, de meeste mensen willen toch een touchscreen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Marzman schreef op maandag 07 september 2009 @ 23:33:
De telefoon is niet zo populair, de meeste mensen willen toch een touchscreen.
Heb net even op xda-developers in het Rose forum gekeken, er zijn een hoop mensen die het willen maar nog niets concreets (Ja, een S743 rom en er was zelfs sprake van dat er een WM6.5 rom voor de S710 in de maak was??!)

Jammer, blijft gewoon een mooi/stylish telefoontje waar ik veel plezier van heb gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 07 september 2009 @ 23:55:
[...]

Heb net even op xda-developers in het Rose forum gekeken, er zijn een hoop mensen die het willen maar nog niets concreets (Ja, een S743 rom en er was zelfs sprake van dat er een WM6.5 rom voor de S710 in de maak was??!)

Jammer, blijft gewoon een mooi/stylish telefoontje waar ik veel plezier van heb gehad...
Is hij hardwarematig zo veel anders dan die twee toestellen dan?

/▌

• vanpeltje
-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 07 september 2009 @ 23:55:
[...]

Gehad? Ik gebruik hem nog steeds. Is eigenlijk nog steeds een super telefoon omdat het GEEN touchscreen is. snelle processor 528mhz, 256 ram en A-GPS, 3.2 megapixel. HSDPA.

Allemaal dingen waar ik veel gebruik van maak :)

Deze telefoon zou ik voor altijd willen houden, maar wil toch een betere camera zoals de Sony experia X2 met 8.1 megapixel.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen,

Ik heb de s740 nu ook al een tijdje, ik heb hem gewoon los gekocht en simlock vrij gemaakt zodat mijn oude simkaart er in kon. Nu deed de telefoon de eerste tijd het zonder problemen, alles werkte super en ik was er dik tevreden mee. Nu is hij eenmaal gevallen tijdens mijn werk, een val van ongeveer een meter op een steen. Hierna functioneerde de telefoon nog steeds perfect, dus ik was er van overtuigt dat dit niets heeft veroorzaakt.
Een paar weken na de val nam ik de telefoon mee op een vakantie van 10 dagen, en gedurende deze 10 dagen begon de telefoon steeds vaker kuren te geven. Af en toe viel het netwerk ineens weg, en na een herstart was het weer terug, daarna gebeurde het steeds vaker dat de telefoon een foutmelding gaf dat de simkaart niet in de telefoon zit, wat hij na de vakantie alleen nog maar aangeeft. Ik weet zeker dat de simkaart er goed in zit, alles precies volgens de handleiding, ookal zitten er wel wat krasjes op het simklepje, wat dus kan betekenen dat deze iets bol staat. Ik heb de contacten al schoon gepoetst met pure alcohol maar daar ligt het ook niet aan, ook is er niets mis met de simkaart wnat deze doet het wel in andere telefoons. Andere simkaarten doen het ook niet in mijn s740, altijd weer de melding die tijdens het opstarten vlak na het htc logo verschijnt:
De SIM-kaart ontbreekt of is ongeldig. U kunt nog wel met alarmnummers bellen, indien uw serviceprovider dit ondersteunt.

Ik heb geen idee waar het aan kan liggen, is het misschien de simlock? de batterij? of zou er een contactje los zitten op de printplaat?

Iemand enig idee wat voor stappen ik het best kan zetten nu?

Groet Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Simkaart moet je gewoon een keer schoonmaken en dat vakje ook en dan terugstoppen. Dat heb ik ook gehad toen ik hem net had, het is ook nogal lowbudget hoe de simkaart (en de geheugenkaart) in het toestel moet.

[edit]Misschien moet ik eerst je hele reactie lezen, sorrie ;)

Misschien wat perslucht er doorheen blazen.

[ Voor 20% gewijzigd door Marzman op 20-09-2009 20:29 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Weet iemand of TV out ook mogelijk is op de S740?

Dus met een kabeltje van je telefoon naar je TV en vervolgens films of foto's kunt zien?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

vanpeltje schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:16:
Weet iemand of TV out ook mogelijk is op de S740?

Dus met een kabeltje van je telefoon naar je TV en vervolgens films of foto's kunt zien?
Waar wil je dat kabeltje op aansluiten? Als je een mediaspeler hebt zou je de telefoon als share kunnen gebruiken.

/▌

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hoe verwijder je een imap account uit de telefoon? Ik kan het niet vinden.

/▌

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Marzman schreef op donderdag 24 september 2009 @ 07:19:
Hoe verwijder je een imap account uit de telefoon? Ik kan het niet vinden.
(Heb hem zelf niet meer in gebruik, dus even uit mijn hoofd)

Je kan in het scherm waar je sms/mms en je emailaccount hebt staan op je emailaccount gaan staan en dan via Menu hem verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Thanks, het kon inderdaad via dat scherm (daar kom je via "ander account" als je in je mail of sms zit)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Viel men telefoon net op de grond, dacht ik: 'ow, een hoekje er af...'
Ik til hem op: Heel de harde bovenkant van mn scherm in scheuren...
Ik vind dit wel heel gortig.... 1 keer laten vallen en dan meteen dit... Slecht over na gedacht om zo'n makkelijk scheurbaar design/materiaal te gebruiken... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb ook barsten in mijn scherm, door hem alleen in een tas gehad te hebben. Wellicht kunnen we garantie claimen als meer mensen hier last van hebben op basis van productiefout o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

ixl85 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:52:
Viel men telefoon net op de grond, dacht ik: 'ow, een hoekje er af...'
Ik til hem op: Heel de harde bovenkant van mn scherm in scheuren...
Ik vind dit wel heel gortig.... 1 keer laten vallen en dan meteen dit... Slecht over na gedacht om zo'n makkelijk scheurbaar design/materiaal te gebruiken... :|
Die van mij heb ik ook al een keer laten vallen en zit ook een scheur in het glas, niet echt grappig inderdaad :( Collega van mij heeft ook een S740 en het scherm was ook kapot, hij heeft toen via eBay een nieuwe besteld en hem zelf vervangen wat je veel geld scheelt als je geen verzekering ervoor hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik had het bij mijn vorige telefoon (een Palm Windows Mobile toestel). Als er op de verkeerde plek druk op het scherm komt dan is het inderdaad kapot.

Deze is toch ook al een paar keer op buiten op de tegels gevallen. Het is maar net hoe hij valt en het verschilt ook nog per telefoon hoe veel spanning er op het scherm staat.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Erazzzer schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:56:
Ik heb ook barsten in mijn scherm, door hem alleen in een tas gehad te hebben. Wellicht kunnen we garantie claimen als meer mensen hier last van hebben op basis van productiefout o.i.d.
M'n vader en een vriend ook beiden een scheur in de glasplaat over het scherm. Eén vanuit linkse en één vanuit rechtse bovenhoek.
Allebei door een val van ± 1,5 m op harde ondergrond, dus niet geheel onterecht.

[ Voor 5% gewijzigd door Impry op 25-09-2009 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of ik dit in dit topic mag plaatsen. Maar ik ben ik dubio tussen de Nokia E75 en deze S740. Heb goede ervaringem met de S730.

Wat ik vooral belangrijk vind ik duurzaamheid, internet, en een niet te grote telefoon.Touchscreen niet nodig. Ik lees nu overal dat schermen kapot gaan etc. IS dit echt een zwak punt van de 740? Is er ander glas gebruikt dan de S730? Want die kon wel tegen een behoorlijk stootje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:23:
Weet niet of ik dit in dit topic mag plaatsen. Maar ik ben ik dubio tussen de Nokia E75 en deze S740. Heb goede ervaringem met de S730.

Wat ik vooral belangrijk vind ik duurzaamheid, internet, en een niet te grote telefoon.Touchscreen niet nodig. Ik lees nu overal dat schermen kapot gaan etc. IS dit echt een zwak punt van de 740? Is er ander glas gebruikt dan de S730? Want die kon wel tegen een behoorlijk stootje
Dat is bij elke telefoon het zwakke punt. De mijne is ook gevallen (ook van 1,5 meter buiten op de tegels en een paar keer binnen maar dat is op vloerbedekking) en is nog steeds heel.

Het enige slechte aan de bouwkwaliteit van de telefoon vind ik de constructie om de mini of micro sd kaart te plaatsen en de simkaart. Dit ziet er erg goedkoop uit, gelukkig is dit iets wat je meestal niet al te vaak doet met een telefoon.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Als iemand een guide kan vinden hoe je het scherm moet vervangen graag, ik kan niks vinden...

Maar ik heb een dringende vraag!
Ik vertrek morgen naar indonesie voor 3 weken en zit er over na te denken om deze phone mee te nemen voor google earth.
Maar gebruikt google earth nou wel of niet internet, de pc versie niet in elk geval.
(hij mag op mn phone btw geen internet gaan gebruiken, word een dure grap!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcv11
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-06 12:12
ixl85 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:29:
... Maar gebruikt google earth nou wel of niet internet, ...
Ja, en kan je eenvoudig testen: installeer NoData (hier op het forum vaker langsgekomen) en zet de verbindingen op "disabled". Google Earth zal dan niet werken.

Als je naar het buitenland gaat, is het sowieso verstandig NoData te indstalleren en te gebruiken.
Dit voorkomt verborgen dataverkeer (standaardoptie in Comm Manager "gegevensverbinding" uitzetten stopt niet altijd alle dataverkeer) en daarmee hoge kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Google Earth gebruikt inderdaad internet en op een vrij aggresieve manier. Als je in Windows je dataverbinding uit hebt staan dat zet Google Earth deze aan zonder melding (bijna alle Google software doet dit). Als je dit niet wilt moet je zeker ook het programma no-data installeren.

Ik kan je McGuider aanbevelen. TomTom werkt niet, en Route66 is al weer vrij oud (al vraag ik me af of ze een map voor indonesie hebben, volgens mij heeft Google Earth daar ook bijna geen detail).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Thnx! Ik ga no data en MCGuider meteen proberen!
Ik vond het al zo dubieus, als ik mn data transfer uit zet in mn connection manager dan deed/doet google earth het nog wel.. (stom eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

ixl85 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 00:13:
Thnx! Ik ga no data en MCGuider meteen proberen!
Ik vond het al zo dubieus, als ik mn data transfer uit zet in mn connection manager dan deed/doet google earth het nog wel.. (stom eigenlijk)
Het heet eigenlijk niet meer McGuider maar Sygic Mobile maps....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het heeft verschillende namen, waarom weet ik ook niet helemaal. Ik zit trouwens even te kijken en ze hebben voornamelijk kaarten van Europese landen dus dat wordt ook niet zo'n succes.

Als je daar wifi hebt kun je Google Maps misschien wel gebruiken, maar dan moet je ook zeker no-data installeren want dataverkeer is de nieuwe melkkoe in het buitenland nu de gesprekstarieven niet meer zo extreem hoog zijn.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Marzman schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:21:
[...]

Waar wil je dat kabeltje op aansluiten? Als je een mediaspeler hebt zou je de telefoon als share kunnen gebruiken.
Weet niet :)

maar de Sony Ericsson Xperia X2 en de HTC Touch HD ondersteunen video out en hebben daar een kabeltje voor.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

vanpeltje schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:02:
[...]

Weet niet :)

maar de Sony Ericsson Xperia X2 en de HTC Touch HD ondersteunen video out en hebben daar een kabeltje voor.
De Touch Pro bedoel je? De Touch HD heeft volgens mij ook geen tv-out.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:18:
[...]

Dat is bij elke telefoon het zwakke punt. De mijne is ook gevallen (ook van 1,5 meter buiten op de tegels en een paar keer binnen maar dat is op vloerbedekking) en is nog steeds heel.

Het enige slechte aan de bouwkwaliteit van de telefoon vind ik de constructie om de mini of micro sd kaart te plaatsen en de simkaart. Dit ziet er erg goedkoop uit, gelukkig is dit iets wat je meestal niet al te vaak doet met een telefoon.
Duidelijk. Dat doe ik eens in de 1-2 jaar. Bedankt voor je reactie. Dan kan ik hem met vertrouwen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 00:13:
Ik maakte bij mijn GPRS profiel (in mijn geval vodafone) altijd een paar typefouten. Dus ipv vodafone, iets als voodavone.whatever

Als je dan in NL bent weer in vodafone.nl omzetten. Op die manier weet je ECHT zeker dat je geen GPRS verbinding KAN maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 21:11:
[...]

Ik maakte bij mijn GPRS profiel (in mijn geval vodafone) altijd een paar typefouten. Dus ipv vodafone, iets als voodavone.whatever

Als je dan in NL bent weer in vodafone.nl omzetten. Op die manier weet je ECHT zeker dat je geen GPRS verbinding KAN maken :)
De beste oplossing om alle internetactiviteiten op je Windows Phone te blokkeren en makkelijk te deblokkeren is naar mijn mening het programma NoData van Modaco.

http://www.modaco.com/con.../new-free-utility-nodata/

Ik ben vaak in Belgie dus ik ben er erg blij mee!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb nog een vraag. Wanneer je een reset doet en Internet Explorer voor het eerst opstart, dan vraagt hij welke kwaliteit je wil voor de multimedia (plaatjes, audio en video). je kan dan kiezen tussen laag, middel en hoog. Ik heb middel gekozen. Nu is het zo dat ik het liever op hoog wil, maar mijn telefoon niet wil resetten. Ik kan nergens vinden waar je dit kan instellen. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Erazzzer schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:43:
Ik heb nog een vraag. Wanneer je een reset doet en Internet Explorer voor het eerst opstart, dan vraagt hij welke kwaliteit je wil voor de multimedia (plaatjes, audio en video). je kan dan kiezen tussen laag, middel en hoog. Ik heb middel gekozen. Nu is het zo dat ik het liever op hoog wil, maar mijn telefoon niet wil resetten. Ik kan nergens vinden waar je dit kan instellen. Iemand?
Volgens mij kun je dat gewoon in de Internet Explorer instellen, je kunt de Font Size instellen en ergens verder in het menu de kwaliteit (Volgens mij, gebruik hem een al een tijdje niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

-={Fred_Perry}=- schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 13:16:
[...]

Volgens mij kun je dat gewoon in de Internet Explorer instellen, je kunt de Font Size instellen en ergens verder in het menu de kwaliteit (Volgens mij, gebruik hem een al een tijdje niet meer)
Je kan daar geen kwaliteit instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb hem ook al een keer gereset (omdat de GPS niet meer werkte) maar kan met niet herinneren dat ik daarvoor kon kiezen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Erazzzer schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 13:18:
[...]

Je kan daar geen kwaliteit instellen.
Is het soms het T-Mobile speed/proxy gebeuren?

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste