Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/08/htc-s740-ofc.jpg

HTC heeft een nieuw model in de S-serie aangekondigd; de HTC S740 is een smartphone met uitschuifbaar toetsenbord en de looks van de HTC Touch Diamond en Touch Pro.

De HTC S740 is een complete Windows Mobile 6.1 smartphone met volledig uitschuifbaar qwerty-toetsenbord, die qua vormgeving erg lijkt op de stijlvolle HTC Touch Diamond en HTC Touch Pro.

HTC S740

Deze nieuwe smartphone van HTC is erg geschikt voor zakelijke gebruik door de aanwezigheid van WiFi, snel internet (HSDPA), microSD-slot en het heldere 2.4" inch display. Ter ontspanning beschikt de HTC S740 ook over een 3.2 megapixel camera en ook navigeren is mogelijk dankzij de aanwezigheid van GPS.

HTC S740

De HTC S740 is medio september beschikbaar. De consumentenadviesprijs is 449,00 euro inclusief BTW.

http://www.htc.com/www/product.aspx?id=57634

Processor Qualcomm® MSM7225™, 528MHz
Platform Windows Mobile® 6.1 Standard
Memory ROM: 256MB
RAM: 256MB SDRAM
Dimensions 116.3 mm (L) X 43.4 mm (W) X 16.3 mm (T)
Weight 140g with battery
Display 2.4 inch TFT-LCD with backlight LEDs and QVGA resolution
Network HSDPA/WCDMA: 900/2100 MHz for Europe
(Up to 384 kbps up-link and 7.2 Mbps download speeds)
GSM/GPRS/EDGE: Quad-band 850, 900, 1800, 1900 MHz
(The device will operate on frequencies available from the cellular network.)
GPS Standalone GPS / AGPS
Connectivity Bluetooth® 2.0
Wi-Fi®: IEEE 802.11 b/g
HTC ExtUSB™ (11-pin mini-USB 2.0 and audio jack in one)
Camera 3.2 megapixel color camera with fixed focus
Audio Built-in microphone and speaker
Ring tone supported formats: AAC, AAC+, eAAC+, AMR-NB, AMR-WB, QCP, MP3, WMA, and WAV.
Battery Rechargeable Lithium-ion polymer battery
Capacity: 1000 mAh
Standby time:
- Up to 400 hours for WCDMA
- Up to 280 hours for GSM
Talk time:
- Up to 320 minutes for WCDMA
- Up to 380 minutes for GSM
(The above are subject to network and phone usage.)
AC Adapter AC input: 100 ~ 240V AC, 50/60 Hz
DC output: 5V and 1A

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wel mooi dat alle nieuwe HTC's in de zelfde stijl komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 12:52
Dit toestelletje ziet er netjes uit.
zit nog nu te twijfelen tussen de touch pro en deze voor als opvolger van mijn s710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 22:45

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Deze heeft dus geen touchscreen en niet de VGA resolutie die de Diamond en de Pro hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Waarom ze deze S serie nog steeds niet met een touchscreen hebben uitgerust is mij een raadsel. Hadden ze dat gedaan, dan had ik die S710/S730 allang aangeschaft en was de S740 de volgende geweest!

Nu heb ik het traject MDA Vario 1, Vario 2 en Herald gelopen en ik ga nu voor de Touch Pro. Toch jammer, want dat numerieke toetsenbord op de voorkant had me echt een uitkomst geleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peedy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:59:
Waarom ze deze S serie nog steeds niet met een touchscreen hebben uitgerust is mij een raadsel. Hadden ze dat gedaan, dan had ik die S710/S730 allang aangeschaft en was de S740 de volgende geweest!

Nu heb ik het traject MDA Vario 1, Vario 2 en Herald gelopen en ik ga nu voor de Touch Pro. Toch jammer, want dat numerieke toetsenbord op de voorkant had me echt een uitkomst geleken.
Omdat er misschien geen volledige wm6 op staat? :)
Wm6 standard (smartphone) kan volgens mij niet werken op een touchscreen-toestel want dan is het een gewone wm6 (pro)

Verder mooi toestelletje!
Als de beschikbare software (navigatie etc.) nou eens wat nieuwer/beter zou zijn zou ik zeker niet twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Ziet er strak uit, heb net als opvolger van de S710 de Touch Diamond gekocht. Maar als ik dit dan weer zie, baal ik een beetje .....

Is er nou geen vergelijkbaar toestel, maar dan ZONDER toetsenbord ... Ik hoef die eigenlijk niet, en wil een dunner toestel .... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:58
Van de Tweakers nieuwspage:

"Ook heeft HTC in het nieuwe toestel interne gps weggelaten: een gps-signaal moet van een externe ontvanger komen. "

Niet dat het mij in mijn rol als consument wat uitmaakt, heb immers een Touch Pro, maar welke bron klopt hier? De OP of Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El-Loco schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:03:

"Ook heeft HTC in het nieuwe toestel interne gps weggelaten: een gps-signaal moet van een externe ontvanger komen. "

Niet dat het mij in mijn rol als consument wat uitmaakt, heb immers een Touch Pro, maar welke bron klopt hier? De OP of Tweakers?
Zou mijn verbazen dat het zonder GPS gaat zijn.
Zijn voorganger (s730) heeft ook al een ingebouwde GPS.
Gok dus dat T.net het deze keer fout gaat hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
Ik vind het persoonlijk echt een lelijk ding, terwijl ik juist begon te vinden dat HTC "meer stijl" begon te krijgen, zodat het ook aantrekkelijk werd voor de vrouwelijke gebruikers onder ons. Het is een Touch Pro met een stuk eraan vast geplakt. Als je dan de afmetingen bekijkt, 116x43 mm, heb ik toch het gevoel dat het een 'misvormde look' heeft. Alsof iets uitgerekt is en daardoor smaller is geworden.

En dat alles om Touch Screen weg te laten? Dat is juist een soort besturing wat momenteel zo goed loopt/zo veel vraag naar is, dat het juist een pre is als je het kan leveren! En zeker een HTC die ermee groot geworden is, moet, naar mijn mening, gewoon het gevalletje "schoenmaker blijf bij je leest" hanteren!
Laat andere fabrikanten maar lekker toestellen zonder touch screens maken, maar als je bekend staat om deze gebruiksvorm, blijf er dan bij als het populair is!

[/my 2 cents]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Ik vind de S710 absoluut 1 van de beste smartphones die ik gehad heb (en volgens mij was die redelijk populair). Werkte bij mij echt super, heel erg blij mee en dus geen touch screen. Maar wilde na bijna 1,5 jaar wel iets nieuws. Dus voor de Touch Diamond gegaan. Ben ik op zich ook blij mee, maar vind het non touch screen toch wel erg prettig werken. Moet nog flink wennen aan de Touch Diamond, maar als ik deze S740 zie, vind ik dat toch wel erg mooi ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:18:
[...]

Zijn voorganger (s730) heeft ook al een ingebouwde GPS.
Gok dus dat T.net het deze keer fout gaat hebben ...
de s730 heeft geen gps, dit was de bedoeling maar deze is weggelaten bij productiemodellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
El-Loco schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:03:

ik heb als bron de HTC website gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:21:
[...]

Omdat er misschien geen volledige wm6 op staat? :)
Wm6 standard (smartphone) kan volgens mij niet werken op een touchscreen-toestel want dan is het een gewone wm6 (pro)

Verder mooi toestelletje!
Als de beschikbare software (navigatie etc.) nou eens wat nieuwer/beter zou zijn zou ik zeker niet twijfelen.
Dat snap ik, maar dan gooien ze er toch WM6 Pro op ;) Dat zou ik graag zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-08 13:27
Hierbij een tabel met alle verschillen tussen de S740 en de Touch modellen. Wellicht iets voor in de TS... ;)

S740Touch DiamondTouch Pro
ChipsetMSM7225MSM7201AMSM7201A
Processor snelheid528MHz528MHz528MHz
ROM geheugen256MB256MB512MB
RAM geheugen256MB192MB 288MB
Flash geheugenMicroSD(HC)4GB internMicroSD(HC)
OSWM 6.1 StandardWM 6.1 ProWM6.1 Pro
TouchFlo 3DNeeJaJa
Scherm2.4'' 320x2402.8" 640x4802.8" 640x480
TV-Out Nee Nee Ja, tulp via extended USB
Camera's3.2MP Fixed Focus3.2MP AF & 0.3MP3.2MP AF + LED & 0.3MP
Accu (mAh, standby, spreektijd)1000mAh, 280 uur, 6 uur 900mAh, 285 uur, 5.5 uur 1340mAh, 406 uur, 8 uur
InvoerQWERTY of nummeriekOnscreen QWERTY of onscreen
Afmetingen 16.3x116.3x43.4 (mm)11,3x102x51 (mm) 18,1x102x51 (mm)
Gewicht 140g110g 165g
Adviesprijs €450,-€550,-€650,-

Overige specs van alle toestellen:
  • Quadband GSM, GPRS & EDGE: 850/900/1800/1900 MHz[1]
  • HSDPA, WCDMA (tot 384kbps up & 7.2Mbps down): 900/2100 MHz
  • WiFi 802.11b + 802.11g
  • Bluetooth 2.0 met A2DP Stereo ondersteuning
  • GPS + a-GPS (via interne Qualcomm One chipset)
  • FM radio stereo + RDS
  • Trilalarm
  • HTC ExtUSB (mini-USB USB2.0 + ondersteuning voor audio/headsets)
[1]Pas vanaf de officiële 1.93 ROM wordt de 850MHz band ondersteund.

Zie ook de HTC website voor uitgebreide specificaties van de S740, de Touch Diamond en de Touch Pro.

Met dank aan Neok_ voor zijn tabel in het Touch Diamond-topic, die ik heb gebruikt als basis voor deze tabel.

[ Voor 4% gewijzigd door Limit-NL op 14-09-2008 01:00 . Reden: fine tuning en _Neok referentie geplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smartphoneshop heeft m al op z'n site, 430 E'tjes!!! Dat is wel errrruggg verleidelijk, een afgeslankte Touch Pro voor 150-200 minder

http://www.smartphoneshop.nl/product/57975/htc-s740.html

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
welk navigatie zou hier op werken

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Er staat WM6.1 op, daar moet je je antwoord toch mee kunnen vinden. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

pven schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:13:
[...]

Let wel op, geen touchscreen, daar moet de software wel op gemaakt zijn. Ik heb al in de comments van de newspost gelezen dat TomTom iig WEL kan werken zonder touchscreen.

bluewalk in 'nieuws: HTC komt met Windows Mobile-smartphone zonder touchscreen'

nieuws: HTC komt met Windows Mobile-smartphone zonder touchscreen

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
pven schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:13:
[...]

Wat ik bedoel gaan ze hier ook tomtom 7bijleveren zoals bij de HTC Touch Pro ?

Verwijderd

Dit lijkt me dus gewoon de ideale smartphone. Ik heb nu een Tytn (dus een touch screen) met als nadelen:
  • Groot, log en zwaar
  • Touch screen raakt bekrast
  • Screen alingment is regelmatig slecht. Met screen protector wordt dat nog erger
  • Cijfertjes toetsen tijdens het bellen (keuzemenu's) kan alleen via het toetsenbord
  • Aanraken is vaak niet accuraat. Bv. in de auto de speaker aanzetten lukt vaak niet direct
Maar het belangrijkste:
  • Even een sms-je sturen tijdens het lopen lukt gewoon niet. Je hebt 2 handen nodig. 7(8)7
Ik heb al tijden geleden hier en daar op fora gezegd dat ik het liefst een toestel met numeriek en alfanumeriek toetsenbord én met een scherm van acceptabele afmetingen én met sepcificaties die even goed of beter zijn dan die van de Tytn zou willen hebben. En dat biedt HTC nu denk ik :*) Maar ik weet 't pas zeker als de S740 in de winkels ligt en ik er even mee kan experimenteren :9~
l1m1t schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 13:46:
Hierbij een tabel met alle verschillen tussen de S740 en de Touch modellen. Wellicht iets voor in de TS... ;)
Bedankt voor het overzicht, _/-\o_ dat maakt het maken van een keuze tussen deze toestellen veel makkelijker. Ja, echt iets voor de TS. De prijs ligt onder die van de Diamond, dus waarschijnlijk komt Vodafoon wel met een gratis toestel bij een € 22,50 + internet abbo :P

De TS mag van mij trouwens flink aangepakt worden, zoiets als bij het Diamond forum of bij het Touch Pro forum. Ook even linkjes naar die fora erop? :Y
Peedy schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:11:
[...]
Dat snap ik, maar dan gooien ze er toch WM6 Pro op ;) Dat zou ik graag zien!
Dan moet er ook een touchscreen op, en dat maakt het toestel natuurlijk weer wel een stuk duurder O-) .
brrrt schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:29:
Ik vind het persoonlijk echt een lelijk ding
Smaken verschillen. Ik vind het juist een erg mooi toetstel. Net wat dunner en slanker dan de TP en wat langer O+ Dan heb je toch net iets meer telefoon in je hand / aan je oor. Nog wel even afwachten hoe het aanvoelt in je broekzak :*)
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:18:
Er zal vast geen GPS op zitten :N Tot nu toe was het einde van speculaties over wel/geen GPS steeds... jammer maar helaas :X Alleen op de toestellen die direct met GPS werden aangekondigd zat het ook. Maar ik hoor meer neagtieve dan positieve ervaringen met ingebouwde GPS. Sta je onder een afdakje, kan 'ie de satellieten al niet vinden :S Laat staan binnen (dat is ook niet echt nodig natuurlijk, maar toch...). Een losse GPS-muis heeft deze nadelen niet en is klein genoeg om zonder hinder altijd bij je te hebben. Dat heb ik dus O-)

Oh ja, vanmiddag bij BC: wordt verwacht in week 41. Dus nog maar even wachten -O- en dan
*O* *O* *O*

Edit: Hier het eerste (?) filmpje van de S740 op YouTube. Auf Deutsch, maar dat kunnen we best verstaan, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:44:
Dit lijkt me dus gewoon de ideale smartphone.
*Knip*
Er staat duidelijk en vanaf het begin dat hij op de HTC -site staat, bij de specificaties dat hij GPS, zelfs mogelijkheid voor aGPS zal hebben...

Nice filmpje! Hij zegt wel heel duidelijk, de achterkant wordt mat en de voorkant gladder. Week 41, Oktober??? Hahaha dat is best sloom, ik denk dat over 2 weken hij bij Smartphoneshop te koop is. Wel opvallend dat er veel meer interesse is voor de TP t.o.v. deze want dit is overduidelijk de betere koop, 150 tot 200 euro minder, geen touchscreen met vette vingerafdrukken, kleinere batterij, kleiner scherm en geen AF en flitser maar wel numeriek toetsenbord en grotere knoppen op de QWERTY zo te zien, een punt van kritiek op de TP. En je hoeft niet met memoryleaks of traagheid van Touchflow3D te werken, maar wel een slicke UI. En zoals je zegt, jec wordt niet aangezien als een business-mannetje als je hiermee aankomt, wat je wel snel hebt met een touchscreen-smartphone IMO.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
Dit lijkt me dus gewoon de ideale smartphone. Ik heb nu een Tytn (dus een touch screen) met als nadelen:
  • Groot, log en zwaar
  • Touch screen raakt bekrast
  • Screen alingment is regelmatig slecht. Met screen protector wordt dat nog erger
  • Cijfertjes toetsen tijdens het bellen (keuzemenu's) kan alleen via het toetsenbord
  • Aanraken is vaak niet accuraat. Bv. in de auto de speaker aanzetten lukt vaak niet direct
Maar het belangrijkste:
  • Even een sms-je sturen tijdens het lopen lukt gewoon niet. Je hebt 2 handen nodig. 7(8)7
Ik heb al tijden geleden hier en daar op fora gezegd dat ik het liefst een toestel met numeriek en alfanumeriek toetsenbord én met een scherm van acceptabele afmetingen én met sepcificaties die even goed of beter zijn dan die van de Tytn zou willen hebben. En dat biedt HTC nu denk ik :*) Maar ik weet 't pas zeker als de S740 in de winkels ligt en ik er even mee kan experimenteren :9~
Ben het helemaal met je eens. Ik heb zelf geen grote smartphone gehad, maar alles wat je zegt zijn denk ik ook gelijk de beste argumenten om als normale gebruiker de Touch Pro te laten staan voor een S740. Behalve het grote prijsverschil natuurlijk... ;)
Bedankt voor het overzicht, _/-\o_ dat maakt het maken van een keuze tussen deze toestellen veel makkelijker. Ja, echt iets voor de TS. De prijs ligt onder die van de Diamond, dus waarschijnlijk komt Vodafoon wel met een gratis toestel bij een € 22,50 + internet abbo :P

De TS mag van mij trouwens flink aangepakt worden, zoiets als bij het Diamond forum of bij het Touch Pro forum. Ook even linkjes naar die fora erop? :Y
Inderdaad.. de TS kan wel wat opgeleukt worden. Jammer genoeg ben ik niet zo handig met PS of dergelijke programma's, voelt iemand zich geroepen om hier een degelijke TS voor te maken? Dit is bijna S740-onwaardig... :p
Oh ja, vanmiddag bij BC: wordt verwacht in week 41. Dus nog maar even wachten -O- en dan
*O* *O* *O*

Edit: Hier het eerste (?) filmpje van de S740 op YouTube. Auf Deutsch, maar dat kunnen we best verstaan, toch?
Week 41? Dat kan niet kloppen... Touch Pro stond voor medio augustus en die is inmiddels al uit. Ik denk eerder rond week 39, maar hij is hoe dan ook het wachten waard.
Bedankt voor het filmpje! Zo te zien is het een bijzondere verschijning. Gelukkig dat ze die achterkant mat gaan maken, ik zie nu al erg veel vingerafdrukken! De voorkant is nu nog wat saai, maar die wordt waarschijnlijk net zoals de TD en de TP! O+
Vanaf vandaag begint de IFA-beurs in Berlijn, dus we kunnen wellicht meer informatie en beeldmateriaal verwachten van de S740. Laten we hopen op uitgebreide demo's op Youtube! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:12:
Er staat duidelijk en vanaf het begin dat hij op de HTC -site staat, bij de specificaties dat hij GPS, zelfs mogelijkheid voor aGPS zal hebben...

*Knip*

Week 41, Oktober??? Hahaha dat is best sloom, ik denk dat over 2 weken hij bij Smartphoneshop te koop is.
Op de HTC-site staat "stand alone GPS" Daar wordt toch gewoon een GPS-muis mee bedoeld? En aGPS maakt gebruik van de GSM masten. Geeft dus wel een snelle maar ook erg onnauwkeurige fix.

Week 41 stond in de computer bij BC, ik heb het zelf gezien. Ik wil het toestel echt eerst in mijn hand gehad hebben voordat ik het koop. Daarom koop ik 'm liever niet via internet. Maar als jullie 'm eerst uitgebreid testen... ;) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de eerste foto's van de s740 naast de S710...

http://www.ce4you.cz/articles/detail.asp?a=321

Graag jullie reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l1m1t schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:48:
Inderdaad.. de TS kan wel wat opgeleukt worden. Jammer genoeg ben ik niet zo handig met PS of dergelijke programma's, voelt iemand zich geroepen om hier een degelijke TS voor te maken? Dit is bijna S740-onwaardig... :p
Als jij de inhoud bepaalt, wil ik wel helpen met de opmaak. MS FrontPage heeft weinig geheimen voor me, of anders werkt good old html ook natuurlijk.

Edit: hé, we zijn al op pagina 2. Dat rijmt en het gaat snel met dit forum.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2008 10:23 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Er zal vast geen GPS op zitten :N Tot nu toe was het einde van speculaties over wel/geen GPS steeds... jammer maar helaas :X Alleen op de toestellen die direct met GPS werden aangekondigd zat het ook. Maar ik hoor meer neagtieve dan positieve ervaringen met ingebouwde GPS. Sta je onder een afdakje, kan 'ie de satellieten al niet vinden :S Laat staan binnen (dat is ook niet echt nodig natuurlijk, maar toch...). Een losse GPS-muis heeft deze nadelen niet en is klein genoeg om zonder hinder altijd bij je te hebben. Dat heb ik dus O-)
Specs volgens PDAshop

HTC S740 features:

* Windows Mobile 6.1
* Geheugen uitbreidbaar via MicroSD-slot
* Snel internet via HSDPA en wifi
* GPS-ontvanger met A-GPS
* Google Maps voorgeïnstalleerd
* Uitgebreide multimediaspeler
* 3,2-megapixelcamera
* Bluetooth met A2DP
* FM-ontvanger

Lijkt me dus wel dat de s740 GPS zal hebben ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:12:

Graag jullie reactie
Zoals al gezegd, de achterkant wordt uiteindelijk zo mat als de TP en de voorkant glanzender, zie het Youtube-filmpje auf Deutsch. Dit is het prototype. Maar ohoh wat ziet dat keyboard er een stuk beter uit! Veel meer ruimte voor je vingers:D !! Wel iets andere lay-out maar dit is alleen wennen en dan werkt dat als een zonnetje. Menu's zien er netjes uit en foto's ook zeker niet slecht! Een min-puntje, het scherm ziet er in vergelijking met de TP er erg klein en heel donker uit.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:14:
[...]

Op de HTC-site staat "stand alone GPS" Daar wordt toch gewoon een GPS-muis mee bedoeld? En aGPS maakt gebruik van de GSM masten. Geeft dus wel een snelle maar ook erg onnauwkeurige fix.

Week 41 stond in de computer bij BC, ik heb het zelf gezien. Ik wil het toestel echt eerst in mijn hand gehad hebben voordat ik het koop. Daarom koop ik 'm liever niet via internet. Maar als jullie 'm eerst uitgebreid testen... ;) d:)b
Ja ik snap het ook niet meer, bij de press-release hadden ze het simpelweg over GPS / A-GPS als feature, maar inderdaad iets van een bijgeleverd GPS-zendertje/muis zal het uiteindelijk worden.

Meer foto's met vergelijkingen, check 'm out:

http://www.engadget.com/p...d-s740-go-head-to-head-1/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
Nog meer mooie plaatjes van de S740! :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/2191.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/nieuws/200808_htc-s740-91.jpg

Meer foto's van GSM Helpdesk.nl

Meer foto's van Nieuwemobiel.nl

Reminder: Dit is een prototype, de retail-versie zal waarschijnlijk met een glansend front (net zoals de Touch series) en een matte achterzijde komen volgens onze Duitse vriend van Magnus.de
Nog bedankt voor de mooie foto's, Serge! d:)b
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:16:
[...]

Als jij de inhoud bepaalt, wil ik wel helpen met de opmaak. MS FrontPage heeft weinig geheimen voor me, of anders werkt good old html ook natuurlijk.
Ik stel voor dat we gewoonweg de Touch Pro TS kopiëren en aanpassen zodat het past bij de S740. Die TS lijkt me een mooie basis als TS. De huidige TS kunnen we daarin inpassen en dan zijn we al een heel eind.

[ Voor 19% gewijzigd door Limit-NL op 30-08-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l1m1t schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:25:
Nog meer mooie plaatjes van de S740! :9~

*Knip*

Ik stel voor dat we gewoonweg de Touch Pro TS kopiëren en aanpassen zodat het past bij de S740. Die TS lijkt me een mooie basis als TS. De huidige TS kunnen we daarin inpassen en dan zijn we al een heel eind.
Duidelijke foto's. Ik ga echt voor de s740 vs de TP d:)b . Schermpje lijkt me ook zeker groot genoeg.

Ik ga aan de gang met de TS zodra ik er wat tijd voor heb, zeker ergens in de komende week. Hoe denk je erover om ook de aanvullende info uit de TS van de Diamond over te nemen? Zoals de accessoires? De meeste zullen ook wel op de s740 passen. En hoe krijg ik mijn bouwsels bij jou?
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:54:
Ja ik snap het ook niet meer, bij de press-release hadden ze het simpelweg over GPS / A-GPS als feature, maar inderdaad iets van een bijgeleverd GPS-zendertje/muis zal het uiteindelijk worden.
Ik heb een direct contact met htc gevonden: http://twitter.com/htc :) en heb ze gevraagd wat ze precies bedoelen met 'stand alone GPS'. Het antwoord komt natuurlijk hier zodra ik het heb.

De s740 is overigens in alle richtingen toevallig net zo groot als het etuitje voor mijn zonnebril clip-on die ik al de hele zomer zonder enige hinder in mijn broekzak bij me heb.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2008 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Peedy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:59:
Waarom ze deze S serie nog steeds niet met een touchscreen hebben uitgerust is mij een raadsel.
Omdat WM Standard bedoeld is om met toetsen bediend te worden, terwijl WM Professional bedoeld is om via het scherm bediend te worden.

Ik vind het juist goed om te zien dat HTC ook de non-touchscreen devices blijft produceren.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:12:

Graag jullie reactie
Ik moet zeggen dat hij wel lang is ..... Ik had de S710 en nu Diamond. Qua specs is hij echt perfect (alleen voor mij hoeft dat toetsenbord niet) ...

[ Voor 16% gewijzigd door mattrob op 31-08-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
klein detail, in de startpost staat een accu van 1000mAh, op de pda shop staat hij alszijnde 1050, weet niet of iemand het precieze weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:54:
[...]

Zoals al gezegd, de achterkant wordt uiteindelijk zo mat als de TP en de voorkant glanzender, zie het Youtube-filmpje auf Deutsch. Dit is het prototype. Maar ohoh wat ziet dat keyboard er een stuk beter uit! Veel meer ruimte voor je vingers:D !! Wel iets andere lay-out maar dit is alleen wennen en dan werkt dat als een zonnetje. Menu's zien er netjes uit en foto's ook zeker niet slecht! Een min-puntje, het scherm ziet er in vergelijking met de TP er erg klein en heel donker uit.
Lol, dat is een duits keyboard. Het wordt immers door een duitser geshowed. In nederland zal het gewoon een qwerty-keyboard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:40:
Ik heb een direct contact met htc gevonden: http://twitter.com/htc :) en heb ze gevraagd wat ze precies bedoelen met 'stand alone GPS'. Het antwoord komt natuurlijk hier zodra ik het heb.
Het antwoord van HTC kwam snel: "standalone GPS means it has GPS built in and does not require a network connection or additional hardware to use it."
:)
Kortom: we hebben dus een ingebouwde GPS-ontvanger en aGPS (d.i. assisted GPS) via de GSM-masten. En als tip voor iedereen: maak een twitteraccount en zet HTC in je lijst met gebruikers die je volgt. Mij toevoegen mag ook als je wilt, zelfde gebruikersnaam als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 15:42:
[...]

Het antwoord van HTC kwam snel: "standalone GPS means it has GPS built in and does not require a network connection or additional hardware to use it."
:)
Kortom: we hebben dus een ingebouwde GPS-ontvanger en aGPS (d.i. assisted GPS) via de GSM-masten. En als tip voor iedereen: maak een twitteraccount en zet HTC in je lijst met gebruikers die je volgt. Mij toevoegen mag ook als je wilt, zelfde gebruikersnaam als hier.
Ben zeer benieuwd of dit ook echt gaat gebeuren. Leek ook zo bij de S730, maar dat was ook allemaal ineens anders...hoop het trouwens van wel. Verders een top telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:27:
Ben zeer benieuwd of dit ook echt gaat gebeuren. Leek ook zo bij de S730, maar dat was ook allemaal ineens anders...hoop het trouwens van wel. Verders een top telefoon!
Als ze het toch niet doen gaan we ze met z'n allen zoveel twitter-tweets sturen dat ze helemaal dol worden daar. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:27
[...]

bij de s730 heeft het volgens mij nooit in de spec.lijsten gestaan. Veel mensen dachten van wel, omdat de gebruikte chipset het ondersteunde. Nu wordt er duidelijk naar buiten gebracht dat er wel gps aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
[...]

naja hij is al zo te bestellen bij pdashop en daar staat het in de specs lijst...denk dat ze het er wel bij zouden zetten als het niet zeker was...

maar daar is hij als enige pas te bestellen hoewel hij op niet op voorraad staat, is dat omdat hij nog niet officieel uit is? wanneer is die datum dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:31:
[...]

bij de s730 heeft het volgens mij nooit in de spec.lijsten gestaan. Veel mensen dachten van wel, omdat de gebruikte chipset het ondersteunde. Nu wordt er duidelijk naar buiten gebracht dat er wel gps aanwezig is.
Niet correct, ik was geïnteresseerd toentertijd in de s730 en het heeft op een site gestaan. Ik zeg niet dat HTC dat erop heeft gezet, maar zij waren niet bepaald direct over het punt 'Beschikt de S730 over interne GPS'. Dus tja....
darkpluisje schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:44:
[...]

naja hij is al zo te bestellen bij pdashop en daar staat het in de specs lijst...denk dat ze het er wel bij zouden zetten als het niet zeker was...

maar daar is hij als enige pas te bestellen hoewel hij op niet op voorraad staat, is dat omdat hij nog niet officieel uit is? wanneer is die datum dan precies?
Ik heb in dit topic volgens mij gelezen, week 39 / 41. Ik weet het echter niet. Maar ik ben het wel met EddeBu eens. Lekker spammen als het niet klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy

[...]

Dan moet er ook een touchscreen op, en dat maakt het toestel natuurlijk weer wel een stuk duurder O-) .
Klopt, maar dat maakt me niet zoveel uit. Dan zou het namelijk, in aanvulling op jouw punten, dé meest ideale telefoon zijn! Hoewel het puntje van krassen op je scherm natuurlijk ook geldt voor deze telefoon, maar daar hebben we oplossingen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peedy schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:11:
[...]

Klopt, maar dat maakt me niet zoveel uit. Dan zou het namelijk, in aanvulling op jouw punten, dé meest ideale telefoon zijn! Hoewel het puntje van krassen op je scherm natuurlijk ook geldt voor deze telefoon, maar daar hebben we oplossingen voor.
Ik vind het juist goed dat ze diverse telefoons op de markt brengen voor een breder publiek. Zij hebben al de TD en de TP met touchscreen. Waarom dan ook nog eens de S740 met touchscreen. Ik vind het jammer dat bepaalde software niet goed functioneert op telefoons zonder touchscreen met windows mobile. Dat schrikt sommige mensen wel af. Om nu continue met een fake cursor te werken is ook niet 'je van het'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:40:
Ik vind het jammer dat bepaalde software niet goed functioneert op telefoons zonder touchscreen met windows mobile.
Ik denk dat dat probleem vooral erin bestaat dat bij heel veel mensen nog steeds niet duidelijk is dat WM6 Standard en WM6 Professional twee behoorlijk verschillende besturingssystemen zijn.

In essentie is de eerste een telefoon-gericht OS met PIM functionaliteit, terwijl de tweede een PDA-OS is met telefoonfunctionaliteit.

Omdat dit onderscheid niet of althans niet voldoende duidelijk is, zie je telkens weer dat mensen denken dat elke WM applicatie geschikt is of zou moeten zijn voor elk WM device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peedy schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:11:
Dan zou het namelijk, in aanvulling op jouw punten, dé meest ideale telefoon zijn! Hoewel het puntje van krassen op je scherm natuurlijk ook geldt voor deze telefoon, maar daar hebben we oplossingen voor.
Na ruim 1,5 jaar met een Tytn ben ik het niet helemaal met je eens. Groot nadeel van een touch screen vind ik dat de screen alignment regelmatig niet in orde is. Met een screenprotector erop wordt dat probleem erger. Sure, opnieuw uitlijnen verhelpt het wel, maar ik erger me er regelmatig aan. En daar komt dan nog bij dat StevenK gelijk heeft:
StevenK schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:48:
...dat WM6 Standard en WM6 Professional twee behoorlijk verschillende besturingssystemen zijn.
Welke van de 2 zou HTC dan op zo'n hybride-toestel moeten installeren?

Misschien ook een goed moment om het eens te gaan hebben over de must-haves voor een smartphone, dus met WM6 Standaard. Voor een PPC, met WM6 Pro, kan ik moeiteloos een lijst opsommen maar voor de s740 dus nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:30:
[...]

Welke van de 2 zou HTC dan op zo'n hybride-toestel moeten installeren?

Misschien ook een goed moment om het eens te gaan hebben over de must-haves voor een smartphone, dus met WM6 Standaard. Voor een PPC, met WM6 Pro, kan ik moeiteloos een lijst opsommen maar voor de s740 dus nog niet.
En dat is dus mijn punt. Je haalt de woorden uit mijn mond. Ik ben ook wel eens benieuwd naar een goede lijst van software.

edit: verkeerde OS in mijn hoofd..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2008 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 17:41
Ik vind dat WM standaard helemaal niet zo beperkt is.

Alles wat ik wil kan ik als software vinden voor mijn S710!!
Ook navigatie: TomTom 5.2 + v6.6 maps, of Garmin XT werken prima!

Ik had voor de S710 een Vario en vind in praktijk een numeriek toetsenbordje een zegen! Ik mis de touchscreen helemaal niet. (misschien zou het wel leuk zijn: een toestel met én numeriek, én qwerty, én touchscreen)

Deze S740 ziet er wel geweldig uit!!!

@vorige posters:
Ik kan een hele lijst software opnoemen, wat zoek je precies?

[ Voor 8% gewijzigd door birdibird op 02-09-2008 12:06 ]

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Verwijderd

mooie telefoon! erg interessant...
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:40:
[...]
Waarom dan ook nog eens de S740 met touchscreen.
omdat je graag én een toetsenbord én een touchscreen wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... topic staat een beetje stil. Het hele weekend geen updates. Even wat nieuw leven inblazen:

Nieuwe filmpjes hier, hier (s740 is duidelijk dunner dan de TP) en hier (MSN ingebouwd? Dat is niet WM6-standaard!).
birdibird schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:05:
@vorige posters:
Ik kan een hele lijst software opnoemen, wat zoek je precies?
Wat ik bedoel is dit: op mijn Tytn heb ik de volgende apps draaien, die het prima doen op een touch device, maar niet gemaakt zijn voor non-touch. Wat zijn goede alternatieven voor o.a.:
  • cLaunch (een program launcher)
  • PPCProfilePro (phone profiles)
  • PocketCM Contact Manager
  • FBTV (on-line TV gids)
  • iGO (navigatie)
Maar ook welke apps hebben bv. de s730 bezitters draaien en hoe gebruikersvriendelijk zijn die? Welke apps zou elke smartphonegebruiker gewoon moeten hebben, wat zijn leuke apps voor erbij en wat zijn echte afraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 19:19:
Maar ook welke apps hebben bv. de s730 bezitters draaien en hoe gebruikersvriendelijk zijn die? Welke apps zou elke smartphonegebruiker gewoon moeten hebben, wat zijn leuke apps voor erbij en wat zijn echte afraders?
Ik heb op mijn Treo 500 alleen Google maps en Emoze (om naast DirectPush met kantoor ook nog mijn privémail te kunnen pushen) en verder gebruik ik de ingebouwde extra apps: office, adobe reader. Zelfde gold ook voor m'n i620 hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
l1m1t schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 13:46:

S740Touch DiamondTouch Pro
ChipsetMSM7225MSM7201AMSM7201A
Processor snelheid528MHz528MHz528MHz
ROM geheugen256MB256MB512MB
RAM geheugen256MB192MB 288MB
Flash geheugenMicroSD(HC)4GB internMicroSD(HC)
OSWM 6.1 StandardWM 6.1 ProWM6.1 Pro
TouchFlo 3DNeeJaJa
Scherm2.4'' 320x2402.8" 640x4802.8" 640x480
TV-Out Nee Nee Ja, tulp via extended USB
Camera's3.2MP Fixed Focus3.2MP AF & 0.3MP3.2MP AF + LED & 0.3MP
Accu (mAh, standby, spreektijd)1000mAh, 280 uur, 6 uur 900mAh, 285 uur, 5.5 uur 1340mAh, 406 uur, 8 uur
InvoerQWERTY of nummeriekOnscreen QWERTY of onscreen
Afmetingen 16.3x116.3x43.4 (mm)11,3x102x51 (mm) 18,1x102x51 (mm)
Gewicht 140g110g 165g
Adviesprijs €450,-€550,-€650,-

Overige specs van alle toestellen:
  • Quadband GSM, GPRS & EDGE: 850/900/1800/1900 MHz[1]
  • HSDPA, WCDMA (tot 384kbps up & 7.2Mbps down): 900/2100 MHz
  • WiFi 802.11b + 802.11g
  • Bluetooth 2.0 met A2DP Stereo ondersteuning
  • GPS + a-GPS (via interne Qualcomm One chipset)
  • FM radio stereo + RDS
  • Trilalarm
  • HTC ExtUSB (mini-USB USB2.0 + ondersteuning voor audio/headsets)
[1]Pas vanaf de officiële 1.93 ROM wordt de 850MHz band ondersteund.

Zie ook de HTC website voor uitgebreide specificaties van de S740, de Touch Diamond en de Touch Pro.
Mooie tabel, waar heb je die vandaan :/ ?
De opmerking over quadband ondersteuning vanaf de 1.93ROM is verder totaal niet van toepassing op de S740.

Als je iets kopieerdt, doe het dan ook goed..

[ Voor 0% gewijzigd door Neok_ op 09-09-2008 21:22 . Reden: :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neok_ schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:21:
Als je iets kopieerd, doe het dan ook goed..
Het zou aardiger zijn en duidelijker als je even aangeeft hoe het dan wel moet zijn :X En kopieert is met een t 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 20:50:
[...]

Het zou aardiger zijn en duidelijker als je even aangeeft hoe het dan wel moet zijn :X
offtopic:
Het gaat mij erom dat zonder verwijzing even een tabel uit mijn post wordt gehaald, iets waar ik veel tijd in heb geïnvesteerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Neok_ op 09-09-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
Neok_ schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:25:
[...]

offtopic:
Het gaat mij erom dat zonder verwijzing even een tabel uit mijn post wordt gehaald, iets waar ik veel tijd in heb geïnvesteerd.
Het spijt me voor het klakkeloos kopieren van de tabel, ik heb hem enkel gebruikt als basis en daarbij enkele aanvullingen gemaakt. Hierbij een een dikke edit, zodat duidelijk is waar ik de tabel vandaan heb geplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
niet druk maken over het kopieren van een tabel ;)

hmm ik weet niet wat ik er moet vinden, het is wel handig zon touchscreen.
nu heb je dus een uitschijf toetsenbord. ik weet niet wat daar het voordeel van is.
ja, ze willen gewoon een goedkopere mobieltje lanceren om de andere telefoon gebruikers te kunnen concurreren?

het mobieltje moet dus zijwaards in je handen, waardoor de funtie smsen bv ook met 2 handen moet zoals bij zun broer TD. ? het nadeel lijkt mij dat je een uitgerekt scherm krijgt dan recht op?
weet niet wat handiger is zijwaarts of rechtop.

als ik het niet goed heb moet je het maar zeggen.

[edit]
ik heb met mun domme kop over het plaatje gekeken!
daarop staat dus "rechtop" een toetsenbord onder de nummers.
mm dit hadden ze dus met de TD ook moeten doen, verrekt handig!
[edit]

[ Voor 13% gewijzigd door rinusnl op 16-09-2008 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Nu online
rinusnl schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:38:
niet druk maken over het kopieren van een tabel ;)

hmm ik weet niet wat ik er moet vinden, het is wel handig zon touchscreen.
nu heb je dus een uitschijf toetsenbord. ik weet niet wat daar het voordeel van is.
Het voordeel is een ander OS.

Verwijderd

offtopic:
Ben je ff niet op GoT, hebben ze de hele interface veranderd. Ik vind het op 't eerste gezicht geen verbetering. Nou ja, 't zal wel wennen

Diverse nieuwe filmpjes hier.

• hellboy123
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:28:
offtopic:
Ben je ff niet op GoT, hebben ze de hele interface veranderd. Ik vind het op 't eerste gezicht geen verbetering. Nou ja, 't zal wel wennen

Diverse nieuwe filmpjes hier.
thx voor filmpjes

offtopic:
als je de lay-out niets vind, in de opties de tracker uitschakelen en oude layout terug zetten. Dan zie je het verschil niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

Is er al iemand die dit toestel in zijn/haar bezit heeft? Wil hem graag bij mijn abonnementsverlenging nemen en bij die zaak geven ze steeds aan dat het aan het einde van de week wel leverbaar zou moeten zijn, maar ik heb het gevoel dat hij niet echt leverbaar is hier?

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:28:
Is er al iemand die dit toestel in zijn/haar bezit heeft? Wil hem graag bij mijn abonnementsverlenging nemen en bij die zaak geven ze steeds aan dat het aan het einde van de week wel leverbaar zou moeten zijn, maar ik heb het gevoel dat hij niet echt leverbaar is hier?
dat zou ik ook wel eens willen weten, ik wacht zelf al van begin september toen hij op pdashop werd opgenomen.
ben ik eindelijk van die buggy e-Ten vanaf ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Ik ben ook weer op zoek naar een nieuwe en kwam deze tegen. Wat een strak dingetje, en goede specs!
Benieuwd wanneer hij leverbaar is!

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

EvoII schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 00:15:
Ik ben ook weer op zoek naar een nieuwe en kwam deze tegen. Wat een strak dingetje, en goede specs!
Benieuwd wanneer hij leverbaar is!
Als het goed is aan het einde van de maand leverbaar, hoop het wel zodat ik niet te lang hoef te wachten na mijn abonnementsverlenging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaiseros
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:33
-={Fred_Perry}=- schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:10:
[...]

Als het goed is aan het einde van de maand leverbaar, hoop het wel zodat ik niet te lang hoef te wachten na mijn abonnementsverlenging :(
Ik zit er momenteel ook op te wachten. Lijkt me een zeer goede en mooie telefoon. Weet iemand op welke datum hij precies uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Kaiseros schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:56:
[...]

Ik zit er momenteel ook op te wachten. Lijkt me een zeer goede en mooie telefoon. Weet iemand op welke datum hij precies uitkomt?
Vorige week donderdag nog bij mijn telefoonboer langs geweest, hij gaf aan dat het nog steeds aan het einde van deze maand zou zijn. Maar ja... Je weet het helaas maar nooit bij HTC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conjacq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-09 14:26
De handleiding is inmiddels te downloaden op de HTC-website.

Hoofdstuk 9 (blz.159) gaat over navigeren, dus ik neem aan dat er GPS in zit. Op pagina 223 staat dat hij GPS en A-GPS ready is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Heb de handleiding ook net even gelezen, kan niet wachten tot ik hem heb :) Zag hem in de folder van de BelCompany staan, het kan niet lang meer duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Er zit gewoon gps op ja. Staat tenminste overal waar ze hem aanbieden bij de specs. Niet dat ik er persoonlijk veel mee zou doen. Misschien de coördinaten opslaan bij foto's, indien hij dat ook ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

EvoII schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:34:
Er zit gewoon gps op ja. Staat tenminste overal waar ze hem aanbieden bij de specs. Niet dat ik er persoonlijk veel mee zou doen. Misschien de coördinaten opslaan bij foto's, indien hij dat ook ondersteunt.
Gewoon mee navigeren m.b.v TomTom of Google Maps is altijd makkelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Nu online
-={Fred_Perry}=- schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:47:
[...]

Gewoon mee navigeren m.b.v TomTom of Google Maps is altijd makkelijk toch?
Er zijn hele volksstammen die dat makkelijk lijken te vinden. Persoonlijk vind ik het echt weinig functioneel om m'n telefoon te gebruiken om te navigeren, omdat ik toch wel heel vaak zit te bellen in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Misschien dat het handig is als je lopend ergens de weg wilt vinden of op de fiets. Voor in de auto lijkt het me niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

EvoII schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:58:
Misschien dat het handig is als je lopend ergens de weg wilt vinden of op de fiets. Voor in de auto lijkt het me niet echt handig.
Meningen verschillen natuurlijk, maar met een redelijke houder zet ik hem gewoon in de auto als navigatie waarbij het geluid niet echt belangrijk is (Kijk altijd naar het scherm eigenlijk met erg zacht geluid) . Ondertussen kan ik nog steeds gebeld worden, al dan niet met bluetooth headset of via speaker van het toestel of de auto.

Ik heb zelf ook nog een TomTom Go300 en die heb ik niet altijd bij me, soms zit hij in de auto die nog thuis staat, en dan kan het wel eens handig zijn. Ben het wel eens dat het scherm van een Go300 wel makkelijker is, maar met een goede houder is de S740 waarschijnlijk net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Nu online
Het design van dit toestel spreekt mij zeer aan, maar het voelt ergens als een domme fout aan om deze te kopen ipv de TD pro.

Is MSN'en en internetten te doen op een scherm van 320x240 pixels?

En klopt het dat het geen camera heeft voor videotelefoneren? En geen lampje/flash heeft voor foto's e.d.? (het staat er niet bij op diverse site's, maar even just to be sure)

[ Voor 50% gewijzigd door Aubergine op 27-10-2008 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Nu online
Aubergine schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:18:
Het design van dit toestel spreekt mij zeer aan, maar het voelt ergens als een domme fout aan om deze te kopen ipv de TD pro.
Je moet goed afwegen of je een WM Standard of WM Pro toestel wilt hebben. De verschillen tussen beide OS-en zijn nog steeds erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
Het toestel wordt over zo'n 2 weken in de winkels verwacht (tegelijkertijd met de Touch HD, Touch 3G en Touch Diamond White). Ik heb 'm vorige week zien liggen bij een HTC feestje (in de vitrine, niet mee kunnen spelen).
Het toestel ziet er veel beter uit dan ik had verwacht. Ik had verwacht dat het formaat een beetje uit balans zou zijn, maar dit is compleet niet het geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Ik krijg hem morgen binnen! Bij coolblue is ie sinds vandaag op voorraad. In Rotterdam kun je hem vanaf morgen ook afhalen.
Ben echt benieuwd. Gelijk maar een 4 gyg kaartje meebesteld voor 11 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

EvoII schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:12:
Ik krijg hem morgen binnen! Bij coolblue is ie sinds vandaag op voorraad. In Rotterdam kun je hem vanaf morgen ook afhalen.
Ben echt benieuwd. Gelijk maar een 4 gyg kaartje meebesteld voor 11 euro.
En?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madone
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-09-2022
Gisteren bij de BC langsgeweest en even gekeken. Ze hadden hem net binnengekregen. Aangezien ik nu een oude nokia heb zal ik me eerst wel even moeten orienteren op de functies maar ik heb 'm meteen besteld via internet. De aanbieding was beter. Toen ik er even mee speelde viel me op dat de schermen vrij snel verschenen en ik kon geen vertraging bemerken.

Ik vind het een mooi ding. Ziet er erg chique uit. Bijna een beetje bling bling. Tevens kies ik voor dit model omdat ik hem toch vooral als telefoon gebruik dus het normale nummertoestenbord is voor mij de doorslag geweest. Ook het toetsenbord wat ik goed kon gebruiken is een pre voor mij.

Het enige wat er wel zal moeten gebeuren is dat ik 'm regelmatig even schoonveeg want als je wat vette vingers heb dan heb je vrijsnel een toetsenbord met allemaal vingerafdrukken maar dat mag de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Ik heb hem gisteren binnengekregen, maar was laat thuis van mn werk. Had een heel bericht op de S740 zitten typen op het qwerty toetsenbord en toen ik het wilde plaatsen kreeg ik een error hier op de site. Verkeerde ww ingevoerd 8)7
Ben toen maar gestopt.

Ik vind het een mooi ding om te zien en er zitten veel functies op. Zoals al gezegd is ie helemaal glimmend aan de voorkant. Snel vette vingers dus. De achterkant is voorzien van een rubberlaagje, Voelt goed aan, maar ik ben bang dat het er op den duur wel afgaat. De foon is lekker snel. Ik heb als referentie een Htc Mteor, maar de S740 is veel sneller. Ik vind wel dat veel programma's diep weg zitten in het menu. Heb echt moeten zoeken naar gps bijvoorbeeld. Maar das een kwestie van wennen. Ik heb lang niet met windows mobile gewerkt. Verder voelt de foon wel stevig een ook. Ook met het qwerty toetsenbord uitgeschoven.

Vanavond ga ik m is verder proberen. De wifi ontvangt wel goed. Ik krijg genoeg netwerken te zien hier in de buurt. Alleen allemaal beveiligd helaas. Momenteel heb ik door een fout van kpn geen adsl, dus ik kan dat verder ook niet proberen. Ik heb wel een databundel bij mijn gsm abo. Heb nu ook mijn gsm (een w890i) aan de laptop hangen.
Wilde dat gisteren met de S740 ook doen, maar dat werkte nog niet. Als ik de se aan de laptop hang kan ik gewoon telfort 3g aan klikken bij verbindingen en dan maakt ie verbinding. Waarom dat bij de htc niet werkt weet ik niet.

Weet er toevallig iemand of er software bestaat waarmee je een hele map op de pc en foon kunt syncen?
Dit gaat niet met de standaard sync software helaas.

Kan dan mooi backups maken van m'n belangrijke documenten op de foon.

Foto's uploaden doe ik nu niet omdat dat te lang duurt met mn foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

EvoII schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:08:
[...]

Ik heb hem gisteren binnengekregen, maar was laat thuis van mn werk. Had een heel bericht op de S740 zitten typen op het qwerty toetsenbord en toen ik het wilde plaatsen kreeg ik een error hier op de site. Verkeerde ww ingevoerd 8)7
Ben toen maar gestopt.

Ik vind het een mooi ding om te zien en er zitten veel functies op. Zoals al gezegd is ie helemaal glimmend aan de voorkant. Snel vette vingers dus. De achterkant is voorzien van een rubberlaagje, Voelt goed aan, maar ik ben bang dat het er op den duur wel afgaat. De foon is lekker snel. Ik heb als referentie een Htc Mteor, maar de S740 is veel sneller. Ik vind wel dat veel programma's diep weg zitten in het menu. Heb echt moeten zoeken naar gps bijvoorbeeld. Maar das een kwestie van wennen. Ik heb lang niet met windows mobile gewerkt. Verder voelt de foon wel stevig een ook. Ook met het qwerty toetsenbord uitgeschoven.

Vanavond ga ik m is verder proberen. De wifi ontvangt wel goed. Ik krijg genoeg netwerken te zien hier in de buurt. Alleen allemaal beveiligd helaas. Momenteel heb ik door een fout van kpn geen adsl, dus ik kan dat verder ook niet proberen. Ik heb wel een databundel bij mijn gsm abo. Heb nu ook mijn gsm (een w890i) aan de laptop hangen.
Wilde dat gisteren met de S740 ook doen, maar dat werkte nog niet. Als ik de se aan de laptop hang kan ik gewoon telfort 3g aan klikken bij verbindingen en dan maakt ie verbinding. Waarom dat bij de htc niet werkt weet ik niet.

Weet er toevallig iemand of er software bestaat waarmee je een hele map op de pc en foon kunt syncen?
Dit gaat niet met de standaard sync software helaas.

Kan dan mooi backups maken van m'n belangrijke documenten op de foon.

Foto's uploaden doe ik nu niet omdat dat te lang duurt met mn foon.
Klinkt goed allemaal, kan niet wachten tot ik hem kan ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Dat snap ik! Sterkte met wachten! gelijk mijn eerste posting op de 740.quote]-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:55:
[...]

Klinkt goed allemaal, kan niet wachten tot ik hem kan ophalen!
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag mijn exemplaat ook gaan halen. Dit is mijn eerste windows mobile device (daarvoor steeds Nokia gehad) en heb een probleempje waar ik de oplossing maar niet voor vind.. Indien ik verbinding maak met internet explorer blijft deze verbinding tot stand, ook al ga ik uit het programma en terug naar de hoofdmenu. Dit wil dus zeggen dat zodra ik 1 x even op het web ga de rest van de tijd mijn rekening voor verbinding blijft lopen tot ik de telefoon af zet...! Iemand van jullie hier een oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:36:
Heb vandaag mijn exemplaat ook gaan halen. Dit is mijn eerste windows mobile device (daarvoor steeds Nokia gehad) en heb een probleempje waar ik de oplossing maar niet voor vind.. Indien ik verbinding maak met internet explorer blijft deze verbinding tot stand, ook al ga ik uit het programma en terug naar de hoofdmenu. Dit wil dus zeggen dat zodra ik 1 x even op het web ga de rest van de tijd mijn rekening voor verbinding blijft lopen tot ik de telefoon af zet...! Iemand van jullie hier een oplossing voor??
Als je GPRS-verbinding aan blijft staan, betaal je hier niet voor.
Je betaalt alleen voor de binnengehaalde data.

Ik had eens een hele nacht mijn verbinding aan laten staan, daarna gebeld met T-Mobile helpdesk en vertelden me dit. Alleen gaat je batterij iets sneller leeg met de verbinding open. Je kan de verbinding wel handmatig stopzetten, tik maar eens op het icoontje bovenin de startbalk.

(Ik heb zelf trouwens een Touch Cruise, mijn volgende phone wordt ws de Touch HD)

[ Voor 4% gewijzigd door tiepeks op 31-10-2008 23:45 . Reden: aanvulling ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben van België en bij ons betaal je wel degelijk per minuut dat je gprs op staat... spijtig genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
Balen, als je trouwens bang bent dat je verbinding zelf aanspringt is er een handig progje dat de verbinding echt uitzet: NoData van modaco. Ik ben net in Berlijn geweest, en in 't buitenland betaal je €10 per MB. :X

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiepeks: dat icoontje in de startbalk aantikken is dus ook geen optie voor mij aangezien de st740 geen touchscreen heeft. Indien blijkt dat ik effectief steeds de telefoon moet afzetten om de verbinding te verbreken gaat hij maandag terug in de verpakking naar de winkel. Wat een tegenvaller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
tiepeks schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:53:
Balen, als je trouwens bang bent dat je verbinding zelf aanspringt is er een handig progje dat de verbinding echt uitzet: NoData van modaco. Ik ben net in Berlijn geweest, en in 't buitenland betaal je €10 per MB. :X
Afgelopen vakantie zijn we naar Turkij geweest. Ik heb daar ook mijn mail opgehaald etc. Had 20 mb data verbruikt. Dit kostte me 320 euro. Dus das zelfs nog iets duurder dan 10 euro per mb.

Hoe kunnen ze in België trouwens zien hoeveel tijd je online bent via gprs?? Vind dat wel heel raar.
Snap zowiezo niet dat mensen nog gebruik maken van gprs. Voor een tientje per maand heb je een databundel.

Ik heb het trouwens voor elkaar om met de S740 aan mijn laptop te internetten. Doe dit momenteel ook.
Je kan dit (achteraf gezien) simpel instellen bij gedeeld internet.

Maandag heb ik als het goed is weer kabelinternet. Tot dan nog ff via mijn mobiel werken. Zal toch ff proberen een paar verkleinde fotootjes te plaatsen van de foon.

Afbeeldingslocatie: http://img37.picoodle.com/img/img37/3/11/1/f_DSCF4711m_f6a6e3f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img33.picoodle.com/img/img33/3/11/1/f_DSCF4713m_6eb9624.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img01.picoodle.com/img/img01/3/11/1/f_DSCF4719m_c8d3890.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door EvoII op 03-11-2008 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
thx voor de foto's, ziet er goed uit. Maar kan je de ophang/bel toetsjes wel indrukken? Die zien er zo gigantisch klein uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Die kun je wel indrukken inderdaad, maar erg lastig! Je moet met je nagel helemaal aan de buitenkant van de toetsen drukken. Maar je kan ook bellen met de navigatitoets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik 'm na een maandje of 2 wachten eindelijk binnen gekregen. Ik ben er tot nu toe erg tevreden mee: compact voelt stevig aan geen gekraak, lekker snel. Het einge minpuntje is dat het me nog niet is gelukt om de GPS aan de gang te krijgen, in Google maps zie ik wel de optie "GPS gebruiken" maar deze blijft grijs, ook heb ik het quickGPS tooltje gevonden maar daar kom ik niet veel verder mee. Heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Waar is die navigatiesoftware te krijgen die op de S740 werkt? Co-Pilot? Of is die niet te verkrijgen hier?
Op de pocketinfo stond een filmpje van een S740 met die software erop namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
De accu is in een keer heel snel leeg ben ik achter. Heb hem gisteravond enkele uren achtereen gebruikt. Toen ik naar bed ging, om 02.00, stonden er nog 3 streepjes bij de batterij. Vanmorgen om 9 uur was hij helemaal uitgevallen. Indicator is dus niet echt zuiver lijkt het...

Dan nog iets mbt synchroniseren. Misschien is het in andere windows based mobile phones topics al voorbij gekomen maar toch relevant voor hier denk ik.

Ik had hiervoor een W890i en wilde dus alle gegevens uit het telefoonboek overzetten. Normaal doe ik dit door de nummers naar de sim te kopieëren en vervolgens naar het telefoongeheugen. Tussen twee se's kun je eenvoudig heel het telefoonboek in een keer verzenden.
Mijn probleem was dus dat mijn sim maar opslag heeft voor 120 nummers. Ik had er meer dan 800 instaan, waarvan vele dubbel of 3 of 4 dubbel.
Eerst heb ik alle contacten in Outlook gewist. Daarna op de S740 (Hij was al een keer gesynchroniseerd met outlook, dus ook alles dubbel). Alles was nu dus volledig leeg. Hierna heb ik alles handmatig uit mijn W890 gehaald en opgeslagen in word. Daarna alles in Outlook gezet. Ben er in totaal 6 uur mee bezig geweest. Alle dubbele en oude contacten verwijderd, en alles opgeslagen in Outlook, met de voornamen eerst. Vind het trouwens vet irritant dat outlook standaard de achternaam eerst opslaat. Kon ook nergen een optie vinden waar je dat kan veranderen. Bij elk contact moet je dat handmatig doen dus.

Toen was het moment daar dat ik de S740 ging synchroniseren met Outlook. Helaas mislukte dat keer op keer! Kreeg elke keer een melding dat er een fout op het bureaublad was.
Heb uiteindelijk het windows mobiele apparaatcentrum verwijderd evenals de updatemodule hiervan.
Opnieuw geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem. Op internet veel gezocht en geen oplossing kunnen vinden.

Wat uiteindelijk gewerkt heeft hij mij is het volgende:

Eerst alle items die gesynchroniseerd moeten worden uitzetten. Alle vinkjes dus weghalen in het windows mobiele apparaatcentrum.
Dan synchoniseren. Dan lukt het als het goed is wel.
Vervolgens vink je één ding aan en synchroniseer je opnieuw.
Zo doe je dat stap voor stap. Steeds één item aanvinken en dan weer opnieuw synchroniseren.

Zo is het bij mij uiteindelijk toch gelukt en heb ik in elk geval weer een net, up to date adresboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utilman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-08 08:12
Heb net vandaag de S740 helemaal geconfigureerd met oa de exchange server.
Alles schijnt perfect te werken, en vooral de cpu is erg snel!

Enigste wat niet werkt is tomtom 5.2
Hij blijft "geen gps apparaat" aangeven.
Dit terwijl de gps wel via google maps werkt.

Lijkt er dus op dat tomtom 5.20 niet de interne gps goed aanroept.
Hopelijk komt iemand met een oplossing, of komt tomtom met
een nieuwe tomtom versie voro de smartphone waar iedereen
om blijft roepen. route 66 mobile 8.0 schijnt wel te werken...

als iemand tomtom wel aan het werk heeft hoor ik het graag

gr, Michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

utilman schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:20:
Heb net vandaag de S740 helemaal geconfigureerd met oa de exchange server.
Alles schijnt perfect te werken, en vooral de cpu is erg snel!

Enigste wat niet werkt is tomtom 5.2
Hij blijft "geen gps apparaat" aangeven.
Dit terwijl de gps wel via google maps werkt.
<knip>
TomTom 6 misschien? Vorige smartphones werkte ook beter met tt6.0 dan tt5.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Wat een pracht toestel. Vooral het interne geheugen van 256 mb spreekt mij aan tegenover 64 mb die ik nu heb van mijn S730.

Bij bestelmaar.nl hadden ze een aanbieding telfort 150, 12,95 p.m 2 jr en de S740 voor 5 euro! (maar ze hebben er inmiddels 16 euro van gemaakt :s)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Tomtom 6 draait hier ook niet op.

Ik heb een paar vragen omtrent windows mobile.

Als ik een sms ga typen moet ik elke keer opnieuw de T9 functie uitschakelen. Ik wil T9 helemaal niet gebruiken. Kan echter nergens een optie vinden om dit uit te zetten.

Dan zit ik nog met het feit dat je niet zo gemakkelijk bij de geheugenkaart kan. Dit gaat heel omslachtig. Ik moet nu eerst naar de bluetooth folder en van daaruit kun je de geheugenkaart pas benaderen.
Er bestaat helemaal geen map 'mijn documenten'. Kun je dat toevallig niet aanzetten hier of daar?

Kun je de menustructuur niet handmatig veranderen? Ik heb bijvoorbeeld liever de functie 'berichten' rechtstreeks onder de startknop ipv de functie 'multimedia'.

Hopelijk heeft iemand een oplossing voor mijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Nu online
Heb het toestel net in mijn hand gehad bij de MM. Vond de dikte en het gewicht tegenvallen, ondanks dat het toestel mooi klein is.

Eerst maar eens de nieuwe Ipaq Voice Messenger afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utilman
EvoII schreef op woensdag 05 november 2008 @ 19:37:
Als ik een sms ga typen moet ik elke keer opnieuw de T9 functie uitschakelen. Ik wil T9 helemaal niet gebruiken. Kan echter nergens een optie vinden om dit uit te zetten.
Links onderin de */T9 knop iets langer vast houden...

Al schakelt deze mobiel automatisch van T9 naar ABC gezien je wel
of niet de qwerty gebruikt.. erg handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
*/T9 lang vasthouden werkt niet helaas.
Misschien bij wm5 wel...

Heeft iemand trouwens Wlan werkend? Krijg ik ook niet aan de praat. Wel verbinding maar geen internet.

[ Voor 44% gewijzigd door EvoII op 05-11-2008 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utilman
EvoII schreef op woensdag 05 november 2008 @ 21:19:
*/T9 lang vasthouden werkt niet helaas.
Misschien bij wm5 wel...

Heeft iemand trouwens Wlan werkend? Krijg ik ook niet aan de praat. Wel verbinding maar geen internet.
Heb zelf ook de S740 dus dat is het niet. T9 knop en dan krij ik een menu.
Ook WLAN loopt als een zonnetje... op meerdere routers getest.. ook intenet

Enigste wat niet loopt en waar ik van baal is tomtom. versie 5.2 is speciaal voor de smartphone
en die blijft maar "geen gps apparaat" aangeven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Met T9 krijg je inderdaad een menu. Echter zonder optie om woordenboek permanent uit te zetten.
Ik ben er denk ik achter waarom wlan het niet doet. Heb sinds maandag ziggo kabelinternet. Heb een accespoint zonder routerfunctie aan het ziggo modem hangen. Dat werkt dus niet. Heb ook problemen met 2 laptops. Het rare is dat dat wel, al is het haperend, gewerkt heeft. Heb nu een Linksys WRT54G2-EW besteld.
Dan werkt het waarschijnlijk wel. Krijg hem morgen binnen als het goed is dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
GarminXT moet er op werken volgens mij...

Zoek en gij zult vinden ;-)

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste