Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook aan het overwegen om het de halen.
Wat zijn eigenlijk de punten waar de twijfelaars tegen op kijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Nooit van garmin xt gehoord... Mijn S740 werkt nu goed met wifi. De router werkte in een keer. Super makkelijk ding. Het ap wat ik had was al een jaar of 6 oud ook. Een onding qua instellen.

Ik kan nu in elk geval zo connecten met wpa beveiliging. Alleen is de bandbreedte van de telefoon niet zo groot denk ik. Normaal via de laptop kan ik downloaden met 1 mb per seconde. Op de foon kom ik niet verder dan 180 kb per seconde.

Zal die garmin is gaan zoeken ;)

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:39:
Gewoon halen. Krijg je vast geen spijt van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

Kreeg vandaag te horen dat ik hem of morgen of maandag heb, hoop dat ik hem snel in mijn handen heb en mijn ervaringen ermee hier kan delen. Heb op dit moment een Qtek 8310, eventjes tussendoor een Tytn II en S730 gehad (geleend van werk), maar mijn Qtek 8310 geeft het bijna op met een joystickje dat het bijna niet meer doet.. Dus.. Ik heb mjin S740 "nodig" :D

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Hopelijk heb je hem morgen. Ben wel benieuwd wat je ervan vind eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

EvoII schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 22:40:
Hopelijk heb je hem morgen. Ben wel benieuwd wat je ervan vind eigenlijk.
Hoop het ook, denk niet dat hij me zal tegenvallen eigenlijk. Had dus iets van een maand een S730 en die beviel me eigenlijk ook al prima waardoor ik toch eigenlijk wel zeker wist dat ik een smartphone wilde i.p.v een Touchscreen device. De S740 is sneller en heeft meer features, ben benieuwd...

Denk dat ik hem vrij snel weer ingericht heb zoals ik wil, even syncen met Nueavsync (Via Nueavsync sync ik mijn gmail contacts en calendar) en de Gmail synchroniseren met IMAP en dan is hij eigenlijk wel klaar voor gebruik. Ben benieuwd of ik het startmenu en homescreen handig genoeg vindt om geen Smarttoolkit te hoeven installeren waar ik nu zo aan gewend ben....

Can't wait :)

[ Voor 28% gewijzigd door Tags NL op 07-11-2008 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Ik heb als referentie alleen een Mteor. Die is eigenlijk gewoon bagger als je hem met de S740 vergelijkt. Ik kon ook niet aan wm5 wennen. WM6.1 vind ik vele malen beter. Wat me trouwens, na een week gebruik opvalt is het feit dat ik nog geen een vastloper heb gehad! De Mteor had daar patent op. Echt een ramp.
De batterijduur is hooguit 2 dagen. Ik bel niet vaak. Alleen wat smsen. Gebruik hem hoofdzakelijk voor mailen en smsen en internetten.

Het qwerty toetsenbord gebruik ik te weinig. Ben gewoon niet gewend dat dat er op/aan/onder zit denk ik.
Moet mezelf daar echt op wennen om het te gaan gebruiken. Maar dan moet je ook weer 2 handen gebruiken.

Wat ik nog steeds lastig vind is het feit dat programma's niet echt afsluiten. Dit doe ik regelmatig met taakbeheer. Wat mij betreft is dat een optie voor wm 6.5. Elk programma een knop waarmee je het echt af kan sluiten, zodat het niet meer op de achtergrond draait en stroom blijft vreten.
Dat dat na al die jaren nog niet opgelost is vind ik echt raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

EvoII schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 23:00:
Ik heb als referentie alleen een Mteor. Die is eigenlijk gewoon bagger als je hem met de S740 vergelijkt. Ik kon ook niet aan wm5 wennen. WM6.1 vind ik vele malen beter. Wat me trouwens, na een week gebruik opvalt is het feit dat ik nog geen een vastloper heb gehad! De Mteor had daar patent op. Echt een ramp.
De batterijduur is hooguit 2 dagen. Ik bel niet vaak. Alleen wat smsen. Gebruik hem hoofdzakelijk voor mailen en smsen en internetten.

Het qwerty toetsenbord gebruik ik te weinig. Ben gewoon niet gewend dat dat er op/aan/onder zit denk ik.
Moet mezelf daar echt op wennen om het te gaan gebruiken. Maar dan moet je ook weer 2 handen gebruiken.

Wat ik nog steeds lastig vind is het feit dat programma's niet echt afsluiten. Dit doe ik regelmatig met taakbeheer. Wat mij betreft is dat een optie voor wm 6.5. Elk programma een knop waarmee je het echt af kan sluiten, zodat het niet meer op de achtergrond draait en stroom blijft vreten.
Dat dat na al die jaren nog niet opgelost is vind ik echt raar.
Heb dus iets meer Windows Mobile toestellen (4 verschillende waarvan twee keer een Tytn2 model) als referentie en was het meest tevreden over de S730, had daar ook geen vastlopers mee zoals ik die vaker bij de Tytn2 gehad had. De Qtek 8310 had wel minder mogelijkheden als de S730 maar die deed het ook altijd goed afgezien van de joystick die gaar is na meer als een jaar misbruik door mij :(

Het toetsenbord heb ik altijd gebruikt als het erop zat, je tikt echt veel sneller een sms of email naar iemand en het browsed ook wel makkelijker op die manier.

De programma's sluiten niet af zodat ze actief blijven, mits je genoeg geheugen hebt, en weer sneller oproepbaar zijn als je weer selecteert. Ze vreten niet echt veel batterij op de achtergrond, maar betrap mezelf er vaak genoeg op dat ik de via de Tasks optie van Smarttoolkit toch weer sluit als ik ze niet nodig heb :)

Hoe lang doe je eigenlijk met de accu na een paar keer opladen dan? En is het met veel programma's actief dan zoveel korter? Denk eerder dat de batterij sneller leeg gaat door veel Wifi en dataverbindingen om je Internet Explorer en ActiveSync connecties te kunnen doen...

[ Voor 3% gewijzigd door Tags NL op 07-11-2008 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Ik heb meestal niet veel programma's actief. Niet meer dan 3-5. Ik laadt hem elke dag eigenlijk op dus ik durf niet te zeggen hoelang ik er precies mee doe. Heb hem 1x een dag niet opgeladen en toen had ik de tweede dag nog 2 streepjes batterij. Heb 1x gehad dat er toen ik naar bed ging 3 streepjes stonden. 7 uur later, zonder gebruik dus, was hij uitgeschakeld. Dolleeg dus. Dat was wel toen ik hem net had, dus nog niet vaak opgeladen.

Ik heb wel een constante dataverbinding. 3G en HSDPA. In de auto heb ik bluetooth altijd aan. Wifi heb ik ook regelmatig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

EvoII schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 23:29:
Ik heb meestal niet veel programma's actief. Niet meer dan 3-5. Ik laadt hem elke dag eigenlijk op dus ik durf niet te zeggen hoelang ik er precies mee doe. Heb hem 1x een dag niet opgeladen en toen had ik de tweede dag nog 2 streepjes batterij. Heb 1x gehad dat er toen ik naar bed ging 3 streepjes stonden. 7 uur later, zonder gebruik dus, was hij uitgeschakeld. Dolleeg dus. Dat was wel toen ik hem net had, dus nog niet vaak opgeladen.

Ik heb wel een constante dataverbinding. 3G en HSDPA. In de auto heb ik bluetooth altijd aan. Wifi heb ik ook regelmatig aan.
Ik laad mijn telefoon om de twee of drie dagen op, heb geen constante dataverbinding aan staan. Syncroniseer mijn agenda en contacts overdag om de 4 uur en mail doe ik handmatig, bluetooth heb ik niet nodig en dat scheelt ook een hoop energieverbruik. (Denk ik) Als je telefoon 's avonds in 7 uur zonder gebruik ineens leeg, dan heeft hij blijkbaar een dataverbinding lang opengehouden? (Mail synchroniseren ofzo wat niet goed ging en dat hij het dan blijft proberen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Mail laat ik automatisch elke 10 minuten synchroniseren. Ik heb er 4 accounts opstaan, dus zal ook wel aardig wat energie verbruiken denk ik.

Heb je hem nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

EvoII schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 12:03:
Mail laat ik automatisch elke 10 minuten synchroniseren. Ik heb er 4 accounts opstaan, dus zal ook wel aardig wat energie verbruiken denk ik.

Heb je hem nog niet?
Mail elke 10 minuten synchroniseren de hele dag? Synchroniseer me mail handmatig en mijn calendar en contacts elke 4 uur. Mocht ik een wijziging hebben gedaan op mijn telefoon, dan staat het in mijn gmail als een soort van backup. Wil mijn mail wel gaan synchroniseren, maar om de 10 minuten is bij mij niet echt nodig. Denk dat ik het ook maar om de 4 uur ga instellen, maar dan wel van 10 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds zodat ik er niet door gewekt wordt 's ochtends en als ik vroeger naar bed ga ik niet wakker wordt van mijn mail.

Haha, probeer me in te houden om die zaak niet elke keer te bellen :) Wacht het semi-geduldig af en als hij vandaag niet komt, dan wordt het maandag zeiden ze... Maar ja... What if they are wrong :(

[ Voor 35% gewijzigd door Tags NL op 08-11-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Ja ik laat m dat gewoon heel de dag door doen. Dan is ie met 2 dagen toch wel leeg hoor schat ik.
In principe is dat bij mij ook niet nodig maar ben altijd nieuwsgierig naar nieuwe mails :p

Nouja, hopelijk komt ie maandag wel! Vandaag zal ie wel niet meer gearriveerd zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

EvoII schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 20:48:
Ja ik laat m dat gewoon heel de dag door doen. Dan is ie met 2 dagen toch wel leeg hoor schat ik.
In principe is dat bij mij ook niet nodig maar ben altijd nieuwsgierig naar nieuwe mails :p

Nouja, hopelijk komt ie maandag wel! Vandaag zal ie wel niet meer gearriveerd zijn denk ik.
Ben ook altijd wel nieuwsgierig naar mijn mail, maar ik kan me soms inhouden ;) Vandaag was hij inderdaad niet binnengekomen, hopelijk maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Nou, sterkte met wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utilman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-08 08:12
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 15:39:
goede tip!

Garmin Mobile XT for Windows Mobile v5.00.10w werkt wel goed,
met de mappen van Garmin MapSource City Navigator Europe NT 2009 erbij.
Flitspalen heb ik nog niet getest, maar dat komt wel.

Het is niet de allermooiste navi, maar schijnt wel een erg goede te zijn!
Zal hem eens wat langer testen..

Zag dat hij de interne GPS pakt van COM4.. kan tomtom niet aangepast
worden dat hij automatisch van com4 de gps gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Ik heb die garmin ook maar kan nergens instellen dat hij de interne gps moet pakken. Hij gaat steeds weer op zoek naar bluetooth gps. Met google maps heb ik trouwens goede gps ontvangst. 7-10 sattelieten binnenshuis!

Je kan de gps alleen vanuit apps aanzetten zeker? Heb me al suf gezocht maar vanuit windows gaat het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utilman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-08 08:12
EvoII schreef op zondag 09 november 2008 @ 14:47:
Ik heb die garmin ook maar kan nergens instellen dat hij de interne gps moet pakken. Hij gaat steeds weer op zoek naar bluetooth gps. Met google maps heb ik trouwens goede gps ontvangst. 7-10 sattelieten binnenshuis!

Je kan de gps alleen vanuit apps aanzetten zeker? Heb me al suf gezocht maar vanuit windows gaat het niet.
idd kan je geen gps aanzetten onder wm mobile.
doen de apps zelf..
je moet een registratiecode hebben voor garmin xt wil je
ook interne gps kunnen gebruiken.. zonder gaat niet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Jaja, dat heb ik ;)

Hij werkt nu ook goed. Moest alleen de kaarten installeren door de geheugenkaart in de laptop te doen. Heel raar maar via de foon werkte dat niet.

Bestaat er toevallig iets waarmee je een gps icoon in de bovensta balk krijgt? Ik zou wel graag zien wanneer gps aan staat. Ook als het programma die er gebruik van maakt op de achtergrond draait. Nu kun je dat helemaal niet zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcv11
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-06 12:12
Ik heb de S740 sinds een week.
Ik koos bewust voor een Windows Mobile Smartphone: goede combinatie van echte telefoon en PDA-functies.
Gebruik hem zakelijk naast mijn klassieke iPAQ hx4700 (kan grote VGA scherm moeilijk missen en onverwoestbaar) als telefoon, maar heb zonder de iPAQ wel altijd alle PDA functies beschikbaar (op kleiner scherm).
Mijn ervaringen zijn beperkt (nog niet volledig ingesteld):

voordelen
  • supercompleet en toch compact (even dik en breed als mijn voorganger: "werkpaard" Nokia 6233, 1 cm langer)
  • gebruikersvriendelijk voor bellen, sms en browsen (email nog niet in gebruik)
  • ligt goed in de hand
  • stabiel (voor Windows Mobile)
  • snel (zowel voor een telefoon als een Windows Mobile PDA)
  • accu acceptabel: méér dan 1 dag met intensief bellen, continu bluetooth en regelmatig internet (vergelijkbaar met Nokia 6233)
nadelen
  • bel-toetsen (opnemen en afbreken) erg klein, druk soms per ongeluk naastgelegen menu-toetsen in
  • qwerty toetsen druk ik regelmatig meerdere tegelijk in
  • nummerieke toetsen vlak: moeilijk blind te typen (misschien kwestie van wennen)
  • "Fingerprint magnet" (zit continue scherm en toetsen schoon te vegen)
Ervaringen met software
  • Ingebouwde software: geen problemen (nog niet alles gebruikt)
  • Coreplayer 1.2.5 werkt goed: Divx QVGA video loopt soepel (VGA nog niet getest), Youtube werkt
  • Mobiola Web Camera (gebruik S740 als webcam): werkt goed, zowel USB als wifi (bluetooth niet getest)
  • NoData (data verbindingen uitschakelen, bescherming tegen hoge roamingkosten in buitenland): werkt
  • Opera mobile 9.5 (build 2392): geeft foutmelding vlak na opstarten
Wel één raar fenomeen: na verwijderen van software blijft een loze link in het startmenu (recente programma's) staan. Verdwijnt nadat je 9 verschillende andere toepassingen hebt geopend.

Vraag
Weet iemand of het mogelijk is de GPS via bluetooth aan andere apparaten beschikbaar te stellen (bijv. mijn iPAQ) , net zoals een bluetooth GBS muis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Iemand een idee hoe je een factory reset doet? Mijn S740 start niet meer op. Had battery pack pro geinstalleerd en weer verwijderd, omdat het niet werkte. Na een keer opnieuw opstarten blijft hij hangen in het Htc scherm. Als ik hem uitzet zie ik soms even het windows scherm. Heb al vanalles geprobeerd en op het www gezocht, maar kan helaas niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

EvoII schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:53:
Iemand een idee hoe je een factory reset doet? Mijn S740 start niet meer op. Had battery pack pro geinstalleerd en weer verwijderd, omdat het niet werkte. Na een keer opnieuw opstarten blijft hij hangen in het Htc scherm. Als ik hem uitzet zie ik soms even het windows scherm. Heb al vanalles geprobeerd en op het www gezocht, maar kan helaas niets vinden.
Klote zeg, maar werkt de hard reset niet hetzelfde als bij de S730?

Zet de telefoon uit
Druk de beide 'Soft keys' en de 'power' in.
Laat na een tijdje de 'Soft keys' los.
Druk op het zwarte scherm met de bevestiging op de groene knop.
Wacht een moment tot de telefoon geïnitialiseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Werkt helaas ook niet. Soft keys zijn neem ik aan de bovenste twee toetsen op het toetsenbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

EvoII schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:14:
Werkt helaas ook niet. Soft keys zijn neem ik aan de bovenste twee toetsen op het toetsenbord...
Dat zijn ze inderdaad, kan ook verder niets vinden over een hard reset methode voor de S740 (Wel voor de S730). Had de manual even gedownload maar daar staat alleen in hoe je een reset moet doen als je Windows Mobile nog wel start :(

Als je het Windows scherm al te zien krijgt, wat gebeurd er daar na? Niets? (En ook na een vijf minuten wachten?)

Wel shit zeg dat een stuk software voor Windows Mobile kan zorgen voor een niet startend systeem, heb ik alleen nog maar gehad bij een Romupdate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Heb hier de NL manual en daar staat inderdaad ook alleen in hoe je hem vanuit windows een harde reset kan geven.

Ik krijg eerst het windows scherm te zien. Daarna het zwarte scherm met het htc logo. Daar blijft hij op staan. Als ik hem uitzet dan zie ik heel even nog een normaal scherm, maar daar kan je niets mee omdat hij dan gelijk erna uitgaat.

Het komt door dat kl#te battery pack pro waarschijnlijk. Deze past je homescreen aan. Dit werkte dus niet. Ik denk omdat het htc homescreen al flink aangepast is en dus botste met battery pack pro.

Ik denk dat ik hem terug kan sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

EvoII schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:29:
Heb hier de NL manual en daar staat inderdaad ook alleen in hoe je hem vanuit windows een harde reset kan geven.

Ik krijg eerst het windows scherm te zien. Daarna het zwarte scherm met het htc logo. Daar blijft hij op staan. Als ik hem uitzet dan zie ik heel even nog een normaal scherm, maar daar kan je niets mee omdat hij dan gelijk erna uitgaat.

Het komt door dat kl#te battery pack pro waarschijnlijk. Deze past je homescreen aan. Dit werkte dus niet. Ik denk omdat het htc homescreen al flink aangepast is en dus botste met battery pack pro.

Ik denk dat ik hem terug kan sturen...
Je kunt hem misschien beter terugsturen dan er zelf nog proberen iets mee te doen waardoor de garantie vervalt (en het je geld gaat kosten). Wel jammer zeg, je hebt hem net 2 weken ofzo en dan kan hij terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Denk dat dat helaas de enigste optie is. Ben al urenlang bezig nu, maar nog steeds zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Hij is weg!

@Fred_Perry: Heb je m al of nog niet?

Een advies aan iedereen met een S740: Installeer NIET batterypack pro van omega one.
Ik had dit in het verleden al gebruikt en vond het een leuk stuk software waarmee je de homescreen helemaal aan kunt passen.
Het werkt echter niet met de S740 en je helpt hem naar de knoppen.

De S740 kun je alleen een harde reset geven vanuit het menu. Niet met een toetsencombinatie dus!
Vind dat wel een grote tekortkoming. Als er wat is waardoor je niet in het menu kunt komen kun je hem opsturen.
Niet echt handig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

EvoII schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:32:
Hij is weg!

@Fred_Perry: Heb je m al of nog niet?

Een advies aan iedereen met een S740: Installeer NIET batterypack pro van omega one.
Ik had dit in het verleden al gebruikt en vond het een leuk stuk software waarmee je de homescreen helemaal aan kunt passen.
Het werkt echter niet met de S740 en je helpt hem naar de knoppen.

De S740 kun je alleen een harde reset geven vanuit het menu. Niet met een toetsencombinatie dus!
Vind dat wel een grote tekortkoming. Als er wat is waardoor je niet in het menu kunt komen kun je hem opsturen.
Niet echt handig dus.
Heb hem helaas niet ontvangen vandaag, hopelijk morgen.. .Zucht... Maar het hard reset geven van een S740 is vast mogelijk, elk HTC heeft die mogelijkheid. Zal wel een hele vage toetsenbord combinatie zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Hij is binnen en ga hem straks ophalen, hopelijk kan ik hier vanavond de eerste results geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja doe dat, want ik ben zelf ook sterk aan het overwegen om hem te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Laatst online: 09:01
Heeft iemand al een uitgebreide test gedaan i.c.m. carkits? Ik heb namelijk een S730 en die werkt niet lekker samen met mijn Parrot (MK6100). Mijn volgende GSM haal ik bij een zaak waar die terug kan als die niet goed werkt.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
BugBoy schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:05:
Heeft iemand al een uitgebreide test gedaan i.c.m. carkits? Ik heb namelijk een S730 en die werkt niet lekker samen met mijn Parrot (MK6100). Mijn volgende GSM haal ik bij een zaak waar die terug kan als die niet goed werkt.
Mijn S740 werkt prima met een parrot ck3300. Soms problemen met verbinding maken. Bluetooth op je foon moet aanstaan als je in de auto stapt. Als je dat later inschakelt connect ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Heb hem eindelijk binnen :) Mijn eerste ervaringen/indrukken zijn:

Installatie/In elkaar zetten

Heb hem met de doos op mijn schoot en rijdend als passengier bij mijn broertje in de auto in elkaar gezet, ongeduldig na het lange wachten, en dat lukte prima :) Batterij en sim had ik er makkelijk in, de 4Gb Micro-SD kaart heb ik er thuis maar in gezet omdat toch wel erg lastig was tijdens het rijden ;)

Lengte/Gewicht/Vorm

Eigenlijk is hij maar iets groter dan mijn oude Qtek 8310 (1cm ofzo) en hij is net zo dik, dat hij zwaarder is vindt ik alleen maar fijn want dan heb je tenminste het idee dat je iets in je handen hebt. De Diamond vorm van de achterkant is niet storend, je merkt het niet echt en hij ligt ook niet te wiebelen op de tafel.

Toetsen/Bediening/Uiterlijk

De toetsen aan de voorkant zijn vrij glad waardoor ik eigenlijk het idee had dat het niet lekker zou typen, het valt me eigenlijk niet tegen. Toetsen zijn vrij groot en de verlichting erin is duidelijk genoeg om in het donker een berichtje te kunnen tikken. Het QWERTY toetsenbord schuift lekker uit en klikt goed dicht, haast geen speling en voelt stabiel. Moet wel wennen aan de kleine toetsjes van het toetsenbord, maar denk dat er wel aan te wennen valt en dat ik snel blind ga typen erop.

De kleine toetsen (softkeys voor Home, Back en linker/rechter menutoets) zijn goed geplaatst, de bel en ophang toetsjes zijn echt aan de kleine kant en werken nog net goed omdat ze iets boven de softkeys uitsteken.

Het uiterlijk van het toestel is wel erg zakelijk en mooi, wel jammer dat je er zo snel vette vingers op ziet :(

Ontvangst/3G-HSDPA/Wi-Fi verbindingen

De belkwaliteit is redelijk goed. In de 4 uur dat ik hem heb, is er al meer dan een half uur mee gebeld en het was allemaal goed verstaanbaar aan beide kanten.
3G-HSDPA kwaliteit was vanuit Zwolle naar Steenwijk in de auto, ik reed niet dus ik kon het gelijk testen op weg naar huis, was goed. Had net een paar weken geleden mijn USIM gehaald, dacht dat ik hem al had eigenlijk en ben blij dat ik even gecheckt heb, en ik merk het verschil tussen GPRS en 3G-HSDPA enorm. Jammer dat Hi de verbinding knijpt, 128Kbits volgens mij, maar het voelt en download sneller dan GPRS en is prima voor internetgebruik en mailsynchronisatie.

Wi-Fi ging gelijk goed thuis, mac-adres toegevoegd en de wizard doorlopen om vervolgens gelijk verbinding te hebben met mijn Telfort Zyxel modem. Qua downloadheid via Wi-Fi kan ik nog weinig zeggen, maar het browsed in ieder geval soepel.

GPS

Standaard zit er dus Google Maps op het toestel, na het runnen van de standaard geïnstalleerde QuickGPS had ik binnenshuis binnen een minuut 7 satellieten en wist hij waar mijn huis was :) Ben benieuwd hoe de GPS werkt met Garmin Mobile XT, maar eens kijken of ik daar binnenkort een testje mee kan doen...

Windows Mobile 6.1

Was al gewend om met Windows Mobile 6 en 6.1 te werken, op de S740 is het wel een stuk beter werken ermee omdat het toestel gewoon sneller is met meer geheugen. Heb wel weer Smarttoolkit geïnstalleerd omdat ik het menu gewoon sneller vindt werken dan de standaard Windows menu's (Zelfs met de nieuwe Recently Used feature). Er zijn niet veel tools geïnstalleerd in deze ROM, maar alle standaard HTC en Windows Mobile 6.1 dingen zitten er gewoon in.

Mail/ActiveSync

Ik synchroniseer mijn contacts en calendar van Gmail via Nueavasync middels ActiveSync op mijn toestel (OTA) en het viel me echt op dat alles zo snel was verwerkt. Was zelfs even bang dat mijn calendar leeg zo zijn ofzo, heb behoorlijk wat afspraken erin staan en hij was er zo snel mee klaar :) Bij mijn Qtek 8310 duurde de eerste synchronisatie echt minuten lang, dit duurde niet eens een minuut!

Mijn Gmail lees ik via normaal gesproken via de Java applet, na installatie wilde de applet echter niet goed starten. Kan wel inloggen, maar mijn mail lezen lukt niet. Hier moet ik dus nog even verder naar kijken, kan het ook via IMAP doen natuurlijk maar ik vond de applet eigenlijk wel beter werken. Na afsluiten van Java reageert de S740 nergens meer op en moet de batterij eruit en weer in om verder te gaan :(

Dit waren mijn ervaringen tot zo ver, maar eens kijken wat ik nog tegenkom de volgende dagen. Al met al vindt ik hem zeer de moeite waard, alles werkt gelijk en makkelijker dan bij mijn vorige toestellen. Aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Ok, gelijk een mooie review! Je eerste indrukken zijn in elk geval wel positief.

Ik vind m ook heeeel veel sneller dan de Mteor die ik ook nog heb. Echt niet te vergelijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
leuke review hehe :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de review, heeft me twijfels wat doen afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Vandaag mijn S740 gekregen als zakelijke telefoon.Vind het geen onaardig apparaat. Heel veel opties. Weet niet of het aan mij ligt (ongetwijfeld ;) ) maar heb al drie keer gehad vandaag dat ik de batterij eruit moest halen omfat hij was vastgelopen. Zelfs aan /uit knop hielp hierbij niet.

Enige waar ik verder tegenaan loop is WLAN. Ik heb connectie met mijn Zyxel Router en zie zelfs dat ik een IP adres uitgedeeld krijg. Echter, wanneer ik wil browsen zie ik rechtsbovenin kort een G verschijnen in de GSm signaal sterkte. Daarna krijg ik de melding dat er een conn. probleem is. Browsen lukt dus niet ondanks dat ik wel wlan verbinding heb. Iemand een idee wat hier in de weg zit en waarom hij toch lijkt te kiezen voor 3G (wat nog niet is geactiveerd voor mijn simkaart / abo en dus sowieso niet werkt).

Bij verbindingen onder Int. Expl. heb ik een vinkje staan bij instellingen automatisch detecteren. Ook wanneer ik deze weghaal werkt het niet.

Geen commentaar

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:41:
Bedankt voor de review, heeft me twijfels wat doen afnemen.
No prob, hopelijk gaan je hem gewoon halen nu :)

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

robbydw schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:58:
Vandaag mijn S740 gekregen als zakelijke telefoon.Vind het geen onaardig apparaat. Heel veel opties. Weet niet of het aan mij ligt (ongetwijfeld ;) ) maar heb al drie keer gehad vandaag dat ik de batterij eruit moest halen omfat hij was vastgelopen. Zelfs aan /uit knop hielp hierbij niet.

Enige waar ik verder tegenaan loop is WLAN. Ik heb connectie met mijn Zyxel Router en zie zelfs dat ik een IP adres uitgedeeld krijg. Echter, wanneer ik wil browsen zie ik rechtsbovenin kort een G verschijnen in de GSm signaal sterkte. Daarna krijg ik de melding dat er een conn. probleem is. Browsen lukt dus niet ondanks dat ik wel wlan verbinding heb. Iemand een idee wat hier in de weg zit en waarom hij toch lijkt te kiezen voor 3G (wat nog niet is geactiveerd voor mijn simkaart / abo en dus sowieso niet werkt).

Bij verbindingen onder Int. Expl. heb ik een vinkje staan bij instellingen automatisch detecteren. Ook wanneer ik deze weghaal werkt het niet.
Heb het ook al een paar keer gehad dat ik de batterij eruit moest halen, kwam voornamelijk bij het installeren van software die niet helemaal geschikt is voor Mobile 6.1.

Je internetverbinding zou het gewoon moeten doen, je Zyxel geeft je een ip-adres en daarmee zou je Internet Explorer gebruik moeten kunnen maken van je Zyxel. Wel zou je kunnen controleren of bij Extra, Opties, Verbindingen "Internet" staat ingesteld als netwerk i.p.v KPN, WAP o.i.d

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

EvoII schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:55:
Ok, gelijk een mooie review! Je eerste indrukken zijn in elk geval wel positief.

Ik vind m ook heeeel veel sneller dan de Mteor die ik ook nog heb. Echt niet te vergelijken..
Ben er ook nog steeds erg blij mee, gisteren Garmin Mobile XT werken gekregen en het navigeren gaat goed. Vindt Garmin niet zo gebruiksvriendelijk, maar ik moet het er maar mee toen tot TomTom eindelijk een nieuwe Smartphone versie maakt...

Weet je al wanneer je de S740 terugkrijgt van reparatie?

Verwijderd

-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:31:
[...]

No prob, hopelijk gaan je hem gewoon halen nu :)
Haha, hoezo heb je aandelen van HTC :P

Zodra ik hem heb zal ik hier ook een review plaatsen.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 10:51:

[...]

Haha, hoezo heb je aandelen van HTC :P

Zodra ik hem heb zal ik hier ook een review plaatsen.
Heb nog geen aandelen, maar misschien is het ook een slecht krediet-crisis idee ;) Ben benieuwd wat je ervaringen zijn!

Verwijderd

Nee, beter doen we allemaal bezuinigen !! ;)

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:50:
Nee, beter doen we allemaal bezuinigen !! ;)
Maar geld moet rollen en telefoons moeten gekocht worden, toch?

Verwijderd

Daarom ook die knipoog :P

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Busy day, niet scherp van mij inderdaad :D

• EvoII
Ik heb hem nog niet terug hoor! Ben bang dat dat nog wel een week gaat duren. Kreeg een mail van coolblue dat ze het druk hebben en dat het daarom een paar dagen langer kan duren. Wel jammer maar niks aan te doen helaas.

@Robbydw: Die G bij de signaalsterkte is waarschijnlijk van gprs hoor. Als je geen databundel hebt geeft ie ook geen 3G teken.
Raar dat ie geen verbinding maakt via je Zyxel.
Je kan als wlan uitstaat ook gewoon de telefoonfunctie uitzetten. Kijken of ie het dan wel doet via wlan.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:28
Ik heb sinds vandaag een S740 en het toestel bevalt me uitstekend. Lekker snel, soepel, intuïtieve interface, noem maar op.

[ Voor 169% gewijzigd door StevenK op 15-11-2008 22:39 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Heeft iemand nog tips? waar ik de S740 kan halen? goedkoop los of goedkoop met abonnement.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

vanpeltje schreef op maandag 17 november 2008 @ 00:00:
Heeft iemand nog tips? waar ik de S740 kan halen? goedkoop los of goedkoop met abonnement.
Via pricewatch: HTC S740 Zwart, qua abonnement en toestel weet ik niet wat het goedkoopst is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:08
Ik heb deze telefoon sinds gisteren.
Nu heb ik alleen een vraagje.
Ik heb thuis een draadloos netwerk. Nu krijg ik de telefoon wel aangesloten op dit netwerk en het komt ook in het scherm te staan. Alleen kan ik niet via mijn thuisnetwerk internetten.
Misschien een simple instelling, maar ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Dennis_k schreef op maandag 17 november 2008 @ 08:49:
Ik heb deze telefoon sinds gisteren.
Nu heb ik alleen een vraagje.
Ik heb thuis een draadloos netwerk. Nu krijg ik de telefoon wel aangesloten op dit netwerk en het komt ook in het scherm te staan. Alleen kan ik niet via mijn thuisnetwerk internetten.
Misschien een simple instelling, maar ik kan het niet vinden.
Kun je zien of de telefoon wel een IP-adres krijgt? Dit kun je vaak bij je router zien ... heet vaker iets als "DHCP Client list".

Meer dan een IP-adres (+ingestelde gateway) is niet nodig, en dit zou de router moeten regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
de telefoon krijgt wel een ip adres.
Maar ik had wat instelling gewijzigs. Nu krijg ik wel verbinding met een draadloos netwerk, alleen is dit het netwerk van kantoor, en daar heb ik geen toegang voor. Vanmiddag maar weer thuis proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richair
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-08 19:03
Hele duffe vraag misschien, maar is het numerieke keypad te gebruiken als je het QWERTY-toetsenbord hebt uitgeschoven?

Ik kan me namelijk voorstellen dat het sneller werkt om getallen met de numpad in te voeren (ook al staat die onder een hoek) dan om met de Fn toets te werken op de QWERTY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

richair schreef op maandag 17 november 2008 @ 16:49:
Hele duffe vraag misschien, maar is het numerieke keypad te gebruiken als je het QWERTY-toetsenbord hebt uitgeschoven?

Ik kan me namelijk voorstellen dat het sneller werkt om getallen met de numpad in te voeren (ook al staat die onder een hoek) dan om met de Fn toets te werken op de QWERTY.
Net even getest, als het toetsenbord is uitgeschoven kun je inderdaad (en alleen) cijfers invoeren via het numpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Dennis_k schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:29:
de telefoon krijgt wel een ip adres.
Maar ik had wat instelling gewijzigs. Nu krijg ik wel verbinding met een draadloos netwerk, alleen is dit het netwerk van kantoor, en daar heb ik geen toegang voor. Vanmiddag maar weer thuis proberen.
Het is nog steeds niet gelukt om via mijn draadloos netwerk thuis te surfen.
De telefoon krijgt wel een ip adres, dus het verbinden gaat goed, alleen kan ik geen websites bezoeken met IE.

Iemand nog meer ideën hoe ik wel thuis kan surfen via mijn telefoon?
Mensen die deze telefoon al 'n tijdje gebruiken.. Hoe bevallen de toetsenbordjes?
Ik vind 't een mooi telefoontje qua design, maar vind 't eigenlijk jammer dat er nog zo'n uitschuifbare qwerty opzit.

Gebruik je die vaak en typt 't lekker? En maakt het, het toestel niet ietwat log?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• StevenK
CLB schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:28:
Mensen die deze telefoon al 'n tijdje gebruiken.. Hoe bevallen de toetsenbordjes?
Ik vind 't een mooi telefoontje qua design, maar vind 't eigenlijk jammer dat er nog zo'n uitschuifbare qwerty opzit.

Gebruik je die vaak
Nee.
en typt 't lekker?
ja
En maakt het, het toestel niet ietwat log?
Ja. Ik zou graag een S740 zonder qwerty hebben.

StevenK schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:43:
Ja. Ik zou graag een S740 zonder qwerty hebben.
Hmm je deelt m'n mening dus...
Ik nu 'n SonyEricsson G900, maar daar ben ik binnenkort vanaf als 't goed is...
Dus ben naar soortgelijke telefoontjes aan 't zoeken, maar die zijn er weinig :|

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Ik kreeg net een mail van coolblue. Ben hem nog minimaal 2 weken kwijt. Hij is terug gestuurd naar de fabriek. Ben hem morgen al 2 weken kwijt. Lekker dus. Tel je 430 euro neer voor een nieuwe telefoon en ben je hem gelijk een maand kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richair
Heeft er iemand ervaring met remote desktoppen vanaf een s740? Is dat een beetje te doen, en welk progje is het best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

EvoII schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:19:
Ik kreeg net een mail van coolblue. Ben hem nog minimaal 2 weken kwijt. Hij is terug gestuurd naar de fabriek. Ben hem morgen al 2 weken kwijt. Lekker dus. Tel je 430 euro neer voor een nieuwe telefoon en ben je hem gelijk een maand kwijt.
Waarom kunnen ze je dan niet alvast een nieuwe geven? Of moeten ze eerst bekijken of het wel echt onder garantie valt ofzo?

Sterkte met wachten in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren de S740 en ik heb een vraag.

Ik wil graag bij het smsen de taal van T9 veranderen. Als ik tijdens het maken van een sms de *T9 toets ingedrukt houd dan gebeurt er niets (ik krijg geen T9-menu). Moet ik de *T9-toets in een ander scherm ingedrukt houden of kan ik het T9-menu op een andere manier oproepen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EvoII schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:19:
Heb ik ook met m'n SonyEricsson.. Heb 'm nu 12 weken, waarvan 6 weken in repartie.. SPAUG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:27:
Ik heb sinds gisteren de S740 en ik heb een vraag.

Ik wil graag bij het smsen de taal van T9 veranderen. Als ik tijdens het maken van een sms de *T9 toets ingedrukt houd dan gebeurt er niets (ik krijg geen T9-menu). Moet ik de *T9-toets in een ander scherm ingedrukt houden of kan ik het T9-menu op een andere manier oproepen?

Alvast bedankt!
Als ik in een invoerscherm, zoals SMS, een * ingedrukt houd, krijg ik een menu te zien waar ik de diverse invoermethodes, maar ook talen (NL, EN, FR) kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenK schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:53:
[...]

Als ik in een invoerscherm, zoals SMS, een * ingedrukt houd, krijg ik een menu te zien waar ik de diverse invoermethodes, maar ook talen (NL, EN, FR) kan kiezen.
Bedankt voor je reactie!

Hmm misschien is er dan iets mis met m'n toestel?? Als ik de * ingedrukt houd verandert alleen rechtsboven het symbool (van XT9 naar 12# etc).

Maar om de mogelijk uit te sluiten dat ik het verkeerd doe, zo doe ik het:

in het begin scherm naar start>berichten>1 SMS/MMS>menu>1 nieuw>2 SMS en dan de * ingedrukt houden.

Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of GPS tracking werkt op deze GSM?

Dat je dus een sms stuurt naar de telefoon en de locatie terug krijgt (dmv coordinaten natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
-={Fred_Perry}=- schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:21:
[...]

Waarom kunnen ze je dan niet alvast een nieuwe geven? Of moeten ze eerst bekijken of het wel echt onder garantie valt ofzo?

Sterkte met wachten in ieder geval!
Dankje! Ik heb ze een mail gestuurd dat ik voor vrijdag een andere wil hebben. Hetzijn de oude van mezelf hetzij een nieuwe. Ik vind het absurd om zolang te moeten wachten. Volgens hun zou het vanaf nu nog 2 weken duren maar ik denk dat dat veel langer is als hij terug moet naar de fabrikant. Ik denk eerder een week of 4. Dat is dan dus 6 in totaal. In het Burgerlijk wetboek staat dat ze dergelijk geval op moeten lossen zonder ernstige overlast voor de klant. Hier is dus zeker wel sprake van ernstige overlast.
2 weken het toestel kwijt zijn leek mij niet meer dan redelijk.
Ben dus benieuwd hoe ze dit op gaan lossen. Ik heb al meer negatieve verhalen gelezen over de after sales van coolblue, maar wacht eerst dit af alvorens hier wat over te zeggen. Wel kan ik zeggen dat emailcontact zeer stroef verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

EvoII schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:25:
[...]

Dankje! Ik heb ze een mail gestuurd dat ik voor vrijdag een andere wil hebben. Hetzijn de oude van mezelf hetzij een nieuwe. Ik vind het absurd om zolang te moeten wachten. Volgens hun zou het vanaf nu nog 2 weken duren maar ik denk dat dat veel langer is als hij terug moet naar de fabrikant. Ik denk eerder een week of 4. Dat is dan dus 6 in totaal. In het Burgerlijk wetboek staat dat ze dergelijk geval op moeten lossen zonder ernstige overlast voor de klant. Hier is dus zeker wel sprake van ernstige overlast.
2 weken het toestel kwijt zijn leek mij niet meer dan redelijk.
Ben dus benieuwd hoe ze dit op gaan lossen. Ik heb al meer negatieve verhalen gelezen over de after sales van coolblue, maar wacht eerst dit af alvorens hier wat over te zeggen. Wel kan ik zeggen dat emailcontact zeer stroef verloopt.
Misschien hebben ze het wel (te) druk waardoor de klantvriendelijkheid vervalt? Maar je moet er wel druk op blijven zetten inderdaad, meestal worden de "schreeuwers" sneller geholpen. Het is niet netjes, maar het werkt soms wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Kan iemand mij vertellen of, en zo ja hoe, ik op de S740 kan zien hoeveel data ik heb verbruikt?
Ik heb het tot nog toe nergens kunnen vinden.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Mijn s740 is binnen. Snelle levering van Bestelmaar.nl zeg! Gewoon betalen en contract tekenen bij de koerier! Geweldig!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robbydw schreef op woensdag 26 november 2008 @ 08:46:
Kan iemand mij vertellen of, en zo ja hoe, ik op de S740 kan zien hoeveel data ik heb verbruikt?
Zal heus wel ergens in je internetprofielen te vinden zijn of bij dataverbindingen... Dat al gechecked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

CLB schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:46:
[...]

Zal heus wel ergens in je internetprofielen te vinden zijn of bij dataverbindingen... Dat al gechecked?
Jazeker already checked en helaas niet kunnen vinden.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
robbydw schreef op woensdag 26 november 2008 @ 08:46:
Ik ben het nergens tegengekomen, dus het lijkt mij dat je daar software voor moet installeren.

• EvoII
-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 22:07:
[...]

Misschien hebben ze het wel (te) druk waardoor de klantvriendelijkheid vervalt? Maar je moet er wel druk op blijven zetten inderdaad, meestal worden de "schreeuwers" sneller geholpen. Het is niet netjes, maar het werkt soms wel :)
Ik heb weer diverse keren gemaild. Het komt erop neer dat ik gewoon aan het lijntje wordt gehouden.
Vanmorgen kreeg ik een mail waarin dit stond:

Uw toestel is op dit moment in reparatie omdat het niet direct vervangen kon worden. Dit zou alleen mogelijk zijn geweest indien u het defect direct had gemeld en opgestuurd binnen een week na aanschaf. Dit is niet het geval, dus hebben wij de tweede mogelijkheid tot oplossen aangewend.

Beetje raar als je bedenkt dat het toestel na 10 dagen stuk ging. Ik heb gesteld dat ik het morgen opgelost wil zien. Is dat niet het geval dan schakel ik mijn rechtsbijstand in.
Had ze afgelopen zondag al gemaild dat ik ze tot vrijdag de kans gaf om het op te lossen. Hier werd echter ook niet op gereageerd. Na wederom een mail gestuurd te hebben kreeg ik pas een reactie.

Al met al zie ik niet gebeuren dat het morgen opgelost is. Dan zijn we inmiddels 3 weken verder. Ik voorzie dat dit nog wel een week of 3 gaat duren anders. Vind het echt te zot voor woorden dit.

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

EvoII schreef op donderdag 27 november 2008 @ 21:22:
[...]

Ik heb weer diverse keren gemaild. Het komt erop neer dat ik gewoon aan het lijntje wordt gehouden.
Vanmorgen kreeg ik een mail waarin dit stond:

Uw toestel is op dit moment in reparatie omdat het niet direct vervangen kon worden. Dit zou alleen mogelijk zijn geweest indien u het defect direct had gemeld en opgestuurd binnen een week na aanschaf. Dit is niet het geval, dus hebben wij de tweede mogelijkheid tot oplossen aangewend.

Beetje raar als je bedenkt dat het toestel na 10 dagen stuk ging. Ik heb gesteld dat ik het morgen opgelost wil zien. Is dat niet het geval dan schakel ik mijn rechtsbijstand in.
Had ze afgelopen zondag al gemaild dat ik ze tot vrijdag de kans gaf om het op te lossen. Hier werd echter ook niet op gereageerd. Na wederom een mail gestuurd te hebben kreeg ik pas een reactie.

Al met al zie ik niet gebeuren dat het morgen opgelost is. Dan zijn we inmiddels 3 weken verder. Ik voorzie dat dit nog wel een week of 3 gaat duren anders. Vind het echt te zot voor woorden dit.
Wat een gedoe zeg :( Ze kunnen toch wel een beetje netjes ermee omgaan, 7 dagen of 10 dagen scheelt niet zoveel... Weinig plezier van je nieuwe telefoon zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Supertevreden met het toestel, alleen er schijnt iets mis te zijn met de contactpersonen. Wanneer ik een contactpersoon open, dan springt ie weer terug naar de homescreen en wil hij de contactpersonen niet meer laden. Ik moet dan opnieuw booten :(

Iemand een patch?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dit lijkt me wel een goede opvolger voor mijn Palm Treo 500. Een touchscreen had die ook niet, dus dat zal ik niet missen. Ik heb daarvoor een touchscreen telefoon gehad en dat was eigenlijk niks voor mij. Alleen slidertelefoons daar houdt ik niet zo van (het lijkt me kwetsbaar), maar aangezien ik in dit topic er niemand over hoor zal dat ook wel meevallen. Mijn niet-slider Palm bleek achteraf ook kwetsbaar (scherm is gebarsten).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Marzman schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:53:
Dit lijkt me wel een goede opvolger voor mijn Palm Treo 500. Een touchscreen had die ook niet, dus dat zal ik niet missen. Ik heb daarvoor een touchscreen telefoon gehad en dat was eigenlijk niks voor mij. Alleen slidertelefoons daar houdt ik niet zo van (het lijkt me kwetsbaar), maar aangezien ik in dit topic er niemand over hoor zal dat ook wel meevallen. Mijn niet-slider Palm bleek achteraf ook kwetsbaar (scherm is gebarsten).
Ik heb hiervoor ook twee Treo 500's gehad (de eerst een barst in het scherm, toen hij uit mijn zak viel). Het qwertytoetsenbord (dat ik overigens nooit gebruik) is veel steviger dan dat van de S710 van mijn vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 10:18
Ik twijfel tussen dit toestel en de Palm Treo pro. De palm heeft een touchscreen en heeft enkele handige opties. De S740 heeft een beter toetsenbord. Ik ben nog geen PDA gebruiker en vraag me af wat jullie allemaal met het toetsenbord doen? Is dat meer dan een SMS-je bijvoorbeeld mailtjes, taken, een gespreksverslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Poecillia schreef op zondag 30 november 2008 @ 20:27:
Ik twijfel tussen dit toestel en de Palm Treo pro. De palm heeft een touchscreen en heeft enkele handige opties. De S740 heeft een beter toetsenbord. Ik ben nog geen PDA gebruiker en vraag me af wat jullie allemaal met het toetsenbord doen? Is dat meer dan een SMS-je bijvoorbeeld mailtjes, taken, een gespreksverslag?
De Treo Pro heeft een heel ander OS dan de S740. Als je geen eerdere ervaring hebt met één van beide WM OS-en, doe je er goed aan beide goed uit te proberen.

Zoek je primair een telefoon, met PDA functionaliteit, dan zul je eerder je plezier vinden bij non-touchscreen devices (en dus WM standard), maar gaat het je primair om de PDA, dan heb je meer aan een touchschreen device (en dus WM professional).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
De S740 is een geweldig toestel, GPS! 3,2 megapixel cam (savonds niet zo mooi :( ), snel internet, windows mobile 6.1, mooi design! Ben er tevreden mee..

Ik heb alleen 2 probleempjes, misschien bugs maar ik wil weten of meer mensen daar last van hebben.

(Mijn contactpersonen zijn met Windows Live Messenger/hotmail gesynchroniseerd)

- Als ik naar 'Contacten' ga en een contact open.. dan probeer ie te openen maar springt hij weer terug naar de homescreen. Ik krijg vervolgens 'Contacten' niet meer geopend (moet rebooten)

- Daarnaast heb ik ook dat 'Agenda' soms niet wil openen, zelfde probleem als contacten. Hij springt weer terug naar de homescreen.

Voor de rest werkt alles perfect.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richair
Ik heb alleen 2 probleempjes, misschien bugs maar ik wil weten of meer mensen daar last van hebben.

(Mijn contactpersonen zijn met Windows Live Messenger/hotmail gesynchroniseerd)

- Als ik naar 'Contacten' ga en een contact open.. dan probeer ie te openen maar springt hij weer terug naar de homescreen. Ik krijg vervolgens 'Contacten' niet meer geopend (moet rebooten)

- Daarnaast heb ik ook dat 'Agenda' soms niet wil openen, zelfde probleem als contacten. Hij springt weer terug naar de homescreen.
Net even gekeken, bij mij gebeurt dit niet. Maar mijn contacten zijn via Activesync gesynchroniseerd, dus misschien maakt dat verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richair
Weet iemand of er een snellere manier is om te schakelen tussen Activesync en USB-dataoverdracht? Nu moet je dat aanpassen in Verbindingen --> USB aan pc, maar het zou handiger zijn om het telkens te kiezen als je een USB kabel aansluit (zoals, dacht ik, de Diamond).

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Iemand Het Sygic McGuider geprobeerd op deze telefoon? Het werkt op de S710 en de S730 dus een touchscreen zal geen vereiste zijn. Lijkt me handiger dan een verouderde TomTom :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Ik kreeg net bericht van coolblue dat ze hem vandaag opsturen. Morgen zullen ze hem dus brengen. Alleen is er dan niemand thuis helaas :s.
Zo is vragen of de buurvrouw hem in ontvangst wil nemen.

Dit zat er bij die mail van coolblue:

Afbeeldingslocatie: http://img37.picoodle.com/img/img37/3/12/4/f_Naamloosm_4e154c4.jpg

Betekend dit dat ik gewoon een nieuwe krijg of wat? Hadden ze dan wel gelijk kunnen doen :s. Ben m nu bijna 4 weken kwijt geweest

Edit:

Ik kijk ff verder in mijn mail en daar stond dus nog een mail van coolblue tussen!
Gisteravond had ik ze een pisnijdige mail gestuurd hoe het zat met mijn S740. Ik heb afgelopen jaar ook heel veel besteld bij coolblue en ik heb in die mail gezet dat de S740 mijn laatste bestelling was bij hun. Dit naar aanleiding van de slechte communicatie en service waarover ik dus totaal ontstemd ben. Heb er ook in gezet dat ik dat niet onder stoelen of banken zal steken.

Nu in die mail bieden ze hun excuus aan en er staat in dat ze een nieuwe opsturen. Ik vind het wel best uiteraard maar te spreken ben ik hier totaal niet over. Als ik niet gemaild had had ik nog weet ik hoelang kunnen wachten waarschijnlijk. Het was in elk geval mijn laatste bestelling daar ondanks het feit dat ze nu een nieuwe toesturen. After sales is gewoon bagger.

[ Voor 48% gewijzigd door EvoII op 04-12-2008 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kunnen wij hier natuurlijk niet zeggen!
Ik zou zeggen 'vervangend product' dus een nieuwe, maar die winkel weet dat als enige (en jij morgen pas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Krijg een nieuw toestel. Heb mijn bericht ge-edit. Net toen jij je bericht postte zo te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinden jullie hem niet te lang...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richair
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:29:
Vinden jullie hem niet te lang...?
Nope, hij is aan de lange kant als je 'em vergelijkt met een Diamond bijv, maar in de praktijk heb ik er geen last van (behalve dat ie niet meer in mijn oude draagtasje past). In het echt ziet ie er ook niet raar langwerpig uit ofzo, best wel sjiek eigenlijk.

Toch ben ik wel van mening dat ie wel iets korter had gekund, maar dan was het QWERTY-toetsenbord ook weer krapper geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, het is ook maar 1cm langer dan de Nokia 6300 die ik nu in gebruik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op donderdag 04 december 2008 @ 00:32:
Iemand Het Sygic McGuider geprobeerd op deze telefoon? Het werkt op de S710 en de S730 dus een touchscreen zal geen vereiste zijn. Lijkt me handiger dan een verouderde TomTom :)
Ik heb McGuider werkend op mijn S740.
Werkt op zich wel goed, volgens mij zijn er niet zoveel navigatie-paketten die werken op WM zonder touch-screen.
Minpuntjes:
- In steden met veel straatjes is het wat onduidelijk omdat het scherm vrij klein is.
- Soms ineens geen GPS-signaal.
- Geschatte reistijd is erg optimistisch...
- Telefoon wordt soms erg traag.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
Een hele goede dag mede tweakers,

Na een rot ervaring met mijn Samsung Omnia die nu ter reparatie is, ben ik inmiddels op zoek naar een vervanger.

De problemen bij mijn Omnia waren vooral (dan laat ik nog de andere helft van de andere problemen achterwege) :
- Vaak vastlopers
- Traag reageren op touch screen.
- Altijd trager zijn met op touchscreen omdat je toch gebonden ben aan een stylus, waardoor je ook nog eens kramp in je handen kreeg na 1 uur. Ik had dit vaak met het gebruiken van MSN.
- Bellen naar bedrijven wilde wel eens problemen opleveren, je moest dan tijdens een keuze menu eerst je telefoon deblokkeren, dan toetsenblok tevoorschijn zien te toveren en dan een getal invoeren indien je niet te laat was. Anders kon je weer opnieuw beginnen.
- Veel witte pagina's op internet zonder text.
- De stylus beschadigde mijn beeldscherm en tevens bengelde deze los aan de telefoon, kon niet opgeborgen worden.
- Hikjes / wegvallen van geluid/muziek (kan aan bluetooth dogtag van Jabra liggen weet niet zeker)
- Telefoon begon te zoemen/sissen tijdens bellen maar ook tijdens niets doen.

Omdat de Omnia ter reparatie is en na reparatie gelijk te koop wordt aangeboden ben ik alvast ondertussen naar een beter toestel aan het zoeken.
Nou is mijn keuze gevallen op 2 toestellen, de nokia E71 en de HTC s740.
Ik zal niet vragen welk toestel beter is , dat moet ik zelf uit vogelen.

Ik heb wel met de E71 een redelijk uitgebreid mogen spelen in een telefoonshop. Qua besturing was het simpel en had het in 5 minuten door. Tevens voelde de telefoon heel solide door zijn metalen behuizing. Echter had deze telefoon 1 nadeel, namelijk te kleine toetsjes.

Bij een andere telefoonzaak heb ik de S740 in mijn handen mogen houden en voelde heel prettig aan qua formaat. Ook het QWERTY toetsenbord kon ik zeer gemakkelijk indrukken. Qua prijzen zijn beide telefoons nagenoeg gelijk.

Nou heb ik gehoord dat Windows Mobile 6.1 Standaard veel sneller is en minder geheugen verbruikt dan zijn grotere broer mede omdat de Standaard geen Touchscreen hoeft aan te sturen. Is dit waar?
Want als je naar de specs kijkt dan zie je ook dat deze telefoon minder ram /rom geheugen heeft dan zijn grotere broer de HTC Touch Pro.

Nou resteren de volgende vragen mij aan jullie:

*- Heeft deze telefoon bijna of geen last van vastlopers?
*- Is hij in jullie ogen redelijk snel?
*- Zijn jullie tevreden over accuduur?
*- Hoe ervaren jullie de besturing zonder touchscreen?
*- Is alles makkelijk te benaderen zonder omwegen en moet je nog steeds applicaties via taakbalk afsluiten? (Want dit was wel een hele bezigheidstherapie)
*- Is het vastlopen wat ik had op mijn Omnia een WM6.1 probleem of toch een fout van Samsung?
(Gemiddeld moest ik 3 a 4 keer per week de telefoon resetten, zelf 1x gebeurd 3x op 1 dag en had niets geínstalleerd, hooguit messenger en wat gebeld)
*- Ondervinden jullie hikjes of wegvallende geluid tijdens muziek afspelen?
*- Hoe is het geluid qua bellen?(geen zoemen/ sissen van telefoon?

De voornaamste reden dat ik liever voor een Windows Mobile telefoon zou gaan is omdat je dan je Windows Live Messenger contacten kan synchroniseren met je toestel en ook zo je post kan ophalen, gebruik zelf geen Outlook. Zo heb je dan in 1x alle adressen die je ooit heb ingevuld bij messenger en telefoonnummers.

Ander iets is:
Bij Nokia telefoons mag je maar 1 maand gratis WLM gebruiken daarna moet je per maand betalen (dacht max 3 euro wat ik gelezen had) en bij Windows Mobile toestellen is dit gratis. Er zal vast alternatieve software voor de E71 zijn maar niemand kan me precies vertellen hoe wie wat, dat dezelfde complete functionaliteit als WLM biedt.

Ik hoop van de S740 gebruikers aan de hand van mijn bericht en vragen een uitgebreide informatie/ review te lezen.

In iedergeval alvast bedankt mocht je willen reageren.

EDIT

Hoe is de batterij indicatie, deze was erg onbetrouwbaar op Omnia?
Haalde je de stekker uit en uur daarna zei de telefoon gerust nog dat ie met het stopcontact verbonden was?
Of ineens is je batterij leeg.

Lijkt me geen overbodige vraag ;)
En werkt het bluetooth gebeuren qua apparatuur bij jullie zonder problemen?

Ik werk 9 uur, is dit met de telefoon uit te houden als ik constant muziek zou afspelen?
Omnia was al na 5 a 6 uur op

Wanneer je muziek beluisterd en dan een applicatie opend te denken aan internet pagina gaat je telefoon dan hakkelen/haperen en daarna weer doorspelen?

[ Voor 6% gewijzigd door aliberto op 06-12-2008 14:02 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

aliberto schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 13:29:

Nou resteren de volgende vragen mij aan jullie:

*- Heeft deze telefoon bijna of geen last van vastlopers?
*- Is hij in jullie ogen redelijk snel?
*- Zijn jullie tevreden over accuduur?
*- Hoe ervaren jullie de besturing zonder touchscreen?
*- Is alles makkelijk te benaderen zonder omwegen en moet je nog steeds applicaties via taakbalk afsluiten? (Want dit was wel een hele bezigheidstherapie)
*- Is het vastlopen wat ik had op mijn Omnia een WM6.1 probleem of toch een fout van Samsung?
(Gemiddeld moest ik 3 a 4 keer per week de telefoon resetten, zelf 1x gebeurd 3x op 1 dag en had niets geínstalleerd, hooguit messenger en wat gebeld)
*- Ondervinden jullie hikjes of wegvallende geluid tijdens muziek afspelen?
*- Hoe is het geluid qua bellen?(geen zoemen/ sissen van telefoon?
- Geen last van vastlopers, een keer gehad bij installeren van een programma wat eigenlijk achteraf niet geschikt was voor Windows Mobile 6.1
- Telefoon is heerlijk snel, je hoeft nergens echt lang op te wachten
- Qua accu doe ik er twee a drie dagen mee, deze week op cursus geweest en in de totale 4 uur treinen pe dag continue internet gebruikt en vaak overdag gebeld waarna hij 's avonds leeg was. Maar dat is dus een uitzondering, met normaal gebruik en redelijk wat bellen haal ik de twee dagen in ieder geval wel
- De besturing zonder touchscreen is geen probleem, je leert de menu shortcuts snel en je kunt met een hand alles doen
- Alles is makkelijk te benaderen, recent programs is zowaar een verbetering terwijl ik het eerst niets vondt, programma's kun je gewoon actief laten omdat er genoeg geheugen in zit om dat te doen.
- Weet niet wat het probleem van je Omnia precies was, heb het nog niet gehad met deze telefoon en ik zet hem eigenlijk nooit uit.
- Met het (weinige) afspelen van muziek en filmpjes heb ik geen last gehad van wegvallend geluid
- Het geluid tijdens het bellen is goed, krijg in ieder geval geen klachten van degene die ik bel en hoor zelf de mensen duidelijk die ik zelf bel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

Via welke abonnementen hebben jullie de S740?
Heb nu een T-Mobile Flex abonnement, en het ideale vind ik dat daarbij alles uit één bundel komt.
Nu ben ik dus op zoek naar een abo, het liefst met internet, en dat ik gewoon uit één bundel kan sms-en en bellen. Want ik sms meer dan dat ik bel, dus dan heb ik geen interesse aan 200 belminuten die ik toch niet opmaak en dat ik daarnaast nog flink moet betalen om nog beetje te kunnen SMS-en. Welk abo is dan het beste icm de HTC?

Verder vroeg ik mij af hoe jullie ervaring is met het gebruik van TomTom of andere navi-software? Zie wel dat er een aantal mensen het hebben geïnstalleerd, maar vindt hij snel GPS-signaal? En hoe zit het met het batterijverbruik tijdens het navigeren? En werkt het ook een beetje fatsoenlijk zonder touchscreen?

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:46
Ik wilde ook nog even weten hoe het internetten bevalt? Ik heb namelijk een iPod Touch waar ik uiteraard de touchfunctie gebruik om internet sites door te scrollen. Hoe gaat dat in zijn werking bij de S740 en het belangrijkst misschien wel werkt het lekker?

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Impry schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 18:27:
Via welke abonnementen hebben jullie de S740?
Heb nu een T-Mobile Flex abonnement, en het ideale vind ik dat daarbij alles uit één bundel komt.
Nu ben ik dus op zoek naar een abo, het liefst met internet, en dat ik gewoon uit één bundel kan sms-en en bellen. Want ik sms meer dan dat ik bel, dus dan heb ik geen interesse aan 200 belminuten die ik toch niet opmaak en dat ik daarnaast nog flink moet betalen om nog beetje te kunnen SMS-en. Welk abo is dan het beste icm de HTC?

Verder vroeg ik mij af hoe jullie ervaring is met het gebruik van TomTom of andere navi-software? Zie wel dat er een aantal mensen het hebben geïnstalleerd, maar vindt hij snel GPS-signaal? En hoe zit het met het batterijverbruik tijdens het navigeren? En werkt het ook een beetje fatsoenlijk zonder touchscreen?
Ik moet het toestel nog binnenkrijgen. Ik heb het besteld met een Telfort abo met losse sms-bundel dus misschien niks voor jou. Maar ik had wel het idee dat je bij Telfort het meeste toestelkorting krijgt (+ dat het gewoon een goed netwerk is, beter als T-Mobile)

Het is gewoon mini-usb dus als je al eerder een soortgelijk toestel hebt gehad dan heb je vast ook wel een auto-lader liggen. Mijn toestel moet nog komen, maar ik verwacht dat de lader die ik in 2004 bij mijn C500 heb aangeschaft nog steeds zal werken (de volgende generatie zal wel micro usb zijn dus dan moet ik toch een nieuwe lader halen)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
Gisteren toch maar de knoop doorgehakt en de S740 een soort van besteld.(i.p.v. de Nokia E71)
Hij stond op de website van Ritel maar wilde hem liever in de winkel kopen, mocht er trammelant mee zijn zoals ik dat met de Omnia heb\had (is nu ter reparatie) kan ik direct naar de winkel toe en die handelen het verder af. Dus ook geen last van verzendkosten en dure telefoonnummers om naar toe te bellen.

Ze moeten de S740 eerst zien binnen te krijgen.

Na een tijdje spelen met de S740 waren voor mij de doorslag gevende factoren om te besluiten om voor deze telefoon te gaan:

*- Geen touchscreen (dus niet meer klungelen met scherm en stylus)
*- Gratis Windows Live Messenger & andere verdere funtionaliteiten die erbij horen (wat bij Nokia's niet het geval is).

*- Volledig QWERTY toetsenbord. Ondanks dat de telefoon langer is dan zijn krachtigere broer de Touch Pro, vond ik het toetsenbordje qua knoppen net iets fijner indrukken omdat deze langer zijn.
*- De bediening voelde goed aan, al moet ik toegeven dat het nog wel allemaal een beetje zoeken was, heb maar 10 minuten ermee gespeeld.
*- De besturing van Windows Mobile was redelijk vlot.

Maar ervaring leerd : in het begin kan je heel enthousiast zijn over product toekomst zal uitwijzen of je dat dan nog steeds zo ben.
Ik betrapte me gisteren wel op dat ik ongemerkt met mijn vingers op het scherm ging drukken van de S740 omdat ik een Omnia gewend was. Is even een kwestie van gewenning :)

[ Voor 17% gewijzigd door aliberto op 07-12-2008 09:31 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 10:17

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

Vandaag gekregen op mijn werk, alleen al meteen een probleem.

Wie heeft Exchange 2003 synchronisatie aan de gang gekregen.
Krijg het niet voor elkaar, hij heeft problemen met de certificaten. Deze wil hij niet accepteren.
Terwijll alles via de website goed gaat. (verbinding is standaard SSL).

Iemand enig idee,, Heb de certificaten al geimporteerd, maar kan daar verder weinig mee doen.

Edit:/// Ben er al uit... Moest nog een special certificaat installeren en nu doet hij het. :+

[ Voor 11% gewijzigd door supernova op 09-12-2008 21:49 ]

PS5 User ;-) ...

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste