Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 165 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste
Acties:
  • 78.155 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:16

ShadowBumble

Professioneel Prutser

had hem als eens gelezen inderdaad erg leuke moest er ook om gerijnzen

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:28

vhal

ಠ_ಠ

DarkKnight schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:32:
Hij pocht omdat de rest waarschijnlijk 30-40g ofzo heeft aan repairbills.
Aye, hij had 4G ofzoiets, de rest had rond de 50-100G (afhankelijk van de class) over de gehele avond.

Normaal gesproken hebben we wel guildrepairs, maar deze avond even niet. :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
wanneer is het nuttig als om haste te gaan gebruiken, ik heb nu: http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Kilrogg&n=Remcio. ik heb nu grotendeels crit gestackt, maar zonder genoeg heeft een arcane spec ook geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff sta echt voor een moeilijke keuze, men eigen guild wil maar niet verder komen dan ZA boss 1. Ik en paar vrienden waar ik de guild mee ben begonnen willen echt verder met raids.. maar skilled/geared mensen vinden als t4 guildje is lastig en je moet ze maar met geluk treffen. Niet genoeg man wat uberhaupt gegeared is voor 25mans (Gister dan gruuls geplanned en geprobeerd) Na 4 wipes op gruul heb ik de moed opgegeven want het was gewoon onmogelijk met die groep, wouden ze om 10 uur wel ff maggy doen.. Heb maar even duidelijk gemaakt dat als zelfs gruul niet lukt, maggy het ook niet gaat worden :P

Op het moment met andere GM's aan het spreken over het mergen van guilds, dit bied echt enorm veel voordelen. Echter zullen we dan wel veel afspraken moet gaan maken en veel strikter de regels naleven. Weer een grote stap van half raiding/casual guild naar een echte raiding guild waar we toch eigenlijk wel op doelde!

Eventueel nog een hopeloze oproep hier naar mensen die op Lightning's Blade spelen en eens wat meer van raids willen zien dan kara/za pugs en ook weten hoe hun class in elkaar speelt.

Onze grootste lack is skilled healers, kara met 3 healers waaronder ik + 2 healers met niet meer dan 1000/1100 healing :x 50% healing done ftl, maar het lukt nog wel. (Ik heb wel meer dan 1100 wees maar niet bang :P)

Enige tips voor het van de grond krijgen van een startende guild die 25mans wilt doen?

EDIT: De moeilijke keuze is dus, de moed opgeven met de eigen guild (Ik wil het eigenlijk niet, maar wil toch echt meer end-game content zien met men druid!) Of het nog een tijd aanzien en het op een andere manier proberen. (Maja, hoe?!)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Het lijkt alsof je in een casual guild zit met een kleine groep die wat fanatieker tegen raids aan kijkt.

Je kunt kijken of je meer mensen kan recruiten die de focus op raids hebben liggen zodat je meer goeie mensen aantrekt. De casuals kun je dan meenemen ter opvulling van de raids. Daarnaast kun je wat restricties instellen wat gear betreft. Het is leuk om mensen te gearen in karazhan en za maar dan moeten ze daar zelf ook buiten raids wat voor doen.

Indien dat niet lukt, zou je eens kunnen gaan rondkijken bij guilds die wel gefocussed zijn op raids. Leg wat contacten hier en daar en wie weet kom je een leuke guild tegen.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:20:
Enige tips voor het van de grond krijgen van een startende guild die 25mans wilt doen?

EDIT: De moeilijke keuze is dus, de moed opgeven met de eigen guild (Ik wil het eigenlijk niet, maar wil toch echt meer end-game content zien met men druid!) Of het nog een tijd aanzien en het op een andere manier proberen. (Maja, hoe?!)
Ik heb een hele tijd in zo'n guild gezeten, we wilde wel 25mans doen, maar lukte gewoon niet om de mensen bij elkaar te krijgen. Uit ervaring kan ik je zeggen, bij ons is het nooit gelukt. De guild bestaat nog en hangt nog altijd rond Kara. Zelf ben ik overgestapt, en daar heb ik nog geen minuut spijt van.

Je zou kunnen wachten op WotLK, ik verwacht dat er wel een nieuwe stroom mensen komt dan. Wie weet kun je als guild op dat moment wat net-level 80's te pakken krijgen... Plus. met WotLK heb je van alle instances ook een 10mans.
Tular schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:28:
Het lijkt alsof je in een casual guild zit met een kleine groep die wat fanatieker tegen raids aan kijkt.
Dit kan alleen goed gaan wanneer er voldoende "echte raiders" zijn. Indien je elke raid moet vullen met een aantal casuals, kan ik uit ervaring zeggen dat dit regelmatig voor problemen zal zorgen. Je komt daar mee nooit echt aan raiden toe.

[ Voor 19% gewijzigd door OkkE op 09-09-2008 13:31 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular

Tular

OkkE schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:29:
Dit kan alleen goed gaan wanneer er voldoende "echte raiders" zijn. Indien je elke raid moet vullen met een aantal casuals, kan ik uit ervaring zeggen dat dit regelmatig voor problemen zal zorgen. Je komt daar mee nooit echt aan raiden toe.
Dat weet ik. Zelf heb ik ongeveer 9 maanden in een soortgelijke situatie gezeten. Mijn vorige guild had een core van zo'n 15 fanatieke raiders. Op de avond dat ik met die guild voor het eerst Loot Reaver killde, vond ik het mooi geweest. Ik kreeg een whisper van een vriend dat ze een resto druid zochten. Toen ik dit kenbaar maakte bij de GM, kreeg ik prompt geen invite voor raids meer.

Nu zit ik alweer een paar maanden in een BT/MH guild en hebben we gisteren Gurtogg Bloodboil voor het eerst gekilled. In de tussentijd ben ik alweer doorgestroomt van initiate naar druid classleader. 8)

Ook ik ben blij dat ik uit die situatie ben gestapt. Wij raiden 3 dagen fanatiek en de overige 4 dagen is het tijd voor andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
@DemO1337
Vraag jezelf gewoon af wat jij wilt, en wat guildies willen.

Ik heb laatst de stap van slow progressing Kara/ZA guild naar een fully raiding guild die atm bij Kael en Vasj zijn (MH nog niet gedaan, maar staat eind deze week op de planning,.. het begin that is).
Wat ik mezelf afvroeg was: Waarom speel ik wow?.. dat is om te raiden en niet om lekker te chatten gold te farmen en HC's doen hier en daar.
Dit aan de GM uitgelegt hij begreep het en vondt het zelfs zo'n goed idee dat hij mij gevolgt is om ook meer te gaan raiden.

Dus, speel je wow om te raiden/end game content of om hc's, "vrienden" in wow en een beetje pvp ?

mocht je je guildies niet willen teleurstellen maak je gewoon een persoon die jou wel bevalt GL ;)

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Jooz schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:50:
Vraag jezelf gewoon af wat jij wilt, en wat guildies willen.

Ik heb laatst de stap van slow progressing Kara/ZA guild naar een fully raiding guild die atm bij Kael en Vasj zijn (MH nog niet gedaan, maar staat eind deze week op de planning,.. het begin that is).
Leuk om te lezen, ik heb precies het zelfde gedaan; Kael en Vashj nog niet down, wel al één keer MH in geweest en Rage gekilled. :)
Wat ik mezelf afvroeg was: Waarom speel ik wow?.. dat is om te raiden en niet om lekker te chatten gold te farmen en HC's doen hier en daar.
Dit heb ik ook gedaan inderdaad, na weken twijfellen en hier posten, etc.. ;) Uiteindelijk ook de stap genomen. Niet alle guildies waren even blij; vooral omdat ik toch ook redelijk geholpen heb met het raiden opgang krijgen.

Maar uiteindelijk gaat het mij toch om mijn plezier, daar betaal ik geld voor elke maand. Zelf ben ik niet zo iemand die direct overstapt, ik heb echt wel geprobeerd raiden beter op te zetten, maar als een groot deel van de guild niet de behoefte heeft verder te gaan, zal je keuzes moeten maken.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Mja hunter is wel fun.. wij beginnen net aan BT.. wel fun heb al 2x dagger of badmojo..

armory > http://armorylite.com/eu/Shattered+Halls/djeeba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, level 37 gedinged. (eigenlijk gebeurt dit inmiddels zonder dat ik erop let)
Herbalism bereik 200, alchemy nogsteeds op 130 en dat is eigenlijk een gemis.
Nog meer mijn crit opgevoerd in mijn frostspec (sowieso is de helft van mijn attacks crit aangezien ik niets anders dan frost doe)

Ik heb ook even de harvest quest gedaan en de tombe van Uther Lightbringer bezocht. Geen echte moeilijkheid aangezien de ventjes in NP te druk bezig waren met het vechten tegen andere spelers. :P
Nu weer terug naar SV en mijn quest daar completen, man wat zijn er daar veel. Owja, en een sh*tload aan garbage verkopen. Daarna naar AH en alles daar completen. Zal wel lvl 40 zijn tegen het einde van de week.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:13:
[...]

Leuk om te lezen, ik heb precies het zelfde gedaan; Kael en Vashj nog niet down, wel al één keer MH in geweest en Rage gekilled. :)

[...]

Dit heb ik ook gedaan inderdaad, na weken twijfellen en hier posten, etc.. ;) Uiteindelijk ook de stap genomen. Niet alle guildies waren even blij; vooral omdat ik toch ook redelijk geholpen heb met het raiden opgang krijgen.

Maar uiteindelijk gaat het mij toch om mijn plezier, daar betaal ik geld voor elke maand. Zelf ben ik niet zo iemand die direct overstapt, ik heb echt wel geprobeerd raiden beter op te zetten, maar als een groot deel van de guild niet de behoefte heeft verder te gaan, zal je keuzes moeten maken.
Ja precies, dat vind ik dus ook.. ik wil het liefst zo ver mogelijk komen met raids. Ik heb wat contacten in top guilds van de realm (full BT, startende in sunwell), er is me een "Friend" rank aangeboden, mag je in farm runs MH mee etc. Hoe bedoel je even totaal anders dan wat ik gewend ben :| Maar toch, de hoop opgeven met je eigen guild doet toch best pijn! :'(

Heb echter net een mailtje gehad van een vriend van me dat ie een guild heb gevonden om mee te mergen :) Eens zien hoe dat uitpakt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteren mijn guild voor de 2e keer m'uru downgehaald. Vanavond weer een avondje Kiljaeden. Zal vooral positie en bewegings oefening worden met hopenlijk wat serieusere pogingen aan het einde van de avond.

Gisteren bij muru uiteraard geen druid loot ... beetje jammer, maar ja.

@ DemO1337

Ik ken het gevoel. Had ik bij het begin van TBC ook, mijn oude guild was net voor TBC uit elkaar gevallen en we hadden een soort van vervolg daarop gemaakt met allemaal vrienden erin. Uiteindelijk was dit uiteraard geen success want een replica van een andere guild werkte gewoon niet, was bijzonder moeilijk voor mij om daar weg te gaan. Is voor mij wel een succes geworden, ik heb tanken kunnen laten vallen en ben nu een raiding resto druid geworden en 1 van de betere gegearde op de server (zeker als je kijkt dat ik dit pas 4 maanden full time doet). Ik zit nu in een vrienden groep in deze guild die mij ook zeer bevalt. Is geen Silverflame waar ik vroeger in zat, maar het is leuk op een andere manier.

En die silverflame guild waar ik in zicht is laatst opnieuw begonnen, toch maar besloten om te blijven waar ik zit.

Maar de samenvatting van het verhaal, als je zelf toch al de hoop niet in ziet van je eigen guild, dan gewoon verder gaan. Je speelt voor jezelf toch? :)

[ Voor 64% gewijzigd door dynosu op 09-09-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 08:49
Ik ben ongeveer 2 weken geleden gerespecced naar tankadin (was een holy paladin)

Ben dus net begonnen in het hele tank gebeuren. heb in het verleden wel eens kara geofftanked enz. Maar nooit echt daadwerkelijk hard op specs gelet zoals uncrushable zijn. 490 def heb ik wel altijd gehad op mijn OT gear die ik verzameld heb in de tijd dat ik mainly als healer meeging.

Ik speel dus al bijna 3 jaar een holydin en ook nooit andere chars gerolled (heb alleen een lvl 16 rogue). En ben na een lange stop van wow maar weer eens begonnen met tanken dan in dit geval. holy ben ik meegeweest tot halverwege ssc en the eye. Toen werd ik het raiden/ de guild weer eens beu en ben ik enige tijd gestopt. Maar nu mijn healing gear aan de wilgen gehangen en full prot gegaan. Nu heb ik in de twee weken dat ik alweer speel wat gear enchants ed verzameld.

Maar mijn vraag is wat kan ik hieraan verbeteren aan mijn gear?
Ik ben gisteren dus eens aan het rekenen gegaan in wow zelf met holy shield op mijn paladin kom ik volgens wow stats aan de 97% uncrushable ongeveer. Maar het vreemde vind ik dat in mijn stats van block bijvoorbeeld mijn shield totaal niet terug te vinden is terwijl deze 108 block al van zichzelf heeft.

Vervolgens ben ik dus even met rawr aan de slag gegaan en deze vertelt mij weer dat ik op lvl 73 mobs wat bazen meestal zijn ik 111% uncrushable ben als ik de 35% van mijn holy shield meereken.
Want als dat zo is kan ik aardig wat def/stam gems vervangen voor stamina gems enz. En als ik in dat programma mijn shield bijv unequip dropped mijn total migitation dus ook met ongeveer 7% omlaag.

Dus als iemand hier een zinnig woord over te zeggen heeft :)

Hier de link naar mijn armory
http://armory.wow-europe....et.xml?r=Khadgar&n=Teemir

Instances die ik met deze gear al getankt heb zijn herioc mechanar,slave pens, underbog eerste baas en normal MGT aangezien ik die nog moest doen vanwege mijn lange stop. Dit ging allemaal goed en zonder veel problemen ook aggro is geen probleem nog zit sustained rond de 800/900 tps ongeveer volgens omen maar dat komt wel goed met wat meer spelldam gear.

[ Voor 3% gewijzigd door Mirage op 09-09-2008 15:41 ]

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:49

junglebeast

hier staat iets

Mirage schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:35:
Ik ben ongeveer 2 weken geleden gerespecced naar tankadin (was een holy paladin)

Ben dus net begonnen in het hele tank gebeuren. heb in het verleden wel eens kara geofftanked enz. Maar nooit echt daadwerkelijk hard op specs gelet zoals uncrushable zijn. 490 def heb ik wel altijd gehad op mijn OT gear die ik verzameld heb in de tijd dat ik mainly als healer meeging.

Ik speel dus al bijna 3 jaar een holydin en ook nooit andere chars gerolled (heb alleen een lvl 16 rogue). En ben na een lange stop van wow maar weer eens begonnen met tanken dan in dit geval. holy ben ik meegeweest tot halverwege ssc en the eye. Toen werd ik het raiden/ de guild weer eens beu en ben ik enige tijd gestopt. Maar nu mijn healing gear aan de wilgen gehangen en full prot gegaan. Nu heb ik in de twee weken dat ik alweer speel wat gear enchants ed verzameld.

Ik ben gisteren dus eens aan het rekenen gegaan in wow zelf met holy shield op mijn paladin kom ik volgens wow stats aan de 97% uncrushable ongeveer. Maar het vreemde vind ik dat in mijn stats van block bijvoorbeeld mijn shield totaal niet terug te vinden is terwijl deze 108 block al van zichzelf heeft.

Vervolgens ben ik dus even met rawr aan de slag gegaan en deze vertelt mij weer dat ik op lvl 73 mobs wat bazen meestal zijn ik 111% uncrushable ben als ik de 35% van mijn holy shield meereken.
Want als dat zo is kan ik aardig wat def/stam gems vervangen voor stamina gems enz. En als ik in dat programma mijn shield bijv unequip dropped mijn total migitation dus ook met ongeveer 7% omlaag.

Dus als iemand hier een zinnig woord over te zeggen heeft :)

Hier de link naar mijn armory
http://armory.wow-europe....et.xml?r=Khadgar&n=Teemir

Instances die ik met deze gear al getankt heb zijn herioc mechanar,slave pens, underbog eerste baas en normal MGT aangezien ik die nog moest doen vanwege mijn lange stop. Dit ging allemaal goed en zonder veel problemen ook aggro is geen probleem nog zit sustained rond de 800/900 tps ongeveer volgens omen maar dat komt wel goed met wat meer spelldam gear.
Heh ik zou idd beginnen om al je defense gems te vervangen. 541 defense is echt iets te veel van het goede. Dan spell dmg op je gloves. Spell dmg + stamina enchant op je pants. Je gear is best goed, wel kun je idd een paar items vervangen door leuke PvP gear met spell dmg. Voordeel dan is dat je armor + stamina er bij krijgt.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Laatst online: 16-09 08:49
ja dat dacht ik dus ook al def van 541 is best veel ja :P. Maar de defense telt verder nog wel mee voor dodge parry block rating natuurlijk. maar ik zal maar eens wat solid stars of elune (12 stam dacht ik) gaan bedelen dan :)

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirage schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:35:
Je haalt hier wat dingetjes door elkaar :) Blockvalue != blockrating. De 108 is blockvalue, dat wil zeggen dat elke geblockte hit -108 damage is. Blockracting zorgt ervoor dat die 97% omhoog gaat, maar dat zit niet op je schild.

Blockvalue = hoeveel je blocked
Blockrating = hoevaak je blocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcio schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:08:
wanneer is het nuttig als om haste te gaan gebruiken, ik heb nu: http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Kilrogg&n=Remcio. ik heb nu grotendeels crit gestackt, maar zonder genoeg heeft een arcane spec ook geen zin.
Mag ik je vragen waarom je in hemelsnaam die meta-gem hebt?
a) spec naar een fatsoenlijke raidingbuild (*uche* deep fire/icy veins *uche*)
b) haal Chaotic Skyfire Diamond (veel nuttiger voor een mage (=meer dps))
c) maximaliseer je damage
d) damage ~ 1200, ga haste stacken

Daar komt het grofweg op neer.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DizzyWeb schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:45:
Mja, laggende rogues zijn een hel. Weet niet wat het is, maar een laggende rogue is voor mij niet te verslaan. Ik word aan alle kanten gebitchslapped maar geen enkele hit van mij land. Constant out of range, terwijl ie toch echt voor me staat. Maar als ik zelf laggy ben, lijk ik zelf niemand te kunnen raken :?
Laggende rogues zullen er vast wel is zijn ja. :) Maar ooit is aan gedacht dat de sprintability van rogues en catdruids er voor zorgen dat zij op hun eigen scherm sneller gaan rennen en dat hun tegenstander ze ziet als de "laggende" speler. Ik bedoel, dat is juist de bedoeling van sprint, dat zij voor hun tegenstander zeg maar "heen en weer flitsen", zodat ze moeilijker te hitten zijn.

Beetje krom om uit te leggen, maar dat is dacht ik iets wat sprint nou eenmaal doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Goeie server om opnieuw te beginnen? Heb er enkele nieuwe servers zien passeren, maar welke raden jullie aan? Ben op zoek naar pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Hurtebise schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:06:
Goeie server om opnieuw te beginnen? Heb er enkele nieuwe servers zien passeren, maar welke raden jullie aan? Ben op zoek naar pve.
Bladge's Edge is de nieuwste PvE server, je zou daar eens kunnen kijken.

iRacing Profiel

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:52

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Gisteren level 42 gedinged op m'n Warrior. Ik begon de avond met level 39 en ben gaan questen in Dustwallow Marsh. Op de een of andere manier blijf ik dat één van de minst leuke gebieden vinden om te questen. Maargoed, ik heb daar nu toch 3 levels gepakt, dus het was wel productief. Volgens mij is het levelen van 30 naar 40 zowieso het vervelendste stukje richting 60.

Nadat ik level 40 dingde meteen eens op de AH naar Plate armor wezen sneupen. Maar dat viel even tegen zeg. Groene level 40 Plate '... of the Bear' armor wordt voor tussen de 20 en 100 goud verkocht op mijn server. Toch maar een head en een chest gekocht, maar voor het levelen voldoet m'n Mail armor momenteel eigenlijk ook wel. Ik ga denk ik maar een beetje wachten op leuke drops of quest rewards.

Ook ben ik eens gaan expirimenteren met het gebruik van Berserker Stance. Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar in Battle Stance gevochten (wat op zich goed bevalt). Eigenlijk werkt dat best goed. Beginnen in Battle Stance met Charge, Demoralizing Shout en evt. Thunder Clap, vervolgens switch naar Berserker Stance en rammen maar. Vooral bij het vechten tegen casters vind ik Berserker Stance erg handig ivm Pummel.

Wat ik nu wel lastig vind (en waar ik bij het levelen van m'n Warlock volgens mij geen last van had) is dat ik mezelf niet meer volledig kan healen met een bandage, ook niet met de beste voor m'n First Aid skill (Mageweave bandage). Mageweave cloth dropt nog niet erg veel, dus m'n skill gaat momenteel ook niet erg hard omhoog. Resultaat is dat ik regelmatig moet gaan eten, hetgeen wat meer tijd kost dan een bandage. Ik denk dat ik maar eens een paar stacks Mageweave op de AH ga kopen om m'n First Aid wat omhoog te boosten.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Ligt het aan mij of is Illidan na phase 2 een eitje (mits er geen gekke dingen gebeuren ofzo..) ?

Het is eigenlijk een simpel gevecht na phase 2

1. omg, demon phase, warlock tanked hem
2. omg shadow demons, 22k health, dps'en
3. omg switch naar normal phase, aggro drop, dps'en
4. zie 1

owja, Maeiv komt ook nog eens buurten at 30%. Iets met traps enzo..

En zo ben je 18 minuten verder op je tweede illidan avond. /yawn

Ach, het is wel weer een baggerfight voor BM hunters (met name pets). Phase 1 is wel door te komen met het terugtrekken van je pet na een Flame Crash. Phase 2 is weer nutteloos voor je pet. Tijdens demon phase is je pet wel handig voor de shadow demons, maar die dingen gaan toch vrij vlot neer dus geen optimale pet dps. Dus phase 1 en 3 zijn eigenlijk de enige phases waar ik met een gerust hart mijn pet op Illidan kan gooien.

Strava

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:28
MrHuge schreef op woensdag 10 september 2008 @ 07:57:
Wat ik nu wel lastig vind (en waar ik bij het levelen van m'n Warlock volgens mij geen last van had) is dat ik mezelf niet meer volledig kan healen met een bandage, ook niet met de beste voor m'n First Aid skill (Mageweave bandage). Mageweave cloth dropt nog niet erg veel, dus m'n skill gaat momenteel ook niet erg hard omhoog. Resultaat is dat ik regelmatig moet gaan eten, hetgeen wat meer tijd kost dan een bandage. Ik denk dat ik maar eens een paar stacks Mageweave op de AH ga kopen om m'n First Aid wat omhoog te boosten.
Beste is om FA zsm op 375 te hebben (uitgezonderd voor een paar classes), wanneer het kan een portal naar Shat aanvragen, gaan richting HP, en daar boven de 300 te gaan trainen. Netherweave kopen (bij ons wordt dat op AH onder de minimumprijs verkocht) en hup, je zit zo aan de 375. Je bent er even een beetje tijd aan kwijt maar tis zoveel fijner voor sneller je ding doen.

Vraagje;
Hoe heet die add-on die in raidchat neerplempt wie nog welke buff mist maar ook wie geen elixer, flask, potion en buff-food tot zich genomen heeft?

• Tular

Tular

Zjanzjak schreef op woensdag 10 september 2008 @ 08:38:
Vraagje;
Hoe heet die add-on die in raidchat neerplempt wie nog welke buff mist maar ook wie geen elixer, flask, potion en buff-food tot zich genomen heeft?
Hiervoor kun je BigBrother of XRS gebruiken.

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:11
deadsy33 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 08:33:
Ligt het aan mij of is Illidan na phase 2 een eitje (mits er geen gekke dingen gebeuren ofzo..) ?

Het is eigenlijk een simpel gevecht na phase 2

1. omg, demon phase, warlock tanked hem
2. omg shadow demons, 22k health, dps'en
3. omg switch naar normal phase, aggro drop, dps'en
4. zie 1

owja, Maeiv komt ook nog eens buurten at 30%. Iets met traps enzo..

En zo ben je 18 minuten verder op je tweede illidan avond. /yawn

Ach, het is wel weer een baggerfight voor BM hunters (met name pets). Phase 1 is wel door te komen met het terugtrekken van je pet na een Flame Crash. Phase 2 is weer nutteloos voor je pet. Tijdens demon phase is je pet wel handig voor de shadow demons, maar die dingen gaan toch vrij vlot neer dus geen optimale pet dps. Dus phase 1 en 3 zijn eigenlijk de enige phases waar ik met een gerust hart mijn pet op Illidan kan gooien.
Illidan gaat dan ook niet om dps. Het gaat erom dat je geen overagro trekt, en dat je geen parasites in de raid verspreid, dat je die fire burst niet verspreid door te dicht op elkaar te staan. Dat je tijdig je health pot en stone gebruikt om healers te helpen. Dat je op tijd uit het bereik gaat bij shadow form. En als alle 25 mensen dat nu 20 minuten vol kunnen houden, dan is ie dood.
(Als de tanks tevens geen nubs zijn en eye blast kunnen ontwijken.)

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Gisteren nog wat met de Dk gespeeld in de beta.
Valt me wel op dat ik soms per ongeluk 3-4 mobs tegelijk pull, en ik die zonder problemen neerkrijg met nog +75 % hp (ben Blood Spec).

Was dit nog verder gaan testen, maar 4 mobs lvl 62-63 (terwijl je zelf 59 bent) was er toch teveel aan :)

Zit toruwens op Coldarra, als iemand wilt groepen, of je in een leuke guild zit...

Chars namen zijn: Blasfemon (warrior) en Skeletar (DK). heb nog 3 andere lvl 70'ers maar daar doe k voorlopig geen beta mee.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Verwijderd

Nou, gisteren geprobeerd de boss te downen waar je eerst die weg met die scouts door moet in ZA. De weg ernaar toe ging verrassend goed, maar dan.. niemand had de moeite genomen om tacs van te voren door te lezen op het forum of een filmpje te kijken op youtube. Ik macro's gemaakt om het toch een beetje begeleidend door te komen (Moet iets als raid leader :S) Na 2 tries begonnen de dps eindelijk een beetje te snappen dat die hatchers toch wel down moeten want die dragonhawks verspreid over heel het veld is niet leuk, zeker niet in combinatie met die bombs!

Boss uiteindelijk op een paar goede tries gekregen tot 30% maar de hatchers werden maar niet goed gepakt waardoor er op een gegeven moment door de boss zelf TE veel dragonhawks gespawned werden in 1 keer.

Nou, tussen de wipes/resets door nog een paar van die grapjassen die gaan lopen ipv wachten op res en dan vervolgens een scout pullen en de hele groep maar weer wipen..

Nog even gepraat met de GM('s) van die andere guild waarmee we zouden gaan mergen, ze wouden niet onze naam overnemen en ik had van andere guilds die met hun gemerged hadden al gehoord dat als jij bij hun instroomt je dus niet alle beloofde rechten krijgt. Uiteindelijk dan maar gekomen tot een "Alliance" om 25 mns te kunnen doen en 2/3 groups sturen naar kara elke week. Een heel gedoe voor iets wat denk niet super gaat werken.

Nog even terug op dat raiden verhaal, voor de komende ZA runs wordt ge-eist dat men tacs van te voren hebben doorgenomen dat je alleen nog maar hoeft te zeggen welke dps welke hatcher neemt bijvoorbeeld.

(Zo, ff de frustraties eruit getypt :x)

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:03
FireAge schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:13:
[...]

Illidan gaat dan ook niet om dps. Het gaat erom dat je geen overagro trekt, en dat je geen parasites in de raid verspreid, dat je die fire burst niet verspreid door te dicht op elkaar te staan. Dat je tijdig je health pot en stone gebruikt om healers te helpen. Dat je op tijd uit het bereik gaat bij shadow form. En als alle 25 mensen dat nu 20 minuten vol kunnen houden, dan is ie dood.
(Als de tanks tevens geen nubs zijn en eye blast kunnen ontwijken.)
Je vergeet netjes teruglopen in demon phase ^^. Maar idd net als Archi survival > dps.

Gisteren Gruul en Mag gedaan met m'n lockje, halve guildrun met alts, rest pug. Hoop nubs qua interrupten op trash, sommige mobs healden tot 3-4x toe helemaal vol, grappig om te zien. Hoop leuke items gedropped, helaas weet ik weer een roll gemiddelde te halen van 15 en dus niks mee te pikken... ach volgende keer beter hopelijk :)

Bnet pindle#2913

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:19:
helaas weet ik weer een roll gemiddelde te halen van 15 en dus niks mee te pikken... ach volgende keer beter hopelijk :)
Altijd fijn.. dat laag rollen.. heb zelf ook altijd last van het 'Lowest Rolling Average' :/

@Ontopic
Gisteren lekker in de BG's gehangen met mijn Shaman en weer een hoop Honor gescoord!
Moet zeggen dat die PvP epics toch verrekte goede Healing stats hebben.. :)
Misschien voor WotlK toch nog wat Karazhan zien met mn Shaman!

Verwijderd

Gisteren voor het eerst in weken weer Mount Hyjal. Ons laatste bezoek was de eereste glimps van Azgalor al gezien. Alleen waren er toen al te veel dood.

Deze keer one-shotted Kaz'rogal (derde kill) en een one-shotted Azgalor. Even bij archi gaan kijken, maar niemand had erop gerekend, dus niemand kende de tactics :P (weten we dan weer voor volgende keer bereid twee nieuwe bosses voor) een paar wipes op 89% en 90% en een hoop lol later het voor gezien gehouden. Deze week beginnen we voorbereid voor Archimonde. Tijd voor mij om mn pvp trinket te halen :( (En ik heb zo'n pest hekel aan BG's met mijn pve geared holy priest ben meer dood dan levend)

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:18
Gister avond eerste avond illidan na maandag council first kill te hebben gehaald, DAMN WAT BORING :S

P1 vanaf de eerste pull onder controle, geen enkele keer P2 niet gehaald. Zit echter iedere P1 aan mijn aggro cap wat gewoon zuigt. Bij ~1800 dps houd het wel op :S dan P2, dit zou wat spannender moeten zijn. Nou nou, lekker staan en een elemental nuken die in ong een minuut dood is als de tank geen fout maakt, en weer aggro capped heel de tijd. Uit eindelijk de beste tries in P2 telkens ong 20-30% op de eerste elemental totdat er wat mensen (vooral tanks) iedere pull de fout maakten een zekere blue beam te huggen en 20k dmg te pakken. Verwacht zodra dat goed gaat en de eerste elemental doodgaat niet echt problemen meer. Tenzij wanneer de eerste doodgaat de 2de rare dingen gaat doen.

En natuurlijk het goede nieuws dat lock eindelijk insta corruption getrained krijgen!! :D

Verwijderd

Ja, leuk, we krijgen insta corruption, maar de rest van de class is wel volledig kapot in Wotlk.

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:11:
Nou, gisteren geprobeerd de boss te downen waar je eerst die weg met die scouts door moet in ZA. De weg ernaar toe ging verrassend goed, maar dan.. niemand had de moeite genomen om tacs van te voren door te lezen op het forum of een filmpje te kijken op youtube.
Dat is best een pittige boss voor "niet raiders" heb ik ervaren. Als iedereen eenmaal weet dat hij/zij moet doen, valt die reuze mee. Al is het zonder goede AoE alsnog pittig en een Paladin tank maakt het ook wel makkelijker.
Boss uiteindelijk op een paar goede tries gekregen tot 30% maar de hatchers werden maar niet goed gepakt waardoor er op een gegeven moment door de boss zelf TE veel dragonhawks gespawned werden in 1 keer.
Wij zijn ondertussen wat over-geared, maar wij laten één hatcher lopen en de volledige rechterkant hatchen, zijn die allemaal dood, mag de volgende hatcher de linkerkant doen. Voor jullie is het denk ik verstandig om de helft te laten hatchen voor je 'm killed, en alles in 4x te killen.
Uiteindelijk dan maar gekomen tot een "Alliance" om 25 mns te kunnen doen en 2/3 groups sturen naar kara elke week. Een heel gedoe voor iets wat denk niet super gaat werken.
Hier zijn wel heel veel duidelijke afspraken voor nodig, anders loopt het uit de hand. Een hele belangrijke is, hoe gaat de Loot. Meer als 1x zo'n semi-PUG mis zien gaan doordat Loot Rules niet duidelijk waren (Wat zijn er toch veel Loot whores..).
Nog even terug op dat raiden verhaal, voor de komende ZA runs wordt ge-eist dat men tacs van te voren hebben doorgenomen dat je alleen nog maar hoeft te zeggen welke dps welke hatcher neemt bijvoorbeeld.

(Zo, ff de frustraties eruit getypt :x)
Wij nemen soms een paar (2 bijv.) nieuwe spelers mee, die hoeven de tactics niet te weten, wordt on-the-go en tijdens trash via Ventrilo verteld. :) Maarja, als je (een beetje) over-geared bent, is dat sowieso minder een probleem, kun je soms wel een gevecht brute-forcen. :P

• Dennism
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:35:
Ja, leuk, we krijgen insta corruption, maar de rest van de class is wel volledig kapot in Wotlk.
Vind het imho nog wel meevallen, als het goed is krijgen we nog een complete review.
Daarnaast is de affli redelijk geworden nu alleen lijkt me dat de scaling nog beter moet om affli echt end game ready te maken, en de destro fire tree ziet er ook niet compleet verkeerd uit. zeker molten core icm IC is al een hele verbetering ook. Meta krijgt ook een leuke buff (uit mijn hoofd: demon blijft, je lock abilities hou je, extra dmg buff, mitiligation buff en ook nog eens snare vermindering en demon spells).

Shadow Destro is atm wel compleet verneukt ja.

zie nu pas de ruin change. Ruin 5 TP's, Devastion naar 1 TP en ze wisselen van plaats. ben benieuwd wat dat gaat opleveren. het maakt iig haunt/ruin en meta/ruin mogelijk, ter verlies van 5% crit.

[ Voor 11% gewijzigd door Dennism op 10-09-2008 11:48 ]

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
nvm ook

[ Voor 96% gewijzigd door HolyCorn op 10-09-2008 11:43 ]

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:35:
[...]

Dat is best een pittige boss voor "niet raiders" heb ik ervaren. Als iedereen eenmaal weet dat hij/zij moet doen, valt die reuze mee. Al is het zonder goede AoE alsnog pittig en een Paladin tank maakt het ook wel makkelijker.

[...]

Wij zijn ondertussen wat over-geared, maar wij laten één hatcher lopen en de volledige rechterkant hatchen, zijn die allemaal dood, mag de volgende hatcher de linkerkant doen. Voor jullie is het denk ik verstandig om de helft te laten hatchen voor je 'm killed, en alles in 4x te killen.

[...]

Hier zijn wel heel veel duidelijke afspraken voor nodig, anders loopt het uit de hand. Een hele belangrijke is, hoe gaat de Loot. Meer als 1x zo'n semi-PUG mis zien gaan doordat Loot Rules niet duidelijk waren (Wat zijn er toch veel Loot whores..).

[...]

Wij nemen soms een paar (2 bijv.) nieuwe spelers mee, die hoeven de tactics niet te weten, wordt on-the-go en tijdens trash via Ventrilo verteld. :) Maarja, als je (een beetje) over-geared bent, is dat sowieso minder een probleem, kun je soms wel een gevecht brute-forcen. :P
Ja, dat zijn dus voornamelijk de problemen bij ons.. Ik bedoel, we hadden op een gegeven moment een pally dps dus die kon dan adds tanken, 1 hatcher nuken voor die hatched en de andere 4 "Waves" laten hatchen en dan als een gek concecration uit leggen en hopen dat het goed gaat. We zijn er op het moment uit dat we uit beide guilds 1 raidleader opstellen (Ik van onze guild en de meest ervaren speler uit hun guild) Echter stellen wij altijd master-looter in dus een zien wat ze der van zeggen ;)

Anyways.. waar het bij ons fout ging was dat toen we de 2de kant lieten hatchen.. de concetratie leek verdwenen, er werden te veel gespawned waardoor de pally "Tank" te snel dood ging en vervolgens het weer free for all was. Tegelijkertijd die "Soft enrage" waardoor tank meer healing nodig had, maar ondertussen dus ook de rest van de raid. Rest van de boss ging echter wel goed (Bombs etc) Toen we eindelijk door hadden hoe we het beste die adds konde pakken waren er oppeens respawns (Het duurde ook zo verdomd lang tbh). Vanavond blijkbaar weer Zul'Aman, oftewel alleen skilled/geared mensen en dit keer downen we ze! (Als het goed is) :x

Anders wordt het misschien toch eens tijd om over te stappen met de core members of alle meer casual players te dumpen en echt hardcore raiding te gaan dan maar. Want hoe het op het moment gaat, werkt het alleen in kara ;)

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:47:
Anders wordt het misschien toch eens tijd om over te stappen met de core members of alle meer casual players te dumpen en echt hardcore raiding te gaan dan maar. Want hoe het op het moment gaat, werkt het alleen in kara ;)
Ik hoop dat het allemaal goed gaat, maar stel dat zo'n run met 2 guilds werkt; het is (uit eigen ervaring) gewoon te veel werk om zulke events regelmatig te organiseren. Ik ben dan ook bang dat je uiteindelijk op dit laatste uit komt; of je casuals dumpen, of zelf overstappen. Maar dat is een erg lastige keuze, waar ik als member al lang over heb gedacht, laat staan als GM. Succes.

• Dennism
Op de DH boss was onze laatste keer ook wel lachen. Killden een hatcher, liet de ander de rechter kant full hatchen. Dat ging goed, echter vergaten we de hatcher te killen, dus deze liep naar links en hatchte daar ook alleen voordat we het doorhadden. Echt nog nooit zo'n leipe AOE gezien :D gelukking ging alles wel goed en ging de boss makkelijk neer :D

Waar je echt voor moet zorgen is dat alle eggs weg zijn voor de softenrage, zodat je healers zich kunnen focussen op 1 tank en flamebreath, ipv 2 tanks, flamebreath en randon AoE die aggro hebben :P bombs kan echt niet als je daar nog door geraakt wordt.

• porn*
RaseriaN schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:23:
[...]

Altijd fijn.. dat laag rollen.. heb zelf ook altijd last van het 'Lowest Rolling Average' :/

@Ontopic
Gisteren lekker in de BG's gehangen met mijn Shaman en weer een hoop Honor gescoord!
Moet zeggen dat die PvP epics toch verrekte goede Healing stats hebben.. :)
Misschien voor WotlK toch nog wat Karazhan zien met mn Shaman!
Mja de dag ervoor ook al Kara, 3 drops, 25 rolling avg. Ach ik roll iig consequent crap :P

@Demo je weet wel dat die dragonhawk boss de adds sowieso hatcht als ie op 30% komt? Dus voordat hij zo laag is dood hebben OF op dat moment alles heel snel AoEen :)

Bnet pindle#2913

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:56:
[...]

Ik hoop dat het allemaal goed gaat, maar stel dat zo'n run met 2 guilds werkt; het is (uit eigen ervaring) gewoon te veel werk om zulke events regelmatig te organiseren. Ik ben dan ook bang dat je uiteindelijk op dit laatste uit komt; of je casuals dumpen, of zelf overstappen. Maar dat is een erg lastige keuze, waar ik als member al lang over heb gedacht, laat staan als GM. Succes.
Ja inderdaad, ik ben ook nog eens GM. Kan het dus eigenlijk niet maken om iedereen zo maar te verlaten, alleen zoals de guild op het moment is.. is niet helemaal zoals ik wou dat het werd ;) Dus ja, sta inderdaad voor een lastige keuze.. alleen ik ben wel zo dat ik het met de guild ga bespreken voor ik overhaaste beslissingen neem. Het is trouwens maar goed dat ik zelf healer heb gerolled want anders hadden we echt helemaal geen healers die gegeared en (als ik het van me zelf mag zeggen) skilled zouden zijn :P
porn* schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:00:
@Demo je weet wel dat die dragonhawk boss de adds sowieso hatcht als ie op 30% komt? Dus voordat hij zo laag is dood hebben OF op dat moment alles heel snel AoEen :)
Ja weet ik, dat probeerde ik ook duidelijk te maken maar zal het wel weer verkeerd verwoord hebben. Doordat te veel dps focuste op boss ipv hatchers, konden we hatcher niet vaak genoeg krijgen om de resterende eggs "gecontroleerd" te laten hatchen ipv tegelijk met enrage :P

Maja, daar sla je je vervolgens ook niet zomaar doorheen met een "NIET-overgeared" groep :P

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 12:15 ]

• DaPierre
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-11-2024
Nadat we met onze casual PvP guild toch wel erg vaak het onderspit dolven tegen de Horde ben ik eens gaan opletten wat de "overkant" nu anders doet dan wij.

Tactics ligt het niet aan, coordinatie ook niet. Die is bij ons gewoon goed. Maar wat blijkt er na 5 minutes spelen: Wij (Ally) hebben tussen de 0 en 12 Honor Kills ieder. Daarna komt de Horde met tussen de 12 en 38 Honor Kills ieder. Het zal je niet verbazen dat we op dat moment een verliezende BG spelen.

Ga je nog beter kijken naar de Damage Done en de Healing Done, dan zie je dat de Horde ongeveer 2x zoveel damage doet en minimaal 2x zoveel healing.

Conclusie: omdat we te weinig healen, gaan we te vaak dood (en sta je als ghost in de GY), waardoor we te weinig damage doen, waardoor we uiteindelijk verliezen. WAT DENKEN JULLIE?

Ik heb mn ENha Shaman maar omgezet in een Resto Shaman, meteen de Healing S2 mace gehaald met de Major Healing enchant erop (das alvast de eesrte 500+ healing) en ben weer de BG ingedoken. Ik viel echt van mn stoel. Ik sta daar met mn random blues en greens, NUL resi, 6K health en één epic item de hele tijd bovenaan de healing list. Winnen we ook nog een AB en een EotS. O+

Wel leuk, kreeg allemaal bedankjes "thanks for the healing". Winnen we ook een keer wat.

VRAAG: ik gebruik Clique met Grid. Hoe stel ik Grid in dat ik makkelijk kan zien of iemand in range is. Ik heb nu een blokje linksonder ingesteld dat je kan zien als iemand meer dan 40 yards weg is. Maar echt practisch...nou nee. Zeker niet met 15 blokjes op je scherm.

[ Voor 3% gewijzigd door DaPierre op 10-09-2008 12:17 ]

Verwijderd

DaPierre schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:14:
VRAAG: ik gebruik Clique met Grid. Hoe stel ik Grid in dat ik makkelijk kan zien of iemand in range is. Ik heb nu een blokje linksonder ingesteld dat je kan zien als iemand meer dan 40 yards weg is. Maar echt practisch...nou nee. Zeker niet met 15 blokjes op je scherm.
Bij mij wordt het blokje donker als iemand out of range is, weet echter niet meer of ik daar iets specefieks voor heb ingesteld.. zover ik weet niet! Sorry dat ik je hier niet mee verder kan helpen, zal vanavond even kijken naar instellingen!

• DaPierre
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:18:
[...]

Bij mij wordt het blokje donker als iemand out of range is, weet echter niet meer of ik daar iets specefieks voor heb ingesteld.. zover ik weet niet! Sorry dat ik je hier niet mee verder kan helpen, zal vanavond even kijken naar instellingen!
Super man! Ik ben erg benieuwd (en wat werkt dat IMBAH makkelijk, Grid en Clique)

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Vraagje over het volgende.
Heb het net afgestruint maar kon geen antwoord naar tevredenheid vinden tussen de wir/war van diverse builds.

Ben op dit moment een lvl67 BM Hunter (PVE, Aszune) en aardig op weg naar de 70.
Ik heb Humar The Pridelord (Cat, rare, Barrens) als pet en die is 66.
Nu heb ik de volgende talents maxxed out : Bite, Claw, Greater Stamina, Dash en Growl. De restant-punten die ik nog had heb ik in Natural Armor gegooid.
Maar wat is nou eigenlijk wijsheid op lvl 70? Wellicht Claw/Bite droppen en gaan voor resistances? Natural Armor maxxen?
Wellicht heb ik al de ideale build hoor, maar ik kan maar geen bevredigend antwoord vinden.
Ik ben overigens wel van plan om de nadruk op BM (41/20/0) te houden tegen de tijd dat ik 70 ding.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

DaPierre schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:22:
[...]

Super man! Ik ben erg benieuwd (en wat werkt dat IMBAH makkelijk, Grid en Clique)
Ja inderdaad, en nog weten mensen het te verkloten en 12% healing te halen met beide addons :+

Ik moet zeggen dat het healen me beter is bevallen dan ik in het begin had verwacht! ;)

Verwijderd

RaDKiLL schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:22:
Heb het net afgestruint maar kon geen antwoord naar tevredenheid vinden tussen de wir/war van diverse builds.

Ben op dit moment een lvl67 BM Hunter (PVE, Aszune) en aardig op weg naar de 70.
Nu heb ik de volgende talents maxxed out : Bite, Claw, Greater Stamina, Dash en Growl. De restant-punten die ik nog had heb ik in Natural Armor gegooid.
Maar wat is nou eigenlijk wijsheid op lvl 70? Wellicht Claw/Bite droppen en gaan voor resistances? Natural Armor maxxen?
Wellicht heb ik al de ideale build hoor, maar ik kan maar geen bevredigend antwoord vinden.
Ik ben overigens wel van plan om de nadruk op BM (41/20/0) te houden tegen de tijd dat ik 70 ding.
Als je echt voor het raiden gaat raad ik je een ravager aan met: Resistance rank 3 van alles en aoe avoidance, dmg zal die toch niet nemen (Taunt wel uit he!) En mijn pet is tot nu toe altijd levend gebleven tijdens gevechten als voidreaver en prince! Af en toe een mend pet ok.

Voor talent tree kan je de mijne gebruiken:
http://armory.wow-europe....xml?r=Kul%20Tiras&n=Shako

Als je een beetje overweg kan met je hunter, raak er dan maar alvast aan gewent boven aan te staan op damagemeters ;)

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:15

Snuffel

Vroem!

Grid (standaard) maakt de mensen in range donkerder van kleur, en out range vager van kleur.
Daar hoef je niets voor in te stellen.

Zelf werk ik al heel erg lang met Grid, en heb maar één ding veranderd: debuffs voor priest zichtbaar laten, en de rest onzichtbaar. Wel zo handig :)
Voor de rest: niet aan klooien, werkt perfect

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 16:43

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:11:
[...]

Ja inderdaad, ik ben ook nog eens GM. Kan het dus eigenlijk niet maken om iedereen zo maar te verlaten, alleen zoals de guild op het moment is.. is niet helemaal zoals ik wou dat het werd ;) Dus ja, sta inderdaad voor een lastige keuze.. alleen ik ben wel zo dat ik het met de guild ga bespreken voor ik overhaaste beslissingen neem. Het is trouwens maar goed dat ik zelf healer heb gerolled want anders hadden we echt helemaal geen healers die gegeared en (als ik het van me zelf mag zeggen) skilled zouden zijn :P

[...]

Ja weet ik, dat probeerde ik ook duidelijk te maken maar zal het wel weer verkeerd verwoord hebben. Doordat te veel dps focuste op boss ipv hatchers, konden we hatcher niet vaak genoeg krijgen om de resterende eggs "gecontroleerd" te laten hatchen ipv tegelijk met enrage :P

Maja, daar sla je je vervolgens ook niet zomaar doorheen met een "NIET-overgeared" groep :P
kijk enrage gaat die boss toch als je niet overgeared bent, doe inderdaad het hatchen in 4x en vertel all je DPS om te birds te nuken.

Birds > Boss.
zo deden wij het en dat was ook nog zonder een pala tank, all dps op de birds, behalve de shadowpriest :)

iRacing Profiel

Verwijderd

Gohan-san schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:30:
[...]

kijk enrage gaat die boss toch als je niet overgeared bent, doe inderdaad het hatchen in 4x en vertel all je DPS om te birds te nuken.

Birds > Boss.
zo deden wij het en dat was ook nog zonder een pala tank, all dps op de birds, behalve de shadowpriest :)
Ja ik zal vandaag eens zien of ik het aan de man kan brengen!
Snuffel schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:29:
Grid (standaard) maakt de mensen in range donkerder van kleur, en out range vager van kleur.
Daar hoef je niets voor in te stellen.

Zelf werk ik al heel erg lang met Grid, en heb maar één ding veranderd: debuffs voor priest zichtbaar laten, en de rest onzichtbaar. Wel zo handig :)
Voor de rest: niet aan klooien, werkt perfect
Ja alleen mocht je een druid zijn zou ik toch zekerweten "Grid_Lifebloomer" ofzo downloaden.. werkt zo gruwelijk goed!

• ImdaMned
  • Laatst online: 23:52
Bij mij worden de namen "fel" ipv "softoned" (hoop dat dit de goede termen zijn) alleen healen in bunkertjes e.d. is zwaar klote omdat ze daar aan "pillarhugging" doen. En dus doodgaan omdat er een warrior/rogue op ze in aan het hakken is.

**edit**

yay spuit 11

Owja, ik stond als 1e healing done op m'n lvl 68 priest met benediction, puur omdat er niemand healed in BG's. Als er dan opeens een T6 druid ofzo aan het healen gaat dan is ook niemand meer van de alliance te mollen : P

[ Voor 36% gewijzigd door ImdaMned op 10-09-2008 12:42 ]

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:28:
[...]
Als je echt voor het raiden gaat raad ik je een ravager aan met: Resistance rank 3 van alles en aoe avoidance, dmg zal die toch niet nemen (Taunt wel uit he!) En mijn pet is tot nu toe altijd levend gebleven tijdens gevechten als voidreaver en prince! Af en toe een mend pet ok.

Voor talent tree kan je de mijne gebruiken:
http://armory.wow-europe....xml?r=Kul%20Tiras&n=Shako

Als je een beetje overweg kan met je hunter, raak er dan maar alvast aan gewent boven aan te staan op damagemeters ;)
hmm, 2/2 spirit bond, 1/2 animal handler.

Imho, 2/2 animal handler is een must. Die 1% hit scheelt aanzienlijk in je pet dps. Persoonlijk zou ik spirit bond skippen en deze in imp revive pet plaatsen. In de latere instances komt het regelmatig voor dat je tijdens een gevecht je pet moet ressen. Scheelt weer mana enzo.
Verder is 4/5 punten in Frenzy genoeg, of je moet echt laag in de crit% zitten.

Waar je nu je pet zonder al te veel moeite op de boss kan gooien om er vervolgens niet meer naar om te kijken, zal je later zien dat je daadwerkelijk op moet letten dat hij in leven blijft.

Voor MH/BT, kies max FR, op een na hoogste SR, avoidance, cobra reflexes en vul de meuk aan met de abilities
Voor TK/SSC kies je uit een combi van NR/Arcane en wat FR. Verder de genoemde abilities hieroven.

Strava

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 22:35

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

OkkE schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:13:
[...]

Tof, wij gaan vanavond voor t eerst naar MH, gewoon voor de phun en niet zo zeer voor progressie (maar Rage moet plat kunnen met onze gear en dps volgens mij, hebben ook allemaal de pvp trinket gehaald om t makkelijker te maken). Ik zie er naar uit, lijkt me een toffe raid.

Lief Dagboek,

Gisteren heb ik Leotheras voor t eerst plat zien gaan, was 2e kill voor de raid alliance maar de vorige keer was ik op vakantie. Kostte 2 tries, boel nieuwe mensen mee en de eerste poging begon al slecht doordat de main tank body pullde tijdens het buffen :S Whipe op 12% door enrage (door de vroegtijdige pull was dus niet iedereen klaar en verloren we een paar dps in de eerste seconden van het gevecht :() De tweede poging ging ie plat maar dat was geloof ik meer geluk dan wijsheid: ik was slechts 1 van de 4 overlevenden! Wat er precies fout ging weet ik niet maar na het splitten werden achter elkaar onze healers en tanks gesloopt. Affijn, met 5 seconden over op de enrage timer ging ie dus neer en konden we met ons 4en dansen op zijn lijk. Dropt ie 3x T5 hunter/mage/warlock token en dat waren er precies genoeg (we gebruiken SKG, had een hunter en een mage boven me) om mij blij te kunnen maken met mn eerste stuk T5 gear, nu de shoulders nog van Voidreaver en ik ga demo.
Kortom met wat moeite krijgen we Leo dus wel plat, maar echt op farm hebben we hem nog niet geloof ik, vergt iets meer oefening. Maar gezien het aantal mensen dat Leo nog nooit had gezien valt het misschien nog mee.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 17:11:
[...]

Mag ik je vragen waarom je in hemelsnaam die meta-gem hebt?
a) spec naar een fatsoenlijke raidingbuild (*uche* deep fire/icy veins *uche*)
b) haal Chaotic Skyfire Diamond (veel nuttiger voor een mage (=meer dps))
c) maximaliseer je damage
d) damage ~ 1200, ga haste stacken

Daar komt het grofweg op neer.
vanavond ga ik full fire dan is proberen, meta gem veranderen misschien 6 spellhaste 5 speldmg gems. 1 van van me daggers veranderen en sunfire erop, dan kom ik hopelijk rond de 1200 a 1300 dps ik zit gemiddeld met oude spec rond de 1000 tot 1100 .

welke ik zal veranderen twijfel ik, de za dagger of die van de badges

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:11
Ja het lijkt inderdaad wel alsof er echt niemand meer healed in BGs.
Ik kwam gisteren een EoTS binnen met 800/200 achterstand, 3 toren vs 1.
Na 2 minuten had ik al most healing done, oftewel, geen enkele andere healer :/
BG toch nog gewonnen, want de tegenstander had ook gewoon 0 healers.

Maar zo is het altijd al geweest.

Main = Tank, Alt = DPS!
Main = DPS, Alt = Moar DPS!
Main = Healer, Alt = DPS!

En die BGs zitten toch vol met alts, omdat mensen er blijkbaar niks aan vinden en gewoon gratis gear willen. Ik vind BGs gewoon leuk om te doen, en doe ze gewoon in feral of resto, afhankelijk van hoe mijn spec op dat moment al is.

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
RaDKiLL schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:22:

Wat is je built nu precies?

Persoonlijk heb ik een Ravager (doet meeste damage van alle pets). Met gore/bite/dash/growl maxed. Verder maakt het niet veel uit waar je je training points instopt. Je krijgt nogal weinig extra stamina/armor voor je punten. Resistance lijkt mij wel nuttig, echter alleen in zeer specifieke gevallen.

Verder heb ik in mijn talent built bijna geen punten gestopt in armor/stamina, maar wel in Improved Revive Pet. Zodat wanneer mijn pet dood gaat, ik 'm heel snel kan reviven. En ik kan je vertellen dat ik dit vaak moet doen. Ook heb ik Animal Handler gekozen zodat mijn pet een Boss vaker raakt.
Anyway, hier is mijn built: http://eu.wowarmory.com/c...Earthen+Ring&n=Stoutliver

Verwijderd

PcManiaxx schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:14:
Godsammekrake, hier kan ik echt zo zot van worden. Waar is Questhelper voor? Juist, om je quests te kunnen vinden op de map. Gemarkeerd welteverstaan!
ik gebruik hem zelf voornamelijk als geheugensteun icm met lightheaded
wat ik zo jammer vind is dat die pathing absoluut bagger is , stel je staat in de buurt van quest x, loopt er alsnog een mierenspoor naar hub a om naar plek z te vliegen om daar quest y te doen ...
maargoed, tis ook nog steeds een vrij nieuwe addon en zal wel verbeteren - denk ik dan maar...

ook jammer, quests laat ie soms zien als -hier kun je het inleveren als je het completed hebt... ondanks dat je hem nog eerst moet completen, en soms geeft ie wel aan waar je het kan vinden --- en laten zien waar je hem moet inleveren stoort helemaal met de pathing XD

• ramon1984
Slogra schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:57:
[...]

Wat is je built nu precies?

Persoonlijk heb ik een Ravager (doet meeste damage van alle pets). Met gore/bite/dash/growl maxed. Verder maakt het niet veel uit waar je je training points instopt. Je krijgt nogal weinig extra stamina/armor voor je punten. Resistance lijkt mij wel nuttig, echter alleen in zeer specifieke gevallen.

Verder heb ik in mijn talent built bijna geen punten gestopt in armor/stamina, maar wel in Improved Revive Pet. Zodat wanneer mijn pet dood gaat, ik 'm heel snel kan reviven. En ik kan je vertellen dat ik dit vaak moet doen. Ook heb ik Animal Handler gekozen zodat mijn pet een Boss vaker raakt.
Anyway, hier is mijn built: http://eu.wowarmory.com/c...Earthen+Ring&n=Stoutliver
Bij ons gebruikt niemand ravager.. meeste raids 3 hunters 1x SV 2x BM

ik SV gebruik een veugel! (elite bird uit auchi)
BM gebruiken beide een serpent

en op heel veel bosses staan wij alle 3 de hunters in de top 3

• OkkE

OkkE

SnoeiKoei schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:50:
Tof, wij gaan vanavond voor t eerst naar MH, gewoon voor de phun en niet zo zeer voor progressie (maar Rage moet plat kunnen met onze gear en dps volgens mij, hebben ook allemaal de pvp trinket gehaald om t makkelijker te maken). Ik zie er naar uit, lijkt me een toffe raid.
Ja Rage moet wel lukken denk ik. Leuke fight, maar het is met al die trash wel héél handig om een Palatank te hebben. Verder vond ik het eigenlijk, achteraf, wel een heel simpel gevecht. Succes met je raid, wij hebben vanavond een Gruul/Mag run voor wat alts. Wie weet dropt eindelijk die trinket van Gruul.

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:50

Seraphin

Meep?

van 2 pagina's terug...
Tauren
Endurance: now scales based on base health, to be tuned to approximately a 5% heath increase if the player were wearing green quality gear
Nature Resistance: reduces the chance to be hit by Nature spells by 2%
Dat vind ik toch een behoorlijke nerf voor Tauren... niet zo prima. Hieruit kan je afleiden dat de hp bonus een logaritmische verdeling gaat krijgen. Oftewel: hoe beter je gear, hoe minder hp je erbij krijgt van je racial. Ik ga één dag voor de life datum toch eens checken hoeveel hp ik dan heb in bear, en dat vergelijken met de dag erna....

Nelfs hebben wel een mooie buff gekregen als ik dat zo zie.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Verwijderd

DaPierre schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:14:
Nadat we met onze casual PvP guild toch wel erg vaak het onderspit dolven tegen de Horde ben ik eens gaan opletten wat de "overkant" nu anders doet dan wij.

Tactics ligt het niet aan, coordinatie ook niet. Die is bij ons gewoon goed. Maar wat blijkt er na 5 minutes spelen: Wij (Ally) hebben tussen de 0 en 12 Honor Kills ieder. Daarna komt de Horde met tussen de 12 en 38 Honor Kills ieder. Het zal je niet verbazen dat we op dat moment een verliezende BG spelen.

Ga je nog beter kijken naar de Damage Done en de Healing Done, dan zie je dat de Horde ongeveer 2x zoveel damage doet en minimaal 2x zoveel healing.

Conclusie: omdat we te weinig healen, gaan we te vaak dood (en sta je als ghost in de GY), waardoor we te weinig damage doen, waardoor we uiteindelijk verliezen. WAT DENKEN JULLIE?

Ik heb mn ENha Shaman maar omgezet in een Resto Shaman, meteen de Healing S2 mace gehaald met de Major Healing enchant erop (das alvast de eesrte 500+ healing) en ben weer de BG ingedoken. Ik viel echt van mn stoel. Ik sta daar met mn random blues en greens, NUL resi, 6K health en één epic item de hele tijd bovenaan de healing list. Winnen we ook nog een AB en een EotS. O+

Wel leuk, kreeg allemaal bedankjes "thanks for the healing". Winnen we ook een keer wat.
Er is al heel vaak gekeken hoe het komt dat Horde over het algemeen veel beter in pvp is dan alliance. Veelgenoemde argumenten zijn:

-Geschiedenis: Horde was in de pre-Battleground tijd zwaar in het nadeel qua aantallen spelers, dus in de battles om Tarren Mill en Southshore moesten ze nu eenmaal beter spelen.
-Horde is de underdog qua aantallen. Ze hadden minder spelers dus kwamen vaker in de Battlegrounds.
-Horde heeft een psychologisch voordeel. Dit uit zich in twee dingen:
1:Taurens, Orcs en undead zijn intimiderender dan gnomes, dwarves en night elves.
2: Er heerst een "horde wint toch" mentaliteit onder de alliance.
-Groepsmentaliteit: De Horde is altijd een kleinere club geweest van vaak iets doorgewinterde spelers. De reden hiervoor is dat horde gebieden iets vijandiger overkomen (vergelijk Ellwyn of Darnassus maar met de horde gebieden, muv. Mulgore). Daarnaast wordt de horde als 'evil' gezien voor mensen niet bekend met de lore en nieuwe spelers. Doordat er een kleinere club horde was van wat gemiddeld doorgewinterde spelers weet de horde, collectief, sneller sociale standaarden te zetten en samen te werken, terwijl bij alliance de "ieder voor zich" meer aanwezig is. Dat laatste komt mij persoonlijk wel bekend voor. Om de een of andere reden helpt horde elkaar vaker dan alliance. Dit uit zich in mijn geval dat je veel sneller groups vormt om quests te doen en dat er relatief minder gescholden wordt op elkaar. Ik speel al vrij lang, maar het verschil valt op.
-De pvp experts zijn naar de horde gegaan vanwege battleground queues. Vooral vroeger was het als alliance lang wachten voordat je kon pvpen in een battleground, soms een uur voor een warsong gulch, terwijl de horde, die in aantal altijd veel minder waren, vrijwel instantly naar de battlegrounds konden. Doordat een hoop mensen die WoW voor de pvp speelden overgingen naar de horde en vervolgens meer oefening kregen is de gemiddelde horde speler veel beter dan zijn alliance equivalent.
-Pvp mentaliteit: horde speelt om te winnen en gaat voor de objectives. Alliance gaat meer voor de kills. Dit zie ik vaak. Horde laat zich minder snel afleiden. Je ziet minder vaak 5 mensen op 1 target springen als een objective belangrijker is bij horde dan bij alliance. Ik sluit me bij dit argument aan.

Ik denk dat een combinatie van het bovenstaande een goede verklaring geeft. Het zal wel van alles wat zijn. Hier is wat leesvoer dat nog veel dieper er op ingaat, er zijn complete case studies over gemaakt, kijk er maar eens naar:
http://www.nickyee.com/daedalus/archives/001545.php?page=1
(Let wel dat dit een oude study is en een aantal mechanics veranderd zijn. Zo zijn er nu de Battlegroups van verschillende servers die samen BG's doen en waren vroeger Shamans en Paladins Horde en alliance only). Echter, vanuit een historisch perspectief verklaart het een hoop en een hoop dingen gaan nog altijd op.)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 14:00 ]

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Dat verhaal van die enge Tauren + Orcs kon ik me nooit iets bij voorstellen.... is ook alleen maar anekdotisch beargumenteerd en nooit serieus onderzocht. Sterker nog: als Tauren is het alleen maar lastig om die kleine *&^$*$%^ gnoompjes te spotten.

Voor zover de zaken klopten, denk ik dat de Battlegroups en vooral TBC de boel toch aardig gelijk hebben getrokken. Sommige argumenten kan ik in relatie tot heel vroeger wel steunen: WSG queues waren inderdaad kort, en je kwam toch al snel dezelfde personen tegen. Sterker nog: zelfs zonder "join as group" kwam je vaak 3-4 keer achter elkaar in praktisch dezelfde groep terecht. Want: zodra je BG afgelopen was joinde alle spelers meteen weer de queue, en kwamen vrijwel allemaal weer op hetzelfde moment in (hetzelfde) gevecht.

Tegenwoordig heb ik vaak genoeg gezeik gezien met AFK-ers (AV), HK farmers (WSG), loners (AB + EotS) en gewoon algemeen kinderlijk / hinderlijk gedrag.

AB ben ik als horde nog wel gewend te winnen. WSG hangt er maar net van af (2-3 sukkels aan jouw kant is al snel gg, 2-3 sukkels aan de andere kant is al snel steamroll geblazen). AV is 50-50 (overigens speel ik géén AV meer tijdens bonus weekend... laatste keer dat ik dat deed was zo'n ramp dat ik die extra honor wel voor gezien hou; m'n bloeddruk is me meer waard)

Argumenten voor de veranderingen: Horde heeft nu ook een "shiny" race (belfs), door de battlegroups is het groepsgevoel weg, door de plotline van TBC is Horde nu minder "evil".

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ramon1984 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:13:
[...]

Bij ons gebruikt niemand ravager.. meeste raids 3 hunters 1x SV 2x BM

ik SV gebruik een veugel! (elite bird uit auchi)
BM gebruiken beide een serpent

en op heel veel bosses staan wij alle 3 de hunters in de top 3
Je hebt gelijk. Een Wind Serpent doet inderdaad net een tikkeltje meer damage dan een Ravager. Tijd om Arikara van stal te halen :9~

(of bedoel je met Serpent zo'n slang??)

[ Voor 4% gewijzigd door Slogra op 10-09-2008 14:02 ]

Verwijderd

Seraphin schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:01:
[...]
Dat verhaal van die enge Tauren + Orcs kon ik me nooit iets bij voorstellen.... is ook alleen maar anekdotisch beargumenteerd en nooit serieus onderzocht. Sterker nog: als Tauren is het alleen maar lastig om die kleine *&^$*$%^ gnoompjes te spotten.
Ik zou het niet te snel verwerpen. Een ervaren speler geeft weinig om een Tauren, maar veel spelers 'schrikken' als iets dat driemaal hun gewicht heeft aanvalt. Vooral de Warriors zien er heel intimiderend uit wat net dat voordeel kan geven.
Voor zover de zaken klopten, denk ik dat de Battlegroups en vooral TBC de boel toch aardig gelijk hebben getrokken. Sommige argumenten kan ik in relatie tot heel vroeger wel steunen: WSG queues waren inderdaad kort, en je kwam toch al snel dezelfde personen tegen. Sterker nog: zelfs zonder "join as group" kwam je vaak 3-4 keer achter elkaar in praktisch dezelfde groep terecht. Want: zodra je BG afgelopen was joinde alle spelers meteen weer de queue, en kwamen vrijwel allemaal weer op hetzelfde moment in (hetzelfde) gevecht.
Inderdaad. Horde groepmentaliteit heeft een enorme klap gehad door battlegroups, maar toch bleef een beetje het "Wij zijn Horde, wij zijn beter" gevoel hangen. Voldoende om toch samen te werken, terwijl Alliance van een hele berg solo players naar een nog grotere berg solo players ging.
Tegenwoordig heb ik vaak genoeg gezeik gezien met AFK-ers (AV), HK farmers (WSG), loners (AB + EotS) en gewoon algemeen kinderlijk / hinderlijk gedrag.
Persoonlijk zie ik dit bij alliance vaker dan bij de horde.
AB ben ik als horde nog wel gewend te winnen. WSG hangt er maar net van af (2-3 sukkels aan jouw kant is al snel gg, 2-3 sukkels aan de andere kant is al snel steamroll geblazen). AV is 50-50 (overigens speel ik géén AV meer tijdens bonus weekend... laatste keer dat ik dat deed was zo'n ramp dat ik die extra honor wel voor gezien hou; m'n bloeddruk is me meer waard)

Argumenten voor de veranderingen: Horde heeft nu ook een "shiny" race (belfs), door de battlegroups is het groepsgevoel weg, door de plotline van TBC is Horde nu minder "evil".
Mwoh, ik denk dat de plotline nooit zoveel invloed heeft gehad. Als je kijkt naar Warcraft 3 was de alliance in feite meer evil dan de horde, vooral door de Arthas questline. Uiterlijk is veel belangrijker en inderdaad, de Belfs zijn mooi. Ik speel overigens ook gewoon de pvp weekends. Het enige dat veranderd is dat er meer casual spelers in de raid zitten, maar dat nadeel heeft de tegenstander ook.

• ramon1984
Slogra schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:01:
[...]

Je hebt gelijk. Een Wind Serpent doet inderdaad net een tikkeltje meer damage dan een Ravager. Tijd om Arikara van stal te halen :9~

(of bedoel je met Serpent zo'n slang??)
ja die van die lightningsbolts doet :p...

maarja ik ben SV met 1231agility fullraidbuffed..
en heb eigenlijk altijd me feathers gehouden xD me kanarie

900 unbuffed ^^

• porn*
Seraphin schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:47:
van 2 pagina's terug...

[...]

Dat vind ik toch een behoorlijke nerf voor Tauren... niet zo prima. Hieruit kan je afleiden dat de hp bonus een logaritmische verdeling gaat krijgen. Oftewel: hoe beter je gear, hoe minder hp je erbij krijgt van je racial. Ik ga één dag voor de life datum toch eens checken hoeveel hp ik dan heb in bear, en dat vergelijken met de dag erna....

Nelfs hebben wel een mooie buff gekregen als ik dat zo zie.
Zoals ik het lees, is het zo dat ze het juist niet nerfen toch? In greens (lvl 70???) zou je dan hetzelfde moeten hebben als nu. Dat betekent als je dus in de epics zit dat je zeker 50% extra bonus HP zou moeten krijgen. ALS ik het goed lees, that is.

Bnet pindle#2913

• Seraphin

Seraphin

Meep?

porn* schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:28:
[...]

Zoals ik het lees, is het zo dat ze het juist niet nerfen toch? In greens (lvl 70???) zou je dan hetzelfde moeten hebben als nu. Dat betekent als je dus in de epics zit dat je zeker 50% extra bonus HP zou moeten krijgen. ALS ik het goed lees, that is.
Ik lees het zo:

De hp bonus is een factor van je base hp. Basehp is de hp die je hebt als je naakt rondhobbelt.
De factor is zodanig getuned dat de "bonus hp" op ongeveer 5% van je totale hp uitkomt (dus incl. gear etc.) voor green-geared spelers.

Bonushp = Basehp * Bonusfactor
Totaalhp = Basehp + Gearhp + Bonushp

Let wel: de Bonusfactor is een constante, en Basehp is ook een constante! Op level 80 krijg je dus altijd b.v. 2000hp * 10% = 200hp BonusHP onafhankelijk van hoe goed je gear is. Oftewel: hoe beter je gear, hoe lager je procentuele voordeel van je racial.

Rekenkundig:
BonusVoordeelGreenies = Bonushp / Totaalhp (=5% voor green geared players)

BonusHP is constant, (zie boven) echter als je al je greenies door purples gaat vervangen, wordt Totaalhp groter

BonusVoordeelPurples wordt dan: Bonushp / (Totaalhp + x) --> minder dan 5%

In WoW-termen: de extra hp die je krijgt van je racial scaled in WotLK niet meer met gear, nu nog wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Seraphin op 10-09-2008 14:46 ]

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:06:
Het was een reactie op degene boven me, die vroeg wat voor char hij nou eens zou moeten maken, met daarboven een heel verhaal met wat hij uitgespookt heeft op z'n bestaande chars en daaronder een lijst met chars. Lijkt me duidelijk genoeg, maar goed, blijkbaar niet.

Een shaman tank, is het niet mogelijk die, zoals rogue tanks (oke -Evasion), ook puur voor dodge enzo te equippen/gemmen? Leuke uitdaging wellicht ;)
Zo hoog mogelijk armor & hp hebben ze nodig en wat dodge is ook wel lekker ofc
shammies hebben trouwens elemental shield als talent , 6% critreduction = uncritable
Waarom al die verbazing over een shammie tank ? wij hadden shammies & allies pally's ^^
http://forums.worldofwarc...1272361117&sid=1&pageNo=1|

.Quod me nutrit me destruit.

Verwijderd

Shammy tanks hebben moeite met aggro houden sinds hun aggro talents veranderd zijn (earthshock, etc).

Verwijderd

Seraphin schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:45:
[...]

Uitleg...

In WoW-termen: de extra hp die je krijgt van je racial scaled in WotLK niet meer met gear, nu nog wel.
Klopt helemaal. Maar aan de andere kant is het ook wel eerlijk: Het verschil wordt namelijk alleen maar groter tussen Tauren Warriors/DKs en non-Taurens van die classes, doordat de gear steeds meer stamina geeft.
Ze doen dit dus om te voorkomen dat er straks alleen nog maar Tauren tanks rondlopen door het hp verschil.

• ramon1984
dontcare schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:02:
[...]

Zo hoog mogelijk armor & hp hebben ze nodig en wat dodge is ook wel lekker ofc
shammies hebben trouwens elemental shield als talent , 6% critreduction = uncritable
Waarom al die verbazing over een shammie tank ? wij hadden shammies & allies pally's ^^
http://forums.worldofwarc...1272361117&sid=1&pageNo=1|
onze lock tanked heel KZ :]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:18:
Shammy tanks hebben moeite met aggro houden sinds hun aggro talents veranderd zijn (earthshock, etc).
Frostshock doet nu die extra aggro i.p.v. Earthshock ;)

• ImdaMned
  • Laatst online: 23:52
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:18:
De aggro die op earthshock zat is verhuist naar frostshock. Sinds patch 2.0 geloof ik.

**edit**

/spit @ vingervlugheid van salena : (

[ Voor 8% gewijzigd door ImdaMned op 10-09-2008 15:26 ]

Verwijderd

Ik heb trouwens besloten om mijn 375 Tailoring op te geven op mijn mage. De Frozenshadoweave gear gebruik ik niet (betere gear op de slots), en ik heb ook al Tailoring op mijn Priest (die gebruikt wel de gear en heeft veel meer Patterns). De andere professions op mijn mage is Alchemy, dus het wordt Herbalism.
Ze heeft al een epic flying mount. Dat wordt veel rondlopen om plantjes te plukken de komende uren :)

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:25:
[...]

/spit @ vingervlugheid van salena : (
<3 Troll

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:23:
[...]

Klopt helemaal. Maar aan de andere kant is het ook wel eerlijk: Het verschil wordt namelijk alleen maar groter tussen Tauren Warriors/DKs en non-Taurens van die classes, doordat de gear steeds meer stamina geeft.
Ze doen dit dus om te voorkomen dat er straks alleen nog maar Tauren tanks rondlopen door het hp verschil.
hmm goed punt; met wotlk epix zou het gat wel groot kunnen worden ja. 5% blijft natuurlijk gewoon 5%, maar het voorkomt grote absolute verschillen. Ik viel er even over omdat ik als druid gewend ben om véél hp te hebben ter compensatie van (het gebrek aan) de shiny warrior tank thingies.

En Taurens blijven sowieso de koelste race voor warriors. ;)

[edit]hmm over herbalism... merkt iemand hier ook de populariteit van plantjes? RL buddy vertelde me dat hij gisteren 3 stacks peacebloom voor 7(!) g per stack heeft verkocht op AH 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Seraphin op 10-09-2008 15:31 ]

Verwijderd

Seraphin schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:29:
[...]

hmm goed punt; met wotlk epix zou het gat wel groot kunnen worden ja. 5% blijft natuurlijk gewoon 5%, maar het voorkomt grote absolute verschillen. Ik viel er even over omdat ik als druid gewend ben om véél hp te hebben ter compensatie van (het gebrek aan) de shiny warrior tank thingies.

En Taurens blijven sowieso de koelste race voor warriors. ;)

[edit]hmm over herbalism... merkt iemand hier ook de populariteit van plantjes? RL buddy vertelde me dat hij gisteren 3 stacks peacebloom voor 7(!) g per stack heeft verkocht op AH 8)7
Ja idd, ik heb men keuze te laat gemaakt met het rerollen van tailoring naar alchemy omdat ik niks meer had aan de tailoring patterns. :x ongeloofelijk.. 200 alch en 40g per stack plantjes 8)7 Ik bedoel ik wil best wat geld investeren in het lvlen van men alchemy maar dit gaat toch wel een beetje ver. Als resto druid komt het geld niet snel binnen namelijk :P

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 16:50
Seraphin schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:29:
[...]
Peacebloom
Silverleave
Mageroyal
* misschien meer aangezien bliz al aangegeven heeft dat herb voor inscribtion gaat gebruikt worden
Main ingrediënten van Inscription, tja dan gaan de prijzen opeens omhoog

[ Voor 10% gewijzigd door Teunis op 10-09-2008 15:38 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:26:
Ik heb trouwens besloten om mijn 375 Tailoring op te geven op mijn mage. De Frozenshadoweave gear gebruik ik niet (betere gear op de slots), en ik heb ook al Tailoring op mijn Priest (die gebruikt wel de gear en heeft veel meer Patterns). De andere professions op mijn mage is Alchemy, dus het wordt Herbalism.
Ze heeft al een epic flying mount. Dat wordt veel rondlopen om plantjes te plukken de komende uren :)
IMO een slechte keuze. WOTLK staat voor de stoep. Tailoring heeft straks weer genoeg epicness om je gear flink te pimpen. Daar komt bij kijken dat een Mage niet echt een supergathering class is.

Maak een Druid aan en train die in Herbalism en ga daarmee voor je mage gatheren.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 14:35

chromeeh

the Gnome

Teunis schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:37:
[...]

Peacebloom
Silverleave
Mageroyal
* misschien meer aangezien bliz al aangegeven heeft dat herb voor inscribtion gaat gebruikt worden
Main ingrediënten van Inscription, tja dan gaan de prijzen opeens omhoog
Binnen een half uurtje heb je makkelijk een 100G aan lowlevel plantjes...
Gewoon Elwynn ofzo binnen crossen (love ghostwolf) en plukken maar.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Ik heb in wow naam veranderd via Account management. En toen automatische incasso gedaan het is 2 dagen geleden en het geld is nog steeds niet van me bank rekening afgeschreven maar me naam is al wel veranderd hoelang duurt dit ? heb geen zin in verrassingen namelijk :)

Verwijderd

Ach ik heb al een extra slot in de guildbank van mn bankalt gekocht en er komt er nog 1 bij. Die zit straks helemaal vol met herbs, die de AH op gaan als patch 3.0 komt.

Overigens wat denken jullie vande cooking changes? 10x top buff food per dag omdat je een token van de cooking daily nodig hebt voor spices? Met andere woorden nu moet ik dus op al mijn characters cooking gaan levelen om ze van voldoende buffs te voorzien. Lekker bezig, blizzard. De mensen dwingen om de sufste bezigheid in het spelk meer te gaan doen.

Verwijderd

Carnagy schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:40:
[...]

IMO een slechte keuze. WOTLK staat voor de stoep. Tailoring heeft straks weer genoeg epicness om je gear flink te pimpen. Daar komt bij kijken dat een Mage niet echt een supergathering class is.

Maak een Druid aan en train die in Herbalism en ga daarmee voor je mage gatheren.
'Even' een Druid aanmaken? ;)
Ok, ik heb er een op 34, maar ik heb ook nog andere dingen te doen :D

Daarnaast is de kans groot dat Tailoring inderdaad mooie gear geeft in WotLK. Maar ik wil mezelf van Inscripties kunnen voorzien, en tot nu toe heb ik alleen low-level chars met Herbalism.
Het ligt er dus maar aan waar je voorkeur ligt :)

Edit: Hoe wil ik in godsnaam Alchemy levelen zonder een lvl 70 met Herbalism? ;)
Daarbij was de eerste blauwe Tailoring gear in TBC gewoon BoE. Had ik al gezegd dat m'n priest al Tailoring heeft? :P

Edit2: Waarom is een mage geen gathering class? Teleporten ftw + ze heeft epic ground (duh) en flying mount. Ze is frost, dus lang leve de Terrokar bomen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 16:07 ]

• Carnagy
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:00:
[...]

'Even' een Druid aanmaken? ;)
Ok, ik heb er een op 34, maar ik heb ook nog andere dingen te doen :D

Daarnaast is de kans groot dat Tailoring inderdaad mooie gear geeft in WotLK. Maar ik wil mezelf van Inscripties kunnen voorzien, en tot nu toe heb ik alleen low-level chars met Herbalism.
Het ligt er dus maar aan waar je voorkeur ligt :)

Edit: Hoe wil ik in godsnaam Alchemy levelen zonder een lvl 70 met Herbalism? ;)
Daarbij was de eerste blauwe Tailoring gear in TBC gewoon BoE. Had ik al gezegd dat m'n priest al Tailoring heeft? :P
Dat had je niet gezegd :)

Levelen duurt niet zo heel lang tegenwoordig. Die lock van mij is nu 7 dagen played en is bijna 68. Ik heb veel tijd gespendeerd aan mount en professions etc.

Ik maak denk ik een rogue aan met inscripting en een tweede professions. Er staat nog heel wat in de planning :)

Resto of enhancement shaman (nu lvl 7)
Resto Druid (must be born)
Rogue (must be born)
En nog raiden met mn mage :D
probeer het af te krijgen voor WOTLK, maar of dat gaat lukken :)

• OkkE

OkkE

Ik denk dat Druid toch wel de beste gathering class is, vanwegen Flightform. Instant cast en je hoeft niet uit Flightform om herbs te plukken, etc. Maar behalve die, denk ik dat alle andere classes wel (redelijk) het zelfde zijn. :)

Verwijderd

Carnagy schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:08:
[...]

Levelen duurt niet zo heel lang tegenwoordig. Die lock van mij is nu 7 dagen played en is bijna 68. Ik heb veel tijd gespendeerd aan mount en professions etc.

Ik maak denk ik een rogue aan met inscripting en een tweede professions. Er staat nog heel wat in de planning :)

Rogue (must be born)
Mijn planning is nog een enhancement shammy omdat ik dat gewoon altijd al graag heb gewilt, maar het is er eigenlijk nooit van gekomen! :x Binnenkort maar eens beginnne met serieus lvlen, voornamelijk alleen maar dm boosts gedaan en men enchanting geleveld :P Kan die mooi mee als vaste d/e'er in raids en alle greenies/blues die ik over houd in outlands levert meteen een leuk zakcentje op ;)

EDIT: Oh ja en alch max krijgen op men druid. (Heb al max herbalism dus is te doen, kost alleen tijd he.. en das kostbaar de laatste tijd)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 16:16 ]

Verwijderd

Carnagy schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:08:
[...]

Rogue (must be born)
Ah dat dacht ik :)
Levelen duurt niet lang inderdaad, maar ik heb al zoveel 'te doen'. Daarbij ben ik soms het levelen even zat. Priest op 70, mage op 70, warrior op 70 met nog veel te gearen, hunter op 66 rustig naar de 70. Daarnaast nog een char samen met m'n vriendin (level 7 warlock!!) zodat we lekker samen kunnen spelen.
Als ik niet samenwoonde en geen vriendin+kind had was het inderdaad ez mode :)

Heerlijk toch om plannen te hebben in een spel? Net zoals jouw lijst, ik mag dat wel :)

Edit: smiley-attack! :D

• Carnagy
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:18:
[...]

Ah dat dacht ik :)
Levelen duurt niet lang inderdaad, maar ik heb al zoveel 'te doen'. Daarbij ben ik soms het levelen even zat. Priest op 70, mage op 70, warrior op 70 met nog veel te gearen, hunter op 66 rustig naar de 70. Daarnaast nog een char samen met m'n vriendin (level 7 warlock!!) zodat we lekker samen kunnen spelen.
Als ik niet samenwoonde en geen vriendin+kind had was het inderdaad ez mode :)

Heerlijk toch om plannen te hebben in een spel? Net zoals jouw lijst, ik mag dat wel :)

Edit: smiley-attack! :D
Het is wat mij betreft ook allemaal wishfull thinking. Geen kinderen hier ofzo, maar wel druk met andere dingen. Ik hou ook wel van lijstjes :)

Gisteren enchanting naaar 350 gelvl-ed. Meteen 3 dure recipes gekocht voor de high demand rare gems en op AH gezet. Nu hopen dat ik wat poen verdiend heb :)

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:27
OkkE schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:10:
Ik denk dat Druid toch wel de beste gathering class is, vanwegen Flightform. Instant cast en je hoeft niet uit Flightform om herbs te plukken, etc. Maar behalve die, denk ik dat alle andere classes wel (redelijk) het zelfde zijn. :)
Gisteren eindelijk mijn swift flightform quest gedaan, was eigelijk al die tijd te lui geweest en had een snelle vliegende mount. Maar wat een genot om nu te herben, had ik veel eerder moeten halen 8)7

Ook ik ben herbs aan het stockpilen, maar meer omdat ik zelf inscription wil gaan levelen en toch echt geen 40g p/st aan herbs wil kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Bulligan op 10-09-2008 16:41 ]

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:14:
[...]

Mijn planning is nog een enhancement shammy omdat ik dat gewoon altijd al graag heb gewilt, maar het is er eigenlijk nooit van gekomen! :x
En je gaat ook zeker geen spijt krijgen :) Ben zwaar verliefd op mijn lvl70 shammie :) heb namelijk nog een hunter die eigenlijk mijn main was maar nu inmiddels niet meer hehe :P

Verwijderd

Frodo19 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:44:
[...]

En je gaat ook zeker geen spijt krijgen :) Ben zwaar verliefd op mijn lvl70 shammie :) heb namelijk nog een hunter die eigenlijk mijn main was maar nu inmiddels niet meer hehe :P
Mag ik jou wat vragen? Ik heb op het moment redelijk gepimpte gear voor een lvl 16 maar vind het toch niet ceht super snel gaan.. is dit omdat ik een feral druid gewent ben met lvlen? Of komt de echte dmg pas zodra ik wf en/of dual wield heb?

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

ik vond het eigenlijk best meevallen maar je geeft zelf al beetje antwoord idd :) zodra je duel wield en WF hebt gaat de mobs echt rap neer. Bij lvl20 frostwolf is ook wel prettig :)
Zat zelf in 11 dagen en paar uur op lvl70....dit had wel sneller gekund maar ik heb mezelf nog wat lol gegund door wat instances te doen en wat mensen te helpen.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 14:35

chromeeh

the Gnome

Frodo19 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:44:
[...]

Ik vind shammie ook geweldig :)
Rogue vind ik leuk, maar Shaman vind ik echt geweldig.
Mede omdat je erg flexibel inzetbaar bent door de totems :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Frodo19 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:52:
ik vond het eigenlijk best meevallen maar je geeft zelf al beetje antwoord idd :) zodra je duel wield en WF hebt gaat de mobs echt rap neer. Bij lvl20 frostwolf is ook wel prettig :)
Zat zelf in 11 dagen en paar uur op lvl70....dit had wel sneller gekund maar ik heb mezelf nog wat lol gegund door wat instances te doen en wat mensen te helpen.
Het is ook erg met mij hoor, ik hoor dit en nu kan ik echt weer niet wachten tot ik dat eindelijk heb >:)

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Ja precies!!! Was gister even een uurtje grinden met mijn hunter voor wat leather...maar dan merk ik toch wel hoe eentonig ik aan het spelen ben. (maar goed dat is mijn mening dan :P)
Bedoel als het nodig is kan ik altijd als healer speccen of ga ik lekker van een afstand DPS doen als elemental shammie.

Nou vraag ik me wel af wat nu de meeste dps zou opleveren...enhanc of elemental.

• daroy
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:58:
Ik heb in wow naam veranderd via Account management. En toen automatische incasso gedaan het is 2 dagen geleden en het geld is nog steeds niet van me bank rekening afgeschreven maar me naam is al wel veranderd hoelang duurt dit ? heb geen zin in verrassingen namelijk :)
Daar kan even tijdoverheen gaan. Maar bij mij is het een keer fout gegaan. Het geld werdt ook niet afgeschreven van me bankrekening en op een gegevenmoment was met char geblokkeerd. Blizzard support gebeld en hun zeiden dat de bank het geld weer terug had gehaald van hun rekening. Daarna de betaling nog een keer gedaan en toen is het wel goed gegaan.

iRacing Profiel

Verwijderd

Beste mede WoWers,

helaas heb ik een tijdje geen tijd gehad om op dit forum actief te blijven. Maar gelukkig heb ik er weer tijd voor en ik heb een hoop te vertellen en discussie punten.

Om te beginnen. Zoals jullie mischien nog weten was ik altijd opzoek naar raid progress. Deze heb ik kunnen vinden binnen Behemoth (Eonar), een geweldige guild. Heb alle raid bosses mogen memaken tot en met fellmyst. helaas heb ik dit moeten laten vallen voor vakantie werk, toen ik terug kwam was ik vervangen en was ik "social member" geworden en geen toegang tot raids.

Toen ben ik uit deze guild gestapt en samen met een speler genaamd "scod" een eigen guild gestart voor de wotlk. scod is een speler die ik nu al 2 jaar ken en samen vanaf zul'gurub geraid. halverwegen tbc zijn we beiden een andere guild gejoined en gelijkwaardige progress weten te maken. Scod was dit eerder gelukt dan mij en dat kan je ook wel zien in het gear verschil.

De guild heet Ace. is nu een hele kleine social guild. Maar zodra de open ptr's beschikbaar komen zal dit veranderen. we hebben nu 25 mensen verspreid over pvp en pve guild die ons zullen aansluiten zodra wij naxx speelbaar hebben. Deze mensen zijn hand-picked door mij en scod, allemaal vrienden waarvan we zeker weten wat ze in huis hebben en weten waar ze mee bezig zijn. we aimen voor een high end raid guild voor wotlk. dit zijn ao spelers uit de guilds: The logical cube, Behemoth, Wrath, Storm en The DMZ. (voor mensen die dit intreseert.)

Nu ik dat kwijt ben,

Spellpower. Een nieuwe verandering voor wotlk, die bij mij twijfels oproept.
Als ik blizzard moet geloven is het geweldig dat healers een redelijke dps mogelijkheid krijgen voor questen en solo'en. Maar als je voor elke dps class kijkt worden ze allemaal erg gebuffed maar onze damage niet vanwege heal spec. De mobs krijgen een hp pool en een dps die word afgewogen op de damage van de spelers. en aangezien die aanzienlijk veel hoger is dan die van de healers vraag ik me af of het überhaupt het ons een optie geeft om te farmen of een optie om ze wel nog in je eentje te kunnen killen.

wel vind ik het ontzettend gaaf dat je nu met je char veel meer kanten op kan en er heel veel hybrid mogelijkheden zijn voor vele classes.
OkkE schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:56:
[...]

Heb altijd goede ervaring daarmee gehad. zolang je maar weet wie je meeneemt.
heb tot semi pug gruul/maggy tot keal/vashj gedaan en altijd goed bevallen maar dit waren meestal wel hardcore raid guilds (wat haat ik die term toch...).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 21:22 ]

• daroy
Begint het op te schieten?
The next major content patch is coming, and it's big. In order to smooth the way, we will shortly enable background downloading of most of the data for this patch. People who use the Launcher and have background downloading enabled will automatically start getting the data. The Downloader downloads faster in general now, so you may want to adjust your background download settings. You can adjust these settings in the Launcher, by visiting the Options page. If you want the fastest possible download, check the "Don't throttle background download". However, note that this can affect the performance of other programs running at the same time.
bron: http://forums.wow-europe....?topicId=5810401516&sid=1

iRacing Profiel

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 22:35

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

MH was cool, echt weer eens heel wat anders. Wel achtervolgd door pech weer, met shitloads disconnects onder de dps-ers en main tank, aantal keer gewiped op de trash waves. Maar 1x zover gekomen dat Rage Winterchill verscheen en daar faalden we toen alsnog op zo'n 50%. Daarna moesten er 3 healers afnokken (bleek er 1 nog maar 15 te zijn en naar bed gesleurd te worden door zn moeder) en lukte het niet meer de raid weer compleet te krijgen, hopelijk volgende week meer geluk. Fire specced warlock erg blij met zn trash drop neck lewt en er dropte ook nog een cloak en zo'n off-hand fist weap in de stijl van T5 shaman gear. Niet gek voor een meuk trash mobs. MH smaakt alvast naar meer.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:15

Snuffel

Vroem!

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:49:
[...]

Mag ik jou wat vragen? Ik heb op het moment redelijk gepimpte gear voor een lvl 16 maar vind het toch niet ceht super snel gaan.. is dit omdat ik een feral druid gewent ben met lvlen? Of komt de echte dmg pas zodra ik wf en/of dual wield heb?
Even doorbijten tot dual wield en WF, dan wordt het echt heerlijk.
Ik heb had mijn priest voorheen als main, maar tegenwoordig is mijn shammie meer main dan mijn priest. Wat is een shammie heerlijk om te spelen.
Nadeel is wel dat je niet echt multi-mob aggro kent als shammie, en threat reduction is helemaal iets waar een shaman niet van gehoord heeft. Kan nog wel eens lastig worden in instances, vooral als de tank zijn aggro niet kan behouden...

Maar voor de rest: shaman is top

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.