Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 165 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste
Acties:
  • 78.154 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ben vandaag level 70 geworden (eindelijk) en ben al flink aan het pvpen, ik doe vooral "Alterac Valley" omdat ik met die marks 2 items van de mercilles set kan krijgen en de mercilles x-bow. heb zo'n 12k aan honor en kan dus al bijna de handen van de mercilles set kopen. Maar nu heb ik begrepen dat die Mercilles x-bow helemaal niet goed is voor een BM/MM hunter? Kan iemand mij hier uitleg over geven waarom dat dan zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wrah! Waarom nou? :'(

Onze guild heeft twee raiding teams, en vanuit elk team worden er bear runs in ZA georganiseerd. Zo vlak voor het uitkomen van patch 3.0 hebben we niet veel tijd meer en er zijn in ons team nog zo'n 10 mensen zonder bear, waaronder ik.

De setup die we gebruiken is normaal één prot warrior en een prot pally, een holy priest en een resto shammy of holy pally, twee mages, één warlock, een hunter, een shadow priest en een feral druid. Vanavond kon ik weer eens een keer mee omdat de andere druid niet kon. Wat niet betekent dat ik tweede keus ben, maar dat die andere druid die runs gewoon geweldig vindt. :P

Anyway, vanavond stonden we allemaal klaar op één van de mages na. Die bleek wat connectieprobleempjes te hebben maar naar eigen zeggen had 'ie die verholpen. Echter, we hadden nog geen 2 stappen gedaan en hij vloog offline, direct na het starten van de timer. :/ Gauntlet en de eagle boss 9-manned gedaan, ging wel ok; overall waren we 3 minuten kwijt tegenover anders wat het allemaal heel krap maakt, maar nog steeds mogelijk. Daarna verloren we op weg naar de bear boss steeds wat mensen aan het feit dat we cc misten tegenover anders waardoor we nog meer tijd verloren. Toen we aan de laatste trashpack voor de bear boss toe waren liepen we 5 minuten achter, waardoor iedereen de pest in had en het niet meer vertrouwde. Dat was ook het moment dat die mage weer online popte. Algemene sfeer was slecht, mensen begonnen te slacken, en hoppa, wipe op trash, geen beer. :/ En dat alleen maar omdat die mage geen enkele kans op die beer wil verliezen en dus ook met een onstabiele connectie gewoon mee wil en het verpest voor 5 anderen. :/

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:50:
Ik denk dat je ze op elke PvE server wel hebt en dat zijn de guilds die nogal aan world PvP doen. Nu zijn we hard op weg om dat ook te worden. Onze favoriete plaats is Goldshire/Stormwind.

De guildleader is nu een film aan het maken met allerlei leuke SoC blowingkills. Dus als je niks te doen hebt rond 12 uur snachts, rol een Human op Blade's Edge en doe lekker mee zou ik zeggen. :)

De film zal ik nog wel posten..
Plaag ^^ , gief een tijd en we kunnen wel even duellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Whoei gister lvl70 geworden op me shammy na 11dagen en 4 uurtjes spelen :)
Tijd om nu dus wat pvp te doen om wat leuke wapens te fixen :) en dan hopelijk snel mee te kunnen met een Kara run 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Yay, net m'n Blessings Deck ingeleverd op de Darkmoon Faire in Elwynn.
Best imba dat een mage bij elke Scorch 2x8spelldmg erbij krijgt. Op m'n druid duurde dat wel ff met 10 starfire's tot 80 spelldmg (~30 seconden). Op m'n mage is dat slechts ~7.5 s!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:07
SMulTiE schreef op maandag 08 september 2008 @ 08:32:
Yay, net m'n Blessings Deck ingeleverd op de Darkmoon Faire in Elwynn.
Best imba dat een mage bij elke Scorch 2x8spelldmg erbij krijgt. Op m'n druid duurde dat wel ff met 10 starfire's tot 80 spelldmg (~30 seconden). Op m'n mage is dat slechts ~7.5 s!
3 charges als die scorch crit ^ ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 05:14:
Zijn hier trouwens mensen die Kil'Jaeden al gedowned hebben?
Er zijn er vast meerdere, maar in ieder geval Neg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:32
Gisteren begonnen met dual-boxen om via de recruit-a-friend XP-bonus wat altjes met spoed omhoog te gooien.

1e 2 chars zijn een warrior & pala, met op dit moment de pala voornamelijk op follow en die zo af en toe een heal op mn warrior laten gooien. Van "echt" dualboxen kun je dan ook nog niet echt spreken, maar ik wilde iig even checken of mn PC het wel fatsoenlijk aankon en hoe het nu precies zit met de triple XP en andere voordeeltjes (summonen 1x per uur en gratis levels weggeven.).

Op de 1e levels merkte ik nog niet echt grote snelheidsverschillen. Verder is het wel belangrijk de jusite quests uit te zoeken, want van random drop-quests wordt je niet vrolijk. Vooral in de "Kill X" quests en quests waarbij de quest-items voor alle party members droppen heb je voordeel. Ook de delivery quests leveren goed XP op door de triple bonus.

Gisteren begonnen rond 18:00 en 4,5 uur verder 2x op level 15. Nog niet spectaculair, maar als je bedenkt hoeveel tijd je normaal nodig hebt op 2 chars op 15 te krijgen scheelt 't toch flink. Daarbij moet je er ook nog rekening houden dat dit inclusief "gewenning" is.

Vandaag maar eens naar keyclone gaan kijken, want dat heb ik nog niet gebruikt. Volgens mij moet dat ook nog wel het eea opleveren. Zoals ik het begrepen heb hangt keyclone "vast" aan je hardware config, iemand hier ervaring mee? Ik wil binnenkort nl. ook mn PC gaan upgraden, dus dat zou dan zonde zijn van mn Keyclone-aanschaf. Of zijn er voor Keyclone nog goede alternatieven?

Nog een vraagje voor de recruit-a-friend mensen hier; Als je samen in group quest krijg je de triple XP bonus. Maar hoe zit het met completen van quests? als je in group zit met je RAF-partner en je complete quests krijg je dan altijd de triple XP? Ik heb namelijk het idee om met mn 2 toons eerst alle DM-quests te halen en beide toons vervolgens afzonderlijk door DM te laten boosten (kost toch maar 15 min p/s). Vervolgens de 2 toons weer te laten groupen voor het completen van de quests.

Zou ik dan ook de triple XP-bonus krijgen? Dat biedt namelijk weer wat leuke perspectieven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Je moet in de group zitten en ik denk in dezelfde zone. ik heb het niet uitgeprobeerd buiten de zone.

ik heb een dual warlock gelevelled naar 58 in 2 dagen en 11 uur (helft van alle zones niet eens gezien zo snel level je) en het kan nog sneller aangezien hier ook tijd in zit voor testen, crashes etc.

Mgoed ik wilde gewoon een lock klaar hebben voor outland en was niet geinteresseerd in meerdere classes dus voor mij was het pow pow, 1 lock affli met imp buff, de ander demo met void walker als tank (tot lvl58... als een trein hehe)
Vervolgens macros gemaakt (remember.. muis click werkt niet dus toetsen binden en rammen) die voor beide hetzelfde waren (wat kleine nuances op latere levels)

nu gestopt met dualboxen en mijn priest zn gratiz levels gegeven in ogri... dat was fun, "WTF" "how doe you do that" bla bla van omstanders.

Probleem echter met zo snel levelen:

1> Gear is uhm crap... lvl 20-35 stuff
2> geen professions, first aid etc
3> het halen van mijn succy en felhunter pas gedaan op lvl58 ;)
4> mis veel flightpoints door veel gebieden te skippen

enkele tips;

1> Zorg dat je chars zoveel mogelijk hetzelfde level blijven anders krijgt degene die 1 level lager zit minder xp en het verschil wordt langzaam aan groter
2> Mijdt alle quests waarbij de droprate laag is, je kunt dan nog beter travel quests nemen aangezien die behoorlijk veel xp opleveren
3> Met een lvl70 main of zo, de verschillende flightpoints verzamelen door te summonen. Dit kun je eens per uur doen maar zo krijg je wel de belangrijkste zonder al te veel reistijd
4> Gebruik iets van Quest helper aangezien level guides totaal niet helpen bij dit soort levelling praktijken (je levelled gewoon te snel)
5> Instances? why? focus op world quests en doe zo min mogelijk grinding
6> Ga pas naar een nieuwe zone wanneer beide chars het minimum level hebben omdat je anders niet alle quests kunt pakken
7> Altijd checken of je quests hetzelfde zijn voor beide chars, niets is zo lullig (spreek uit ervaring) als je het hoofd loot van mob x en je andere char kan dit niet omdat ie de quest niet had
8> vergt wat oefening.... zorg dat beide chars in range en naar de mob toe staan. loopt de mob je hoofd char voorbij, ren dan een stukje weg en dan naar de mob toe zodat je ander char ook weer kijkt naar hem.

btw, keyclone kost geld, je kunt ook octopus gebruiken welk gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kennis van met had die zooi ook gedaan was van het weekend ff bij em.. de tering.. hij heeft dus 3 accounts.. hij tripleboxde dus een warlock warlock spriest combo.. dat killt ook idioot snel.. niet normaal meer.. alleen gear is inderdaad crap..
ging zn druid (lvl 1) ff naar lvl 60.. (door die gratis lvls)
reacties zijn echt grappig.. tig whispers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Afgelopen weekend hard doorgespeeld op mn Shaman en die is afgelopen zaterdag 70 geworden *O*
Nu een beetje gear aan het sparen (ook vooral PvP gear aangezien dat makkelijker is omdat mensen verwachten dat elke healer die 70 is direct vol in de epics steekt). en zit al op 954 healing!
Beetje aan mn MP5 werken aangezien dit in combat maar ~120 is (met Water Shield) maar dat komt wel goed zodra ik mn Quest Blue's ga inruilen voor PvP Epics :Y).

Bevalt goed dat healen, alleen is het echt heel anders spelen dan Tanking of DPS.
Niet zo zeer dat je meer moet opletten, maar je moet op hele andere dingen letten tijdens het spelen.
Merk ook wel dat mensen direct de healer de schuld geven, zonder ook maar 1 seconde aan hun eigen speelstijl/wijze te twijfelen :/ Zwaar irriterend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Always blame the healer ;) Bij ons is het meestal: DPS geeft tank de schuld, tank geeft DPS de schuld.... en samen besluiten ze dat het dan dus de healer geweest moet zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2008 @ 05:14:
:w Hallo wow-ers

[...]

Ik zit op de PvE server Alonsus en vroeg me af of hier nog meer mensen zitten op deze server.
Het liefst zou ik een casual guild (Nederlands mag, Internationaal ook) willen joinen, d.w.z. Heroics, af en toe een Raid, en misschien wat PvP.
Hardcore raiden zit er voor mij niet in wegens niet genoeg tijd (werk + onregelmatige uren) en het grindfest :r om de gear, enchants, potions, oils, reputation etc. etc. hangde me zwaar de keel uit toen ik laatst stopte met WoW.
Maar graag zou ik Mount Hiyjal en eventueel de Black Temple nog eens zien voor de expansie er is.
Ik zit ook op Alonsus, maar wel Alliance helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evert_ schreef op zondag 07 september 2008 @ 18:17:

Nu had ik nog een vraag: hoe kan je als (warrior) tank het gemakkelijkste aggro houden over een 4tal elites? Ondertussen heb ik al wel begrepen dat 50% van het succes afhangt van het goed markeren van de mobs, maar toch lukt het me niet altijd om aggro te behouden. Als een dps op een verkeerd target gaat dps'n ben ik van mening dat het zijn probleem is. Even een praktische situatie: mob 1 zijn we allemaal op aan het dps'n en heb ik volledige aggro, de overige 2-3 heb ik onder controle door een thunder clap die ik aan het begin gedaan heb + nog eventueel een sunder armor, maar als de healer ietwat enthousiast gaat healen zijn die zo weer weg. Als ik daarentegen met tab ze allemaal sunder armor heb ik allang geen aggro meer van de eerste tegen dat ik het rond ben. Zal wel een kwestie van kalm blijven (niet gaan button bashen :p) en wat ervaring zijn :).
Wat ik doe als warrior tank in 70 instances, incl. heroics ondertussen zonder veel CC (gear wordt steeds beter, zie sig):
Mark alle mobs die je gaat pullen en geef aan wat de killorder is,
Pull altijd zelf (initial aggro),
Start met ThunderClap (TC),
Hoogste 2 threatmoves, Shield Slam+Revenge/Sunder op de 1e killmob (meestal skull),
TC weer, is van cooldown ondertussen,
Indien veel rage dem.shout + heroic strike (HS) op skull,
Shield Slam op skull, heb je genoeg threat en mob is bijna down als het goed is, switch naar 2e kill,
TC weer (in principe elke cooldown casten als je 3+ mobs hebt,
rinse and repeat.

Als er 2 mobs nog staan die ik vaak Cleaves ipv TC als ik genoeg rage heb.
Indien een ijverige DPS de verkeerde mob aanvalt, pak je m af met taunt en die 1 threatmove. Als ie doorgaat mag ie m tanken (spreek af met de healer dat ie m dood moet laten gaan, leercurve :))

Op deze manier gaan de mobs netjes 1 voor 1 neer en plakken alle mobs op jou.
Zo heb ik Shattered Halls heroic getanked, die groepen mobs van 6 elites heeft, met 1 mage en 1 rogue (sap is beperkte tijd, dus bijna altijd 4mobs of meer) zonder problemen. Bijna iedereen wilt een pala tank voor deze instance, maar een warrior tank die weet wat ie doet moet hier geen problemen mee hebben.

Keys to succes: marking, pulling, killing order.
Succes en veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:58
Ik ben momenteel 5 shamans aan het multiboxen op 1 computer. Heb keyclone gekocht (met de huidige dollarkoers.. _O- ). Het is mijn eerste attempt op multiboxen en ik ben na 2 dagen en 5 uur level 45.

Advies wat ik voor je heb:
* "Kill X mobs" quests zijn een must.
* "Verzamel X items" zijn een doorn in je oog.
* Sommige instances zijn het waard om 1 keer te doen mits je alle bijbehorende quests hebt. (Wailing caverns, SM, Zul'Farak etc.)
* Als je 5 mana-users multiboxt (eg. shamans) vraag dan een mage om water voor al je chars. Je killt namelijk aan de lopende band en water kopen is een duur grapje (mijn shamans drinken ~500 water per dag)

Als iedereen in je party van hetzelfde level is (of in de buurt van elkaar) dan geldt het volgende:
XP = MaxXP/numberOfMembers * modifier.
De modifier voor een party van 5 is 1.4 wat dus 40% meer exp is. Tel daar de triple experience bij op en je ziet dat 5-boxen behoorlijk snel kan gaan.
Als je 60 haalt met je chars krijg je per character op je RAF accounts 30 gratis levelups welke je aan de inviter mag geven. Dit wil zeggen dat als je 5-boxed naar 60 dat je je main account 2 gratis level 60's kan geven. Het levelen van 5 characters naar naar 60 levert je dus 7 keer een level 60 character op waarvan 2 naar keuze.

Hierna ga ik weer 5-boxen maar dan met 5 andere chars. 5 Mages, 5 druids, 5 shockadins.. moet nog even kijken maar ik ga in ieder geval goed gebruik maken van de totale 90 dagen aan triple exp :)

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
Thanks voor de tips. In de meeste gevallen zal ik de instances wel overslaan denk ik, maar omdat voor Deadmines de meeste preq's toch "Kill X" quests zijn en derhalve toch gunstig, dacht ik dat het misschien toch wel handig is om 2 snelle DM boosts te doen. Als je bij het completen weer de triple XP krijgt, levert dit volgens mij best wel aardig op. Misschien ook niet, maar dr is maar 1 manier om achter te komen, dus ik ga het gewoon doen. Dat uurtje wat het me totaal kost maakt ook niet zo veel uit. Ik zie inderdaad wel dat het in verhouding tot de quests achterlijk hard gaat, dus een aantal zones zal ik ook wel overslaan. Ik probeer de beide chars inderdaad zo veel mogelijk gelijk qua XP te houden. Ik had gisteren voor zowel de warrior als pala de 1e class quest gedaan waardoor er wat XP verschil was, dat heb ik opgelost door gewoon even uit group een paar mobs te killen om ze weer gelijk te krijgen (met nog 100 XP verschil ofzoiets).

Ik ga gelijk eens even op zoek naar octopus, bedankt voor de tip :)

Edit: Zojuist in de FAQ van Keyclone gevonden dat de license ook gebruikt kan worden op een gewijzigd systeem, alleen moet je dan even een mailtje sturen met oud & nieuw system ID, dus ook niet zo'n probleem. Zeker met de dollarkoers van nu :)

[ Voor 9% gewijzigd door stefanass op 08-09-2008 11:20 . Reden: Opmerking over Keyclone ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 08 september 2008 @ 08:34:
[...]

3 charges als die scorch crit ^ ^
IMBA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:17:
[...]

@Blasphemon;
Ik zie de link niet zozeer tussen je getallen en een slow mainhand.
Ook gezien de dps nummers die je noemt. Dit is ongeveer de dps die ik op dit moment doe, maar ik vraag me af hoe ik nu het beste verder kan gaan.
Slow mainhand zie ik hier nog niet als een oplossing, tenzij je hier argumenten voor hebt, los van whirlwind? :)

Had het meer over hit rating dan slow/fast wapens. Je hebt om capped te zijn dus zoals al verteld zo'n 28% + hit chance nodig (denk zo'n 360 rating). Maar het is helemaal niet nodig om hitcapped te zijn, omdat je anders andere stats gimped.
Zoals ook al eerder verteld, zijn 2 tragere wapens niet alleen beter voor je instants (bloodthirst, ww) maar blijkbaar 'eet' je offhand ook dan niet zoveel flurry procs op. Het lijkt me wel minder belangrijk bij een warrior als bij een shaman met windfury. Met een snelle offhand lijkt het meppen echter wel vlotter :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:57

JSchut

.....

Lief dagboek,

Zaterdag is mijn mage 70 geworden. Epic flying mountje gekocht (main heeft zat gold) en aan het herben geslagen. Ben Elixer master en dat kan af en toe best lekker opleveren. Verder 2 discoveries gehad: Flask of Blinding Light en Flask of Pure Death.

Vanavond maar weer verder en hopen dat er wat discoveries bij komen. Meer dan PvP en herben + alch ga ik met hem niet doen tot Wotlk.

Verder met mijn main nog wat arena's gedaan... Net een nieuwe PvP guild(tje) gejoined omdat ik even geen zin meer had in PvE. Met een paar van die members 2 arena teams gemaak, maar als de members geen redelijke gear hebben is dat geen leuke happening :X (Zelf heb ik ook pas 342 resi) Naja woensdag nieuw 2vs2 team beginnen met een ander en dat gaat vast een stuk beter.

Zat nog te denken om een nieuwe Rogue te rollen op mijn huidige server. Echter heb ik voorlopig wel genoeg gelevelt en straks komt daar natuurlijk nog een DK bij als Wotlk uitkomt.

Van het weekend wel de meest achterlijke mage tegengekomen. We waren 1vs1 in AB bij de farm. Mijn gear is gewoon van questitem level en dus bijna geen pvp items (alleen 2 blauwe items van rep). Uiteindelijk zat hij op 30% en ik op 5%. En toen sheepte hij me en rende weg en draaide om en begon een Pyro te casten. Tegen de tijd dat die aankwam was ik alweer full health :D. Die mage begreep er dus echt niks van.... _O-

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlaSfem0n schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:20:
[...]

Zoals ook al eerder verteld, zijn 2 tragere wapens niet alleen beter voor je instants (bloodthirst, ww) maar blijkbaar 'eet' je offhand ook dan niet zoveel flurry procs op. Het lijkt me wel minder belangrijk bij een warrior als bij een shaman met windfury. Met een snelle offhand lijkt het meppen echter wel vlotter :)
Weaponspeed doet niets voor BT toch?
Mijn beide zwaarden zijn 1.5, dus de offhand eet niets sneller op. :)

En het is inderdaad verschrikkelijk snel. Met flurry sla ik op 1.19 seconden op zowel main als offhand. Voor m'n gevoel wil ik iets meer hit, al weet ik dat ik mezelf beter op crit en AP kan focussen, gezien m'n yellows al capped zijn. Door de rage-gen kan ik ook steeds constanter heroic strikes erin gooien. Ik zie m'n % white steeds lager gaan. :)
Merkte wel dat m'n whirlwind damage toch vaak iets boven de 10% komt van total damage. Slow wapens gaan daar dus vast wat invloed hebben. Hopen dat in ZA Fury en Rage gaan droppen. :)
Zou een mooie vergelijking zijn voor mijn huidige gearlevel.
Grappig dat die twee wapens stof happen in de bank van m'n elemental shaman...

Heb ook de badge ring voor wat meer armor ignore en Red Belt of Battle. Begint allemaal een beetje samen te komen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nåh, ook maar even een dagboek item dan :)

Veel instances gedaan afgelopen weekend. Het begon vrijdagavond in Kara met m'n priest, die de hele instance gehealed heeft samen met een andere holy priest. Ging vlekkeloos, afgezien van een paar vage deaths van mijn zijde. Net voor Maiden ging ik 2x dood, zal wel een aoe stun geweest zijn waardoor ik aggro kreeg. Later maar wat stamina items aangetrokken ;) Leuke was, een vriend was mee, arcane mage, en zat te zeuren dat ie zo veel moest drinken (duh, arcane). Ik antwoorde dat ik nog steeds 80 mana biscuits had, en dat dat zo zou blijven. Na die deaths zei hij dus "nu moet je toch echt ff drinken >:)"... hehe nee dus, shadowfiend eruit en hop, zit weer zo goed als vol. En hij maar drinken muhahaa..

Einde van de avond had ik 99 badges, en gisteren heb ik er maar even wat besteed aan Voodoo-Woven belt, aangezien ik zin had om Shadow te gaan en er al een healer in de groep was. Zie sig :)

Zaterdag, geloof ik, samen met Dutchy van hier nog Shattered Halls heroic gedaan met m'n mage.. was wel leuk: Silena + Salena in de groep :P heerlijk, zulke easy runs, daar mag je me altijd wel voor vragen :)

Gisteren, zondag, zat ik te twijfelen of ik door zou sparen op m'n warrior voor de chestpiece van 100 badges. Maar ik zou ook m'n cloak en bracers kunnen upgraden, lastige keuze. Na advies van tanks in m'n guild toch maar de 2 upgrades gedaan ipv m'n chest. 7 Badges over.. /cry.

Maar goed, komende woensdag ws Gruul met mn warrior. Geen idee of ik 'm kan tanken, maar tot nu toe sta ik samen met een (nub) druid als enige tanks. Eén of twee extra T4 zou wel errug welkom zijn, zeker aangezien m'n schouders en legs nog rare zijn ipv epic. En misschien Magtheridon erna als het goed gaat!

Mijn doel is altijd het beste gearen/spelen wat mijn tijd en situatie toelaat. Ik wilde een eigen tank hebben, om heroics te kunnen doen zonder afhankelijk te zijn van anderen om te tanken. Die heb ik nu, al kan ie nog beter gegeared worden binnen mijn mogelijkheden (lees: kara/heroics/badges/enkele raid)

What's next? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shaman! Ik speel er helaas te weinig op op het moment, maar ik vind het een erg enjoyable class!
Healer, caster dps, tank... Ja, tijd voor een enhancement shaman!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:16:
Shaman! Ik speel er helaas te weinig op op het moment, maar ik vind het een erg enjoyable class!
Healer, caster dps, tank... Ja, tijd voor een enhancement shaman!
Tank? Frostshock spammen en hopen op WF crits? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toevallig m'n alt shaman van 39 naar 40 getild!! Ja, enorme prestatie. Anyway, Mail aan, en Dual Wield is mogelijk nu. Maar een beetje one-handed weapon staat op de AH voor 100g+
Daar ga ik dus echt niet aan meedoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
RaseriaN schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:30:
[...]

Daar hoef je niet op te hopen, die komen vanzelf ;)

een shaman kan wel aardig tanken (single target ;) ) op lagere levels, maar op een gegeven moment houdt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Schijnen shamans te zijn die Kara tanken :P Nog nooit gezien, maar... ze schijnen er te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 13:41

Darkasantion

Just keep swimming!

(jarig!)
Afgelopen week was productief voor de guild. Woensdag eindelijk naar paar weken training en oefenen een hele mooie oneshot op Archiemonde, eerst de rest gecleard naar de reset, en erna Archie dus in 1 keer dood :D . Vrijdagavond even lekker oldschool gedaan en met een man of 10 MC gedaan, en ook een bezoek aan Ragnaros gebracht, die uiteraard ook down moest en ging. Zondag stond Kael op de planning voor mensen die nog niet de Vial hadden, en jawel 4e try Kael down. Dat is dus de 2e keer dat we Kael down hebben. Dus tot nu to lekkere weekje, en hopelijk vanavond 5/9 in BT.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:03
[...]

Lol! Mss pre TBC imo hitten ze daarna toch echt wel te hard om een shammy up te houden :P

Gz nog met je shammy btw! Mijn lock is nu ook 70 :P

Zaterdag ZA nog even ingeweest voor een bear run, daarna iedereen met alts Kara in, ik dus ook met mijn lock. Er dropten helaas maar 2 items, en aangezien ik vrijwel altijd <20 roll won ik ze dus ook weer niet maja komt wel weer, had iig 45 badges die dag na de daily heroic :)

Zondag Kalec down en wat Brut tries, vanavond weer verder hopelijk :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:35:
[...]

Weaponspeed doet niets voor BT toch?
Mijn beide zwaarden zijn 1.5, dus de offhand eet niets sneller op. :)

voor de mainhand, instants zijn leuk als je tragere wapens hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
BlaSfem0n schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:08:
[...]

voor de mainhand, instants zijn leuk als je tragere wapens hebt
En offhand dus voor WW.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren had ik een van de leukste momenten totnogtoe in WoW:
Ik was met m'n team (4x70 elemental shaman + 1 protection warrior) naar Zul'Gurub en had net 2 keer een wipe achter de rug. Toen kreeg ik een whisper van een andere multiboxer(5x70 shaman) en hebben we samen 4 bazen neergelegd 8)
Bij de vijfde baas(tiger king oid) zat m'n tank zonder armor, dus ik moet m'n engineering maar eens levellen om een repair bot te maken voor de volgende runs.
M'n tank had helaas wel moeite met de aggro van de andere multiboxer, want die had een stuk meer spelldamage dan mijn team.

Dit was ook gelijk m'n allereerste raid ervaring, dus het was erg spannend.

Totale repair kosten van mijn team: 75G
Totale repair kosten van zijn team: 50G
... maar de gold drops hebben dat natuurlijk wel goed gemaakt (4x40g+ van de boss drops alleen al)

Verder heb ik gisteren m'n nieuw teamlid(die tank) Jewelcrafting aangeleerd. Hij is van 0 naar 353 gelevelled in 24 uur, maar het heeft me wel 1200g+ gekost. Ik had reeds een Jewelcrafter, maar dat is een solo character dat ik niet meer speel en dus geen rep meer krijgt om nieuwe recipes te kopen.
(op een gegeven moment heb ik zelfs 10G betaald voor stacks copper xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Oke, even wat beter opletten, hij heeft een tank healer en caster dps.... Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:51:
[...]

Oke, even wat beter opletten, hij heeft een tank healer en caster dps.... Catch my drift?
Oke, even wat duidelijker typen, niet iedereen snapt wat je bedoeld.... Catch my reply?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was een reactie op degene boven me, die vroeg wat voor char hij nou eens zou moeten maken, met daarboven een heel verhaal met wat hij uitgespookt heeft op z'n bestaande chars en daaronder een lijst met chars. Lijkt me duidelijk genoeg, maar goed, blijkbaar niet.

Een shaman tank, is het niet mogelijk die, zoals rogue tanks (oke -Evasion), ook puur voor dodge enzo te equippen/gemmen? Leuke uitdaging wellicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:06:
Het was een reactie op degene boven me, die vroeg wat voor char hij nou eens zou moeten maken, met daarboven een heel verhaal met wat hij uitgespookt heeft op z'n bestaande chars en daaronder een lijst met chars. Lijkt me duidelijk genoeg, maar goed, blijkbaar niet.
Ik had je verkeerd begrepen aangezien een Shaman ook een Caster/Healer is en daarom snapte ik de Tank opmerking niet helemaal :Y)
Een shaman tank, is het niet mogelijk die, zoals rogue tanks (oke -Evasion), ook puur voor dodge enzo te equippen/gemmen? Leuke uitdaging wellicht ;)
Lijkt me lastig.. misschien Leather/Mail items met +def gaan zoeken? Lijkt me toch een lastige opgave.. threat buiten beschouwing gelaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:06:

Op mijn 'vraag' vrees ik? ;)

Neh, het was een degelijke afsluiting van een doe-dat-en-dan-doe-dit verhaal. Niet echt als vraag bedoeld :) ik heb elke class op 25+ en genoeg mogelijkheden om te spelen waar ik zin in heb :)

Maar dank voor de input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Nou, het schijnt toch te kunnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:11:

Lijkt me lastig.. misschien Leather/Mail items met +def gaan zoeken? Lijkt me toch een lastige opgave.. threat buiten beschouwing gelaten ;)
Threat is denk ik nog niet eens zo'n probleem met Frost Shock, Flurry en Windfury. Pas een Shaman een 5 man boss laten tanken (nu heeft m'n priest inmiddels wel bijna 1900 healing en was het geen heroic), maar dat ging best aardig en die was blue gegeared. Je focus moet denk ik dan ook niet liggen op def, maar dodge (zoals bij die rogue die Mother en een flink stuk Illidan tankte).

Bij ons op de server loopt er ook regelmatig een shaman met het shield van Illidan (http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Outland&n=Fattarnoll), normaal gesproken is hij enhance.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow intussen lvl 36 gedinged, ik heb mijn mount, mijn eerste hoed en ben lid van een guild. Het begint ergens op te lijken.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:35

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Lief dagboek,

Gister middelmatig productieve avond gehad, fel reaver omgelegt for me SH Key en nog wat Honor gegrind, tevens mijn Cloak Of Darkness laten maken.

Nu 30 badges grinden voor 2x Nether Vortex en dan kan ik ook me Red Belt of Battle laten maken.

Momenteel dus is mijn gear als volgt :

3x Epic
6x Blue
8x Green

Hier moeten we dus nog even verandering in brengen. en ondertussen natuurlijk wat dialy's en geld blijven sparen voor mijn Epic flying skill.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

wat zijn die mats eigenlijk voor die belt? zit hier achter site-blocker op t werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
BlaSfem0n schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:44:
wat zijn die mats eigenlijk voor die belt? zit hier achter site-blocker op t werk :)
Nether Vortex (2), Hardened Adamantite Bar (5), Primal Fire (10)

cheap dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ImdaMned schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:47:
[...]

Nether Vortex (2), Hardened Adamantite Bar (5), Primal Fire (10)

cheap dus
Redelijk Cheap ;) Als je net lv70 bent nog geen week is hij nog steeds erg duur ;) omdat je nog geen funds heb maar voor de kwaliteit van de belt is het zeer zeker cheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

want die heeft lekker wat hit + sockets :)
volgende aankoop, nu ik de mats heb voor Shoulders of Lightning Reflexes op hunter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Laatst online: 18-09 13:41

Darkasantion

Just keep swimming!

(jarig!)
Ik lees net dit:
Also, note that with the wotlk patch you can completely eliminate resist chance through hit chance (you can overcome that final 1% resist chance).
Dit ging over PvP, maar geldt dit ook voor PvE dan? En houdt dat dus in dat we een 100% hitkans op bosses kunnen krijgen?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Godsammekrake, hier kan ik echt zo zot van worden. Waar is Questhelper voor? Juist, om je quests te kunnen vinden op de map. Gemarkeerd welteverstaan!

Heb nu alleen het probleem dat ik 2 dagen lang helemaal geen quests zie of er ontbreken er heel veel.

Heb me al een paar keer helemaal suf moeten zoeken. Neem nou bijvoorbeeld Arathi Highlands; ik heb daar nog 4 quests openstaan, maar geen enkele markering wordt op de kaart weergegeven.

Iemand nog dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Trollbane&n=Immie

Check m'n shoulder enchant!!!. Ik heb gisteren 1500g ofzo uitgegeven om van friendly naar exalted aldor te gaan, en waarvoor? 4mp5 meer op m'n shoulders.... en achteraf bleek ik nog 15 ZG tokens in de bank te hebben liggen.. Waste of gold dus aangezien ik nog lang niet exalted ben met "shattered sun offensive"

En ja, ik was niet zo origineel qua namen met m'n 1e 2 chars : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:44
PcManiaxx schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:14:
Godsammekrake, hier kan ik echt zo zot van worden. Waar is Questhelper voor? Juist, om je quests te kunnen vinden op de map. Gemarkeerd welteverstaan!

Heb nu alleen het probleem dat ik 2 dagen lang helemaal geen quests zie of er ontbreken er heel veel.

Heb me al een paar keer helemaal suf moeten zoeken. Neem nou bijvoorbeeld Arathi Highlands; ik heb daar nog 4 quests openstaan, maar geen enkele markering wordt op de kaart weergegeven.

Iemand nog dit probleem?
Niet echt ;) maar goed, ik gebruik dan ook geen questhelper(s).
Maar misschien zijn dit quests van drops en kunnen die drops te algemeen zijn om weer te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:10

Iemand nog dit probleem?
Neej, na al die jaren weet ik alles wel uit me hoofd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

gebruik gewoon Lightheaded en TomTom

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog dit probleem?
In questhelper staan standaard enkele filters ingesteld. Zo filtert hij group quests als je alleen bent, en filtert hij quests die te hoog of te laag qua level zijn.

Via /questhelper filter(s?) kan je deze uit of aan zetten. Misschien ligt daar je probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mwa, ik heb een hoop quest kunnen dumpen omdat ze niets meer zouden opleveren door mijn levelen. Meteen ruimte vrij voor nieuwe quests. Maar goed, ik moet eerst SV clearen. Omdat ik voornamelijk heb gewerkt voor spelles en mijn mount te krijgen ligt mijn goudbalans wat laag, als het goed is is het echter verlopig gewoon questen en levelt dit zich vanzelf uit. Meh, inmiddels wel revered in Stormwind.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 14:16:
[...]

Threat is denk ik nog niet eens zo'n probleem met Frost Shock, Flurry en Windfury. Pas een Shaman een 5 man boss laten tanken (nu heeft m'n priest inmiddels wel bijna 1900 healing en was het geen heroic), maar dat ging best aardig en die was blue gegeared. Je focus moet denk ik dan ook niet liggen op def, maar dodge (zoals bij die rogue die Mother en een flink stuk Illidan tankte).
Grootste probleem voor een shammy lijkt me AOE tanking, wat doe je als er meer dan 1 of 2 mob pulls zijn? Je DPS/threat is grotendeels singletarget.

Mijn lockje overigens toch maar affli gespecced omdat dat met de hit talents het verstandigst leek om te beginnen, en in Kara overall toch nog 780ish dps kunnen doen in complete crapgear (aantal pre-67 blues/greens zelfs nog), had alleen Belt of blasting en Bracers of nimble thought gemaakt. Komt natuurlijk ook door wat leuke SoC aoe momentjes ^^
Qua gearfocus nu: zou ik toch voor veel hit moeten gaan? Zit met het idee destro te gaan als ik hit op 200 heb en wat meer crit heb. Wat is dan de prio qua stats, nog steeds dmg > hit > crit > haste? Zal vast veranderen vanaf een bepaald niveau maar ga uit van crap gear (700ish spelldmg, 120 hit, 14,5% crit, 30 haste ofzo).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 21:08
@ShadowBumble:

2 tips om je gear vrij snel te verbeteren:

- Ik raad je aan om vooral de daily quests op The Isle of Quel'Danas veel te doen. Zijn best afwisselende quests en ze geven je ongeveer 100g per karakter per dag. Kost ongeveer 45 minuten voor alle quests op het eiland en je verdient ook reputatie met de Shattered Sun Offensive (rewards). Hiermee verdien je geld om bijvoorbeeld je greens te vervangen door wat AH blues of crafted epics.

- Met een goede groep kun je al heroics doen, zoals je dus nu ook al doet, maar echt hoge dps zul je nog niet halen. Bekijk ook eens de reputation rewards van de verschillende factions, misschien ben je al revered of honored en zijn er al leuke blue items te halen. Om deze rep verder te verhogen kun je normal dungeons doen, heroics of specifieke items inleveren per factie.

Maar misschien wist je dit allemaal al, dan heeft misschien iemand anders er iets aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Yokidrink schreef op maandag 08 september 2008 @ 10:32:
5> Instances? why? focus op world quests en doe zo min mogelijk grinding
Ho even. :o Instance quests leveren ook gigantisch veel op. Twee weken geleden heb ik met die bonus een Gnomeregan run gedaan. In de instance zelf twee keer gedingd en na het inleveren van alle quests op eentje na (omdat mijn recruited friend een item was vergeten te looten) nóg eens drie keer, om vervolgens weer heel dicht bij het volgende level te eindigen. Instance quests zijn te aantrekkelijk om te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:33:
[...]

Grootste probleem voor een shammy lijkt me AOE tanking, wat doe je als er meer dan 1 of 2 mob pulls zijn? Je DPS/threat is grotendeels singletarget.

Mijn lockje overigens toch maar affli gespecced omdat dat met de hit talents het verstandigst leek om te beginnen, en in Kara overall toch nog 780ish dps kunnen doen in complete crapgear (aantal pre-67 blues/greens zelfs nog), had alleen Belt of blasting en Bracers of nimble thought gemaakt. Komt natuurlijk ook door wat leuke SoC aoe momentjes ^^
Qua gearfocus nu: zou ik toch voor veel hit moeten gaan? Zit met het idee destro te gaan als ik hit op 200 heb en wat meer crit heb. Wat is dan de prio qua stats, nog steeds dmg > hit > crit > haste? Zal vast veranderen vanaf een bepaald niveau maar ga uit van crap gear (700ish spelldmg, 120 hit, 14,5% crit, 30 haste ofzo).
Voor destro moet je eerst en vooral zorgen dat je 202 hit hebt (capped). Daarna moet je zorgen dat je aan ~25% crit komt buffed (je krijgt 8% van talents) voor je ISB uptime. Daarna zorgen dat je aan ~1200 - 1300 spelldamage buffed komt, en als je al deze stats hebt kun je volop voor haste gaan.

Voor destro locks is haste de best scalende dps stat.

Oh, eis een elemental shammy in je groep, +3% crit, 101 spelldamage en bloodlust/heroism doen wonderen voor je damage :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:28

vhal

ಠ_ಠ

Ik heb ooit met mijn shaman de ring of blood quests getanked (bij gebrek aan beter). Wat overigens wel goed ding met een 1H plus shield.

Iets anders, we raiden nu met 2 hunters (we begonnen met 4-5 en sinds ik ben gejoined zijn ze meeste gestopt of gererolled..), maar ik las zojuist dat de laatste toch heeft gerolled naar zijn resto shaman. Klinkt leuk dat ik nu de enige raiding hunter ben in de guild, maar ik heb er toch gemengde gevoelens bij.
Goede recruits zijn er niet te krijgen, de meeste zitten toch al in een raidingguild.

Achja..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

deadsy33 schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:44:
Goede recruits zijn er niet te krijgen, de meeste zitten toch al in een raidingguild.
Ik zie het inderdaad ook bij mijn oude guild. Ik kom nog steeds af en toe op het forum, en ook hun hebben moeite met nieuwe mensen vinden. Is een Casual Social guild, die op dit moment alleen Kara doet. Wat ik zie gebeuren is dat mensen in green/blue joinen, een paar keer mee gaan op Kara runs, en eenmaal betere gear, vertrekken naar andere guilds. Jammer, maar zo gaat 't.

Nieuwe mensen vinden, en houden, valt erg tegen wanneer je niet T5 en hogere content doet. Zo lijkt het. Ik snap het opzich ook wel, de meeste mensen zijn ondertussen T4 toch al wel voorbij, of het zijn alts van raiders, die in hun eigen guild blijven. Slechts een enkele nieuwe speler of Casual zit er tussen, en zie die maar te behouden...

Ben zelf trouwens ook overgestapt. Weken (maanden?) geprobeerd de members serieuzer te laten raiden, maar het zat er gewoon niet in. Men leek Kara genoeg te vinden en speelde liever alts (zo leek het), sja.. dan maar naar een andere guild. Nu binnen relatief korte tijd (van wat ik gewend ben) toch in MH terecht gekomen. :D

[ Voor 15% gewijzigd door OkkE op 08-09-2008 15:54 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:42:
[...]

Voor destro moet je eerst en vooral zorgen dat je 202 hit hebt (capped). Daarna moet je zorgen dat je aan ~25% crit komt buffed (je krijgt 8% van talents) voor je ISB uptime. Daarna zorgen dat je aan ~1200 - 1300 spelldamage buffed komt, en als je al deze stats hebt kun je volop voor haste gaan.

Voor destro locks is haste de best scalende dps stat.

Oh, eis een elemental shammy in je groep, +3% crit, 101 spelldamage en bloodlust/heroism doen wonderen voor je damage :*)
Jah deed ik al, hoopte eik vooral op een spriest (was affli) ^^. Tnx iig weet ik waar ik op moet focussen :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij farmen BT, en ook bij ons is het moeilijk om members te vinden en houden.

Meeste van onze vaste members hebben enkel nog loot nodig van de laatste 3 bosses in BT, dus het is niet echt een probleem voor ons om iemand wat gear te geven, maar toch is het jammer als ze terug weglopen nadat ze een paar stukken T6 quality gear hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Grootste probleem wat mensen hebben die in een nieuwe guild komen is dat ze geen binding hebben (of krijgen) met de huidige members van de guild en zich daarna buitengesloten voelen.

Natuurlijk heb je ook gewone lootwhores, maar lijkt mij niet dat daarmee het hele probleem verklaard wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:55:
Wij farmen BT, en ook bij ons is het moeilijk om members te vinden en houden.

Meeste van onze vaste members hebben enkel nog loot nodig van de laatste 3 bosses in BT, dus het is niet echt een probleem voor ons om iemand wat gear te geven, maar toch is het jammer als ze terug weglopen nadat ze een paar stukken T6 quality gear hebben gekregen.
Tja, en ik zit dan in een guild die dat soort mensen opslokt ;) Alleen KJ nog te gaan, en dat trekt behoorlijk wat mensen aan, als we onze recruitment topics wer eens updaten en omhoogschoppen hebben we zo een par nieuwe recruits. Laatst een prot warrior nodig en binnen een week een stuk of 8 applies, uiteindelijk een genomen die vocaal goed was op ventrilo en ook al MT was in zijn vorige guild en daar op 4/6 was blijven steken. Dat wij nu op 5/6 blijven steken komt voornamelijk door onze shadowpriests (of het gebrek eraan) en die recruiten wij nu dus ook (al een paar applies gehad).

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07 17:10
Je moet gewoon forward zijn, en niet zo stil als sommige mensen ;)

Gewoon typen wat je denkt, het valt meestal wel goed :P
Ik ben in tal van (raid)guilds geweest en heb me nooit buitengesloten gevoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon je klep open trekken op vent, komt wel goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik heb in het begin ook wel even moeten wennen aan mijn nieuwe guild, maar ik ergerde me zo aan een aantal mensen uit mijn oude guild en de manier waarom dingen daar verliepen, dat ik niet echt behoefte had om terug te gaan.

Uiteindelijk bevalt het me nu wel, nog steeds wel een beetje wennen, nog niet zulk contact als ik met sommige van mijn oude guild had, maar dat komt wel. Scheelt ook dat in mijn oude guild nooit veel mensen online waren (gemiddeld 5, behalve wanneer Kara op de planning stond meer). En nu is dat minimaal 15. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Onze guild heeft wat dat betreft een unieke situatie. We zijn op onze server altijd de nummer 3 of 4 geweest wat betreft het neer krijgen van bosses. Toen we een tweede raiding team opstartten hebben we eerst samen gewerkt met een andere guild, die we later zowat in zijn geheel hebben opgenomen in de onze. Toen we het tweede team goed gegeared hadden in wekelijkse Kara runs hebben we mensen gerecruit om aan Gruul en Maggy te kunnen beginnen. Je wil niet weten hoe snel je aan mensen voor een nieuw raiding team kan komen als dat team in een top raiding guild zit. :X

Het enige waar we later last van kregen is dat mensen zich hebben geupgeared in SSC, TK en deels MH, en nu een plekje proberen te veroveren in het andere team dat zich vooral bezig houdt met Sunwell en BT. In plaats van een andere guild te zoeken, proberen de spelers het bij ons gewoon in het andere team. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

dat is overal volgens mij wel zo. wij staan ongeveer op nr. 10 aan de alliance kant van de server. we zitten nu op 5/5 MH 6/9 BT en er zijn enkele alliance guilds die zich wagen aan SWP. nu zijn er toch veel mensen ons geleaved om bij een hoger geplaatste guild te gaan spelen, vooral de specifieke mensen zoals Enh.shammy en Ret.palas zijn over gegaan.

we hadden eerst twee teams voor 25 mans. dit is geslonken van 60 raiders naar +/- 30-35 man. mensen die gestopt zijn, geen internet meer hebben enz enz allemaal gezeik...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
-NMe- schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:22:
Onze guild heeft wat dat betreft een unieke situatie. We zijn op onze server altijd de nummer 3 of 4 geweest wat betreft het neer krijgen van bosses. Toen we een tweede raiding team opstartten hebben we eerst samen gewerkt met een andere guild, die we later zowat in zijn geheel hebben opgenomen in de onze. Toen we het tweede team goed gegeared hadden in wekelijkse Kara runs hebben we mensen gerecruit om aan Gruul en Maggy te kunnen beginnen. Je wil niet weten hoe snel je aan mensen voor een nieuw raiding team kan komen als dat team in een top raiding guild zit. :X

Het enige waar we later last van kregen is dat mensen zich hebben geupgeared in SSC, TK en deels MH, en nu een plekje proberen te veroveren in het andere team dat zich vooral bezig houdt met Sunwell en BT. In plaats van een andere guild te zoeken, proberen de spelers het bij ons gewoon in het andere team. 8)7
Tsja, logisch op zich, ze zien 't goed gaan en willen dus joinen. Zelfde bij ons nu met ZA bear runs (we hebben maar 1 raidgroep dus zo'n 2-3 bearteams max), het vaste team van zo'n 12-15 man heeft 2 maanden lang gold gespendeerd aan flasks, pots, foodbuffs en respecs naast de moeite om tacs te leren + verbeteren en nu zijn we asociaal omdat de rest niet mee mag. We hebben namelijk een lijst mensen als een prio systeem, die waren er vanaf dag 1 en krijgen hem dus als eerste. Eerlijk voor het team imo, misschien komt het wat asociaal over tov de rest.
Tsja 't is moeilijk om iedereen tevreden te houden. Grappig detail dan weer: als wij het met alts doen (stuk of 5 man heeft ook alts dik in de epics zitten) dan gaan ze niet mee. Alleen als het 'ezmode' met het mainteam gaat... sure.

Maar wat ik me afvraag: Waarom dan eigenlijk met die groep zelf niet gaan? Dat zeiden wij ook; "als je zo graag mee wilt, waarom start je zelf niet een team en leer je 't zelf?" We zijn echt niet te beroerd om ze op alle vlakken te helpen als ze maar niet verwachten dat ze fftjes in een vrij uurtje kunnen joinen om een beertje op te halen. Dat kan wel, maar dan als de prio lijst afgewerkt is ^^

Ook voor raids hebben wij een redelijk verloop van members gehad de laatste tijd, ach d'r zijn gewoon veel van die figuren, even een BT guild joinen en wat epics meepakken en dan weer iets anders ("going casual", "nah server migrate for friends", etc). Teveel gezien die er binnen 1 maand weer uit liggen, OF even gearuppen, OF te aso, OF gewoon de ballen verstand ervan hebben... shit happens :P

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 08-09-2008 17:44 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

geert1 schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:35:
@ShadowBumble:

2 tips om je gear vrij snel te verbeteren:

- Ik raad je aan om vooral de daily quests op The Isle of Quel'Danas veel te doen. Zijn best afwisselende quests en ze geven je ongeveer 100g per karakter per dag. Kost ongeveer 45 minuten voor alle quests op het eiland en je verdient ook reputatie met de Shattered Sun Offensive (rewards). Hiermee verdien je geld om bijvoorbeeld je greens te vervangen door wat AH blues of crafted epics.

- Met een goede groep kun je al heroics doen, zoals je dus nu ook al doet, maar echt hoge dps zul je nog niet halen. Bekijk ook eens de reputation rewards van de verschillende factions, misschien ben je al revered of honored en zijn er al leuke blue items te halen. Om deze rep verder te verhogen kun je normal dungeons doen, heroics of specifieke items inleveren per factie.

Maar misschien wist je dit allemaal al, dan heeft misschien iemand anders er iets aan :D
Bedankt voor de tips , had toevallig gister inderdaad even de daily's op The Isle of Quel'Danas ff nagekeken en in kaart gebracht wat het snelste gaat dus die komen wel goed, de dialy herioc en gewoon heroic runs zalik gewoon blijven proberen te doen.

En daarnaast nog honor grinden voor me 2 weaps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:22:
Wat is daar dan mis mee, een beetje gezonde competitie kan geen kwaad volgens mij :? Des te meer keuze heb je om gemotiveerde mensen mee te nemen, plus je hebt sneller vervangers als iemand eens keer niet kan of geen zin heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:32:
[...]
Tsja, logisch op zich, ze zien 't goed gaan en willen dus joinen. Zelfde bij ons nu met ZA bear runs (we hebben maar 1 raidgroep dus zo'n 2-3 bearteams max), het vaste team van zo'n 12-15 man heeft 2 maanden lang gold gespendeerd aan flasks, pots, foodbuffs en respecs naast de moeite om tacs te leren + verbeteren en nu zijn we asociaal omdat de rest niet mee mag. We hebben namelijk een lijst mensen als een prio systeem, die waren er vanaf dag 1 en krijgen hem dus als eerste. Eerlijk voor het team imo, misschien komt het wat asociaal over tov de rest.
Tsja 't is moeilijk om iedereen tevreden te houden. Grappig detail dan weer: als wij het met alts doen (stuk of 5 man heeft ook alts dik in de epics zitten) dan gaan ze niet mee. Alleen als het 'ezmode' met het mainteam gaat... sure.

Maar wat ik me afvraag: Waarom dan eigenlijk met die groep zelf niet gaan? Dat zeiden wij ook; "als je zo graag mee wilt, waarom start je zelf niet een team en leer je 't zelf?" We zijn echt niet te beroerd om ze op alle vlakken te helpen als ze maar niet verwachten dat ze fftjes in een vrij uurtje kunnen joinen om een beertje op te halen. Dat kan wel, maar dan als de prio lijst afgewerkt is ^^

Ook voor raids hebben wij een redelijk verloop van members gehad de laatste tijd, ach d'r zijn gewoon veel van die figuren, even een BT guild joinen en wat epics meepakken en dan weer iets anders ("going casual", "nah server migrate for friends", etc). Teveel gezien die er binnen 1 maand weer uit liggen, OF even gearuppen, OF te aso, OF gewoon de ballen verstand ervan hebben... shit happens :P
Wij hadden laatst precies hetzelfde. Een groep heeft veel tijd en geld geinvesteerd in het leren van de beer run. En nu dat het goed gaat zijn er een aantal mensen in het gilde die denken dat ze een plek in de run kunnen claimen. Ondanks dat ze tijdens de leer periode nooit de moeite hebben willen doen. Bij ons is het resultaat waarschijnlijk dat we gewoon stoppen met de runs zodra de laatste uit het beer team zijn beer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:38:
[...]

Wat is daar dan mis mee, een beetje gezonde competitie kan geen kwaad volgens mij :? Des te meer keuze heb je om gemotiveerde mensen mee te nemen, plus je hebt sneller vervangers als iemand eens keer niet kan of geen zin heeft. :)
Het probleem is niet die vervanging, dat is juist één van de redenen waarom we een tweede raiding team hebben wilden. Het probleem is dat zoveel mensen het team waar ze de guild voor hebben gejoind laten stikken en alleen nog signen voor de raids van het andere team, waar ze niet mee mee mogen. Vervolgens gaat de andere raid niet door omdat niemand zich signt. Nu de vakantie voorbij is zal dat allemaal wel weer meevallen, maar het was eerst echt erg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00t, na vrijdag gehacked te zijn gisteren alles terug gekregen. 8) 8) Alleen n bankalt was vergeten tussen alle hacked chars maar die heeft na n ticket gisteravond vandaag ook alles terug. Nu alleen nog 1 laatste mail voor m'n complete T1+T2 sets die gedissed waren (zonder ook maar iets met de nexus te doen want die zaten nog in m'n bank....), en ik ben weer waar ik was donderdagavond ongeveer. Zei het wat meer paranoide dan normaal. :) Moet zeggen dat de service van Blizzard met deze zaak erg goed is zover, snelle replies en alles meteen geregeld. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Een vriend van mij heeft daar 2 maanden op moeten wachten; heb jij toch even mooi mazzel gehad. Overigens, in zijn geval kreeg hij al zijn gear wel unenchanted terug. Anderzijds had hij wel het voordeel dat alle BoE items ineens niet meer soulbound waren, leuk voor de verkoop zo vlak voor WotLK. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu BG het enige is wat me nog enigszins kan vermaken in WoW (tot WAR hopelijk) heb ik weer iets meegemaakt vandaag in AB. We staan met 5 man BS te verdedigen en we worden omstebeurt gesapt door een rogue maar niemand ziet m en zelfs de flare en aoe laten hem niet tevoorschijn komen...wat is dit? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 17:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:45:
[...]

Wij hadden laatst precies hetzelfde. Een groep heeft veel tijd en geld geinvesteerd in het leren van de beer run. En nu dat het goed gaat zijn er een aantal mensen in het gilde die denken dat ze een plek in de run kunnen claimen. Ondanks dat ze tijdens de leer periode nooit de moeite hebben willen doen. Bij ons is het resultaat waarschijnlijk dat we gewoon stoppen met de runs zodra de laatste uit het beer team zijn beer heeft.
same here..

en dan drama schoppen omdat mensen die al weken meedoen voorgetrokken worden (He's not even a raider! he's a social!) maar ja die social vond het wel tof om het te leren en jij niet..

1 van de mensen die het organiseerde heeft het al opgegeven vanwege het gezeik... gelukkig heb ik m'n beertje al en doe ik nog elke zaterdag mee met de run waar zo'n beetje altijd dezelfde inzitten. Vorige keer zelfs zonder Prot Paladin of mage gedaan. werkte nog verassend goed.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:06:
Nu BG het enige is wat me nog enigszins kan vermaken in WoW (tot WAR hopelijk) heb ik weer iets meegemaakt vandaag in AB. We staan met 5 man BS te verdedigen en we worden omstebeurt gesapt door een rogue maar niemand ziet m en zelfs de flare en aoe laten hem niet tevoorschijn komen...wat is dit? :s
Enchants en items die stealth verhogen misschien?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk eerder dat het een hacker is hebbik ook wel eens gehad zwaar irritant. :X

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 20:34 . Reden: spelfout :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik denk dat sublety rogues gewoon van heel ver kunnen sappen. Gewoon de radius van flare en AOE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:47:
En ik denk dat sublety rogues gewoon van heel ver kunnen sappen. Gewoon de radius van flare en AOE.
Ja, hoor 8)7 Ik heb ook een Rogue met improved staelth items en gems, maar ik moet toch dicht op mijn man zitten om hem te sappen en dat is met improved sap talent. Dus ontkom je niet aan flaire en AoE radius als ze je snappen van de tegenpartij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:42
Kees schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:01:
[...]

Tja, en ik zit dan in een guild die dat soort mensen opslokt ;) Alleen KJ nog te gaan, en dat trekt behoorlijk wat mensen aan, als we onze recruitment topics wer eens updaten en omhoogschoppen hebben we zo een par nieuwe recruits. Laatst een prot warrior nodig en binnen een week een stuk of 8 applies, uiteindelijk een genomen die vocaal goed was op ventrilo en ook al MT was in zijn vorige guild en daar op 4/6 was blijven steken. Dat wij nu op 5/6 blijven steken komt voornamelijk door onze shadowpriests (of het gebrek eraan) en die recruiten wij nu dus ook (al een paar applies gehad).
Moet je KJ eens killen, moet je zien hoeveel epix farmers dan meteen applyen "ah nice geen progress meer dus ik kan dan alleen nog maar met farm runs mee". :r Ook zoiets, wij verkopen tegenwoordig onze bear mounts aan randoms voor 5000 gold en toen ik zei dat ik nog een bear mount nodig had, zei onze gleader dat ik hem de volgende keer wel zou krijgen. Meteen 2-3 trials "cud u fix me 2 plz??" (terwijl ze zelf nooit aanbieden om mee te helpen). Kan je meteen zien wie de epix farmertjes zijn. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:47:
Tja geen idee. Laatst in EotS weer zo'n rare rogue. Shadowstep naar een plek waar niemand staat? Als ik hem probeer te slaan krijg ik not in range terwijl hij mij op het zelfde moment wel slaat (en facing was goed!)
En tenslotte, backstabben als hij voor me staat.

Of hij hacked of hij exploit fouten in WoW, maar voor zover ik op mijn eigen rogue heb kunnen vaststellen is niets van dit alles normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
OkkE schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:52:
[...]

Ik zie het inderdaad ook bij mijn oude guild. Ik kom nog steeds af en toe op het forum, en ook hun hebben moeite met nieuwe mensen vinden. Is een Casual Social guild, die op dit moment alleen Kara doet. Wat ik zie gebeuren is dat mensen in green/blue joinen, een paar keer mee gaan op Kara runs, en eenmaal betere gear, vertrekken naar andere guilds. Jammer, maar zo gaat 't.

Nieuwe mensen vinden, en houden, valt erg tegen wanneer je niet T5 en hogere content doet. Zo lijkt het. Ik snap het opzich ook wel, de meeste mensen zijn ondertussen T4 toch al wel voorbij, of het zijn alts van raiders, die in hun eigen guild blijven. Slechts een enkele nieuwe speler of Casual zit er tussen, en zie die maar te behouden...

Ben zelf trouwens ook overgestapt. Weken (maanden?) geprobeerd de members serieuzer te laten raiden, maar het zat er gewoon niet in. Men leek Kara genoeg te vinden en speelde liever alts (zo leek het), sja.. dan maar naar een andere guild. Nu binnen relatief korte tijd (van wat ik gewend ben) toch in MH terecht gekomen. :D
Dit is een probleem van de meeste casual / social guilds. Vaak zijn er niet genoeg mensen in zo'n guild om 25-mans mee te doen. Dit is ook een probleem waar mijn guild last van heeft.

Hopelijk gaat dit in WOTLK een minder probleem zijn, omdat overal ook een 10-man versie van zal zijn. Tenminste zoals ik het begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:11
eendje schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:23:
[...]

same here..

en dan drama schoppen omdat mensen die al weken meedoen voorgetrokken worden (He's not even a raider! he's a social!) maar ja die social vond het wel tof om het te leren en jij niet..

1 van de mensen die het organiseerde heeft het al opgegeven vanwege het gezeik... gelukkig heb ik m'n beertje al en doe ik nog elke zaterdag mee met de run waar zo'n beetje altijd dezelfde inzitten. Vorige keer zelfs zonder Prot Paladin of mage gedaan. werkte nog verassend goed.
Zo herkenbaar :)

Bij ons ook een paar mensen gewoon gewijgerd omdat ze tijdens de leer phase in cba modus zaten. En nu die lui whinen dat zij ook een bear verdienen en dat het selfish is om hen niet te helpen.

Heb die lui heerlijk lopen flamen op het forum over hoe als je iets wil in het leven, je het zelf zal moeten regelen. Het gevolg is dat er nu een nieuwe groep start die voor de beer gaan. En als ik kijk welke mensen daar aan mee doen, dan mogen ze blij zijn als ze de 3e baas binnen de timer halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 16:50
Source
Changes that should be in the next beta push. Bear in mind that some of these may change somewhat or entirely, and there may also be other changes coming in subsequent pushes:

Orc
  • Hardiness now reduces the duration of stun effects by 15%
Troll
  • Racial Passive "The Voodoo Shuffle": Reduces the duration of all movement impairing effects by 15%. Trolls be flippin' out mon!
  • Berserking: no longer has an activation cost of energy/rage/etc
Draenei
  • Gift of the Naaru: The amount healed is increased based on the caster's Spell Power or Attack Power, whichever is higher. This ability does not lose casting time from taking damage.
  • Shadow Resistance: reduces the chance to be hit by Shadow spells by 2%
Dwarf
  • Frost Resistance: reduces the chance to be hit by Frost spells by 2%
  • Racial Passive "Mace Specialization": Expertise with Maces and Two-Handed Maces increased by 5.
Undead
  • Shadow Resistance: reduces the chance to be hit by Shadow spells by 1% (yes, this is lower than the other resistance racials)
  • Will of the Forsaken: removes any fear, sleep, or charm effect (no longer has a lasting immunity).
Night Elf
  • Quickness: reduces the chance to be hit by melee or ranged attacks by 2%
  • Nature Resistance: reduces the chance to be hit by Nature spells by 3%
Tauren
  • Endurance: now scales based on base health, to be tuned to approximately a 5% heath increase if the player were wearing green quality gear
  • Nature Resistance: reduces the chance to be hit by Nature spells by 2%
Gnome
  • Escape Artist: the freeing effect can no longer be resisted
  • Arcane Resistance: reduces the chance to be hit by Arcane spells by 2%
Blood Elf
  • Mana Tap: ability removed (partially integrated into Arcane Torrent)
  • Arcane Torrent: restores 15 energy, 15 runic power, or 6% of mana to the Blood Elf (along with the current 2s silence effect)
  • Magic Resistance: reduces the chance to be hit by spells by 2%
Human
  • Perception: changed to a passive, now grants one character level of passive stealth detection
  • Racial "The Fall of Humanity": Feign death which may trick enemies into ignoring you. Any threat is restored versus enemies still in combat upon cancellation of this effect. 5min cooldown
  • Racial Passive "Human Supremacy": The dominance of Humanity is evidenced by having one more racial bonus than normal. Actually, make that two counting this one. (just a tooltip, no actual functionality)
Somige worden behoorlijk generft andere behoorlijk geboost.
Maakt de DK race keuze weer moelijker

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
-NMe- schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:39:
[...]

Ho even. :o Instance quests leveren ook gigantisch veel op. Twee weken geleden heb ik met die bonus een Gnomeregan run gedaan. In de instance zelf twee keer gedingd en na het inleveren van alle quests op eentje na (omdat mijn recruited friend een item was vergeten te looten) nóg eens drie keer, om vervolgens weer heel dicht bij het volgende level te eindigen. Instance quests zijn te aantrekkelijk om te laten liggen.
beetje late reactie van mij maar goed. Je hebt absoluut gelijk maar als je als 1 persoontje aan het dualboxen bent met 2 chars is het niet echt de moeite en gaat met met normale quest makkelijker en sneller. sommige quests geven je 15k-22k xp zonder bepaald veel moeite te hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:28
RaseriaN schreef op maandag 08 september 2008 @ 10:46:
Bevalt goed dat healen, alleen is het echt heel anders spelen dan Tanking of DPS.
Niet zo zeer dat je meer moet opletten, maar je moet op hele andere dingen letten tijdens het spelen.
Opletten? Hmm, ik vind tanken meer opletten dan healen, dat is meer een kwestie van Grid in de gaten houden. :*)
Maar ik vind het wel reteleuk om te doen, vanochtend exalted met Aldor geworden met de resto shammy, vanavond de betere shoulder enchant erop. Nu nog wat rep.met HH voor de head enchant.

Weet nog wel dat ik niet te lang lvl 70 was, nog enhancement was, wel leuke blue healinggear had wat ik in de loop van het quest'en had verzameld en we met een heroic bf even zonder healer zaten vlak voor de eerste baas. Healing gear aan, wat andere totems neerplempen en met 4 nog wat trash en de eerst baas neerkregen. Sindsdien echt de smaak te pakken en niet veel later resto gegaan (ik wilde eerst nog exalted met SSO worden voordat ik resto ging). Ik raid iig weer en dat is het voornaamste.

Heb er de laatste tijd wel weer minder tijd voor omdat ik recentelijk ben gevraagd om een MH/BT guild te joinen met mijn Fury warrior. Zelfs als leuke pogingen op Kalecgos in SWP. Met deze guild heb ik dan eindelijk Archi wel dood gezien, lukte in oude guild nooit. Jammer dat we Illidan Stormrage eergister niet neerkregen wegens wat focusverlies terwijl hij toch al eerder een paar keer is gedownd door de guild. Gister was ik reserve en ging hij wel neer, ach ja, zoals de rl/gm al zei op vent, iedereen komt aan de beurt. Hij heeft een luxeprobleem, veel mensen die aanmelden voor raid (ze zeggen pas op het laatst waar we heen gaan) en dat is toch beter dan krap in je mensen te zitten.

Lief dagboek;
Vanochtend nog wat leuks, shammy had dus nog paar marks nodig voor exalted Aldor, eerst op Fury warrior naar HP voor daily (waar je 5 marks krijgt), bijna klaar met 4de en dus laatste mob voor de q, hup hunter die me aanvalt, mob dood maar ik ook 2 tellen later, ach ja, ress, q inleveren, marks mailen, reloggen op mijn druid, vliegen naar HP, q oppikken, lekker bezig en hé! wie hebben we daar... onze hunter, hup, prowl en... nothing tastes as sweet as revenge.
Gelukkig was hij er niet meer toen ik er na met mijn shammy aankwam. :D EN dat waren precies de laatste 5 marks die ik nodig had. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:14:
[...]

Ja, hoor 8)7 Ik heb ook een Rogue met improved staelth items en gems, maar ik moet toch dicht op mijn man zitten om hem te sappen en dat is met improved sap talent. Dus ontkom je niet aan flaire en AoE radius als ze je snappen van de tegenpartij.
Hij heeft inderdaad gelijk, improved sap verhoogd de range met 5 yards, melee range is al 5 yards (volgens wowwiki), komt dus op 10, en flare heeft een radius van 10 yards. Een flare is dus makkelijk te omzeilen.

Voeg daar de veelgebruikte Shadowsong Panther en wat Subtlety talents aan toe en voilà, sap deluxe.
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:25:
[...]

Tja geen idee. Laatst in EotS weer zo'n rare rogue. Shadowstep naar een plek waar niemand staat? Als ik hem probeer te slaan krijg ik not in range terwijl hij mij op het zelfde moment wel slaat (en facing was goed!)
En tenslotte, backstabben als hij voor me staat.

Of hij hacked of hij exploit fouten in WoW, maar voor zover ik op mijn eigen rogue heb kunnen vaststellen is niets van dit alles normaal.
Lag aan zijn kant, dat is echt irritant idd.

[ Voor 29% gewijzigd door Jaded op 09-09-2008 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Mja, laggende rogues zijn een hel. Weet niet wat het is, maar een laggende rogue is voor mij niet te verslaan. Ik word aan alle kanten gebitchslapped maar geen enkele hit van mij land. Constant out of range, terwijl ie toch echt voor me staat. Maar als ik zelf laggy ben, lijk ik zelf niemand te kunnen raken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 16:50
  • Master of Deception 5/5
  • Figurine - Shadowsong Panther (Equip: Increases your effective stealth level by 1.)
    eventueel ook nog de blauwe variant niet zeker of het stacked
  • Enchant Cloak - Stealth
  • Night Elf Racial
Das een aardige stealth boost

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, gisteravond heb ik eindelijk level 60 bereikt. Tijd dus voor een snellere mount.

Nu zijn er voor mij 3 manieren om aan een epic mount te komen:
  1. Paladin Epic Mount Quest. Deze schijnt nogal lang te duren, omvat uitstapjes naar Dire Maul, Scholomance en Stratholme. En dan schijn je nog gold kwijt te zijn aan materialen.
  2. Epic riding skills en een epic mount kopen.
  3. Epic riding skills kopen. Via BG's tokens verzamelen voor een mooi paardje.
Ik twijfel over de te volgen route naar een 100% paardje. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
DizzyWeb schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:51:
Schijnen shamans te zijn die Kara tanken :P Nog nooit gezien, maar... ze schijnen er te zijn :P
Even ter notificatie, dit is zeker mogelijk. Ik had/heb zelf ook een shaman tank :) 13k armor op het moment. met een beetje healing hou je prima aggro. Dit lukt namelijk prima in AV en ook in Kara of andere instances :) + dat het weer is dat anders is dan een pally/druid/warrior.

Totems helpen ook bijzonder goed mee, de best combi is imo onderstaand:

Stoneskin totem/ healing stream totem / Searing totem / en agility totem voor wat extra armor/dodge/crit.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:28

vhal

ಠ_ಠ

Gisteren een wipe raid op Illidan nadat we zonder veel problemen IC neerkregen. Voor mij dropte er een leuke dps trinket (Madness of the Betrayer). Hopelijk kan ik binnenkort mijn 2e Mojo dagger uit ZA looten en de t6 gloves zodat ik rond de 600 - 700 unbuffed ArP uitkom. Ik merk zeker een verbetering met het stacken van ArP, al moet je er wel op letten dat je niet teveel stats verliest. Met CoR, 5 sunders, FF is het gewoon feest op low armor bosses zoals Teron en Anetheron

Overigens bleef ik nog ruim in de dkp zitten zodat ik later mijn t6 items bij elkaar kan sprokkelen. De protector tokens droppen toch regelmatig en de meeste shamans lopen al rond met 3 delen, terwijl andere classes maar 1 a 2 delen hebben (of helemaal niks zoals ik..)

Illidan ging wel aardig. We hadden wel een 'onervaren' tank voor de Flames of Azzinoth, wat resulteerde in charges of een dode tank agv de eyebeams.

Leuk momentje was de laatste wipe; een rogue had de hele avond geen zin in een repairbill en vanishde/stealthde tijdens een wipe. De hele zat hij te pochen met z'n 4G repairbill. Op een gegeven moment was ik het zat en had een Flame of Azzinoth naar hem ge'MD'ed tijdens een wipe

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:10:
Vraagje, gisteravond heb ik eindelijk level 60 bereikt. Tijd dus voor een snellere mount.

Nu zijn er voor mij 3 manieren om aan een epic mount te komen:
  1. Paladin Epic Mount Quest. Deze schijnt nogal lang te duren, omvat uitstapjes naar Dire Maul, Scholomance en Stratholme. En dan schijn je nog gold kwijt te zijn aan materialen.
  2. Epic riding skills en een epic mount kopen.
  3. Epic riding skills kopen. Via BG's tokens verzamelen voor een mooi paardje.
Ik twijfel over de te volgen route naar een 100% paardje. Tips?
die pala quest line valt redelijk mee als een level 70 je helpt (bij mij een bevriende fury/arms warrior in pvp epics). Je kan hem aardig healen en als je aggro krijgt heb je altijd nog je bubble.

Niet vergeten alle mats even van te voren te halen (o.a. de manna biscuits niet vergeten) en je zakken te legen. Verder moet je de DM west en Scholo keys hebben (of je buddy).

In DM kan je trouwens heel makkelijk naar die baas komen: rechtsom 1 voor 1 pullen, dan direct naar de boss (beneden) en boem hij is al dood, geen extra adds oid. De scholo quest is ook super easy, maar je moet wel voorzichtig zijn ;)

[ Voor 10% gewijzigd door HanH op 09-09-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:12
Kwam er gisteren achter dat ik me DK lekker door kan levelen :) Me account is verlopen maar ik kan nog gewoon inloggen op de WoTLK beta server.

Die DK class is btw echt uitgebreid. Ben nu bijna level 57 en stop me punten in unholy om lekker met me 2H te raggen. Hoe spelen jullie de DN class?

Vind dit DK wel echt bruut veel kracht hebben (vandaar ook de Hero class ofc). Speelt echt lekker weg. Heb alleen nog geen AOE spells tot me beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

DN? Ik hoop dat je DK bedoelt. Of gaat het net zo zijn als bij mijn nick, dat iedereen de tweede K vergeet?

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:16:
Gisteren een wipe raid op Illidan nadat we zonder veel problemen IC neerkregen. Voor mij dropte er een leuke dps trinket (Madness of the Betrayer). Hopelijk kan ik binnenkort mijn 2e Mojo dagger uit ZA looten en de t6 gloves zodat ik rond de 600 - 700 unbuffed ArP uitkom. Ik merk zeker een verbetering met het stacken van ArP, al moet je er wel op letten dat je niet teveel stats verliest. Met CoR, 5 sunders, FF is het gewoon feest op low armor bosses zoals Teron en Anetheron

Overigens bleef ik nog ruim in de dkp zitten zodat ik later mijn t6 items bij elkaar kan sprokkelen. De protector tokens droppen toch regelmatig en de meeste shamans lopen al rond met 3 delen, terwijl andere classes maar 1 a 2 delen hebben (of helemaal niks zoals ik..)

Illidan ging wel aardig. We hadden wel een 'onervaren' tank voor de Flames of Azzinoth, wat resulteerde in charges of een dode tank agv de eyebeams.

Leuk momentje was de laatste wipe; een rogue had de hele avond geen zin in een repairbill en vanishde/stealthde tijdens een wipe. De hele zat hij te pochen met z'n 4G repairbill. Op een gegeven moment was ik het zat en had een Flame of Azzinoth naar hem ge'MD'ed tijdens een wipe
Waarom pochen met een rekening :D dat begrijp ik niet echt. ik zou me schamen als ik gewiped werd. maarja ;) ikzelf ben nooit een goed raidleader geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Hij pocht omdat de rest waarschijnlijk 30-40g ofzo heeft aan repairbills.

Maargoed, laat de rogues ook wat fun hebben bij Illidan, want voor de rest is het een waardeloze fight voor rogues. En dat tegen een mede-rogue (oké, hij noemt zichzelf demon hunter, maar blijft een geupgrade rogue ;)).

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje flauw maar wel leuk :D haha.
Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.