Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 165 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste
Acties:
  • 78.156 views

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:28
SnoeiKoei schreef op donderdag 11 september 2008 @ 00:06:
MH was cool, echt weer eens heel wat anders. Wel achtervolgd door pech weer, met shitloads disconnects onder de dps-ers en main tank, aantal keer gewiped op de trash waves. Maar 1x zover gekomen dat Rage Winterchill verscheen en daar faalden we toen alsnog op zo'n 50%. Daarna moesten er 3 healers afnokken (bleek er 1 nog maar 15 te zijn en naar bed gesleurd te worden door zn moeder) en lukte het niet meer de raid weer compleet te krijgen, hopelijk volgende week meer geluk. Fire specced warlock erg blij met zn trash drop neck lewt en er dropte ook nog een cloak en zo'n off-hand fist weap in de stijl van T5 shaman gear. Niet gek voor een meuk trash mobs. MH smaakt alvast naar meer.
Weet nog wel mijn allereerste MH-run, dropte 3x fist wep, had een shammy gelijk de set te pakken, vervolgens ging Rage in 1 keer down en sindsdien loopt mijn furywarr met de lelijkste shoulders ooit rond. :D

Gister in zo'n 3 uur BT 6/9 gedaan, jammer dat Teron de cloak niet dropte maar kon wel mooi de dps ring of deceitful intent van Shade of Akama voor min. bid looten. Later ook nog eens van RoS de dreadboots of the legion bewtz voor min. bid. Altijd fijn als je de enige dps plate in de raid bent. 8)

1 wipe op Teron, 1%... _/-\o_ Sommige zitten vantevoren al te zeggen dat ze het een shitbaas vinden, ik vind het juist geweldig als ik de ghost mag spelen, en dat mocht ik dan ook in de 2de try, mooi nog tijd over om een ander te helpen met de constructs.
Snuffel schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:09:
Nadeel is wel dat je niet echt multi-mob aggro kent als shammie, en threat reduction is helemaal iets waar een shaman niet van gehoord heeft. Kan nog wel eens lastig worden in instances, vooral als de tank zijn aggro niet kan behouden...
En ik vroeger maar op mijn maatje schelden alstie voor de tigste keer aggro van mij trok als ik tankte, totdat ik zelf in Outland kwam met mijn shammy... je hoeft niet eens je best te doen om aggro over te nemen. Maar goed, nu istie resto dus hoef ik mij daar geen zorgen meer over te maken. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Zjanzjak op 11-09-2008 08:32 ]

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:02:
Deze mensen zijn hand-picked door mij en scod, allemaal vrienden waarvan we zeker weten wat ze in huis hebben en weten waar ze mee bezig zijn. we aimen voor een high end raid guild voor wotlk. dit zijn ao spelers uit de guilds: The logical cube, Behemoth, Wrath, Storm en The DMZ. (voor mensen die dit intreseert.)
Dat zijn toch niet de minste guilds. Maar wat ik me wel afvraag, je zegt dat ze zullen joinen wanneer jullie als guild klaar zijn om Naxx te runnen, waarom joinen ze niet direct bij de start van WotLK?

Misschien ben ik te slecht van vertrouwen, maar ik vraag me toch af hoeveel mensen echt zullen overstappen naar jullie guild. Hoop voor je dat het lukt iedergeval.
Spellpower. Een nieuwe verandering voor wotlk, die bij mij twijfels oproept.
Als ik blizzard moet geloven is het geweldig dat healers een redelijke dps mogelijkheid krijgen voor questen en solo'en.
Was het niet de bedoeling om gear wat universeler te maken, zodat er minder de DE'ed hoeft te worden? Ik weet 't niet hoor, want je zit nog steesd met spirit en mp5 vs. spellcrit etc., maar dat is wat ik er van begrepen had.

Ik weet eigenlijk niet wat ik nu van Spellpower moet vinden... Ik wacht het wel af, zien hoe het in de praktijk is. Maar zo op het eerste gezicht, zie ik het nut er niet zo van in.
Heb altijd goede ervaring daarmee gehad. zolang je maar weet wie je meeneemt.
heb tot semi pug gruul/maggy tot keal/vashj gedaan en altijd goed bevallen maar dit waren meestal wel hardcore raid guilds (wat haat ik die term toch...).
Ja, wanneer je PUGs doet met allemaal members van "hardcore raid guilds", dan zal het wel goed zitten. Mijn reactie was op iemand die in een kleine casual/social guild zit, en afspraken heeft gemaakt met een andere guild voor 25 mans.

Uit mijn ervaring blijkt dat PUGs met allemaal social/casual members nooit echt een succes is.
SnoeiKoei schreef op donderdag 11 september 2008 @ 00:06:
MH was cool, echt weer eens heel wat anders. Wel achtervolgd door pech weer, met shitloads disconnects onder de dps-ers en main tank, aantal keer gewiped op de trash waves. Maar 1x zover gekomen dat Rage Winterchill verscheen en daar faalden we toen alsnog op zo'n 50%. Daarna moesten er 3 healers afnokken (bleek er 1 nog maar 15 te zijn en naar bed gesleurd te worden door zn moeder) en lukte het niet meer de raid weer compleet te krijgen, hopelijk volgende week meer geluk. Fire specced warlock erg blij met zn trash drop neck lewt en er dropte ook nog een cloak en zo'n off-hand fist weap in de stijl van T5 shaman gear. Niet gek voor een meuk trash mobs. MH smaakt alvast naar meer.
Altijd jammer wanneer je zoveel D/C's hebt en het gewoon niet lekker loopt, maar ik vind MH wel een leuke instance. Wij gaan vanavond weer, hopelijk nu ook de 2e boss neer. 50% is helemaal niet slecht, onze eerste try was ook ongeveer zo iets. Bleek dat mensen niet uit de Death & Decay liepen, en hun trinket op de verkeerde momenten gebruikte. Wanneer je dat goed doet, is het eigenlijk een redelijk simpel gevecht.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 14:28

vhal

ಠ_ಠ

Zjanzjak schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:28:
[...]

Weet nog wel mijn allereerste MH-run, dropte 3x fist wep, had een shammy gelijk de set te pakken,
je gaat me toch niet vertellen dat deze shaman daadwerkelijk met de offhand loopt? /facepalm
Naar mijn mening is het meer een rogue set. De mainhand is wel geschikt voor enhancement shamans, maar de offhand is simpelweg te snel.

Gisteren weer de roll verloren voor de ZA mount :+ Ik een 77, de winnaar een 93. De rest zat onder de 50..nouja, volgende keer beter.
Verder ben ik maar weer begonnen om mijn Netherwing rep. omhoog te krijgen. Ik was al revered (100ish) maar ik was die quests dusdadig zat dat ik maar ben gestopt. Nu moet ik nog maar 2500 rep, hopelijk lukt dat voor vandaag. (vanochtend had ik al wat quests gedaan).

Ook 2000 UDE points gekocht voor de Tabard of Nature. Met de huidige dollarkoers is het een lachertje. Kostte iets van 3 euro omgerekend.

Strava

Verwijderd

Gister dan weer Zul'Aman gegaan, nou bear boss ge-1hit zoals ik ondertussen gewend ben. Daarna maar de bird boss geprobeerd, de weg ernaar toe ging echt perfect.. pally dps mee, kon mooi die vogels pakken! Ondertussen had de MT al continue lag, gevraagd of die de boss kon tanken. Hij zei van wel, we pullde maar zodra die had gepulled kreegt ie een lagspike en kondie niks doen.. nou, 97% wipe na enkele clothies getankt te hebben :P Vervolgens 2de try, het ging allemaal redelijk.. nou 30%, vergeet 1 persoon de boss te huggen tijdens die storm -.-' 3 keer raden wie er in een storm werd veranderd!
Vervolgens 4 man dood omdat ze niet opletten en dus niet naar hem toe rende. Gaat warlock afk, istie niet snel genoeg terug en respawnt die heuvel waardoor we overnieuw konden beginnen. Heb het maar afgelast op dat moment en ik ga vanavond zodra ik thuis ben maar eens een big-ass list op het forum posten met requirements en regels!

Ik geef het daarna nog 2 weken dat ik duidelijke verschillen wil zien, anders gaan er drastische maatregelen vallen :P

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 14:35

chromeeh

the Gnome

Gisteren een 3 man UBRS gedaan :)
Hunter, dps Warrior en ik met resto Shaman.

Moet zeggen dat het erg soepel ging, we zijn eigenlijk direct richting Drak gegaan voor de Ony quest.
M'n shammie is nu Ony attuned :D
Binnenkort maar eens een Ony attempt doen met een paar mensen.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• OkkE

OkkE

chromeeh schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:18:
Gisteren een 3 man UBRS gedaan :)
Hunter, dps Warrior en ik met resto Shaman.
Ik moet daar nog eens heen voor de Ace of Beasts. Wij deden altijd stealth runs, kan je stukken trash overslaan, ook wel lekker. Maar het blijft een redelijk gedoe.

Misschien dat ik binnenkort maar gewoon eens een beloning op die Card zet, zijn vast wel mensen die voor 500g of 1000g die kaart willen halen (staat er nooit één op AH bij ons, helaas).

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:02:
Spellpower. Een nieuwe verandering voor wotlk, die bij mij twijfels oproept.
Als ik blizzard moet geloven is het geweldig dat healers een redelijke dps mogelijkheid krijgen voor questen en solo'en. Maar als je voor elke dps class kijkt worden ze allemaal erg gebuffed maar onze damage niet vanwege heal spec. De mobs krijgen een hp pool en een dps die word afgewogen op de damage van de spelers. en aangezien die aanzienlijk veel hoger is dan die van de healers vraag ik me af of het überhaupt het ons een optie geeft om te farmen of een optie om ze wel nog in je eentje te kunnen killen.

wel vind ik het ontzettend gaaf dat je nu met je char veel meer kanten op kan en er heel veel hybrid mogelijkheden zijn voor vele classes.
Hm, ik heb het er een tijd geleden met vrienden over gehad dat ze eigenlijk een "Offspec" moet bieden aan healers. Misschien bevorderd dat ook mensen dan om een healing class te rollen ipv (zoals in mijn server het geval is) 4 op de 10 is een rogue, 2 op de 10 is warrior, 2 op de 10 is druid en die resterende 2 is een random class. Wtb healers :(

Verwijderd

Ik zelf ben een nieuweling in dit forum lees het elke dag maar nooit gepost dus maar eens tijd ervoor:)

Heb een lvl 70 tankadin met vooral badge gear en kara - zul aman gear erbij. Crazyblood genaamt geweldig om ermee te spelen maar darksorrow zuigt qua raiding guilds ik wil de 25 mans zien ben een keer in ssc geweest en dat was alles nou jah gruul etc dan mjah:P

En nog een 62 boomkin!:D ook erg leuk maar weinig tijd om te levelen O-)

Maar wil wel steeds meer weer gaan spelen zoals het raiden met mijn tank maar jah de guilds disbanden bij bosjes dus als iemand mijn nog een plekje kan bieden in een guild die een goeie tankadin wilt wil best van server veranderen als het nodig is:) darksorrow zuigt de laatste tijd hard :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 09:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:48:
Ik zelf ben een nieuweling in dit forum lees het elke dag maar nooit gepost dus maar eens tijd ervoor:)

Heb een lvl 70 paladin tank met vooral badge gear en kara - zul aman gear erbij. Crazyblood genaamt geweldig om ermee te spelen maar darksorrow zuigt qua raiding guilds ik wil de 25 mans zien ben een keer in ssc geweest en dat was alles nou jah gruul etc dan mjah:P

En nog een 62 boomkin!:D ook erg leuk maar weinig tijd tegenwoordig maar wil wel steeds meer gaan spelen meer het raiden met mijn tank maar jah de guild disbanden bij bosjes dus als iemand mijn nog een plekje kan bieden in een guild die een goeie tankadin wilt wil best van server veranderen als het nodig is:) darksorrow zuigt de laatste tijd hard :(
Dit zie ik als een een grote kans om een goede tank (Nog eens pala ook!) aan de haak te slaan.
Sevotion, Lightning's Blade (Mijn eigen guild) is nog opzoek naar van alles, een pala tank is zo'n beetje het enigste wat we niet hebben en is toch wel erg chill. <3 Pala tanks, het is echter wel een pvp server, dus hopelijk is dark sorrow dat ook? :x Raidprogress is toch wel iets waar we hard aan gaan werken, strengere regels etc. Op het moment dan kara op farm, ZA 1ste boss op farm en 2de en 3de boss elk op 20% wipes, met een meer ervaren groep downen we die zo. Met bear gaan we btw al voor chest (Niet moeilijk, want pugs kunnen het ook, maar het eist wel dat je em elke keer 1hit en de voorafgaande trash) Mocht je kunnen/willen transferen kan ik je een vaste MT/OT positie aanbieden bij niet alleen 25mans maar ook 10mans, een van onze druid tanks twijfelt tussen resto/feral dus dan kan die mooi resto gaan indien die dit nog wilt.

Verwijderd

Darksorrow is inderdaad een pvp server maar kijk ik wil best helpen met progress maar ik wil voordat lich king uitkomt tenminste in black temple en voetstap hebben gezet hahaha :)

Zul aman heb ik meerdere malen op de farm gecleared helaas bijna alle drops naar de mt:(

Maar zoals je al begrijpt zoek ik het hogerop omdat ik het zat ben vast teblijven zitten bij de 10 mans :(

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:42:
[...]

Hm, ik heb het er een tijd geleden met vrienden over gehad dat ze eigenlijk een "Offspec" moet bieden aan healers. Misschien bevorderd dat ook mensen dan om een healing class te rollen ipv (zoals in mijn server het geval is) 4 op de 10 is een rogue, 2 op de 10 is warrior, 2 op de 10 is druid en die resterende 2 is een random class. Wtb healers :(
Healer spelen kan een hele ondankbare rol zijn. Ten eerste moet je er plezier in hebben, ten tweede moet je er gevoel voor hebben. Daarnaast moet je ook goed tegen flaming bestand zijn.

Het in leven houden van 5/10/25/40 man vindt niet iedereen even leuk. Je bent voornamelijk gefocussed op de healthbalkjes terwijl je ondertussen je omgeving in de gaten moet houden en je daarop moet kunnen aanpassen.

Een healer kan op verschillende manieren zijn taken uitvoeren. De meesten doen dit door reactief te handelen. Afhankelijk van de situatie kan dit afdoende zijn. De goeie healers kunnen echter ook omschakelen naar pro-actief healen. Die weten wie de schade gaat pakken en starten al met hun casts voordat de schade daadwerkelijk geland is. Paladins met Flash of Light of Holy Light op de MT bijvoorbeeld. Ook als de tank geen schade krijgt, kunnen ze niet stoppen want de tank kan in een fractie van een seconde 20k dmg krijgen wat resulteert in een wipe.

Waar ik de meeste healers door zie afhaken / rerollen zijn de flames van andere spelers. In een party/raid is het vaak de healer die het gedaan heeft als de tank doodgaat. Dit terwijl er zo veel andere oorzaken kunnen zijn:
een paar voorbeelden.
Tank pulled terwijl de healer oom is, tank dood en, meestal de dps, men verwijt de healer van slacken;
Mage doet Frost Nova op een mob op het moment dat deze naast de healer staat, mob is frozen dus de 1e in range is de pineut(de healer) en is dus dood;
DPS overaggroed de tank, dps vereist healing waardoor de tank minder gehealed kan worden; pre-nerf(s) Shattered Halls met 6 mobs per groep.

May you live in interesting times!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

OkkE schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:35:
[...]

Ik moet daar nog eens heen voor de Ace of Beasts. Wij deden altijd stealth runs, kan je stukken trash overslaan, ook wel lekker. Maar het blijft een redelijk gedoe.
We hebben alleen de trash die in de weg stond gekilled, voor de rest kun je erg veel skippen, voor in de kamer net voor The Beast.

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

OkkE schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:35:
[...]

Dat is best een pittige boss voor "niet raiders" heb ik ervaren. Als iedereen eenmaal weet dat hij/zij moet doen, valt die reuze mee. Al is het zonder goede AoE alsnog pittig en een Paladin tank maakt het ook wel makkelijker.
wij hadden dat onze pala tank diconnecte vlak voor de fight , voor de gein onze warlock 'tank' laten tanken en die birds waren in no time allemaal dood :') gaat verbazingwekkend goed als je een goed gegearde lock hebt ^^

.Quod me nutrit me destruit.

• OkkE

OkkE

Tular schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:06:
Healer spelen kan een hele ondankbare rol zijn. Ten eerste moet je er plezier in hebben, ten tweede moet je er gevoel voor hebben. Daarnaast moet je ook goed tegen flaming bestand zijn.
Naast die punten is Healing, denk ik, een rol die niet veel mensen aanspreekt. Even wat voorbeelden..

DPS is makkelijk: de grote getallen, dat vind (bijna) iedereen leuk. Pak je aggro dan kan je altijd zeggen dat je "opeens veer crits had".

Tanken: center of attention, jij bent de gene die de boss tanked. Als jij neer gaat, ligt iedereen. Verlies je aggro dan was het de DPSer zijn eigen schuld.

Bij beide kan ik me goed voorstellen dat mensen dit leuk vinden. Healer daar in tegen, valt tegen. Als je je werk goed doet, valt het niemand op: iedereen is tenslotte in leven, maar ze hebben allemaal alleen naar de health van de boss gekeken. Mis je ergens net even één heal of zo, kan dit een dode, of erger een wipe, betekenen.

Toch vind ik healen nog steeds ontzettend leuk, en zal ik ook in WotLK Resto blijven. :)
chromeeh schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:09:
We hebben alleen de trash die in de weg stond gekilled, voor de rest kun je erg veel skippen, voor in de kamer net voor The Beast.
Klopt, het valt reuze mee, je kunt een hoop skippen. Maar toch vind ik het te veel gedoe, dus ik denk dat er niets op zit als gewoon gold bieden zodat iemand de runs voor me doet. :P
dontcare schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:16:
wij hadden dat onze pala tank diconnecte vlak voor de fight , voor de gein onze warlock 'tank' laten tanken en die birds waren in no time allemaal dood :') gaat verbazingwekkend goed als je een goed gegearde lock hebt ^^
Warlock heeft vaak inderdaad ook aardig wat HP en mogelijkheden zelf health te genereren, best een geschikte tank dan inderdaad. Maargoed, wel alleen als je over-geared bent ja, anders lukt het je niet. Ik kan Stockades ook solo'en. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door OkkE op 11-09-2008 10:22 ]

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:52
OkkE schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:20:
[...]

Naast die punten is Healing, denk ik, een rol die niet veel mensen aanspreekt. Even wat voorbeelden..

DPS is makkelijk: de grote getallen, dat vind (bijna) iedereen leuk. Pak je aggro dan kan je altijd zeggen dat je "opeens veer crits had".
Kut excuus, je hebt omen en daarop kan je precies een veiligheidsmarge inbouwen, gewoon lekker op max 100 / 110% aggro staan en als je crit en richting de 120% gaat dan hou je je even in.
Tanken: center of attention, jij bent de gene die de boss tanked. Als jij neer gaat, ligt iedereen. Verlies je aggro dan was het de DPSer zijn eigen schuld.
Als je als tank maar 800 threat haalt op bijv teron dan fail je, en je failed dan hard. Nuke en er dan maar overheen zodat hij wat beter z'n best doet of z'n blessing of salvation weg clicked : P

[ Voor 32% gewijzigd door ImdaMned op 11-09-2008 10:30 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:02:
Darksorrow is inderdaad een pvp server maar kijk ik wil best helpen met progress maar ik wil voordat lich king uitkomt tenminste in black temple en voetstap hebben gezet hahaha :)

Zul aman heb ik meerdere malen op de farm gecleared helaas bijna alle drops naar de mt:(

Maar zoals je al begrijpt zoek ik het hogerop omdat ik het zat ben vast teblijven zitten bij de 10 mans :(
Ja ik snap et, al moet ik zeggen dat ik toch ook dat doel voor ogen heb. Het realiseren met een beperkt beschikbaar aantal raiders is echter een ander verhaal ;) Maar goed, daar ga ik niet weer een whine-post over maken! :9
OkkE schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:20:
[...]

Bij beide kan ik me goed voorstellen dat mensen dit leuk vinden. Healer daar in tegen, valt tegen. Als je je werk goed doet, valt het niemand op: iedereen is tenslotte in leven, maar ze hebben allemaal alleen naar de health van de boss gekeken. Mis je ergens net even één heal of zo, kan dit een dode, of erger een wipe, betekenen.

Toch vind ik healen nog steeds ontzettend leuk, en zal ik ook in WotLK Resto blijven. :)
Ja, ik ook.. ik vind persoonlijk healen enorm leuk. Het enigste wat je mist, als je hunter gewend bent, is dat je niet meer met gemakzucht kunt beslissen om "ff" wat daily's te doen of "ff" wat grinden. Echter krijg ik niet zo gek vaak de schuld, in het begin wel.. maar dan geef ik gewoon de echte reden waarom het mis gaat en dan zijn de pewpew'ers snel genoeg stil ;) Ook zal het wel schelen omdat ik GM ben dat ik amper flame krijg :P

• OkkE

OkkE

ImdaMned schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:29:
[...]

Kut excuus, je hebt omen en daarop kan je precies een veiligheidsmarge inbouwen, gewoon lekker op max 100 / 110% aggro staan en als je crit en richting de 120% gaat dan hou je je even in.

[...]

Als je als tank maar 800 threat haalt op bijv teron dan fail je, en je failed dan hard. Nuke en er dan maar overheen zodat hij wat beter z'n best doet of z'n blessing of salvation weg clicked : P
Ik had al zo'n reactie verwacht. ;)

Ik had duidelijker moeten zijn denk ik. Het ging er om dat zo weinig mensen een Healer gaan spelen. Ik denk dat dit o.a. komt door die punten. Nee, wanneer je bezig bent met T5 of T6 content, dan gaat dat niet op.

Maar de punten die ik noem zijn in mijn ogen wel voor een deel de oorzaak dat weinig mensen (behalve alts van raiders) een Healer rollen, en deze ook door levellen naar 70.

Verwijderd

OkkE schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:34:
[...]

Ik had al zo'n reactie verwacht. ;)

Ik had duidelijker moeten zijn denk ik. Het ging er om dat zo weinig mensen een Healer gaan spelen. Ik denk dat dit o.a. komt door die punten. Nee, wanneer je bezig bent met T5 of T6 content, dan gaat dat niet op.

Maar de punten die ik noem zijn in mijn ogen wel voor een deel de oorzaak dat weinig mensen (behalve alts van raiders) een Healer rollen, en deze ook door levellen naar 70.
Inderdaad, ik had toen ik hunter speelde ook niet gedacht dat healers met zoveel dingen rekening moeten houden. Je gaat er gewoon vanuit als dpser dat je levend gehouden wordt en alles kan geven wat je in je mars hebt ;)!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:02:

Klinkt bekend ;) Alleen ik blijf redelijk hangen in Kara zelfs :X
Overgrote deel van onze raids worden gecancelled. 5 cancels in de afgelopen 8 dagen. 1x half ZA gedaan en 1x Loot Reaver. Verder elke avond een Kara run. Of gepland, of in plaats van de geplande raid. Probleem is alleen dat ik nu in de 5e Horde guild van de server zit, volgens Wowjutsu. Elke guild die verder is qua progress is een "raiding guild", voor zover je er van kan spreken op Darkmoon Faire. Maar ze hebben in ieder geval wel de regeltjes en houding. En raids waar je geen geintje mag maken of lol mag hebben, dat is het voor mij dus ook niet.

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Lief dagboek

Na een week gehad te hebben van cancelled raids zijn we gisteren eindelijk weer gaan raiden. MH was aan de beurt. 3/5 gehaald en om 10 uur gestopt. Setup was niet optimaal om verder te gaan en de focus was er niet.

Vanavond hopelijk met de oude vertrouwde raid leader 5/5 halen de eerste 3 bosses van BT neerhalen. Misschien wel meer als het goed gaat.

Heb ondertussen aardig wat EHP (=DKP) gespaard om T6 tokens te kunnen looten en misschien ook wel een Tempest of Chaos :)

Na de raid heb ik een Heroic MGT gedaan en ben toen mijn shammy gaan levelen. van lvl 7 naar lvl 12 gehaald. WTB Ghost wolf! Wat een afstanden moet je afleggen zeg als je dranei race bent. Ik kan niet wachten totdat ik lvl 20 ben. Heb ook gisteren de eerste helft van de flame totem gedaan. (waarvoor ik dus behoorlijk veel moest lopen.)

Vanavond raiden en mn shaman naar 20 lvl-en is het doel!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Snuffel schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:09:
[...]
Even doorbijten tot dual wield en WF, dan wordt het echt heerlijk.
Ik heb had mijn priest voorheen als main, maar tegenwoordig is mijn shammie meer main dan mijn priest. Wat is een shammie heerlijk om te spelen.
Nadeel is wel dat je niet echt multi-mob aggro kent als shammie, en threat reduction is helemaal iets waar een shaman niet van gehoord heeft. Kan nog wel eens lastig worden in instances, vooral als de tank zijn aggro niet kan behouden...

Maar voor de rest: shaman is top
Je bent als shammy zo gewend om een WF of GoA totem neer te kwakken (allebei Air), dat je niet snel denkt aan Tranquility. Bovendien gilt men vaak om WF's, ook al zou dat ten koste gaan van je shammy's dps of survivability.
Ik heb er wel eens mee geëxperimenteerd, en ik moet zeggen dat het me wel bevalt.
Bij een tank die wezenloos veel aggro opbouwt, hoef ik niet zo vaak om te kijken naar Omen.
Indien toch, dan Tranq. eruit en doorhakken maar.

Heb ook 2% threat reduction geprobeerd en die timelapse shard, maar daar merk ik niet zoveel van.
Ik hoop dat Blizz hier wat op bedenkt.

Diablo3

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
healen is de shit... al de mt down gaat kan ie ook gewoon shieldblock niet uphebben.. gebruik een goeie raidutility als raidleader en je kan dit allemaal gewoon checken.. hoeveel hots up op bossfight welke hots.. van welke healer... activity van tank/healers.. erg belangrijk...

het is niet zo global als jij het zegt...

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Een healer is niet veel anders dan een tank of DPS, je met het met elkaar doen in een instance.
DPS'ers zijn er vaak in grote getalen, dit maakt ze snel & makkelijk vervangbaar.
Tanks & healers zijn over het algemeen wat minder in getale, dit geeft af en toe een voordeel als je een van de twee bent.

Als een dps contstant over agro'ed door direct vol te nuken, dan waarschuw ik 'm 1~2 keer, daarna laat ik 'm dood gaan. Misschien niet de mooiste methode, maar sommigen zijn erg hardleers.

En flamen tegen healer of tank? Ik vind het reuze meevallen, je moet natuurlijk niet in je 'net 70 ding greens' MagiT willen healen of tanken. Als je weet wat je wel en niet kunt valt het allemaal reuze mee.

• Tular

Tular

Een dps-er met opzet door laten gaan helpt soms ook wel.

Gisteren is er bij ons een paladin tijdens de raid uit de guild gekicked. We probeerden Teron neer te krijgen en toen de paladin ghost moest worden en dit als zodanig gecalled werd op Ventrillo bakte hij er niks van. Op Ventrillo wordt er gecalled wie er ghost wordt. Op 10 seconden wordt die persoon naar een hoek gedirigeerd om naar ghost te gaan. De paladin bleef, ondanks meerdere calls, gewoon midden in de raid staan.

Ondanks dat we meerdere mensen in de guild hebben die niet goed zijn in ghost spelen, was dit toch wel heel droevig. De frustratie begon al aardig op te lopen omdat we Teron regelmatig killen en we probeerden de limiet te verleggen naar 5/9 op 1 avond. Als je dan blijft steken op 3/9 is dat wel heel zuur.

Verwijderd

DizzyWeb schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:43:
[...]

Klinkt bekend ;) Alleen ik blijf redelijk hangen in Kara zelfs :X
Overgrote deel van onze raids worden gecancelled. 5 cancels in de afgelopen 8 dagen. 1x half ZA gedaan en 1x Loot Reaver. Verder elke avond een Kara run. Of gepland, of in plaats van de geplande raid. Probleem is alleen dat ik nu in de 5e Horde guild van de server zit, volgens Wowjutsu. Elke guild die verder is qua progress is een "raiding guild", voor zover je er van kan spreken op Darkmoon Faire. Maar ze hebben in ieder geval wel de regeltjes en houding. En raids waar je geen geintje mag maken of lol mag hebben, dat is het voor mij dus ook niet.
Inderdaad het is en blijft een spelletje maar je wilt er wel goed in worden _/-\o_ en kunnen zeggen ik ben in black temple geweest maar ik kijk het wel eventjes rustig aan en misschien toch maar transferren naar de guild van Demo1337 op lightings blade. :9 mischien opent het wel nieuwe mogelijkheden die ik zoek :9~ verder ben ik toch meer aan het wachten op lich king want WAR spreekt mijn totaal niet aan dus heb weinig keuzes O-)

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 16:10

NoTimeRemains

I know

gisteren naar Hyjal toe. eindelijk hebben we alle bazen geoneshot (minus Archi).
we hadden nogal veel problemen met het afmaken van de tweede baas. waarom was ons ook niet helemaal duidelijk, er bleven te mensen dood gaan door die healing debuff. nu hadden we een nieuwe tactiek uitgeprobeerd waarbij de pally tank die de infernals ontvangt bij het torentje gaat staan en twee healers ver achter de toren staan, hierdoor blijven ze uit reach van de healing debuff en kunnen ze de tank ophouden. verder staat iedereen helemaal rond de baas en kiten ze de infernals naar de pally tank. maar het ging helemaal goed :)

tijdens baas vier, ging de MT opeens dood tijdens de 8ste wave. waardoor ik en een mede lock dood gingen. daarna gingen er nog een aantal DPSers down. de MT kreeg een BR en kon toch nog de wave afmaken. ik kreeg nog een res, een heal en Salvation op me gegooid en toen kwam de baas al. omdat het een tijdje duurde was de MT al hoog in aggro en kon ik vol uitgaan. heerlijk een boomkin en ele shammy in één group >:) 7,5 % extra crit, 101 extra spell dmg en heroism :)
lekker SB spammen.
ondanks er 4 DPSers down ware, 4de baas gewoon down gekregen.

helaas de hele run geen enkel spell dps drop... geen Chronicles (nog nooit gevallen), geen schouders en geen pants, wel T6 gloves maar dat telt niet mee want die droppen altijd :P

This is the Way.

Verwijderd

Tular schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:58:
Een dps-er met opzet door laten gaan helpt soms ook wel.

Gisteren is er bij ons een paladin tijdens de raid uit de guild gekicked. We probeerden Teron neer te krijgen en toen de paladin ghost moest worden en dit als zodanig gecalled werd op Ventrillo bakte hij er niks van. Op Ventrillo wordt er gecalled wie er ghost wordt. Op 10 seconden wordt die persoon naar een hoek gedirigeerd om naar ghost te gaan. De paladin bleef, ondanks meerdere calls, gewoon midden in de raid staan.

Ondanks dat we meerdere mensen in de guild hebben die niet goed zijn in ghost spelen, was dit toch wel heel droevig. De frustratie begon al aardig op te lopen omdat we Teron regelmatig killen en we probeerden de limiet te verleggen naar 5/9 op 1 avond. Als je dan blijft steken op 3/9 is dat wel heel zuur.
Pffff, ik wil ook een wat anders zien dan kara en ZA.. is zo lang geleden dat ik 25mans heb gedaan op men hunter omdat ik nu alleen nog maar speel op men druid. Al die verhalen die ik hier hoor over MH, BT etc.. ik wil dat ook gewoon doen :/ maja.. moet nog wel het een en ander gebeuren dan in men guild :P
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:03:
[...]

Inderdaad het is en blijft een spelletje maar je wilt er wel goed in worden _/-\o_ en kunnen zeggen ik ben in black temple geweest maar ik kijk het wel eventjes rustig aan en misschien toch maar transferren naar de guild van Demo1337 op lightings blade. :9 mischien opent het wel nieuwe mogelijkheden die ik zoek :9~ verder ben ik toch meer aan het wachten op lich king want WAR spreekt mijn totaal niet aan dus heb weinig keuzes O-)
Klinkt als een heel goed plan, ik zou het liefst ook al SSC/TK/MH enzo willen enteren omdat ik daar gewoon zo in mee zou kunnen. Echter, moet je dan wel 24 andere mensen zien te vinden die dat ook kunnen :P Wat me tot nu toe is opgevallen, zodra er 1 goed iemand de guild joined.. er meteen een reeks andere volgen. Sevotion heeft op het moment toch een redelijk goede naam opgebouwd als snel vooruitgaande guild, maja.. die reputatie wil ik wel behouden en dus ook daadwerkelijk snel door blijven progressen ;)

EDIT: OUCH! Zie net dat je een blood elf bent.. Verkeerde kant |:(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 11:12 ]

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:03:
[...]

Mwoah, goed ben ik niet, maar ik schijn zeker ook niet slecht te zijn. Maar ik wil wel zo veel mogelijk content zien voor WotLK, maar niet ten koste van al mijn plezier. Maar enkel gezellige guildies die opzich de skills wel hebben en dan vervolgens elke avond weer offline gaan omdat er niemand voor een raid op komt dagen... da's het dan ook weer niet.

Verwijderd

Klinkt als een heel goed plan, ik zou het liefst ook al SSC/TK/MH enzo willen enteren omdat ik daar gewoon zo in mee zou kunnen. Echter, moet je dan wel 24 andere mensen zien te vinden die dat ook kunnen :P Wat me tot nu toe is opgevallen, zodra er 1 goed iemand de guild joined.. er meteen een reeks andere volgen. Sevotion heeft op het moment toch een redelijk goede naam opgebouwd als snel vooruitgaande guild, maja.. die reputatie wil ik wel behouden en dus ook daadwerkelijk snel door blijven progressen ;)

EDIT: OUCH! Zie net dat je een blood elf bent.. Verkeerde kant |:(
[/quote]
Maarjah inderdaad 24 andere mensen is vaak een probleem niet iedereen is als jezelf en gelukkig maar soms :9

pijnlijk moment mijn fout had ook moeten vragen of dit alliance of horde was 8)7

Nou jah enige horde guilds dan die mijn de kant willen laten zien van het raiden in de 25 mans!:D >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 11:36 ]

• Tular

Tular

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:05:
Pffff, ik wil ook een wat anders zien dan kara en ZA.. is zo lang geleden dat ik 25mans heb gedaan op men hunter omdat ik nu alleen nog maar speel op men druid. Al die verhalen die ik hier hoor over MH, BT etc.. ik wil dat ook gewoon doen :/ maja.. moet nog wel het een en ander gebeuren dan in men guild :P
Die verhalen zijn natuurlijk heel leuk. Zo geniet ik ook van verhalen uit guilds die op hun beurt SWP doen. Daarnaast kunnen ze ook heel leerzaam zijn omdat je de ervaringen die je hier leest toch weer meeneemt in je eigen raids.

Wat voor doel hebben jij en je officers voor ogen om als guild naar toe te groeien?
Zodra je dat helder hebt, kun je er werk van gaan maken. Natuurlijk zal dit de nodige veranderingen met zich meebrengen maar als je het echt wilt, weet iedereen waar ze aan toe zijn.

Mijn guild is semi-hardcore. We hebben maar 3 officiële raidavonden. Doordat we 4 avonden vrij zijn, heeft iedereen genoeg tijd voor andere zaken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:35:
[...]
Maarjah inderdaad 24 andere mensen is vaak een probleem niet iedereen is als jezelf en gelukkig maar soms :9

pijnlijk moment mijn fout had ook moeten vragen of dit alliance of horde was 8)7

Nou jah enige horde guilds dan die mijn de kant willen laten zien van het raiden in de 25 mans!:D >:)
Nouja, ik zeg vaak genoeg tegen vrienden/core members dat ik wou dat men guild vol zat met mensen als mij/hun. Ik weet wel dat toen ik mijn hunter speelde, ik bij mijn eigen dacht dat ik het, bij wijze van, niet zou moeten wagen om minder dan 800 dps te doen en ook maar 1 seconde te slacken. Echter lijkt het soms bij andere members dat ze het niet erg vinden om maar 400 dps in ZA te doen en afk gaan zonder het te zeggen soms. Gelukkig zijn de tanks wel core-members.. als die ook nog eens zouden slacken pfff :P dan was het instant /gabandon ^^
Tular schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:37:
[...]

Die verhalen zijn natuurlijk heel leuk. Zo geniet ik ook van verhalen uit guilds die op hun beurt SWP doen. Daarnaast kunnen ze ook heel leerzaam zijn omdat je de ervaringen die je hier leest toch weer meeneemt in je eigen raids.

Wat voor doel hebben jij en je officers voor ogen om als guild naar toe te groeien?
Zodra je dat helder hebt, kun je er werk van gaan maken. Natuurlijk zal dit de nodige veranderingen met zich meebrengen maar als je het echt wilt, weet iedereen waar ze aan toe zijn.

Mijn guild is semi-hardcore. We hebben maar 3 officiële raidavonden. Doordat we 4 avonden vrij zijn, heeft iedereen genoeg tijd voor andere zaken.
Juist, heb al genoeg situaties weten te vermijden vanwege posts hier. Wat de echte core members/officers willen is gewoon zo snel mogelijk aan 25mans beginnen en ze ook daadwerkelijk op wekelijkse basis gaan doen, met progress! Heb het de afgelopen raids ook al duidelijk gemaakt dat we binnenkort strengere regels gaan toepassen. Veel mensen zeggen vervolgens ja is goed, en de eerst opvolgende raid daarna presteren ze dan haast nog slechter :/ Voorlopig ff een weekje geen raids ofzo (op kara na) tot alles op orde is! Ik bedoel, er moeten toch genoeg mensen zitten die echt actief willen raiden maar "vast" zitten in een wat meer casual guild?
Zulke mensen moet ik dus zien te vinden en vervolgens weten over te halen bij ons te komen!

Ook heb ik ervaren dat je je een stuk meer zorgen maakt over raids en al het gedoe er om heen als je zelf de raidleader/guild master bent (Natuurlijk logisch). Als andere mensen eens gewoon net zo actief waren in het echt vooruitgang boeken als mij en niet zomaar denken, oh die guildmaster/raidleader heeft vast magische krachten en hij heb een knoppie om de boss dood te laten gaan als hij denkt dat we het verdienen. 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 11:57 ]

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

ImdaMned schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:29:
[...]

[...]

<knip>
van 80% threat ten opzichte van MT naar zelf tanken na 2 shadowbolts ftw (zelfs met salv) en als souls shatter dan op cooldown is heb je toch een probleempje :+

[Signature]

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:40:
[...]
Ook heb ik ervaren dat je je een stuk meer zorgen maakt over raids en al het gedoe er om heen als je zelf de raidleader/guild master bent (Natuurlijk logisch). Als andere mensen eens gewoon net zo actief waren in het echt vooruitgang boeken als mij en niet zomaar denken, oh die guildmaster/raidleader heeft vast magische krachten en hij heb een knoppie om de boss dood te laten gaan als hij denkt dat we het verdienen. 8)7
Trust me, nog een paar maanden zo denken en je bent rijp voor een WoW-burnout :) Been there, done that. Nu raid ik alleen wanneer ik zin en tijd heb. Dat is dus vaker niet dan wel. Momenteel houdt ik me meer bezig met old-school raids naar de lvl 60 raid instances. Eergister nog Nefarian getanked, niet spannend, wel weer eens leuk om te doen :D

Dit weekend nog Naxxramas en AQ40 clearen, ook nog niet gedaan. Outland raid instances ... tjah ... SSC en TK zijn er maar weinig die het nog doen bij ons en de guilds die het wel doen zijn vaak nog progressing, daar heb ik geen zin meer in.

Wat dat betreft ben ik dan wel weer heel casual geworden :)

https://discord.com/invite/tweakers

• Tular

Tular

woest85 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:18:
[...]

van 80% threat ten opzichte van MT naar zelf tanken na 2 shadowbolts ftw (zelfs met salv) en als souls shatter dan op cooldown is heb je toch een probleempje :+
In dat geval gaat er waarschijnlijk iets heel anders mis. Het kan zijn dat de tank stunned is waardoor zijn threat in elkaar stort of dat hij een aggro-dump om zijn oren kreeg (Gurtogg Bloodboil bijvoorbeeld). Normaliter zouden 2 shadowbolts je nooit van 80% naar >130% mogen brengen, mits je niet zwaar overgeared bent.

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:11
Tular schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:46:
[...]

In dat geval gaat er waarschijnlijk iets heel anders mis. Het kan zijn dat de tank stunned is waardoor zijn threat in elkaar stort of dat hij een aggro-dump om zijn oren kreeg (Gurtogg Bloodboil bijvoorbeeld). Normaliter zouden 2 shadowbolts je nooit van 80% naar >130% mogen brengen, mits je niet zwaar overgeared bent.
Of als je dat flikt in de eerste 10 seconden van het gevecht, wat meestal het probleem is met dps en overagro :)

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:03
Tular schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:37:
[...]

Je kunt gerust casual zijn en toch SWP raiden? Probleem is genoeg mensen te vinden met dezelfde doelstellingen, dus ver komen zonder daar al te veel tijd in te moeten steken. En tsja dat doe je natuurlijk sneller als je op een grote server zit, of een met veel guilds in BT/SWP.

Bnet pindle#2913

Verwijderd

redfoxert schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:27:

[...]

Trust me, nog een paar maanden zo denken en je bent rijp voor een WoW-burnout :) Been there, done that. Nu raid ik alleen wanneer ik zin en tijd heb. Dat is dus vaker niet dan wel. Momenteel houdt ik me meer bezig met old-school raids naar de lvl 60 raid instances. Eergister nog Nefarian getanked, niet spannend, wel weer eens leuk om te doen :D
Mja, ben al eens eerder gestopt met WoW omdat ik er geen uitdaging meer in zag.. Dat was toen destijds op men hunter omdat het gewoon niet meer leuk was op dat moment. Alsmaar die raids doen die simpelweg te makkelijk waren..
FireAge schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:49:
[...]

Of als je dat flikt in de eerste 10 seconden van het gevecht, wat meestal het probleem is met dps en overagro :)
Dps die dat doet moet maar eens overnieuw beginnen met normal lvl 70 instances imo.. ik bedoel, je moet je class toch wel heel slecht kunnen als je zulke dingen niet weet ;) Kijk als hunter kan dat, md ftw.. maar als je als mage o.i.d. dat begint te doen :( .... </3 pre-casting pyroblast mages ftw? :D

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:43
De afgelopen avondjes wat aan het spelen geweest met dualboxen. Ik vind het erg leuk, al is het met 2 characters van verschillende classes soms wel wat lastig op te zetten, al is dit ook wel weer een uitdaging.

Ondertussen op m'n pala-warrior combi lvl 18 waarbij ik de meeste tijd verklooid heb aan het macro-en en wennen aan het dualboxen.

Voor de fun op horde ook een 2 warlock setup gemaakt, dat gaat echt als een trein zeg! En ik verwacht eigenlijk de grootste klapper qua levellen pas na lvl 20 te maken :)

Ook leuk: sta ik in Orgimmar met een rogue te praten die wat vraagjes had toen ie mn duals zag, vraagt ie of ik toevallig weet wanneer ie zn eerste healing spell krijgt. Het was een lvl 28 rogue....

Verwijderd

stefanass schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:03:
De afgelopen avondjes wat aan het spelen geweest met dualboxen. Ik vind het erg leuk, al is het met 2 characters van verschillende classes soms wel wat lastig op te zetten, al is dit ook wel weer een uitdaging.

Ondertussen op m'n pala-warrior combi lvl 18 waarbij ik de meeste tijd verklooid heb aan het macro-en en wennen aan het dualboxen.

Voor de fun op horde ook een 2 warlock setup gemaakt, dat gaat echt als een trein zeg! En ik verwacht eigenlijk de grootste klapper qua levellen pas na lvl 20 te maken :)

Ook leuk: sta ik in Orgimmar met een rogue te praten die wat vraagjes had toen ie mn duals zag, vraagt ie of ik toevallig weet wanneer ie zn eerste healing spell krijgt. Het was een lvl 28 rogue....
Ja, kan iemand mij precies uitleggen hoe dat werkt? Lijkt mij namelijk ook wel erg leuk dat dual boxxen, zat zelf ook te denken aan 2xwarlock setup.. of lock met mage/spriest

Wat ik heb begrepen is dat je het volgende nodig hebt:

1. Een pc die 2/3 keer wow aankan (Doh duhhhh)
2. Je moet trial accounts aanmaken met recruit a friend ofzo?
3. Die op de zelfde naam registreren uiteindelijk zodat je je chars kan overzetten?
4. Één of ander iets actieveren voor xp-bonus en 30 gratis lvls ofzo? Zodat je vervolgens ook nog een char naar keuze lvl 70 dinged?

Iemand die het precies kan opsommen?

Heb btw begrepen dat er ook een gamecard per account in gaat zitten uiteindelijk? (Of krijg je xx dagen gratis als je wordt gerecruit door een "Vriend" ?

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
Ik zag net op worldofraids wel een leuke toevoeging aan WotLK: Bind to account items. Geen idee of dit er echt in gaat komen, maar het lijkt me zeker wel handig (deze items schalen naar het level van het karakter).

http://www.worldofraids.c...showimage.php?i=3265&c=15

• 1Kb
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 21:02

1Kb

ik had hier:
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=15674.0
ook al zoiets gelezen

• OkkE

OkkE

Ik had het ook gezien op MMO Champion, lijkt me opzich wel een aardig idee. Wat ik alleen wel leuk had vevonden, was als er een verschil had gezeten tussen de level 1 en level 80 versie. Want een level 1 met een super epic uitziend item vind ik wat raar, maar een level 80 met een item dat level 10 lijkt, is ook niets.

• HanH
OkkE schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:31:
Ik had het ook gezien op MMO Champion, lijkt me opzich wel een aardig idee. Wat ik alleen wel leuk had vevonden, was als er een verschil had gezeten tussen de level 1 en level 80 versie. Want een level 1 met een super epic uitziend item vind ik wat raar, maar een level 80 met een item dat level 10 lijkt, is ook niets.
je bedoelt qua graphics? Ik vind het juist leuk dat je dan kan laten zien dat je ook een raid karakter hebt :)

• porn*
Geen slecht idee en erg handig maar gaat wel wat ver mbt het zgn "ezmode" concept, iets te ver doorgevoerd zo imo. Waarom niet dan een lvl 60 item, dat je elke 5-10 lvls kan upgraden ergens ofzo. Naja grappig dat Dal Rend terug komt :)

Bnet pindle#2913

• Tular

Tular

Misschien willen ze het bind-on-account wel toepassen voor raiders om op die manier ook hun alts een beetje te kunnen gearen. Ik had een dps warrior, nu tank, waarmee ik altijd farmde. Dat ging fantastisch. Nu heb ik daar nog wel een mage, ele shammy en rogue voor maar hun gear is een stuk slechter.

Mijn zegen hebben ze in ieder geval om dit in te voeren.

• HanH
Even over iets anders: ik zag bij inscription de 'scroll of recall'. Dit vind ik ook een waardevolle toevoeging, om dat 1x per uur HS (of 5x per uur als je shaman bent) te voorkomen :).

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Bij ons is het ook nog altijd vrij dood.
Vorige week stond VR geplanned, wel genoeg volk online, maar niet genoeg volk met de vereiste ervaring of gear om een kans te maken

dan maar met een paar van een bevriende t6 raiding guild maggie nog es gaan neer leggen :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• OkkE

OkkE

HanH schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:33:
[...]

je bedoelt qua graphics? Ik vind het juist leuk dat je dan kan laten zien dat je ook een raid karakter hebt :)
Dat kan opzich nog wel. Als ze de staff een unieke look geven, maar deze om de 10 levels bijvoorbeeld iets uitgebrieder wordt, zou ik leuker vinden. Een level 10 met een S4 staff (qua looks) zien lopen, dat is natuurlijk ook wel leuk (vooral als je er zelf mee loopt), maar liever zou ik dan meer een Staff of Jordan look hebben, in het begin.

Maar goed, het idee dat je kunt laten zien dat je ook een "high level char" hebt, zal een hoop mensen wel aanspreken denk ik. Ik ben vooral benieuwd hoe je aan zo'n item zal kunnen komen. Hoop toch dat dit pas vanaf level 70 of hoger is.

En nu ik er nog eens langer over denk; juist het om de zoveel levels nieuwe gear kunnen gebruiken, maakte voor mij het levellen wel een stuk leuker. Situaties als "nog even één level, zodat ik mijn nieuwe weapon kan gebruiken", dat is een eind over wanneer je een item hebt dat mee groeit.

• DaPierre
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-11-2024
Vraagje, weet iemand al wat vandaag de normal en de daily heroic zijn? (kan ik me op mn werk alvast inlezen) :)

• stefanass
  • Laatst online: 23:43
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:12:
[...]

Ja, kan iemand mij precies uitleggen hoe dat werkt? Lijkt mij namelijk ook wel erg leuk dat dual boxxen, zat zelf ook te denken aan 2xwarlock setup.. of lock met mage/spriest

Wat ik heb begrepen is dat je het volgende nodig hebt:

1. Een pc die 2/3 keer wow aankan (Doh duhhhh)
2. Je moet trial accounts aanmaken met recruit a friend ofzo?
3. Die op de zelfde naam registreren uiteindelijk zodat je je chars kan overzetten?
4. Één of ander iets actieveren voor xp-bonus en 30 gratis lvls ofzo? Zodat je vervolgens ook nog een char naar keuze lvl 70 dinged?

Iemand die het precies kan opsommen?
Nodig zijn:
- 1 pc die 2x wow aan kanen
- 2 accounts (op dezelfde naam).

Voor de extra XP bonus kun je jezelf een invite sturen via recruit-a-friend (RAF) in account management op de wow-europe website. Je kunt via de trail-account eerst even testen of dit wel is wat je wilt en of je PC het aan kan.

Wil je echt op deze manier verder spelen dan zal je voor je 2e account dus ook WoW moeten aanschaffen. Zodra je dit doet zijn de accounts "gelinked" en krijg je de XP bonus en gratis levels (1 level aan je "oude" account geven per 2 levels op je "nieuwe" account).

Als je op de 2e account ook een maand betaald hebt, krijg je een gratis maand op je oude account. En uiteindelijk krijg je ook nog een gratis zebra-mount op je oude account.

Wat je ook nodig hebt is een keyclone-programmaatje, dat er voor zorgt dat je keys door beide WOW-instanties opgevangen worden. Keyclone is een betaalde versie hiervan, Octopus is een gratis versie. Check www.dual-boxing.com als je meer info wilt.

[ Voor 38% gewijzigd door stefanass op 11-09-2008 13:57 ]

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 10:44

TiMMieJ

PSN: Orixez

OkkE schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:48:
[...] Ik ben vooral benieuwd hoe je aan zo'n item zal kunnen komen. Hoop toch dat dit pas vanaf level 70 of hoger is.
Ik begreep even snel lezend dat je deze in de raid instances pas kan krijgen. Je krijgt tokens waarmee je dit soort items kunt kopen. Dus dan zijn ze pas op lvl 80 te halen. Betekend dat je eerst alles zelf moet doen en het alleen makkelijk maakt om een alt te levelen/gearen. Maar dit weet ik niet zeker maar begreep ik uit de mmo champion link.

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 16:43

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

En nu ik er nog eens langer over denk; juist het om de zoveel levels nieuwe gear kunnen gebruiken, maakte voor mij het levellen wel een stuk leuker. Situaties als "nog even één level, zodat ik mijn nieuwe weapon kan gebruiken", dat is een eind over wanneer je een item hebt dat mee groeit.
hehe toen ik als lvl 69 met mijn pala al T4 head, nightbane chest + shield had en nog wat boots uit kara. wou ik toch wel graag dat ene leveltje dingen om alles te gebruiken ;)

iRacing Profiel

• HanH
[...]

Dat kan opzich nog wel. Als ze de staff een unieke look geven, maar deze om de 10 levels bijvoorbeeld iets uitgebrieder wordt, zou ik leuker vinden. Een level 10 met een S4 staff (qua looks) zien lopen, dat is natuurlijk ook wel leuk (vooral als je er zelf mee loopt), maar liever zou ik dan meer een Staff of Jordan look hebben, in het begin.

Maar goed, het idee dat je kunt laten zien dat je ook een "high level char" hebt, zal een hoop mensen wel aanspreken denk ik. Ik ben vooral benieuwd hoe je aan zo'n item zal kunnen komen. Hoop toch dat dit pas vanaf level 70 of hoger is.

Het looks idee vind ik wel leuk, maar wellicht zijn deze items toch al minder uitbunding vormgegeven dan bijv. de highlevel pvp staff etc.

Volgens mij zijn ze beschikbaar als raid reward (badges) van level 80 raids.

ik gok trouwens dat je dit soort items maar voor een klein aantal slots kan krijgen, de rest zal je alsnog zelf moeten zoeken/ vinden :)

• Targhor
  • Laatst online: 05-10-2024
DaPierre schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:50:
Vraagje, weet iemand al wat vandaag de normal en de daily heroic zijn? (kan ik me op mn werk alvast inlezen) :)
Uhm volgens mij is dat op elke server anders.

• OkkE

OkkE

Bind To Account
A new type of items has been added to the game.
* These items are Bind To Account items, you can transfer them between characters !
* These items scale with level, a level 1 character can perfectly use it and stats will scale accordingly !
* In the current beta build, you can buy them with tokens from raid dungeons
* They are not unique.
Dit staat op mmo-champion, inderdaad te halen in raids. Als ik naar de tokens kijk, zijn het toch 5 pagina's; maar zal niet voor elk slot een item zijn, zo lijkt het.

De graphics (staff, mace, ..) vind ik trouwens toch aardig "epic" voor een level 10 item, maar niet zo hoogwaardig als een aantal van de items die in WotLK gaan droppen.

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 11-09-2008 14:06 ]

• HanH
OkkE schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:06:
[...]

Dit staat op mmo-champion, inderdaad te halen in raids. Als ik naar de tokens kijk, zijn het toch 5 pagina's; maar zal niet voor elk slot een item zijn, zo lijkt het.

De graphics (staff, mace, ..) vind ik trouwens toch aardig "epic" voor een level 10 item, maar niet zo hoogwaardig als een aantal van de items die in WotLK gaan droppen.
Als ik naar dat plaatje van de mace kijk, lijkt het alsof het 1 dps per level omhoog gaat (6 dps op level 1, 86 dps op level 80. Vergeleken met bijv Bonesnapper (35.2 dps op level 48) is dat een verschil van 18 dps. Ben benieuwd... :D

edit:
kan natuurlijk ook best zijn dat de dps niet lineair verloopt, maar dat valt op dit moment nog niet te zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door HanH op 11-09-2008 14:35 ]

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Tular schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:46:
[...]

meh, 8k+ shadowbolt crits ftw :+

[Signature]

• ramon1984
soulshatter ftw

• HanH
die was op CD zei hij :)

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Wil helaas wel eens gebeuren ja :'(

[Signature]

• ramon1984
en dan? kan het niet ftw zijn.. kromme conclusie :S

• Tular

Tular

woest85 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:37:
[...]

meh, 8k+ shadowbolt crits ftw :+
Met 8k shadowbolt crits zit je of in SWP-gear of je bent bij Curator bezig lijkt me. Dan nog moet de lock zien dat hij bij de 1e crit al over de 100% schiet en dus in moet houden.

Hoeveel threat genereert de tank over het algemeen?

De cooldown van Soulshatter is toch maar iets van 5 minuten?

[ Voor 21% gewijzigd door Tular op 11-09-2008 14:49 ]

Verwijderd

woest85 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:40:
[...]

Wil helaas wel eens gebeuren ja :'(
Alstie op CD zit, betekend dat dat je eerst al bijna aggro aan het trekken was.. je zou toch beter moeten weten dan gewoon verder blijven nuken :( Zeker aangezien je toch redelijk wat end-game content moet gezien hebben voor 8k crits :P

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:50:
[...]

Alstie op CD zit, betekend dat dat je eerst al bijna aggro aan het trekken was.. je zou toch beter moeten weten dan gewoon verder blijven nuken :( Zeker aangezien je toch redelijk wat end-game content moet gezien hebben voor 8k crits :P
meh, wil niet zeggen dat ik al bijna aggro aan het trekken was, soms ook net nodig gehad op trash vanwege doodvallende tanks en dan top threat hebben.

en @ tular, zie lock in mijn sig, badges/ssc/tk/za/mh/bt gear

[ Voor 5% gewijzigd door woest85 op 11-09-2008 15:04 ]

[Signature]

Verwijderd

woest85 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:02:
[...]

meh, wil niet zeggen dat ik al bijna aggro aan het trekken was, soms ook net nodig gehad op trash vanwege doodvallende tanks en dan top threat hebben.

en @ tular, zie lock in mijn sig, badges/ssc/tk/za/mh/bt gear
Ja ok, dat is idd mogelijk dan ;) Vooruit
stefanass schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:54:
[...]

Nodig zijn:
- 1 pc die 2x wow aan kanen
- 2 accounts (op dezelfde naam).

Voor de extra XP bonus kun je jezelf een invite sturen via recruit-a-friend (RAF) in account management op de wow-europe website. Je kunt via de trail-account eerst even testen of dit wel is wat je wilt en of je PC het aan kan.

Wil je echt op deze manier verder spelen dan zal je voor je 2e account dus ook WoW moeten aanschaffen. Zodra je dit doet zijn de accounts "gelinked" en krijg je de XP bonus en gratis levels (1 level aan je "oude" account geven per 2 levels op je "nieuwe" account).

Als je op de 2e account ook een maand betaald hebt, krijg je een gratis maand op je oude account. En uiteindelijk krijg je ook nog een gratis zebra-mount op je oude account.

Wat je ook nodig hebt is een keyclone-programmaatje, dat er voor zorgt dat je keys door beide WOW-instanties opgevangen worden. Keyclone is een betaalde versie hiervan, Octopus is een gratis versie. Check www.dual-boxing.com als je meer info wilt.
Oh joh, nu snap ik em.. Keyclone is een programma dat niet je cd-key maar je keyhits copied in je clone schermen :P Werkt octopus btw goed?

Ook vraag ik me af, als je dus je eigen invite met dat friend-gedoe.. hoef je dan niet nog een cd-key te kopen voor dat 2de account?

Overigens, hoeveel friends kan je recruiten op 1 account? Ik neem btw aan dat je op 2 "recruited" accounts dan een char moet maken om met 2 man te lvlen.. want anders krijg je maar 30 gratis lvltjes ipv 60 :P

Zijn die gratis lvls trouwens altijd te gebruiken? Dus zelf tot 10 lvlen en vervolgens 60 levels opgebruiken om 70 te halen? Ga het maar eens proberen met 2 locks denk ik.. moet best goed werken gok ik zo:

1. Pet attack (1 met void ander imp)
2. Dot #1
3. Dot #2
4. Fear bij 1 en shadow bolt bij ander?
5. Improved soul drain
Zoiets? :P En dan 6 en 7 die follow/assist knoppen

• Eentje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08 19:07

Eentje

houd van de vijver

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:50:
[...]

Gear is lang niet altijd gelijk aan skill. Zeker met Ebay kiddies die full t6 accounts kopen.

There eent no place like home

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
HanH schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:24:
[...]

Als ik naar dat plaatje van de mace kijk, lijkt het alsof het 1 dps per level omhoog gaat (6 dps op level 1, 86 dps op level 80. Vergeleken met bijv Bonesnapper (35.2 dps op level 48) is dat een verschil van 18 dps. Ben benieuwd... :D

edit:
kan natuurlijk ook best zijn dat de dps niet lineair verloopt, maar dat valt op dit moment nog niet te zeggen.
das zeker een prachtig systeem, hoef je nooit meer instances te doen voor je items me tje alt ~~

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Tular schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:47:
[...]

Met 8k shadowbolt crits zit je of in SWP-gear of je bent bij Curator bezig lijkt me. Dan nog moet de lock zien dat hij bij de 1e crit al over de 100% schiet en dus in moet houden.

Hoeveel threat genereert de tank over het algemeen?

De cooldown van Soulshatter is toch maar iets van 5 minuten?
Ik heb 0 pieces swp gear, maar crit toch regelmatig 10k hoor.

En over het aggro pullen, ach elke noob kan in de eerste seconden aggro pullen, dat heeft niks met crits te maken, maar met l2p. En je shatter op cd bij een bossfight is helemaal lachwekkend :')

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Eentje schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:08:
[...]

Gear is lang niet altijd gelijk aan skill. Zeker met Ebay kiddies die full t6 accounts kopen.
Meh, skill is hier et probleem niet en weet heel goed hoe threat werkt, heb meer dan een jaar vanalles tot in BT getanked op mijn warrior.

En op geen van beide chars nog t6 :'(

oh, @ holycorn tegen max threat aanzitten duurt bij mij meestal like 2 minuten in een bossfight omdat ik al langzaam opbouw.

[ Voor 13% gewijzigd door woest85 op 11-09-2008 15:17 ]

[Signature]

• HolyCorn
  • Niet online
woest85 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:15:
[...]

Meh, skill is hier et probleem niet en weet heel goed hoe threat werkt, heb meer dan een jaar vanalles tot in BT getanked op mijn warrior.

En op geen van beide chars nog t6 :'(

oh, @ holycorn tegen max threat aanzitten duurt bij mij meestal like 2 minuten in een bossfight omdat ik al langzaam opbouw.
Dan vind ik het helemaat 'apart' dat je je shatter op cd hebt tbh.. Kun je beter een keer dood gaan op de trash dan je shatter verprutsen.

[ Voor 6% gewijzigd door HolyCorn op 11-09-2008 15:21 ]

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

HolyCorn schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:20:
[...]

Dan vind ik het helemaat 'apart' dat je je shatter op cd hebt tbh.. Kun je beter een keer dood gaan op de trash dan je shatter verprutsen.
Mjah, shatter timing kan af en toe wat beter, maar in MH bijv. wil je liever niet tijdens de laatste trashpack er dood bij neer vallen, en trek daar nogal geregeld aggro van de necromancers die na een tijdje cc'ed te zijn in de aoe gesleurd worden.

[Signature]

• HolyCorn
  • Niet online
woest85 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:23:
[...]

Mjah, shatter timing kan af en toe wat beter, maar in MH bijv. wil je liever niet tijdens de laatste trashpack er dood bij neer vallen, en trek daar nogal geregeld aggro van de necromancers die na een tijdje cc'ed te zijn in de aoe gesleurd worden.
Oh dan moet je gewoon je healers slappen dat ze je beter moeten healen en nu als de sodemieter een ress moeten geven ;p

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ook even iets van mijn kant:

Zojuist maar eens begonnen met een echte PvP met m'n Gnome Warlock 38. Ik heb even een paar rondes Warsong Gulch en Arathi Basins gespeeld. In 1 woord; WOW! Het spel neemt meteen een tactische wending, echt geweldig.

Nu heb ik ook marks ontvangen en ik ben erachter gekomen dat je van je HP pvp gear kan kopen.
Geld dit ook voor mijn lvl 38 of praten we dan echt over lvl 70 chars?
Hoeveel marks zou ik bijvoorbeeld moeten behalen om pvp gear te kunnen kopen?

Hoe dan ook, het is zeer leuk spelen met een Warlock. Mede door z'n hoge damage.
Ik haal nu gemak 350dmg en crits schieten vaak uit naar 680 wanneer ik een paar shadowbolds afvuur en het afmaak met een shadowburn :P

• porn*
HolyCorn schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:26:
[...]

Oh dan moet je gewoon je healers slappen dat ze je beter moeten healen en nu als de sodemieter een ress moeten geven ;p
Hehe warlocks zijn idd altijd de eerste die omklappen, mages met enige afstand op plaats 2.

Maarre kunt 't ook omdraaien: mss moet ie de overige tanks slappen die de mob pas na een minuut van em aftrok toen de healers 't al lang opgegeven hadden ;)

Bnet pindle#2913

• HanH
PcManiaxx schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:30:
Ook even iets van mijn kant:

Zojuist maar eens begonnen met een echte PvP met m'n Gnome Warlock 38. Ik heb even een paar rondes Warsong Gulch en Arathi Basins gespeeld. In 1 woord; WOW! Het spel neemt meteen een tactische wending, echt geweldig.

Nu heb ik ook marks ontvangen en ik ben erachter gekomen dat je van je HP pvp gear kan kopen.
Geld dit ook voor mijn lvl 38 of praten we dan echt over lvl 70 chars?
Hoeveel marks zou ik bijvoorbeeld moeten behalen om pvp gear te kunnen kopen?

Hoe dan ook, het is zeer leuk spelen met een Warlock. Mede door z'n hoge damage.
Ik haal nu gemak 350dmg en crits schieten vaak uit naar 680 wanneer ik een paar shadowbolds afvuur en het afmaak met een shadowburn :P
http://www.wowhead.com/?item=20559#currency-for:0+2+1
http://www.wowwiki.com/Arathi_basin#Honor_Rewards

voor arathi basin rewards

http://www.wowhead.com/?item=20558#currency-for:0+2+1
http://www.wowwiki.com/Warsong_Gulch#Honor_Rewards

voor WSG rewards.

En vergeet http://www.wowhead.com/?item=18841 en http://www.wowhead.com/?item=18839 niet. (SW champion's hall)

[ Voor 4% gewijzigd door HanH op 11-09-2008 15:43 ]

Verwijderd

porn* schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:33:
[...]

Hehe warlocks zijn idd altijd de eerste die omklappen, mages met enige afstand op plaats 2.

Maarre kunt 't ook omdraaien: mss moet ie de overige tanks slappen die de mob pas na een minuut van em aftrok toen de healers 't al lang opgegeven hadden ;)
Haha idd, want soms zijn healers ook bezig.. Ik ben de beruchte "Tree-tank" van men guild, mede omdat ik op een of andere manier altijd aggro heb van de niet meer ge-ccde mobs omdat ik zo'n beetje alles altijd meeheal (Gewoonte, ligt het iig niet aan mij als er iemand dood gaat :P) Gister in ZA toch zeker 1 minuut moeten overbruggen voor dat target "X" eindelijk eens stopte met op men hout in te meppen omdat de OT het niet opmerkte :P <3 Hots + Instant cast talents

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

porn* schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:33:
[...]

So wrong, overal anders dan MH zijn de mages in onze guild de eerste die de vloer van dichtbij inspecteren, omdat die omen niet lijken te snappen.

[Signature]

• Tular

Tular

woest85 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:23:
[...]

Als ik dat zie, wil ik nog wel eens naar beertje gaan, de mob taunten en deze naar een tank brengen. De tanks pakken de mob dan wel van me over.

• HanH
Tular schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:48:
[...]

Als ik dat zie, wil ik nog wel eens naar beertje gaan, de mob taunten en deze naar een tank brengen. De tanks pakken de mob dan wel van me over.
tja, da's nogal lastig voor een warlock hè... :*) (laat maar, je ziet het natuurlijk gebeuren als druid in de groep 8)7 )

[ Voor 10% gewijzigd door HanH op 11-09-2008 15:50 ]

• porn*
woest85 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:45:
[...]

So wrong, overal anders dan MH zijn de mages in onze guild de eerste die de vloer van dichtbij inspecteren, omdat die omen niet lijken te snappen.
Onze mages hebben brains en iceblock :P

Bnet pindle#2913

Verwijderd

Heroic SP,

members is lomp, doet minder dps als tank en gaat steeds afk (ook combat res tijdens boss).
kick hem, komt nieuw member, maar kan instance niet in. Blijkt dat desbetreffende huntard gewoon lekker naast ons blijft staan in de instance. Nieuwe member kan dus niet joinen. Vervolgens pulled hij een pack om ons te wipen, en dat lukt. Hij FD en leeft nog. Vervolgens HS hij lachende de instance uit.

Dit mag dus gewoon, aldus GM.

• Tular

Tular

Als Druid is het bij Kaz'Rogal trouwens wel simpel om niet oom te gaan, zonder innervate te gebruiken. Met punten in shapeshifter kun je heel goedkoop naar beer of cat gaan vlak voordat de debuff eraan komt. Daarna weer naar boompje en voila. Zeker als de debuff meer mana drained, is dit heel handig. In de tijd dat je in beer zit, lopen je regrowth en rejuvenation wel door.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:04:
Heroic SP,

members is lomp, doet minder dps als tank en gaat steeds afk (ook combat res tijdens boss).
kick hem, komt nieuw member, maar kan instance niet in. Blijkt dat desbetreffende huntard gewoon lekker naast ons blijft staan in de instance. Nieuwe member kan dus niet joinen. Vervolgens pulled hij een pack om ons te wipen, en dat lukt. Hij FD en leeft nog. Vervolgens HS hij lachende de instance uit.

Als jij hem kickt en hij aggro'd de boel, dan laat je hem toch zodat je geen aggro trekt? Of trek je dan ook automatisch aggro?
Sowieso ... jammer van de repair kosten, maar verder is het een kwestie van toevoegen aan je ignore/blacklist en verder gaan met gamen.

http://wow.curse.com/downloads/details/6119/ werkt ook prima met mensen van je eigen factie, dan weet je gelijk wie je niet moet healen in battlegrounds

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:08:
[...]

Als jij hem kickt en hij aggro'd de boel, dan laat je hem toch zodat je geen aggro trekt? Of trek je dan ook automatisch aggro?
Sowieso ... jammer van de repair kosten, maar verder is het een kwestie van toevoegen aan je ignore/blacklist en verder gaan met gamen.

http://wow.curse.com/downloads/details/6119/ werkt ook prima met mensen van je eigen factie, dan weet je gelijk wie je niet moet healen in battlegrounds
iedereen stond stil maar kregen toch agro. Dus ja wipe voor niks. Snap best dat ze hem niet kunnen verplichten weg te gaan, want het is ook hun instance, maar express een andere party wipen... :X

• porn*
Tsja, te dichtbij gestaan dan... weglopen lukt dan niet als die hunter enigsinds slim was. Kwestie van op je ignore list zetten en hem en z'n guildies nooit mee meenemen - probleem opgelost!

Bnet pindle#2913

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:04:
Heroic SP,

Het ergste is idd dat een GM hierop niet mag ingrijpen.
Het is erg zielig gedrag om dit te doen, en inderdaad die blacklist addon werkt erg erg goed.

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
[...]

Dan zijn de mages in je guild niet bepaald snugger. Het is als mage heel simpel on niet te overaggro-en. Gewoon een kwestie van je class kennen.

En een warlock kan heel simpel de sheeps uit de aoe fearen en daarna laten resheepen. Appeltje eitje

• OkkE

OkkE

Eerst wilde ik de T4 hebben voor de fun (heb tenslotte al beter), maar ik denk nu dat ik die tokens ga gebruiken voor een Balance setje, lijkt me toch wel handig voor solo.

Helaas bedacht ik me dat gister pas, toen de /roll al voorbij was, maargoed, nu is een guildie er blij mee, was voor hem een upgrade.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:06:
Oh joh, nu snap ik em.. Keyclone is een programma dat niet je cd-key maar je keyhits copied in je clone schermen Werkt octopus btw goed?

Ook vraag ik me af, als je dus je eigen invite met dat friend-gedoe.. hoef je dan niet nog een cd-key te kopen voor dat 2de account?

Overigens, hoeveel friends kan je recruiten op 1 account? Ik neem btw aan dat je op 2 "recruited" accounts dan een char moet maken om met 2 man te lvlen.. want anders krijg je maar 30 gratis lvltjes ipv 60

Zijn die gratis lvls trouwens altijd te gebruiken? Dus zelf tot 10 lvlen en vervolgens 60 levels opgebruiken om 70 te halen? Ga het maar eens proberen met 2 locks denk ik.. moet best goed werken gok ik zo:

1. Pet attack (1 met void ander imp)
2. Dot #1
3. Dot #2
4. Fear bij 1 en shadow bolt bij ander?
5. Improved soul drain
Zoiets? En dan 6 en 7 die follow/assist knoppen
Hoe kunnen mensen mij toch over het hoofd zien :(

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 16:43

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:53:
[...]

Hoe kunnen mensen mij toch over het hoofd zien :(
sorry hoor maar ik lees het topic afentoe, en op bijna elka pagina (staat op 100 bij mij) komt er wel weer een vraag + antwoord over Recruit a Friend. alle antwoorden zijn al tig keer gegeven, en anders staat het sowieso nog uitgebreid op de wow site.

wat ik gehoord heb werkt keycylone ook goed.

succes.

[ Voor 12% gewijzigd door Valkyre op 11-09-2008 17:07 ]

iRacing Profiel

• Tular

Tular

Daarnaast zijn er hier niet zo heel veel mensen die zich met multi-boxen inlaten. Dat verlaagt de mogelijkheid op antwoord aanzienlijk.

Zelf moet ik er niet aan denken nog meer chars te gaan levellen, heel misschien nog een tauren warrior op een pvp realm maar ik denk dat ik wacht op mijn (nog in te vullen class) deathknight. Tussen raids door besteed ik de laatste tijd meer tijd aan EvE omdat de eeuwigdurende grind te saai is geworden.

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:50

Seraphin

Meep?

[...]

hmm ik heb nog nooit meegemaakt dat het altijd dezelfde class is die doodgaat. We hadden wel 2 rogues en 1 priest die bij zo'n beetje iedere pull in iedere instance dood gingen.... dan weet je wel hoe laat het is :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• porn*
Seraphin schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:22:
[...]

hmm ik heb nog nooit meegemaakt dat het altijd dezelfde class is die doodgaat. We hadden wel 2 rogues en 1 priest die bij zo'n beetje iedere pull in iedere instance dood gingen.... dan weet je wel hoe laat het is :P
We hadden het in 1e instantie ook over MH :P

En tsja daar zijn het bij ons vrijwel altijd de locks, zelden dat er iemand anders doodgaat. Zoals ik zei mages een 2e plek maar die weten meestal snel genoeg het IB knoppie te vinden.

Bnet pindle#2913

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:49

junglebeast

hier staat iets

Hmm leuk nieuws voor alts:

http://forums.wow-europe....?topicId=5831043073&sid=1

Bind on Account items.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• HanH
inderdaad, zie ook mijn (en andere) posts van even terug. :)

• Ikkuh84
  • Laatst online: 00:11
Ik wil nu toch maar een nieuw wapen voor mijn mage halen. Wat is de beste manier om een staff en wand te krijgen die goed zijn? Ben nu redelijk wat battlegrounds aan het doen, maar zijn er nog meer manieren om betere wapens te krijgen?

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• HolyCorn
  • Niet online
Timocos schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:28:
Ik wil nu toch maar een nieuw wapen voor mijn mage halen. Wat is de beste manier om een staff en wand te krijgen die goed zijn? Ben nu redelijk wat battlegrounds aan het doen, maar zijn er nog meer manieren om betere wapens te krijgen?
Badges of justice farmen voor dagger/offhand en wand, maar 210 nodig !

• Alexji
  • Laatst online: 19-09 15:18
Nou, Character transfer van PVE->PVP is nu ook toegestaan, wel fijn voor mensen zoals mn broer bijvoorbeeld, die heeft altijd op PVE gespeeld totdat ik op Neptulon begonnen ben, dus die kan nu ook zn 2 lvl 70's overzetten :P(Heeft er op Neptulon ook al 3 maarja)

• Ikkuh84
  • Laatst online: 00:11
HolyCorn schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:32:
[...]

Badges of justice farmen voor dagger/offhand en wand, maar 210 nodig !
En waar kan ik die farmen/??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Alexji
  • Laatst online: 19-09 15:18
Timocos schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:48:
[...]

En waar kan ik die farmen/??
http://www.wowwiki.com/Badge_of_Justice
Steek vooral zelf geen arm uit.
Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.