Weet nog wel mijn allereerste MH-run, dropte 3x fist wep, had een shammy gelijk de set te pakken, vervolgens ging Rage in 1 keer down en sindsdien loopt mijn furywarr met de lelijkste shoulders ooit rond.SnoeiKoei schreef op donderdag 11 september 2008 @ 00:06:
MH was cool, echt weer eens heel wat anders. Wel achtervolgd door pech weer, met shitloads disconnects onder de dps-ers en main tank, aantal keer gewiped op de trash waves. Maar 1x zover gekomen dat Rage Winterchill verscheen en daar faalden we toen alsnog op zo'n 50%. Daarna moesten er 3 healers afnokken (bleek er 1 nog maar 15 te zijn en naar bed gesleurd te worden door zn moeder) en lukte het niet meer de raid weer compleet te krijgen, hopelijk volgende week meer geluk. Fire specced warlock erg blij met zn trash drop neck lewt en er dropte ook nog een cloak en zo'n off-hand fist weap in de stijl van T5 shaman gear. Niet gek voor een meuk trash mobs. MH smaakt alvast naar meer.
Gister in zo'n 3 uur BT 6/9 gedaan, jammer dat Teron de cloak niet dropte maar kon wel mooi de dps ring of deceitful intent van Shade of Akama voor min. bid looten. Later ook nog eens van RoS de dreadboots of the legion bewtz voor min. bid. Altijd fijn als je de enige dps plate in de raid bent.
1 wipe op Teron, 1%...
En ik vroeger maar op mijn maatje schelden alstie voor de tigste keer aggro van mij trok als ik tankte, totdat ik zelf in Outland kwam met mijn shammy... je hoeft niet eens je best te doen om aggro over te nemen. Maar goed, nu istie resto dus hoef ik mij daar geen zorgen meer over te maken.Snuffel schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:09:
Nadeel is wel dat je niet echt multi-mob aggro kent als shammie, en threat reduction is helemaal iets waar een shaman niet van gehoord heeft. Kan nog wel eens lastig worden in instances, vooral als de tank zijn aggro niet kan behouden...
[ Voor 17% gewijzigd door Zjanzjak op 11-09-2008 08:32 ]