Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 165 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste
Acties:
  • 78.144 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaag ponders your actions.

:'(

Nalarian btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

http://forums.worldofwarc...6665205&sid=2000&pageNo=3

mijn god...
OK het is beta, maar dan nog... 8)7
Sommige veranderingen kan ik nog begrijpen, maar sommige veranderingen zijn een dikke middelvinger naar bepaalde classes/specs.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier toevallig wat er standaard in Realmlist.wtf voor de lich king beta moet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 01:17:
Plaag ponders your actions.

:'(

Nalarian btw
Aaaahhh.. Jij dus. Moeilijk aan te geven in emotes dat je van het GoT Forum bent he. :)

Net me eerste Kara raid als lock achter de rug. Onze GL (ook lock) had de Curator staff al, en ja hoor dropt ie weer. Heb em al 8 keer verloren met mijn mage dus wel leuk dat ik hem nu in de 1ste keer al heb. Ook Wicked Witches Hat mogen looten terwijl onze GL ook wel interesse had, alleen het zou niet echt een upgrade voor em zijn omdat ie al de enginering goggles had.

Moet wel even wennen aan de hoeveelheid spells een lock wel niet heeft, dot's, curses en dergelijke. Ook Curse of Doom op curator was wel lachen 20k en 17k crit. Volgende keer niet vergeten amp curse te doen. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

deadsy33 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 07:15:
http://forums.worldofwarc...6665205&sid=2000&pageNo=3

mijn god...
OK het is beta, maar dan nog... 8)7
Sommige veranderingen kan ik nog begrijpen, maar sommige veranderingen zijn een dikke middelvinger naar bepaalde classes/specs.
Hoezo? Dit is toch juist goed? Nu moet je soms bepaalde classes gaan stacken voor bepaalde debuffs/buffs. Nu hoeft dat niet meer. Je kan gewoon keuze's maken in je raid setup ipv "geforced" te worden een bepaalde class te nemen.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Lief dagboek...

Gister weer naar TK. Alles ging lekker, alleen een wipe op Solarian omdat iemand met de debuff net disconnecte, en dus de raid opblies. Kael niet meer gedaan wegens te weinig tijd, vraag me af of we dat gevecht uberhaupt nog zullen doen.

Dropte 2x T5 voor o.a. Druids, helaas was mijn DKP niet hoog genoeg, dus nog altijd geen T5 items. Opzich is DKP prima, en ik ben erg blij dat we het gebruiken, maar het is ook wel een beetje jammer dat je vooraf al weet dat je de eventuele Tier drops toch niet krijgt.

Maar ach, we hebben nu de eerste 3 bosses in TK op farm, en volgens mij de meeste in SSC ook wel. Dus het zal vast niet lang meer duren voor ik mijn eerste T5 ontvang. Volgens mij zijn de meeste items die ik nu heb beter, maar ik wil eigenlijk de hele set sowieso, voor de looks. Erg mooie set.

[ Voor 21% gewijzigd door OkkE op 29-08-2008 09:17 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:28:
[...]

Mijn armoury link:
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Aggramar&n=Zaluthar

Ik gebruik idd. zoveel mogelijk het juiste aura per tegenstander. Avenger's Shield heb ik ook reeds.
In een groep/instance heb ik geen problemen met casters, want die worden snel ingemaakt door DPS'ers. Vooral 1:1 heb ik moeite met de casters, dus zoek ik naar een manier om meer DPS te genereren (of spell-damage te mitigaten) om ze met zomin mogelijk HP verlies neer te halen.

De spikes heb ik per se nodig om DPS hoog te houden bij AoE grinding.

Juist voor 1:1 tegen casters, of tegen 2 casters tegelijk (wat nu zonder bubblen onmogelijk is), wil ik misschien tijdelijk overstappen of 2H weapon met wat Retribution talents.

Zelf denk ik aan: http://www.wow-europe.com...0000520300100000000000000
je bent spell warding vergeten in je prot spec ;) 4% minder damage van spells. Ik heb op dit moment dit , maar ik zie dat ik precision nog vergeten ben. Ik kan 2 casters makkelijk aan met prot spec en 1H: stun, judgement of light, seal of justice (kans op stun), of gewoon JoL en SoL. Bubble wanneer nodig en dan snel healen. Ik bewaar bijv. lay on hands ook regelmatig als ik weer eens teveel gepulld heb. Net voor die tijd JoW of SoW zodat je mana terugkrijgt.

Ik heb het idee dat wat je in retri tree toevoegt niet opweegt tegen wat je verliest in de prot tree (seal of command vs 1H weap spec + avengers shield). Je kan met een 1H ook judgement of the crusader doen en dan seal of righteousness (+judge) voor veel dps, maar dat is niet mana efficient.

oh, bijna vergeten: ardent defender MOET je hebben. 30% minder damage (spell, physical etc) als je minder dan 35% health hebt is veeeel beter dan extra damage.

[ Voor 4% gewijzigd door HanH op 29-08-2008 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HanH schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:23:
[...]

je bent spell warding vergeten in je prot spec ;) 4% minder damage van spells. Ik heb op dit moment dit , maar ik zie dat ik precision nog vergeten ben. Ik kan 2 casters makkelijk aan met prot spec en 1H: stun, judgement of light, seal of justice (kans op stun), of gewoon JoL en SoL. Bubble wanneer nodig en dan snel healen. Ik bewaar bijv. lay on hands ook regelmatig als ik weer eens teveel gepulld heb. Net voor die tijd JoW of SoW zodat je mana terugkrijgt.

Ik heb het idee dat wat je in retri tree toevoegt niet opweegt tegen wat je verliest in de prot tree (seal of command vs 1H weap spec + avengers shield). Je kan met een 1H ook judgement of the crusader doen en dan seal of righteousness (+judge) voor veel dps, maar dat is niet mana efficient.

oh, bijna vergeten: ardent defender MOET je hebben. 30% minder damage (spell, physical etc) als je minder dan 35% health hebt is veeeel beter dan extra damage.
d:)b

heb zelf dit : http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Trollbane&n=Fama
(zie talents voor spec ;P duh)
werkt goed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:39
Lief dagboek.

Eindelijk is de kogel door de kerk ! Ik ben eruit welke classes ik ga spelen met wotlk.
Mage zal mijn main worden (nu lvl 35) en een DK tank als alt. Mijn huidige 70 priest,paladin,druid en warlock zal ik dissen of ergens stof laten vangen. Heb nu ook een guild gevonden die zich puur gaat richten op 5 en 10 mans instances en het maakt niet uit wat je speelt, zolang je maar fun hebt. Ideaal voor een casual speler. Ben nu bezig om van iedere herb in de huidige content 4 stacks te verzamelen zodat ik inscription kan powerlevelen zodra die beschikbaar is. Welke proffs raden jullie aan voor mage en dk in de expansion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:13
Die +4% of your total intellect is imo wasted talents voor een prot pala, aangezien je toch al niet al te veel intellect heb :)

Ik heb op het moment deze spec: http://armory.wow-europe....l?r=Skullcrusher&n=Silena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Wiebbe schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:38:
[...]
Hoezo? Dit is toch juist goed? Nu moet je soms bepaalde classes gaan stacken voor bepaalde debuffs/buffs. Nu hoeft dat niet meer. Je kan gewoon keuze's maken in je raid setup ipv "geforced" te worden een bepaalde class te nemen.
Tuurlijk heeft het zijn voordelen, maar denk Blizzard dan ook bijvoorbeeld aan het feit dat Shadow Priest hun 15% shadow damage weer terug krijgen? Het is nu 10% omdat Blizzard vond dat Warlocks teveel damage deden met de oude 15%. Nu deze debuff alleen 'self only' wordt, hoop ik voor de shadow priests dat ze die 5 % weer terug krijgen. Momenteel is hun dps toch om te huilen en worden ze toch alleen meegenomen als mana batterij plus average dps. En zo kan ik nog een aantal andere voorbeelden noemen.

En ja, het is BETA, maar dan nog..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Dutchy007 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:43:
[...]

Die +4% of your total intellect is imo wasted talents voor een prot pala, aangezien je toch al niet al te veel intellect heb :)

Ik heb op het moment deze spec: http://armory.wow-europe....l?r=Skullcrusher&n=Silena
Yeps, als prot pala moet je mana ge-regenned worden, ofwel door heals, ofwel door SoW/JoW (als je aan het soloen bent/content outgeared). De vermindering van de cost van seals uit Ret is in dat verband meer waard (en is nog eens goed op weg naar andere "must haves" voor de prot pala uit de Ret tree).

Spell warding en Ardent defender zijn niet essentieel in een leveling spec, imho, maar vergroten wél je overlevingskansen tegen casters. Voor endgame vind ik spell warding ook niet helemaal essentieel (ik gooi die er nog al eens uit om andere dingen te krijgen). BoK vind ik echter WEL een dikke plus voor te levelen. Je kan je zelf gewoon ongeveer een level omhoogbuffen zo. Vooral handig als er casters tussen zitten en BoSanc dus niet zo nuttig is als tegen een bende murlocs of andere meleeers.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:43

Auredium

Informaticus Chaoticus

Even een noobvraagje tussendoor maar ik zie DKP overal terug komen. Is dat een soort van Damage/Kill nogwat ofzo?

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:13
Auredium schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:20:
Even een noobvraagje tussendoor maar ik zie DKP overal terug komen. Is dat een soort van Damage/Kill nogwat ofzo?
DKP staat voor Dragon Killing Points (komt van het spel Everquest af). Dit geldt eigenlijk alleen voor guilds die raiden. Stel je gaat met je guild raiden, dan krijg je 5 dkp, je killed een baas, nog eens 5 dkp. Als er dan epix droppen kun je met die "punten" op spullen bieden. Hoe meer raids je joined hoe meer epix je kunt krijgen (in theorie),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DKP = http://www.wowwiki.com/Dragon_Kill_Points
x punten per boss kill / instance die je krijgt van je guild (indien ze het dkp systeem gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:58:
[...]
dacht dat ik duidelijk genoeg was :P
was gewoon een algemene vraag of iemand nog een andere oorzaak kon bedenken behalve schaarste dat die zooi er nu voor zulke bedragen op staan
Nogal duidelijk dat dat komt door de dailies he. Meer gold in de virtuele economie -> gold minder waard -> stijgende prijzen

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guild heeft eindelijk Naj'entus, Supremus en Shade of Akama zodanig onder de knie dat deze in één avond plat gaan. Dus nu twee avonden tries op Teron (heb ik al eerder gedaan ik snap niet dat anderen zo'n moeite met constructs hebben) per week.

Dus echt een ongelovelijk kut moment voor mijn adsl verbinding om er al 4 dagen uit te liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:32:

Dus echt een ongelovelijk kut moment voor mijn adsl verbinding om er al 4 dagen uit te liggen :(
provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Seraphin

Meep?

Kapoen schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:28:
[...]

Nogal duidelijk dat dat komt door de dailies he. Meer gold in de virtuele economie -> gold minder waard -> stijgende prijzen
Dat zou tot algehele inflatie moeten leiden, dit ging specifiek over wool. Het interessante is dat spul als Wool Cloth vele malen duurder is/kan zijn dan silk en soms zelfs mageweave.

Ik heb zelf het idee dat dit o.a. komt doordat wool relatief weinig in de economie wordt geintroduceerd:
- Op lage levels is je levelspeed hoger, je bevindt je als speler dus relatief kort in de mobrange die wool dropt
- Op lage levels worden er relatief weinig instances gedaan; instance runs zijn over het algemeen een goede bron van cloth (denk aan de tonnen silk / mageweave die later in SM & ZF tegenkomt)

Bovenstaande argumenten zouden uiteraard ook voor linen op moeten gaan, maar linen wordt zo veel gedropt door trash dat de inflow enorm is. Wool wordt door veel minder mobs gedropt.

Verder heb je veel wool nodig voor low level FA & Tailoring. Niet iedereen zal FA tot 375 trainen, maar héél veel mensen beginnen er wel aan (en stoppen b.v. op lvl 150 als het te irritant wordt). Dat betekent dat er relatief veel mensen zijn die wel wool gebruiken voor FA maar niet de hogere cloths (chi-kwadraat verdeling).

En de laatste mogelijke verklaring: één of andere Joop wilde de Auctioneer database statistieken van andere spelers beïnvloeden door wool voor héél hoge prijzen op AH te zetten en deze laten scannen. (marktmanipulatie ftw).

[edit]
* Seraphin hoopt stilletjes ooit nog een day trade analyse te kunnen maken van de AH en dan eens écht g te verdienen... jammer dat er geen volume gegevens beschikbaar zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Seraphin op 29-08-2008 10:51 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 13:33

Magic666

No one's neighbour!

Ook tweak maar 0,0 probs.... waar woon je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Seraphin schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:50:
[...]

[edit]
* Seraphin hoopt stilletjes ooit nog een day trade analyse te kunnen maken van de AH en dan eens écht g te verdienen... jammer dat er geen volume gegevens beschikbaar zijn.
Join the club, er zijn al zoveel mensen die bakken met geld maken door alleen elke dag een uurtje de AH te bespelen. De meeste echt 'rijke' spelers zijn zo rijk geworden. en echt niet met grinden/dailies of hun prof's.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:10
heej goede morgen allemaal ik check net me mail en ik zie een mail dat ik ben uitgenodigd voor de beta. alleen mijn vraag is hoe weet ik zeker dat de mail echt is enz. alvast bedankt :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stftweaker schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:23:
heej goede morgen allemaal ik check net me mail en ik zie een mail dat ik ben uitgenodigd voor de beta. alleen mijn vraag is hoe weet ik zeker dat de mail echt is enz. alvast bedankt :)
afzender checken, links checken (zonder naar de site te gaan), spellings fouten, shitty english shitty grammar etc etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic666 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:07:
Ook tweak maar 0,0 probs.... waar woon je?
Almere, maar zie hier mijn probleem. Denk niet dat het een algemene storing is. Het is ook niet iets wat ik heb veranderd. Ik gin van huis en mijn verbinding werkte nog. Ik kwam thuis en rood rood lampje op het Zyxel modem bij internet. DSL was echter groen en in het menu was ook te zien dat er wel degelijke een dsl verbinding was, maar geen IP adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Toen ik zat te questen in The Barrens op me character dat ik voor WotLK ga doen, dropte "Recipe: Savory Deviate Delight".
Toen maar even Cooking tot 85 gelevelt en fishing en nu kan ik lekker bakken en in Ninja/Pirate veranderen en wat geld verdienen, da's wel lekker :)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
DexterBelgium schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:04:
[...]

Yeps, als prot pala moet je mana ge-regenned worden, ofwel door heals, ofwel door SoW/JoW (als je aan het soloen bent/content outgeared). De vermindering van de cost van seals uit Ret is in dat verband meer waard (en is nog eens goed op weg naar andere "must haves" voor de prot pala uit de Ret tree).

Spell warding en Ardent defender zijn niet essentieel in een leveling spec, imho, maar vergroten wél je overlevingskansen tegen casters. Voor endgame vind ik spell warding ook niet helemaal essentieel (ik gooi die er nog al eens uit om andere dingen te krijgen). BoK vind ik echter WEL een dikke plus voor te levelen. Je kan je zelf gewoon ongeveer een level omhoogbuffen zo. Vooral handig als er casters tussen zitten en BoSanc dus niet zo nuttig is als tegen een bende murlocs of andere meleeers.
Ik vind juist ardent defender wel belangrijk voor leveling :) : als je niet doodgaat doordat je 30% minder damage pakt, hoef je niet naar je skeletje terug te rennen: scheelt tijd. Ik heb wel eens AD monitor aangehad, heeft mijn leven meerdere malen gered.

Maar goed, als prot kan je natuurlijk twee richtingen uit (misschien wel bij alle specs nu ik erover nadenk): survival of dps. Als je meer dps wil doen, moet je concessies doen aan je survivability en andersom. AD en Spell Warding zijn typisch surv. imho. BoSanc geeft ook minder dmg taken van alle typen, dus de vergelijking BoK/ BoSanc wil ik nog wel eens zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Bokkie schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:15:
[...]
Join the club, er zijn al zoveel mensen die bakken met geld maken door alleen elke dag een uurtje de AH te bespelen. De meeste echt 'rijke' spelers zijn zo rijk geworden. en echt niet met grinden/dailies of hun prof's.
Idd "working the AH" kan erg lucratief zijn. Sommige gegevens zijn echter moeilijk tot niet te traceren (daily high low & volatility is erg beperkt in auctioneer, volumes kun je helemaal niet achterhalen).

In EVE bijvoorbeeld biedt de standaard functionaliteit van de trading interface erg goede prijsinformatie, inclusief handelsvolumes en history van een jaar. Op dat moment kun je écht gaan day traden.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:13:

Bij ons op de realm (Trollbane Horde side) is een overkill aan Solid Star of Elune en kosten ze gemiddeld 35 g a stuk. Ik heb mijn bags ook vol zitten met uncutted Star of Elune's Dat geld ook voor Nightseye en Talasite. Het zijn juist Living Ruby's, Noble Topazes en Dawnstones die ik liever prospect, maar die komen maar niet tijdens het prospecten van Adamantite Ore's juist die cutted versies zijn gewild en leveren een aardige cent op. :X
Bij ons op de server hebben wij helaas een paar domme JC's. Die gasten undercutten behoorlijk. Solid star of elunes verkopen sowieso wel. Maar zet je het op AH voor 40g per stuk ofzo is er altijd wel een geingochem die er meteen 10-15g ONDER gaat zitten. De solid stars verkopen soms dan voor 22g ofzo. Echt te dom voor woorden. En dan niet 1 ofzo, maar meteen een hele riks van 10 oid. Star of elunes heb ik dan wel weer op die momenten kunnen kopen voor 10g per stuk ofzo. Dan als de prijs weer iets hoger is cut ik die en verkoop ik ze weer met een stevige winst. Maar een gem undercutten met meteen 15G is gewoon dom.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:14:
[...]

Bij ons op de server hebben wij helaas een paar domme JC's. Die gasten undercutten behoorlijk. Solid star of elunes verkopen sowieso wel. Maar zet je het op AH voor 40g per stuk ofzo is er altijd wel een geingochem die er meteen 10-15g ONDER gaat zitten. De solid stars verkopen soms dan voor 22g ofzo. Echt te dom voor woorden. En dan niet 1 ofzo, maar meteen een hele riks van 10 oid. Star of elunes heb ik dan wel weer op die momenten kunnen kopen voor 10g per stuk ofzo. Dan als de prijs weer iets hoger is cut ik die en verkoop ik ze weer met een stevige winst. Maar een gem undercutten met meteen 15G is gewoon dom.
dat soort gasten heb je overal.. ook op trollbane alliance.. en het is ECHT hinderlijk :s
heb zelfs een keer zo'n gast gewhispered.. krijg je als reply.. i dont care..
ugh.. newbs ;s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren stonden er bij ons op de AH Solid Stars voor 14G. Niemand wil die dingen nog bij ons tegenwoordig. Raiding guilds hebben een bank die overloopt van de epic gems, en nu je ook voor badges epic gems kan halen scheelt dat ook een stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrovital
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-08-2024
Ik zoek een goeie server om op te rerollen omdat me huidige een beetje erg snel achteruit aan het gaan is.. guild na guild migrate enzo...

Hebben jullie enig advies voor een goede server voor mij? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:14:
[...]

Ach dat hou je toch altijd, dat mensen onder de prijs gaan zitten. Je kan er weinig tegen doen, ik noem het maar marktmechanisme. En of je nou Gems, Ore's, bars of Herbs verkoopt, er hoeft maar 1 onder prijs te zitten, dan ben je gewoon het haasje en moet je wachten dat er geen concurentie meer is of als je gold te veel hebt, alles opkopen en verkopen voor een hogere winstmarge dat is de enigste manier om je concurenten die ver onder de prijs gaan zitten de nek om te draaien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Vaak zijn dat items van "gehackte" accounts trouwens. In ieder geval op Deathwing komt dat regelmatig voor :(.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:29
Dat is toch gewoon standaard? Je houdt bij wanneer de massa hun gems plaatsten.
Dan gooi je daarvoor een hoop gems erop tegen een te lage prijs.

Behoorlijk deel van de massa doet de standaard 50s undercut. Die koop je op, en je cancelled je eigen auctions. Vervolgens de hele zooi weer erop tegen flink hoger bedrag. -> profit.

De meeste wow-ers zijn zoooo makkelijk te bespelen op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik denk dat ik vanaaf ook maar eens een uurtje DM ga spelen voor het farmen van wool. Het bespelen van AH lukt me niet echt als newbie en ik wil toch mijn mount hebben want het normaal lopen is echt mega-irritant.

Overigens heb ik inmiddels mijn eerste tabart gekregen voor het deelnemen aan en het winnen van AV battleground. Meh, ik mis mun mount en ik heb er geeneens gehad.
Mijn herbalism zit trouwens al op 160 dus dat gaat al de goede kant op. Alcemism op 130..

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Met de huidige goldstromen boeit het ook bijna niemand meer of je nou 20 of 30g voor een gem betaald.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 23:30
Wat ik wel eens doe op AH. Als je veel van 1 item hebt en wil verkopen. Alle zelfde items opkopen wat erop staat. En dan ineens weer alles erop zetten voor jou prijs. Ooit aardig geld verdient met linen cloth. Helaas veranderd de waarde van dag tot dag.

En het zure is inderdaad dat sommige mensen items verkopen zwaar onder de prijs. Die moeten dan vaak van hun spullen af en speelt geld bijna geen rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Auredium schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:53:
Ik denk dat ik vanaaf ook maar eens een uurtje DM ga spelen voor het farmen van wool. Het bespelen van AH lukt me niet echt als newbie en ik wil toch mijn mount hebben want het normaal lopen is echt mega-irritant.

Overigens heb ik inmiddels mijn eerste tabart gekregen voor het deelnemen aan en het winnen van AV battleground. Meh, ik mis mun mount en ik heb er geeneens gehad.
Mijn herbalism zit trouwens al op 160 dus dat gaat al de goede kant op. Alcemism op 130..
Voor wool doe ik altijd Stockades.
Met een prot paladin in 3 pulls instance cleared en 3 stacks of wool, een paar items en lekker dicht in de buurt om het te verkopen

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was met een warrior begonnen, maar moet zeggen dat ik die niet echt leuk vind om te spelen.
was pas level 10 dus das neit erg haha

maar ga beginnen met een mage. denk dat het een dranai mage gaat worden. Alleen wil ik weten wat nou het beste is om voor talents te doen. je hebt arcane, fire en frost. ik wil beetje een battlemage worden. zoveel mogelijk damage
zelf denkik dan aan fire, maar correct me if i am wrong :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

FireAge schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:51:
Dat is toch gewoon standaard? Je houdt bij wanneer de massa hun gems plaatsten.
Dan gooi je daarvoor een hoop gems erop tegen een te lage prijs.

Behoorlijk deel van de massa doet de standaard 50s undercut. Die koop je op, en je cancelled je eigen auctions. Vervolgens de hele zooi weer erop tegen flink hoger bedrag. -> profit.

De meeste wow-ers zijn zoooo makkelijk te bespelen op de AH.
Waarbij je wel rekening moet houden met de deposit die je kwijtraakt (oftewel: hou een minimale marge aan), en de kans dat iemand anders langskomt en jouw goedkoop geposte spul allemaal opkoopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:25:
[...]

dat soort gasten heb je overal.. ook op trollbane alliance.. en het is ECHT hinderlijk :s
heb zelfs een keer zo'n gast gewhispered.. krijg je als reply.. i dont care..
ugh.. newbs ;s
Ik doe het ook. Ik sta binnen mijn guild als Trollie van de aldi gems.

Je verneukt er de concurrentie mee (JC markt minder interessant dus minder aanbod dus jouw gems verkopen sneller)
Ik verkoop volume, niet een paar gems waar je dan 10g meer voor krijgt.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:22:
ik was met een warrior begonnen, maar moet zeggen dat ik die niet echt leuk vind om te spelen.
was pas level 10 dus das neit erg haha

maar ga beginnen met een mage. denk dat het een dranai mage gaat worden. Alleen wil ik weten wat nou het beste is om voor talents te doen. je hebt arcane, fire en frost. ik wil beetje een battlemage worden. zoveel mogelijk damage
zelf denkik dan aan fire, maar correct me if i am wrong :D
Fire of frost maakt qua dmg niet zooo heel erg veel uit. Met fire heb je het voordeel van meer range ne met frost het voordeel van meer controle (mobs lopen langzame omdat ze een frostbolt debuff hebben)

En het enige wat een mage kan is damage doen (SU, we zijn geen water vendors !), zoiets als een battlemage bestaat niet.

[ Voor 43% gewijzigd door ImdaMned op 29-08-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:27:

Fire of frost maakt qua dmg niet zooo heel erg veel uit. Met fire heb je het voordeel van meer range ne met frost het voordeel van meer controle (mobs lopen langzame omdat ze een frostbolt debuff hebben)

En het enige wat een mage kan is damage doen (SU, we zijn geen water vendors !), zoiets als een battlemage bestaat niet.
Je vergeet 1 ding nog met Frost heb je een hogere survivalbility, oftwel je kan het wat langer uithouden als je tegen meerdere mobs vecht. Tenminste ik vond Frost wel beter om mee te levellen, alhoewel er bij fire spells ook nog een kans bet bestaat dat je een DoT proct. Ik weet alleen niet meer bij welke spell dat nou exact was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 21-07 14:51
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:47:
[...]

Je vergeet 1 ding nog met Frost heb je een hogere survivalbility, oftwel je kan het wat langer uithouden als je tegen meerdere mobs vecht. Tenminste ik vond Frost wel beter om mee te levellen, alhoewel er bij fire spells ook nog een kans bet bestaat dat je een DoT proct. Ik weet alleen niet meer bij welke spell dat nou exact was.
Ignite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over AH gesproken, nog iets grappigs gehad van de week
(bezig met een rogue alt)

vond een blue unique equiped ring :o (dat doet ie anders nooit... ;) )
maar was niet voor me class,, dus denk gooi hem op de AH ('s avonds laat, en op een RP realm..niet zo druk dus)
scanned ah, geen item duplicate ..

voor de grap deed ik
/2 wts ..

wat ik normaal ook nooit doe, pak meestal eens in de zoveel dagen me Ah mule en pleur 50-100 items erop zonder trade lastig te vallen

maar in ieder geval , na een minuut of 3 ..geen reactie
loop naar de AH, uit automatisme doe ik een scan voordat ik het post

:o iemand dezelfde blue ring erop gezet

...

voor 80s
(uiteraard, buyout, mijne erop voor tig goud .. en volgende dag nog een keer :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

sabriel schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:00:
[...]

Voor wool doe ik altijd Stockades.
Met een prot paladin in 3 pulls instance cleared en 3 stacks of wool, een paar items en lekker dicht in de buurt om het te verkopen
Ja, ik kan inmiddels ookal slapen midden in die instance dus het is gewoon een makkelijke Woolfarm en soms droppen er nog wat (groene) spullen die interresant zijn. Dus ik denk dat als ik een uurtje doe grinden daar zal ik wel mijn mount voor een groot deel in orde hebben (I hope).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaPierre
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-11-2024
Vraagje: Inmiddels heb ik full S2 pvp gear voor mijn enha shaman. Veel fun in de BG's, makkelijk farmen buiten de BG (mobs gaan in 15 sec neer)....volledig kansloos :( als het gaat om een makkelijk plekje te krijgen in de PUG's voor heroics. Ik kan ze ook niet helemaal ongelijk geven, PvP gear is ook niet echt geschikt om the PVE'n. Wel denk ik dat ik mee zou moeten komen in de meeste heroics, maar toch is dat niet de "consensus" onder de spelers.

Ik ben nu bezig om de S2 healing set te verzamelen. Wederom om PvP'n. Maar het zou toch ook mogelijk moeten zijn om daarmee in Heroics mee te komen als main healer? M.a.w. PvP items zouden dan geen reden moeten zijn om geen plekje te krijgen in een group.?

Hoe denken jullie daarover en wat zijn jullie ervaringen met PvP geared healers in een PvE environment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt een beetje aan welke heroic je wilt healen.. en hoeveel + healing je heb

Ik zit met me healadin aan de 1600 healing en kan nu heroics healen.. heroic MGT is echter nog een probleem :) maar denk na nog wat items dat dat ook wel moet lukken..

Het ligt ook aan de tank hoe zijn gear en skill is

Zorewin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

DaPierre schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:36:
Hoe denken jullie daarover en wat zijn jullie ervaringen met PvP geared healers in een PvE environment?
Ik kan eigenlijk alleen voor Druid healers spreken, aangezien ik te weinig van andere weet.

Het hangt er van af welke soort PvE je bedoelt. Met laten we zeggen S2, zal je zeker in staat zijn om normal dungeons te healen. Waarschijnlijk ook heroics wel. Als één van de 3 healers in Kara mee gaan lukt misschien ook nog, maar verder toch niet -- tenzij de rest over-geared is.

Het verschil tussen PvE en PvP gear is, dat PvP gear gericht is op korte gevechten waarin je als healer ook geraakt zal worden. Je hebt hierdoor relatief veel Stamina en Intellect en vrijwel geen Spirit. Juist die Spi is belangrijk, en bij de meeste encounters is Sta een stuk minder van belang. Verder zit er op PvP gear nog Resilliance, waardoor die punten niet bij Spi of Int ingedeeld zijn. Zo ook de socket-bonus die vaak gericht is op Res.

Je zult dus, vooral in het begin, best lekker mee kunnen komen in PvE. Maar naar mate de encounters zwaarder worden (T4, T5, T6, ...) zal je steeds meer in de problemen komen. Het gaat namelijk niet alleen om de +Healing, vooral ook de andere stats zijn erg van belang in die gevechten.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Laatst online: 13-09 23:02
Zijn er hier nog mensen die hordeside Ahn Qiraj terroriseren :)?
Ik speel er nu al een tijdje en 't is een zeer fijne server. Ik weet el niet hoe de balans horde/ally zit, maar dat boeit me niet zo erg.

Ik heb nu wel een vraagje voor de mages hier in de zaal. Als je voor PvE gaat, moet je dan je manapool prioriteit geven of je health. Ik heb nu in instances quasi geen problemen met mana, dus vraag ik me af of ik dat gewoon moet maximaliseren of echt wat meer stam opbouwen.
Unbuffed 5K/6,7K health/mana

armory linkje: http://eu.wowarmory.com/c...=Ahn%27Qiraj&n=Etharraell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07

NoTimeRemains

I know

gisteren RoS gedowned eerst een 1% wipe en toen down :)
de spellcasters necklace dropte helaas stond ik te laag

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 21-07 14:51
Jormungandr schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:08:
Zijn er hier nog mensen die hordeside Ahn Qiraj terroriseren :)?
Ik speel er nu al een tijdje en 't is een zeer fijne server. Ik weet el niet hoe de balans horde/ally zit, maar dat boeit me niet zo erg.

Ik heb nu wel een vraagje voor de mages hier in de zaal. Als je voor PvE gaat, moet je dan je manapool prioriteit geven of je health. Ik heb nu in instances quasi geen problemen met mana, dus vraag ik me af of ik dat gewoon moet maximaliseren of echt wat meer stam opbouwen.
Unbuffed 5K/6,7K health/mana

armory linkje: http://eu.wowarmory.com/c...=Ahn%27Qiraj&n=Etharraell
Health en mana krijg je vanzelf vanuit je items.

Spellhit is je prioriteit zorg dat je 164 hiervan hebt.
Ga dan 1000 damage proberen te krijgen

Ik doe nu 5/5 5/9 en heb 8800hp raidbuffed en 9.5k mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Hallo, ik ga weer beginnen met spelen.

Maar mijn officiele cd's zijn vies en niet meer bruikbaar. Heeft iemand een goede full client betrouwbare torrent of ftp met acceptabele snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Staat op wowwiki een flinke lijst met mirrors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:11

Osxy

Holy crap on a cracker

barfieldmv schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:48:
Hallo, ik ga weer beginnen met spelen.

Maar mijn officiele cd's zijn vies en niet meer bruikbaar. Heeft iemand een goede full client betrouwbare torrent of ftp met acceptabele snelheid?
http://www.wow-europe.com...usade/download/index.html

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaPierre
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-11-2024
Vraagje aan de mensen die in de Beta zitten. Is er al een idee over de devaluatie van de waarde van het geld? Gaat het iets worden als Vanilla WoW - TBC. Toen was die 700g die ik had verzameld echt geen fuk meer waard. Dat verdien ik nu in een week met nietsdoen.

En wat gaan jullie nu doen om zometeen geld te verdienen? Ik heb al gehoord van iemand die cloth aan het verzamelen was voor de Deathnights die zometeen allemaal hun First Aid willen levellen. Op zich wel een aardig idee lijkt me. Andere ideen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
DizzyWeb schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:53:
Staat op wowwiki een flinke lijst met mirrors.
Kan je iets precieser zijn, ik kan hem niet vinden op wowwiki.
Das alleen TBC niet de officiele client :+ ik stel geen makkelijke vragen.

[ Voor 37% gewijzigd door barfieldmv op 29-08-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

barfieldmv schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:13:
[...]

Kan je iets precieser zijn, ik kan hem niet vinden op wowwiki.

[...]

Das alleen TBC niet de officiele client :+ ik stel geen makkelijke vragen.
Scroll eens iets meer naar beneden }:O :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
osxy schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:16:
[...]

Scroll eens iets meer naar beneden }:O :X
En nu voel ik mij dus |:( en 8)7

Bedankt voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

barfieldmv schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:18:
[...]

En nu voel ik mij dus |:( en 8)7

Bedankt voor de tip _/-\o_
:D O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
hmmmm, lekkere Illidan kill vanavond.... eerst ging Teamspeak server neer net voor de start en toen halverwege de fight besloot blizz om de server in 15 minuten te gaan restarten... :P

beste kill so far, 1st try en totaal geen problemen (ondanks 't ontbreken van communicatie @ ts :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
Weer wat epics erbij, de 1000 spell damage komt nu in zicht. http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Ragnaros&n=Ventemur

Daar zit dan ook het hele probleem. Ik heb maar gekke gear atm. Ik 73 (5,79%) hit rating, dus voor pve niet echt ideaal, maar dat is wel genoeg om lvl72 beesten goed te kunnen raken. Resilience heb ik ook niet zo veel, 216. Dus die crits landen de helft van de tijd.

Maargoed, ik ga niet steeds met zowel een pvp als een pve set lopen, en ik heb nog twee epic spelldamage gems liggen. Veel nieuwe upgrades zullen er nu wel niet meer komen nu ik naar een 3avonden per week periode ga :'(

Ach ja, het is maar een spelletje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:28:
[...]

Aaaahhh.. Jij dus. Moeilijk aan te geven in emotes dat je van het GoT Forum bent he. :)

Net me eerste Kara raid als lock achter de rug. Onze GL (ook lock) had de Curator staff al, en ja hoor dropt ie weer. Heb em al 8 keer verloren met mijn mage dus wel leuk dat ik hem nu in de 1ste keer al heb. Ook Wicked Witches Hat mogen looten terwijl onze GL ook wel interesse had, alleen het zou niet echt een upgrade voor em zijn omdat ie al de enginering goggles had.

Moet wel even wennen aan de hoeveelheid spells een lock wel niet heeft, dot's, curses en dergelijke. Ook Curse of Doom op curator was wel lachen 20k en 17k crit. Volgende keer niet vergeten amp curse te doen. :)
Hehe lekker , kzag je staff al.Tja als affli lock heb je wel wat te doen.Later , als destro ist meer sbolt spam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
DaPierre schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:13:
Vraagje aan de mensen die in de Beta zitten. Is er al een idee over de devaluatie van de waarde van het geld? Gaat het iets worden als Vanilla WoW - TBC. Toen was die 700g die ik had verzameld echt geen fuk meer waard. Dat verdien ik nu in een week met nietsdoen.

En wat gaan jullie nu doen om zometeen geld te verdienen? Ik heb al gehoord van iemand die cloth aan het verzamelen was voor de Deathnights die zometeen allemaal hun First Aid willen levellen. Op zich wel een aardig idee lijkt me. Andere ideen?
Kregen DKs geen voorsprong op hun first aid skill? Volgens mij beginnen ze op runecloth niveau (waarvan je genoeg krijgt in de plaguelands), dus cloth sparen voor DKs zal niet echt nodig zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 20:37
Carnagy schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:17:
[...]

Health en mana krijg je vanzelf vanuit je items.

Spellhit is je prioriteit zorg dat je 164 hiervan hebt.
Ga dan 1000 damage proberen te krijgen

Ik doe nu 5/5 5/9 en heb 8800hp raidbuffed en 9.5k mana.
hoho, 164 spellhit is alleen als je de Elemental Precision talent uit de frost tree voluit hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Laatst online: 09:48
ik ben nu een paladin aan het lvlen(me 4de lvl 70) ben nu al lvl 60

http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Nordrassil&n=Paquita

op zoek naar een tanking item vond ik een interessante guide voor paladin(misschien ook wel voor andere classen als je zelf de gear zoekt)

vind hem wel goed dus post ik hem hier misschien dat andere mensen er nut aan hebben

Protection Paladin Pre-BT/SW Gear Guide

This list is easily obtainable, and contains the optimal substitutes for the Tier Items that some feel they need to grind out. I have tanked Hyjal, BlackTemple, and Sunwell Trash/Felmyst Adds in the following gear without ever having to join a guild and wait to gear up.

Helm- Tankatronic Goggles. Engineering (BoP)
Neck- Shattered Sun Pendant of Resolve Reputation
Shoulders - Pauldrons of Stone Resolve ZA
Cloak- Silkk's Cloak of Placation 35 Badges
Chest- Shattrath Protectorate's Breastplate 100 Badges
Bracer- Bracers of the Ancient Phalanx 35 Badges
Hands- Bonefist Gauntlets 50 Badges
Waist- Belt of the Gaurdian Blacksmithing (BoE)
Legs - Inscribed Legplates of the Aldor 100 Badges
Boots- Jungle Stompers ZA
Ring1- Ring of the Stalwart Protector 60 Badges
Ring2- Ring of Unyielding Force 25 Badges
Trinket1- Empyrean Tortoise Jewel Crafting (BoP)
Trinket2- Commendation of Kael'Thas Heroic Magister's Terrace
Weapon- Amani Punisher ZA
Shield- Bulwark of the Amani Empire ZA
Libram- Libram of Repentence 15 Badges

Keep in mind this list is composed of basically casually playing a few nights a week, and I obtained all of the items in under 2 months. (Also keep in mind that I'm not the guild MainTank, this list is just for "Pre-BT/SW" Paladins who want to apply to end game guilds to get T6 and beyond.) I believe Blizzard implemented these items for tanks/alts who are tired of grinding Kara, then SSC, then TK, then Hyjal etc. This is a very simple gearlist that will get you MORE than enough stamina/avoidance/threat to tank in very large realms as guilds progress into Sunwell. Fully Raid buffed I'm at 20k HP, 111% avoidance with Holy Shield, and roughly 1.3k Threat per second.

Gearing Up

You may be thinking "How do I get into Zul'Aman, if I dont have the equipment to?", or even "What heroics do I do to get the badges?" Well it's quite simple. Below is a list of "To Do's" in order so you can get to this gear level as quickly as possible.

Week 1 As you hit level 70, you should immediately start doing Daily quests. I played casually, and could do about 10 a day before I was bored or simply had real life to catch up with. 9 quests with the Shattered Sun Offensive, and the daily PvP battleground quest. This will give you an average of 200-300 gold per day, and roughly 5k Honor and 6 Marks per day. (PvP can be 1 shot and bam we're done, or take 6 matches to win you never know).

Week 1 Total = 1750g , 35k Honor w/10-15 of each bg Mark, and Very Close to exalted with SSO.

Week 2 Do SSO/PvP Dailies and build up Jewelcrafting (1000g) and Engineering (1000g).

Week 2 Total = 1500g (1750g per week, minus 2k gold in crafting materials), 70k Honor w/ 20-30 of each bg Mark, Exalted SSO.

STOP With your current gold and reputation you can buy Aldor Exalted so your necklace procs and to get the Chest. With the SSO reputation you can get the Shield and Trinket patterns. Furthermore, you can purchase your Shoulders, Legs, and Cape. With the remaining gold you should purchase the Felsteel Gloves , the Crystalforged Sword , any "Champion," and "Sorcerer" lvl 68+ green plate items.

With 6 Epics 2 Rares, and the rest greens you're ready for Heroics. (You won't be uncrushable, meaning you can't easily tank Raid Bosses, but Offtanking in Kara pugs is a nice way to get easy badges and some rep/items if need be)

Week 3 Now you should start doing Heroics daily. The only places a protection paladin should go are Mana Tombs, Shattered Halls, Sethekk Halls, and Magister's Terrace because the drops will make life easier. I did the daily heroic quest, and If I was in a good group, Id do 1 or 2 more. You can make about 50g per dungeon with the quest, and shards and drops. Never take more than 3 to 4 hours a day doing heroics...it becomes a gear grind at that point, and what fun is that? I would also grab a Karahzan pick up group once a week, and even if they cant get past Curator you still pull badges and a good chance to get bracers/gloves/moroes trinket.

Week 3 Totals- 2550g, 115 Badges

Buy your Libram, Bracers, and Cloak. (85 Badges)

Week 4 Heroics and Kara should be easier this week with at least 3 NEW tanking items. The pace at which you can do simple heroics should drastically pick up, and the NEED for CC in heroic magisters is low now.

Week 4 Totals - 3300g, 145 Badges

Buy your Hands and Rings. (If you've gotten the Maiden's Gloves, skip the Bonefist and go right to the Legs.) You can now easily afford the Belt of the Guardian, and if you haven't finished crafting your helmet/trinket do so.

Weeks 5-8 Now your gear is at the level at which you can be a little more picky with your heroics. You are going to NEED your Commendation and Weapon, so do Heroic Magister's every day until you have them. You can now spend some time in ZA. With Helm, Neck, Shoulder, Bracer, Hands, Belt, Legs, Rings, Trinkets, Weapon and Shield all being Epic you can Easily get 1 Chest in a PuG and get your shoulders.

I did the daily Heroic, Magister's, and ZA/Kara every cooldown for the 2nd Month and was ready for Black Temple.

I wouldn't even say the gearing up was luck, because most of the items are from crafting, Rep., or badges, and with only 2 tanks per ZA and 1 per heroic, you are much more likely to get what you need rather than competing with up to 6 or 7 rogues/shaman/pallies in every 25 man.

When I obtained this gear, I had enough badges to buy a Full Fire Resistance set as well as enough gold to buy my epic flying mount. Extra badges went towards epic gems, and since we're Jewelcrafters, all badges from here on out are money in the bank =D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
tis echt super simpel om een beetje goed gegeared to worden. Gewoon je prof lvlen die het beste aansluit bij je spec. Elke dag de belangrijkste heroics doen en daarnaast evnetueel pvpen als je tijd hebt.

Ik heb er ongeveer een maandje of 2 over gedaan om deze gear te krijgen op mn lock:
http://armory.wow-europe....ght%27s+Hammer&n=Graphite

volgens mij kan je dan aardig mee doen in pve :D Bovendien had ik ook nog een bag of 2 vol met andere epics om spellhit e.d. aan te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31

Er zit een achievement in de beta, gather 10.000 (10k) gold through quests. Er zal vast enige devaluatie plaats vinden. De gold only quests, geven zo'n 4g, wat volgens mij een verdubbeling is van TBC.
Kapoen schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 06:42:
[...]

Kregen DKs geen voorsprong op hun first aid skill? Volgens mij beginnen ze op runecloth niveau (waarvan je genoeg krijgt in de plaguelands), dus cloth sparen voor DKs zal niet echt nodig zijn denk ik.
Inderdaad, je krijgt 225 first aid skill gratiz.

[ Voor 18% gewijzigd door NoEinstein op 30-08-2008 12:40 . Reden: 2e reply toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, even een paar algemene vragen:

Ik ben een casual wow-speler en heb een level 70 warrior en een level 69 night elf druid. Nu is de Druid mijn nieuwe main want ik heb alle interesse verloren in de Warrior class. Enfin, mijn plan is om full restoration te gaan als ik level 70 ben om dan Tree of Life te worden. Nu zie ik regelmatig andere Druids rondrennen die 1 punt missen in hun restoration tree en dat is de Tree of Life abilitie. Is het zo dat er veel nadelen zijn aan de TOL of willen die mensen gewoon een complete hybrid zijn? Mijn idee is dat Tree of Life een prachtige healer kan maken in het spel.

2: Ik wil graag een keer vechten tegen Onyxia ( u allen bekend ), nu ben ik bezig met die serie pre-quests om uberhaupt die grot in de komen van haar, maar nu is mijn vraag: Hoeveel mensen heb je tegenwoordig nodig om haar te verslaan? Op level 60 was het een 25 man raid als ik het me goed kan herrineren. Deze vraag geldt eigenlijk ook voor die 4 'world dragons' die ik ook graag een keer wil verslaan. 1 ervan zit in Duskwood. Kun je deze met een man of 10 op level 70 aan?

3: Als WotLK uitkomt, zullen dan de levels gelijk blijven voor Mount Hyal, Black Temple, Zul Aman enzo? Want op level 80 worden die raids een stuk gemakkelijker natuurlijk.

4: Hoeveel bonus healing heb ik minstens nodig om in Karazhan te healen?

Alvast bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:14:
Hey mensen, even een paar algemene vragen:

Ik ben een casual wow-speler en heb een level 70 warrior en een level 69 night elf druid. Nu is de Druid mijn nieuwe main want ik heb alle interesse verloren in de Warrior class. Enfin, mijn plan is om full restoration te gaan als ik level 70 ben om dan Tree of Life te worden. Nu zie ik regelmatig andere Druids rondrennen die 1 punt missen in hun restoration tree en dat is de Tree of Life abilitie. Is het zo dat er veel nadelen zijn aan de TOL of willen die mensen gewoon een complete hybrid zijn? Mijn idee is dat Tree of Life een prachtige healer kan maken in het spel.
Ik ben geen Druid expert, verre van zelfs maar misschien arena spec zonder TOL? Reduced movement speed ftl en andere leuke talents in Balance/Feral trees voor arena? (feral charge)
2: Ik wil graag een keer vechten tegen Onyxia ( u allen bekend ), nu ben ik bezig met die serie pre-quests om uberhaupt die grot in de komen van haar, maar nu is mijn vraag: Hoeveel mensen heb je tegenwoordig nodig om haar te verslaan? Op level 60 was het een 25 man raid als ik het me goed kan herrineren. Deze vraag geldt eigenlijk ook voor die 4 'world dragons' die ik ook graag een keer wil verslaan. 1 ervan zit in Duskwood. Kun je deze met een man of 10 op level 70 aan?
10man moet zeker kunnen, met imba gear is ze zelfs te solo'n zover ik weet. Op lvl60 was Ony 40man zelfs. ;) Die 4 world dragons moeten met hetzelfde aantal spelers makkelijk te doen zijn, geen ervaring mee tho.
3: Als WotLK uitkomt, zullen dan de levels gelijk blijven voor Mount Hyal, Black Temple, Zul Aman enzo? Want op level 80 worden die raids een stuk gemakkelijker natuurlijk.
Zal hetzelfde zijn zoals in TBC met MC/BWL/ZG verwacht ik, ghosts bij teron zullen voor sommige altijd moeilijk zijn al zijn ze lvl100! 8)
4: Hoeveel bonus healing heb ik minstens nodig om in Karazhan te healen?

Alvast bedankt :D
Als resto dr00d, geen idee, ik zou iig proberen n paar pvp items die de grootste verbetering geven te scoren, weapon/OH/ring zijn over t algemeen leuke items om snel flinke stats erbij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij deden ony op level 70 met zijn 3en of 4en in redelijk crap gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ony gedaan op mijn kara/blue warrior, een T6 priest en een lock, en die lock was zelfs niet echt nodig, maar zo ging het wat sneller :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
Ik heb altijd het idee dat de pug raids falen, mensen die tactics niet kennen, afk gaan zomaar enzo. Maar dit is blijkbaar dus niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt veel van de server af, op frostmane bijvoorbeeld zitten er heel wat guilds die in Sunwell bezig zijn en BT en Hyjall farmen, en als je dan een Pug raid doet dan heb je veel kans dat je mensen van die guilds, zij het dan alts ofzo, mee hebt. Die falen meestal niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Vraagje aan de rogues. Is het de moeite waard om mijn huidige off-hand te vervangen door de badge off-hand fist?

Dit is mijn huidige off-hand:

Akil'zon's Talonblade
Binds when picked up One-Hand Sword
100 - 187 Damage Speed 1.50
(95.7 damage per second)
+25 Stamina
Durability 105 / 105
Requires Level 70
Equip: Improves haste rating by 18 (1.14% @ L70).
Equip: Increases attack power by 52.
Als main heb ik de badge fist en mijn spec is combat fist/sword. De reden waarom ik voor de off-hand wil gaan is omdat het ding 21 hit rating heeft en dat kan ik best gebruiken aangezien die #!@dsf trinket van het opera event nog steeds niet gedropped is. Zonder buffs geraak ik aan 245 hit rating in raid gear, ik kan nog hoger gaan maar dan gimp ik mezelf teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Damn enchants en gems zijn een pain. Heb nu een knothide armor kit op ne shoulders. 10 stamina. Maar heb wat moeite om crit immune te blijven, dus ik zat naar een defense inscription te kijken. -10 stamina... en +13 defense. Leuk, kan ik een defense gem uit me gear halen. Maar, da's dan een 4 def, 6 sta gem. Als ik daar dan een 12 sta gem in steek, ben ik nogsteeds 4 stamina kwijt, en verlies ik socket bonus van 4 agility. Slechte deal dus. Andere stukken gear geld hetzelfde voor. Om leip van te worden! Misschien eens kijken naar watschuiven... wat van die combi gems ruilen voor pure stamina, agility of defense gems. *sigh* Wat een gepuzzel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Laatst online: 19:40
Hoi, ik kom ook weer is langs hier... me guild heeft een paar dagen terug weer MH gedaan en hopelijk vanavond BT. (Voor de summer break hadden we 5/5 9/9 en 1/6 in SWP) Zou fijn zijn als de summerbreak zo onderhand over kan zijn. Zelf moet ik nog ff w88 tot 17 september voor ik terug ben uit aussie land tot ik weer mee kan raiden, maar ik moet zeggen dat ik er weer aardig zin in heb. Vooral iets heftigs alle Brutallus plx! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kapoen schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:25:
Vraagje aan de rogues. Is het de moeite waard om mijn huidige off-hand te vervangen door de badge off-hand fist?

[...]

Als main heb ik de badge fist en mijn spec is combat fist/sword. De reden waarom ik voor de off-hand wil gaan is omdat het ding 21 hit rating heeft en dat kan ik best gebruiken aangezien die #!@dsf trinket van het opera event nog steeds niet gedropped is. Zonder buffs geraak ik aan 245 hit rating in raid gear, ik kan nog hoger gaan maar dan gimp ik mezelf teveel.
Stat en weapon wise is het meer een trade off dan een improvement
Je krijgt er hit voor terug, maar raakt je sword spec kwijt, betekend ook wel weer dat je beter een respec kan doen omdat je anders met 5 loze punten zit.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Combat fist/sword is een "stuk" beter als raiding spec dan combat fist (vooral dankzij sword spec).
Persoonlijk zou ik gewoon combat fist/sword blijven als ik jou was. 245 hit is goed genoeg voor merendeel van de raids. Zelf heb ik nog met 245 hit in Sunwell gestaan, omdat het gewoon niet anders kon.

Maargoed, gisteravond gemigrate naar Silvermoon na 3.5 jaar op Deathwing gezeten te hebben. Was een lastige beslissing moet ik zeggen. Vooral omdat het een one-way trip is van PvP naar PvE. Maar Deathwing is toch helemaal dood, dus als je guild migrate heb je niet veel keuze. Gelukkig kon ik mijn beste vriendin ook overtuigen om mee te migraten, hoewel ze haar bedenkingen had :) . Nou ja, ben benieuwd wat het gaat worden op Silvermoon.

[ Voor 42% gewijzigd door DarkKnight op 31-08-2008 10:17 ]

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Humor, ben EINDELIJK na 1 1/2 jaar lvl 70 geworden met m'n priest en heb na 3 uur lvl 70 te zijn 1500+ healing (KZ T4 head/gloves, craftable belt en S2 mace) Gewoon te makkelijk te gearen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
ImdaMned schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 13:54:
Humor, ben EINDELIJK na 1 1/2 jaar lvl 70 geworden met m'n priest en heb na 3 uur lvl 70 te zijn 1500+ healing (KZ T4 head/gloves, craftable belt en S2 mace) Gewoon te makkelijk te gearen...
welfare epix! :P

was wel anders @ vanilla wow ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Viggen schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 16:16:
[...]

welfare epix! :P

was wel anders @ vanilla wow ;( :P
in vanilla wow zat ik na 1 raid op 6/7 Tier 2 op m'n druid

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
eendje schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 16:18:
[...]

er zijn uitzonderingen.... :{ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
eendje schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 16:18:
[...]

en toen had je 150+ healing? : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik zou het niet eens meer weten :P wel dat ik in raids gewoon vaak geen fluit hoefde uit te voeren.. tegen de tijd dat mijn grootste heal klaar was was de tank al weer topped up :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:28
wow-europe.com down? Damnit.. net nu ik m'n account even weer wil voorzien van een nieuwe gamekey...

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42
Bokkie schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 09:44:
[...]

Stat en weapon wise is het meer een trade off dan een improvement
Je krijgt er hit voor terug, maar raakt je sword spec kwijt, betekend ook wel weer dat je beter een respec kan doen omdat je anders met 5 loze punten zit.
Maar als zijn vraag is "doe ik er meer dmg mee?" dan zou het antwoord "ja" moeten zijn :P
Niet gek veel, maar theoretisch is de fist iets beter :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al enig idee wat DE nieuwe arena / pvp build word voor frost mages? Het lijkt wel net als feral druids, alles lijkt zo bruikbaar uit de frosttalents. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:20
Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 20:14:
Iemand al enig idee wat DE nieuwe arena / pvp build word voor frost mages? Het lijkt wel net als feral druids, alles lijkt zo bruikbaar uit de frosttalents. :P
Gelukkig wordt fire ook gewoon viable voor pvp met de hot streak buff. Die is echt goed geworden... :)

Bij 2 crits achterelkaar van fireball/scorch/frostfire bolt, heb je 33/66/100%(3 talentpoints, duh) kans op een instant pyro..
Met een critrate van 40% of hoger is dit echt wel een goeie talent geworden. Hoe hoger je %crit, des te beter natuurlijk.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 13:54:
Ach, je bent niet de enige die er zolang over gedaan hebt, die Druid van mij heeft ook zolang over gedaan om de toplvl te bereiken, moet er wel bij zeggen dat ie natuurlijk heel lang in het stof heeft staan bijten sinds L60. ;)

Ik ben nu uit armoede maar weer een nieuwe toon aan het levellen, BE Paladin, tegen de tijd dat ie 70 is, is WotLK wel uit, hoop ik :O

Dan word het alleen moeilijk met welke char. ik verder zal gaan. Lastige keuze. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Aangezien ik momenteel beta van WotLK speel leek mij het leuk om een aantal screenshots te maken en deze te delen met iedereen. De screenshots zijn momenteel verdeeld in 5 categorieën en er zijn er meer onderweg.
Je kan de screenshots hier vinden. Volg niet de link als je geen spoilers wilt zien.

Je hoeft je eigen niet te registreren om de screenshots te bekijken.

[ Voor 9% gewijzigd door we_are_borg op 31-08-2008 23:43 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:25:

[...]

Wat is jou ingame naam ?
Dan kan ik het gewon checken met rogue spreadsheet

Ik persoonlijk gebruik sword/sword spreadsheet gaf aan dat , dat beter voor mij was ( ben human )
Maar dat was ook maar 1 of 2 % meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 16-09 17:23

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 20:14:
Nee, en dat weet niemand. Speculatie over WotlK talent builds is momenteel nog compleet zinloos, omdat er nog zooooo veel gaat veranderen.
Ik speel de Beta. nou ja, speel... ik staar af en toe naar het loading screen, want de server is alleen speelbaar in de zeer vroege morgen. Het duurt nog LANG voor WotlK uit zal zijn (December of later) en tot die tijd gaat er nog vanalles veranderen.

Btw, wie zegt dat frost de arena spec wordt? Deep fire met living bomb... ben je iig verlost van rogues ;)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
Klinkt een beetje als AV afgelopen weekeinde :'( Lag van hier tot ginder, en compleet onspeelbaar. En dit was echt niet de eerste keer tijdens een AV weekeinde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 21:17

ShadowBumble

Professioneel Prutser

winkelwagen schreef op maandag 01 september 2008 @ 08:07:
Klinkt een beetje als AV afgelopen weekeinde :'( Lag van hier tot ginder, en compleet onspeelbaar. En dit was echt niet de eerste keer tijdens een AV weekeinde.
Inderdaad dit weekend was hopeloos met alle Lags, normaal grind ik zo'n 14 tot 20k honor in zo'n weekend echter dit weekend kwam ik niet boven de 4k honor. ( Moet zeggen dat ik ook maar een paaruurtje gespeelt heb ) , maar de lags was echt hopeloos.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 22:48
Op dit moment heeft gold weinig waarde in de beta. Veel mensen hebben al hun gold op meerdere chars getransferred voordat ze hun char gekopieerd hebben zodat ze veel gold hebben in de beta. Enchants/gems zijn allemaal overpriced.

Maar straks als wotlk live gaat ga je zeker flinke inflatie zien. Voor de eerste quests krijg je minimaal 4 gold, en dat is exclusief items. Voor sommige quests in de start gebeiden krijg je zelfs 15 gold. En ondanks dat alles duurder is (35 gold voor nieuwe rank van professions), heb ik tot nu toe iets van 1500 gold verdient (bijna level 73).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me uitleggen hoe je als druid tank crit immune kan blijven? Met sotf en 415 defense ben je crit immune, maar defense stacken als druid is niet haalbaar (niet tot 415 iig).

Met earthwarden, wat kara jewelry, badgestuff en pvp (resilience) items kun je vrij gemakkelijk crit immune blijven.

Maar zodra je tier 6 gaat dragen, dan vallen er steeds meer van bovenstaande items af om gedragen te worden.

Is het mogelijk om crit immune te blijven, door alleen resilience te stacken? Druids hebben maar 2,6% nodig, en de tooltip geeft toch echt aan: reduces chance to be critically hit. Even voor de duidelijkheid: resilience geeft een veel hoger percentage crit immunity per punt, dan defense).

Van enkele spelers heb ik begrepen dat je sowieso wel defense stats op je gear moet hebben, tot 390 zo'n beetje.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2008 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

AV-weekend doe ik dus ook niet meer. . . allemachtig wat een idioten kom je tegen op zo'n moment. De hele tijd in field of strife beetje HK's sprokkelen, "defenden" (lees: AFK'en) bij torens / GY's, NOG STEEDS mensen die SH GY cappen, noem maar op. Laat allemaal maar, ik ga wel badges rapen in Kara.

Over Kara gesproken: vrijdag een full clear gedaan in +/- 3.5 uur incl. pauzes (ik weet dat het hier sneller wordt gedaan, maar ik vond het wel prima). Wel leuk aangezien we 2 mensen gepugged hadden, en het voor mij de eerste keer was om de enige tank te zijn.

"Vroegah" moesten we Kara in met 2 tanks en 3 healers, nu 1 tank & 2 healers en de rest aanvullen met wat je maar kan vinden (inc pugs dus). Wel grappig om er dan toch in één keer doorheen te knallen.

Ik kwam in de Trade channel zelfs een pug-call voor MH tegen: alleen Azgalor + Archi nog (Archi puggen vind ik wel redelijk bikkel trouwens).

[edit]
@ hierboven: ja res stacken kan ook. Verder kun je gems (evt. enchants) gebruiken om je def op niveau te houden.

[ Voor 6% gewijzigd door Seraphin op 01-09-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Bij ons geen lag in av, wat resulteerde op een mooie 10k honor gister :) vanavond nog ff wat honor scoren.. en dan weer een epic erbij :) gotta feel the love.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Seraphin schreef op maandag 01 september 2008 @ 09:52:
AV-weekend doe ik dus ook niet meer. . . allemachtig wat een idioten kom je tegen op zo'n moment. De hele tijd in field of strife beetje HK's sprokkelen, "defenden" (lees: AFK'en) bij torens / GY's, NOG STEEDS mensen die SH GY cappen, noem maar op. Laat allemaal maar, ik ga wel badges rapen in Kara.

Over Kara gesproken: vrijdag een full clear gedaan in +/- 3.5 uur incl. pauzes (ik weet dat het hier sneller wordt gedaan, maar ik vond het wel prima). Wel leuk aangezien we 2 mensen gepugged hadden, en het voor mij de eerste keer was om de enige tank te zijn.

"Vroegah" moesten we Kara in met 2 tanks en 3 healers, nu 1 tank & 2 healers en de rest aanvullen met wat je maar kan vinden (inc pugs dus). Wel grappig om er dan toch in één keer doorheen te knallen.

Ik kwam in de Trade channel zelfs een pug-call voor MH tegen: alleen Azgalor + Archi nog (Archi puggen vind ik wel redelijk bikkel trouwens).

[edit]
@ hierboven: ja res stacken kan ook. Verder kun je gems (evt. enchants) gebruiken om je def op niveau te houden.
Lijkt AV in onze battlegroup wel :P

Kara in 3,5 uur is voor mij nog vrij vlot, maar te doen... maar no way never dat ik Kara in mijn eentje kan tanken :P
Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.