Plaag ponders your actions.
Nalarian btw
Nalarian btw
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Aaaahhh.. Jij dus. Moeilijk aan te geven in emotes dat je van het GoT Forum bent he.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Hoezo? Dit is toch juist goed? Nu moet je soms bepaalde classes gaan stacken voor bepaalde debuffs/buffs. Nu hoeft dat niet meer. Je kan gewoon keuze's maken in je raid setup ipv "geforced" te worden een bepaalde class te nemen.deadsy33 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 07:15:
http://forums.worldofwarc...6665205&sid=2000&pageNo=3
mijn god...
OK het is beta, maar dan nog...![]()
Sommige veranderingen kan ik nog begrijpen, maar sommige veranderingen zijn een dikke middelvinger naar bepaalde classes/specs.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
[ Voor 21% gewijzigd door OkkE op 29-08-2008 09:17 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
je bent spell warding vergeten in je prot specVerwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:28:
[...]
Mijn armoury link:
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Aggramar&n=Zaluthar
Ik gebruik idd. zoveel mogelijk het juiste aura per tegenstander. Avenger's Shield heb ik ook reeds.
In een groep/instance heb ik geen problemen met casters, want die worden snel ingemaakt door DPS'ers. Vooral 1:1 heb ik moeite met de casters, dus zoek ik naar een manier om meer DPS te genereren (of spell-damage te mitigaten) om ze met zomin mogelijk HP verlies neer te halen.
De spikes heb ik per se nodig om DPS hoog te houden bij AoE grinding.
Juist voor 1:1 tegen casters, of tegen 2 casters tegelijk (wat nu zonder bubblen onmogelijk is), wil ik misschien tijdelijk overstappen of 2H weapon met wat Retribution talents.
Zelf denk ik aan: http://www.wow-europe.com...0000520300100000000000000
[ Voor 4% gewijzigd door HanH op 29-08-2008 09:25 ]
Verwijderd
HanH schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:23:
[...]
je bent spell warding vergeten in je prot spec4% minder damage van spells. Ik heb op dit moment dit , maar ik zie dat ik precision nog vergeten ben. Ik kan 2 casters makkelijk aan met prot spec en 1H: stun, judgement of light, seal of justice (kans op stun), of gewoon JoL en SoL. Bubble wanneer nodig en dan snel healen. Ik bewaar bijv. lay on hands ook regelmatig als ik weer eens teveel gepulld heb. Net voor die tijd JoW of SoW zodat je mana terugkrijgt.
Ik heb het idee dat wat je in retri tree toevoegt niet opweegt tegen wat je verliest in de prot tree (seal of command vs 1H weap spec + avengers shield). Je kan met een 1H ook judgement of the crusader doen en dan seal of righteousness (+judge) voor veel dps, maar dat is niet mana efficient.
oh, bijna vergeten: ardent defender MOET je hebben. 30% minder damage (spell, physical etc) als je minder dan 35% health hebt is veeeel beter dan extra damage.
Die +4% of your total intellect is imo wasted talents voor een prot pala, aangezien je toch al niet al te veel intellect heb
Tuurlijk heeft het zijn voordelen, maar denk Blizzard dan ook bijvoorbeeld aan het feit dat Shadow Priest hun 15% shadow damage weer terug krijgen? Het is nu 10% omdat Blizzard vond dat Warlocks teveel damage deden met de oude 15%. Nu deze debuff alleen 'self only' wordt, hoop ik voor de shadow priests dat ze die 5 % weer terug krijgen. Momenteel is hun dps toch om te huilen en worden ze toch alleen meegenomen als mana batterij plus average dps. En zo kan ik nog een aantal andere voorbeelden noemen.Wiebbe schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:38:
[...]
Hoezo? Dit is toch juist goed? Nu moet je soms bepaalde classes gaan stacken voor bepaalde debuffs/buffs. Nu hoeft dat niet meer. Je kan gewoon keuze's maken in je raid setup ipv "geforced" te worden een bepaalde class te nemen.
Yeps, als prot pala moet je mana ge-regenned worden, ofwel door heals, ofwel door SoW/JoW (als je aan het soloen bent/content outgeared). De vermindering van de cost van seals uit Ret is in dat verband meer waard (en is nog eens goed op weg naar andere "must haves" voor de prot pala uit de Ret tree).Dutchy007 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:43:
[...]
Die +4% of your total intellect is imo wasted talents voor een prot pala, aangezien je toch al niet al te veel intellect heb
Ik heb op het moment deze spec: http://armory.wow-europe....l?r=Skullcrusher&n=Silena
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
DKP staat voor Dragon Killing Points (komt van het spel Everquest af). Dit geldt eigenlijk alleen voor guilds die raiden. Stel je gaat met je guild raiden, dan krijg je 5 dkp, je killed een baas, nog eens 5 dkp. Als er dan epix droppen kun je met die "punten" op spullen bieden. Hoe meer raids je joined hoe meer epix je kunt krijgen (in theorie),Auredium schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:20:
Even een noobvraagje tussendoor maar ik zie DKP overal terug komen. Is dat een soort van Damage/Kill nogwat ofzo?
Verwijderd
Nogal duidelijk dat dat komt door de dailies he. Meer gold in de virtuele economie -> gold minder waard -> stijgende prijzenVerwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:58:
[...]
dacht dat ik duidelijk genoeg was
was gewoon een algemene vraag of iemand nog een andere oorzaak kon bedenken behalve schaarste dat die zooi er nu voor zulke bedragen op staan
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
Verwijderd
provider?Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:32:
Dus echt een ongelovelijk kut moment voor mijn adsl verbinding om er al 4 dagen uit te liggen
Dat zou tot algehele inflatie moeten leiden, dit ging specifiek over wool. Het interessante is dat spul als Wool Cloth vele malen duurder is/kan zijn dan silk en soms zelfs mageweave.Kapoen schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:28:
[...]
Nogal duidelijk dat dat komt door de dailies he. Meer gold in de virtuele economie -> gold minder waard -> stijgende prijzen
[ Voor 5% gewijzigd door Seraphin op 29-08-2008 10:51 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Join the club, er zijn al zoveel mensen die bakken met geld maken door alleen elke dag een uurtje de AH te bespelen. De meeste echt 'rijke' spelers zijn zo rijk geworden. en echt niet met grinden/dailies of hun prof's.Seraphin schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:50:
[...]
[edit]
* Seraphin hoopt stilletjes ooit nog een day trade analyse te kunnen maken van de AH en dan eens écht g te verdienen... jammer dat er geen volume gegevens beschikbaar zijn.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
How are you doing?
Verwijderd
afzender checken, links checken (zonder naar de site te gaan), spellings fouten, shitty english shitty grammar etc etcstftweaker schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:23:
heej goede morgen allemaal ik check net me mail en ik zie een mail dat ik ben uitgenodigd voor de beta. alleen mijn vraag is hoe weet ik zeker dat de mail echt is enz. alvast bedankt
Verwijderd
Almere, maar zie hier mijn probleem. Denk niet dat het een algemene storing is. Het is ook niet iets wat ik heb veranderd. Ik gin van huis en mijn verbinding werkte nog. Ik kwam thuis en rood rood lampje op het Zyxel modem bij internet. DSL was echter groen en in het menu was ook te zien dat er wel degelijke een dsl verbinding was, maar geen IP adres.Magic666 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:07:
Ook tweak maar 0,0 probs.... waar woon je?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ik vind juist ardent defender wel belangrijk voor levelingDexterBelgium schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:04:
[...]
Yeps, als prot pala moet je mana ge-regenned worden, ofwel door heals, ofwel door SoW/JoW (als je aan het soloen bent/content outgeared). De vermindering van de cost van seals uit Ret is in dat verband meer waard (en is nog eens goed op weg naar andere "must haves" voor de prot pala uit de Ret tree).
Spell warding en Ardent defender zijn niet essentieel in een leveling spec, imho, maar vergroten wél je overlevingskansen tegen casters. Voor endgame vind ik spell warding ook niet helemaal essentieel (ik gooi die er nog al eens uit om andere dingen te krijgen). BoK vind ik echter WEL een dikke plus voor te levelen. Je kan je zelf gewoon ongeveer een level omhoogbuffen zo. Vooral handig als er casters tussen zitten en BoSanc dus niet zo nuttig is als tegen een bende murlocs of andere meleeers.
Idd "working the AH" kan erg lucratief zijn. Sommige gegevens zijn echter moeilijk tot niet te traceren (daily high low & volatility is erg beperkt in auctioneer, volumes kun je helemaal niet achterhalen).Bokkie schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:15:
[...]
Join the club, er zijn al zoveel mensen die bakken met geld maken door alleen elke dag een uurtje de AH te bespelen. De meeste echt 'rijke' spelers zijn zo rijk geworden. en echt niet met grinden/dailies of hun prof's.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Bij ons op de server hebben wij helaas een paar domme JC's. Die gasten undercutten behoorlijk. Solid star of elunes verkopen sowieso wel. Maar zet je het op AH voor 40g per stuk ofzo is er altijd wel een geingochem die er meteen 10-15g ONDER gaat zitten. De solid stars verkopen soms dan voor 22g ofzo. Echt te dom voor woorden. En dan niet 1 ofzo, maar meteen een hele riks van 10 oid. Star of elunes heb ik dan wel weer op die momenten kunnen kopen voor 10g per stuk ofzo. Dan als de prijs weer iets hoger is cut ik die en verkoop ik ze weer met een stevige winst. Maar een gem undercutten met meteen 15G is gewoon dom.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:13:
Bij ons op de realm (Trollbane Horde side) is een overkill aan Solid Star of Elune en kosten ze gemiddeld 35 g a stuk. Ik heb mijn bags ook vol zitten met uncutted Star of Elune's Dat geld ook voor Nightseye en Talasite. Het zijn juist Living Ruby's, Noble Topazes en Dawnstones die ik liever prospect, maar die komen maar niet tijdens het prospecten van Adamantite Ore's juist die cutted versies zijn gewild en leveren een aardige cent op.
No guts, no glory!
Verwijderd
dat soort gasten heb je overal.. ook op trollbane alliance.. en het is ECHT hinderlijkKillGhost schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:14:
[...]
Bij ons op de server hebben wij helaas een paar domme JC's. Die gasten undercutten behoorlijk. Solid star of elunes verkopen sowieso wel. Maar zet je het op AH voor 40g per stuk ofzo is er altijd wel een geingochem die er meteen 10-15g ONDER gaat zitten. De solid stars verkopen soms dan voor 22g ofzo. Echt te dom voor woorden. En dan niet 1 ofzo, maar meteen een hele riks van 10 oid. Star of elunes heb ik dan wel weer op die momenten kunnen kopen voor 10g per stuk ofzo. Dan als de prijs weer iets hoger is cut ik die en verkoop ik ze weer met een stevige winst. Maar een gem undercutten met meteen 15G is gewoon dom.
Verwijderd
Verwijderd
Ach dat hou je toch altijd, dat mensen onder de prijs gaan zitten. Je kan er weinig tegen doen, ik noem het maar marktmechanisme. En of je nou Gems, Ore's, bars of Herbs verkoopt, er hoeft maar 1 onder prijs te zitten, dan ben je gewoon het haasje en moet je wachten dat er geen concurentie meer is of als je gold te veel hebt, alles opkopen en verkopen voor een hogere winstmarge dat is de enigste manier om je concurenten die ver onder de prijs gaan zitten de nek om te draaien.KillGhost schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:14:
[...]
Bij ons op de server hebben wij helaas een paar domme JC's. Die gasten undercutten behoorlijk. Solid star of elunes verkopen sowieso wel. Maar zet je het op AH voor 40g per stuk ofzo is er altijd wel een geingochem die er meteen 10-15g ONDER gaat zitten. De solid stars verkopen soms dan voor 22g ofzo. Echt te dom voor woorden. En dan niet 1 ofzo, maar meteen een hele riks van 10 oid. Star of elunes heb ik dan wel weer op die momenten kunnen kopen voor 10g per stuk ofzo. Dan als de prijs weer iets hoger is cut ik die en verkoop ik ze weer met een stevige winst. Maar een gem undercutten met meteen 15G is gewoon dom.
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
May you live in interesting times!
Voor wool doe ik altijd Stockades.Auredium schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:53:
Ik denk dat ik vanaaf ook maar eens een uurtje DM ga spelen voor het farmen van wool. Het bespelen van AH lukt me niet echt als newbie en ik wil toch mijn mount hebben want het normaal lopen is echt mega-irritant.
Overigens heb ik inmiddels mijn eerste tabart gekregen voor het deelnemen aan en het winnen van AV battleground. Meh, ik mis mun mount en ik heb er geeneens gehad.
Mijn herbalism zit trouwens al op 160 dus dat gaat al de goede kant op. Alcemism op 130..
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verwijderd
Waarbij je wel rekening moet houden met de deposit die je kwijtraakt (oftewel: hou een minimale marge aan), en de kans dat iemand anders langskomt en jouw goedkoop geposte spul allemaal opkooptFireAge schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:51:
Dat is toch gewoon standaard? Je houdt bij wanneer de massa hun gems plaatsten.
Dan gooi je daarvoor een hoop gems erop tegen een te lage prijs.
Behoorlijk deel van de massa doet de standaard 50s undercut. Die koop je op, en je cancelled je eigen auctions. Vervolgens de hele zooi weer erop tegen flink hoger bedrag. -> profit.
De meeste wow-ers zijn zoooo makkelijk te bespelen op de AH.
Ik doe het ook. Ik sta binnen mijn guild als Trollie van de aldi gems.Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:25:
[...]
dat soort gasten heb je overal.. ook op trollbane alliance.. en het is ECHT hinderlijk
heb zelfs een keer zo'n gast gewhispered.. krijg je als reply.. i dont care..
ugh.. newbs ;s
Fire of frost maakt qua dmg niet zooo heel erg veel uit. Met fire heb je het voordeel van meer range ne met frost het voordeel van meer controle (mobs lopen langzame omdat ze een frostbolt debuff hebben)Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:22:
ik was met een warrior begonnen, maar moet zeggen dat ik die niet echt leuk vind om te spelen.
was pas level 10 dus das neit erg haha
maar ga beginnen met een mage. denk dat het een dranai mage gaat worden. Alleen wil ik weten wat nou het beste is om voor talents te doen. je hebt arcane, fire en frost. ik wil beetje een battlemage worden. zoveel mogelijk damage
zelf denkik dan aan fire, maar correct me if i am wrong
[ Voor 43% gewijzigd door ImdaMned op 29-08-2008 13:31 ]
Verwijderd
Je vergeet 1 ding nog met Frost heb je een hogere survivalbility, oftwel je kan het wat langer uithouden als je tegen meerdere mobs vecht. Tenminste ik vond Frost wel beter om mee te levellen, alhoewel er bij fire spells ook nog een kans bet bestaat dat je een DoT proct. Ik weet alleen niet meer bij welke spell dat nou exact was.ImdaMned schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:27:
Fire of frost maakt qua dmg niet zooo heel erg veel uit. Met fire heb je het voordeel van meer range ne met frost het voordeel van meer controle (mobs lopen langzame omdat ze een frostbolt debuff hebben)
En het enige wat een mage kan is damage doen (SU, we zijn geen water vendors !), zoiets als een battlemage bestaat niet.
IgniteVerwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:47:
[...]
Je vergeet 1 ding nog met Frost heb je een hogere survivalbility, oftwel je kan het wat langer uithouden als je tegen meerdere mobs vecht. Tenminste ik vond Frost wel beter om mee te levellen, alhoewel er bij fire spells ook nog een kans bet bestaat dat je een DoT proct. Ik weet alleen niet meer bij welke spell dat nou exact was.
Verwijderd
Ja, ik kan inmiddels ookal slapen midden in die instance dus het is gewoon een makkelijke Woolfarm en soms droppen er nog wat (groene) spullen die interresant zijn. Dus ik denk dat als ik een uurtje doe grinden daar zal ik wel mijn mount voor een groot deel in orde hebben (I hope).sabriel schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:00:
[...]
Voor wool doe ik altijd Stockades.
Met een prot paladin in 3 pulls instance cleared en 3 stacks of wool, een paar items en lekker dicht in de buurt om het te verkopen
Verwijderd
Ik kan eigenlijk alleen voor Druid healers spreken, aangezien ik te weinig van andere weet.DaPierre schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:36:
Hoe denken jullie daarover en wat zijn jullie ervaringen met PvP geared healers in een PvE environment?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
This is the Way.
Health en mana krijg je vanzelf vanuit je items.Jormungandr schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:08:
Zijn er hier nog mensen die hordeside Ahn Qiraj terroriseren?
Ik speel er nu al een tijdje en 't is een zeer fijne server. Ik weet el niet hoe de balans horde/ally zit, maar dat boeit me niet zo erg.
Ik heb nu wel een vraagje voor de mages hier in de zaal. Als je voor PvE gaat, moet je dan je manapool prioriteit geven of je health. Ik heb nu in instances quasi geen problemen met mana, dus vraag ik me af of ik dat gewoon moet maximaliseren of echt wat meer stam opbouwen.
Unbuffed 5K/6,7K health/mana
armory linkje: http://eu.wowarmory.com/c...=Ahn%27Qiraj&n=Etharraell
http://www.wow-europe.com...usade/download/index.htmlbarfieldmv schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:48:
Hallo, ik ga weer beginnen met spelen.
Maar mijn officiele cd's zijn vies en niet meer bruikbaar. Heeft iemand een goede full client betrouwbare torrent of ftp met acceptabele snelheid?
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Kan je iets precieser zijn, ik kan hem niet vinden op wowwiki.DizzyWeb schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:53:
Staat op wowwiki een flinke lijst met mirrors.
Das alleen TBC niet de officiele client
[ Voor 37% gewijzigd door barfieldmv op 29-08-2008 17:14 ]
Scroll eens iets meer naar benedenbarfieldmv schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:13:
[...]
Kan je iets precieser zijn, ik kan hem niet vinden op wowwiki.
[...]
Das alleen TBC niet de officiele clientik stel geen makkelijke vragen.
En nu voel ik mij dus
barfieldmv schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:18:
[...]
En nu voel ik mij dusen
![]()
Bedankt voor de tip
Verwijderd
Hehe lekker , kzag je staff al.Tja als affli lock heb je wel wat te doen.Later , als destro ist meer sbolt spamjunglebeast schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:28:
[...]
Aaaahhh.. Jij dus. Moeilijk aan te geven in emotes dat je van het GoT Forum bent he.
Net me eerste Kara raid als lock achter de rug. Onze GL (ook lock) had de Curator staff al, en ja hoor dropt ie weer. Heb em al 8 keer verloren met mijn mage dus wel leuk dat ik hem nu in de 1ste keer al heb. Ook Wicked Witches Hat mogen looten terwijl onze GL ook wel interesse had, alleen het zou niet echt een upgrade voor em zijn omdat ie al de enginering goggles had.
Moet wel even wennen aan de hoeveelheid spells een lock wel niet heeft, dot's, curses en dergelijke. Ook Curse of Doom op curator was wel lachen 20k en 17k crit. Volgende keer niet vergeten amp curse te doen.
Kregen DKs geen voorsprong op hun first aid skill? Volgens mij beginnen ze op runecloth niveau (waarvan je genoeg krijgt in de plaguelands), dus cloth sparen voor DKs zal niet echt nodig zijn denk ik.DaPierre schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:13:
Vraagje aan de mensen die in de Beta zitten. Is er al een idee over de devaluatie van de waarde van het geld? Gaat het iets worden als Vanilla WoW - TBC. Toen was die 700g die ik had verzameld echt geen fuk meer waard. Dat verdien ik nu in een week met nietsdoen.
En wat gaan jullie nu doen om zometeen geld te verdienen? Ik heb al gehoord van iemand die cloth aan het verzamelen was voor de Deathnights die zometeen allemaal hun First Aid willen levellen. Op zich wel een aardig idee lijkt me. Andere ideen?
hoho, 164 spellhit is alleen als je de Elemental Precision talent uit de frost tree voluit hebtCarnagy schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:17:
[...]
Health en mana krijg je vanzelf vanuit je items.
Spellhit is je prioriteit zorg dat je 164 hiervan hebt.
Ga dan 1000 damage proberen te krijgen
Ik doe nu 5/5 5/9 en heb 8800hp raidbuffed en 9.5k mana.
Iseci
Er zit een achievement in de beta, gather 10.000 (10k) gold through quests. Er zal vast enige devaluatie plaats vinden. De gold only quests, geven zo'n 4g, wat volgens mij een verdubbeling is van TBC.DaPierre schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:13:
Vraagje aan de mensen die in de Beta zitten. Is er al een idee over de devaluatie van de waarde van het geld? Gaat het iets worden als Vanilla WoW - TBC. Toen was die 700g die ik had verzameld echt geen fuk meer waard. Dat verdien ik nu in een week met nietsdoen.
En wat gaan jullie nu doen om zometeen geld te verdienen? Ik heb al gehoord van iemand die cloth aan het verzamelen was voor de Deathnights die zometeen allemaal hun First Aid willen levellen. Op zich wel een aardig idee lijkt me. Andere ideen?
Inderdaad, je krijgt 225 first aid skill gratiz.Kapoen schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 06:42:
[...]
Kregen DKs geen voorsprong op hun first aid skill? Volgens mij beginnen ze op runecloth niveau (waarvan je genoeg krijgt in de plaguelands), dus cloth sparen voor DKs zal niet echt nodig zijn denk ik.
[ Voor 18% gewijzigd door NoEinstein op 30-08-2008 12:40 . Reden: 2e reply toegevoegd ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben geen Druid expert, verre van zelfs maar misschien arena spec zonder TOL? Reduced movement speed ftl en andere leuke talents in Balance/Feral trees voor arena? (feral charge)Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:14:
Hey mensen, even een paar algemene vragen:
Ik ben een casual wow-speler en heb een level 70 warrior en een level 69 night elf druid. Nu is de Druid mijn nieuwe main want ik heb alle interesse verloren in de Warrior class. Enfin, mijn plan is om full restoration te gaan als ik level 70 ben om dan Tree of Life te worden. Nu zie ik regelmatig andere Druids rondrennen die 1 punt missen in hun restoration tree en dat is de Tree of Life abilitie. Is het zo dat er veel nadelen zijn aan de TOL of willen die mensen gewoon een complete hybrid zijn? Mijn idee is dat Tree of Life een prachtige healer kan maken in het spel.
10man moet zeker kunnen, met imba gear is ze zelfs te solo'n zover ik weet. Op lvl60 was Ony 40man zelfs.2: Ik wil graag een keer vechten tegen Onyxia ( u allen bekend ), nu ben ik bezig met die serie pre-quests om uberhaupt die grot in de komen van haar, maar nu is mijn vraag: Hoeveel mensen heb je tegenwoordig nodig om haar te verslaan? Op level 60 was het een 25 man raid als ik het me goed kan herrineren. Deze vraag geldt eigenlijk ook voor die 4 'world dragons' die ik ook graag een keer wil verslaan. 1 ervan zit in Duskwood. Kun je deze met een man of 10 op level 70 aan?
Zal hetzelfde zijn zoals in TBC met MC/BWL/ZG verwacht ik, ghosts bij teron zullen voor sommige altijd moeilijk zijn al zijn ze lvl100!3: Als WotLK uitkomt, zullen dan de levels gelijk blijven voor Mount Hyal, Black Temple, Zul Aman enzo? Want op level 80 worden die raids een stuk gemakkelijker natuurlijk.
Als resto dr00d, geen idee, ik zou iig proberen n paar pvp items die de grootste verbetering geven te scoren, weapon/OH/ring zijn over t algemeen leuke items om snel flinke stats erbij te krijgen.4: Hoeveel bonus healing heb ik minstens nodig om in Karazhan te healen?
Alvast bedankt
Verwijderd
Verwijderd
Als main heb ik de badge fist en mijn spec is combat fist/sword. De reden waarom ik voor de off-hand wil gaan is omdat het ding 21 hit rating heeft en dat kan ik best gebruiken aangezien die #!@dsf trinket van het opera event nog steeds niet gedropped is. Zonder buffs geraak ik aan 245 hit rating in raid gear, ik kan nog hoger gaan maar dan gimp ik mezelf teveel.
Akil'zon's Talonblade
Binds when picked up One-Hand Sword
100 - 187 Damage Speed 1.50
(95.7 damage per second)
+25 Stamina
Durability 105 / 105
Requires Level 70
Equip: Improves haste rating by 18 (1.14% @ L70).
Equip: Increases attack power by 52.
Stat en weapon wise is het meer een trade off dan een improvementKapoen schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:25:
Vraagje aan de rogues. Is het de moeite waard om mijn huidige off-hand te vervangen door de badge off-hand fist?
Dit is mijn huidige off-hand:
[...]
Als main heb ik de badge fist en mijn spec is combat fist/sword. De reden waarom ik voor de off-hand wil gaan is omdat het ding 21 hit rating heeft en dat kan ik best gebruiken aangezien die #!@dsf trinket van het opera event nog steeds niet gedropped is. Zonder buffs geraak ik aan 245 hit rating in raid gear, ik kan nog hoger gaan maar dan gimp ik mezelf teveel.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
[ Voor 42% gewijzigd door DarkKnight op 31-08-2008 10:17 ]
Asus N61Ja -> Surface Pro 2
welfare epix!ImdaMned schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 13:54:
Humor, ben EINDELIJK na 1 1/2 jaar lvl 70 geworden met m'n priest en heb na 3 uur lvl 70 te zijn 1500+ healing (KZ T4 head/gloves, craftable belt en S2 mace) Gewoon te makkelijk te gearen...
in vanilla wow zat ik na 1 raid op 6/7 Tier 2 op m'n druid
blup
er zijn uitzonderingen....eendje schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 16:18:
[...]
en toen had je 150+ healing? : Peendje schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 16:18:
[...]
blup
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Maar als zijn vraag is "doe ik er meer dmg mee?" dan zou het antwoord "ja" moeten zijnBokkie schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 09:44:
[...]
Stat en weapon wise is het meer een trade off dan een improvement
Je krijgt er hit voor terug, maar raakt je sword spec kwijt, betekend ook wel weer dat je beter een respec kan doen omdat je anders met 5 loze punten zit.
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Gelukkig wordt fire ook gewoon viable voor pvp met de hot streak buff. Die is echt goed geworden...Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 20:14:
Iemand al enig idee wat DE nieuwe arena / pvp build word voor frost mages? Het lijkt wel net als feral druids, alles lijkt zo bruikbaar uit de frosttalents.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Ach, je bent niet de enige die er zolang over gedaan hebt, die Druid van mij heeft ook zolang over gedaan om de toplvl te bereiken, moet er wel bij zeggen dat ie natuurlijk heel lang in het stof heeft staan bijten sinds L60.ImdaMned schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 13:54:
Humor, ben EINDELIJK na 1 1/2 jaar lvl 70 geworden met m'n priest en heb na 3 uur lvl 70 te zijn 1500+ healing (KZ T4 head/gloves, craftable belt en S2 mace) Gewoon te makkelijk te gearen...
[ Voor 9% gewijzigd door we_are_borg op 31-08-2008 23:43 ]
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Verwijderd
Wat is jou ingame naam ?Kapoen schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:25:
Vraagje aan de rogues. Is het de moeite waard om mijn huidige off-hand te vervangen door de badge off-hand fist?
Dit is mijn huidige off-hand:
[...]
Nee, en dat weet niemand. Speculatie over WotlK talent builds is momenteel nog compleet zinloos, omdat er nog zooooo veel gaat veranderen.Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 20:14:
Iemand al enig idee wat DE nieuwe arena / pvp build word voor frost mages? Het lijkt wel net als feral druids, alles lijkt zo bruikbaar uit de frosttalents.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Inderdaad dit weekend was hopeloos met alle Lags, normaal grind ik zo'n 14 tot 20k honor in zo'n weekend echter dit weekend kwam ik niet boven de 4k honor. ( Moet zeggen dat ik ook maar een paaruurtje gespeelt heb ) , maar de lags was echt hopeloos.winkelwagen schreef op maandag 01 september 2008 @ 08:07:
Klinkt een beetje als AV afgelopen weekeindeLag van hier tot ginder, en compleet onspeelbaar. En dit was echt niet de eerste keer tijdens een AV weekeinde.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Op dit moment heeft gold weinig waarde in de beta. Veel mensen hebben al hun gold op meerdere chars getransferred voordat ze hun char gekopieerd hebben zodat ze veel gold hebben in de beta. Enchants/gems zijn allemaal overpriced.DaPierre schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:13:
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2008 09:50 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Seraphin op 01-09-2008 09:54 ]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Lijkt AV in onze battlegroup welSeraphin schreef op maandag 01 september 2008 @ 09:52:
AV-weekend doe ik dus ook niet meer. . . allemachtig wat een idioten kom je tegen op zo'n moment. De hele tijd in field of strife beetje HK's sprokkelen, "defenden" (lees: AFK'en) bij torens / GY's, NOG STEEDS mensen die SH GY cappen, noem maar op. Laat allemaal maar, ik ga wel badges rapen in Kara.
Over Kara gesproken: vrijdag een full clear gedaan in +/- 3.5 uur incl. pauzes (ik weet dat het hier sneller wordt gedaan, maar ik vond het wel prima). Wel leuk aangezien we 2 mensen gepugged hadden, en het voor mij de eerste keer was om de enige tank te zijn.
"Vroegah" moesten we Kara in met 2 tanks en 3 healers, nu 1 tank & 2 healers en de rest aanvullen met wat je maar kan vinden (inc pugs dus). Wel grappig om er dan toch in één keer doorheen te knallen.
Ik kwam in de Trade channel zelfs een pug-call voor MH tegen: alleen Azgalor + Archi nog (Archi puggen vind ik wel redelijk bikkel trouwens).
[edit]
@ hierboven: ja res stacken kan ook. Verder kun je gems (evt. enchants) gebruiken om je def op niveau te houden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq