Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:28:
[...]
Mijn armoury link:
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Aggramar&n=Zaluthar
Ik gebruik idd. zoveel mogelijk het juiste aura per tegenstander. Avenger's Shield heb ik ook reeds.
In een groep/instance heb ik geen problemen met casters, want die worden snel ingemaakt door DPS'ers. Vooral 1:1 heb ik moeite met de casters, dus zoek ik naar een manier om meer DPS te genereren (of spell-damage te mitigaten) om ze met zomin mogelijk HP verlies neer te halen.
De spikes heb ik per se nodig om DPS hoog te houden bij AoE grinding.
Juist voor 1:1 tegen casters, of tegen 2 casters tegelijk (wat nu zonder bubblen onmogelijk is), wil ik misschien tijdelijk overstappen of 2H weapon met wat Retribution talents.
Zelf denk ik aan:
http://www.wow-europe.com...0000520300100000000000000
Ik zie dat je erg weinig echte tank gear hebt. Dat zou je eerste prioriteit moeten hebben denk ik.
Ook de paar enchants op je gear zijn vlg. mij niet wat een prot pally nodig heeft; als je wil tanken ten minste. (Agi op gloves b.v.) Een relatieve goedkope enchant is de +30 sta op de legs. Zul je veel plezier van hebben.
Een spike op je shield doet relatief erg weinig schade in 1 op 1 gevechten; vooral als je het verschil in dps bekijkt van een dps sword in vergelijking tot een tank wapen... Maar dat is een keuze natuurlijk.
(Een spike is wel aardig wanneer je veel multimobs probeert te killen. Maar hoe vaak doe je dat nu?)
Voor het killen van castermobs zou ik een dps mace / zwaard nemen of een 2H. Zet dan op die 2H wel een counterweight + een item enhancer (dense/sharp weightstone of zoiets).
Op lvl 70 blijf ik zelf liever bij m'n 1H en shield trouwens; wel een dps mace voor als ik op casters af ga.
Vink aan dat je ziet wat je tegenstander doet in de interface, dan kun je spellcasting interrupten met een HoJ. Wat ikzelf deed was: openen met Avengers, SoC en spells interrupten met HoJ. Af en toe consecration. (Spell-)Damage incasseren kun je (ook) met veel stamina. Bubblen kun je namelijk niet oneindig ivm de CD.
Over je skill points: BoK is echt een must voor palatanks. Zie eens wat hierover geschreven is op elitistjerks.com. Ook de 2 punten in impr. judgements zijn op je huidige lvl m.i. niet zo effectief als ze in parrying te stoppen.
Het puntje in SoC zou ik persoonlijk niet doen. 70% van je wapen damage is nl. 70% van 3 x niks: een tankwapen van een pally doet de standaard waarde van 41dps.... Dat ga je niet merken.
Stop die dan in de prot sectie. B.v. in combat expertise of 1% per punt meer damage met melee weapons.
Het lijkt me dat je (net als elke tank afweging) de gedwongen keuze onder ogen moet zien: als tank doe je geen moer schade. Of je incasseert, of je doet dps maar dan niet als tank...
Blizz wil dat vlg. geruchten evt. aan gaan passen, maar ik zie het nog niet terug in de voorgenomen wijzigingen bij de WotLk expansion.