Ik heb er sinds kort een om te testen voor zakelijk gebruik met precies jouw gebruiksdoel voor ogen. Tot op heden vind ik het een goed bruikbaar product voor a4 pdf, collega's die al wat ouder (50-60) zijn willen liever inzoomen voor een groter beeld maar ik en mijn "leeftijdsgenoten" (30-40) met goede/normale ogen vinden het goed leesbaar zonder zoomen. Voor zoomen moet je eerst het menu in en dat kost mij teveel moeite (minimaal 3 pen-kliks). Bladeren gaat snel genoeg maar sneller zou nog altijd mogen. Dit ligt volgens mijn aan de verversingssnelheid van het epaper. PDFjes zijn direct op SD te zetten of via de usb kabel (universal mass storage device).Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:45:
Een oproep aan gebruikers van een irex dr1000s, of aan anderen die hierover een mening hebben:
[...]
Heeft er iemand ervaring met deze e-reader, in combinatie met dergelijke bestanden? Hoe tevreden ben je daarmee? Bijv bladersnelheid, leesbaarheid.
Ik vind het een leuk en goed bruikbaar apparaat, De prijs is nog wat aan de hoge kant maar dat komt met de tijd wel naar beneden denk ik. Als je er een besteld vergeet dan niet een beschermhoes mee te bestellen, het apparaat los is denk ik snel beschadigd, het scherm wel in ieder geval. (niet dat het gammel is maar wel dun en dus delicaat).