nee, deze zit er niet standaard bij. die kun je later wel installeren. voor de cab-file moet je ff googlen. ik had hem zo gevonden.
WAARSCHUWING210667 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:15:
[...]
Misschien dat onderstaande helpt?!
Q: How do we boost the speaker volume via the registry?
A: You don't, you boost it through WOW HD SRS. Start >> Settings >> System >> WOW HD SRS Settings >> Set To HeadPhones (even if it's for the internal speaker) >> TruBass Tab >> Increase and play with Input Gain & OutPut Gain.
De werkende versie WoW HD SRS kan je hier vinden. Wel op je device installen en niet op je geheugenkaart. Meer info hier. Als je in dat topic even bij post #54 kijkt zie je hoe je de input/outputgain-tab krijgt in SRS WOW.
ik kan niemand aanraden dit programma te gebruiken. Nadat ik dit geinstalleerd had had ik helemaal geen geluid meer op mijn telefoon. Geen gesprekken, geen belsignaal, niets.
Ook na uninstall bleef ik geen geluid hebben.
Ik heb uiteindelijk handmatig het register moeten terug zetten om mijn telefoon te fixen.
Anoniem: 234627
Ik ook. Ik heb een hard-reset gedaan en gelukkig had ik een back-up.dyna18 schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:30:
[...]
WAARSCHUWING
ik kan niemand aanraden dit programma te gebruiken. Nadat ik dit geinstalleerd had had ik helemaal geen geluid meer op mijn telefoon. Geen gesprekken, geen belsignaal, niets.
Ik heb uiteindelijk handmatig het register moeten terug zetten om mijn telefoon te fixen.
Bij deze: http://pdaphonehome.com/f...emote-desktop-client.htmltim427 schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:41:
Kan iemand mij vertellen of Remote Desktop/Terminl Service Client aanwezig is?
Zo nee, wat is het alternatief?
Exchange server kan deze HTC mee conecten neem ik aan? Ongeacht bij welke provider?
Heeft iemand nog tips voor leuke games (evt met de G-Sensor)?
Geen paniek.. als je de verkeerde versie gebruikt... en je uninstalled hem.. en daarna softreset, dan werkende geluiden gewoon weer hoor.. Tenminste bij mij... En als je de diamond_proof versie gebruikt die hij mee leverd in zijn bericht, dan werkt het wel... Maar goed ik weet niet of jij die dingen geprobeerd hebt, maar bij mij kreeg ik zo het geluid terug en die diamond versie werkt gewoon perfect...dyna18 schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:30:
[...]
WAARSCHUWING
Klopt het dat de TP een microSD kaart nodig heeft, en dus geen mini of standaard SD kaart. Telefoon komt binnenkort binnen, maar wil alvast een geheugenkaartje bestellen.
Hey nog bedankt voor dit, maar het is me toch niet gelukt... de APN is inderdaad nu ook gewoon internet....Coromoto schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 23:10:
[...]
Settings -> Connections -> Connections -> Advanced tab -> Select Networks -> New ->
Name: T-Mobile t-zones -> Modem tab -> New... ->
Name: T-Zones ; Modem: Cellulair Line (GPRS, 3G) -> Next -> Access Point Name: wap -> Finish
Echter, volgens mij zijn ze al een tijdje overgestapt naar het internet APN voor zowel t-zones als gewoon internet. Ik weet het niet zeker, ik zou zeggen probeer het maar zoals ik hierboven beschreef.
Maar ik krijg het niet aan de praat. Ik heb met jouw instellingen en deze:
http://www2.hyloasp.nl/tm...rget=_self&tr=2&lg=0&ch=0
Van alles geprobeerd. Maar helaas... Eigenlijk verschilt het inderdaad niks met 'gewoon internet':
http://www2.hyloasp.nl/tm...rget=_self&tr=2&lg=0&ch=0
Op startpagina en naampje na. Echt vreemd. Ergens moet je toch je verbinding of je browser in WAP modus zetten. Zoiets staat wel bij proxy.. maar geen idee hoe ik die voorrang geef of moet activeren...
Iemand nog meer ideeën die mij kunnen helpen om t-zones te activeren via de Touch Pro?
210667
Gewoon uninstallen had ook gewerkt. En verder werken de volup/voldown knoppen niet als ik naar muziek luister. Maar daar heb ik de knopjes voor op mijn headset en oortjes. Verder is er wel degelijk winst [misschien gering] als je SRS Wow op internalspeaker zet. Bij bellen en elke andere applicatie werken de hardware knoppen wel degelijk. En gewoon de diamondproof versie nemen.dyna18 schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:30:
[...]
WAARSCHUWING
[ Voor 25% gewijzigd door 210667 op 01-09-2008 21:27 ]
Staat in de startpost dat de TP een microSD slot heeft.mbr01 schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:02:
Klopt het dat de TP een microSD kaart nodig heeft, en dus geen mini of standaard SD kaart. Telefoon komt binnenkort binnen, maar wil alvast een geheugenkaartje bestellen.
Anoniem: 272990
Heb sinds een paar dagen ook de Touch Pro en vind het een super toestel heb hiervoor TYTN 1 en 2 gehad en was daar ook altijd over te spreken 
Wat ik wel raar vind is dat je nergens in de TouchFLO 3D instellingen je toetsenbord kan vergrendelen
Ik had al op Developers dingen gelezen dat je je register aan moet passen maar is dat wel voor de Pro of alleen voor de Diamond en zo ja moet je die string dan zelf maken
Alvast bedankt voor jullie hulp
Mvg,Rob
Wat ik wel raar vind is dat je nergens in de TouchFLO 3D instellingen je toetsenbord kan vergrendelen
Ik had al op Developers dingen gelezen dat je je register aan moet passen maar is dat wel voor de Pro of alleen voor de Diamond en zo ja moet je die string dan zelf maken
Mvg,Rob
Als je je ophang knop ff een paar seconden indrukt dan vergrendeld je toestelletje ook. Is dan wel niet via TF maargoed, werkt prima! Of bedoel je dat niet...i.v.m. toetsenbord zeg je?Anoniem: 272990 schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:05:
Heb sinds een paar dagen ook de Touch Pro en vind het een super toestel heb hiervoor TYTN 1 en 2 gehad en was daar ook altijd over te spreken
Mvg,Rob
[ Voor 3% gewijzigd door MentalMatthew op 01-09-2008 23:17 ]
pffff ik schaam me dood ben al dagen aan het zoeken en is het zo makkelijkMentalMatthew schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:09:
[...]
Als je je ophang knop ff een paar seconden indrukt dan vergrendeld je toestelletje ook. Is dan wel niet via TF maargoed, werkt prima! Of bedoel je dat niet...i.v.m. toetsenbord zeg je?
maar toch bedankt voor de tip
Op de een of andere manier werkt de datum notatie nog steeds niet, heb je ook de UK versie?Mau_Maus schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:38:
[...]
ik heb: ddd d MMMM yyyy = za 01 sepember 2008
ik had eerst dddd d MMMM yyyy (zaterdag 01 sepember 2008) maar dat werd te lang..
Wel eerst op change drukken voordat je op OK drukt.. en daarna misschien soft-reset?
En tomtom werkt bij mij ook prima, heb je misschien teveel poi's aanstaan?
Vriend van me heeft de TD NL daarbij werkt het wel.
TomTom met de poi's geen idee, was een kale installatie. Eens testen binnenkort.
Ik heb ook NL versie. je zou het ook is met de Diamond TF3D Config kunnen proberen. Daarmee kan het ook. Daar moet je ook perse eerst de taal van je rom aangeven voor je het kan aanpassen.DaYwaLkUr schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:46:
[...]
Op de een of andere manier werkt de datum notatie nog steeds niet, heb je ook de UK versie?
Vriend van me heeft de TD NL daarbij werkt het wel.
TomTom met de poi's geen idee, was een kale installatie. Eens testen binnenkort.
Dat doe ik dus ook maar er zitten dus ook nadelen aan (probleem had ik ook bij mijn vario 2). Ik synchroniseer tussen 2 computers. als ik dan inderdaad bij de outlook contact de verjaardag invul (geboortedatum zodat je ook meteen de leeftijd weet omdat hij dat voor je uitrekend) en ik synchroniseerd de contacten tussen de 2 computers wilt hij daar nog wel eens problemen mee geven. Hij zal geen error geven maar hij zal óf de verjaardagen meerdere keren in je agenda zetten en óf hij zal de herrinnering van de persoon weer activeren naar je default. Herrinnering is bij default bij mij 15 min. Soms als je dan vroeg naar bed wilt en je slaapt net, schrik je wakker door het alarm van de dude die jarig is de volgende nacht... Hij zet namelijk het alarm dan om 23:45....Ruadhan schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:54:
[...]
Bij mij zet hij ze automatisch in de agenda als ik een "verjaardag"(lees: geboortedatum) toevoeg bij contacten.
Ik had eens die slide2unlock geprobeerd. Nou snel weer verwijderd. Ik vind er niks aan.
Gaat mijn alarm 's ochtends af. moet ik eerst mijn ogen openen --> unlocken --> en dan kan ik pas alarm afzetten.
vind het echt irritant. Dan maar gewoon de standaard vergrendeling.
Gaat mijn alarm 's ochtends af. moet ik eerst mijn ogen openen --> unlocken --> en dan kan ik pas alarm afzetten.
vind het echt irritant. Dan maar gewoon de standaard vergrendeling.
heb de TP sinds gisteren, probeer even mijn persoonlijke instellingen er goed in te krijgen.
Valt me op dat sommige foto's bij je contacten in TF3D erg wazig/blurry zijn en andere juist goed scherp. Waar ligt dat aan? Resolutie lijkt niets uit te maken, mijn beste resolutie foto geeft die ook wazig weer..
En ik snap ook weer waarom ik nooit Windows Media Player gebruik... speellijsten en bibliotheken, sodemieter op, ik wil gewoon mp3'tjes uit een mapje afspelen. Iemand een goed alternatief?
Valt me op dat sommige foto's bij je contacten in TF3D erg wazig/blurry zijn en andere juist goed scherp. Waar ligt dat aan? Resolutie lijkt niets uit te maken, mijn beste resolutie foto geeft die ook wazig weer..
En ik snap ook weer waarom ik nooit Windows Media Player gebruik... speellijsten en bibliotheken, sodemieter op, ik wil gewoon mp3'tjes uit een mapje afspelen. Iemand een goed alternatief?
Wat kan je eigenlijk allemaal installeren op Windows Mobile, ik heb er vrijwel nooit mee gewerkt?
Moeten het speciale programma's zijn of kan je bijvoorbeeld een klein programma als Winamp2 ook installeren? Hoe zit het met Dos? Is er een emulator voor dos spelletjes? (Stunts, scorch etc.)
Iedereen klaagt trouwens over het volume van de ringtone. Wat ik vaak doe is mijn eigen MP3 volume boosten. Dus net tegen het clippen aan. Meestal gaat het dan al een stuk harder. Met een programma als Audacity (gratis) is dit goed te zien. Je raakt wel een klein beetje kwaliteit kwijt maar dat hoor je toch niet op de ingebouwde speaker.
Moeten het speciale programma's zijn of kan je bijvoorbeeld een klein programma als Winamp2 ook installeren? Hoe zit het met Dos? Is er een emulator voor dos spelletjes? (Stunts, scorch etc.)
Iedereen klaagt trouwens over het volume van de ringtone. Wat ik vaak doe is mijn eigen MP3 volume boosten. Dus net tegen het clippen aan. Meestal gaat het dan al een stuk harder. Met een programma als Audacity (gratis) is dit goed te zien. Je raakt wel een klein beetje kwaliteit kwijt maar dat hoor je toch niet op de ingebouwde speaker.
Je moet speciale programmatjes hebben. Je kan dus niet zomaar echte windows xp programma's of dergelijke erop installeren.wiene schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:11:
Wat kan je eigenlijk allemaal installeren op Windows Mobile, ik heb er vrijwel nooit mee gewerkt?
Over het volume... de ringtone valt nog wel mee en is een goede oplossing voor dat. het grootste nadeel is, dat het volume van de telefoongesprekken zo zacht is.
Afspeellijsten maken????Brave_Sir_Robin schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:06:
Die foto's zijn inderdaad erg wazig. ik snap ook niet hoe dat kan. ik heb echt goede kwaliteit foto's gebruikt bij de contacten...
Brave_Sir_Robin schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:06:
heb de TP sinds gisteren, probeer even mijn persoonlijke instellingen er goed in te krijgen.
Ik heb voor al mijn contacten de plaatjes met Thumbsplus 7 gecropt naar een vierkant formaat met voornamelijk alleen het gezicht in de uitsnede, liefst een meervoud van 256pixels breed en hoog, en vervolgens resized naar 256x256 pixels en opgeslagen als PNG bestand. Dit is het formaat waarin de foto's opgeslagen en getoond worden bij de contacten. Door het resizen zelf te doen hoefde dat niet in de telefoon te gebeuren, misschien dat dat wat uitmaakt. Al mijn contactfoto's zijn in ieder geval scherp.LockTar schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:34:Die foto's zijn inderdaad erg wazig. ik snap ook niet hoe dat kan. ik heb echt goede kwaliteit foto's gebruikt bij de contacten...
ter info: KOOP GEEN cases bij BeyzaCases, ze verkopen de gewone HTC Diamond case als een Pro case wat niet past.
http://www.beyzacases.com...ertical-leather-cases.cfm
fotos verzonden en ze zeggen doodleuk dat het inderdaad niet past met een extension battery.
(die ik niet heb) inhoud van de case is maximaal 1,4 1,6cm dik.. gaat gewoon niet passen.
fotos verzonden en ze zeggen doodleuk dat het inderdaad niet past met een extension battery.
(die ik niet heb) inhoud van de case is maximaal 1,4 1,6cm dik.. gaat gewoon niet passen.
ik heb die HTC screen protector erop zitten, maar ik vind het beeld echt zwaar achteruit gegaan. Soms lijkt wel btje beslagen en buiten is het echt stuk slechter. Meer mensen die ervaring?
Multimonitor is relax :P
Ik vind het beeld, zelfs buiten in de volle zon, zeer goed te lezen. Ook met de standaard protector (zonder niet geprobeerd).MeIsTwisted schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:54:
ik heb die HTC screen protector erop zitten, maar ik vind het beeld echt zwaar achteruit gegaan. Soms lijkt wel btje beslagen en buiten is het echt stuk slechter. Meer mensen die ervaring?
Happy Blessings <3
Zonder screenprotector zag ik mn vingerafdrukken echt alleen op de plekken waar ik het scherm aangeraakt had. Met screenprotector nog steeds, maar wordt het huidvet(?) ook uitgesmeerd (misschien door het hoesje?) waardoor er een soort lichte waas over het hele scherm komt. Ik stoor me er verder niet aan, een keer met een doekje er overheen en het is weer weg.MeIsTwisted schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:54:
Nomen nescio
Je brengt me wel op ideeën... Stunts op je mobielwiene schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:11:
Volgens mij is er een dos emulator voor Windows mobile zag ik net op google maar die werkte op 320x240. Misschien dat 640x480 ook werkt maar ik heb nog een TP die komt volgende week denk ik pas.Upquark schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:00:
[...]
Je brengt me wel op ideeën... Stunts op je mobiel.
Edit: Kun je de muis bedienen onder windows mobile? Anders zou C&C misschien zelfs mogelijk zijn.
Edit2: Ik zie opeens hieronder dat er geen vragen over Windows Mobile gesteld mogen worden. Excuses daarvoor, vroeg specifiek iets vanwege de 640x480 resolutie van de TP. Ideaal om oude dos spellen te spelen.
[ Voor 29% gewijzigd door wiene op 02-09-2008 15:12 ]
Inderdaad, een microvezel brillendoekje doet wonderen!Brabo-Joossie schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:57:
[...]
Zonder screenprotector zag ik mn vingerafdrukken echt alleen op de plekken waar ik het scherm aangeraakt had. Met screenprotector nog steeds, maar wordt het huidvet(?) ook uitgesmeerd (misschien door het hoesje?) waardoor er een soort lichte waas over het hele scherm komt. Ik stoor me er verder niet aan, een keer met een doekje er overheen en het is weer weg.
What the...?
Gisteravond heb ik hem van 19:00 tot 23:30 in de oplader laten zitten, toen even in bed 20 minuutjes een aflevering van een TV-serie gekeken (CorePlayer), alarm gezet, en gewoon het scherm uitgedrukt.
Vanochtend word ik dus wakker door het alarm, pak de Touch Pro om het uit te zetten, en i kzie dat de batterij op is! Hoe kan die batterij nou ineens in 7 uur volledig op zijn?
Wi-Fi stond uit, UMTS was uit, geen enkel programma aan! Ik snap er niets van
Gisteravond heb ik hem van 19:00 tot 23:30 in de oplader laten zitten, toen even in bed 20 minuutjes een aflevering van een TV-serie gekeken (CorePlayer), alarm gezet, en gewoon het scherm uitgedrukt.
Vanochtend word ik dus wakker door het alarm, pak de Touch Pro om het uit te zetten, en i kzie dat de batterij op is! Hoe kan die batterij nou ineens in 7 uur volledig op zijn?
Gister eens een testje gedaan met videobestanden (wmv )
elk filmpje dat ik kijk via de mediaplayer schokt hevig. Of het nu een filmpje van 30, van 60 of van 500mb groot is.
Zijn er meer goeie players voor windows mobile? of is de hardware van de telefoon té beperkt hiervoor?
Alle filmpjes waren 640x480 (VGA)
elk filmpje dat ik kijk via de mediaplayer schokt hevig. Of het nu een filmpje van 30, van 60 of van 500mb groot is.
Zijn er meer goeie players voor windows mobile? of is de hardware van de telefoon té beperkt hiervoor?
download de coreplayer die werkt perfectDacide schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:39:
Gister eens een testje gedaan met videobestanden (wmv )
Die is niet gratis of wel?Kev7381 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:44:
[...]
download de coreplayer die werkt perfect
Neen... kost € 24,95; zie www.coreplayer.com.
Ik ga het is proberen. Thanks :-)Coromoto schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:38:
[...]
[...]
Ik heb voor al mijn contacten de plaatjes met Thumbsplus 7 gecropt naar een vierkant formaat met voornamelijk alleen het gezicht in de uitsnede, liefst een meervoud van 256pixels breed en hoog, en vervolgens resized naar 256x256 pixels en opgeslagen als PNG bestand. Dit is het formaat waarin de foto's opgeslagen en getoond worden bij de contacten. Door het resizen zelf te doen hoefde dat niet in de telefoon te gebeuren, misschien dat dat wat uitmaakt. Al mijn contactfoto's zijn in ieder geval scherp.
Je bent niet de enige, ik heb het zelf tot twee keer toe meegemaakt. Eén keer zelfs in 4 uur leeg! Maar nu doet hij het gewoon weer rustig een dag. Twee dagen durf ik niet aan.PolluxDKB schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:01:
What the...?
Vanochtend word ik dus wakker door het alarm, pak de Touch Pro om het uit te zetten, en i kzie dat de batterij op is! Hoe kan die batterij nou ineens in 7 uur volledig op zijn?![]()
Ik had op men Tytn II altijd een prog om al je berichten in 1 keer te verwijderen uit je mail en sms box
Wie weet nog hoe dat prog heet
Alvast bedankt
Wie weet nog hoe dat prog heet
Alvast bedankt
Ik vind het nog steeds raar..elke dag opladen is dus normaal?El-Loco schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:20:
[...]
Je bent niet de enige, ik heb het zelf tot twee keer toe meegemaakt. Eén keer zelfs in 4 uur leeg! Maar nu doet hij het gewoon weer rustig een dag. Twee dagen durf ik niet aan.
Ik gebruik amper de functies, hoogstens 5 minuutjes per dag even internet.
Komt het soms doordat ik connected ben naar 3G?
ik kan gewoon 2dagen met mijn mobiel doen en dan btje smsen bellen en inetten.
Is het een probleem dan? Als je 1 keer in de twee dagen in een tent moet slapen is het een probleem, dan kun je hem niet opladen.. Maar ik heb 's avonds gewoon een stopcontactje. Zelfs als ie eind van de dag nog op 60% zit laadt ik hem op, je weet nooit hoeveel je hem de volgende dag gebruikt.PolluxDKB schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 20:03:
[...]
Ik vind het nog steeds raar..elke dag opladen is dus normaal?
Ik gebruik amper de functies, hoogstens 5 minuutjes per dag even internet.
Komt het soms doordat ik connected ben naar 3G?
--
Heb trouwens een paar maanden terug tijdelijk een nokia 1600 gehad ofzo iets.. dingetje van 50 euro.. Jah.. die kon 5 dagen mee met de accu.. maar dan heb je ook niks..
--
Trouwens net weer meegemaakt dat de telefoon zwart was en nergens op reageerde.. Er zit toch nog ergens een bugje.. Hopelijk komt HTC snel met wat updates..
[ Voor 10% gewijzigd door Boyd op 02-09-2008 20:33 ]
ik wil geen afspeellijsten maken, mijn mapje met muziek is wat ik af wil spelen.
Heb net een half uur geinvesteerd om Media Player onder de knie te krijgen en snap er geen bal van. Dan is het dus gewoon een k**programma.
TCPMP doet het bij mij trouwens niet, komt dit door Mobile 6.1?
zal het eens proberenCoromoto schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:38:
[...]
Ik heb voor al mijn contacten de plaatjes met Thumbsplus 7 gecropt naar een vierkant formaat met voornamelijk alleen het gezicht in de uitsnede, liefst een meervoud van 256pixels breed en hoog, en vervolgens resized naar 256x256 pixels en opgeslagen als PNG bestand. Dit is het formaat waarin de foto's opgeslagen en getoond worden bij de contacten. Door het resizen zelf te doen hoefde dat niet in de telefoon te gebeuren, misschien dat dat wat uitmaakt. Al mijn contactfoto's zijn in ieder geval scherp.
edit: helpt niets
Hebbem ook eindelijk
wel de Vario 4, maar toch!
Straks even mee spelen
Straks even mee spelen
Ik heb ook de Vario4, wat een heerlijk apparaat en het gaat super snel allemaal, inclui internet. Wel een beetje jammer dat er op de Vario geen Messenger staat voorgeinstalleerd
Anyone die weet waar ik een cab kan vinden? Ik heb op XDA gekeken en een cab gepakt, maar die lijkt niet te werken 
EDIT: ik zie dat er hier op GOT een draadje over loopt die ik ga proberen
EDIT: ik zie dat er hier op GOT een draadje over loopt die ik ga proberen
[ Voor 11% gewijzigd door CousinBoneless op 02-09-2008 21:42 ]
Anoniem: 258500
Installeer eens S2V (Slide2View) en koppel via deze applicatie foto's aan je contacten. Je krijgt ze trouwens dan ook fullscreen (als je dat hebt ingesteld) icm S2A2.Brave_Sir_Robin schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:06:
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 258500 op 02-09-2008 21:46 ]
Anoniem: 270885
Ik kon zo gauw even niets vinden maar wat zijn jullie ervaringen met het toetsenbord icm wifi. Zodra bij mij wifi aan staat, werkt het toetsenbord erg traag en blijven de letters vaak hangen. Dan ziet het er dus zzzzoooooooooooooo uit ;-)
Bij 3G gebruik heb ik daar trouwens geen last van. Wel dat het toetsembord soms ietwat traag reageert maar het blijf dan niet hangen.
Meer mensen hier last van?
Bij 3G gebruik heb ik daar trouwens geen last van. Wel dat het toetsembord soms ietwat traag reageert maar het blijf dan niet hangen.
Is er iemand die de i780 had en overgestapt is op de TP?
Ik vind vooral het scherm van de i780 slecht leesbaar in het zonlicht en ben erg benieuwd hoe deze is. Daarbij is de batterij van de i780 met gebruik van pushmail (+/- 40 mails per dag) echt rond 22:00 compleet leeg, is dat bij de TP beter?
En missen de oud-i780 gebruikers het toetsenbord eronder niet bij het bellen van contactpersonen?
Ik vind vooral het scherm van de i780 slecht leesbaar in het zonlicht en ben erg benieuwd hoe deze is. Daarbij is de batterij van de i780 met gebruik van pushmail (+/- 40 mails per dag) echt rond 22:00 compleet leeg, is dat bij de TP beter?
En missen de oud-i780 gebruikers het toetsenbord eronder niet bij het bellen van contactpersonen?
Kunnen jullie genoeg nieuwe programma icoontjes toevoegen in het programma menu? Ik heb nu 12 icoontjes en als ik dan volgende probeer toe te voegen (door op het laatste kruisje te drukken) werkt dat niet...
Ik kan dan wel een programma kiezen en er verschijnt zelfs een nieuw leeg kruisje (alsof de laatste wel 'gebruikt' was) maar het icoontje komt er niet. Als ik er dan weer op druk krijg ik weer de optie om het toe te voegen programma te selecteren. Verwijder en vervang ik een van de eerste 12 icoontjes dan gaat het prima.
Mensen die dit ook hebben? Zit gewoon nog de standaard nederlandse rom op, niks speciaals geinstalleerd...
Ik kan dan wel een programma kiezen en er verschijnt zelfs een nieuw leeg kruisje (alsof de laatste wel 'gebruikt' was) maar het icoontje komt er niet. Als ik er dan weer op druk krijg ik weer de optie om het toe te voegen programma te selecteren. Verwijder en vervang ik een van de eerste 12 icoontjes dan gaat het prima.
Mensen die dit ook hebben? Zit gewoon nog de standaard nederlandse rom op, niks speciaals geinstalleerd...
Jep, me too! Via WiFi inderdaad; 3G nog niet geprobeerd. HEEL erg irritant. Onscreen toetsenbord ga ik nu proberen, dat typt net zo snel voor mij (T9).Anoniem: 270885 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 22:07:
Ik kon zo gauw even niets vinden maar wat zijn jullie ervaringen met het toetsenbord icm wifi. Zodra bij mij wifi aan staat, werkt het toetsenbord erg traag en blijven de letters vaak hangen. Dan ziet het er dus zzzzoooooooooooooo uit ;-)
/edit: Het blijkt dat als ik de TP dicht schuif, het onscreen tobo aanzet (Telefoonblok) en daarna weer openschuif, het probleem weg is. Wel nog de haperingen, maar niet meer al die lettersssss
[ Voor 12% gewijzigd door Soeski op 03-09-2008 01:30 ]
Coreplayer geinstalleerd.. maar ik heb nog steeds geen vloeiend videobeeld. Schokt net zo hevig als media player.
hoe komt dit?
de filmpjes zijn 640x480, de grootte varieert tussen de 50mb en de 500mb en ze staan opgeslagen op mijn 8gb opslagkaart.
wie weet waar het aan ligt?
hoe komt dit?
de filmpjes zijn 640x480, de grootte varieert tussen de 50mb en de 500mb en ze staan opgeslagen op mijn 8gb opslagkaart.
Ik zie trouwens in diverse reviews staan dat er ook een RDS FM radio in zit. Dit zou betekenen dat hij in weze ook TMC kan ontvangen; Heb je hier ook een losse antenne (headset?) voor nodig?
En klopt mijn TMC aanname? (TMC is namelijk een gebruik van RDS kanalen)
En klopt mijn TMC aanname? (TMC is namelijk een gebruik van RDS kanalen)
Ik heb nog geen RDS gezien op mijn foon...
WMV wordt inderdaad niet vloeiend afgespeeld. Erg jammer, want bv RTL en de publieke omroepen gebruiken dit op hun gemist-sites. Te weinig processor power? FLV en MP4 loopt wel mooi. Misschien moet je je video's voortaan omzetten naar een van deze formaten.Dacide schreef op woensdag 03 september 2008 @ 08:44:
Coreplayer geinstalleerd.. maar ik heb nog steeds geen vloeiend videobeeld. Schokt net zo hevig als media player.
hoe komt dit?
[ Voor 6% gewijzigd door BamSlam_ op 03-09-2008 09:19 ]
Probeer Winvibe eens, dat ga ik zometeen ook doen. Layout lijkt sprekend op Winamp, en er is ook een VGA-versie van.Brave_Sir_Robin schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 09:06:
Weet iemand hoe je het automatisch blocken van internet pictures uit kan zetten als je je Hotmail account leest via de TP?
ter info: vannacht 11 lang telefoon op stil laten liggen en 0 van de batterij af.
11 lang?MeIsTwisted schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:12:
ter info: vannacht 11 lang telefoon op stil laten liggen en 0 van de batterij af.
Afgelopen maandag ben ik naar de Mediamarkt in Eindhoven geweest om de TP eens vast te houden, hangt er geen telefoon op het hangertje met het Touch Pro-kaartje erlangs.
Na navragen bij een medewerker bleek dat ze ze die ochtend pas binnen hadden en nog niet goed wisten hoe ze 'm diefstalveilig aan de telefoonwand konden vastmaken. Maar als ik 'm even vast wilde houden, zou er een voor me gehaald worden.
Even later komt een verkoopster met de diamantvormige doos op me aflopen. "Ik heb hem zelf ook nog niet gezien hoor..." Het viel me op dat de doos kleiner leek dan ik verwacht had. Ze maakte de doos open alsof ze de hele dag niets anders deed en daar lag 'ie dan. Netjes uitgevouwen. HTC heeft de telefoon zo ingepakt dat, als je de doos openmaakt, je echt het gevoel hebt iets speciaals gekocht te hebben.
Meteen stonden er meer gegadigden om me heen. Iedereen die even wilde 'voelen'. Omdat de batterij nog leeg was, heb ik 'm niet aan kunnen zetten. Na mijn kwijl eraf geveegd te hebben, heb ik de volgende in de rij er maar even overheen laten kwijlen.
My mind is set up though, ik wacht nog een HTC-update af en dan ga ik 'm zeker bestellen
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Ik zie dat er veel gevraagd wordt om updates voor dit toestel, omdat deze out-of-the-box al niet goed zou zijn. Mijn toestel is tot nu toe nog niet blijven hangen, geen broken glass, geen grijze strepen, geen haperingen (behalve MSN Messenger+Wifi combo), eerste GPS fix duurde slechts een paar minuten, en het toestel is (en blijft) erg snel. Geluidskwaliteit is ook toppie, en gesprekken zijn hard zat. YouTube video's spelen supervloeiend en scherp af.
Toestel heeft tot nu toe alles gedaan dat ik vroeg (behalve koffie zetten, maar ik bedoel in het bereik van zijn mogelijkheden
).
Voor mij nog geen update nodig dus! Batterij gaat wel vrij hard maar dat is normaal in het begin.
Overigens kreeg ik mijn TP met bijna volle batterij (90%).
Toestel heeft tot nu toe alles gedaan dat ik vroeg (behalve koffie zetten, maar ik bedoel in het bereik van zijn mogelijkheden
Voor mij nog geen update nodig dus! Batterij gaat wel vrij hard maar dat is normaal in het begin.
Overigens kreeg ik mijn TP met bijna volle batterij (90%).
heb ook geen problemen, alleen syncen tussen 2 pc's en TP geeft wat problemen. Als de ene pc (VIsta) het probleem op "de bureaublad" heeft opgelost geeft de andere pc (Windows XP) deze fout. Irritant, maar dit ligt denk ik meer aan Activesync en WMDC
[ Voor 3% gewijzigd door Erik80 op 03-09-2008 13:55 ]
Ik krijg ook met ActiveSync de foutmelding dat ActiveSync een probleem heeft gevonden op de (Erik80 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:55:
heb ook geen problemen, alleen syncen tussen 2 pc's en TP geeft wat problemen. Als de ene pc (VIsta) het probleem op "de bureaublad" heeft opgelost geeft de andere pc (Windows XP) deze fout. Irritant, maar dit ligt denk ik meer aan Activesync en WMDC
Ik heb ActiveSync de eerste paar keer via het kabeltje gedaan. Het synchroniseren ging goed. Daarna heb ik het ook via bluetooth ingesteld. Daarna kreeg ik de melding die hier boven staat en synchroniseert hij geen nieuwe of gewijzigde items. Zou dat zijn omdat hij nu denkt dat ik met 2 verschillende pc's sync?
[ Voor 3% gewijzigd door JackPoint op 03-09-2008 14:22 ]
Anoniem: 179079
Ik heb er een halve dag aan besteed maar ik krijg geen fatsoenlijk programma gevonden om mijn video;s af te spelen. Pocket Player, TCPMP, Divx "whats in your Pocket". Niets maar dan ook niets speelt fatsoenlijk af. TCPMP crashed. Coreplayer klaagt over een AC3 codec die hij niet kan ondersteunen terwijl deze wel staat geinstalleerd.
Welk programma en/of codec pack moet ik downloaden om al mijn multimedia af te spelen?
-EDIT-
Heb hiervoor een los topic aangemaakt. Is te algemeen om op TOuch pro forum te posten. D8 ik later
Welk programma en/of codec pack moet ik downloaden om al mijn multimedia af te spelen?
-EDIT-
Heb hiervoor een los topic aangemaakt. Is te algemeen om op TOuch pro forum te posten. D8 ik later
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 179079 op 03-09-2008 16:06 ]
nieuwe reactie:carpcatcher schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:51:
ter info: KOOP GEEN cases bij BeyzaCases, ze verkopen de gewone HTC Diamond case als een Pro case wat niet past.
We are so sorry that you are experiencing problems with our product.
This problem could be solved by time that leather gets on well with the device.
But, you are free to return your product or request a refund excluding the shipping fee.
Ik wel...je ziet bv de actuele fliters als je hem op qmusic zet...Erik80 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 09:09:
Ik heb nog geen RDS gezien op mijn foon...
Misschien had je niet goed bereik?
Ik heb nog even een vraagje.
Als je de telefoon uitklapt, en dan aan de achterkant van het toetsenbordje kijkt, zie je een klepje...Als je hem iets openschuift, zie je de display kabel lopen.
Waarom hebben ze dit zo gemaakt?
als dat klepje niet open kan zou de flatkabel in en te scherpe bocht lopen denk ik.. nu maakt hij een nette lus..
mijn gedachte erover
mijn gedachte erover
Helemaal met jou eens. Het klepje gaat alleen open als het scherm dicht is (of iemand er met zijn tengels eraan gaat zitten terwijl dat helemaal niet hoeftcarpcatcher schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:11:
als dat klepje niet open kan zou de flatkabel in en te scherpe bocht lopen denk ik.. nu maakt hij een nette lus..
mijn gedachte erover

dyna18 schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:30:
Nee... uninstallen werkte ook niet. Begrijpend lezen is blijkbaar niet je sterkste punt.210667 schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:16:
Gewoon uninstallen had ook gewerkt. En verder werken de volup/voldown knoppen niet als ik naar muziek luister. Maar daar heb ik de knopjes voor op mijn headset en oortjes. Verder is er wel degelijk winst [misschien gering] als je SRS Wow op internalspeaker zet. Bij bellen en elke andere applicatie werken de hardware knoppen wel degelijk. En gewoon de diamondproof versie nemen.
Al mijn geluid was weg. Hoe vaak ik hem ook opnieuw opstarte.
Gelukkig wist ik te achterhalen welke registers niet meer klopten, maar anderen zijn door deze bagger software gedwongen hun telefoon te resetten en zijn alles kwijt.
Oppassen dus.
[ Voor 12% gewijzigd door dyna18 op 03-09-2008 16:34 ]
Pak net mn telefoon uit mijn broekzak en zie dit

Na nog een keertje heen en weer schuiven van het toetsenbord kreeg ik wel fatsoenlijk beeld alleen reageerde de telefoon nergens op. De tijd stond stil, touchscreen reageerde niet en de toetsenbord lampjes lichte niet op na het uitschuiven.
Vreemd genoeg kon ik wel het scherm uitzetten met de ''aan uit'' knop aan de bovenkant en toen de telefoon even naast me lag doofde het licht van het scherm na 1 minuut wel van fel naar minder fel.

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
Probleem was opgelost na een soft reset (batterij even eruit halen)Heb de telefoon nu 2 weken en dit is gelukkig de 1e keer dat de phone vastloopt maar dit moet toch niet vaker gaan gebeuren.
Is er eigenlijk al iets bekend over een software update voor de HTC touch pro?

Na nog een keertje heen en weer schuiven van het toetsenbord kreeg ik wel fatsoenlijk beeld alleen reageerde de telefoon nergens op. De tijd stond stil, touchscreen reageerde niet en de toetsenbord lampjes lichte niet op na het uitschuiven.
Vreemd genoeg kon ik wel het scherm uitzetten met de ''aan uit'' knop aan de bovenkant en toen de telefoon even naast me lag doofde het licht van het scherm na 1 minuut wel van fel naar minder fel.

Probleem was opgelost na een soft reset (batterij even eruit halen)Heb de telefoon nu 2 weken en dit is gelukkig de 1e keer dat de phone vastloopt maar dit moet toch niet vaker gaan gebeuren.
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Anoniem: 178057
Denk dat het nog een tijdje zal duren hij is pas een paar weken uit.Spypiet schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:46:
Anoniem: 258500
Ik mis de aansluit mogelijkheid om een 220 lader en een PC aansluiting op de standaard HTC cradle aan te sluiten maar ik zie nu op Expansys dat ze binnenkort de "eXpansys Deluxe USB Desktop Cradle" gaan leveren. Met een DC input, Audio out en een aansluiting voor een koptelefoon of voor je PC
Hier en daar een pagina gelezen en heel wat mensen hebben problemen met video playback.
Op xda-developers staat een hercompileerde versie van TCPMP, die hier perfect werkt.
Ook met de instellingen spelen heeft soms een goed effect (bv rendermode, buffergrootte, ...)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=380387
Verder iets waar ik nog niet over uit ben: mijn hardware toetsenbord reageert soms/vaak traag als ik bluetooth aan heb staan. Misschien heeft het iets te maken met de verbinding naar m'n pc
SanderD
Op xda-developers staat een hercompileerde versie van TCPMP, die hier perfect werkt.
Ook met de instellingen spelen heeft soms een goed effect (bv rendermode, buffergrootte, ...)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=380387
Verder iets waar ik nog niet over uit ben: mijn hardware toetsenbord reageert soms/vaak traag als ik bluetooth aan heb staan. Misschien heeft het iets te maken met de verbinding naar m'n pc
SanderD
volgens mij had ik dit al ergens gelezen, maar kan het nergens meer vinden...
hoe haal ik dit bericht weg bij een nieuwe mail:
"Verzonden vanaf m’jn HTC Touch Pro"
nog spelfout ook!
nog spelfout ook!
Heb je dit er zelf onder gezet? Bij mij staat het er namelijk niet onder!Mau_Maus schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:26:
nog spelfout ook!
Anoniem: 272437
Same here... Vaak al na 1 dag leeg! Vanmorgen van de lader gehaald (hele nacht eraan gelegen) en heb nu nog maar 1 streepje! Heel ff mee gebeld, verder eigenlijk niks... Is dit echt normaal?!El-Loco schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:20:
[...]
Je bent niet de enige, ik heb het zelf tot twee keer toe meegemaakt. Eén keer zelfs in 4 uur leeg! Maar nu doet hij het gewoon weer rustig een dag. Twee dagen durf ik niet aan.
Hoe lang heb jij je TP al?!
Het valt me toch tegen hoeveel negatieve reacties ik zie. Komt dat doordat de tweaker een kritische gebruiker is of heeft het toestel toch echt (te) veel kuren?
Verder vind ik het een vet toestel en zou hem ook graag willen aanschaffen. Echter, het is voor mij alleen (financieel) interessant als ik hem aanschaf met een 2-jarig abonnement. En om de kosten te drukken doe ik dat het liefst zonder verzekering.
Hoe zijn hier de meningen over? Zijn er meer mensen die mij al zijn voorgegaan? Of denkt het gros hier dat de TP 2 jaar niet gaat overleven?
Verder vind ik het een vet toestel en zou hem ook graag willen aanschaffen. Echter, het is voor mij alleen (financieel) interessant als ik hem aanschaf met een 2-jarig abonnement. En om de kosten te drukken doe ik dat het liefst zonder verzekering.
Hoe zijn hier de meningen over? Zijn er meer mensen die mij al zijn voorgegaan? Of denkt het gros hier dat de TP 2 jaar niet gaat overleven?
Anoniem: 272819
Kan iemand foto's maken van zijn MDA Vario IV en deze hier posten? Ik ben toch wel benieuwd naar de looks van met name de achterkant; misschien een punt om mee te nemen in mijn besluit.
Kan geen chocolade maken van dat Chinees...BamSlam_ schreef op woensdag 03 september 2008 @ 09:21:
[...]
Probeer Winvibe eens, dat ga ik zometeen ook doen. Layout lijkt sprekend op Winamp, en er is ook een VGA-versie van.
Heb nu CorePlayer geinstalleerd, lijkt goed te werken. Wat een verademing met Media Player...
TouchFlo gaat me wel steeds meer tegenstaan, programma's zitten allemaal net een paar handelingen te ver weg. Zal er nog even aan proberen te wennen, maar ga anders terug naar SPB Pocket Plus.
Zo mis ik bijvoorbeeld een agenda op de 1e pagina die een paar afspraken naar voren kijkt, en vooral de taken. Lijkt me wel ruimte voor als je de klok op de kleinere stand zet..
Zie mijn TP zeker wel de 2 jaar halen.r0_ schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:37:
Het valt me toch tegen hoeveel negatieve reacties ik zie. Komt dat doordat de tweaker een kritische gebruiker is of heeft het toestel toch echt (te) veel kuren?
En vergis je niet in de negatieve reacties hier. Daarvoor is het juist een forum, om je problemen neer te leggen en oplossingen te zoeken. Alle dingen die goed gaan, lees je hier niet.
Vanmiddag EINDELIJK m'n TP NL ontvangen. Keurig volgens het boekje eerst laten opladen en toen het grote moment.... SIM er in, 8Gb SDHC er in en aan....
Nou heb ik ergens gelezen dat de eerste keer opstarten wat lang kan duren, maar dit begint belachelijk te worden... Heb 'm ruim een half uur laten liggen (ja... je gaat 't toch proberen he...), maar verder dan een scherm met "TOUCH PRO" en rechtsonder in rode letters:
"R 1.02.25.19"
"G 52.33.25.17U"
"D 1.90.00.00"
komt 'ie niet
Hij hangt dat echt volkomen. Aan/uit knop werkt niet meer. Heb zowel soft- als hard reset uitgevoerd, maar de soft maakt geen verschil en de bij de hard reset krijg ik niet het scherm zoals in de handleiding. Krijg regenboog kleuren en wat basic info (RAPH100, SPL-1.90.0000, etc)
Dit is mijn eerste WM mobiel en misschien ben ik simpel, maar doe ik nu iets verkeerd, of kan ik morgenochtend 2Call gaan bellen en 'm terugsturen?
Ik heb geprobeerd in de threads te zoeken naar eerdere ervaringen met dit probleem, maar so far no luck..... Dus als iemand dit herkend, please laat weten hoe nu verder...
Nou heb ik ergens gelezen dat de eerste keer opstarten wat lang kan duren, maar dit begint belachelijk te worden... Heb 'm ruim een half uur laten liggen (ja... je gaat 't toch proberen he...), maar verder dan een scherm met "TOUCH PRO" en rechtsonder in rode letters:
"R 1.02.25.19"
"G 52.33.25.17U"
"D 1.90.00.00"
komt 'ie niet
Hij hangt dat echt volkomen. Aan/uit knop werkt niet meer. Heb zowel soft- als hard reset uitgevoerd, maar de soft maakt geen verschil en de bij de hard reset krijg ik niet het scherm zoals in de handleiding. Krijg regenboog kleuren en wat basic info (RAPH100, SPL-1.90.0000, etc)
Dit is mijn eerste WM mobiel en misschien ben ik simpel, maar doe ik nu iets verkeerd, of kan ik morgenochtend 2Call gaan bellen en 'm terugsturen?
Ik heb geprobeerd in de threads te zoeken naar eerdere ervaringen met dit probleem, maar so far no luck..... Dus als iemand dit herkend, please laat weten hoe nu verder...
[ Voor 14% gewijzigd door 747ata32 op 03-09-2008 21:44 . Reden: Wat meer info ]
Anoniem: 134684
Probeer eens zonder je geheugenkaart.747ata32 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:33:
Vanmiddag EINDELIJK m'n TP NL ontvangen. Keurig volgens het boekje eerst laten opladen en toen het grote moment.... SIM er in, 8Gb SDHC er in en aan....
"R 1.02.25.19"
"G 52.33.25.17U"
"D 1.90.00.00"
komt 'ie niet
Net geprobeerd, maar helaas....Anoniem: 134684 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:44:
[...]
Probeer eens zonder je geheugenkaart.
Anoniem: 111759
lijkt op een standaard DOA toestel747ata32 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:33:
"R 1.02.25.19"
"G 52.33.25.17U"
"D 1.90.00.00"
komt 'ie niet![]()
Overbodige opmerking misschien, maar een warme reboot al geprobeerd, pennetje onder in de touch.
En anders misschien wat rigoreuser, een nieuw rom flashen.
Oeps.......niet volledig gelezen..
Of toch dat laatste had ik niet door hoeven te strepen
Als je "regenboogkleurtjes" hebt zou je moeten kunnen flashen.
Oeps.......niet volledig gelezen..
Of toch dat laatste had ik niet door hoeven te strepen
Als je "regenboogkleurtjes" hebt zou je moeten kunnen flashen.
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 134684 op 03-09-2008 22:05 ]
Yep... gedaan...Anoniem: 134684 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:02:
Overbodige opmerking misschien, maar een warme reboot al geprobeerd, pennetje onder in de touch.
Alleen de rom flashen.... ik vind eigenlijk dat 'ie het op z'n minst bij aankomst gewoon moet doen en dat ik geen kunstgrepen zou moeten toepassen om 'm uberhaupt aan de praat te krijgen....
Begin er voor te vrezen...Anoniem: 111759 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:58:
[...]
lijkt op een standaard DOA toestel
Tenzij iemand hier vanavond nog met een lumineus idee komt, morgenochtend 2Call maar bellen. Eens kijken of ik bij ze langs kan gaan in Den Haag om 'm om te wisselen... De TPG route kost toch op z'n minst weer 3 dagen... (en dan gaan we het weekend al weer in.... blaaahhhh....)
Je hebt gelijk.Retour sturen dan maar, hoe vervelend het ook mag zijn747ata32 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:05:
[...]
Yep... gedaan...
Alleen de rom flashen.... ik vind eigenlijk dat 'ie het op z'n minst bij aankomst gewoon moet doen en dat ik geen kunstgrepen zou moeten toepassen om 'm uberhaupt aan de praat te krijgen....
(Of stiekem toch een rommetje flashen..............
Dan nog een schaamteloze crosspost, maar heb zo me best gedaan op het tabelletje :P:
Ik zit in elk geval gigantisch te dubben tussen de TP en de Xperia. Momenteel neig ik weer naar Xperia. De belangrijkste verschillen voor mij alle(?) op een rijtje
Een kieskeurig vergelijking hier (ook met de I900 Omnia ernaast) wel erg incompleet.
Ik zit in elk geval gigantisch te dubben tussen de TP en de Xperia. Momenteel neig ik weer naar Xperia. De belangrijkste verschillen voor mij alle(?) op een rijtje
Kenmerk | Touch Pro | Xperia X1 |
Scherm | 2.8" | 3" |
Resolutie | 640*480 | 800*480 |
TV-Out | Ja met aparte kabel | Nee |
3,5"Jack | Ja met aparte kabel | Ja |
Accu | 1340mAh | 1500mAh |
Gewicht | 165 | 158 |
Afmeting mm | 102 x 51 mm x 18 | 110,5 x 52.6 x 17 |
Keyboard | 5 rijen | 4 rijen |
Banden | Tri band | Quad band |
Intern Geheugen | 288 | 400 |
RAM | 288 | 256 |
ROM | 512 | 256 |
Mass Storage device | Ja, keuze bij aansluiten USB | Ja |
GPS | Qualcomm MSM7201A | Qualcomm MSM7200 |
Een kieskeurig vergelijking hier (ook met de I900 Omnia ernaast) wel erg incompleet.
[ Voor 7% gewijzigd door Righteye op 03-09-2008 22:46 . Reden: Met dank aan RedSoniq voor de bolds ]
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Anoniem: 111759
een troost: heb goeie ervaring met de Phoneshop in Den Haag (= 2Call)747ata32 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:07:
[...]
Begin er voor te vrezen...
Tenzij iemand hier vanavond nog met een lumineus idee komt, morgenochtend 2Call maar bellen. Eens kijken of ik bij ze langs kan gaan in Den Haag om 'm om te wisselen... De TPG route kost toch op z'n minst weer 3 dagen... (en dan gaan we het weekend al weer in.... blaaahhhh....)
Wat bedoel je eigenlijk met intern geheugen en RAM geheugen? De TP heeft een uitbreidingsslot voor SD kaarten ... in mijn geval dus 8GB.Righteye schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:09:
Dan nog een schaamteloze crosspost, maar heb zo me best gedaan op het tabelletje :P:
Kenmerk Touch Pro Xperia X1 Scherm 2.8" 3" Resolutie 640*480 800*480 TV-Out Ja met aparte kabel Nee 3,5"Jack Edit Ja met aparte kabel Ja Accu 1340mAh 1500mAh Gewicht 165 158 Afmeting mm 102 x 51 mm x 18 110,5 x 52.6 x 17 Keyboard 5 rijen 4 rijen Banden Quad band Quad band Intern Geheugen 288 400 RAM 288 256 ROM 512 256 Mass Storage device Ja, keuze bij aansluiten USB Ja GPS Qualcomm MSM7201A Qualcomm MSM7200
Qua GPS chipset ga ik er even vanuit dat die uit de TP beter is omdat het nummer hoger is...
Xanion schreef op woensdag 03 september 2008 @ 23:02:
[...]
De TP is ook een quadband toestel, klopt ook niet in je tabelletje
[ Voor 12% gewijzigd door frankvdtillaart op 03-09-2008 23:30 ]
Happy Blessings <3
Nu je het zegt, geen idee, staat zo op kieskeurig.....
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
De TP is ook een quadband toestel, klopt ook niet in je tabelletjeRighteye schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:40:
Nu je het zegt, geen idee, staat zo op kieskeurig.....
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ik heb nu dat Slide 2 Unlock geinstalleerd, maar is er niets iets leuks te instellen dat dat aangaat als je de eind toets lang vasthoud? Want nu moet ik elke keer dat programma gewoon los starten.
En bij de helft van alle programma's, zoals een NeoGeo Pocket emulator, of Worms World Party, zegt ie ''Geen Pocket PC toepassing'' en werkt het niet.
Heeft iemand een goede NeoGeo emulator? Liefst de normale NeoGeo, niet de Pocket. En een toffe SNES emulator natuurlijk?!
En bij de helft van alle programma's, zoals een NeoGeo Pocket emulator, of Worms World Party, zegt ie ''Geen Pocket PC toepassing'' en werkt het niet.
Heeft iemand een goede NeoGeo emulator? Liefst de normale NeoGeo, niet de Pocket. En een toffe SNES emulator natuurlijk?!
start -> instellingen -> knoppen?PolluxDKB schreef op woensdag 03 september 2008 @ 23:11:
Ik heb nu dat Slide 2 Unlock geinstalleerd, maar is er niets iets leuks te instellen dat dat aangaat als je de eind toets lang vasthoud? Want nu moet ik elke keer dat programma gewoon los starten.
kheb hem op CeBit in mijn handen gehad en was er van tevoren wel fan van, maar toen niet meer. Voelde niet prettig aan, knapte op een of andere manier op af.Righteye schreef op woensdag 03 september 2008 @ 22:09:
Kenmerk Touch Pro Xperia X1 Scherm 2.8" 3" Resolutie 640*480 800*480 TV-Out Ja met aparte kabel Nee 3,5"Jack Ja met aparte kabel Ja Accu 1340mAh 1500mAh Gewicht 165 158 Afmeting mm 102 x 51 mm x 18 110,5 x 52.6 x 17 Keyboard 5 rijen 4 rijen Banden Tri band Quad band Intern Geheugen 288 400 RAM 288 256 ROM 512 256 Mass Storage device Ja, keuze bij aansluiten USB Ja GPS Qualcomm MSM7201A Qualcomm MSM7200
Anoniem: 272819
Om maar even antwoord te geven op mijn eigen vraagAnoniem: 272819 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:51:
Kan iemand foto's maken van zijn MDA Vario IV en deze hier posten? Ik ben toch wel benieuwd naar de looks van met name de achterkant; misschien een punt om mee te nemen in mijn besluit.

Klik
Toch een beetje vreemd, zo'n grijze kap, niet?
De MDA Vario IV is voordeliger qua prijs. Maar heeft de T-mobile-software voor- of nadelen ten opzichte van de TP?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 272819 op 04-09-2008 00:12 ]
nee nee, zit ook bij de diamond... met zelfde spelfout haha, maar is volgens mij alleen met een pushmail/exchange account, maar heb het al gevonden... was achteraf erg simpel, maar keek te snel te diep in de opties...JackPoint schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:54:
[...]
Heb je dit er zelf onder gezet? Bij mij staat het er namelijk niet onder!
Bij Email accounts -> Signatures kan je het per email account aanpassen.Mau_Maus schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:26:
nog spelfout ook!
Deze vorm van grijs scherm heb ik 1 keer gehad, tot nu toe de enige.Spypiet schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:46:
Pak net mn telefoon uit mijn broekzak en zie dit![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Probleem was opgelost na een soft reset (batterij even eruit halen)Heb de telefoon nu 2 weken en dit is gelukkig de 1e keer dat de phone vastloopt maar dit moet toch niet vaker gaan gebeuren.![]()
Overigens kan de Soft-Reset ook uitgevoerd worden door de punt van de stylus (het pennetje aan de rechterkant) in het putje aan de rechterkant van de extUSB connector (met koptelefoonlogo erboven) te drukken.
[ Voor 10% gewijzigd door Coromoto op 04-09-2008 00:51 ]
210667
Je zal wel gelijk hebben..jouw feestje. Gelukkig heb ik geen last en meerderen met mij niet. Soit.dyna18 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 16:27:
[...]
[...]
Nee... uninstallen werkte ook niet. Begrijpend lezen is blijkbaar niet je sterkste punt.
Al mijn geluid was weg. Hoe vaak ik hem ook opnieuw opstarte.
Gelukkig wist ik te achterhalen welke registers niet meer klopten, maar anderen zijn door deze bagger software gedwongen hun telefoon te resetten en zijn alles kwijt.
Oppassen dus.
Anoniem: 244445
Zit zelf ook de aanschaf van de TD te overwegen, maar heb nog twee vragen. Ik kan op het net geen eenduidig antwoord geven: quad-band of tri-band? En 7.2mbps down, maar hoeveel up? Uberhaupt HSUPA?
http://www.htc.com/www/product.aspx?id=49524 geeft resp quad-band en 2mbps, en eerste post van dit topic geeft tri-band en 384kbps. I don't get it
Edit: pdashop.nl geeft ook 3-band en 384kbps, hi.nl geeft 4-band en hsupa 2mbps...
http://www.htc.com/www/product.aspx?id=49524 geeft resp quad-band en 2mbps, en eerste post van dit topic geeft tri-band en 384kbps. I don't get it
Edit: pdashop.nl geeft ook 3-band en 384kbps, hi.nl geeft 4-band en hsupa 2mbps...
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 244445 op 04-09-2008 08:20 ]
grrr.
Nu al voor de tweede keer dat ik muziek aan het luisteren ben met mijn headset op straat.
Ik heb dan het kabeltje van de headset onder mijn jas doorlopen naar mijn broekzoek
Het microfoon gedeelte zit precies bij mijn borst dan.
En aangezien ik een schoudertas heb, waar de band precies over diezelfde plek loopt, gaat die telkens als er wat druk op kom, het laatst gebelde nummer opbellen... Wat ik dan pas doorheb, als ik diegene ineens in mijn oor hoor praten.
ZEEEER iritant..
Is er een manier om die functie gewoon helemaal uit te schakelen...gebruik hem toch nooit.
Nu al voor de tweede keer dat ik muziek aan het luisteren ben met mijn headset op straat.
Ik heb dan het kabeltje van de headset onder mijn jas doorlopen naar mijn broekzoek
Het microfoon gedeelte zit precies bij mijn borst dan.
En aangezien ik een schoudertas heb, waar de band precies over diezelfde plek loopt, gaat die telkens als er wat druk op kom, het laatst gebelde nummer opbellen... Wat ik dan pas doorheb, als ik diegene ineens in mijn oor hoor praten.
ZEEEER iritant..
Is er een manier om die functie gewoon helemaal uit te schakelen...gebruik hem toch nooit.
Dit topic is gesloten.
Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Pro en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Pro 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman, of dat je jammergenoeg net niet thuis was toen de postbode langs kwam (of andere statusmeldingen van je bestelling)
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (
), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Pro en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Pro 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman, of dat je jammergenoeg net niet thuis was toen de postbode langs kwam (of andere statusmeldingen van je bestelling)
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (

6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.