Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2] Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 129.289 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Anoniem: 62933 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 09:25:
[...]

Heeft iemand hier al een antwoord op gevonden, ik zit namelijk met de dezelfde vraag.
Even de Advanced Configuration Tool installeren. Kun je het instellen.
http://www.allaboutphones...viewtopic.php?f=48&t=3417

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273440

Xanion schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 13:13:
[...]

Even de Advanced Configuration Tool installeren. Kun je het instellen.
http://www.allaboutphones...viewtopic.php?f=48&t=3417
Thanks mate!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04 13:52
NEWSFLASH

Goed nieuws: in de T-mobile shops is de T-Mobile MDA Vario IV gearriveerd, ofwel de Touch Pro in T-mobile jasje. Voorkant is vrijwel gelijk, alleen 2x2 toetsen omgewisseld en de achterkant is een stuk relaxter (imho). Er zit standaard een 2Gb micro-SD kaart (plus adapter) bij. Een eerste blik op de firmware ziet er goed uit: alles werkt redelijk snel, ook wisselen landscape/portrait.

to be continued.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Anoniem: 244445 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 06:00:
Vraagje! Ik heb mijn Nokia N95 8GB in de mottenballen gedaan en mezelf getrakteerd op de HTC TP (het is heerlijk om weer in de "Windows Based Mobiles & PDA's"-sectie te komen). Het eerste wat me opviel was de tegenvallende batterijduur. Ik herinnerde me iets over de batterij van deze Nokia: als je precies doet wat voor een oplaadbare accu "oude stijl" (NiMH if my memory serves me well) slecht is, gaat de batterij op den duur langer mee (zie het kopje over de batterijduur in de eerste post van Nokia N95 (8GB) - Deel 8). Zou dit ook opgaan bij de batterij van de TP? Iemand dit al geprobeerd?

Edit: Ik quote wel ff

[...]
Ja zelfde type batterij dus geleden de zelfde regels.. had dat al meerdere keren gepost hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256372

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256372

Oh ik dacht ik kan me bericht vast nog editten :P

Iig ik heb de MDA vario iV van tmobile sinds een paar dagen, had al wat vooronderzoek gedaan op XDA. Heb Hard SPL 1.90 voor de touch pro geflashed, daarna een variatie op FIreRom 0.3.
Heb youtube, messenger etc perfect werkend +een hele hoop meer ! alles draait soepel.

loop nu een beetje te kloten met muziek op me storage card in me library te krigjen maar daar kom ik wel uit denk ik:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-05 21:19
Waar op de website van HTC kan ik sprite backup downloaden? Je kan hem wel voor de TD maar als ik daar mijn S/N van TP in vul trapt hij er niet in :(

Bij http://www.htc.com/www/FA...?act=faq&p_id=140&cat=268 staan er geen downloads : :'(

[ Voor 25% gewijzigd door JackPoint op 06-09-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229563

Probleempje met NoData..

Ik heb sinds gisteren men TP en ik heb reeds een hoop programma's getest en het is een leuk ding.. enige wat nu niet wil werken is NoData, ik heb de application unlocker (die de niet microsoft toegelaten programma's blokkeert reeds geinstalled).
En als ik de NoData installeer werkt dit goed, tot ik het programma opstart, ik krijg daar namelijk:

"An unexpected error has occured in NoData.exe. Select Quit and then restart this program..."

Details: NoData.exe
NullReferenceException

at NoData.frmMain.PopulateListBox()
... enzoverder

Enig idee wat ik mis gedaan heb?

Edit, de Core Player mobile kan ook niet opstarten

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 229563 op 06-09-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89764

Ik heb nu de Touc pro alweer twee weken en begin er steeds meer aan te wennen. Wat me tegenvalt is het volgende:
- soms vertraging in bepaalde handelingen; de oorzaak heb ik nog niet kunnen achterhalen. Soms reageert hij snel en soms langzaam bij eenzelfde handeling.
- vertraging bij het bellen. Als ik ophang,weet ik niet of hij dat ook meteen doet (vertraging van zo'n 2 seconden)

Verder heb ik de volgende vragen:
- ik gebruik Pocket informant als agenda, maar vroeg me af of het mogelijk is om de agenda op de today screen te koppelen aan Pocket informant. Maw: als ik op afspraak in today scherm click hij Pocket informant opent.
- kan alarm dusdanig instellen dat hij ook afgaat, als ik de telefoon uitzet? Bij de nokia N95 zette ik de telefoon uit voordat ik ging slapen. Als alarm afgaat, dan ging de telefoon vanzelf aan.
- kan ik ook instellen dat indien wifi beschikbaar is, dat hij data ophaalt via wifi en niet via umts? Maw: voorkeur instellingen?

Verder nog even wennen aan het toestel, maar zoals de meesten van jullie, valt batterij erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-11-2024
Anoniem: 89764 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 18:24:
Ik heb nu de Touc pro alweer twee weken en begin er steeds meer aan te wennen. Wat me tegenvalt is het volgende:
- soms vertraging in bepaalde handelingen; de oorzaak heb ik nog niet kunnen achterhalen. Soms reageert hij snel en soms langzaam bij eenzelfde handeling.
- vertraging bij het bellen. Als ik ophang,weet ik niet of hij dat ook meteen doet (vertraging van zo'n 2 seconden)

Verder heb ik de volgende vragen:
- ik gebruik Pocket informant als agenda, maar vroeg me af of het mogelijk is om de agenda op de today screen te koppelen aan Pocket informant. Maw: als ik op afspraak in today scherm click hij Pocket informant opent.
- kan alarm dusdanig instellen dat hij ook afgaat, als ik de telefoon uitzet? Bij de nokia N95 zette ik de telefoon uit voordat ik ging slapen. Als alarm afgaat, dan ging de telefoon vanzelf aan.
- kan ik ook instellen dat indien wifi beschikbaar is, dat hij data ophaalt via wifi en niet via umts? Maw: voorkeur instellingen?

Verder nog even wennen aan het toestel, maar zoals de meesten van jullie, valt batterij erg tegen.
In AdvancedConfig is de tijd na het ophangen in te stellen ... standaard wacht de TP nog 3000 ms hij op hangt...
Als WiFi aangemeld is zou dit automatisch de voorkeur boven umts moeten hebben.

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229563

Bij mij jammerlijk genoeg niet.

Eens ik de provider liet configureren neemt hij telkens UMTS/3G voor op mijn WIFI, en NoData wil maar niet opstarten *zucht*

Edit:
Bij MSN Mobile werkt hij op 3G terwijl hij bij youtube filmpjes ofzo gewoon wifi gebruikt.. bizar
Voor het instellen van provider gegevens werkte hij bij MSN Mobile ook op wifi.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 229563 op 06-09-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Anoniem: 234627 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 10:58:
[...]

ik gebruik Tagrunner. Is dit wat je bedoelt ? iermee zie je bj het afspelen in de Flo (ook gewoon bij de mediaplayer) de hoes van het album.
Harstikke bedankt precies zoiets was ik naar opzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-03 22:07

afterburn

No more...

JackPoint schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 17:53:
Waar op de website van HTC kan ik sprite backup downloaden? Je kan hem wel voor de TD maar als ik daar mijn S/N van TP in vul trapt hij er niet in :(

Bij http://www.htc.com/www/FA...?act=faq&p_id=140&cat=268 staan er geen downloads : :'(
Staat op je CDROM die bij je foon zat.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

het lukt mij niet om in rsshub de rss feed van mijn GoT bookmarks binnen te halen op de TP :+. ik gebruik de url van het blauwe/oranje rss/xml icoon onder de GoT bookmarks pagina. Hoe los ik dit op?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
Zijn er al mensen die een hoesje gekocht hebben, en eens wat ervaringen willen posten? Zit eigenlijk te wachten op het hoesje van Noreve (i.v.m. goede ervaring i.c.m. N95), maar ben benieuwd naar ervaringen met andere hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32082

Ik heb dit ding nu een week of twee en ik begin er nu echt spijt van te krijgen... Het is een bijzonder mooi apparaat maar ik zal hem niemand aanraden. Ik hoop dat er snel een stabiele ROM update komt want als dit zo doorgaat, gooi ik hem aan bonken tegen de muur!

Het begon al direct toen ik hem kreeg. Inmiddels heb ik wat tweaks uitgevoerd, maar ik had deze problemen dus ook al voordat ik dat gedaan had.

- Soms brandt het lampje onder de back toets op het D-pad niet, soms weer wel.
- Ik heb al te vaak de grijze strepen gezien, waarbij TFLO3D volledig hangt.
- Ik moet bijna elke morgen de batterij eruit halen omdat hij anders niet wakker wil worden. (zwart scherm)
- Gisteren leek hij gewoon te werken maar het H symbool was grijs. Er stonden 2 providers op mijn home screen: Vodafone T-Mobile. Klinkt leuk maar bellen kon ik er niet mee.
Na een soft reset doet hij het weer even normaal.

Daarnaast heb ik nog de volgende nadelen waar waarschijnlijk niets aan te doen is:
- Geluid is te zacht en niet mooi, klinkt als een spreeuwenkist.
- Het scherm is buiten in de zon gewoon niet te lezen.
- Batterij gaat ca. 1,5 dag mee, lijkt niet uit te maken of ik hem veel of weinig gebruik.
- GPS-fix duurt zeer lang en als ik dan eindelijk een fix heb, blijkt hij gewoon onnauwkeurig te zijn. (Route66 gaf aan dat ik een meter of 15 naast de weg reed).
- Dat achterlijke zwarte scherm als je aan het bellen bent. "Toets 2 om bericht te verwijderen" :?

:( :( :( HTC TOUCH PRO :( :( :(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 32082 op 07-09-2008 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:30

Hoicks

Techno!

CousinBoneless schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:07:
Ik heb op mijn MDA dus geen Windows Live of messenger geinstalleerd, zit er niet standaard op ingebakken (wil Tmobile perse dat je geen push-optie hebt voor mail?)

Anyway, ik heb wat cabjes gedownload vanaf XDA, alleen die werken dus niet. Iemand hier dezelfde ervaring die het wel gelukt is om deze progjes te installeren?
Push mail voor Exchange kun je toch gewoon instellen in Activesync op je MDA?

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BamSlam_ schreef op woensdag 03 september 2008 @ 09:21:
[...]
Probeer Winvibe eens, dat ga ik zometeen ook doen. Layout lijkt sprekend op Winamp, en er is ook een VGA-versie van.
Inmiddels geinstalleerd, en werkt heerlijk. Gewoon de goede, oude, Winamp interface en werking. Directe link naar de VGA-versie, voor de mensen die het Japans niet snappen: http://mfiles.naver.net/6...ibe_ppc2003_vga_4_9_7.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11-2024

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Topicstarter
Heb inmiddels SPB Pocket plus geinstalleerd, maar TouchFlo ziet er toch wel stukker gelikter uit en ben dus maar weer terug naar TouchFlo. :D

Enige wat ik echt mis daarin is het weergeven van taken en verder vooruit kijken in de agenda op het Home scherm. Wat Pocket Diary bijvoorbeeld perfect doet... Maar misschien komt er nog een tweak via XDA.

Heb via de advanced config al mijn muziek-tab in TouchFlo weggehaald aangezien ik toch niet met Media Player kan werken.

Oh ja, en sinds ik SPB heb geinstalleerd mis ik in de touchflo de batterij status indicator. Iemand een idee hoe ik die terughaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234627

BamSlam_ schreef op zondag 07 september 2008 @ 10:34:
[...]

Inmiddels geinstalleerd, en werkt heerlijk. Gewoon de goede, oude, Winamp interface en werking. Directe link naar de VGA-versie, voor de mensen die het Japans niet snappen: http://mfiles.naver.net/6...ibe_ppc2003_vga_4_9_7.exe
het is inderdaad een leuk programma. Jammer is dat je hem niet kunt bedienen met de "afstandbediening". Als je dat doet, dan begint of de windows mediaplayer of de player van de touch flo te werken. Weet iemand ier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
Anoniem: 32082 schreef op zondag 07 september 2008 @ 09:02:
Ik heb dit ding nu een week of twee en ik begin er nu echt spijt van te krijgen... Het is een bijzonder mooi apparaat maar ik zal hem niemand aanraden. Ik hoop dat er snel een stabiele ROM update komt want als dit zo doorgaat, gooi ik hem aan bonken tegen de muur!

Het begon al direct toen ik hem kreeg. Inmiddels heb ik wat tweaks uitgevoerd, maar ik had deze problemen dus ook al voordat ik dat gedaan had.

[ ... lijst met problemen ... ]

Zonde, geef het ding dan gewoon af. ;)

Ik sta niet achter de conclusie die je trekt ... maar mijn toestel geeft me dan ook beduidend minder problemen. (Mijn scherm ziet er prachtig uit, zelfs in de volle zon ... Batterij van 1+ dag is voldoende voor me, 'Slechts' 1x grijs scherm, ding gaat gewoon door al doet windows mobile some moeilijk (soft reset wanneer het mij uit komt 1x per 2 a 3 dagen).

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velocity
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb het toestel nu 2 weken, 2x grijs scherm gehad waarbij het hele toestel hangt en 3x broken glass effect. Ik heb geen tweaks geinstalleerd en batterij gaat bij geen gebruik slechts 2 dagen mee. Heb inmiddels al 2x gemaild naar de technische support over het vastlopen (grijze scherm) probleem en tot nu toe geen reactie. Het is een mooi toestel, maar stabiliteit en support vallen tot nu toe behoorlijk tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20

- Ik moet bijna elke morgen de batterij eruit halen omdat hij anders niet wakker wil worden. (zwart scherm)
- Gisteren leek hij gewoon te werken maar het H symbool was grijs. Er stonden 2 providers op mijn home screen: Vodafone T-Mobile. Klinkt leuk maar bellen kon ik er niet mee.

Daarnaast heb ik nog de volgende nadelen waar waarschijnlijk niets aan te doen is:
- Batterij gaat ca. 1,5 dag mee, lijkt niet uit te maken of ik hem veel of weinig gebruik.
- GPS-fix duurt zeer lang en als ik dan eindelijk een fix heb, blijkt hij gewoon onnauwkeurig te zijn. (Route66 gaf aan dat ik een meter of 15 naast de weg reed).
- Dat achterlijke zwarte scherm als je aan het bellen bent. "Toets 2 om bericht te verwijderen" :?

Bellen naar HTC dat je een nieuwe wilt.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:48
Waarom klagen er zoveel over de batterij-duur? Waar zit je in hemelsnaam dat je je telefoon niet aan de peut kan hangen?

Bij mij staat hij of thuis in de lader, aan de lader in de auto of op mijn werk aan de peut (als het echt nodig is).

Kortom: Mijn batterij is altijd vol...Wellicht een tip?

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-05 16:10

Erik80

Sinds 1980

en dat laatste puntje is ook niet zo'n probleem: Druk ff op je standby-toets tijdens het gesprek en je kunt wel op "2" drukken... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-05 21:09
Ik heb de Diamond Tweak geinstalleerd en ingesteld dat hij m'n gprs verbinding moet verbreken na een tijdje.

Bij mij behoudt hij gewoon m'n verbinding met GPRS... Ik heb ingesteld dat hij na 2 minuutjes moet verbreken, maar ik heb nog steeds een constante verbinding.. (jah, ook softreset gedaan, heb het zelfs een paar dagen aangekeken).

Hoe kan dat? Hoe doe ik het in advanced config?
Erik80 schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:35:
en dat laatste puntje is ook niet zo'n probleem: Druk ff op je standby-toets tijdens het gesprek en je kunt wel op "2" drukken... :/
Precies, je moet het ook eens vanaf de andere kant bekijken. Als het schermpje niet uitgaat, dan druk je met je oor/gezicht/wat dan ook telkens op je touch screen, en dat is helemaal vervelend..
Gewoon even instellen dat het scherm aan blijft staan, dan gaat het goed.

[ Voor 83% gewijzigd door Boyd op 07-09-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

ik heb hem ook precies 2 weken doorstaan, toen marktplaats op. Triest van HTC. Lijkt wel de SE P990, ook zo'n mislukking destijds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MasterMaceMichu schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:31:
Waarom klagen er zoveel over de batterij-duur? Waar zit je in hemelsnaam dat je je telefoon niet aan de peut kan hangen?

Bij mij staat hij of thuis in de lader, aan de lader in de auto of op mijn werk aan de peut (als het echt nodig is).

Kortom: Mijn batterij is altijd vol...Wellicht een tip?
tis toch een mobiele telefoon.... kun je net zo goed een huistelefoon overal mee heen nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273518

ik ben in het bezit van een vario IV.
als eerste alle contacten binnen gehaald welke allemaal via outlook zijn ingesteld met landnummer + regiocode + nummer. helaas herkend het toestel de nummers nu niet als bestaande contact. als ik bij een contact het nummer wijzig als 061234568 word het nummer wel herkent.
op geen enkel forum kan ik dit terug vinden.

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-05 09:03
Gisteren mijn ZAGG-shield gemonteerd. Ik heb een Touch Diamond shield besteld en die past netwelnetniet. Rondom de cameralens lijkt het een millimeter te verschillen.

Maargoed, wel gemonteerd want daar heb ik hem voor. Nu kwam ik er net (na 24 uur laten 'drogen') achter dat er één klein open plekje onder mijn shield zit. Volgens mij gewoon een vocht/lucht-belletje. Is dit schadelijk om te laten zitten? Of ben ik f*cked en kan ik wéér een nieuwe bestellen?? Thoughts, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263041

Boondock_Saint schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 11:50:
[...]

Nope, na een reset staan de sim contacten er gewoon weer tussen.
Na installeren van versie 3.2 van advanced config lijkt hij het wel te blijven onthouden.
Het is ook een van de release verbeteringen.

Overigens heb ik de sim contacts al verwijderd om er niet door te worden lastig gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:48
Anoniem: 111759 schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:05:
[...]

tis toch een mobiele telefoon.... kun je net zo goed een huistelefoon overal mee heen nemen
Dat snap ik, maar er zijn toch genoeg mogelijkheden om hem gedurende de dag op te laden? Kan me niet voorstellen dat alle klagers 24 uur op 24 in het veld zitten, zonder toegang tot een beetje peut...

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05-2024
Anoniem: 273518 schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:05:
ik ben in het bezit van een vario IV.
als eerste alle contacten binnen gehaald welke allemaal via outlook zijn ingesteld met landnummer + regiocode + nummer. helaas herkend het toestel de nummers nu niet als bestaande contact. als ik bij een contact het nummer wijzig als 061234568 word het nummer wel herkent.
op geen enkel forum kan ik dit terug vinden.

iemand een oplossing?
Met de Advanced Config Tool kan je het aantal cijfers voor de Caller-ID matching aanpassen via Phone -> Call ID Match. Dit moet op 8 staan, en niet 12 zoals bij de Vario IV standaard gedefinieerd is.

[ Voor 7% gewijzigd door Coromoto op 07-09-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Coromoto schreef op zondag 07 september 2008 @ 13:50:
[...]

Met de Advanced Config Tool kan je het aantal cijfers voor de Caller-ID matching aanpassen via Phone -> Call ID Match. Dit moet op 8 staan, en niet 12 zoals bij de Vario IV standaard gedefinieerd is.
Als ik via Advanced Config de ophang End-Delay van 3000ms naar 1000ms seconde zet, dan zet de Touch Pro deze automatisch weer terug naar 28xx. (zowel met als soft-reset). Wat hebben jullie voor een End-Delay op phone calls ingesteld?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Anoniem: 256372 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:32:
[...]

Oh ik dacht ik kan me bericht vast nog editten :P

Iig ik heb de MDA vario iV van tmobile sinds een paar dagen, had al wat vooronderzoek gedaan op XDA. Heb Hard SPL 1.90 voor de touch pro geflashed, daarna een variatie op FIreRom 0.3.
Heb youtube, messenger etc perfect werkend +een hele hoop meer ! alles draait soepel.

loop nu een beetje te kloten met muziek op me storage card in me library te krigjen maar daar kom ik wel uit denk ik:P
Je kan toch ook gewoon editten?

Nu je de t-mobile meuk eraf hebt he.. lukt het jou wel op t-zones weer in te stellen?

Want zonder deze verbindingspunt kan je geen rabomobiel checken of dat nieuwe mobiel tv kijken wat ze nu aanbieden via de de oude pit+

Ik heb met kalnteservice al wat mailcontact gehad, maar krijg steeds verschillende instellingen die niet werken... Dus als iemand mij kan vertellen hoe die op t-zones kan komen, dan hoor ik het graag (non-branded)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
RedSoniq schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 19:49:
[...]

In AdvancedConfig is de tijd na het ophangen in te stellen ... standaard wacht de TP nog 3000 ms hij op hangt...
Als WiFi aangemeld is zou dit automatisch de voorkeur boven umts moeten hebben.
Nou ik heb dat ingesteld dat ie niet moet wachten, maar dan nog wacht ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Zorg ervoor dat je versie 3.2 of hoger van de Advanced Config Tool hebt, want bij de eerdere versies werden de instellingen niet allemaal vastgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
* DaannO is alweer klaar voor een nieuwe deeltje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Joepi heb nu me Touch Pro alleen heb een vraagje. Had hem dus opgeladen, 3 uur, en heb hem toen opgestart toen kwamen de configuratie schermen voor uitlijnen en datum/tijd. Hierna moest ik een wachtwoord instellen (kon kiezen) maar toen zei de Touch Pro opeens of ik het apperaat wou uitschakelen en toen schakelde die gewoon uit. Toen ik hem opstarten kreeg ik touch flo screen echter ik wil nu nog het wachtwoord invoeren alleen ik vind hier niet 1.2.3 de handleiding van :(?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239974

Heeft er iemand goede software om je belminuten / sms bij te houden op de Touch Pro.
Ervaringen met Phone Dashboard of DKtoday??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:35
Gamepie56 schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:53:
Ik heb de Diamond Tweak geinstalleerd en ingesteld dat hij m'n gprs verbinding moet verbreken na een tijdje.

Bij mij behoudt hij gewoon m'n verbinding met GPRS... Ik heb ingesteld dat hij na 2 minuutjes moet verbreken, maar ik heb nog steeds een constante verbinding.. (jah, ook softreset gedaan, heb het zelfs een paar dagen aangekeken).

Hoe kan dat? Hoe doe ik het in advanced config?
Ik heb dit ook zo ingesteld. Als de telefoon aan blijft staan gaat hij inderdaad bijna altijd een idle verbinding verbreken na 2 minuten. Echter, ik heb de indruk dat als hij op stand-by zit en even mail gaat nakijken ofzo, hij na 2 minuten de verbinding niet verbreekt (dan kan je makkelijk uren een open verbinding hebben).
GandalfTheGrey schreef op zondag 07 september 2008 @ 14:52:Als ik via Advanced Config de ophang End-Delay van 3000ms naar 1000ms seconde zet, dan zet de Touch Pro deze automatisch weer terug naar 28xx. (zowel met als soft-reset). Wat hebben jullie voor een End-Delay op phone calls ingesteld?
Hier blijft het netjes op 1000ms staan. Ik heb wel nog niet getest of het effectief 1sec duurt nu.
Wel de laatste versie van Advanced Config gebruiken zoals hier al vermeld werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Kent iemand een programmaatje die elk uur een subtiele beep geeft..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Anoniem: 111759 schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:04:
[...]

ik heb hem ook precies 2 weken doorstaan, toen marktplaats op. Triest van HTC. Lijkt wel de SE P990, ook zo'n mislukking destijds
hier al die problemen niet, dus je moet gewoon niet exemplaar regelen.

omdat een paar niet goed zijn, is gelijk allemaal slecht?

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-04 02:01

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Anoniem: 111759 schreef op zondag 07 september 2008 @ 12:04:
[...]

Dank je voor de opsomming. Ik wou na mijn Iphone 1ste gen iets anders. Zeker omdat de 3g niet super is/was. Maar wat je hier opnoemt is echt te veel voor woorden, zeker voor 600euro gsm.
Vele zeggen hier dat het niet waar is of zijn gewoon niet zo kritisch. Ik gebruik mijn gsm soms wel uren op een dag en dan moet dat ding werken. En niet op de haverklap uitvallen of crashen.

De beste business telefoon lijkt nog steeds de nokia e61 of nu e71.
Toch houdt me iets tegen. Hij is niet zo 'geil' als een iphone.

Het leuke aan de iphone is de manier waarop de software met elkaar werkt. Dit is echt geniaal en geen enkele telefoon biedt dit. Enkel mist hij veel functies en was de geluidskwaliteit/ringtone sterkte echt om te wenen. Dat zou nu bij de 3G opgelost zijn. (iemand bevestigen?)

Heeft iemand hier trouwens een Iphone 3D en HTC touch pro? Hoe vergelijken ze?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
multipasser schreef op zondag 07 september 2008 @ 21:22:
[...]
Dank je voor de opsomming. Ik wou na mijn Iphone 1ste gen iets anders. Zeker omdat de 3g niet super is/was. Maar wat je hier opnoemt is echt te veel voor woorden, zeker voor 600euro gsm.
Vele zeggen hier dat het niet waar is of zijn gewoon niet zo kritisch. Ik gebruik mijn gsm soms wel uren op een dag en dan moet dat ding werken. En niet op de haverklap uitvallen of crashen.

Het leuke aan de iphone is de manier waarop de software met elkaar werkt. Dit is echt geniaal en geen enkele telefoon biedt dit. Enkel mist hij veel functies en was de geluidskwaliteit/ringtone sterkte echt om te wenen. Dat zou nu bij de 3G opgelost zijn. (iemand bevestigen?)

Ben het even zeer oneens met het beeld dat hier geschetst wordt.

Om te beginnen: Ja ik ben het er mee eens dat een telefoon van meer dan 100 euro simpelweg z'n werk moet doen. Minimaal bellen, smsen, en als er meer wordt beloofd, moet dat ook waargemaakt worden.

De realiteit leert ons jammer genoeg dat het niet zo werkt. In de meeste discussies staan die twee lijrecht tegenover elkaar, in de quote echter worden verschillende telefoons vergeleken waar ongeveer hetzelfde mee bereikt kan worden (volgens de reclames).

De TP, degene die ik heb ontvangen, is zeker wel een stabiel toestel. Enige minpuntjes - en die had ik verwacht - is dat window (mobile) soms traag reageert. Zou niet meer moeten kunnen met deze specs, maar het blijft windows. Wél kunnen allerlei varianten software met elkaar samenwerken/tegelijkertijd werken. Bv cut-and-paste is mogelijk.

De iPhone (ervaring met de 1e gen.) heeft óók zo zijn voordelen. Over het algemeen een snelle reactie. Teruggaan naar het 'home'-scherm kan altijd. De bestaande applicatie word daarbij echter afgesloten. Geen samenwerking dus, geen cut-and-paste (al zou dat nog opgelost kunnen worden zelfs als applicaties afsluiten tussen -and- door). Echter missen er enkele business-features.

De nokias die je noemt zijn beide 'betere' toestellen qua stabiliteit (hier ga ik even vanuit, geen ervaring met beide toestellen). Daarom vind je ze ook aantrekkelijk. Ook kunnen ze meerdere applicaties tegelijk draaien. Het 'geile' aan deze toestellen is echter minder ontwikkeld. In ruil daarvoor krijg je een toestel dat niet elke 2 dagen een soft-reset nodig heeft. En een batterij die misschien wel 3 dagen mee gaat...

Kortom. In een ideale wereld zou elke 500+ euro telefoon kunnen bellen, smsen, internetten en alles ertussen in. In de realiteit wordt er een afweging gemaakt tussen features, kwaliteit en design (HW en SW).

Naar mijn mening weet Apple weet ze het beste te combineren, levert HTC de beste features én design maar iets minder kwaliteit, en Nokia levert goede kwaliteit ... maar mist voornamelijk design.

Als je écht een telefoon wilt die gewoon z'n werk doet ... dan had je de iPhone of HTC waarschijnlijk al niet geprobeerd. Dat is namelijk de moeite/frustratie van het uitzoeken hoe dingen (zouden moeten) werken niet waard. Bedenk dus nog eens of het uitzoeken van deze dingen de moeite wel waard is ...
(... voor mij wel, mijn TP bevalt me nog steeds goed !)

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
multipasser schreef op zondag 07 september 2008 @ 21:22:
[...]

Ik gebruikte hiervoor een Nokia N80, die net na aanschaf ook om de haverklap herstartte, heel traag was en niet genoeg geheugen en accucapaciteit had. Maar na 2 firmwareupdates werd ie beter, en kon ik er prima mee werken. Met de laatste versie firmware was ie zelfs uitstekend te noemen.

Van dit toestel verwacht ik hetzelfde zo niet meer: het wordt niet alleen door de fabrikant voorzien van updates en bugfixes, maar is zelf ook te voorzien van andere ROMs e.d. Ook het OS wordt door MS via Windows Update voorzien van fixes. Ik verwacht dan ook dat de problemen die ik thans ermee heb ervaren verleden tijd zullen zijn op een zeker moment. Hardwarematig heb ik geen issues kunnen constateren, dus hou ik hoop dat het goed komt.

Natuurlijk zag ik het liefst dat ie tip-top en snel werkend uit de doos zou komen, en dat de accu eens in de week opgeladen zou moeten worden. Maar ik kan het nog opbrengen om te wachten op dat moment. Ik heb mijn andere Duo-SIM in de N80 zitten die ik bij me heb en in offline mode aan laat staan, dus mocht het erop aankomen schakel ik om en bel ik daar maar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RedSoniq schreef op zondag 07 september 2008 @ 22:15:
[...]

Ben het even zeer oneens met het beeld dat hier geschetst wordt.

Om te beginnen: Ja ik ben het er mee eens dat een telefoon van meer dan 100 euro simpelweg z'n werk moet doen. Minimaal bellen, smsen, en als er meer wordt beloofd, moet dat ook waargemaakt worden.

De realiteit leert ons jammer genoeg dat het niet zo werkt. In de meeste discussies staan die twee lijrecht tegenover elkaar, in de quote echter worden verschillende telefoons vergeleken waar ongeveer hetzelfde mee bereikt kan worden (volgens de reclames).

De TP, degene die ik heb ontvangen, is zeker wel een stabiel toestel. Enige minpuntjes - en die had ik verwacht - is dat window (mobile) soms traag reageert. Zou niet meer moeten kunnen met deze specs, maar het blijft windows. Wél kunnen allerlei varianten software met elkaar samenwerken/tegelijkertijd werken. Bv cut-and-paste is mogelijk.

De iPhone (ervaring met de 1e gen.) heeft óók zo zijn voordelen. Over het algemeen een snelle reactie. Teruggaan naar het 'home'-scherm kan altijd. De bestaande applicatie word daarbij echter afgesloten. Geen samenwerking dus, geen cut-and-paste (al zou dat nog opgelost kunnen worden zelfs als applicaties afsluiten tussen -and- door). Echter missen er enkele business-features.

De nokias die je noemt zijn beide 'betere' toestellen qua stabiliteit (hier ga ik even vanuit, geen ervaring met beide toestellen). Daarom vind je ze ook aantrekkelijk. Ook kunnen ze meerdere applicaties tegelijk draaien. Het 'geile' aan deze toestellen is echter minder ontwikkeld. In ruil daarvoor krijg je een toestel dat niet elke 2 dagen een soft-reset nodig heeft. En een batterij die misschien wel 3 dagen mee gaat...

Kortom. In een ideale wereld zou elke 500+ euro telefoon kunnen bellen, smsen, internetten en alles ertussen in. In de realiteit wordt er een afweging gemaakt tussen features, kwaliteit en design (HW en SW).

Naar mijn mening weet Apple weet ze het beste te combineren, levert HTC de beste features én design maar iets minder kwaliteit, en Nokia levert goede kwaliteit ... maar mist voornamelijk design.

Als je écht een telefoon wilt die gewoon z'n werk doet ... dan had je de iPhone of HTC waarschijnlijk al niet geprobeerd. Dat is namelijk de moeite/frustratie van het uitzoeken hoe dingen (zouden moeten) werken niet waard. Bedenk dus nog eens of het uitzoeken van deze dingen de moeite wel waard is ...
(... voor mij wel, mijn TP bevalt me nog steeds goed !)
jouw mening deel ik dus niet. Na 2 goeie tytns, toestellen zonder al te veel problemen, mag je een goede opvolger verwachten. Immers de basis voor de techniek is al gelegd. HTC heeft bewezen dat ze een goede smartphone kunnen maken, alleen slaan ze met de Pro de plank mis. Wat dat betreft doelde ik op de vergelijking met de SE P990, die na de 910, 900 en 800, ook verwachtingen schepte die niet werden nagemaakt.
De Nokia E71 blijkt inderdaad een zeer stabiele smarphone te zijn die met een voortreffelijke test door de Duitse duurtest is gekomen. Ook zie je bij smarthponeshop 17 (!) uiterst tevreden gebruikersreviews staan. Ik kan er daar nu een aan toevoegen. Na de HTC TP toch gekozen voor de E71 en supertevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

NuKeM schreef op zondag 07 september 2008 @ 16:47:
[...]

Hier blijft het netjes op 1000ms staan. Ik heb wel nog niet getest of het effectief 1sec duurt nu.
Wel de laatste versie van Advanced Config gebruiken zoals hier al vermeld werd.
Nieuwste versie van Advanced Configuration Tool (3.2) geinstalleerd en nu werkt het inderdaad! Thanks :)
Anoniem: 111759 schreef op zondag 07 september 2008 @ 22:40:
[...]

jouw mening deel ik dus niet. Na 2 goeie tytns, toestellen zonder al te veel problemen, mag je een goede opvolger verwachten. Immers de basis voor de techniek is al gelegd. HTC heeft bewezen dat ze een goede smartphone kunnen maken, alleen slaan ze met de Pro de plank mis. Wat dat betreft doelde ik op de vergelijking met de SE P990, die na de 910, 900 en 800, ook verwachtingen schepte die niet werden nagemaakt.
De Nokia E71 blijkt inderdaad een zeer stabiele smarphone te zijn die met een voortreffelijke test door de Duitse duurtest is gekomen. Ook zie je bij smarthponeshop 17 (!) uiterst tevreden gebruikersreviews staan. Ik kan er daar nu een aan toevoegen. Na de HTC TP toch gekozen voor de E71 en supertevreden.
Ik vind dat je nu wel een erg negatief beeld schetst met "slaan ze met de Pro de plank mis". niemand verplicht jou toch tot het kopen van een HTC TP. De HTC TP is een prima toestel en er is wat business kwaliteit (lees: batterijduur) ingeleverd voor looks/fancyheid (Touchflo3d en uiterlijk nieuwe Touch serie). Dit is een tradeoff die HTC bewust gemaakt heeft om hun telefoons populair te maken voor een groter marktsegment. Als ik zie hoeveel "normale" gebruikers ik nu dagelijks met een diamond en/of pro zie lopen heeft HTC daar de plank zeker niet misgeslagen. Dat maakt het natuurlijk nog geen goed toestel, maar met een beetje tweaken (zo heet dit forum toch?) kom je al een heel eind. de HTC TP bevat alle technologie die je op dit moment in een telefoon kan hebben: WIFI, GPS, HSDPA etc. TouchFlo3d en WM6.1 werken hier prima. Als HTC nog een goede ROM uitbrengt voor de HTC TP dan komt het allemaal wel goed denk ik!

Ik hoop dat er met een ROM update nog iets aan de batterijduur gedaan kan worden. Is dit uberhaupt mogelijk en zijn er voorbeelden in het verleden waairn een ROM of firmware voor een duidelijke verbetering van het batterijleven van een (HTC) toestel gezorgd heeft?

[ Voor 86% gewijzigd door GandalfTheGrey op 08-09-2008 00:45 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05 22:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Geinig ding, zeker een verbetering tov mijn HTC Tytn (eerste versie). Heb wel per ongeluk al mijn contacten verwijderd. Ze stonden er dubbel in, van oude sim + outlook, dus ik had ze van de sim verwijderd... dág alles, blijkbaar had-ie de outlook contacten ook op sim opgeslagen. Wil ik mijn outlook contacten er opnieuw opzetten, verwijderd-ie bij mn outlook ook alles. Gebruik ik mijn oude telefoon om ze weer in outlook te krijgen, zijn ook op mijn oude telefoon de contacten weg...

Verder werkt alles soepel, snel, leuke functies etc. Echter mijn oplader werkt niet. Als ik hem in het stopcontact duw gebeurt er niks, geen schermpje of wat dan ook. Hetzelfde met mijn oude telefoonoplader (mini-usb). Als ik het kabeltje van de htc gebruik op mijn computer werkt het wel prima. Niet een heel ernstig probleem omdat ik vaak genoeg bij een laptop/pc zit, maar wel vervelend op reis e.d. Iemand die het probleem herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11-2024

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Topicstarter
DaannO schreef op zondag 07 september 2008 @ 16:00:
* DaannO is alweer klaar voor een nieuwe deeltje ;)
De derde laat ik aan iemand anders over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Laatst online: 09:46
Technicality schreef op maandag 08 september 2008 @ 01:48:
Geinig ding, zeker een verbetering tov mijn HTC Tytn (eerste versie). Heb wel per ongeluk al mijn contacten verwijderd. Ze stonden er dubbel in, van oude sim + outlook, dus ik had ze van de sim verwijderd... dág alles, blijkbaar had-ie de outlook contacten ook op sim opgeslagen. Wil ik mijn outlook contacten er opnieuw opzetten, verwijderd-ie bij mn outlook ook alles. Gebruik ik mijn oude telefoon om ze weer in outlook te krijgen, zijn ook op mijn oude telefoon de contacten weg...

Verder werkt alles soepel, snel, leuke functies etc. Echter mijn oplader werkt niet. Als ik hem in het stopcontact duw gebeurt er niks, geen schermpje of wat dan ook. Hetzelfde met mijn oude telefoonoplader (mini-usb). Als ik het kabeltje van de htc gebruik op mijn computer werkt het wel prima. Niet een heel ernstig probleem omdat ik vaak genoeg bij een laptop/pc zit, maar wel vervelend op reis e.d. Iemand die het probleem herkent?
Gaat het HTC lampje wel op de oplader branden? Anders gewoon even een nieuwe lader vragen...

Dat synchroniseren is bij mij ook wel een klusje, eerste keer dat ik hem aan de pc hing ging hij automatisch met outlook synchroniseren. Resultaat iets van 600 contacten (ook allerlei msn en andere zut) omdat ik mijn telefoonnummers in een submap had staan...

Uiteindelijk met pocketmirror in orde gekregen maar ben nog steeds bang dat ik nog een keer zoiets krijg als jij :P Hoewel dat natuurlijk ook gewoon in te stellen is/moet zijn (update alleen pc, verwijder hier en niet daar, etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Laatst online: 18-03-2023
Zojuist mijn TP besteld, ik ben blij :+ Ik heb even een vraagje over de Desktop Cradle - waarbij ik 53 euro veel geld vind overigens - , stel je TP staat in de cradle en je wordt gebeld, kan je dan op de 'opneem knop' drukken en waarbij de TP dan automatisch overschakelt op hands-free/speaker? Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Brave_Sir_Robin schreef op maandag 08 september 2008 @ 09:34:
[...]

De derde laat ik aan iemand anders over. :)
Bij deze dan: Deel 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
:)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Pro en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Pro 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman, of dat je jammergenoeg net niet thuis was toen de postbode langs kwam (of andere statusmeldingen van je bestelling)
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (Topic Report), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.