pff.. bijna 33 pond! Daar zit je dus zo over de 50 euro heen. Ik wacht even tot de mensen in Hong Kong dit wat goedkoper aan gaan bieden! Brando heeft geloof ik al genoeg gemaakt en ook inclusief versturen is dat toch wel goedkoper dan dit.Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:25:
Ik mis de aansluit mogelijkheid om een 220 lader en een PC aansluiting op de standaard HTC cradle aan te sluiten maar ik zie nu op Expansys dat ze binnenkort de "eXpansys Deluxe USB Desktop Cradle" gaan leveren. Met een DC input, Audio out en een aansluiting voor een koptelefoon of voor je PC
Deze is voor de Diamond maar die komt vast ook wel voor de TP
Verder wacht ik ook nog op een Invissible Shield van ZAGG voor de TP. Er is dacht ik een bedrijf die ongeveer hetzelfde maakt maar daar weet ik de naam even niet meer van..
Ik heb trouwens de TV-Out cable gekocht en het ziet er netjes uit. Vooral als alles stil staat gaat dat prima. Helaas zitten er nog wat lelijke schokken en strepen in bewegend beeld (CorePlayer) Hopelijk is dit iets wat nog opgelost kan gaan worden in de toekomstige ROMS ofzo. Als ik op het eigen scherm kijk ziet het er namelijk erg strak uit!
Helaas heb ik ook het probleem dat een beetje behoorlijke wmv wel heel erg stotterd. Zowel in CorePlayer (eigenlijk gewoon niet te doen) als in de Media Player. Hopelijk komt ook hier een oplossing voor.
[ Voor 5% gewijzigd door Camiel op 04-09-2008 08:21 ]