Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2] Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 129.539 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 09:23
GandalfTheGrey schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:40:
[...]

waarschijnlijk een overbodige vraag:maak je wel gebruik van een exchange server?
je kan via gprs/umts ook wel wat binnenhalen toch?
nee.. dat gebruik ik niet.
mijn vorige toetstel is iphone maar daar heb ik al mijn contacten kopieren naar outlook en nu wil ik alle contacten kopieren naar touch pro :| :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RezzZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-05 10:51
CousinBoneless schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:27:
...
De TytN had weliswaar een touchscreen, maar deze was primair bedoeld om met de stylus bediend te worden. Hoe werkt het smssen met de TP? Kun je dit ook (fatsoenlijk) op het touchscreen doen of is het toetsenbord hiervoor eigenlijk vereist?

Mijn tweede vraag gaat over de browse experience op de TP. Op youtube heb ik wat filmpjes gevonden waarbij het lijkt alsof de TP net als de Iphone volwaardige websites goed kan weergeven, itt bijvoorbeeld de TyTn met Pocket IE waarbij je slechts mobiele sites kon bekijken of crappy volledige sites. Klopt het dat dit nu verbeterd is?

Thanks!
smsen werkt prima zonder tb maar waarom zou je een TP kopen als je het onscreen tb gaat gebruiken? Ach ja, soms ben ik ook wel te lui om het tb uit te schuiven. Onscreen gaat ook wel lekker tenzij je veel moet typen.

kan je op een tytn niet gewoon de user agent veranderen? kan op de TP ook namelijk (met advanced config). als je die veranderd zou je volgens mij gewoon een volledige site moeten kunnen bewonderen als is de resolutie van een tytn gwoon erg laag dus weet ik niet of je daar wat aan zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Wouser schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 02:59:
Deze persoon vertelde mij dat hij op zijn Touch Diamond een verzekering had van 9 euro per maand. Nu vroeg ik me af of er mensen hier zijn die ook zoiets hebben? En waar regel je dat zoiets? Kun je dat gewoon bij bijvoorbeeld mediamarkt zelf regelen? Of zijn hier weer andere soort bedrijfjes voor.
Een verzekering kun je doen bij aankoop, de meeste verkopers bieden deze wel aan. In elk geval wel algebeld.nl, ik kreeg van hen nl. een mailtje met informatie na mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:10
(jarig!)
RezzZ schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:44:
[...]

smsen werkt prima zonder tb maar waarom zou je een TP kopen als je het onscreen tb gaat gebruiken? Ach ja, soms ben ik ook wel te lui om het tb uit te schuiven. Onscreen gaat ook wel lekker tenzij je veel moet typen.

kan je op een tytn niet gewoon de user agent veranderen? kan op de TP ook namelijk (met advanced config). als je die veranderd zou je volgens mij gewoon een volledige site moeten kunnen bewonderen als is de resolutie van een tytn gwoon erg laag dus weet ik niet of je daar wat aan zou hebben.
Hij had het over Pocket IE, dat is gewoon een hele andere browser dan Opera Mobile, die standaard op de TP geinstalleerd staat. Volgens mij heeft het dan ook niks te maken met welke User Agent 'ingesteld' staat, maar puur met de render engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Laatst online: 11-09 16:27
Kev7381 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:09:
[...]

sorry het lukt me nog steeds niet van outlook contact kopieren naar de touch pro.

(ik gebruik office outlook 2003)
kan iemand mij helpen :)
Het gaat echt via Active sync. Op het moment dat je je telefoon koppelt via kabel of bluetooth pair zou hij automatisch moeten gaan synchroniseren. Let wel: dit werkt alleen bij officiele versies van Outlook maar er vanuitgaande dat je die hebt zou het dus moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groofoo schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 01:07:

@DPu
mijn vriendin heeft de diamond, en ze is voor 40% doof, en klaagt steen en been over het zachte geluid.
ze had hiervoor een trinity en daar kon ze wel alles goed mee horen.
en ik vind het geluid ook vrij zacht i.v.m. de trinity.
ook ik heb hier nog niks voor gevonden.

dus als iemand daar een oplossing voor heeft?
ik kan dit bevestigen: het geluid van de Pro is erg zacht. Heb zelf 2 hoortoestellen maar zelfs daarmee was iedereen bijna onverstaanbaar. Ik heb hem 2 weken gehad. (weggedaan in verband met de frequente bekende grijze schermen overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

@Freich
ik heb hem daar ook besteld.afgelopen dinsdag.
ondanks dat ik geen reaktie`s kreeg op de mail, heb ik de telefoonmaar gepakt.
kreeg woensdag bevestiging dat ze de order aan het verwerken zijn, na mijn aandringen.
niet omdat ik de TP extra snel wil hebben, maar omdat ik mijn huidige nummer niet kwijt wil.
mede door de ietwat trage reaktie van orange had ik dus maar tot vandaag de tijd om mijn nummer te porteren.
dus ik hoop dat het gelukt is daar bij die smartphonestunts.
Ben benieuwd wanneer jij hem dan binnen hebt.
Ik had dus de 21e bevestiging dat ze alle papieren hebben ontvangen, en dat het enkele dagen kan duren voordat er toestemming is om het nummer over te zetten en daarna sturen ze de bestelling.

Maandag maar bellen dan...

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
curry684 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 01:55:
Volgens Google Maps zit ik in Brazilie - gaaf 8)7
Stuur je me wel even een kaartje? :+

Betreffende het zachte geluid tijdens het bellen. De mensen die daar last van hebben, weten jullie dat je het gesprekvolume apart moet instellen en dat dit alleen kan als je aan het bellen bent? Als je deze tijdens het bellen op max. zet, is ie dan nog steeds te zacht?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
ja dat wist ik, en ja voor mijn vriendin is dat nog steeds te zacht.

maar overall is het geluid ook zachter dan de trinity en ook zachter dan de spv M500 (ja een oudje ik weet het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 20:07
Nou ik heb hem nu ook een dikke week en mijn ervaringen zijn:

- Een aantal toetsen op het uitschuifbare toetsenbord doen het niet :( Hij moet dus sowieso terug.
- Batterij duur valt tot nog toe erg tegen, dit kan te maken hebben met mijn vakantie waar de TP heel vaak op zoek was naar een verbinding

- Software werkt erg goed nog geen vastlopers gehad en alles gaat erg vloeiend.

Als de harde toetsen weer werken ben ik erg tevreden met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Onedayflyer682 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:58:
Nou ik heb hem nu ook een dikke week en mijn ervaringen zijn:

- Een aantal toetsen op het uitschuifbare toetsenbord doen het niet :( Hij moet dus sowieso terug.
- Batterij duur valt tot nog toe erg tegen, dit kan te maken hebben met mijn vakantie waar de TP heel vaak op zoek was naar een verbinding

- Software werkt erg goed nog geen vastlopers gehad en alles gaat erg vloeiend.

Als de harde toetsen weer werken ben ik erg tevreden met het toestel.
Dat is wel extreem klote. Deden je toetsen het meteen al niet of zijn ze op den duur "kapot" gegaan?

Ik heb ook nog steeds iets raars. Ik heb hele tijd het "Geen verbindingen actief" symbool in beeld. Terwijl ik wel kan internetten, e-mailen youtuben. Tijdens het internetten oid blijft dit symbool als nog in beeld en verandert niet naar iets anders. Als ik op die icoontjes tik krijg ik in het ballonnetje:
NL KPN
KPN Internet (GPRS, 3G)

Gister had ik nog het "G" symbool in beeld, maar die krijg ik niet meer terug. Iemand een idee hoe ik dit fix? En daarbij: Hoe weet ik of ik wel een USIM kaart hebt? Mijn SIM-kaart is namelijk meer dan 4 jaar oud.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boondock_Saint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11-2023
We kunnen ondertussen wel concluderen dat het een erg fijne telefoon is, maar wel eentje met kinderziektes. :)

Is er al een datum voor een ROM update van HTC bekend?

[ Voor 3% gewijzigd door Boondock_Saint op 30-08-2008 14:33 ]

Blasphemy is a victimless crime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fly
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 11:04

fly

Live Is Just.........

Zo moest weer een hoop bijlezen, gaat lekker hard hier!

Batterij leeft nu ongeveer anderhalve dag tot 2 na een weekje gebruik dus we hebben vooruitgang :), heb overigens gemerkt dat gamen op de TP aardig wat energie vergt...

Heeft er iemand ervaring met Tomtom 7 en gsen? Bij mij werken ze niet samen (gsen werkt overigens heel slecht bij mij soms wel soms niet..) en wilt het beeld niet kantelen naar landscape, enige oplossing is dat ik in instellingen handmatig de scherm zet naar landscape en dan vanuit startmenu naar tt7 te gaan, want als je naar tflo3d gaat zit je weer in normale mode :/. En ik heb liever een landscape mode in tt7..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 20:07
GandalfTheGrey schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:55:
[...]

Dat is wel extreem klote. Deden je toetsen het meteen al niet of zijn ze op den duur "kapot" gegaan?
Ze hebben inderdaad nog nooit gewerkt, het gaat om de letters, O, I en de backspace. Zonder die letters werkt niet erg fijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groofoo schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:49:
ja dat wist ik, en ja voor mijn vriendin is dat nog steeds te zacht.

maar overall is het geluid ook zachter dan de trinity en ook zachter dan de spv M500 (ja een oudje ik weet het)
Misschien dat onderstaande helpt?!

Q: How do we boost the speaker volume via the registry?
A: You don't, you boost it through WOW HD SRS. Start >> Settings >> System >> WOW HD SRS Settings >> Set To HeadPhones (even if it's for the internal speaker) >> TruBass Tab >> Increase and play with Input Gain & OutPut Gain.

De werkende versie WoW HD SRS kan je hier vinden. Wel op je device installen en niet op je geheugenkaart. Meer info hier. Als je in dat topic even bij post #54 kijkt zie je hoe je de input/outputgain-tab krijgt in SRS WOW.
GandalfTheGrey schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:55:
[...]

Hoe weet ik of ik wel een USIM kaart hebt? Mijn SIM-kaart is namelijk meer dan 4 jaar oud.
Even je sim eruit halen. Als het goed is staat er dan voor het nummer usim. Zoniet, dan kan je een nieuwe bestellen of halen bij KPN. Had hier hetzelfde..ook een oude sim .

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:39

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Kev7381 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:48:
[...]

nee.. dat gebruik ik niet.
mijn vorige toetstel is iphone maar daar heb ik al mijn contacten kopieren naar outlook en nu wil ik alle contacten kopieren naar touch pro :| :/
Wat heb je zelf allemaal geprobeerd om het syncen aan de praat te krijgen? Je brult hier alleen maar dat het je niet lukt, maar er zijn zo veel stapjes vanaf het installeren van activesync, het aansluiten van de telefoon en het daadwerkelijk synchroniseren van je contacts. Als je dan een beetje logisch nadenkt dan snap je denk ik wel dat wij je niet zo maar een passend antwoord kunnen geven.

Overigens hoef je ook geen exchange server te gebruiken. als je (net als ik) gewoon Outlook gebruikt als mailclient bijvoorbeeld, kun je je kalender en je contacten ook synchroniseren met je telefoon. Alleen niet draadloos ;)

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Laatst online: 11-09 16:27
Freich schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:27:
Heeft iemand hier ervaring met http://www.smartphonestunts.nl ?
Wacht dus nog steeds op m'n touch pro en op m'n mail van woensdag nog geen reactie...

Heb t gevoel dat ik aan t lijntje word gehouden en ze dat toestel gewoon niet hebben oid.

21e hadden ze de papieren ontvangen incl. nummerbehoud aanvraag, zoiets duurt normaal max. 10 dagen als t goed is. Zal erom spannen...
Wel irritant dat ik geen flauw benul heb wat er gaande is en hoever het al met de providers is geregeld.

Annuleren lijkt me ook lastiger gaan, omdat er providers bij betrokken zijn. Hopelijk hoeft dat niet zover te komen :)
Ik heb daar een jaar of twee geleden mijn Imate SP5 (HTC Tornado) besteld, en na enkele weken vertraging ontvangen. Toen ik een keer schade had hebben zij mij via HTC binnen een week een nieuwe laten bezorgen :). Ik was er dus wel positief over :)

Edit: Off topic: De Tmobile site is offline wegens onderhoud, wellicht dat ze de mobiele abonnementen ook direct aanpassen :)

Ik heb even gegoogled maar kon niet direct antwoord vinden. Wat zijn de verschillen tussen de Tmobile MDA Vario IV en de TP behalve de minieme uiterlijke verschillen? Ik heb nooit een branded toestel maar deze lijkt toch wel een stuk goedkoper. Wat zijn de na/voordelen van een branded toestel? Thanks

[ Voor 18% gewijzigd door CousinBoneless op 30-08-2008 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ingaande op de MDA Vario IV; zijn er verschillen met de TP, en zo ja, welke?

Op de website van t-mobile wordt hier vrij weinig informatie over gegeven en is verder alleen een foto van de voorkant te zien (is de achterkant bijv. grijs?)

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk er sterk over na om een Touch pro aan te schaffen, maar enige wat ik nog zou moeten weten voor ik beslis is of de mobile MSN erop werkt of als er een alternatief is.. gezien het microsoft/windows is vermoed ik van wel maargoed, je weet maar nooit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:02:
Ik denk er sterk over na om een Touch pro aan te schaffen, maar enige wat ik nog zou moeten weten voor ik beslis is of de mobile MSN erop werkt of als er een alternatief is.. gezien het microsoft/windows is vermoed ik van wel maargoed, je weet maar nooit :D
msn mobile is pre-installed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:47:
[...]

Bij mij is dit zonder mijn geheugenkaart 43% en met geheugenkaart 51%

Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit minder wordt?
Bij mij is het met geheugenkaart 38%! Aardig verschil dus nog... :|
En wat is jouw gemiddelde batterijduur dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:26:
[...]

Ehm.. boeiend? Zolang ie niet boven de 80/85% uitkomt is er geen probeem toch? Start maar eens een zooi programma's op.. geheugen krijg je toch niet vol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maandag even een telefoontje wagen naar de reparatie afdeling van HTC.
Zie in de status: reparatie of vervanging :/
En aangezien mijn TP softwarematig geen problemen geeft heb ik liever een andere behuizing als dat kan.
/me leest hier te vaak de woorden: "grijs scherm" :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
CousinBoneless schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:00:
Ik heb even gegoogled maar kon niet direct antwoord vinden. Wat zijn de verschillen tussen de Tmobile MDA Vario IV en de TP behalve de minieme uiterlijke verschillen? Ik heb nooit een branded toestel maar deze lijkt toch wel een stuk goedkoper. Wat zijn de na/voordelen van een branded toestel? Thanks
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:17:
Ingaande op de MDA Vario IV; zijn er verschillen met de TP, en zo ja, welke?

Op de website van t-mobile wordt hier vrij weinig informatie over gegeven en is verder alleen een foto van de voorkant te zien (is de achterkant bijv. grijs?)
Hij is alleen in NL versie verkrijgbaar volgens de T-Mobile winkel in Utrecht Overvecht waar ik vanmiddag was.

Zie dit bericht op GSM Helpdesk voor info.

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/1960.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/1962.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/1963.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/1965.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/1966.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/1967.jpg

De toetsen zijn horizontaal geflipt, en het TouchFLO 3D theme is roze :X

Iets anders, hoe kan ik het theme overigens bewerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 19:10
Verticaal geflipt bedoel je. Als 't goed is er een gewone ROM op te flashen met de standaard theme. Maar aangezien nog niemand dat daadwerkelijk getest heeft met de Vario IV, is dat niet 100% zeker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 23:49

MXL

Even een kleine vraag,

Als ik de bel toets indruk krijg ik de laatst gebruikte nummers. Bij sommige contacten kan ik met de pijltjestoetsen switchen tussen mobiel, huis en werk, bij andere contacten kan dit niet. Dit terwijl er bij deze contacten wel meerdere nummers beschikbaar zijn. Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik dit kan oplossen. Ik moet nu dan eerst het volledige contact oproepen en handmatig het juiste nummer opzoeken.

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
IceEyz schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:31:
Verticaal geflipt bedoel je. Als 't goed is er een gewone ROM op te flashen met de standaard theme. Maar aangezien nog niemand dat daadwerkelijk getest heeft met de Vario IV, is dat niet 100% zeker..
Ik raak altijd geflipt of het nou horizontaal of verticaal is. Kijk je naar de richting van de flip of de as waarover geflipt wordt? 8)7

In ieder geval, de Dial en Hang-up toetsen verwisselen van plaats met de Home en Back toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ben nu met de Pro aan het spelen en er vallen me even snel een paar dingen op:

1: Hij is zwaar...

2: Beetje lelijke achterkant tov de normale Diamond..

3: Wel erg snel!

4:Beetje lompt. Hij is voor mijn gevoel niet zo doordacht als de Diamond. Wel zonde want het is nu echt een Diamond met tobo en dat had ik toch liever net wat anders gezien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Heeft er al iemand een mooie houder voor in de auto gevonden /getest ?

Grtzz

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
DaannO schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:41:

4:Beetje lompt. Hij is voor mijn gevoel niet zo doordacht als de Diamond. Wel zonde want het is nu echt een Diamond met tobo en dat had ik toch liever net wat anders gezien :X
1. Get a workout! :9

2. Hoezo, zijn ze niet gelijk, de achterkanten?

3. 8)

4. Please elaborate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Zow, ik heb hem nu 2 dagen :) de postbezorg-persoon kwam net voordat ik weg moest naar mijn werk de Touch Pro afleveren 8)

Wat een mooi apparaat zeg, zeker wel een hele verbetering tov. mijn 'oude' HTC P3300.
Een supermooi scherm en een zeer handig toetsenbord, stukken eenvoudiger SMSen kloppen nu.

Ik heb er TT7 op draaien en merkte daarbij 2 dingen:
  • Wanneer ik iets intoets met het hardware-keyboard dan wordt er achter (elke) letter een A met zo'n rondje erboven geplaats :( Iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden?
  • TomTom 7 schijnt last te hebben van een soort van lag, je rijdt al veel verder dan dat de TT in de gaten heeft. Hierdoor kun je dus wel eens een afritje missen. Iemand enig idee wat hieraan gedaan kan worden?
Verder lust de TP vooralsnog best wel wat stroom, een accu gebruik je er wel doorheen op een dag, maar goed de accu moet meestal een paar keer opgeladen worden voordat hij zijn uiteindelijke vermogen levert, ik heb dus nog goede hoop.

gelukkig ook nog geen 'broken glass' scherm of grijs scherm gehad :)

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Hoe kan ik zien hoeveel data ik heb binnengehaald via GPRS/3G/HSDPA? Momenteel nog geen FUP Internet abbo dus ik wil weten of ik al door de 25 Mb heen ben bij Orange World

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:43
Freich schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:27:
Heeft iemand hier ervaring met http://www.smartphonestunts.nl ?
Wacht dus nog steeds op m'n touch pro en op m'n mail van woensdag nog geen reactie...

Heb t gevoel dat ik aan t lijntje word gehouden en ze dat toestel gewoon niet hebben oid.

21e hadden ze de papieren ontvangen incl. nummerbehoud aanvraag, zoiets duurt normaal max. 10 dagen als t goed is. Zal erom spannen...
Wel irritant dat ik geen flauw benul heb wat er gaande is en hoever het al met de providers is geregeld.

Annuleren lijkt me ook lastiger gaan, omdat er providers bij betrokken zijn. Hopelijk hoeft dat niet zover te komen :)
Ik heb daar ook besteld en ze vertelden mij dat ze het zo druk hebben, dat ze achterlopen met uitleveren. Het toestel is echter vrijdag verzonden aan mij. Helaas betekent dat dat ik het pas woensdag heb... :(

Ontopic: ik ben erg benieuwd naar het belvolume en de vastlopers. Mijn Touch Cruise heeft toch die kinderziektes allemaal niet gehad (ook niet de bekende) dus misschien heb ik nu weer geluk? Toch wel raar met allemaal dezelfde software versies erop. Je zou verwachten dat iedereen dan dezelfde problemen moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
Soeski schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 10:41:
Toch wel raar met allemaal dezelfde software versies erop. Je zou verwachten dat iedereen dan dezelfde problemen moet hebben.
op xda hebben er ook mensen last van het broken glass effect.
ze vermoeden daar dat het ook wel eens een video driver kan zijn.
en aangezien sommige de tf3d dan nog kunnen uitzetten in hun today screen, en alles weer normaal is,
totdat ze de tf3d weer aan zetten en het broken glass weer terug komt.
althans dat is wat ik er op uitmaak.
mischien vreet dat tf3d wel teveel van de video chip.

ik ben benieuwd of HTC er een oplossing voor vind, danwel dat ze er van op de hoogte zijn.

wat de grey screen of death betreft, dat vind ik zorgwekkender.
ik kan me voorstellen dat je daar helemaal niet vrolijk van word, aangezien er nog al veel mensen vertrouwen op de wek functie van de telefoon, o.a. ikzelf.
vooral als ik de morgen ploeg heb.

en offtopic over smartphonestunts....
ik hoef mijn bestelling niet snel te hebben, wil rustig nog 2 tot 3 weken wachten.
maar ik wil mijn nummer behouden en daar hadden ze tot vandaag de tijd voor om dat aan te vragen bij orange.
dus ik hoop dat ze dat ook hebben gedaan.
zou knullig wezen dat ik mijn telefoon nummer welke ik al 8 jaar in mijn bezit heb kwijt raak.

back on semi topic.
het geluid van mijn vriendin haar diamond is ondanks de hier aan gedragen tip over SRS wow, nog niet veel verbeterd.

helemaal back on topic
en dan nog het probleempje met TT7 en het toesenbord van de TP, zou dit niet een probleem van TT kunnen zijn?
aangezien de overige software wel goed werkt?
althans ik heb daar nog geen klachten over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:41:

1: Wat verwacht je anders van zo'n toestel. Persoonlijk vind ik dit wel prettig.

2: Heb de diamond ook gehad en ze zijn precies hetzelfde op de flitser en de afwerking vh materiaal. Bij de diamond blijf je aan het poetsen.

4: Leg eens uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:26:
[...]

Nu is hij meestal rond de 48, 49% met geheugenkaart...

Weet niet, niet echt bijgehouden, maar ongeveer anderhalve dag tot 2 dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-03 12:24

MIT

KerMIT

Heb net de Vario besteld en krijg 'm van de week binnen. Eigenlijk wil ik meteen de originele ROM erop hebben. Krijg ik nou problemen doordat de home en bel toetsen verwisseld zijn? Iemand tips voordat ik aan de slag ga?

No Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste medetweakers,

Ben sinds kort in het bezit van deze smartphone, maar kom er maar niet achter hoe ik de achtergrond fatsoenlijk verander. ik heb wel een afbeelding ingesteld als achtergrond. maar hij komt er niet te staan.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen ?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
volgens mij moet dat via de instellingen van tf3d.
daar heb je een optie om een afbeelding als achtergrond te selecteren.
echter bij mijn vriendin haar diamond laat deze maar een een klein stukje van de afbeelding zien.
dus hij scaled de afbeelding niet naar schermresolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 15:48
Stel je achtergrond maar eens in en druk dan op start.. ;)

TF3D heeft zijn eigen achtergond en skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon ff naar (in TF3D) naar : Menu > Achtergrond (achtergrond startscherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 12:04:
[...]

1: Wat verwacht je anders van zo'n toestel. Persoonlijk vind ik dit wel prettig.

2: Heb de diamond ook gehad en ze zijn precies hetzelfde op de flitser en de afwerking vh materiaal. Bij de diamond blijf je aan het poetsen.

4: Leg eens uit...
De uitleg zal wel volgen ergens volgende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Zouden mensen die de Pro hebben eens kunnen vertellen hoe makkelijk je er mee internet?

Ik weet wel dat het heel makkelijk is om te doen, en dat het intuitief werkt enzo. Maar hoe gemakkelijk gebruik je het nou werkelijk? Is het écht snel, of wacht je op elke website tien seconden om te laden? Navigeer je makkelijk, lees je genoeg per scherm..?

Is het een kandidaat als vervanger van 't krantje in de trein? Kan ik net zo snel en makkelijk over GoT browsen, lezen en posten als op een laptop?

Kortom, is het echt do-able, internetten op je mobiel, net als op de laptop/pc?

offtopic:
Ik zou het graag zelf uit-testen, maar waar leen je een Pro mét onbeperkt internet? Als de MediaMarkt (669,- geloof ik, omg) een Pro terug neemt als 'ie niet bevalt, dan zou ik misschien met een Prepaid kaartje het eens kunnen proberen.. maar dat risico wil ik niet nemen voor zoveel geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
IceEyz schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 17:18:
Kortom, is het echt do-able, internetten op je mobiel, net als op de laptop/pc?

offtopic:
Ik zou het graag zelf uit-testen, maar waar leen je een Pro mét onbeperkt internet? Als de MediaMarkt (669,- geloof ik, omg) een Pro terug neemt als 'ie niet bevalt, dan zou ik misschien met een Prepaid kaartje het eens kunnen proberen.. maar dat risico wil ik niet nemen voor zoveel geld...
Nee het internet niet zo makkelijk als op je laptop maar dat lijkt me ook logisch. Het internet met Opera echter wel een stuk beter dan met IE uit WM.
De website laad-tijd is afhankelijk van de snelheid van je internet verbinding dus daar valt ook niet veel zinnings over te zeggen.

Je kunt de i-net pagina's verschuiven met je vingertop ala Iphone en inzoomen op een stuk van de pagina door te dubbel-tappen. Ik heb zelf een Ipod Touch (deze is te koop neem contact op via pm ;) ) en daarop zit safari net als bij de Iphone. Het surfen met de Touch Pro doet daar niet veel voor onder, ik ben er erg tevreden over.

Ik weet niet waar je vandaan komt maar als je bij mij in de buurt woont (spijkenisse) dan mag je wat mij betreft wel ff komen kijken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
der_roedie schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 18:11:
Nee het internet niet zo makkelijk als op je laptop maar dat lijkt me ook logisch. Het internet met Opera echter wel een stuk beter dan met IE uit WM.
De website laad-tijd is afhankelijk van de snelheid van je internet verbinding dus daar valt ook niet veel zinnings over te zeggen.

Je kunt de i-net pagina's verschuiven met je vingertop ala Iphone en inzoomen op een stuk van de pagina door te dubbel-tappen. Ik heb zelf een Ipod Touch (deze is te koop neem contact op via pm ;) ) en daarop zit safari net als bij de Iphone. Het surfen met de Touch Pro doet daar niet veel voor onder, ik ben er erg tevreden over.
Snelheid ga ik uit van min 768kbit/s, dus Telfort/T-Mobile vanaf morgen/Vodafone, of WLAN.

Dat het beter is dan IE in WM, snap ik, en ook de navigatiemogelijkheden ken ik, alleen wil ik weten hoe het bevalt ten opzichte van een laptop:

Is het leuk dat je kunt surfen en nieuws lezen, of doe je het ook echt? - Of wil je daarvoor een groter scherm?

Hoeveel tijd ben je extra kwijt met het surfen op een mobiel t.o.v. een laptop? Of is dat te veel? ;)

Ik wil dat graag weten omdat ik 'm daarvoor wil kopen, maar als blijkt dat het eigenlijk nog steeds niet werkt om de grote websites te bezoeken en te lezen, dan wil ik 't niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Ik heb een aantal pagina's terug een post gemaakt via de TP. Het browsen an sich gaat uitstekend. Snelle laadtijden via WiFi en via een simpele GPRS viel het me ook niet tegen. Echter ik heb tijdens het posten 2 afbeeldingen via xs.to ge-upload en gepost, en dat duurde wat langer.

Het corrigeren van tekst in het tekstvak bij het maken van een post lijkt met de backspace-knop te moeten, dat is automatisme. Alleen betekent backspace, tekstvak of niet, dat Opera een pagina terug gaat. En zodoende heb ik drie keer mijn post opnieuw moeten maken. Dit werkt dus erg vervelend, en vereist dat je anders moet typen.

Het algemene browsen, met tabs e.d., gaat prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
El-Loco schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 18:43:
Het algemene browsen, met tabs e.d., gaat prima. :)
Dat hoor ik graag _/-\o_.

Kortom, je vind je TP een waardige internetvervanger als er even geen laptop beschikbaar is (?), want dat is mijn bedoeling.. (En deze woorden zocht ik in m'n vorige posts 8)7 ).

Natuurlijk hoeft 't voor mij niet exact hetzelfde te zijn, mja, kan ik er in ieder geval *iets* van maken i.t.t. in de winkel staan pielen op de WLAN van de winkel ernaast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat gedoe met die grijze schermen blijft raar verschijnsel. Als het sw-matig zou zijn, zou iedereen er last van moeten hebben, er van uitgaande dat er maar een sw-versie bestaat. Ik heb mijn TP weg gedaan ivm dat vastloopgedoe, maar begrijpt dat lang niet iedereen dat heeft. Hoe komen we er nu achter waar het aan ligt. Zou er graag weer terug kopen maar heb geen zin om opnieuw met die vastlopers te worden geconfronteerd. En mijn toestel was nog helemaal "maagdelijk". Niks getweakt of programma's er op gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 22:45

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Topicstarter
El-Loco schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 18:43:
Het corrigeren van tekst in het tekstvak bij het maken van een post lijkt met de backspace-knop te moeten, dat is automatisme. Alleen betekent backspace, tekstvak of niet, dat Opera een pagina terug gaat.
maar hoe moet het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

der_roedie schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 02:25:
Hoe kan ik zien hoeveel data ik heb binnengehaald via GPRS/3G/HSDPA? Momenteel nog geen FUP Internet abbo dus ik wil weten of ik al door de 25 Mb heen ben bij Orange World
Op je TP zelf waarschijnlijk wel te meten met e.o.a. progje, maar je kunt het ook altijd chechen via "Mijn Account" op orange.t-mobile.nl. Inloggen bij "Mijn Account" en daar kun je ook je dataverbruik checken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 12:24:
[...]

Nu is hij meestal rond de 48, 49% met geheugenkaart...

Weet niet, niet echt bijgehouden, maar ongeveer anderhalve dag tot 2 dagen..
Dan zal er bij mij dus niets "verborgen draaien"... Ik vroeg me zomaar af of het % geheugenverbruik nog veel van invloed is op de batterijduur, maar die is bij mij dus ongeveer hetzelfde (1,5 dag zo'n beetje). Hoop dat het nog wat beter wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Weet iemand hoe je op de TP de toegangspunt voor t-zones instelt? Dus naast t-mobile internet en t-mobile mms? T-zones heb je/ik namelijk nodig om Rabomobiel te bereiken...

Of een andere manier? (en nee niet via de normale manier met rabo-reader voorstellen ;) )

[ Voor 21% gewijzigd door Mau_Maus op 31-08-2008 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Standaard staan er een aantal muziekjes op de TP... Deze "mag"ik niet verwijderen via de verkenner... Weet iemand hoe ik deze restrictie uit kan schakelen en zodoende toch de muziekjes kan verwijderen?

Ook heb ik zojuist eens die TouchFlo 3d customizer gedownload.. Erg handige tool. Heb nu ipv de standaard black theme de vodafone Red/white theme geinstalleerd.

Is een prima afwisseling mijns inzien :)

[ Voor 34% gewijzigd door Dacide op 31-08-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:57
Dacide schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:37:
Standaard staan er een aantal muziekjes op de TP... Deze "mag"ik niet verwijderen via de verkenner... Weet iemand hoe ik deze restrictie uit kan schakelen en zodoende toch de muziekjes kan verwijderen?
Via de PC kun je ze niet verwijderen, maar op de TP zelf kun je de mappen/mp3's wel verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook heb ik zojuist eens die TouchFlo 3d customizer gedownload.. Erg handige tool. Heb nu ipv de standaard black theme de vodafone Red/white theme geinstalleerd.

Via waar heb je deze gedownload, want ik wil ook graag een ander kleurtje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcFer schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:08:
[...]

Via de PC kun je ze niet verwijderen, maar op de TP zelf kun je de mappen/mp3's wel verwijderen.
Kun je ook mappen toevoegen? Ik heb nl de bestaande mappen wel gevonden, maar de door mij aangemaakte map zie ik niet in de bibliotheek... :-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcFer schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:08:
[...]

Weet je ook waar deze bestanden staan? Ik heb ze volgens mij verwijderd uit de My Documents -> Mijn muziek map. Deze is nu helemaal leeg, maar 2 van de 4 standaard nummers van HTC staan nog in de Touchflo muziek speler. Ook wel raar dat je twee wel kunt verwijderen, en de andere 2 niet. :?

Ik heb de TP trouwens dinsdag binnen gekregen en sindsdien beetje gespeeld en getweaked en ook het alarm een paar keer gebruikt. Ben gelukkig geen rare dingen tegengekomen zoals de grijze schermen. Heeeel af en toe een reset omdat hij vastloopt (of ik heb gewoon geen geduld :P). Voor de rest geen problemen en ik ben er dan ook superblij mee!
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:15:

De werkende versie WoW HD SRS kan je hier vinden. Wel op je device installen en niet op je geheugenkaart. Meer info hier. Als je in dat topic even bij post #54 kijkt zie je hoe je de input/outputgain-tab krijgt in SRS WOW.
Nog een vraagje, ik heb deze .cab geinstalleerd. Hij doet het wel, en ik merk volgens mij een kleine verbetering. Het volume is in ieder geval wat luider geworden. Alleen heb ik het probleem dat ik het volume op geen enkele manier meer kan regelen, zowel in de muziek speler van Touchflo als in Windows Media. Heeft iemand ditzelfde probleem?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2008 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Voor de foutieve tekst gaan staan of deze selceteren en dan Del (fn+Backspace) gebruiken.
Mau_Maus schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:25:
Weet iemand hoe je op de TP de toegangspunt voor t-zones instelt? Dus naast t-mobile internet en t-mobile mms? T-zones heb je/ik namelijk nodig om Rabomobiel te bereiken...

Of een andere manier? (en nee niet via de normale manier met rabo-reader voorstellen ;) )
Settings -> Connections -> Connections -> Advanced tab -> Select Networks -> New ->
Name: T-Mobile t-zones -> Modem tab -> New... ->
Name: T-Zones ; Modem: Cellulair Line (GPRS, 3G) -> Next -> Access Point Name: wap -> Finish

Echter, volgens mij zijn ze al een tijdje overgestapt naar het internet APN voor zowel t-zones als gewoon internet. Ik weet het niet zeker, ik zou zeggen probeer het maar zoals ik hierboven beschreef.

Ik internet steeds vaker met mijn TP dan met mijn laptop. Ook grijp ik voor de email sneller naar de TP dan naar de laptop. Alleen sommige flash sites rendert Opera niet helemaal goed, maar daar heb ik mee leren leven, het is de schuld van de websites die niet een betere begaanbare site aanbieden als alternatief op het flash gebeuren. Burgerking.nl laat mij altijd in de steek, ze hebben niet eens een HTML only gedeelte met de adressen van de restaurants, dus als ik mij ergens onbekend bevind en wil weten waar ik een BK kan vinden kom ik altijd bij een McD's terecht 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Coromoto op 31-08-2008 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto

Ik zou ook graag willen weten waar je het over hebt en waar vandaan vooral, ik kan er zo 1-2-3 niet uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:57
Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:51:
[...]

Weet je ook waar deze bestanden staan? Ik heb ze volgens mij verwijderd uit de My Documents -> Mijn muziek map. Deze is nu helemaal leeg, maar 2 van de 4 standaard nummers van HTC staan nog in de Touchflo muziek speler. Ook wel raar dat je twee wel kunt verwijderen, en de andere 2 niet. :?
Klopt, die andere muziek staat in een andere map, namenlijk ROOT/CONTENT. Als je de muziek uit deze map verwijderd zal alles weg zijn in de touchflo music player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Laatst online: 12-09 15:48
Ik heb een hele domme vraag misschien, maar is het ook mogelijk om bestanden (plaatjes ed) over bluetooth te versturen?

Zie zelf namelijk alleen maar de optie om te verzenden als sms en dergelijke, maar het lijkt me toch wel dat dit mogelijk moet zijn!?!

Verder ben ik echt enorm tevreden over het apparaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Coromoto schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 23:10:
[...]
Settings -> Connections -> Connections -> Advanced tab -> Select Networks -> New ->
Name: T-Mobile t-zones -> Modem tab -> New... ->
Name: T-Zones ; Modem: Cellulair Line (GPRS, 3G) -> Next -> Access Point Name: wap -> Finish

Echter, volgens mij zijn ze al een tijdje overgestapt naar het internet APN voor zowel t-zones als gewoon internet. Ik weet het niet zeker, ik zou zeggen probeer het maar zoals ik hierboven beschreef.
Eerlijk gezegt geen idee wat je met apn bedoeld, maar ik weet zeker dat ik een aparte data verbinding moet opzetten, als wap zodat mijn nummer wordt meegezonden, anders werkt rabo mobiel niet. maar super bedankt voor de info. ik ga er morgen even mee rommelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0ridin schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 23:55:
Ik heb een hele domme vraag misschien, maar is het ook mogelijk om bestanden (plaatjes ed) over bluetooth te versturen?

Zie zelf namelijk alleen maar de optie om te verzenden als sms en dergelijke, maar het lijkt me toch wel dat dit mogelijk moet zijn!?!

Verder ben ik echt enorm tevreden over het apparaatje :)
Volgens mij moet je dat gewoon doen via de verkenner. Als je daar de muziek en plaatjes hebt gevonden krijg je de optie om te verzenden via Bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:22:
[...]

Je kan hem vinden op ftd.nu.

Of voor de thema's zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=409901

Je hebt wel de nieuwste config tool nodig om de thema's te veranderen....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2008 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-07 18:00

tim427

Turbulence!

Misschien een hele domme vraag: Maar als ik een Nederlandse Windows Mobile koop. Kan ik deze dan om toveren in het Engels?

Ik heb op google niet meer kunnen vinden dan de rom flashen naar een Engelse... Is dit mogelijk door een HTC Touch Pro Engelse rom te gebruiken? Ook qua licentie?

Ik prefereer een Engelse namenlijk, maar ik kan een Nederlandse voor een leuk prijsje krijgen...

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Dat flashen kan als je eerst HardSPL installeert. Hoe dat dan met licenties zit, weet ik niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Upquark op 01-09-2008 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:22:
[...]

Ik heb hem via de nieuwsgroepen gedownload.. Maar hij zal vast ook op andere plekken te vinden zijn.

vooralsnog kan je er 3 andere themes bij downloaden.. O2 blue, Vodafone Red en Standard Black. Die van Vodafone vind ik erg mooi hoor.

Ook kan je alle standaard tweaks zo in een keer uitvoeren (o.a. wake on sms, TF3d performance tweaks, programma's sluiten met het kruisje (ipv minimaliseren). Ook kan je het aantal tabs aanpassen en de volgorde hiervan.. etc etc.

[edit]

zie hier:
http://www.slashphone.com...-configuration-tool-08836
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=405749

[ Voor 10% gewijzigd door Dacide op 01-09-2008 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
Wil toch nog even terug komen op Opra browser in combinatie met de site hyves.
Ik vind de site aardig werken. Hij laat hem goed zien maar volgensmij werken de javascripts ofzo gewoon niet. je kan namelijk niet gebruik maken van paging of bijvoorbeeld een "krabbel" plaatsen.
Doordat de paging niet werkt is het lastig om bijvoorbeeld foto's te bekijken.

Kan je niet ergens iets installeren zodat javascripts wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
javascript staat standaard aan in opera.. dus dat zal het niet zijn.

Maar is het niet zo dat het krabbelsysteem échte Java is ipv javascript. OF is het een ajax oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
  • Laatst online: 27-07-2024
Wie o wie kan me zeggen hoe ik kan zorgen dat de TP geen verbinding maakt met internet zonder dat ik daar uitdrukkelijk toestemming voor heb gegeven? Volgende week zit ik in verweggistan en heb liever niet dat de TP verbinding maakt met internet als ik per ongeluk het weer of google maps ofzo aanklik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

here2stay schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:58:
Wie o wie kan me zeggen hoe ik kan zorgen dat de TP geen verbinding maakt met internet zonder dat ik daar uitdrukkelijk toestemming voor heb gegeven? Volgende week zit ik in verweggistan en heb liever niet dat de TP verbinding maakt met internet als ik per ongeluk het weer of google maps ofzo aanklik..
Even het programma NoData zoeken op google en dan installeren.
Daarmee kan je alles permanent en heel eenvoudig uitzetten en ook weer aanzetten wanneer je terug bent van verwegistan.

Et voila! http://www.myblackjack2.c...utilities/modaco-no-data/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
Dacide schreef op maandag 01 september 2008 @ 09:23:
javascript staat standaard aan in opera.. dus dat zal het niet zijn.

Maar is het niet zo dat het krabbelsysteem échte Java is ipv javascript. OF is het een ajax oplossing?
Lijkt mij niet dat het java is... ik denk dan eerder ajax... maar dat is ook weer javascript :/

Het rare is ook dat je heel de paging ook gewoon niet ziet. Ok, dat de link niet werkt prima, maar je ziet ook helemaal niet pagina 1, 2, 3 staan enz...

[ Voor 16% gewijzigd door LockTar op 01-09-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 01:54:
[...]

Volgens mij moet je dat gewoon doen via de verkenner. Als je daar de muziek en plaatjes hebt gevonden krijg je de optie om te verzenden via Bluetooth.
Ah! Ik had idd ook in verkenner gekeken maar zag de optie 'bestand overzenden' niet. Zat ook daar weer bij verzenden te kijken. Tnx! (Wel matig dat je dat niet direct vanuit mediaplayer, album en al die dingen kunt doen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:02:
[...]

Even het programma NoData zoeken op google en dan installeren.
Daarmee kan je alles permanent en heel eenvoudig uitzetten en ook weer aanzetten wanneer je terug bent van verwegistan.

Et voila! http://www.myblackjack2.c...utilities/modaco-no-data/
Ik heb dat NoData tooltje vaak genoeg voorbij zien komen in deze thread. Maar waarom heb je dit nodig, als je in de Comm Manager al de optie hebt om Data Connections aan of uit te zetten. Ik heb in ieder geval nog nooit een data connectie opgezet / kunnen zetten als in Comm Manager Data Connections uit stond.

Tevens kan de internetconnectie veranderd worden naar een niet werkende connectie (bijv. WiFi) door in Settings -> Connections -> Connections -> Advanced tab -> Select Networks een andere dan de mobiele connecties te kiezen.

Wat ik mij zowiezo afvraag is hoe je überhaupt in het buitenland een dataverbinding kan opzetten als je geen providerinstellingen hebt voor de provider waar je mee roamt.

Edit: Net even nog een keer getest. De optie in Comm Manager is een aan of uit switch, maar stopt het aanzetten door andere programma's niet. De reden dat ik geen dataconnecties op kon zetten was dat ik niet expliciet de T-mobile Internet connectie koos in Settings -> Connections -> Connections -> Advanced tab -> Select Networks. Doe ik dat wel en start ik dan Opera op, dan opent ie wel de dataconnectie, ongeacht de stand van de Data Connections switch in Comm Manager.

Het kiezen voor een andere (al dan niet werkende) internetconnectie dan die van de provider lijkt dus een ingebouwde, reeds aanwezige manier te zijn om dataverbindingen te voorkomen volgens mij.

[ Voor 23% gewijzigd door Coromoto op 01-09-2008 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Laatst online: 06-09 22:59
Op mijn oude SE W810i kon ik de verjaardagen van contacten automatisch in de agenda laten verschijnen. Is daar voor ook een programma voor op de WM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
Coromoto schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:23:
[...]

Wat ik mij zowiezo afvraag is hoe je überhaupt in het buitenland een dataverbinding kan opzetten als je geen providerinstellingen hebt voor de provider waar je mee roamt.
Dat werkt gewoon... Je kunt met de instellingen van je provider in nederland ook in het buitenland gewoon verbinding maken. En zodra dat niet lukt, zoekt windows mobile zelf meteen de nieuwste instellingen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
JackPoint schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:26:
Op mijn oude SE W810i kon ik de verjaardagen van contacten automatisch in de agenda laten verschijnen. Is daar voor ook een programma voor op de WM?
Dit moet dus in Outlook gebeuren lijkt mij, daarvoor heb ik in ieder geval dit gevonden.

Een WM app die dit doet zou ook wel mooi zijn overigens, misschien dat het al bestaat? :?

[ Voor 16% gewijzigd door Coromoto op 01-09-2008 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Laatst online: 06-09 22:59
Coromoto schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:37:
[...]

Dit moet dus in Outlook gebeuren lijkt mij, daarvoor heb ik in ieder geval dit gevonden.

Een WM app die dit doet zou ook wel mooi zijn overigens, misschien dat het al bestaat? :?
De app voor op de desktop is betaald. Maakt mij niet uit of het op de WM of desktop gebeurt. Als het maar gebeurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruadhan
  • Laatst online: 12-08 16:43
JackPoint schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:26:
Bij mij zet hij ze automatisch in de agenda als ik een "verjaardag"(lees: geboortedatum) toevoeg bij contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felixk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-06-2022
MXL schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:28:
Even een kleine vraag,

Als ik de bel toets indruk krijg ik de laatst gebruikte nummers. Bij sommige contacten kan ik met de pijltjestoetsen switchen tussen mobiel, huis en werk, bij andere contacten kan dit niet. Dit terwijl er bij deze contacten wel meerdere nummers beschikbaar zijn. Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik dit kan oplossen. Ik moet nu dan eerst het volledige contact oproepen en handmatig het juiste nummer opzoeken.
Als ik mij niet vergis worden in de "re-dail" lijst alleen meerdere nummers weergegeven als je die ook daadwerkelijk eerder hebt gebeld (of er door gebeld bent.)
Het is dus geen link met het adresboek.

[ Voor 27% gewijzigd door felixk op 01-09-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 11:46
@DPu
mijn vriendin heeft de diamond, en ze is voor 40% doof, en klaagt steen en been over het zachte geluid.
ze had hiervoor een trinity en daar kon ze wel alles goed mee horen.
en ik vind het geluid ook vrij zacht i.v.m. de trinity.
ook ik heb hier nog niks voor gevonden.

dus als iemand daar een oplossing voor heeft?
Inderdaad ik zou dolgraag het gesprekvolume en de ringtone volume flink omhoog hebben.
Is dat niet via het windows register aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

here2stay schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:58:
Hoewel iedereen hier graag met NoData rondslingert zodra deze vraag langskomt is dat tooltje knap nutteloos want..... WM roept uit zichzelf als je aan het roamen bent dat je toestemming moet geven voor het openen van een dataconnectie.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Is dat zo?

Ik dacht dat je die melding alleen kreeg bij het Weer.... Dus om de nieuwste updates te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:59:
[...]

Hoewel iedereen hier graag met NoData rondslingert zodra deze vraag langskomt is dat tooltje knap nutteloos want..... WM roept uit zichzelf als je aan het roamen bent dat je toestemming moet geven voor het openen van een dataconnectie.
Dat zal misschien wel zo zijn maar ik als Telfort gebruiker ben continu aan het roamen omdat Telfort het KPN netwerk gebruikt. Dus ik heb al die meldingen afgezet.

Bovendien betwijfel ik het ten zeerste of hij overal die melding geeft. Bij het weer en je mail doet iet het wel maar wanneer je op internet gaat oid vraagt ie het volgens mij niet. Ok, je gaat bewust op internet dus je kan weten dat je met dataverkeer bezit bent, maar toch.....

En wat is er mis met een tooltje waarbij je alles écht definitief kan afsluiten. Lijkt me wel een fijne gedachte wanneer je terugkomt uit het buitenland en zeker kan weten dat je geen torenhoge rekening krijgt gepresenteerd.

En als WM alles zo perfect zou regelen, waarom zou die tool er dan überhaupt zijn? Ik denk dat zo'n tool ontwikkeld is voor alle mensen die onaangenaam verrast waren door het vele onbewuste/ongecontroleerde datagebruik icm een WM-phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:23:
[...]

Bovendien betwijfel ik het ten zeerste of hij overal die melding geeft. Bij het weer en je mail doet iet het wel maar wanneer je op internet gaat oid vraagt ie het volgens mij niet. Ok, je gaat bewust op internet dus je kan weten dat je met dataverkeer bezit bent, maar toch.....
Ik ben een maand geleden een week in Tsjechie geweest met een Touch Cruise die geconfigureerd is om weer te syncen, mail te syncen, Exchange te syncen en alles. Geloof me, hij geeft op alles een roam-warning met "Houd u rekening met kosten ivm dataverkeer tijdens roamen".
En als WM alles zo perfect zou regelen, waarom zou die tool er dan überhaupt zijn? Ik denk dat zo'n tool ontwikkeld is voor alle mensen die onaangenaam verrast waren door het vele onbewuste/ongecontroleerde datagebruik icm een WM-phone.
Dat tooltje is een archaisch overblijfsel uit de tijd dat je binnen Nederland nog datalimieten had op de meeste abo's.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Probleempje, ik zat met de verkenner te spelen... kwam opeens het toetsenbordje naar boven en heb ik per ongeluk de naam van een folder veranderd! Dus mijn vraag, kan iemand via bijvoorbeeld Total Commander oid kijken welke map ik nu hernoemd heb?

Het is de nederlandse versie en ziet er nu als volgt uit:
Application Data
ConnMgr
Content
Music
My Documents
Opslagkaart
Program Files
Programmabestan...
r <-- deze is dus hernoemd
Temp
Tomtom
Windows

In die map staat weer een submap 'default' en de bestanden 'default.vol' en 'system.hv'. Na zoeken op internet lijkt dit 'Documents and Settings' te zijn. Kan dat kloppen?

Alvast bedankt!

[ Voor 11% gewijzigd door m0ridin op 01-09-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:10
m0ridin schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:14:
Probleempje, ik zat met de verkenner te spelen... kwam opeens het toetsenbordje naar boven en heb ik per ongeluk de naam van een folder veranderd! Dus mijn vraag, kan iemand via bijvoorbeeld Total Commander oid kijken welke map ik nu hernoemd heb?

Het is de nederlandse versie en ziet er nu als volgt uit:
Application Data
ConnMgr
Content
Music
My Documents
Opslagkaart
Program Files
Programmabestan...
r <-- deze is dus hernoemd
Temp
Tomtom
Windows

In die map staat weer een submap 'default' en de bestanden 'default.vol' en 'system.hv'. Na zoeken op internet lijkt dit 'Documents and Settings' te zijn. Kan dat kloppen?

Alvast bedankt!
Klopt is "Document and Settings" hier staat bij mij het bestand "default" in.

Heeft verder nog iemand, TT7 aan de gang gekregen? bij mij was die echt traag... iGO8 werkt als een zonnetje (SD Kaart is Class6).

Ik het TD forum, heeft iemand wel TT7 Snel werkend gekregen, raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 11:09

Erik80

Sinds 1980

DaYwaLkUr schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:20:
[...]

Heeft verder nog iemand, TT7 aan de gang gekregen? bij mij was die echt traag... iGO8 werkt als een zonnetje (SD Kaart is Class6).

Ik heb TT7 prima lopen op mijn TP. iGO8 was juist weer erg langzaam dus die heb ik eraf gegooid...

(misschien moet je het eens met een legale versie proberen >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
DaYwaLkUr schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:20:
[...]

Tnx! Is weer terugveranderd... (Een undo actie zou toch handig zijn in die dingen ;) ).

Over TT7. Werkt hier prima, wat gaat er traag bij jou? Heb nog niet echt genavigeerd ermee maar door menus ed werkt prima en ook redelijk vlot een fix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
m0ridin schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:29:
[...]

Tnx! Is weer terugveranderd... (Een undo actie zou toch handig zijn in die dingen ;) ).

Over TT7. Werkt hier prima, wat gaat er traag bij jou? Heb nog niet echt genavigeerd ermee maar door menus ed werkt prima en ook redelijk vlot een fix...
Tomtom (spraak) is 3 straten verder, terwijl ik pas 1 straat verder ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
curry684 schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:42:
[...]

Ik ben een maand geleden een week in Tsjechie geweest met een Touch Cruise die geconfigureerd is om weer te syncen, mail te syncen, Exchange te syncen en alles. Geloof me, hij geeft op alles een roam-warning met "Houd u rekening met kosten ivm dataverkeer tijdens roamen".

[...]

Dat tooltje is een archaisch overblijfsel uit de tijd dat je binnen Nederland nog datalimieten had op de meeste abo's.
Helemaal mee eens. Zoals ik eerder aangaf lijkt het mij beter om een niet werkende internetconnectie te kiezen als standaard, dat heeft hetzelfde effect en kost geen extra geheugen, opslag, en processor cycles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Coromoto schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:35:
[...]

Helemaal mee eens. Zoals ik eerder aangaf lijkt het mij beter om een niet werkende internetconnectie te kiezen als standaard, dat heeft hetzelfde effect en kost geen extra geheugen, opslag, en processor cycles.
Als ik door de TFL3D zit te scrollen en per ongeluk op Weather kwam, opende hij direct een Data verbinding, ook bij de e-mails is me dit eens gebeurd. Ik gebruik nu Advanced Config om de data verbindingen te disablen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topgun7405
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09-2014
Hier geen problemen met TT7, werkt als een zonnetje. Ook al getest met navigeren en ook daar geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
Topgun7405 schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:03:
[...]

Hier geen problemen met TT7, werkt als een zonnetje. Ook al getest met navigeren en ook daar geen problemen
Dan zal het wel een andere oorzaak hebben ;)

Heeft iemand de datum notatie goed gekregen in de TFL3D ik zie alleen: sep 1, 2008
graag wil ik nog een dag erbij Monday ofzo... met advanced config lijkt hij het niet te accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
DaYwaLkUr schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:06:
[...]

Dan zal het wel een andere oorzaak hebben ;)

Heeft iemand de datum notatie goed gekregen in de TFL3D ik zie alleen: sep 1, 2008
graag wil ik nog een dag erbij Monday ofzo... met advanced config lijkt hij het niet te accepteren?
ik heb: ddd d MMMM yyyy = za 01 sepember 2008

ik had eerst dddd d MMMM yyyy (zaterdag 01 sepember 2008) maar dat werd te lang..

Wel eerst op change drukken voordat je op OK drukt.. en daarna misschien soft-reset?

En tomtom werkt bij mij ook prima, heb je misschien teveel poi's aanstaan?

[ Voor 6% gewijzigd door Mau_Maus op 01-09-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dyna18 schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:36:
[...]

Inderdaad ik zou dolgraag het gesprekvolume en de ringtone volume flink omhoog hebben.
Is dat niet via het windows register aan te passen?
Ik heb in DiamonTweak een optie gezien dat je een 100dB begrenzer in of uit kun stellen. Heb geen flauw idee of dit soelaas biedt en of een oplossing is, maar wie weet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ik heb trouwens ook gemerkt dat met opnemen, de persoon je pas veel later hoort...

Als ik opneem en gelijk zeg: Met ...

Dan moet ik het altijd nog een keer zeggen.

Met die tweak-progjes, zie ik wel iets van: delay... maar dat staat uit... iemand daar iets op gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misanthropia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:34
dat probleem had ik in het begin ook, de oplossing die ik daarvoor bedacht heb is heel simpel. je hoeft niks te installeren. ik wacht gewoon 1 tel voordat ik iets zeg na het opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:47:
[...]

Ik heb in DiamonTweak een optie gezien dat je een 100dB begrenzer in of uit kun stellen. Heb geen flauw idee of dit soelaas biedt en of een oplossing is, maar wie weet....
Heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-07 18:00

tim427

Turbulence!

Kan iemand mij vertellen of Remote Desktop/Terminl Service Client aanwezig is?

Zo nee, wat is het alternatief?

Exchange server kan deze HTC mee conecten neem ik aan? Ongeacht bij welke provider?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Pro en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Pro 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman, of dat je jammergenoeg net niet thuis was toen de postbode langs kwam (of andere statusmeldingen van je bestelling)
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (Topic Report), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.