Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 2] Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 129.538 views

• sideburn948
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 20:56
Probeerde net deze tweak:

Boost TFL3D Performance --> HKLM\System\Storagemanager\Fatfs and change key Cachesize from 16384 to 32768
Much quicker than number 1 on it’s own, now stonkingly fast.

En meteen dat hij uit standby kwam had ik de artifacts in het scherm (grijze strepen)

Daarna met advanced config weer op 8 mb gezet en de strepen zijn weer weg naar standby zetten.

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
Snelle manier:
Klik Status Bar (bovenin, waar het aantal balkjes bij je verbinding staat), klik in System Status weer het telefoonantenne knopje, en in het ballonnetje wat dan verschijnt met Phone en je provider klik je op Settings. In Phone Settings is het 4e tabblad Band, kies hier het type en de frequentie die je wil gebruiken.

Via All Settings -> Personal -> Phone kom je er ook
wiene schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 13:27:
[...]

Ik kan dus straks meteen zien wat voor afspraken en mail ik heb zowel op gmail.com als de TP.
Dat weet ik niet zeker, ik denk dat maar een Agenda gebruikt wordt voor de voorpagina / interne kalender. Maar misschien weet iemand anders daar meer over?
wessel99 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 13:41:
En een van de redenen dat ik destijds de i780 koos was dat je doordat de qwerty altijd beschikbaar was supersnel een nr kon kiezen (tik 2 willekeurige letters die achter elkaar staan van iemands naam en je contact kwam tevoorschijn). Is daar met deze slide-out al iets in bedacht in de software (handigheidje om gauw naar bepaalde nummers , bijv naam die met P begint te scrollen?) of moet je gewoon echt je hele lijst door touchflo'en tot hij voorbij komt? Ik heb zo'n 400 contacts in m'n telefoon staan en het is wel handig om gauw bij de juiste te kunnen komen.
De TouchFlo3D laat alleen 15 favoriete contacten zien in het volle scherm met de foto erbij. De rest kun je natuurlijk flowen in een lijst, maar je kan ook gewoon de namen intikken met Smart Dial op dezelfde manier als je hierboven beschrijft, ook vanaf het numerieke pad bijhet bellen. Pas als je 5 cijfers hebt ingetikt en hij vindt nog steeds geen match zal hij aanbieden om een nieuw nummer op te slaan.

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 15:48
sideburn948 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 13:58:
Probeerde net deze tweak:

Boost TFL3D Performance --> HKLM\System\Storagemanager\Fatfs and change key Cachesize from 16384 to 32768
Much quicker than number 1 on it’s own, now stonkingly fast.

En meteen dat hij uit standby kwam had ik de artifacts in het scherm (grijze strepen)

Daarna met advanced config weer op 8 mb gezet en de strepen zijn weer weg naar standby zetten.
Same. Had ik precies hetzelfde. terug gezet en geen grijze strepen meer gehad.

Verwijderd

Via je 'netwerk-icoontje' bovenin ga je naar instellingen--> tab onderin met netwerk en daar kun je de instellingen wijzigen.

Zal dit ook eens gaan proberen i.c.m. de overige instellingen van dyna18, kijken of ik mijn accuduur zo ook iets kan rekken...

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
SneakyViper schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 23:33:
[...]

Vorige week heb ik hier ook op gereageerd, toen had je het nog maar 1 dag geinstalleerd staan. Wat is je ervaring nu van SPB Mobile Shell? Gebruik je het nog steeds? Heb je inmiddels al meer getweakt? Is het wel eens traag?
Ik ben er nog steeds erg tevreden mee. Vooral in combinatie met de andere applicaties van SPB (Diary, Phone Suite, Pocket Plus) is het echt een genot om mee te werken.

Ik ga zo dadelijk een harde reset doen, en dan opnieuw alles installeren. Zo langzamerhand weet ik hoe ik alles wil hebben, en dan is een schone start wel handig. Ik zal binnenkort wel eens wat screenshotjes posten.

Mocht je nog wat meer in-depth ervaringen willen: DM'en staat vrij! ;)

Verwijderd

Coromoto schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 14:12:
[...]

Snelle manier:
Klik Status Bar (bovenin, waar het aantal balkjes bij je verbinding staat), klik in System Status weer het telefoonantenne knopje, en in het ballonnetje wat dan verschijnt met Phone en je provider klik je op Settings. In Phone Settings is het 4e tabblad Band, kies hier het type en de frequentie die je wil gebruiken.

Via All Settings -> Personal -> Phone kom je er ook
welke band moet ik vervolgens kiezen dan>?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 13:15:
[...]

Als je op "0x80072f7c" een search in google doet, zie je dat er erg veel hits zijn die betrekking hebben op active sync. Misschien dat dat je helpt?
Heb idd veel topics gelezen mbt tot die foutmelding, maar kon geen relevante info / oplossingen vinden. :?

Het is trouwens ook de enige pagina (voor zover ik na heb kunnen gaan) die dat probleem heeft.
Direct daarna naar buienradar.nl gaan geeft direct de website weer, dus er is ook wel gewoon verbinding.

• Coromoto
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:37:
[...]

Heb idd veel topics gelezen mbt tot die foutmelding, maar kon geen relevante info / oplossingen vinden. :?

Het is trouwens ook de enige pagina (voor zover ik na heb kunnen gaan) die dat probleem heeft.
Direct daarna naar buienradar.nl gaan geeft direct de website weer, dus er is ook wel gewoon verbinding.
Vergeet niet dat webmasters constant aan het door ontwikkelen en aanpassen van hun sites zijn. Misschien hebben de ontwikkelaars van de Hyves site ergens een fout gemaakt, waardoor een redirect mislukt, en je deze melding krijgt. Die fout treedt blijkbaar niet op met een volwaardig Windows OS en browsers, maar wel bij WM. Jij kan je dan suf zoeken naar een oplossing, terwijl zij een programmeerfout hebben gemaakt.

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:50:
[...]

Zoals dit verhaal haha! Toch typisch dat het bij mij niet lukte....
Vreemd inderdaad, was het wel miniusb? Elke miniusb stekker past op de htc telefoon, maar de htc stekkers passen alleen op de htc telefoons en niet op andere miniusb apparaten.

HTC mini usb:

Standaard mini USB:

Hoop dat ik het hiermee duidelijk maak, de standaard heeft onder 2 schuine zijdes en die van HTC aan 1 kant niet, daarom past die van HTC niet in een normale poort, de hoek linksonder wil er niet in.

En een standaard stekker heeft linksonder wat extra ruimte over en past dus ook gewoon. De HTCmini USB heeft extra pinnen die de normale miniUSB niet gebruikt, dus dan heb je een normale miniUSB aansluiting.

[ Voor 0% gewijzigd door trion75 op 28-08-2008 16:13 . Reden: Hij gooit er wat spaties uit in het voorbeeld, maar hoop dat het alsnog duidelijk is. ]

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Verwijderd

trion75 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:10:
[...]

Vreemd inderdaad, was het wel miniusb? Elke miniusb stekker past op de htc telefoon, maar de htc stekkers passen alleen op de htc telefoons en niet op andere miniusb apparaten.

HTC mini usb:

Standaard mini USB:

Hoop dat ik het hiermee duidelijk maak, de standaard heeft onder 2 schuine zijdes en die van HTC aan 1 kant niet, daarom past die van HTC niet in een normale poort, de hoek linksonder wil er niet in.

En een standaard stekker heeft linksonder wat extra ruimte over en past dus ook gewoon. De HTCmini USB heeft extra pinnen die de normale miniUSB niet gebruikt, dus dan heb je een normale miniUSB aansluiting.
Thanx! Dit is een stuk duidelijker. Waarschijnlijk heb ik niet goed genoeg geprobeerd. Ik zal het nog een keer proberen.

Gaat het opladen enzo even snel met een standaard miniUSB als met de HTC miniUSB??

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
Ik heb weer een vervelend probleempje op mijn TP. Wanneer ik op internet zit (msn) via gprs en mijn scherm uitdoe, en vervolgens weer aan, blijft deze connectie in stand.
Echter! De wifi verbinding met een router gaat uit op het moment dat ik het scherm uitzet. Ik heb al gezocht of het gewoon een instelling is maar heb het helaas niet kunnen vinden!
Meer mensen met dit euvel?

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:22:
[...]

Thanx! Dit is een stuk duidelijker. Waarschijnlijk heb ik niet goed genoeg geprobeerd. Ik zal het nog een keer proberen.

Gaat het opladen enzo even snel met een standaard miniUSB als met de HTC miniUSB??
Voor zover ik kan beoordelen wel. Naar mijn idee is opladen via de stekker en de HTC-kabel wel een stuk sneller dan opladen aan de usb-poort van de PC, maar dat had ik met mijn vorige ppc ook al.

Nomen nescio

Verwijderd

Goed, aangezien mijn TP bij HTC ligt ter reparatie nu maar alvast even vragen:

Active Sync ziet mijn TP niet, krijg wel de vraag op toestel wat ik wil gebruiken maar verder niks, nada, noppes :/

Wat kan ik allemaal doen om dit te verhelpen?
Heb nog oude trage en steeds vastlopende pc staan die ik aan moet sluiten om wel te kunnen synchroniseren :(
Als ik dan het back-op progje van HTC run, loop de zaak meteen vast...

Iemand iedee(en)?

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 11:09

Erik80

Sinds 1980

Heb je al in ActiveSync zelf geprobeerd om je telefoon te vinden? ("verbindingsinstellingen..." in "bestand")

Verwijderd

Erik80 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:07:
Heb je al in ActiveSync zelf geprobeerd om je telefoon te vinden? ("verbindingsinstellingen..." in "bestand")
Ja, en dan hele trajekt volgen van zoeken naar toestel e.d....

Hij ziet m'n Qtek trouwens ook niet... zal het een keer opnieuw installeren en kijken wat er gebeurd.

Verwijderd

Wat is bij jullie eigenlijk het geheugengebruik in normale standbystand?
Ik bedoel dan:
- Geen internetverbinding die aan staat
- Geen programma's draaien op de achtergrond etc. etc.

Gewoon 'normaal' standby dus... (Bij mij geeft hij 38%, wil graag weten of dat normaal is, of dat er nog ergens iets 'verborgen lijkt te draaien' ofzo... :-S)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:45:
Wat is bij jullie eigenlijk het geheugengebruik in normale standbystand?
Ik bedoel dan:
- Geen internetverbinding die aan staat
- Geen programma's draaien op de achtergrond etc. etc.

Gewoon 'normaal' standby dus... (Bij mij geeft hij 38%, wil graag weten of dat normaal is, of dat er nog ergens iets 'verborgen lijkt te draaien' ofzo... :-S)
Bij mij hangt ie ook zo rond de 40%

Verwijderd

Coromoto schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:10:
[...]

Vergeet niet dat webmasters constant aan het door ontwikkelen en aanpassen van hun sites zijn. Misschien hebben de ontwikkelaars van de Hyves site ergens een fout gemaakt, waardoor een redirect mislukt, en je deze melding krijgt. Die fout treedt blijkbaar niet op met een volwaardig Windows OS en browsers, maar wel bij WM. Jij kan je dan suf zoeken naar een oplossing, terwijl zij een programmeerfout hebben gemaakt.
Waar wordt ie naar toe ge-redirect dan, dan probeer ik het eens rechtstreeks. Iemand een URL naar de hyves mobiel pagina?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:47:
[...]

Waar wordt ie naar toe ge-redirect dan, dan probeer ik het eens rechtstreeks. Iemand een URL naar de hyves mobiel pagina?
http://www.hyves.nl/index.php?l1=mo

meer die r last van hebben.. :o

http://hyvesmobiel.hyves....hreadlist_1=1&__state__=2

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:10
(jarig!)
Upquark schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:13:
[...]

Ik ben er nog steeds erg tevreden mee. Vooral in combinatie met de andere applicaties van SPB (Diary, Phone Suite, Pocket Plus) is het echt een genot om mee te werken.

Ik ga zo dadelijk een harde reset doen, en dan opnieuw alles installeren. Zo langzamerhand weet ik hoe ik alles wil hebben, en dan is een schone start wel handig. Ik zal binnenkort wel eens wat screenshotjes posten.

Mocht je nog wat meer in-depth ervaringen willen: DM'en staat vrij! ;)
Ik denk dat het voor de mensen die niet erg tevreden zijn over TouchFLO ook interessant is om te horen wat je ervaringen met SPB Mobile Shell zijn. Ik heb zelf nog geen Touch Pro, maar ben wel aan het rondkijken.

Eerder heb ik een WM2003SE PDA (FJS PocketLoox 720) en een HTC Tornado (Qtek 8310) gehad, de laatste had ik met behulp van xda-developers geupgrade naar WM6. Over beide apparaten ben ik eigenlijk altijd wel tevreden geweest, maar de snelheid hield af en toe wel te wensen over. Door alle fancy effecten van TouchFLO vrees ik dat de telefoon daar relatief vaak op zal 'hangen', bovendien lijkt het me niet echt een productieve interface, zoals jij zelf ook al aanhaalde. Wat mij nu ideaal lijkt is een custom ROM waar een aantal onnodige programma's gestript zijn en verder TouchFLO helemaal vervangen is door SPB Mobile Shell.

Verwijderd

SneakyViper schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:06:
[...]

Ik denk dat het voor de mensen die niet erg tevreden zijn over TouchFLO ook interessant is om te horen wat je ervaringen met SPB Mobile Shell zijn. Ik heb zelf nog geen Touch Pro, maar ben wel aan het rondkijken.

... Wat mij nu ideaal lijkt is een custom ROM waar een aantal onnodige programma's gestript zijn en verder TouchFLO helemaal vervangen is door SPB Mobile Shell.
Wat mij nu bevreemd is, dat mensen een HTC met touchflo3D gaan kopen, wat uiteindelijk het charmantste onderdeel van de htc is, en vervolgens de touchflo eruit gaan dumpen omdat dat lastig en vervelend zou werken?! Ik zou dan zeggen, " koop dan geen htc touchflo3D.

Neen, ik heb geen aandelen bij HTC

Verwijderd

Ik vind de Touch Flo wel prachtig. Het was wel heel erg wennen, maar ik gebruik het nu naar volle tevredenheid. Weet iemand trouwens wanneer de Brodithouder beschikbaar komt ?

Verwijderd

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 20:17 ]

• Velocity
  • Niet online
Heb zojuist ook eens de spb shell geprobeerd, en moet zeggen dit werkt eigenlijk veel sneller en simpeler als de TF van HTC. Misschien dat deze shell niet crashed (grijze strepen).

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:47
Geweldig apparaaat....Ben er alleen nog niet achter waarom A-GPS uit moet staan....

3D Print Service || Activated Carbon

• RezzZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-05 10:51
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:36:Wat mij nu bevreemd is, dat mensen een HTC met touchflo3D gaan kopen, wat uiteindelijk het charmantste onderdeel van de htc is, en vervolgens de touchflo eruit gaan dumpen omdat dat lastig en vervelend zou werken?! Ik zou dan zeggen, " koop dan geen htc touchflo3D.

ik heb geen touch pro gekocht voor de touchflo3d hoor. high res scherm, hsdpa, gps, wifi, uitschuifbaar toetsenbord waren mijn eisen.
Ik had nog nooit van TouchFlo3D gehoord.

ik denk dat er maar weinig mensen zijn die een apparaat kopen omdat er bepaalde software op zit op gps apparaten na misschien

[ Voor 9% gewijzigd door RezzZ op 28-08-2008 20:47 ]

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:36
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:36:
[...]

Wat mij nu bevreemd is, dat mensen een HTC met touchflo3D gaan kopen, wat uiteindelijk het charmantste onderdeel van de htc is, en vervolgens de touchflo eruit gaan dumpen omdat dat lastig en vervelend zou werken?! Ik zou dan zeggen, " koop dan geen htc touchflo3D.

uh juist.. :z
tis maar software.. gaat mij om de hardware :) ik wil duidelijk alles op een scherm en dat werkt perfect met SPB software.
als ik snel wist hoe ik screenshot kon plaatsen had ik dat gedaan....
vind touchflow3D te veel van de iPhone weg hebben :P :> ;)

Verwijderd

Weet iemand waar je een flashplayer kunt downloaden voor wm 6.1? Voor zover ik kan zien, zijn er alleen flashplayers voor wm 5.0. Zijn die ook geschikt??

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:55:
[...]

Bij mij hangt ie ook zo rond de 40%
Bij mij is dit zonder mijn geheugenkaart 43% en met geheugenkaart 51%

Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit minder wordt?

• blokart
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-01-2024
trion75 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:10:
[...]

HTC mini usb:

Standaard mini USB:

Al iemand geprobeerd een USB verlengkabel te koppelen met eraan een geheugenkaartje?

Verwijderd

carpcatcher schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:46:
[...]

...vind touchflow3D te veel van de iPhone weg hebben :P :> ;)
Iphone.. 8) Maar spb is een mooie shell. Op mijn HTC-touch [elfin] zit die ook. En is prima in het gebruik. Maar nogmaals de Touchflo3D maakt de Diamond en de Pro tot iets speciaals waardoor ik het zonde vind om dat niet te gebruiken. Maar ja..dat is allemaal subjectief. :)

• Upquark
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:18:
[...]

Iphone.. 8) Maar spb is een mooie shell. Op mijn HTC-touch [elfin] zit die ook. En is prima in het gebruik. Maar nogmaals de Touchflo3D maakt de Diamond en de Pro tot iets speciaals waardoor ik het zonde vind om dat niet te gebruiken. Maar ja..dat is allemaal subjectief. :)
Met dat laatste ben ik het dan wel weer eens. ;)
Evengoed wel leuk geprobeerd van HTC, en de meerderheid zal er best tevreden mee zijn.
MasterMaceMichu schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:41:
Geweldig apparaaat....Ben er alleen nog niet achter waarom A-GPS uit moet staan....
Bij mij viel GPS om de zoveel seconden uit toen A-GPS aanstond. Bovendien heb je (ik althans) sowieso een snelle fix, dus echt nodig lijkt het niet.
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:06:
Ik vind de Touch Flo wel prachtig. Het was wel heel erg wennen, maar ik gebruik het nu naar volle tevredenheid. Weet iemand trouwens wanneer de Brodithouder beschikbaar komt ?
Vorige week naar Brodit gemaild; antwoord: 'within a couple of weeks'.
Vandaag eens gebeld (want ik zit er om te springen :P), eigenlijk hetzelfde antwoord.

Op de site van Noreve staat overigens dat er 4 september een hoesje uitkomt voor de Touch Pro (heb goede ervaringen met hen).

[ Voor 5% gewijzigd door Upquark op 28-08-2008 23:31 ]

Verwijderd

Upquark schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:30:
[...]
[...]

Bij mij viel GPS om de zoveel seconden uit toen A-GPS aanstond. Bovendien heb je (ik althans) sowieso een snelle fix, dus echt nodig lijkt het niet.
[...]
Even ter aanvulling. A-gps is assisted-gps en werkt op de zendmasten van de telecombedrijven. Is dus eigenlijk een zinloze optie. Wel handig als je in de metro-buis zit.. :+
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:00:
Weet iemand waar je een flashplayer kunt downloaden voor wm 6.1? Voor zover ik kan zien, zijn er alleen flashplayers voor wm 5.0. Zijn die ook geschikt??
Als je "embedded" flash bedoeld? Dat zit er voorlopig niet in. Is nog een brug te ver. Doe maar eens een search op xda. Denk dat het wachten wordt tot september als adobe met flashlight3.0 gaat komen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2008 00:36 ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Zijn er mensen die PocketPutty op de Touch Pro gebruiken, ondanks dat de ontwikkelaars zelf zeggen dat VGA support nog 'under construction' is? Da's voor mij namelijk een killer feature, en door omstandigheden kan het wel eens zo zijn dat ik op hele korte termijn een nieuwe smartphone nodig heb...

Professionele website nodig?

• Ploon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:27
Ik ga ook deze telefoon bestellen. alleen heb ik nog één vraagje..
Was eerst van plan de UK versie te kopen maar ik ga hem bij hi.nl kopen. en ben bang dat ze daar alleen de NL versie hebben.

kan ik op de nl versie ook uk roms draaien? zo ja, hoe?

"If you can't fix it with duct tape then you're not using enough duct tape."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelJ
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 11:42
Pocket Putty werkt gewoon op een touch pro. Alleen met het onscreen toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ploon schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:56:
Ik ga ook deze telefoon bestellen. alleen heb ik nog één vraagje..
Was eerst van plan de UK versie te kopen maar ik ga hem bij hi.nl kopen. en ben bang dat ze daar alleen de NL versie hebben.

kan ik op de nl versie ook uk roms draaien? zo ja, hoe?
Dat kan door een aanpassing van je landcode in het register. Maar dat is voor zover ik heb kunnen constateren alleen van toepassing op het gui touchflo3D gedeelte van de telefoon. Maar een engelse layout is toch ook prima.. 8)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=401966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 08:13
Ik heb nu op een NL versie zonder problemen een volledige UK rom. Is wel een zelf gemaakte rom btw. Maar het kan dus prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

MichelJ schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 00:16:
Pocket Putty werkt gewoon op een touch pro. Alleen met het onscreen toetsenbord.
You gotta be kidding :X

Iemand ervaring met andere SSH-varianten zoals mToken en of die wel het tobo pikken? Tis niet alsof je veel aan SSH hebt zonder VGA en echt tobo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

curry684 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:45:
Zijn er mensen die PocketPutty op de Touch Pro gebruiken, ondanks dat de ontwikkelaars zelf zeggen dat VGA support nog 'under construction' is? Da's voor mij namelijk een killer feature, en door omstandigheden kan het wel eens zo zijn dat ik op hele korte termijn een nieuwe smartphone nodig heb...
Werkt als een tierelier, zowel in portrait met on-screen tb als landscape en het echte tb. Super appje.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MasterMaceMichu schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:41:
is A-GPS hetzelfde als uick-GPS ? A-GPS kan ik namelijk niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 09:23
Heb gisteren de Touch pro gehaald.. bevalt heel goed.

Dit is mijn eerste windows mobile, ik wee tniet hoe ik die codes moet invoeren zoals dit soort dingen:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\TouchPanel\PressureThreshold\

value = dword: 240 in decimal.

ik heb hele TP doorgezocht maar zie geen uitleg van?

kan iemand mij uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Dit kun je doen met een registry-editor. Het programma Total Commander is een veel betere filemanager dan de ingebouwde verkenner in WM. In TC zit ook nog eens een registry editor die je dus kunt gebruiken om al die codes in te voeren :)

*:( Gisteren bezorging van TP gemist, hopelijk is de beste man vandaag wat vroeger met zijn bezorging

[ Voor 20% gewijzigd door der_roedie op 29-08-2008 09:53 ]

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
@ Kev7381: Als je in dit topic zoekt op 'registry' vind je alle informatie die je nodig hebt. :)

@ curry684: Een alternatief is eventueel MobileVT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:12:
[...]

is A-GPS hetzelfde als uick-GPS ? A-GPS kan ik namelijk niet vinden
Assisted GPS is plaatsbepaling met behulp van GSM masten. Aan de hand van de cel waar je in zit en de positie van de mast wordt heel ruw geschat waar je zit.

QuickGPS haalt van een internet server informatie op van waar de GPS satellieten zich de komende 7 dagen zullen bevinden, zodat de GPS ontvanger niet eerst alle kanalen af hoeft te gaan om de satellieten te vinden. Als een satelliet toch niet zichtbaar is, waarom op dat kanaal afstemmen?

A-GPS is alleen in het register aan of uit te zetten, bijvoorbeeld gebruikmakend van de Advanced Config Editor.

Ik heb gisteravond voor het eerst in 6 dagen gebruik een GSOC (Grey Screen of Coma) gehad. Toestel zat aan de lader, had net nog gebruikt, zette het op lock en standby, haal de lader uit stopcontact, wil even later iets checken en bij aanzetten grijs scherm.

Vraag: in de handleiding (paragraaf 12.7) staat dat JetCet print ook Pictbridge printers ondersteunt. Echter zie ik alleen de mogelijkheid om Network en Bluetooth printers toe te voegen. Het 3e icoontje ontbreekt dus. Ben ik de enige of ontbreekt er inderdaad iets uit de standaard uitvoering?

Ik heb 2 screenprotectors, een RC-100 en een TV-Out kabel binnen. De TV-Out applicatie is best geinig, het vraagt om de TV standaard (PAL* of NTSC) en geeft je vervolgens de mogelijkheid om te internetten, foto's / video's te bekijken, Mobile Powerpoint te starten, of de YouTube applicatie op een TV scherm te bekijken. Maar ook andere zaken zijn mogelijk, aangezien het signaal nog steeds doorgegeven wordt als je naar een andere app schakelt. De applicatie hoeft niet in landscape mode te draaien, de TV out applicatie zorgt ervoor dat het altijd de tekst juist oriënteerd.

In Regional Settings op mijn TP WWE heb ik Dutch gekozen. Echter had het tabblad Number nog steeds het US meetsysteem geselecteerd staan. Klikken op de dropdownknop liet alleen US zien, en geen scrollbar in de dropdownbox. Wat stom, dacht ik. Sommige entries in hetzelfde tabblad hadden wel een scrollbar, maar deze dus niet. Ik had me bij de feet en inches neergelegd, totdat ik een keer probeerde met de cursortoetsen (op keyboard of direction pad onder het scherm) te scrollen. Et voila! daar was Metric. 8)7

Ik heb nog een beetje moeite met de concepten My Work Network en The Internet.

Ik kwam er net pas achter dat er nog meer wijzigingen mogelijk zijn met de Advanced Config Editor dan ik eerst had gezien. Ze zaten namelijk niet in de tweak boom, maar onder de menuknop:
Key mapping
File associations
Cleartype settings
Connection settings
Comm Manager settings
TouchFLO 3D settings (o.a. volgorde TF3D items)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:47
Coromoto schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:46:
[...]

Assisted GPS is plaatsbepaling met behulp van GSM masten. Aan de hand van de cel waar je in zit en de positie van de mast wordt heel ruw geschat waar je zit.
...
A-GPS is alleen in het register aan of uit te zetten, bijvoorbeeld gebruikmakend van de Advanced Config Editor.
Ik weet wat het inhoud, maar snap niet waarom het uit staat/moet staan...Waarom zit het er dan in?

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Upquark schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:30:
[...]

Op de site van Noreve staat overigens dat er 4 september een hoesje uitkomt voor de Touch Pro (heb goede ervaringen met hen).
Me too. Prijzig, maar erg functioneel en mooi, maar helaas stond er eerst 19-08, hopelijk verschuiven ze niet weer de datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 12:23
ik krijg als het goed is ook vandaag mijn video-out kabel, ben benieuwd of het goed genoeg is om een hele fim mee te kijken (leuk voor op vakantie :)) Heb al wat gespeeld met coreplayer en dat ziet er in ieder geval goed uit. Nu ben ik alleen benieuwd of er ook een player is die srt ondertitelbestanden mee af kan spelen. Dan hoef ik niet eerst de films te re-encoden om die er ook bij te hebben. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
MasterMaceMichu schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:52:
[...]

Ik weet wat het inhoud, maar snap niet waarom het uit staat/moet staan...Waarom zit het er dan in?
Ik snap ook niet waarom men zegt dat het uit moet. Het kost niets aan geheugen of stroom, en kan soms handig zijn. Als de navigatiesoftware alvast weet waar je ongeveer zit voordat het een GPS fix heeft, kan het alvast de kaart naar dat gebied brengen of ophalen (GoogleMaps), en alleen de satellieten zoeken die in jouw deel van de hemel zichtbaar zijn op dat moment (gebruikmakend van o.a. de QuickGPS info).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Coromoto schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:36:
[...]

Ik snap ook niet waarom men zegt dat het uit moet. Het kost niets aan geheugen of stroom, en kan soms handig zijn. Als de navigatiesoftware alvast weet waar je ongeveer zit voordat het een GPS fix heeft, kan het alvast de kaart naar dat gebied brengen of ophalen (GoogleMaps), en alleen de satellieten zoeken die in jouw deel van de hemel zichtbaar zijn op dat moment (gebruikmakend van o.a. de QuickGPS info).
Het hoeft ook niet uit, maar het staat standaard uit en sommige hebben een stabielere gps verbinding met dat ding uit. Dus is persoonlijk lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Haha, guess what.... gisteravond ontdekt dat er rondom de ronde knop nog 4 pijltjestoetsen zitten... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

carpcatcher schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:46:
[...]

uh juist.. :z
tis maar software.. gaat mij om de hardware :) ik wil duidelijk alles op een scherm en dat werkt perfect met SPB software.
als ik snel wist hoe ik screenshot kon plaatsen had ik dat gedaan....
vind touchflow3D te veel van de iPhone weg hebben :P :> ;)
SBP is idd mooi (heb er net even mee zitten spelen), maar ik heb zo'n hekel aan dat standaard home screen van WM. Als er nu een manier was om het "Now" scherm van SBP als standaard home screen te gebruiken, dan was ik aardig verkocht denk ik. Misschien kan dat zelfs, maar ik heb het nog niet gevonden.

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Dat zit gewoon in de opties, "Show Now screen when returning from standby" oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
(jarig!)
curry684 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:08:
Dat zit gewoon in de opties, "Show Now screen when returning from standby" oid.
Er bestaat ook een programma, SPB Watcher, die er voor zorgt dat elke keer als het normale Home screen getoond zou worden, automatisch het Now screen van SPB Mobile Shell laat zien. Ik heb het linkje nu niet bij de hand, maar als je een beetje rondkijken op xda developers, heb je het zo gevonden (het is geen programma van SPB zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja dan houd het hier op ben ik bang! Rechtstreek de URL intypen werkt ook niet (geeft dezelfde foutmelding) en mijn probleem staat niet op het Hyvesforum. |:(

Dan maar hopen dat het Hyves team, hun pagina's snel geschikt maakt voor Opera(mobile) ;)

Iemand nog een creatief idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

SneakyViper schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:10:
[...]

Er bestaat ook een programma, SPB Watcher, die er voor zorgt dat elke keer als het normale Home screen getoond zou worden, automatisch het Now screen van SPB Mobile Shell laat zien. Ik heb het linkje nu niet bij de hand, maar als je een beetje rondkijken op xda developers, heb je het zo gevonden (het is geen programma van SPB zelf).
Coolio. Ga eens kijken hoe me dit bevalt tov TFLO3D. TFLO vind ik mooi, maar ik kan niet zeggen dat het op het moment erg stabiel is.

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
SneakyViper schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:10:
[...]

Zoals Curry aangeeft zit die optie standaard in Mobile Shell (en al vanaf versie 1.0).Snap dus niet wat bovenstaand programma in hemelsnaam moet doen. Ik gebruik zelf overigens al anderhalf jaar Mobile Shell en ben er dik tevreden over.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
(jarig!)
Xanion schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:50:
[...]

Zoals Curry aangeeft zit die optie standaard in Mobile Shell (en al vanaf versie 1.0).Snap dus niet wat bovenstaand programma in hemelsnaam moet doen. Ik gebruik zelf overigens al anderhalf jaar Mobile Shell en ben er dik tevreden over.
De functie die dat programma uitvoert, zit niet standaard in Mobile Shell, kijk maar op het forum van Mobile Shell (voorbeeld). Na bijvoorbeeld een gesprek gevoerd te hebben, komt niet automatisch het Now scherm weer in beeld, maar krijg je een ander scherm van Windows Mobile zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
Nog even een vraagje waar ik geen antwoord op kan vinden. Gps gaat uit als ik mijn telefoon uit zet met de knop bovenop. Ik was bezig met Trackr te stoeien toen ik hier achter kwam en op deze manier kan ik geen routes tracken zonder dat mijn batterij leeggeslurpt wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
Camiel schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:42:
Nog even een vraagje waar ik geen antwoord op kan vinden. Gps gaat uit als ik mijn telefoon uit zet met de knop bovenop. Ik was bezig met Trackr te stoeien toen ik hier achter kwam en op deze manier kan ik geen routes tracken zonder dat mijn batterij leeggeslurpt wordt..
zelfde hier.. ik had de vraag ook al op trackR forum gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
Het geldt niet alleen voor Trackr maar ook voor andere gps-track achtige programma's. knop = einde gps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urshurak
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07 20:02
Als ik het register aanpas mbv TCM of indirect via AC v3.0 dan onthoudt mijn toestel de instellingen niet na een (soft)reset. Ik heb gewoon de originele rom. Is dit een bekend probleem?(kon er zo niks van vinden) en het belangrijkste, kan ik er wat aan doen, of moet ik 'm naar HTC sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
Camiel schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:01:
Het geldt niet alleen voor Trackr maar ook voor andere gps-track achtige programma's. knop = einde gps..
naja iets dat de GPS tijdelijk geforceerd aan zou laten zou mooi zijn.. :)
wel wat aan het zoeken geweest maar niet echt iets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topgun7405
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09-2014
Ik heb de TP gistern opgehaald en tot op heden super positief over het toestel. Bediening via TouchFlo werkt goed (misschien dat ik toekomst SPB nog eens uitprobeer. Toestel ligt prima in de hand en traagheid valt me mee (misschien omdat ik op het ergste was voorbereid?). Heb wel de tweak voor gevoeligheid toegepast en advanced config tool geinstalleerd.Ook navigeren gaat erg goed met dit toestel.

Ik ben in ieder geval uitermate tevreden over het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boondock_Saint
  • Laatst online: 18-11-2023
Ik heb alle tweaks van xda uitgevoerd en zelf nog wat zaken ingesteld via Advanced Config, maar nu heb ik twee puntjes:

• Als ik een mailtje of smsje wil openen, dan vraagt de TP nu de hele tijd of ik dat in Internet Explorer wil doen.

• Ik heb al 3 keer op allerlei manieren ingesteld dat ik de sim contacten NIET in m'n Contacten lijst wil hebben. Na iedere soft reset staan ze er vrolijk weer in :(

Zijn er meer mensen die dat hebben?

Blasphemy is a victimless crime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Ben nu al paar keer tegen het probleem aangelopen dat de touchscreen nergens meer op reageerd. En dat er diverse soft resets nodig zijn. Om hem weer enigszins aan de praat te krijgen.

Iemand hier een beter oplossing voor dan steeds die softreset uit te voeren. Ik heb soms het idee dat hij de calibratie volledig kwijt is. Nu heb ik een keer per ongeluk door het ingedrukt te houden van een aantal toetsen het calibratie scherm gekregen. Maar ik heb daarna van alles geprobeerd om deze weer op te roepen. Maar tot heden zonder resultaat.

Dus mijn vraag, is er een toetsencombinatie die snel het calibratie scherm tevoorschijn tovert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Vaagheid (of ik het 't gewoon ergens gemist ;)).
Bij sms'en krijg ik iedere keer Engelse T9-suggesties. Wil ik niet, ik wel uberhaupt geen suggesties. Dus ik heb "suggest words" uitgezet in de voorkeuren, maar bij sms-jes blijft 't terugkomen. Zit er nog een aparte instelling om voor sms de woordsuggestie aan te passen?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brabo-Joossie schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:24:
Bij sms'en krijg ik iedere keer Engelse T9-suggesties. Wil ik niet, ik wel uberhaupt geen suggesties. Dus ik heb "suggest words" uitgezet in de voorkeuren, maar bij sms-jes blijft 't terugkomen. Zit er nog een aparte instelling om voor sms de woordsuggestie aan te passen?
volgens mij bij T9, opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mede HTC'ers.
Ik ben sinds gister ook eigenaar van de Touch Pro (super ding).
Het is mij gelukt om de TFL3D te boosten m.b.v Advanced Configuration.

Weet er iemand hoe je programma's sluit die open staan onder het Start-knopje.
Ik kan me ook vergissen hoor misschien zijn dat de laatst geopende programma's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

BrokenRules schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:18:
Ben nu al paar keer tegen het probleem aangelopen dat de touchscreen nergens meer op reageerd. En dat er diverse soft resets nodig zijn. Om hem weer enigszins aan de praat te krijgen.

Iemand hier een beter oplossing voor dan steeds die softreset uit te voeren. Ik heb soms het idee dat hij de calibratie volledig kwijt is. Nu heb ik een keer per ongeluk door het ingedrukt te houden van een aantal toetsen het calibratie scherm gekregen. Maar ik heb daarna van alles geprobeerd om deze weer op te roepen. Maar tot heden zonder resultaat.

Dus mijn vraag, is er een toetsencombinatie die snel het calibratie scherm tevoorschijn tovert?
schermcalibratie zit in het menu "instellingen->scherm". Hier kun je op de knop drukken om uit te lijnen...of bedoel je dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brabo-Joossie schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:24:
Op je virtual-toetsenbord zit naast de L een knopje ABC T9 die moet je ff uitzetten.
Bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80

Erik80

Sinds 1980

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:04:
[...]

Op je virtual-toetsenbord zit naast de L een knopje ABC T9 die moet je ff uitzetten.
Bedoel je dat?
ook op het hardware-tobo: FN->space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik80 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:05:
[...]

ook op het hardware-tobo: FN->space
Ow ja weer wat geleerd thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Krijg mijn HTC Touch Pro zometeen eindelijk binnen. Ik zat even in dit topic en google rond te speuren voor een geschikte microSDHC van 8GB+. Zijn er mensen die zowel Class 4 als Class 6 in de HTC TP uitgeprobeerd hebben en hier een wezenlijk snelheidsverschil merken?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:57:
Weet er iemand hoe je programma's sluit die open staan onder het Start-knopje.
Ik kan me ook vergissen hoor misschien zijn dat de laatst geopende programma's ?
De programma's die onder start staan zijn inderdaad de laatst geopende programma's (volgens de handleiding). In taakbeheer kun je de programma's zien die echt openstaan (te openen via het icoontje in de rechtbovenhoek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Laatst online: 11-09 16:27
Ik ben hier nieuw op het forum, maar al een tijdje een actieve lezer :). Ik overweeg ook om een TP te gaan kopen als opvolger van mijn HP Ipaq 514c en TyTn. Ik heb echter nog een paar vragen die ik niet in de topics kan vinden dus wellicht kan iemand van jullie mij dit verduidelijken.

De TytN had weliswaar een touchscreen, maar deze was primair bedoeld om met de stylus bediend te worden. Hoe werkt het smssen met de TP? Kun je dit ook (fatsoenlijk) op het touchscreen doen of is het toetsenbord hiervoor eigenlijk vereist?

Mijn tweede vraag gaat over de browse experience op de TP. Op youtube heb ik wat filmpjes gevonden waarbij het lijkt alsof de TP net als de Iphone volwaardige websites goed kan weergeven, itt bijvoorbeeld de TyTn met Pocket IE waarbij je slechts mobiele sites kon bekijken of crappy volledige sites. Klopt het dat dit nu verbeterd is?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
CousinBoneless schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:27:
Ik ben hier nieuw op het forum, maar al een tijdje een actieve lezer :). Ik overweeg ook om een TP te gaan kopen als opvolger van mijn HP Ipaq 514c en TyTn. Ik heb echter nog een paar vragen die ik niet in de topics kan vinden dus wellicht kan iemand van jullie mij dit verduidelijken.

De TytN had weliswaar een touchscreen, maar deze was primair bedoeld om met de stylus bediend te worden. Hoe werkt het smssen met de TP? Kun je dit ook (fatsoenlijk) op het touchscreen doen of is het toetsenbord hiervoor eigenlijk vereist?

Mijn tweede vraag gaat over de browse experience op de TP. Op youtube heb ik wat filmpjes gevonden waarbij het lijkt alsof de TP net als de Iphone volwaardige websites goed kan weergeven, itt bijvoorbeeld de TyTn met Pocket IE waarbij je slechts mobiele sites kon bekijken of crappy volledige sites. Klopt het dat dit nu verbeterd is?

Thanks!
Websites kun je gewoon in volle glorie aanschouwen! Ook smsen vind ik best te doen op het touchscreen, hoewel het niet handig is om hele verhalen te typen. Daarvoor moet je echt het keyboardje gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:19:
[...]

De programma's die onder start staan zijn inderdaad de laatst geopende programma's (volgens de handleiding). In taakbeheer kun je de programma's zien die echt openstaan (te openen via het icoontje in de rechtbovenhoek)
Thnx !
Ik d8 al zoiets.

Wat een gekut met TomTom zeg.

Ik ga geen originele shit kopen omdat ik vind dat het er minstens al op moet zitten voor 6 meijer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:43:
ik vind dat het er minstens al op moet zitten voor 6 meijer.
Een meier was vroeger de naam van een briefje van 100 gulden (volkstaal).
of wel .. het zijn er eigenlijk 13 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpcatcher schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:59:
[...]

Een meier was vroeger de naam van een briefje van 100 gulden (volkstaal).
of wel .. het zijn er eigenlijk 13 >:)
Ja hier idd nog mooier.
1300 gulden. Daar kon je een auto van kopen gek.

En dan moet je je nog beseffen dat ze binnekort WEL TomTom erop willen gooien. Lekker eerlijk voor de mensen die em vroeger dan de rest hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe ik de startmenu doorzichtig kan krijgen. Dus als ik linksboven op start druk wil ik dat dit doorzichtig is. Heb dat bij sommige filmpjes gezien.. Hoe zou ik dit kunnen instellen, heb overal zitten kijken maar kom er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

@T9-verhaal: dat was 'm mannen, dank!! d:)b

@sevinen: mja, lekker idd... -O- Ik ben wel bang dat ze daarmee over zichzelf afroepen dat die mensen die 'm al eerder gekocht hebben, TT wel op minder legale wijze gaan gebruiken...

[ Voor 68% gewijzigd door Bra-Jo op 29-08-2008 20:12 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Kennen jullie de Easter Egg in de TF3D bij het weer?

Als je aan iemand een demo van het weer op je TP wil laten zien, kun je bovenin 2 keer op de balk drukken zoals op de afbeelding hier onder. Druk eerst op de plek met de 1 dan op 2. Hierna krijg je een (korte) demo met 4 soorten weer. Waar onder ook de regen met de ruitenwisser :*)
Het is even proberen waar je moet klikken maar als je hem hebt is het leuk!

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2008/08/touchfloeasteregg.jpg

Bron: http://wmpoweruser.com/?p=603

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGLion
  • Laatst online: 26-02-2021
JackPoint schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:25:
Kennen jullie de Easter Egg in de TF3D bij het weer?

Als je aan iemand een demo van het weer op je TP wil laten zien, kun je bovenin 2 keer op de balk drukken zoals op de afbeelding hier onder. Druk eerst op de plek met de 1 dan op 2. Hierna krijg je een (korte) demo met 4 soorten weer. Waar onder ook de regen met de ruitenwisser :*)
Het is even proberen waar je moet klikken maar als je hem hebt is het leuk!

[afbeelding]

Bron: http://wmpoweruser.com/?p=603
Lol, die kende ik nog niet. Zijn er nog meer Easter Eggs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• needless to say
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 08:52
Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 20:03:
[...]

Ja hier idd nog mooier.
1300 gulden. Daar kon je een auto van kopen gek.

En dan moet je je nog beseffen dat ze binnekort WEL TomTom erop willen gooien. Lekker eerlijk voor de mensen die em vroeger dan de rest hebben gehaald.
Nou, de versie met TT wordt blijkbaar reeds verkocht. Zie pricewatch: HTC Touch Pro UK + TomTom Navigator 7 Europa . Die valt wel duur uit :| -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
weet iemand hoe ik via outlook mijn contacten kopieren naar de touch pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Kev7381 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:18:
weet iemand hoe ik via outlook mijn contacten kopieren naar de touch pro?
activesync. Staat gewoon in de manuel

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
wontcachme schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:20:
[...]

activesync. Staat gewoon in de manuel
sorry het lukt me nog steeds niet van outlook contact kopieren naar de touch pro.

(ik gebruik office outlook 2003)
kan iemand mij helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Kev7381 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:09:
[...]

sorry het lukt me nog steeds niet van outlook contact kopieren naar de touch pro.

(ik gebruik office outlook 2003)
kan iemand mij helpen :)
Heb je activesync geinstalleerd? Of gebruik je vista? dan moet je windows mobile center hebben

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Nadat ik vanochtend de verwachte strepen weer had na een nacht laden, heeft hij het vandaag op mijn werk ook vreemd gedaan. Ik was onbereikbaar voor een collega, terwijl mijn TP gewoon aanstond. Ik kijk, zie ik het gedimde home-scherm van TF3D staan. Unlocken helpt niet, sliden geeft wel een verlicht toetsenbord maar geen ander scherm.

2 keer soft reset gedaan ( is batterij eruit hetzelfde als met de stylus onderin prikken? :+ ) en hij deed het weer goed. Echter, om 12 uur was de batterij leeg!!! 5 uur na gebruik!! Ik doe voor morgen exact hetzelfde proces en dan ben ik heeeel benieuwd.

(Nog steeds niet getweaked overigens, bone-stock.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Heb de HTC Touch Pro nu binnen. Net even alles een beetje ingesteld. Ik heb mijn contract verlengd bij HI (KPN), ik kom alleen niet op de HSDPA. Hoe kan dit? GPRS werkt wel, maar is een stukkie trager, stukje rijden met de auto had ook geen resultaat. HSDPA staat wel ingesteld bij de instellingen. Iemand een idee?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Laatst online: 22:50

neevedr

Dat was ik niet!

Mag ik vertellen dat de T-Mobile MDA Vario IV op de website van T-Mobile staat? :) Alleen de prijs die erbij staat is speciaal voor de zakelijk klant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Heeft iemand hier ervaring met http://www.smartphonestunts.nl ?
Wacht dus nog steeds op m'n touch pro en op m'n mail van woensdag nog geen reactie...

Heb t gevoel dat ik aan t lijntje word gehouden en ze dat toestel gewoon niet hebben oid.

21e hadden ze de papieren ontvangen incl. nummerbehoud aanvraag, zoiets duurt normaal max. 10 dagen als t goed is. Zal erom spannen...
Wel irritant dat ik geen flauw benul heb wat er gaande is en hoever het al met de providers is geregeld.

Annuleren lijkt me ook lastiger gaan, omdat er providers bij betrokken zijn. Hopelijk hoeft dat niet zover te komen :)

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben nieuw op dit forum en volg dit al een tijd door het te lezen. Heb sinds een paar dagen ook een HTC TP (NL). Ben druk bezig allerlei zaken in te stellen. Vandaag belde ik twee keer dezelfde persoon thuis op met mijn TP. Het viel mij op dat die persoon slecht te verstaan was. Net of hij heeeel ver weg was. Ook na mijn vraag om iets harder te praten, gaf dit nauwelijks verbetering. Hij kon mij wel goed verstaan (Ik heb op mijn TP onder Systeem, MIcrofoon AGC ingeschakeld en volume systeem op maximum gezet).
Ik heb op zowel het Diamond topic als het TP topic via de zoekfunctie gekeken of hier signalen over zijn. In het TP topic is dit inderdaad al eerder gemeld. De reactie hierop was dat hier (nog) niets aan te doen is. Klopt dit? Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Hoe hebben jullie dit opgelost?
NB. Ik heb nog geen tweaks uitgevoerd (ook nog nooit eerder gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
@Freich
ik heb hem daar ook besteld.afgelopen dinsdag.
ondanks dat ik geen reaktie`s kreeg op de mail, heb ik de telefoonmaar gepakt.
kreeg woensdag bevestiging dat ze de order aan het verwerken zijn, na mijn aandringen.
niet omdat ik de TP extra snel wil hebben, maar omdat ik mijn huidige nummer niet kwijt wil.
mede door de ietwat trage reaktie van orange had ik dus maar tot vandaag de tijd om mijn nummer te porteren.
dus ik hoop dat het gelukt is daar bij die smartphonestunts.

@DPu
mijn vriendin heeft de diamond, en ze is voor 40% doof, en klaagt steen en been over het zachte geluid.
ze had hiervoor een trinity en daar kon ze wel alles goed mee horen.
en ik vind het geluid ook vrij zacht i.v.m. de trinity.
ook ik heb hier nog niks voor gevonden.

dus als iemand daar een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
El-Loco schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:18:
Nadat ik vanochtend de verwachte strepen weer had na een nacht laden, heeft hij het vandaag op mijn werk ook vreemd gedaan. Ik was onbereikbaar voor een collega, terwijl mijn TP gewoon aanstond. Ik kijk, zie ik het gedimde home-scherm van TF3D staan. Unlocken helpt niet, sliden geeft wel een verlicht toetsenbord maar geen ander scherm.

2 keer soft reset gedaan ( is batterij eruit hetzelfde als met de stylus onderin prikken? :+ ) en hij deed het weer goed. Echter, om 12 uur was de batterij leeg!!! 5 uur na gebruik!! Ik doe voor morgen exact hetzelfde proces en dan ben ik heeeel benieuwd.

(Nog steeds niet getweaked overigens, bone-stock.)
Na gisteren mijn eerste grijze scherm had ik vanmiddag dat ik hem wilde demonstreren aan een vriend, ik haal het van de lader (dat deed ik gisteren ook) en ik druk op het standby knopje om het scherm aan te zetten, gebeurt er niks. Stylus eruit, ring licht op, maar verder niks. Toetsenbord open, het licht op, maar geen reaktie verder. Toen maar een softreset gedaan.

Dus bijna hetzelfde geval. Was ie bij jouw ook aan het laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Volgens Google Maps zit ik in Brazilie - gaaf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hallo mensen,

Vandaag sprak ik met iemand die de HTC Touch Diamond had. Nu wil ikzelf de HTC Touch Pro aanschaffen alleen zit ik nog met een enkele vraag.

Deze persoon vertelde mij dat hij op zijn Touch Diamond een verzekering had van 9 euro per maand. Nu vroeg ik me af of er mensen hier zijn die ook zoiets hebben? En waar regel je dat zoiets? Kun je dat gewoon bij bijvoorbeeld mediamarkt zelf regelen? Of zijn hier weer andere soort bedrijfjes voor.

-edit-
Oh en nog 1 ding. Ik heb momenteel nog een iPod. Nu ben ik van plan deze dus misschien te verkopen. Enigste wat me weerhoud daarvan is of ik m.b.v. iTunes ook de muziek kan beheren op de Touch Pro. Iemand die hier iets meer van weet?

[ Voor 21% gewijzigd door Chip. op 30-08-2008 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
wontcachme schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:17:
[...]

Heb je activesync geinstalleerd? Of gebruik je vista? dan moet je windows mobile center hebben
Ja ikheb die microsoft activesync geinstalleerd.
ik gebruik windows xp eng version, microsoft office outlook 2003

weet jij misschien een oplossing? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Kev7381 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 10:12:
[...]

Ja ikheb die microsoft activesync geinstalleerd.
ik gebruik windows xp eng version, microsoft office outlook 2003

weet jij misschien een oplossing? :?
waarschijnlijk een overbodige vraag:maak je wel gebruik van een exchange server?
je kan via gprs/umts ook wel wat binnenhalen toch?

Computer Specs

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Touch Pro en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Touch Pro 2 euro goedkoper kan krijgen dan je buurman, of dat je jammergenoeg net niet thuis was toen de postbode langs kwam (of andere statusmeldingen van je bestelling)
5: Is er iemand die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (Topic Report), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.