Assisted GPS is plaatsbepaling met behulp van GSM masten. Aan de hand van de cel waar je in zit en de positie van de mast wordt heel ruw geschat waar je zit.
QuickGPS haalt van een internet server informatie op van waar de GPS satellieten zich de komende 7 dagen zullen bevinden, zodat de GPS ontvanger niet eerst alle kanalen af hoeft te gaan om de satellieten te vinden. Als een satelliet toch niet zichtbaar is, waarom op dat kanaal afstemmen?
A-GPS is alleen in het register aan of uit te zetten, bijvoorbeeld gebruikmakend van de Advanced Config Editor.
Ik heb gisteravond voor het eerst in 6 dagen gebruik een GSOC (Grey Screen of Coma) gehad. Toestel zat aan de lader, had net nog gebruikt, zette het op lock en standby, haal de lader uit stopcontact, wil even later iets checken en bij aanzetten grijs scherm.
Vraag: in de handleiding (paragraaf 12.7) staat dat JetCet print ook Pictbridge printers ondersteunt. Echter zie ik alleen de mogelijkheid om Network en Bluetooth printers toe te voegen. Het 3e icoontje ontbreekt dus. Ben ik de enige of ontbreekt er inderdaad iets uit de standaard uitvoering?
Ik heb 2 screenprotectors, een RC-100 en een TV-Out kabel binnen. De TV-Out applicatie is best geinig, het vraagt om de TV standaard (PAL* of NTSC) en geeft je vervolgens de mogelijkheid om te internetten, foto's / video's te bekijken, Mobile Powerpoint te starten, of de YouTube applicatie op een TV scherm te bekijken. Maar ook andere zaken zijn mogelijk, aangezien het signaal nog steeds doorgegeven wordt als je naar een andere app schakelt. De applicatie hoeft niet in landscape mode te draaien, de TV out applicatie zorgt ervoor dat het altijd de tekst juist oriënteerd.
In Regional Settings op mijn TP WWE heb ik Dutch gekozen. Echter had het tabblad Number nog steeds het US meetsysteem geselecteerd staan. Klikken op de dropdownknop liet alleen US zien, en geen scrollbar in de dropdownbox. Wat stom, dacht ik. Sommige entries in hetzelfde tabblad hadden wel een scrollbar, maar deze dus niet. Ik had me bij de feet en inches neergelegd, totdat ik een keer probeerde met de cursortoetsen (op keyboard of direction pad onder het scherm) te scrollen. Et voila! daar was Metric.
Ik heb nog een beetje moeite met de concepten My Work Network en The Internet.
Ik kwam er net pas achter dat er nog meer wijzigingen mogelijk zijn met de Advanced Config Editor dan ik eerst had gezien. Ze zaten namelijk niet in de tweak boom, maar onder de menuknop:
Key mapping
File associations
Cleartype settings
Connection settings
Comm Manager settings
TouchFLO 3D settings (o.a. volgorde TF3D items)