De trend bij laptops begint op te komen met 16:9-schermen ipv. 16:10 schermen. Persoonlijk vind ik die nieuwe schermen prettiger werken, de perceptie van het scherm is natuurlijker voor me. Echter, ik zoek een nieuw desktopscherm aangezien mijn huidig TFT'tje versleten is. Ik heb een Dell 2005FPW (20", 1680x1050, DVI, VGA, USBx4, height-adjustable) en ik wil richting de 24" om zo 1920x1080 te kunnen. Echter, heb ik tot op heden nog geen 16:9 TFT monitoren gevonden die voldoen hieraan. Ik herinner me dat enkele merken een tijdje geleden deze toch snel wilde uitbrengen vanwege de goedkopere productiekosten. Het kan me eigenlijk niet boeien dat het een inch meer of minder is, het belangrijkste is 1080p native support zonder balken dus. Zowiezo omdat veel content voor 1080p geschikt is en ik liever geen zwarte balken heb.
Heeft iemand enig idee van een aankomend product of misschien al een bestaand product ?
Heeft iemand enig idee van een aankomend product of misschien al een bestaand product ?