Deze week ook maar ff halen
Hoor er veel leuke berichten over, dus word wel keertje tijd. Met cod 2 op de pc lang vermaakt

Hoor er veel leuke berichten over, dus word wel keertje tijd. Met cod 2 op de pc lang vermaakt
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Jeps, alleen komt het denk ik door het nieuwe dashboardmonnick schreef op maandag 12 januari 2009 @ 18:41:
Heeft iemand die op de xbox speelt wel is last van het feit dat het menu dat te voorschijn komt als je op de Xbob-button drukt vastloopt of niet meer reageert? Het freezed dan even voor iets van 5 seconden en je kan het menuutje ook niet wegdrukken met B (of opnieuw Xbob-button).
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Verwijderd
Met flash kun je nog wel doormaaien en knifen en daardoor kun je zelfs als je geflashed bent nog wel een kill maken. Als je gestunned bent, wordt dat wat lastiger.NeoMe schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:23:
Flash kun je ff niks zien, Stun kun je ff niks doen.
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door ijskonijn op 13-01-2009 08:54 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Plekken die je met moeite kunt bereiken of gewoon plekken die voor een normale speler toegankelijk zijn? Want ik zie op sommige maps mensen op gebouwen staan etc waarvan ik echt denk dat de makers dat in eerste instantie niet bedoeld hebben. Zelf weet ik wel hoe je ook op bepaalde gebouwen kunt komen, maar ik vind dat toch echt te lame om bijvoorbeeld op overgrown op een huisje te gaan campen...l0n3w012ph schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:08:
Die lui zijn erg goed! Ik zag ze in nota bene onze homemap Crossfire op plekken staan en klimmen die ik nog nooit gezien had, ze kenden alle spawnplekken waardoor we bijna niet weg konden komen op een gegeven momentVeel van geleerd iig, vooral dat we nog een lange weg te gaan hebben
xbl = Xbox Live, heeft verder niks met java.exe te maken dus
Nee in Call Of Duty 4 (Modern Warfare) niet, dit is wel het geval in Call of Duty 5 (World At War)monnick schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:23:
Klopt het dat je als je prestige activeerd meer custom slots krijgt? (xbox versie)
Dat lijkt me erg fijn namelijk. Maar dat gaat bij mij nog wel ff duren want ik ben nu level 33 ofzo.
Heb het een hele tijd niet gedaan, laatst nog een keertje "geprobeerd" en ben weer helemaal verslaafdmonnick schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:33:
Oke! Ik had jou trouwens toegevoegd op XBL want ik zag je staan bij de GoT Group en dat je (heel) veel COD MW speelt. Je staat met jouw score ook verweg bovenaan met COD van alle mensen die ik in mn friendlist heb. Ik zal je binnenkort wel een keer joinen of je inviten ofzo. Maar beware want ik ben heel slecht
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Kun je mij aanwijzen waar?HomegrownBGP schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:26:
Je moet eerst naar source: favourites gaan, en dan kun je rechts add favorite doen dmv het IP.
[ Voor 11% gewijzigd door Dutchie! op 15-01-2009 18:56 ]
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 18:36 . Reden: typo ]
Waarom Wine ? Gewoon de linux binaries pakken. Goede site om je te helpen: http://www.fpsadmin.comHomegrownBGP schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:26:
Je moet eerst naar source: favourites gaan, en dan kun je rechts add favorite doen dmv het IP.
Ik ben bezig om een linux server voor CoD4 te installeren, het installeren is gelukt dmv wine, maar ik kom niet verder. Nu ik hem ingesteld op als console starten pakt hij hem niet meer. Kan iemand me verder helpen met het configureren hiervan?
Dan meot je toch eens het ELO systeem nader bekijken op CB.com staat er genoeg uitleg. Het gaat erom van wie je wintl0n3w012ph schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:08:
Ik had ook altijd een voorkeur voor stun, zoals hierboven al aangegeven kan de tegenstander dan ff niks doen en is daardoor een easy target als je er eentje vlak voor zijn voeten hebt neergegooid. Maar dat was met name uit de tijd dat ik veel FFA speelde.
Tegenwoordig ben ik helemaal over op smoke-nades. Dat heeft ook alles te maken met het feit dat we nu TDM (en soms S&D) spelen en die dingen dan toch wel verrekte handig zijn, vooral in een map als Crossfire om snel de straat over te steken en niet door de vijandelijke sniper vanuit de Open of Closed Overwatch neergeschoten te worden. Fijne dingen voor tactisch spel (iets dat ik nooit gedacht had ooit leuk te vinden als 100% rusher)
Gisteren onze eerste Clanbase-match gehad. Overmoedig als ik was maar meteen de nr. 2 in de TDM-ladder gechallenged (156|Para). Sinds een paar dagen waren zij echter de no.1 en dat hebben we gewetenDie lui zijn erg goed! Ik zag ze in nota bene onze homemap Crossfire op plekken staan en klimmen die ik nog nooit gezien had, ze kenden alle spawnplekken waardoor we bijna niet weg konden komen op een gegeven moment
Veel van geleerd iig, vooral dat we nog een lange weg te gaan hebben
![]()
Wat ik trouwens wel vreemd vind, is dat we nu 23 verliespunten hebben voor clanbase, dus 977 punten hebben en daarmee op plek 15 staan. 156|Para kreeg iets van 32000 punten...![]()
We hebben dus nog maar 1 match gespeeld: 0 gewonnen, 1 verloren en 0 gelijkspel (logisch nietwaar). Maar die lui van 156|Para hebben 32 matches gewonnen en ook 26 verloren en staan desondanks no. 1. Ik vind het sowieso al vreemd dat die lui nog kunnen verliezen gezien hun skills. Maar vanaf plek 6 ongeveer staan clans die 4 of hooguit 5 matches hebben gespeeld en nog steeds zo rond de 1000 punten hebben. Betekent dit nu gewoon dat je als je maar gewoon zo veel mogelijk speelt en eens een keer een winst-partij hebt je vanzelf wel erg hard stijgt. Dat ranking systeem is niet echt doorzichtig en transparant.
Vind de Ak47 toch niet allesmonnick schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 00:23:
Inmiddels ben ik level 36
Ik heb nu heel wat wapens geprobeerd maar ik val toch steeds terug op mijn AK47 met silencer. Dat ding schiet zo lekker en hij richt gewoon lekker zonder red dot sight. De stille AK icm UAV jammer en deep penetration is zo fijn. En dan ook nog 2 claymores rond strooien! Maakt het trouwens nog veel uit of je cammo op je wapen doet?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 63% gewijzigd door Neejoh op 16-01-2009 14:40 ]
Iemand die met de iron sight van de m14 beter overweg kan dan de red dot sight kan rekenen op veel respect van mijixl85 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:41:
Ik gebruik die dingen nooit. Een red dot is echt zo overbodig.
Je ziet bij de meeste wapens genoeg met ironsight. Pak liever een silencer.
Ik vind de red dot bij een aantal wapens zelfs vervelender (net als de scope). Silencer of niks hier.
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
[ Voor 43% gewijzigd door Neejoh op 17-01-2009 20:19 ]
Met je eerste twee zinnen ben ik het niet eens, met je laatste weluchiha tijntje schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:35:
Ik zie nog redelijk veel mensen gamen zonder red dot sight, dus met enkel iron sight... Als ik hiermee moet gamen raak ik echt helemaal nietsZeker niet met die m14.. jezus wat een bagger iron sight is dat zeg, echt niet normaal
Verwijderd
Verwijderd
Ja, je wordt dan nog wel afgebeeld met een stipje. UAV jammer laat jouw positie niet zien als de uav actief is.monnick schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:43:
Ik heb weer een aantal vragen
1. Als je UAV jammer hebt en je vuurt een wapen zonder silencer, sta je dan wel als rode stip op de vijandelijke radar?
In real life is ie wel automatic.2. De G3 is toch een single shot wapen? Ik meende ergens dat ding vol automatisch hebben zien schieten.
Ze gaan weg zodra je weer spawnt. Dus je dood gaat maar de tegenstander loopt net richting je claymore, wacht nog ff met spawnen, mits dat kan.3. Als je claymores hebt geplaatst in TDM en je gaat dood, verdwijnen ze dan? In Search en Destroy is dat volgens mij niet het geval.
Check, ik. Ik heb 'em die in combinatie met stopping + dead silence + M16+silencer. Voor als ik de tegenstander wil verrassen of in maps waarin veel met claymores wordt gestrooid (Chinatown bijv.)4. Zijn er mensen die wel is de bombsquad perk gebruiken en zo ja in welke gevallen?
Enkel als ik toevallig met een LMG rondloop of als ik een setup met bandolier heb, anders kost het me teveel munitie.5. Schieten jullie vaak met jullie primaire wapen op een enemy chopper?
ad 1: Ja, dan moet je hem in combinatie met silencer gebruiken, dan ben je volledig onzichtbaar. Zonder silencer ben je idd alleen onzichtbaar als je niet vuurt bij UAV van de tegenstander.monnick schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:43:
Ik heb weer een aantal vragen
1. Als je UAV jammer hebt en je vuurt een wapen zonder silencer, sta je dan wel als rode stip op de vijandelijke radar?
2. De G3 is toch een single shot wapen? Ik meende ergens dat ding vol automatisch hebben zien schieten.
3. Als je claymores hebt geplaatst in TDM en je gaat dood, verdwijnen ze dan? In Search en Destroy is dat volgens mij niet het geval.
4. Zijn er mensen die wel is de bombsquad perk gebruiken en zo ja in welke gevallen?
5. Schieten jullie vaak met jullie primaire wapen op een enemy chopper?
[ Voor 18% gewijzigd door l0n3w012ph op 19-01-2009 10:06 ]
Ben nu nog bezig om al die challenges te halen, vooral de wapen challenges dan level je wat sneller, maar ik heb een class waar ik ook vaker op terugval en die lijkt erg op die van jou:monnick schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 00:23:
Inmiddels ben ik level 36
Ik heb nu heel wat wapens geprobeerd maar ik val toch steeds terug op mijn AK47 met silencer. Dat ding schiet zo lekker en hij richt gewoon lekker zonder red dot sight. De stille AK icm UAV jammer en deep penetration is zo fijn. En dan ook nog 2 claymores rond strooien! Maakt het trouwens nog veel uit of je cammo op je wapen doet?
Steady aim op een AK?ijskonijn schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:31:
[...]
Ben nu nog bezig om al die challenges te halen, vooral de wapen challenges dan level je wat sneller, maar ik heb een class waar ik ook vaker op terugval en die lijkt erg op die van jou:
AK47 + Silencer
1. Frag x 3
2. UAV Jammer
3. Steady Aim.
Werkt goed moet ik zeggen, met deze class merk ik altijd dat er veel spelers zijn die teveel op de radar vertrouwen.
Dat kun je gewoon toch ff testen op een lege serverixl85 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:26:
[...]
Steady aim op een AK?
Gebruiken jullie dat echt ooit? Ik zat het me laatst namelijk nog af te vragen of mensen hier echt killen zonder je ironsight te gebruiken.
Ik heb natuurlijk ooit wel eens een kill gemaakt zonder te richten, maar 90% van de keren zal dit toch wel met behulp van richten zijn. Het is veel preciezer en sneller.
Als het echt snel gaat dan schiet ik alvast maar terwijl ik dit doe druk ik rechtermuis in zodat ie, terwijl ie aan het schieten is, naar de ironsight gaat.
De AK is ook niet het meest secure wapen, dus waarom daar steady aim op? Op een MP5 snap ik het dan nog wel.
Als je wars speelt, zul je zien dat veel kills zonder irons worden gemaakt, gewoon "from the hip". Maar goed dat zijn vaak promod of pam wars en daar zit geen steady aim in.ixl85 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:26:
[...]
Steady aim op een AK?
Gebruiken jullie dat echt ooit? Ik zat het me laatst namelijk nog af te vragen of mensen hier echt killen zonder je ironsight te gebruiken.
Ik heb natuurlijk ooit wel eens een kill gemaakt zonder te richten, maar 90% van de keren zal dit toch wel met behulp van richten zijn. Het is veel preciezer en sneller.
Als het echt snel gaat dan schiet ik alvast maar terwijl ik dit doe druk ik rechtermuis in zodat ie, terwijl ie aan het schieten is, naar de ironsight gaat.
De AK is ook niet het meest secure wapen, dus waarom daar steady aim op? Op een MP5 snap ik het dan nog wel.
Ik weet wel hoeveel spread het ongeveer oplevert maar ik vind het raar dat mensen die gebruiken.l0n3w012ph schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:35:
[...]
Dat kun je gewoon toch ff testen op een lege server
Ga met je AK47 maar eens op een paar verschillende afstanden van een muur staan, bv 10 meter (virtueel gezien natuurlijk) en 20 meter. Schiet dan eens een salvo op die muur met een AK47 MET steady aim en eentje ZONDER steady aim. Kijk eens naar de groep van inslagen en zie daar: de groep is veel kleiner met steady aim... en ja, als je dan rusht en je komt plots een tegenstander tegen dan levert je dat wel voordeel op.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Het scheelt dat Treyarch de engine van CoD4 (door Infinity Ward gemaakt) heeft gebruikt voor CoD5, waardoor de gameplay voor een groot deel hetzelfde is. CoD5 kent wat kleine aanpassingen en toevoegingen, volgens mij. Ik zou gewoon voor de sfeer gaan. CoD4 is door de moderne wapens wel wat heftiger wat multiplayer betreft, volgens mij. Al het wapentuig schiet wat sneller, preciezer en krachtiger.monnick schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:43:
Expansion?
Je hebt Call of Duty 4: Modern Warfare en Call of Duty (5): World at War
Modern warfare gaat dit topic over en speelt zich af in de huidige tijd en is gemaakt door de betere studie Infinity Ward en World at War is gemaakt door de iets mindere studio Treyarch en speelt zich af in de tweede wereld oorlog.
Wat jij leuker vind is een kwestie van smaak maar de moderne oorlogsvoering spreekt mij meer aan
Sjah pc versie is misschien anders, maar ik raak toch wel wat meer bij de Xbox 360 versie met deze perk.ixl85 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:11:
[...]
Ik weet wel hoeveel spread het ongeveer oplevert maar ik vind het raar dat mensen die gebruiken.
Op het moment dat je strafe gebruikt als je aan eht schieten bent gaat alles al naar de klote.
Ik vraag me gewoon af wat de motivatie hier voor is.
Verwijderd
Keep it simple stupid
Verwijderd
Shipment is goed voor je weapon-challenges. Ik heb er trouwens meestal meer kills dan deaths, gewoon martyrdom en 3xFrag en dan maar prijsgooien zoals op de kermis, 3 keer gooien altijd prijsJuliettPapa schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:02:
Ik speel dus nooit met een AK heben ik nu de enige?
Overgens de map Killhouse, das nog erger dan shipment. Niet goed voor je k/d rationo where to escape.
Idd. Ik zou ze beide masterlijk vinden als je alleen smoke/stun/flash mog gebruiken. En gaan nades. Je spawnt en binnen 5sec. ben je eraan. Niet leukVerwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:17:
tjah.. killhouse en shimpment zijn echt van die 1 vs 1 mappen..
ijskonijn schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:37:
[...]
Shipment is goed voor je weapon-challenges. Ik heb er trouwens meestal meer kills dan deaths, gewoon martyrdom en 3xFrag en dan maar prijsgooien zoals op de kermis, 3 keer gooien altijd prijs
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Dat neem je terug!ijskonijn schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:37:
[...]
Shipment is goed voor je weapon-challenges. Ik heb er trouwens meestal meer kills dan deaths, gewoon martyrdom en 3xFrag en dan maar prijsgooien zoals op de kermis, 3 keer gooien altijd prijs
[ Voor 10% gewijzigd door Neejoh op 20-01-2009 20:35 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Neejoh op 20-01-2009 21:21 ]
Met red dot is dit juist het wapen wat het minst danst, gek dat dit met een iron sight zo'n verschil lijkt te maken...monnick schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:15:
Dat de G36c zo'n groot verspreid is verbaast me niks, dat ding heeft recoil als een malle. Dat verschil tussen de M14 en G3 is inderdaad enorm! Ik weet wel welke ik voortaan van die 2 kies
Shipmentmonnick schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 19:54:
Ik heb ook altijd martyr en 3 nades op shipment. Ik gooi gewoon aan het begin als ik spawn drie nades in random directions en dan heb je 50% van de keren wel een kill
Verwijderd
Heb ik ook gelezen inderdaad...vind het eigenlijk maar een gaar wapen, hoge fire rate + kleine ammo clips = heel vaak reloaden. Heb er een tijdje mee gespeeld totdat ik de red dot sight ervoor geunlockt had, maar erna niet meer mee gespeeld. Toch eens doorspelen tot ik de silencer heb ervoor.Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 22:16:
Wacht maar tot je de recoil van een skorpion met silencer zietde sniper-hunter wordt ie ook weleens genoemd.. Echt een chil wapen.. In crossfire effe keihard de wegoversteken en iemand neerschieten helemaal aan de andere kant van de straat
Silencers hebben als nadeel: minder fire range, maar het schijnt in het geval van de Skorpion niet zo te zijn, google maar eens op "Call of duty 4 skorpion silencer" dan vind je genoegHeraclius schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:01:
Wat ik hier lees is dat als je een silencer op je wapen doet, dat je fire range dan groter is?
Wat is het nadeel nu van een silencer? Minder damage of minder fire range?
Verwijderd
Het is idd een bug maar die waarschijnlijk expres niet is gemaakt.. Met sleight of hand is het wel goed te doen.. Maar ik heb daar meestal stopping power omdat je anders echt te vaak op iemand moet schieten..ijskonijn schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:11:
[...]
Silencers hebben als nadeel: minder fire range, maar het schijnt in het geval van de Skorpion niet zo te zijn, google maar eens op "Call of duty 4 skorpion silencer" dan vind je genoeg
Eigenlijk zou je skorpion met uav moeten gebruiken, ook wel killer combi lekker onopgemerkt en bijna niemand ziet dat je schiet die maakt haast geen lawaai en je ziet niet zo goed dat iemand schiet.Alleen om dat je clip klein is werkt het niet 100% , daarom gebruik ik ook sleight of hand.Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:14:
[...]
Het is idd een bug maar die waarschijnlijk expres niet is gemaakt.. Met sleight of hand is het wel goed te doen.. Maar ik heb daar meestal stopping power omdat je anders echt te vaak op iemand moet schieten..
Keep it simple stupid
Vacantjelly schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:52:
[...]
ook leuk in de map waarvan ik de naam vergeten ben, buiten staant een paar cointaners en de rest is binnen , je kan via ramen naar binnen eerst op de container springen, alleen de naam kwijt(vacant volgens mij
)
[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 21-01-2009 13:54 ]
Verwijderd
In die map gebruik ik vaak een sniperijskonijn schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:54:
[...]
Vacant
In die map gebruik ik ook vaak een shotgun
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2009 14:42 ]
Verwijderd
Geloof me, ze zitten er echt tussen. Met name aimbots (headshot keer op keer) en wallhacks. Verder speel ik het al verdomd lang!ixl85 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:50:
Cheaters? Ik kom er (bijna) nooit een tegen.
Soms verdenk ik wel eens iemand, niet dat ik dan "Ch34t0r" ga roepen ofzo...
Sommige mensen zijn gewoon heel goed... daar houd ik het dan maar op.
Basement Bios ---- Exo-S
Gewoon op niet te veel verschillende servers spelen. Momenteel speel ik er op 2 (o.a. AK-Klen serverVerwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:08:
Ik hoor van alle kanten dat dit spel erg populair is online.Ik ga dit spel nu ook maar aanschaffen voor mp.
Een jaar geleden vond ik desingleplayer helemaal op. Veel intenser en beter dan CoD5 imho.
Hoe zit het met vervelende cheaters?
De M40a1 dacht ik. Gewoon de eerste sniper die je dus krijgtmonnick schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 09:26:
Wat vinden jullie de beste sniperrifle? Ik snipe eigenlijk nooit maar het lijkt me leuk om het een beetje te oefenen. Gisteren level 52 ofzo worden dus ga bijna m'n eerste prestige level in (zal ik dat meteen doen of even level 55 blijven.....?). Wat is die MP44 trouwens voor wapen dat is toch gewoon een WWO2 wapen? Waarom zit die in een Modern Warfare spel, of moet ik het gewoon zien als een bonus wapen?
[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-01-2009 10:28 ]
Eigenlijk alles behalve de Dragunov, die is kut. Vind zelf de Barrett .50 cal wel fijn.monnick schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 09:26:
Wat vinden jullie de beste sniperrifle? Ik snipe eigenlijk nooit maar het lijkt me leuk om het een beetje te oefenen. Gisteren level 52 ofzo worden dus ga bijna m'n eerste prestige level in (zal ik dat meteen doen of even level 55 blijven.....?). Wat is die MP44 trouwens voor wapen dat is toch gewoon een WWO2 wapen? Waarom zit die in een Modern Warfare spel, of moet ik het gewoon zien als een bonus wapen?
Verwijderd
r700 met stopping power.. of de eerste maar daar krijg ie iemand niet in 1 keer dood mee dacht in (normal mode)monnick schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 09:26:
Daar krijg je zeker wel iemand mee dood in 1 schotVerwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:40:
[...]
r700 met stopping power.. of de eerste maar daar krijg ie iemand niet in 1 keer dood mee dacht in (normal mode)
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-01-2009 10:50 ]
De MP44 is nog in use in diverse Afrikaanse landen. Gezien MW daar ook speelt, is de link duidelijk.monnick schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 09:26:
Wat is die MP44 trouwens voor wapen dat is toch gewoon een WWO2 wapen? Waarom zit die in een Modern Warfare spel, of moet ik het gewoon zien als een bonus wapen?
Oliedom, yesKillerAce_NL schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 08:57:
Funny, maar:
Oliedomme tegenstander.
Dove tegenstander.
Werkt in PC (promod) matches echt niet, zowiezo niet vanwege de 7 sec defuse.
Verwijderd
Tjah.. consoles.. ultra-low sens. .dan heb je geen zin om 3 uur om te draaien enzoJoep Stoffels schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:00:
[...]
Oliedom, yes![]()
Doof, tsja, dead silence?
Ook leuke tacktiek die sommige mensen gebruiken meestal meer ervaren spelers, c4 op/ bij de bom plaatsen als je dan het geluid van het koffertje hoor.... klik boem bom niet defusedKillerAce_NL schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 08:57:
Funny, maar:
Oliedomme tegenstander.
Dove tegenstander.
Werkt in PC (promod) matches echt niet, zowiezo niet vanwege de 7 sec defuse.
Keep it simple stupid
Verwijderd
Dit gebeurt niet bij ervaren spelers hoorjelly schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:14:
[...]
Ook leuke tacktiek die sommige mensen gebruiken meestal meer ervaren spelers, c4 op/ bij de bom plaatsen als je dan het geluid van het koffertje hoor.... klik boem bom niet defused. Als dat bij jou gebeurt denk je echt zo van he ... wtf .... nice
Zoek gewoon officiele ranked servers op die PunkBuster enabled hebben. Dat is meestal afdoende, meestal...Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:08:
Ik hoor van alle kanten dat dit spel erg populair is online.Ik ga dit spel nu ook maar aanschaffen voor mp.
Een jaar geleden vond ik desingleplayer helemaal op. Veel intenser en beter dan CoD5 imho.
Hoe zit het met vervelende cheaters?
Ultra-low, ultra-low.... Absoluut een stuk trager dan op PC, maar IMO best heel goed te doen. Zelf heb ik de sensitivity gaandeweg ook een stuk verhoogd, wat vooral in close-combat verrekte goed uit kan komenVerwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:09:
[...]
Tjah.. consoles.. ultra-low sens. .dan heb je geen zin om 3 uur om te draaien enzo
[ Voor 17% gewijzigd door Neejoh op 22-01-2009 19:53 ]
In league matches werkt dat niet, c4 is er dan nietjelly schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:14:
[...]
Ook leuke tacktiek die sommige mensen gebruiken meestal meer ervaren spelers, c4 op/ bij de bom plaatsen als je dan het geluid van het koffertje hoor.... klik boem bom niet defused. Als dat bij jou gebeurt denk je echt zo van he ... wtf .... nice
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq