[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.297 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:10
Deze week ook maar ff halen :Y

Hoor er veel leuke berichten over, dus word wel keertje tijd. Met cod 2 op de pc lang vermaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heeft iemand die op de xbox speelt wel is last van het feit dat het menu dat te voorschijn komt als je op de Xbob-button drukt vastloopt of niet meer reageert? Het freezed dan even voor iets van 5 seconden en je kan het menuutje ook niet wegdrukken met B (of opnieuw Xbob-button).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:57

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

monnick schreef op maandag 12 januari 2009 @ 18:41:
Heeft iemand die op de xbox speelt wel is last van het feit dat het menu dat te voorschijn komt als je op de Xbob-button drukt vastloopt of niet meer reageert? Het freezed dan even voor iets van 5 seconden en je kan het menuutje ook niet wegdrukken met B (of opnieuw Xbob-button).
Jeps, alleen komt het denk ik door het nieuwe dashboard :) en niet door Call of Duty 4 ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Welke soort special nade gebruiken jullie eigenlijk en wat zijn de voor en nadelen van elk? (stun vs flash)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Flash kun je ff niks zien, Stun kun je ff niks doen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:22

d_star

Maharadja of the Year :-/

Sinds een tijdje zie ik wel eens op callofduty.nl een berichtje verschijnen over de zogenaamde 'Hajas-mod'. Schijnt een heel uitgebreide mod te zijn die onder andere ook de wijzigingen uit de bekende promod in zich heeft, plus nog veel meer. Zie bijvoorbeeld http://www.mods.hajas.org/.

Heeft iemand deze mod wel eens geprobeerd? Zo ja: is t wat? Ikzelf ga de mod binnenkort eens proberen, omdat er toch redelijk wat verbeteringen in lijken te zitten, zoals onder meer een anti-camping functionaliteit en spawn protection. Allemaal heel flexibel in te stellen volgens de website.

Zoals ik al eerder vroeg: iemand ervaring mee?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:23:
Flash kun je ff niks zien, Stun kun je ff niks doen.
Met flash kun je nog wel doormaaien en knifen en daardoor kun je zelfs als je geflashed bent nog wel een kill maken. Als je gestunned bent, wordt dat wat lastiger.

Een flash nade heeft daarnaast een wat groter bereik, maar iemand die snel even de andere kant op kijkt, heeft er geen last. Met een stun nade heeft ie er altijd last van als ie in de hit-radius staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een stun is echt veel beter... deze ontploft als deze op de grond komt (dus je kunt het zelf controleren) en wanneer je iemand raakt, krijg je een hit te zien (kruisje bij je crosshair op pc) ook wordt het lastiger aimen idd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Stun-grenades zijn inderdaad veel fijner, als je een flash grenade ver gooit, ontploft ie wel eens in de lucht en heb je er dus niet veel aan, de timer van een stun grenade gaat pas lopen zodra die de grond raakt.
Flash is trouwens alleen verblinden, stun is verwarren en verblinden (hoewel het verblinden wel minder is dan van een flash grenade)

[ Voor 23% gewijzigd door ijskonijn op 13-01-2009 08:54 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik had ook altijd een voorkeur voor stun, zoals hierboven al aangegeven kan de tegenstander dan ff niks doen en is daardoor een easy target als je er eentje vlak voor zijn voeten hebt neergegooid. Maar dat was met name uit de tijd dat ik veel FFA speelde.

Tegenwoordig ben ik helemaal over op smoke-nades. Dat heeft ook alles te maken met het feit dat we nu TDM (en soms S&D) spelen en die dingen dan toch wel verrekte handig zijn, vooral in een map als Crossfire om snel de straat over te steken en niet door de vijandelijke sniper vanuit de Open of Closed Overwatch neergeschoten te worden. Fijne dingen voor tactisch spel (iets dat ik nooit gedacht had ooit leuk te vinden als 100% rusher :D )

Gisteren onze eerste Clanbase-match gehad. Overmoedig als ik was maar meteen de nr. 2 in de TDM-ladder gechallenged (156|Para). Sinds een paar dagen waren zij echter de no.1 en dat hebben we geweten :P Die lui zijn erg goed! Ik zag ze in nota bene onze homemap Crossfire op plekken staan en klimmen die ik nog nooit gezien had, ze kenden alle spawnplekken waardoor we bijna niet weg konden komen op een gegeven moment :X Veel van geleerd iig, vooral dat we nog een lange weg te gaan hebben >:)

Wat ik trouwens wel vreemd vind, is dat we nu 23 verliespunten hebben voor clanbase, dus 977 punten hebben en daarmee op plek 15 staan. 156|Para kreeg iets van 32000 punten... :?
We hebben dus nog maar 1 match gespeeld: 0 gewonnen, 1 verloren en 0 gelijkspel (logisch nietwaar :P ). Maar die lui van 156|Para hebben 32 matches gewonnen en ook 26 verloren en staan desondanks no. 1. Ik vind het sowieso al vreemd dat die lui nog kunnen verliezen gezien hun skills. Maar vanaf plek 6 ongeveer staan clans die 4 of hooguit 5 matches hebben gespeeld en nog steeds zo rond de 1000 punten hebben. Betekent dit nu gewoon dat je als je maar gewoon zo veel mogelijk speelt en eens een keer een winst-partij hebt je vanzelf wel erg hard stijgt. Dat ranking systeem is niet echt doorzichtig en transparant.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

l0n3w012ph schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:08:
Die lui zijn erg goed! Ik zag ze in nota bene onze homemap Crossfire op plekken staan en klimmen die ik nog nooit gezien had, ze kenden alle spawnplekken waardoor we bijna niet weg konden komen op een gegeven moment :X Veel van geleerd iig, vooral dat we nog een lange weg te gaan hebben >:)
Plekken die je met moeite kunt bereiken of gewoon plekken die voor een normale speler toegankelijk zijn? Want ik zie op sommige maps mensen op gebouwen staan etc waarvan ik echt denk dat de makers dat in eerste instantie niet bedoeld hebben. Zelf weet ik wel hoe je ook op bepaalde gebouwen kunt komen, maar ik vind dat toch echt te lame om bijvoorbeeld op overgrown op een huisje te gaan campen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Nee, het waren geen glitches. Lastig uit te leggen maar bv. in Crossfire kun je in het gebouw in het midden vanaf dat balkon schieten. Normaal gesproken loop je dat gebouw aan de achterkant binnen via de houten trap of via de begane grond langs die vitrines en daar de trap op. Maar die lui sprongen vanaf dat schuine stenen muurtje dat in het verlengde van het balkon ligt zo direct het balkon op :) Misschien dat anderen dit al lang kenden maar ik wist het nog niet en het werkt natuurlijk veel sneller dan helemaal achterom lopen of binnendoor via die trappen.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
De afgelopen weken heb ik op xbl wel erg veel last van lag. Zelfs wanneer ik 3 groene streepjes heb al verbinding. Heb mijn cache al geleegd, game van harde schijf gehaald, maar probleem blijft. Sowieso zie ik momenteel een hoop mensen met slechte verbinding. Het is ook alleen met COD4(COD5 geen probleem), heeft iemand nog tips? Is echt kloten spelen zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is java.exe niet aan het updaten? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:58:
[...]

Is java.exe niet aan het updaten? xD
xbl = Xbox Live, heeft verder niks met java.exe te maken dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Klopt het dat je als je prestige activeerd meer custom slots krijgt? (xbox versie)
Dat lijkt me erg fijn namelijk. Maar dat gaat bij mij nog wel ff duren want ik ben nu level 33 ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

monnick schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:23:
Klopt het dat je als je prestige activeerd meer custom slots krijgt? (xbox versie)
Dat lijkt me erg fijn namelijk. Maar dat gaat bij mij nog wel ff duren want ik ben nu level 33 ofzo. :P
Nee in Call Of Duty 4 (Modern Warfare) niet, dit is wel het geval in Call of Duty 5 (World At War)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Oke! Ik had jou trouwens toegevoegd op XBL want ik zag je staan bij de GoT Group en dat je (heel) veel COD MW speelt. Je staat met jouw score ook verweg bovenaan met COD van alle mensen die ik in mn friendlist heb. Ik zal je binnenkort wel een keer joinen of je inviten ofzo. Maar beware want ik ben heel slecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

monnick schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:33:
Oke! Ik had jou trouwens toegevoegd op XBL want ik zag je staan bij de GoT Group en dat je (heel) veel COD MW speelt. Je staat met jouw score ook verweg bovenaan met COD van alle mensen die ik in mn friendlist heb. Ik zal je binnenkort wel een keer joinen of je inviten ofzo. Maar beware want ik ben heel slecht :P
Heb het een hele tijd niet gedaan, laatst nog een keertje "geprobeerd" en ben weer helemaal verslaafd :)
Ik had inderdaad gezien dat je me had toegevoegd. Ik ben ook niet supergoed ofzo hoor, ik speel het gewoon veel dan krijg je vanzelf wel een hoge score (=XP). Ben nu m'n k/d ratio aant proberen op te halen, dit lukt redelijk moet ik zeggen, toen ik weer ermee begon was deze ongeveer 0.7, nu heb ik m weten op te halen tot 0.83 geloof ik (kan iets hoger of lager zijn, gisteren niet meer gekeken op hoeveel die nu stond).
Ik sta meestal ergens in de middenmoot bij de meeste potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Mensen, hoe voeg je nu een server toe aan je favorieten lijst? Ik meende vroeger een knop daarvoor te hebben, maar die heb ik nu niet meer ? Het enigste wat ik nu kan doen, is een server opzoeken in de lijst en dan op Add to Favorite kiezen.

Ik heb geen knop meer om, connect to ip te klikken ofzo. (kan wel via de console met connect) maar ik weet dus niet hoe ik nu een server in mijn favorieten krijg als ik alleen een ip heb.

Help :p ? (ik heb gewoon tot patch 1.7 geinstalleerd e.d.)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomegrownBGP
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je moet eerst naar source: favourites gaan, en dan kun je rechts add favorite doen dmv het IP.

Ik ben bezig om een linux server voor CoD4 te installeren, het installeren is gelukt dmv wine, maar ik kom niet verder. Nu ik hem ingesteld op als console starten pakt hij hem niet meer. Kan iemand me verder helpen met het configureren hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
HomegrownBGP schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:26:
Je moet eerst naar source: favourites gaan, en dan kun je rechts add favorite doen dmv het IP.
Kun je mij aanwijzen waar?
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/cod4-button.jpg
:'(

Edit: ondanks dat het een domme post is, laat ik hem wel staan :p lache.

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchie! op 15-01-2009 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

druk op new favorite en vul ip in :D

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 18:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
:o

Komt als je een nacht niet slaapt 8)7 kijk je totaal over dingen heen. :X

Nu de AK-Klen erin zetten en daar de boel onveilig maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Voor de mensen die hem nog willen kopen of mensen kennen die hem willen:
http://www.amazon.co.uk/C...mes&qid=1232048124&sr=1-9

15 Pond!!
En de koers is atm:
Euro 1 -- Pond 0.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

En de Macversie is alleen maar duurder geworden sinds 3 maand terug :/

Nja, ik heb hem lekker toch al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

HomegrownBGP schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:26:

Ik ben bezig om een linux server voor CoD4 te installeren, het installeren is gelukt dmv wine, maar ik kom niet verder. Nu ik hem ingesteld op als console starten pakt hij hem niet meer. Kan iemand me verder helpen met het configureren hiervan?
Waarom Wine ? Gewoon de linux binaries pakken. Goede site om je te helpen: http://www.fpsadmin.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

l0n3w012ph schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:08:
Ik had ook altijd een voorkeur voor stun, zoals hierboven al aangegeven kan de tegenstander dan ff niks doen en is daardoor een easy target als je er eentje vlak voor zijn voeten hebt neergegooid. Maar dat was met name uit de tijd dat ik veel FFA speelde.

Tegenwoordig ben ik helemaal over op smoke-nades. Dat heeft ook alles te maken met het feit dat we nu TDM (en soms S&D) spelen en die dingen dan toch wel verrekte handig zijn, vooral in een map als Crossfire om snel de straat over te steken en niet door de vijandelijke sniper vanuit de Open of Closed Overwatch neergeschoten te worden. Fijne dingen voor tactisch spel (iets dat ik nooit gedacht had ooit leuk te vinden als 100% rusher :D )

Gisteren onze eerste Clanbase-match gehad. Overmoedig als ik was maar meteen de nr. 2 in de TDM-ladder gechallenged (156|Para). Sinds een paar dagen waren zij echter de no.1 en dat hebben we geweten :P Die lui zijn erg goed! Ik zag ze in nota bene onze homemap Crossfire op plekken staan en klimmen die ik nog nooit gezien had, ze kenden alle spawnplekken waardoor we bijna niet weg konden komen op een gegeven moment :X Veel van geleerd iig, vooral dat we nog een lange weg te gaan hebben >:)

Wat ik trouwens wel vreemd vind, is dat we nu 23 verliespunten hebben voor clanbase, dus 977 punten hebben en daarmee op plek 15 staan. 156|Para kreeg iets van 32000 punten... :?
We hebben dus nog maar 1 match gespeeld: 0 gewonnen, 1 verloren en 0 gelijkspel (logisch nietwaar :P ). Maar die lui van 156|Para hebben 32 matches gewonnen en ook 26 verloren en staan desondanks no. 1. Ik vind het sowieso al vreemd dat die lui nog kunnen verliezen gezien hun skills. Maar vanaf plek 6 ongeveer staan clans die 4 of hooguit 5 matches hebben gespeeld en nog steeds zo rond de 1000 punten hebben. Betekent dit nu gewoon dat je als je maar gewoon zo veel mogelijk speelt en eens een keer een winst-partij hebt je vanzelf wel erg hard stijgt. Dat ranking systeem is niet echt doorzichtig en transparant.
Dan meot je toch eens het ELO systeem nader bekijken op CB.com staat er genoeg uitleg. Het gaat erom van wie je wint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

ok, tnx voor de tip! :D

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Inmiddels ben ik level 36 :D

Ik heb nu heel wat wapens geprobeerd maar ik val toch steeds terug op mijn AK47 met silencer. Dat ding schiet zo lekker en hij richt gewoon lekker zonder red dot sight. De stille AK icm UAV jammer en deep penetration is zo fijn. En dan ook nog 2 claymores rond strooien! Maakt het trouwens nog veel uit of je cammo op je wapen doet? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
monnick schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 00:23:

Ik heb nu heel wat wapens geprobeerd maar ik val toch steeds terug op mijn AK47 met silencer. Dat ding schiet zo lekker en hij richt gewoon lekker zonder red dot sight. De stille AK icm UAV jammer en deep penetration is zo fijn. En dan ook nog 2 claymores rond strooien! Maakt het trouwens nog veel uit of je cammo op je wapen doet? :o
Vind de Ak47 toch niet alles :)
Teveel recoil naar m'n zin, wat ik op de M4 niet zo merk :)

Ik blijf toch terugvallen op de M4 en MP5 :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
MP5 vind ik te veel dansen op +10m. Nu is hij daar ook niet voor bedoeld, maar af en toe zie je ze wegrennen en verdienen ze gewoon een paar kogels in de rug, right? M4 is ongeveer alles wat je hoort, het is dan ook zeker geen slecht wapen. Toch pref ik de AK, al is het om z'n iron-sight. De recoil is wel een stuk groter, maar niet hinderlijk als je salvo's van 3 vuurt.

@monnick: nee, weapon cammo is echt grote onzin. Het is alleen voor de "show" om een blue/red cammo er op te doen (challenges). Verder zie ik het nut er niet van in.
Verder speel ik veel hetzelfde als jij. AK-47 en G3 zijn mijn absoluut favoriete wapens.

Mijn belangrijkste presets:
AK-47 silenced, UAV, deep impact en claymores (UAV silenced, close-/mid-ranged)
G3 Red Dot, Stopping power, deep impact en claymores (mid-ranged)
MP5 silenced, Stopping power, marty (:') I know) en 3x stun (close/rush)

Claymores zijn nog steeds ondergewaardeerd in mijn ogen. Het kost vaak 3 seconde om er een goed te positioneren, maar de damage van die dingen! Ik zie soms echt 4 of 5x dezelfde gast op dezelfde plek dood gaan door een claymore.
Wat er ook zo handig aan is, is dat je de vijand ophoudt met een rush. Vaak plaats ik ze in een bepaalde regio, iedere keer achter een andere muur/doorgang zodat ze moeten zoeken of er een claymore staat. Een zoekende soldaat is ook vrij snel dood, dus dat is mooi meegenomen :P

[ Voor 63% gewijzigd door Neejoh op 16-01-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik zie nog redelijk veel mensen gamen zonder red dot sight, dus met enkel iron sight... Als ik hiermee moet gamen raak ik echt helemaal niets :D Zeker niet met die m14.. jezus wat een bagger iron sight is dat zeg, echt niet normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik gebruik die dingen nooit. Een red dot is echt zo overbodig.
Je ziet bij de meeste wapens genoeg met ironsight. Pak liever een silencer.
Ik vind de red dot bij een aantal wapens zelfs vervelender (net als de scope). Silencer of niks hier.

Over de claymore's: Geweldig zijn die dingen.
Je moet even weten hoe je ze naast de deuren/in de hoeken moet zetten, maar als je dat eenmaal snapt zijn ze idd effectieve killing machines!
Lekker bij een ladder of raamopening :)
EN idd zeer fijn als je iemand achter je kont aan hebt zitten.
Even pakken, omdraaien, plaatsen (in een gang die je net inloopt) en je hebt geen zorgen meer.
Of hij is dood, of hij stopt :). Al helemaal mooi als je hem dan opwacht en de klus af maakt (als de claymore dat al niet heeft gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

ixl85 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:41:
Ik gebruik die dingen nooit. Een red dot is echt zo overbodig.
Je ziet bij de meeste wapens genoeg met ironsight. Pak liever een silencer.
Ik vind de red dot bij een aantal wapens zelfs vervelender (net als de scope). Silencer of niks hier.
Iemand die met de iron sight van de m14 beter overweg kan dan de red dot sight kan rekenen op veel respect van mij :P Je ziet net 10 pixels ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik gebruik ook nooit een M14.
MP5, M4, G3, AK47, Mini Uzi.
Ik zal het eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
http://nl.youtube.com/wat...6PCc&feature=channel_page

2de filmpje btw eens gemaakt ..
Ironsight gebruik ik eigenlijk altijd op men wapens .. ookal gebruik ik hem niet , toch zit hij er dan op :S
Ik vind de pootjes van de gun heel storend in beeld ... kwestie van gevoel denk ik.

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
En toch zie ik in je filmpje alleen maar Red dot sights op ieder wapen? ;) Verder laat 't filmpje zien waarom ik zo blij ben met het console gaming: geen gejammer dat je cheat, heeeeerlijk.

M14 vind ik ook maar een gek wapen. Hij heeft meer damage (schouders doen even veel damage als een headshot) maar verder heeft hij zo'n onwijs hoge recoil dat je zelfs in salvo's van 2 problemen hebt. Stom, want je hebt met het wapen altijd 2 hits nodig (geen hardcore, d'oh).

[ Voor 43% gewijzigd door Neejoh op 17-01-2009 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ik schiet praktisch altijd met Red Dot (hardcore mode). Tis voor mij overzichtelijker, ik moet alleen opletten dat ik niet te vaak inzoom als het dichtbij is, maar gewoon het vuur moet openen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Bij sommige wapens vind ik met red dot sight fijner, en andere zonder. De AK47 is bijvoorbeeld heel fijn zonder red dot, maar de G36c en de MP5 vind ik juist weer een erg slechte iron sight hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:35:
Ik zie nog redelijk veel mensen gamen zonder red dot sight, dus met enkel iron sight... Als ik hiermee moet gamen raak ik echt helemaal niets :D Zeker niet met die m14.. jezus wat een bagger iron sight is dat zeg, echt niet normaal :)
Met je eerste twee zinnen ben ik het niet eens, met je laatste wel :)

Ieder wapen is fijner met iron sights als je er eenmaal aan gewend bent geraakt, behalve....

de M14 inderdaad. Op de een of andere manier zijn die sights gewoon volledig kl*** en als ik hem al een keer gebruik, dan met een red dot.

Het verschil met de G3 is dat de G3 sowieso fijnere richtmiddelen heeft maar de G3 slaat recht naar boven op en vrij kort. Daardoor kun je mooie double taps maken en is er niks aan de hand. De M14 daarentegen slaat nogal fors naar rechtsboven op waardoor je een fractie van een seconde langer moet wachten voor hij weer op het doel is. Double taps maken is daardoor bijna onmogelijk, dan vliegt je wapen steeds verder naar rechtsboven en dus verder van je doel af. Het vreemde is dat de M21 (gewoon de militaire sniper-variant van de M14) dat veel minder heeft in het spel. Ik kan me voorstellen dat dit in het echt door een compensator op de loop en betere gewichtsverdeling ook het geval is maar in ieder geval is de M14 een van de minst prettige wapens in COD4 (vind ik). Maar hij geeft wel een heerlijke zweepslag-achtige knal :P

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is M14-fan. Wbt de heftige recoil; mik op 't midden van je tegenstander, salvo van 2 schoten en klaar. Als je 1e schot te hoog is, mis je je 2e schot.
't kostte wel enige moeite voor ik dat ding onder controle had, maar als dat eenmaal gelukt is, is 't echt een fijn wapen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb weer een aantal vragen

1. Als je UAV jammer hebt en je vuurt een wapen zonder silencer, sta je dan wel als rode stip op de vijandelijke radar?

2. De G3 is toch een single shot wapen? Ik meende ergens dat ding vol automatisch hebben zien schieten.

3. Als je claymores hebt geplaatst in TDM en je gaat dood, verdwijnen ze dan? In Search en Destroy is dat volgens mij niet het geval.

4. Zijn er mensen die wel is de bombsquad perk gebruiken en zo ja in welke gevallen?

5. Schieten jullie vaak met jullie primaire wapen op een enemy chopper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:43:

1. Als je UAV jammer hebt en je vuurt een wapen zonder silencer, sta je dan wel als rode stip op de vijandelijke radar?
Ja, je wordt dan nog wel afgebeeld met een stipje. UAV jammer laat jouw positie niet zien als de uav actief is.
2. De G3 is toch een single shot wapen? Ik meende ergens dat ding vol automatisch hebben zien schieten.
In real life is ie wel automatic.
3. Als je claymores hebt geplaatst in TDM en je gaat dood, verdwijnen ze dan? In Search en Destroy is dat volgens mij niet het geval.
Ze gaan weg zodra je weer spawnt. Dus je dood gaat maar de tegenstander loopt net richting je claymore, wacht nog ff met spawnen, mits dat kan.
4. Zijn er mensen die wel is de bombsquad perk gebruiken en zo ja in welke gevallen?
Check, ik. Ik heb 'em die in combinatie met stopping + dead silence + M16+silencer. Voor als ik de tegenstander wil verrassen of in maps waarin veel met claymores wordt gestrooid (Chinatown bijv.)
Enkel als ik toevallig met een LMG rondloop of als ik een setup met bandolier heb, anders kost het me teveel munitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

monnick schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:43:

ad 1: Ja, dan moet je hem in combinatie met silencer gebruiken, dan ben je volledig onzichtbaar. Zonder silencer ben je idd alleen onzichtbaar als je niet vuurt bij UAV van de tegenstander.

ad 2: Ja, in de SP-versie maar sommigen stellen bijvoorbeeld hun muiswiel in als primary fire. Dan scroll je met je muiswiel en schiet hij dus automatisch. Beetje lame en op sommige servers niet toegestaan omdat hij dan meteen met afstand het meest krachtige wapen is.

ad 3: Ja, in TDM verdwijnen ze als je dood gaat. In FFA ook. IN S&D volgens mij inderdaad niet.

ad 4: Ze zullen er best wel zijn en ik zie sommige ze ook wel gebruiken als ik in spec zit maar zelf gebruik ik em nooit. Gewoon voorzichtig de trappen omgaan en letten op hoeken waar ze vaak geplaatst worden. Op een gegeven moment leer je die plekken wel kennen en als je een ronde speelt en het overkomt je een keer wordt je nog voorzichtiger en hou je er automatisch rekening mee.

ad 5: Nee, althans ik niet. Een chopper heeft een standaard damage rate van 1300 (!) in de config. Dat betekent dat er heel wat kogels op afgevuurd moeten worden voor hij neergaat. Met een LMG (m.n. de M60) haal je hem met 1 magazijn wel neer als alles raak is. Maar met een assault wapen heeft het weinig zin. Met een P90 haal je hem met twee magazijnen nog neer, dus dat gaat nog net. Maar wederom: alles moet dan wel raak zijn en als je erop vuurt, ben je vaak de eerste die hij pakt, dus doe het vanaf een goed dekking en wacht tot de turret is uitgevuurd. Dat gaat met vlagen van 40 kogels per keer bij de chopper (staat ook zo standaard ingesteld in de config)

[ Voor 18% gewijzigd door l0n3w012ph op 19-01-2009 10:06 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

monnick schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 00:23:

Ben nu nog bezig om al die challenges te halen, vooral de wapen challenges dan level je wat sneller, maar ik heb een class waar ik ook vaker op terugval en die lijkt erg op die van jou:
AK47 + Silencer
1. Frag x 3
2. UAV Jammer
3. Steady Aim.

Werkt goed moet ik zeggen, met deze class merk ik altijd dat er veel spelers zijn die teveel op de radar vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik heb eigenlijk alleen maar AK47 classes, puur toegespitst op de map en/of het gametype

1. AK47 zonder attachments, smoke nade, frag x3, uav-jammer en dead silence voor S&D
2. AK47 zonder attachments, stun nade, bandolier, uav jammer en dead silence voor TDM in mappen als Vacant
3. AK47 zonder attachments, smoke nade, bandolier, sleight of hand en dead silence voor TDM in mappen als Crossfire, Crash, Backlot etc (smoke voor oversteken van de straat). Mijn meest gebruikte class :)
4. AK47 silenced, stun nade, bandolier, uav-jammer en dead silence voor TDM in mappen als Wet Work
5. AK47 zonder attachment met overkill als perk (2e wapen de M21), smoke nade, uav jammer en extreme conditioning voor TDM in mappen als Overgrown.

Laatst ff een andere class gemaakt met een M4 silenced en dan met double tap: rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :P schiet ook wel fijn hoor in HC-mode. Maar met double tap wel erg snel leeg, dus sowieso met bandolier als perk.

Maar goed, ik heb al zoveel combi's gezien hier van custom classes. ieder heeft wel zijn favo, maar wat ik me afvroeg is dit:

we hebben sinds kort ook een custom maps server. Mijn favorieten zijn absoluut de mappen Pripyat (schitterende sniper-map) en Forsaken Industry (heerlijke creepy sfeer tussen die fabriekgebouwen). Afgelopen weekend heb ik o.a. de mappen Burg (grote (!) map met fantastische gemaakte ruïne en surroundings voor snipers), Listening post (kleine map, mooi in de sneeuw, a la Mittenwald uit COD UO) en Bacalao (jungle map a la Vietnam) toegevoegd. De overeenkomst tussen al deze mappen is met name het oog voor detail en de sfeer :)

Hebben jullie op andere custom servers misschien nog mappen gezien waarvan je zegt: die moet je eens proberen want die zijn erg goed? Tuurlijk kan ik ze zelf ook wel allemaal downloaden maar sommigen werken wel eens niet en sommigen vallen toch tegen, dus als jullie tips hebben voor mappen zoals hierboven vermeld, dan hou ik me aanbevolen.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
ijskonijn schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:31:
[...]

Ben nu nog bezig om al die challenges te halen, vooral de wapen challenges dan level je wat sneller, maar ik heb een class waar ik ook vaker op terugval en die lijkt erg op die van jou:
AK47 + Silencer
1. Frag x 3
2. UAV Jammer
3. Steady Aim.

Werkt goed moet ik zeggen, met deze class merk ik altijd dat er veel spelers zijn die teveel op de radar vertrouwen.
Steady aim op een AK?
Gebruiken jullie dat echt ooit? Ik zat het me laatst namelijk nog af te vragen of mensen hier echt killen zonder je ironsight te gebruiken.
Ik heb natuurlijk ooit wel eens een kill gemaakt zonder te richten, maar 90% van de keren zal dit toch wel met behulp van richten zijn. Het is veel preciezer en sneller.
Als het echt snel gaat dan schiet ik alvast maar terwijl ik dit doe druk ik rechtermuis in zodat ie, terwijl ie aan het schieten is, naar de ironsight gaat.

De AK is ook niet het meest secure wapen, dus waarom daar steady aim op? Op een MP5 snap ik het dan nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

ixl85 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:26:
[...]

Steady aim op een AK?
Gebruiken jullie dat echt ooit? Ik zat het me laatst namelijk nog af te vragen of mensen hier echt killen zonder je ironsight te gebruiken.
Ik heb natuurlijk ooit wel eens een kill gemaakt zonder te richten, maar 90% van de keren zal dit toch wel met behulp van richten zijn. Het is veel preciezer en sneller.
Als het echt snel gaat dan schiet ik alvast maar terwijl ik dit doe druk ik rechtermuis in zodat ie, terwijl ie aan het schieten is, naar de ironsight gaat.

De AK is ook niet het meest secure wapen, dus waarom daar steady aim op? Op een MP5 snap ik het dan nog wel.
Dat kun je gewoon toch ff testen op een lege server :)

Ga met je AK47 maar eens op een paar verschillende afstanden van een muur staan, bv 10 meter (virtueel gezien natuurlijk :P ) en 20 meter. Schiet dan eens een salvo op die muur met een AK47 MET steady aim en eentje ZONDER steady aim. Kijk eens naar de groep van inslagen en zie daar: de groep is veel kleiner met steady aim... en ja, als je dan rusht en je komt plots een tegenstander tegen dan levert je dat wel voordeel op.

Trouwens ook weer zo'n verschil met COD5: daar kun je dit soort dingen niet testen omdat de kogelinslagen in muren niet eens zichtbaar zijn |:( |:( |:( :? :? :?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

ixl85 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:26:
[...]

Steady aim op een AK?

Als je wars speelt, zul je zien dat veel kills zonder irons worden gemaakt, gewoon "from the hip". Maar goed dat zijn vaak promod of pam wars en daar zit geen steady aim in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
l0n3w012ph schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:35:
[...]

Dat kun je gewoon toch ff testen op een lege server :)

Ga met je AK47 maar eens op een paar verschillende afstanden van een muur staan, bv 10 meter (virtueel gezien natuurlijk :P ) en 20 meter. Schiet dan eens een salvo op die muur met een AK47 MET steady aim en eentje ZONDER steady aim. Kijk eens naar de groep van inslagen en zie daar: de groep is veel kleiner met steady aim... en ja, als je dan rusht en je komt plots een tegenstander tegen dan levert je dat wel voordeel op.
Ik weet wel hoeveel spread het ongeveer oplevert maar ik vind het raar dat mensen die gebruiken.
Op het moment dat je strafe gebruikt als je aan eht schieten bent gaat alles al naar de klote.
Ik vraag me gewoon af wat de motivatie hier voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik heb sinds afgelopen weekend een nieuw systeem, en wil wat leuke games bestellen.
Echter lees ik hier dat men het over CoD5 heeft, is dat hoe de expansion genoemd wordt?
Of is er echt een CoD5? Ik kan nergens call of duty 5 vinden..

En is het nog de moeite waard om hem te spelen? Is er nog Multiplayer activiteit?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Expansion?

Je hebt Call of Duty 4: Modern Warfare en Call of Duty (5): World at War
Modern warfare gaat dit topic over en speelt zich af in de huidige tijd en is gemaakt door de betere studie Infinity Ward en World at War is gemaakt door de iets mindere studio Treyarch en speelt zich af in de tweede wereld oorlog.

Wat jij leuker vind is een kwestie van smaak maar de moderne oorlogsvoering spreekt mij meer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

monnick schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:43:
Expansion?

Je hebt Call of Duty 4: Modern Warfare en Call of Duty (5): World at War
Modern warfare gaat dit topic over en speelt zich af in de huidige tijd en is gemaakt door de betere studie Infinity Ward en World at War is gemaakt door de iets mindere studio Treyarch en speelt zich af in de tweede wereld oorlog.

Wat jij leuker vind is een kwestie van smaak maar de moderne oorlogsvoering spreekt mij meer aan :)
Het scheelt dat Treyarch de engine van CoD4 (door Infinity Ward gemaakt) heeft gebruikt voor CoD5, waardoor de gameplay voor een groot deel hetzelfde is. CoD5 kent wat kleine aanpassingen en toevoegingen, volgens mij. Ik zou gewoon voor de sfeer gaan. CoD4 is door de moderne wapens wel wat heftiger wat multiplayer betreft, volgens mij. Al het wapentuig schiet wat sneller, preciezer en krachtiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

ixl85 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:11:
[...]

Ik weet wel hoeveel spread het ongeveer oplevert maar ik vind het raar dat mensen die gebruiken.
Op het moment dat je strafe gebruikt als je aan eht schieten bent gaat alles al naar de klote.
Ik vraag me gewoon af wat de motivatie hier voor is.
Sjah pc versie is misschien anders, maar ik raak toch wel wat meer bij de Xbox 360 versie met deze perk.
Ik schiet ook best veel uit de hip (dus zonder sight) in rush-classes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steady aim is denk ik wel een nutteloze perk... Soms wil je gewoon from-the-hip schieten omdat het dan lekker sprayt..vooral bij CQC ,En wanneer je dat niet wilt, ga je gewoon aimen...En ibj mij zijn ook 90% van de kills met ironsights gemaakt denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Mwah steady aim is niet zo zeer een nutteloze perk maar er zijn gewoon een stuk betere alternatieve perks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Laatst online: 09-09 14:43

jelly

Arch Linux

Wel grappig dat iemand hier de ak voor al zijn klassen heeft, het is toch zeker een heel mooi wapen >:) Ik vind hem vooral mooi omdat je er mee kan rushen, de hipfire is heel fijn. Je kan er wel aardig mee 'sprayen' en het ding heeft een gigantische afstand.

MP5 vind ik ook wel goed, kan je heerlijk mee rushen, schiet toch bijna altijd raak in gangen.

G36c / M4 - zijn beide echt goddelijk met red dot sight, lekker stabiel veel afstand.

Skorpion, ondanks kleine hoeveelheid munitie, heerlijk wapen voor afstand en dichtbij, heeeel erg accuraat en met silencer al helemaal. Ik vind dit naast de Ak een van de beste iron-sights

En af en toe gebruik ik nog de shotgun voor de fun, is af en toe wel leuk om mensen daarmee te pwnen.

Wat ik wel merk als ik me classes vergelijk dat ik aardig wat sleight of hand gebruik, dit in combinatie met de ak/ m4 vind ik wel fijn om echt snel door gebouwen te rushen, waarschijnlijk heb ik daardoor ook wel een beetje een spray gedrag. Maar op de meeste servers kom ik ook mensen tegen die echt overal liggen te campen :?

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds zaterdag CoD 5 en ik moet zeggen dat het echt een stuk minder is dan CoD 4. De SP van CoD 4 is echt leuker om te spelen (op veteran) en dan de MP...sjongejonge...wat is die een stuk minder dan CoD 4. Wat ik vooral irritant vind is dat je een stuk minder makkelijk door de levels heen kunt rennen in Cod 5. Verder vind ik de wapens gewoon een stuk minder in deeltje 5. Dit is misschien allemaal maar persoonlijk, maar ik moest het toch even kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ik speel dus nooit met een AK he :P ben ik nu de enige? :+

Overgens de map Killhouse, das nog erger dan shipment. Niet goed voor je k/d ratio :X no where to escape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjah.. killhouse en shimpment zijn echt van die 1 vs 1 mappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

JuliettPapa schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:02:
Ik speel dus nooit met een AK he :P ben ik nu de enige? :+

Overgens de map Killhouse, das nog erger dan shipment. Niet goed voor je k/d ratio :X no where to escape.
Shipment is goed voor je weapon-challenges. Ik heb er trouwens meestal meer kills dan deaths, gewoon martyrdom en 3xFrag en dan maar prijsgooien zoals op de kermis, 3 keer gooien altijd prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:17:
tjah.. killhouse en shimpment zijn echt van die 1 vs 1 mappen..
Idd. Ik zou ze beide masterlijk vinden als je alleen smoke/stun/flash mog gebruiken. En gaan nades. Je spawnt en binnen 5sec. ben je eraan. Niet leuk :p
ijskonijn schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:37:
[...]

Shipment is goed voor je weapon-challenges. Ik heb er trouwens meestal meer kills dan deaths, gewoon martyrdom en 3xFrag en dan maar prijsgooien zoals op de kermis, 3 keer gooien altijd prijs ;)
:X Het werkt wel, maar leuk is het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 22:59

BeaM-R

Powerrrrr

Killhouse en shipment zijn leuke maps voor 3 vs 3 of 4 vs 4, en dan HQ

met 30 man in zo'n map is echt niet leuk idd, een grote chaos van spamkillen, airstrikes en choppers 8)7

Ook wel eens leuk in shipment is FFA knife only :9

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
ijskonijn schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:37:
[...]

Dat neem je terug! :P Martyr kan ik begrijpen, maar 3 nades? :N Waar haal je überhaubt de tijd weg om die dingen de lucht in te krijgen :D

Shipment doe ik altijd met m'n shotgun (M1014) incl. grip (replacer), Sleight of Hand en martyrdom. Al speel ik nu wel even de W1200 voor de golden shotgun, moet nog zo'n 50 headshots * Neejoh *.

Verder kom ik er meestal zonder kleerscheuren vanaf op the shipment, k/d van 1.5/1. Zit rond m'n gemiddelde, maar soms zit het mee en soms zit 't tegen... Zit wel op de xbox, dus max 12 man met Domination, prima te doen... Druk, maar doable :)
Killhouse is mijn minst gespeelde map, doe eigenlijk nooit 1v1 of FFA.

Dacht dat dit misschien ook wel leuk was om even te laten zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.cod4central.com/images/ak47damagediff.png

[ Voor 10% gewijzigd door Neejoh op 20-01-2009 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb ook altijd martyr en 3 nades op shipment. Ik gooi gewoon aan het begin als ik spawn drie nades in random directions en dan heb je 50% van de keren wel een kill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Dit is ook wel interessant, een guide van de recoil van de wapens. In prone, ADS (zonder adds) en een vol magazijn zo snel mogelijk leeg schieten (snel klikken bij semi-auto en bolt action). Heb er even een paar uitgepakt die mij opvielen, de rest staat in de list:
Assault:
[ul]
M16
G3
M14 :N Verschil tussen G3 en M14 is e-norm. Toch in een vrij rechte lijn.
Afbeeldingslocatie: http://i279.photobucket.com/albums/kk157/Feonian/M14Recoil.jpg
AK-47
G36c :'( niet verwacht
Afbeeldingslocatie: http://i279.photobucket.com/albums/kk157/Feonian/G36CRecoil.jpg
M4
MP44 :D * Neejoh * (Al moet ik hier nog 40+ headshots mee :()
Afbeeldingslocatie: http://i279.photobucket.com/albums/kk157/Feonian/MP44Recoil.jpg
Sub machine guns
[ul]
MP5 ;(
Afbeeldingslocatie: http://i279.photobucket.com/albums/kk157/Feonian/MP5Recoil.jpg
Skorpion Holy shit :X
Afbeeldingslocatie: http://i279.photobucket.com/albums/kk157/Feonian/SkorpionRecoil.jpg
Mini-Uzi
AK-74u
P90
Light machine guns
[ul]
SAW
RPD
M60
Shotguns
[ul]
W1200
M1014
Snipers
[ul]
M40
R700
M21
Dragunov :')
Afbeeldingslocatie: http://i279.photobucket.com/albums/kk157/Feonian/DragunovRecoil-1.jpg
Barrett .50cal
Pistols
[ul]
M9
USP
M1911
Deagle

[edit]
En ook voor standard stand hip fire. Met de perk steady aim verklein je dit tot 65%
Assault:
[ul]
M16
G3
M14
AK-47
G36c
M4
MP44
Sub machine guns
[ul]
MP5
Skorpion
Mini-Uzi
AK-74u
P90
Light machine guns
[ul]
SAW
RPD
M60
Shotguns
[ul]
W1200
M1014
Snipers
[ul]
M40
R700
M21
Dragunov
Barrett .50cal
Pistols
[ul]
M9
USP
M1911
Deagle

[ Voor 28% gewijzigd door Neejoh op 20-01-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Dat de G36c zo'n groot verspreid is verbaast me niks, dat ding heeft recoil als een malle. Dat verschil tussen de M14 en G3 is inderdaad enorm! Ik weet wel welke ik voortaan van die 2 kies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
monnick schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:15:
Dat de G36c zo'n groot verspreid is verbaast me niks, dat ding heeft recoil als een malle. Dat verschil tussen de M14 en G3 is inderdaad enorm! Ik weet wel welke ik voortaan van die 2 kies :P
Met red dot is dit juist het wapen wat het minst danst, gek dat dit met een iron sight zo'n verschil lijkt te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Laatst online: 10:53
Verdomme, ik krijg weer zin om te spelen :P Moet alleen m'n videokaart nog overclocken. 6600GT is niet zo snel meer. 1024x768 en alles op low hapert gewoon nog ;(
monnick schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 19:54:
Ik heb ook altijd martyr en 3 nades op shipment. Ik gooi gewoon aan het begin als ik spawn drie nades in random directions en dan heb je 50% van de keren wel een kill :P
Shipment 8)7 Killhouse is de bom :D
Gewoon een machinegeweer nemen met een silencer, dead silence perk en een rookgranaat en het torentje proberen te beklimmen _O-
Eerst een rookgranaat aan de voet van die toren gooien, wachten totdat de rook eruit komt, dan als een gek de ladder opsprinten en gaan liggen. Als niemand je de ladder ziet opklimmen met teamdeathmatch kun je lekker snipen door tussen de planken van de houten vloer van het torentje te kijken. Niemand die je zal zien. Als de killcam ook nog uitstaat... })

Maarja, 4 van de 5 keer word je gezien of schiet een heli je dood in de toren, maar het is tenminste leuker dan wat nades gooien en je kill/death-ratio op peil houden.

Edit: Is alweer een tijd geleden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Psst, dat is killhouse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht maar tot je de recoil van een skorpion met silencer ziet :D de sniper-hunter wordt ie ook weleens genoemd.. Echt een chil wapen.. In crossfire effe keihard de wegoversteken en iemand neerschieten helemaal aan de andere kant van de straat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Laatste tijd wat meer aan 't noscopen, vooral crossfire is daar een leuke map voor :P Heb het zelf nog niet zo goed onder de knie maar daar kun je letterlijk aan de andere kant van de map een kill maken met noscopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 22:16:
Wacht maar tot je de recoil van een skorpion met silencer ziet :D de sniper-hunter wordt ie ook weleens genoemd.. Echt een chil wapen.. In crossfire effe keihard de wegoversteken en iemand neerschieten helemaal aan de andere kant van de straat :D
Heb ik ook gelezen inderdaad...vind het eigenlijk maar een gaar wapen, hoge fire rate + kleine ammo clips = heel vaak reloaden. Heb er een tijdje mee gespeeld totdat ik de red dot sight ervoor geunlockt had, maar erna niet meer mee gespeeld. Toch eens doorspelen tot ik de silencer heb ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Wat ik hier lees is dat als je een silencer op je wapen doet, dat je fire range dan groter is?
Wat is het nadeel nu van een silencer? Minder damage of minder fire range?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Heraclius schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:01:
Wat ik hier lees is dat als je een silencer op je wapen doet, dat je fire range dan groter is?
Wat is het nadeel nu van een silencer? Minder damage of minder fire range?
Silencers hebben als nadeel: minder fire range, maar het schijnt in het geval van de Skorpion niet zo te zijn, google maar eens op "Call of duty 4 skorpion silencer" dan vind je genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijskonijn schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:11:
[...]
Silencers hebben als nadeel: minder fire range, maar het schijnt in het geval van de Skorpion niet zo te zijn, google maar eens op "Call of duty 4 skorpion silencer" dan vind je genoeg
Het is idd een bug maar die waarschijnlijk expres niet is gemaakt.. Met sleight of hand is het wel goed te doen.. Maar ik heb daar meestal stopping power omdat je anders echt te vaak op iemand moet schieten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:14:
[...]

Het is idd een bug maar die waarschijnlijk expres niet is gemaakt.. Met sleight of hand is het wel goed te doen.. Maar ik heb daar meestal stopping power omdat je anders echt te vaak op iemand moet schieten..
Eigenlijk zou je skorpion met uav moeten gebruiken, ook wel killer combi lekker onopgemerkt en bijna niemand ziet dat je schiet die maakt haast geen lawaai en je ziet niet zo goed dat iemand schiet.Alleen om dat je clip klein is werkt het niet 100% , daarom gebruik ik ook sleight of hand.

Nu heb ik trouwens ontdekt dat de eerste shotgun eigenlijk best fijn is de tweede 'rag' ik snel leeg. de eerste heeft meer damage en je 'sprayt' minder in combinatie met bullet damage en snel rennen plus rook granaat kan je in Blog (twee flatgebouwen) lekker losgaan echt ideaal voor close-combat >:) , ook leuk in de map waarvan ik de naam vergeten ben, buiten staant een paar cointaners en de rest is binnen , je kan via ramen naar binnen eerst op de container springen, alleen de naam kwijt :/ (vacant volgens mij ;) )

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

jelly schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:52:
[...]
ook leuk in de map waarvan ik de naam vergeten ben, buiten staant een paar cointaners en de rest is binnen , je kan via ramen naar binnen eerst op de container springen, alleen de naam kwijt :/ (vacant volgens mij ;) )
Vacant ;)
In die map gebruik ik ook vaak een shotgun

[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 21-01-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijskonijn schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 13:54:
[...]

Vacant ;)
In die map gebruik ik ook vaak een shotgun
In die map gebruik ik vaak een sniper :D r700 met stopping power..

edit: bij S&D dan..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor van alle kanten dat dit spel erg populair is online. ;) Ik ga dit spel nu ook maar aanschaffen voor mp.
Een jaar geleden vond ik desingleplayer helemaal op. Veel intenser en beter dan CoD5 imho.

Hoe zit het met vervelende cheaters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Cheaters? Ik kom er (bijna) nooit een tegen.
Soms verdenk ik wel eens iemand, niet dat ik dan "Ch34t0r" ga roepen ofzo...
Sommige mensen zijn gewoon heel goed... daar houd ik het dan maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

ixl85 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:50:
Cheaters? Ik kom er (bijna) nooit een tegen.
Soms verdenk ik wel eens iemand, niet dat ik dan "Ch34t0r" ga roepen ofzo...
Sommige mensen zijn gewoon heel goed... daar houd ik het dan maar op.
Geloof me, ze zitten er echt tussen. Met name aimbots (headshot keer op keer) en wallhacks. Verder speel ik het al verdomd lang!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:08:
Ik hoor van alle kanten dat dit spel erg populair is online. ;) Ik ga dit spel nu ook maar aanschaffen voor mp.
Een jaar geleden vond ik desingleplayer helemaal op. Veel intenser en beter dan CoD5 imho.

Gewoon op niet te veel verschillende servers spelen. Momenteel speel ik er op 2 (o.a. AK-Klen server :9 ) en dan heb je er gewoon geen last van.

Hoe meer verschillende servers, de kans groter dat je servers ziet die bijv. hun punkbuster niet goed in orde hebben of geen kick and ban systeem, geen modjes etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Holy crap dit is geniaal :D

Ninja Defuse
Zodra iemand in S&D een bomb aan het planten is kom je uit je tentje/hidingspot en begin je direct met defusen wanneer dit kan, zonder hem te killen. De planter zal niet vaak/snel achter zich kijken (waar jij al aan het defusen bent) maar eerst een hiding plek zoeken. In de tijd dat hij die gevonden heeft heb jij hem al defused _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:34
Is altijd wel een leuke tactiek, je moet er wel zeker van zijn dat hij in z'n eentje is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Funny, maar:
Oliedomme tegenstander.
Dove tegenstander.

Werkt in PC (promod) matches echt niet, zowiezo niet vanwege de 7 sec defuse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Wat vinden jullie de beste sniperrifle? Ik snipe eigenlijk nooit maar het lijkt me leuk om het een beetje te oefenen. Gisteren level 52 ofzo worden dus ga bijna m'n eerste prestige level in (zal ik dat meteen doen of even level 55 blijven.....?). Wat is die MP44 trouwens voor wapen dat is toch gewoon een WWO2 wapen? Waarom zit die in een Modern Warfare spel, of moet ik het gewoon zien als een bonus wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

monnick schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 09:26:
Wat vinden jullie de beste sniperrifle? Ik snipe eigenlijk nooit maar het lijkt me leuk om het een beetje te oefenen. Gisteren level 52 ofzo worden dus ga bijna m'n eerste prestige level in (zal ik dat meteen doen of even level 55 blijven.....?). Wat is die MP44 trouwens voor wapen dat is toch gewoon een WWO2 wapen? Waarom zit die in een Modern Warfare spel, of moet ik het gewoon zien als een bonus wapen?
De M40a1 dacht ik. Gewoon de eerste sniper die je dus krijgt :). Vrij dodelijk als je gewoon iemand raakt :) Vind die dragunov echt de slechtste...

In principe kun je wel weer overnieuw beginnen, want voor de wapens hoef je het niet te doen, aangezien je de ak en m16a gewoon meteen tot je beschikking hebt en de m4 al op level 9 krijgt dacht ik. Het nadeel wel is dat leuke perks zoals bandolier pas op vrij hoge levels worden vrijgespeeld. En als je altijd 3 frags hebt moet je daar ook even aan wennen.

De MP44 is trouwens idd een soort bonus wapen volgens mij. :)

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-01-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Eigenlijk alles behalve de Dragunov, die is kut. Vind zelf de Barrett .50 cal wel fijn.
De MP44 is een WO2 wapen inderdaad, gebruik het zelf nooit, is een soort "voorloper" (aangepaste versie) van de STG-44 in CoD: WaW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r700 met stopping power.. of de eerste maar daar krijg ie iemand niet in 1 keer dood mee dacht in (normal mode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:40:
[...]

r700 met stopping power.. of de eerste maar daar krijg ie iemand niet in 1 keer dood mee dacht in (normal mode)
Daar krijg je zeker wel iemand mee dood in 1 schot :) Ook in Team Deathmatch, wat ik altijd speel. Alleen als ze juggernaut hebben kan het soms lastig zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-01-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wat is die MP44 trouwens voor wapen dat is toch gewoon een WWO2 wapen? Waarom zit die in een Modern Warfare spel, of moet ik het gewoon zien als een bonus wapen?
De MP44 is nog in use in diverse Afrikaanse landen. Gezien MW daar ook speelt, is de link duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Laatst online: 10:53
KillerAce_NL schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 08:57:
Funny, maar:
Oliedomme tegenstander.
Dove tegenstander.

Oliedom, yes :P
Doof, tsja, dead silence?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joep Stoffels schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:00:
[...]

Oliedom, yes :P
Doof, tsja, dead silence?
Tjah.. consoles.. ultra-low sens. .dan heb je geen zin om 3 uur om te draaien enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

KillerAce_NL schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 08:57:
Funny, maar:
Oliedomme tegenstander.
Dove tegenstander.

Ook leuke tacktiek die sommige mensen gebruiken meestal meer ervaren spelers, c4 op/ bij de bom plaatsen als je dan het geluid van het koffertje hoor.... klik boem bom niet defused >:) . Als dat bij jou gebeurt denk je echt zo van he ... wtf .... nice :+

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelly schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:14:
[...]

Ook leuke tacktiek die sommige mensen gebruiken meestal meer ervaren spelers, c4 op/ bij de bom plaatsen als je dan het geluid van het koffertje hoor.... klik boem bom niet defused >:) . Als dat bij jou gebeurt denk je echt zo van he ... wtf .... nice :+
Dit gebeurt niet bij ervaren spelers hoor :P die pakken de koffer op en rennen keihard weg, en komen dan terug om de mensen te schieten die aan het zoeken zijn naar jou rond de bom ..een c4 heeft dan ook geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:08:

Zoek gewoon officiele ranked servers op die PunkBuster enabled hebben. Dat is meestal afdoende, meestal...

want niet alle servers streamen naar PBbans. Dat doen wij wel (yes, idd JP :P )en daarnaast streamen we ook nog eens naar GameViolations i.v.m. clanbase matches. Als je als server namelijk niet streamt naar PBbans of welke andere anticheat-organisatie dan worden de bans die sommige cheaters hebben gekregen ook niet gehandhaafd/enforced.
Ik zie regelmatig bij ons dat er komt te staan: PBbans Hub enforced ban for player xxxx: guid xxxxxxxxxxxxxx. Die speler heeft dus al een guid-ban gekregen maar als hij zijn hack/tool weghaalt kan hij zo op servers komen die WEL PB enabled hebben maar NIET streamen naar PBbans en waarschijnlijk neemt hij dan een hack/tooltje waarmee hij de vorige keer net niet gepakt is.
Streamen betekent ook dat je de instellingen voor toegestane cvar en dvar-wijzigingen zelf kunt aanpassen maar ook kunt downloaden van PBbans. Wij hanteerden vrij strikte cb-instellingen in eerste instantie maar dat leverde soms op dat er mensen gekicked werden die niets veranderd hadden (bv. cvar_lodscalerigid) en dat ook niet meteen ernstig is.

Cracked servers is niet aan te raden. PB is meestal nooit enabled en het stikt er van de cheaters.

Toch is PB i.c.m. PBbans nog geen garantie voor een server waar nooit gecheat wordt want de betaalde cheats schijnen (nog) niet door PB ontdekt te worden.

We hebben er eigenlijk nooit een op onze server. Ik heb er slechts een keer iemand voor gebanned maar dat was ook overduidelijk te zien: hij schoot direct door muren heen waar tegenstanders liepen. Nou doen wel meer mensen dat met de gedachte: spray and pray maar deze was ook meteen ieder schot een headshot, dus...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:09:
[...]

Tjah.. consoles.. ultra-low sens. .dan heb je geen zin om 3 uur om te draaien enzo :P
Ultra-low, ultra-low.... Absoluut een stuk trager dan op PC, maar IMO best heel goed te doen. Zelf heb ik de sensitivity gaandeweg ook een stuk verhoogd, wat vooral in close-combat verrekte goed uit kan komen :)

Mijn sensitivity op de xbox staat momenteel op 5/10 (standaard 2/10), bij 6 schiet ik vaak net m'n doel voorbij. Heb dus wel eerst moeten wennen via 3/10 > 4/10, maar ben d'r nu vrij blij mee :P

[edit]
Vraag me trouwens af.., spelen er hier meer inverted op de consoles?
Sinds Halo (2002) speel ik inverted, nooit meer veranderd. In de eerste Halo was het standaard, zo heb ik het dus ook geleerd. In nieuwe games moet ik het altijd bijstellen *sigh*.

[ Voor 17% gewijzigd door Neejoh op 22-01-2009 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

jelly schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:14:
[...]

In league matches werkt dat niet, c4 is er dan niet ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.