Ik probeer bij elke prestige mode weer een speciality te pakken. Tijdje MP5 gedaan, tijdje AK74 gedaan, tijdje AK47 gedaan.
Maar met de MP5 had ik gewoon echt te vaak dat hij heel erg inaccuraat is, en is hij wel accuraat dan is hij gewoon te zwak. De AK74, een stuk meer punch dan de MP5.
Maar toch, ... de G3 blijft mijn schatje. Je moet gewoon richten, ja ik weet het. Echt richten om kills te maken. Dat geeft zoveel meer voldoening dan met:
een P90 maar een 360c draai te maken en al sproeiend toevallig iemand meepakken.
een Tube, en op bijvoorbeeld Bog direct op spawn te schieten bij de start
een M40, Druganov, en lekker instant snip... sproeien als de crosshair een beetje in de buurt zit van het target.
Maargoed, dat is wat ik vind. Ik vind het persoonlijk echt niet leuk om geen moeite te moeten doen. Een lekkere ratio geeft me meer voldoening dan bovenaan staan; en over het algemeen sta ik toch wel lekker in de scores.
Maar ... dat vind ik ook van de personen die hersenloos rondrennen alsof ze Quake spelen. Mijn mentale issue, ik weet het. Ik speel altijd zelf redelijk defensief/behouden. Ik blijf nooit op dezelfde plek zitten, maar schuif telkens een stukje op maar wel behouden en voorzichtig.
Ik heb meestal de volgende combi's. Meestal vind ik de reddot toch wel het prettigst. De M4 pak ik voor mappen zoals District waar de G3 net niet tot zijn recht komt; net te close.
G3 reddot, Bandolier, Stopping Power, Deep Impact
G3 silenced, Claymore, UAV Jammer, Deep Impact
G3 reddot, Claymore, Stopping Power, Deep Impact
M4 reddot, Bandolier, Stopping Power, Deep Impact
G3 kan overigens snipers echt helemaal gek maken. Je kunt over het algemeen beter met een G3 snipen dan elk ander wapen.
[
Voor 25% gewijzigd door
Verwijderd op 11-02-2009 21:35
]