Basement Bios ---- Exo-S
Of gewoon 'auto assign' doen af en toe 
Wij doen vaak 'specials'. Zombies, CoD5, Freez, gungame, oldskool, paintball, vanilla, snipen, custom maps, etc.
Vorige week heb ik trouwens een paar 'Props' servers gevonden, da's echt grappig als je op TS zit. Je zit op Bog of Broadcast, en je speelt verstoppertje. Als je gaat verstoppen ben je alleen een voorwerp
Wij doen vaak 'specials'. Zombies, CoD5, Freez, gungame, oldskool, paintball, vanilla, snipen, custom maps, etc.
Vorige week heb ik trouwens een paar 'Props' servers gevonden, da's echt grappig als je op TS zit. Je zit op Bog of Broadcast, en je speelt verstoppertje. Als je gaat verstoppen ben je alleen een voorwerp

Anoniem: 37384
Ja en een keer geen Headquarters misschien? En een keer niet gelijk granaten vanaf de start gaan gooien? Ik snap sowieso mensen niet die dat steeds doen in pub-servers. Je moet het ook zelf leuk houden he, en niet met een clan systematisch onwetende spelers gaan afknallen. Ik kan best begrijpen dat de lol daar (voor jullie, maar ook juist de anderen) dan snel vanaf is. Dan gaan mensen van het andere team leaven en komen er nieuwe terug, en dan is het met HQ altijd makkelijk winnen.
Maar goed, ik ben het nu onderhand ook wel een beetje zat aan het raken, CoD4. Het is verreweg mijn meest gespeelde game, maar heb er nu steeds minder zin in om weer op te starten. En sluipen enzo doe ik al nooit meer, daar ben ik te ongeduldig voor geworden. Dus het is bij mij veel rennen, schieten en afgeknald worden. Het is echt tijd voor MW2.
Maar goed, ik ben het nu onderhand ook wel een beetje zat aan het raken, CoD4. Het is verreweg mijn meest gespeelde game, maar heb er nu steeds minder zin in om weer op te starten. En sluipen enzo doe ik al nooit meer, daar ben ik te ongeduldig voor geworden. Dus het is bij mij veel rennen, schieten en afgeknald worden. Het is echt tijd voor MW2.
Anoniem: 37384
TheZeroorez schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:29:
Is dat op de pc versie of de xbox 360?TheZeroorez schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:29:
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verder in deel 11 dus
.
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.