[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 52.236 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-08-2024
Anoniem: 231122 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 00:40:
[...]

;(

Volgens mij is het meer random dan wanneer je normaal schiet..
In het stuk dat je quote zeg ik toch ook niets wat daar mee te maken heeft? Ik probeerde duidelijk te maken dat ik er zelfs enigzins respect voor heb omdat 'echt goed tuben' niet voor iedereen is weg gelegd. Ik zeg nergens dat het precieser of minder random is, ik snap zelf ook wel waarom mensen het niet zouden kunnen waarderen, alleen heb ik er dikke schijt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Aub niet weer die hele tube discussie. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Mr.S schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 09:37:
[...]

In het stuk dat je quote zeg ik toch ook niets wat daar mee te maken heeft? Ik probeerde duidelijk te maken dat ik er zelfs enigzins respect voor heb omdat 'echt goed tuben' niet voor iedereen is weg gelegd. Ik zeg nergens dat het precieser of minder random is, ik snap zelf ook wel waarom mensen het niet zouden kunnen waarderen, alleen heb ik er dikke schijt aan.
en dus noem je mensen die het wel irritant vinden maar jankerds?!?
sorry hoor, maar ik heb best wel skills en heb toch een hekel aan noobtubers (en overigens ook snipers; maar dat omdat ik dat zelf echt niet goed kan). Dit vooral omdat ik op de 1 of andere manier moeite heb met hun manier van spelen....vaak op een afstandje campen en dan op de radar schieten. Nu zeg ik niet dat jij dit doet, maar de meeste wel en daar baseer ik dan mijn mening op.

Overigens zitten mensen altijd wel ergens over te zeiken; M16, P90, Martyrdom, Last Stand......het is nooit goed 8)7. Het zit in het spel, dus mag het!!!

Btw ik heb zelf een hekel aan al die rondvliegende granaten (ik krijg ze maar niet terug gekopt), maar daar hoor ik dan weer niemand over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:54
pff bij mn ps3 blijft hij opeens bij downloading game settings hangen als ik een game mode wil uitkiezen, heb niets aan mn setup veranderd ofzo..

erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gaan we hier nu ook afzakken naar het niveau van een gemiddelde public vanilla-server? :|

Iets met hate the game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
El_V schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 12:11:
pff bij mn ps3 blijft hij opeens bij downloading game settings hangen als ik een game mode wil uitkiezen, heb niets aan mn setup veranderd ofzo..

erg irritant
Dat heb ik ook een keer gehad. Na ongeveer een uurtje deed ie het weer; het leek erop dat het iets met de server te maken had.
Ik hoop dat het bij jou hetzelfde is, want op internet staan er nog al vage verhalen over en niet echt een duidelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 12:54
ja smiddags lukte het na een tijdje opeens weer maar gisteravond lukte het gewoon totaal niet (terwijl een buddy wel gewoon online aan het spelen was). erg frustrerend

en van allemaal die verhalen op internet word ik ook niet gelukkig.

hopelijk is het vanavond weer vanzelf weg, net zoals het vanzelf gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:26

Sandyman538

SandstorM [148839]

Mr.S schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 00:00:
Dat kan je wel vinden, maar op de PS3 (en ik denk ook X360) kan het wel anders, maar als je veel punten wilt hebben ligt het erg voor de hand, er zijn namelijk geen (pro-)mods of iets dergelijks. Vooral de betere clans waar ik mee speel, kan je niet eens winnen als je geen tubes gebruikt.
Ik had het niet over tubes in het algemeen, dat moet iedereen zelf weten, al speel ik er zelf niet mee omdat ik het te makkelijk killen vindt.

Waar ik over sprak was tijdens het starten van het spel het hele level overschieten meteen op de spawn van de tegenstander, dat is lame.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-08-2024
Sandyman538 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 14:25:
[...]

Ik had het niet over tubes in het algemeen, dat moet iedereen zelf weten, al speel ik er zelf niet mee omdat ik het te makkelijk killen vindt.

Waar ik over sprak was tijdens het starten van het spel het hele level overschieten meteen op de spawn van de tegenstander, dat is lame.
Je snapt de discussie en de opmerking van TheZeroorez denk ik niet. Het is niet lame, jij kan het wel zo vinden. Nogal een verschil.
inderdaad, en deze discussie is hier al 100 keer gevoerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Mr.S op 11-02-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Daarnaast blijf ik vinden dat n00btuben heel wat anders is als het tactisch gebruiken van een granade launcher...
[list]• Ik zie vaak genoeg spelers rondrennen met een tube (rondrennen FFS :N) en bij alles wat beweegt er een granaat naar toejassen: n00btuben.
• Van een afstand een snipende vijand uit een raam schieten op strike vergt skill, en helpt je team met een overwinning.
In mijn ogen twee TOTAAL verschillende dingen (al heb ik liever een red dot ;)).

Met S&D in de eerste paar seconden een heel team uitroeien vind ik aan de laffe kant, maar het is wel een instant win d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Neejoh op 11-02-2009 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:26

Sandyman538

SandstorM [148839]

Mr.S schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 14:39:
[...]

Je snapt de discussie en de opmerking van TheZeroorez denk ik niet. Het is niet lame, jij kan het wel zo vinden. Nogal een verschil.

[...]

inderdaad, en deze discussie is hier al 100 keer gevoerd.
Daar gaat het over de grenade launcher in het algemeen, ik heb het alleen over dat eerste schot op de spawn van de tegenstander, volgens mij lees jij mijn posts niet.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Ik probeer bij elke prestige mode weer een speciality te pakken. Tijdje MP5 gedaan, tijdje AK74 gedaan, tijdje AK47 gedaan.

Maar met de MP5 had ik gewoon echt te vaak dat hij heel erg inaccuraat is, en is hij wel accuraat dan is hij gewoon te zwak. De AK74, een stuk meer punch dan de MP5.

Maar toch, ... de G3 blijft mijn schatje. Je moet gewoon richten, ja ik weet het. Echt richten om kills te maken. Dat geeft zoveel meer voldoening dan met:

een P90 maar een 360c draai te maken en al sproeiend toevallig iemand meepakken.
een Tube, en op bijvoorbeeld Bog direct op spawn te schieten bij de start
een M40, Druganov, en lekker instant snip... sproeien als de crosshair een beetje in de buurt zit van het target.

Maargoed, dat is wat ik vind. Ik vind het persoonlijk echt niet leuk om geen moeite te moeten doen. Een lekkere ratio geeft me meer voldoening dan bovenaan staan; en over het algemeen sta ik toch wel lekker in de scores.

Maar ... dat vind ik ook van de personen die hersenloos rondrennen alsof ze Quake spelen. Mijn mentale issue, ik weet het. Ik speel altijd zelf redelijk defensief/behouden. Ik blijf nooit op dezelfde plek zitten, maar schuif telkens een stukje op maar wel behouden en voorzichtig.

Ik heb meestal de volgende combi's. Meestal vind ik de reddot toch wel het prettigst. De M4 pak ik voor mappen zoals District waar de G3 net niet tot zijn recht komt; net te close.

G3 reddot, Bandolier, Stopping Power, Deep Impact
G3 silenced, Claymore, UAV Jammer, Deep Impact
G3 reddot, Claymore, Stopping Power, Deep Impact
M4 reddot, Bandolier, Stopping Power, Deep Impact

G3 kan overigens snipers echt helemaal gek maken. Je kunt over het algemeen beter met een G3 snipen dan elk ander wapen.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 14124 op 11-02-2009 21:35 ]

Anoniem: 193875

Komt er nog wat uit die mapmaking contest rollen ? Ik dacht dat we nog wat zouden krijgen ? (pc)

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:51

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Wat nieuws over Call of Duty: Modern Warfare 2:

http://www.vg247.com/2009...rfare-2-confirmed-for-q4/

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik ben erg benieuwd! Hoop dat het een beetje te spelen zal zijn! En er niet al te hoge specs nodig zijn.. :)

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-06 15:33

d_star

Maharadja of the Year :-/

Anoniem: 193875 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:52:
Komt er nog wat uit die mapmaking contest rollen ? Ik dacht dat we nog wat zouden krijgen ? (pc)
Helaas: de mapmaking-contest was alleen een truc van Infinity Ward om de community aan de gang te krijgen met de SDK. Nieuwe maps die uit de contest komen gaan er niet komen, IW heeft alle support mbt COD4 stopgezet.

FourZeroTwo heeft op het officiele IW-forum gezegd dat de makers van de maps een prijs zouden krijgen, en dat dit dus het einde van de mapping contest zou betekenen. IW hield vervolgens vol dat het nooit per sé de gedachte had om de maps van de winnaars officieel uit te brengen als ranked maps. Onzin, volgens velen (incluis mijzelf). Je gaat geen mapping contest starten om het vervolgens een stille dood te laten sterven.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Anoniem: 193875

d_star schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 15:46:
[...]

Je gaat geen mapping contest starten om het vervolgens een stille dood te laten sterven.
Nee idd. En ook met die nieuwe game-modes die er zouden komen. Ook eerst het verhaal dat ze er zeker komen en dat we enkel de testfase moeten afwachten. Even later zeggen ze dat het niet werkt vanwege balance-issues whatever. Ik denk dat ze het boek cod4 eerder dichtgeslagen hebben dat dat ze ons deden geloven.
Naja jammer. Ik speel nog steeds elke avond en ik beschouw cod4 als de beste shooter tot nu toe.

• Neejoh
Anoniem: 14124 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 21:31:
[..]
Ik heb meestal de volgende combi's. Meestal vind ik de reddot toch wel het prettigst. De M4 pak ik voor mappen zoals District waar de G3 net niet tot zijn recht komt; net te close.

G3 reddot, Bandolier, Stopping Power, Deep Impact
G3 silenced, Claymore, UAV Jammer, Deep Impact
G3 reddot, Claymore, Stopping Power, Deep Impact
M4 reddot, Bandolier, Stopping Power, Deep Impact

G3 kan overigens snipers echt helemaal gek maken. Je kunt over het algemeen beter met een G3 snipen dan elk ander wapen.
Het is dat ik nu steeds bezig ben met gun challenges, anders zou ik ook weer steeds met de G3 spelen. Heer-lijk wapen! Vind het ook zo lekker dat zijn ADS volledig stabiel is, net als de M16 en de G36. Niet dat zweven/dansen van de M4 en AK47.

Nu eerst nog druk bezig met de Counter C4 challenge, coming along quite nicely :*)
d_star schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 15:46:
[...]

FourZeroTwo heeft op het officiele IW-forum gezegd dat de makers van de maps een prijs zouden krijgen, en dat dit dus het einde van de mapping contest zou betekenen. IW hield vervolgens vol dat het nooit per sé de gedachte had om de maps van de winnaars officieel uit te brengen als ranked maps. Onzin, volgens velen (incluis mijzelf). Je gaat geen mapping contest starten om het vervolgens een stille dood te laten sterven.
Plus het feit dat hij ons minimaal twee maand aan het lijntje gehouden heeft met de belofte op meer playlists op de consoles. In die playlist zou onderandere een Hardcore Headquarters zitten etc. Nooit gekomen :N
Beste kerel die Robert, maar aan beloftes houden ho maar.

[ Voor 33% gewijzigd door Neejoh op 12-02-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceSh4rk
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09-2020

IceSh4rk

Click boom

Ik ben pas begonnen aan CoD4 voor de PC, ik had dit spel al een tijdje voor de Xbox 360 maar alss ik het vergelijk is de PC vele malen leuker, en de besturing vind ik net wat fijner. :)

Zelf heb ik de volgende classes
AK-47, M4- MP5, RPD en de W1200.

3x Special Grenades, 1x C4 en 1x de RPG's
Voor de rest alles Stopping Power en Martyrdom.

All positions locked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zijn er mensen die met de PROMOD spelen?

Ik wou dit laatst proberen, maar ik krijg een 'PLEASE DO NOT CHEAT' message. Natuurlijk ben ik geen cheater en ik heb gelezen dat meer mensen dit probleem hebben. Kan alleen geen oplossing vinden. Waarschijnlijk iets met commands ofzo?

Anyone how to fix this?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261015

Several of us had problems with it last night. The screen goes blurred, lots of loud noise and "Please do not cheat" across the screen.

Most of us only have normal match configs so I googled the problem and this forum recommends changing these settings:

cl_maxpackets 100 || rate 25000 || sm_enable 0 || sc_enable 0 || r_dlightLimit 0 || dynent_active 0 || cg_nopredict 0 || r_lodscalerigid 1

lot of people have issues with 'please do not cheat' so here is what they need to be to not get it.

It worked for us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

De meeste promod servers met deze ^&^%E$& versie, broadcasten wel wat je aan moet passen.
Ik vind v4.xxx helemaal niks. 3 is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Niet online
Hoe moet ik die settings aanpassen? Ik had daar al eerder over gelezen maar het schijnt een beetje tricky te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Gewoon in het console, te openen met ~, of als je het volledige console wilt met Shift + ~.
Verder dient er een \ voor een commando te staan indien je deze ingame wilt intypen.

[ Voor 32% gewijzigd door Rone op 16-02-2009 21:11 ]

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Holy shit, dit is geweldig (voor xbox en playstation bezitters):

- volgend weekend dubbel XP weekend
- 50% korting op de variety map pack (nu hoef ik geen extra points te kopen!)
- Hardcore Headquarters

Ik ben blij :D

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
lol :D
Neejoh schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 20:48:
[...]
Het is dat ik nu steeds bezig ben met gun challenges, anders zou ik ook weer steeds met de G3 spelen. Heer-lijk wapen! Vind het ook zo lekker dat zijn ADS volledig stabiel is, net als de M16 en de G36. Niet dat zweven/dansen van de M4 en AK47.

Nu eerst nog druk bezig met de Counter C4 challenge, coming along quite nicely :*)

[...]

Plus het feit dat hij ons minimaal twee maand aan het lijntje gehouden heeft met de belofte op meer playlists op de consoles. In die playlist zou onderandere een Hardcore Headquarters zitten etc. Nooit gekomen :N
Beste kerel die Robert, maar aan beloftes houden ho maar.
Voor m'n beurt gesproken dus ;)

En bij double XP komen alle "mannetjes" weer online en wordt 't makkelijk fraggen (tenzij je bij ze in 't team zit, dan is het een probleem :P) :D

[edit]
Oh ja, zin in MW2 talk? Laat Infinity Ward weten wat jij anders wil zien in MW2!
http://twitter.infinityward.com/
quote: neejoh@twitter
#mw2 Adjust the helicopter: XP for taking it down (+ assist) and make it less powerful. It can shoot random through walls and kill you: bad

[ Voor 13% gewijzigd door Neejoh op 18-02-2009 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

monnick schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 18:19:
Holy shit, dit is geweldig (voor xbox en playstation bezitters):

- volgend weekend dubbel XP weekend
- 50% korting op de variety map pack (nu hoef ik geen extra points te kopen!)
- Hardcore Headquarters
Dan zie ik je vast wel weer een keer online...ik ben nu druk bezig om wat challenges te halen voor de verschillende wapens. Ik speelde maar altijd met m'n mp5 en m16, dus ik heb nog wel een aantal headshots voor de boeg :) Tot dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Anoniem: 284904 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 22:07:
[...]

Dan zie ik je vast wel weer een keer online...ik ben nu druk bezig om wat challenges te halen voor de verschillende wapens. Ik speelde maar altijd met m'n mp5 en m16, dus ik heb nog wel een aantal headshots voor de boeg :) Tot dan!
Ik zie net in mn agenda dat ik zaterdag+zondag comissie weekend heb van mn studievereniging :( Zou er vrijdag ook al dubbel XP zijn, dan kan ik even lekker knallen en loop ik het niet helemaal mis :p

Ben nu trouwens bijna mn 3de prestige level. Denk dat ik prestige level 4 blijf, dus nog 1 doorspelen en daarna alles unlocken enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

monnick schreef op zondag 22 februari 2009 @ 22:26:
[...]

Ik zie net in mn agenda dat ik zaterdag+zondag comissie weekend heb van mn studievereniging :( Zou er vrijdag ook al dubbel XP zijn, dan kan ik even lekker knallen en loop ik het niet helemaal mis :p

Ben nu trouwens bijna mn 3de prestige level. Denk dat ik prestige level 4 blijf, dus nog 1 doorspelen en daarna alles unlocken enzo.
Ik kon dit weekend helemaal niet, maar het is dus volgend weekend dubbel XP? Dacht eerst dat het afgelopen weekend was. Nouja, misschien ben ik volgend weekend ook niet thuis... We zien wel.

@MeesterLuther: Volgens mij ben je uit mijn friendslist verdwenen weer, kan dat? Ik speel weleens met Monnick (en soms Neejoh), misschien een keer met z'n 4-en knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 09:17
zit die prestige ook in pc versie want dat kon ik niet vinden.

Ik had vorige week telkens dat de MP versie crashte bij het opstarten. Herinstall deed geen wonderen, pc opnieuw geinstalleerd en in de vluggigheid vergeten backup van profile te maken. Nadat ik MP weer wou proberen nog steeds crash...

Bleek het probleem met koptelefoon te zijn :| Die ingeplugd en hij deed het weer. Kan iig weer opnieuw gaan levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MeneerKrab schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:07:

Ik had vorige week telkens dat de MP versie crashte bij het opstarten. Herinstall deed geen wonderen, pc opnieuw geinstalleerd en in de vluggigheid vergeten backup van profile te maken. Nadat ik MP weer wou proberen nog steeds crash...

Bleek het probleem met koptelefoon te zijn :| Die ingeplugd en hij deed het weer. Kan iig weer opnieuw gaan levelen.
Nee alleen consoles hebben prestige (10X).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

MeneerKrab schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:07:

De "iw3mp.exe werkt niet meer bla bla bla" is idd een oude foutmelding die heel vaak opgelost kan worden door je headset ff in en uit te pluggen.

Jammer voor jedat je niet ff gewoon die exacte foutmelding in Google hebt ingevoerd want dan was je op talloze fora terecht gekomen waar de oplossing had gestaan.

Nou ja, dat levellen maakt het ook wel weer leuk... toch?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278784

Hebben jullie dat ook?
De "chat" staat nu linksonderin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

De skorpion is zo'n lekker wapen >:) Op creek ideaal, even rushen, even sneaky snipen, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-06 19:30
even een vraag voor de kenners.

Stel ik koop cod4 over van marktplaats, wat heeft dit voor gevolgen voor het acount? Moet ik dan zijn acount gebruiken die ik kan resetten? Of kan ik een nieuw acount maken? En als diegene gebanned is van bepaalde servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Zelfde probleem als je altijd hebt. Hoe weet je dat de serial die je aanschaft niet toch nog gebruikt wordt, of, zoals je zelf al zegt, niet geblokkeerd is?

Daarnaast, nieuw kost CoD4 niet al te veel, helemaal niet als je hem bij amazon.co.uk koopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
Mei schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 09:34:
Zelfde probleem als je altijd hebt. Hoe weet je dat de serial die je aanschaft niet toch nog gebruikt wordt, of, zoals je zelf al zegt, niet geblokkeerd is?

Daarnaast, nieuw kost CoD4 niet al te veel, helemaal niet als je hem bij amazon.co.uk koopt :)
Amazon is 2e hands veel en heb hem zelf al nieuw voor 35 gevonden. Maar vind dit toch eigenlijk te veel zeker omdat komende herfst al deel 2 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Pin me er niet op vast.. ik weet namelijk niet of dit legaal is of niet..

Ik heb zelf hier een (werkende en legale) key gekocht: http://www.ggkeys.com/

Is veel goedkoper...

Mijn buurjongen had ooit COD4 gekocht.. ik heb toen van hem de cd en alles geleend en geinstalleerd. Als key heb ik de gekochte key gebruikt en ik kan nu gewoon multiplayeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 08:58:
[...]@MeesterLuther: Volgens mij ben je uit mijn friendslist verdwenen weer, kan dat? Ik speel weleens met Monnick (en soms Neejoh), misschien een keer met z'n 4-en knallen?
Ik moet zeggen dat ik regelmatig m'n friendslist opschoon...en als ik dan een tijdje niet heb gegamed met iemand die ik niet echt ken...dan wil ik ze nog wel eens verwijderen, maar je bent van harte welkom hoor :) Wat was jouw Gamertag? Die van mij MeesterLuther (duh).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:37:
[...]

Ik moet zeggen dat ik regelmatig m'n friendslist opschoon...en als ik dan een tijdje niet heb gegamed met iemand die ik niet echt ken...dan wil ik ze nog wel eens verwijderen, maar je bent van harte welkom hoor :) Wat was jouw Gamertag? Die van mij MeesterLuther (duh).
Die van mij Mister Caveman. Zal je binnenkort weer eens toevoegen als ik online ben. Dat kan vanavond zijn maar ook volgende week pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
Dacide schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 12:23:
Pin me er niet op vast.. ik weet namelijk niet of dit legaal is of niet..

Ik heb zelf hier een (werkende en legale) key gekocht: http://www.ggkeys.com/

Is veel goedkoper...

Mijn buurjongen had ooit COD4 gekocht.. ik heb toen van hem de cd en alles geleend en geinstalleerd. Als key heb ik de gekochte key gebruikt en ik kan nu gewoon multiplayeren.
thnx is idd maar 15 euro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-06 12:13
Haha zalig, nu et krokusvakantie is heb ik terug wat tijd om soms eens uren aan een stuk te gamen.
Kheb ier enkele topgames zoals Crysis, Left 4 Dead, GTA 4, enz liggen maar COD 4 blijft toch de enige game waar ik met volle teugen terug van kan genieten, zoals bij de release!

Verschiet er ook echt van hoeveel er nog MP gespeeld worden, servers met de map Broadcast zitten altijd goed vol, echt zot :D
Een voordeel is ook dat, toen ik indertijd stopte, ik nog niet lvl 55 had bereikt maar nog maar aan lvl 40 zat. Dus nu kan ik die 'challenge' ook nog rustig voltooien zonder mij 'geforceerd' te voelen (zoals indertijd eigelijk rond lvl 30-35^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
l0n3w012ph schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:49:
[...]
De "iw3mp.exe werkt niet meer bla bla bla" is idd een oude foutmelding die heel vaak opgelost kan worden door je headset ff in en uit te pluggen.
Jammer voor jedat je niet ff gewoon die exacte foutmelding in Google hebt ingevoerd want dan was je op talloze fora terecht gekomen waar de oplossing had gestaan.
Nou ja, dat levellen maakt het ook wel weer leuk... toch?
Ja ik wist wat het was. Daarom speelde ik altijd met koptelefoon, alleen was ik naar mijn broertje geweest en had daar op hun tv gegamed. Tijdens dat spelen crashte hij en deed ie het niet meer... Had daar wel koptelefoon aangesloten.

Maar het lvl-en is wel weer leuk, gisteravond alweer 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ja, de eerste 25 levels zijn wel in 1 dag te doen. Daarna gaat het wat langzamer omdat je toch al gauw >2000 XP's per level moet hebben.

Als je echt snel wilt levellen moet je tactisch spelen en gewoon ieder wapen in iedere class 'afwerken'. En als je levelt en een nieuw wapen krijgt (bv bij LV37 de G36C en bij LV46 de M14 en de P90 bij LV40), die meteen in je custom class zetten en die ook 'afwerken'. Met afwerken bedoel ik dat je gewoon dat wapen moet gebruiken tot je er 150 kills mee gemaakt hebt en dus marksman I, II en III bent geworden. Das dan iig al weer 250 + 500 + 1000 XP's: 1750 XP's per wapen en dat levelt dan nog wel een beetje snel. Expert worden op die wapens met 150 headshots duurt toch veel te lang.

Paar makkelijke challenges erbij zoals Geronimo (ff springen in een raketput in Countdown) en hoppa: weer 250 XP's.

Ach, die LV55 heb je zo weer :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Variety mappack is nu de helft van de prijs op xbox LIVE: 400 points, gisteren ook maar even aangeschaft :) Welke van deze extra maps vinden jullie wel/niet leuk?

En iemand ervaring met zo'n dubbel XP weekend? Wanneer begint de dubbele XP en wanneer eindigd het weer, ben namelijk bijna het hele weekend weg maar hoop nog wel wat dubbele puntjes mee te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
wel slim wat Infinity ward doet, veel mensen hebben voor GTA lost and the damned een 2100 punten kaart gekocht en nu kan je met de rest van de punten de map pack kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
NeSs schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 19:05:
wel slim wat Infinity ward doet, veel mensen hebben voor GTA lost and the damned een 2100 punten kaart gekocht en nu kan je met de rest van de punten de map pack kopen
Haha dat is precies wat ik heb gedaan! Nog niet zo over nagedacht maar denk inderdaad dat dit een hele slimme zet is van Infinity! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

monnick schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 18:00:
Variety mappack is nu de helft van de prijs op xbox LIVE: 400 points, gisteren ook maar even aangeschaft :) Welke van deze extra maps vinden jullie wel/niet leuk?

En iemand ervaring met zo'n dubbel XP weekend? Wanneer begint de dubbele XP en wanneer eindigd het weer, ben namelijk bijna het hele weekend weg maar hoop nog wel wat dubbele puntjes mee te pakken :)
Ik vind de mappack fantastisch op 1 level na en dat is Chinatown. Het is voor mij misschien niet weggelegd dat level :)

Killhouse is erg vermakelijk om samen met een vriend te spelen 1v1.
Broadcast is briljant voor Search & Destroy (mijn favoriete onderdeel).
Creek is een heerlijk sniper-map of een heerlijk "pick-off-the-sniper-map".

Verder is zo'n weekend vrij lang. Ik geloof dat het vrijdag begint en je kunt dubbele punten verdienen tot maandagmiddag.

Verder kan ik je aanraden om gewoon door te gaan tot en met de 10e prestige. Na een tijdje ga je er van balen dat je niet hebt doorgezet en ga je toch verder (dat is tenminste wat ik om me heen zie en wat mijn eigen ervaring ook was). Je gaat ook steeds sneller door die prestiges heen. Ik deed er een dag over en dan bedoel ik dus ook echt 24 uur :)

• PainkillA
mijn eerste ervaring:

snel dood. het wapen maakt niet uit. sprayen en je word geraakt en dood :S

gameplay preomoot campen. Als iemand ergens om een hoekje wacht heb je precies 0.0% kans. Zelfde met sniper aan de andere kant van de map. Je ziet ze niet maar zei jouw wel.

Nogal oneerlijk om met mijn crappy m16 ofzo met nog gaardere ironsight te vechten tegen anderen met hun uber leet gear, silkencers,reddot en perks.

Ben nog niet gelijk verkocht zeg maar, ben wel css gewend op een aardig nivau maar dit is toch anders.

[ Voor 19% gewijzigd door PainkillA op 26-02-2009 09:41 ]

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Dan heb je dus nog totaal geen niveau. :) Na een tijdje zien je echt alles en iedereen, weet je precies waar iedereen zich kan bevinden en dan spring je om het hoekje en schiet je 2 man tegelijk neer voordat je op de grond komt.

Echt, oefenen, oefenen, oefenen.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hey mensen, na CoD 4 weer te hebben gezien bij me zwager op z'n Xbox 360 heb ik hem ook uit het stof getrokken. Echter na een verse installatie + alle updates en driver updates tot zover mogelijk krijg ik steeds dat iw3mp.exe vast loopt ( CoD 4 multiplayer )

Ik heb zelf GEEN geluidskaart in mijn pc zitten afgezien van de ingebakken moederbord chip ( deze staat disabled in de bios ). Ik maak namelijk gebruik van een USB speaker set. Dus die oplossing werkte helaas ook niet. Iemand nog mogelijk een oplossing? tis wel jammer dat als je een officieel spel hebt je het niet eens multiplayer kan spelen :/ ( dit heb ik in het verleden WEL gekunt :) )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Anoniem: 89184

Dit spel wil ik toch maar aanschaffen ivm de grote populariteit in MP. Waar is ie het goedkoopst? In de winkels zie ik em nogsteeds liggen voor meer dan 44 euro.

Op Steam vragen ze er 49 euro voor en hoe zit het dan met mods? :X In ben ik bezit van een CC.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
SpoTs: Na wat meer inzet is Spielerij - Problemen & Vragen de plaats om heen te gaan ;)

Tcd: Play-Asia is erg goedkoop en betrouwbaar. Daar is 'ie alleen niet op voorraad nu.

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
TheZeroorez schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:00:
SpoTs: Na wat meer inzet is Spielerij - Problemen & Vragen de plaats om heen te gaan ;)

Tcd: Play-Asia is erg goedkoop en betrouwbaar. Daar is 'ie alleen niet op voorraad nu.
meer inzet? ik heb 2 uur tijd hieraan besteed zonder resultaat. maar ik zal idd daar even gaan kijken.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

TheZeroorez bedoelt: dit topic is niet bedoeld om het over problemen te hebben. Hier gaat het over de spelervaring ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Jejking op 26-02-2009 11:38 ]

• PainkillA
Anoniem: 89184 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 10:56:
Dit spel wil ik toch maar aanschaffen ivm de grote populariteit in MP. Waar is ie het goedkoopst? In de winkels zie ik em nogsteeds liggen voor meer dan 44 euro.

Op Steam vragen ze er 49 euro voor en hoe zit het dan met mods? :X In ben ik bezit van een CC.
als je 1 pagina terug leest zie je dat ik hem gekocht heb voor 15 euro bij ggkeys.com. Je koopt dan alleen de key, het spel mag je zelf aan zien te geraken.

dit is overigens een legaal betrouwbaar bedrijf en de key werkt en ontvang je binnen 24 uur.

[ Voor 8% gewijzigd door PainkillA op 26-02-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292905

hey ik speel dit spel ook (add me op xfire: bballboy12 om eens cw'tje te doen ;) Low+/Medium)
kheb ff een vraagje, kspeel nu op me Laptop maar me fps is net wat te laag, ik bergijp dat ik niet de 250 ga halen ofzo ;). Maar weet iemand of het qua fps zou helpen als ik van Vista naar XP zou switche?
Er zit een dual-core T2130 in metn een 7300 128MB nu is me avrg. fps rond de 50-60 ik zou het net iets hoger willen ;).
P.S ik heb al de Yitch3 HighFPS cfg versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

PainkillA schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 09:36:
mijn eerste ervaring:

snel dood. het wapen maakt niet uit. sprayen en je word geraakt en dood :S

gameplay preomoot campen. Als iemand ergens om een hoekje wacht heb je precies 0.0% kans. Zelfde met sniper aan de andere kant van de map. Je ziet ze niet maar zei jouw wel.

Nogal oneerlijk om met mijn crappy m16 ofzo met nog gaardere ironsight te vechten tegen anderen met hun uber leet gear, silkencers,reddot en perks.

Ben nog niet gelijk verkocht zeg maar, ben wel css gewend op een aardig nivau maar dit is toch anders.
Als je straks gelevelled bent en het spel kent sloop je juist al die onzin eraf, dus geen silencer, red dot etc en kom je tot de ontdekking dat (bijna) ieder wapen met iron sights nog fijner is dan met red dot e.d.

Dat geldt voor mij sowieso voor de AK47, maar ook de M4, M16, G3, Scorpion, MP5 en daar zitten de beste wapens toch al tussen. Silencers en red dots doen de damage rate van je wapens ook al verminderen, dus je hebt er ook nog eens niks aan.

Wat Drawer ook al zegt: gewoon oefenen en das ook wel logisch natuurlijk. Over een paar weken wil je niet anders meer

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:53

ijskonijn

Now MOVE!

l0n3w012ph schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 08:32:
[...]

Als je straks gelevelled bent en het spel kent sloop je juist al die onzin eraf, dus geen silencer, red dot etc en kom je tot de ontdekking dat (bijna) ieder wapen met iron sights nog fijner is dan met red dot e.d.
Dat is persoonlijke smaak, bijvoorbeld de M16 vind ik met Red Dot Sight vele malen fijner dan met Iron Sight.
Dat geldt voor mij sowieso voor de AK47, maar ook de M4, M16, G3, Scorpion, MP5 en daar zitten de beste wapens toch al tussen. Silencers en red dots doen de damage rate van je wapens ook al verminderen, dus je hebt er ook nog eens niks aan.
Damage Rate aagetast door Red Dot Sight of Silencer?? Dat is nieuw voor mij, een silencer tast wel de range van je wapen aan maar verder...zou me kunnen voorstellen dat een silencer ook iets aan de damage aantast, maar een Red Dot Sight??
Edit: even rondgezocht: de AK47 is schijnbaar glitched, op een AK47 wordt de damage inderdaad aangetast door een Red Dot Sight.
Wat Drawer ook al zegt: gewoon oefenen en das ook wel logisch natuurlijk. Over een paar weken wil je niet anders meer
Klopt: oefenen oefenen oefenen, is even doorbijten in het begin, ik heb het spel ook vervloekt in het begin

[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 27-02-2009 09:47 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ga ook eens met bekende vrienden van je spelen die het spel wat meer kennen. Ik heb bijvoorbeeld erg veel geleerd van een stel gasten die non-stop promod-matches winnen in clan-verband. Zij kunnen je precies tactieken vertellen.

Geef er je zovast eentje:
- Rustig level? Op zoek naar mensen? Blijf gehurkt lopen, dan maak je geen geluid, staand hoor je iemand bijna aan de andere kant van de map. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

monnick schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 18:00:

is er een double xp weekend dit weekend?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Slasher schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:27:
[...]

is er een double xp weekend dit weekend?
:Y
Ga dit weekend ook lekker veel spelen, maar dat doe ik de laatste tijd toch al veel (CoD: WaW heb ik gisteren een halfuurtje gespeeld maar ik grijp toch weer steeds terug naar CoD 4). Kan alleen vanavond niet veel spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
Anoniem: 89184 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 10:56:

http://www.game.co.uk/PC/...n/?s=call%20of%20duty%204 (29 pond)

en kijk ook even op www.cdwow.nl onder de 35 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ijskonijn schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:32:
[...]

:Y
Ga dit weekend ook lekker veel spelen, maar dat doe ik de laatste tijd toch al veel (CoD: WaW heb ik gisteren een halfuurtje gespeeld maar ik grijp toch weer steeds terug naar CoD 4). Kan alleen vanavond niet veel spelen
heb je toevallig een bron hiervan? Ik moet nog naar prestige voor CoD 4 dus komt mooi uit :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Slasher schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:36:
[...]

heb je toevallig een bron hiervan? Ik moet nog naar prestige voor CoD 4 dus komt mooi uit :)
Ja, hier is bron, Blog van Infinity Ward: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Zoooo de dubbele XP is al ingegaan (xbox live). Levelen gaat zo echt razend snel! :D

Ga vandaag/vannacht heel wat uurtje spelen denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

monnick schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 14:10:
Zoooo de dubbele XP is al ingegaan (xbox live). Levelen gaat zo echt razend snel! :D

Ga vandaag/vannacht heel wat uurtje spelen denk ik....
Nu al? :o
Nice! Ik ben nu in m'n eerste prestige level 54 dus dat is binnen no-time de 2e prestige in :)
CoD 4 weekend 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Denk dat ik vanavond ook weer ff ga gamen, al hoef ik niet meer te levelen. Vooral met HQ gaat het nu vies snel (winnen is + 500 XP :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Wow, dat dubbele XP is wel heel relaxt. Zo juist m'n 2de prestige level afgerond en dus net aan mn derde begonnen. Heb vanmiddag al de eerste 25 (!!) levels gedaan, gaat echt heel snel :) Net bij een potje headquarters op shipment had ik 115 kills vs 40 deaths wat me 3000 XP opleverde voor het totale potje :D

Oja, Hardcore Headquarters is ook toegevoegd aan de playlist. :)

[ Voor 9% gewijzigd door monnick op 27-02-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
haha nice :D Zo ben ik een keer in 1 potje 8 prestiges ranks gestegen in een double XP weekend :D

Maar om eerlijk te zijn mag van mij het Double XP er wel weer van af :'( Wat een stelletje mongolen in hardcore HQ he! Als ik per potje 10x dood ga door mijn teammates is het al weinig. Lukraak nades gooien op de HQ die ik aan het capturen/defusen ben, rondrennen met RPG's en de trigger overhalen bij ALLES wat beweegt, of het nou een enemy/friendly/blaadje of stofdeeltje is.

Misschien dat ik het vanmiddag nog ff probeer maar gister is me het iig niet bevallen :')

[ Voor 1% gewijzigd door Neejoh op 28-02-2009 13:06 . Reden: 8 prestiges, lol ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Wie speelt er hier zowel op de Xbox360 als op de PC Cod4?

Ik iedergeval, maar ik vind de xbox versie echt wazig gewoon (veel slechter in texture kwaliteit e.d.) Hebben jullie dat ook? of kan ik nog wat aanpassen op de xbox360 ervoor?

Ik speel overgens wel met een VGA kabel naar mijn 22" samsung monitor. Maar volgens mij moet dat niet het probleem zijn, want anders xbox games zien er wel gewoon rete strak op uit :) (Het menu van cod4 is wel weer haar scherp. Erg vaag).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220263

ijskonijn schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:45:
[...]

Dat is persoonlijke smaak, bijvoorbeld de M16 vind ik met Red Dot Sight vele malen fijner dan met Iron Sight.

[...]

Damage Rate aagetast door Red Dot Sight of Silencer?? Dat is nieuw voor mij, een silencer tast wel de range van je wapen aan maar verder...zou me kunnen voorstellen dat een silencer ook iets aan de damage aantast, maar een Red Dot Sight??
Edit: even rondgezocht: de AK47 is schijnbaar glitched, op een AK47 wordt de damage inderdaad aangetast door een Red Dot Sight.

[...]

Klopt: oefenen oefenen oefenen, is even doorbijten in het begin, ik heb het spel ook vervloekt in het begin
Voor zover ik weet in ieder geval met de AK47 wel.. de minimum damage wordt dan 20 ipv 30 met silencer. Met de rest maakt het denk ik niet uit.

Overigens is het erg makkelijk campers te spotten, herkennen en te killen. Na een tijdje weet je precies waar iedereen bevindt en meestal ben jij sneller omdat je weet dat er iemand moet zitten terwijl zei eigenlijk zitten te wachten totdat iemand komt en dan pas beslissen om te schieten.

Over de rest: het is erg mogelijk met Iron Sight te killen, sommige wapens is dat ook beter... maar toch prefereer ik RDS of Silencer erboven. Alleen met de AK kan ik nog Iron Sighten, voor de rest is het veel te irritant; bijv op med tot lang range met een M4 of M14 zie je dus alleen wat in het rondje zit. Als je dan aimt op iemand en hij loopt een meter weg zie je hem gelijk niet meer omdat je Iron Sight zelf het blokkeert en moet je teveel gokken bij het aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Niet online
Het lijkt erop dat double xp bij Headquarters uit gezet is. Tenminste, bij de paar potjes die ik speelde. Hehe, daar kon je echt mega veel xp halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
wat een bullsit dat die double xp weer niet voor pc geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 15:27
PainkillA schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 18:02:
wat een bullsit dat die double xp weer niet voor pc geld
Bij de PC kan je geen prestige, dus heb je hem ook niet echt nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 22:13

Christiano007

Ich bin der champion

Is het online een beetje ala counterstrike? Met een beetje teamwork of is het grotendeels je red jezelf maar? Ik zoek nog een goede multiplayer shooter die een beetje "realistisch" is, als ik je door je kop knal dan ben je dood klaar.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131383

Drawer schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 10:19:
Geef er je zovast eentje:
- Rustig level? Op zoek naar mensen? Blijf gehurkt lopen, dan maak je geen geluid, staand hoor je iemand bijna aan de andere kant van de map. ;)
Dat vind ik juist slecht :9 Ik ren altijd keihard rond en shiet alles neer wat ik tegen kom.

Over dat oefen oefen. Dat is zo heerlijk bij cod. Je kan meteen goed zijn. Het is niet zo dat je pas goed word na leven 40 want dan heb je 'goede' wapens, want dat is niet zo. Ik heb tot level 40 gesleept met de mp5 die je al helemaal aan het begin krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Christiano007 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 19:26:
Is het online een beetje ala counterstrike? Met een beetje teamwork of is het grotendeels je red jezelf maar? Ik zoek nog een goede multiplayer shooter die een beetje "realistisch" is, als ik je door je kop knal dan ben je dood klaar.
Op publics is er doorgaans amper teamwork en zie je meer Rambo Style gameplay. Realistisch is de game ook niet echt super. Het is meer realistisch dan Counter Strike maar minder als sommige shooters.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 28-02-2009 20:54 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Bor de Wollef schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 20:54:
[...]

Op publics is er doorgaans amper teamwork en zie je meer Rambo Style gameplay. Realistisch is de game ook niet echt super. Het is meer realistisch dan Counter Strike maar minder als sommige shooters.
Agree, die 50 euro die ik destijds in cod heb gestoken heb ik er dubbel en dwars uit gespeeld.
Het hele spel is super realistisch, ook de verhoudingen en alles is goed. (zeker in Hardcore servers :9~ :9~ )
Maar je moet wel een paar goede servers hebben wil je teamplay hebben.
Je moet anders eens bij een clan kijken die hebben meestal wel leuke dingen.
Maar naast de spelers ligt het ook aan het type spel, Sabotage is over het algemeen veel teamwork maar bij TD is het Rambo style ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

Ik heb sinds vandaag een 360. Ik ga maar eens wat shooter demo's downloaden, kijekn of het beetje il lukken bij mij. Misschien dat ik ooit CoD4 ook nog voor de 360 ga kopen! Tot nu toe leuk ding, alleen ik heb een poep tv. Moet binnekort een klein HD Ready tvtje komen want dit is geen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dimby schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 20:57:
[...]

Agree, die 50 euro die ik destijds in cod heb gestoken heb ik er dubbel en dwars uit gespeeld.
Het hele spel is super realistisch, ook de verhoudingen en alles is goed. (zeker in Hardcore servers :9~ :9~ )
Maar je moet wel een paar goede servers hebben wil je teamplay hebben.
Je moet anders eens bij een clan kijken die hebben meestal wel leuke dingen.
Maar naast de spelers ligt het ook aan het type spel, Sabotage is over het algemeen veel teamwork maar bij TD is het Rambo style ja
Lees mijn post nog eens ;) Ik stel juist dat de game helemaal niet realistisch is. De hele COD serie is meer een arcade shooter.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
rCk schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 21:02:
Ik heb sinds vandaag een 360. Ik ga maar eens wat shooter demo's downloaden, kijekn of het beetje il lukken bij mij. Misschien dat ik ooit CoD4 ook nog voor de 360 ga kopen! Tot nu toe leuk ding, alleen ik heb een poep tv. Moet binnekort een klein HD Ready tvtje komen want dit is geen doen.
Wat voor TFT heb je? want dat kan ook he, doe ik ook. Kan in het xbox menu gewoon lekker 1680x1050 kiezen dus lekker scherp. :)

Net zolang tot ik een beetje normale HD tv kan kopen :+

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
vind eht een beetje trieste zaak dat 90% van de servers "hardcore" is. Gewoon is niet meer te vinden en zeker niet in HQ. Volgens mij meer het idee van kijk ik ben pro want speel "hardcore" :') want voor de rest heb je er weinig extra skill voor nodig en hadden ze het beter softcore kunnen noeen gezien je emt elk spraywapen vanaf elke afstand dood bent. Beetje minder tactiek lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

@ Painkilla: ik vind nogthans redelijk wat servers (weliswaar deathmatch, andere gamemodes speel ik niet zo), sofcore that is.

ik heb het ook niet echt zo voor hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neejoh schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 17:39:
Denk dat ik vanavond ook weer ff ga gamen, al hoef ik niet meer te levelen. Vooral met HQ gaat het nu vies snel (winnen is + 500 XP :D).
Het gaat inderdaad heel hard. Ik sta nu eindelijk weer in de top 100000 :)
Wat ook hard gaat is Search and Destroy. Per potje had ik iets van 1500 punten. Als het goed is, is er nog steeds dubbele XP. Vanmiddag of aan het begin van de avond is het feest afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

PainkillA schreef op zondag 01 maart 2009 @ 16:50:
vind eht een beetje trieste zaak dat 90% van de servers "hardcore" is. Gewoon is niet meer te vinden en zeker niet in HQ. Volgens mij meer het idee van kijk ik ben pro want speel "hardcore" :') want voor de rest heb je er weinig extra skill voor nodig en hadden ze het beter softcore kunnen noeen gezien je emt elk spraywapen vanaf elke afstand dood bent. Beetje minder tactiek lijkt mij
Nee hoor, ze zijn er genoeg alleen is het met de in-game browser soms moeilijk te zien omdat de namen niet helemaal zichtbaar zijn.

Onze server is ook hardcore, maar aangezien we nu op clanbase spelen waar de PAM4 mod gebruikt wordt en het dus geen HC is, kom je er heel snel achter dat niet-HC een stuk lastiger is (in het begin, ook een kwestie van gewenning).

Daarom heb ik zelf ook maar een paar niet-HC TDM servers opgezocht om te trainen op niet-HC. Ik zit daarom op de servers van de N00b Slayers (serieuze goede server) en die van |ENG|cod4ever (iets "lossere" server met o.a. een servermessage van "swearing on this server is not only appropriate but strongly encouraged" >:) ). Dus die zijn er echt voldoende en ook met een lage ping. Dat zal ongetwijfeld ook gelden voor andere gametypes als je dat wilt spelen.

Succes.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
wat ik ook enorm mis is iets als een friendslist zodat je je vrienden kan joinen ipv van dan maar xfire te gebruiken waarbij je het spel moet afsluiten om iemand te kunnen joinen. Maar mischien ben ik wel erg verwend met het steam platform. Ook mist de serverbrowser filters voor bijv hc.

Verder gaat het nu al een stuk beter en ben ik lvl 36 in uurtje of 12 en begint het wat leuker te worden. Vind overigens free for all maar een tactiekloze choas die hoofdzakelijk bedoeld is om te lvl'en :P HQ is dan wel weer erg leuk

[ Voor 21% gewijzigd door PainkillA op 02-03-2009 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

FFA tactiekloze chaos... ja, dat klopt eigenlijk wel :) maar het is niet echt alleen maar bedoeld om te levellen vind ik. Je krijgt namelijk maar 5 XP's per kill, andere gametypes meer (zeker bij S&D waar iedere kill je 50 XP's oplevert) dus als je snel wilt levellen kun je beter een ander gametype pakken.

FFA is wel weer goed om je sneller vertrouwd te maken met de mappen, de camp-plekken, de wapens etc.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
PainkillA schreef op maandag 02 maart 2009 @ 12:17:
wat ik ook enorm mis is iets als een friendslist zodat je je vrienden kan joinen ipv van dan maar xfire te gebruiken waarbij je het spel moet afsluiten om iemand te kunnen joinen. Maar mischien ben ik wel erg verwend met het steam platform. Ook mist de serverbrowser filters voor bijv hc.
ik heb ook via steam. Is wel lekker.
De server van N00b Slayers kan ik zeker aanraden. Ben daar al een paar keer geweest en dat was aardig.
Sommige servers met 50 man erin vindt ik te veel van het goede. Dan is het gelijk spawn dood.

[ Voor 15% gewijzigd door MeneerKrab op 02-03-2009 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Ik ga maar weer even HC HQen. Hoop wel ff op een serieus team Afbeeldingslocatie: http://www.neejoh.nl/smileys/1/whisper.gif
l0n3w012ph schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:04:
FFA tactiekloze chaos... ja, dat klopt eigenlijk wel :) maar het is niet echt alleen maar bedoeld om te levellen vind ik. Je krijgt namelijk maar 5 XP's per kill, andere gametypes meer (zeker bij S&D waar iedere kill je 50 XP's oplevert) dus als je snel wilt levellen kun je beter een ander gametype pakken.

FFA is wel weer goed om je sneller vertrouwd te maken met de mappen, de camp-plekken, de wapens etc.
FFA gaat ook maar tot de 20 op de consoles (geloof ik).
Als je nog niet ieder "target" (:P) kan raken krijg je volgens mij met HQ verreweg het meeste punten. Zonder ook maar 1 kill te maken kan je in een winnend team minimaal 250 punten (plus match bonus) bijeen sprokkelen. S&D geeft vaak meer punten, maar niet als je steeds dood gaat :P

Speaking of which... Waar halen ze die match bonus weg btw?

edit @ 19.33
Double XP staat nog aan :o

[ Voor 11% gewijzigd door Neejoh op 02-03-2009 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:28
l0n3w012ph schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:33:
[...]

Daarom heb ik zelf ook maar een paar niet-HC TDM servers opgezocht om te trainen op niet-HC. Ik zit daarom op de servers van de N00b Slayers (serieuze goede server) en die van |ENG|cod4ever (iets "lossere" server met o.a. een servermessage van "swearing on this server is not only appropriate but strongly encouraged" >:) ). Dus die zijn er echt voldoende en ook met een lage ping. Dat zal ongetwijfeld ook gelden voor andere gametypes als je dat wilt spelen.

Succes.
Heb je misschien IP adressen? Heb na een half CoD4-loos jaar deze topgame maar weer eens uit de kast gehaald, en wat blijft het toch onglooflijk vet. Was alleen mijn eigen favs kwijt, dus ben op zoek naar weer wat leuke servers. Voor fun speel ik vaak in de server Germany Stammtisch #1, 50 player HC TDM. Doet me soms denken aan UT... vooral op Killhouse, ontzettende chaos. Maar ben nu toch wel toe aan iets serieuzer knalwerk. Bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Neejoh schreef op maandag 02 maart 2009 @ 18:55:

edit @ 19.33
Double XP staat nog aan :o
Nou ik was om 17:30 online maar ik had geen double XP meer in mijn potje HQ ;)
Helaas...

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Nu 22:26 nog steeds dubbel XP hoor :)

(Headquarters @ xbox LIVE)

[ Voor 28% gewijzigd door monnick op 02-03-2009 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

monnick schreef op maandag 02 maart 2009 @ 22:26:
Nu 22:26 nog steeds dubbel XP hoor :)

(Headquarters @ xbox LIVE)
Ik heb gisteren tot 22.30 gespeeld en ik kreeg inderdaad ook nog steeds Double XP (Xbox Live)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Hahahahaha ik heb gisteravond van 22:00 tot een uurtje of 1:00 zitten spelen, en nu had ik wel double xp.
Begin me nu af te vragen of ik dat om 17:30 ook niet had dan :?
Ach ja, who cares, het gaat wel lekker snel zo :P

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het ging wel erg lang door ja. Iemand enig idee of het nog steeds zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Stond iets van dat de mappack t/m 3 maart (vandaag dus) 50% off was, misschien geldt dit ook voor de Double XP, dus t/m vandaag?
Kan straks pas testen helaas

[ Voor 10% gewijzigd door ijskonijn op 03-03-2009 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 12:08

Mystikal

It never hurts to help!

Wij spelen dus standaard elke maandagavond en donderdagavond met onze vriendenclub (of CLAN zoals dat dan moet :? heten...) in een HQ server.
Ookal vind ik CoD4 nog hardstikke leuk, het begint saai en erg makkelijk te worden. We winnen elke pot en regelmatig nog met 250-0.. tenzij er 2 RFFN-ers (onze clan) in het andere team zitten, dan pakken die meestal nog een paar punten. Maar anders verliezen we eigenlijk nooit meer. We weten precies op elke map waar we granaten moeten gooien en door het goede teamwork komt Opfor (wij spelen altijd met Marines) er eigenlijk nooit aan te pas.. Niet dat wij zo goed zijn, maar wij spelen als een team, zitten op TS en de spelers hebben bij ons normaal gesproken een aantal taken met bijbehorende perks. Dit alles zorgt ervoor (logisch) dat je gewoon makkelijk wint van 8 individuen die alleen maar voor de kills gaan en niet voor de HQ.

Dus ik stel toch echt voor een server te gaan opzoeken met custom maps zodat er weer wat nieuwe uitdaging inkomt. Want totdat CoD6 uitkomt trek ik dit niet meer denk ik.
Ander speltype vinden we eigenlijk niets, omdat je dan langer moet wachten en/of er eigenlijk minder actie is.

Clanwars hebben we een hekel aan, omdat er dan opeens allerlei achterlijke regels bijkomen kijken van geen marty, geen tube.. Onze filosofie is als het in CoD zit, mag het gebruikt worden. Campen, go your gang.. Verder weten wij nooit van te voren wie wel of niet online komt. Soms zitten we met z'n 2-en soms met 8 man. Niet echt ideaal om iets af te spreken met ons dus...

Daarom was ik eigenlijk op zoek naar goede HQ servers met goede custom maps. Heeft iemand hier iets bij zijn favorieten staan? Nu zitten we eigenlijk altijd op de Str!ve server.

Oja, we zijn allemaal (dik...) 30 plussers :) en spelen op de PC (mocht er twijfel ontstaan).

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Nog steeds gewoon double XP. Zal wel tot 3 maart zijn, dus vanavond zal er wel een einde komen aan het snelle levelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Mystikal schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 14:52:
Wij spelen dus standaard elke maandagavond en donderdagavond met onze vriendenclub (of CLAN zoals dat dan moet :? heten...) in een HQ server.
Ookal vind ik CoD4 nog hardstikke leuk, het begint saai en erg makkelijk te worden. We winnen elke pot en regelmatig nog met 250-0.. tenzij er 2 RFFN-ers (onze clan) in het andere team zitten, dan pakken die meestal nog een paar punten. Maar anders verliezen we eigenlijk nooit meer. We weten precies op elke map waar we granaten moeten gooien en door het goede teamwork komt Opfor (wij spelen altijd met Marines) er eigenlijk nooit aan te pas.. Niet dat wij zo goed zijn, maar wij spelen als een team, zitten op TS en de spelers hebben bij ons normaal gesproken een aantal taken met bijbehorende perks. Dit alles zorgt ervoor (logisch) dat je gewoon makkelijk wint van 8 individuen die alleen maar voor de kills gaan en niet voor de HQ.

Dus ik stel toch echt voor een server te gaan opzoeken met custom maps zodat er weer wat nieuwe uitdaging inkomt. Want totdat CoD6 uitkomt trek ik dit niet meer denk ik.
Ander speltype vinden we eigenlijk niets, omdat je dan langer moet wachten en/of er eigenlijk minder actie is.

Clanwars hebben we een hekel aan, omdat er dan opeens allerlei achterlijke regels bijkomen kijken van geen marty, geen tube.. Onze filosofie is als het in CoD zit, mag het gebruikt worden. Campen, go your gang.. Verder weten wij nooit van te voren wie wel of niet online komt. Soms zitten we met z'n 2-en soms met 8 man. Niet echt ideaal om iets af te spreken met ons dus...

Daarom was ik eigenlijk op zoek naar goede HQ servers met goede custom maps. Heeft iemand hier iets bij zijn favorieten staan? Nu zitten we eigenlijk altijd op de Str!ve server.

Oja, we zijn allemaal (dik...) 30 plussers :) en spelen op de PC (mocht er twijfel ontstaan).
Jullie lijken wel old-style Delta Force gamers ;) Zo speelden wij voreger ook, en daar gaat de fun vanaf. Tuurlijk ook niet eerlijk een ClanvsAll. Ik zou meer gaan afwisselen.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.