[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.237 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Joep Stoffels schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:00:
[...]

Oliedom, yes :P
Doof, tsja, dead silence?
Je hoort de defuse....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Als je er op let, ja. Maar de meeste (onervaren spelers) horen dit niet door het schieten en "the bomb has been planted" (bij een Ninja Defuse, that is). Let maar eens op :)

[ Voor 10% gewijzigd door Neejoh op 22-01-2009 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

Bij een ninja defuse wordt de bom gedefused zodra de tegenstander hem laat vallen.. het geluid van het vallen en defusen overlapt elkaar gedeeltelijk. .dus wel moeilijk te horen denk ik...of .. eigenlijk niet nou ja nvm

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 22-01-2009 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 07:53

ijskonijn

Now MOVE!

Neejoh schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 17:45:
Vraag me trouwens af.., spelen er hier meer inverted op de consoles?
Sinds Halo (2002) speel ik inverted, nooit meer veranderd. In de eerste Halo was het standaard, zo heb ik het dus ook geleerd. In nieuwe games moet ik het altijd bijstellen *sigh*.
Ik speel ook altijd inverted (Xbox 360), altijd zo gedaan op de PC en nooit meer anders gedaan.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Hmm, op PC doe ik het weer niet inverted, alhoewel dat best nog wel logisch klinkt. Je kijkt minder vaak naar de grond, vaker omhoog. Aangezien de muis naar je toe trekken sneller/makkelijker gaat kan dat nog best wel eens fijn werken!

Maar goed, console gamer hier :D

As of Jan. 3rd we hit 10,006,606 unique users who have ever played Call of Duty 4: Modern Warfare on Xbox 360 and have connected to Xbox Live at least once after playing.

That number got us curious as to how many of those 10 Million+users finished the F.N.G. mission, or beat Airplane on Veteran (among other things). Well, it turns out:

71.1%, or 7,111,508 people have completed F.N.G.

That’s more than the entire population of Hong Kong (which is 7 Million).

68.8%, or 6,886,509 people have completed Cargo Ship.

This is the same number of adults in the US who were morbidly obese in 2005.

46.5%, or 5,654,643 people have beaten the game on any difficulty.

This is more than the current population of Finland!

2.8%, or 283,632 people have completed Airplane on Veteran difficulty.

The population of Stockton, CA is 280,000.

So if you’ve beat Airplane on Veteran difficulty, then congratulations. You’re in a very elite club. Considering less than 3% of players have been able to do it.
*O* jeej me! Ik ben lid van a very elite club :P
Now keep in mind, these are only players on Xbox 360 (who have also connected to Xbox Live at least once). So there are more than this playing Call of Duty 4, we just can’t track them. For PS3, we pulled MP-numbers only, and it looks like theres approximately 4,381,276 unique users playing PSN (not including SP-only players).

[ Voor 79% gewijzigd door Neejoh op 23-01-2009 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 09:17
uiteindelijk toch maar gehaald. Heb nu ook een betere graka. Dat is wel even een verschil als je alles op full detail kan spelen ipv low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hmm wil het spel weer spelen, maar kan mn savegames nergens vinden :X Moet ik nu weer helemaal bij level0 beginnen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275731

Of ergens een savegame downloaden, of misschien ken je iemand die hem heeft? Nadeel is dan dat je niet je eigen naam kan gebruiken.

Als dat geen opties zijn, dan ja! Weer lekker ranken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik ben laatst ook weer opnieuw begonnen, ik was ook al mijn savegames en dus mijn level 55 kwijt.

Ik moet zeggen het bevalt me weer helemaal om gewoon weer lekker te knallen met beperkingen en om de haverklap weer iets bereikt te hebben.

Het is gewoon heerlijk om weer eens overnieuw te beginnen, je word ook even noodgedwongen uit je vastgeroeste manier van spelen gehaald omdat je wapens of perks die je standaard gebruikte dus simpelweg nog niet hebt.

En het gaat me nog steeds niet slecht af, al was het ff geleden.
In een server van tussen de 25 en 30 man eigenlijk altijd top 5 en gisteren ook een keer 1e.
Steld niet veel voor, dat weet ik ook wel maar toch beter dan onderste regionen hé :P

Ohja, speel altijd FFA 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met savegames/stats op de xbox, hoe worden die opgeslagen? Zijn die gekoppeld aan je gamercard of zitten die offline in je savegame van CoD die op de HDD van je xbox staat? Want ik zie soms heel even "Synchonizing stats/rank" oid.
Stel mijn xbox gaat ooit kapot en ik verlies m'n savegame enzo, zijn dan ook alle challenges/rank/geunlockte dingen weg of staan die dus op de server van Infinity Ward en zijn ze gekoppeld aan je gamertag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Mijn Xbox is kapot gegaan, gelukkig staan ze gewoon op de servers en niet op he HDD. Zo kan ik nu ook nog steeds F.N.G. en the Mile High Club spelen zonder dat ik hem uitgespeeld heb op dit console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Okasha schreef op zondag 25 januari 2009 @ 11:34:
Hmm wil het spel weer spelen, maar kan mn savegames nergens vinden :X Moet ik nu weer helemaal bij level0 beginnen? :(
Savegames? Level0? Ik neem aan dat je dan toch de multiplayer bedoelt.

Dan is het niet je savegames, maar je profile dat je kwijt bent of misschien niet...

Kijk in de map C:/Program Files/Activision/Call of duty Modern Warfare/players/profiles/"jouw profielnaam"

Daar zou je profiel met daaraan gekoppeld je level moeten staan.

Indien je die terug kunt vinden maar ook als je weer opnieuw gaat levellen, kopieer dan die map profiles met daarin je profielnaam regelmatig naar een usb-stick. Als er dan weer zoiets gebeurt als je nu overkomen is, dan kun je COD4 weer snel installeren en maak dan een profielnaam aan met exact dezelfde naam als in je map profiles en kopieer dan van je usb-stick je opgeslagen profielnaam over die nieuwe install van je profielnaam heen.

Dan is alles weer bij het oude.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
ik heb het probleem bij mijn cod4 (pc) dat het knopje new favorite greyed out is. Ik kan dus geen favorites toevoegen. Iemand een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Dit werkt dus niet?

JuliettPapa in "[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare -..."

Heb de PC versie niet en kan dus verder niet helpen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hey!

Is er een x360 groepje dat COD nog regelmatig speelt? Ik wil weleens meespelen ;)

Mijn gamertag = Dery NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Neejoh schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 20:39:

[...]
*O* jeej me! Ik ben lid van a very elite club :P
[...]
Grappige cijfers. Zat gisteren weer even online te CoD4-en en verbaasde me er toch weer een beetje over dat er toch nog 120.000 mensen op de Xbox online waren. De game doet het nog gewoon erg goed.
Ik ben ook lid van de 360 elite club!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kimi-Alonso schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:43:
Hey!

Is er een x360 groepje dat COD nog regelmatig speelt? Ik wil weleens meespelen ;)

Mijn gamertag = Dery NL
Ja genoeg mensen (zie m'n vorige post :) )
Maar ik speel nog regelmatig (gamertag Mister Caveman) en ik zie Monnick ook vaak online CoD4 spelen.
Meer tweakers die nog regelmatig CoD4 doen heb ik niet in mijn friendslist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ja ik ben echt heel vaak online op de xbox :P Elke avond wel een aantal uur CoD4, eigenlijk iets te veel want ik moet meer studeren. Maar als je zin hebt om te spelen, voor mijn gamertag zie signature ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

monnick schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:50:
Ja ik ben echt heel vaak online op de xbox :P Elke avond wel een aantal uur CoD4, eigenlijk iets te veel want ik moet meer studeren. Maar als je zin hebt om te spelen, voor mijn gamertag zie signature ;)
We kunnen wel een keer een party gaan doen met een aantal tweakers, is wel gaaf. Heb dat pas 1 keer gedaan, maar met een groepje van 3 mensen was dat dat wel erg grappig.

Meer mensen interesse? Het hoeft niks vast te zijn, maar gewoon een keer proberen en dan zien we wel wanneer we kunnen. Ik kan zelf ook niet altijd, maar wel regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Anoniem: 37384 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:56:
[...]

We kunnen wel een keer een party gaan doen met een aantal tweakers, is wel gaaf. Heb dat pas 1 keer gedaan, maar met een groepje van 3 mensen was dat dat wel erg grappig.

Meer mensen interesse? Het hoeft niks vast te zijn, maar gewoon een keer proberen en dan zien we wel wanneer we kunnen. Ik kan zelf ook niet altijd, maar wel regelmatig.
Prima, ik speel regelmatig met Tweakers. Voeg me maar toe dan maken we een keer een party :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

* ijskonijn Meldt zich!

Ik speel ook nog regelmatig CoD 4 op de 360, bijna dagelijks nog zelfs, 's avonds vanaf een uur of 6 (na het avondeten). Gamertag zie onder m'n avatar ;)

[ Voor 9% gewijzigd door ijskonijn op 26-01-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
MeneerKrab schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:00:
ik heb het probleem bij mijn cod4 (pc) dat het knopje new favorite greyed out is. Ik kan dus geen favorites toevoegen. Iemand een oplossing voor?
Maak eens screenshot als je wilt :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

monnick schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:16:
[...]

Prima, ik speel regelmatig met Tweakers. Voeg me maar toe dan maken we een keer een party :)
Ehm, je staat al een tijdje in mijn friendslist 8)
Ijskonijn ik voeg je vanavond even toe. Ik speel het ook nog steeds bijna dagelijks, meestal vanaf een uurtje of 7 vanuit het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
JuliettPapa schreef op maandag 26 januari 2009 @ 11:50:
[...]

Maak eens screenshot als je wilt :)
NOu ik heb dus niet op favorites gezocht. Bij servers heb ik alleen nog maar internet geprobeerd.

Trouwens wel sneu als die mensen met hun lvl 55 hack. Gisterenavond nog gewonnen met 24/10 op lvl 7 en de rest lvl 55 :+ Denken met zware wapens beter te kunnen schieten...

Ik zal vanavond eens xfire installeren. Via steam ben ik wel bereikbaar met username: biesterbosch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Anoniem: 37384 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:56:
[...]

Deal, ben ook bijna dagelijks online :) Gamertag Neejoh

Zal jullie zo direct even toevoegen op Live, ben vanavond nog online (reminds me, moet snel weg :o) Tot vanavond! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren dus gespeeld met Neejoh en Monnick. Was leuk heren!
Ijskonijn heb ik niet gezien en ik ben je ook vergeten toe te voegen, zal ik vanavond alsnog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Anoniem: 37384 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 10:53:
Gisteren dus gespeeld met Neejoh en Monnick. Was leuk heren!
Ijskonijn heb ik niet gezien en ik ben je ook vergeten toe te voegen, zal ik vanavond alsnog doen.
Ja ben gister niet veel online geweest, tot half 9 toen moest ik weg, toen ik terugkwam is het er niet meer van gekomen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Niet online
Ik wil ook wel meedoen! Willen jullie mij toevoegen?

tag: Dery NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kimi-Alonso schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:44:
Ik wil ook wel meedoen! Willen jullie mij toevoegen?

tag: Dery NL
Voeg ons anders even toe. Ik ben nu aan het werk en ben vanavond (waarschijnlijk) pas weer online.

Gamertags:

Mister Caveman (ben ik)
Monnick
Neejoh
Ijskonijn81

We kunnen maximaal uit 6 man bestaan (vanwege CoD4) of misschien ook wel met 9 man op groundwars?
Nooit geprobeerd eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Anoniem: 37384 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:05:
[...]

Voeg ons anders even toe. Ik ben nu aan het werk en ben vanavond (waarschijnlijk) pas weer online.

Gamertags:

Mister Caveman (ben ik)
Monnick
Neejoh
Ijskonijn81

We kunnen maximaal uit 6 man bestaan (vanwege CoD4) of misschien ook wel met 9 man op groundwars?
Nooit geprobeerd eigenlijk.
Vanavond ben ik wat later, ik ga eerst uit eten. Zal jou straks ook ff toevoegen, heb jou er nog niet tussen staan, Neejoh en Monnick wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ijskonijn schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:12:
[...]

Vanavond ben ik wat later, ik ga eerst uit eten. Zal jou straks ook ff toevoegen, heb jou er nog niet tussen staan, Neejoh en Monnick wel
Is goed! Eet smakelijk vanavond dan :Y)

Edit: Ik heb je net al toegevoegd en Dery NL ook, was vergeten dat het ook vanaf xbox.com kon.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 27-01-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Ben denk ik binnen een half uur weer online :) Weer HQ? Dan pas ik zo vast ff m'n setup aan :P Als het goed is heb ik iedereen in m'n lijst staan.

[ Voor 21% gewijzigd door Neejoh op 27-01-2009 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb (net als vandaag) morgen weer een tentamen dus mij zul je niet meer online zien. Na morgen een paar dagen vrij! Dan zal ik volop online zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Was net ff online, was alleen niemand :P Ging verder niet echt relaxed dus ben er vrij snel mee gekapt. Ga nu weer even weg dus vanavond wordt 't voor mij ook niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Niet online
We moeten gewoon ff een vaste tijd vasstellen. 20:00 uur ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn internet lag er de hele avond uit, dus ik kon niet online komen. Vanavond ben ik niet thuis, dus voor mij wordt het waarschijnlijk morgenavond weer (als m'n internet meewerkt dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Vroeger toen ik nog Americas Army speelde was er een website (AAOtracker) deze hield alle stats bij.. dus hoeveel en hoelang op welke map.. hoeveel kills per wapen.. etc etc..

bestaat zoiets ook voor COD4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Nee, volgens mij niet.
Dit is ook onmogelijk omdat CoD4 de stats lokaal bijhoudt in een bestandje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
daarom kunnen ze het ook hacken en lopen er van die mensen rond met lvl 55 en l33t wapens en raken ze geen drol.
Zijn er nog mensen die het op de pc spelen of ben ik nog maar de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MeneerKrab schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:58:
daarom kunnen ze het ook hacken en lopen er van die mensen rond met lvl 55 en l33t wapens en raken ze geen drol.
Kan ik me niet voorstellen. Op de Xbox is het nog populair zat met meer dan 100k spelers online 's avonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Neehoor, ik speel het nog volop. De laatste tijd vooral op een Hardcore TDM server die 24/7 Broadcast speelt. Met max 50 man. Lekker spammen met kogels, haal je met wat skills zo ratio's van 4 of 5. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ook als je geen drol raakt kun je in Level 55 komen, duurt alleen wat langer ;)

Gisteren met een paar tweakers gespeeld (X360), ging niet echt lekker, m'n verbinding was weer eens gaar (veel lag). Op een gegeven moment werd ik er zelfs uit geknikkerd, ik weer dezelfde game gejoined erna, zat ik in het andere team :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Dat is juist leuk man :) ff een nieuw profiel maken (paar dagen gelden net de 6e aangemaakt) en dus alleen maar een M16 of MP5 tot je beschikking hebben, een server joinen en dan hoppakee: 1e worden tussen al die zogenaamde l33t-lui en dan...

compleet verrot gescholden worden voor cheater e.d. hahaahahah

Gewoon jammer soms dat je niet gewoon LV1 kunt blijven :)

En ja hoor, ik ben een fervent PC-speler. Alle verhalen over het onder de knie krijgen van de controller en dat het dan zo makkelijk is daarmee ten spijt. Ik ben en blijf bij de PC (samen met tienduizenden anderen volgens Xfire :) )

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

l0n3w012ph schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:41:
[...]

Dat is juist leuk man :) ff een nieuw profiel maken (paar dagen gelden net de 6e aangemaakt) en dus alleen maar een M16 of MP5 tot je beschikking hebben, een server joinen en dan hoppakee: 1e worden tussen al die zogenaamde l33t-lui en dan...

compleet verrot gescholden worden voor cheater e.d. hahaahahah

Gewoon jammer soms dat je niet gewoon LV1 kunt blijven :)

En ja hoor, ik ben een fervent PC-speler. Alle verhalen over het onder de knie krijgen van de controller en dat het dan zo makkelijk is daarmee ten spijt. Ik ben en blijf bij de PC (samen met tienduizenden anderen volgens Xfire :) )
Of je joint gewoon promod servers, daarin heeft iedereen dezelfde keuzes qua wapens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Klopt, maar daar kan iedereen ook weer de high-level wapens pakken natuurlijk he, hoewel dat zelden gebeurt. (Bijna) iedereen schiet daar met de AK47.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Ik ben nu zo weer online, hoop dat m'n ping beetje normaal is.
Deze week nog een test gedaan, < 300 conn p/m en een gemiddelde ping van 40 naar random websites (tweakers, nu.nl en google) :N Fijn dat KPN!
Drawer schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:41:
Nee, volgens mij niet.
Dit is ook onmogelijk omdat CoD4 de stats lokaal bijhoudt in een bestandje. :)
Op de consoles worden de stats wel op de server bijgehouden. Niet zover als bij Americas Army maar IMO ver genoeg.

Zo zie je van je friends lists:
Wins: Wins | losses | win ratio | streak
Score: Gamescore | time played
Kills: Kills | deaths | ratio | streak
Accuracy: Accuracy | Hits | Misses

Heeft de PC dit niet dan?

In Accuracy zit alleen een bug, als je tussen de 220.000 en 260.000 hits hebt krijg je een negatief percentage :D

Wtf :( Heb de hele avond al een rode ping (1/4 bars). Straks nog maar ff proberen dan.

[ Voor 4% gewijzigd door Neejoh op 29-01-2009 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
l0n3w012ph schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:08:
Klopt, maar daar kan iedereen ook weer de high-level wapens pakken natuurlijk he, hoewel dat zelden gebeurt. (Bijna) iedereen schiet daar met de AK47.
Ja, al is dat ding wel een 'beetje' overrated in die servers imo. Ik vind het helemaal niks, zelfs daar niet (al ben ik niet zo goed in promod en speel ik niet zo vaak daar :P ). AK-74u voor shortrange, en M4 voor de middel/normale maps is waar ik in promod servers toch het verst mee kom. Alleen zit je met die M4 ineens zonder ammo omdat je geen pickups hebt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Wat vind men precies zo goed aan de AK-74u? Ik hoor van meer mensen dat ze het een erg prettig wapen vinden, sommige zelf beter dan de MP5. Maar ik heb een paar challenges met dat ding gehaald en daarna direct weer de mp5 in m'n classes gestopt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mp5 doet er niet erg veel onder.. volgens mij is de damage meer met die ak74u..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

De damage en vuursnelheid van de MP5 en de AK-74u zijn allebei gelijk, alleen heeft de MP5 iets minder recoil en de AK-74u iets meer wall penetration. Da's het enige verschil. Verder vooral een kwestie van gevoel, maar het zijn beide lekkere wapens.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Zo, had ik ff niet gelezen dat het om de U ging 8)7

[ Voor 101% gewijzigd door Neejoh op 29-01-2009 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-06 15:27
Neejoh schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 21:18:
MP5 en AK-47 zijn verschillende classes in wapens. AK is een assault wapen, lange(re) afstanden. De MP5 is een Sub-machinegun, close-combat dus.

De MP5 heeft een (iets) hogere firerate maar een lagere accuracy, vooral op 20+ meter. Ik vind het beide fantastische wapens, alleen dan wel voor andere doeleinden :)
AK47u gaat het hier over ;). Ikzelf ga voor de AK47u met RDS altijd, als ik een mp5 pak doe ik die altijd wel zonder RDS, meestal met silencer, maar ik ga meestal voor m'n AK47u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
AK-74u is het ;)

De recoil is wel wat anders hoor (zie ook de plaatjes), de MP5 'zwabbert' een stuk meer. En da's vervelend, vind ik. Verder is het inderdaad een kwestie van gevoel. Met de AK-74u kom ik in 'lekkere' potjes het verst, verder dan met elk ander wapen (skorpion silenced in hardcore uitgezonderd). Met de MP5 bak ik er niks van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Zooo, net maast m'n Golden AK-47 de Golden M1014 kado gekregen :*

*O*

Moet naast de guns nu nog 5 challenges halen, dan ben ik wat mij betreft klaar voor Modern Warfare 2;
* S&D (shame on me :P)
* 5 heath regens
* Counter C4
* Counter Claymore
* ... don't remember :/

[ Voor 58% gewijzigd door Neejoh op 29-01-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220263

Dacide schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:16:
Vroeger toen ik nog Americas Army speelde was er een website (AAOtracker) deze hield alle stats bij.. dus hoeveel en hoelang op welke map.. hoeveel kills per wapen.. etc etc..

bestaat zoiets ook voor COD4?
gametracker.com?
Deze houdt zo'n beetje alle CoD4 servers bij, als het goed is kan je ook voor alle individuele accounts ook kijken welke servers ze hebben gespeeld, score etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06 16:11
battletracker.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Omdat online echt heeel slecht ging zo net ben ik verder gegaan met de single player op Veteran. Heb nu elk deel van het spel op Veteran uitgespeeld behalve het time-trial stuk in No Fighting in The War Room en de Mile High Club. Van de single player vind ik dat stuk in No Fighting in The War room waar je dus binnen 9 min. die raketten moet uitschakelen het aller moeilijkst. Vooral omdat er enorm veel vijanden zijn en omdat er bijna geen checkpoints zijn.

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 20:06

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

monnick schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 13:52:
Omdat online echt heeel slecht ging zo net ben ik verder gegaan met de single player op Veteran. Heb nu elk deel van het spel op Veteran uitgespeeld behalve het time-trial stuk in No Fighting in The War Room en de Mile High Club. Van de single player vind ik dat stuk in No Fighting in The War room waar je dus binnen 9 min. die raketten moet uitschakelen het aller moeilijkst. Vooral omdat er enorm veel vijanden zijn en omdat er bijna geen checkpoints zijn.

Iemand nog tips?
Rushen :), omdat het een time trial stuk is, kun je het beste gewoon eens de sprong wagen om ff te rushen ipv rustig blijven afwachten, als je special grenades hebt gebruik ze (kan me niet herinneren dat ik ze had maar toch). Ben je al bij een checkpoint aangekomen? Of nog helemaal vanaf het begin, want er zijn dacht ik 3 checkpoints.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-01-2009 14:27 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Hmm ja, na d'r net lang ploeteren ben ik bij de laatste gang. Ik zie _de_ deuren al. Nu nog even het laatste stuk halen maar dat zal wel lukken na nog een uurtje spelen. :p

Daarna nog de TV's vernietigen, alle intel en de mile high club en dan heb ik alle CoD4 achievements :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Het stuk naar de war room is inderdaad wel even pittig. Vooral even uitzoeken waar je het beste de flashbangs kan gebruiken (bij die smalle tunnels met die dikke paal in het midden).

De war room zelf is vrij gemakkelijk, ik had hordes met mannetjes verwacht maar dat valt gelukkig mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Jeuh eindelijk die time trial gehaald en daarmee het hele spel op Veteran uitgespeeld. Deep & Hard achievement is binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Grats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 14:25

scorpie

Supra Addict

Vandaag weer na lange tijd online geweest met CoD4 (PS3), maar ik moet zeggen dat ik die heli toch maar niks vind hoor. Het geeft een te groot voordeel aan de groep die hem gecast heeft, zeker bij grotendeels buiten afspelende maps. Eindelijk level 49, dus kan eindelijk met de .50 Sniper aan de gang :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-06 17:01
Ik heb een probleem waar ik via google/gotsearch geen antwoord op kan vinden. Zojuist COD4 geinstalleerd, prima.

Nu wil ik opstarten, krijg ik een splashscreen, lijkt het spel op te starten. Althans ik hoor gewoon introgeluiden, maar het scherm minimaliseert naar mijn taakbalk. Als ik eht dan weer open dan minimaliseert hij weer na 2 seconden. Dit is zowel bij MP als SP. Weet iemand of dit probleem bekend is en wat ik eraan kan doen?

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

monnick schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 17:51:
Jeuh eindelijk die time trial gehaald en daarmee het hele spel op Veteran uitgespeeld. Deep & Hard achievement is binnen :D
Je liegt! Je moet de Mile High Club nog op Veteran halen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-06 16:52
kent iemand paar goeie clans voor cod4? ik en mn zwagertje willen graag goeie/leuke nl clan joinen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik ken er wel 1, 18+ funclan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Kom maar eens bij ons kijken op de server. Misschien bevalt het je. IP en site staan in de sig.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik speel de laatste tijd veel de Modern Paintball mod. Echt lachen :) Een keer wat anders en het duurt even voordat je goed met die guns overweg kunt. Mod heeft een eigen ranking en unlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

*O*
Klik!

Wat gaaf, zelfs FourZeroTwo bevestigt nu zelfs dat MW2 komt!! Ik denk dat we binnenkort meer nieuws kunnen verwachten, als je afgaat op z'n Twitter-post eronder: "I've got a feeling I'm going to blogging / tweeting a lot more here soon."

* d_star krijgt een warm gevoel van binnen :9~

Misschien tijd voor een kundig iemand om een Call of Duty: Modern Warfare 2 topic in elkaar te knutselen?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
We wisten toch al stiekem wel een beetje dat hij in de pijplijn zat? :P Maar goed, feit dat ze nu bezig zijn met de voiceovers betekend dat ze inmiddels al aardig gevorderd zijn. Storyline en scenes zullen dus voor een groot gedeelte al in elkaar zitten :) Aangezien ze dezelfde engine gaan gebruiken zal dit alleen bij poetsen zijn. Alhoewel het verschil tussen Gears of War 1 en 2 vrij groot was, wie weet wat we kunnen verwachten! Smullen de komende maanden :P

Denk dat het nog wel wat vroeg is voor een officieel [Multi] Call of Duty 6: Modern Warfare 2 - Deel 1 topic ;) Misschien zodra er meer bekend is/komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het eigenlijk wel een beetje stom dat er een nieuw deel komt.. Moet ik weer geld uitgeven en krijgen we vast weer meer van hetzelfde.. Je ziet toch ook geen nieuwe counter-strike om de zoveel maanden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:43

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Anoniem: 231122 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 22:10:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje stom dat er een nieuw deel komt.. Moet ik weer geld uitgeven en krijgen we vast weer meer van hetzelfde.. Je ziet toch ook geen nieuwe counter-strike om de zoveel maanden..
Je hebt min of meer gelijk, en ik ben het ook wel met je eens.... Ik heb praktisch elke Call of Duty bij zijn release gekocht, ware het niet voor de bart-smit/toy's'orus prijs maar ik moet hem wel kopen om online te kunnen spelen, en telkens is het weer 30/40 euro per jaar. Maar van de andere kant, je krijgt er wel elk jaar een nieuwe single player voor terug die meestal wel om te smullen is. En de multiplayer kant is ondanks dat ie niet echt vernieuwend is toch wel catchy, bij de waw demo had ik een afkeer van cod5 en speelde we met onze clan nog steeds modern warfare, maar sinds de release wordt er toch constant voor cod5 gestemd.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Ik blijf netjes bij CoD4 tot MW2 uit is. Ik heb die €60 er wel voor over, als MW2 in najaar 2009 uit is ben ik MW(1) tenslotte al twee jaar aan 't spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
mannen, help me even please.

Ik heb mijn profiel gebackupped via de backup tool (0.92)
deze heeft netjes twee bestanden opgeslagen op mijn andere HD.

Gisteren opnieuw XP geinstalleerd en pc geformatteerd. Nu wil ik profiel terugzetten maar nu werkt het restore programma niet meer... ik krijg hem niet opgestart zonder foutmelding.

Hoe moet ik de twee files terugzetten om mijn profiel weer te kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 04-06 14:11
Hey,

Wanneer krijg je een gouden wapen, dat is toch bij 100 Headshots en is dat wapen ook beter?

Heb meestal een M16A met Stopping power & deeper impact alleen soms moet ik wel 2/3 keer schieten voordat ik iemand kill, is dat normaal of moet je echt een headshot maken wil je iemand in 1 keer doden.

Nog een laatste vraagje, welke wapens gebruiken jullie per levels

Killhouse, bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 16:36
Versteegrob schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 21:56:
Hey,

Wanneer krijg je een gouden wapen, dat is toch bij 100 Headshots en is dat wapen ook beter?

Heb meestal een M16A met Stopping power & deeper impact alleen soms moet ik wel 2/3 keer schieten voordat ik iemand kill, is dat normaal of moet je echt een headshot maken wil je iemand in 1 keer doden.

Nog een laatste vraagje, welke wapens gebruiken jullie per levels

Killhouse, bijvoorbeeld?
Hangt van je class af. Het staat precies uitgelegd ergens, maar komt er op neer dat je binnen een bepaalde wapenklasse (assault bijv.) een x aantal kills moet maken en een x aantal headshot per wapen. Als je dat allemaal completed hebt (challenge dus) krijg je per wapenklasse een gouden variant. Deze is echter qua prestatie niet beter, maar ach, het toont aan dat je veel gegamed hebt :9 . Een golden desert eagle unlock je al bij level 55.
Ik probeer zelf de gouden ak-47 op z'n minst te unlocken maar het valt best tegen om headshots te maken met sommige wapens :X .

Edit:
Oja in killhouse gebruik ik ak74u of ak47. Die laatste is m'n allround wapen zonder iets er op, met stopping power en steady aim. Killhouse doe ik ook vaak een R700 ofzo met een ACOG erop, als we met max 3/4 spelers doen. Afgelopen week alleen maar M14 gedaan om de challenge te unlocken, darn wat was dat ding in het begin zonder reddot onhandelbaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Tuinstoel op 06-02-2009 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Yep, op de golden Deagle na (lvl 55) moet je alle challenges halen in zijn klasse om een golden gun te unlocken. Ik heb nu de AK en Shotty in goud, druk bezig met de golden mini-uzi *D

Verder vandaag de challenge Counter-Claymore III gehaald (met Mister Caveman als getuige, was een lekker avondje schieten). Nu alleen Counter-C4 III en Invincible nog en ik heb alle (non-guns) challenges er op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Tuinstoel schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 22:19:
[...]

Hangt van je class af. Het staat precies uitgelegd ergens, maar komt er op neer dat je binnen een bepaalde wapenklasse (assault bijv.) een x aantal kills moet maken en een x aantal headshot per wapen. Als je dat allemaal completed hebt (challenge dus) krijg je per wapenklasse een gouden variant. Deze is echter qua prestatie niet beter, maar ach, het toont aan dat je veel gegamed hebt :9 . Een golden desert eagle unlock je al bij level 55.
Ik probeer zelf de gouden ak-47 op z'n minst te unlocken maar het valt best tegen om headshots te maken met sommige wapens :X .

Edit:
Oja in killhouse gebruik ik ak74u of ak47. Die laatste is m'n allround wapen zonder iets er op, met stopping power en steady aim. Killhouse doe ik ook vaak een R700 ofzo met een ACOG erop, als we met max 3/4 spelers doen. Afgelopen week alleen maar M14 gedaan om de challenge te unlocken, darn wat was dat ding in het begin zonder reddot onhandelbaar.
Helpt steady aim echt bij zon wapen? Dacht dat het alleen bij een sniper werkte. Goede tip, ga het gelijk is proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Steady aim op een sniper is leuk voor no-scoping, verder kun je beter Iron Lungs nemen. Met de perk steady aim verklein je de spray tot 65% (als je dus niet over je wapen heen kijkt) wat bij een sniper vaak niet denderend handig is.

Steady is de binnenste circel, normal de buitenste.
Afbeeldingslocatie: http://www.cod4central.com/images/hipaccuracy.png

De witte streepjes komen dichter bij elkaar te staan, hier vallen de kogels binnen als je dus met hipfire schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 16:36
Neejoh schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 11:33:
Steady aim op een sniper is leuk voor no-scoping, verder kun je beter Iron Lungs nemen. Met de perk steady aim verklein je de spray tot 65% (als je dus niet over je wapen heen kijkt) wat bij een sniper vaak niet denderend handig is.

Steady is de binnenste circel, normal de buitenste.
[afbeelding]

De witte streepjes komen dichter bij elkaar te staan, hier vallen de kogels binnen als je dus met hipfire schiet.
Ook als je over je wapen heen kijkt is de recoil een stuk gereduceerd volgensmij, en daar heb ik wel behoefte aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Nope, heeft alleen effect bij hip-fire.

edit:
effec? 8)7

[ Voor 44% gewijzigd door Neejoh op 07-02-2009 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wat een vet spel zeg! Alleen jammer dat je op de PS3 met max 18 mensen in een level zit, hoezo is dit? Op de PC kan je met 32 mensen spelen.

Steady aim / hipfire helpen deze 2 perks alleen bij een sniper of ook bij een M16A?

Willen wat mensen hun perks neerzetten, ben benieuwd

M16A - Frag 3 x - Stopping power -Deeper impact
M4 Carbine - Bandolier - Stopping power - Deeper impact

Nog tips hoe ik de perks beter kan gebruiken of is dit voor de meeste de ideale combinatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik zelf kan er echt niet tegen als de vijand mijn positie weet. Mijn speelstijl bestaat ook vooral uit proberen te flanken en daarom gebruik ik bijna altijd een UAV jammer. Als perk 2 meestal extreme sprinting of deep impact. :)

MP5 met red dot sight is heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-06 15:27
monnick schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 22:34:
Ik zelf kan er echt niet tegen als de vijand mijn positie weet. Mijn speelstijl bestaat ook vooral uit proberen te flanken en daarom gebruik ik bijna altijd een UAV jammer. Als perk 2 meestal extreme sprinting of deep impact. :)

MP5 met red dot sight is heerlijk :)
Alleen jammer dat ik dan m'n fast reload moet laten vallen. Ik ben nogal een rusher (kan niet stil op een plekje blijven zitten) en dan heb je soms toch wel snel veel ammo nodig. Niet dat ik een sprayer ben, maar altijd net als ik ga reloaden komt er een tegenstander om de hoek aanzetten -_-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Bartske schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 22:40:
[...]

Alleen jammer dat ik dan m'n fast reload moet laten vallen. Ik ben nogal een rusher (kan niet stil op een plekje blijven zitten) en dan heb je soms toch wel snel veel ammo nodig. Niet dat ik een sprayer ben, maar altijd net als ik ga reloaden komt er een tegenstander om de hoek aanzetten -_-.
Uhhh vrijwel iedereen is een rusher, zie mensen zelden stilstaan, alleen snipes. En het reloaden is inderdaad klote. Het spel is rigged lijkt het wel, zovaak als ik moet reloaden komt er iemand om de hoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-06 10:52

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

net weer noob sniper met cheat controler zo dat hij die full auto .50 krijg en dit had hij ook weer met G3 en M14 :( jammer dat ik zijn XBL tag niet meer weet

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Motaro schreef op zondag 08 februari 2009 @ 01:41:
net weer noob sniper met cheat controler zo dat hij die full auto .50 krijg en dit had hij ook weer met G3 en M14 :( jammer dat ik zijn XBL tag niet meer weet
Op een xbox?? Ooh van die niet-originele controllers met turbo knop. . ja dat had je ook bij de ps2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-06 10:52

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Anoniem: 231122 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 11:56:
[...]

Op een xbox?? Ooh van die niet-originele controllers met turbo knop. . ja dat had je ook bij de ps2..
yep op Xbox

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-06 20:38

jelly

Arch Linux

Versteegrob schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 20:15:
Wat een vet spel zeg! Alleen jammer dat je op de PS3 met max 18 mensen in een level zit, hoezo is dit? Op de PC kan je met 32 mensen spelen.

Steady aim / hipfire helpen deze 2 perks alleen bij een sniper of ook bij een M16A?

Willen wat mensen hun perks neerzetten, ben benieuwd

M16A - Frag 3 x - Stopping power -Deeper impact
M4 Carbine - Bandolier - Stopping power - Deeper impact

Nog tips hoe ik de perks beter kan gebruiken of is dit voor de meeste de ideale combinatie
Ik speel nu op een hardcore mod met leuke vooral grote mappen ook wel lachen, mijn classes zijn dan ook :

3x
MP5 silenced
UAv jammer
dead silence of steady aim

M16 silencer
Uav jammer
deep penetration
wel lekker ding om van afstand te gebruiken precies dezelfde klasse gebruik ik met de M14 en G3.

Rush AK en sleight of hand of M4
Ik prefereer tegenwoordig wel steeds meer uavjammer om te verrassen en omdat ik op grote maps speel waardoor mensen meestal uav gefixeerd zijn :+

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
True that! UAV jammer is heerlijk :) I love my ghostclasses :D

Voor afstanden heb ik mijn M16 SD, UAV jammer/bomb squad/deep penetration.
Voor close-combat heb ik een Scorpion SD (challenging..., op naar de gouden uzi), UAV/bomb/extreme conditioning.

Vandaag ook iets geks gezien, met domination lag er iemand OP de helicopter in "Crash" 8)7 Dus niet in old-skool maar in een regular game :/ Snap d'r niets van... (Al was hij er vrij snel vanaf na 3 kogeltjes van m'n M16 :* )

[ Voor 7% gewijzigd door Neejoh op 08-02-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Neejoh schreef op zondag 08 februari 2009 @ 18:45:

Vandaag ook iets geks gezien, met domination lag er iemand OP de helicopter in "Crash" 8)7 Dus niet in old-skool maar in een regular game :/ Snap d'r niets van...
Wat snap je dan niet? Daar kom je vrij gemakkelijk op hoor. Of het zin heeft is inderdaad een tweede.

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Ik had er nog nooit iemand op gezien in ieder geval. Maar eens kijken hoe je er op kan komen, altijd leuk om te weten (al heeft het inderdaad vrij weinig zin...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-08-2024
Ik speel alleen maar Hardcore S&D op de PS3, maar hier mijn setjes:
  1. P90 silenced, Deagle, smoke, claymores, uav jammer, extreme condition
  2. P90 silenced, Deagle, smoke, C4, uav jammer, extreme condition
  3. M4 grenade launcher, G3 grenade launcher, stun, overkill, extreme condition
  4. G3 silenced, Deagle, stun, uav jammer, extreme condition
  5. AK47 grenade launcher, M1911 silenced, uav jammer, extreme condition
Ik gebruik meestal set 1 of 3, en altijd extreme en uav omdat ik een rusher ben die doordat ie silenced is een hoop verwarring kan scheppen. De set met n00btubes is gewoon heerlijk, vooral in ambush als het lukt om in het begin het hele team tegenstanders te slopen met 1 tube >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

p90 zonder extra dammage? dan duurt het bij mij een eeuwigheid om iemand neer te knalle :p

ik zelf gebruik ak47u samen met extra damage, 3x special grenade (stun), golden deagle en jawel, martyr >:) (maar ik denk dat ik deze ga veranderen voor steady aim voor nog meer accuracy, martyr gebruikte ik vroeger vooral om op een lazy manier extra kills te krijgen en het is altijd wel lachen als er 3 of meer man rond je martyr grenade staat :p en dan in de chat beginnen te roepen martyrnoob etc)
of ik snipe maar ik weet niet vanbuiten hoe ik mijn sniperclass heb geconfigureerd (zit nu op school, vrij uurtje).

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 209081 op 09-02-2009 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
P90 heeft met hardcore geen extra damage nodig hoor, spray == kill ;)

Met headquarters speel ik nogsteeds met martyr, verder nooit eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

mja ik speel alleen maar softcore vind ik imho leuker. Wss minder tactisch maar ik houd gewoon van rushen.
of gewoon snipen. De mp5 met silencer is ook ter afwisseling wel eens leuk

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 209081 op 09-02-2009 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-06 10:26

Sandyman538

SandstorM [148839]

Mr.S schreef op maandag 09 februari 2009 @ 00:09:
De set met n00btubes is gewoon heerlijk, vooral in ambush als het lukt om in het begin het hele team tegenstanders te slopen met 1 tube >:)
Zo ongeveer de meest lame actie om te doen :/ :X

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-08-2024
Dat kan je wel vinden, maar op de PS3 (en ik denk ook X360) kan het wel anders, maar als je veel punten wilt hebben ligt het erg voor de hand, er zijn namelijk geen (pro-)mods of iets dergelijks. Vooral de betere clans waar ik mee speel, kan je niet eens winnen als je geen tubes gebruikt. Ook alle grote namen, waaronder de jongens van bijvoorbeeld NcT* waar ik veel mee speel (forzamilansempre/NcT-killer84, impagallo, gallego en maten) gebruiken het, op de PS3 wordt het niet echt als lame ervaren heb ik het idee (behalve door de jankerds die van het hele spel geen drol bakken, ze vinden dat vaak van een P90 bijvoorbeeld ook).
Ik vind het persoonlijk ook niet lame of vervelend omdat echt goed tuben echt wel wat skills vraagt.

Bovendien worden de tubes ook voor andere dingen gebruikt, bijvoorbeeld in Bog, District, Backlot en Strike om aan het begin auto's op te blazen zodat je er langs kan rushen en de kans verkleind dat de tegenstander een granaat er op gooit als jij er langs gaat (in alle mappen vooral vanaf 1 kant bij S&D bruikbaar).

[ Voor 22% gewijzigd door Mr.S op 11-02-2009 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr.S schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 00:00:
Ik vind het persoonlijk ook niet lame of vervelend omdat echt goed tuben echt wel wat skills vraagt.
;(

Volgens mij is het meer random dan wanneer je normaal schiet..

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 11-02-2009 00:41 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.