[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.295 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
• Drie-kill Streak: Unlock van een spionagevliegtuig. Deze scant de map en geeft schietende vijand weer in rode puntjes die opflikkeren op je radar. Ook is er nog een UAV spionagevliegtuig welke alle vijanden voor 30 seconden laat zien op je radar.

Bestaat dit 2e vliegtuig echt? Heb nog nooit een vliegtuig gehad wat continu de hele rader scant. Wanneer krijg je dit vliegtuig en werkt het ook op de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Er staat niet dat hij het continue doet ;)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 23:34:
• Drie-kill Streak: Unlock van een spionagevliegtuig. Deze scant de map en geeft schietende vijand weer in rode puntjes die opflikkeren op je radar. Ook is er nog een UAV spionagevliegtuig welke alle vijanden voor 30 seconden laat zien op je radar.

Bestaat dit 2e vliegtuig echt? Heb nog nooit een vliegtuig gehad wat continu de hele rader scant. Wanneer krijg je dit vliegtuig en werkt het ook op de PS3
Nou nou vliegtuig. . .In het echt doet een vliegtuig dat misschien. . .Wat de UAV doet in het spel, is gewoon alle tegenstanders als een rode punt op je radar laten zien voor 30 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is er maar een UAV en die duurt een x aantal seconden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Oeh! Ben al een tijdje 10th Prestige en er zat niets anders op dan alle challenges gaan halen. Inmiddels ben ik al een aardig eind :) Besloten om voor de Golden AK en Golden Shotgun te gaan, niet alle sniper rifles, SMG en LMG's. Daar gaat me net wat te veel tijd in zitten met al die headshots :P

Nu druk bezig met de MP44 headshots, ben op de helft (150 headshots zonder red-dot en met een wapen wat in 1945 had moeten blijven).

Stomme is dat ik tot de 10e prestige eigenlijk altijd de 3 knive-streak binnen no-time had. Nu wil het maar niet lukken :') Verder moet ik ook nog 5 health regens zonder dood te gaan, best vervelend om daar op te moeten spelen ("hopen" dat ze je maar half raken).

Oh well, ik hoor dat CoD5 MP zuigt, dus ik hen nog even de tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
COD5MP zuigt niet, niet mee lopen met de rest die allemaal een grote mond hebben over COD5 maar hem vervolgens wel gewoon kopen 8)7. COD5 is eigenlijk gewoon identiek aan 4 alleen dan met een andere setting. Verder vindt ik het "public" niveau op COD5 ook hoger als op COD4, dit komt met name door de bolt-rilfes.

Er zijn een heleboel mensen die COD5 gewoon niet respecteren alleen door het feit dat het niet van Infinity is, en daardoor krijgt het door de meeste ook gewoon de kans niet.

@Neejoh
Waarom zou je voor die andere golden weapons gaan? De AK is eigenlijk het enige wapen wat je nog gebruikt alle andere golden weapons speel je toch niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Metalbuster schreef op zondag 04 januari 2009 @ 19:47:
COD5MP zuigt niet, niet mee lopen met de rest die allemaal een grote mond hebben over COD5 maar hem vervolgens wel gewoon kopen 8)7. COD5 is eigenlijk gewoon identiek aan 4 alleen dan met een andere setting. Verder vindt ik het "public" niveau op COD5 ook hoger als op COD4, dit komt met name door de bolt-rilfes.

Er zijn een heleboel mensen die COD5 gewoon niet respecteren alleen door het feit dat het niet van Infinity is, en daardoor krijgt het door de meeste ook gewoon de kans niet.
COD5 zuigt wel >:) Het feit dat de community voor COD4 nog steeds groter is dan die van COD5 is al een eerste argument. Het tweede is het feit dat ik onze COD5 server opgezegd heb bij i3d omdat onze clan-leden allemaal (zonder uitzondering) weer terug zijn bij COD4 en i3d mij vervolgens ook doodleuk meldde dat wij beslist niet de eersten waren die hun COD5 server al weer opgezegd hadden.
Daarnaast merk ik nu al dat de server 's-morgens veel langer leeg is dan in het begin. De lol is er (zeker gezien het feit dat iedereen zo snel kan levellen in dit spel, zie hieronder) veel sneller van af.

IW of niet maakt mij niet uit. Het spel moet in al zijn facetten gewoon goed zijn. Ik heb al veel vaker gepost dat met name het geluid belabberd is. In COD4 heb ik echt het idee dat ik een van de modern weapons in handen heb. In COD5 denk ik steeds: leuke speelgoed-gun.

Ik koop sowieso alle delen van COD en COD5 heb ik daarom ook gekocht en het een kans gegeven nadat ik bij de demo al verschillende dingen was tegengekomen die me niet bevielen. Ik dacht dat de final release dat wel zou oplossen... niet dus. Ik speel het meestal een half uurtje ter afwisseling want daar is hij best leuk genoeg voor hoor, maar voor wars en echt competitief spelen... nee, echt niet. Snel terug naar COD4.

Het niveau op de publics hoger dan dan op de publics van COD4? Geen valide argument omdat het argument van je stoelt op bolt-action rifle only-servers. Bolt action rifles zijn er dan wel niet in COD4 (ook de G3 niet) maar er zijn zat sniper-only servers in COD4. Probeer die maar eens en je stelt misschien je mening wel bij. Het niveau is verder bedroevend laag. Als je bij LV53 bent en de PPsh41 (zeg maar de P90 van COD5) tot je beschikking hebt is er geen lol meer aan: spray & pray met stopping power erbij en je knalt alles af. De servers zitten er vol mee.

In COD5 wordt je rank centraal opgeslagen maar ze hebben er weer eens geen rekening mee gehouden dat de 10.000XP's per kill server daardoor als paddestoelen uit de grond schieten. Je kunt in 3-4 minuten van het ene prestige level naar het andere gaan, zeker in zo'n kleine rotmap als Dome. Binnen twee weken na de release zie je de helft van de spelers al met Prestige Level 10 rang 65 rondlopen. Nou nou wat goed... ;( Kun je een beetje spelen, dan knal je ze als ratten af met een Gewehr43. Dan is COD4 toch weer beter waar je iig gewoon een nieuwe naam / profile kunt maken en vervolgens ook echt moet levellen. _/-\o_

Goed, tot zover maar weer mijn pleidooi voor COD4 naar aanleiding van de opmerkingen dat COD5 geen eerlijke kans wordt geboden etc.. Iedereen die wel lol beleeft aan COD5: vooral doorgaan, het blijft altijd persoonlijk

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Zulke verhalen hoor ik dus overal :') Vooral die bug van 't levelen vind ik echt schan-da-lig, dat bederft het toch volledig...
CoD5 ga ik nog wel kopen, vanaf CoD:UO heb ik ook alles nog op de plank sta. Dit is het eerste deel die ik niet op de releasedate gekocht heb (sterker nog, heb hem nu dus nog steeds niet). Maybe dat ik hem om de singleplayer toch nog even aanschaf in de hoop dat CoD6 weer een kickass MP mode gaat krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals, heeft iemand een goede en betrouwbare aanbeveling voor een site die legale keycodes verkoopt? Ik wil nl. CoD4 legaal kopen na ruim een jaar illegaal gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:03:
Nogmaals, heeft iemand een goede en betrouwbare aanbeveling voor een site die legale keycodes verkoopt? Ik wil nl. CoD4 legaal kopen na ruim een jaar illegaal gespeeld te hebben.
Ik snap dat het goedkoper is door alleen de key te kopen, maar normaal gesproken KOPEN mensen gewoon hun spellen in de winkel of importeren ze vanuit het buitenland. Zo werkt dat nou eenmaal.

Dus als je nu gewoon legaal wilt spelen zou je natuurlijk gewoon even naar de winkel kunnen gaan of het spel vanuit Azië of van play.com importeren. Je hebt al een jaar een illegale versie gespeeld, dus om dan nu weer een paar euro's te gaan besparen om ook gewoon online te kunnen spelen... Koop die game gewoon man, hij is het toch waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Wat jammer is, dat tegenwoordig servers steeds voller komen te zitten met regels. Geen noobtubes meer, of een uzi met double tap etc. Ik heb tegenwoordig een vies pakketje samengesteld. Ik speel graag wat defensief. Ik camp een beetje, maak wat kills en verplaats me voorzichtig. Al dat rushen is niet aan mij besteed. Nu heb ik een M4 met demper, UAV jammer, en silence move :)

Wat voor pacs hebben jullie als favo samengesteld?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:07
RoyK schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:41:
Wat jammer is, dat tegenwoordig servers steeds voller komen te zitten met regels. Geen noobtubes meer, of een uzi met double tap etc. Ik heb tegenwoordig een vies pakketje samengesteld. Ik speel graag wat defensief. Ik camp een beetje, maak wat kills en verplaats me voorzichtig. Al dat rushen is niet aan mij besteed. Nu heb ik een M4 met demper, UAV jammer, en silence move :)

AK47 met stopping power, deep impact en bondolier. Heerlijk knallen:) Tevens elke andere assault rifle voldoet. M14 minder maar met red dot in hardcore is die meesterlijk, zelfde geld voor g3.

Ook de mp5 met stopping power en steady aim is fijn. silencer erop en rushen, lekker van achter neer knallen. alleen jammer van de weinig ammo, daarom hier ook bondolier bij. Ben een knaller, geen granaten gooier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:07

AK47 met stopping power, deep impact en bondolier. Heerlijk knallen:) Tevens elke andere assault rifle voldoet. M14 minder maar met red dot in hardcore is die meesterlijk, zelfde geld voor g3.

Ook de mp5 met stopping power en steady aim is fijn. silencer erop en rushen, lekker van achter neer knallen. alleen jammer van de weinig ammo, daarom hier ook bondolier bij. Ben een knaller, geen granaten gooier :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

l0n3w012ph schreef op maandag 05 januari 2009 @ 10:58:
[...]
In COD5 wordt je rank centraal opgeslagen maar ze hebben er weer eens geen rekening mee gehouden dat de 10.000XP's per kill server daardoor als paddestoelen uit de grond schieten. Je kunt in 3-4 minuten van het ene prestige level naar het andere gaan, zeker in zo'n kleine rotmap als Dome. Binnen twee weken na de release zie je de helft van de spelers al met Prestige Level 10 rang 65 rondlopen. Nou nou wat goed... ;( Kun je een beetje spelen, dan knal je ze als ratten af met een Gewehr43. Dan is COD4 toch weer beter waar je iig gewoon een nieuwe naam / profile kunt maken en vervolgens ook echt moet levellen. _/-\o_
Dat andere dat doen wil toch niet zeggen dat je het zelf moet doen? Als je niet op zo'n server gaat dan kun je met 1 profile 11x compleet levellen. En als je daarna nog niet genoeg hebt van levellen dan kan je bij CoD5 ook gewoon een nieuwe naam/profile maken en weer 11x levellen, dus daarin is CoD4 niks beter in dan 5.

Ik heb de laatste tijd veel 5 gespeeld maar switch nu tussen 5, 4 en soms zelf nog even 2 ;) .

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frisian1206
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 20:06

Ik hou het lekker bij de relatief basic wapens/perks. Dus een MP5 en een M4 met red dot, stopping power en steady aim, knalt altijd goed. Heb alle wapens de Marksman challenges gehaald, dus met alle wapens gespeeld, maar ik blijf die 2 toch het beste vinden: p90 doet te weinig damage en AK47 is mid en long range slechter dan de M4. Wel vind ik de G36c en de G3 ook erg goed (vooral G3 red dot + stopping power in HC mode). Hetzelfde geldt voor de snipers: geef mij maar die 'eerste' sniper met iron lungs en stopping power. Wederom de .50 cal geprobeerd en de dragunov enzo, maar de .50 cal was me te onnauwkeurig/zwaar en de dragunov te zwak. De M21 vind ik wel goed als je niet wilt campsnipen, maar ook nog veel wilt rondlopen. Heb ook lang zitten wisselen tussen wel of geen overkill bij de sniper en de shotgun, maar dat heb ik ook weer uitgezet: ik ging weer teveel met het nonsnipe wapen spelen en daar komt nog bij dat een Desert Eagle ook superkrachtig is en zelfs een ander pistool ook echt geen proppenschieter is. Daarnaast vind ik die stun grenades echt geniaal, ik heb altijd 3x stun en 1x frag.

[ Voor 4% gewijzigd door Frisian1206 op 06-01-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

die stuns zijn inderdaad behoorlijk irritant :) Overigens speel ik altijd op HC servers. Ik heb een golden MG, en bijna alles wel behaald.. hier en daar nog een enkel dingetje. De G3 heb ik nog niet veel mee gespeeld, ik pak dan sneller de M14 met scope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:55:
die stuns zijn inderdaad behoorlijk irritant :) Overigens speel ik altijd op HC servers. Ik heb een golden MG, en bijna alles wel behaald.. hier en daar nog een enkel dingetje. De G3 heb ik nog niet veel mee gespeeld, ik pak dan sneller de M14 met scope
Vind de M14 met RDS ook een gaaf wapen, maar het probleem is dat je dat ding pas zo laat krijgt, pas bij lvl 42 ofzo. Dan ben ik al weer met andere wapens bezig om daar de challenges voor te halen (Marksman) en daarna door naar de volgende prestige. Ook de eerste 25 kills maken nog zonder red dot sight is vaak lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:28:
[...]

Vind de M14 met RDS ook een gaaf wapen, maar het probleem is dat je dat ding pas zo laat krijgt, pas bij lvl 42 ofzo. Dan ben ik al weer met andere wapens bezig om daar de challenges voor te halen (Marksman) en daarna door naar de volgende prestige. Ook de eerste 25 kills maken nog zonder red dot sight is vaak lastig.
als je gewoon voor Close Combat gaat heb je geen RDS nodig, daarom zaten er ook nooit RDS'sen op mijn mp5 en ak47u, die heb je dan niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ik vind de ak47 niet fijn.. heb het geprobeerd... misschien met double tap en demper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:37:
[...]

als je gewoon voor Close Combat gaat heb je geen RDS nodig, daarom zaten er ook nooit RDS'sen op mijn mp5 en ak47u, die heb je dan niet nodig :)
De M14 zou ik zelf nooit voor close combat gebruiken, het is geen full-auto wapen he, het is 1 shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:47

d_star

Maharadja of the Year :-/

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 17:03:
[...]

De M14 zou ik zelf nooit voor close combat gebruiken, het is geen full-auto wapen he, het is 1 shot.
Als je met een M14 speelt is het idd niet aan te raden om voor close combat te gaan nee.. then again, kom je in de situatie dat er opeens iemand met een AK-74u voor je staat, dan is het rammen met die vuurknop!

Heb je namelijk stopping power op dat wapen, dan doe je dacht ik 70 of 80 damage per schot... twee lucky treffers in close combat is dan wel einde oefening voor diegene! Ik heb vaak genoeg dat soort situaties gewonnen met de M14 (en er daarentegen ook genoeg verloren :+ )

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zelf veel met de M14, maar close combat is inderdaad niet echt super. Stopping Power op een M14 is alleen handig tegen spelers met Juggernaut, want met of zonder Stopping Power, het kost altijd 2 schoten op een speler, tenzij ie Juggernaut heeft, dan moet je 3x schieten (als je geen Stopping Power hebt).
Voor close combat is een pistool ook erg goed. Ik ben zelf heel erg fan van de M9 en dat andere geval. De DE is me wat te langzaam. 2-3x van dichtbij met een willekeurig pistool en de tegenstander ligt.

En anders eerst wat op afstand blijven en later een MP5 oppakken :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2009 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

RoyK schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:48:
ik vind de ak47 niet fijn.. heb het geprobeerd... misschien met double tap en demper..
Hoe lang heb je het geprobeerd? Ik snap je opmerking helemaal want ik had precies hetzelfde: proberen met double tap... "Oh, dat is al iets makkelijker/zuiverder". Silencer: "Ah, al weer wat minder recoil".

Ik dacht ook: wat een stuiterwapen en heb er het eerste half jaar nooit mee gespeeld tot ik het toch maar eens echt een kans gaf en tot de ontdekking kwam dat je er zelfs in Hardcore mode prima mee kunt snipen :) beste richtmiddelen, meeste damage en je moet hem gewoon leren kennen.
Op welke server je ook komt, je hoort eigenlijk maar twee wapens altijd: de AK47 en de M4. Tuurlijk zijn er wel wat verdwaalde G3's, AK74u's en P90's maar over het algemeen voeren die twee toch wel de boventoon en al helemaal in non-hardcore wars.

Gisteren ging een lid van onze clan voor de lol toch weer eens even met een P90 schieten maar kwam daar na een halve minuut al vloekend en tierend op terug en was weer gauw terug bij zijn AK47.

Mijn advies: ondanks dat je in het begin misschien meer deaths dan kills hebt, gewoon een week volhouden. Beste kun je dan gewoon op een FFA-server gaan knallen, dan heb je het meest te doen en leer je het snelst omgaan met de recoil en richtmiddelen. Je hoeft het niet zo gek te maken als ik dat je alleen maar AK47 classes maakt :P maar ik geef je dan grote kans dat je de AK47 zult blijven gebruiken.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Heb een paar weken terug CoD4 weer opgepakt op de 360, maar heb nu toch 1 vraagje.
Ligt het aan mij of word er echt vele malen meer gebruik gemaakt van Last Stand en Martyrdom dan een aantal maanden geleden?

Krijg een beetje het idee dat echt iedereen die pers gebruikt.
Vind ze zelf voornamelijk rete-irritant (goeie reden om ze wel te gebruiken, het werkt wel), en vrij lame eigenlijk :)

Anderen die dat ook merken? :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 09:37:
Heb een paar weken terug CoD4 weer opgepakt op de 360, maar heb nu toch 1 vraagje.
Ligt het aan mij of word er echt vele malen meer gebruik gemaakt van Last Stand en Martyrdom dan een aantal maanden geleden?

Vind ze zelf voornamelijk rete-irritant (goeie reden om ze wel te gebruiken, het werkt wel), en vrij lame eigenlijk :)

Niet echt, wel op sommige maps. Doe ik zelf ook overigens op bijv. Shipment (dat minimapje met die paar containers alleen). Je hebt er challenges voor namelijk die weer XP opleveren. Verder gebruik ik nooit martyrdom, vaak Deep Impact icm AK/M4/G36C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik maak er regelmatig gebruik van. Waarom niet? Ik vind het super handig. Het is een beetje een ding geworden in CoD4 dat mensen klagen over de wapens. Over alles is wel wat op te merken. Last stand kan ook super irri zijn, of de stun granaten dat je haast niets meer kan doen bij een goede hit.. of wat dacht je van alle wapens die door de muren heen knallen.. zo kan ik nog wel ff door gaan. Ieder wapen heeft zijn voor en nadelen. Er is voor ieder wat wils.. rushers en campers..

Het is jammer dat steeds meer servers whine regels hanteren door wapens te verbieden.

Gisteren avond nog wat mensen lopen irriteren. Ik had een rush bui. Dus met een uzi met double tap en demper, extra granaten en een drop granaat rond gerend. Was best ff lachen. Zeker die whine berichtjes bovenin zijn dan vrij vermakelijk! Het is ook nooit goed. Doe je het rustig ben een een camper, rush je is het ook weer niet goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

BM schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 09:37:

Ik vind het wel meevallen eigenlijk, ik heb net het omgekeerde: heb het idee dat het eerst veel meer gebruikt werd...Op Shipment gebruik ik 'm zelf ook, maar ik ga meestal voor de steady-aim perk op die plaats (i.c.m. een silenced ak-47 met stopping power, ik ga straks eens Double Tap testen zoals hierboven is aangegeven)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Double tap is geweldig. Zeker op bijvoorbeeld een M4 met silencer. Je bent sneller door je ammo heen, dat is de keerzijde, maar je bent wel erg dodelijk en niet op radar zichtbaar. Of wat dacht je van een MG met double tab (de middelste) met steady aim...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[b][message=31303637,noline]
Gisteren avond nog wat mensen lopen irriteren. Ik had een rush bui. Dus met een uzi met double tap en demper, extra granaten en een drop granaat rond gerend. Was best ff lachen. Zeker die whine berichtjes bovenin zijn dan vrij vermakelijk! Het is ook nooit goed. Doe je het rustig ben een een camper, rush je is het ook weer niet goed! :)
Wat vinden ze daar nou niet goed aan dan? Uzi met double tap en drie keer frag... vrij standaard uitrusting toch? (niet dat ik de Uzi gebruik, maar das ieder zijn voorkeur)

Wat voor opmerkingen krijg je dan naar je hoofd geslingerd? Ik heb dat nl. nog nooit meegmaakt behalve dat ik dan voor cheater / hacker wordt uitgemaakt als je met zon speelstijl gewoon 1e wordt :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Laatst online: 14-09 12:33

Sargan

Filmfreak...

l0n3w012ph schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 12:33:
[...]

Wat vinden ze daar nou niet goed aan dan? Uzi met double tap en drie keer frag... vrij standaard uitrusting toch? (niet dat ik de Uzi gebruik, maar das ieder zijn voorkeur)

Wat voor opmerkingen krijg je dan naar je hoofd geslingerd? Ik heb dat nl. nog nooit meegmaakt behalve dat ik dan voor cheater / hacker wordt uitgemaakt als je met zon speelstijl gewoon 1e wordt :)
Bij cod4 is het best erg.
Bij elk wapen dat je gebruikt weet men wel weer het woordje n00b te gebruiken. (rpd, p90, m4 enz.)

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij COD4 moet je sowieso schijt hebben aan die mongolen (op de PS3 dan) die lopen bleren bij S&D, stelletje nichterige blabla gasten, en zelf doen ze het niet beter. Ze blijven maar zeiken op je: get the bomb

Jaja, eh zelf doen ze niks en zitten juggernichterig af te wachten in een hoekje totdat iedereen dood is.
Haat dat soort gasten uit (voornamelijk) de VS.

In ieder geval gebruik ik altijd: MP5 (silencer) + C4 (of bomb squad) + juggernaut + last stand (of soms andere combi), want juggernaut heb je niet veel aan soms. En bij andere maps toch wel vaak de M21 + c4 + UAV jammer + deep impact

Lekker snipen over en alles, last stand en martyrdom vind ik vrij lame eigenlijk maar goed, dan toch liever claymores plaatsen als je graag iemand wilt opblazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 12:45:
Jaja, eh zelf doen ze niks en zitten juggernichterig af te wachten in een hoekje totdat iedereen dood is.
Juggernichterig :D _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik nomineer je bij deze voor het woord van 2009! Als zwaffelen al niet verkozen was tot woord van 2008, was dit de beste geweest hahaah

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een mailtje gestuurd naar de maker van COD4 of dat woord niet gebruikt kan woord in COD6 hahaha

Word de laatste tijd echt moe van die gasten op COD4, ik heb expres geen mic genomen omdat ik een nogal kort lontje heb, maar mijn berichten-inbox zit behoorlijk vol met allemaal berichten van gasten waarom ik altijd zo dwarszit, dus ik denk dat ik deze week een mic ga halen, kan ik een keer mijn inbox legen. Vooral met hardcore S&D schiet ik me eigen teamleden dan gewoon af, moet je je smoel maar houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Dat is wel volwassen ja ;-)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gewoon niet gediend van al dat gescheld steeds, om de 5 seconden wordt er weel eens iemand voor wanker uitgescholden, vandaar dat ik ook maar niet meer zo snel Hardcore S&D doe, ik blijf wel gewoon bij het oude vertrouwde S&D.

Iemand hier trouwens nog enige tips met betrekking tot een leuke microphone/headphone (als het even tussendoor mag). Heb net zitten kijken en zag een sharkoon ( x-Tatic 5.­1), maar die is best wel prijzig, en ik zag een Speedlink Medusa. Echter snap ik niet hoe de aansluitingen bij de Medusa gaan, die heeft namelijk een cinch variant en een usb variant. De usb-variant heb ik geloof ik nodig ofniet?

Andere tips? +- 60/70 euri

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Kan je dit niet uitzetten dan op de PS3 versie? Als dit ook op de pc versie is heb ik heb dit uit staan in ieder geval. Ik hoef dat geblaat niet aan te horen van anderen. tijdens een clan war vind ik het wat anders.

Wat krijg ik zoal naar mn hoofd? Wat dacht je van stupid noob, of spawnkiller! of take a normal weapon loser.. blabla.. en als ik zit te campen krijg ik natuurlijk alle camp berichtjes over me heen. Acht.. ik reageer altijd met "whine" .. meer niet..

kan je ook nog best het bloed onder iemand zjin nagels halen als je alleen maar daarmee antwoord. De grootste lol heb ik dan nog als ik nr1 eindig van mn team. Gisteren had ik dus zo een rondje dat alles lukte..gooide blind granaten naar een spawn plek..en pats boem 5, 6 kills..airstrike er overheen en de chopper.. en ondertussen maar sprayen hehe.. ja..kan me voorstellen dat het bloed irri is :P

maar ach, ik heb ook van die rondjes dat ik meer op mn rug lig dan dat ik rond loop. Creek is zo een map waar ik nooit geluk bij heb..en waar toch serieuze spawn problemen in zitten.

Ik heb clan wars mee gemaakt in CoD1 en CoD2 dat we niet eens van ons spawn afkwamen..alleen maar nades eten.. kan me nog een potje herinneren tegen H2K. (weet niet of ze nog bestaan)

[ Voor 8% gewijzigd door RoyK op 07-01-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creek is JUIST dé meest dope map, lekker op dat dak zitten, m21 in je hand, al die gasten snipen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:19:
Creek is JUIST dé meest dope map, lekker op dat dak zitten, m21 in je hand, al die gasten snipen :D
Maar heeft wel problemen achterin. De spawns daar liggen precies in een open plek waar iemand enkel op hoef te schieten door een houten schuurtje heen... maargoed..dat hoort een beetje in de CoD reeksen..spawn problemen

Op Creek speel ik altijd met M14 en demper + uav jammer. Dan ga ik onder het houten bruggetje zitten..schiet ik de mensen van het dak af en ze hebben geen idee wat dat nou vandaan komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:21:
[...]

Op Creek speel ik altijd met M14 en demper + uav jammer. Dan ga ik onder het houten bruggetje zitten..schiet ik de mensen van het dak af en ze hebben geen idee wat dat nou vandaan komt :)
Goeie plek ja, je ziet ze vanaf bovenaf inderdaad richting dat huisje gaan, en je kunt beneden de boel ook nog eens in de gaten houden. Ik zit ook vaak, als je zeg maar die spawnplek hebt, vanaf die grot gezien, een stukje naar rechts, daar heb je een half diagonale boomstronk, waar je in kunt klimmen (in het steen zeg maar) daar kun je bijna totaan die takken inklimmen. Kun je beide plekken in de gaten houden, plant ik boven me hoofd wat claymores, want dat lukt daar, dus als iemand van boven komt *boem*

en dan ga ik lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:25:
[...]

Goeie plek ja, je ziet ze vanaf bovenaf inderdaad richting dat huisje gaan, en je kunt beneden de boel ook nog eens in de gaten houden. Ik zit ook vaak, als je zeg maar die spawnplek hebt, vanaf die grot gezien, een stukje naar rechts, daar heb je een half diagonale boomstronk, waar je in kunt klimmen (in het steen zeg maar) daar kun je bijna totaan die takken inklimmen. Kun je beide plekken in de gaten houden, plant ik boven me hoofd wat claymores, want dat lukt daar, dus als iemand van boven komt *boem*

en dan ga ik lachen
Smerig hahaha!! Die claymores zjin ook altijd leuk. Ik leg ze soms gewoon lukraak ergens neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

RoyK schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:32:
[...]

Smerig hahaha!! Die claymores zjin ook altijd leuk. Ik leg ze soms gewoon lukraak ergens neer.
Gewoon in deuropeningen of smalle gangetjes planten die dingen :+

In Headquarters zijn ze erg effectief

[ Voor 16% gewijzigd door ijskonijn op 07-01-2009 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Headquarters? Hmmkee, ik speel dat eerlijk gezegd nooit, leuke gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:41:
Headquarters? Hmmkee, ik speel dat eerlijk gezegd nooit, leuke gameplay?
Speel het zelf best veel, ergens random in het level verschijnt een Headquarters. Deze is nog neutraal, team dat het eerste het Headquarters "Captured" krijgt iedere 5 seconden 5 punten. Het andere team moet het Headquarters vernietigen. Capturen en vernietigen gaat op dezelfde manier: gewoon effe ernaast blijven staan/bukken/liggen. Hoe meer man tegelijk erbij staan hoe sneller je het HQ pakt. Het team dat het HQ heeft moet het HQ verdedigen. om het nog wat lastiger te maken: van het team dat het HQ heeft respawnt niemand tot het HQ door de vijand is ingenomen of de tijd is verstreken, als het andere team het HQ niet weet in te nemen verschijnt na een bepaalde tijd een nieuw HQ ergens anders.
Dit gaat zo door tot de tijd van de game om is of totdat een van beide teams 250 punten heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 07-01-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, en qua punten gaat het dus een beetje gelijk op, vergeleken met S&D, ik vind namelijk qua punten geen één gameplay te vergelijken met S&D maar goed. Vanmiddag misschien maar even proberen dan Headquarters. Lijkt me dan wel cool op zich, als je het zo zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:09:
Iemand hier trouwens nog enige tips met betrekking tot een leuke microphone/headphone (als het even tussendoor mag). Heb net zitten kijken en zag een sharkoon ( x-Tatic 5.­1), maar die is best wel prijzig, en ik zag een Speedlink Medusa. Echter snap ik niet hoe de aansluitingen bij de Medusa gaan, die heeft namelijk een cinch variant en een usb variant. De usb-variant heb ik geloof ik nodig ofniet?

Andere tips? +- 60/70 euri

thanks
Ik heb die Speedlink Medusa Pro Gamer 5.1 ook sinds een maand ongeveer. Bevalt me prima! Ik gebruik de gewone plugs in mijn X-Fi Extreme Sound geluidskaart. Die USB-aansluiting waren problemen mee met de driver of zoiets las ik ergens. Heb me er verder niet eens in verdiept.

Ik zet echter in COD4 altijd voor ik begin via het configuartiescherm - Geluid de speakers voor surround en achter UIT. Anders krijg je namelijk een beetje een vreemde sound waar ik niet aan kan wennen. Maar de schelpen zitten goed om je oren heen, dempen alle omgevingsgeluid en ik hoor nog beter waar iemand loopt met dead silence. Prima headset!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

RoyK schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:17:

Ik heb clan wars mee gemaakt in CoD1 en CoD2 dat we niet eens van ons spawn afkwamen..alleen maar nades eten.. kan me nog een potje herinneren tegen H2K. (weet niet of ze nog bestaan)
Ja, die bestaan zeker nog! Ik heb hier een paar pagina's terug al eens over gepost dat ik bij hun op de COD4 TDM server ben geweest. Erg hoog niveau van spelers en het gaat lekker supersnel. Heb hem maar meteen in mijn favorieten gezet.

Hun homepage is geloof ik: www.h2k-gaming.eu

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:03:
[...]

Ik heb die Speedlink Medusa Pro Gamer 5.1 ook sinds een maand ongeveer. Bevalt me prima! Ik gebruik de gewone plugs in mijn X-Fi Extreme Sound geluidskaart. Die USB-aansluiting waren problemen mee met de driver of zoiets las ik ergens. Heb me er verder niet eens in verdiept.
Thanks man, alleen ben ik vergeten te zeggen dat het wel voor een PS3 moet zijn. Jij gebruikt 'm neem ik aan op je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

l0n3w012ph schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:06:
[...]

Ja, die bestaan zeker nog! Ik heb hier een paar pagina's terug al eens over gepost dat ik bij hun op de COD4 TDM server ben geweest. Erg hoog niveau van spelers en het gaat lekker supersnel. Heb hem maar meteen in mijn favorieten gezet.

Hun homepage is geloof ik: www.h2k-gaming.eu
Kijk, dat is leuk om te lezen. Hard 2 Kill gaan altijd voor de punten, en zijn vaak ook goede spelers. Helaas naar ervaring ook de minst sportieve clan. Hebben ze een Hardcore TDM server dan? Want ik speel geen S&D. Ik heb een hekel aan wachten en krijg de zeneuwen van dat opjaag gedoe. HQ moet je soms ook wachten.. ik hou het daarom vaak op TDM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

RoyK schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:14:
[...]

Kijk, dat is leuk om te lezen. Hard 2 Kill gaan altijd voor de punten, en zijn vaak ook goede spelers. Helaas naar ervaring ook de minst sportieve clan. Hebben ze een Hardcore TDM server dan? Want ik speel geen S&D. Ik heb een hekel aan wachten en krijg de zeneuwen van dat opjaag gedoe. HQ moet je soms ook wachten.. ik hou het daarom vaak op TDM
Hou daar ook niet zo van, dat wachten tot je respawnt, daarom speel ik ook zelden S&D. Bij HQ is het wel te doen hoor, binnen een minuut ben je weer aant spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

@RATBORG: Ja, ik gebruik hem idd op de PC. Op PS3 zou ik het niet weten... helaas. Misschien op PS3 forums wat over te vinden?

@RoyK: Ja, ze hebben een TDM server maar die draaien ze met de promod (en nu zelfs de laatste versie ervan) dus geen hardcore. Ik zit nu helaas op mijn werk, want anders had ik wel ff in HLSW gekeken om je het ip-adres te geven. Zal vanavond wel ff kijken voor je en hier posten.
Onsportief? Mwah, valt mee. Toen ik voor het eerst verscheen, kwam er meteen een opmerking: the n00bs are having a hard time today... Maar toen ik de volgende map (Strike, ze spelen maar vier mappen: Strike, Backlot, Crash en Vacant) weliswaar in het verliezende team, maar slechts met een miniem verschil, als 1e eindigde, waren de opmerkingen er niet meer :P

Maar hoe dan ook: als je wilt zien hoe goed je echt bent, is dat een leuke server. Heb keihard moeten werken om bij te blijven en dan zie je dat het altijd nog veel beter kan. Aanrader!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:26:
@RATBORG: Ja, ik gebruik hem idd op de PC. Op PS3 zou ik het niet weten... helaas. Misschien op PS3 forums wat over te vinden?
Yes, had al een beetje rondgekeken hier, inderdaad ook voor de PS3 de sharkoon en speedlink, in PS3-forum ook maar even een berichtje geplaatst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

l0n3w012ph schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:26:

@RoyK: Ja, ze hebben een TDM server maar die draaien ze met de promod (en nu zelfs de laatste versie ervan) dus geen hardcore. Ik zit nu helaas op mijn werk, want anders had ik wel ff in HLSW gekeken om je het ip-adres te geven. Zal vanavond wel ff kijken voor je en hier posten.
Onsportief? Mwah, valt mee. Toen ik voor het eerst verscheen, kwam er meteen een opmerking: the n00bs are having a hard time today... Maar toen ik de volgende map (Strike, ze spelen maar vier mappen: Strike, Backlot, Crash en Vacant) weliswaar in het verliezende team, maar slechts met een miniem verschil, als 1e eindigde, waren de opmerkingen er niet meer :P

Maar hoe dan ook: als je wilt zien hoe goed je echt bent, is dat een leuke server. Heb keihard moeten werken om bij te blijven en dan zie je dat het altijd nog veel beter kan. Aanrader!
Lijkt me leuk. Ik zie het IP graag tegemoet.

Vroeger, toen ik nog jong was (2 jaar geleden) deed ik leuk mee. Ik ben niet de beste speler, en ik heb een eigen speelstijl die niet iedereen beval, maar ik speel meestel wel 2:1 of 3:1

In de wars gaat het toch om de punten en niet om je spray kunsten. Leuk als je 40 kills heb gemaakt, als je 70 keer dood ben gegaan sta je toch -30

Ik noem mezelf mid. Paar jaar geleden durf ik me wel mid/high te noemen. Maargoed.. ik wordt 30 dit jaar.. ik ben afgeschreven! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

RoyK schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:57:
[...]

Ik noem mezelf mid. Paar jaar geleden durf ik me wel mid/high te noemen. Maargoed.. ik wordt 30 dit jaar.. ik ben afgeschreven! :P
:*) Uiteraard is je opmerking sarcastisch bedoeld, maar toch: hou op man... ;) ik ben 37 en draai moeiteloos mee >:) Als je eraan verslaafd bent zoals ik, oefen je veel... heel veel. Kost me wel veel nachtrust, maar ja.

Valt me sowieso op dat de meeste gamers bij ons toch best wel zo tussen de 25 en 40 zijn en een goed niveau hebben. Daarnaast heb je met wat oudere spelers op je server die irri opmerkingen waar RATBORG het over had ook niet zo snel

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
'k ken een gast van 60 die ook nog wel aardig kan spelen. Mij heeft 'ie niet ( :P ) maar hij kan goed meekomen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:41:
[...]

Valt me sowieso op dat de meeste gamers bij ons toch best wel zo tussen de 25 en 40 zijn en een goed niveau hebben. Daarnaast heb je met wat oudere spelers op je server die irri opmerkingen waar RATBORG het over had ook niet zo snel
Dat zal denk ik ook wel ja, dus jullie spelen sowieso allemaal (bijna) pc begrijp ik uit jouw post?
Dan heb je gewoon je eigen servertje waar jullie met z'n allen op draaien, kijk dan is het wel beter
ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ja, wij hebben een lid in onze clan van 58 en die speelt gewoon leuk mee. Conclusie: gamen is voor alle leeftijden en ik kan nog lekker 20 jaar sowieso doorgaan :P

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:51:
[...]

Dat zal denk ik ook wel ja, dus jullie spelen sowieso allemaal (bijna) pc begrijp ik uit jouw post?
Dan heb je gewoon je eigen servertje waar jullie met z'n allen op draaien, kijk dan is het wel beter
ja.
Ja ja uiteraard. dat scheelt idd een hele hoop. Zeikerds kun je verwijderen, irri jonkies ook. Chatlogs kun je met Rcon mooi monitoren etc etc. Warservertje ernaast voor de (fun)wars. Nee, wat dat betreft wil ik niet anders meer en ik speel dus ook eigenlijk nooit meer ergens anders op die H2k server (heel af en toe) na dan want je wilt je eigen server het liefst vol zien natuurlijk

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:53:
[...]

Ja ja uiteraard. dat scheelt idd een hele hoop. Zeikerds kun je verwijderen, irri jonkies ook. Chatlogs kun je met Rcon mooi monitoren etc etc. Warservertje ernaast voor de (fun)wars. Nee, wat dat betreft wil ik niet anders meer en ik speel dus ook eigenlijk nooit meer ergens anders op die H2k server (heel af en toe) na dan want je wilt je eigen server het liefst vol zien natuurlijk
Netjes netjes, klinkt tof allemaal. Al moet ik zeggen dat ik voordat ik COD4 op de PS3 kocht 'eventjes' getest en gekeken heb op de PC hoe het er allemaal aan toe gaat/ging, juist vanwege het feit dat ik mezelf nou niet echt een gamer vind, vroeger sowieso wel meer, nu amper. Sinds ik dat op de PC heb gespeeld dacht ik van : hmmmkee dit is wel nice, maar dan wel op de PS3, niet op de pc. En dat is mijn beeld nog steeds, ik kan gewoon niet wennen aan pc-games :X . Vaag maar raar, ik kan dit soort games alleen console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ach ja, ieder zijn ding he. Ik wil niets anders dan een muis en keyboard. PS3 of XBOX lijkt me wel weer mooi om mooi op een HD scherm te spelen :P

Nou ja, zo naar huis en dan vanavond weer fraggen ;)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:08:
PS3 of XBOX lijkt me wel weer mooi om mooi op een HD scherm te spelen :P
Is het ook whehehe _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:08:
Ach ja, ieder zijn ding he. Ik wil niets anders dan een muis en keyboard. PS3 of XBOX lijkt me wel weer mooi om mooi op een HD scherm te spelen :P

Nou ja, zo naar huis en dan vanavond weer fraggen ;)
Ik dacht precies hetzelfde als jij altijd wat betreft spelen met muis + keyboard, maar na een weekje of 2 wilde ik al eigenlijk niet meer terug naar de PC.
Het is ff wennen met een controller, maar het kan echt net zo lekker spelen + het feit dat IEDEREEN met dat ding speelt en je dus geen gasten met een voordeel hebt ofzo.
Daarbij komt nog eens dat je op de consoles NOOIT cheaters tegenkomt. Het grootste nadeel van pc-gaming vind ik.
Ook even Xbox aanslingeren en CoD4 starten, binnen een minuut ben ik in een online potje. Hail CoD4 wat betreft het kunnen doorklikken van filmpjes en snel kunt spelen.

En dan ook nog eens op een 42 inch in HD..... ja dat is geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

l0n3w012ph schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:41:
[...]

:*) Uiteraard is je opmerking sarcastisch bedoeld, maar toch: hou op man... ;) ik ben 37 en draai moeiteloos mee >:) Als je eraan verslaafd bent zoals ik, oefen je veel... heel veel. Kost me wel veel nachtrust, maar ja.

Vroegah speelde ik heel veel, teveel eigenlijk. Tegenwoordig hang ik hier en daar af en toe een uurtje op een server. Naast de fulltime baan ben ik ook freelancer geworden dus zit je af en toe te werken savonds..en heb ik ook nog een vrouw en een kleintje..dus het zit er niet meer in. 2e probleem is dat ik op de laptop game zo ff voor het slapen gaan. Lekker op schoot op bed. Normaal speel ik met een nostromo N52, maar op bed moet ik het met het toetsenboard doen.. moet dat nog ff goed instellen.

Wat is je xfire naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 12-09 21:12
Heb net na twee maandjes weer is ff gespeeld...nu zuig ik weer harder dan eerst -O- maar we komen er wel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Houden we het wel allemaal even nuttig? Het begint een beetje af te dwalen naar een 'slowchat-topic' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

hahahaha "slow chat topic" (komt vast door onze leeftijd ;) ), sry Zeroooz :D

Ontopic dan maar weer:

@RoyK: dit is het IP-adres van de H2K mannen met de promod TDM server:

91.198.152.54:28960 H2k-Gaming.eu

en mijn xfire naam is dezelfde als mijn tweakersnaam, dus: l0n3w012ph

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Voor Xfire namen, zie SP :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Xfire is voor Windowssletten :+

* Mei rent!

Ik kwam er trouwens laatst achter dat ik blijkbaar altijd HC speel. Besefte me ineens dat ik nooit crosshairs of een ammo count zie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

l0n3w012ph schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:21:
hahahaha "slow chat topic" (komt vast door onze leeftijd ;) ), sry Zeroooz :D

Ontopic dan maar weer:

@RoyK: dit is het IP-adres van de H2K mannen met de promod TDM server:

91.198.152.54:28960 H2k-Gaming.eu

en mijn xfire naam is dezelfde als mijn tweakersnaam, dus: l0n3w012ph
Ik heb er even een goed uur op zitten spelen .. maar ik vind die hele mod maar niks. Natuurlijk zitten er goede spelers op deze server..en ik had het moeilijk. Maar dit is gewoon een sprayfeest waar ik niets mee kan. er zit geen balans in. dat gedoe met menutjes enzo.. nee, ik ben er niet zo weg van. Geef mij maar een normale HC server.

wel prettig was het gemis van de airstrikes. En dan met name de heli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Promod is echt veel minder een sprayfeest dan normaal of Hardcore hoor.. en er zit tig keer meer balans in dan normaal (geen P90 etc..):D En dat met die menutjes is van counter-strike maar het werkt idd niet helemaal lekker..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2009 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 00:56:
Promod is echt veel minder een sprayfeest dan normaal of Hardcore hoor.. en er zit tig keer meer balans in dan normaal (geen P90 etc..):D En dat met die menutjes is van counter-strike maar het werkt idd niet helemaal lekker..
Ik kon hier niet defensief spelen. Alleen maar gekletter om me heen en raggen. ik voelde een duidelijk verschil. je moet geen 32 man hardcore servers joinen..gewoon 24 is meer dan voldoende..dan is er nog een beetje speelruimte.. ik miste mn perks ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tja, de promod... je moet ervan houden. Mij stoort het niet zo en de balans is wel beter ja. Perks mis ik niet echt want degene die in de promod nog net wel zitten gebruik ik zelf ook altijd al :) (bewust i.v.m. wars waar de PAM4 mod gebruikt wordt). PAM4 vind ik wel wat 'vriendelijker' qua zaken/perks die nog toegelaten zijn, m.n. de nades. Het is wel een enorm krakeel in die server, dat klopt :) Er zijn weinig campers en iedereen gaat voor de kills :) Volgens mij willen velen zich daar ook wel in de kijker spelen voor H2K...

24 slots is mij al te veel eigenlijk. Daarom heb ik bewust een 16 slots server opgezet. Met 8 v 8 is dat nog net te doen in de toch relatief kleine mappen van COD4.

Gisteren nog weer een paar custom maps op de warserver gezet en ik snap niet waarom IW met de ondersteuning van downloadable content is gestopt. Zo'n mooie (nee, zeg maar gerust prachtige!) open map als Pripyat met toch voldoende beschutting voor snipers zouden ze gewoon moeten omarmen. IW zou deze modders gewoon moeten danken voor hun inzet door die map officieel te releasen.
Een ander voorbeeld is de map Forsaken Industry 2.0. Prachtige details! Creepy sfeer tussen al die verlaten fabrieksgebouwen. Ook deze is weer groot genoeg voor meer dan 16 spelers.

De beste mappen had IW gewoon als officiele patch 1.8 moeten uitbrengen zodat die op stock servers gedraaid hadden kunnen worden. Helaas beperken ze zich nu tot het werken aan COD MW 2 (COD6) hoewel dat natuurlijk wel weer spannend is wat ons dat gaat opleveren. Hopelijk dezelfde kwaliteit als COD4 (of beter uiteraard)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 08:36:
Helaas beperken ze zich nu tot het werken aan COD MW 2 (COD6) hoewel dat natuurlijk wel weer spannend is wat ons dat gaat opleveren. Hopelijk dezelfde kwaliteit als COD4 (of beter uiteraard)
Ik vind dat toch altijd wel weer heugelijk nieuws, als de 'even' nummers uitgebracht worden, cod4 is natuurlijk gewoon echt _/-\o_ , komende (#6) gaat ook _/-\o_ worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ja, het zal wel weer een goede release worden, maar ik hoop wel dat de ondersteuning dan wat langer duurt. Persoonlijk vind ik ieder jaar een COD-deel iets te snel (hoewel ik COD5 dan niet of nauwelijks speel) en ik heb ook nog steeds geen genoeg van COD4.

COD4 vind ik op alle vlakken (technisch, qua gameplay, grafisch, qua geluid) echt een hoogstandje en ik ben zeer kritisch dus ze moeten wel wat releasen dat het minstens overtreft. Ik ben heel benieuwd of ze die releasedatum (eind 2009) wel gaan halen. Ik wacht liever iets langer en dat het dan ook echt weer de perfectie heeft van COD4

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je gelijk in ja, ik heb niet eens behoefde om op de console over te gaan op COD5 heb 'm nu wel, maar spelen doe ik 'm amper moet ik zeggen, natuurlijk niet geheel vreemd. COD4 is én blijft een hoogstandje qua gameplay etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

l0n3w012ph schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 08:36:
Tja, de promod... je moet ervan houden. Mij stoort het niet zo en de balans is wel beter ja. Perks mis ik niet echt want degene die in de promod nog net wel zitten gebruik ik zelf ook altijd al :) (bewust i.v.m. wars waar de PAM4 mod gebruikt wordt). PAM4 vind ik wel wat 'vriendelijker' qua zaken/perks die nog toegelaten zijn, m.n. de nades. Het is wel een enorm krakeel in die server, dat klopt :) Er zijn weinig campers en iedereen gaat voor de kills :) Volgens mij willen velen zich daar ook wel in de kijker spelen voor H2K...

24 slots is mij al te veel eigenlijk. Daarom heb ik bewust een 16 slots server opgezet. Met 8 v 8 is dat nog net te doen in de toch relatief kleine mappen van COD4.

Gisteren nog weer een paar custom maps op de warserver gezet en ik snap niet waarom IW met de ondersteuning van downloadable content is gestopt. Zo'n mooie (nee, zeg maar gerust prachtige!) open map als Pripyat met toch voldoende beschutting voor snipers zouden ze gewoon moeten omarmen. IW zou deze modders gewoon moeten danken voor hun inzet door die map officieel te releasen.
Een ander voorbeeld is de map Forsaken Industry 2.0. Prachtige details! Creepy sfeer tussen al die verlaten fabrieksgebouwen. Ook deze is weer groot genoeg voor meer dan 16 spelers.

De beste mappen had IW gewoon als officiele patch 1.8 moeten uitbrengen zodat die op stock servers gedraaid hadden kunnen worden. Helaas beperken ze zich nu tot het werken aan COD MW 2 (COD6) hoewel dat natuurlijk wel weer spannend is wat ons dat gaat opleveren. Hopelijk dezelfde kwaliteit als COD4 (of beter uiteraard)
Ik heb deze mappen nog nooit gespeeld. Ik begrijp dat je zelf een server hebt draaien met deze mappen erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Yes :)

Voeg mijn Xfire maar toe en dan kijk ik vanavond wel ff. Het is namelijk een private server, dus er moet een wachtwoord op. We wisselen tussen de PAM4 mod om te trainen voor wars en de AWE mod met custom maps. Gisteren nog weer twee andere erop gezet: Area51 en After Tchernobyl, zag er ook wel aardig uit ;)

Vanavond is het custom maps-avond, dus ik kijk wel ff op Xfire en kan je dan het ww wel ff meedelen.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ik zal kijken of het gaat vanavond.. zit een beetje druk deze week... en al 2 dagen om half 2 gaan slapen dus ik ben een beetje aan het spoken nu :)

Ik zal je in ieder geval even toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Jeuj, eindelijk heb ik Call of Duty MW voor op mn xbox. Het spel dat ik al lang wilde hebben om diehard online te spelen. Zojuist eerst eventjes door de campaign gerushed op normal (jesus, daar ben je in 3 uur doorheen!) en daarna online knallen maar.
Ben al tot level 7 gekomen (wat is maximum level) maar heb nog niet veel wapens/perks unlocked. Wat zijn de meest gebruikte wapens en perks? Wat ik al heel snel merkte is dat iedereen die perk gebruikt dat je een granaat laat vallen als je wordt neergeschoten. Zeer irritant....Ik heb vooral lopen knallen met mn MP5 en daar al de red dot sight voor unlocked, dat maakt hem meteen een stuk fijner. :)
En wat zijn de leukste/ meest gespeelde maps? En als er mensen zijn die veel online spelen op LIVE, voeg me toe! gamertag, zie signature :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 07:52

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

monnick schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 23:59:
Jeuj, eindelijk heb ik Call of Duty MW voor op mn xbox. Het spel dat ik al lang wilde hebben om diehard online te spelen. Zojuist eerst eventjes door de campaign gerushed op normal (jesus, daar ben je in 3 uur doorheen!) en daarna online knallen maar.
Ben al tot level 7 gekomen (wat is maximum level) maar heb nog niet veel wapens/perks unlocked. Wat zijn de meest gebruikte wapens en perks? Wat ik al heel snel merkte is dat iedereen die perk gebruikt dat je een granaat laat vallen als je wordt neergeschoten. Zeer irritant....Ik heb vooral lopen knallen met mn MP5 en daar al de red dot sight voor unlocked, dat maakt hem meteen een stuk fijner. :)
En wat zijn de leukste/ meest gespeelde maps? En als er mensen zijn die veel online spelen op LIVE, voeg me toe! gamertag, zie signature :P
Maximum level is 55, maar als je dat hebt gehaald kun je ervoor kiezen om weer overnieuw te beginnen, alleen ben je dan wel al je wapens en challenges weer kwijt.

Verder vind ik martyrdom ook uitermate irritant.. Ik vind het erg apart dat je 'beloond' wordt als je gekillt wordt... Gisteren kwamen ik en een vriend van me zo'n irritante gasten tegen, dat we op het einde tegen elkaar zeiden.... nah laten we er eens voor 1 potje samen martyrdom opzetten... Nah ik had 30-10 ofzo... van de 10 keer dat ik gekillt was had ik 4 kills met mijn martyrdom!!... Echt te gek voor woorden dus. :) Snap daarom ook niet dat ze dat in cod5 gewoon zomaar hebben overgenomen.

De MP5 is ook wel fijn ja, maar ik zweer nog steeds bij mijn m4 met red dot sight, bandolier, stopping power en deep impact :)

De leukste maps vind ik overgrown, bloc, crash en vacant. En ik heb je al in men friendslist ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De leukste map is duidelijk crossfire :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

creep met HQ is vet alleen doet bijna niemand een van 4 new maps met HQ

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Weet iemand een goede site met ranks/unlockables. Stats van wapens en mogelijke attachements. Ook een overzicht van perks is welkom. :)

Ben helemaal into CoD4, wat eigenlijk kut is want ik heb tentamens maargoed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 22:32
Afbeeldingslocatie: http://img402.imageshack.us/img402/9766/cod4gunstatszt9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Daarom zuigt COD5 nog niet, als je zegt dat een game zuigt betekend het dus gewoon dat het bagger is op het niveau van een 4 uit 10 of iets dergelijks. Ik heb nergens beweerd dat COD5 beter is als 4, maar COD5 is zeker geen slechte game en is ook heel vermakelijk.

Verder heb ik COD4 ook weer opgepakt, ik mis toch wel die clanwars op promod eigenlijk. Ben weer begonnen met een paar potjes normale servers en daarna gelijk weer begonnen op promod servers.En dan maar eens een paar funwars opzoeken. Die gewone server gingen mij goed af maar die promod servers is toch wel weer even oefenen. Verder vindt ik public "normale" servers COD5 leuker om te spelen, denk dat WWII mij toch wat meer aan spreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:43
Is er inmiddels al een fix voor de problemen die de gamebrowser veroorzaakt met voip modems? Mijn fritzbox gaat nog steeds onderuit bij het gebruik van de gamebrowser.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
pingkiller schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 20:51:
Is er inmiddels al een fix voor de problemen die de gamebrowser veroorzaakt met voip modems? Mijn fritzbox gaat nog steeds onderuit bij het gebruik van de gamebrowser.
Ik heb toevallig ook een voip fritzbox maar heb nergens last van, denk niet dat het aan de modem ligt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:43
Metalbuster schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 20:56:
[...]

Ik heb toevallig ook een voip fritzbox maar heb nergens last van, denk niet dat het aan de modem ligt dan.
Welke fritzbox heb jij?
Als je op google zoekt op call of duty 4 + fritzbox kom je meerdere posts tegen waarin mensen hetzelfde probleem hebben als ik. Ook met andere combinaties kom je berichten tegen van routers die hangen na een refresh van de serverlist.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:20
`heeft iemand deze game al werkend gekregen op windows 7 ? Als ik online wil spelen word ik telkens na enkele seconden al gekicked met de melding " unknown windows API function "

Oh, bij cod 5 kan ik spelen zonder problemen :?

[ Voor 12% gewijzigd door Skybullet op 11-01-2009 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Op welk sensitivity level spelen de xbox spelers hier? Ik heb hem nog op default staan maar (uit mn hoofd 4, 1 stap hoger dan default=3) 4 is opzich ook wel fijn. En is sniper leuk maar moeilijk? Ik heb online nog niet echt een sniper aangeraakt, ben meer van het rushen met mp5/m4 :P

Inmiddels al level 21 en ben bezig om wat challenges te halen. Hoe werkt dat rank system nou precies want als je level 55 hebt krijg je 5 van die sterren als image maar ik heb ook mensen gezien met level 55 en een ander plaatje. Is dat prestige? En wat houd dat precies in?

Enne is de campaign doorspelen op veteran echt zo moeilijk of ben ik gewoon een enorme noob? Tips, anyone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
monnick schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:10:
Op welk sensitivity level spelen de xbox spelers hier? Ik heb hem nog op default staan maar (uit mn hoofd 4, 1 stap hoger dan default=3) 4 is opzich ook wel fijn. En is sniper leuk maar moeilijk? Ik heb online nog niet echt een sniper aangeraakt, ben meer van het rushen met mp5/m4 :P
Snipen verschil van map tot map. Op Bloc is het nog wel aardig, maar dat is ook zo'n beetje de enige map waar ik ooit een sniper gebruik. Voor de rest ben ik ook meer van de mp5 en m4 )
Inmiddels al level 21 en ben bezig om wat challenges te halen. Hoe werkt dat rank system nou precies want als je level 55 hebt krijg je 5 van die sterren als image maar ik heb ook mensen gezien met level 55 en een ander plaatje. Is dat prestige? En wat houd dat precies in?
Standaard heb je idd 5* als je lvl55 word. Dan kun je prestige mode activeren, en word je weer lvl1, als je dan weer lvl55 haalt, krijg je een ander icoontje. Leuk, maar niet echt nuttig :)
Enne is de campaign doorspelen op veteran echt zo moeilijk of ben ik gewoon een enorme noob? Tips, anyone? :)
Het is niet makkelijk nee :)
Ik ben tot het lvl in chernobyl gekomen met veteran, de rest heb ik op een makkelijker niveau uitgespeeld. Al was het mss wel voldoende geweest om alleen dat level even op een ander niveau te doen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
BM schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:51:
Het is niet makkelijk nee :)
Ik ben tot het lvl in chernobyl gekomen met veteran, de rest heb ik op een makkelijker niveau uitgespeeld. Al was het mss wel voldoende geweest om alleen dat level even op een ander niveau te doen.
IK ben nu in dat TV-station. Die hal waar al die TV's staan is op veteran al erg moeilijk vind ik. En dat stuk in chernobyl waar je op die chopper voor extraction moet wachten lijkt me al helemaal moeilijk. En vinden jullie de mile high club goed te doen?

Ik heb wat rond gelezen over wapens online enzo. M4 en AK47 komen bij de meeste als winnaar uit de bus. Dus ben was gaat schieten met de AK maar vind de M4 met red dot sight toch een stuk fijner eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik ben ook nog niet gewend aan de AK47. Heb ook sowieso het idee dat de Assaultrifles langzamer schieten dan de submachineguns. Net of ze pas later reageren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:51:
[...]

Snipen verschil van map tot map. Op Bloc is het nog wel aardig, maar dat is ook zo'n beetje de enige map waar ik ooit een sniper gebruik. Voor de rest ben ik ook meer van de mp5 en m4 )
Ik JUIST elke game met een sniper whehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Metalbuster schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 19:56:
[...]

Daarom zuigt COD5 nog niet, als je zegt dat een game zuigt betekend het dus gewoon dat het bagger is op het niveau van een 4 uit 10 of iets dergelijks. Ik heb nergens beweerd dat COD5 beter is als 4, maar COD5 is zeker geen slechte game en is ook heel vermakelijk.
Hey MetalBuster :) Als je me dan quote, zet dan al mijn argumenten er ook onder :)

Daar staat namelijk mijn hele uitleg waarom ik denk dat het zuigt, en mijn cijfer voor COD5 heb je in 1 keer goed :) Ik geef het idd een 4 (al bij de demo en ook bij de final).

Trouwens als je die argumenten erbij had gezet, had er ook gestaan dat ik het met je laatste zin helemaal eens ben: COD5 is vermakelijk maar niet meer dan dat. Voor mij is het een half uurtje vermakelijk en dan ben ik snel weer terug bij COD4. Maar ieder zijn ding, tis toch altijd persoonlijk.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

monnick schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:09:
[...]

IK ben nu in dat TV-station. Die hal waar al die TV's staan is op veteran al erg moeilijk vind ik. En dat stuk in chernobyl waar je op die chopper voor extraction moet wachten lijkt me al helemaal moeilijk. En vinden jullie de mile high club goed te doen?
Broadcast is die map met die TV's, die is inderdaad echt K** op veteran...de Mile High club op veteran is al helemaal een ramp, heb ik zelf nog niet klaargespeeld, maar ik doe de single player niet meer eigenlijk, ik was begonnen om hem opnieuw te doen op veteran maar ging me vervelen.

Zaterdag voor de eerste keer prestige ingegaan, ben nu weer level 20 dus dat schiet lekker op. Moet zelf eerlijk toegeven: martyrdom is irritant, maar erg effectief, heb het zelf ook in 2 classes :$ Je went er wel aan om klaar te zijn om weg te rennen als je iemand neer hebt geschoten ;) Vind zelf last stand irritanter!

[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 12-01-2009 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

ijskonijn schreef op maandag 12 januari 2009 @ 09:01:
[...]

Zaterdag voor de eerste keer prestige ingegaan, ben nu weer level 20 dus dat schiet lekker op. Moet zelf eerlijk toegeven: martyrdom is irritant, maar erg effectief, heb het zelf ook in 2 classes :$ Je went er wel aan om klaar te zijn om weg te rennen als je iemand neer hebt geschoten ;) Vind zelf last stand irritanter!
Martyrdome is idd heel simpel te omzeilen. Last stand gebeurt je vaak een keer in die map, daarna is het gewoon doorraggen als je weet dat iemand het gebruikt tot ie definitief dood, uitgeschakeld, een virtueel lijk is :D

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:09:
[...]

Ik heb een tijdje terug alle maps op Veteran afgerond en ja het is erg moeilijk en frustrerend. Het TV station is inderdaad rete irritant en frustrerend, daar heb ik ook lang over gedaan. Mile High en de map bij Chernobyl zijn ook erg moeilijk, dus met die drie heb je inderdaad de moeilijkste te pakken.

Je kunt, als je denkt dat je een map op de verkeerde manier aanpakt, even op Youtube kijken voor inspiratie. Dat is de enige tip die ik je kan geven. Je moet het gewoon heel vaak proberen en daar komen ongetwijfeld erg veel frustraties bij kijken. Succes! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
  • Laatst online: 04-02 19:04
Ik blijf toch zweren bij deel 2. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Xa!pt schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:02:
Ik blijf toch zweren bij deel 2. :o
Er zit gewoon een fundamenteel verschil in gameplay tussen 2 en 4: 4 is flink sneller! Als je rustig om hoekjes gaat kijken en door de map gaat sluipen, dan ben je bij 4 erg snel dood; je moet veel meer blijven bewegen. Ook de wapens zijn sneller, krachtiger, preciezer. Tegenstanders zijn lastiger te zien. Dat maakt dat 4 echt een flink stuk intensiever is dan 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Zo net tot level 22 gekomen en de silencer voor de AK47 unlocked. Met demper is hij echt heel fijn! Lekker accuraat en erg veel power. Ben alleen nog geen ster met aimen en ken alle maps nog niet echt goed. :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.