[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.294 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:26:
[...]
Er zijn soms teveel factoren die het spel k*t maken, campers, teveel snipers,
Precies! Dat verpest het vaak :r ...mja dat heb je helaas in alle multiplayer spellen wel.

Verder is het een hele goede mp shooter :Y ik zuig, maar tis wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:32:
[...]
mja dat heb je helaas in alle multiplayer spellen wel.
In cod4 heb je er wel erg veel :P maarja, gelukkig zijn er ook goede servers met mensen die normaal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

superbassie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:32:
[...]

Precies! Dat verpest het vaak :r ...mja dat heb je helaas in alle multiplayer spellen wel.

Verder is het een hele goede mp shooter :Y ik zuig, maar tis wel leuk
Ik kom van COD2 en zelfs dat heb ik al driekwart jaar nauwelijks gespeeld. Ik moet dus 1) wennen aan een hele andere manier van spelen (veel actiever) en 2) mijn oude skills weer terugkrijgen. Ik was altijd redelijk goed, maar nu merk je aan jezelf dat je wél snel denkt, maar niet snel reageert. En da's kudt :+

Ik speel nu trouwens met een M4 met red dot sight, sleigh of hand, deep impact en extra special nades. Heb ook een andere custom class met i.p.v. deep impact martyrdom, maar da's alleen voor shipment O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Mei schreef op woensdag 26 november 2008 @ 21:53:
[...]

Ik kom van COD2 en zelfs dat heb ik al driekwart jaar nauwelijks gespeeld. Ik moet dus 1) wennen aan een hele andere manier van spelen (veel actiever) en 2) mijn oude skills weer terugkrijgen. Ik was altijd redelijk goed, maar nu merk je aan jezelf dat je wél snel denkt, maar niet snel reageert. En da's kudt :+

Ik speel nu trouwens met een M4 met red dot sight, sleigh of hand, deep impact en extra special nades. Heb ook een andere custom class met i.p.v. deep impact martyrdom, maar da's alleen voor shipment O-)
Ik heb bijna 5 jaar Counter-Strike gespeeld, dus aan shooter ervaring ligt het bij mij niet :P CoD is ff wennen.

Zelf speel ik vaak met de G3 met silencer of red dot, perks: bandolier, double tap en martydom (nasty ja, maar wel effectief).
Daarnaast speel ik ook veel met de AK met silencer en zelfde perks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 10:36

ikt

Ik ben meer fan van kleine pistolen. Als het magazijn maar groot is. Grote wapens zijn lomp, iemand aan de andere kant van de map een headshot geven met een pistool (geen desert eagle, die stinkt) is awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 22:05:
[...]

Ik heb bijna 5 jaar Counter-Strike gespeeld, dus aan shooter ervaring ligt het bij mij niet :P CoD is ff wennen.

Zelf speel ik vaak met de G3 met silencer of red dot, perks: bandolier, double tap en martydom (nasty ja, maar wel effectief).
Daarnaast speel ik ook veel met de AK met silencer en zelfde perks. :)
AK (die assault rifle) is gebugged met silencer en red dot, dus die moet je kaal gebruiken (uiteraard zonder noobtube :P ) En haal die martydom gauw weg :+ (tenzei je FFA speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 22:47:
[...]

AK (die assault rifle) is gebugged met silencer en red dot, dus die moet je kaal gebruiken (uiteraard zonder noobtube :P ) En haal die martydom gauw weg :+ (tenzei je FFA speelt)
Oh leuk, weet ik dat nu pas :9 (al viel het me wel op dat anderen de AK idd kaal gebruiken) maar op wat voor manier gebugged dan?

Verwijderd

superbassie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 23:03:
[...]

Oh leuk, weet ik dat nu pas :9 (al viel het me wel op dat anderen de AK idd kaal gebruiken) maar op wat voor manier gebugged dan?
Dan kan die minder ver schieten.. zelfs met een red dot .. en met een silencer helemaal niet ver..(dus met veel minder damage), in HC-mode heb je iemand in 1 of 2 schoten dood met een AK met stopping power zonder juggernaut.

Skorpion is trouwens ook gebugged, maar dan op een goede manier, die kan juist super ver schieten, maar toch nauwkeurig en vooral met een silencer (terwijl die juist voor close combat is bedoeld... ) in CQC kan je ook lekker sproeien..

• superbassie
Dat hoort toch zo, dat de range minder is met silencer? Met red dot is wel vreemd ja.
Maar is dat allemaal dan in de loop der tijd niet gefixed dan, of zijn het de problemen van die nieuwste patch (1.7 dacht ik) ?

Verwijderd

superbassie schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:22:
Dat hoort toch zo, dat de range minder is met silencer? Met red dot is wel vreemd ja.
Maar is dat allemaal dan in de loop der tijd niet gefixed dan, of zijn het de problemen van die nieuwste patch (1.7 dacht ik) ?
Dat hoort allebei, met silencer en met red dot. Laat ik het zo zeggen, het is geen bug maar expres zo gedaan. Waarom geen idee, maar het is wel zo ja.

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:58:
[...]

Ik eergisteren! *O* (Op de 360)
Ik moet alleen nog die Enemy intelligency achievements (15 laptops vinden en 30 laptops vinden) en die map met die sniper bij het reuzenrad op Veteran. Dat probeer ik voorlopig nog even niet, want dat lijkt me net zo klote als Mile High Club.
Heb hiervoor alles op regular gespeeld, dus heb ook nog niet die achievement van dat je alles op hard of veteran hebt uitgespeeld. Heb nu 830/1000 GS.

Dat met die laptops doe ik nog weleens door alle mappen snel door te lopen op recruit.
spoiler:
ik heb het gehaald door eerst wat claymores neer te leggen (vooral belangrijk bij de botsauto baan) Daarna achter de botsauto baan blijven bewegen en knallen en hopen dat je het lang genoeg overleeft. Het is eigenlijk een kwestie van geluk. Toen het tijd was om het mannetje naar de helikopter te begeleiden als een gek erheen gerushed en met veel geluk de helikopter in gesprint.
Nogmaals, veel geduld (en frustratie) en ooit zal je het dan wel halen

Verwijderd

A red dot on a AK makes the damage 40-20 instead of 40-30 like it should be, 40-20 is damage with a silencer on it, also the AK-74u has a RDS glitch, it ruins you hipfire accuracy even with steady aim.
en
When equipped with the RDS, the AK's "coding" is bugged (this remains unfixed by Infinity Ward). It reduces the minimum damage of the weapon to 20, the same as an M4, whereas it's 30 at stock. At long ranges, your generally slow rate of fire and decreased damage will severely hinder your ability to kill enemies efficiently. Since the AK has excellent irons, there's absolutely no reason to have the RDS equipped. If you see this through the Kill Cam, do him a favor and let him know.
http://www.gamereplays.or..._4_strategies_ak-47_guide

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
Wat ik dan weer niet snap he.

COD4 is nu ongeveer een jaartje uit... De bug is overal bekend en zo ook bij IW lijkt me.

Waarom doen ze niet ff snel een patch ofzo... dit is toch maar een klein bugje, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:13

d_star

Maharadja of the Year :-/

Dacide schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:06:
Wat ik dan weer niet snap he.

COD4 is nu ongeveer een jaartje uit... De bug is overal bekend en zo ook bij IW lijkt me.

Waarom doen ze niet ff snel een patch ofzo... dit is toch maar een klein bugje, niet?
Daar zijn verschillende oorzaken voor. Ten eerste denken veel mensen dat IW dit heeft gedaan om balans-redenen. Een AK met RDS en volle damage zou imho van een middellange-afstandswapen ook een uitstekend lange-afstandswapen maken, dus ik zou het wel enigszins snappen.

Ten tweede wordt COD4 al sinds juni zo'n beetje niet meer gepatched of gesupport. IW is bezig met een nieuw project, en heeft vervolgens de afweging gemaakt tussen resources beschikbaar zetten om COD4 te ondersteunen (dmv patches of nieuwe content), en de resources mee laten helpen met het realiseren van het nieuwe project. IW heeft duidelijk voor het laatste gekozen. Er heeft op het IW-forum een vrij lang topic gestaan waarin FourZeroTwo, de community-manager van IW, heeft toegegeven geen nieuwe content danwel patches voor COD4 vrij te geven en deze resources bij te schakelen voor het nieuwe project.

Een beetje een rant van mij, maar ik vind deze beslissing eigenlijk belachelijk. Maak je een fantastisch spel wat meer dan 10 miljoen keer over de toonbank vliegt, een multiplayer-ervaring biedt die volgens XFire-statistieken onmetelijk populair is (zelfs nog steeds populairder dan het nieuwe deel WaW), en dan support je het niet meer na iets meer dan een half jaar. Ze doen hun reputatie qua support wel eer aan bij IW...

En toch hoop ik snel meer te weten te komen over de nieuwe COD van IW... :X

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Thanks voor de opheldering...

Ik heb nog steeds heel veel spijt dat ik COD4 niet gewoon een jaar geleden gekocht had ipv 4 weken geleden..
Zit nu rond level 34 ergens... en de game bevalt me echt super.. Ben eindelijk eens afgestapt van de TD//Domination... en nu meer S&D en HQ aan het spelen.

Is er trouwens een manier om de 5 classes te omzeilen? Dus dat ik dan bv in een config file meerdere classen aanmaak. en zo snel ingame kan switchen?
Nu moet ik vaker inhoudelijk gaan wisselen in die classes en steeds aanpassen.. Een stuk of 3 extra sloten zou niet verkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacide schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:49:
Nu moet ik vaker inhoudelijk gaan wisselen in die classes en steeds aanpassen.. Een stuk of 3 extra sloten zou niet verkeerd zijn.
Yup, dat probleem heb ik ook.. vaak leave ik dan gewoon, create a class, en join ik weer. (ben ik al mijn punten verloren maar goed.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Dacide schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 15:49:
Thanks voor de opheldering...

Ik heb nog steeds heel veel spijt dat ik COD4 niet gewoon een jaar geleden gekocht had ipv 4 weken geleden..
Zit nu rond level 34 ergens... en de game bevalt me echt super.. Ben eindelijk eens afgestapt van de TD//Domination... en nu meer S&D en HQ aan het spelen.

Is er trouwens een manier om de 5 classes te omzeilen? Dus dat ik dan bv in een config file meerdere classen aanmaak. en zo snel ingame kan switchen?
Ach... met LV34 doe je dat misschien inderdaad nog veel, maar straks als je LV55 bent, dan ken je alle wapens, alle perks en attachments en dan heb je zo langzamerhand toch wel een voorkeur voor sommige perks en attachments en die komen dan in iedere class weer terug. Het enige dat je dan nog soms verandert, is je wapen.

Ik dacht ook eerst: maar vijf classes?? In COD5 heb je er na een paar prestige classes maximaal 10. Ik gebruik ze al niet eens meer.

Voor mij is er toch maar een wapen dat overblijft. In het begin vervloekte ik hem maar hij werd hierboven al genoemd als het beste wapen: de AK47 zonder welke attachments dan ook. De richtmiddelen zijn inderdaad superieur t.o.v. de rest, je pakt hem heel snel op het doel, geen ijzeren richtmiddelen die in de weg zitten en hij heeft erg veel power, daar bouw ik dan wat perks omheen en gaan met die banaan :D

[ Voor 15% gewijzigd door l0n3w012ph op 29-11-2008 17:28 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je die vliegende papieren in de lucht uit kan schakelen? Ze zijn echt irritant soms.. vooral in crossfire..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Weet iemand waarom ik geen servers zie in de list? Ik heb de orginele PC versie. Als ik refresh gebeurt er niks. Het gaat om 1.7. Voor de nieuwe pc instal kwam de list wel. Portforward etc. heb ik allemaal al gedaan!

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 22:56:
Weet iemand hoe je die vliegende papieren in de lucht uit kan schakelen? Ze zijn echt irritant soms.. vooral in crossfire..
Niet. Tenminste, niet zonder een als 'cheat' bestempelde command te gebruiken in ieder geval.

Wat ik veel irritanter vind is dat sommige servers menen mij te moeten kicken omdat ik een andere FOV gebruik dan zij, of omdat de singleplayer-setting 'r_inGameVideo' op 0 staat. Dat ze m'n LOD etc. soms hoger willen is prima te begrijpen, maar dit niet :P

@boven: Hoe staan je filters, firewall, etc.? Verder kun je het beter zelf even uitzoeken, of anders in Spielerij - Problemen & Vragen posten.

[ Voor 6% gewijzigd door TheZeroorez op 30-11-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Als je tijdens een spel de server verlaat, wordt je score dan gewoon opgeteld bij je XP in je profiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42
Mei schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:27:
Als je tijdens een spel de server verlaat, wordt je score dan gewoon opgeteld bij je XP in je profiel?
Jah, je krijgt alleen geen matchbonus (die je normaal aan het einde krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 22:26

MsG

Forumzwerver

En laat dat nou het meeste XP geven :). Het beste is weg te gaan onder uit het spel te gaan.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

MsG schreef op zondag 30 november 2008 @ 20:04:
En laat dat nou het meeste XP geven :). Het beste is weg te gaan onder uit het spel te gaan.
Denk dat hier bedoeld word als in: Iets anders gaan doen op de PC ;)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Ik heb nog niet gevonden hoe ik het spel kan minimisen :P Onder Windows ging dat ook nooit goed. Kleuren verkloot, resolutie niet in orde, enz.

Ach, ik speel toch voor de lol. Soms een week niet, dan dag of twee, drie veel achter elkaar. Kan me allemaal weinig schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 22:26

MsG

Forumzwerver

TKing schreef op zondag 30 november 2008 @ 20:23:
[...]

Denk dat hier bedoeld word als in: Iets anders gaan doen op de PC ;)
Alt-tab? :P tegenwoordig gebruiken games vaak geen resources behalve ram als je ze minimized.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Wow 10 delen !
Ik heb wat gemist dus :) Binnen een paar dagen komt mijn DVD toe en dan ga ik beginnen aan de multiplay.

Alleen... Kan niemand eens een what-happened-in-the-last-year update geven? :D
Ik ben een fanatieke online (competitie) mohaa speler (medal of honor allied assault), 2 jaar geleden gestopt..

Vroeger speelde ik +/- 40 uur per week in competitie mohaa. En te bedenken dat er 3 online mappen in objective mode waren... Dus wist ik ook elk steentje, elke plek om te naden, elk detail van elk wapen, enz

Als ik nu COD4 open, zie ik méér mappen, méér wapens en ik heb vééél minder tijd dan toen :) Dat schrikt wel wat af. Ik ben al wat beginnen lezen, maar ik ben niet "mee" zoals ik dat met mohaa wel was. Dus weet iemand hoe het er aan toe ging het afgelopen jaar in de online (competitie) community?

Veel mohaa'ers zijn trouwens via cod2 naar cod4 gekomen. ik heb cod1/2/3 overgeslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Ik heb door mn pre-order (WaW) een kaart bij het spel gekregen met code, zodat ik een gratis theme en geweer kan downloade bij xboxlive..
maar waar kan ik die Gun uitkiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het uitschakelen van de hoeveelheid 'litter' in de map, zullen voor een hoop servers reden zijn om je eruit te gooien. Ik draai zelf een vrij strakke config, en in het begin heb ik die regelmatig toch iets minder strak moeten zetten omdat niet elke server 't accepteerde.

Anyway, ik wilde onlangs voor de gein 's een Old School server proberen, maar kon er geen vinden. Iemand die er toevallig een weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

era.zer schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:22:
Wow 10 delen !
Ik heb wat gemist dus :) Binnen een paar dagen komt mijn DVD toe en dan ga ik beginnen aan de multiplay.

Alleen... Kan niemand eens een what-happened-in-the-last-year update geven? :D
Ik ben een fanatieke online (competitie) mohaa speler (medal of honor allied assault), 2 jaar geleden gestopt..

Vroeger speelde ik +/- 40 uur per week in competitie mohaa. En te bedenken dat er 3 online mappen in objective mode waren... Dus wist ik ook elk steentje, elke plek om te naden, elk detail van elk wapen, enz

Als ik nu COD4 open, zie ik méér mappen, méér wapens en ik heb vééél minder tijd dan toen :) Dat schrikt wel wat af. Ik ben al wat beginnen lezen, maar ik ben niet "mee" zoals ik dat met mohaa wel was. Dus weet iemand hoe het er aan toe ging het afgelopen jaar in de online (competitie) community?

Veel mohaa'ers zijn trouwens via cod2 naar cod4 gekomen. ik heb cod1/2/3 overgeslaan.
Een what-happened-in-the-last-year-update he... Damn :)

Sinds dat COD4 is uitgekomen is het retepopulair gebleken. XFire statistieken bewijzen dat ook, nog steeds komt het spel makkelijk op een 2e plaats elke dag.

Competitief is COD4 ook een redelijke hit, pas geleden is er nog een groot toernooi gehouden in Las Vegas. Verwacht echter niet dezelfde ondersteuning als bij Counter-Strike. Na een half jaartje is Infinity Ward gestopt met het patchen van het spel.

Oh, en laat je niet afschrikken door de hoeveelheid wapens of maps. De meeste spelers houden het maar bij een aantal wapens die goed voelen, zoals de MP5, de AK (beide varianten) of de M4. Hetzelfde geldt voor de maps.

De perks en atttachments, daar liggen de uitdaging en de diepte. Ontzettend tof om ze zowel uit te proberen als ze vrij te spelen. Het spel houdt je dan ook wel redelijk lang bezig.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:35:
Het uitschakelen van de hoeveelheid 'litter' in de map, zullen voor een hoop servers reden zijn om je eruit te gooien.
Ik vind het het proberen waard, wat is de code? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TKing schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:26:
[...]

Ik vind het het proberen waard, wat is de code? :9
Ik heb m'n config hier vandaan. Geen idee welke precies tho. Moest 'em wel enigszins bijstellen, omdat er iets te veel getweaked (lees uitgezet) was :P

http://bashandslash.com/i...ask=view&id=240&Itemid=74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat pas super irritant is. In S&D dat je in sommige situaties gewoon een joekel van een label voor je neus hebt hangen (defuse, defend) die je al het zicht ontneemt om te kunnen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Nieuws-flash ! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Call of Duty: Modern Warfare 2 komt herfst 2009!

Er is alleen nog maar bekend dat deze titel door Activision wordt gemaakt en dat het vandaag bekend is gemaakt voor (nieuwe) adverteerders. Dus in hoeverre het echt allemaal waar is (met name de deadline natuurlijk) is het even afwachten. Ik vermoed nu wel dat er binnenkort dus meer informatie hierover gaat verschijnen!
Bron

Edit: Hoogstwaarschijnlijk wordt het door Infinity Ward gemaakt en uitgegeven door Activision-Blizzard.

[ Voor 8% gewijzigd door Dutchie! op 04-12-2008 14:56 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

*O* Call of Duty: Modern Warfare 2 *O*

Ik kan werkelijk niet wachten op info over deze titel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
JuliettPapa schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:25:

Er is alleen nog maar bekend dat deze titel door Activision wordt gemaakt en dat het vandaag bekend is gemaakt voor (nieuwe) adverteerders. Dus in hoeverre het echt allemaal waar is (met name de deadline natuurlijk) is het even afwachten. Ik vermoed nu wel dat er binnenkort dus meer informatie hierover gaat verschijnen!
Bron
geweldig... Ben echt blij dat het "modern" thema gehandhaafd blijft. Moderne wapens en setting spreken mij toch meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om COD 4 te halen of raden jullie mij liever om COD 5 aan te schaffen ?
Wat is eigenlijk het verschil tussen de 2 games ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JuliettPapa schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:25:

Bron
Activision maakt niets, dat is de uitgever. Je hoopt dat Infinity Ward het gaat maken en dat was volgens mij ook al bekend dat die dat gingen doen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 13:58:
Ik ben van plan om COD 4 te halen of raden jullie mij liever om COD 5 aan te schaffen ?
Grootste verschil: CoD4 speelt zich in deze tijd af, CoD:WaW in WO II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Beide zijn op zich wel goede games. De setting is heel anders, ik vind wel dat COD4 de betere singleplayer-story heeft.
Maar da's persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je beter COD4 kan halen.. de multiplayer community blijft daar langer bestaan dan van WaW.. tenzij je WO2 leuk vind ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:48:
[...]

Ik denk dat je beter COD4 kan halen.. de multiplayer community blijft daar langer bestaan dan van WaW.. tenzij je WO2 leuk vind ofzo...
Hoe weet je nu dat de WaW community minder lang blijft staan dan CoD4 ?... WaW ligt nog niet eens een maand in de winkel...

Ik vind CoD4 erg vet, maar CoD:WaW ook :D ! Het is misschien iets minder... (single dan)... maar multi vind ik hem even goed! (maar ik ben ook WWII-fan en hou van Moderne setting... voor mij win-win situatie :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Na lang nagedacht te hebben of ik CoD Modern Warfare of CoD WaW voor de xbox 360 te halen heb ik besloten om toch voor Modern Warfare te gaan omdat die setting me veel meer aanspreekt.

Hebben jullie nog een goede tip waar ik deze game (heel) goedkoop (online) kan kopen voor mijn 360 (import is geen probleem)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Amazon.co.uk :) Ik heb de PC- en Macversies er vandaan. Inclusief verzenden nog geen 45 euro in plaats van de 60 euro die je hier in de winkel betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JuliettPapa schreef op donderdag 04 december 2008 @ 19:17:
Hoe weet je nu dat de WaW community minder lang blijft staan dan CoD4 ?... WaW ligt nog niet eens een maand in de winkel...
De setting spreekt veel meer mensen aan, de wapens zijn vetter, etc. zowieso is het spel niet slechter dan WaW.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op donderdag 04 december 2008 @ 19:26:
Na lang nagedacht te hebben of ik CoD Modern Warfare of CoD WaW voor de xbox 360 te halen heb ik besloten om toch voor Modern Warfare te gaan omdat die setting me veel meer aanspreekt.

Hebben jullie nog een goede tip waar ik deze game (heel) goedkoop (online) kan kopen voor mijn 360 (import is geen probleem)? :)
Ik heb WaW niet, dus kan niet zeggen welke beter is, maar met CoD4 heb jje echt een TOP-game in huis waar je geen spijt van zult krijgen. Toffe SP en een multiplayer die je echt maanden zoet zal houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Mei schreef op donderdag 04 december 2008 @ 19:36:
Amazon.co.uk :) Ik heb de PC- en Macversies er vandaan. Inclusief verzenden nog geen 45 euro in plaats van de 60 euro die je hier in de winkel betaalt.
In de winkels is hij intussen ook al wel wat goedkoper ;)

Probeer eens op www.play.com www.play-asia.com en www.cd-wow.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het belachelijk dat die game niet voor minder dan 40 euro te vinden is terwijl gamehubs alle nieuwe toptitels voor +-35 eu aanbiedt. Ik koop al mijn games braaf maar met game prijzen van 60-70 euro vind ik het niet zo gek dat er zo veel gedownload wordt, die prijzen zijn regelrecht krankzinnig......70 eu?!? (bij bijv. freerecordshop en andere ketens) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

d_star schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:32:
*O* Call of Duty: Modern Warfare 2 *O*

Ik kan werkelijk niet wachten op info over deze titel!
Yes, me too! Als het net zo'n topgame wordt als COD4 met dezelfde en nog uitgebreidere modern weapons word ik heel erg blij!!

@ Mastercobra:

Zoals hiervoor al gezegd: COD4 heeft een erg grote schare spelers die iedere avond nog weer inloggen en ik merk het op onze eigen server. Na een tijdje leegstand vanwege de release van COD5 komen veel spelers nu alweer terug naar COD4. Die is de laatste week gelukkig weer goed gevuld 's-avonds en gelukkig maar want kwalitatief vind ik (maar das persoonlijk natuurlijk) COD4 ver boven COD5 uitsteken.

Ik denk dat veel spelers met COD5 nog LV65 willen worden maar ik ben er sinds ik LV65 ben geworden snel mee gestopt. Voor mij haalt de game het absoluut niet bij COD4 en de prestige levels kunnen me echt gestolen worden. Wat heb ik nu aan zo'n tekentje voor mijn naam? De spelers die dat al voor hun naam hadden na 4 dagen sinds de release (!!!) heb ik ff gevraagd hoe ze dit voor elkaar kregen. Antwoord: gewoon ff op een S&D server spelen zonder spawn delay. IP-adres en poortnummer gekregen en ja hoor: in twee dagen was ik van LV33 naar LV65. Je haalt op die server makkelijk 4000-5000 XP's per map en dan gaat het heel erg snel met nog ene paar challenges erbij en dan raas je ook zo door die prestige levels heen.

Dus voor mij is en blijft het COD4 FTW en dat zal het ook wel blijven tot COD6 (zal wel weer een update van PC's voor nodig zijn maar who cares :) ) "Free For All!!! Take no prisoners comrades!" ;)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
edit

[ Voor 180% gewijzigd door Mr.S op 07-12-2008 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Lol, ik kwam weer eens in de FRS (free record shop) en daar lag de GOTY edition van cod4.... en weet je voor welke prijs... Jawel, 60 euro!?!?
Ik vind het echt te raar voor woorden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik denk dat dat de populariteit van COD4 nog steeds aangeeft. Activision hoeft nog niet te zakken met de prijs of het spel in sale-bakken te doen om er nog inkomsten uit te genereren

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Heeft iemand nog een vette mixed hardcore server? En weet iemand toevallig waarom de clanserver van [DFA] offline is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Onze server is mixed hardcore, zie startpost. Alleen is hij de laatste tijd altijd leeg :/ Hij gaat er dan ook binnenkort uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:14
Nu ben ik eindelijk level 55 geworden in COD4 maar nu gebeurt er niets. Hele tijd tijdens loaden dat bericht dat je voor een moeilijke keuze komt te staan als je dat level bereikt maar krijg niks te zien? Verdien alleen maar XP die nergens bij op word geteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neefdave schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:40:
Nu ben ik eindelijk level 55 geworden in COD4 maar nu gebeurt er niets. Hele tijd tijdens loaden dat bericht dat je voor een moeilijke keuze komt te staan als je dat level bereikt maar krijg niks te zien? Verdien alleen maar XP die nergens bij op word geteld.
Als je op de PC speelt, dan klopt dat. Daar heb je geen prestige.
Op de 360 en de PS3 wel, dus daar kun je inderdaad die keuze maken.
Je begint dan weer op LVL1, maar in prestige 1 (tot en met 10).
ik ben nu zelf met de 6e of 7e keer prestige bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Mr. Bondt schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:33:
Onze server is mixed hardcore, zie startpost. Alleen is hij de laatste tijd altijd leeg :/ Hij gaat er dan ook binnenkort uit.
Jammer man... altijd zonde als er COD4 servers vertekken. De onze stond ook een tijd lang leeg (zeer waarschijnlijk door COD5 uiteraard) maar hij trekt wel weer aan nu en oude spelers komen van COD5 toch weer terug. De opleving is toch voornamelijk te danken aan het feit dat wij er gewoon met wat clanleden in gaan zitten en beginnen te spelen dan loopt hij over het algemeen met een half uurtje toch wel weer vol. Misschien ook een idee voor jullie? Niet te snel opgeven! Succes!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:41:
[...]

Als je op de PC speelt, dan klopt dat. Daar heb je geen prestige.
Op de 360 en de PS3 wel, dus daar kun je inderdaad die keuze maken.
Je begint dan weer op LVL1, maar in prestige 1 (tot en met 10).
ik ben nu zelf met de 6e of 7e keer prestige bezig.
Waar moet je die keuze maken dan?! Ik heb een ps3 maar niet een vraag tevoorschijn zien komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neefdave schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:55:
[...]

Waar moet je die keuze maken dan?! Ik heb een ps3 maar niet een vraag tevoorschijn zien komen
Bij de barracks. Dan kun je ineens op de optie Prestige klikken. Dan komt er een pop-upje met LET OP bladiebla, dan doe je 'More info'... Dan doe je 'Ja ik weet het echt zeker' ofzoiets ... Tot je een pistoolschot hoort.
Dan ben je weer lvl 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Laatst online: 07-02-2024
Neefdave schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:40:
je moet nadat je 55 bent geworden nog wel voldoende xp halen om de prestige te kunnen starten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolsnarf schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 13:08:
[...]

je moet nadat je 55 bent geworden nog wel voldoende xp halen om de prestige te kunnen starten!
Oh, ik dacht dat ie al lang zover was maar alleen de optie niet kan vinden :)
Ja, je moet als je LVL55 bent, ook nog eerst genoeg XP verdienen voor prestige, dus als je eigenlijk LVL56 zou worden, dan kun je kiezen voor prestige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
l0n3w012ph schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 12:44:
[...]

Jammer man... altijd zonde als er COD4 servers vertekken. De onze stond ook een tijd lang leeg (zeer waarschijnlijk door COD5 uiteraard) maar hij trekt wel weer aan nu en oude spelers komen van COD5 toch weer terug. De opleving is toch voornamelijk te danken aan het feit dat wij er gewoon met wat clanleden in gaan zitten en beginnen te spelen dan loopt hij over het algemeen met een half uurtje toch wel weer vol. Misschien ook een idee voor jullie? Niet te snel opgeven! Succes!
Bedankt voor de tip, dat is inderdaad zo. Maar helaas is het niet CoD5 die roet in het eten gooit, maar spellen op de console (PS3 in mijn geval; LittleBigPlanet, Battlefield Bad Company, Mirror's Edge, et cetera ;)) De server staat nu zeker 2 maanden zo goed als leeg, en veel van ons zijn CoD4 al een beetje zat :P Maar we zien wel, aan de ene kant willen we geen geld weggooien maar aan de andere kant nog wel een plek hebben om even wat te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
ixl85 schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:25:
Lol, ik kwam weer eens in de FRS (free record shop) en daar lag de GOTY edition van cod4.... en weet je voor welke prijs... Jawel, 60 euro!?!?
Ik vind het echt te raar voor woorden..
Ja, ik heb de mijne ook nog niet zo lang en moest goed zoeken naar een goedkopere.
Bijna overal is 'ie nog verschrikkelijk duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Gisteren voor het eerst eens in de top 3 gekomen van een 32 mans Team Deathmatch (bobcatgaming)
Was echt blij...

(nee idd, ben niet zo'n hardcore gamer... en ik heb COD4 nu sinds een weekje of 5 gok ik... zit rond lvl39)

Was in elk geval op Creek (een van de maps die ik het meest hekelde van allemaal door al die snipers).

ik heb in elk nu in de gaten dat als je op creek speelt met redelijk veel man (rond de 30) en je speelt met een assault rifle, dat je dan niet teveel moet blijven hangen aan jouw kant van "de creek".... Doorrukken naar de andere kant en juist daar de kills maken.

Voor ik het wist had ik een airstrike en voor ik het wist had ik toen een helicopter... en ondertussen kilde ik fijn verder.

Moet zeggen dat het een ongelofelijk goed gevoel gaf :)

(en ja, het kan best dat het aan de tegenspelers lag.. maar er zaten een hoop goeie bij (maddog mccreek enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Dacide schreef op woensdag 10 december 2008 @ 08:33:
Gisteren voor het eerst eens in de top 3 gekomen van een 32 mans Team Deathmatch (bobcatgaming)
Was echt blij...

(nee idd, ben niet zo'n hardcore gamer... en ik heb COD4 nu sinds een weekje of 5 gok ik... zit rond lvl39)

Was in elk geval op Creek (een van de maps die ik het meest hekelde van allemaal door al die snipers).

ik heb in elk nu in de gaten dat als je op creek speelt met redelijk veel man (rond de 30) en je speelt met een assault rifle, dat je dan niet teveel moet blijven hangen aan jouw kant van "de creek".... Doorrukken naar de andere kant en juist daar de kills maken.

Voor ik het wist had ik een airstrike en voor ik het wist had ik toen een helicopter... en ondertussen kilde ik fijn verder.

Moet zeggen dat het een ongelofelijk goed gevoel gaf :)

(en ja, het kan best dat het aan de tegenspelers lag.. maar er zaten een hoop goeie bij (maddog mccreek enzo)
Creek kan idd erg vervelend zijn, maar als je eenmaal aan de andere kant bent (dus achter je tegenstanders) met een AK47-U dan own je hard (daar heb ik ook mijn top killing-spree gehaald xD, helaas ging ik toen dood door een vriend (hij zat wel bij de tegenstanders) die zo'n random noob granaatje gooide (maar dat hoort er nou eenmaal bij)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Is nu geen vriend meer zeker :+

• Dacide
Sinds ik COD4 heb ben ik begonnen met het lezen van alle topics.. heb deeltje 1-9 al gehad...

anyway.. ik kwam daar een post tegen waar ze het hadden over "Battletracker".. Volgens mij is dit net zo'n soort trackers als dat ik destijds had bij America's Army (aaotracker)

Nu wilde ik me hier lid van maken.. en mijn nickname/profile name ingeven.. maar dat werkt dus niet.

Welke naam moet ik hier ingeven? Ik speel gewoon onder de naam Tony... Maar die is al in gebruik zegt ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje zijn hier nog 2/3 geïnteresseerde mensen(clan)die op het niveau midd spelen.? just pm me or add me xfire

@ontopic wie speelt hier wel de mummie mod van FDVD.. deze is afgesplitst zeg maar.. maar het is best wel grappige mod... zit je bijvoorbeeld op de laatste wave dan moet je even 2200 zombie's afknallen.... _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Hello,

Gebeurd het bij jullie ook zovaak dat je na 2/3 potjes de server uit wordt gezet? Wordt er een beetje ziek van. Kan nooit eens met dezelfde mensen wat langer gamen. Zovaak connecting error en dan kan ik weer 2/3 potjes in de volgende server spelen.

Mijn verbinding is gewoon goed dus vind het erg raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Zo na enkele maanden even de patches installeren, ik ga weer even CoD4 doen :) Kijken hoe het gaat. De multiplayer natuurlijk.

Ben benieuwd hoe ik nu over de game denk, en hoe het gaat :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt iemand hier trouwens promod? Ik vind het wel een vette mod.. Vereist meer skill dan HC en is minder random..

Gungame is trouwens ook vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Promod is zeg maar dé mod voor competities enzo. Op LAN-party's en bij serieuze clans is het echt het enige wat gespeeld wordt. Het is zeg maar de maatstaaf waarop je oefent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Promod is een mod? Hoe weet je welke servers dat draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Staat soms in de titel van de server als je hem bekijkt in Xfire of een of andere server-site. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Wat vinden jullie nou het beste wapen ? Of verschilt dat heel erg per level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Verschillend per level idd. Al moet ik wel zeggen dat als ik hardcore mode speel dat het vaak de G3 is of de M16A1 ;-)

Beiden zijn instant kill namelijk, de G3 is allen wat krachtiger naar mijn mening...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Xfire is er niet voor OS X * Mei basht de maker van Xfire, wie het ook is... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Donnie schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 06:55:
Verschillend per level idd. Al moet ik wel zeggen dat als ik hardcore mode speel dat het vaak de G3 is of de M16A1 ;-)

Beiden zijn instant kill namelijk, de G3 is allen wat krachtiger naar mijn mening...
En per game mode, want jij speelt hardcore.

Maar de M16 en de AK-47 zijn toch wel all-time favorites voor mij. Ik ben meer de assault rifle man ipv SMGs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik speel alleen maar hardcore en dan is de AK47 zonder attachments (voor mij althans) het heerlijkste wapen van allemaal: beste richtmiddelen en meeste power/damage.

De laatste tijd wordt het gewoon een soort sport voor mij om ermee te snipen en dat gaat heel erg goed! Vooral bv. in een map als Crossfire vanuit het kapotgeschoten gebouw aan de ene kant een tegenstander of echte sniper in het gebouw aan de overkant met die balkonnetjes raken met een of twee taps met de linkermuisknop: "ta-dak ta-dak". De richtmiddelen van de AK47 lenen zich hier uitstekend voor: mooi open keep en de korrel is mooi spits, dus je kunt er erg precies mee vuren (ook al denk je dat in het begin vaak niet). En ook op servers waar de promod gebruikt wordt zoals bij H2K waar ik al eens eerder over gepost heb, gebruiken ze eigenlijk alleen maar de AK47. Ik kan de geluiden van alle wapens op afstand wel onderscheiden maar ik hoorde niet een ander wapen, geen M4, geen G3, niks...

En in close combat kom je vaak als winnaar uit de strijd door zijn grote damage t.o.v. andere wapens als je tegelijk vuurt.

Maar ja, iedereen kan wel aangeven wat hij het beste wapen vindt, als jij erg goed uit de voeten kunt met een Scorpion met silencer bv. dan moet je dat vooral doen. Niet voor niks dit voorbeeld want ik heb hier eens iemand mee zien pwnen op onze server dat ik dacht: "Ik ga dat wapen ook gebruiken". Beviel mij totaal niet... het blijft toch je persoonlijke voorkeur.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
l0n3w012ph schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:31:
Ik speel alleen maar hardcore en dan is de AK47 zonder attachments (voor mij althans) het heerlijkste wapen van allemaal: beste richtmiddelen en meeste power/damage.

De laatste tijd wordt het gewoon een soort sport voor mij om ermee te snipen en dat gaat heel erg goed! Vooral bv. in een map als Crossfire vanuit het kapotgeschoten gebouw aan de ene kant een tegenstander of echte sniper in het gebouw aan de overkant met die balkonnetjes raken met een of twee taps met de linkermuisknop: "ta-dak ta-dak". De richtmiddelen van de AK47 lenen zich hier uitstekend voor: mooi open keep en de korrel is mooi spits, dus je kunt er erg precies mee vuren (ook al denk je dat in het begin vaak niet). En ook op servers waar de promod gebruikt wordt zoals bij H2K waar ik al eens eerder over gepost heb, gebruiken ze eigenlijk alleen maar de AK47. Ik kan de geluiden van alle wapens op afstand wel onderscheiden maar ik hoorde niet een ander wapen, geen M4, geen G3, niks...

En in close combat kom je vaak als winnaar uit de strijd door zijn grote damage t.o.v. andere wapens als je tegelijk vuurt.

Maar ja, iedereen kan wel aangeven wat hij het beste wapen vindt, als jij erg goed uit de voeten kunt met een Scorpion met silencer bv. dan moet je dat vooral doen. Niet voor niks dit voorbeeld want ik heb hier eens iemand mee zien pwnen op onze server dat ik dacht: "Ik ga dat wapen ook gebruiken". Beviel mij totaal niet... het blijft toch je persoonlijke voorkeur.
Het blijft idd een zeer persoonlijke keuze, ik pwnde (ik speel nu niet meer) altijd hard met een AK47-U en een P90 (maar daar kan iedereen mee pwnen). Een AK47 beviel mij toch minder. Ik was ook een echte rusher, geen sniper (behalve op overgrown maar dan met een echt snipe wapen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
AK74u is inderdaad een stuk beter - op de close range/rush in ieder geval. Voor de afstand zul je wellicht wat meer aan de AK47 hebben. Ik vind de M4 dan toch fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Drawer schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 00:14:
Staat soms in de titel van de server als je hem bekijkt in Xfire of een of andere server-site. ;)
Even een aantal promod-servers:
80.239.200.196:32960
80.239.200.173:32960
85.190.9.210:28960
91.198.152.54:28960

Dat zijn ook de servers waar het niveau (thank god!) een stuk hoger ligt dan normale pubs met mensen die met G3's en m14's rondbanjeren.

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

DonMetal schreef op woensdag 24 december 2008 @ 00:21:
[...]

Even een aantal promod-servers:
80.239.200.196:32960
80.239.200.173:32960
85.190.9.210:28960
91.198.152.54:28960

Dat zijn ook de servers waar het niveau (thank god!) een stuk hoger ligt dan normale pubs met mensen die met G3's en m14's rondbanjeren.
85.17.182.69:28960 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zegt download failure while getting ../customruleset_ :?

nvm heb hem handmatig ged/l

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Je moet downloads wel aan hebben staan.
Gisteravond gejoind en download lukte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 14-09 00:29
Wel een beetje raar dat het spel in de winkel nog tekoop staat voor 59euro bij de meeste zaken.

het spel is van 2007, maar toch nog steeds zown hoge prijs. ben blij dat ik hem toen voor 35 bij CD wow heb gekocht haha.

Was ook vorig jaar, toen die uitkwam

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Kuhr89 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:55:
Wel een beetje raar dat het spel in de winkel nog tekoop staat voor 59euro bij de meeste zaken.

het spel is van 2007, maar toch nog steeds zown hoge prijs. ben blij dat ik hem toen voor 35 bij CD wow heb gekocht haha.

Was ook vorig jaar, toen die uitkwam
De Game of The Year edition ligt bij de free record shop voor fucking 70 euro!!!! Nog duurder dan World at War, ik vind dat echt ronduit belachelijk (gaat om de xbox versie). |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst de GOTY versie (pc) gekocht voor 40 euro bij de bartsmit, dat was een speciale actie. Bij andere winkels was ie rond de 59 eu

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
Eindejaarsknaller bij e-plaza, is ie alsnog 39,95 voor PC (PS3 GOTY 49,95)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Je kan voor 15EU bij een internet Key store gewoon een key kopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een klein dilemma. De scene van CoD4 en CoD5 spreken me beide wel aan, die van CoD4 iets meer. Ik heb beide games ook bij een vriend gespeeld, en CoD4 sprak me meer aan. Maar nu ben ik bang dat als ik CoD4 koop, ik dan misschien achterloop op de rest? Want gaat na een tijdje iedereen naar CoD5/CoD6 overstappen ofzo? Want dan heb ik de game voor niks gekocht omdat er niemand meer die game speelt. Of blijft er nog wel een sterke community bestaan voor de komende 2 jaar?

Volgende punt: ik vind CoD4 voor de Xbox 360 nogal duur. Voor de PC is hij wel wat goedkoper. Maar ik weet niet of mijn PC het wel aankan. Ik heb canirunit.com al geprobeerd, en daar passde alles. Maar ik wil het wel gewoon zeker weten voordat ik de game koop. Kunnen jullie mij adviseren? Hieronder mijn PC-specs.

Windows Vista Home Premium
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4600+
2,00 GB RAM
NVIDIA GeForce 7500 LE

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij gaat zeker draaien op je PC, als je alles op 'low' zet kan elke pc hem wel aan zo'n beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denk jij dat het beste is: voor de Xbox 360 of PC? Ook alvast vooruitkijkend op de toekomst enzo. De Xbox 360 heeft wel mooiere graphics.. En lijkt me wel wat fijner werken allemaal. Maar is wel wat duurder (69 euro goedkoopste die ik heb gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Je pc zal het inderdaad wel draaien, al moet je dus niet veel detail verwachten.

De community is volgens mij voor COD4 groter dan voor COD5, maar volgens jaar (als COD6 uitkomt) zal iedereen daar naartoe overstappen vermoed ik. Verder is het meer een kwestie van waar hou je van. Moderne tijd met hedendaagse wapens of WW2 met de russen of USA tegen de jappen.

Voor de 360 zijn er voor beide games demo's te downloaden dus ik zou zeggen, probeer die even en kijk dan of je een keuze kunt maken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou meer van het moderne thema. Dit zijn natuurlijk ook nieuwe wapens, ik ben die karabijnen, thompsons etc. nu wel zat.

Is er voor de Xbox 360 ook een demo dan? Heb ik nog niet kunnen vinden op de marketplace..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nee voor de Xbox is er geen demo. Maar het is nog steeds veel gespeeld op Xbox Live.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
En ik zie er de eerst komende tijd nog geen verandering in komen. Ik speel het spel nu al sinds launch veel en veel te veel, zal ook nog wel even blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijszor schreef op zondag 28 december 2008 @ 23:21:
Je kan voor 15EU bij een internet Key store gewoon een key kopen :')
heb jij een betrouwbare aanbeveling? ik heb het spel nl. wel maar wil een legale key...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:22:
...Knip...
Of blijft er nog wel een sterke community bestaan voor de komende 2 jaar?
Dat weet niemand ;) denk dat veel mensen ergens dit jaar de oversteek zullen maken naar COD:MW 2.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.