[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.292 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:30:

Maar mijn vraag is, welke perk's gebruiken jullie? Vind het altijd zo moeilijk om voor perk 2 de juiste keuze te maken.

Perk 1 - Claymore, alleen in sommige levels s het niet heel handig, de rest is onzin
Perk 2 - Increased bullet damage maar Health/Reload faster lijkt mij ook goed
Perk 3 - Zelf moord Granaat :)
Claymore is alleen leuk bij S&D en HQ imo, dan weet je gewoon dat ze er in lopen. En de rest is allesbehalve onzin, ik kies zelf meestal voor Bandolier, anders zit ik te vaak zonder ammo (ja, de standaard hoeveelheid ram ik er zo doorheen).
Perk 3, martyrdom = bah :+ Ik loop er nooit mee, en wordt er zelden door gekilled. Kwestie van doorlopen. Extreme conditioning is erg jammer. Heb niet 't idee dat ie vaak gebruikt wordt, wat jammer is, want met een SMG+EC kun je erg snel erg zijn, en dat wil nog wel 's resulteren in een vlotte kill-streak omdat men je nog niet verwacht daar, waardoor je snel een uav voor je team hebt verzameld, wat een groot voordeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
MsG schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:55:
Tja het zit in het spel en een ranked server mag niet beperkt worden. Helaas wordt in de cracked scene alle martyrdom en look a likes gebanned, ook al speel je ranked :S :).
helaas moet je niet klagen als je cracked speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De skorpion is toch gebugged en underrated? Volgens mij kan ie vreselijk ver schieten maar toch super accuraat..terwijl overaal staat dat hij voor CQC is..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Martinspire schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:50:
[..]
Ik hoop trouwens dat er naar COD nu ook een soort van Assault modus komt uit UT. Hoe vet zou het zijn om zo'n basis van de jappen aan te vallen en telkens weer nieuwe plekken moeten veroveren? Het zou erg goed passen bij het WO2 gevoel. En lijken op de SP.

Ik heb zo'n vermoeden dat dit hetgene is wat ze vannacht gaan aankondigen.
In CoD3 (ook treyarch) was een gamemode "war" wat best lijkt op Domination in CoD4. Hierbij waren er 5 vlaggen (3 bij kleine maps) waarbij steeds één neutraal was, in het begin de middelste.
Op het moment dat deze gecaptured was moest je doordruken naar de volgende vlag in vijandige basis die dan neutraal werd. Zo kwam je steeds iets verder de basis van de tegenstander in. Net als bij headquarters had je dus één punt waar alles om ging, vind ik altijd wel leuk (op de nades na :')).

Treyarch kennende zal die mode er zoiezo weer in komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Neejoh schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:26:
[...]

In CoD3 (ook treyarch) was een gamemode "war" wat best lijkt op Domination in CoD4. Hierbij waren er 5 vlaggen (3 bij kleine maps) waarbij steeds één neutraal was, in het begin de middelste.
Op het moment dat deze gecaptured was moest je doordruken naar de volgende vlag in vijandige basis die dan neutraal werd. Zo kwam je steeds iets verder de basis van de tegenstander in. Net als bij headquarters had je dus één punt waar alles om ging, vind ik altijd wel leuk (op de nades na :')).

Treyarch kennende zal die mode er zoiezo weer in komen...
War is toch anders als wat ik bedoel. Ik heb het niet over wat stomme vlaggen pakken. Maar echt een punt wat verdedigd moet worden door de ene partij en aangevallen door de andere. Als voorbeeld kun je die Assault mode van UT nemen en anders een denkbeeldige beachlanding op Omaha Beach ofzo. De ene partij, de Duitsers, moeten het strand verdedigen en de Geallieerden moeten het aanvallen en uiteindelijk een kanon vernietigen (na een aantal andere doelen te hebben voltooid).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

rabor schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:05:
Strategisch campen, geef het beestje een naampje.. het komt erop neer dat je in 1 gebiedje laf & bang als een knaagdier blijft rondkruipen totdat er iemand langskomt. M.a.w. je mist de skills om de tegenstander tactisch op te jagen of te flanken & dan uit te schakelen.

Persoonlijk vind ik campers de laagste soort van alle type spelers (bij cheaters zitten een aantal draadjes los, dus die kunnen er weinig aan doen); het is gewoon slechte etiquette, en imo ook niet het doel van dit soort games. Maargoed, niet iedereen heeft de juiste 'opvoeding' qua shooters gehad.. Meestal imiteren ze gewoon de 'beste' spelers op bepaalde servers.
haha... dat was wel de mooiste omschrijving van campers die ik gelezen heb _/-\o_

camperende snipers zijn érg vervelende, maar zijn nog een kleín beetje fair: ze moeten toch zichtbaar zijn om zicht te hebben op de vijand. Van die kakkerlakken die in spleten van gebouwen zitten om je in de rug te blaffen wanneer je langs komt lopen, krijg ik echt moordneigingen... 8)7

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:00
k3 mod en gungame zijn echt geweldige mods.

K3 is ook een erg lompe mod. Van de autoguns wordt je in killhouse helemaal gek _/-\o_ .
Gungame is vrij aardig maar als de rest net wat harder geleveld is dan zit je met dat pistool te hannesen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Ik heb een iMac mid 2007 met een HD2600Pro erin. Hij heeft een 24" scherm met een native resolutie van 1900*1200. Ik zit eraan te denken COD4 te kopen, maar dan wil ik wel weten of deze (voor mij) goed draait. Heb al wat reviews gelezen en de ene zegt dat het speelbaar is, maar niet over houdt, terwijl de andere aangeeft dat het spel perfect speelbaar is, zelfs met omhooggekrikte instellingen.

Zijn er hier al mensen die met de Macversie spelen?

Tip voor de TS: Volgens mij kunnen PC- en Mac-gamers nu samenspelen sinds de 1.7 patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Hmmm, ik heb een aantal custom maps. Die heb ik toegevoegd in de folder usermaps. Maar als ik een lan game wil opstarten kan ik de maps niet selecteren? Ik krijg in de lijst alleen maar de 'stock'maps te zien. Is het niet zo simpel of zie ik iets over het hoofd?
Nogmaals, het gaat dus om een Lan-game, niet om echt een server online te laten draaien.

Suggesties zijn welkom, a.s. zaterdag hebben we al LAN namelijk :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Mystikal schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:27:
Hmmm, ik heb een aantal custom maps. Die heb ik toegevoegd in de folder usermaps. Maar als ik een lan game wil opstarten kan ik de maps niet selecteren? Ik krijg in de lijst alleen maar de 'stock'maps te zien. Is het niet zo simpel of zie ik iets over het hoofd?
Nogmaals, het gaat dus om een Lan-game, niet om echt een server online te laten draaien.

Suggesties zijn welkom, a.s. zaterdag hebben we al LAN namelijk :P
offtopic:
Toevallig een lan van de DSB in Delft?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Arethusa schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:31:
[...]

offtopic:
Toevallig niet :P Een Lan met vrienden in Etten-Leur met als tweakers Heffi (Hefaistos) en Endless. Totaal met 11 man.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:54
Ok, ik heb ong 20K kills in totaal (6 dagen played ofzo). Start ik m'n cod op, komt er dit:

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/b17737ab8ce7106dec839ddea6c0d01ec8ee7f67.jpg

Alles weg, gouden sniper, gouden AK, alles....

Ben nu weer lvl 5...

Soort van prestige mode, maar dan anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 17:40

MsG

Forumzwerver

Ga eens naar je playerfolder en dan zie je een userprofile met een backup extensie, iets als blabla.bak geloof ik, die moet je dan hernoemen naar blabla en dan heb je hopelijk je oude account weer.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
MsG schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:11:
Ga eens naar je playerfolder en dan zie je een userprofile met een backup extensie, iets als blabla.bak geloof ik, die moet je dan hernoemen naar blabla en dan heb je hopelijk je oude account weer.
hmm ik zie niks, wel een mpdata.corrupt bestand.

Laat ik die eens proberen?

edit: als ik die probeer krijg ik weer hetzelfde scherm...

[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 29-10-2008 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 14:43

jelly

Arch Linux

Arethusa schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:31:
[...]

offtopic:
offtopic:
zowiezo gaan we toch cod4 spelen tijdens de lan van de DSB >:)

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Hoe kom je het snelste van level 1 naar 55?
Speel nu 1.5 week en ben in level 26 met free for all

Maar heb gisteren even domination gespeeld en heb het gevoel dat ik hier veel meer punten krijg, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:50:
De skorpion is toch gebugged en underrated? Volgens mij kan ie vreselijk ver schieten maar toch super accuraat..terwijl overaal staat dat hij voor CQC is..
Ik heb onlangs voor alle SMG's alle extensies gehaald, en wat mij opviel, is dat de Skorpion + ACOG nog heel accuraat is, met erg weinig geschommel van de scope. Het enige nadeel is, dat die erg snel leeg is vanwege de erg hoge rate of fire. Heb een tijdje mee gespeeld met Skorpion +ACOG + steady aim en dat werkte eigenlijk beter dan ik had verwacht. Maar het tempo waarmee dat ding leeg raakt, is me toch wat te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 14:43

jelly

Arch Linux

Versteegrob schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:58:

Maar heb gisteren even domination gespeeld en heb het gevoel dat ik hier veel meer punten krijg, klopt dit?
met S&D, domination, HQ kan je meer punten halen als je het goed doet :9 door dingen te capturen bommen te planten en bombcarriers neer te schieten.

Ik speel nu trouwens op Elite Rangers die heeft een mod gemaakt waar je spawnprotectie hebt dus geen campers en geen last stand, marty down + ~30 mappen uit cod1 & cod2 :D

[ Voor 15% gewijzigd door jelly op 30-10-2008 11:18 ]

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
Beste mannen...

Ik heb call of duty 4 helemaal grijs gespeeld bij mijn buurjongen (singleplayer)

Nu heb ik steeds meer en meer spijt dat ik deze game niet gekocht heb destijds want de multiplayer lijkt me gewoon te gek.

Maar als ik hem nu alsnog koop... Loop ik dan niet het risico dat vanaf de release van world at war niemand meer deel 4 online speelt?

En is het nog te doen om deze game (jaar oud) nu nog te kopen en beginnen met spelen.. ik ken namelijk die hele multplayermodus nog niet...

En als laatste.. waar kan ik call of duty 4 nog kopen? (voor een lagere prijs).
play.com heeft volgens mij alleen maar gebruikte versies liggen... En op andere plekken kost ie gemiddeld nog gewoon 50 euro... en die limited/nieuwe versie rond de 60/65 euro.

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:40

d_star

Maharadja of the Year :-/

Dacide schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:46:
Maar als ik hem nu alsnog koop... Loop ik dan niet het risico dat vanaf de release van world at war niemand meer deel 4 online speelt?

En is het nog te doen om deze game (jaar oud) nu nog te kopen en beginnen met spelen.. ik ken namelijk die hele multplayermodus nog niet...

play.com heeft volgens mij alleen maar gebruikte versies liggen... En op andere plekken kost ie gemiddeld nog gewoon 50 euro... en die limited/nieuwe versie rond de 60/65 euro.
Naar de reacties die ik op internet lees, en ook uitgaande van mijn eigen ervaring, heeft COD4 een mutliplayer ervaring neergezet die niet wordt geevenaard door COD:WAW. Er heerst nogal wat verdeeldheid binnen de gehele community. Sommige mensen vinden WAW niks, anderen vinden het weer wel wat. Ik denk dat COD4 online nog helemaal niet dood gaat raken. Dat zal misschien pas gebeuren zodra COD6 (van IW, de makers van COD4) gereleased wordt. Heel veel mensen zullen óf terug vallen op COD4, óf het spel blijven spelen.

Ik denk dat het Modern Warfare thema daar ook aan meehelpt, veel mensen zijn nogal ziek van WW2 thema's en spelen liever met een MP5 dan met een M1 Garand.

Ik denk zeker dat het nog te doen is om deze game te kopen en online te spelen. Tuurlijk heeft het spel een learning curve, maar maak je daar niet druk om. Investeer er even wat tijd in en binnen de kortste keren rijg je de killstreaks aan elkaar!

Het feit dat het spel nog steeds voor de originele prijs in de winkel ligt, is volgens mij te wijten aan de populariteit die het spel nog geniet. Als de vraag nog hoog is, waarom zou je dan zakken met de prijs van je spel? Toch denk ik dat de prijs wel gaat dalen zodra COD:WAW uit is. Om even antwoord te geven op je vraag: ik denk niet dat je 'm voor onder de 50 euro nu ergens kan krijgen. Het is een investering, maar die betaalt zich dubbel en dwars uit. Ikzelf heb er al dik 5 dagen aan speeltijd opzitten, en ik moet zeggen: zelfs nadat ik de beta van WAW heb gespeeld, startte ik daarna weer COD4.. Da's toch gewoon het betere spel 8)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik denk dat je het net als BF2 en BF2142 moet zien, dat bleef ook gewoon naast elkaar bestaan. Echter snap ik de kritieken op CoD 5 niet echt. Houterig? Niks van gemerkt hoor :), ik vind het prachtig.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Zelfs CODUO en COD2 kennen nog een redelijk actieve multiplayercommunity, dus over COD4 hoef je je niet druk te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:58:

Snelste is denk ik een 24/7 shipment map spelen met een redelijke populatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:35:
[...]

Snelste is denk ik een 24/7 shipment map spelen met een redelijke populatie.
Yup, dat is het snelste, zo heb ik een 2de keer mijn weg naar lvl 55 gebaand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Zit geregeld op de |SMART| servers (smart-gaming.co.uk) maar maps laden met gemiddeld 50-60Kb schiet niet op; op hun server staan wel maps als download (geen mappack helaas) en ook geen zip dus elke map moet je de files stuk voor stuk downloaden :/ Maar blijft een wereldse mod; ben er nog niet achter of je nou met 5 en/of 7 ion cannon krijgt. Net zoals UAV die soms 5-10 seconden vertraagd na 3e kill pas beschikbaar komt. Die jukebox roeleert ook (via B).

Zag de 200+ custom maps op i3d staan; sommige zoals The Rock zijn erg mooi, maar je vindt vrijwel nooit een (niet-lege) server die ze aanbiedt. Tot CoD5 er is vermaak ik me wel, tussen de 10 minuten laadtijd van nog niet gespeelde maps door...

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Vandaag COD4 voor mijn broertje (PC) en voor mij (Mac) besteld. Komt als het goed is woensdag of donderdag binnen. Kan niet wachten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Jeej *O*

Gister eindelijk (weer) Collateral Damage (Kill 2 or more enemies with a single sniper rifle bullet.) gehaald! Het voelde echt als een Royal Flush, in het jaar dat ik dit spel nu doe is dit het tweede potje waar het in gebeurde. Grappige is dat ik hem later dat potje nog eens haalde :D Moet zeggen dat ik geen sniper ben, daarom is deze meer dan welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:38

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

MsG schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:29:
Ik denk dat je het net als BF2 en BF2142 moet zien, dat bleef ook gewoon naast elkaar bestaan. Echter snap ik de kritieken op CoD 5 niet echt. Houterig? Niks van gemerkt hoor :), ik vind het prachtig.
Tja de kritieken kan ik wel begrijpen. Het is gewoon een redelijk uitgebreide mod voor Cod4, zit nog vol met bugs, speelt inderdaad " houterig ", zelfs op een snel systeem (of je moet houterig gewend zijn misschien). Cod5 haalt het lang niet in vergelijking met Cod4 vind ik.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Heb een vraagje over de levels online. Ik ben nu level 30 en straks 55.
Nu hoorde ik dat je na 55 weer opnieuw begint. Kan je dit niet uitschakelen of op andere servers spelen? Ik speel via de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Nee. Op de PS3 heb je geen losse servers waar je uit kan kiezen.

Maar wees niet bang, als je niet opnieuw wilt hoeft dit absoluut niet! Op het moment dat je lvl55 bent heb je alleen de extra keuze "prestige mode", hiermee reset je alles en begin je weer bij lvl1. Doe je dit niet, blijf je gewoon lvl55 incl. al je unlocked items etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Bedankt, dat zocht ik. Ben weer gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Neejoh schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 11:27:
Jeej *O*

Gister eindelijk (weer) Collateral Damage (Kill 2 or more enemies with a single sniper rifle bullet.) gehaald! Het voelde echt als een Royal Flush, in het jaar dat ik dit spel nu doe is dit het tweede potje waar het in gebeurde. Grappige is dat ik hem later dat potje nog eens haalde :D Moet zeggen dat ik geen sniper ben, daarom is deze meer dan welkom.
Ik had die een keer met 2 headshots, dat is pas ziek xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Dacide schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:46:
Beste mannen...

Ik heb call of duty 4 helemaal grijs gespeeld bij mijn buurjongen (singleplayer)

Nu heb ik steeds meer en meer spijt dat ik deze game niet gekocht heb destijds want de multiplayer lijkt me gewoon te gek.

Ik heb zojuist call of duty 4 gekocht....
Welke maps en modus is het fijnst om mee te beginnen en te leren spelen?

(ik ben niet zo'n hardcore gamer... en het komt allemaal behoorlijk overweldigend over... wel vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Singleplayer doen.
Daarna gewoon een free-for-all server doen met max 12 spelers en rustig de boel verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Singleplayer heb ik al 2x uitgespeeld :)
Vorig jaar al...

Tis dat ik nu pas met multiplayer begin...

Heb hele tijd team deadmatch gedaan..... zit nu op lvl 5...

vind die tsjernobyl map maar lastig :P

die met die boerderijtjes is echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacide schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 18:05:
die met die boerderijtjes is echt super.
Overgrown :) Wel een grote map met veel snipers altijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Damn wat een retevet multiplayer spel...

had ik deze game nu maar gewoon vorig jaar gekocht... zucht.

Ik vind alleen die grijze tjernobyl echt moeilijk en niet leuk.

tot nu toe alleen maar free for all en team deathmatch gedaan.. die andere waag ik me nog niet aan.. eerst ff de game beter zien door te krijgen.

Zit nu bijna op level 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:36

ikt

Heh, ik heb gisteren 20 Gamerpoints gehaald voor het ophalen van alle laptopjes op de xbox 360. Nu heb ik 980 Gamerpoints. Nu nog alleen de missie Club Mile High op Veteran uitspelen en ik heb er 1000! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Houden we het een beetje nuttig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Mile High op veteran is ziek :P Heb hem twee keer uit kunnen spelen (kon het niet laten), maar heeft me een hele avond (als in 4 uur) gekost om er door heen te kunnen. Dat is best veel als je bedenkt dat die map binnen een minuut uitgespeeld moet zijn ;)

Absoluut hét gaafste einde van een spel ever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Er zijn een aantal patches te krijgen voor COD4... Zijn deze verplichte kost om te installeren?

Ik heb het spel zaterdag gekocht...Ik kan gewoon online spelen zonder een melding dat ik moet [patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Dacide schreef op maandag 03 november 2008 @ 10:49:
Er zijn een aantal patches te krijgen voor COD4... Zijn deze verplichte kost om te installeren?

Ik heb het spel zaterdag gekocht...Ik kan gewoon online spelen zonder een melding dat ik moet [patchen.
Er zijn wel een aantal servers te vinden die nog oudere versies draaien dan de current version 1.7 maar dan moet je wel een viertal coole mapjes missen.

Er zijn een aantal oplossingen om met verschillende versies op een server te spelen:
- Je cod mapje na elke versie update kopieren en dat mapje dan een versie nummer geven bijv: cod4 - modern warfare 1.0/1.3/1.6/1.7 (zo heb je dus 3 a 4 keer je hele COD directory op je pc staan, niet echt handig mits je veel schijfruimte hebt)
- Gebruik maken van SVS altiris, klein progje voor Windows dat voor particulieren vrij te verkrijgen is, waarin je applicaties in lagen kunt opnemen. Met deze tool selecteer je dus een laag, bijv: cod4 laag + 1.7 laag, waardoor je cod versie 1.7 is. Wil je 1.0 selecteer je alleen de cod4 laag. Lees er hier en hier maar eens over

[ Voor 3% gewijzigd door loewie1984 op 03-11-2008 11:03 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ach... voor mij is het geen probleem om te patchen hoor... Maar het waren toch wel "honderden" mb's alles bijelkaar.. dus eerst netjes patch 1, dan 2, dan 3 etc...

Had geen geduld en wilde perse spelen, daarom nog niet geinstalleerd.

Anyway.. Ik knal alle patches er straks op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Handig om te vermelden dat het Windows-only is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Dacide schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:01:
Ach... voor mij is het geen probleem om te patchen hoor... Maar het waren toch wel "honderden" mb's alles bijelkaar.. dus eerst netjes patch 1, dan 2, dan 3 etc...

Had geen geduld en wilde perse spelen, daarom nog niet geinstalleerd.

Anyway.. Ik knal alle patches er straks op...
Nee je kan van 1.0 rechtstreeks naar 1.6 en daarna de 1.7 je hoeft niet het hele riedeltje af te lopen...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
ow ok.. thanks :)
Goed om te weten. Scheelt weer een lading extra werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Iemand anders last van xbox live? Kom geen lobby in, blijft hangen op "Searching for available games..." :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Woei, volgens mijn is iedereen over op CoD5 :+

Heb nu wel chille set ups met UAV-jammer en silencer om lekker rond te kruipe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

ReFresh F5 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 18:18:
Woei, volgens mijn is iedereen over op CoD5 :+
FALSE! :P Ik heb de demo beta van CoD:WW gespeeld, maar ik vind CoD4 leuker :)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:38

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik ben na een teleurstellende demo ook weer terug naar CoD4 hoor :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
d_star schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:58:
[...]

Naar de reacties die ik op internet lees, en ook uitgaande van mijn eigen ervaring, heeft COD4 een mutliplayer ervaring neergezet die niet wordt geevenaard door COD:WAW. Er heerst nogal wat verdeeldheid binnen de gehele community. Sommige mensen vinden WAW niks, anderen vinden het weer wel wat. Ik denk dat COD4 online nog helemaal niet dood gaat raken. Dat zal misschien pas gebeuren zodra COD6 (van IW, de makers van COD4) gereleased wordt. Heel veel mensen zullen óf terug vallen op COD4, óf het spel blijven spelen.

....

Het feit dat het spel nog steeds voor de originele prijs in de winkel ligt, is volgens mij te wijten aan de populariteit die het spel nog geniet. Als de vraag nog hoog is, waarom zou je dan zakken met de prijs van je spel? Toch denk ik dat de prijs wel gaat dalen zodra COD:WAW uit is. Om even antwoord te geven op je vraag: ik denk niet dat je 'm voor onder de 50 euro nu ergens kan krijgen. Het is een investering, maar die betaalt zich dubbel en dwars uit. Ikzelf heb er al dik 5 dagen aan speeltijd opzitten, en ik moet zeggen: zelfs nadat ik de beta van WAW heb gespeeld, startte ik daarna weer COD4.. Da's toch gewoon het betere spel 8)
Ja en nee.

CoD:WaW biedt naast de broodnodige variatie in de maps en settings (CoD:MW maps heb ik wel ff gezien) ook nog iets anders, namelijk:
  • Grotere maps (voor diegene die iets tactischer te werk willen gaan)
  • Geen last van meer van Vliegende Aimbots (hondjes killen is nogal eenvoudig in vergelijking tot de heli. De chopperpiloot heeft nogal de nare eigenschap als je eenmaal op de chopper geschoten hebt, je gezicht te herkennen op 100mtr afstand 8)7 En ja, ik weet dat je de heli simpelweg kan negeren, maar als niemand op de heli schiet, blijft dat ding maar rondvliegen)
  • Ik had in tegenstelling tot CoD:MW niet meer het gevoel dat ik constant rondjes was aan het lopen. (Bloc, Showdown, Backlot, Vacant)
Ik vermoed ook dat beide games gewoon naast elkaar kunnen blijven bestaan, omdat beide games een eigen specifieke doelgroep zal aanspreken.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Ik zit zonder teleurstellende demo ook nog steeds op COD4 :+
Sinds vorige week donderdag... :P Er is niet eens een Macversie van COD5, dus die proberen kan ik gewoon niet :')

• Dacide
ik heb net sinds 3 weekjes COD4 :P
dus ik wacht nog ff met deel 5.

alhoewel ik wel zeer benieuwd ben naar de single player van die.

• Wackmack
Welke perk gebruiken jullie nog voor perk 2? Ik kan echt niet kiezen.

Kies altijd voor perk 1, Bandolier
Kies altijd voor perk 2, Stopping power
Kies altijd voor perk 3, Martyrdom

Verwijderd

Meestal pak ik daar stopping power / sleight of hand / of double tap. Hangt erg van het wapen af. Double tap is op de AK74 lekker, terwijl de MP5 toch meer baat heeft bij stopping power. G36c heeft al standaard voldoende stopping power en de recoil met double tap is soms niet prettig dus pak ik daar weer vaak de sleight of hand. Sleight of hand vooral bij de rush maps, dat je even lekker snel erop af wilt rennen en een suprise! effect wil creeëren. Vooral de laatste tijd valt het me op dat dit makkelijker gaat, ze verwachten het gewoon niet dat je al zo vroeg ineens voor hun neus opduikt. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2008 15:55 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:54:
Meestal pak ik daar stopping power / sleight of hand / of double tap. Hangt erg van het wapen af. Double tap is op de AK74 lekker, terwijl de MP5 toch meer baat heeft bij stopping power. G36c heeft al standaard voldoende stopping power en de recoil met double tap is soms niet prettig dus pak ik daar weer vaak de sleight of hand. Sleight of hand vooral bij de rush maps, dat je even lekker snel erop af wilt rennen en een suprise! effect wil creeëren. Vooral de laatste tijd valt het me op dat dit makkelijker gaat, ze verwachten het gewoon niet dat je al zo vroeg ineens voor hun neus opduikt. :P
Moet je 's een SMG pakken in combinatie met Extreme Condition, paar flash grenades erbij en je feestje is compleet >:)

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Versteegrob schreef op donderdag 13 november 2008 @ 14:15:
Welke perk gebruiken jullie nog voor perk 2? Ik kan echt niet kiezen.

Kies altijd voor perk 1, Bandolier
Kies altijd voor perk 2, Stopping power
Kies altijd voor perk 3, Martyrdom
UAV Jammer is win :)

• superbassie
  • Laatst online: 12-09 21:12
Volgens mij begint het CoD 4 en 5 een beetje het Counter-Strike 1.6 en Source verhaal te worden.
Moest zelf na 4 jaar het oude CS niets van Source hebben.
Met CoD weet ik het nog niet, ben niet zo lang geleden pas begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nog slim om CoD 4 te kopen? Aangezien ik cod4 beter vind dan 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Waarom niet? Het meerendeel deelt jouw mening, CoD4 wordt echt niet gestopt hoor :).

Ik snap overigens zelf niet wat iedereen tegen CoD 5 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee vrienden van mij hebben gisteren nog CoD4 gekocht. (beide counter strike fans) .. CoD4 is niet zo 'n game die makkelijk uitsterft.. En cod5 vind ik ook slechter dan 4..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2008 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2008 @ 09:21:
Is het nog slim om CoD 4 te kopen? Aangezien ik cod4 beter vind dan 5
Hallo, alsof games na een jaartje uitgestorven zijn :P Ik heb hem een week of twee, drie geleden gekocht (weliswaar omdat de Mac-versie toen net uit was :+ ), maar er is nog zó ontzettend veel leven in de community. Duurt echt nog wel een tijdje voordat het spel dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Mei schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:56:
[...]

Hallo, alsof games na een jaartje uitgestorven zijn :P Ik heb hem een week of twee, drie geleden gekocht (weliswaar omdat de Mac-versie toen net uit was :+ ), maar er is nog zó ontzettend veel leven in de community. Duurt echt nog wel een tijdje voordat het spel dood is.
Draait de mac versie goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Super! Serieus! Heb een 24" scherm, dus 1920*1200 pixels en een Radeon HD2600Pro 256MB videokaartje. Kan het spel vloeiend op de native resolutie spelen. Geen anti aliasing. Ik kan zien dat ik dat niet ingeschakeld heb, maar echt storend is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

AA heb ik ook niet zo vaak. Is toch wel een behoorlijke aanslag op de performance, zeker op zo'n hoge reso (zit zelf ook op 1920 * 1200). Speelt inderdaad prima verder.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Indy91 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 19:16:
[...]

Ja en nee.

CoD:WaW biedt naast de broodnodige variatie in de maps en settings (CoD:MW maps heb ik wel ff gezien) ook nog iets anders, namelijk:
  • [1]Grotere maps (voor diegene die iets tactischer te werk willen gaan) [2]Geen last van meer van Vliegende Aimbots (hondjes killen is nogal eenvoudig in vergelijking tot de heli. De chopperpiloot heeft nogal de nare eigenschap als je eenmaal op de chopper geschoten hebt, je gezicht te herkennen op 100mtr afstand 8)7 En ja, ik weet dat je de heli simpelweg kan negeren, maar als niemand op de heli schiet, blijft dat ding maar rondvliegen) [3]Ik had in tegenstelling tot CoD:MW niet meer het gevoel dat ik constant rondjes was aan het lopen. (Bloc, Showdown, Backlot, Vacant)
Ik vermoed ook dat beide games gewoon naast elkaar kunnen blijven bestaan, omdat beide games een eigen specifieke doelgroep zal aanspreken.
Nu de officiele game uit is:

@1: grotere maps? Misschien de mappen Seelow, Downfall en mss nog een keer Outskirts (hoewel deze laatste twee ook al officieel zijn aangekondigd als Medium maps), maar de rest is allemaal medium maps en dus vergelijkbaar met de COD4-mappen. De small maps (Courtyard en Dome) zijn een verschrikking! Zelfs Killhouse is niet zo'n camp- en spawnkillfestijn als de map Dome.
@2: die honden zijn wel makkelijker neer te halen maar vaak zijn ze je toch net te snel af en krijg je toch een kill om je oren. Gelukkig kun je die makkelijk uitzetten of andere settings van hun naar beneden halen.
@3: Wederom misschien in Seelow, maar het feit dat je dat gevoel nu niet meer hebt in mappen als Roundhouse, Cliff etc komt omdat je de mappen nog niet goed kent, althans nog niet zo uit den treure als de mappen van COD4. Als je een paar maanden verder bent, ken je elk plantje en palmboompje en bunker en schutting en heb je ook hier weer het gevoel dat je rondjes aan het lopen bent. Als de nieuwigheid eraf is, wordt het altijd routine.

COD4 rules nog steeds. Met COD5 wil ik gewoon ff LV65 worden en ik verwacht dat ik dan weer alleen op COD4 servers te vinden ben of ze moeten een aantal zaken gaan regelen (m.n. het waardeloze, van alle kanten komende geluid). Ik kan maar niet bepalen waar die "pets pets pets-geluiden" vandaan komen als ik beschoten word. Het lijkt net of er iemand met een houten lepel op een pannetje slaat als er iemand met een bolt-action rifle of Gewehr op me aan het schieten is. Lijkt nergens op! Martyrdome in COD4 was geen enkel probleem: je hoorde die nade altijd vallen, dus OF snel doorlopen OF inhouden en je werd zelden verrast. In COD5 hoor je die nade door dat slechte geluid nooit.

Het geluid is mijn grootste ergernis, daarnaast zijn er talloze andere bugs en onvolkomenheden in COD5 die me niet echt veel spelvreugde geven aan dit spel.

Naar mijn mening steekt COD4 kwlitatief gezien met kop en schouders boven COD5 uit.

Steam || Diablo 3

Verwijderd

Mei schreef op maandag 17 november 2008 @ 14:56:
[...]
Hallo, alsof games na een jaartje uitgestorven zijn :P
de meeste wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
ik heb Cod:WaW maar ik speel hem eigenlijk niet meer, iemand die hem wil ruilen tegen Cod 4:MW

mits hij nog in perfecte staat is natuurlijk en voor de PS3 is.

[ Voor 6% gewijzigd door detonated op 21-11-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Cool, heb in 't nieuwe dashboard gekozen voor "install game to harddrive". Hopelijk load hij dan ook de multiplayer maps sneller in, ben die plaatjes inmiddels al wel een beetje zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legoblokje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 12:03

Legoblokje

Stap niet op me!

Ik heb CoD:WaW ook een paar dagen gespeeld maar ik kan me er niet erg in vinden. CoD4 komt veel gebalanceerder over zowel in maps als in wapens. Enige leuke aan CoD:WaW is de afwisseling en de vele extra's dingen zoals prestige en verschillende nades mochten van mij ook wel in (PC versie van) CoD4 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mile high club achievement binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
Heb de game op de pc nu een paar dagen, heb alleen nog de SP gedaan maar ik vind het echt waardeloos. Het is zo gigantisch dom gemaakt. AI? AI bestaat niet, AI is 1 grote aimbot. Wat je ook doet, waar je ook gaat zitten, jij bent altijd het enige wat de AI ziet en zien doen ze je altijd. Granaten? komen altijd op jouw. Hell, zelfs als je ergens loopt waar geen hond is heb je opeens een granaat op je dak. Constant respawnende AI is ook waardeloos. Komt erop neer dat je kan schieten wat je wil maar het enige waar het om draait is rushen voor het leven want met mensjes afknallen kom je nergens, knal een machine gun mannetje dood en 3sec later staat er weer 1 achter. Ook je team is nutteloos. Ik wou dat ik gewoon rambo stijl kon spelen want 1. je team doet toch geen reet voor je en 2. ze staan alleen maar in de weg. Of ze staan weer eens een deur te blocken of ze stappen weer eens fijn in je line of sight (boom! headshot, ownee, friendly fire is not tolerated. Fuck off, laat die loser dan niet voor me staan) en 3. Soms zie je het verschil niet eens tussen vriend en vijand. Kortom, weg ermee, dan weet ik tenminste waar ik op moet schieten.

Nee, ik vind het dus niks. Het heeft niks meer te maken met schieten ofzo, het is alleen steeds de doorgang vinden waar toevallig op dat moment niet 100 vijanden hun aimbotje allemaal op jouw hebben gericht.Erg frustrerend dus want wat ik doe boeit gewoon niet. Kan er 1000 afknallen en dan zit je bij wijze van spreken nogsteeds vast in hetzelfde huis omdat je van alle kanten word beschoten.

Het ziet er veder wel heel vet uit en die actie is ook vet. Volgende keer moeten ze alleen iemand inhuren met een greintje verstand die de boel wel tot een fatsoenlijk speelbare game in elkaar kan draaien.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Call of Duty wordt dan ook over het algemeen online gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t_o_c schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:18:

[...]
Het ziet er veder wel heel vet uit en die actie is ook vet. Volgende keer moeten ze alleen iemand inhuren met een greintje verstand die de boel wel tot een fatsoenlijk speelbare game in elkaar kan draaien.
Heb je het echt over CoD4:MW of over de nieuwe CoD? Dat is me niet zo duidelijk.

Ik hoop wel dat je het over spelen op Veteran hebt, want anders valt de moeilijkheid best wel mee en is het gewoon oefenen. Natuurlijk hebben die gasten aimbot, het is de pc zelf die die mannetjes bestuurt. Je bedoelt misschien dat ze te nauwkeurig schieten, maar dat heeft met de moeilijkheidsgraad te maken. Als het je echt fustreert dan moet je hem gewoon wat makkelijker zetten. Ik heb zelf het hele spel nu op Veteran uitgespeeld (Xbox) behalve dat level met die sniper bij dat reuzenrad, die nog niet eens geprobeerd op Veteran. Maar het is dus zelfs op Veteran te doen, hoewel ik soms echt gestoord werd op sommige maps. Misschien ooit nog eens, heb nu in ieder geval wel de Mile High club op Veteran.... eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 11:39:
[...]

Heb je het echt over CoD4:MW of over de nieuwe CoD? Dat is me niet zo duidelijk.
MW natuurlijk.. daar blijven de mannetjes komen als je niet zelf doorloopt. Dat vind ik ook best wel stom.. ik zat soms echt een kwartier te schieten voordat ik het doorhad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Klopt dat loze systeem zit er al in vanaf Medal of Honor. En helaas nog steeds in CoD 4. Opzich vond ik de single player best tof, maar zoiets vond ik dan wel weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:00:
Klopt dat loze systeem zit er al in vanaf Medal of Honor. En helaas nog steeds in CoD 4. Opzich vond ik de single player best tof, maar zoiets vond ik dan wel weer jammer.
Tja dan moet je gewoon ff doorlopen he. Het is natuurlijk niet heel realistisch nee. Maar anders wordt het gewoon te makkelijk. Dan loop je ff tot je vijanden ziet om vervolgens in een hoekje te gaan zitten. De rest van je team, hoe slecht ze ook zijn, moord uiteindelijk wel iedereen uit. Dan zou je daarna gewoon door kunnen lopen. Dus ach, het is niet realistisch, maar de respawntijd is nou ook weer niet zo dat ze maar in hordes blijven komen. Je moet gewoon knallen en doorlopen. En is het te moeilijk voor je, dan schakel je terug naar een lagere moeilijkheidsgraad. Daar is dat voor gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Gisteren op zoek geweest naar een volle COD4 server aangezien de meesten op dit moment nog dat (door mij iig als m inder bestempelde COD5) spelen en ik kwam de server van H2K tegen. Die clan speelt dus in clanbase en doet (als ik hun website mag geloven) aan internationale wars tegen en er zitten ook diverse internationale spelers in hun COD2, COD4 etc teams.

Heerlijke server _/-\o_ maar je moet wel een beetje kunnen spelen! Wat gaat dat SNEL! Wat een actie en snelheid, niet normaal... Geen campers, geen spawnkillers en allemaal spelers van erg hoog niveau. De server gebruikt de pro-mod en de meesten schieten met de standaard AK47 hoewel er een sniper tussen liep en: man man man wat was die vent GOED!

In de eerste map waar ik halverwege binnenkwam, kreeg ik nog een opmerking in de console te zien van: "the n00bs are having a hard time today :)" maar in de tweede map stond ik in ons team (ondanks dat ik in het verliezende team zat met 1720 - 1650) wel lekker bovenaan :P en waren ze meteen stil (wel met een negatieve k/d ratio maar ik rush atijd als een blinde het vuur in :) ). Er liepen een aantal mensen van H2K mee en later ook een van Fnatic hoorde ik van een van onze clanleden die er ook ff gespeeld heeft.

Heeft iemand hier ervaring met dit soort servers en clans? En hoe gaat dat spelen op clanbase? Moet je dan een eigen team inschrijven? Ik hoor kreten als 'ladders' e.d. Maar hoe wordt je daar op geplaatst, door wie en wie bepaalt hoe hoog je ingeschreven wordt? Wat zijn criteria om evt. bij zo'n team te kunnen spelen als H2K.
Uiteraard al wel op de site van clanbase gekeken maar daar zie ik voornamelijk info staan over op handen zijnde toernooien e.d., geen heldere uitleg over de vragen die ik net hierboven noemde.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

H2K is invite only denk ik. Ken Sanchxx van H2K wel, dit weekend nog een lan mee gehad. Je zult erg goed moeten kunnen knallen.
Ladders etc, daar staat genoeg info over op clanbase. Je moet een eigen clan hebben MET homepage. Daarna kun je jezelf inschrijven voor zo'n ladder en je begint met 1000 punten, maar dat hele systeem staat daar wel uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ok, al iets wijzer, tnx Killer_Ace.

Ik neem aan trouwens dat je met Invite Only bedoelt dat je zult moeten opvallen door je geknal en goede spel en dat je dan een invite van hun kant krijgt?

Ach, iig iets om naar toe te werken. Heb hard moeten werken op die server om mee te komen en er zit op deze manier weer uitdaging in :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-03 20:11
t_o_c schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:18:
Heb de game op de pc nu een paar dagen, heb alleen nog de SP gedaan ,,,,enzo verder,,,,
Ik ben het helemaal met je eens. En dit heeft ook niks met moeilijkheidsgraad te maken of zoiets.
Moeilijk is iets als er tactiek en denkwerk bij komt kijken.

Grafisch is het leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

KillerAce_NL schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:09:
H2K is invite only denk ik. Ken Sanchxx van H2K wel, dit weekend nog een lan mee gehad. Je zult erg goed moeten kunnen knallen.
Ladders etc, daar staat genoeg info over op clanbase. Je moet een eigen clan hebben MET homepage. Daarna kun je jezelf inschrijven voor zo'n ladder en je begint met 1000 punten, maar dat hele systeem staat daar wel uitgelegd.
Ja precies, je maakt wel meer kans als je al een beetje reputatie hebt of in andere high skilled clans hebt gespeeld. H2k is zeker niet de enige high skilled van Nederland maar wel degene met een 'vaste backbone'.
Sommige andere high skilled clans willen nog wel eens namechangen en vaak de opstelling veranderen.
Andere highskilled clans met goede organisatie, Dignitas, Speedlink, Tek9 etc..

Zelf vond ik in clans spelen het leukste om te doen, krijg je tenminste echte uitdagingen.
Maarja geldt natuurlijk niet als je tegen clans speelt die er niks van bakken.

[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 25-11-2008 14:43 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Worden officiële wars gewoon met rank 1 wapens gespeeld, dus iedereen gewoon speelt met een rank 1? Ik weet niet hoe dat met CoD4 zit...

Over die clans...grote clans kom je niet zo makkelijk in. Dan moet je inderdaad tijdens lans echt opvallen als je de kans krijgt tegen zo'n clan te spelen, of insiders van verschillende clans kennen. Dat is althans zo met Counter-Strike; neem aan dat dat met CoD4 hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

In Clanbase wars wordt vaak de Pam4 mod gebruikt. (in de ladder waar ons team active in is is dat het geval)
Je hebt een beperkt aantal keuzes in aanvullingen op je wapens en perks.
Geen uav jammer, geen 3xfrag, geen tube. en nog veel meer beperkingen.
We staan op het moment 6e in de ladder van europe :D

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

WinnieXX schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:26:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens. En dit heeft ook niks met moeilijkheidsgraad te maken of zoiets.
Moeilijk is iets als er tactiek en denkwerk bij komt kijken.

Grafisch is het leuk.
Met dom rushen red je het in ieder geval niet. Dat is flink verbeterd t.o.v. COD2. De reden dat vijanden respawnen is om te voorkomen dat jij in je hoekje iedereen door je teammates of als een watje één voor één afknalt. Het is een spel, geen werkelijkheid. Alsof je wonden in het echt na tien seconden geheeld zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Ja en door dat respawnen is het totaal geen kwestie van skill of tacktiek meer maar een kwestie van het gaatje even weten te vinden. Je team heb je sowieso geen reet aan want die lopen alleen maar in de weg. Ik speel liever alleen. De AI locked toch altijd op jouw dus of je nou wel of geen team hebt boeit ook niet zovee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Op welk niveau heb jij dan gespeeld? Ik heb hardened (geloof ik, de één-na-hoogste in ieder geval) gedaan en daar moest ik best wel op mijn bewegingen en aanvallen letten. Rushen kan al niet, daar zijn er te veel tegenstanders voor en zijn ze te goed voor neergezet. Uitzitten kan ook niet, om dat te voorkomen respawnen de tegenstanders telkens. Conclusie: je moet zelf met een beetje tactiek een weg door de map zien te vinden.

Het probleem is dit: rushen is niet leuk, want dat vereist geen nadenken, alleen spray 'n pray. Uitzitten is ook niet leuk, want daar hoef je al helemaal weinig voor te doen. Dan kan je zeuren over dat de vijanden respawnen en dat je aan je team weinig hebt, maar dat is om bovenstaande zaken te voorkomen en te zorgen dat jij actiever met het spel bezig moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Ik speel ook op die 1 na hoogste. Maar ik vind dat ik moet kunnen spelen zoals ik wil. Als ik richting een gebouw moet, maar daar zitten ventjes met mitrailleurs in, dan wil ik die eerst van een afstandje kunnen uitschakelen zodat ik niet nodeloos beschoten word. Dat laat de game mij gewoon niet toe. In plaats daarvan is het killen van vijanden volkomen nutteloos want ze respawnen toch dus de enige optie die overblijft is van huis naar huis rennen en hopen dat de AI hun aimbot eens niet op jouw gelocked heb en je niet overhoop word geschoten van 6 kanten tegelijk. Want dat is dus het probleem van dat constant respawnen. Je kan geeneens een opening voor jezelf creeeren. Dat vind ik gewoon dom. Als ik een eindeloze stroom vrijanden wil ga ik wel painkiller ofzo spelen. In een game als CoD wil ik zelf mijn tacktiek om bij een objective te kunnen komen bepalen. En daar hoort dus bij van afstand de duidelijke doelwitten eerst uitschakelen (net zoals je in het echt zou doen, waarom jezelf nodeloos in gevaar brengen?) en daarna van dichtbij de verborgen mannetjes. Ik zie ook niet in waarom ik op die manier minder betrokken zou zijn bij de game. Dat is gewoon mijn manier van spelen en ik ben voor mezelf op die manier betrokken. Ik hou helemaal niet van 1000 vijanden op 3 meter afstand vooral omdat ik het gewoon niet kan zien. Al die next gen is leuk, maar ik kan die vijanden gewoon niet meer herkennen, zit teveel in me zicht. Ook daarom wil ik gewoon eerst van afstand bezig kunnen zijn. Het is gewoon enorm dom dat dat niet kan en dat je jezelf keer op keer in respawn hemel moet begeven in de hoop niet geraakt te worden om je objective te halen. Het is helemaal geen kwestie van skill ofzo, maar van mazzel. En als ik iets haat in games dan is het wel of het van dom geluk afhangt of je je doelen wel of niet kan halen ipv van of jij goed genoeg bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t_o_c schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:46:
Ja en door dat respawnen is het totaal geen kwestie van skill of tacktiek meer maar een kwestie van het gaatje even weten te vinden. Je team heb je sowieso geen reet aan want die lopen alleen maar in de weg. Ik speel liever alleen. De AI locked toch altijd op jouw dus of je nou wel of geen team hebt boeit ook niet zovee.
Dit slaat echt nergens op hoor. Ik heb het eerst op Regular uitgespeeld, was soms moeilijk maar verder goed te doen. Daarna per level op veteran, nou DAT is pas moeilijk. Daar kun je over klagen dat het moeilijk is.
En moeilijkheidsgraad heeft er natuurlijk wel degelijk mee te maken. Alles zelfs. Op recruit kun je het zonder handen zelfs bijna halen :+

En wat bedoel je met 'ergens een gaatje weten te vinden'. Je moet gewoon gasten omver knallen en doorlopen en zo de checkpoints halen. Zonder het knallen red je het niet, dus een gaatje vinden? Zo werkt het helemaal niet.

En nee, je kunt niet zelf bepalen hoe je een level doorkomt, gewoonweg omdat je maar een route kunt volgen.
Dus als je de dat met 'taktiek' bedoelt, tja. Het is toch ook geen tactical shooter?

Ik snap niet wat je zit te klagen. Het is gewoon een tof spel. En lukt het je niet, dan moet je hem gewoon op een lagere moeilijkheidsgraad spelen. Want dan ben je niet zomaar ineens dood en heb je veel meer tijd om na te denken. En die respawntijd is echt niet 10 seconden ofzo hoor en treed alleen op als je echt te lang blijft staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t_o_c schreef op woensdag 26 november 2008 @ 09:30:
En als ik iets haat in games dan is het wel of het van dom geluk afhangt of je je doelen wel of niet kan halen ipv van of jij goed genoeg bent.
Dom geluk? Geloof mij maar, jij moet het op regular gaan spelen, en niet op hard. Dat scheelt je een hoop frustratie. En als je hem uitgespeeld hebt zou ik hem verkopen, want volgens mij is het jouw game gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

t_o_c schreef op woensdag 26 november 2008 @ 09:30:
Ik speel ook op die 1 na hoogste. Maar ik vind dat ik moet kunnen spelen zoals ik wil.
Het is COD, het is Scripted (dus de vijandenstroom veranderd pas als je een bepaald punt hebt bereikt en het is meer actiegericht ipv tactisch en van een afstand.

Don't hate the game, hate the player.
Blijkbaar is het niet jou game. Dan moet je niet de game de schuld geven, maar gewoon iets anders gaan spelen.

Ik vind het juist wel leuk om een beetje een rambo te spelen. COD is niet zo'n serieus spel als je zou denken en dat vind ik prima. Dat jij liever Brothers in Arms, Rainbow Six of iets dergelijks speelt is je eigen keuze. Maar hier is die manier van spelen niet van toepassing.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En vergeet vooral de multiplayer niet, want die is heel goed. Speel het echt al maanden, en tussen andere nieuwe games door speel ik het nog steeds regelmatig.

Je hebt overigens wel gelijk dat de enemies bijna alleen op jou schieten, dat klopt ja. Ik denk dat het anders te makkelijk werd en ze nog meer AI mannetjes moesten neerzetten om het weer op niveau te brengen. Ach, je moet het spel gewoon nemen zoals het is. En nee het is geen perfecte game, maar wel een verdomd goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Nja, weet niet waar je het over hebt, maar óf je loopt te zeiken óf het is gewoon jouw ding niet. Het blijven games en die zijn voorlopig nog behoorlijk aan een bepaald script gebonden. Verder is COD gewoon een game dat kleinschaliger is. Wil je op grote afstanden kunnen werken, koop dan Battlefield.

Sowieso loop je te zeiken, want de respawnrate is echt niet zo hoog dat je geen gaatje kan creëren om wat terrein in te nemen. Misschien speel je op een te hoog niveau, maar dan nog loop je de boel onnodig af te kraken en moet je dus een niveau lager kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Zelfs op Veteran is alles nog goed speelbaar, dus ik weet niet waarover je klaagt. Als je begint als beginner in Call of Duty is Veteran wel iets teveel van het goede, maar als je nou eenmaal veran gewend bent is het wel te doen. De enige vervelende missies zijn die met timers waar je op tijd moet zijn. Zoals Club Mile High en No Fighting In the War Room.
Over Club Mile High gesproken, wie heeft die op Vereran uitgespeeld? Ik wil voor de 1000/1000 Gamerpoints gaan, maar op Veteran spelen is bijna onmogelijk met een controller. :V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikt schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:24:
Zelfs op Veteran is alles nog goed speelbaar, dus ik weet niet waarover je klaagt. Als je begint als beginner in Call of Duty is Veteran wel iets teveel van het goede, maar als je nou eenmaal veran gewend bent is het wel te doen. De enige vervelende missies zijn die met timers waar je op tijd moet zijn. Zoals Club Mile High en No Fighting In the War Room.
Over Club Mile High gesproken, wie heeft die op Vereran uitgespeeld? Ik wil voor de 1000/1000 Gamerpoints gaan, maar op Veteran spelen is bijna onmogelijk met een controller. :V
Ik eergisteren! *O* (Op de 360)
Ik moet alleen nog die Enemy intelligency achievements (15 laptops vinden en 30 laptops vinden) en die map met die sniper bij het reuzenrad op Veteran. Dat probeer ik voorlopig nog even niet, want dat lijkt me net zo klote als Mile High Club.
Heb hiervoor alles op regular gespeeld, dus heb ook nog niet die achievement van dat je alles op hard of veteran hebt uitgespeeld. Heb nu 830/1000 GS.

Dat met die laptops doe ik nog weleens door alle mappen snel door te lopen op recruit.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Maar wat ik niet snap is waarom ik op de computer wel Mile High Club op Veteran uit kan spelen met maar 5 keer te proberen en waar ik op het einde nog zo'n 4 seconden over heb, en op de xbox ik altijd sneller doodga. (Naar mijn gevoel, want 3 kogels = dood, bij beide versies). Is er een manier om zonder XFPS met toetsenbord en muis te spelen? :D Draaien gaat sneller, richten gaat accurater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikt schreef op woensdag 26 november 2008 @ 17:05:
Maar wat ik niet snap is waarom ik op de computer wel Mile High Club op Veteran uit kan spelen met maar 5 keer te proberen en waar ik op het einde nog zo'n 4 seconden over heb, en op de xbox ik altijd sneller doodga. (Naar mijn gevoel, want 3 kogels = dood, bij beide versies). Is er een manier om zonder XFPS met toetsenbord en muis te spelen? :D Draaien gaat sneller, richten gaat accurater.
Ja ik kan niet zeggen dat het makkelijk was, maar het komt er in het kort op neer:
- In het begin maakt het niet uit of je links of rechts rusht, kan allebei redelijk snel (wel die gast in de plee knifen)
- Daarna achter de stoeltjes links bukken en flash gooien. Dan kun je daarna reloaden, want je teammaten komen eraan en de flash werkt nog ff.
- Dan gebukt lopen en schieten wat de trap af komt en achter de laatste rij stoelen.
- Dan trap op RECHTSOM en flash in de room waar je dan op uitkomt, dus niet door het deurgat naar de volgende room gooien.
- Dan schieten + rennen + bidden
- Dan volgende room alles even snel killen (lol)
- Dan flash de gang in en rennen + schieten maar vooral veel rennen want ze zijn geflashed.
- Dan hopen dat je optijd bij de deur bent en koel genoeg blijven om die gast door z'n kop te knallen
- 3 hoertjes bestellen om het te vieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Ik weet de volgorde al, en op de computer gaat het de hele tijd goed, maar de Xbox werkt me tegen. De pookjes werken niet fijn. De schiettrigger is knoppe. Ik ga eens straks kijken of ik de instellingen kan veranderen. Want een pistool werkt niet fijn op de xbox.

[ Voor 45% gewijzigd door ikt op 26-11-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Sinds rank 30 had ik eindelijk meer Kills dan Deaths!!
Wat een schijtspel is het soms :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 20:13:
Sinds rank 30 had ik eindelijk meer Kills dan Deaths!!
Wat een schijtspel is het soms :D
:D inderdaad een zware schijtspel*

*soms

Er zijn soms teveel factoren die het spel k*t maken, campers, teveel snipers, sprayers, last stand :r :r :r , martyr, noobtubes, etc. (nu zijn martyr en tubes meestal verboden op servers. maar toch zijn er mensen die ze gebruiken) en het ergste: P90 met double tap en deep impact.

Ik dacht eens, hoe voelt dat nou om eens ernstig lame te doen? Dus ik met een P90 en bijbehorende perks keihard door crossfire op een clanserver gerusht, ik stond meteen bovenaan en daar bleef ik.. dat wapen heeft geen skill nodig.. zelfs van ver spray je iemand neer zonder te aimen.. en natuurlijk springen en liggen meteen als je iemand ziet >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 20:32 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.