Ik zweer bij de AK-47, in veel situaties. Inderdaad in bursts van 2 kogels schieten en ze vallen bij bosjes.
Omdat ik veel Domination speel heb ik Extreme Conditioning, Stopping power en uiteraard Claymores (

). Double tap is bij een rifle niet nodig, daar zijn twee of 3 kogels vaak genoeg om de vijand neer te leggen.
Eerder speelde ik altijd met de M16, wat nog een overpowered wapen is, maar de laatste twee prestiges heb ik voornamelijk de AK-47 gebruikt.
Enige tip die ik je kan geven om beter te worden is bij één speltype blijven. Ik speel al jaar en dag Domination (vind ik leuker dan HQ, niet zo'n enorm nadefest

), eigenlijk al sinds de eerdere versies van CoD.
Door bij één speltype te blijven leer je veel sneller looplijnen, iets wat in mijn ogen hét belangrijkste element is om te winnen. Iedereen rent, en als je rent ben je
altijd te laat met je ADS als je iemand tegen komt. Daarnaast doen mijn claymores evil veel damage op deze routes. Soms verbaas ik me er over hoe veel mensen er in trappen, zelfs voor een tweede of derde keer.
Oh wat ik haast vergeet; mini map! Er zitten altijd tegenstanders bij met UAV/Silence, maar 't gros zie je van ver aankomen. Ik kijk gemiddeld iedere 3 seconden naar de map denk ik. Ik betrap me er wel eens op dat ik tijdens het schieten al kijk naar de map (als ik weet dat ik ongezien en rustig een kill kan maken).
Maar goed, wil je de bovenhand hebben op je vijand is het van (levens-

) belang dat je de maps door en door kent, en daardoor dus ook de looplijnen. Je tegenstander kan nog zo goed zijn, als jij hem verwacht en hij jou niet heeft een gemiddelde speler het voordeel van de twijfel.
disclaimer:
En met looplijnen kennen bedoel ik niet dat je moet gaan campen he
[
Voor 9% gewijzigd door
Neejoh op 10-10-2008 19:25
]