[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.291 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:41

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:00:
wallhack = hack om random iedereen te vinden in de map en ze zonder ze te zien af te schieten, ook door muren heen. 95% van de mensen die worden beschuldigd hiervan gebruiken hem niet ;)

Mijn fav's:

AK47 Gold met Silencer, Sleight of Hand: Lekker snel afschieten, doorrennen naar de volgende, onderweg ff snel reloaden, heerlijk. Goede power dus geen powerperk nodig. Beste aim van de non-RDS wapens imo.
tnx! Duidelijk verhaal. Hoe ga je om met de hoge recoil van de AK47? Je zegt sleight of hand voor het snel reloaden. Maar gebruik je dan ook double tap of? Wat gebruik je nog meer?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Mystikal schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:52:
..............

Verder is me eigenlijk nog steeds niet helemaal duidelijk het verschil tussen stun en flash granaat. Wat is het verschil en wat is nu eigenlijk het beste?

.................
Met een Flash word je gewoon even helemaal verblind. Met een stun kan je even niet bewegen en niet om je heen kijken, eigenlijk heel erg vertraagd, stun vind ik wat irritanter omdat als je iemand ziet langs rennen je niet snel om je heen kan kijken. En bij allebei dat irritante gepiep..doet me gewoon soms pijn aan de oren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:34

d_star

Maharadja of the Year :-/

Mystikal schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:04:
[...]

tnx! Duidelijk verhaal. Hoe ga je om met de hoge recoil van de AK47? Je zegt sleight of hand voor het snel reloaden. Maar gebruik je dan ook double tap of? Wat gebruik je nog meer?
De recoil van de AK is iets waar je aan moet wennen. Is iemand op lange tot middellange afstand, schiet dan in bursts van 2 of drie kogels. Dan is 'ie het meest precies. Is iemand dichtbij, doen dan niet eens moeite om je iron sights op te brengen en zorg dat je de perk 'Steady Aim' bij je hebt. Lekker die vuurknop ingedrukt houden en je blaast mensen ook op korte afstand gemakkelijk weg door de hoge damage van dat ding.

Oh, en als je sleight of hand gebruikt, kan je geen double tap meer gebruiken. Zitten namelijk allebei in dezelfde perk-groep.

Mijn AK-47 setup heb ik met de perks Bandolier, Stopping Power en Steady Aim. Heerlijke kit.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ook nog maar eens een vraagje: waarom veranderen op sommige servers mijn stun (of flash) granaten in smoke? Is dat een instelling? Het is me nu een paar keer overkomen en gruwelijk irritant de eerste keer. Ik kan uberhaupt zelfs nog geen smoke selecteren omdat ik daar nog geen rank voor heb.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

^^ Hmm, wat vreemd. Dat heb ik nog nooit meegemaakt, dat je stuns in smokes zijn veranderd! Sowieso zijn de smokes en stuns en flashes al vanaf dat je zelf classes kan maken instelbaar, dus ook vanaf de laagste ranks kan je een smoke instellen.

Weet je zeker dat je niet op servers inlogt waar een anti-smokes-mod draait ofzo?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

d_star schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:56:
[...]

De recoil van de AK is iets waar je aan moet wennen. Is iemand op lange tot middellange afstand, schiet dan in bursts van 2 of drie kogels. Dan is 'ie het meest precies. Is iemand dichtbij, doen dan niet eens moeite om je iron sights op te brengen en zorg dat je de perk 'Steady Aim' bij je hebt. Lekker die vuurknop ingedrukt houden en je blaast mensen ook op korte afstand gemakkelijk weg door de hoge damage van dat ding.

Oh, en als je sleight of hand gebruikt, kan je geen double tap meer gebruiken. Zitten namelijk allebei in dezelfde perk-groep.

Mijn AK-47 setup heb ik met de perks Bandolier, Stopping Power en Steady Aim. Heerlijke kit.
Zeer duidelijk verhaal en goede tips. Ik ga zeker die class ook eens op deze manier proberen.
Ik vind het altijd boeiend om over dit soort dingen te discussieren. Als je eenmaal aan het gamen bent heb je geen tijd om dit allemaal uit te zoeken of na te vragen bij medespelers. Dit werkt een stuk beter.

Wat is nu het 'beste' in het geval van dat level met die containers buiten. Veel mensen gebruiken een p90? Maar is die krachtig genoeg? Of blijven jullie bij de AK47?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Ik zweer bij de AK-47, in veel situaties. Inderdaad in bursts van 2 kogels schieten en ze vallen bij bosjes.
Omdat ik veel Domination speel heb ik Extreme Conditioning, Stopping power en uiteraard Claymores (_O_). Double tap is bij een rifle niet nodig, daar zijn twee of 3 kogels vaak genoeg om de vijand neer te leggen.
Eerder speelde ik altijd met de M16, wat nog een overpowered wapen is, maar de laatste twee prestiges heb ik voornamelijk de AK-47 gebruikt.

Enige tip die ik je kan geven om beter te worden is bij één speltype blijven. Ik speel al jaar en dag Domination (vind ik leuker dan HQ, niet zo'n enorm nadefest ;)), eigenlijk al sinds de eerdere versies van CoD.
Door bij één speltype te blijven leer je veel sneller looplijnen, iets wat in mijn ogen hét belangrijkste element is om te winnen. Iedereen rent, en als je rent ben je altijd te laat met je ADS als je iemand tegen komt. Daarnaast doen mijn claymores evil veel damage op deze routes. Soms verbaas ik me er over hoe veel mensen er in trappen, zelfs voor een tweede of derde keer.

Oh wat ik haast vergeet; mini map! Er zitten altijd tegenstanders bij met UAV/Silence, maar 't gros zie je van ver aankomen. Ik kijk gemiddeld iedere 3 seconden naar de map denk ik. Ik betrap me er wel eens op dat ik tijdens het schieten al kijk naar de map (als ik weet dat ik ongezien en rustig een kill kan maken).

Maar goed, wil je de bovenhand hebben op je vijand is het van (levens- ;)) belang dat je de maps door en door kent, en daardoor dus ook de looplijnen. Je tegenstander kan nog zo goed zijn, als jij hem verwacht en hij jou niet heeft een gemiddelde speler het voordeel van de twijfel.

disclaimer:
En met looplijnen kennen bedoel ik niet dat je moet gaan campen he :')

[ Voor 9% gewijzigd door Neejoh op 10-10-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
wanneer kunnen we met z'n allen spelen op het PS3 network en hoe gaat dit in zijn werk???
Ben beetje newbie maar lijkt mij wel leuk om eens met nl. te spelen?

Thnx

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
l0n3w012ph schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:10:
Dus wat heeft jullie voorkeur: stock of modded/custom servers?
Ik speel de laatste tijd erg veel modded/custom servers. Er zitten echt een aantal ontzettend gave tussen. Zoek maar eens op de Hardcore server van |SMART|, die is bijna helemaal custom. Je hebt muziek en je speelt electro loverz tegen rock rebelz, met je eigen muziek. Je krijgt airstrikes als ion canons. Je kan ipv heli's een meteorietenregen krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Oww klinkt vet :D
Heb je het IP?
Ik vind custommaps btw wel leuk, maar idd jammer dat ze tegenwoordig zo groot zijn.
Het valt erg op dat er (in tegenstelling tot cod UO) zo weinig andere maps te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
193.47.83.233:28934
|SMART| HARDCORE NEW MAPS!

Erg vette server. Maps zijn zo'n 35-45mb/stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
-nickx- schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:47:
wanneer kunnen we met z'n allen spelen op het PS3 network en hoe gaat dit in zijn werk???
Ben beetje newbie maar lijkt mij wel leuk om eens met nl. te spelen?

Thnx
Zelf een X360 dus dat gaat niet lukken ;) Zelf wil ik ook wel wat vaker met GoTers spelen, maar tot nu toe is er weinig animo voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Drawer schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 13:51:

wat een zieke mods! ziet echt vet uit allemaal :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HydroDiOxide
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-08 10:04
Ik ben op zoek naar een lijst met alle mogelijke instellingen die te doen zijn (en de manier waarop je ze moet instellen) in een COD4 server config bestand (xxx.cfg). Ik heb al een aantal van die cfg bestandjes gemaakt op basis van cfg's die ik van internet heb geplukt. Daarmee kom je een eind, maar ik zou graag een lijst hebben van alle instellingen die te doen zijn.

Iemand enig idee waar dit te halen is? Ik heb me suf gegoogled, maar de combinatie 'volledige lijst en wijze van instellen' heb ik niet kunnen vinden.

"Overspecialize and you breed in weakness..." Major Motoko Kusanagi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

Beetje jammer van de "tragere" downloadsnelheid, blijft steken op zo'n 163KB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:55
Neejoh schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 17:15:
[...]
Zelf een X360 dus dat gaat niet lukken ;) Zelf wil ik ook wel wat vaker met GoTers spelen, maar tot nu toe is er weinig animo voor.
Ik speel dagelijks online(op de 360 uiteraard) en denk veel mensen met mij, alleen komen vooral pc gamers hier denk ik.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Heeft iemand hier ervaring met Cod4 Servers? Of pings in het algemeen?

Ik heb hier een 20mbit verbinding thuis en mijn ping naar verschillende COD4 servers zijn + - 50ms.

Andere games zoals cstrike geven me een ping van 20-30ms.

Is dit gewoon de engine die mij een verkeerd beeld geeft? Ik heb tevens een COD4 server in een datacenter aangezet op een 1000mbit verbinding en deze geeft mij ook een 50-80ping.

Is dit eventueel mijn game config of ervaren jullie hetzelfde?

Indien jullie dit probleem niet hebben, zou één van jullie kunnen connecten naar :

93.190.140.118:28960 en kijken wat voor ping je hier hebt in game? HLSW geeft overigens een goede ping.. maar ingame is het een ander verhaal :(

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Ik krijg een ping van rond de 27-29 daar. Zat er alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46

LoL, het downloaden duurt zo lang dat ik alleen maar mappen aan het downloaden ben.. ben nu al aan de 9e bezig & heb nog geen seconde gespeeld..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Drawer schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:41:
Ik krijg een ping van rond de 27-29 daar. Zat er alleen.
Bedankt voor het checken, wel vreemd dat ik daar dan een pign van 50-90 ms heb.. met een 20mbit verbinding..

Zijn er misschien settings op je router of in COD4 nodig om dit te voorkomen?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
rabor schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:58:
[...]
LoL, het downloaden duurt zo lang dat ik alleen maar mappen aan het downloaden ben.. ben nu al aan de 9e bezig & heb nog geen seconde gespeeld..
Ja. :D Maar ach, daarna heb je ze wel en kan je tot een nieuwe map wissel weer de hele tijd spelen. :)

Heb trouwens nog een leuke gevonden, zombie-mod maar de zombies zijn dan bots en voor het killen van die zombies krijg je geld waarmee je wapens en ammo koopt. :)

Servernaam[BTD Test Server] No.1
Server-IP 217.146.84.250:32000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Drawer schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:06:
[...]

Ja. :D Maar ach, daarna heb je ze wel en kan je tot een nieuwe map wissel weer de hele tijd spelen. :)

Heb trouwens nog een leuke gevonden, zombie-mod maar de zombies zijn dan bots en voor het killen van die zombies krijg je geld waarmee je wapens en ammo koopt. :)

Servernaam[BTD Test Server] No.1
Server-IP 217.146.84.250:32000
SMART is toch wel een server voor PC? Ik krijn nl constant de foutmelding:

CL_CGameNeedsServerCommand: A reliable command was cycled out

Ik speel best regelmatig op verschillende servers waaronder 4 verschillende custom-types, maar deze melding heb ik nog nooit eerder gehad.. Iemand een idee?

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
rabor schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:15:
[...]
SMART is toch wel een server voor PC? Ik krijn nl constant de foutmelding:

CL_CGameNeedsServerCommand: A reliable command was cycled out

Ik speel best regelmatig op verschillende servers waaronder 4 verschillende custom-types, maar deze melding heb ik nog nooit eerder gehad.. Iemand een idee?
Jawel. Dan heeft er te lange tijd gezeten tussen het op server komen en het ingame gaan. Ligt aan map downloads. Moet je eventjes /reconnect doen in console en dan laadt ie de net gedownloadde map opnieuw in en werkt het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Workaholic schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:00:

Heeft iemand hier ervaring met Cod4 Servers? Of pings in het algemeen?

Ik heb hier een 20mbit verbinding thuis en mijn ping naar verschillende COD4 servers zijn + - 50ms.
Die 20Mbit is ADSL2+, lijkt me? Daarmee heb je sowieso een hogere ping. 50ms is daarmee vrij normaal, dus in ieder geval ligt dat niet aan een instelling van jouw kant.

Het kan echter ook voor een deel aan je hardware liggen. Een sneller systeem heeft doorgaans ook een iets betere ping ingame. Het verschil tussen mijn hoofdsysteem en server is meestal rond de 15ms.
Indien jullie dit probleem niet hebben, zou één van jullie kunnen connecten naar :

93.190.140.118:28960 en kijken wat voor ping je hier hebt in game?
Met een kabelverbinding heeft mijn hoofdsysteem daar ingame een ping van 25. Mijn server 40ms.

[ Voor 19% gewijzigd door Rone op 13-10-2008 13:38 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
rabor schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:58:
[...]
LOL ik kom ook niet boven de 15 a 25Kb uit ;-) ach binnen een dag hebben we alle mappen want voordat hij binnen is is de server al twee games verder 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Drawer schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:31:
[...]

Jawel. Dan heeft er te lange tijd gezeten tussen het op server komen en het ingame gaan. Ligt aan map downloads. Moet je eventjes /reconnect doen in console en dan laadt ie de net gedownloadde map opnieuw in en werkt het. :)
Check! Ik was er al achtergekomen via het Smart-forum, maar tnx iig.

Is er trouwens een verschil tussen de Ion-cannon na 5 kills & 7 kills, of zijn die even sterk?

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Uhm, je krijgt als het goed is geen Ion-cannon bij 5 kills... Pas bij 7. Je hebt rampage bij 5, maar krijgt dan niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Oh ok, ging het waarschijnlijk te snel achter elkaar dat ik het niet goed zag.

Wel leuke maps, jammer dat ik steeds 6 minuten moet wachten voor die binnen is.. heb ik een keertje tijd om te spelen..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
r00n schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:32:
[...]

Die 20Mbit is ADSL2+, lijkt me? Daarmee heb je sowieso een hogere ping. 50ms is daarmee vrij normaal, dus in ieder geval ligt dat niet aan een instelling van jouw kant.

Het kan echter ook voor een deel aan je hardware liggen. Een sneller systeem heeft doorgaans ook een iets betere ping ingame. Het verschil tussen mijn hoofdsysteem en server is meestal rond de 15ms.

[...]

Met een kabelverbinding heeft mijn hoofdsysteem daar ingame een ping van 25. Mijn server 40ms.
20mbit kabel :) Ik heb met andere spellen (minder zwaar als cod4) een ping van 15-20 ms op de online servers met een snelle verbinding.

Bij cod4 servers ligt dit hoger helaas. Zou je voor alle zekerheid ook jouw ping op de voglende server kunnen testen als vergelijking? :
93.190.140.118:28960

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Workaholic schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:38:

Zou je voor alle zekerheid ook jouw ping op de voglende server kunnen testen als vergelijking? :
93.190.140.118:28960
Dat is hetzelfde IP-adres. Maar goed, aangezien dit zich alleen bij CoD4 voordoet zou je eens een herinstallatie kunnen proberen. Als je dan nog dezelfde pings krijgt is er weinig aan te doen en zul je ermee moeten leren leven. Verder is dit natuurlijk SGD en niet SPV. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Rone op 13-10-2008 16:24 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Ik wil CoD4 nomineren voor het spel waar het meest in gebitched wordt :P Het is ongelovelijk, alles wat je doet is fout.
  • Maakt niet uit welke perk je gebruikt > instant bitch
  • Maakt niet uit welke guns/rifles je gebruikt > instant bitch
  • Twaalf jarig jongetje online? > instant bitch
  • beat by a girl? > instant bitch
  • Frans, Brits of Amerikaans > instant bitch
Ik hou wijzelijk m'n mond in de lobbies want anders krijg ik altijd ruzie met die mongolen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:22

MsG

Forumzwerver

Moet je es wat vaker op cracked servers spelen. Heb nooit ergens last van :P

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

MsG schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:46:
Moet je es wat vaker op cracked servers spelen. Heb nooit ergens last van :P
Sowieso is iedereen op een Cracked server al een bitch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Een spel als COD hoor je idd te kopen ;)
Wat me wel opvalt is dat bijna niemand meer interactie met elkaar heeft via chat oid.
Vroegah in tijden van Q3 en Unreal Tournametn (1) was dat echt veel meer.. Zelfs Counterstrike heeft nu nog meer chats.
Vind het wel jammer hoor, als je hier iets zegt word er vaak niet gereageerd of het is bot.
Eerst wilde ik mn fps laten zien via mn command. Werd het bericht verstuurd via de chat, iets van "Draw_FPS1" oid. Gaat er meteen zo'n zielo klagen "CHEATER, HACKER"....... o_0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee om een helicopter in call of duty 4 zwakker te maken in je server?
En weet iemand een war mod die je gemakkelijk aan en uit kan zetten met in je cfg bestand te zetten 0 of 1.
Tevens een site om mijn punkbuster in te stellen voor cheaters.

Groetjes jessica

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Een simpele Google-suggestie is misschien wat flauw, maar het werkt nog altijd goed ;)

Maar als je dat doet Jessica en je tikt in Google in: chopper settings + COD4 kom je wel ergens een stukje server.cfg tegen die je in je server.cfg kunt plakken en je chopper settings kunt aanpassen. Zo heb ik het ook gevonden en ik zit hier nu op mijn werk anders had ik dat stukje hier wel ff gepost. Daarmee hebben wij nu de settings zo ingesteld dat de chopper met 1 schot neergaat, maar je kunt hem ook maar een paar seconden laten vliegen of de turret_rounds aanpassen waardoor hij maar 1 of 5 of 10 patronen verschiet of wat je maar wilt.

Een mod aan of uitzetten in je server.cfg zal volgens mij niet werken. De mod start je of stop je door in je start.sh file toe te voegen in de startregel: +exec_pam4 o.i.d. (Ik weet het nu ff niet uit mijn hoofd maar op het forum van i3d staan hier bijzonder goede tutorials over, op andere ook wel maar ik heb ze daar gevonden dus ik wil hier absoluut geen reclame maken voor i3d beste moderator ;) ). Als je die dan weer wilt uitschakelen moet je dat stukje er weer uithalen, je gewijzigde start.sh file weer uploaden in de root van je gameserver en de server herstarten.

Een site om je Punkbuster in te stellen? Punkbuster staat waarschijnlijk al aan in je server.cfg met de optie enable_punbuster 1 maar als je je instellingen verder wilt verfijnen voor Punkbuster kan ik je alleen maar aanraden om de site www.pbbans.com goed door te nemen. Lees de handleiding voor de PBBans_Hub_Setup_guide goed door en volg de stappen die daarin staan. Je kunt na de tijd de standaard instellingen van de file pbsv.cfg verder aanpassen met allerlei checks op cvars, md5-tool checks. Ik heb de cfg van een clan gekregen die de instellingen zoveel mogelijk van clanbase heeft overgenomen en dus vrij strikt is. Mocht je daar behoefte aan hebben dan kan ik je die ook wel doen toekomen. Sommige zijn zelfs wel erg strikt, zo was de optie r_lodscalerigid op maximaal 1 gezet en sommigen hebben op de een of andere maniet die standaard op 2 staan dus die hebben we verlaagd om die mensen niet standaard een kick te laten krijgen.
De optie om je server streamend te maken staat in die handleiding ook allemaal beschreven en dat werkt met een welkom message van pbbans erg goed :) Sommigen vertrekken meteen als ze zien dat wij streamen naar pbbans om geen global GUID ban te krijgen. Het streamend maken doe je door middel van het aanmelden van je server en de eerste stap in de handleiding van de PB_Hub te volbrengen.
Het kost je wat tijd om je ermee vertrouwd te maken maar het werkt wel en is de moeite waard.

Succes!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey,

Bedankt!
Eindelijk iemand die normaal antwoord geeft als ik wat wil vragen.
Ik ben je erg dankbaar.

groetjes jessica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:33

Sargan

Filmfreak...

Neejoh schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:42:
Ik wil CoD4 nomineren voor het spel waar het meest in gebitched wordt :P Het is ongelovelijk, alles wat je doet is fout.
  • Maakt niet uit welke perk je gebruikt > instant bitch
  • Maakt niet uit welke guns/rifles je gebruikt > instant bitch
  • Twaalf jarig jongetje online? > instant bitch
  • beat by a girl? > instant bitch
  • Frans, Brits of Amerikaans > instant bitch
Ik hou wijzelijk m'n mond in de lobbies want anders krijg ik altijd ruzie met die mongolen :P
Zeer mee eens!
Ik merk het vooral met de wapens, het maakt niet uit met welk wapen je speelt:
P90 dan ben je een P90 noob, RPD= RPD noob, M4= M4 noob, enz. enz. :O

Trouwens een paar weken geleden schreef ik hier dat ik meer deaths dan kills had...niet meer dus, op de een of andere manier loopt het nu erg lekker, laatst zelf een pot gespeeld waarin ik 40 kills had en maar 6 deaths en dat terwijl ik echt een rusher ben. Heb nu ook vaak airstrikes en helicopters, deze resultaten haal ik wel in de Hardcore mode, in de normale mode heb ik wat meer moeite 8)7

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 13:59:
Heey,

Bedankt!
Eindelijk iemand die normaal antwoord geeft als ik wat wil vragen.
Ik ben je erg dankbaar.

groetjes jessica
Als jij een server hebt met een zwakke heli, dan ga ik bij jou in de server spelen :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 14:43

jelly

Arch Linux

Sargan schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 08:34:
[...]

Zeer mee eens!

Trouwens een paar weken geleden schreef ik hier dat ik meer deaths dan kills had...niet meer dus, op de een of andere manier loopt het nu erg lekker, laatst zelf een pot gespeeld waarin ik 40 kills had en maar 6 deaths en dat terwijl ik echt een rusher ben. Heb nu ook vaak airstrikes en helicopters, deze resultaten haal ik wel in de Hardcore mode, in de normale mode heb ik wat meer moeite 8)7
Ja ... ach je moet je ook niet aan al te veel dingen ergeren, dan wordt het alleen maar erger. Bij mij gaat het een stukje minder, af en toe naaiend gekilld door campers die achter een deur staan enz. zelf speel ik het voor de lol dus maak ik me er niet zo druk om.

Vandaag heb ik wel wat leuks geprobeerd, in alle classen een ak te gebruiken werkt best goed, je kan er mee rushen, silenced is hij ook perfect. Het fijnst vind ik hem zonder attachments. Om het verder over wapens te hebben dit zijn toch echt vind ik de beste wapens:
-AK, P90 (overpowerd), M4, G36c, G3 (heerlijk singleshot afstandswapen), uzi de rest gebruik ik niet zoveel af en toe gebruik ik snipe rifles maar niet echt vaak de lmg's eigenlijk nooit dat komt meer omdat ik een rusher ben.

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Ik ben nu de laatste tijd bezig om met een silence G3 te snipen. Gaat echt heerlijk. Vooral op een aantal custom maps die ik speel kan je daarmee geweldig uit de voeten en haal ik soms tot in de 40 tegen enkele deaths. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Ik kan niet goed overweg met de G3, ik hou er van om twee tot 3 bursts snel achter elkaar te doen. Bij de G3 is dan de verzaaïng te groot :/
Ben nu wel bezig met het halen van alle challenges, dus ook de G3 zal er straks aan moeten geloven. Hoop dat ik er straks wat beter mee overweg kan!

[edit]
En normaal gesproken is de G3 full-automatic als in de singleplayer, ik denk dat ze dat in de multiplayer niet toegestaan hebben omdat hij dan echt overpowered zou zijn :P

[ Voor 23% gewijzigd door Neejoh op 19-10-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

Drawer schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:21:
Ik ben nu de laatste tijd bezig om met een silence G3 te snipen. Gaat echt heerlijk. Vooral op een aantal custom maps die ik speel kan je daarmee geweldig uit de voeten en haal ik soms tot in de 40 tegen enkele deaths. :)
G3 & silencer is een mooie combinatie ik vind hem ook fijner dan de M14 daarmee ga ik snel 'raggen' net zoals met de M21. Ik speel hardcore en daardoor is het ook one shot one kill behalve met last stand -.-

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Heeft er iemand hier het G15 keyboard (blue blacklight)?

Volgens de logitechsite is de laatste G15 driver voor Vista ook ondersteuning voor CoD4. helaas gebeurt er weinig op mijn LCD scherm.. iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Beetje googlen moet je er wel uitkomen, zelf heb ik geen G15 dus kan het niet testen voor je.

clique, en probeer uit! :)
Na even snel lezen lijken er problemen te zijn met CoD4 patch 1.7 maar ik heb geen zin om het uit te zoeken als ik het toch zelf niet kan proberen ;) Goodluck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Neejoh schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 17:16:
Beetje googlen moet je er wel uitkomen, zelf heb ik geen G15 dus kan het niet testen voor je.

clique, en probeer uit! :)
Na even snel lezen lijken er problemen te zijn met CoD4 patch 1.7 maar ik heb geen zin om het uit te zoeken als ik het toch zelf niet kan proberen ;) Goodluck!
bedankt voor de link! de mod werkt wel, maar niet goed. ik neus wel ff verder op die website. dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 09:02:
[...]

Als jij een server hebt met een zwakke heli, dan ga ik bij jou in de server spelen :9
Ik ben er nog steeds mee bezig haha.
Ben nu druk bezig met pam4 mod in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 22:32
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:20:
[...]

Ik ben er nog steeds mee bezig haha.
Ben nu druk bezig met pam4 mod in te stellen.
Pam4 zit helemaal geen heli in :) maar waarom pam4, de meeste leagues zijn toch over naar de promod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcg_nl schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:48:
[...]

Pam4 zit helemaal geen heli in :) maar waarom pam4, de meeste leagues zijn toch over naar de promod?
Ik bedoelde voor mijn private server :).
Oh? Dus promod is beter of? Sorry ik heb weinig verstand daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 22:32
Wat beter is laat ik even in het midden, waar wil je de private server voor gebruiken? Gewoon af en toe wat funwars spelen, of echt een ESL of CB meedoen. Indien het laatste zou ik naar promod overstappen. (en de server laten streamen naar GV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AldoRaine
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 31-08 14:23
Sargan schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 08:34:
[...]

Zeer mee eens!

Ik heb geen problemen met wapens, maar mensen die no skill perks zoals Martyrdom/Last stand/Grenade launcher gebruiken kan ik niet echt respecteren. En campers al helemaal niet.

Ik ben ook een echte rusher, alleen de laatste tijd met een m40a3+deagle, en dan Bomb squad/Uav jammer/Dead silence, aangezien mijn kills 3,5 keer zo hoog zijn als mijn deaths was t weer tijd voor iets nieuws, en rushen met een sniper/deagle heeft wel wat.

//Edit, wat ik persoonlijk echt no skill vind zijn mensen die claymores in de deuropening plaatsen om daarna ergens in een hoekje te gaan zitten wachten, maar dat is mijn mening.

[ Voor 7% gewijzigd door AldoRaine op 20-10-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter campen dan als een idioot het velt in rennen haha.
Ach Marty Bomb is gewoon lekker voor je score, maar met ben je heus geen noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcg_nl schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:10:
Wat beter is laat ik even in het midden, waar wil je de private server voor gebruiken? Gewoon af en toe wat funwars spelen, of echt een ESL of CB meedoen. Indien het laatste zou ik naar promod overstappen. (en de server laten streamen naar GV)
Hey bedankt voor je reply..
Eerst wil ik met de jongens wat gaan oefenen, meer fun war en later op CB.
Dus dan kan ik makkelijk de PAM4 gebruien voor nu en dan te spelen.
Ik zit nog steeds uit te vogelen wat je allemaal voor commands moet gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Ik vind de combinatie van UAV Jammer en Dead Silence anders behoorlijk "noob". Mensen die denken dat ze stealth kunnen zijn in dit spel 8)7 Het plaatje is natuurlijk helemaal compleet als ze een wapen met een silencer hebben. Ik kom in elk potje dat ik speel wel zo'n gozer tegen, samen met gehurkt lopen :') Don't get wrong, die perks zijn inderdaad erg goed, maar samen... gebruik eens Stopping Power of Extreme Conditioning, als je een rusher bent :)

Ik heb verder geen moeite met mensen die Last Stand, Martyrdom of zelfs een grenade launcher gebruiken, moeten zij weten. Het zit immers in het spel en ik kan het ook elk moment gebruiken als ik dat wil. Iemand die zeer snel en accuraat is met Last Stand zie je maar weinig, dus als je gewoon door blijft schieten, gaan ze gewoon dood net als elke andere speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:29:
Ik vind de combinatie van UAV Jammer en Dead Silence anders behoorlijk "noob". Mensen die denken dat ze stealth kunnen zijn in dit spel 8)7 Het plaatje is natuurlijk helemaal compleet als ze een wapen met een ......
Iedereen heeft toch zijn eigen skill?? Iedereen is goed in wat hij doet.
Ze zeggen ook heel vaak bunny enzo, lekker belangrijk toch als je jump?
Ik doe het ook vaak, maar is meer als een soort reactie haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:33

OMD

Ik vind de combinatie van UAV Jammer en Dead Silence anders behoorlijk "noob". Mensen die denken dat ze stealth kunnen zijn in dit spel 8)7 Het plaatje is natuurlijk helemaal compleet als ze een wapen met een silencer hebben. Ik kom in elk potje dat ik speel wel zo'n gozer tegen, samen met gehurkt lopen :') Don't get wrong, die perks zijn inderdaad erg goed, maar samen... gebruik eens Stopping Power of Extreme Conditioning, als je een rusher bent :)

Ik heb verder geen moeite met mensen die Last Stand, Martyrdom of zelfs een grenade launcher gebruiken, moeten zij weten. Het zit immers in het spel en ik kan het ook elk moment gebruiken als ik dat wil. Iemand die zeer snel en accuraat is met Last Stand zie je maar weinig, dus als je gewoon door blijft schieten, gaan ze gewoon dood net als elke andere speler.
Mensen zoals jij zijn nou echt vervelend. Iedereen speelt het spel op zijn of haar manier. Lekker campen? ga je toch lekker campen, doen snipers in het echt ook alleen bewegen ze helemaal niet.
en noob betekent iemand die nieuw is, als je dead silence hebt ben je al geen newbie meer

Mensen die niet weten wat noob betekent gebruik het dan ook niet. damnz...

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik vind de combinatie van UAV Jammer en Dead Silence anders behoorlijk "noob". Mensen die denken dat ze stealth kunnen zijn in dit spel 8)7 Het plaatje is natuurlijk helemaal compleet als ze een wapen met een silencer hebben.
Wat is er mis met die setup?
Ik loop vaak gehurkt en heb een silencer (verder Stoppingpower of Double Tap en Deep Impact).
Natuurlijk afhankelijk van het level. Maar zelfs met deze setup hebben mensen soms geen idee waar ik vandaan kom.
Waarom zou een aanvulling hierop (dead silence en UAV Jam) dan stom zijn?
Als je het goed gebruikt werkt het wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De UAV Jammer icm Dead Silence is gewoon erg goed aangezien vrijwel iedereen enkel let op z'n radar -> geen stipje, geen tegenstander-instelling. Juist dan kun je mensen mooi verrassen. Dat is niet noob, dat is handig gebruik maken van je tegenstander die foute aannames maakt. Ik gebruik de combo erg veel, maar ik loop niet gehurkt, da's nutteloos :+

Silencers zijn in sommige gevallen gewoon erg handig. Je maakt niet alleen minder geluid, 't verlaagt ook de recoil van je wapen, en dat is in het geval van bijv. de G36C erg handig.

En wbt Stopping Power, dat is idd een handige perk, maar 9/10 keer gebruik ik die niet eens. Kwestie van raak schieten dan gaat je tegenstander snel genoeg neer. De meeste mensen doen enkel sproeien met Steady Aim, en die wals je zo neer, ook zonder Stopping Power. ('k gebruik zelf geen steady aim)

Persoonlijk ben ik het meest fan van Bandolier/Sleight of Hand/Extreme Cond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

OMD schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:46:
[...]

Mensen zoals jij zijn nou echt vervelend. Iedereen speelt het spel op zijn of haar manier. Lekker campen? ga je toch lekker campen, doen snipers in het echt ook alleen bewegen ze helemaal niet.
en noob betekent iemand die nieuw is, als je dead silence hebt ben je al geen newbie meer

Mensen die niet weten wat noob betekent gebruik het dan ook niet. damnz...
Noob staat vaak ook voor onwetende of dommerik. Beginners kunnen ook wel gewoon meespelen, maar hebben vaak een andere (overschatte) interpretatie van de perks, geweren of maps. Daarom lopen ze vaak ook met een K/D van 0.5 ofzo.

Ik vind het trouwens fijn dat de BAR weer gewoon een lekker hanteerbaar wapen is zoals in MOHAA. In de vorige COD's en MOH's heb je vaak een terugslag waar je U tegen zegt. Nu kun je gewoon lekker rond knallen zonder meteen weer die gun naar de zon te hebben gericht.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Martinspire schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:03:
[...]

Noob staat vaak ook voor onwetende of dommerik. Beginners kunnen ook wel gewoon meespelen, maar hebben vaak een andere (overschatte) interpretatie van de perks, geweren of maps. Daarom lopen ze vaak ook met een K/D van 0.5 ofzo.

Ik vind het trouwens fijn dat de BAR weer gewoon een lekker hanteerbaar wapen is zoals in MOHAA. In de vorige COD's en MOH's heb je vaak een terugslag waar je U tegen zegt. Nu kun je gewoon lekker rond knallen zonder meteen weer die gun naar de zon te hebben gericht.
Ik vind de grenadelauncher echt dé shizzle!

Vroegâh met RTCW: ET was ik ook goed met nadelauncher. met deze idem. waar je ook bent, ik vind je wel. helaas kan hij niet tegen een muur stuiteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:01

BaT

Ik gebruikt meestal alleen maar silenced MP5 met claymores, uav jammer en dead silence. Heerlijk een bommetje planten in broadcast en beide doorgangen met een claymore afstopppen. Meeste mensen zien die claymores wel; maar het is gewoon een handig sensor : als ie af gaat weet je waar de vijand is.

Maar een P90 met bandolier, extreme conditioning en sleight of hand is ook wel leuk ter afwisseling.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Het probleem met claymores is ook vaak dat je ze wel ziet maar het dan te laat is :P.

*Ren* Hey claymore, oooh FUCK *BOOM* :), althans dat heb ik altijd.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

MsG schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:17:
Het probleem met claymores is ook vaak dat je ze wel ziet maar het dan te laat is :P.

*Ren* Hey claymore, oooh FUCK *BOOM* :), althans dat heb ik altijd.
Same here --_-- :P

Wat ik het fijnste vind, is een RPD, met grip en steady aim :+ Even wachten nog tot ik ook double tap heb en dan gaat het écht lekker, vind ik dan :)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
[..]
I beg the differ, stealth is één van de beste tactics in dit spel. Zoals al eerder vermeld reageerd 9/10 alleen op de radar. Maps als broadcast, backlot, strike, vacant zijn echt i-de-aal om te rushen met een MP5/P90-silent + UAV jammer, 3x stun en extreme conditioning. K/D van 2.0 is dan vaak wel minimaal.
BaT schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:56:
Ik gebruikt meestal alleen maar silenced MP5 met claymores, uav jammer en dead silence. Heerlijk een bommetje planten in broadcast en beide doorgangen met een claymore afstopppen. Meeste mensen zien die claymores wel; maar het is gewoon een handig sensor : als ie af gaat weet je waar de vijand is.

Maar een P90 met bandolier, extreme conditioning en sleight of hand is ook wel leuk ter afwisseling.
Claymores zijn in mijn beleving zéker niet een handige sensor maar een zwaar dodelijk wapen. Als je ze goed weet te plaatsen (zie maar weinig mensen die dit ook echt snappen :X) is het 9/10 een kill. Hangt wel af van welke gamemode je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik speel ook heel vaak Stealth, en je merkt direct het verschil. Dead Silence gebruik ik dan weer niet, maar UAV jammer en Silencer zeker wel. Je merkt gewoon dat mensen af en toe echt niet weten waar ze het moeten zoeken :P

Ik ben hartstikke pro Perks (op die ene debiele na), omdat ze wat extra bieden, en echt wel de tactiek veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Neejoh schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 21:10:
[...]
I beg the differ, stealth is één van de beste tactics in dit spel. Zoals al eerder vermeld reageerd 9/10 alleen op de radar. Maps als broadcast, backlot, strike, vacant zijn echt i-de-aal om te rushen met een MP5/P90-silent + UAV jammer, 3x stun en extreme conditioning. K/D van 2.0 is dan vaak wel minimaal.
Ligt er maar volledig aan welke modus je speeld (ik doe bv altijd tdm) en met hoeveel man je speelt.

En ook of je op een n00b server zit of met gevorderden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Op Live kun je maar met 12 of max 18 man een map in, dat helpt ook wel. TDM doe ik niet veel maar ook daar kun je IMO prima stealth spelen. Oók tegen gevordenen. Ze zullen je misschien minder snel in paniek raken als ze je niet verwachten maar het verrassingseffect blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:33

OMD

Martinspire schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:03:
[...]

Ja oke,

Bij mij persoonlijk betekent banaan ook eigenlijk een vliegtuig. Ik vind het maar een kansloze term die gebruikt wordt voor allerlei dingen maar vaak weten de mensen nog niet eens waar ze het nou daadwerkelijk over hebben.

Er zijn mensen die gewoon niet zo goed zijn in dit soort games maar het wel gewoon onwijs gaaf vinden! Gun hen ook gewoon lekker hun potje plezier, toch?

Ik kan zelf aardig meekomen (PS3) maar af en toe ben ik ook net een dwaas die niet meer weet of die nou van voor of achter leeft :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Vanuit een topic in de huiskamer op tweakers hebben we een CoD4 server draaien maar we krijgen deze maar niet vol.

Deze is 90 % van de tijd gewoon leeg. Zijn er hier cod4 guru's die een advies kunnen geven over het opzetten van een eventuele custom server met custom maps of mods die hopelijk wat meer mensen aantrekken?

ik heb zelf weinig ervaring met dit spel en hoop daarom wat info te krijgen over wat momenteel " hot " is.

De server heeft een zeer lage ping en staat op S&D met alleen populaire maps.

[ Voor 22% gewijzigd door Workaholic op 21-10-2008 13:31 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Workaholic schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:30:
Vanuit een topic in de huiskamer op tweakers hebben we een CoD4 server draaien maar we krijgen deze maar niet vol.

Deze is 90 % van de tijd gewoon leeg. Zijn er hier cod4 guru's die een advies kunnen geven over het opzetten van een eventuele custom server met custom maps of mods die hopelijk wat meer mensen aantrekken?

ik heb zelf weinig ervaring met dit spel en hoop daarom wat info te krijgen over wat momenteel " hot " is.

Heb je het ip? Ik zou hem wel eens uit willen proberen..

kan niet in de HK :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Mijn ervaring is dat het draaien van custom maps of mods er juist voor zorgt dat er geen mensen op je server komen. Errug jammer, maar het lijkt erop alsof het overgrote merendeel van de mensen die cod4 spelen het alleen doen voor het levellen.

En dat terwijl de mods juist zoveel toevoegen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een goeie mod zeker overweeg om te gaan spelen (mits er mensen in de server zitten dan), aangezien ik al een tijdje enorm uitgekeken ben op de maps. Een goeie, veelgespeelde mod zou me zomaar weer in COD4 kunnen trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

d_star schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:52:
[...]

Mijn ervaring is dat het draaien van custom maps of mods er juist voor zorgt dat er geen mensen op je server komen. Errug jammer, maar het lijkt erop alsof het overgrote merendeel van de mensen die cod4 spelen het alleen doen voor het levellen.

En dat terwijl de mods juist zoveel toevoegen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een goeie mod zeker overweeg om te gaan spelen (mits er mensen in de server zitten dan), aangezien ik al een tijdje enorm uitgekeken ben op de maps. Een goeie, veelgespeelde mod zou me zomaar weer in COD4 kunnen trekken...
Dan moet je deze zeker eens uitproberen! Duurt op het begin wel even voordat je alles binnen hebt maar zeker de moeite waard! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Feit is gewoon dat er énorm veel COD4 servers zijn. Dan is het niet gek dat je server niet volloopt.
Mijn ervaring is dat de servers die laagdrempelig zijn, het snelste vollopen.
Het overgrote deel van de COD4 spelers wil gewoon ff inloggen en raggen. Hoe minder regels en aparte zaken, hoe sneller vol.

En tja, als je hem vol wil krijgen is het belangrijk dat er al wat mensen op spelen. Dus ook al ben je maar met zijn 3-en. Begin met spelen op die server en vaak komen er wel wat mensen bij.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je server pas erg laag in de masterbrowser list staat. Als mensen niet filteren, dan zien ze je server vaak niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
ReFresh F5 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:38:
[...]

Heb je het ip? Ik zou hem wel eens uit willen proberen..

kan niet in de HK :P
Denk dat hij het heeft over #huiskamer op IRC, daar kan iedereen in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
speel nu tijdje online en gaat steeds beter.
Ben nu level 10 en gebruik de mp5 met red dot sight alleen welke perk's zijn goed om te gebruiken?

Betere kogels? Extra health ? Kortom wat raden jullie aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik speel nu alleen nog HardCore. Speelt eigenlijk veel leuker, vooral omdat de kiddies met Martyrdome er volledig afwezig zijn. Mooie old-school potjes.

Het enige is dat je nu extra merkt hoe dramatisch het Spawn systeem is, omdat je nu bij 1 kogel dood bent, en je best vaak in een kogelregen spawned :+ Dat hebben ze bij Halo 3 toch wel een stuk beter gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kan iemand me vertellen waarom ik nu, een paar weken voor de release van CoD5 nog in 3 van de 5 servers kapotgescholden en geteamkilled word omdat 'ze 50 SD wins' moeten halen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Nou omdat jij gewoon het probleem bent van COD4. Die andere mensen zijn de spelers die het doen zoals het hoort. Dus het ligt echt aan jou :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

ixl85 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 21:52:
Nou omdat jij gewoon het probleem bent van COD4. Die andere mensen zijn de spelers die het doen zoals het hoort. Dus het ligt echt aan jou :Y
sarcasme?? :/
Schelden gebeurt bijna overal!! Echt van noobmartydown tot ... iedereen kent dat wel. Maar geteamkilld worden heb ik geen last van ik speel altijd op een server waar teamkill uitstaat + je geen martydown + last stand + tube mag gebruiken speel daar bijna altijd S&D en Sabotage dat is meestal ook een hoger niveau spelers. Ik wil niet zeggen dat ik super goed ben, heb zo me momenten :)

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Zo, afgelopen week even de mappack gekocht voor de ps3 versie, en na maanden weer eens gespeeld, _damn_ wat ben ik geowned zeg, ongelooflijk ik bak er niks meer van :D

Maar ik speel wel graag de hardcore mode, zo realistisch mogelijk, en daar zitten ook de meest 'serieus' spelende mensen, als je ze zo mag noemen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
B)
Schelden gebeurt bijna overal!! Echt van noobmartydown tot ... iedereen kent dat wel.
Ja, maar dit was echt een gevalletje van joinen, even spelen... "no game" "hey farging fag nab, no game@!!!!" "leave #$%@%#@^"
Maar geteamkilld worden heb ik geen last van ik speel altijd op een server waar teamkill uitstaat + je geen martydown + last stand + tube mag gebruiken speel daar bijna altijd S&D en Sabotage dat is meestal ook een hoger niveau spelers. Ik wil niet zeggen dat ik super goed ben, heb zo me momenten :)
Ja, maar ik ben het standaard CoD4-'genoob' een beetje zat, dus speel de laatste tijd wat vaker met teamkill, dan heb je niet zo'n last van martyrdooms, random granaten en blinde sprayers (ik speel meestal TDM). Maar dan krijg je zoiets. Ook jammer dat het volgens mij de enige Oldskool server met spelers erin was :P
scorpie schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:13:
Zo, afgelopen week even de mappack gekocht voor de ps3 versie, en na maanden weer eens gespeeld, _damn_ wat ben ik geowned zeg, ongelooflijk ik bak er niks meer van :D

Maar ik speel wel graag de hardcore mode, zo realistisch mogelijk, en daar zitten ook de meest 'serieus' spelende mensen, als je ze zo mag noemen.
Ach, je moet ook gewoon even aan de maps wennen denk ik ;)

Hardcore is inderdaad wel leuk, in de meeste servers. Een klein nadeel aan hardcore is dat - vooral waar de teamkill uit staat - je nogal eens mensen tegen komt die een geweer hebben met zoveel mogelijk kogels, omdat 1 shot toch wel 1 kill is.

[ Voor 26% gewijzigd door TheZeroorez op 22-10-2008 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nouja ik moet er wel bijzeggen dat ik ooit de sensitivity omhoog heb gegooid en daar nog steeds aan moet wennen met de ps3 controller.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik heb al meerdere servers gezien die het na een tijdje hebben opgegeven om met mods te werken. Mensen zitten er gewoon niet op te wachten en de meesten bevallen de stock maps nog altijd erg goed.

d_star schreef: Mijn ervaring is dat het draaien van custom maps of mods er juist voor zorgt dat er geen mensen op je server komen. Errug jammer, maar het lijkt erop alsof het overgrote merendeel van de mensen die cod4 spelen het alleen doen voor het levellen.

Maar op onze server, die alleen maar stock maps draait, zitten voor het grootste deel LV55 spelers, dus aan het levellen ligt het niet zo zeer. S&D is het probleem ook niet, dat is populair genoeg en als je dan nog de favoriete mappen Backlot, Strike, Crash, Crossfire, Vacant e.d. draait, ligt het maar aan een (1) ding.

Zoals al door een andere voorganger aangegeven, ligt het puur aan het feit dat je server leeg is. Dat is niet uitnodigend: niemand gaat inloggen op een lege server. Onze server is 's-avonds bijna altijd goed gevuld vanaf een uur of 5 's-avonds tot 24:00 uur maar daar heb ik in het begin heel wat voor moeten doen: clan oprichten, leden werven, site opzetten etc. Daardoor heb je wat meer leden die samen inloggen maar als admin heb ik ook nog een keer 2 cod4 copies zodat ik evt. campers op een andere pc kan speccen en aanspreken daarop. Maar daarmee kan ik dus ook metene met 2 pc's inloggen en dan komen ze vanzelf wel. dat is het enige dat je kunt/moet doen. En evt. wat extra's bieden wat anderen niet hebben: zo zijn bij ons alle perks toegestaan (zo erg is martyrdome niet, je omzeilt dat makkelijk, een tube betekent maar twee kills daarna pak je hem toch wel en last stand: ach... gewoon incasseren de 1e keer en daarna doorvuren als je hem tegenkomt), is camping niet toegestaan en controleren we er ook op en hebben we iets afgeschaft wat mensen toch vaak irriteert, m.n. in FFA: die chopper. FFA is trouwens ook net weer een gametype dat spelers vaak ff doen zo tussendoor: ff lekker raggen maar als ze dat goed bevalt, komen ze wel terug en dat gebeurde dus op een gegeven moment ook :)

Voor wat betreft de tijd: als je de cod4 server net als ik een paar maand na de release hebt opgezet, ben je of al verloren of je krijgt het zwaar om een plekje te verwerven want iedereen heeft al een paar servers in zijn favorietenlijst staan dan en die komen er ook niet meer uit. En met meer dan 20.000 servers... tja...

Dus: zo gauw COD5 uitkomt, lig ik op 14 november voor de deuren van de softwareshop en richt ik op diezelfde dag nog METEEN de server in zodat er op 14 november al op gespeeld kan worden. Ik weet zeker dat dit enorm zal schelen en kan je dat dan ook aanraden mocht je ook een cod5 server willen beginnen.

Succes iig met je server(s)!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Wat is dat toch altijd met die 'no camping' regels; ik zie het probleem niet zo. Soms (zeker met snipergun, maar soms ook als ammo bijna op is) moet/wil je wel. En als ik door 'n camper te grazen wordt genomen, dan weet ik waar ie zat - en gaat ie er zeker aan ;) Bovendien moet je gewoon killcam aanzetten daarvoor. Sommige servers laten na kill met iedereen meegluren; zo krijg je alleen maar gerush en valt er weinig tactisch te doen...

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

tweaktubbie schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:17:
Wat is dat toch altijd met die 'no camping' regels; ik zie het probleem niet zo. Soms (zeker met snipergun, maar soms ook als ammo bijna op is) moet/wil je wel. En als ik door 'n camper te grazen wordt genomen, dan weet ik waar ie zat - en gaat ie er zeker aan ;) Bovendien moet je gewoon killcam aanzetten daarvoor. Sommige servers laten na kill met iedereen meegluren; zo krijg je alleen maar gerush en valt er weinig tactisch te doen...
Zeker bij HQ (indien je hem reeds in je bezit hebt) is campen logisch. Ik ga niet naast die laptop zitten wachten totdat iemand een granaat naar binnen gooi. Nee, ik steek het veld half over zodat ik de laptop nog enigszins zie en wacht tot er mensen langs komen lopen. Die schiet ik vervolgens af.. Campen is geen probleem, als je zelf maar blijft bewegen. tubes zijn irri, maar ook niet meer dan dat. Same for martydrom. Je moet er gewoon scherp op zijn. En zoals ik vind. Perks die je een kill geven als je al dood bent, helpen je niet. Het gaat om perks die je helpen tijdens het 'nog in leven zijn'. Just my 2 cents...

Wij spelen de laatste tijd elke avond met tussen de 4-8 mensen op een server. Meestal is die codrb (oid), maar dat irriteert me. Ik wil best mensen aansporen om naar een andere server te gaan. Wij werken wel allemaal via xfire. Moet ik wel weten of het een cracked server is of niet. Een aantal van ons hebben niet het orgineel en een aantal wel..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

Mystikal schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:35:
[...]

Zeker bij HQ (indien je hem reeds in je bezit hebt) is campen logisch. Ik ga niet naast die laptop zitten wachten totdat iemand een granaat naar binnen gooi. Nee, ik steek het veld half over zodat ik de laptop nog enigszins zie en wacht tot er mensen langs komen lopen. Die schiet ik vervolgens af.. Campen is geen probleem, als je zelf maar blijft bewegen. tubes zijn irri, maar ook niet meer dan dat. Same for martydrom. Je moet er gewoon scherp op zijn. En zoals ik vind. Perks die je een kill geven als je al dood bent, helpen je niet. Het gaat om perks die je helpen tijdens het 'nog in leven zijn'. Just my 2 cents...

Wij spelen de laatste tijd elke avond met tussen de 4-8 mensen op een server. Meestal is die codrb (oid), maar dat irriteert me. Ik wil best mensen aansporen om naar een andere server te gaan. Wij werken wel allemaal via xfire. Moet ik wel weten of het een cracked server is of niet. Een aantal van ons hebben niet het orgineel en een aantal wel..
Ik vind mezelf ook meer een strategische "camper", Ik 'camp' wel maar blijf ook in beweging de tegenstanders worden toch na een tijdje ergens anders gespawnd,

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ditto. Als sniper moet je blijven bewegen. En claymores achterlaten op je oude posities. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

jelly schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:56:
[...]
Ik vind mezelf ook meer een strategische "camper", Ik 'camp' wel maar blijf ook in beweging de tegenstanders worden toch na een tijdje ergens anders gespawnd,
Dat doe ik ook vaak, zo heb ik eens iemand 3 keer kunnen killen in dezelfde kamer. >:) :P Verder loop ik standaard gehurkt, het ziet er niet uit maar lijkt me een stuk logischer dan fijn rechtop rond te lopen. Dat doe je in het echt ook niet, tenzij je graag kogels kopt ;)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

sh4d0wman schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:44:
[...]

Dat doe ik ook vaak, zo heb ik eens iemand 3 keer kunnen killen in dezelfde kamer. >:) :P Verder loop ik standaard gehurkt, het ziet er niet uit maar lijkt me een stuk logischer dan fijn rechtop rond te lopen. Dat doe je in het echt ook niet, tenzij je graag kogels kopt ;)
In een stedelijke omgeving maakt het vaak geen fuck uit. Oké, hurkend is minder verwacht maar je bent veel minder mobiel en kunt dus niet zo snel reageren op andere posities.

Kogelskoppen doen ze zoiezo niet, in het echt nemen ze cover :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Strategisch campen, geef het beestje een naampje.. het komt erop neer dat je in 1 gebiedje laf & bang als een knaagdier blijft rondkruipen totdat er iemand langskomt. M.a.w. je mist de skills om de tegenstander tactisch op te jagen of te flanken & dan uit te schakelen.

Persoonlijk vind ik campers de laagste soort van alle type spelers (bij cheaters zitten een aantal draadjes los, dus die kunnen er weinig aan doen); het is gewoon slechte etiquette, en imo ook niet het doel van dit soort games. Maargoed, niet iedereen heeft de juiste 'opvoeding' qua shooters gehad.. Meestal imiteren ze gewoon de 'beste' spelers op bepaalde servers.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Voor toevoeging aan de startpost: Nu ook voor Mac? Zie ook hier.

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 20:45

aKra

Intentionally left blank.

*knip* spam

[ Voor 95% gewijzigd door PromoX op 24-10-2008 12:47 ]

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
d_star schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:52:
[...]

Wij hebben op 1 van onze server, gungame draaien. Dat is weer wat anders, geen perks.
Je begint met een handgun en als je 2 kills maakt krijg je hetvolgende wapen, met knifen ga je een gun/level omhoog en als je zelf een mes in je rug krijgt omlaag :) Dit tot level 30 en dan moet je 2 knife kills maken :) Als er 's avonds wat mensen opzitten dan joinen er vanzelf mensen.

UNDF Custom GunGame (het is hardcore btw) 92.48.195.116:28960

[ Voor 5% gewijzigd door jordz. op 24-10-2008 12:53 ]

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
rabor schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:05:
Strategisch campen, geef het beestje een naampje.. het komt erop neer dat je in 1 gebiedje laf & bang als een knaagdier blijft rondkruipen totdat er iemand langskomt. M.a.w. je mist de skills om de tegenstander tactisch op te jagen of te flanken & dan uit te schakelen.

Persoonlijk vind ik campers de laagste soort van alle type spelers (bij cheaters zitten een aantal draadjes los, dus die kunnen er weinig aan doen); het is gewoon slechte etiquette, en imo ook niet het doel van dit soort games. Maargoed, niet iedereen heeft de juiste 'opvoeding' qua shooters gehad.. Meestal imiteren ze gewoon de 'beste' spelers op bepaalde servers.
Wat is "juiste opvoeding" en wat zijn de "beste spelers"? Rond rennende sprayende bunnies? :P

Ikzelf game zoals ik IRL ook te werk zou gaan: veel hurken, veel flanken, altijd ingezoomd schieten en als de situatie erom vraagt: campen. En dan bedoel ik niet de gehele ronde op 1 plek blijven zitten, maar ik beweeg me dan zoveel mogelijk van cover naar cover, mits de situatie dat toelaat.

Persoonlijk vind ik die gasten die constant liggen te klagen over campers, erg laag.
Maar het allerlaagste vind ik toch teamkillende spelertjes, die zich zogenaamd geroepen moeten voelen om iemand die camped op deze wijze "terecht" te wijzen. >:)

Zit ik welgeteld 2 minuten acher een mounted MG surpressive fire te geven, word ik door zo'n gastje geteamkilled, omdat hij/zij het vind dat camping not-done is! :(
Zit ik in Wetwork achter een container verstopt om de "nade regen" te vermijden, word ik camper genoemd....zielig hoor.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 13:52
Net weer een heerlijk potje gedaan en m'n max killsteak met 5 kills verbetert, van 23 naar 28. Was trouwens met ak47u (en later de p90 die ik opraapte) in creek. Was wel relaxed, want ik zat op een gegeven moment achter hun linie, dus ik schoot ze bij bosjes neer ;), daarnaast hielpen m'n chopper en airstrike ook nog aardig (chopper 4 of 5 kills en airstrike 5), alleen jammer dat ik gedood werd door zo'n random grenate die iemand gooie, maar dat is nou eenmaal het spel. M'n score was overigens 71/17, dus een K/D ratio van ong 4,1.

Dit wilde ik even kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Als iemand met een sniper zit te schieten in de bosjes dan vind ik dat geen campen. Als hij echter het hele level lang daar blijft zitten wel. Zoiezo vind ik dat je wel elke 3 minuten een andere plek moet hebben, maar goed daar is de killcam dan ook voor :+

Strategisch campen is echt een non-argument. Het is campen of het is strategisch spelen. Bij de eerste verroer je je niet en bij de 2e zorg je ervoor dat je telkens de vijand verrast. Dus niet stilzitten.

Ik zit soms ook wel eens te campen, maar dan doe ik het omdat ik een objective aan het verdedigen ben. Bij S&D, Headquarters en CTF hoort dat gewoon. Bij DM en TDM niet en daar moet je gewoon net als de rest doen: tegenstanders opzoeken, ze neerschieten. Desnoods met verrassing of hulpmiddelen (perks). En niet schijterig in een hoekje gaan zitten wachten totdat er iemand voorbij komt.

En dan zeker niet aan het einde van een match gaan lopen pronken dat je zo'n hoge K/D ratio hebt. Duhhh!!

Ik hoop trouwens dat er naar COD nu ook een soort van Assault modus komt uit UT. Hoe vet zou het zijn om zo'n basis van de jappen aan te vallen en telkens weer nieuwe plekken moeten veroveren? Het zou erg goed passen bij het WO2 gevoel. En lijken op de SP.

Ik heb zo'n vermoeden dat dit hetgene is wat ze vannacht gaan aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Zou idd wel vet zijn.
Maar dan moet het wel overzichtelijk blijven.
Iets dat in cod tot nu toe zeer goed gedaan is.
Als ik kijk naar BF (die toekomst versie) vind ik dat echt een onoverzichtelijke brei.

Zou wel vet zijn als je ergens een basis moet veroveren en je dan kan verdedigen in bunkers (en als aanvaller die bunker uitbranden met je vlammenwerper!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Speel nu de hele dag dit spel. Natuurlijk online en dan Free For All
Ben nu 12 uur bezig geweest en zit op level 23, weet niet of dit goed is.

Maar mijn vraag is, welke perk's gebruiken jullie? Vind het altijd zo moeilijk om voor perk 2 de juiste keuze te maken.

Perk 1 - Claymore, alleen in sommige levels s het niet heel handig, de rest is onzin
Perk 2 - Increased bullet damage maar Health/Reload faster lijkt mij ook goed
Perk 3 - Zelf moord Granaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Met perk 3 maak je duidelijk vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Tja het zit in het spel en een ranked server mag niet beperkt worden. Helaas wordt in de cracked scene alle martyrdom en look a likes gebanned, ook al speel je ranked :S :).

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.