[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.290 views

Verwijderd

*knip*
Alvast bedankt. Of moet ik hier een appart topic voor openen?

Ja, en dan in Spielerij - Problemen & Vragen graag :). Lees dan wel even de faq/policy om te zien waar een topicstart aan moet voldoen.

[ Voor 88% gewijzigd door PromoX op 17-09-2008 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 17:50
Dit gaat over het einde!
spoiler:
Net het spel uitgespeeld! Ongelooflijk hoe erg de verhaallijn me nog trok. Ik had dit bijna niet verwacht. Bij de laatste missie liep je met 2 vaste gasten(weet even niet meer hoe ze heten?) Zijn die nou allebei dood?

Echt een heel tof spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:34

d_star

Maharadja of the Year :-/

Thomas312 schreef op zondag 21 september 2008 @ 21:57:
Dit gaat over het einde!
spoiler:
Net het spel uitgespeeld! Ongelooflijk hoe erg de verhaallijn me nog trok. Ik had dit bijna niet verwacht. Bij de laatste missie liep je met 2 vaste gasten(weet even niet meer hoe ze heten?) Zijn die nou allebei dood?

Echt een heel tof spel!
spoiler:
Ja die zijn dood. Je bent de enige die de missie overleeft, althans, zo lijkt het.

En nou gauw multiplayer opstarten!!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
* Neejoh - night - ever - !!!one!1! (*sigh*, I know...)

M'n mojo kon vanavond niet beter. Heb denk ik 3 of 4 potjes verloren, de rest alles gewonnen. Om 19:00 begonnen en niet kunnen stoppen. Meeste potjes MVP met ratios van 3:1, 4:1 dat ik begon te twijfelen of ik een slechte ping had oid.. Had wel 4 groene bars (x360) en ook m'n teamgenoten zeiden nergens last van te hebben... Gelijk m'n killstreak van 26 evenaard...

Mooiste komt nog, een knive-streak van 9 8)7 Met m'n MP5 silencer, dead silence, 3 flash en UAV jammer op Vacant. Ge-ni-fucking-aal (sorry, ben nog beetje hyper :'))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk om te horen. Ik kan je misschien niet evenaren in absolute scores, maar ik weet wel heel goed hoe je je nu voelt. Fijn gevoel is dat, als je weet dat iedereen buigt in ontzag van jouw vaardigheid :+

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
Ook mooi vond ik, vrij bizar in een game met een stel maten in Overgrown, Hardcore S&D in een match die 5 tegen 7 was. 22 kills, 2 assists door m'n G3, maar misschien ook wel doordat ik 2x een airstrike had en mede door die ene airstrike voor het eerst een chopper kreeg in S&D. Was er zo blij mee dat ik zelfs een foto maakte van m'n TV (PS3).

• d_star

d_star

Al die succesverhalen brengt mij op een tof idee. Want daar waar successen zijn, zijn ook epic fails :Y) Iemand?

Ikzelf trap wel af: al een tijdje ben ik bezig om alle SMG challenges te halen, om zodoende mooi met die gouden uzi te kunnen pimpen.

Dus ik gisteren vol overtuiging op Countdown gekozen voor een Silenced Skorpion met Bandolier, Stopping Power en Steady Aim. Want ja, ook die Skorpion dient dan helemaal vrij van challenges te zijn. Was overigens een normale match, geen hardcore.

Dit potje ging ZO slecht dat ik uiteindelijk eindigde met 12 kills en 17 deaths! Ik kon maar niet overweg met dat ding, damn! Hele clips op mensen leeggeschoten, en nog steeds waren ze nog niet dood! En tja, omdat je maar een kleine clip hebt, kan je het je niet veroorloven om ook nog eens te missen. Want dan moet je weer herladen. En tegen de tijd dat dat gebeurt is, heeft je tegenstander je al doorzeefd. I know, overschakelen naar je handgun zodra je primary leeg is is the way to go, maar het gaat me er juist om om de skorpion challenges te halen.

Maargoed, ook die gifbeker gaat leeg. Nog 12 kills en de ACOG voor dat belachelijke ding is binnen. En dan maar werken aan de headshots -O-

En nog eentje: pas geleden tijdens een lekkere pot storm ik een kamer binnen (ja ik rush), waarin drie man het raam uit staat te kijken. Niemand die me ziet dacht ik, dus ik denk ik leg ff lekker aan voor de headshots. Word ik ineens van de zijkant neergepaft door iemand die ik niet had gezien :+ Damn, kans om zeep!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:33

Sargan

Filmfreak...

Ook balen, als je denkt iemand te kunnen killen met de knife, diegene zich nog net op tijd omdraait en jij alsnog wordt gekilled.
zelf ben ik maar een middenmoot speler, ik ben een rusher, zo speel ik online al meer dan 8 jaar, maar bij cod4 gaat dit me niet goed af en heb vaak meer deaths dan kills, ik kan nou eenmaal niet rustig afwachten...
Waar ik dan stevig van baal is als ik bijna een airstrike heb (iets wat me niet vaak lukt), ik dan nog maar 1 kill nodig heb maar het dan net niet red...aaahhh! Radar daarentegen krijg ik echt vaak genoeg maar net die 2 kills extra...

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Sargan schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:15:
Ook balen, als je denkt iemand te kunnen killen met de knife, diegene zich nog net op tijd omdraait en jij alsnog wordt gekilled.
zelf ben ik maar een middenmoot speler, ik ben een rusher, zo speel ik online al meer dan 8 jaar, maar bij cod4 gaat dit me niet goed af en heb vaak meer deaths dan kills, ik kan nou eenmaal niet rustig afwachten...
Waar ik dan stevig van baal is als ik bijna een airstrike heb (iets wat me niet vaak lukt), ik dan nog maar 1 kill nodig heb maar het dan net niet red...aaahhh! Radar daarentegen krijg ik echt vaak genoeg maar net die 2 kills extra...
Kwestie van trainen en proberen de vijand een stap voor te zijn. Hangt natuurlijk af van hoeveel uur per week je cod4 speelt. Maar soms zit het hem in de kleine dingen.

Ik ben ook een rusher, daardoor ligt mijn K/D ratio niet hoger dan 4:1 en bij sommige speltypes is het zelfs 2:1 of 1:1.

Het hangt ook af van je perks, als je wil rushen en eventueel sproeien is Sleight of Hand altijd een must, snel herladen en verder knallen. Ook Last Stand might come in handy, je zegt zelf dat je vaak net 1 of 2 kills te kort komt voor een airstrike, door deze perk te pakken schiet je er vaak nog een paar af, die denken dat als iemand "down" is hij meteen dood is. Net als Martyrdom bewezen effectief kan zijn.

Je moet vooral niet vergeten je Radar te gebruiken, en hier actief op te letten. Spelers lopen vaak dezelfde kant op, waar ze de vorige spawnbeurt ook heen zijn gelopen nadat ze spawnen. Zorg dat je je in de buurt van objectives bevindt waar je actie verwacht. S/D en Sabotage bijvoorbeeld, heeft jou team de bom, ga je op onderzoek uit doorspit je het hele level naar vijanden. Heeft de tegenpartij de bom, bewaak je je gebied op "slinkse wijze" :X

Wat betreft het voorzijn van de vijand, als je een wapen als de M4, G3 of AK74u P90 of RPD hebt in combinatie met Grenadelauncher of Red Dot Sight, iedereen is constant in beweging, deze bewegingen zijn veelal voorspelbaar. Als iemand vooruit loopt, ga je niet precies op hem aimen, maar net ervoor, grote kans dat hij door je straal van kogels loopt en gewond raakt en eventueel gekill'ed. Dat doe je ook als iemand een trappenhuis invlucht of beschutting zoekt achter een muur, deep impact of niet gewoon raggen. Het kost je hoogstens een magazijn.

Veel succes en plezier!

EliteWaRRioR

[ Voor 10% gewijzigd door loewie1984 op 24-09-2008 14:47 ]

discogs

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Als je rusht is het ook handig als de vijand jou niet ziet.
Dus Silenced en UAV-Jammer kan heel effectief zijn.
Martyrdom kan handig zijn als je net die ene kill nodig hebt.
Hoewel bijna iedereen hem NOOB vind gebruik ik martyrdom ook wel regelmatig. Gewoon omdat hij toch voor die kill zorgt (zeker als je op servers speelt waar 20-20 gespeelt wordt).

Mijn Favo setje is:
Silenced P90
Golden Desert eagle

3x frag
UAV-Jammer
Martyrdom

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Verwijderd

Als ik dit zo lees, speelt iedereen op servers waar alles mag? Ik zelf speel voornamelijk op servers waar de noobtube grenade launcher en martyrdom niet op prijs worden gesteld (aka insta-kick). Alhoewel, Shipment op z'n tijd met martyrdom wel weer geinig is :+

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Alleen met martyrdom komt de kill pas nadat je dood bent gegaan. Dat heeft niet zoveel nut voor een killstreak :P

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ojawelhoor. Ik heb wel eens een airstrike gehad na een martyrdom-kill. :D

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik had vorige week op Search and Destroy gewoon 7 kills met één airstrike. Dat was zo geweldig. Was trouwens 12-12 dus opzich, heb ik een mooie airstrike geplant :D

Ik speel tegenwoordig bijna alleen maar wars, en ik vond promod eerst het kutste voor cod4. nu ben ik beetje gewend eraan en schiet ze achter mekaar neer.

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 14:59

painkill

Pain(k)(ill)

Mr. Bondt schreef op woensdag 24 september 2008 @ 18:34:
Alleen met martyrdom komt de kill pas nadat je dood bent gegaan. Dat heeft niet zoveel nut voor een killstreak :P
Pas als je weer gerespawnd bent telt het nieuwe leven, respawn je niet, dan zit je nog in je vorige leven, en telt martyrdom dus wel mee, meestal blijven de Clay more's ook nog staan, zodra je respwant gaan ze weg, leuk als je weet dat iemand naar je dingen toe loopt, ff wachten met respawnen dus ;)

Mijn SNES verzameling!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06

Vrijdag

De Zwarte

d_star schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:05:
Al die succesverhalen brengt mij op een tof idee. Want daar waar successen zijn, zijn ook epic fails :Y) Iemand?
Ik speel soms wel eens met een 18 jarig fokstertje (een meisje dus :P ) en ondanks dat ik mezelf wel categoriseer als iemand die veel games speelt maakt ze me altijd in/staat ze veel hoger met haar scores.

Dat is serieus slecht voor je mannelijke virtuele ego :')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Sargan schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:15:
Had ik vandaag ook. UAV's bij de vleet, maar air-strike's, ho maar! :( Had ik eindelijk een airstrike, zitten alle tegenstanders binnen (Vacant) :'(

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• Mr. Bondt
painkill schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:16:
[...]

Pas als je weer gerespawnd bent telt het nieuwe leven, respawn je niet, dan zit je nog in je vorige leven, en telt martyrdom dus wel mee, meestal blijven de Clay more's ook nog staan, zodra je respwant gaan ze weg, leuk als je weet dat iemand naar je dingen toe loopt, ff wachten met respawnen dus ;)
Heh, dat wist ik niet. Ik gebruik toch geen martyrdom en ik skip de killcam altijd door mijn F toets kapot te rossen, gelijk doorrushen :>

• Neejoh
d_star schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:05:
Shipment, without a doubt... Soms zit 't mee, soms zit 't tegen... Laatst had ik mezelf twee keer gekilled, met één airstrike :( Ergste was dat er verder niemand dood ging |:(

(Op mijn succesavond had ik bijna een 4e heli opgeroepen in een spelletje van max 10 minuten. Helaas was er een heli van iemand anders in de lucht toen we de 200 punten naderden dus bleef 't bij 3 -- domination)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Neejoh schreef op donderdag 25 september 2008 @ 19:45:
[...]
(Op mijn succesavond had ik bijna een 4e heli opgeroepen in een spelletje van max 10 minuten. Helaas was er een heli van iemand anders in de lucht toen we de 200 punten naderden dus bleef 't bij 3 -- domination)
Op shipment niet echt een hele prestatie, zeker niet op de laming servers waar het gewoon spawnrapen en airstrikes / helis aanroepen is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neejoh schreef op donderdag 25 september 2008 @ 19:45:
[...]
Shipment, without a doubt... Soms zit 't mee, soms zit 't tegen... Laatst had ik mezelf twee keer gekilled, met één airstrike :( Ergste was dat er verder niemand dood ging |:(

Hahaha..dit doet me aan mijn eigen domper denken LOL.
Shipment..gooi een granaad naar de andere kant..ren met mijn mp5 naar de andere kant en vang hem gewoon zelf op LOL..mooi mijn naam met granaat naast me bij de kils LOL

Ik zie trouwens hier veel anti martydrom, maar ik moet zeggen dat ik dat toch altijd wel gafe kills vindt.
Zie je zo'n gastje echt zo'n groepje inlopen en kilt 2 a 3 man..wordt neergeknald en valt dood neer..iedereen gaat op de plaats van hem staan omdat de vijand van die richting komt..BOOM..weer 2 a 3 man dood.
Hoe effectief kan een granaat zijn.
Dat is gewoon vet ZELFMOORDAANSLAG eerst klass :+

Als je het over NOOB hebt vindt ik dat toch nog steeds de Helicopters en Airstrike's..daar kan je gewoon niet onderuit komen.
Waarom moet een helicopter zo lang duren eerder deze kapot is..1 raket zou gewoon genoeg moeten zijn..of je zou de piloot moeten kunnen snipen.
En hoe bedoel je aimbot moet gebanned worden..die f*cking hely's hebben het allemaal volgens mij >:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 02:53:
[...]

Ik zie trouwens hier veel anti martydrom, maar ik moet zeggen dat ik dat toch altijd wel gafe kills vindt.
Zie je zo'n gastje echt zo'n groepje inlopen en kilt 2 a 3 man..wordt neergeknald en valt dood neer..iedereen gaat op de plaats van hem staan omdat de vijand van die richting komt..BOOM..weer 2 a 3 man dood.
Hoe effectief kan een granaat zijn.
Dat is gewoon vet ZELFMOORDAANSLAG eerst klass :+
Cook je granaat dan, maar gooi em niet weg en ren zelf de groep in, heb je nog een achievement ook :P >:)
Als je het over NOOB hebt vindt ik dat toch nog steeds de Helicopters en Airstrike's..daar kan je gewoon niet onderuit komen.
Waarom moet een helicopter zo lang duren eerder deze kapot is..1 raket zou gewoon genoeg moeten zijn..of je zou de piloot moeten kunnen snipen.
Die heli is echt zo neer als iedereen er even een clip op leegt. En anders even swappen naar LMG en neerhalen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Misschien is het de vermelding waard dat deze ook beschikbaar is voor het Mac platform?

Zoals hier te lezen.

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Zoals je zelf al zegt, schaamteloze reclame. Vandaar ook deze schaamteloze modbreak ;)

Er zijn trouwens zat servers te vinden waar de heli weg is, maar heel kort blijft of snel neer te halen is. Daar is die van jullie echt niet de enige in ;)

Ik ben zelf clan member, vandaar deze schaamteloze reclame :9

[ Voor 62% gewijzigd door TheZeroorez op 26-09-2008 12:54 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruz
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-09 16:35
Wat ik zelf altijd geweldig vind in S&D clanwars:

Enemy sniper staat ergens in een kamer te snipen, en let dus niet op.
Ik crouch via een omweg zijn kant op en besluip hem van achteren.
Ik ga vlak achter hem staan.
Ik spring een keer.
De sniper hoort me en draait om.
Ik knife de sniper.

Blijft leuk >:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Arethusa schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:01:
Op de server die via deze site http://www.ak-klen.nl/ te benaderen is, kun je de chopper met 1 schot neerhalen. Het komt hier echt op je skills aan. De aristrike daarentegen werkt wel volgens normale principe.

Ik ben zelf clan member, vandaar deze schaamteloze reclame :9
Leuke server! Leuk als er wat meer GoTers joinen op de server vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Och, op onze server zoeft hij gewoon voorbij :P Geen omkijken naar :+

*schaam* reclame

[ Voor 20% gewijzigd door Mr. Bondt op 26-09-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 08:52:
[...]

Cook je granaat dan, maar gooi em niet weg en ren zelf de groep in, heb je nog een achievement ook :P >:)
Of gooi een blok C4 er in en dan maar schieten op die C4, ook een achievement :P
Die heli is echt zo neer als iedereen er even een clip op leegt. En anders even swappen naar LMG en neerhalen maar.
Het vervelende van die heli vind ik dat het ding met één kanon blijkbaar meerdere doelwitten tegelijk kan raken, plus dat ik me soms wel eens afvraag hoe ze me in vredesnaam geraakt kunnen hebben. Blijkbaar kan dat ding door muren zien en schieten.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cruz schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:40:
Wat ik zelf altijd geweldig vind in S&D clanwars:

Enemy sniper staat ergens in een kamer te snipen, en let dus niet op.
Ik crouch via een omweg zijn kant op en besluip hem van achteren.
Ik ga vlak achter hem staan.
Ik spring een keer.
De sniper hoort me en draait om.
Ik knife de sniper.

Blijft leuk >:P
Zeker van de Silly Old Bastards ? :P
Leuke wars tegen jullie gespeeld (wel 2x verloren met HutSpot),
Maar is idd leuk om de sniper van de tegenstander uit te schakelen en zeker met het mes. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst nog iemand met sniper neer geschoten die last stand had. Dus ik naar hem toe sprinten en knifen :)
Of iemand heel lang volgen en als ze net achterom kijken knifen. Is leuk voor op de killcam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:51:
Laatst nog iemand met sniper neer geschoten die last stand had. Dus ik naar hem toe sprinten en knifen :)
Het leukste is nog als iemand last stand heeft, om dan zigzaggend naar hem toe te rennen. Dit werkt 9 van de 10 keer uitstekend, want diegene moet telkens ergens anders op richten om je neer te halen.

Plus het moet er mega vervelend uitzien in de killcam denk ik >:)

Ik moet zeggen dat ik knifekills toch wel de meest bevredigende kills vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

bij mij gaat het sinds een week of 2 juist weer helemaal kut.. ik denk dat het komt door m'n vaste server, want die lijkt een beetje te laggen.. ik kan daar gewoon niet meer fatsoenlijk mee omgaan.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d_star schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:13:
[...]

Het leukste is nog als iemand last stand heeft, om dan zigzaggend naar hem toe te rennen. Dit werkt 9 van de 10 keer uitstekend, want diegene moet telkens ergens anders op richten om je neer te halen.
Dan moet het geen hardcore zijn ander heb je niet veel kans.
Ik zit bijna altijd op hardcore dus dan lukken die geintjes meestal niet daarom vond ik het ook zo leuk dat het wel werkte.

Wat ook leuk is, Bij S&D achter iemand gaat liggen die bom aan het planten is en dan een sec erna gelijk weer defusen :P rent hij net weg om van afstand de bom te beschermen en dan is het al te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
d_star schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:13:
[...]

Plus het moet er mega vervelend uitzien in de killcam denk ik >:)

Ik moet zeggen dat ik knifekills toch wel de meest bevredigende kills vind..
Iemand met last stand moet je afmaken door een random granate tegen hem aan te gooien, top humor en het gaat mij steeds beter af. Laatst in een private match zo een maat gekillt met een smoke granate (hij was de laatste van de tegenpartij en het stond 3-3), dan heb je wel de lachers op je hand hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Mr.S schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:22:
[...]

Iemand met last stand moet je afmaken door een random granate tegen hem aan te gooien, top humor en het gaat mij steeds beter af. [..]
Óf een flash! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.S schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:22:
[...]

Iemand met last stand moet je afmaken door een random granate tegen hem aan te gooien, top humor en het gaat mij steeds beter af. Laatst in een private match zo een maat gekillt met een smoke granate (hij was de laatste van de tegenpartij en het stond 3-3), dan heb je wel de lachers op je hand hoor.
Haha..moet zeggen als ik dat had gezien zou ik zeker in een deuk hebben gelegen van het lachen.
That's what i call a wecky 8)7 kill!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wat meer kennis aan het maken met de C4. Erg leuk bij S&D. *Plak* .. C4 op de bombspot en dan ergens verdedigen. Hoor je "bomb has been planted!", dan snel dubbel vierkantje en *kaboom* weg bombplanter :P Heerlijk.

Verder is de AK74 silenced een heerlijk wapen. Plop, plop. :)

Wissel af en toe even tussen double tap, of sleight of hand, en dan weer een keer stopping power. Ik heb het ideen dat ik meer heb aan double tap.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2008 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-08 19:01
Hey.. Ik heb nu ook een eigen servertje, maar hoe kan ik nu een vette map rotatie maken?
Met sv_maprotation werkt alleen gametype <gametype> map <mapnaam>, bij andere instellingen weigert de server op te starten :(

Ik wil een rotatie waar ook instellingen als hardcore aan en uitgezet worden voor bepaalde mappen, etc.. Is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:48:
Ik ben wat meer kennis aan het maken met de C4. Erg leuk bij S&D. *Plak* .. C4 op de bombspot en dan ergens verdedigen. Hoor je "bomb has been planted!", dan snel dubbel vierkantje en *kaboom* weg bombplanter :P Heerlijk.

Verder is de AK74 silenced een heerlijk wapen. Plop, plop. :)

Wissel af en toe even tussen double tap, of sleight of hand, en dan weer een keer stopping power. Ik heb het ideen dat ik meer heb aan double tap.
Ik vind Silenced alles fijner :D
En doubletap krijg ik over een paar xp-puntjes, ben er zeer benieuwd naar, dnek dat ik dat ook fijner ga vinden.

Ow btw:
Weet iemand waar ik van vrij hoog dood naar beneden kan vallen (voor een achievement).
Moet even een goede plek vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
ixl85 schreef op zondag 28 september 2008 @ 22:16:
[...]

Ik vind Silenced alles fijner :D
En doubletap krijg ik over een paar xp-puntjes, ben er zeer benieuwd naar, dnek dat ik dat ook fijner ga vinden.

Ow btw:
Weet iemand waar ik van vrij hoog dood naar beneden kan vallen (voor een achievement).
Moet even een goede plek vinden...
mp_crash heeft een lekker hoog gebouw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Of op de map countdown, in zon rokend gat springen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

ChessSpider schreef op zondag 28 september 2008 @ 21:06:
Hey.. Ik heb nu ook een eigen servertje, maar hoe kan ik nu een vette map rotatie maken?
Met sv_maprotation werkt alleen gametype <gametype> map <mapnaam>, bij andere instellingen weigert de server op te starten :(

Ik wil een rotatie waar ook instellingen als hardcore aan en uitgezet worden voor bepaalde mappen, etc.. Is dat mogelijk?
Hardcore instellen voor alleen bepaalde mappen is volgens mij niet mogelijk. Je stelt hem in op hardcore of niet. De instellingen voor hardcore weet ik zo ff niet uit mijn hoofd, maar als je ff googlet op "hardcore settings + cod4 + server.cfg" heb je die zo gevonden. Kwestie dan van die settings in je server.cfg plakken en je server staat op hardcore. Natuurlijk kun je wel met Rcon de server ook op hardcore zetten, of old school of wat dan ook (en misschien kan dat dan ook wel weer per map) maar ik vind dat persoonlijk niet aan te raden want je hebt mensen die of normal of hardcore willen spelen en die zie je dan zo vertrekken als plotseling de server van normal in hardcore verandert of andersom.

Wel dan ook weer in je opstart aangeven dat die server.cfg geladen moet worden, dus (ik geloof ff uit mijn hoofd): + exec_server.cfg toevoegen. Mocht je er niet uitkomen, zoek dan ff op het forum van i3d. daar staat een goede tutorial van kRiDje (Zelf een COD4 server opzetten o.i.d.). Alles wat je nodig hebt, staat daar stap voor stap in.

Succes!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
rCk schreef op zondag 28 september 2008 @ 22:28:
Of op de map countdown, in zon rokend gat springen ;)
Ja! Lekker simpel maar waar! :+
Ga ik meteen doen.

Ik heb nog een klein probleempje met cod. Meer mensen hebben dat zo verteld google mij.
Als ik een server aan maak (geen dedicated) kan niemand me zien op het internet (niemand waarmee ik afgesproken heb om te spelen). De andere hebben dit probleem ook.
Nu zijn mn poorten geforward en zit ik in de DMZ van de router, geen probleem daar.

Ik had de commands voor de console opgezocht en kwam uit bij "serverinfo" om je server info (goh) te krijgen zodat ik achter het IP kom dat ie uitzend.
Echter, als ik dat intyp krijg ik geen informatie. Welk command ik ook typ, het word een chatbericht en verder gebeurt er niks.
Hoe kan ik dus effectief mn ip vinden (en de PB-berichten uitzetten als iemand dat uit zn hoofd weet).

Verder lijkt dit me ook wel een leuke/handige mod:
http://callofduty.filefront.com/file/PeZBOT;93592
Kan je bots toevoegen, niet dat dit uber geweldig is.. maar kan altijd fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

ixl85 schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:13:
[...]

Ik heb nog een klein probleempje met cod. Meer mensen hebben dat zo verteld google mij.
Als ik een server aan maak (geen dedicated) kan niemand me zien op het internet (niemand waarmee ik afgesproken heb om te spelen). De andere hebben dit probleem ook.
Nu zijn mn poorten geforward en zit ik in de DMZ van de router, geen probleem daar.

Ik had de commands voor de console opgezocht en kwam uit bij "serverinfo" om je server info (goh) te krijgen zodat ik achter het IP kom dat ie uitzend.
Echter, als ik dat intyp krijg ik geen informatie. Welk command ik ook typ, het word een chatbericht en verder gebeurt er niks.
Hoe kan ik dus effectief mn ip vinden (en de PB-berichten uitzetten als iemand dat uit zn hoofd weet).
Via www.watismijnip.nl ;) En in sommige routers zie je je IP-adres ook wel staan.

Maar heb je naast het forwarden van de poorten ook wel die poorten geopend? Dus TCP en UDP-poorten 28960 (als je op die poort tenminste het spel hebt ingesteld)?

Ik doe het via mijn Draytek-router (daar wordt het IP-adres gewoon in aangegeven in de WAN-instellingen) en dan forward ik die ook naar de PC waar ik toen heel ff een warserver op draaide, maar als ik die poorten dan niet open voor verbindingen van buitenaf zien de anderen het spel natuurlijk nog niet.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Owwww... ik weet mn ip wel, maar ik dacht dat er nog iets bij moest ofzo :D
Poorten heb ik al gedaan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Iemand van jullie al kunnen spelen op X360 LIVE na de geplande downtime?

Krijg nu steeds de melding "you must have an active internet connection in order to play", terwijl ik net kortstondig in een lobby zat bij wat andere spelers :')

Best CoD4 Guns (part 1)
Best CoD4 Weapon (part 2)

Was 't er lang niet altijd mee eens, maar leuk om te lezen vond ik het wel ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Neejoh op 30-09-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom er ook niet meer op dezelfde melding als jouw, zal wel storing zijn ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
l0n3w012ph schreef op maandag 29 september 2008 @ 08:34:
[...]

Hardcore instellen voor alleen bepaalde mappen is volgens mij niet mogelijk. Je stelt hem in op hardcore of niet. De instellingen voor hardcore weet ik zo ff niet uit mijn hoofd, maar als je ff googlet op "hardcore settings + cod4 + server.cfg" heb je die zo gevonden. Kwestie dan van die settings in je server.cfg plakken en je server staat op hardcore. Natuurlijk kun je wel met Rcon de server ook op hardcore zetten, of old school of wat dan ook (en misschien kan dat dan ook wel weer per map) maar ik vind dat persoonlijk niet aan te raden want je hebt mensen die of normal of hardcore willen spelen en die zie je dan zo vertrekken als plotseling de server van normal in hardcore verandert of andersom.

Wel dan ook weer in je opstart aangeven dat die server.cfg geladen moet worden, dus (ik geloof ff uit mijn hoofd): + exec_server.cfg toevoegen. Mocht je er niet uitkomen, zoek dan ff op het forum van i3d. daar staat een goede tutorial van kRiDje (Zelf een COD4 server opzetten o.i.d.). Alles wat je nodig hebt, staat daar stap voor stap in.

Succes!
Een server opzetten en een map rotatie an sich lukt wel. Maar ik wil gewoon meer kunnen instellen dan alleen gametype en map. Bijvoorbeeld voor een paar specifieke mappen de sniper wapens uitzetten, of andere SD instellingen.
Met de sv_maprotation kan je volgens mij alleen gametype en map commando's gebruiken, bij andere commando's weigert de server simpelweg op te starten.

Met de meeste spellen doen ze het met vstr, maar dat werkt niet meer met cod4 volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Aha, nu snap ik wat je wil en ik heb die vraag ook al een keer gesteld in dit forum aangezien wij toen de map Shipment altijd speelden 'shotgun only'.

Maar dit konden we alleen maar doen als iedereen zich eraan wilde houden ;) Het was niet mogelijk dit af te dwingen door alleen die specifieke map 'shotgun only' te maken. Zoals je wel weet waarschijnlijk kun je de rest van de wapens wel uitschakelen in de server.cfg en weapons.cfg maar dat geldt dan meteen voor alle mappen en dat wilde ik ook niet. Er is toen wel een reactie op gekomen maar dat hield volgens mij in dat ik dan een mod moest gebruiken en dat wilde ik niet. Heb het wel uitgeprobeerd maar het werkte alsnog niet.

Ik heb dat dan ook maar opgegeven en Shipment uit de rotatie gehaald, aangezien niet iedereen zich eraan hield, greep toch iedereen weer naar een P90 en begon te spawnkillen :+ Killhouse is wat dat betreft toch net iets beter met een man of 20.

vstr ken ik niet. Ik gebruik altijd ModernRcon en die werkt prima om tijdens een game direct iets te veranderen qua map, gametype, perks etc.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroaS
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-07-2024
Ik heb de laatste tijd 2 keer een probleem gehad met CoD4 gehad, en ook weer een oplossing gevonden. Dus ik dacht ' Misschien dat er iemand iets aan heeft', dus post ik ze even.

Probleem 1:
Na dubbelklik op de .exe zegt de pc 'iw3mp.exe werkt niet meer' . Dit probleem komt zowel bij Call of Duty 2 als 4 voor.

Oplossing:
Heeft met de Stereo MIX van Realtek-audiodrivers onder Vista te maken.
Ga naar 'Configuratiescherm > Hardware en geluiden > Geluid > Tab 'Opnemen' > (eventueel: rechtsklikken en 'uitgeschakelde apparaten weergeven' ) > rechtsklikken op ' Stereo-mix' > Inschakelen.

Soms helpt het ook om gewoon een microfoon in te pluggen.

Probleem 2:
Het direct invoeren van een server-ip in CoD4 multiplayer kan niet meer: de ` geeft geen reactie (je moet daarvoor namelijk na op 'join game' geklikt te hebben, op ' (naast de 1) klikken en dan connect [ip] invoeren.

Oplossing:
Zet je toetsenbord op 'Engels' }:O Voor het geval iemand dat niet weet onder Vista: Configuratiescherm > Toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen > tab ' Toetsenborden en talen' > Toetsenborden wijzigen > tab ' Algemeen' > onder 'Standaardinvoertaal' selecteren: 'Engels (Verenigde Staten) - Verenigde Staten'.

Nogmaals, misschien heeft iemand er wat aan, de oplossing is soms simpeler dan je denkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het jammer dat er nergens een officiele mod is om shotgun only in te stellen.

Current fav setups:
g36c red dot, bandolier, sleight of hand, dead silence.
De G36c is accuraat en heeft meer dan genoeg punch (op hardcore). De red dot werkt uitstekend op gemmiddelde tot lange afstanden, de clip is groot genoeg en het wapen heeft genoeg ROF voor wat spraywerk in close quarters. Met sleight of hand is de reload miniem wat weinig opening geeft. Het idee van deze setup is dat je blijft bewegen, vanwege het gebrek aan uav jammer. Dead silence helpt je verborgen te houden. bandolier zorgt ervoor dat je meestal geen wapens hoeft op te pakken.

Mp44, bandolier, double tap, steady aim.
Nog 67 headshots te gaan. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:29
Ik heb het spel Call of Duty 4 via Ebay gekocht in HK. Nu wil ik graag het variety mappack spelen, ik heb het gedownload (met mijn normale account), maar werkt dus niet ivm dat ik een versie uit HK heb.

Nu is mijn vraag hoe kan ik dit werkend krijgen, want je kan een account aanmaken daar, alleen hoe kom ik dan aan het mappack, want volgens mij kan je niet met je eigen credit card gegevens (waarmee je het mappack moet kopen) een account in HK maken..

Iemand?

(sorry had het ook in playstation topic geplaatst, maar misschien is hier beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaser
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 23:40

chaser

Technische problemen/vragen graag in Spielerij - Problemen & Vragen :).

[ Voor 87% gewijzigd door PromoX op 01-10-2008 20:13 ]

I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
johan12 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:56:
Ik heb het spel Call of Duty 4 via Ebay gekocht in HK. Nu wil ik graag het variety mappack spelen, ik heb het gedownload (met mijn normale account), maar werkt dus niet ivm dat ik een versie uit HK heb.

Nu is mijn vraag hoe kan ik dit werkend krijgen, want je kan een account aanmaken daar, alleen hoe kom ik dan aan het mappack, want volgens mij kan je niet met je eigen credit card gegevens (waarmee je het mappack moet kopen) een account in HK maken..

Iemand?

(sorry had het ook in playstation topic geplaatst, maar misschien is hier beter
Kan je er niet mee helpen. Het was me wel bekend dat de packs regio-locked zijn maar daar heb je nu zo weinig aan :') Het werd ook duidelijk vermeld in de PS store dat je goed moest letten op welke language je ging downloaden. Bij fout downloaden was je je geld kwijt (al zijn er zat bozo's die het geld terug gekregen hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 09:44
Ik lees net dat er voor de MAC ook COD4 uitgekomen is..

Nu heb ik al CoD 1 tot 4 al op de PC.. Echter sinds ik een MBP heb zit ik al mindervaak op windows te werken. en heb ik via bootcamp wel windows geinstalleerd maar gebruik het alleen om een speletje of programma's te gebruiken die ik anders niet meer kan gebruiken..

Wat ik me nu dus afvraag is of m'n serial van de PC versie eventeul overdraagbaar kan zijn naar de MAC versie..
Op actevision support page kan je hier niets over terug vinden..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:50:
Ik vind het jammer dat er nergens een officiele mod is om shotgun only in te stellen.
Kwestie van serverconfig aanpassen, geen mod nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

KillerAce_NL schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:43:
[...]

Kwestie van serverconfig aanpassen, geen mod nodig.
Hij zei dat het voor alleen de shipment map nodig was. Als je die aanpast geld dat voor alle maps ;)

(heb ik uit zijn post gehaald weet er zelf niet veel van :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
l0n3w012ph schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:29:
Aha, nu snap ik wat je wil en ik heb die vraag ook al een keer gesteld in dit forum aangezien wij toen de map Shipment altijd speelden 'shotgun only'.

Maar dit konden we alleen maar doen als iedereen zich eraan wilde houden ;) Het was niet mogelijk dit af te dwingen door alleen die specifieke map 'shotgun only' te maken. Zoals je wel weet waarschijnlijk kun je de rest van de wapens wel uitschakelen in de server.cfg en weapons.cfg maar dat geldt dan meteen voor alle mappen en dat wilde ik ook niet. Er is toen wel een reactie op gekomen maar dat hield volgens mij in dat ik dan een mod moest gebruiken en dat wilde ik niet. Heb het wel uitgeprobeerd maar het werkte alsnog niet.

Ik heb dat dan ook maar opgegeven en Shipment uit de rotatie gehaald, aangezien niet iedereen zich eraan hield, greep toch iedereen weer naar een P90 en begon te spawnkillen :+ Killhouse is wat dat betreft toch net iets beter met een man of 20.

vstr ken ik niet. Ik gebruik altijd ModernRcon en die werkt prima om tijdens een game direct iets te veranderen qua map, gametype, perks etc.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
set m1 "map q3dm1; set nextmap vstr m2"
set m2 "map q3dm2; set nextmap vstr m3"
set m3 "map q3dm3; set nextmap vstr m4"
set m4 "map q3tourney1; set nextmap vstr m5"
set m5 "map q3dm4; set nextmap vstr m6"
set m6 "map q3dm5; set nextmap vstr m7"
set m7 "map q3dm6; set nextmap vstr m8"
set m8 "map q3tourney2; set nextmap vstr m9"
set m9 "map q3dm7; set nextmap vstr m10"
set m10 "map q3dm8; set nextmap vstr m11"
set m11 "map q3dm9; set nextmap vstr m12"
set m12 "map q3tourney3; set nextmap vstr m13"
set m13 "map q3dm10; set nextmap vstr m14"
set m14 "map q3dm11; set nextmap vstr m15"
set m15 "map q3dm12; set nextmap vstr m16"
set m16 "map q3tourney4; set nextmap vstr m17"
set m17 "map q3dm13; set nextmap vstr m18"
set m18 "map q3dm14; set nextmap vstr m19"
set m19 "map q3dm15; set nextmap vstr m20"
set m20 "map q3tourney5; set nextmap vstr m21"
set m21 "map q3dm16; set nextmap vstr m22"
set m22 "map q3dm17; set nextmap vstr m23"
set m23 "map q3dm18; set nextmap vstr m24"
set m24 "map q3dm19; set nextmap vstr m25"
set m25 "map q3tourney6; set nextmap vstr m1"

Zo deed je dat altijd voordat de bagger sv_maprotation in het leven is geroepen door CoD4 MW.. Soort van oneindige lus maken, en nextmap werd automatisch aangeroepen aan het einde van de map. Hier kon je letterlijk alles inzetten wat je wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Ik zit net te kijken naar de prijzen van COD4 voor de PC maar zie dat deze nog steeds full price in de winkels ligt (enkele webshops uitgezonderd). Valt me eigenlijk wel een beetje tegen. Weet er iemand nog waar ie goedkoop te krijgen is?

Ik heb hem zelf al wel via Steam gekocht, maar ik wil hem aan een vriend geven voor zn verjaardag en zoek dus een leuk prijsje.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
^^

ixl85 in "[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare -..."

Als je dan toch gaat, krijg je meteen een lijstje van me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Hehe, Thailand lijkt me niet echt een optie. Misschien daarvan importeren, maar das weer zo'n gedoe.
Zit er nu aan te denken om hem te geven via steam.

Weet niet of ik dat ook ga doen, maar goed, als ie niets meer weet dan doe ik dat misschien wel.
Verder al een tijdje niet meer online gespeeld. Hoewel ik wel die 1.7 erop heb staan is het een beetje ondergesneeuwd door de 360 spellen die ik speel.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

ChessSpider schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 23:28:
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
set m1 "map q3dm1; set nextmap vstr m2"
set m2 "map q3dm2; set nextmap vstr m3"
set m3 "map q3dm3; set nextmap vstr m4"
set m4 "map q3tourney1; set nextmap vstr m5"
set m5 "map q3dm4; set nextmap vstr m6"
set m6 "map q3dm5; set nextmap vstr m7"
set m7 "map q3dm6; set nextmap vstr m8"
set m8 "map q3tourney2; set nextmap vstr m9"
set m9 "map q3dm7; set nextmap vstr m10"
set m10 "map q3dm8; set nextmap vstr m11"
set m11 "map q3dm9; set nextmap vstr m12"
set m12 "map q3tourney3; set nextmap vstr m13"
set m13 "map q3dm10; set nextmap vstr m14"
set m14 "map q3dm11; set nextmap vstr m15"
set m15 "map q3dm12; set nextmap vstr m16"
set m16 "map q3tourney4; set nextmap vstr m17"
set m17 "map q3dm13; set nextmap vstr m18"
set m18 "map q3dm14; set nextmap vstr m19"
set m19 "map q3dm15; set nextmap vstr m20"
set m20 "map q3tourney5; set nextmap vstr m21"
set m21 "map q3dm16; set nextmap vstr m22"
set m22 "map q3dm17; set nextmap vstr m23"
set m23 "map q3dm18; set nextmap vstr m24"
set m24 "map q3dm19; set nextmap vstr m25"
set m25 "map q3tourney6; set nextmap vstr m1"

Zo deed je dat altijd voordat de bagger sv_maprotation in het leven is geroepen door CoD4 MW.. Soort van oneindige lus maken, en nextmap werd automatisch aangeroepen aan het einde van de map. Hier kon je letterlijk alles inzetten wat je wilde.
Ok, maar ik zie bij dit stukje code eigenlijk alleen maar een maprotatie voor de mappen en het gametype (dm en tourney), niet voor de wapens per map of vergis ik me soms?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Voor wapens per map zul je toch echt mods moeten gebruiken, dat kun je niet met simpele maprotaties instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
l0n3w012ph schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 08:33:
[...]

Ok, maar ik zie bij dit stukje code eigenlijk alleen maar een maprotatie voor de mappen en het gametype (dm en tourney), niet voor de wapens per map of vergis ik me soms?
Klopt, maar het mooie is dat je alles erin kan zetten. "set nextmap vstr m22" is bijvoorbeeld ook een variabele opnieuw instellen ;)
Voor wapens per map zul je toch echt mods moeten gebruiken, dat kun je niet met simpele maprotaties instellen.
Bagger.. Dat betekend meteen dat je niet meer ranked kan spelen en je setjes niet meer werken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Je mag sowieso niet ranked als je dingen gaat beperken voor de user toch? Anders zijn de ranked servers niet meer gelijk.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
ChessSpider schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 10:13:
[...]

Bagger.. Dat betekend meteen dat je niet meer ranked kan spelen en je setjes niet meer werken toch?
Ik heb volgens mij mods gezien waar mijn setjes er als standaard in stonden, en ik ze gewoon aan kon passen, ideaal. Maar ranked speel je dan inderdaad niet, anders zou je mods hebben waar je 100x zo snel punten krijgt, en gaat iedereen even achievements halen enzo.

Eerst (en nog steeds eigenlijk) vond ik het vre-se-lijk dat ik ieder kwartier wéér m'n setjes moest maken. Maar als ik nu in een server zonder mod speel, krijg ik weer het geklooi dat de combinatie die ik wil er net niet tussen staat, da's ook weer jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
TheZeroorez schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 14:07:
[...]

Ik heb volgens mij mods gezien waar mijn setjes er als standaard in stonden, en ik ze gewoon aan kon passen, ideaal. Maar ranked speel je dan inderdaad niet, anders zou je mods hebben waar je 100x zo snel punten krijgt, en gaat iedereen even achievements halen enzo.

Eerst (en nog steeds eigenlijk) vond ik het vre-se-lijk dat ik ieder kwartier wéér m'n setjes moest maken. Maar als ik nu in een server zonder mod speel, krijg ik weer het geklooi dat de combinatie die ik wil er net niet tussen staat, da's ook weer jammer :P
Ach, er zijn ook proggies waar je meteen alle achievements en wapens hebt geunlocked. Ik vind het vooral irritant dat ik nu geen uitgebreide map rotatie kan maken :'(

Maarja, bedankt voor jullie hulp iig :)
En aan de bedenkers van sv_maprotation: |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik speel tegenwoordig alleen nog maar met doubletap ipv stopping power..
Vooral met de AK en de M4(??? eentje met weing recoil in elk geval) vind ik dit echt uber!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
ixl85 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 00:29:
Ik speel tegenwoordig alleen nog maar met doubletap ipv stopping power..
Vooral met de AK en de M4(??? eentje met weing recoil in elk geval) vind ik dit echt uber!
doubletab icm met de M16A4 is ook wel grappig denk'k.. Schiet je 6 kogels af ipv 3 denk ik? http://callofduty.wikia.com/wiki/Double_Tap Hmm, M16A4 staat er niet bij.

Ik vind de P90 wel leuk, maar de MP5 met silencer en uav jammer is in S&D potjes ook erg vet.

[ Voor 18% gewijzigd door ChessSpider op 05-10-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de MP5 een tijdje geprobeerd, maar hij is echt te zwak en laat te vaak steken vallen en dan loop je te vaak tegen last stand op, of tegenstanders die zonder problemen terug kunnen gaan vuren omdat de hits te weinig damage doen.

Ben de laatste dagen een beetje aan het proberen. De G36c is redelijk krachtig maar de sight is zo gezichtsbelemmerend dat ik af en toe beter zit met de AK74. Beiden silenced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
AK47 met een Silencer en doubletap kan je dan beter pakken dan een MP5 imo.
Ik weet niet wat ik tegen de MP5 heb maar het is voor mij of de AK of de Mini Uzi als ik wil slachten. :+
(afhankelijk van de grote van de levels)
Voor stillere/grotere games die vragen om een wat meer geraffineerde play pak ik de M4 of G3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:45:
Ik heb de MP5 een tijdje geprobeerd, maar hij is echt te zwak en laat te vaak steken vallen en dan loop je te vaak tegen last stand op, of tegenstanders die zonder problemen terug kunnen gaan vuren omdat de hits te weinig damage doen.

Ben de laatste dagen een beetje aan het proberen. De G36c is redelijk krachtig maar de sight is zo gezichtsbelemmerend dat ik af en toe beter zit met de AK74. Beiden silenced.
?

De MP5 is even krachtig als de AK74u! Maar je moet het wapen wel net zo gebruiken als het bedoeld is. Niet op meer dan middellange afstand gebruiken enzo. Het blijft een SMG.

Maar ik moet zeggen dat ik met grote regelmaat mensen met een assault rifle als de M4 omver blaas, puur door mn fire rate. Sta je op de middellange afstand tegenover een AK47, dan wordt t natuurlijk wel rennen geblazen.

Wat lastig is aan de MP5 is het omgaan met de recoil. Ook is het zo dat als je een silencer op dat ding monteert, je de ironsights moet gebruiken. Die zijn niet al te goed bij de MP5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bak_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 13:04
Ik had COD4 een tijd geleden aangeschaft via Steam. Eigenlijk alleen voor de singleplayer, heb net de MP ontdekt en moet toch zeggen dat ik wat gemist heb! Geweldig spel!

Het is alleen wel dat de documentatie er bij, bar en bar slecht is. Je krijgt een 100kb pdfje met vage fotos en een paar paginas. Zit er bij de winkel versie wel een redelijke manual?

Ik kan namelijk over een paar dingen niet echt veel informatie vinden, zoals die goude/gele balk onderaan in je scherm. Zie hem wel elke keer voller worden maar ik heb geen flauw idee waar het nou voor is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Bij onze clan werd laatst geopperd om eens custom maps te gaan draaien. Nu heb ik dat in het begin wel eens geprobeerd maar het gevolg was dat er geen hond op de server kwam. Op de een of andere manier is iedereen nog steeds happy met de standaard mappen van COD4 (ikzelf ook).

Ik was echter wel eens benieuwd of er hier spelers zijn die veel in modded servers spelen en hoe de ervaringen daarmee zijn. Vooral of er ook veel spelers komen.

Ik merkte namelijk dat spelers vooral afhaakten door de lange downloadtijden van de mod (toch vaak zo'n 60-80MB en de mappen van een paar MB). Je ziet ze dan wel connecten maar uit ergernis op het laatst de escape-knop indrukken omdat de laadtijd te lang is. Dit heb ik wel kunnen opvangen door redirect-space aan te vragen bij onze gamehoster en dat scheelt inderdaad aanzienlijk: 60-80MB is dan met (ik schat) een seconde of 20 wel binnen, maar alsnog bleef het bezoekersaantal laag, erg laag...

Dus wat heeft jullie voorkeur: stock of modded/custom servers?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d_star schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 08:23:
De MP5 is even krachtig als de AK74u! Maar je moet het wapen wel net zo gebruiken als het bedoeld is. Niet op meer dan middellange afstand gebruiken enzo. Het blijft een SMG.

Maar ik moet zeggen dat ik met grote regelmaat mensen met een assault rifle als de M4 omver blaas, puur door mn fire rate. Sta je op de middellange afstand tegenover een AK47, dan wordt t natuurlijk wel rennen geblazen.

Wat lastig is aan de MP5 is het omgaan met de recoil. Ook is het zo dat als je een silencer op dat ding monteert, je de ironsights moet gebruiken. Die zijn niet al te goed bij de MP5...
MP5 en AK74 hebben gelijke damage en firerate. Verschil ligt hem in dat de MP5 kleine ammunitie afschiet en de AK74 grote ammunitie en daarom komt de AK74 harder aan.

De range van wapens in COD4 is belachelijk. Pistols raken alleen bij puur geluk doelen over 40m, en in COD4 kun je de hele map over. Zelfde voor de SMG, en Assault rifles. Een M4 kan best over een redelijke afstand schieten, maar niet zo ver als in COD4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:13:
[...]

MP5 en AK74 hebben gelijke damage en firerate. Verschil ligt hem in dat de MP5 kleine ammunitie afschiet en de AK74 grote ammunitie en daarom komt de AK74 harder aan.

De range van wapens in COD4 is belachelijk. Pistols raken alleen bij puur geluk doelen over 40m, en in COD4 kun je de hele map over. Zelfde voor de SMG, en Assault rifles. Een M4 kan best over een redelijke afstand schieten, maar niet zo ver als in COD4. :)
Gelijke damage, maar de AK74 komt "harder aan" ? ? ? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Laatst online: 09-09 14:43

jelly

Arch Linux

Je kan makkelijk alleen met desert eagle spelen, als ik speel met een smg en ik zie iemand op een te grote afstand en schiet ik hem met me DE neer :P , lekker realistisch. Ik speel ook hardcore waar bij de DE geldt one shot = one kill.

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:26:
Gelijke damage, maar de AK74 komt "harder aan" ? ? ? ?
De kogels van de AK74 gaan, zeker met deep impact erbij gladjes door muurtjes. Die van de MP5 niet, zelfs niet met deep impact. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

_Bak_ schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 08:47:
........

Ik kan namelijk over een paar dingen niet echt veel informatie vinden, zoals die goude/gele balk onderaan in je scherm. Zie hem wel elke keer voller worden maar ik heb geen flauw idee waar het nou voor is :(
Volgens mij is hoe dichter je bij een rank up komt hoe voller de balk is. Maar weet het niet zeker.
l0n3w012ph schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:10:
Bij onze clan werd laatst geopperd om eens custom maps te gaan draaien. Nu heb ik dat in het begin wel eens geprobeerd maar het gevolg was dat er geen hond op de server kwam. Op de een of andere manier is iedereen nog steeds happy met de standaard mappen van COD4 (ikzelf ook).

Ik was echter wel eens benieuwd of er hier spelers zijn die veel in modded servers spelen en hoe de ervaringen daarmee zijn. Vooral of er ook veel spelers komen.

Ik merkte namelijk dat spelers vooral afhaakten door de lange downloadtijden van de mod (toch vaak zo'n 60-80MB en de mappen van een paar MB). Je ziet ze dan wel connecten maar uit ergernis op het laatst de escape-knop indrukken omdat de laadtijd te lang is. Dit heb ik wel kunnen opvangen door redirect-space aan te vragen bij onze gamehoster en dat scheelt inderdaad aanzienlijk: 60-80MB is dan met (ik schat) een seconde of 20 wel binnen, maar alsnog bleef het bezoekersaantal laag, erg laag...

Dus wat heeft jullie voorkeur: stock of modded/custom servers?
Ik vind de standaard maps nog altijd leuk om te spelen. Maar om eens af en toe in een modded server te spelen is ook wel lachen :) Toch wat variatie en nog wat grappige mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan namelijk over een paar dingen niet echt veel informatie vinden, zoals die goude/gele balk onderaan in je scherm. Zie hem wel elke keer voller worden maar ik heb geen flauw idee waar het nou voor is

dat is je punten telling , als ie vol is ben je gepromoveerd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bak_
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:38:
dat is je punten telling , als ie vol is ben je gepromoveerd :o
Bedankt!

Vind het trouwens wel irritant dat je tijdens het spelen niet even aanpassingen kan maken aan je class, (nieuwe geunlockte perks enzo activeren). En dat je niet je 'achievements' kan bekijken =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tis niet echt "tijdens" het spelen maar als de map is afgelopen kun je wel ff snel op Esc drukken en je challenges, ranks etc bekijken voordat de nieuwe map weer opstart.

En aanpassingen aan je class tijdens het spelen?? Daar denk ik dan niet eens aan :) Ik wil dan alleen maar killen :+ Ook dat kun je makkelijk in die 30 sec tussen iedere map doen als je de perks etc een beetje uit je hoofd kent.

[ Voor 40% gewijzigd door l0n3w012ph op 06-10-2008 13:04 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bak_
Misschien ligt dat nog aan het feit dat de ranks in het begin zo snel gaan (zit nu op 2nd lieutenant ofzo) Elke 5 minuten lijkt het wel alsof ik iets nieuws unlock. En dan wil je natuurlijk precies weten wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Hahahah ja, dat ken ik :) Ik heb net sinds gisteren weer een derde keer LV55 gehaald met een profiel en heb meteen weer een nieuwe aangemaakt omdat het levellen toch het leukste blijft aan dit geweldige spel.

Ik verheug me nu alweer op het bereiken van LV44 zodat ik weer de beschikking krijg over de belangrijkste perk: dead silence. LV37 voor de G36C is ook wel een lekkere, hoewel ik toch alleen maar met de AK47 speel: meeste damage en als je hem onder de knie hebt, een geweldig wapen (maar wat heb ik er in het begin op gescholden :) )

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:38:
[...]

De kogels van de AK74 gaan, zeker met deep impact erbij gladjes door muurtjes. Die van de MP5 niet, zelfs niet met deep impact. :)
Oh jawel hoor. Gewoon dichtbij de muur staan :+

Dat is geloof ik het grote verschil tussen de AK74 en de MP5, de kogels van de AK74 hebben meer penetration door muren dan die van de MP5. Maar dat betekent niet dat kogels van de MP5 niet door muren heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bak_
l0n3w012ph schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:18:
wapen (maar wat heb ik er in het begin op gescholden :) )
Ik zit eigenlijk elk wapen maar een beetje uit te proberen. (met allemaal stage 2/3 halen met het aantal kills en dan weer door naar de volgende).

Vind de M16 een beetje irritant in CQB met z'n 3 round burst. Maar voor de afstand met de stopping power perk is hij wel heel erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

De ak is zeker heel erg relaxt, net als zijn kleine broertje AK-74u, naast de ak zijn de: M4, G36C, G3 mijn assualt favorieten. Voor normaal spel gebruik ik eigenlijk alleen maar sleight of hand om blijvend te kunne rushen ik speel met een 2de profiel ook veel op S&D servers dan gebruik ik alleen maar silencend stuff + uav + dead silence

[ Voor 46% gewijzigd door jelly op 06-10-2008 14:48 ]

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bak_
Misschien een beetje een rare vraag, maar wat is het voordeel van 2 profielen? Is hiet niet handiger om alles met 1 profiel te doen, aangezien je anders alles opnieuw moet unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
_Bak_ schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:10:
Misschien een beetje een rare vraag, maar wat is het voordeel van 2 profielen? Is hiet niet handiger om alles met 1 profiel te doen, aangezien je anders alles opnieuw moet unlocken?
Als ik de poster goed begrijp heeft hij maar 2 classes aangemaakt. En niet dat ie in zijn cod directory met zijn mpdata gaat liggen schuiven wanneer ie naar een andere server gaat.

Hij gebruikt maar twee wapen en perk configuraties voor twee speltypes die hij speelt

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelly schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:46:
De ak is zeker heel erg relaxt, net als zijn kleine broertje AK-74u, naast de ak zijn de: M4, G36C, G3 mijn assualt favorieten. Voor normaal spel gebruik ik eigenlijk alleen maar sleight of hand om blijvend te kunne rushen ik speel met een 2de profiel ook veel op S&D servers dan gebruik ik alleen maar silencend stuff + uav + dead silence
Grote voordeel van de AK-74u tov de G36c is zijn iron sight. Als je silenced speelt zit je bij de G36c met een koelkast van een ironsight die je al het zicht ontneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly

jelly

Arch Linux

loewie-643- schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:17:
[...]

Als ik de poster goed begrijp heeft hij maar 2 classes aangemaakt. En niet dat ie in zijn cod directory met zijn mpdata gaat liggen schuiven wanneer ie naar een andere server gaat.

Hij gebruikt maar twee wapen en perk configuraties voor twee speltypes die hij speelt
Ik gebruik twee accounts, eentje voor S&D en een voor normaal spel het laatste account heb ik alles gehaald bij het S&D account niet daar ben ik lvl 54 maar dat levelen ging toch wel super snel de tweede keer & die gouden wapens boeien me niet zoveel ondanks dat de Ak er zonder skin niet uit ziet en in het goud super mooi is :+

De iron sight van de G36c zuigt nogal ja, maar met red dot is het een zeer accuraat, fijn wapen

[ Voor 15% gewijzigd door jelly op 06-10-2008 17:09 ]

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik vind de red dot eigenlijk nooit fijn...
Heb liever een noobtube :+ of silencer.. Ironsight schiet voor mij fijner, ookal is die van de G3 redelijk groot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silencer daar heb je niet zo ontieglijk veel aan, de ACOG scope is zwaar irritant (die zoomt te ver in), RDS is hartstikke fijn. en de noobtube is vaak handig als je in maps zoals Killhouse speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Silencer heb je meer aan dan een Red Dot imo omdat je sowieso al kan rchten. Maar als je Chinatown speelt (ow, echt mijn favo map uit cod 1!!!) en je schiet lekker iemand van achter in een raam heeft ie werkelijk geen idee waar je zit (of elk ander groot level met goede beschutting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
meer en deel van mijn klasse zijn allemaal op z'n minst dead silence, dan heb ik er 1tje met de M14 voor lange afstanden en de p90 op silence :) leuk :D en me andere is M4 op silence, uav jammer en dead silence.. perfecte combo om je zakmesje te gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin meestal met een silenced smg zodat ik bij het begin vd match (tdm) als een dolle naar de tegenstanders ren om daar dood en verderf te zaaien. Ze hebben dan nog geen uav en meestal heb ik de 1e airstrike en heli te pakken. Meestal blijf ik dan bij de (snelle) smg-class en probeer ik een ak47 te pakken.
Je blijft nog even snel met een wapen uit een zwaardere class.
Maar hoe zit dat nou ? Verlies je nou ook wat snelheid wanneer je als snelle class een zwaar wapen oppikt ? Ik pak ook wel es een lmg op en sprint nog steeds keihard als met een smg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
* FireBladeX heeft eindelijk na zo'n lange tijd ook CoD4 gespeeld

spoiler:
Singleplayer is fantastisch! Ook de einde perfect :9 :D _/-\o_ Zal maar eens even online spelen :D . Had niet verwacht dat Modern Warfare setting zo leuk zo zijn. :) Die captain price gaat ook best vaak dood zeg >,< ook in Call of Duty: United offensive is die ook dood gegaan :$ ( op die schip)

EDIT: Sorry.. eventjes vergeten , bedankt hieronder :9

[ Voor 31% gewijzigd door FireBladeX op 08-10-2008 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Tof dat je even een spoiler neer rost :P (voor degene die SP nog niet uitgespeeld hebben, uiteraard)...

@londonertje: Dead silence is alleen handig als je spelers tegenover je hebt die ook weten wat ze doen. Het merendeel waar ik tegen speel doet maar wat en zal geen seconde luisteren of er iemand achter ze komt staan of niet.

[ Voor 53% gewijzigd door Neejoh op 08-10-2008 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren weer een echte CoD avond gehad met mijn vrienden. Allereerst ik ben ook iemand die 'altijd' op die chopper schiet en het ook vaak nog aangeeft middels een text bericht. 3-4 man een clip en dat ding is binnen 15 seconden naar beneden. Maar inderdaad velen doen het niet. En ik heb ik echt een bloedhekel aan die chopper. Tenzij ik hem zelf krijg natuurlijk, maar soms schiet die chopper je wel 3 keer af. Wel probeer ik altijd vanuit de dekking die chopper te schieten. Sta je full frontal dan ben je sowieso het haasje. Wel vind ik het jammer dat wanneer je er al 2 clips aan verspeeld je in een later stadium zonder ammo kan komen te zitten. Daarom probeer ik altijd een light machine gun op te pakken voor choppers. Dat scheelt een hoop.

Verder waren we gisteren met 6 man online (allemaal vrienden) wat een uitzondering is. Meestal 3-4 man. Erg leuk om icm Teamspeak echt te kunnen samenwerken. Het fatsoenlijk kunnen communiceren scheelt echt zoveel bij het bereiken van een beter teamresultaat. Ik begin het spel ook steeds leuker te vinden, naarmate ik het weer meer speel.

Gisteren werd ik beschuldig van een wall-hack? WTF is dat in godsnaam. Het zal wel iets te maken hebben met het feit dat je door muren heen schiet? Maar dat is toch gewoon een 'normaal' onderdeel van het spel. Okay soms schiet ik willekeurig door een muur heen (AK47/m4 deep impact en stopping power) om te zien of je iets raakt. Het zijn vaak vaste plaatsen waar iemand ligt namelijk? Maar wordt dat als onsportief gezien? Iemand ervaring hiermee?

Verder ook jammer dat er gecheat wordt. Al weet ik nooit precies hoe ze het doen of wat ze doen, maar soms heb ik het idee dat dingen niet kunnen. 2/3 kogels op mijn benen en ik ben dood? (geen hardcore mode). Dat is normaal gesproken niet mogelijk toch? Ook apart als we de hele avond redelijk domineren en dat er dan een paar nieuwe in het veld komen en dan vervolgens maak je niets meer klaar. Gewoon omdat je het idee hebt dat je elk vuurgevecht verlies. Okay, ik ben verre van de beste Codder die er rondloopt, maar ik speel toch wel ruim bovengemiddeld als ik mezelf terug bekijk in de rankings. Is wellicht een beetje het nadeel om op illegale servers te spelen. Ik heb zelf wel het origineel en een aantal vrienden ook, maar een aantal ook niet en daarom verhuizen we meestal naar een niet legale server. Alhoewel de server maakt het niet illegaal, maar of je het spel wel of niet hebt natuurlijk. Op zich dus niets illegaals aan.

Verder heb ik na het lezen van dit topic ook wat tips opgepakt van perks en geweren en heb daardoor de AK47 echt ontdekt. Ik speel normaal gesproken altijd met M4 en dat geweer ligt me nog steeds het beste (ben geen rusher, meer een tactische speler) Maar ik begrijp van iedereen dat de AK47 erg goed is qua power en performance. Dat klopt ook wel, maar even lekker je kogels er doorheen jagen gaat niet echt. De recoil is redelijk aan de grote kant. Maar 1 of 2 schoten per keer gaat prima.

Verder ben ik op dit moment verzot op de HQ-servers. Lekker rennen met z'n allen naar de laptop, een erg aanvallende/opportunistische speelwijze hanteren en na veroveren totaal in verdediging gaan.

Verder is me eigenlijk nog steeds niet helemaal duidelijk het verschil tussen stun en flash granaat. Wat is het verschil en wat is nu eigenlijk het beste?

Heeft er verder iemand nog tips om serieus beter te worden. Inmiddels maak ik al wat meeruren. (uurtje of 10-12 in de week?). Maar zijn er nog 'makkelijke' manieren om beter te worden.
Ik zelf vind dat communicatie/teamwork onderschat wordt. Veel mensen spelen voor hun eigen kills. Ik speel voor de overwinning en als ik dan veel kills maak is dat alleen maar leuk!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wallhack = hack om random iedereen te vinden in de map en ze zonder ze te zien af te schieten, ook door muren heen. 95% van de mensen die worden beschuldigd hiervan gebruiken hem niet ;)

Mijn fav's:
M4 met RDS, Stopping Power: ook voor lange afstand mogelijk, ondanks de lage power rating doet hij best veel damage
AK47 Gold met Silencer, Sleight of Hand: Lekker snel afschieten, doorrennen naar de volgende, onderweg ff snel reloaden, heerlijk. Goede power dus geen powerperk nodig. Beste aim van de non-RDS wapens imo.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.