Sargan schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:15:
Ook balen, als je denkt iemand te kunnen killen met de knife, diegene zich nog net op tijd omdraait en jij alsnog wordt gekilled.
zelf ben ik maar een middenmoot speler, ik ben een rusher, zo speel ik online al meer dan 8 jaar, maar bij cod4 gaat dit me niet goed af en heb vaak meer deaths dan kills, ik kan nou eenmaal niet rustig afwachten...
Waar ik dan stevig van baal is als ik bijna een airstrike heb (iets wat me niet vaak lukt), ik dan nog maar 1 kill nodig heb maar het dan net niet red...aaahhh! Radar daarentegen krijg ik echt vaak genoeg maar net die 2 kills extra...
Kwestie van trainen en proberen de vijand een stap voor te zijn. Hangt natuurlijk af van hoeveel uur per week je cod4 speelt. Maar soms zit het hem in de kleine dingen.
Ik ben ook een rusher, daardoor ligt mijn K/D ratio niet hoger dan 4:1 en bij sommige speltypes is het zelfs 2:1 of 1:1.
Het hangt ook af van je perks, als je wil rushen en eventueel sproeien is Sleight of Hand altijd een must, snel herladen en verder knallen. Ook Last Stand might come in handy, je zegt zelf dat je vaak net 1 of 2 kills te kort komt voor een airstrike, door deze perk te pakken schiet je er vaak nog een paar af, die denken dat als iemand "down" is hij meteen dood is. Net als Martyrdom bewezen effectief kan zijn.
Je moet vooral niet vergeten je Radar te gebruiken, en hier actief op te letten. Spelers lopen vaak dezelfde kant op, waar ze de vorige spawnbeurt ook heen zijn gelopen nadat ze spawnen. Zorg dat je je in de buurt van objectives bevindt waar je actie verwacht. S/D en Sabotage bijvoorbeeld, heeft jou team de bom, ga je op onderzoek uit doorspit je het hele level naar vijanden. Heeft de tegenpartij de bom, bewaak je je gebied op "slinkse wijze"
Wat betreft het voorzijn van de vijand, als je een wapen als de M4, G3 of AK74u P90 of RPD hebt in combinatie met Grenadelauncher of Red Dot Sight, iedereen is constant in beweging, deze bewegingen zijn veelal voorspelbaar. Als iemand vooruit loopt, ga je niet precies op hem aimen, maar net ervoor, grote kans dat hij door je straal van kogels loopt en gewond raakt en eventueel gekill'ed. Dat doe je ook als iemand een trappenhuis invlucht of beschutting zoekt achter een muur, deep impact of niet gewoon raggen. Het kost je hoogstens een magazijn.
Veel succes en plezier!
EliteWaRRioR
[
Voor 10% gewijzigd door
loewie1984 op 24-09-2008 14:47
]