[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.289 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Firewall/router die fout is gelopen, of een CoD instelling/mod die iets verdraait heeft?

Het is in ieder geval niet de bedoeling om problemen/vragen in dit topic te plaatsen, daar hebben we Spielerij - Problemen & Vragen voor. Een topic daar kun je echter alleen openen als je zelf al genoeg geprobeerd en gezocht hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SumatroX schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 20:37:
Ik kan opeens geen verbinding meer maken met servers (Server connection timed out, ook na 60 attempts) en krijg zelfs geen serverlijst meer. Opeens, terwijl ik het al een half jaar zonder problemen speel. Er zijn geen firewalls zomaar aangegaan ofzo, heb voor de zekerheid ook de standaardpoort doorgeschakeld. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Ik en sommige clanleden hebben er vanavond ook last van (gehad). We konden onze eigen server niet meer op 8)7 .
Als ik wil connecten dan krijg ik de gele melding dat ie mijn Keycode gaat checken. En vervolgens is de server timed out.

Volgens de forums op Infinity Ward ligt de master server waarschijnlijk down. :'( |:(
http://www.infinityward.c...viewtopic.php?f=7&t=13618

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:38:
[...]

Ik en sommige clanleden hebben er vanavond ook last van (gehad). We konden onze eigen server niet meer op 8)7 .
Als ik wil connecten dan krijg ik de gele melding dat ie mijn Keycode gaat checken. En vervolgens is de server timed out.

Volgens de forums op Infinity Ward ligt de master server waarschijnlijk down. :'( |:(
Same here... :w :|
Wel jammer want ik wilde vandaag toch nog wat oefenen met mn uzi (8>

Het vreemde is......
Als ik naar option -- multiplayer ga, en dan verify code doe zegt ie dat ie valid is (duh) als ik nu naar de server list ga (die ik wel krijg) kan ik de eerste keer dat ik probeer te joinen _wel_ op 1 enkele server. De rest lukt allemaal niet.
Zal even kjiken of ik hem kan vinden:

Ok, back...
And forget that last part... Ik kan nu ook geen lijst meer krijgen. Sorry, ga weer verder met lost kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingkiller schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 17:59:
Woot,ben voor het eerst uitgemaakt voor cheater. Had een 28-3 score op een no-killcam server. Dan ben je al snel verdacht.
Hehe :) Op zich is 28-3 niet eens zo heel onmogelijk. Als je gelijk aan het begin een mooie streak hebt en een lucky airstrike, ben je al een heel eind. Zo had ik afgelopen weekend op Pipeline 14-1 kort na het begin; met wat geluk en een onverwachte flank heb je dat zo. :)

Ik heb t spel pas sinds afgelopen weekend (heb 't op campzone veel gespeeld) en had verwacht weinig tot geen kans te maken online, maar dat valt reuze mee. Heb eigenlijk altijd wel een positieve kill/death ratio. Vind trouwens servers met 16vs16, dus 32 man minder leuk dan max 24 ppl. Met 32 man ben je constant grenades aan het dodgen. Is op zich niet erg, echter heb ik maar 1 frag grenade, want ik heb de 3xfrag gren. perk nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:38:
[...]

Gelukkig duurde dat maar kort :) Met een half uurtje was onze server weer bereikbaar.

Vorige week een nieuwe pc aangeschaft met dit keer toch ook maar een goede geluidskaart erin. Ik dacht dat die andere pc van mij met geintegreerde soundchip wel voldoende was maar man, wat een verschil! Ik hoor nu zelfs de lui die dead silence aanhebben 9 van de 10 keer al aan komen rennen :D

Wij hebben inmiddels nu onze FFA-server zo aangepast dat de chopper met 1 (pistool)schot is neer te halen. Dat vergroot (zeker in FFA) de spelvreugde toch wel enorm. Want als admin zie je toch wel vaak in spec-mode dat mensen goed rondrennen (bij ons is camping niet toegestaan namelijk) en 5 kills maken, dus een airstrike inroepen en dan vervolgens opeens erg voorzichtig worden om die laatste 2 kills maar te halen om de chopper in te kunnen roepen.

Gevolg is dan ook vaak dat er een enorm verschil zit tussen de nummer 1 die dan 2 of 3 choppers heeft kunnen inroepen en de rest. Nu de choppers eruit zijn (althans erg makkelijk neer te halen) zijn de matches toch een stuk spannender en nieuwe spelers bevalt het wel goed heb ik gemerkt. Hoewel ze natuurlijk eerst verbaasd uitroepen dat dit toch niet mogelijk kan zijn :D

De damage van de chopper is met dit scriptje in de server.cfg ingesteld op 1 terwijl hij default op 1300 staat en ook de turret_clip van de chopper kan ingesteld worden op bv 5 i.p.v. de default 40-waarde waardoor een chopper niet zo enorm kan rondsproeien. En met dit script blijft de server i.i.g. ranked en hoeven we geen mod te draaien.

Tja, en de posts over het slechte NL-taalgebruik en de beleefdheid van NL-spelers. Dat valt bij ons alleszins mee moet ik zeggen. Nu zitten we dan savonds ook vaak wel met twee admins er constant op en worden die ogenblikkelijk gekickt, zeker als ze van die enge ziektes gebruiken en mocht er geen admin zijn, dan houden onze clanleden de namen wel in de gaten en kijken we de serverlogs na om deze evt. op de zwarte lijst te plaatsen.

Het enige waar ik me dus als admin nog zorgen om moet maken is wat er gebeurt als COD5 uitkomt. De trailers zien er zeer goed uit, de gameplay en engine zou dzelfde zijn als die van COD4 dus dat moet dan wel goed zitten. Overstappen op COD5 of toch maar nog een server erbij...?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Hier doet de server list het ook weer. Maar jeetje zeg, dat activision niks van zich laat horen vind ik echt erg slecht. Check het topic op dat hier op het forum staat van IW, iedereen heeft problemen, niemand krijgt antwoord. Beetje slordig.

Maargoed, @ hiervoren:
Ja idd geluidskaart is echt een must. Vroeger ging ik van mn SB5.1 naar een audigy2ZS en toen hoorde ik ineens veel meer diepte, metaal effecten, sneeuw effecten.. alles was zoveel mooier.
Nu zit ik met mn nieuwe computer en heb de onboardgeluidskaart in gebruik omdat ik problemen had met mn Audigy 2 onder vista (klote creative!!!). Ik lijk nu wel doof in COD, ik hoor wel mensen rennen maar ik heb _geen_ idee van welke kant ze nu echt komen, alles klinkt als een grote brei!

Ik heb nog nooit in mn leven onboard audio gebruikt en nu weet ik waarom! Ik ga binnenkort de X-fi kopen van asus of Auzentech (en hopen dat die betere driversupport hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:34

d_star

Maharadja of the Year :-/

l0n3w012ph schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:17:
Het enige waar ik me dus als admin nog zorgen om moet maken is wat er gebeurt als COD5 uitkomt. De trailers zien er zeer goed uit, de gameplay en engine zou dzelfde zijn als die van COD4 dus dat moet dan wel goed zitten. Overstappen op COD5 of toch maar nog een server erbij...?
Ik kan totaal niet peilen of er veel animo bestaat voor COD5, weet je dat? Ik heb het idee dat veel mensen in de COD4 community nog lang niet klaar zijn met dit deel, en daarom het volgende deel maar even afwachten. Misschien ook wel om te kijken of het uberhaupt wat is.

De mensen van COD:WaW (dus onofficieel COD5), Treyarch, hebben ook aangegeven dat wat hen betreft de beide delen ook naast elkaar kunnen bestaan.

Denken jullie erover om COD5 aan te schaffen? Ik wacht het even af. Ik ga eerst de reviews checken en eventueel nog een multiplayer demo'tje downloaden. Daarna pas beslissen. Op zich kan ik me ook nog prima vermaken met COD4 namelijk! En ik wil gewoon een MP5 om mee te knallen :P

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Tja ben er al wel weer een tijd uit de CoDscene maar denk dat het zo'n CoD:UO gedoe wordt.
De een vind het geweldig de ander vind het slechter dan slecht. Mogelijk zal dit nog versterkt worden doordat het van modern warfare naar WO II gaat daar zullen sommigen ook nog wel weer "problemen" mee hebben.
Je zult het moeten afwachten hoe goed het daadwerkelijk is en hoe de community op reageert.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik kan sinds gisteren nog steeds niet connecten met welke server dan ook. Had te maken met de orkaan heb ik gehoord, maar nu lees ik hier dat iedereen al weer op de servers kan, alleen ik niet. Iemand enig idee?
@hierboven: CoD:uo was geweldig, heerlijk sprayen :P

[ Voor 11% gewijzigd door aicaramba op 01-09-2008 15:57 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
ixl85 schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:36:
Hier doet de server list het ook weer. Maar jeetje zeg, dat activision niks van zich laat horen vind ik echt erg slecht. Check het topic op dat hier op het forum staat van IW, iedereen heeft problemen, niemand krijgt antwoord. Beetje slordig.

Maargoed, @ hiervoren:
Ja idd geluidskaart is echt een must. Vroeger ging ik van mn SB5.1 naar een audigy2ZS en toen hoorde ik ineens veel meer diepte, metaal effecten, sneeuw effecten.. alles was zoveel mooier.
Nu zit ik met mn nieuwe computer en heb de onboardgeluidskaart in gebruik omdat ik problemen had met mn Audigy 2 onder vista (klote creative!!!). Ik lijk nu wel doof in COD, ik hoor wel mensen rennen maar ik heb _geen_ idee van welke kant ze nu echt komen, alles klinkt als een grote brei!

Ik heb nog nooit in mn leven onboard audio gebruikt en nu weet ik waarom! Ik ga binnenkort de X-fi kopen van asus of Auzentech (en hopen dat die betere driversupport hebben)
Ik kom via een X-fi vanaf een Audigy2ZS & heb nu dus de Asus Xonar D2/PM/A & die is toch nog wel een stukje beter dan de X-fi. Wat ik nu allemaal ingame hoor hoorde ik met de X-fi niet; je kan bij wijze van spreken bijna blind spelen (icm Sennheiser PC-165).

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
rabor schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:36:
[...]
Ik kom via een X-fi vanaf een Audigy2ZS & heb nu dus de Asus Xonar D2/PM/A & die is toch nog wel een stukje beter dan de X-fi. Wat ik nu allemaal ingame hoor hoorde ik met de X-fi niet; je kan bij wijze van spreken bijna blind spelen (icm Sennheiser PC-165).
Ik twijfel tussen de Asus Xonar D2 en de Auzentech Auzen X-Plosion 7.1 Cinema.
130 en 70 euro... is bijna het dubbelen, en ik akn niet echt een super groot verschil tussen de twee vinden. Reviews zijn heel erg happy met de Auzentech... maar de D2 van Asus is wel nieuwer (meer verschillen weet ik dus niet). Twijfel heel erg atm.

Over COD5.
Tja, ik heb 4 net, sowieso is 4 er nog niet super lang. Een uitbreiding a 25 euro vind ik beter, zeker als de game engine enz het zelfde is gebleven.
Gewoon lekker 20 euro voor de downloadclient en 25euro voor de dvd versie. Installeren en 1 spel spelen (met of zonder uitbreiding). Vind het zo kut om dadelijk 60 euro neer te leggen voor het zelfde en dan 2 fysieke spellen nodig te hebben... wat dus nergens over gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 20:36
ixl85 schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:44:
[...]

Ik twijfel tussen de Asus Xonar D2 en de Auzentech Auzen X-Plosion 7.1 Cinema.
130 en 70 euro... is bijna het dubbelen, en ik akn niet echt een super groot verschil tussen de twee vinden. Reviews zijn heel erg happy met de Auzentech... maar de D2 van Asus is wel nieuwer (meer verschillen weet ik dus niet). Twijfel heel erg atm.

Over COD5.
Tja, ik heb 4 net, sowieso is 4 er nog niet super lang. Een uitbreiding a 25 euro vind ik beter, zeker als de game engine enz het zelfde is gebleven.
Gewoon lekker 20 euro voor de downloadclient en 25euro voor de dvd versie. Installeren en 1 spel spelen (met of zonder uitbreiding). Vind het zo kut om dadelijk 60 euro neer te leggen voor het zelfde en dan 2 fysieke spellen nodig te hebben... wat dus nergens over gaat...
Kijk voor de geluidskaart anders eens naar de Club 3d Theatron Agrippa. Is exact dezelfde als de Auzentech (als je het stickertje van club3d weghaalt, zie je Auzentech staan 8) )
Kost ook nog eens minder...
;)

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
aicaramba schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:20:
Ik kan sinds gisteren nog steeds niet connecten met welke server dan ook. Had te maken met de orkaan heb ik gehoord, maar nu lees ik hier dat iedereen al weer op de servers kan, alleen ik niet. Iemand enig idee?
@hierboven: CoD:uo was geweldig, heerlijk sprayen :P
ik ook niet hoor ... nee geen opsom topic van te maken .. maar om duidelijk te maken dat je echt de enige niet bent =)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig duurde dat maar kort :) Met een half uurtje was onze server weer bereikbaar.
Werkt anders hier nog steeds niet. Gaat dan nu ook alleen maar om servers waar bij je de gele melding van "awaiting key code authorization" krijgt en vervolgens dus een server time out krijgt.
Kom dus nog steeds onze eigen public niet op. :'( 8)7
Vorige week een nieuwe pc aangeschaft met dit keer toch ook maar een goede geluidskaart erin. Ik dacht dat die andere pc van mij met geintegreerde soundchip wel voldoende was maar man, wat een verschil! Ik hoor nu zelfs de lui die dead silence aanhebben 9 van de 10 keer al aan komen rennen :D
Heb hier zelf een Creative X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Pro met een Logitech Z-5500 Digital setje.
Op zich niet slecht maar met een goede headset hoor je veel beter en meer.
Wat ik nu heb is een USB headset en ik vraag me wel af of een headset met plugjes niet beter klinkt dan die ik nu al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Nee, uiteraard speel ik altijd al sowieso met headset (en nu dus met die fijne geluidskaart :D ). Zonder headset is niet te doen vind ik en je doet jezelf ook tekort want je hoort anderen nooit goed aankomen.

Dan de vraag van d_star: of ik COD5 aan ga schaffen? Ja, sowieso, blindelings. Persoonlijk vond ik COD2 de minste (m.n. multiplayer omdat het zo sloom was i.p.v. het snellere UO), maar dat zullen er heel veel met me oneens zijn en dat mag natuurlijk, tis maar een mening. Maar zelfs COD2 vond ik in singleplayer nog waanzinnig (vooral Pointe du Hoc, die beklimming van de rotsen op Normandie) net als alle andere delen. Deze zal ook niet teleurstellen denk ik en ik heb wel wat met WWII, dus lekker met de Tommy-gun met of zonder drum-magazine, de BAR of de Mauser K98 etc etc.

Laat maar komen :P

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ja McLear, Volgens mij gaat het met usb niet helemaal via de X-fi dan. Pas als hij direct in de X-fi kaart zit (dus met de kabeltjes). Maar dat is mijn idee, lijkt me beetje raar dat ie via usb dan naar mobo dan naar pci kaart etc gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op maandag 01 september 2008 @ 20:53:
Ja McLear, Volgens mij gaat het met usb niet helemaal via de X-fi dan. Pas als hij direct in de X-fi kaart zit (dus met de kabeltjes). Maar dat is mijn idee, lijkt me beetje raar dat ie via usb dan naar mobo dan naar pci kaart etc gaat.
Nee via USB loopt ie niet via de XiFi kaart.
Maar wat ik me meer af vroeg was of je via een headset die wel op de XiFi kaart is aangesloten nog meer hoort dan nu via USB.
Is maar een Microsoft LiveChat LX-3000 die ik nu heb maar ik hoor er meer mee dan via mijn Logitech Z-5500 Digital set. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ligt er maar net aan welke headset je hebt. Enkele hebben zulke goede software aan boord op hun usb soundcard die ingebouwd is dat het niet veel te onderscheiden is. Maar als je bijv. Zon goede ECHTE 5.1 headset pakt, die ook met 4 plugs werkt. Werkt dat volgens mij zeker wel beter. Ik heb zelf een SteelSound 5h (v1) en werkt super erop hoor. Ik hoor genoeg. Hoor zelfs de mensen met dead silence rondlopen :P (Oke niet precies maar ik hoor ze ongeveer waar, dat is al genoeg om te killen). Heb zelf een X-Fi extreme music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

rCk schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 00:20:
Ligt er maar net aan welke headset je hebt. Enkele hebben zulke goede software aan boord op hun usb soundcard die ingebouwd is dat het niet veel te onderscheiden is. Maar als je bijv. Zon goede ECHTE 5.1 headset pakt, die ook met 4 plugs werkt. Werkt dat volgens mij zeker wel beter. Ik heb zelf een SteelSound 5h (v1) en werkt super erop hoor. Ik hoor genoeg. Hoor zelfs de mensen met dead silence rondlopen :P (Oke niet precies maar ik hoor ze ongeveer waar, dat is al genoeg om te killen). Heb zelf een X-Fi extreme music.
Eerlijk gezegd vind ik het best wel belachelijk dat je zelf met een 5.1 set icm een X-Fi Fatality FPS (zoals ik heb) amper kan horen waar iemand loopt. Ik had er serieus meer verwacht van een kaart van 180 euro.

Of het nou ligt aan mijn speakersetje (Logitech Z-640) of aan die kaart/drivers/instellingen ik vind het maar matigjes. Met zo'n combi zou ik exact willen kunnen horen waar iemand loopt en hoever ie nog van me af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
Zo'n verschil maakt de kaart niet in deze game, zeker gezien er geen EAX opties oid beschikbaar zijn..
Ik speel op m'n onboard realtek 889A, maar in combi met een goeie headset (sennheiser PC150) hoor ik ook iedereen rondlopen, dead silence of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
User321 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:44:
Zo'n verschil maakt de kaart niet in deze game, zeker gezien er geen EAX opties oid beschikbaar zijn..
Ik speel op m'n onboard realtek 889A, maar in combi met een goeie headset (sennheiser PC150) hoor ik ook iedereen rondlopen, dead silence of niet :)
Ja... het grootste probleem is dat de audio van COD4 zelf enorm brak is.
Maar jouw onboard kaartje maakt het er niet beter op hoor.

Ik heb zelf een Sennheiser HD485 Afbeeldingslocatie: http://www.eeonline.com.au/pictures/85/0/95390-1.jpg
Als ik deze op mn hoofd plant en COD ga doen met de onboard geluidskaart is alles 1 grote brei.
Ok, je hoort misschien wel dingen en mensen aankomen... maar zuiver en gericht is het niet.

Asus met hun Xonar en Creative hebben daar software voor om dit te verbetren.
Bij Creative moet je er voor betalen (hun Alchemy) en bij asus zit het in de drivers (zoals het hoort).
Hier kan je het verschil zien en horen. Leuke vergelijking:
http://www.soundblaster.com/alchemy/
Ja het is cod1 maar het punt/kern blijft het zelfde

Nu Heeft COD4 dus helemaal geen EAX maar kan wel nagebootst worden. Iets dat meer richting aan het geluid geeft.
Daarom is mijn oog gevallen op de Asus Xonar DX
Een goed en leuk review toont ook dat er niet heel veel verschil tussen de Xonar DX en de Xonar D2X zit die toch dubbel zo duur is:
http://techreport.com/articles.x/14500

In elk geval, zoals al altijd bij mij is gebleken (ook toen ik van mn SB5.1live naar mn Audigy 2 ging):
Een goede geluidskaart is minstens zo belangrijk als een goede GPU. Het verschil is bijzonder groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

obsidian schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 11:23:
[...]

Eerlijk gezegd vind ik het best wel belachelijk dat je zelf met een 5.1 set icm een X-Fi Fatality FPS (zoals ik heb) amper kan horen waar iemand loopt. Ik had er serieus meer verwacht van een kaart van 180 euro.

Of het nou ligt aan mijn speakersetje (Logitech Z-640) of aan die kaart/drivers/instellingen ik vind het maar matigjes. Met zo'n combi zou ik exact willen kunnen horen waar iemand loopt en hoever ie nog van me af is.
Ik zei niet dat ik een 5.1 headset had. Én ik had het over mensen met DEAD SILENCE. Die perk waardoor je zo goed als stil rondloopt. Mensen die gewoon rondlopen hoor ik zowat de halve map weg. En die 5h is geen 5.1 headset. Is gewoon eentje met één sound plug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

rCk schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:52:
[...]

Ik zei niet dat ik een 5.1 headset had. Én ik had het over mensen met DEAD SILENCE. Die perk waardoor je zo goed als stil rondloopt. Mensen die gewoon rondlopen hoor ik zowat de halve map weg. En die 5h is geen 5.1 headset. Is gewoon eentje met één sound plug.
En ik zei ook nietd at jij dat had. Ik had het over mijn setup... en je hoort ze wel idd, maar ik kan bijna niet horen waar vandaan ze komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Hebben meer mensen probleem dat je niet in servers komt omdat er steeds staat:

awaiting key code authorization?

heb ik bij best wat servers nu.
Gewoon legale Cod4

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Daywalk3r schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 16:16:
Hebben meer mensen probleem dat je niet in servers komt omdat er steeds staat:

awaiting key code authorization?

heb ik bij best wat servers nu.
Gewoon legale Cod4
Ja, dat hebben heel veel mensen. Schijnt te maken te hebben met het eruit liggen van de master server ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
ixl85 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:16:
[...]

Ja... het grootste probleem is dat de audio van COD4 zelf enorm brak is.
Maar jouw onboard kaartje maakt het er niet beter op hoor.

Ik heb zelf een Sennheiser HD485 [afbeelding]
Als ik deze op mn hoofd plant en COD ga doen met de onboard geluidskaart is alles 1 grote brei.
Ok, je hoort misschien wel dingen en mensen aankomen... maar zuiver en gericht is het niet.
Dat vind ik ook wat jammer bij CoD4, het geluid is inderdaad niet duidelijk. Bij de vorige delen kon je altijd (zelfs zonder dolby headset) precies horen waar iemand vandaan kwam, bij cod4 is dit allemaal een stuk moeilijker.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
ixl85 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:16:Asus met hun Xonar en Creative hebben daar software voor om dit te verbetren.
Bij Creative moet je er voor betalen (hun Alchemy) en bij asus zit het in de drivers (zoals het hoort).
Hier kan je het verschil zien en horen. Leuke vergelijking:
http://www.soundblaster.com/alchemy/
Ja het is cod1 maar het punt/kern blijft het zelfde
hmm, ik zie dat ALchemy tegenwoordig gratis is.. misschien m'n audigy4 toch maar weer eens in de pc proppen dan :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

ixl85 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:16:
Nu Heeft COD4 dus helemaal geen EAX maar kan wel nagebootst worden. Iets dat meer richting aan het geluid geeft.
Hmm, heb je hier meer info over? Hoe kan je het nabootsen zonden dat je die info in het spel hebt zitten?
User321 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 20:27:
[...]

hmm, ik zie dat ALchemy tegenwoordig gratis is.. misschien m'n audigy4 toch maar weer eens in de pc proppen dan :7
Houd er wel rekening mee dat je niks aan ALchemy hebt als het spel geen DirectSound3D gebruikt. COD4 bijv doet helemaal niks met ALchemy.

[ Voor 36% gewijzigd door mvds op 03-09-2008 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

User321 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 20:27:
Ik heb dezelfde geluidskaart op dit moment in mijn pc zitten, in combinatie met vista 32-bits én de vorige versie van de drivers van Creative voor de Audigy kaarten (dus niet de nieuwste drivers).

Ik moet zeggen dat ik er niet helemaal tevreden over ben. Op zich is het geluid wel oké, maar onder XP had ik toch zuiverder geluid voor mijn gevoel. Ik speel met een koptelefoon van Logitech, en als ik de default instellingen in de audio console niet op 'koptelefoon' zet, klinken de wapens in COD4 enorm blikkerig. Nu heb ik last van een bekende bug in de Creative drivers dat de door jou gekozen optie in de audio console niet wordt opgeslagen, dus moet ik deze elke keer na het opstarten met de hand wijzigen.

Rete-irritant. Maargoed, onderhand ben ik er wel aan gewend. Op zich als ik de koptelefoon heb geselecteerd als output-device, dan klinkt het geluid wel oké en hoor ik iedereen (zelfs de dead silence-gebruikers) wel aankomen. Maar ik vind het wel jammer dat de opties die je met een audigy in XP had, niet meer zijn te gebruiken in Vista. Way to go, Creative :/

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Er komt waarschijnlijk weer een double XP weekdn aan voor Live en PSN :) Er komt 't weekend van 13 en 14 september een groot promotie "iets" waarbij het double XP mee gaat als extra promotie.
I’m currently working on getting everything organized and together for an upcoming Xbox Live / PSN promotion we have coming up the weekend of Sept. 13th - 14th.
[..]
This promotion is technically unrelated to the new Playlists, but I won’t lie that my hope is to finish them up in time so that we can make it all one big promotion
Hij hoopt dus rond die tijd ook de nieuwe playlists (in de vorm van een patch) beschikbaar te stellen, dat zou dus binnen twee week zijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-09 23:02
Yor schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:53:
[...]

Ik heb hem hier even gehost.

Het is dus de setup file voor cod4 geluidjes enzo inclusief template voor over je G15., gemaakt door Mystikal.

Owja, mocht het leechen de spuigatenuitlopen, haal ik hem er natuurlijk weer af, maar ik vertrouw erp dat men ook via msn shared!
Bedankt voor je setup files.
Misschien is het niet de juiste plaats om te vragen...

Hoe heb je dit werkend gekregen?
Het profiel heb ik ingeladen.
Ook heb ik het pad de exe in het lgp bestand naar mijn locatie aangepast.

Nu is het zo, dat als ik het profiel geladen heb en ik druk op een van de g toetsen ik alleen te voice command box krijg.

Zou ik de delay's van de macro's aan moeten passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56

Mystikal

It never hurts to help!

cable-one schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:53:
[...]

Bedankt voor je setup files.
Misschien is het niet de juiste plaats om te vragen...

Hoe heb je dit werkend gekregen?
Het profiel heb ik ingeladen.
Ook heb ik het pad de exe in het lgp bestand naar mijn locatie aangepast.

Nu is het zo, dat als ik het profiel geladen heb en ik druk op een van de g toetsen ik alleen te voice command box krijg.

Zou ik de delay's van de macro's aan moeten passen?
Hmm, hoe heb ik dit werkend gekregen... lastige vraag..
Allereerst update je de logitech profiler naar de laatste versie.Dan importeren via file/import (oid).
Daarna zou het moeten werken. Het was mij niet helemaal duidelijk of je het geimporteerd had of niet.
Maar daarna zou het vlekkeloos moeten werken.

Echter je foutmelding is wel een DELAY instelling inderdaad. Dus mocht bovenstaand niet werken, zul je bij elke voice command de delay ietsje hoger moeten zetten.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
COD5 komt echt al snel, ze hebben het over october.
Opzich heb ik hier helemaal geen behoefte aan... zo "snel" al.
Vind het jammer dat er niet eerst een uitbreiding komt (meer perks, meer wapens, meer levels, kleine singleplayer er bij).
Ik ben er ook nog niet overuit of ik terug wil naar WO2. Ik vind deze cod meer... subtiel oid.

Als ik filmpjes van COD WAW kijk zie ik weer dat je door tanks moet rennen, bunkers uitsmoked met vlammenwerpers enz...
Bij deze COD heb je wel oorlog met bepaalde mensen, maar si het minder overdreven ofzo. Ze hebben geen veldslagen met 100 tanks waar je als een kip zonder kop tussen loopt.
Hebben mensen het zelfde gevoel?

Als ze dan toch een andere setting hadden gemaakt had ik liever Vietnam gezien met de COD4 engine! Dat is in verhouding al veel subtieler, WO2 was echt massive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf groot WWII fan, dus ik zit met smacht te wachten op een nieuwe WWII shooter. Dat er een ware oorlog om je heen gaande is, in tegenstelling tot het kleine tactical team idee van COD4, vind ik des te leuker.

En ik kan niet wachten om nazis in bunkers te flamberen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ja, dat wel.. het is wel groter, maar daarom ook vreemder in mijn ogen omdat je alles makkelijker overleefd. Als ik zo kijk naar COD1/UO dan was dat echt meer rushen.
(al ziet die vlammenwerper er wel heerlijk uit)

Weet iemand btw hoe groot het effect is van Deep Impact op een Mini Uzi.
Ik heb wel de charts bekeken, maar dat is allemaal zo abstract.

Een uzi heeft sowieso niet zoveel penetration, dus ik vraag me af of Deep Impact uberhaupt wel nut heeft, voor het zelfde geld gaan ze met die perk nog niet door muren heen.
(gebruik daarom nu ook steady aim).

[ Voor 23% gewijzigd door ixl85 op 05-09-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

ixl85 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:39:
Oktober dat die multiplayer bèta uitkomt. De gamelaunch dan schijnbaar niet he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ok het is fok:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=27168

Maar op andere plekken worden deze dingen ook gepost... dussss

/edit
November, dat bedoel ik ook in mn post hierboven.
Van de beta wist ik niks af.

[ Voor 26% gewijzigd door ixl85 op 05-09-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

ixl85 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:37:
Een uzi heeft sowieso niet zoveel penetration, dus ik vraag me af of Deep Impact uberhaupt wel nut heeft, voor het zelfde geld gaan ze met die perk nog niet door muren heen.
De charts in-game moet je niet bekijken. Die zijn niks waard, er klopt namelijk niks van.

Deep Impact heeft wel degelijk nut op elk wapen dat je gebruikt. Je kan het zelf testen door de perk eens op een class te zetten en met die Uzi op een muur te rammen. Kijk aan de achterkant of je kogelgaten ziet en voila :)

Oh met Deep Impact gaan je kogels wel degelijk door muren heen, van ELK wapen (behalve de shotguns, dacht ik) gaan ze dan door muren heen!

Zelf vind ik steady aim een nuttigere perk voor dat wapen alleen, omdat 'ie zo onaccuraat als de pest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 00:38
na een week of 2 geen cod4 meer gespeeld te hebben, wou ik het vandaag weer gaan spelen. dus ik start het op en toen was ik tot mijn verbazing weer level 1 :s.

Dus ik zoeken , en nu kan ik gewoon nergens meer mijn player profile vinden. hij staat er gewoon niet meer bij :(.

is het normaal dat dat na een tijdje inactief zijn gebeurt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

d_star, zelfs de shotgun gaat door muren heen. Niet de allerdikste maar door veel muren wel!

@Sky. Nee eigenlijk niet. Is heel raar voorval Skybullet.

Overigens mensen, halverwege volgende week nieuwe pc dus even kijken hoe tie dan draait met alles high

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:31

MsG

Forumzwerver

Skybullet schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 10:51:
na een week of 2 geen cod4 meer gespeeld te hebben, wou ik het vandaag weer gaan spelen. dus ik start het op en toen was ik tot mijn verbazing weer level 1 :s.

Dus ik zoeken , en nu kan ik gewoon nergens meer mijn player profile vinden. hij staat er gewoon niet meer bij :(.

is het normaal dat dat na een tijdje inactief zijn gebeurt ??
Ook geen mapje van je account in de CoD4 folder? En ook geen blabla.corrupt file?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
nee toen ik opstarte moest ik gelijk een nieuw profiel aanmaken, want er waren geen andere profielen meer. Het mapje player is ook nog helemaal leeg.

Is opzich geen probleem ik heb zo weer al mijn wapens en die challenges boeien me toch niet, maar vind het raar dat dat zomaar ineens kan verdwijnen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
ixl85 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 13:39:
Opzich heb ik hier helemaal geen behoefte aan... zo "snel" al.
Vind het jammer dat er niet eerst een uitbreiding komt (meer perks, meer wapens, meer levels, kleine singleplayer er bij).
Ik ben er ook nog niet overuit of ik terug wil naar WO2. Ik vind deze cod meer... subtiel oid.

[..]
Het is mij ook veel te vroeg. Eerdere delen heb ik altijd direct bij release gekocht. Met CoD5 denk ik niet dat ditzelfde trucje herhaald zal worden. CoD4 bevalt me nog zó ontzettend goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023
Vroeg is het wel, maar ik heb er wel zin in hoor :D Straks kan je knallen in WWII styl of lekker in hedendaags styl, omdat de game engine waarschijnlijk praktisch hetzelfde is (vooral op grafisch gebied).

Je zou bijna kunnen zeggen dat het een mod is op dezelfde engine met wat nieuwe toepassingen. Voertuigen, in bomen klimmen, vlammenwerper :9

Ik heb er zin in!

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

JuliettPapa schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 16:53:
Vroeg is het wel, maar ik heb er wel zin in hoor :D Straks kan je knallen in WWII styl of lekker in hedendaags styl, omdat de game engine waarschijnlijk praktisch hetzelfde is (vooral op grafisch gebied).

Je zou bijna kunnen zeggen dat het een mod is op dezelfde engine met wat nieuwe toepassingen. Voertuigen, in bomen klimmen, vlammenwerper :9

Ik heb er zin in!
100% mee eens, niets aan toe te voegen behalve dat ik toch al een groot WWII-liefhebber ben, dus ik kan alle kanten op: modern (4) en retro (5). Kan toch niet beter? :) :) :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
ixl85 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:37:Weet iemand btw hoe groot het effect is van Deep Impact op een Mini Uzi.
Ik heb wel de charts bekeken, maar dat is allemaal zo abstract.

het effect van de deep impact perk is op alle wapens gelijk: de penetratie van je kogels wordt 1 klasse groter (hoe ze standaard zijn kun je aflezen in http://img402.imageshack.us/img402/9766/cod4gunstatszt9.png )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
l0n3w012ph schreef op zondag 07 september 2008 @ 18:09:
[...]

100% mee eens, niets aan toe te voegen behalve dat ik toch al een groot WWII-liefhebber ben, dus ik kan alle kanten op: modern (4) en retro (5). Kan toch niet beter? :) :) :)
voor mij precies hetzelfde :). Ik heb nu cod 2 en cod4 erop staan. ik speel dan meestal 4, maar als ik al het moderne kabaal beu ben, of als ik weer eens lekker met mijn rifles wil gaan knallen dan switch ik naar 2 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023
l0n3w012ph schreef op zondag 07 september 2008 @ 18:09:
[...]
Agree
Skybullet schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:23:
[...]
voor mij precies hetzelfde :). Ik heb nu cod 2 en cod4 erop staan. ik speel dan meestal 4, maar als ik al het moderne kabaal beu ben, of als ik weer eens lekker met mijn rifles wil gaan knallen dan switch ik naar 2 _/-\o_
Agree

Zullen nog eens een keer afspreken om op 1 server te komen en een potje te knallen? eventueel met een Teamspeak erbij? Eerst een keer eenmalig en als het bevalt kijken of we het vaker kunnen doen? We hebben het al vaker geprobeerd maar tis er nog niet echt van gekomen ;(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

JuliettPapa schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:32:
Zullen nog eens een keer afspreken om op 1 server te komen en een potje te knallen? eventueel met een Teamspeak erbij? Eerst een keer eenmalig en als het bevalt kijken of we het vaker kunnen doen? We hebben het al vaker geprobeerd maar tis er nog niet echt van gekomen ;(
Ik ben van de partij, mits we geen hardcore spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:27:
Ik ben zelf groot WWII fan, dus ik zit met smacht te wachten op een nieuwe WWII shooter. Dat er een ware oorlog om je heen gaande is, in tegenstelling tot het kleine tactical team idee van COD4, vind ik des te leuker.

En ik kan niet wachten om nazis in bunkers te flamberen. >:)
Ik dacht dat we in deel 5 naar Japan gingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
[...]

Agree

[...]

Agree

Ik vind het ook goed. Voeg me ook even toe aan de TS aub :)
GoT-tag - COD4-Tag - XFire-Account
JanW - JantjeW - JantjeW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

[...]

Agree

[...]

Agree

Ik ben erbij :9

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 08 september 2008 @ 13:18:
[...]

Ik dacht dat we in deel 5 naar Japan gingen?
Yup. Schijnbaar zijn er twee campaign stories. Een in de pacific, een op het russische front. Er is een screenshot van Berlijn bij, dus europa is ook vertegenwoordigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Mhh voeg mij ook maar toe aan de TS!

GoT-tag - COD4-Tag
IXL85 - Post_Human
(pc)

[ Voor 3% gewijzigd door ixl85 op 08-09-2008 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
En er kan weer iemand bij :)

GoT-tag : BladePHQ
COD4-Tag : Oxgene
Platform : PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17
User321 schreef op zondag 07 september 2008 @ 19:13:
[...]

het effect van de deep impact perk is op alle wapens gelijk: de penetratie van je kogels wordt 1 klasse groter (hoe ze standaard zijn kun je aflezen in http://img402.imageshack.us/img402/9766/cod4gunstatszt9.png )
Bedankt voor het plaatje, ik gebruik nu geen red dot meer voor m'n AK ;)

Is het ook mogelijk om de model detail hoger te zetten i.p.v. normal? Of zijn er andere settings om de models beter te zien tegenover de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Glow uitzetten helpt ook een hoop. Want vaak heb je zo ontzettend veel glow dat je bijna niets kan zien. Alhoewel dit al een hele tijd geleden is vor me want ik speel al meer dan 3 maanden met een config die net op het randje van public pb ligt en dus niet gekicked wordt maar wel een goede fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Modbreak: Tweakers Online informatieIn de topicstart staat dat je een DM mag sturen als je je informatie in de topicstart wilt hebben. Dit is om twee redenen: JuliettPapa zal niet heel dit topic bijhouden, maar daarbuiten is het ook nog eens erg vervelend om steeds zulke posts voorbij te zien komen. Post ze dus liever niet hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Nevermind, wilde hetzelfde posten als het modje hierboven een uur geleden gedaan heeft :X

[ Voor 151% gewijzigd door Arethusa op 08-09-2008 21:43 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Dat komt denk ik vanwege het feit dat ieder toch wat anders wil, qua gametypes (TDM, DM, HQ, etc)en gamesoort (wel of geen hardcore).

In eerste instantie dacht ik: nou, kom maar, maar dan zie ik de eerstvolgende reactie al: "als het maar geen hardcore is". Tja, en dat spelen wij nu net en we spelen ook nog FFA, iets dat niet geliefd is bij sommigen. Maar toch... de server is open voor iedereen en teamspeak is ook geen probleem want wij gebruiken GSC.
Is te downloaden van www.getgsc.com en is gratis. _/-\o_ i.t.t. TS. Een channel is zo aan te maken en de geluidskwaliteit is vele malen beter en je hebt 200 slots gratis ter beschikking. In het zoekveld even intikken: [AK] en je vindt ons kanaal zo en kunt joinen op een van de subchannels.

Steam || Diablo 3

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Als ik naar dat plaatje van al die guns kijk lijkt het erop alsof je de G3 ook op (half)automatisch kan zetten. Ik heb alleen maar single shot.. Iemand een idee ?

https://k1600gt.nl

Verwijderd

Ik word af en toe zo verdrietig. Met een lekkere sneak actie schiet ik met mijn G3 op behoorlijke grote afstand een enemy neer, heeft die vervolgens last stance en draait zich lukraak om en met één schot uit zijn miezerige handgun ben ik dood. Hoe frustrerend is dat.

De handguns zijn totaal niet balanced in deze game. Accuracy en range zijn echt veel te hoog. In realiteit is een handgun enkele tientallen meters nog relatief accuraat. In deze game kun je er gewoon mee gaan snipen in Creek. Of je nu een deagle of een usp hebt.

Ook anoying, het lijkt wel alsof de hold breath niet altijd goed wordt opgepikt, zelfs met de iron longs perk moet ik regelmatig vaker drukker totdat hij de adem echt goed gaat inhouden. Soms is dat echt te laat en moet je gewoon kostbare seconden verliezen bij het aimen.

• rCk

rCk

Waarom schiet je dan niet meteen een tweede kogel nog op zn voeten, weet je zeker dat ie kapot is?
Ik heb dr geen problemen mee.

En dat de handguns beetje imba zijn, klopt wel. Maar ik vind het totaal niet erg. Ik own met die deagle en ik vind het echt niet erg hoor.

Verwijderd

In het geval van de G3 verwacht ik het ook vaak niet. Zeker niet als ik op het hoofd richt, en de enemy in kwestie krijgt geen headshot en heeft last stand. Qua sniper, omdat ik puur schiet met de M40 en R700 en door de vertraging ben je dan niet zo snel. De Dragunov en M21 vind ik echt zo ... te makkelijk. Dan kan ik niet zo goed de P90 pakken ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 17:16 ]

• TheZeroorez
  • Niet online
Hold breath wordt hier goed opgepikt hoor? Ik gebruik het niet extreem vaak, maar toch weleens. Weet je zeker dat je niet te ongeduldig bent en wel gewoon goed je shift indrukt?

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Skybullet schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 11:50:
nee toen ik opstarte moest ik gelijk een nieuw profiel aanmaken, want er waren geen andere profielen meer. Het mapje player is ook nog helemaal leeg.

Is opzich geen probleem ik heb zo weer al mijn wapens en die challenges boeien me toch niet, maar vind het raar dat dat zomaar ineens kan verdwijnen :s
@Skybullet: toevallig Xfire draaien? Heb wel vaker -zeker in combinatie met geinstalleerde modjes en mappens daarvan- bij een update van Xfire gehad dat profiel corrupt was of gewoon leeg/verdwenen. ik maak elke zoveel weken een kopie van het profiel-mapje. Al was het maar om streak en k/dratio te volgen ;)

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:15:
In het geval van de G3 verwacht ik het ook vaak niet. Zeker niet als ik op het hoofd richt, en de enemy in kwestie krijgt geen headshot en heeft last stand. Qua sniper, omdat ik puur schiet met de M40 en R700 en door de vertraging ben je dan niet zo snel. De Dragunov en M21 vind ik echt zo ... te makkelijk. Dan kan ik niet zo goed de P90 pakken ;)
ja oke, je bent natuurlijk een hardcore only speler? Ik schiet automatisch in bursts van 2 kogels omdat ik normal mode speel. Aangezien ik dat een fijnere modus vind.

Dus mocht ik eens verdwaald raken op een hardcore server heb ik het makkelijk :P

• Skybullet
tweaktubbie schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:35:
[...]

@Skybullet: toevallig Xfire draaien? Heb wel vaker -zeker in combinatie met geinstalleerde modjes en mappens daarvan- bij een update van Xfire gehad dat profiel corrupt was of gewoon leeg/verdwenen. ik maak elke zoveel weken een kopie van het profiel-mapje. Al was het maar om streak en k/dratio te volgen ;)
nee ik gebruik geen xfire. Maar ik gebruikte we 2 of 3 mods naast mijn default cod4 waartussen ik heel veel switchte, misschien dat het daardoor in de knoei is geraakt. Maarja heb er al weer een schone installatie opzitten en zit al weer op level 28 dus komt wel goed ;)

• Skybullet
shades schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:47:
Als ik naar dat plaatje van al die guns kijk lijkt het erop alsof je de G3 ook op (half)automatisch kan zetten. Ik heb alleen maar single shot.. Iemand een idee ?
in cod 4 kun je de G3 enkel als semi automatisch wapen gebruiken. In real life kan het wapen echter ook full automatisch schieten. Hetzelfde geld voor de m16, in cod 4 is het 3 kogels per klik, in het echt kan hij echter ook semi en full auto. ook het geval bij de AK-47, welke in het echt ook op semi kan.................

zo kan ik nog even doorgaan, ze hebben het waarschijnlijk vanwege balance problemen op de manier gedaan. De G3 is in de game al best een krachtig wapen, moet je nagaan als je full auto kan blazen ermee :D

Verwijderd

Ik snap die tekening niet helemaal

bij de ak-47
damage

40-30
40-20 SD
40-20 red dot
Wat bedoelen ze daarmee ?

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 22:18:
Ik snap die tekening niet helemaal

bij de ak-47
damage

40-30
40-20 SD
40-20 red dot
Wat bedoelen ze daarmee ?
Lijkt me dat ze daar mee bedoelen dat de damage afneemt als je er een red dot of silenced wapen van maakt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Verwijderd

rCk schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:31:
[...]

ja oke, je bent natuurlijk een hardcore only speler? Ik schiet automatisch in bursts van 2 kogels omdat ik normal mode speel. Aangezien ik dat een fijnere modus vind.

Dus mocht ik eens verdwaald raken op een hardcore server heb ik het makkelijk :P
Yep, hardcore modes worden normaliter wat minder met Rambo-effect gespeeld, met name search & destroy.

Ik hoop dat COD 6 (COD 5 sla ik wel over, brakke studio, en weer WWII) ook wat meer hardcore achtige modi bevat.

• d_star

d_star

Skybullet schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:34:
[...]
De G3 is in de game al best een krachtig wapen, moet je nagaan als je full auto kan blazen ermee :D
Daarom is het imho ook zo triest als mensen een G3 gaan gebruiken en alleen voor DIE gun hun primary fire op de scroll-knop binden. Je gebruikt de G3 dan eigenlijk op een manier die niet bedoeld is, met als gevolg een Assault Rifle met mega hoge damage, bijna geen recoil en automatisch vuren. Dan wordt t bijna de beste gun in het spel :/
Sandyman538 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 22:56:
[...]

Lijkt me dat ze daar mee bedoelen dat de damage afneemt als je er een red dot of silenced wapen van maakt.
Idd, de damage vanaf middellange afstand is dan van 30 naar 20 gedaald als je een silencer of red dot erop zet. Daarom heb ik maar een class met een naakte AK-47 (zonder attachments dus): so sexy, so deadly!

Verwijderd

[
(COD 5 sla ik wel over, brakke studio, en weer WWII) .
Wacht de recensies nu gewoon eerst af voordat je al teleurgesteld bent terwijl het spel misschien wel goed is , WWII vind ik nog steeds erg leuk en gezien COD4 zullen zo hoop ik echt niet zomaar een 'brakke'game uitbrengen maar er weer wat moois van maken , doet hun naam namelijk geen goed om weer dezelfde ontwikkelaar een niet al te beste game laat uitbrengen , en begreep dat er al een lange tijd aan gewerkt is , ook zullen ze de negatieve bevindingen van COD3 heus wel begrepen hebben en recht te willen zetten imo . Ik dacht da COD United Offensive ook door Treysearch was ontwikkeld ? Geweldig spel was/is dat .

Weet iemand een server die sniperonly runt op de gewone mode , vindt op de hardcore mode de sniper te makkelijk , want als je iemand raakt in zijn kleine teennagel is die ook dood . Jammer ook dat de pistolen ook bijna sniper zijn .

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:49

Vrijdag

De Zwarte

d_star schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:12:
[...]
Idd, de damage vanaf middellange afstand is dan van 30 naar 20 gedaald als je een silencer of red dot erop zet. Daarom heb ik maar een class met een naakte AK-47 (zonder attachments dus): so sexy, so deadly!
Eigenlijk best gek dat als je eenr ed dot er op zet je damage naar beneden gaat. Met een silencer kan ik het me nog voorstellen maar met een red dot :? Of zullen ze dat gedaan hebben vanwege balance issues?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Verwijderd

d_star schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:12:
[...]

Daarom is het imho ook zo triest als mensen een G3 gaan gebruiken en alleen voor DIE gun hun primary fire op de scroll-knop binden. Je gebruikt de G3 dan eigenlijk op een manier die niet bedoeld is, met als gevolg een Assault Rifle met mega hoge damage, bijna geen recoil en automatisch vuren. Dan wordt t bijna de beste gun in het spel :/

[...]

ik doe hem wel met granade launcher :p

Nog een vraag
ik heb bijna bij iedere wapen
stoping power
deep impact

ik weet dat stoping power veel uitmaakt, kwa damage, wat ik zelf merk dan

maar helpt deep inpact ook voor meer damage
of alleen maar als ze achter een muur ofzo geschuild staan ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:52:
[...]

ik doe hem wel met granade launcher :p

Nog een vraag
ik heb bijna bij iedere wapen
stoping power
deep impact

ik weet dat stoping power veel uitmaakt, kwa damage, wat ik zelf merk dan

maar helpt deep inpact ook voor meer damage
of alleen maar als ze achter een muur ofzo geschuild staan ?
Deep impact doet niet meer damage gewoon op iemand gericht, alleen maar door muren heen heeft het effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

TroonStaal schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:06:
[...]

Eigenlijk best gek dat als je eenr ed dot er op zet je damage naar beneden gaat. Met een silencer kan ik het me nog voorstellen maar met een red dot :? Of zullen ze dat gedaan hebben vanwege balance issues?
Het laatste wat ik hiervan heb gehoord is dat het eigenlijk een bug is. Normaal gesproken hoort je damage niet verminderd te worden als je ergens een red dot op zet, maar in dit specifieke geval is het dus wel zo.

IW heeft er alleen voor gekozen om deze bug nooit te fixen klaarblijkelijk, misschien wel omdat het wel iets meer balance brengt. Zonder red dot schiet je toch iets onnauwkeuriger, en dat balanceert een assault rifle met zo'n beetje de hoogste damage wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Is het mogelijk om met splitscreen online te komen in een 8 vs 8 game? Of co-op offline?

[ Voor 11% gewijzigd door MuSeLive op 12-09-2008 17:07 ]

• Laidback Luc
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Mystikal schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:16:
Misschien een idee om de file die ik gemaakt heb om (bijna) alle voicecommands te linken aan de G toetsen van een G15 (en de bijbehorende papieren template die gebruikt kan worden om op je g15 te leggen)?
Ik zelf kan niets hosten, maar twee filetjes van een paar kb mag geen probleem zijn.
Als ik die lgp file importeer gebeurt er niks, weet je misschien een oplossing? btw, ik heb de laatste versie van die profiler, en heb een G11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56

Mystikal

It never hurts to help!

ReFresh F5 schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 19:09:
[...]

Als ik die lgp file importeer gebeurt er niks, weet je misschien een oplossing? btw, ik heb de laatste versie van die profiler, en heb een G11
Ik heb zelf een G15. Misschien ligt het daaraan? Heb je wel je profiler aan staan (automatisch opstarten met Windows?). Hij moet het doen, ik heb hem al bij meerdere mensen op de normale manier geinstalleerd en werkt prima.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Mystikal schreef op zondag 14 september 2008 @ 09:39:
[...]

Ik heb zelf een G15. Misschien ligt het daaraan? Heb je wel je profiler aan staan (automatisch opstarten met Windows?). Hij moet het doen, ik heb hem al bij meerdere mensen op de normale manier geinstalleerd en werkt prima.
Yup profiler staat aan, ik importeer hem gewoon maar er gebeurt niks. Die standaard config blijft gewoon staan en er komt niks bij. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:45

flessuh

Set sail for fail!

voor de G3, pak hem maar eens in de single player, daar is hij full auto >:)
zit in dat stukje in rusland waar je eerst vanaf een heuvel moet snipen op een klein "dorpje"

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:39
Hallo!

Ik heb een vraag, ik speel vaak dit spel multiplayer met een vriend van mij, en we hebben eigenlijk maar 2 ergernissen. 1ste is dat we schijnbaar het volume van de muziek niet kunnen wijzigen , of zelfs uit zetten, heeft iemand hier een oplossing voor?

2de is, als ik de server start (ik ben host) dan kan mijn vriend er in komen, en ook gewoon spelen, echter, als ik de server dichtgooi om wat aan te passen (speltype, killcam ofzo) en de server opnieuw opstart, verschijnt de server niet meer op zijn lijst tot ik het spel helemaal afgesloten heb en helemaal opnieuw opstart, inclusief server.. mischien een bekend probleem?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak even gebruik van de gelegenheid om mijn frustraties over een bepaald soort speler dat ik en een aantal van mijn collega's de "Red RPD Rapist" gedoopt hebben, vanwege zijn speelstijl. De RRR wordt vaak gespot op CQB maps zoals Vacant en Crash. Hier, geassisteerd door zijn Double Tap en Steady Aim, loopt hij als een Unreal Tournament-speler rond te hoppen en willekeurig te sprayen met zijn rood gecamoufleerde RPD. De RRD heeft aan het einde van de match meestal de hoogste score van iedereen.

Het kan toch niet leuk zijn om als een halve zool rond te rennen en alleen door van dichtbij een enorme kogelregen af te vuren kills te kunnen scoren? En ze zijn er nog trots op ook, getuige de volgende nicknames die ik in het wild gespot heb:

SergeonNoAimRPD
Sprayn00bRPD
RPDSprayKillsAll

Wat is de lol hiervan? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 22:04
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 20:49:
Ik maak even gebruik van de gelegenheid om mijn frustraties over een bepaald soort speler dat ik en een aantal van mijn collega's de "Red RPD Rapist" gedoopt hebben, vanwege zijn speelstijl. De RRR wordt vaak gespot op CQB maps zoals Vacant en Crash. Hier, geassisteerd door zijn Double Tap en Steady Aim, loopt hij als een Unreal Tournament-speler rond te hoppen en willekeurig te sprayen met zijn rood gecamoufleerde RPD. De RRD heeft aan het einde van de match meestal de hoogste score van iedereen.

Het kan toch niet leuk zijn om als een halve zool rond te rennen en alleen door van dichtbij een enorme kogelregen af te vuren kills te kunnen scoren? En ze zijn er nog trots op ook, getuige de volgende nicknames die ik in het wild gespot heb:

SergeonNoAimRPD
Sprayn00bRPD
RPDSprayKillsAll

Tactiek?

Tja ik kan er ook niet tegen als er van die sprayers op een server zitten, of zo van die mense die heel de tijd op de zelfde plaats schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het gebruikt om snel door alle ranks heen te komen kan ik het me nog wel enigzins voorstellen, maar als je al Level 55 bent en de Red Tiger camo hebt voor je favoriete spraygun kan je het toch geen tactiek meer noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:49

Vrijdag

De Zwarte

Winnen, lijkt me :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

SergeonNoAimRPD
Sprayn00bRPD
RPDSprayKillsAll

Van jou winnen, dat snap je toch wel ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik ben met smart aan het wachten om doubletap op mn mini-uzi te zetten.
Gebruik deze alleen in kleine levels en spam niet (sluip meestal).

Maargoed, waarom speel jij cod? Om te winnen idd zoals Troonstaal zegt.
Als je realisme wilt moet je de HL2 mod Insurgency nemen.
[PC] Insurgency \[HL2-mod]
http://www.insmod.net/

Het is ook niet mijn speelstijl om zo te spammen, maar ik snap het wel. Beter en eerlijker dan spawnkilling en wallhack-camping. Ik ben soms ook gefrustreerd door mensen die je als een gek snipen, wat overigens de tegenovergestelde speelstijl is. Ieder zn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=30735463,noline]ixl85 schreef op zondag 14 september 2008 @ 21:18[/. Ik ben soms ook gefrustreerd door mensen die je als een gek snipen, wat overigens de tegenovergestelde speelstijl is. Ieder zn ding.
Speel wel eens met sniper in de HC mode (pc) maar ga dan niet op een plek wachten van ver af om iemand sneaky te pakken (te wachtem dat die eindelijk in beeld komt)., maar speel dan hetzelfde als andres , mijn speelstijl in bijv. free for all is niet op een vaste plek hangen maar blijven bewegen . Kan je frustratie van snipers mischien begrijpen ALS je gesniped wordt wanneer deze alleen maar zit te wachten op het moment . Wat ik wil zeggen dat sniperen soms in bepaalde settings in online gamemodes soms even wat moeilijker zijn dan de standaard snelle wapens .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ow nee, tuurlijk! Ik houd ook wel eens een sniper in mn handen.. Alleen die echte goede spelers, die doen het gewoon te goed ;)

Maar campers zijn idd een beetje sneu.
(zonder killcam is het al helemaal vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

SergeonNoAimRPD
Sprayn00bRPD
RPDSprayKillsAll

Hmm, ik heb ze bij ons nog niet gespot (dus echt dit soort spelers, wel RPD-sprayers maar op een 'normaal' niveau bij ons :) ), maar ik wil er wel eens tegen spelen met mijn AK47 zonder red dot, geen double tap en geen steady aim :D

Zulk soort spelers moet je (in Vacant mss wat lastiger door de donkere gangen en weinig mogelijkheden voor dekking zoeken) gewoon anders benaderen. Ik speel sowieso voor 80% op geluid en als ik zo een rechts van me hoor (en ervan uitgaand dat ik zijn speelstijl dus ken) zal ik in mappen als Crash er niet blind op afstormen maar rustig dekking zoekend met een korte burst hem neerleggen. Aan de andere kant ben je natuurlijk ook afhankelijk van het feit of andere spelers hem ook zo benaderen want als die wel als een kip zonder kop hem tegemoet treden zal zijn score natuurlijk altijd nog zo oplopen dat hij wel bovenaan eindigt.

Ik geloof best dat dit soort spelers lastig zijn, maar ik geloof dat ze het bij ons toch lastig zouden hebben want er zijn voldoende echt goede spelers bij ons die zich door zon type speler niet in de luren laten leggen.

Waarmee ik niks zeg over jouw skills hoor rpt210 want ik ben je nog nooit tegen gekomen _/-\o_ !! Maar mss moet je ze dus eens wat anders proberen te 'bestrijden' ;)

En idd, wat willen ze ermee? Van je winnen en eerste worden, das duidelijk. Dus uitdaging genoeg om ze te laten zien dat zo'n RPD het toch ook niet is :D

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zelf altijd met de volgende twee:

MP40A3 + M4 red dot + Claymore, Overkill, Deep Impact
R700 + G3 red dot + Claymore, Overkill, Iron Lungs

Sniperen blijft gewoon lastig maar geeft wel de meeste voldoening. De helft van de tegenstanders zijn net pingpong ballen, schieten vanaf 500mtr afstand accuraat met een P90. De kick is veel groter als er zo'n figuur op je af komt stormen en je hem op het juiste moment een gaatje geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:51
Zeker op HC zijn die RDP spammers vervelend. Mooi door de muur lopen te schieten en wachten tot jij niks vermoedend daar spawnd of langs loopt. Ja echt top skills heb je dan. Zeker op bepaalde mappen is dit zeer irritant.

Ik hou het liever bij mijn AK of dragunov. Ik gebruik wel bij al mijn classes bandolier omdat ik vaak zonder ammo kom te zitten als ik dit niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Niet alleen op hardcore zijn die gasten vervelend. Probeer maar eens fatsoenlijk een map als killhouse te spelen met van die spammers in de tegenpartij. Maargoed, ieder zn ding. Gelukkig kan ik ze vaak nog steeds omleggen >:)

Mijn favo classes zijn:
  • MP5 Silenced + Bandolier + Stopping Power + Dead Silence (heerlijke steathy knife class, geeft veel voldoening!)
  • AK-47 zonder attachments + 3xFrag + Stopping Power + Steady Aim (voor de maps waarbij je toch iets meer afstand op je wapen kan gebruiken, maar je ook close-range nog wel eens verrast wil worden)
Verder experimenteer ik ook veel met classes. Zo heb ik een tijdje geleden de M14 ontdekt, man wat is dat ding een kanon zeg! Met stopping power neemt je damage per kogel toe tot 80, heb ik me laten vertellen! Headshots worden dan sure kills 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d_star schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:58:
Niet alleen op hardcore zijn die gasten vervelend. Probeer maar eens fatsoenlijk een map als killhouse te spelen met van die spammers in de tegenpartij. Maargoed, ieder zn ding. Gelukkig kan ik ze vaak nog steeds omleggen >:)
Moet je wel een fatsoenlijke map noemen :P Killhouse is net als Shipment gewoon hersenloos rammen. Kan met elk wapen. Een LMG maakt het wellicht wat makkelijker, maar je wordt op die maps zo hard genaaid door alle fragnades dat het eigenlijk niet uitmaakt. Ik loop meestal met een silenced AK-74U rond op die maps, werkt ook goed.
[...]

Verder experimenteer ik ook veel met classes. Zo heb ik een tijdje geleden de M14 ontdekt, man wat is dat ding een kanon zeg! Met stopping power neemt je damage per kogel toe tot 80, heb ik me laten vertellen! Headshots worden dan sure kills 8)
Ben persoonlijk ook erg fan van de M14. Echter heeft Stopping Power op een M14 niet veel zin, tenzij je constant neck- of headshots maakt, anders heb je altijd 2 shots nodig voor een kill, ook met Stopping Power.
  • M16 / 2xClay / Stopping Power / Dead Silence (meestal voor Crash/District/Ambush)
  • M14 / 2xClay / UAV Jammer / Dead Silence
  • Silenced AK-74U / 3x Stun / UAV Jammer / Dead Silence (Broadcast, Vacant, etc.)
  • M60E4+W1200, beide +grip / Overkill / (ff vergeten) (werkt op Bog wel goed :+)
  • random meuk welke ik vaak wijzig
Dit is wat ik ongeveer heb, ik wissel nog wel 's van perks en wapens enzo, maar die M16, M14 en AK-74U zitten er eigenlijk altijd wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 22:19
[b][message=30743790,noline]

Stopping power is toch dat een kogel niet ver in je eigen lichaam doordringt? Volgens mij heb ik hem altijd verkeerd begrepen dan? Als ik zou zo begrijp dan kan je met stopping power meer schade aan de vijand aanrichten?

Is er ergens een lijstje met "best classes" waarin de meest killing combinaties staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stormfly schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:23:
[...]

Stopping power is toch dat een kogel niet ver in je eigen lichaam doordringt? Volgens mij heb ik hem altijd verkeerd begrepen dan? Als ik zou zo begrijp dan kan je met stopping power meer schade aan de vijand aanrichten?
Stopping Power = +40% damage.
Zie ook http://callofduty.wikia.com/wiki/Stopping_Power.
Is er ergens een lijstje met "best classes" waarin de meest killing combinaties staan?
Ik denk dat dat heel persoonlijk is. Ik zie de meeste mensen rondlopen met een M4 of P90, maar ik vind dat wapen niet leuk spelen, dus tja. Gewoon alles proberen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

stormfly schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:23:
[...]

Stopping power verhoogt inderdaad de damage per kogel, volgens mij is het zo dat je de damage per kogel * 1,3 kan doen om de damage per kogel met stopping power te berekenen.

Met andere woorden: de MP5 doet 40-30 damage (30 op middellange afstand) zonder silencer. Mét stopping power doet de MP5 52 damage op korte afstand, en 39 op de middellange afstand.

"Stopping power is toch dat een kogel niet ver in je eigen lichaam doordringt?" <-- volgens mij bedoel je hiermee juggernaut. Met deze perk kan je iets meer damage zelf incasseren. Het schijnt zelfs zo te zijn dat je het effect van stopping power hiermee neutraliseert.

@ DarthRaider: klopt, je hebt nog steeds 2 schoten nodig met de M14, meestal dan. Vaak genoeg gebeurt het alleen dat een mannetje al damage van iemand heeft gekregen, en dan maak je hem meestal met 1 schot wel af. Ik heb het hier wel over normal mode dan he. Het is me al vaak genoeg gebeurd dat ik mensen met 1 schot afmaak met die M14 omdat iemand anders al op ze heeft gemikt. En anders klik je gewoon 2 keer snel, issie ook dood :+

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.