Toon posts:

Het grote Seat topic

Pagina: 1 ... 70 71 72 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:56
Motion2 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:56:
[...]

Ah alright, dus als de dealer hun laptop aan mijn auto hangen dan zal hij 1940 als optie moeten geven?
Mijn dealer (officiele Seat dealer) heeft hier altijd moeite mee, om te weten welke update beschikbaar is etc. Heb ook een andere dealer gebeld maar daar leek men ook niet heel veel meer te weten.
Dealers zijn heel slecht in software updates. Vertikken het gewoon om de documentatie te lezen, dus zeggen gelijk geen idee of niet beschikbaar

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fheavy3
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:27
Rainesh schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:33:
[...]

Dealers zijn heel slecht in software updates. Vertikken het gewoon om de documentatie te lezen, dus zeggen gelijk geen idee of niet beschikbaar
klopt net ff langs geweest maar niemand weet wat .
Zijn ze ergens te downloaden 1899 en 1940?
Wat ota gebeurt niks.

• fheavy3
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:27
Ptoeneigh schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:32:
[...]

Ik ben de laatste weken intensief bezig geweest met testen door apps te verwijderen / andere te gebruiken.
YouTube Music en diverse navigatie apps leken de boosdoeners. Uiteindelijk wijst het richting Waze, Google Maps en inderdaad ook flitsmeister die allemaal voor issues zorgden. Mogelijk werken ze achterliggend op dezelfde manier, is het de GPS of de constante dataverbinding..

Nu waze en flitsmeister verwijderd en TomTom Go + AmiGO (de gratis versie van TomTom die met Waze moet concurreren) in (test)gebruik en de problemen zijn verdwenen! Je zou het eens kunnen proberen en laten weten wat je ervaringen zijn?
Ik gebruik flitsmeister alleen op de achtergrond voor de flitsers en meer eigenlijk niet.
Ga morgen eerst een stuk rijden zonder deze aan te zetten en kijken wat er dan gebeurt.

• jeroen_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:07
Bij mij is update 1940 geïnstalleerd (handmatig via usb). Ging vrij soepel en vanochtend alweer een nieuwe OTA update ontvangen. Versienummer is daarmee niet gewijzigd.

Wat ik tot nu to gemerkt heb:
- opstarten is veel sneller. Seat startscherm is niet meer zichtbaar bij mij en zie gelijk het welkomscherm.
- UI lijkt in z’n geheel iets soepeler/sneller te zijn maar scheelt niet veel met versie 1896.
- reboots niet meer gehad maar blijf ik in de gaten houden komende tijd.
- carplay is nu in hoge resolutie. Erg fijn die extra ruimte!

• tism30
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-05 07:32
jeroen_ schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 19:37:
Bij mij is update 1940 geïnstalleerd (handmatig via usb). Ging vrij soepel en vanochtend alweer een nieuwe OTA update ontvangen. Versienummer is daarmee niet gewijzigd.

[Afbeelding]
Kan je me vertellen waar ik die kan downloaden en hoe je dit hebt gedaan? Of waar ik wat informatie over dit update proces kan vinden?

• jeroen_
tism30 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 20:58:
[...]

Kan je me vertellen waar ik die kan downloaden en hoe je dit hebt gedaan? Of waar ik wat informatie over dit update proces kan vinden?
https://eastyorkshireretr...at?variant=42063512273061 Staat ook een stappenplan hoe te installeren. Of wellicht dat Rainesh je verder kan helpen met de images. Zorg er wel voor dat je geen versie overslaat!

• Rainesh
tism30 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 20:58:
[...]

Wat is je huidige versie? Stuur me een pb als je wilt.

• DWinters1979
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-05 22:07
Hoi, ik heb sinds vorige week ook een Seat Leon Sportstourer. De 1.4 tsi PHEV modeljaar 2021.
Nu lees ik hier ea over software updates. Mijn versie is 1780 en navigatie database 21.11.

Kan je zomaar zonder probleem de update uitvoeren.?
Ik lees op de site van de leverancier dat ze de unit in het handschoenen vakje bedoelen. Ik heb daar niets zitten. Heb alleen 2 usb c poorten in de console zitten, is dat oké?

3840 wp zuid 50' Solaredge 2960 wp zuid 15’ 1600 wp ow 15 Enphase, MHI SRK-50ZSX, MHI SRK 25ZS-W

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17:14
jeroen_ schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 19:37:

Wat ik tot nu to gemerkt heb:
- opstarten is veel sneller. Seat startscherm is niet meer zichtbaar bij mij en zie gelijk het welkomscherm.
- UI lijkt in z’n geheel iets soepeler/sneller te zijn maar scheelt niet veel met versie 1896.
- reboots niet meer gehad maar blijf ik in de gaten houden komende tijd.
- carplay is nu in hoge resolutie. Erg fijn die extra ruimte!

[Afbeelding]
Is CarPlay nu ook volledig scherm, of heb je nog wel de klimaatinstellingen balk links en is alleen de resolutie verhoogd?

• jeroen_
klimaatinstellingen zijn nog steeds zichtbaar aan de zijkant. Enkel resolutie van carplay is verhoogd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:19
@Rainesh hoe gaat het updaten praktisch in z’n werk?
Ik ben pas nog bij de dealer geweest en kan nu nog wel een keer ‘zeuren’ dat het niet is opgelost maar misschien moet ik toch zelf maar ‘investeren’ in een kabel of usb C stick?

Want vaak duurt het weken totdat ik terecht kan.

Ik heb dus een Seat Arona 2023 met software 1790.
Thx!

[Voor 7% gewijzigd door Ptoeneigh op 19-05-2023 07:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rainesh
Ptoeneigh schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 07:16:
@Rainesh hoe gaat het updaten praktisch in z’n werk?
Ik ben pas nog bij de dealer geweest en kan nu nog wel een keer ‘zeuren’ dat het niet is opgelost maar misschien moet ik toch zelf maar ‘investeren’ in een kabel of usb C stick?

Want vaak duurt het weken totdat ik terecht kan.

Ik heb dus een Seat Arona 2023 met software 1790.
Thx!
Arona? Dan heb je een Men3 systeem en daarvan is 1790 wel de laatste versie. Wat voor issues heb je ermee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• grasmanek94
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13:52
Hmm de usb poorten achter in mijn Leon KL zijn 'naar binnen gevallen', geen idee wanneer dat is gebeurd. Is dat zelf snel/makkelijk te fixen of weer een dag de auto kwijt bij de dealer?
Ben benieuwd of iets gebroken kan zijn. Enige reden waarom dit kon gebeuren is omdat mensen wel eens met de voet tegen de middenconsole aanstoten.. Toch apart.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• iemeel
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12:45
Joost 1234 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 07:49:
[...]

Heb je inmiddels je taracco al ontvangen?
Ben benieuwd, bij mij staat leverdatum week 30, maar ook nog geen productiedatum bekend. Inmiddels ook bijna twee jaar aan het wachten.
Er is weer hoop... :) Vandaag bericht ontvangen dat de Tarraco PHEV FR ingepland is voor productie in week 23. Besteld 15-11-2021.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ptoeneigh
Rainesh schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 08:36:
[...]

Arona? Dan heb je een Men3 systeem en daarvan is 1790 wel de laatste versie. Wat voor issues heb je ermee?
Oké bedankt!

Soms nog reboots of crash van het entertainmentsysteem, denk getriggerd door CarPlay / navigatie app.

Laatst deed het systeem niks meer en moest ik de power knop 30sec inhouden voor een reset om het weer aan de praat te krijgen.

Ik ga zondag wel weer een test doen, Waze en flitsmeister verwijderd, deze keer ga ik met TomTom NaviGO rijden, dat bevalt goed en tot nu toe geen issues maar ben niet meer op de snelweg geweest waar hij altijd uitvalt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joost 1234
  • Registratie: Mei 2023
  • Nu online
iemeel schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 10:49:
[...]

Er is weer hoop... :) Vandaag bericht ontvangen dat de Tarraco PHEV FR ingepland is voor productie in week 23. Besteld 15-11-2021.
Ok, goed nieuws!
Ik heb 21 november besteld dus die zal dan ook wel spoedig komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• C0okiejar
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:23

C0okiejar

Ik weet dat ik niks weet.

Zojuist bericht gehad van de dealer dat ze vandaag al aan de productie zijn begonnen. Begint er steeds meer op te lijken dat die nu dan eindelijk zal gaan komen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:20
C0okiejar schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 15:44:
Zojuist bericht gehad van de dealer dat ze vandaag al aan de productie zijn begonnen. Begint er steeds meer op te lijken dat die nu dan eindelijk zal gaan komen :)
Welk model en wanneer had je die besteld?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iemeel
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12:45
Blijkbaar is de chipcrisis bij VW in Wolfsburg voorbij. Daardoor kan de groep weer vol gas - en roept het direct extra diensten af.

https://www.news38.de/wol...-nachtschicht-news-e.html

Acties:
  • 0Henk 'm!

• C0okiejar

C0okiejar

silverchaoz schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 15:53:
[...]

Welk model en wanneer had je die besteld?
Leon 1.5 etsi FR BI, besteld augustus 2021

Acties:
  • 0Henk 'm!

• uuldriks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:28
Ik heb een Leon ST uit '14 waarvan de rol cover in de kofferbak vanzelf open gaat. Aan de linkerkant waar de vergrendeling hoor te zitten is deze afgebroken/er af gevallen.
Iemand enig idee hoe dat heet en hoe ik daar een onderdeelnummer van kan vinden? Zoek me een slag in de rondte maar ik kan hem niet vinden.

Gaat dus om de 'vergrendeling' waar de rol cover in valt aan de linkerkant (gezien vanaf achter de auto)

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:35

Mad-Matt

TheDoctor#2181

MLLL schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 11:12:
[...]

Gewoon weer zilveren logo's?
Zwarte logo's zijn wel een beetje 2020.
Nu iedereen het heeft is het leuke er wel weer van af
Misschien is het brons wel leuk wat Cupra gebruikt, weer eens wat anders :)
Na jouw opmerking over het zwart, toch maar voor het brons gegaan.

Edit:
Het is trouwens niet Cupra koper, dit was een parelmoer lak en daar wilde ik m'n vingers niet aan branden. Ik zag deze kleur op een Evoque en vond hem fantastisch in de zon, dus daarvoor gegaan en op het grijs staat het super goed al zeg ik zelf.

[Voor 11% gewijzigd door Mad-Matt op 22-05-2023 18:36]

D3 Profile D3 XP Ladder

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Nu online

MLLL

Palm Treo 650

Mad-Matt schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:00:
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Edit:
Het is trouwens niet Cupra koper, dit was een parelmoer lak en daar wilde ik m'n vingers niet aan branden. Ik zag deze kleur op een Evoque en vond hem fantastisch in de zon, dus daarvoor gegaan en op het grijs staat het super goed al zeg ik zelf.
Gaaf. :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• C0okiejar

C0okiejar

Mad-Matt schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:00:
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Edit:
Staat echt heel tof!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:35

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Thanks, ben ook erg blij met het resultaat.

D3 Profile D3 XP Ladder

• DWinters1979
Goedemorgen, ik zat nog met een vraag, die ik vorige week had gesteld.
Kan je zonder tussenkomst van een dealer de software updaten?
Ik heb versie 1780.

Thanks
DWinters1979 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 22:45:
Hoi, ik heb sinds vorige week ook een Seat Leon Sportstourer. De 1.4 tsi PHEV modeljaar 2021.
Nu lees ik hier ea over software updates. Mijn versie is 1780 en navigatie database 21.11.

Kan je zomaar zonder probleem de update uitvoeren.?
Ik lees op de site van de leverancier dat ze de unit in het handschoenen vakje bedoelen. Ik heb daar niets zitten. Heb alleen 2 usb c poorten in de console zitten, is dat oké?

3840 wp zuid 50' Solaredge 2960 wp zuid 15’ 1600 wp ow 15 Enphase, MHI SRK-50ZSX, MHI SRK 25ZS-W

Acties:
  • +1Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-05 22:29
DWinters1979 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 08:58:
Ik heb versie 1780.

Thanks

[...]
@Rainesh weet dat wel, heeft je post denk over het hoofd gezien

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Sony Xperia 5 IV | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rainesh
DWinters1979 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 08:58:
Ik heb versie 1780.

Thanks

[...]
Ik zou bij de dealer even zeuren naar een update naar minimaal 18xx en daarna kun je zelf door naar 1940

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DWinters1979
Thanks, enig idee wat ze daar voor rekenen? Hij gaat sowieso binnenkort naar de dealer omdat het infotainment niet online komt

Acties:
  • +1Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-05 22:29
als jij overdrijft in klachten die je hebt (anders doen ze het uberhaupt niet), zouden ze het gratis moeten doen geloof ik

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Sony Xperia 5 IV | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ptoeneigh
Rainesh schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 08:36:
[...]

Gisteren nog eens getest op de gekende GPS locaties waar het altijd misgaat (uitvalt) en helaas blijft het probleem aanwezig bij deze software van het mediasyteem ivm CarPlay iOS 16.5.

Muziek die stopt, seconde later valt het systeem uit en herstart. Maakt niet uit welke navigatie app ik gebruik of geïnstalleerd heb, blijft uitvallen.

Ik ga nog eens goed checken met een andere iPhone om uit te sluiten dat het daar aan ligt, feit is dat ik het met m’n vorige wagen (Opel) met dezelfde iPhone niet had.

Behoorlijk frustrerend en irritant dit. |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Westland0174
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 30-05 21:57
Ptoeneigh schreef op zondag 28 mei 2023 @ 09:05:
[...]

Gisteren nog eens getest op de gekende GPS locaties waar het altijd misgaat (uitvalt) en helaas blijft het probleem aanwezig bij deze software van het mediasyteem ivm CarPlay iOS 16.5.

Muziek die stopt, seconde later valt het systeem uit en herstart. Maakt niet uit welke navigatie app ik gebruik of geïnstalleerd heb, blijft uitvallen.

Ik ga nog eens goed checken met een andere iPhone om uit te sluiten dat het daar aan ligt, feit is dat ik het met m’n vorige wagen (Opel) met dezelfde iPhone niet had.

Behoorlijk frustrerend en irritant dit. |:(
Ik heb dezelfde problemen met zowel carplay als Android auto, maakt geen verschil. 24 juni gaat de dealer kijken of ze kunnen updaten. Huidige versie is 1896.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:46
Vraagje ik heb op mijn navigatie lijnen staan die denk ik hoogte aangeven? Maar resten irritant als je het mij vraagt. Iemand een idee hoe ik ze uit zet? Heb door veel opties heen gegaan maar niets gevonden bij de navigatie opties zelf. Software versie is 1898 als ik het goed zag.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rainesh
Veel issues zijn opgelost met 1941. Uitrol via OTA bij VW is al in gang gezet, dus bij Seat volgt gauw.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DWinters1979
Krijg je die updates ook als je Seat Connect hebt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rainesh
DWinters1979 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 22:23:
Krijg je die updates ook als je Seat Connect hebt?
ligt eraan wat voor model.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Westland0174
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 30-05 21:57
Rainesh schreef op maandag 29 mei 2023 @ 22:27:
[...]

ligt eraan wat voor model.
Krijg je inderdaad nog wel OTA updates als je geen connect abonnement meer hebt ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TMobile
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 17:41
Louwke schreef op maandag 29 mei 2023 @ 16:50:
Vraagje ik heb op mijn navigatie lijnen staan die denk ik hoogte aangeven? Maar resten irritant als je het mij vraagt. Iemand een idee hoe ik ze uit zet? Heb door veel opties heen gegaan maar niets gevonden bij de navigatie opties zelf. Software versie is 1898 als ik het goed zag. [Afbeelding]
Rij je met een E-hybrid? Dan geeft dat gebied aan tot waar je elektrisch kunt komen meen ik.

• TMobile
Westland0174 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 22:48:
[...]

Krijg je inderdaad nog wel OTA updates als je geen connect abonnement meer hebt ?
Ik heb nooit een abbo gehad bij SEAT maar wel een paar keer een systeem OTA update gezien. Kaarten worden niet geupdate zonder abbo iig.

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:31
Rainesh schreef op maandag 29 mei 2023 @ 17:17:
Veel issues zijn opgelost met 1941. Uitrol via OTA bij VW is al in gang gezet, dus bij Seat volgt gauw.
Is er inmiddels al een TPI beschikbaar die ik door zou kunnen geven aan mijn dealer?

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:46
TMobile schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 09:52:
[...]

Rij je met een E-hybrid? Dan geeft dat gebied aan tot waar je elektrisch kunt komen meen ik.
Inderdaad het is de e-Hybrid ja.
Ah dat zou wel eens kunnen! Ik zal het eens in de gaten houden, want vanmorgen was het er inderdaad niet na het opladen. Wel apart dat er dan nergens een optie is om het uit te zetten of wat aangeeft wat het is :>

Untappd: Louwke80

• Demiesehv
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 17:36
Joost 1234 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 07:49:
[...]

Heb je inmiddels je taracco al ontvangen?
Ben benieuwd, bij mij staat leverdatum week 30, maar ook nog geen productiedatum bekend. Inmiddels ook bijna twee jaar aan het wachten.
Week 20 werd weer niet gehaald, er is nu aangegeven dat het ze haast niet lukt de tarraco's af te maken.
Mijne is nu naar meer dan 2 jaar verplaatst naar 1e week september.
Ik denk dus dat die van jou zelfs dit jaar niet meer komt.
als hij in september geleverd word zit ik op net geen 28 maanden.

• Demiesehv
iemeel schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 10:49:
[...]

Geloof er helemaal niks van, mijne is ruim voor die van jou besteld en de autos gaan wel in productie.
Maar ze kunnen ze niet af maken.
Daarom is die van mij alweer uitgesteld tot 1e week september.
Auto is besteld op 1-09-2021 maar was al door de dealer in bestelling gezet op mei 2021.

• Joost 1234
  • Registratie: Mei 2023
  • Nu online
Demiesehv schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 13:13:
[...]

Geloof er helemaal niks van, mijne is ruim voor die van jou besteld en de autos gaan wel in productie.
Maar ze kunnen ze niet af maken.
Daarom is die van mij alweer uitgesteld tot 1e week september.
Auto is besteld op 1-09-2021 maar was al door de dealer in bestelling gezet op mei 2021.
Uiteindelijk moet ie komen, ik weet ook geen betere optie. Ik ga niet annuleren. Rijd nog steeds een mooie ateca met nog maar 107000 km op de teller en die kan prima door.

• TMobile
Louwke schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 10:09:
[...]

Inderdaad het is de e-Hybrid ja.
Ah dat zou wel eens kunnen! Ik zal het eens in de gaten houden, want vanmorgen was het er inderdaad niet na het opladen. Wel apart dat er dan nergens een optie is om het uit te zetten of wat aangeeft wat het is :>
Heb net even zitten kijken, je kunt deze wel uitzetten:

• Demiesehv
Joost 1234 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 16:31:
[...]

Uiteindelijk moet ie komen, ik weet ook geen betere optie. Ik ga niet annuleren. Rijd nog steeds een mooie ateca met nog maar 107000 km op de teller en die kan prima door.
Dat ia het probleem, ze hebben mensen te lang aan het lijntje gehouden.
Ik rij een tigguan met bijna 2 ton op de teller hahaha.
Pagina: 1 ... 70 71 72 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee