Hmm ik begin wat apartheden waar te nemen;
- Soms hoor ik een luide "kloenk" bij de voorwielen wanneer ik een drempel op of afrijdt. Dit gebeurt soms. Je zou denken dat er geen lucht in de banden zit en dat je op je velgen gevallen bent (en alsof het rubber weg is).. maar de druk is gewoon in orde, en de banden zitten gewoon vast op de velgen

.
- Andere bestuurder had laatst een 'check elektrisch aandrijf systeem' geel icoontje, we weten niet waar het aan zou kunnen liggen
- Uit het niets had ik laatst dat de knipperlichten heel snel gingen knipperen (een kapot knipperlicht dus? open lus?), maar daarna na knipperlichten uit/aan ging alles weer normaal.
Ik heb een scan met OBD11 gedaan maar daar wordt ik niet veel wijzer dan; behalve dat de auto inderdaad intermittent open circuit aan geeft voor de knipperlichten.
Betreft een Leon MK4 FR 1.5 eTSI DSG-7 geleverd in feb 2021 met 54.000km nu op de teller.
Iemand die ook hiermee zit? Ik zal het wel aan de dealer melden maar ben benieuwd wat ze dan gaan doen. Vering voor vervangen? Connecties verlichtring versterken / eruit en erin doen?