Het grote Seat topic

Pagina: 1 ... 58 ... 87 Laatste
Acties:

• Brandyyy
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 13-01-2023
grasmanek94 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:15:
[...]

Goede vraag, dat durf ik niet met zekerheid te antwoorden. Als mijn geheugen mij niet verraad begon het inderdaad met 16 (misschien zelfs 1674?).
Misschien om even te checken of je 16xx software had, had jij een verkleind scherm voor android auto of apple carplay (met de zwarte balk links)? Of heb je altijd al de widescreen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmanek94
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-09 00:11
Brandyyy schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:08:
[...]

Misschien om even te checken of je 16xx software had, had jij een verkleind scherm voor android auto of apple carplay (met de zwarte balk links)? Of heb je altijd al de widescreen gehad?
Nooit Android Auto gebruikt, dus weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 16:33
Slecht nieuws voor Volkswagen. Bepaalde modellen lopen vertraging op doordat de kabelboom in Ukraine worden vervaardigd.

Twee fabrieken zullen een paar dagen stilliggen. In Dresden en Zwickau.

Kans is dan natuurlijk groot dat andere merken van de VW groep ook geraakt worden??

Iemand een idee welke auto’s daar gemaakt worden? Zwickau maakt volgens mij alleen wc’s??

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:52
Brandyyy schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:08:
[...]

Die linkerbalk zul je altijd blijven houden bij Apple Carplay in de Seat Leon.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:58

Oekol

waka waka hey hey

Rivanov schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:09:
[...]

Die linkerbalk zul je altijd blijven houden bij Apple Carplay in de Seat Leon.
Ook bij android auto of is het niet 1 pot nat?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Oekol schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:48:
[...]

Geen idee. Heb geen Android. ;)
Maar ik denk dat het daar niet anders is, want die linkerbalk bevat simpelweg essentiële knoppen die daar getoond moeten worden bij afwezigheid van de fysieke knoppen.

[ Voor 29% gewijzigd door Rivanov op 26-02-2022 20:50 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnoudius
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:52
To_Tall schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 19:38:
Slecht nieuws voor Volkswagen. Bepaalde modellen lopen vertraging op doordat de kabelboom in Ukraine worden vervaardigd.

Wat is uw bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:22

Kans is dan natuurlijk groot dat andere merken van de VW groep ook geraakt worden??

Iemand een idee welke auto’s daar gemaakt worden? Zwickau maakt volgens mij alleen wc’s??
ID.3. Vooral de EV's las ik ergens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To_Tall
https://www.auto-info.nl/...anwege-conflict-oekraine/
https://www.msn.com/nl-nl...l-wegens-gebrek-aan-oekraïens-materiaal/ar-AAUkFvB?getstaticpage=true&automatedTracking=staticview&index=1
https://www.nu.nl/economi...-oekraiens-materiaal.html

Daarnaast is er een VW fabriek die in Ukraine is waar oa tiguan, polo worden gebouwd. Die zullen ook niet meer kunnen leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
rvinke schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 16:45:
Ik zit ook nog in de 16xx-club. Ik denk dat het ook met modeljaar te maken heeft; want er komen parallel updates uit voor de 16- en 17-serie. De 18-serie heb ik nog niet voorbij zien komen.
Ik heb sinds afgelopen week 1810 in mijn golf 8 GTE, deze is in nov 2020 geproduceerd volgens mij en had daarvoor 1668 die al eens geupdate was vanaf 1664.

Lijkt er op dat binnen de VAG groep de 18xx update is vrijgegeven, iig bij VW en dan zal Seat ook snel volgen als het al niet gebeurd is.

Mocht je dit kenbaar willen maken bij je dealer raad ik iedereen aan zoveel mogelijk problemen/fouten/vertragingen van je auto op te noemen om de dealer meer reden te geven de update uit te voeren. Doen ze niet zomaar even als je het enkel lief vraagt zo blijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

To_Tall schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:32:
[...]

https://www.auto-info.nl/...anwege-conflict-oekraine/
https://www.msn.com/nl-nl...l-wegens-gebrek-aan-oekraïens-materiaal/ar-AAUkFvB?getstaticpage=true&automatedTracking=staticview&index=1
https://www.nu.nl/economi...-oekraiens-materiaal.html

Daarnaast is er een VW fabriek die in Ukraine is waar oa tiguan, polo worden gebouwd. Die zullen ook niet meer kunnen leveren.
Polo's werden toch in Spanje gemaakt?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oezie
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 08:26
Oekol schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:48:
[...]

Yes, ook bij Android Auto blijft de balk aan de linkerkant staan. Wat mij nog het meest stort is dat dit menu voor de rest weinig toegevoegde waarde heeft. Wanneer je de stoelverwarming wil wijzigen dan stuurt hij je eerst door naar het climatecontrol menu, waar je dan vervolgens nogmaals op de knoppen voor de stoelverwarming moet tikken waarna de balk hiervoor pas in beeld springt. Als ze die balk nou meteen tonen over de interface van Android auto heen. Dat scheelt een hoop tikken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Oekol schreef op zondag 27 februari 2022 @ 11:22:
[...]

Polo's werden toch in Spanje gemaakt?
Zou best kunnen dat elders ook polo’s worden gemaakt voor een andere afzet markt. Dus niet voor west Europa.

In Rusland zijn ook fabrieken waar oa onderdelen maar ook volledige auto’s worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

To_Tall schreef op zondag 27 februari 2022 @ 17:07:
[...]

Zou best kunnen dat elders ook polo’s worden gemaakt voor een andere afzet markt. Dus niet voor west Europa.

In Rusland zijn ook fabrieken waar oa onderdelen maar ook volledige auto’s worden gemaakt.
In Navarra dus. Productie voor de Europese markt. Dus ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartaan
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-08 17:09
Bij de VW fabriek in Wolfsbug waar o.a. de Tarraco gebouwd wordt denken ze vanaf week 11 stil te komen liggen door de oorlog in Oekraine...

https://www.sueddeutsche....20090101-220301-99-340646

Die van mij staat gepland voor bouw in week 10 dus ik hoop dat ik nog geluk heb....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scrtz
oezie schreef op zondag 27 februari 2022 @ 15:12:
[...]

Yes, ook bij Android Auto blijft de balk aan de linkerkant staan. Wat mij nog het meest stort is dat dit menu voor de rest weinig toegevoegde waarde heeft. Wanneer je de stoelverwarming wil wijzigen dan stuurt hij je eerst door naar het climatecontrol menu, waar je dan vervolgens nogmaals op de knoppen voor de stoelverwarming moet tikken waarna de balk hiervoor pas in beeld springt. Als ze die balk nou meteen tonen over de interface van Android auto heen. Dat scheelt een hoop tikken. |:(
Tip die ik kreeg van @Toppe, moet bij Seat ook werken: Als je de stoelverwarming wilt wijzigen kun je door met 2 vingers op koud+warm tegelijk te tappen de stand van je stoelverwarming aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oezie
Scrtz schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:30:
[...]

Tip die ik kreeg van @Toppe, moet bij Seat ook werken: Als je de stoelverwarming wilt wijzigen kun je door met 2 vingers op koud+warm tegelijk te tappen de stand van je stoelverwarming aanpassen.
Ohh dat zou echt top zijn! Ga ik vanmiddag meteen even testen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:25

Toppe

Oké ✅

[...]

En met 1810 reageert hij stuk sneller/beter :+

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmanek94
Toppe schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:32:
[...]

En met 1810 reageert hij stuk sneller/beter :+
Hmm niet beschikbaar op de 17xx firmware? (of mijn vriendin doet het verkeerd, test het zelf nog wel een keertje).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 14:25

Toppe

Oké ✅

grasmanek94 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 13:06:
[...]

Hmm niet beschikbaar op de 17xx firmware? (of mijn vriendin doet het verkeerd, test het zelf nog wel een keertje).
Bij mij deed hij het ook op 1668. Volgens mij bij @Scrtz ook.

Maar bij 1668 is hij nogal onbetrouwbaar, soms moet je hard drukken, soms langer enzo.

Bij 1810 is hij enorm verbeterd 2 vingers drukken en hij reageert zoals je zou verwachten.

Weet niet welke versies je met elkaar moet vergelijken, vw 16xx met Seat 17xx of wat dan ook

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Toppe schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 13:08:
[...]

Maar bij 1668 is hij nogal onbetrouwbaar, soms moet je hard drukken, soms langer enzo.

Bij 1810 is hij enorm verbeterd 2 vingers drukken en hij reageert zoals je zou verwachten.

Weet niet welke versies je met elkaar moet vergelijken, vw 16xx met Seat 17xx of wat dan ook
Ja werkte bij mij ook met 1668, heel kort keer tappen (even voor duidelijkheid dus 1 vinger op blauw en 1 vinger op rood tegelijkertijd). Kort met 1668 rondgereden sinds ik de tip van @Toppe kreeg maar haperde bij mij amper.

Seat en Skoda hebben zelfde navigatie en bediening eronder dus zou moeten werken..

En zover ik weet zijn de versies niet helemaal gelijk maar wel ongeveer, dus bijv 1803 bij VW kan bijv een 1801 of 1805 bij Seat/Skoda zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Scrtz op 02-03-2022 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oezie
[...]

Net even getest en het werkt inderdaad perfect! Top tip! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goedrobke160
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
@spartaan

Wanneer had jij bestelling geplaatst? Welke type Tarraco?
Wederom extra vertragingen in het productie proces. Als het zo verder gaat , hebben ze op hybride wagens batterijen van 500km.... :+

Maar uiteraard is deze wachttijd totaal ondergeschikt aan het leed van de mensen in oorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartaan
Goedrobke160 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:35:
@spartaan

Wanneer had jij bestelling geplaatst? Welke type Tarraco?
Wederom extra vertragingen in het productie proces. Als het zo verder gaat , hebben ze op hybride wagens batterijen van 500km.... :+

Maar uiteraard is deze wachttijd totaal ondergeschikt aan het leed van de mensen in oorlog.
Tarraco 1.5 TSI Excellence Business Intense handbak
Besteld eind september.

Op engelse forum lees ik dat mensen die juni / juli hebben besteld hun Tarraco inmiddels hebben ontvangen en ook mensen die september hebben besteld hebben bericht gehad dat de auto de fabriek heeft verlaten.

Zelf deze week ook nog even bij de dealer geweest en zij hadden van SEAT schrijven gehad dat ze de leveringen van de benzine modellen naar voren gingen halen om de levertijden te verkorten. PHEV was ander verhaal daar was helemaal geen zicht op.

Maar problemen Ukraïne kon alles weer veranderen en ook die gezonken boot kon wel eens voor vertraging gaan zorgen. Die mensen gaan nl voor bij productie om alsnog hun bestelde auto's te krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door spartaan op 04-03-2022 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grasmanek94
Toppe schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 13:08:
[...]

Werkt, vriendin deed het op de volume - + :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
grasmanek94 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:52:
[...]

Werkt, vriendin deed het op de volume - + :D
Toch wel s’avonds mag ik hopen he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:15

DvE

ORA-00000

Is dit normaal qua versienummers voor een Seat Ateca uit 2021 (Software 0777 en Nav 19.11)?
Hij is ook niet zichtbaar bezig met iets downloaden en ik heb wel verbinding via Seat Connect met de wagen en een valide licentie.
Neem aan dat hij ook OTA de Softwareversie kan updaten toch?
Als ik op Software updaten klik, krijg een een leeg scherm (alleen pulldown menu-tje rechtsboven) en geen zichtbare activiteit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/agRkkm6wp0b2f9w7PekDL3XffBs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VRhu2JSYpl36RHY1uUKPLuv8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
DvE schreef op maandag 7 maart 2022 @ 07:24:
Is dit normaal qua versienummers voor een Seat Ateca uit 2021 (Software 0777 en Nav 19.11)?
Hij is ook niet zichtbaar bezig met iets downloaden en ik heb wel verbinding via Seat Connect met de wagen en een valide licentie.
Neem aan dat hij ook OTA de Softwareversie kan updaten toch?
Als ik op Software updaten klik, krijg een een leeg scherm (alleen pulldown menu-tje rechtsboven) en geen zichtbare activiteit.
[Afbeelding]
Software werkt hij OTA niet bij. Enkel navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

Ok, hartelijk dank. Voor de software mag ik dus naar de dealer.
Maar goed, 19.11 qua navigatie is natuurlijk ook niet echt bijster nieuw lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
DvE schreef op maandag 7 maart 2022 @ 08:38:
Ok, hartelijk dank. Voor de software mag ik dus naar de dealer.
Maar goed, 19.11 qua navigatie is natuurlijk ook niet echt bijster nieuw lijkt me.
Jup. Maar ook die gaat het niet zomaar updaten helaas. Kost veel tijd en vaak moet er dan echt iets aan de hand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

Rivanov schreef op maandag 7 maart 2022 @ 08:48:
[...]

Jup. Maar ook die gaat het niet zomaar updaten helaas. Kost veel tijd en vaak moet er dan echt iets aan de hand zijn.
Nou blijkbaar is er iets aan de hand. Seat Connect verbinding is er gewoon maar de Dealer zie een probleem in de verbinding in hun systeem.
Heeft blijkbaar nooit goed connectie gehad en vandaar ook de oude kaart update (19.11).
Vraag wordt uitgezet bij PON.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Helaas heb je gelijk. Zojuist Alphabet aan de telefoon gehad over mijn huidige auto of ik door mag rijden (dat mag tot maximaal 180.000 waar ik al bijna aan zit. Ze verwachten dat dit omstreeks juni juli gaat gebeuren.

Hij gaf aan dat ze en met BMW en met de Volkswagens last hebben dat de kabelbomen inderdaad vervaardigd worden in Oekraïne en dat ligt nu helemaal stil. Ben bang dat mijn 9 maanden wachttijd dus een stuk langer gaat worden. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Bij Seat enkel de Tarraco met productieproblemen tot zover bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Laatst online: 14-09 10:07
ff een copy paste van MQB Retrofit. TPI nummer gewoon bij de dealer aankaarten, waarschijnlijk zullen ze zeggen dat het niet bestaat etc maar gewoon volhouden en ze echt daadwerkelijk uit laten zoeken. Maar dit is gelijk de update naar 1896!

Vorgangs-Nr.: TPI 2066091/1
SEAT/CUPRA Leon KL
CUPRA Formentor KM:
Informationselektronik (MIB3): verschiedene Beanstandungen (Softwareversion: „17xx und 18xx“)
Achtung:
Beanstandungen nur an Fahrzeugen mit PR-Nummer 8AR oder 8AW und Software 17xx und 18xx. (1790, 1803, 1804, 1890)
Kundenaussage:
Einstellungen:
• Nur bei Fahrzeugen mit Vertriebsprogramm Großbritannien:
‒ Bei Verwendung der ACC-Funktion (Active Cruise Control) kommt es unerwartet zur Verzögerung oder zur unkontrollierten Beschleunigung.
• Die Umschaltung der Scheinwerfer (Linksverkehr/Rechtsverkehr) im Menü ist ohne Funktion.
• Die Ambientebeleuchtung lässt sich nicht im Menü des Radio- und Navigationssystems einstellen.
Display:
• Das Display des Radio- und Navigationssystems bleibt nach dem Einschalten schwarz.
• Im Display des Radio- und Navigationssystems wird folgende Meldung angezeigt:
‒ „Komponentenschutz aktiv“
• Das Bild der Rückfahrkamera:
‒ Wird manchmal nicht angezeigt.
‒ Wird durch Pop-ups überlappt.
‒ Flackert manchmal.
• Der Willkommensbildschirm kann nicht deaktiviert werden.
• Manchmal schaltet sich das Radio- und Navigationssystem selbstständig aus und wieder ein (Reset).
Audio:
• Die Toneinstellungen des Radio- und Navigationssystems werden nicht gespeichert.
• Die Länge des abgespielten Musiktitels wird während der Medienwiedergabe nicht korrekt angezeigt.
• Manchmal ist:
‒ Ein „Knacken“ aus den Fahrzeuglautsprechern zu hören.
‒ Die Audioausgabe des Radio- und Navigationssystems ohne Funktion.
‒ Die Sprachbedienung ohne Funktion.
Navigation:
• Die Fahrzeugposition wird nicht korrekt am Radio- und Navigationssystem angezeigt.
‒ Die Navigation startet nicht.
‒ Die Favoritenziele werden nicht gespeichert.
SEAT CONNECT / CUPRA CONNECT (Online-Dienste):
• Das Anlegen eines Hauptnutzers ist nicht möglich.
• WebApps und Softwareaktualisierungen können nicht durchgeführt werden.
Werkstattfeststellung:
• Eine oder mehrere der Kundenbeanstandungen sind nachvollziehbar.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:27

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Weet iemand hier eigenlijk wat de laatste firmware versie is van de Navi System Plus in de Seat Leon 5F?
Zag hier en daar wel dat je deze zou kunnen updaten. Kan iemand hier iets meer over zeggen? :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Scrtz schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:07:
Bij Seat enkel de Tarraco met productieproblemen tot zover bekend.
Bij Seat is ook al heel lang de LEON een probleem geval van + jaar wachten. zelf 7 maanden moeten wachten op een Ateca. terwijl jaar eerder ik maar 3 maanden hoefde te wachten.

Daarnaast denk ik ook dat VAG veel standarisatie heeft, gezien chasis van leon gelijk is aan die van de golf. Lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat ook ze bv ook een kabelboom delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
To_Tall schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:29:
[...]

Bij Seat is ook al heel lang de LEON een probleem geval van + jaar wachten. zelf 7 maanden moeten wachten op een Ateca. terwijl jaar eerder ik maar 3 maanden hoefde te wachten.

Daarnaast denk ik ook dat VAG veel standarisatie heeft, gezien chasis van leon gelijk is aan die van de golf. Lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat ook ze bv ook een kabelboom delen.
Alle merken en overal zijn problemen dat was allang bekend. Ik doelde op de situatie omtrent Ukraïne die (extra) invloed heeft op de levertijden. Dat is bij Seat vooralsnog enkel de Tarraco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
Rainesh schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:55:
ff een copy paste van MQB Retrofit. TPI nummer gewoon bij de dealer aankaarten, waarschijnlijk zullen ze zeggen dat het niet bestaat etc maar gewoon volhouden en ze echt daadwerkelijk uit laten zoeken. Maar dit is gelijk de update naar 1896!

SEAT/CUPRA Leon KL
CUPRA Formentor KM:
Informationselektronik (MIB3): verschiedene Beanstandungen (Softwareversion: „17xx und 18xx“)
Achtung:
Beanstandungen nur an Fahrzeugen mit PR-Nummer 8AR oder 8AW und Software 17xx und 18xx. (1790, 1803, 1804, 1890)
Kundenaussage:
Einstellungen:
‒ Bei Verwendung der ACC-Funktion (Active Cruise Control) kommt es unerwartet zur Verzögerung oder zur unkontrollierten Beschleunigung.
• Die Umschaltung der Scheinwerfer (Linksverkehr/Rechtsverkehr) im Menü ist ohne Funktion.
• Die Ambientebeleuchtung lässt sich nicht im Menü des Radio- und Navigationssystems einstellen.
Display:
• Das Display des Radio- und Navigationssystems bleibt nach dem Einschalten schwarz.
‒ Flackert manchmal.
• Manchmal schaltet sich das Radio- und Navigationssystem selbstständig aus und wieder ein (Reset).
Audio:
• Die Toneinstellungen des Radio- und Navigationssystems werden nicht gespeichert.
• Die Länge des abgespielten Musiktitels wird während der Medienwiedergabe nicht korrekt angezeigt.
• Manchmal ist:
Navigation:
• Die Fahrzeugposition wird nicht korrekt am Radio- und Navigationssystem angezeigt.
Werkstattfeststellung:
Thanks! Zojuist mijn dealer gebeld (stond al op de agenda vanwege wat software issues + stoel verwarming bijrijder die aan/uit gaat). Heb het TPI nummer doorgegeven en de update word volgende week toegepast!
Op basis van het TPI nummer konden ze het zo vinden, al kwamen ze zelf ook al met de NL versie van dit TPI nummer.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmanek94

SEAT/CUPRA Leon KL
CUPRA Formentor KM:
Achtung:
Kundenaussage:
Einstellungen:
Display:
‒ Flackert manchmal.
Audio:
• Manchmal ist:
Navigation:
Werkstattfeststellung:
Geluid kraken opgelost?! wow en de dealer maar zeggen "niet bekend probleem".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08:44
mydogisgone schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 14:18:
Weet iemand hier eigenlijk wat de laatste firmware versie is van de Navi System Plus in de Seat Leon 5F?
Zag hier en daar wel dat je deze zou kunnen updaten. Kan iemand hier iets meer over zeggen? :)
@Rainesh weet dit wel :)

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
mydogisgone schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 14:18:
1447

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denow
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:47

SEAT/CUPRA Leon KL
CUPRA Formentor KM:
Achtung:
Kundenaussage:
Einstellungen:
Display:
‒ Flackert manchmal.
Audio:
• Manchmal ist:
Navigation:
Werkstattfeststellung:
Ik zit op dit moment nog op 16XX, dus gelijk maar even nagevraagd bij de dealer. Dit zou namelijk een hoop issues kunnen oplossen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvinke
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:42
Denow schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 17:23:
[...]

Ik zit op dit moment nog op 16XX, dus gelijk maar even nagevraagd bij de dealer. Dit zou namelijk een hoop issues kunnen oplossen. Ben benieuwd!
Same here! Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Denow schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 17:23:
[...]

Als je 16xx hebt zul je een andere update krijgen. Bij VW is dat 1810. De update die Rainesh post is voor 17xx en 18xx, dat is een tikkeltje andere software op iets nieuwere hardware zover ik weet.

Mijn advies is om vooral veel problemen op te noemen om de dealer des te meer reden te geven jou systeem te updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
Scrtz schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 17:41:
[...]

Als je 16xx hebt zul je een andere update krijgen. Bij VW is dat 1810. De update die Rainesh post is voor 17xx en 18xx, dat is een tikkeltje andere software op iets nieuwere hardware zover ik weet.

Mijn advies is om vooral veel problemen op te noemen om de dealer des te meer reden te geven jou systeem te updaten..
Als die van 16xx naar 17xx gaat, dan is er een kans dat het weer van 17xx naar 1896 toe kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Rainesh schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:09:
[...]

Als die van 16xx naar 17xx gaat, dan is er een kans dat het weer van 17xx naar 1896 toe kan gaan.
Bij VW krijg je enkel 1668 > 1810 en de 17xx en 18xx systemen krijgen 189x. Zit verschil in..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainesh
Scrtz schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:11:
[...]

Bij VW krijg je enkel 1668 > 1810 en de 17xx en 18xx systemen krijgen 189x. Zit verschil in..
Dan zal het bij Seat ook zo zijn. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pipita
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 11:49
Zijn er nog mensen die updates hebben omtrent de levering van de Leon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneLeggedIdiot
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 10-04-2024
Pipita schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:45:
Zijn er nog mensen die updates hebben omtrent de levering van de Leon?
Als ik mijn dealer mag geloven kloppen de termijnen voor de Leon op onderstaande website, maar je moet wel de uitersten nemen en niet de meest positieve. Dus voor de Leon 7 maanden en de Leon Hybride 10 maanden. Voor de Cupra's 8 maanden voor de gewone en 11 maanden voor de hybrides. Heb de mijne in september besteld (Cupra Leon Sportstourer e-Hybrid) dus ik heb de hoop om hem in mei te ontvangen al opgegeven.

https://www.carwow.de/neuwagen-lieferzeiten#gref

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

OneLeggedIdiot schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 07:37:
[...]

Als ik mijn dealer mag geloven kloppen de termijnen voor de Leon op onderstaande website, maar je moet wel de uitersten nemen en niet de meest positieve. Dus voor de Leon 7 maanden en de Leon Hybride 10 maanden. Voor de Cupra's 8 maanden voor de gewone en 11 maanden voor de hybrides. Heb de mijne in september besteld (Cupra Leon Sportstourer e-Hybrid) dus ik heb de hoop om hem in mei te ontvangen al opgegeven.

Dat is die een stuk positiever dan mijn dealer. Bij aanvang was het al 9 maanden en nu is het nog steeds afwachten of dat wel gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneLeggedIdiot
Oekol schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 07:47:
[...]

Dat is die een stuk positiever dan mijn dealer. Bij aanvang was het al 9 maanden en nu is het nog steeds afwachten of dat wel gaat lukken.
Mijn dealer is misschien positiever, maar dat garandeert nog niet dat het klopt ;-). Zo lang de auto niet geleverd is, kan er nog vanalles veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:37
In de achterklap van mijn Leon 5F zat iets los, de boel vanmiddag even opengetrokken, maar geen idee wat ik er nou uit gevist heb....Lijkt soort van hitteschildje, demper of beschermingsplaatje?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CAMkNK-wFcAFmC5q9xG78ybfbqk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/y7jgvmQCEVdCoNniHz4ufQXn.png?f=fotoalbum_large

Komt hier links uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bAPDH9Tba4vP3Joq_pGPSn0qjhY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nhDtKf0nB2KiFe1avr3zMQdf.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j16qHB5jfkJxKFSLeY8wLsKdkuA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SNOSF4NhFyhWUjPm5C7qScGW.png?f=fotoalbum_large

Rechterkant:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hU7D4eAOItPMUC1oupCpiNP-_fE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Bzzx6gs5J3XsMgZt0Gn7Fyjj.png?f=fotoalbum_large

Iemand enig idee waar dit voor dient?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BROSSIE
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:18
DIt lijkt een dempingsmat te zijn.
nooberke schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 16:40:
In de achterklap van mijn Leon 5F zat iets los, de boel vanmiddag even opengetrokken, maar geen idee wat ik er nou uit gevist heb....Lijkt soort van hitteschildje, demper of beschermingsplaatje?

[Afbeelding]

Komt hier links uit:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Rechterkant:
[Afbeelding]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 19:48
nooberke schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 16:40:

[Afbeelding]

Komt hier links uit:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Rechterkant:
[Afbeelding]

Antidreun rubber.
https://www.aluparts.nl/product/antidreun-10-meter-rol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:37
BROSSIE schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 22:49:
DIt lijkt een dempingsmat te zijn.

[...]
Dank!

Kan niet zoveel kwaad dus dat hij nu mist, zal is trachten te luisteren of ik verschil merk. Zat ook al een tijdje irritante rammel in de achterklep, hopelijk is dat nu ook opgelost. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patroclos
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17-09 00:31
OneLeggedIdiot schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 07:54:
[...]

Mijn dealer is misschien positiever, maar dat garandeert nog niet dat het klopt ;-). Zo lang de auto niet geleverd is, kan er nog vanalles veranderen.
Ik ben benieuwd wanneer mijn Leon ST geleverd zal worden (in België). Eind oktober besteld door de leasingmaatschappij, levering volgens hen voorzien in week 17 (dus een half jaar, ongeveer). Begin deze maand leken ze te denken dat dit nog altijd haalbaar is. (Maar misschien zeiden ze dit enkel om mijn gevoelens te sparen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneLeggedIdiot
Patroclos schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:55:
[...]

Ik ben benieuwd wanneer mijn Leon ST geleverd zal worden (in België). Eind oktober besteld door de leasingmaatschappij, levering volgens hen voorzien in week 17 (dus een half jaar, ongeveer). Begin deze maand leken ze te denken dat dit nog altijd haalbaar is. (Maar misschien zeiden ze dit enkel om mijn gevoelens te sparen.)
Bij mij ook België. Maar ik betwijfel of dat de opgegeven termijn (bij mij 8 maanden. 30 september besteld, en leverdatum van 15 mei vooropgesteld) zal kloppen. Op basis van de duitse website die ik heb gelinkt zou het juli/augustus zijn, dus de dealer spreekt zichzelf een beetje tegen. Hij zegt dat die termijnen redelijk juist zijn, maar zegt ook dat 15 mei nog steeds haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenkie
  • Laatst online: 22-05-2023
OneLeggedIdiot schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 07:37:
[...]

Mijn Leon is 30 Augustus besteld en wordt volgens de dealer week 15 geleverd. Echter heb ik nog geen bericht weer gehad of er al een productiedatum is. Dus ik verwacht dat dit wel weer later wordt.
Gaat ook om een 1.4 phev e-hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenkie
  • Laatst online: 22-05-2023
Oekol schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 07:47:
[...]

Wanneer heb jij jou auto besteld als ik vragen mag?

Ik eind augustus 2021 en zal afhankelijk december 2021 al geleverd worden. Toen verplaatst naar week 4 2022 en nu week 15 2022.

Helaas moeten we gewoon wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Spenkie schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:54:
[...]

Ik eind augustus 2021 en zal afhankelijk december 2021 al geleverd worden. Toen verplaatst naar week 4 2022 en nu week 15 2022.

12 december officieel besteld.
26 augustus verwachtte levertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE

DvE

ORA-00000

DvE schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:02:
[...]

Nou blijkbaar is er iets aan de hand. Seat Connect verbinding is er gewoon maar de Dealer zie een probleem in de verbinding in hun systeem.
Heeft blijkbaar nooit goed connectie gehad en vandaar ook de oude kaart update (19.11).
Vraag wordt uitgezet bij PON.
Om te huilen antwoord vanuit de dealer / PON: Ja, de updates moeten komen via Seat Connect.....
Ik: Ja, dat werkt dus niet want versie van navigatie is nog steeds 19.11. Daar kan ik dus niks mee.
Zij: Hmmmm, ik ga wel even een mailtje sturen naar de werkplaats of zij een nieuwe softwareversie erop kunnen zetten.
Pffff

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goedrobke160
Spenkie schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:54:
[...]

Het zal enkel erger worden ipv beter heb ik het gevoel
1) Probleem met kabelbomen die uit Oekraine moeten komen. Zoektocht naar nieuwe leveranciers
2) China zit al terug in lockdown. Met een beetje pech straks Taiwan ook terug en dan is het nog langer wachten op chips

Maar anderzijds mogen we blij zijn dat we gewoon zonder veel 'stress' kunnen wachten op deze luxeproducten. Hoe veel ik ook aan het aftellen ben naar mijn nieuwe Seat, probeer ik het te relativeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartaan
https://www.wolfsburger-n...er-Golf-Linie-von-VW.html

Kort berichtje maar in Wolfsburg wordt in ieder geval weer gewerkt. Helaas de Tarraco lijn maar heel beperkt tot eind mei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneLeggedIdiot
Goedrobke160 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:48:
[...]

Het zal enkel erger worden ipv beter heb ik het gevoel
1) Probleem met kabelbomen die uit Oekraine moeten komen. Zoektocht naar nieuwe leveranciers
2) China zit al terug in lockdown. Met een beetje pech straks Taiwan ook terug en dan is het nog langer wachten op chips

Maar anderzijds mogen we blij zijn dat we gewoon zonder veel 'stress' kunnen wachten op deze luxeproducten. Hoe veel ik ook aan het aftellen ben naar mijn nieuwe Seat, probeer ik het te relativeren.
Bwa ik vind het toch nog zeer stresserend als ik zie hoe duur diesel aan het worden is en wat mijn kilometervergoeding van het werk bedraagt. Ik had toch graag mijn PHEV gehad voor de gigantische prijsstijgingen qua brandstof.
Maar toch liever een maandje langer wachten op de nieuwe auto, dan dat ik hetzelfde zou te horen krijgen over mijn rolstoel/voet/woningaanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demiesehv
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 11-09 16:56
Woehoeeeee ik heb toch nog goed nieuws gekregen van de dealer.
Gisteren bevestigd dat mijn auto rond september geleverd gaat worden.
Seat tarraco phev Fr uitvoering, nou daar is iemand binnen ons bedrijf in 2023 dan blij mee want dat zei die er pas later bij dat de auto weer uitgesteld is tot september 2023.
En er word blijkbaar zelfs gekeken om bepaald bestele auto's helemaal te gaan annuleren.
Maar het goede nieuws is ze zijn een gemeen trucje uit aan het halen zijn, in duistland worden wel phev fr uitgeleverd.
Deze gaan ze daar ophalen en rijden deze echt rijdend naar Nederland, dan staat er 500km op de teller en mogen ze als occasion verkocht worden.
Als ze nieuw zijn mag dit weer niet is vanuit de fabriek aan banden gelegd, en de dealer heeft er zo 10 in handen gekregen.
1 van die 10 ligt nu bij de leasemaatschapij en als het op wil schieten heb ik over 2 weken mijn tarraco dan toch.
Wel niet de kleur die ik wilde had zwart besteld en krijg nu de camouflage Green, wel de rest alle opties die ik wilde op het schuifdak naar.
Met een beetje geluk kan ik dan direct de afspraak inplannen voor de versterker subwoofer en speakers in te laten bouwen die waren inmiddels ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnoudius
Demiesehv schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:58:
Woehoeeeee ik heb toch nog goed nieuws gekregen van de dealer.
Creatief, hoop dat het allemaal gaat lukken! wanneer had jij de auto oorspronkelijk besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demiesehv
Arnoudius schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:02:
[...]

Creatief, hoop dat het allemaal gaat lukken! wanneer had jij de auto oorspronkelijk besteld?
Mei 2021 en mijn collega april 2021, die van hem word als het goed is nog net geleverd maar alles daarna vanaf mei schuift nu op naar minimaal q2 20223.
Er komen dit jaar 114 tarraco's naar nederland toe en dat is het, zijn bestellingen van voor mei dus.
Heb alles nu wel echt direct te horen gekregen omdat ik het hogerop heb laten lopen naar pon via seat klantenservice, dus pon is naar fabriek gaan bellen om 100% zekerheid naar mij te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
Nou mijn Seat Leon staat vandaag bij de dealer voor de update van versie 1790 naar 1896. Duurt blijkbaar een dag om hem up-to-date te krijgen.
Hopelijk lost het alle gekke issues op, daarnaast gaan ze ook de sensor van de bijrijders stoel opnieuw afstellen. De stoelverwarming ging elke keer aan/uit/aan/uit als de bijrijder de stoelverwarming activeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmanek94
Motion2 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:15:
Nou mijn Seat Leon staat vandaag bij de dealer voor de update van versie 1790 naar 1896. Duurt blijkbaar een dag om hem up-to-date te krijgen.
Hopelijk lost het alle gekke issues op, daarnaast gaan ze ook de sensor van de bijrijders stoel opnieuw afstellen. De stoelverwarming ging elke keer aan/uit/aan/uit als de bijrijder de stoelverwarming activeerde.
Ik had hetzelfde issue, dus je bent hier niet alleen mee. Bij mij hebben ze idd ook de sensor versteld / verplaatst.

Zie ook: grasmanek94 in "Het grote Seat topic"

[ Voor 6% gewijzigd door grasmanek94 op 17-03-2022 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartaan
Demiesehv schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:09:
[...]

Mei 2021 en mijn collega april 2021, die van hem word als het goed is nog net geleverd maar alles daarna vanaf mei schuift nu op naar minimaal q2 20223.
Er komen dit jaar 114 tarraco's naar nederland toe en dat is het, zijn bestellingen van voor mei dus.
Heb alles nu wel echt direct te horen gekregen omdat ik het hogerop heb laten lopen naar pon via seat klantenservice, dus pon is naar fabriek gaan bellen om 100% zekerheid naar mij te geven.
Die 114 Tarraco's dat zijn PHEV modellen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demiesehv
spartaan schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:50:
[...]

Nee 114 tarraco's in totaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnoudius
Demiesehv schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 00:48:
[...]

Nee 114 tarraco's in totaal.
Er zijn dit jaar al 143 tarraco’s op kenteken gezet, het lijkt mij dan eerder het aantal phev inderdaad.

https://www.kentekenradar.nl/auto/seat/tarraco/#dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Gisteren gebeld met SEAT en het lijkt mijn auto vooralsnog bespaard te blijven. Soort van. Hij staat op WK 37 en WK 40 leveren. Dat is alsnog later dan 26 aug die mij genoemd is eerder door alphabet, maar toen was SEAT ook al behoudender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiebertOverloop
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik rij sinds enkele weken met een Seat leon van het werk. Heel tevreden van. Enkel lijkt de voice assistant van android auto geen geluid te registreren. Valt dit op te lossen met een update?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jLQppzTYf8lUe0ptHIt8gPbOFwA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uqW8D7oAnakbN4R8bYecXGZD.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door SiebertOverloop op 18-03-2022 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
spartaan schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:50:
[...]

Ik denk ook dat het hier om PHEV's gaat waar ze nu echt de rem op hebben gezet (zeker voor NL leveringen), want daar zitten meer chips in dan een benzinevariant en samen met de prijsexplosie van nikkel geeft dat weer een extra probleem voor het batterijpakket in de PHEV. Daarnaast verkopen ze bij de VAG groep liever een Porsche dan 2 PHEV's waar ze minder marge op behalen. Er liggen ook nog 1100 Porsches + 189 Bentley's op de bodem van de zee dus dat aantal moeten ze ook nog inhalen.

De tijden van 3 maanden levertijd zijn echt voorbij. Of je moet voor een voorraadmodel gaan, maar als je least wil je toch ook graag 100% de configuratie rijden die je in gedachte had, want een leaseauto is nog altijd niet 'gratis'. Ik heb mijn Tarraco PHEV omgezet naar een 1.5 TSI na wat meningen en ideeen te hebben uitgewisseld met de Verkoopleider van A-Point. De 1.5TSI staat nog op 8mnd levertijd ipv de PHEV zo'n 15mnd kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
Nou zojuist mijn Leon weer opgehaald bij de dealer. De beloofde 1896 update staat er niet op :-( . Ze hebben hem van 1790 naar 1803 gebracht. Gaven aan dat het systeem geen nieuwere update kon vinden.

Navigatie is ook nog steeds 21.9, nog even goed testen of de problemen opgelost zijn. Hij is in ieder geval nog niet echt sneller met deze update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmanek94
SiebertOverloop schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:23:
Ik rij sinds enkele weken met een Seat leon van het werk. Heel tevreden van. Enkel lijkt de voice assistant van android auto geen geluid te registreren. Valt dit op te lossen met een update?[Afbeelding]
Ik denk dat je daarvoor een actieve subscriptie voor SEAT CONNECT nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pipita
Oekol schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 06:24:
Gisteren gebeld met SEAT en het lijkt mijn auto vooralsnog bespaard te blijven. Soort van. Hij staat op WK 37 en WK 40 leveren. Dat is alsnog later dan 26 aug die mij genoemd is eerder door alphabet, maar toen was SEAT ook al behoudender.
Jij had ook een Leon besteld in december toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Pipita schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:58:
[...]

Jij had ook een Leon besteld in december toch?
Correct. Op beats zat extra vertraging op en wat ik op de link hierboven las ergens op de technology pack ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pipita
Oekol schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:03:
[...]

Correct. Op beats zat extra vertraging op en wat ik op de link hierboven las ergens op de technology pack ook.
Weet jij hoeveel extra op technology pack? Ik heb deze niet maar een FR Business Intense met beats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Pipita schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:30:
[...]

Weet jij hoeveel extra op technology pack? Ik heb deze niet maar een FR Business Intense met beats.
8 weken beats (was 6 weken toen ik bestelde)
2 weken technology pack (was 0 weken toen ik bestelde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneLeggedIdiot
Ik vernam zonet dat VAG 700.000 wagens gaat annuleren. Iemand meer info? Gaat dit over bestelde wagens van klanten, van dealers? Over ICE, PHEV of EV? Welke merken, welke modellen? Zit seat erbij of niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrtz
OneLeggedIdiot schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 18:56:
Ik vernam zonet dat VAG 700.000 wagens gaat annuleren. Iemand meer info? Gaat dit over bestelde wagens van klanten, van dealers? Over ICE, PHEV of EV? Welke merken, welke modellen? Zit seat erbij of niet?
Waar vernam je dat van? Enige wat ik weet is dat alle voorraadbestellingen zijn geannuleerd, enkel nog op klantorder dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneLeggedIdiot
Scrtz schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 18:58:
[...]

Waar vernam je dat van? Enige wat ik weet is dat alle voorraadbestellingen zijn geannuleerd, enkel nog op klantorder dus
Kennis die bij een bedrijf werkt dat veel met VAG samenwerkt, maar geen officiële dealer is. Ze wist zelf geen details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:15

MaDLiVe

.-Observer-.

SiebertOverloop schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:23:
Ik rij sinds enkele weken met een Seat leon van het werk. Heel tevreden van. Enkel lijkt de voice assistant van android auto geen geluid te registreren. Valt dit op te lossen met een update?[Afbeelding]
Ik heb dezelfde software als jij (1672) alleen wel nieuwere navigatie (21.9), gok dat inmiddels 22.3 wel mag komen. Iemand een idee?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sysiwan
VW will resume Golf production in Wolfsburg on Tue Mar 22th while its EV plants will stay shut until April.
Initially, production will start with one shift, rising to a two-shift operation a week later.
Production of the VW Touran and Tiguan and Seat Tarraco models will be at reduced levels during March, with workers on short time, VW said.

Bron: https://europe.autonews.c...ukraine-supply-disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneLeggedIdiot
sysiwan schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:20:
VW will resume Golf production in Wolfsburg on Tue Mar 22th while its EV plants will stay shut until April.
Initially, production will start with one shift, rising to a two-shift operation a week later.
Production of the VW Touran and Tiguan and Seat Tarraco models will be at reduced levels during March, with workers on short time, VW said.

Bron: https://europe.autonews.c...ukraine-supply-disruption
Thanks voor de info. Da's heel duidelijk. Voor de Leon moet ik dus nog geen schrik hebben extra vertraging te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pipita
Ik heb zojuist mijn dealer gebeld en begrepen dat mijn Leon in week 30 gemaakt zou worden. (Besteldatum 1-12-2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Pipita schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:53:
Ik heb zojuist mijn dealer gebeld en begrepen dat mijn Leon in week 30 gemaakt zou worden. (Besteldatum 1-12-2021)
Dat meen je! Dat is 11 dagen eerder besteld dan ik.
Had altijd al deze week als indicatie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pipita
Uitleverdatum stond op 26 augustus. Zal nu misschien weekje eerder kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Pipita schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:20:
Uitleverdatum stond op 26 augustus. Zal nu misschien weekje eerder kunnen zijn.
Dat zal schelen. Hoe had je hem besteld met welke opties?

Mijne staat in Aphabet op 26 augustus, maar vorige week gebeld met Seat en ze verwachten eerder dat het oktober wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pipita
FR Business Intense automaat met Beats. Werkgever via prolease bij de Waal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiebertOverloop
  • Laatst online: 18-06-2024
grasmanek94 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:06:
[...]

Ik denk dat je daarvoor een actieve subscriptie voor SEAT CONNECT nodig hebt.
Ook voor de google voice assistant ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadXY
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 16:17
Er zit geen Google Voice assistent in onze auto's. Dat komt van je mobiel vandaan.

Al een andere telefoon geprobeerd?
Werken apps zoals Youtube Music en/of Spotify wel?
Werkt de Google Assistant wel zonder de auto aangesloten?
Staat de volume regeling op de telefoon wel goed?

[ Voor 54% gewijzigd door RoadXY op 23-03-2022 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Met de wagenparkbeheerder gesproken dat ik bij 180.000km een voorloper krijg dat zal ongeveer medio juli worden. Dan nog even een aantal maanden rijden tot de auto komt, zoals ze nu denken is dat dus oktober.
We gaan het wel zien wat het wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goedrobke160
De leasemaatschappij heeft hier nu ook aangegeven dat de levering van 15 april 2022 niet zal doorgaan. Bestelling was oktober 2021.
Nieuwe voorziene leverdatum 14 juni 2022. Wat een deugnieten toch. Zou ik terug sturen en zeggen dat ze er al minstens 6maand mogen bij doen? Of houden we het toch al bij één jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adje123
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 15:30
Goedrobke160 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 16:21:
De leasemaatschappij heeft hier nu ook aangegeven dat de levering van 15 april 2022 niet zal doorgaan. Bestelling was oktober 2021.
Nieuwe voorziene leverdatum 14 juni 2022. Wat een deugnieten toch. Zou ik terug sturen en zeggen dat ze er al minstens 6maand mogen bij doen? Of houden we het toch al bij één jaar.
Welk model heb je besteld?
Echt bizar dit allemaal, ik heb mijn Leon een jaartje nu.
November 2020 besteld, 13 januari 2021 werd hij bij mij thuis afgeleverd.
Seat Leon FR Launch met alle opties. Er kan toch niet zoveel veranderd zijn in een klein jaartje tijd?

Het lijkt wel of wij de elektrische hoek in gestuurd worden door lange levertijden etc......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goedrobke160
adje123 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 17:39:
[...]

Welk model heb je besteld?
Echt bizar dit allemaal, ik heb mijn Leon een jaartje nu.
November 2020 besteld, 13 januari 2021 werd hij bij mij thuis afgeleverd.
Seat Leon FR Launch met alle opties. Er kan toch niet zoveel veranderd zijn in een klein jaartje tijd?

Het lijkt wel of wij de elektrische hoek in gestuurd worden door lange levertijden etc......
Tarraco FR Hybrid. besteld in Oktober 2021 maar toen liet men al weten dat de waarschijnlijke levertermijn 12maanden ging worden. hoewel men officieel nog 6maanden aangaf.
Maar met extra problemen van kabelbomen (oekraine) en chips verwacht ik zeker geen snellere leveringen integendeel. Ik zou al heel blij zijn als de wagen nog in 2022 zou worden geleverd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Goedrobke160 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:16:
[...]

Tarraco FR Hybrid. besteld in Oktober 2021 maar toen liet men al weten dat de waarschijnlijke levertermijn 12maanden ging worden. hoewel men officieel nog 6maanden aangaf.
Maar met extra problemen van kabelbomen (oekraine) en chips verwacht ik zeker geen snellere leveringen integendeel. Ik zou al heel blij zijn als de wagen nog in 2022 zou worden geleverd.
Het klinkt gek, maar daar heb ik me ook bij neergelegd. Ik wilde zo graag octavia combi maar 2023 leveren wilde ik niet aan. Nu het al oktober is geworden en dat er wel ergere dingen zijn dan een luxe product die later wordt geleverd vind ik 't allemaal wel best. Elke glimlach van m'n dochter is 10x meer waard dan een auto die later komt <3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• adje123
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 15:30
Oekol schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:39:
[...]

Elke glimlach van m'n dochter is 10x meer waard dan een auto die later komt <3
You are winning!!!!
Pagina: 1 ... 58 ... 87 Laatste