Duidelijk. Is wel onhandig dat niet duidelijk is wat het is om er eventueel iets tegen te doen, anders gaat het hele idee van besparing en het hebben van zo een optie de mist in. Stoplichten van 3 a 4 minuten of zelfs langer zijn hier volop aanwezig.Rafael schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 19:13:
[...]
Ja. Start-stop monitort diverse zaken: klimatisatie, batterijspanning, ... Diverse redenen die de motor terug kunnen starten zonder dat jij iets doet.
Als je in de bushbush staat is het een ander verhaal inderdaadjongetje schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 19:06:
[...]
Gratis, gratis.... dat zit gewoon in de kosten van een beurt en stukje klantbinding zodat je bij hun komt om deze pechhulp te krijgen.
Ik heb pechhulp vanuit de leasemaatschappij/dealer maar ook gekozen voor een reservewiel zodat ik indien nodig verder kan en niet op de pechhulp hoef te wachten.
Met reservewiel er in past er toch geen subwoofer in? Ik kan deze info niet ergens vinden en aangezien ik de standaard muziek setting het nét niet genoeg vind wil ik die mogelijkheid eerst even onderzoeken. Maar ja,. wat past? :DS